HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 35 Laatste
Acties:
  • 323.374 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Kan ik ergens instellen hoeveel maanden er terug wordt gesynched voor email?
Vind 4 dagen erg krapjes. Storage zat... Volgens mij heb ik alle settings gehad, maar ik zie niets terug. Kon dit wel instellen op mijn oude Nokia E50 met Mail for Exchange.

Gisteren ook even geprobeerd met mijn carkit, een CK7W van Nokia. Werkt maar half. Als ik zelf bel, hoort de andere kant een lichte echo (had ik al verwacht), als ik gebeldt wordt, valt de Kaiser van de carkit af.
* UltraSub zucht..

/edit
Lama, al gevonden..

[ Voor 3% gewijzigd door UltraSub op 01-03-2008 18:21 . Reden: Stupid me, niet diep genoeg gekeken ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-09 15:29
benchMarc schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 16:40:
1 uur navigeren, 20min bellen en de accu stond op 4% :(
Denk dat dit een rotte accu betreft? Vraag me af of T-Mobile daar garantie op geeft en hoe lang.
[...]
Accessoires hebben 1 jaar garantie (waaronder ook accu's)

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
benchMarc schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 16:40:
1 uur navigeren, 20min bellen en de accu stond op 4% :(

Denk dat dit een rotte accu betreft? Vraag me af of T-Mobile daar garantie op geeft en hoe lang.

[...]

Heb je die accu van MUGEN inmiddels? Ben erg benieuwd naar je accuduur nu. Zit er ook sterk aan te denken namelijk.
Dit is trouwens een bekend probleem bij de TyTn II, kijk maar eens op xda-developers.net

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-09 12:49
speedme schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 20:51:
[...]

Dit is trouwens een bekend probleem bij de TyTn II, kijk maar eens op xda-developers.net
Je doelt op het accu zuipen nadat de GPS is gebruikt. Maar dat is niet het geval, want ik kende de thread en heb expres iedere keer een soft reset uitgevoerd na het gebruiken van de GPS.

Ik denk dat mijn accu gewoon naar de klote is ofzo. Hij gaf na de rit aan dat hij nog op 33% accu zat. Voerde ik een soft reset uit, en ineens was het nog maar 4%. Kortom, weergave van de accu klopt vaak niet. Net even 3 kwartier laten opladen. Stond hij nog steeds maar op 32%. Kijk ik 10min later, zie ik dat hij ineens op 100% staat.

Ik heb geen ervaring met kapotte accu's, wat voor kuren die vertonen, maar dit lijkt mij niet helemaal gezond. Stand-by zuipt hij zo'n 2% per uur, op flight modus.

Misschien kan het zijn omdat ik mijn accu een tijd stil heb laten liggen. Toen ik mijn telefoon kreeg ging 4 dagen later het display kapot. De accu had ik dus nog niet helemaal goed kunnen laten inwerken (in totaal misschien 6 keer opgeladen ofzo). Toen is mijn telefoon zo'n 2 weken (dacht ik, misschien iets langer) in reparatie geweest en heeft de accu stil gelegen. Misschien heeft hij hier een tik van gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23:48

amphora

Websites & Fotografie

Master FX schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 18:21:
[...]

Accessoires hebben 1 jaar garantie (waaronder ook accu's)
Accu's hebben vaak een kortere garantie periode van 3 of 6 maanden.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davhor
  • Laatst online: 14-03 10:21

davhor

www.fon.com

Hebben jullie ervaring met Skype standby laten staan en batterijverbruik. Bij mij blijft hij 200mA gebruiken. Dan gaat de batterij erg hard. Ga vanmiddag Fring maar eens proberen. Kan me herinneren van mij Vario dat dit programma niet echt een batterijenslurper is.

FON - WiFi for Everyone | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
@Maniac, hoe meet je wat een app gebruikt? Is daar tooling voor dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 13:08
benchMarc schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 21:28:
[...]

Je doelt op het accu zuipen nadat de GPS is gebruikt. Maar dat is niet het geval, want ik kende de thread en heb expres iedere keer een soft reset uitgevoerd na het gebruiken van de GPS.

Ik denk dat mijn accu gewoon naar de klote is ofzo. Hij gaf na de rit aan dat hij nog op 33% accu zat. Voerde ik een soft reset uit, en ineens was het nog maar 4%. Kortom, weergave van de accu klopt vaak niet. Net even 3 kwartier laten opladen. Stond hij nog steeds maar op 32%. Kijk ik 10min later, zie ik dat hij ineens op 100% staat.

Ik heb geen ervaring met kapotte accu's, wat voor kuren die vertonen, maar dit lijkt mij niet helemaal gezond. Stand-by zuipt hij zo'n 2% per uur, op flight modus.

Misschien kan het zijn omdat ik mijn accu een tijd stil heb laten liggen. Toen ik mijn telefoon kreeg ging 4 dagen later het display kapot. De accu had ik dus nog niet helemaal goed kunnen laten inwerken (in totaal misschien 6 keer opgeladen ofzo). Toen is mijn telefoon zo'n 2 weken (dacht ik, misschien iets langer) in reparatie geweest en heeft de accu stil gelegen. Misschien heeft hij hier een tik van gekregen?
Hai,

ik had van de week m'n telefoon op geladen, (vliegtuigmodus) 100% geladen,
ik trek em van de lader af 23.00, ik ga werken tot 12.00 ik zet het scherm aan :) nog 100%, na wat aanklikken e.d. begon hij even later af te tellen.
ik merk nog geen grote verschillen met de grotere accu, daarbij verschilt het enorm wat ik aan het doen, ben en dus ook het verbruik. media speler trekt wel m'n accu erg snel leeg, bij het luisteren van muziek, ik 8 uur iets van 65% leger.

en als je allerlei applicaties , GPS,UMTS e.d. gebruikt gaat het hard...

voor ik een continue internet bundel afsloot, maakte de telefoon elke keer verbinding met HSPA (? ofzo), nu met het extra abonnement gaat ie met 3G, de Mb's vlogen om m'n oren toen ik het niet wilde, en nu met 3G gaat het vrij traag. De keuze van het z"type" abbonnement van invloed is op de snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
ijsbeer910 schreef op zondag 02 maart 2008 @ 12:51:
[...]

Hai,

ik had van de week m'n telefoon op geladen, (vliegtuigmodus) 100% geladen,
ik trek em van de lader af 23.00, ik ga werken tot 12.00 ik zet het scherm aan :) nog 100%, na wat aanklikken e.d. begon hij even later af te tellen.
ik merk nog geen grote verschillen met de grotere accu, daarbij verschilt het enorm wat ik aan het doen, ben en dus ook het verbruik. media speler trekt wel m'n accu erg snel leeg, bij het luisteren van muziek, ik 8 uur iets van 65% leger.

en als je allerlei applicaties , GPS,UMTS e.d. gebruikt gaat het hard...

voor ik een continue internet bundel afsloot, maakte de telefoon elke keer verbinding met HSPA (? ofzo), nu met het extra abonnement gaat ie met 3G, de Mb's vlogen om m'n oren toen ik het niet wilde, en nu met 3G gaat het vrij traag. De keuze van het z"type" abbonnement van invloed is op de snelheid.
Maar kun je niet echt zeggen dat je het met die 3000mah echt veel langer uithoudt allemaal? Je hebt over het algemeen toch wel een gemiddelde dat je je telefoon gebruikt? Dan moet er toch wel duidelijk verschil in accuduur zitten als je de standaard vergelijkt met de mugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 13:08
benchMarc schreef op zondag 02 maart 2008 @ 13:01:
[...]
Maar kun je niet echt zeggen dat je het met die 3000mah echt veel langer uithoudt allemaal? Je hebt over het algemeen toch wel een gemiddelde dat je je telefoon gebruikt? Dan moet er toch wel duidelijk verschil in accuduur zitten als je de standaard vergelijkt met de mugen.
ik had de telefoon 2 weken, toen ik de mugen besteld heb.
kijk ik werk opzee, dan ben ik dagen vrij thuis, de ene keer speel ik wat spelletjes de andere keer op internet te knoeien.
kijk als je van 1300 mAh naar 3000 mAh gaat dan heb je 1700 mAh extra dat zou dus als je 200mAh per uur verbruikt 8,5 uur extra zijn.
dat is niet echt schrikbarend langer. maar de andere accu zou dan al (theoretisch allemaal) 2 uur leeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

UltraSub schreef op zondag 02 maart 2008 @ 11:35:
@Maniac, hoe meet je wat een app gebruikt? Is daar tooling voor dan?
Iemand heeft daar een tooltje voor gebrouwen uit deze topic.
Ik heb alleen even geen idee wie dat was. Een quicksearch en je weet het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-09 16:45
Gisteren maar even de L26 V5 WM6.1 Pro rom geflashed voor de gein.... Als de officiele WM6.1 hetzelfde wordt vind ik dat toch een aardig grote vooruitgang zeg!!!

Rom draait heerlijk soepel en stabiel, en ziet er boven alles nog een gelikt uit ook!!! Hopelijk komt HTC snel met een rom update!!!

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je meerdere hormailaccounts kunt aanmaken op de TYTNII? Ik heb nu 1 email account en als ik een nieuwe aan wil maken kom ik op een internetaanmeldscherm van hotmail :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
peugeot206gt schreef op zondag 02 maart 2008 @ 15:15:
Gisteren maar even de L26 V5 WM6.1 Pro rom geflashed voor de gein.... Als de officiele WM6.1 hetzelfde wordt vind ik dat toch een aardig grote vooruitgang zeg!!!

Rom draait heerlijk soepel en stabiel, en ziet er boven alles nog een gelikt uit ook!!! Hopelijk komt HTC snel met een rom update!!!
Kun je vertellen wat je dan zo snel allemaal soepel en stabiel ziet? Kan nou niet echt zeggen dat mijn WM6 niet stabiel is? Dus wat zijn concrete duidelijk zichtbare verschillen volgens jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
benchMarc schreef op zondag 02 maart 2008 @ 17:50:
[...]

Kun je vertellen wat je dan zo snel allemaal soepel en stabiel ziet? Kan nou niet echt zeggen dat mijn WM6 niet stabiel is? Dus wat zijn concrete duidelijk zichtbare verschillen volgens jou?
Oke kleine toelichting dan....

Taskmanager is echt een verbetering
Videos openen direct in TCPMP out of the box
Register is al optimaal (nagenoeg geen kaisertweak meer nodig)
Menustructuur ala Windows 98 als je op start drukt vind ik echt super
Comm manager laat je 3g uitschakelen
Verbeterde camera, verbeterd album
IE scrollt normaal
Actionscreen onderaan
Werkende touchcube
en plenty of andere dingen waarnaar je je normaal rotzoekt....

Zeg niet dat dit standaard in WM6.1 komt te zitten, gezien dit een coocked rom is, maar tot nu toe absoluut geen klagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:27
Ik probeer Pathe Mobiel te installeren, maar ik kan het installatiemailtje niet ontvangen. De FAQ op de website heeft het over serverinstellingen, wappushes etc. Ik heb geen flauw idee waar ik die instellingen moet vinden. Ik heb de hele Instellingen-folder doorgespit, maar kon niets vinden.

Heeft iemand hier Pathe Mobiel geinstalleerd? Waar vind ik die instellingen zodat ik het installatiemailtje kan ontvangen?

Pathe Mobiel FAQ: http://www.pathe.nl/mobiel_faq.asp?page_id=mobiel%5Ffaq

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
peugeot206gt schreef op zondag 02 maart 2008 @ 17:55:
[...]

Oke kleine toelichting dan....

Taskmanager is echt een verbetering
Videos openen direct in TCPMP out of the box
Register is al optimaal (nagenoeg geen kaisertweak meer nodig)
Menustructuur ala Windows 98 als je op start drukt vind ik echt super
Comm manager laat je 3g uitschakelen
Verbeterde camera, verbeterd album
IE scrollt normaal
Actionscreen onderaan
Werkende touchcube
en plenty of andere dingen waarnaar je je normaal rotzoekt....

Zeg niet dat dit standaard in WM6.1 komt te zitten, gezien dit een coocked rom is, maar tot nu toe absoluut geen klagen
Ok, maar geen echt interessante dingen dus die je met WM6 niet kunt krijgen. Alles wat je noemt is te downloaden. Het enige wat iemand heeft gedaan is al deze programma's in een 6.1 rom gecookt. Veel dingen die je noemt zijn niet echt standaard in 6.1, maar zijn ook gewijzigd door een rom cooker.
Ik denk sowieso niet dat WM nog echt veel interessante wijzingen zal krijgen in de toekomst voor deze telefoons. Ze gaan wel wat leuke frutsels erin maken zoals die touch movements a la Apple. Maargoed, dat is ook niet zo bijster interessant. Denk dat ik voorlopig toch nog een tijd bij WM6 zal blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Die vraag mag hier niet worden beantwoord.

We gedogen dat er over wordt gesproken, maar URLs willen we niet zien.

[ Voor 71% gewijzigd door pven op 02-03-2008 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:08
Veneficus schreef op zondag 02 maart 2008 @ 18:22:
Ik probeer Pathe Mobiel te installeren, maar ik kan het installatiemailtje niet ontvangen. De FAQ op de website heeft het over serverinstellingen, wappushes etc. Ik heb geen flauw idee waar ik die instellingen moet vinden. Ik heb de hele Instellingen-folder doorgespit, maar kon niets vinden.

Heeft iemand hier Pathe Mobiel geinstalleerd? Waar vind ik die instellingen zodat ik het installatiemailtje kan ontvangen?

Pathe Mobiel FAQ: http://www.pathe.nl/mobiel_faq.asp?page_id=mobiel%5Ffaq
Ik krijg ook geen linkje voor het Java programmatje maar volgens mij kan het niet met de TyTN 2 want ook via andere sites lukt het me niet om zo'n linkje te krijgen :(

(als ze nou gewoon ff een .jad file op de site zetten :/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
UltraSub schreef op zondag 02 maart 2008 @ 21:55:
[mbr]Die vraag mag hier niet worden beantwoord.

We gedogen dat er over wordt gesproken, maar URLs willen we niet zien.
[/mbr]
Ow, ok, sorry.. Was niet mijn bedoeling om te vissen naar illegale ROM's.
Excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 23:00
Ik zou toch wel graag een gratis/goedkoop alternatief voor MS Oulook willen.

Ik wil mijn afspraken en taken op de pc kunnen bijhouden en dan syncen met mn Tytn II. Maar nu ben ik dus gedwongen om een duur MS pakket aan te schaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had eerst een MDA Vario 1, en daar had ik een probleem mee dat als ik hem aansloot op de computer doormiddel van de USB kabel, de computer raar deed.

Raar omschreven:
Bijvoorbeeld als ik de pda aansluit dan doet windows steeds bijvoorbeeld ik een scherm open maak met de computer de scherm deselecteren en selecteren.
Dit is erg irritant vooral als een tekst verwerkings programma actief is, als hij deselecteerd kun je bijvoorbeeld niet meer typen.
Dit doet hij met een frequentie van 5 seconden steeds en constant.

Nu heb ik sinds een paar dagen de MDA vario 3 en heb er alweer last van.
Windows opnieuw installeren helpt niet.

Kan nergens hierover iets vinden, maar denk ook niet dat ik de enigste ben die er last van heeft.

Ik heb Windows Vista x64 Ultimate met Windows mobile device center.
Gebruik ook Microsoft Outlook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Ok, carkit werkt niet goed, tot helemaal niet. Zit ik dus in de running voor een nieuwe.
Eisen:
- A2DP audio streaming over installatie in auto
- Goed geluid over carkit
- Houder die ook de Kaiser laadt als hij er in staat.

Nu zit ik te kijken naar een Sony MEX-BT5100 headunit, en dan een actieve houder er bij.
Maar mijn grote angst is dat het dan ook niet goed werkt, omdat HTC blijkbaar niet zo geweldig is met carkits, getuige de vele slechte ervaringen op het net.

Wat gebruiken jullie hier, om handsfree te kunnen bellen over je installatie, en muziek te kunnen streamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 22:44
KarlMarX schreef op maandag 03 maart 2008 @ 10:18:
Ik zou toch wel graag een gratis/goedkoop alternatief voor MS Oulook willen.

Ik wil mijn afspraken en taken op de pc kunnen bijhouden en dan syncen met mn Tytn II. Maar nu ben ik dus gedwongen om een duur MS pakket aan te schaffen?
Ik maak gebruik van een crm pakket dat SyncML ondersteund, daarmee kan ik alle contacten/afspraken/taken mee synchroniseren.

Volgens mij zijn er ook andere mailclients die ermee overweg kunnen (zo is outlook ook ondersteund :P), het enige waar je dan voor moet zorgen is dat je een SyncML server nodig hebt. In mijn geval zit dit in group-office (http://www.group-office.com), maar die kost 199 euro ex. btw en dan heb je ook nog een webserver nodig waar je het op kan draaien.

Volgens mij is het dan goedkoper en makkelijker om MS Outlook te kopen. Maar anders moet je eens kijken of er een goedkopere mogelijkheid voor SyncML is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 16:56
^ wellicht is Google Calendar een poging waard; die is ook via een mobiel toegankelijk.

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ik heb de HTC TyTN 2 al vier weken en ben er erg blij mee.
zit nog wel met een probleem mijn tomtom werkt haperig en loopt enkele keren vast
dan moet ik deze weer op nieuw opstarten om verder te kunnen navigeren.
Ik heb de software van tomtom van htc er op staan en een nieuwe kaart van west europa er op gezet . wel een snelle fix met gps maarde verspringt continu over van 1 streepje naar 5 streepjes .
zijn er meer mensen met dit probleem of weet iemand hoe ik dit kan oplossen? :'(
ik heb al contact gehad met tomtom maar die konden mij niet helpen en bij HTC stuurde ze mij naar tomtom.
Dit ie echt geweldig forum ik volg het al een tijd en heb er al veel informatie gevonden ik hoop dat iemand mij ook kan helpen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2008 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
UltraSub schreef op maandag 03 maart 2008 @ 10:29:
Ok, carkit werkt niet goed, tot helemaal niet. Zit ik dus in de running voor een nieuwe.
Eisen:
- Goed geluid over carkit
- Houder die ook de Kaiser laadt als hij er in staat.

Nu zit ik te kijken naar een Sony MEX-BT5100 headunit, en dan een actieve houder er bij.
Maar mijn grote angst is dat het dan ook niet goed werkt, omdat HTC blijkbaar niet zo geweldig is met carkits, getuige de vele slechte ervaringen op het net.

Wat gebruiken jullie hier, om handsfree te kunnen bellen over je installatie, en muziek te kunnen streamen?
ikzelf gebruik een parrot mk6000 icm. actieve brodit houder. voldoet ook aan al jouw eisen. enige nadeel is het kostenplaatje... ca. 200 euro totaal (ex inbouw want dat heb ik zelf gedaan)

voordeel is dat alles prima werkt, goede kwaliteit van de telefoongesprekken, audio streamen zonder problemen, tomtom over de radio zonder problemen (heb hiervoor wel een aangepast speech pakket geknutseld)

voor een review zoek even in de startpost... staat een link ernaartoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Hey, bedankt voor de review!
Waar ik nu nog mee zit; komt het geluid over alle speakers in je auto? Hoe is dit aangesloten? Mutebox? Want dat zou betekenen dat de sub die ik achterin heb liggen niet gaat werken.

(ik ga sowieso ff naar mijn carhifi boer straks, laat die ook maar eens adviseren, zijn ze ook goed in ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
UltraSub schreef op maandag 03 maart 2008 @ 12:29:
Hey, bedankt voor de review!
Waar ik nu nog mee zit; komt het geluid over alle speakers in je auto? Hoe is dit aangesloten? Mutebox? Want dat zou betekenen dat de sub die ik achterin heb liggen niet gaat werken.

(ik ga sowieso ff naar mijn carhifi boer straks, laat die ook maar eens adviseren, zijn ze ook goed in ;))
correct, mijn sub werkt ook niet icm dit systeem... ben nog aan het uitzoeken hoe ik de mutebox kan omzeilen. maar heb het zo druk dat ik er niet aan toekom. denk dat ik het signaal via een line ingang ga laten lopen... maar zoals gezegd ben er nog niet uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Dit topic gaat over de HTC TyTN2, niet over de carkits waar hij op aangesloten kan worden. (Zie bv [ervaring] Parrot BT carkits voor ervaringen over carkits.)

Graag weer ontopic.

Modbreak:Commentaar over mod-breaks kan je kwijt in PSGG Feedback of bij een van de mods

[ Voor 54% gewijzigd door pven op 03-03-2008 18:58 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net een HTC TyTN2 gekocht, maar hij staat in het engels, ik zou die in het nederlands willen maar bij instellingen vind ik niets.
weet iemand waar ik dat kan veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:21
Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 21:04:
ik heb net een HTC TyTN2 gekocht, maar hij staat in het engels, ik zou die in het nederlands willen maar bij instellingen vind ik niets.
weet iemand waar ik dat kan veranderen?
Een Tytn heb je in 2 uitvoeringen engels of nederlands, heb je een engelse versie dan kan je dat niet zo maar veranderen naar de nl taal, er moet andere software op.

bij bv de htc s710 heb je wel de mogenlijkheid om van taal te wisselen bij regional settings

maar dat is hier dus niet van toepassing

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en waar vind ik die software

Vissen naar roms is *not done*. We staan toe dat er over wordt gepraat, maar niet dat naar de software wordt gevraagd.

[ Voor 70% gewijzigd door pven op 03-03-2008 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
*knip*

houd er wel rekening mee dat je je toestel eenvoudig om zeep kan helpen als je niet weet waar je mee bezig bent, EN dat je je fabrieksgarantie verliest bij het flashen van een andere rom.

[ Voor 37% gewijzigd door pven op 03-03-2008 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-09 15:29
amphora schreef op zondag 02 maart 2008 @ 11:03:
[...]

Accu's hebben vaak een kortere garantie periode van 3 of 6 maanden.
Ja, maar volgens mij geeft T-Mobile een half jaar bovenop het half jaar van de fabrikant.

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wenze
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-11-2024
Kleinebehuizing.nl schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 23:33:
ik heb zojuist een mail gestuurd naar Vodafone betreffende het feit dat met de HTC Tytn II nog steeds niet een bezoekje kan worden gebracht aan http://live.vodafone.com.

Mits zij geen oplossing bieden, ben ik genoodzaakt om het contract te ontbinden. Op grond van artikel 4.4 van de algemene voorwaarden kan dit ook. Het lijkt me voor iedereen een duidelijk signaal als we ze dit allemaal laten weten.
Iemand al geprobeerd of je op deze manier je contract kan ontbinden?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Ik heb inmiddels alles geprobeerd, alleen kom er nog steeds niet uit. Misschien dat jullie mij verder kunnen helpen.

Ik heb een vodafone abbo, met onbeperkt inet.
Soms wil ik via mijn Tytn2 op Youtube iets opzoeken, en bekijken. Tot daar gaat alles goed, maar vervolgens opent hij (windows media player) dacht ik. Na een paar Seconden zegt hij "Vinden van netwerk mislukt.'' heeft iemand hier ervaring mee?! Of misschien de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

UltraSub schreef op maandag 03 maart 2008 @ 10:29:
Eisen:
Let op, ik heb ook een tijdje het geluid via A2DP naar de (bluetooth) autoradio gestuurd maar dat heb ik weer uitgezet. Het is namelijk erg vervelend als je muziek (of nieuwsuitzending of whatever) telkens voor een seconde of 10 wordt onderbroken als de navigatiesoftware weer wat ze zeggen heeft. Zeker in de stad begint dat vervelend te worden :/.

Een klein minpuntje was verder ook dat na het uitzetten van de radio (van de auto eigenlijk) de A2DP op de TyTN II ook werd uitgezet en niet vanzelf meer aan ging :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 12:58
Ik heb sind gisteren een raar probleem met de tytnII 8)7

hij gaat niet meer uit, Als hij niet aan de lader zit blijft het scherm aan (geen power safe)
en als hij dan spontaan uit gaat gaat ie niet meer aan, geen enkele toets reageerd
Het aan en uit zetten van het scherm gaat helemaal niet met de aan/uit knop ?

ik heb al meerdere malen gereset maar dit heeft geen oplossing! :(
het laatste wat ik heb gedaan is de slider lock (Su2, of zoiets) verwijderd van het software menu (Ipod look)
Op dit moment is mijn tytn niets meer dan een stuk decoratie op de kast, hij is niet te gebruiken.
:+
Is een harde reset nu de enigste oplossing?

of heeft iemand een goude tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creda
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-11-2022
Voor wat betreft Vodafone live heb ik onderstaande nog ergens gevonden. Heeft dit al iemand uitgeprobeerd? Ik heb zelf (nog geen) geen vodafone abbo dus ik kan het niet uitproberen.

Om gebruik te kunnen maken van de Vodafone live! sites, mobiel internet, e-mail en MMS is het van belang de juiste APN in te stellen als toegangspunt tot het Vodafone data netwerk. Alle particuliere en prepaid klanten gebruiken de APN live.vodafone.com, bij zakelijke aansluitingen wordt de APN office.vodafone.nl gebruikt. Weet u niet zeker welke APN bij uw aansluiting hoort? Vraag het dan aan onze klantenservice.

DE VERBINDINGSINSTELLINGEN

Ga naar 'Start' -> 'Instellingen'
Klik op de tab 'Verbindingen'
Kies 'Verbindingen' -> 'Vodafone GPRS' -> 'Een nieuwe modemverbinding toevoegen'
Voer een naam in voor de verbinding: Vodafone GPRS
Kies een modem: Mobiele verbinding (GPRS, 3G)
Kies telkens 'Volgende' om door te gaan
Naam toegangspunt: Hier wordt het toegangspunt of de APN ingevuld. Zakelijke klanten gebruiken de APN office.vodafone.nl. Particuliere klanten vullen hier de APN live.vodafone.com in.
Gebruikersnaam: vodafone
Wachtwoord: vodafone
Domein: leeg laten
De optie 'Geavanceerd' hoeft niet aangeklikt te worden
Kies 'Voltooien'
Kies de tab 'Proxy instellingen'
Dit netwerk heeft verbinding met internet: aanvinken
Dit netwerk gebruikt een proxyserver om verbinding te maken met internet: aanvinken
Proxy server: 192.168.251.150
Kies 'Geavanceerd'
Klik op 'HTTP'
Server: 192.168.251.150
Poort: 8799
Klik op WAP
Server:
Poort: 9201
Overige opties leeg laten
Klik rechtsboven op 'OK' (3x)

DE BROWSERINSTELLINGEN

Kies 'Start' -> 'Internet Explorer' om de browser op te starten
Voer de URL http://live.vodafone.com in en kies 'Ga naar'. De Vodafone live! homepage wordt geladen
Kies 'Menu' -> 'Extra' -> 'Opties'
Startpagina: Kies hier 'Huidige gebruiken'
Kies 'OK' om terug te gaan naar de homepage
Kies voortaan 'Start' -> 'Internet Explorer' om verbinding te maken met Vodafone live!

creda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-09 14:01
iemand wel eens zijn tyntnII laten connecten met pc (bluetooth) met als doel:

- muziek/audio van telefoon afspelen op pc?
- ingeplugde speakerset in pc gebruiken om te bellen via de telefoon (dus headset op pc is de handsfree van de telefoon)

ik heb een levelone usb bluetooth adapter gekocht voor de pc, die dit allemaal zou moeten ondersteunen, echter:

- als ik vanuit de pc connectie maak naar telefoon, kan die alleen kiezen voor inbel/netwerk verbinding

- als ik vanuit gsm connect naar pc kan ik wel kiezen voor "inst. als draadloos stereo", maar als ik dan muziek afspeel hoor ik niks op de pc. Op me Vista pc komt er onderin de balk bij de audio keuze te zien dat die bluetooth audio wil afspelen maar hoor ik niks.

- ik kan vanuit me gsm niet kiezen voor de optie "als handsfree instellen", terwijl de usb bluetooth connector dit wel ondersteund...

iemand hier suggesties voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
trekker22 schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 12:13:
iemand wel eens zijn tyntnII laten connecten met pc (bluetooth) met als doel:

- muziek/audio van telefoon afspelen op pc?
- ingeplugde speakerset in pc gebruiken om te bellen via de telefoon (dus headset op pc is de handsfree van de telefoon)

ik heb een levelone usb bluetooth adapter gekocht voor de pc, die dit allemaal zou moeten ondersteunen, echter:

- als ik vanuit de pc connectie maak naar telefoon, kan die alleen kiezen voor inbel/netwerk verbinding

- als ik vanuit gsm connect naar pc kan ik wel kiezen voor "inst. als draadloos stereo", maar als ik dan muziek afspeel hoor ik niks op de pc. Op me Vista pc komt er onderin de balk bij de audio keuze te zien dat die bluetooth audio wil afspelen maar hoor ik niks.

- ik kan vanuit me gsm niet kiezen voor de optie "als handsfree instellen", terwijl de usb bluetooth connector dit wel ondersteund...

iemand hier suggesties voor?
Op mijn sony vaio werkt dat zonder problemen, gewoon in je bluetooth setting je stylus ingedrukt houden op je pc en dan als draadloos stereo instellen kiezen.

ik gebruik dit altijd om muziek te streamen van mijn pda, kan je gewoon vanuit de bank liedjes op je pda kiezen zonder dat je last heb van kabels..

zodra ik mijn bluetooth aanzet op mijn tytn heb ik 10 seconden later automatische handsfree...

weet je zeker dat de jouwe wel alles ondersteund? probeer anders eens te kijken of er nieuwe drivers uitzijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

my_fiero schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 08:39:
Ik heb sind gisteren een raar probleem met de tytnII 8)7

hij gaat niet meer uit, Als hij niet aan de lader zit blijft het scherm aan (geen power safe)
en als hij dan spontaan uit gaat gaat ie niet meer aan, geen enkele toets reageerd
Het aan en uit zetten van het scherm gaat helemaal niet met de aan/uit knop ?

ik heb al meerdere malen gereset maar dit heeft geen oplossing! :(
het laatste wat ik heb gedaan is de slider lock (Su2, of zoiets) verwijderd van het software menu (Ipod look)
Op dit moment is mijn tytn niets meer dan een stuk decoratie op de kast, hij is niet te gebruiken.
:+
Is een harde reset nu de enigste oplossing?

of heeft iemand een goude tip
Wat schuift het ? >:)

:P

Nee, maar zonder dollen: Als het goed is heb je onlangs een nieuwe applicatie geïnstalleerd, is het niet ? Welnu, deze (of een andere) is blijven hangen en kan niet meer worden beëindigd. Kijk voor de gein maar eens via een degelijke taskmanager of er iets draait wat niet hoort te draaien.

De enige oplossing hiervoor (naast een harde reset) is een backup maken via het bijgeleverde Sprite Backup. Dit programma'tje zorgt ervoor dat de hangende applicatie wordt gestopt. Ik heb het ook gehad en om de een of andere reden krijgt alleen SB dit voor elkaar.

Succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Ik heb een tijdje geleden aangezet dat er een melding moet verschijnen na het versturen van een SMS, maar kan nu niet meer vinden waar dat zat. Wie weet waar ik deze melding weer uit kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Ik haal via POP mijn e-mail op regelmatig blijft de TYTN2 doorgaan met trillen ik kan dit enkel zelf onderbreken.Hierdoor gaat mijn accu heel erg snel leeg en moet ik dus regelmatig bijladen.
Ik heb geen flauw idee wat of hoe het komt.
Wat heb ik al gedaan om het op te lossen

* softreset
* hard reset
* accu vervangen

Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 10:11

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Security schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 13:47:
Ik haal via POP mijn e-mail op regelmatig blijft de TYTN2 doorgaan met trillen ik kan dit enkel zelf onderbreken.Hierdoor gaat mijn accu heel erg snel leeg en moet ik dus regelmatig bijladen.
Ik heb geen flauw idee wat of hoe het komt.
Wat heb ik al gedaan om het op te lossen

* softreset
* hard reset
* accu vervangen

Iemand nog tips?
Geen oplossing, maar je bent niet de enige met dat probleem (ik heb het met mail ophalven via IMAP), best lastig als hij 's nachts toevallig een berichtje binnenhaalt. Gelukkig heeft hij het niet altijd....

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

atjong schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 13:19:
Ik heb een tijdje geleden aangezet dat er een melding moet verschijnen na het versturen van een SMS, maar kan nu niet meer vinden waar dat zat. Wie weet waar ik deze melding weer uit kan zetten?
KaiserTweak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
atjong schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 13:19:
Antwoord van .KeN. was hierop:
KaiserTweak
Kan ook zijn:
Disable SMS Sent notification
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Inbox\Settings
"SMSNoSentMsg"= dword:1
1 to disable
0 to Enable
Kan zijn dat map "Settings" en value "SMSNoSentMsg" nog aangemaakt dienen te worden.

Delivery Notifications altijd aangevinkt (WM 6)
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Inbox\Settings]
"SMSDeliveryNotify"= dword:1
1 to enable
0 to disable
Kan zijn dat value "SMSDeliveryNotify" nog aangemaakt dient te worden.

KaiserTweak is namelijk een programma (gemaakt door Boomsmurf) dat veel tot alle registerwijzigingen bundeld.

[ Voor 8% gewijzigd door Mini Poeper op 04-03-2008 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Laatst online: 23:11

Mystikal

It never hurts to help!

Misschien een hele domme vraag (al zei mijn leraar altijd, dat er geen domme vragen bestaan, alleen domme mensen :) ). Ik wil graag mijn pda in mijn draadloos netwerk hebben. Op zich is me dat al gelukt. Ik heb internet via wifi etc. Maar ik zou graag met mijn pda in mijn pc's kunnen via verkenner oid. Ik heb alleen geen flauw idee waar ik het moet zoeken.
Heb ik daar aparte software voor nodig op mijn mda vario 3? Ik heb er al total commander op staan.
Iemand die mij op weg kan helpen?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

Ik heb dit toestel al een tijd, en ben er erg tevreden mee, maar heb nu toch weer eens een vraagje wat ik zo gauw niet terug kon vinden:

ik ga as zaterdag naar cebit (in duitsland) en wil graag tijdelijk mn internet blokkeren/uitzetten ofzo, is er misschien een optie om dit te doen ? Kan natuurlijk wel mn settings weggooien en later terugzetten, maar lijkt me handiger als er ergens een optie is om t gewoon tijdelijk uit te schakelen....

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 23:08
Mini Poeper schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 17:56:
[...]

[...]

Kan ook zijn:

<register dingen>

KaiserTweak is namelijk een programma (gemaakt door Boomsmurf) dat veel tot alle registerwijzigingen bundeld.
Waarom wil je dat allemaal zo graag handmatig doen? 8)7

Met KaiserTweak heb je ook nog een veel beter overzicht van wat je gewijzigd hebt :)

(Schap's Advanced Config is ook een goeie reg tweaker trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een laptop die met een kabel aan mijn ADSL lijn zit. Nu wil ik graaog via mijn laptop vebrinding met het internet maken. Ik zet een ad-hoc netwerk op onder Vista maar wanneer ik connect krijg ik geen verbinding met het internet.Heeft iemand misschien een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
DoD Cerberus schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 19:39:
Ik heb dit toestel al een tijd, en ben er erg tevreden mee, maar heb nu toch weer eens een vraagje wat ik zo gauw niet terug kon vinden:

ik ga as zaterdag naar cebit (in duitsland) en wil graag tijdelijk mn internet blokkeren/uitzetten ofzo, is er misschien een optie om dit te doen ? Kan natuurlijk wel mn settings weggooien en later terugzetten, maar lijkt me handiger als er ergens een optie is om t gewoon tijdelijk uit te schakelen....
voila.....

click

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

aangezien ik voor het werk bezig ben om dit toestel in te gaan voeren ben ik over alles eigenlijk nog heel positief maar er zijn 2 dingen die ik me nog afvraag. ik kan nergens antwoord vinden misschien heb k er totaal overheen gekeken ... sorry!

vraag 1.

momenteel werken wij met alleen maar nokia's en dan kun je via bluetooth heel makkelijk smsen met nokia pc suite. is hier ook een mogelijkheid voor deze HTC voor??? aangezien mijn sms aantal momenteel op ong. 1500 sms per maand zit.

vraag 2.

met mijn oude communicator van Nokia kon ik faxen aangezien dit nog steeds regelmatig gebruikt word vraag ik me af of met dit toestel dit ook mogelijk is door eventueel een progje er op te zetten.

alvast bedankt voor de antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azelo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-05 13:24
ik heb even een vraagje:
wat gebeurd er als ik mijn cache leeg maak. deze zit namelijk op 35 mb!?
Wordt mijn tel er dan sneller van?

programma's die wel bij in het menu van programma's vermeld staan en niet bij instellingen>systeem>programma's verwijderen waar worden die weggeschreven?
heb namelijk een aantal programma's die ik niet meer kan verwijderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbolman
  • Laatst online: 10-08 07:14
Mystikal schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 18:38:
Misschien een hele domme vraag (al zei mijn leraar altijd, dat er geen domme vragen bestaan, alleen domme mensen :) ). Ik wil graag mijn pda in mijn draadloos netwerk hebben. Op zich is me dat al gelukt. Ik heb internet via wifi etc. Maar ik zou graag met mijn pda in mijn pc's kunnen via verkenner oid. Ik heb alleen geen flauw idee waar ik het moet zoeken.
Heb ik daar aparte software voor nodig op mijn mda vario 3? Ik heb er al total commander op staan.
Iemand die mij op weg kan helpen?
Via de Resco Explorer kan je op je netwerk komen: http://www.resco.net/pocketpc/explorer/default.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Mini Poeper schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 17:56:
[...]

[...]

Kan ook zijn:
Disable SMS Sent notification
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Inbox\Settings
"SMSNoSentMsg"= dword:1
1 to disable
0 to Enable
Kan zijn dat map "Settings" en value "SMSNoSentMsg" nog aangemaakt dienen te worden.

Delivery Notifications altijd aangevinkt (WM 6)
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Inbox\Settings]
"SMSDeliveryNotify"= dword:1
1 to enable
0 to disable
Kan zijn dat value "SMSDeliveryNotify" nog aangemaakt dient te worden.

Er wordt mij hier iets te vaak Kaisertweak gespamt. Kaisertweak doet inderdaad niets anders dan wat registerwijzigingen bundelen, dus laten we elkaar helpen door gewoon direct de juiste registerwijzigingen te noemen bij een klein probleempje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Sir_Killalot schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 20:12:
[...]

Waarom wil je dat allemaal zo graag handmatig doen? 8)7

Met KaiserTweak heb je ook nog een veel beter overzicht van wat je gewijzigd hebt :)
Vind ik leuker... en ik gebruik vaak nèt iets andere waardes. ;)
Bovendien was ik dit al gewend op m'n vorige/andere Windows based PPC's.

azelo schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 21:52:
ik heb even een vraagje:
wat gebeurd er als ik mijn cache leeg maak. deze zit namelijk op 35 mb!?
Wordt mijn tel er dan sneller van?
Die maak ik dagelijks leeg! Vroeger handmatig maar d'r is een handig tooltje voor die nog veel meer opruimt: Ik kan je een link geven maar dat doe ik niet. Lees de start post eerst maar eens!

Ik gebruik hier HTC Network Plugin voor, deze is nog gratis ook! -klik-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er eigenlijk iemand hoe je Sim contact personen moet verbergen in de contactpersonen scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeezicht
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-08 17:47
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 22:42:
Weet er eigenlijk iemand hoe je Sim contact personen moet verbergen in de contactpersonen scherm?
Met Kaisertweak...of euh had ik de register instelling moeten plaatsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 21:02:
hallo,

ik kan nergens antwoord vinden misschien heb k er totaal overheen gekeken ... sorry!
Hallo, excuses aanvaardt! ;)
vraag 1.

momenteel werken wij met alleen maar nokia's en dan kun je via bluetooth heel makkelijk smsen met nokia pc suite. is hier ook een mogelijkheid voor deze HTC voor??? aangezien mijn sms aantal momenteel op ong. 1500 sms per maand zit.
Ik neem aan dat je bedoelt smssen met een gewoon PC toetsenbord maar wel verzend via GSM.
Hiervoor gebruik ik MyMobiler, hiermee krijg je een window op je PC beeldscherm dat je precies het scherm van de PPC in beeld krijgt. Nu kun je met je muis en toetsenbord het hele apparaat bedienen! -klik-
vraag 2.

met mijn oude communicator van Nokia kon ik faxen aangezien dit nog steeds regelmatig gebruikt word vraag ik me af of met dit toestel dit ook mogelijk is door eventueel een progje er op te zetten.
Dit zou moeten werken... ik gebruik 't eigenlijk nooit.
Echter toen ik net een test faxje wilde sturen wist ik niet te vinden hoe/wat/waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 22:42:
Zeezicht schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 22:50:
[...]

Geen contacten op je simkaart... ;) (althans, ik heb er geen op mijn simkaart staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik snap de aversie jegens KaiserTweak niet helemaal.
Prima als je je registry handmatig wilt editten, maar het merendeel zal het toch fijner / makkelijker vinden om gewoon een vinkje te plaatsen bij de optie die ze zoeken in KaiserTweak.
Het programma'tje is er juist om dit proces te vergemakkelijken.. waarom zou je dan moeilijk doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Laatst online: 19-09 11:28
Ik heb sinds vandaag de TyTN 2. Nu heb ik even een aantal vraagjes, mischien al gesteld maar een search in dit topic leverde geen resultaten op.

-Voor het backupen van me contactpersonen en sms berichten heb ik begreppen dat Pim backup de beste optie was, klopt dit ?
-De standaard screenprotector die je erbij krijgt (t-mobile versie, weet niet of dit anders is) is deze goed of kan ik er beter eentje gaan kopen, of maakt het weinig verschil ?
-Ik zoek een autohouder, maar kan deze eigenlijk moeilijk vinden heeft iemand er met eentje ervaring of weet er ergens een goede te vinden ?
-Ik wil graag een docking station maar vindt deze alleen op pdashop.nl maar daar is er een ervaring van iemand die zegt dat de usb pin verbogen wordt en dat dit hoge reparatie kosten met zich meeneemt. Klopt dit ? zo ja, hebben jullie een betere optie ?

Het is een lijst maar ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
.KeN. schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 00:33:
Ik snap de aversie jegens KaiserTweak niet helemaal.
Prima als je je registry handmatig wilt editten, maar het merendeel zal het toch fijner / makkelijker vinden om gewoon een vinkje te plaatsen bij de optie die ze zoeken in KaiserTweak.
Het programma'tje is er juist om dit proces te vergemakkelijken.. waarom zou je dan moeilijk doen.
Als je mij bedoelt: die heb ik helemaal niet!
Ik vind het juist een prachtige tool die diverse register instellingen bundelt en deze vergemakkelijkt met editten. De aversie die ik zou hebben lijkt zo omdat Sir_Killalot aan mij vroeg waarom ik alles handmatig wil editten.

Als iemand vraagt hoe je iets anders krijgt vindt ik het vrij makkelijk om te roepen met 'KaiserTweak', je zou de registerwijziging kunnen geven en daarbij 'KaiserTweak' als alternatief.

Iedereen is er natuurlijk vrij in om te wijze van editten toe te passen, zo ook ik. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Mini Poeper op 05-03-2008 07:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Thanks (ik had het kunnen weten... :$).
Mini Poeper schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 07:00:
Als iemand vraagt hoe je iets anders krijgt vindt ik het vrij makkelijk om te roepen met 'KaiserTweak', je zou de registerwijziging kunnen geven en daarbij 'KaiserTweak' als alternatief.
Ik ben zelf ook iemand die liever weet wat er precies gewijzigd wordt, dus ik ben erg blij met je registry-tips.
Mystikal schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 18:38:
Maar ik zou graag met mijn pda in mijn pc's kunnen via verkenner oid. Ik heb alleen geen flauw idee waar ik het moet zoeken.
In Total Commander heb je in de root de map "\\" staan. Open die en kies LAN en je kunt daarna het IP-adres of de PC-naam van de PC opgeven. (Die PC moet natuurlijk wel gedeelde mappen hebben - als het XP is.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
  • Laatst online: 19-09 17:35
clonedonkey schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 01:37:
Ik heb sinds vandaag de TyTN 2. Nu heb ik even een aantal vraagjes, mischien al gesteld maar een search in dit topic leverde geen resultaten op.

-Voor het backupen van me contactpersonen en sms berichten heb ik begreppen dat Pim backup de beste optie was, klopt dit ?
Het werkt uitstekend. Of het de beste is weet ik niet, ik heb nooit een andere gebruikt.
-De standaard screenprotector die je erbij krijgt (t-mobile versie, weet niet of dit anders is) is deze goed of kan ik er beter eentje gaan kopen, of maakt het weinig verschil ?
Ik heb een brando. De standaard meegeleverde vind ik niet meer dan een lelijk stukje plakband en ik kreeg hem niet luchtbelvrij op het schrem. De Brando is dikker, gladder en werkt ook als anti-glare laag, waardoor je het scherm in fel licht iets beter kunt zien. Na verwijderen van de standaard-protector ben ik overigens ook nog een half uurtje bezig geweest om de lijmresten te verwijderen. Geen succes.
-Ik zoek een autohouder, maar kan deze eigenlijk moeilijk vinden heeft iemand er met eentje ervaring of weet er ergens een goede te vinden ?
Actief of passief?
Ik heb een passieve van brodit en met de juiste mount-kit is het heel erg mooi weg te werken in je dash. Geen geschroef of geplak, gewoon klikken in de naadjes van het dashboard. Klemt ook keurig om de telefoon heen en behoudt de mogelijkheid tot openschuiven. (m.a.w. je kan hem portrait en landscape monteren en gebruiken).
-Ik wil graag een docking station maar vindt deze alleen op pdashop.nl maar daar is er een ervaring van iemand die zegt dat de usb pin verbogen wordt en dat dit hoge reparatie kosten met zich meeneemt. Klopt dit ? zo ja, hebben jullie een betere optie ?
Geen idee. Maar ik heb ook een usb-pin verbogen met de standaard oplader. Het is net hoe lomp je bent (en een beetje de schuld van de fragiele connector in de kaiser :P) Bij mij was het 2 dagen later onder garantie gefixt, dus geen hoge kosten.
Het is een lijst maar ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen !!
Valt wel mee toch? ;)

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

atjong schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 19:29:
Ik heb iets raars: Als ik via Total Commander een cab van de PC naar de TyTN II probeer over te halen (via Wifi) dan zegt ie eerst dat het bestand al bestaat, maar dat is niet het geval, en zegt ie nadat ik op Overschrijven heb geklikt dat het bestand niet gekopieerd kan worden. Als ik op de PC de cab in een zip stop dan is die zip wel over te zetten op de TyTN II, maar krijg ik bij het uitpakken ervan vervolgens hetzelfde probleem. Hebben jullie dit ook gehad? Het gaat alleen mis bij cabs.
Heeft niemand anders hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe automatisch toestel laten vergrendelen? Moet nu handmatig.
Bij de p3300 wilde dit wel. Kan het op de tytn II niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Zeezicht schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 22:50:
[...]

Ja, dat had heel netjes van je geweest.

Bij dezen:

-1) Ga naar de volgende registry entry: "HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Phone\"
-2) Ga naar de DWORD-value "ShowSIM"
-3) Geef deze DWORD-value de waarde "0" en "Dec"
-4) Voer tot slot een soft reset uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 09:11:
Hoe automatisch toestel laten vergrendelen? Moet nu handmatig.
Bij de p3300 wilde dit wel. Kan het op de tytn II niet vinden.
Volgens mij kan dat alleen met een password (settings-personal-lock)
Of anders met s2u2 (slide 2 unlock). Heb je wel een flashy apple lock schermpje, hoewel ik elke lock heel onhandig vind. Gewoon stby en alleen ontwaken door stdby-knop of inkomend event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckybasterd
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 15:32
ToMaSZ schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 09:45:
[...]

Volgens mij kan dat alleen met een password (settings-personal-lock)
Of anders met s2u2 (slide 2 unlock). Heb je wel een flashy apple lock schermpje, hoewel ik elke lock heel onhandig vind. Gewoon stby en alleen ontwaken door stdby-knop of inkomend event.
euhm als je het rode knopje 3 sec indrukt gaat hij ook op lock... weet niet of je misschien zowiets bedoelt? anders idd bij password/enz..

grtz lucky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

ToMaSZ schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 09:45:
Gewoon stby en alleen ontwaken door stdby-knop of inkomend event.
Ik heb tot nu toe ook geen lock op het toestel zitten, want hij zit toch in een hoesje in mijn broekzak en per ongeluk de aan/uit-knop indrukken gaat niet. Maarrrr, als het alarm van een taak of sms afgaat daan gaat het scherm aan en worden opeens allemaal (scherm)knopjes ingedrukt in die broekzak en gaat er van alles mis }:O. Is het toestel zo in te stellen dat bij een alarm het scherm uit blijft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Laatst online: 19-09 11:28
Bedankt voor de andwoorden op me vragen. Alleen nog één ding. Zo'n screenprotector van Brando kan ik alleen vinden voor 2,7inch en in de topicstart staat dat de TyTN II 2,8inch is. Bedenkt de 2,7 het scherm dan wel netjes ? Of bestaat er wel een 2,8inch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
atjong schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 10:13:
[...]

[...] Is het toestel zo in te stellen dat bij een alarm het scherm uit blijft?
Ja, heb ik voor e-mails zo ingesteld staan. 'Display message on screen' uitvinken voor de gewenste events bij settings-personal-sounds and notifications.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
clonedonkey schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 11:20:
Bedankt voor de andwoorden op me vragen. Alleen nog één ding. Zo'n screenprotector van Brando kan ik alleen vinden voor 2,7inch en in de topicstart staat dat de TyTN II 2,8inch is. Bedenkt de 2,7 het scherm dan wel netjes ? Of bestaat er wel een 2,8inch ?
Ik was abuis. Ik had voor de vario een brando, voor de kaiser heb ik een veripart. In mijn ogen identiek (keihard, krasvast en anti-glans). Te bestellen in de goeie maat via bijv. PDAshop.nl

[ Voor 3% gewijzigd door ToMaSZ op 05-03-2008 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davhor

davhor

www.fon.com

Heb de Tytn II, maar ook een Canon 40d fototoestel. Nu wil ik door middel van infrarood mijn camera bedienen. Nu kan ik los een afstandbediening kopen die het op zich neemt, maar ik ben eigenlijk op zoek naar een manier hoe ik mijn Tytn II die taak kan laten vervullen. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Maniac schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 11:34:
Heb de Tytn II, maar ook een Canon 40d fototoestel. Nu wil ik door middel van infrarood mijn camera bedienen. Nu kan ik los een afstandbediening kopen die het op zich neemt, maar ik ben eigenlijk op zoek naar een manier hoe ik mijn Tytn II die taak kan laten vervullen. Iemand een idee?
haha heb een heel goed idee voor jou! koop die afstandbediening of een draadontspanner. met je tytn gaat het je niet lukken.... fysiek onmogelijk wegens het ontbreken van een infrarood poort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyCP
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-08 13:37
clonedonkey schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 11:20:
Ik kan je vraag niet precies beantwoorden (geen idee hoe groot de screenprotector van mijn PDA is), maar op screenprotector.nl verkopen ze Brando screenprotectors voor de TyTN II. Ikzelf heb een Ultra-Clear gekocht, en deze bevalt goed. Hij is wel een tikje vingervlekgevoelig (Brando's Anti-Glare screenprotector is in dit opzicht een stuk beter), maar is verder uitstekend.

>>>insert witty remark here<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atjong schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 10:13:
[...]

Ik heb tot nu toe ook geen lock op het toestel zitten, want hij zit toch in een hoesje in mijn broekzak en per ongeluk de aan/uit-knop indrukken gaat niet. Maarrrr, als het alarm van een taak of sms afgaat daan gaat het scherm aan en worden opeens allemaal (scherm)knopjes ingedrukt in die broekzak en gaat er van alles mis }:O. Is het toestel zo in te stellen dat bij een alarm het scherm uit blijft?
Dit bedoel ik ook. Tegen de tijd dat ik hem uit mn broekzak heb gehaald bij SMS oid, heb ik als het een beetje tegezit al 3 mensen gebeld :+
Kan nu wel toestel handmatig vergrendelen via beeldscherm. Maar niet na zoveel seconden.
Lock met ww bedoel ik niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2008 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davhor

davhor

www.fon.com

peugeot206gt schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 11:53:
[...]

haha heb een heel goed idee voor jou! koop die afstandbediening of een draadontspanner. met je tytn gaat het je niet lukken.... fysiek onmogelijk wegens het ontbreken van een infrarood poort!
:o :) Heeft die Tytn II niet eens infrarood. Bij deze heb ik bovenstaande vraag niet gesteld! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

ToMaSZ schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 11:20:
'Display message on screen' uitvinken voor de gewenste events bij settings-personal-sounds and notifications.
Helaas, ik heb bij alle items in die dropdownlijst de optie 'Bericht in scherm weergeven' uitgezet en alsnog zet ie bij een SMS en een alarmpje uit de agenda het scherm aan en dus ook de toetsen. Zelfs als ik alle systeemgeluiden uitzet via het vinkje op het 1e tabblad van het instellingen-geluiden scherm dan wordt het scherm nog aangezet bij een event.
ToMaSZ schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 11:22:
Ik was abuis. Ik had voor de vario een brando, voor de kaiser heb ik een veripart. In mijn ogen identiek (keihard, krasvast en anti-glans).
Wat zijn je ervaringen daarmee op het gebied van de aanraakgevoeligheid van het scherm? Ik heb het idee dat zelfs met de dunne standaard screenprotector het touchscreen wat minder gevoelig wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
atjong schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 13:46:
[...]

Helaas, ik heb bij alle items in die dropdownlijst de optie 'Bericht in scherm weergeven' uitgezet en alsnog zet ie bij een SMS en een alarmpje uit de agenda het scherm aan en dus ook de toetsen. Zelfs als ik alle systeemgeluiden uitzet via het vinkje op het 1e tabblad van het instellingen-geluiden scherm dan wordt het scherm nog aangezet bij een event.

[...]

Wat zijn je ervaringen daarmee op het gebied van de aanraakgevoeligheid van het scherm? Ik heb het idee dat zelfs met de dunne standaard screenprotector het touchscreen wat minder gevoelig wordt.
Dan voer je de regtweak uit die in KaiserTweak zit... je kunt de drukgevoeligheid aanpassen en de touchflo sensetivity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

atjong schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 08:12:
[...]

In Total Commander heb je in de root de map "\\" staan. Open die en kies LAN en je kunt daarna het IP-adres of de PC-naam van de PC opgeven. (Die PC moet natuurlijk wel gedeelde mappen hebben - als het XP is.)
Hmmm ik krijg een connection error 53. Dit betekend dat hij hij het path niet kan vinden.
Ik heb de Lan map geopend. Gekozen voor new server.
Connection Name ingevuld (willekeurig)
Vervolgens vraagt hij om server naam en dan heb ik \\192.168.0.100\e:\music

Doe ik iets verkeerd?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 10:11

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Mystikal schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 17:17:
[...]

Hmmm ik krijg een connection error 53. Dit betekend dat hij hij het path niet kan vinden.
Ik heb de Lan map geopend. Gekozen voor new server.
Connection Name ingevuld (willekeurig)

Doe ik iets verkeerd?
\\192.168.0.100\ e$ \music

Een share (gedeelde map of schijf) geef je in windows altijd aan met een $ teken. (spaties weglaten, die waren nodig omdat anders het vetgedrukte niet werkte)

[ Voor 7% gewijzigd door Coach4All op 05-03-2008 19:02 ]

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikCornelissen
  • Laatst online: 20-09 13:06
Coach4All schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 19:01:
[...]

Een share (gedeelde map of schijf) geef je in windows altijd aan met een $ teken. (spaties weglaten, die waren nodig omdat anders het vetgedrukte niet werkte)
Niet altijd.. dit is alleen als het een verborgen share is. Op deze manier wordt de map wel gedeeld maar niet weergegeven.. Normale gedeelde mappen kan je benaderen zonder het dollarteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeezicht
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-08 17:47
DaSaN schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 09:41:
[...]

Ja, dat had heel netjes van je geweest.

Bij dezen:

-1) Ga naar de volgende registry entry: "HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Phone\"
-2) Ga naar de DWORD-value "ShowSIM"
-3) Geef deze DWORD-value de waarde "0" en "Dec"
-4) Voer tot slot een soft reset uit
Leuke is dat je dat in de XML van KaiserTweak zelf ook op kan zoeken, dus beetje moeite doen kan geen kwaad ;)

En euh...soft reset? Dan heb je ze weer terug ... setting is niet persistent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Mystikal schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 17:17:
Je kunt alleen het ip-adres opgeven. Volgens mij is zelfs de dubbele backslash dan niet nodig. Zelf heb ik de PC-naam gebruikt en die werkt (backslashloos) meteen goed. De "e:" in je voorbeeld is in ieder geval fout en moet je weglaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coach4All schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 19:01:
[...]

beter nog, hij zal zijn e schijf niet geshared hebben maar een map. dus \\ipadres\sharenamevandemap (music$, music, iets in die zin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
atjong schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 13:46:
[...]

[...]

Ik merk weinig tot geen verschil (hoewel ik sowieso niet heel erg te spreken ben over de aanraakgevoeligheid. ook zonder screenprotector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Ik ga het na mijn werk meteen proberen... En dit is alleen al nodig om vervolgens mijn mediaportal met mijn tynth2 te kunnen gaan bedienen. Gezien mijn kennis wordt ook dat een uitdaging...

Oja, de \-teken kan ik niet vinden op mijn tynth? Hoe krijgen jullie die op het scherm?
Nu zet ik hem via de copy paste functie, maar dat is geen werken...

[ Voor 29% gewijzigd door Mystikal op 06-03-2008 14:21 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
^ Fn(R,Spatie) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Gelukt, maar nu komt hij nog met een gebruikersnaam en wachtwoord en domein.
Domein heb volgens mij uberhaupt niet. Maar ik heb ook geen gebruikersnaam en wachtwoord (zover ik weet). Ik ben gewoon administrator op mijn pc. Is hier een standaard wachtwoord voor?

Af en toe voel ik me net een noob :(

[ Voor 189% gewijzigd door Mystikal op 06-03-2008 17:29 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-06 19:33
luckybasterd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 10:12:
[...]

euhm als je het rode knopje 3 sec indrukt gaat hij ook op lock... weet niet of je misschien zowiets bedoelt? anders idd bij password/enz..

grtz lucky
3 seconden het rode knopje indrukken en hij gaat op standby??? Welk rood knopje?? Het knopje om op te hangen? Als ik dat 3 seconden indruk gebeurt er werkelijk helemaal niks. Als ik het rorde knopje op de zijkant 3 seconden indruk, kan ik hem uitschakelen.....

verklaar je nader aub,. zou het eventueel handig vinden, alleen weet niet precies wat je bedoelt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
^ de ophang knop; net zo lang inhouden tot 'ie locked (en dat is ong 3 sec).

@Mystikal: als je alle velden leeg laat en op OK drukt pakt 'ie 'm toch zeker wel?

[ Voor 82% gewijzigd door Ma.rkus.nl op 06-03-2008 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Ma.rkus.nl schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 17:44:

@Mystikal: als je alle velden leeg laat en op OK drukt pakt 'ie 'm toch zeker wel?
nee :) , hij blijft erom vragen?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
Dan vermoed ik dat er iets fout gaat in de adressering. Je moet specifiek de map opgeven die je gedeeld hebt, en dan natuurlijk de naam waaronder 'ie is gedeeld:

Afbeeldingslocatie: http://img177.imageshack.us/img177/8595/delenoy9.gif

Dat wordt zo dus \\computernaam\muziek\ (ongeacht op welke drive de map "muziek" staat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ma.rkus.nl schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 17:44:
^ de ophang knop; net zo lang inhouden tot 'ie locked (en dat is ong 3 sec).
En nu automatisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Ma.rkus.nl schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 17:59:
Dan vermoed ik dat er iets fout gaat in de adressering. Je moet specifiek de map opgeven die je gedeeld hebt, en dan natuurlijk de naam waaronder 'ie is gedeeld:

[afbeelding]

Dat wordt zo dus \\computernaam\muziek\ (ongeacht op welke drive de map "muziek" staat).
Bingo. Mijn e-schijf had de naam Data, dus die heb ik gebruikt en niet e:... achteraf is alles simpel...
Maar nu werkt het... op naar plan b. Mediaportal bedienen met mijn Kaiser.. maar dat is weer een ander topic :P.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkie11
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06 11:56
Ik had vandaag een gek probleem.
Had mijn vario III aan een bij de t-mobile gekochte autolader en ineens geeft tomtom aan dat batterij bijna leeg is. Ook brand er een rood lampje. Na een druk op de knop is alles zwart en reboot het apparaat. Hij voelt wel erg warm aan. Iemand een idee waar het aan kan liggen?

M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12

Pagina: 1 ... 27 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.