HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 35 Laatste
Acties:
  • 323.371 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-06 19:33
Ma.rkus.nl schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 17:44:
^ de ophang knop; net zo lang inhouden tot 'ie locked (en dat is ong 3 sec).
Dat werkt bij mij dus echt niet.....moet ik daar iets voor instellen??

Heb overigens een Vodafone Branded versie....zou het daar aan kunnen liggen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok thnx voor de anwoorden het enige noodzakelijk dat ik nog echt wil weten ... kan ik faxen zonder extra kosten zoals met de communicater van nokia....

iemand ??
Mini Poeper schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 22:52:
[...]

Hallo, excuses aanvaardt! ;)

[...]

Ik neem aan dat je bedoelt smssen met een gewoon PC toetsenbord maar wel verzend via GSM.
Hiervoor gebruik ik MyMobiler, hiermee krijg je een window op je PC beeldscherm dat je precies het scherm van de PPC in beeld krijgt. Nu kun je met je muis en toetsenbord het hele apparaat bedienen! -klik-

[...]

Dit zou moeten werken... ik gebruik 't eigenlijk nooit.
Echter toen ik net een test faxje wilde sturen wist ik niet te vinden hoe/wat/waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 13:08
bokkie11 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 20:48:
Ik had vandaag een gek probleem.
Had mijn vario III aan een bij de t-mobile gekochte autolader en ineens geeft tomtom aan dat batterij bijna leeg is. Ook brand er een rood lampje. Na een druk op de knop is alles zwart en reboot het apparaat. Hij voelt wel erg warm aan. Iemand een idee waar het aan kan liggen?
en auto accu was niet vol?, had je een oranje lampje (steady) toen je em in de houder zette?
een knipperen oranje is van je GPS. het kan zijn dat er niet goed in zat, dat ie niet op laadde,
of de stekker er niet in ;).
of je accu op geladen (auto accu), maar dat lijkt me sterk om dat de spanning van de auto accu toch wel wat hoger is dan die van de TYTN2.

probeer maar ff om te kijken of je laad indicatie gaat branden als je em in de houder zet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

bokkie11 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 20:48:
Ik had vandaag een gek probleem.
Had mijn vario III aan een bij de t-mobile gekochte autolader en ineens geeft tomtom aan dat batterij bijna leeg is. Ook brand er een rood lampje. Na een druk op de knop is alles zwart en reboot het apparaat. Hij voelt wel erg warm aan. Iemand een idee waar het aan kan liggen?
Waarschijnlijk een te lichte lader. Lader moet minimaal 2A kunnen leveren en de meeste goedkope uitvoeringen gaan maar tot 1A.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:04
marco899 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 23:04:
[...]

Waarschijnlijk een te lichte lader. Lader moet minimaal 2A kunnen leveren en de meeste goedkope uitvoeringen gaan maar tot 1A.
Dat is dus volledig niet waar, mijn lader levert 1A, en met navizon aan, bluetooth, wifi, GPS, dataverbinding en beeldscherm laadt hij gewoon op in de auto! Tevens lever mijn usb poort op mijn pc 500 mah en daar laadt ie ook op. (alhoewel ik dan niets anders aan heb als activesync en beeldscherm....

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Bartez schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 22:14:
[...]

Zou kunnen, maar lijkt me vrij sterk eigenlijk ?
De mijne doet het ook gewoon zo out of the box. (toestel los gekocht -> HTC unbranded)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb al een tijdje de TYTN II, maar nu zou ik wel eens Streaming media player willen gebruiken. Alleen weet ik niet wat voor url ik moet ingeven, heeft iemand een tip ? Welke media url gebruiken jullie ? Hij vraagt om een: rtsp:// als ik op verbind druk.

Alvast bedankt !

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2008 07:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 23:29

Mystikal

It never hurts to help!

.KeN. schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 00:39:
[...]

Zou kunnen, maar lijkt me vrij sterk eigenlijk ?
De mijne doet het ook gewoon zo out of the box. (toestel los gekocht -> HTC unbranded)
Bij mij werkt het ook gewoon. MDA Vario 3, bedankt voor de tip!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkie11
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06 11:56
marco899 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 23:04:
[...]

Ik ga het even checken vandaag, maar het klinkt opzich wel als het mogelijke probleem.
In het begint laad hij wel op, dan start ik tomtom en op een gegeven moment zegt tomtom dat de batterij bijna leeg is. Dan brand er ook een rood lampje.

Ging er vanuit dat het een goede lader betrof omdat ik hem tewgelijk met mijn mobiel bij de t-mobile shop heb gekocht (+/-15,-).

[ Voor 20% gewijzigd door bokkie11 op 07-03-2008 08:49 ]

M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV
  • Laatst online: 07-09 09:53

SteveV

Schtiefv Meister

[...]

Is het misschien zo dat je eerst de lock instellingen goed moet zetten (activeren) voordat het werkt ?
Misschien een optie ?

https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-12-2024
[b][message=29719114,noline]Ik ga het even checken vandaag, maar het klinkt opzich wel als het mogelijke probleem.
In het begint laad hij wel op, dan start ik tomtom en op een gegeven moment zegt tomtom dat de batterij bijna leeg is. Dan brand er ook een rood lampje.
Ik heb exact hetzelfde probleem gehad.
Hij zegt dat ie laadt (oranje lampje) voor een minuut of 2, en dan gaat ie weer knipperen.

Voor degenen waarbij het met een andere lader wel werkt: Je hebt gewoon geluk!
Ik heb 3 autoladers, 2 waren er al ingebouwd voor de Qtek9100 en een Bluetooth GPS, allen werkten niet met de TyTNII.

Ik heb nu de originele gekocht van HTC, de HTC CC C100.
Deze is bijna overal 25 euro, maar bij de Phonehouse in Den Bosch was ie €19,98
Wellicht ook bij andere PH's?

En die laadt wel op: TomTom aan, GPRS aan, Bluetooth verbinding met Parrot, binnen 10min. 2% erbij geladen.

[ Voor 5% gewijzigd door ronh op 07-03-2008 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Als ik Wifi aanzet gaat ie vanzelf na 1 minuut weer uit als hij geen netwerk vindt waar die aan kan verbinden. Is dit normaal en kan ik dit ook uitzetten zodat ie altijd aan blijft? :? De energie settings staan al op Beste prestaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckybasterd
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 15:32
[...]

denk niet echt dat het daar aan zal liggen, maargoed het lijkt mij ook niet mogenlijk dat jij iets fout doet
Iemand anders met VODAFONE "tytn" die kan bevestigen of het lock'en met de "rode"("neerleg") knop kan.
Over het automatisch locken heb ik niets gevonden, alleen dat het toestel zich automatisch na zoveel minuten uitzet (gebruik ik zelf ook) ik weet niet of je dit ook kunt gebruiken ipv de lock (dan blijft je telefoon namelijk energie vreten...)

[ Voor 0% gewijzigd door een moderator op 07-03-2008 19:57 . Reden: groeten is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pppfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Blijkbaar is je toetsenbord kapot ... :? :/

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

Alleen de originele HTC auto-oplader voldoet (2A uitvoering) :+

Originele HTC autolader 10 - 30V DC in, 5V 2A uit, typenr. CLM100-050. Dit is meer dan voldoende voor de zwaarste toepassingen met de TYTN 2 en nog voldoende power om de accu op te laden. Ziet er mooi uit, met blauw verlicht logo. Geen zekering (?) ontdekt. Is ook bruikbaar voor andere HTC modellen. Er zijn veel opladers te koop in een 1A uitvoering, dit is met TomTom (GPS) en eventueel BT aan niet voldoende om ook de accu nog te kunnen opladen.

Te koop bij T-for-Telecom 19,95 euro. Ik heb dezelfde uitvoering ook gezien voor 35 euro, rondkijken loont dus. :)

[ Voor 6% gewijzigd door JeeVee op 07-03-2008 20:17 ]

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 00:16
Veneficus schreef op zondag 02 maart 2008 @ 18:22:
Ik probeer Pathe Mobiel te installeren, maar ik kan het installatiemailtje niet ontvangen. De FAQ op de website heeft het over serverinstellingen, wappushes etc. Ik heb geen flauw idee waar ik die instellingen moet vinden. Ik heb de hele Instellingen-folder doorgespit, maar kon niets vinden.

Heeft iemand hier Pathe Mobiel geinstalleerd? Waar vind ik die instellingen zodat ik het installatiemailtje kan ontvangen?

Pathe Mobiel FAQ: http://www.pathe.nl/mobiel_faq.asp?page_id=mobiel%5Ffaq
Heb nog even verder gezocht en kwam dit tegen: http://www.4winmobile.com...able-wap-push-wm2003.html

Ik krijg nu de berichtjes wel binnen :)

(bij 'normale' telefoons is dit een menu optie, bij WM moet je het register in :/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:27

Crusader

Arc Nature

JeeVee schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 20:11:
Alleen de originele HTC auto-oplader voldoet (2A uitvoering) :+

Originele HTC autolader 10 - 30V DC in, 5V 2A uit, typenr. CLM100-050. Dit is meer dan voldoende voor de zwaarste toepassingen met de TYTN 2 en nog voldoende power om de accu op te laden. Ziet er mooi uit, met blauw verlicht logo. Geen zekering (?) ontdekt. Is ook bruikbaar voor andere HTC modellen. Er zijn veel opladers te koop in een 1A uitvoering, dit is met TomTom (GPS) en eventueel BT aan niet voldoende om ook de accu nog te kunnen opladen.

Te koop bij T-for-Telecom 19,95 euro. Ik heb dezelfde uitvoering ook gezien voor 35 euro, rondkijken loont dus. :)
De Brodit actieve houder is anders ook 2A en die laadt ook prima op tijdens TomTom gebruik met GPRS/UMTS aan.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hulp bij unlocken is tegen de policy.

[ Voor 82% gewijzigd door pven op 08-03-2008 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 09:25
Wanneer ik de TyTN II openklap gaat de verlichting van het toetsenbord aan, maar na een tijdje inactiviteit gaat dat weer uit. Wanneer ik het dan weer gebruik gaat de verlichting niet weer aan. Hoe kan ik dat veranderen? Waarschijnlijk ergens een registry setting, maar weet iemand welke?

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:35
Er staat sinds vrijdag een update voor de camera op de HTC site:

07/03/2008
Hot fix for TyTN II photo quality issue

If you zoom in on a captured photo and notice grainy, maze-like patterns within the image itself (this problem is caused by too much sharpness enhancement being applied in bright-light environments), please download and install this hot fix to solve the problem. Sharpness parameters within the photo will then be reduced with only a minimal loss of image sharpness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 00:16
Lekker nuttige fix, als ze nou iets aan de camera lag deden :/

(wat dus los staat van de videodriver)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jopie schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 00:19:
Er staat sinds vrijdag een update voor de camera op de HTC site:

07/03/2008
Hot fix for TyTN II photo quality issue
Helaas krijg ik "page not found", zowel bij HTC Europe als bij HTC US :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 23:44:
[mbr]Hulp bij unlocken is tegen de policy.[/mbr]
Het gaat hier niet over het verwijderen van een simlock, maar van de toetsblokkering! Ik gebruik gewoon de termen zoals mijn telefoon ze ook hanteert. Ik heb overigens ook geen simlock.

Ik zal het nogmaals schrijven: ik heb s2u2 geinstalleerd (Slide2Unlock2, heeft wederom niets met simlock te maken) en heb de toetsblokkering middels PIN reeds uitgeschakeld. Toch moet ik na de lock van s2u2 nog de gewone toetsblokkering eraf halen. Ik heb alle opties zo'n beetje doorlopen, maar kan dit niet terugvinden. Iemand een idee?

@Digituur: xda developers hebben op de Kaiser pagina een topic met werkende link.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2008 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Laatst online: 18-09 12:49
Audi-Addict schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 12:13:
Ik krijg maar geen geluid wanneer iemand mij belt.

Als ik het naar trillen en dan bellen zet ipv trillen + bellen merk ik verschil. Maar er komt geen geluid wanneer een oproep binnenkomt.

Heeft iemand dit probleem ook gehad? Ik heb al verschillende beltonen geprobeerd. Afspelen van het beltoon geluidje is ook geen probleem.

Profiel staat ook op bellen en niet op stil
Dit heb ik dus ook. Kreeg van m'n vriendin een smsje waarom ik niet opnam. Zie ik ineens gemiste oproepen die ik niet mee heb gekregen. Dus ik vragen of ze ff terug kon bellen om te testen. Zie ik dus niet eens dat ze belt, maar ik krijg wel ineens een gemiste oproep te zien. Dus een soft reset gedaan. Nog steeds hetzelfde. Dus belde ik haar eens, dat werkte wel. Daarna zij mij terug proberen te bellen. Toen zag ik wel dat ik een inkomende oproep kreeg, alleen dus idd ook geen geluid.

Vage rommel. Ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan die ziektes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 09:07:
[...]

Helaas krijg ik "page not found", zowel bij HTC Europe als bij HTC US :(
Same here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-06 19:33
De lock dmv 3 seconden vasthouden werkt nog steeds niet, maar hopelijk kunnen andere vodafone gebruikers feedback geven?

Ik overigens SPB mobile shell geinstalleerd, en daar hebben ze een mooi NOW scherm als home plugin. Ik zou echter graag hebben dat deze altijd aanstaat als de telefoon opstart. Je kunt hem wel zo instellen dat hij aangaat als hij uit standby komt, maar ik zou het graag vanaf opstarten hebbem, dus nooit meer de oude desktop. Ik heb al een snelkoppeling in de map startup gezet, maar dat werkt niet....erg vaag.

Iemand enig idee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Sinds gisteravond problemen met het T-Mobile netwerk op mijn Tytn 2. Valt constant van het netwerk af, soms wel 3G, soms niet, soms wel GSM, meestal niet. SIM in een ander toestel, geen problemen. Lijkt dus wel aan de Tytn te liggen. Reboots helpen niet, of maar heel even. T-Mobile is ingelicht, zij gaan kijken of er iets met het netwerk is. Mijn gevoel zegt echter dat het aan de Tytn ligt, omdat andere telefoons hier in huis geen problemen hebben met het T-Mobile netwerk, ook niet met de SIM die normaal in de Tytn zit.
Komt iemand dit bekend voor? Want het is verdomd irritant, en ik ben bang dat T-Mobile dit niet opgelost gaat krijgen. En ik ben nu dus al meer dan 24 uur zo goed als onbereikbaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Heb je wat geinstalleerd de afgelopen 24 uur? en anders al aan een hardreset gedacht? lost vaak echt heel veel problemen op namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
UltraSub schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 14:21:
Sinds gisteravond problemen met het T-Mobile netwerk op mijn Tytn 2. Valt constant van het netwerk af, soms wel 3G, soms niet, soms wel GSM, meestal niet. SIM in een ander toestel, geen problemen. Lijkt dus wel aan de Tytn te liggen. Reboots helpen niet, of maar heel even. T-Mobile is ingelicht, zij gaan kijken of er iets met het netwerk is. Mijn gevoel zegt echter dat het aan de Tytn ligt, omdat andere telefoons hier in huis geen problemen hebben met het T-Mobile netwerk, ook niet met de SIM die normaal in de Tytn zit.
Komt iemand dit bekend voor? Want het is verdomd irritant, en ik ben bang dat T-Mobile dit niet opgelost gaat krijgen. En ik ben nu dus al meer dan 24 uur zo goed als onbereikbaar :(
Als het in je andere telefoon wel goed werkt ligt het dus waarschijnlijk idd aan je Tytn. Maarja, troost je, je bent niet de enige met problemen ;) Dat wordt waarschijnlijk een hard reset uitvoeren, net zoals ik nu moet gaan doen. En dan maar hopen dat het is opgelost.
Imperium schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 14:41:
Heb je wat geinstalleerd de afgelopen 24 uur? en anders al aan een hardreset gedacht? lost vaak echt heel veel problemen op namelijk!
Je zegt het alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Ff een hard reset uitvoeren. Zoiets hoort niet bij zo'n toestel. Constant al je apps weer weg en al je instellingen. Lekker is dat.

[ Voor 16% gewijzigd door benchMarc op 08-03-2008 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Shit.. kost me dus weer even tijd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-08 17:18
Veneficus schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 00:06:
Wanneer ik de TyTN II openklap gaat de verlichting van het toetsenbord aan, maar na een tijdje inactiviteit gaat dat weer uit. Wanneer ik het dan weer gebruik gaat de verlichting niet weer aan. Hoe kan ik dat veranderen? Waarschijnlijk ergens een registry setting, maar weet iemand welke?
Heb je met KaiserTweak wat instellingen veranderd? Let namelijk op de warning:

Afbeeldingslocatie: http://img442.imageshack.us/img442/8293/kbacklightiy5.gif

Wat bij mij trouwens wel helpt (ondanks dat ik dus zelf met KaiserTweak aan die instelling heb gezeten) is om mijn duim even op de lichtsensor te houden wanneer ik weer iets intik. Die sensor zit helemaal links naast het toetsenbordje:

Afbeeldingslocatie: http://img442.imageshack.us/img442/2855/ksensormq3.gif

[ Voor 23% gewijzigd door Ma.rkus.nl op 08-03-2008 15:24 ]

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
UltraSub schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 14:21:
Hard reset gedaan. Still nogo. Zelfde probleem :(
T-Mobile sim van mijn vader geprobeerd in de Tytn, zelfde probleem. (en zijn telefoon werkt met die sim op dezelfde locatie perfect). Dus aan de sim ligt het niet. Het lijkt echt een probleem van de telefoon.. Kies ik find network, dan connect het ding, maar @random klapt hij er weer uit.
Mooi k*t..

/edit
It gets better..
Nu de KPN sim van mijn werk er in. Werkt perfect. Nog geen dropout gehad.
Lijkt dus een combinatie van de telefoon met T-Mobile??
Remember, T-Mobile sim in een andere telefoon, werkt. Diezelfde sim in de Tytn, nogo. KPN sim in de Tytn, werkt als een tierelier.

* UltraSub totally baffled... 8)7

/edit 2
Ok, weer een stapje verder. Ik heb nu een werkende verbinding. Wat heb ik gedaan?
Phone settings -> Band -> Select your network type
Heb ik van auto naar GSM gezet. Selecteer ik daar WCDMA, dan doettie het niet.

Select your GSM/UMTS band
Heb ik nog steeds op auto staan.

Naar ik begrijp van zoektochten op het net, is WCDMA UMTS. Ik heb dus effectief mijn Kaiser fixed op het GSM netwerk gezet, daarmee verhinderend dat hij 3G (UMTS) probeert te doen. Mijn internetsnelheid is er dus wel op achteruit gegaan, maar ik ben tenminste weer telefonisch bereikbaar, en heb ook wel weer een constante internetverbinding voor mijn pushmail.

Maar wat gaat er nu fout als ik deze setting op auto laat staan? Ik denk dat UMTS hier instabiel is, en dat de Kaiser daar niet goed mee om gaat. Want ik mag toch aannemen dat als ik zo'n setting op auto zet, hij toch op zijn minst een GSM verbinding kan onderhouden. Het komt toch wel vaker voor dat er ergens geen 3G beschikbaar is. Of zou het iets van T-Mobile zijn? Vind het zo raar dat een anderhalve week flawless werkt met alles op auto, en sinds vrijdagavond ineens niet meer.
Hoe hebben andere T-Mobile PIT gebruikers met een Kaiser deze setting(s) staan?

[ Voor 42% gewijzigd door UltraSub op 08-03-2008 23:08 . Reden: Toevoeging KPN verhaal... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijntjethf
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 21:00
Hmm.. Heeft iemand enig idee wat het verschil is tussen een 'Privé' en een 'Onbekend' nummer wanneer iemand belt?

Ik word de laatste maanden op de meest random momenten lastig gevallen door een 'onbekend' nummer die hem een keer over laat gaan en vervolgens weer ophangt.. maar ik kwam er net achter dat toen iemand belde er 'Privé' kwam te staan.. Wat is in hemelsnaam het verschil tussen privé en onbekend? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik tot nu toe heb meegemaakt zijn onbekende nummers doorgaans Skype-bellers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 09:25
Ma.rkus.nl schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 15:19:
[...]

Heb je met KaiserTweak wat instellingen veranderd? Let namelijk op de warning:

[afbeelding]

Wat bij mij trouwens wel helpt (ondanks dat ik dus zelf met KaiserTweak aan die instelling heb gezeten) is om mijn duim even op de lichtsensor te houden wanneer ik weer iets intik. Die sensor zit helemaal links naast het toetsenbordje:

[afbeelding]
Ik heb KaiserTweak nooit gebruikt, geen idee wat het is eigenlijk. Ik heb wel even gespeeld met registersettings, ook de time-out, maar dat was om het probleem op te lossen. Daarvoor heb ik niet aan die setting gezeten...

Ik heb wel de settings veranderd van de time-out van de backlight gedurende gesprekken. Dat heb ik uit gezet.

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 07:54

Gaitman

The Real One

ronh schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 11:08:
[...]
Ik heb nu de originele gekocht van HTC, de HTC CC C100.
Deze is bijna overal 25 euro, maar bij de Phonehouse in Den Bosch was ie €19,98
Wellicht ook bij andere PH's?

En die laadt wel op: TomTom aan, GPRS aan, Bluetooth verbinding met Parrot, binnen 10min. 2% erbij geladen.
Vandaag ook gekocht bij de Phonehouse en na een ritje is de telefoon in ieder geval bijgeladen met GPS, GPRS en alles aan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Digituur: xda developers hebben op de Kaiser pagina een topic met werkende link.
Met dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om de toetsverlichting van de TyTN II (dus niet schermverlichting) continue aan te laten als het toestel op stroom staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Nokia CK-7W handsfree set in mijn auto. De combinatie met de Kaiser werkt voor mij best ok. Nu vroeg ik me af of ik misschien via de bluetooth muziek kan laten afspelen door de speakers van mijn auto, netzoals bij het bellen. Is dit mogelijk, zo ja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2008 @ 16:31:
Ik heb de Nokia CK-7W handsfree set in mijn auto. De combinatie met de Kaiser werkt voor mij best ok.
Ook voor een ander? Andere klagen bij mij sinds de TyTN II over echo aan hun kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Mini Poeper schreef op zondag 09 maart 2008 @ 18:56:
[...]

Ook voor een ander? Andere klagen bij mij sinds de TyTN II over echo aan hun kant.
Hier ook. CK7W werkt toch echt niet goed bij 99% van de mensen zo te lezen op het net, van horen zeggen, en uit eigen ervaring..

Niemand met een antwoord op mijn GPRS/UMTS probleem hier boven bij de weg?
Net nog eens getest, maar zodra ik mijn band op auto zet, is het einde oefening, en krijg ik de melding no service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
UltraSub schreef op zondag 09 maart 2008 @ 19:55:
[...]

Hier ook. CK7W werkt toch echt niet goed bij 99% van de mensen zo te lezen op het net, van horen zeggen, en uit eigen ervaring..

Niemand met een antwoord op mijn GPRS/UMTS probleem hier boven bij de weg?
Net nog eens getest, maar zodra ik mijn band op auto zet, is het einde oefening, en krijg ik de melding no service.
Probeer eens een andere radio rom te flashen? Welke versie van je rom heb je nu? Zie je bij het booten van je apparaat.

Btw. Ik heb alle standaard HTC roms geprobeerd, van T-mobile zelf, HTC, UK en NL, alle soorten radio roms van windows mobile 6. Batterij bleef snel leeglopen. Nu heb ik maar eens WM6.1 geprobeerd en dus ook een andere radio rom (wm6.1 verplicht je andere radio roms te gebruiken). Na 8 uur slapen maar 1% accu weg :o Ik kon het zelf ook niet geloven, dus een soft reset. Kreeg er daarna zelfs nog een procentje bij. Kortom, ben heel erg te spreken over deze rom en radio rom. Ik gebruik Dutty's 6.1 rom.

*knip*

We willen hier geen URLs zien naar roms waar WM6 in zit.

Supersnelle rom, heb nog geen nadeel gevonden. Behalve dat ik nergens kan vinden hoe ik de dataverbinding kan beëindigen. Zelfs niet nadat ik in dat AdvancedConfig heb gezegd dat hij de tijd en data end knop moet weergeven.

[ Voor 6% gewijzigd door pven op 09-03-2008 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl44tschaap
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-09 13:03
Wat altijd doe om mijn data verbinding dicht te zetten is op het g-tje drukken en dan disconnect. Of bedoel je dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Bl44tschaap schreef op zondag 09 maart 2008 @ 21:55:
Wat altijd doe om mijn data verbinding dicht te zetten is op het g-tje drukken en dan disconnect. Of bedoel je dat niet?
Ja, maar in die rom van Dutty is die functie er niet bij mij. Dus lijkt mij een bug. Bij alle vorige ROMs had ik die functie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnd
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-07 14:41
benchMarc schreef op zondag 09 maart 2008 @ 22:12:
[...]

Ja, maar in die rom van Dutty is die functie er niet bij mij. Dus lijkt mij een bug. Bij alle vorige ROMs had ik die functie wel.
Bij mij werkt het wel. heb je na het flashen wel een harde reset gegeven?
Ik heb exact dezelfde ROM en Radio ROM als jij.

[ Voor 6% gewijzigd door martijnd op 10-03-2008 01:44 ]

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

atjong schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 13:19:
Als ik Wifi aanzet gaat ie vanzelf na 1 minuut weer uit als hij geen netwerk vindt waar die aan kan verbinden.
Bovenstaande heeft tot gevolg dat ik iedere keer Wifi weer moet aanzetten als ik thuis wil internetten nadat ik buiten ben geweest 8)7. Zolang ik binnen het bereik van mijn router blijf gaat Wifi niet uit. Hebben jullie dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog steeds problemen met tomtom op mijn tynt2 .
Bijgeleverde software geinstaleerd met een nieuwe orginele west europa kaart
prima fix met gps maar voordurend dat de kaart bevriest soms zo lang dat ik de route opnieuw moet instellen onderweg zeer lastig.
Zijn er mensen die dat probleem ook hebben of is er mischien iemand die een oplossing weet voor dit probleem.
Verder zeer tevreden met mijn toestel buiten dit werkt alles prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
  • Laatst online: 17:35
UltraSub schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 18:13:
[...]

Hard reset gedaan. Still nogo. Zelfde probleem :(
T-Mobile sim van mijn vader geprobeerd in de Tytn, zelfde probleem. (en zijn telefoon werkt met die sim op dezelfde locatie perfect). Dus aan de sim ligt het niet. Het lijkt echt een probleem van de telefoon.. Kies ik find network, dan connect het ding, maar @random klapt hij er weer uit.
Mooi k*t..

/edit
It gets better..
Nu de KPN sim van mijn werk er in. Werkt perfect. Nog geen dropout gehad.
Lijkt dus een combinatie van de telefoon met T-Mobile??
Remember, T-Mobile sim in een andere telefoon, werkt. Diezelfde sim in de Tytn, nogo. KPN sim in de Tytn, werkt als een tierelier.

* UltraSub totally baffled... 8)7

/edit 2
Ok, weer een stapje verder. Ik heb nu een werkende verbinding. Wat heb ik gedaan?
Phone settings -> Band -> Select your network type
Heb ik van auto naar GSM gezet. Selecteer ik daar WCDMA, dan doettie het niet.

Select your GSM/UMTS band
Heb ik nog steeds op auto staan.

Naar ik begrijp van zoektochten op het net, is WCDMA UMTS. Ik heb dus effectief mijn Kaiser fixed op het GSM netwerk gezet, daarmee verhinderend dat hij 3G (UMTS) probeert te doen. Mijn internetsnelheid is er dus wel op achteruit gegaan, maar ik ben tenminste weer telefonisch bereikbaar, en heb ook wel weer een constante internetverbinding voor mijn pushmail.

Maar wat gaat er nu fout als ik deze setting op auto laat staan? Ik denk dat UMTS hier instabiel is, en dat de Kaiser daar niet goed mee om gaat. Want ik mag toch aannemen dat als ik zo'n setting op auto zet, hij toch op zijn minst een GSM verbinding kan onderhouden. Het komt toch wel vaker voor dat er ergens geen 3G beschikbaar is. Of zou het iets van T-Mobile zijn? Vind het zo raar dat een anderhalve week flawless werkt met alles op auto, en sinds vrijdagavond ineens niet meer.
Hoe hebben andere T-Mobile PIT gebruikers met een Kaiser deze setting(s) staan?
Hoe oud is je sim-kaart? Van voordat 3g-netwerken operationeel werden toevallig? Ik had hetzelfde probleem... vooral op overgang van 3G naar GSM en andersom en het overgaan van mast naar mast.. (Leuke was dat 'ie op mijn werkplek continu aan het switchen was tussen gsm en 3g. blijkbaar randje 3G netwerk). Ik had nog een simkaart met Ben-opdruk. T-Mobile gaf aan dat dat waarschijnlijk het probleem was en heeft die kosteloos ingewisseld voor een nieuwe.. Dat scheelde al 90% van de problemen. Minder wegvallen van 3G-netwerk, niet meer 2sec vacuum tussen verbindingen (leuk in de auto). Grootste deel was dus opgelost, maar niet alles. Uiteindelijk heeft het flashen van een andere radio-rom het probleem in zijn geheel verholpen.

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
benchMarc schreef op zondag 09 maart 2008 @ 21:45:
[...]

Supersnelle rom, heb nog geen nadeel gevonden. Behalve dat ik nergens kan vinden hoe ik de dataverbinding kan beëindigen. Zelfs niet nadat ik in dat AdvancedConfig heb gezegd dat hij de tijd en data end knop moet weergeven.
Ik neem aan dat ik dit wel mag vermelden:
Met schap's advanced config kun je de comm-manager aanpassen en dus een knop data-connection toevoegen.
In de laatste dutty's/DCs die ik heb gezien staat data connection standaard in de comm manager met een on/off button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
ToMaSZ schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:14:
[...]

Hoe oud is je sim-kaart? Van voordat 3g-netwerken operationeel werden toevallig? Ik had hetzelfde probleem... vooral op overgang van 3G naar GSM en andersom en het overgaan van mast naar mast.. (Leuke was dat 'ie op mijn werkplek continu aan het switchen was tussen gsm en 3g. blijkbaar randje 3G netwerk). Ik had nog een simkaart met Ben-opdruk. T-Mobile gaf aan dat dat waarschijnlijk het probleem was en heeft die kosteloos ingewisseld voor een nieuwe.. Dat scheelde al 90% van de problemen. Minder wegvallen van 3G-netwerk, niet meer 2sec vacuum tussen verbindingen (leuk in de auto). Grootste deel was dus opgelost, maar niet alles. Uiteindelijk heeft het flashen van een andere radio-rom het probleem in zijn geheel verholpen.
Sja, het is een oude kaart afaik. Heb ik zelf ook al aan gedacht, dat dat het probleem zou kunnen zijn. Maar mijn servicecall bij de T-Mobile helpdesk heeft tot op heden niets opgeleverd. Ik ga ze maar eens op het goede been zetten door het zelf aan te kaarten.
Welke radio-rom draai je nu dan? Ik zit nu op 1.27.12.11 (default)

/edit
Overigens interessant; zit nu op mijn werk, daar heb ik de boel weer op auto gezet. Kreeg meteen 3G, en heb dat nu al 2 uur. Lijkt dus ook nog eens aan de T-Mobile cell te liggen waar ik thuis in val.

[ Voor 8% gewijzigd door UltraSub op 10-03-2008 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
UltraSub schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:26:
[...]
Sja, het is een oude kaart afaik. Heb ik zelf ook al aan gedacht, dat dat het probleem zou kunnen zijn. Maar mijn servicecall bij de T-Mobile helpdesk heeft tot op heden niets opgeleverd. Ik ga ze maar eens op het goede been zetten door het zelf aan te kaarten.

/edit
Overigens interessant; zit nu op mijn werk, daar heb ik de boel weer op auto gezet. Kreeg meteen 3G, en heb dat nu al 2 uur. Lijkt dus ook nog eens aan de T-Mobile cell te liggen waar ik thuis in val.
Oude kaart kan goed het probleem zijn. Hoeveel 'vlakjes' heeft het chippie op je sim? De oude Ben-kaart had er 9. De nieuwe TMO kaart heeft er 23... Alleen visueel al een wereld van verschil. :P

De Cell kan ook het probleem zijn. Al 2x gehad dat ik bij t-mobile aanklopte met 3G problemen en ze aangaven dat er geen storing was. 2x ook een week later een belletje dat er idd problemen waren met de 3g cell in A'dam ZO.

Ik heb radio versie 1.64.06.04, maar da's met een OS ver. 5.2.19716 (6.1 dus).
Ik had goede ervaringen met de TMO-UK radioversie toen ik de stock-rom nog draaide, hoewel de GPS-fix aanmerkelijk trager was bij die versie. (versienummer kan ik zo snel niet terugvinden).

[ Voor 7% gewijzigd door ToMaSZ op 10-03-2008 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
martijnd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 01:43:
[...]

Bij mij werkt het wel. heb je na het flashen wel een harde reset gegeven?
Ik heb exact dezelfde ROM en Radio ROM als jij.
Yup, na de flash meteen een hard reset uitgevoerd zoals in de wiki staat.
ToMaSZ schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:17:
[...]

Ik neem aan dat ik dit wel mag vermelden:
Met schap's advanced config kun je de comm-manager aanpassen en dus een knop data-connection toevoegen.
In de laatste dutty's/DCs die ik heb gezien staat data connection standaard in de comm manager met een on/off button.
Ja klopt, dit heb ik ook gedaan, maar het blijft een workaround. Er zal dus op de een of andere manier toch een bug in zitten gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn TomTom 910 herkent mijn tynt2 niet.
Is dit een bekend probleem?
Uiteraard staat BT aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 14:36:
Uiteraard staat BT aan.
Welkom op GoT :)

Wat heb je zelf zoal onderzocht voordat je je vraag hier neer plempte?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks, ik heb al de zoekfunctie gebruikt (en gezien dat een update van de 910 software zou kunnen werken - niet bij mij dus) en heb vervolgens al een uur of drie alle topics zitten lezen. Niets gevonden over dit probleem, wel super veel andere tips die zeer bruikbaar zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mini Poeper schreef op zondag 09 maart 2008 @ 18:56:
[...]

Het werkt niet perfect, maar best 'ok' zoals ik heb gezegd. Er is inderdaad een beetje echo maar goed, ik hoef mezelf niet keer op keer te herhalen, en hoor de andere kant ook wel goed.Misschien ben ik snel tevreden.

Bij de nieuwe Dutty's moet je het rode knopje, end key, 3 seconden indrukken om in een menu te komen, daar kun je je Data connection beeindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
Er is iets heel raars aan de hand met mijn Tytn. Ik kan m'n sms en e-mail berichten niet meer openen. Geen enkele snelkoppeling naar berichten of e-mails werkt meer. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
UltraSub schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:26:
[...]

/edit
Heb je toevallig van de week een sms'je gehad van nummer 919 met de melding dat het bereik in het buitenland dan beter zou moeten zijn ?
Het schijnt dat T-Mobile deze sms naar klanten met een oude sim-kaart gestuurd heeft.
Het sms'je past iets aan op de simkaart.
Mogelijk is dat bij jou niet helemaal goed gegaan......

Probeer anders eens of je van T-Mobile een nieuwe SIM-kaart kunt krijgen.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Die krijg je dus zo.
Ga naar een T-Mobile shop, en vraag om een nieuwe, gebeurt ad-hoc heb ik vandaag ontdekt, en werkt meteen. Kost je wel 5 euro. (Zou in mijn servicecall geregeld zijn dat ik die terug gestort zou krijgen bij mijn volgende rekening overigens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik zoek een carkit voor m'n Vario 3. Ik lees negatieve ervaringen met de CK3*00 serie en positieve verhalen over de MK6000. Ik heb echter geen A2DP nodig, en ik meen dat dat verder het enige voordeel is van de MK t.o.v. de CK serie. De MK6000 kost dan wel 40 euro meer dan de CK3000. Wat is wijsheid? Eventueel nog andere alternatieven, bijvb andere merken dan Parrot waarmee positieve ervaringen zijn? M'n pa heeft een Nokia (CK-7W) maar dat werkt voor geen meter. Geluid zacht en ontkoppelt niet nadat er opgehangen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 14:36:
Uiteraard staat BT aan.
mijn Tomtom go 910 en tytn gwoon, misschien moet je het vakje aanvinken dat andere apparaten je tytn kunnen vinden in de bluetooth instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Paradise schreef op maandag 10 maart 2008 @ 16:12:
Ik zoek een carkit voor m'n Vario 3. Ik lees negatieve ervaringen met de CK3*00 serie en positieve verhalen over de MK6000. Ik heb echter geen A2DP nodig, en ik meen dat dat verder het enige voordeel is van de MK t.o.v. de CK serie. De MK6000 kost dan wel 40 euro meer dan de CK3000. Wat is wijsheid? Eventueel nog andere alternatieven, bijvb andere merken dan Parrot waarmee positieve ervaringen zijn? M'n pa heeft een Nokia (CK-7W) maar dat werkt voor geen meter. Geluid zacht en ontkoppelt niet nadat er opgehangen wordt.
Ik zou persoonlij de parrot ck3x00 afraden. De 3100 en 3300 gebruikt en beiden zijn een drama met de tytnII. 9 van de 10x valt verbinding tussen carkit en toestel bij 1e belpoging weg. Met als resultaat dat OOK je gsm-dekking wegvalt. Heel vaak springt de parrot bij een nkomend gesprek als je opneemt op mute, zodat je elkaar niet kunt horen. Parrot geeft aan het probleem te kennen en hebben daarom de tytnII niet in de compatibiliteitslijst staan (niet meer iig, want toen ik de 3100 kocht stond de tytnII er wel in. De AT&T Tilt is overigens volgens parrot ook volkomen compatible 8)7 ) Een prognose of oplossingsrichting komt bij Parrot niet los. Ik koop in elk geval geen carkit meer van ze voor dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 16:49:
[...]

mijn Tomtom go 910 en tytn gwoon, misschien moet je het vakje aanvinken dat andere apparaten je tytn kunnen vinden in de bluetooth instellingen.
Het werkt, op een of andere manieer was TT910 verkeerd gedetecteerd.
Na weggooien en opnieuw naar telefoon laten zoeken werkt alles zoals het hoort.
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gelukkig :D

kan iemand mij nog zeggen welke of wat voor url ik moet ingeven bij streaming media ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Kan iemand mij vertellen hoe een garantie geval in zijn werk gaat via HTC zelf ?
Ik heb de usb connector kapot en kan nu niet meer opladen.
Ik was helaas vandaag te laat met bellen maar ga dit morgen ochtend meteen doen.

Iemand ervaring hoelang je het toestel kwijt bent ongeveer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:04
SteveV schreef op maandag 10 maart 2008 @ 21:56:
Kan iemand mij vertellen hoe een garantie geval in zijn werk gaat via HTC zelf ?
Ik heb de usb connector kapot en kan nu niet meer opladen.
Ik was helaas vandaag te laat met bellen maar ga dit morgen ochtend meteen doen.

Iemand ervaring hoelang je het toestel kwijt bent ongeveer ?
Had hem bij de belcompany gekocht en gewoon daar ingeleverd, zelfde probleem als jou... duurde 2 weken. Wilde hem niet opsturen omdat ik er dan geen controle over heb...

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

peugeot206gt schreef op maandag 10 maart 2008 @ 22:11:
[...]

Had hem bij de belcompany gekocht en gewoon daar ingeleverd, zelfde probleem als jou... duurde 2 weken. Wilde hem niet opsturen omdat ik er dan geen controle over heb...
Ah daar is mee te leven.
Alleen kan ik hem daar niet heen brengen, geen bon etc (lees marktplaats aankoop).
Op de HTC site staat dat je zonder bon garantie hebt die in je profile staat tot een bepaalde datum.
Dus ik mag gaan bellen.

Nou ja ik hoor het morgen ochtend wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nedra schreef op maandag 10 maart 2008 @ 15:23:
Er is iets heel raars aan de hand met mijn Tytn. Ik kan m'n sms en e-mail berichten niet meer openen. Geen enkele snelkoppeling naar berichten of e-mails werkt meer. Iemand enig idee?
Dat probleem heb ik nu 2x gehad. Enige dat hielp was een hard-reset. Het vervelende is dat je berichten ook niet meer kan backuppen. Ik heb nu PIM zo ingesteld dat ie 3x per week een backup maakt om dit te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nu echt niemand die de zelfde problemen heeft en mij hierbij kan helpen
Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 09:21:
Ik heb nog steeds problemen met tomtom op mijn tynt2 .
Bijgeleverde software geinstaleerd met een nieuwe orginele west europa kaart
prima fix met gps maar voordurend dat de kaart bevriest soms zo lang dat ik de route opnieuw moet instellen onderweg zeer lastig.
Zijn er mensen die dat probleem ook hebben of is er mischien iemand die een oplossing weet voor dit probleem.
Verder zeer tevreden met mijn toestel buiten dit werkt alles prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 08:19:
Is er nu echt niemand die de zelfde problemen heeft en mij hierbij kan helpen
[...]
Iets meer info zou leuk zijn. Ik merk dit probleem in elk geval niet.

- Heb je gigantische hoeveelheden eigen poi in je west-europa folder staan (alle flitspalen, campings, shell stations en mcdonaldsen ofzo?)
- Welke versie van TTN gebruik je? De 6.030 (GPS: andere nmea, com4) of de 6.032 (GPS: intern)
- Indien optie 1: hoe heb je je device ingesteld vwb gps-management?
- Heb je TTN geinstalleerd op je device, of op de toragecard?
- Draai je andere zware applicaties of andere applicaties die de gps aanspreken tegelijk
- Kom je het probleem ook tegen in andere gps-enabled apps, of alleen in TTN?
- Wat voor soort microSD-kaart heb je?
- Heb je aan SD-powermanagement en/of assisted GPS instellingen gezeten (via regedit/kaisertweak/schaps advanced config)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
ToMaSZ schreef op maandag 10 maart 2008 @ 16:54:
[...]
Ik koop in elk geval geen carkit meer van ze voor dit toestel.
Toevallig wel goede ervaringen met een ander merk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ik gebruik alleen de flitspalen en ik heb de kaart 6.032 en gebruik de interne GPS tomtom staat geinstaleerd op de divise en de kaart op de toragekaart deze is een SD 8 GB ik gebruik verder de gps niet voor andere doeleinden en heb twaekers alleen maar gebruikt om mijn netwerkverb nding te verbreken na 1 minuut verder niks aan instellingen veranderd
ToMaSZ schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 09:06:
[...]

Iets meer info zou leuk zijn. Ik merk dit probleem in elk geval niet.

- Heb je gigantische hoeveelheden eigen poi in je west-europa folder staan (alle flitspalen, campings, shell stations en mcdonaldsen ofzo?)
- Welke versie van TTN gebruik je? De 6.030 (GPS: andere nmea, com4) of de 6.032 (GPS: intern)
- Indien optie 1: hoe heb je je device ingesteld vwb gps-management?
- Heb je TTN geinstalleerd op je device, of op de toragecard?
- Draai je andere zware applicaties of andere applicaties die de gps aanspreken tegelijk
- Kom je het probleem ook tegen in andere gps-enabled apps, of alleen in TTN?
- Wat voor soort microSD-kaart heb je?
- Heb je aan SD-powermanagement en/of assisted GPS instellingen gezeten (via regedit/kaisertweak/schaps advanced config)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unilizer
  • Laatst online: 18-09 12:56
Iemand die een ebook reader kan aanbevelen, voor het lezen van .chm files op de tytn II?
Heb al wat rondgeneusd op het web en enkele tegen gekomen, µbook of TinyReader. Maar geen enkele van deze of andere ondersteunen WM6 en ook geen ondersteuning voor .chm files.

Alvast bedankt

Pieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
  • Laatst online: 19-09 11:47
ik heb een probleem met mijn mobiel.
regelmatig als ik gebeld word,dan ligt m'n scherm wel op maar gaat de beltoon niet.
ook zet de beltoon zich wel is spontaan terug.

heb al 2x een soft reset uitgevoerd,maar dat hielp niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
ozziestroker1 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 10:47:
ik heb een probleem met mijn mobiel.
regelmatig als ik gebeld word,dan ligt m'n scherm wel op maar gaat de beltoon niet.
ook zet de beltoon zich wel is spontaan terug.

heb al 2x een soft reset uitgevoerd,maar dat hielp niet.
Waarschijnlijk heb je een keer je toestel op trillen gezet, en een tijdje later weer van trillen afgehaald. Vaak blijft het volumeschuifje van de beltoon dan op 0 staan (dus helemaal uit). Dit is een zeer irritante bug!

Check dus even ov het volume van je beltoon wel gewoon aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
  • Laatst online: 19-09 11:47
DaSaN schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 11:05:
[...]

Waarschijnlijk heb je een keer je toestel op trillen gezet, en een tijdje later weer van trillen afgehaald. Vaak blijft het volumeschuifje van de beltoon dan op 0 staan (dus helemaal uit). Dit is een zeer irritante bug!

Check dus even ov het volume van je beltoon wel gewoon aanstaat.
dat ga ik nu dus doen nadat hij op trillen heeft gestaan.
en dat hij mijn beltoon vergeet?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Paradise schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 09:26:
[...]

Toevallig wel goede ervaringen met een ander merk?
Niet echt. Alleen gewerkt met een HU van pioneer met ingebouwde carkit. Dat ging vooralsnog goed, maar die zit niet in mijn auto, dus zeer beperkte ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 09:30:
Nee ik gebruik alleen de flitspalen en ik heb de kaart 6.032 en gebruik de interne GPS tomtom staat geinstaleerd op de divise en de kaart op de toragekaart deze is een SD 8 GB ik gebruik verder de gps niet voor andere doeleinden en heb twaekers alleen maar gebruikt om mijn netwerkverb nding te verbreken na 1 minuut verder niks aan instellingen veranderd
[...]
8GB microSDHC dus.

Probeer voor de gein eens met de meegeleverde 1GB microSD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-08 17:18
unilizer schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 10:08:
Iemand die een ebook reader kan aanbevelen, voor het lezen van .chm files op de tytn II?
Geen directe oplossing maar wel een prima workaround: een korte zoektocht leerde me dat je met Mobipocket eBook Creator (onder andere) .chm bestanden kunt converteren naar het Mobipocket formaat. Beide programma's zijn gratis :)

[ Voor 5% gewijzigd door Ma.rkus.nl op 11-03-2008 11:38 ]

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 09:30:
[...]
ik weet wel dat als ik binnen comm manager de optie gegevensverbinding uitzet. ik geen fix krijg met gps.
kan het zo zijn dat doormiddel van jouw netwerk tweak soortgelijks gebeurt? probeer eens via de fabrieks instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan dat alleen met een harde reset? om de fabrieksinstellingen gterug te zetten
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 13:03:
[...]

ik weet wel dat als ik binnen comm manager de optie gegevensverbinding uitzet. ik geen fix krijg met gps.
kan het zo zijn dat doormiddel van jouw netwerk tweak soortgelijks gebeurt? probeer eens via de fabrieks instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeps ik heb het al gevonden
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 13:37:
Kan dat alleen met een harde reset? om de fabrieksinstellingen gterug te zetten
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:02

Beaves

Usque ad Finem

Ik heb nog steeds een zeer irritant probleem, namelijk dat ik het geluid niet uit kan zetten als ik een SMS'je binnen krijg. Of ik nou het SMS'je open, meteen verwijder of wegdruk, de melodie blijft gewoon doorgaan. Dat is echt vreselijk irritant en ik kan geen knop/manier vinden om dit gedrag aan te passen.

Ik heb overigens de T-mobile versie, ik weet niet of deze anders werkt dan de HTC uitvoering?

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Heeft er dan misschien iemand ervaring met de Parrot minikit carkit? De Tytn2 wordt officieel niet ondersteund, maar wellicht heeft iemand hier toch ervaring mee. Of is dit net zo'n drama als de Tytn2 icm de Parrot 3x00 serie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-08 19:29
Beaves schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 13:52:
Ik heb nog steeds een zeer irritant probleem, namelijk dat ik het geluid niet uit kan zetten als ik een SMS'je binnen krijg. Of ik nou het SMS'je open, meteen verwijder of wegdruk, de melodie blijft gewoon doorgaan. Dat is echt vreselijk irritant en ik kan geen knop/manier vinden om dit gedrag aan te passen.

Ik heb overigens de T-mobile versie, ik weet niet of deze anders werkt dan de HTC uitvoering?
Dan kan je toch bij je geluidsopties kiezen voor een andere sms melodie of gewoon alleen zetten op trillen !?
Zowel bij mijn HTC tytnII als voorheen mda vario kon dit gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Hoe krijg ik de audiomanager weer in het rijtje knoppen in het Today scherm? Dus dat tie tussen het rijtje: "Home - Favorite people - Weather - Launch - Telefoonding" komt te staan? Ik had dat voor mijn hard reset op de een of andere manier per ongeluk voor elkaar gekregen, maar nu lukt het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 12:58
UltraSub schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 14:32:
Hoe krijg ik de audiomanager weer in het rijtje knoppen in het Today scherm? Dus dat tie tussen het rijtje: "Home - Favorite people - Weather - Launch - Telefoonding" komt te staan? Ik had dat voor mijn hard reset op de een of andere manier per ongeluk voor elkaar gekregen, maar nu lukt het niet meer.
ga naar start ->instellingen ->vandaag ->HTC home en vink music aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Vassie18 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 14:31:
[...]

Dan kan je toch bij je geluidsopties kiezen voor een andere sms melodie of gewoon alleen zetten op trillen !?
Zowel bij mijn HTC tytnII als voorheen mda vario kon dit gewoon.
Natuurlijk kan dat, alleen jammer dat ik van een SMS wakker moet worden (stand-by dienst) en dat gaat moeilijk van twee bliepjes. Ik heb dus een melodie gekozen die én hard is én lang duurt. Da's alleen wel irritant voor overdag, als ik wel wakker ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
my_fiero schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 14:56:
[...]

ga naar start ->instellingen ->vandaag ->HTC home en vink music aan
Ik kan nergens music selecteren daar.. Moet ik iets installeren?

/edit
Never mind.. got it:

Use 6 Tabs with htc home :
You need to edit your registry to get our music tab back,
HKLM\Software\HTC\HTCHome
Add new string,
Tabsetting = 1,2,3,4,5,6
You can change the order of the numbers to sort the tabs how you like

1 = Clock tab
2 = Favorite People tab
3 = Weather tab
4 = Launcher tab
5 = Music tab
6 = Profiles tab

refresh the htc home to get the tabs u can do it by unchecking the today contects and then checking it and it will refresh and
people who missed the favorites home tab delete this registry key :
HKLM\Software\OEM\MASD\Quickdial
delete it an drefresh thats alll and u will get all the 6 tabs !!

[ Voor 57% gewijzigd door UltraSub op 11-03-2008 15:29 . Reden: regsetting ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Beaves schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 15:02:
[...]

Natuurlijk kan dat, alleen jammer dat ik van een SMS wakker moet worden (stand-by dienst) en dat gaat moeilijk van twee bliepjes. Ik heb dus een melodie gekozen die én hard is én lang duurt. Da's alleen wel irritant voor overdag, als ik wel wakker ben :P
Lol, dat is ook een manier... Je kunt toch ook gewoon de alarmfunctie gebruiken, ipv zo'n smsje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Nee, want ik krijg een SMS'je van ons alarm systeem die de diverse systemen bij ons in de gaten houdt. Als er dan iets uitvalt dan krijg ik een SMS'je waarna ik de boel mag gaan fixen. Dan heb ik niets aan een alarm volgens mij welke alleen op gezette tijden af gaat.

[ Voor 18% gewijzigd door Beaves op 11-03-2008 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij moet je dan het geluid op automatisch zetten. Dan gaat hij bijv. van 8 tot 23u op het ene schema en van 23 tot 8u op andere schema. En dan instellen bij smsgeluiden dat-ie bijv. overdag een kleine smstoon geeft en 's nachts een lange.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Heb zelf trouwens nog wat anders. Ik kan geen flash flilmpjes op sites afspelen. Ik heb bijv. flash player 7 for mobile geïnstalleerd, maar als ik op iets kom wat met flash te maken heeft, krijg ik altijd de melding dat ik de nieuwste flashplayer moet installeren :(.

Ook kan ik op diverse fora niet plaatsen. Het schrijfgedeelte kom ik dan niet in, terwijl de rest wel gewoon werkt.

Dan nog dat ik geen youtube kan afspelen. Steeds de melding dat netwerk niet gevonden kan worden. Ik lees dat hier van meer vodafone gebruikers. Maar hoe los ik dat op? Het lukt me nu alleen na een softreset, maar zodra het scherm uit is geweest, lukt het niet meer.

En nog steeds het probleem dat tijdens mailcheck niet alleen de laatste 30 dagen binnengehaald worden, maar de rest nog steeds gecontroleeerd wordt. Inmiddels tegen de 400 headers. Dus ik heb mn mailcheck ipv om de 5 minuten al op ieder uur gezet, want het neemt alle tijd in beslag. Voordeel is dat mijn accu nu wel een keer zo lang mee gaat.

Afijn.. was het weer voor vandaag. Tot nu toe ben ik over de telefoon best tevreden, mooi toestel en handige dingen er op. Maar ik weet niet of ik er opnieuw voor zou kiezen. De camera is erg brak, de accu loopt snel leeg, hij blijft snel hangen na bellen, wordt iig soms retetraag dan. En ik val regelmatig weg als ik bel. Soms werkt het touchscreen maar deels, lukt het homescreen niet en mo etik middels knoppen kiezen omdat hij niet op mn vinger reageert. Na restart is dit weer ok, vaag. Ja, soms vraag ik me af waarom ik toch zo tevreden ben, hahahah! Voor zoveel geld (ik moest 307 bij betalen bij een jaar abo van 35 euro bij vodafone) en dan zoveel problemen met je telefoon. Een ding is zeker, ik koop nooit weer een telefoon die nog geen week in de winkel ligt, maar wacht eerst wel af wat de zwakke punten zijn! Maar goed, het blijft een mooi ding. Maar mooi is niet altijd goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnd
  • Laatst online: 25-07 14:41
HTC Home Customizer v1.0 Final is out

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketemu.com/images/10snaps/1.png
Afbeeldingslocatie: http://www.pocketemu.com/images/10snaps/2.png

- New: Added realtime previews of appearances
- New: Toggle between Home tab preview and Weather icon preview by tapping the preview image
- New: Preview page changes dynamically with appearance/theme selection
- New: Backup and restore functions now saves/loads files, not just settings
- Changed: Made selection tabs slightly smaller to reclaim screen space
- Changed: Themes are stored in folders (like BETA 5 and lower) to accomodate local previews
- Changed: Moved themes to it's own tab
- Changed: Removed old and test code that was unused
- Changed: Donation page in About tab can now be hidden without restarting
- Changed: Enlarged the Launcher tab icons
- Fixed: Non-English device folder naming problem (again)
- Fixed: Deleting appearances not working
- Fixed: Launcher tab now displays all shortcut icons, not just some
- Fixed: Restore button enables properly when you select an existing backup path

If you have any previous version of HTC Home Customizer installed, you should fully remove them from your device before upgrading. You may keep the Home plugin installed if you wish, however the theme will default to Original on first load, to avoid errors. I have reformatted all appearance sets in the repo to fit the new preview system. If you have any other custom appearance sets, they may not appear properly in the appearance tab due to their dimensions. You can either resize the tab icons to 32x32 or you may submit the package for inclusion in the online repo and I will format them properly when they are uploaded. Like usual if you have any problems, please post your issues with as much detail as possible in the appropriate thread.

Unless I find some show-stopping bug, this is the final version. I have thoroughly enjoyed working on this program and project from it's inception as a script to backup icon changes to it's transformation into the options menu HTC never created. I will keep working maintaining the online repo and of course if there are any new developments with HTC Home, then work will resume. I'd like to thank all of the community members who have given their support to this project whether it be with their artwork, troubleshooting, or monetary contributions.

you can get it here:
http://www.pocketemu.com/request18.html

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb sinds vandaag een probleem, ik gebruik voor internet opera mobile. Prima gewerkt, tot vandaag. Als ik het prgramma nu open en de site laat laden dan sluit het programma zichzelf af binnen enkele seconden..... Soft reset heb ik al geprobeerd maar dat haalde ook niks uit...

Wie weer raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paradise schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 14:20:
Heeft er dan misschien iemand ervaring met de Parrot minikit carkit? De Tytn2 wordt officieel niet ondersteund, maar wellicht heeft iemand hier toch ervaring mee. Of is dit net zo'n drama als de Tytn2 icm de Parrot 3x00 serie?
Vandaag (zoals ook op het forum van Parrot staat) heb ik mijn parrot CK3100 gedowngrade naar versie 4.15. Deze versie is alleen nog beschikbaar voor CK3300 GPS, maar dat schijnt niet uit te maken, gewoon zeggen dat je 3300 hebt. Tot nu toe bel ik met mijn HTC tyntII probleemloos: syncen met telefoonboek geen probleem, gaat niet meer spontaan aan zodat je geen muziek meer hoort en geen dropped calls, waar dit eerst een ellende was.
Bij mij duurde het flashen nog even wat langer omdat ik niet door had (ook nergens beschreven) dat je je Parrot moet instellen op nieuwe software: instellingen-> geadvanceerde instellingen-> software resetten-> aan.

Zal over paar dagen weer melden of het nog steeds probleemloos werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Laatst online: 18-09 00:42
Probleem!

Ik heb net Office 2007 geinstalleerd met outlook zodat ik makkelijk dingen op de computer kan linken aan de Tytn.

Wou steeds niet de gegevens van de Tytn in outlook zetten.
Nadat ik een nieuw profiel heb aangemaakt syncte hij wel.

Nu kom ik er achter dat alles weg is uit de Tytn!!! En er niets in outlook staat!
Ik ben hier werkelijk aan het schuimbekken....

Hoe kan ik al mijn gegevens terug halen, want zelfs mijn contacten zijn weg...... 8)7

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Stinger_Ventura schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 22:52:
Probleem!

Ik heb net Office 2007 geinstalleerd met outlook zodat ik makkelijk dingen op de computer kan linken aan de Tytn.

Wou steeds niet de gegevens van de Tytn in outlook zetten.
Nadat ik een nieuw profiel heb aangemaakt syncte hij wel.

Nu kom ik er achter dat alles weg is uit de Tytn!!! En er niets in outlook staat!
Ik ben hier werkelijk aan het schuimbekken....

Hoe kan ik al mijn gegevens terug halen, want zelfs mijn contacten zijn weg...... 8)7
Ik hoop niet dat je bij de optie hebt aangevinkt dat de PC alles van de PDA overschrijft bij een conflict, en dat je nu dus alles hebt gesyncd zoals het op Outlook op je PC staat (en al je afspraken / contacts dus echt weg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Laatst online: 18-09 00:42
.KeN. schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 23:52:
[...]

Ik hoop niet dat je bij de optie hebt aangevinkt dat de PC alles van de PDA overschrijft bij een conflict, en dat je nu dus alles hebt gesyncd zoals het op Outlook op je PC staat (en al je afspraken / contacts dus echt weg zijn.
Ik heb de optie aangevinkt met de gedachte dat bij een conflict alles van de PDA naar de PC wordt overgeschreven! Omdat er dan dus niets me de PDA gebeurt.

Nu staat er dus niets op de PDA en niets op de PC!

Waar kan ik het terugvinden?

Of voor de toekomst, kan ik net zo als bij Nokia een backup maken van mijn PDA.

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chow
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Stinger_Ventura schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 07:20:
[...]

Of voor de toekomst, kan ik net zo als bij Nokia een backup maken van mijn PDA.
Bij mij stond 'Sprite Backup' op de CD.

En 'PIM Backup' kan je gebruiken voor allerlei PIM-gegevens (bijvoorbeeld je contacts).
Pagina: 1 ... 28 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.