Trappen ze daar in dan?
want het toestel blijft natuurlijk 'gekraakt'..
Ik denk dat dat wel moet lukken hoor 
Als ze de build of het versienummer opvragen zien ze op het eerste gezicht dat het goed is, en hopelijk voor jou dan niet meer verder zoeken.
Als ze de build of het versienummer opvragen zien ze op het eerste gezicht dat het goed is, en hopelijk voor jou dan niet meer verder zoeken.
ik ga binnen kort een tytn II kopen
en wil graag een geheugen kaartje kopen
En heb wat uitgezocht
http://www.azerty.nl/prod...l/293/33769/micro-sd.html
iemand ervaring met deze kaartjes ?
En heb wat uitgezocht
niet gehindert door enige vorm van inzicht
gewoon terug flashen met de officiele rom merken ze (meestal) niks van.tijntjethf schreef op maandag 14 april 2008 @ 17:16:
Hmm..
Volgens mij ga ik ontzettend hard balen
Ik heb een paar dagen geleden toch maar hardspl gedraaid en er een nieuwe rom op gezet (zie paar posts terug)
Tijdens een telefoontje hoorde ik de andere kant wat slechter omdat er ruis doorheen zat.. kan gebeuren natuurlijk.. maar toen het gesprek voorbij was, hoorde ik het nog
Schijnbaar komt het van het display af.. in het vorige topic waren er ook al een aantal gebruikers met hetzelfde probleem, die werden gerepareerd.. maar gaan ze die van mij nu nog wel aannemen, als hij geflasht is?
Ik heb de 8GB versie kaartje werkt goed.dj.verhulst schreef op maandag 14 april 2008 @ 21:10:
ik ga binnen kort een tytn II kopen
En heb wat uitgezocht
Anoniem: 216663
Ik ga voor deze carkit van carcomm en laat het geluid lopen via een aparte luidspreker. Ik heb op dit forum alles gelezen met de woorden 'carkit' en 'bluetooth' en heb er te weinig vertrouwen in dat een bluetooth carkit stabiel kan werken. Daarom kies ik voor een exemplaar dat speciaal voor de tytn II is gemaakt en niet via bluetooth werkt. Hopelijk een goede keuze, want ik kan geen echt goede reviews vinden dus het blijft een beetje gokken. Of heeft er inmiddels toch iemand ervaring met deze carkit? Anyway, de mijne wordt als alle benodigdheden er zijn 21 april ingebouwd.
Heb ontdekt dat als je geheugen kaartje via de provider erbij neemt je zelf behoorlijk in de poot snijditarix schreef op maandag 14 april 2008 @ 21:20:
[...]
gewoon terug flashen met de officiele rom merken ze (meestal) niks van.
[...]
Ik heb de 8GB versie kaartje werkt goed.
maar die 8 Gb kan je niet zo overal krijgen tot 2 Gb wel overal
en ik wil een beetje in de buurt wat halen .
Je mag het helemaal zelf weten, een of 2 dagen langer wachten doordat je het online besteld of gelimiteerde opslag.
Zolang het micro sd is gaat het goed maakt niet uit welke versie (normaal of HC)
Als je de T-mobile versie koopt krijg je er trouwens 1gb bij...
Zolang het micro sd is gaat het goed maakt niet uit welke versie (normaal of HC)
Als je de T-mobile versie koopt krijg je er trouwens 1gb bij...
Anoniem: 247627
goedenavond allemaal,
ik heb de volgende vraag :
is het mogelijk om MP3 of WAV bestandjes als berichttoon en/of emailtoon in te stellen ?
alvast bedankt !
ik heb de volgende vraag :
is het mogelijk om MP3 of WAV bestandjes als berichttoon en/of emailtoon in te stellen ?
alvast bedankt !
Anoniem: 181496
Ik heb gister een belletje van HTC zelf gehad, ivm geen UMTS ontvangst meer op m'n TyTn II.
Ze gaan mij al "VIP"behandelen, en proberen te onderzoeken waarom er bij verschillende TyTn II's een probleem is met de UMTS/3G.
Ze gaan ( samen met de managers binnen HTC )kijken waar het probleem ligt en als het goed is het moederbord en chip wijzigen.
En met een beetje geluk zetten zij de nieuwste software er op, met misschien wel die nieuwe videodrivers ( had ik gevraagd, en geven ze door )
Nadeel is dat ik m'n telefoon weer kwijt ben voor een onbekende tijd, maar met een beetje geluk wel die nieuwe drivers erop
( To be continued )
Ze gaan mij al "VIP"behandelen, en proberen te onderzoeken waarom er bij verschillende TyTn II's een probleem is met de UMTS/3G.
Ze gaan ( samen met de managers binnen HTC )kijken waar het probleem ligt en als het goed is het moederbord en chip wijzigen.
En met een beetje geluk zetten zij de nieuwste software er op, met misschien wel die nieuwe videodrivers ( had ik gevraagd, en geven ze door )
Nadeel is dat ik m'n telefoon weer kwijt ben voor een onbekende tijd, maar met een beetje geluk wel die nieuwe drivers erop
( To be continued )
Anoniem: 239165
Ik heb de tytn sinds september en hier totaal geen last van. Mijn schermpje blijft keurig staan. Speling is net als bij aankoop.Troxel schreef op maandag 14 april 2008 @ 10:27:Aan jullie dus de vraag (vooral aan de gebruikers van het eerste uur): Hebben jullie ook last van een groter wordende speling + losser wordend rotatie mechanisme? Zo ja, hebben jullie tips? Zou het een optie zijn zelf ff het apparaat los te schroeven en het mechanisme weer wat te herpositioneren (ofwel terugbuigen)? Of wat zouden jullie doen?
Ik hoor het wel... alvast bedankt!!
Nog even terugkomend op mijn giga data verbruik. Ik heb vrijdag een harde reset gedaan en sindsdien werken mn mailboxen weer zoals het hoort. Heb gprs monitor er weer opgezet en ben gaan bijhouden wat mn verbruik is. Daarbij ook ontdekt dat als windows live mail blijft hangen (wat de laatste tijd nog wel eens gebeurt, zie ook de berichten van anderen hier) dat de data wel gewoon doorloopt. Hij probeert dan toch, terwijl het lijkt alsof hij niets doet.
Na de eerste nacht kwam ik overigens tot de ontdekking dat er ondanks dat alles op handmatig checken stond, er wel degelijk data verbruikt was via vodafone, terwijl mn wifi aanstond. Maar blijkbaar gaat die in slaapstand automatisch uit, en verloopt data op die manier via vodafone. Opletten dus en instellen dat wifi ook aanblijft als hij in slaapstand is.
overigens kwam ik er al snel achter dat het een draaiend progje moest zijn, aangezien ieder uur die nacht geconnect werd. het bleek om het weerbericht te gaan wat onder het zonne-icoontje schuil gaat. Die was ik vergeten op handmatig te zetten, dus ieder uur werd het weerbericht gedownload. Maar is toch 15MB geweest in die nacht, en als je dat niet in de gaten hebt, zit je na een maand al op heel wat MB!
overigens, ik geloof nooit dat het gemiddelde verbruik van alle internetgebruikers op zo'n 25MB zit (februari scheen zelfs 15MB te zijn). Als ik een beetje naar gemiddeld verbruik van mezelf kijk, (mailprobleem van afgelopen maanden ff buiten beschouwing gelaten) zit ik daar al snel over heen. En ik reken dan alleen ff via vodafone he, dus gebruik buiten de deur.
Ik ben dan ook wel benieuwd naar jullie verbruik hier. Wie van jullie heeft een datateller in gebruik en houdt zijn verbruik bij van wat er via de provider gaat en dus niet via wifi? Uitgaande van een aantal keren mail checken, wat mail ook binnenhalen, wat surfen, krantje lezen, msn en mail/fotootje versturen, binnenhalen, kom je al heel snel op 25MB lijkt me. En volgens mij zijn de gemiddelde gebruikers met zo'n internetabo geen mensen die sporadisch gebruik maken van internet, want daarvoor betaal je dan toch geen 10 euro extra per maand lijkt mij. Ik denk echt dat het gemiddelde verbruik veel hoger is dan de provider ons wil laten geloven! Ik zit nu iig al sinds vrijdag op 18 MB. En dan heb ik echt niet veel gesurft en geen grote bestanden gedownload.
Heeft iemand een programmaatje die niet alleen GPRS dataverbruik bijhoudt (boeit me niet, toch onbeperkt), maar aangeeft wélk programma verbinding wil maken? En dit dan op het moment dat de verbinding gemaakt wordt.
Ik heb er vaak last van dat die om onverklaarbare redenen ineens GPRS verbinding maakt, en annuleren werkt niet, dan begint ie vrolijk opnieuw te verbinden.
Enige optie is dan wachten tot ie verbinding heeft en dan weer uitschakelen.
Ik heb er vaak last van dat die om onverklaarbare redenen ineens GPRS verbinding maakt, en annuleren werkt niet, dan begint ie vrolijk opnieuw te verbinden.

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III
Kun je gewoon bij je settings veranderen.
Sounds & Notifications moet je hebben.
Hey Leon,Leon1969 schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 20:33:
[...]
Ha,
Sorry, ik lees je bericht nu pas.
Ik heb mijn TytnII inderdaad zonder problemen kunnen pairen met de Rider2.
Wat ik heb gedaan is het volgende Eigenlijk exact volgens het boekje volgens mij):
BT van Tytn aanzetten
Rider aanzetten
Toevoegen mobiele telefoon op Rider (vraag: nu naar telefoons zoeken)
Rider vind de telefoon en de Tytn vraagt of er verbinding gemaakt mag worden
4x0 intoetsen en op volgende klikken (let op, dit moet vrij snel gebeuren)
Verbinding onderling is tot stand gekomen, je kan dat controleren door op je sattelietbalken te klikken. In het volgende scherm zie je dat het telefoonicoontje gekleurd is ipv lichtgrijs.
Daarna krijg ik echter de melding dat er geen DUNverbinding tot stand gebracht kan worden omdat de telefoon dat niet zou ondersteunen. Het bellen en gebeld worden en het overzetten van het adresboek in de Rider gaat echter perfect.
Jij hebt die DUN verbinding voor elkaar gekregen met dat bestandje van je (en is dat inderdaad dezelfde als op de HTC-site staat?)
Laat even weten of het gelukt is.
Groet, Leon
Ben redelijk druk geweest en ook vandaar mijn wat latere reactie.
Inderdaad kun je het datagegevens probleem met de BT_DUN van XDA oplossen.. er zijn er 2 in omloop, maar zodra je de BT-DUN.zip te pakken hebt, dan moet het in ene keer werken.. althans.. bij mij niet dan, maar bij een kennis van mij die nog de TytN gebruikt, waarna na een upgrade van WM5.0 naar WM6.0 de gegevensverbinding met TomTom Go (en dus ook Rider 2) niet meer werkte.
Mijn probleem ligt feitelijk dat vanaf het eerste moment de pairing al niet werkt. De TytN II komt met de vraag om de 4x0 in te toetsen en daarna zie je het schermpje waarin de services staan voor de TomTom Rider 2.. dat is dus 'handsfree'... ik druk dan op 'voltooid', maar ondertussen komt hij weer met de vraag om 4x0 in te toetsen.. and so on and so on.. zit in een loop.. zolang ik de TomTom Rider 2 maar laat zoeken.. en ook continue de melding dat de code onjuist is (al type ik deze ook heel snel in.. en ook geprobeerd om em wat langzamer te doen.. weinig nut
Pairen werkt dus gewoon niet met mijn TomTom Rider 2

Dit is mijn config:
HTC TytN II
(KPN Mobile, maar simlockvrij)
ROM versie: 1.56.404.6
ROM Datum: 08/28/07
Radioversie: 1.27.12.32
Protocolversie: 22.45.88.07H
ExtROM versie: 1.56.404.9082
TomTom Rider 2
App 6.581 (7731/070605) OS:1617
GPS v1.21, Boot 5.28
Niets geks lijkt mij? (Baal er sterk van dat het jou wel lukt
Remco.
Anoniem: 247627
ja dat kan ik wel vinden maar ik kan daar niet het geluidje dat ik in windows -> rings heb gezet..KeN. schreef op woensdag 16 april 2008 @ 04:14:
[...]
ik wil graag een "custom" geluidje gebruiken...
Het weerbericht op mijn TyTN II wordt niet automatisch om de zoveel tijd opgehaald. Dit gebeurt alleen als ik het tabblad weer aanklik en het weer is langer dan 2 uur geleden opgehaald.
Ik zou graag willen dat het weer elke zoveel tijd automatisch opgehaald wordt.
Nu staan de instellingen zodanig dat het wel automatisch zou moeten gebeuren, ook bij roaming (zit bij Telfort met gebruikmaking van het KPN-netwerk, vandaar), maar toch doet ie het niet.
Weet iemand of het uberhaupt mogelijk is dat het weerbericht eens in de zoveel tijd opgehaald wordt en zo ja, hoe????
Ik zou graag willen dat het weer elke zoveel tijd automatisch opgehaald wordt.
Nu staan de instellingen zodanig dat het wel automatisch zou moeten gebeuren, ook bij roaming (zit bij Telfort met gebruikmaking van het KPN-netwerk, vandaar), maar toch doet ie het niet.
Weet iemand of het uberhaupt mogelijk is dat het weerbericht eens in de zoveel tijd opgehaald wordt en zo ja, hoe????
[ Voor 10% gewijzigd door cOOlrUnnINgs op 16-04-2008 09:44 ]
Right.Anoniem: 181496 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 21:51:
Ik heb gister een belletje van HTC zelf gehad, ivm geen UMTS ontvangst meer op m'n TyTn II.
Right.En met een beetje geluk zetten zij de nieuwste software er op, met misschien wel die nieuwe videodrivers ( had ik gevraagd, en geven ze door )
Right.Nadeel is dat ik m'n telefoon weer kwijt ben voor een onbekende tijd, maar met een beetje geluk wel die nieuwe drivers erop
"Moederbord en chip wijzigen"? Tuurlijk .. omdat er een paar probleempjes zijn met UMTS gaat HTC nieuwe moederborden en chips ontwerpen, en deze bij jou erin zetten? Geloof je het zelf?
Bovendien bestaan die nieuwe drivers niet eens. Men is nu bezig om drivers uit een ander model van HTC te rippen en deze op de TyTN II te laten werken, maar dat is een initiatief van enkele romcookers op XDA, en zeker niet van HTC. Sorry als ik wat negatief overkom, maar ze hebben jou gewoon iets verteld om van je af te zijn.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Laten we dit soort vragen niet meer beantwoorden..KeN. schreef op woensdag 16 april 2008 @ 04:14:
[...]
Exact deze vraag is al tientallen keren in tientallen topics op dit forum beantwoord...
Hoe heb je ingesteld dat hij dit alleen tussen 08:00 en 23:00 doet? Of zet je dat handmatig aan en uit?Anoniem: 233874 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 07:10:
[...]
Ik zit ook bij Vodafone. Het enige wat ik doe is tussen 8 uur 's morgens en 23 ur 's avonds om het uur mijn gmail account syncen (IMAP). Dat levert me een verbruik op van tussen de 60 en 70 MB per maand. Gemiddeld 15 is wel heeeel erg weinig!
Anoniem: 233874
Ik zet de verbinding dicht met No-Data (vind je in de TS). Als iemand weet hoe je dit in kan stellen hou ik me ook aanbevolen! Het kan wel als je synced met een server (mbv piek en daltijden) maar zou het met mijn gmail account ook graag zo regelen.My-life schreef op woensdag 16 april 2008 @ 11:07:
[...]
Hoe heb je ingesteld dat hij dit alleen tussen 08:00 en 23:00 doet? Of zet je dat handmatig aan en uit?
Heb besloten om de TyTn II te verkopen en heb een iPhone aangeschaft. Voor sommigen misschien een ondenkbare actie maar vond de tytn toch wat aan de zware kant, ligt niet lekker in de hand. Met 1 hand een SMS tikken is zo goed als onmogelijk, heb altijd het pennetje of keyboard nodig. Heb ook geen zin om op snelle drivers te wachten en zo zijn er nog een paar kleine dingetjes die me irriteerden. iPhone heeft imo toch veel voordelen: (veel) groter scherm, veel betere muziek/video player (iPod
), betere browser, betere email client, en ik kan em gewoon met een hand op de rug volledig bedienen. Enige wat ik wel jammer vind is dat ik UTMS moet missen, maar ik heb toch (nog) geen flatfee mobiel internet dus als het te lang duurt weet ik ook dat het duur word
[ Voor 8% gewijzigd door een moderator op 16-04-2008 13:59 . Reden: Dat doe je maar in V&A!! ]
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max
You gotta be kidding me... Doettie al push mail dan?
Vanaf 2.0 firmware wel ja ;-) (duurt nog paar maanden, maar toch. En ik gebruik het toch niet)UltraSub schreef op woensdag 16 april 2008 @ 13:35:
[...]
You gotta be kidding me... Doettie al push mail dan?
Wat ik bedoel met 'beter' is dat ie gewoon fijner werkt. Heeft ook met scherm te maken natuurlijk, veel leesbaarder. En dat is natuurlijk ook de 'kracht' van Apple: gelikte interfaces (ja, ik word daar warm van). Kan HTC / Microsoft nog wat van leren.
[ Voor 3% gewijzigd door amphora op 16-04-2008 15:56 ]
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max
Kun je ook ergens instellen dat ie alleen nieuwe berichten downloadt bij het syncen van Windows Live?
Ik heb er geen zin in dat ie alles na gaat lopen.
64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III
Berichten die daar over gaan, zijn verplaatst.
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Wat bedoel je? Als je op verzenden en ontvangen klikt, download hij toch alleen de nieuwe berichten? Of blijft hij bij jou controleren naar de headers? Want in dat geval heb je het probleem wat ik had, en dat gaat je enorm veel data kosten!Veneficus schreef op woensdag 16 april 2008 @ 18:17:
Kun je ook ergens instellen dat ie alleen nieuwe berichten downloadt bij het syncen van Windows Live?
Sorry, en bedankt voor de link. Ik verplaats me daarheenpven schreef op woensdag 16 april 2008 @ 18:28:
[modbreak]Discussie over data-abonnementen hoort in [Discussie] Algemene data-abonnementen deel 2[/modbreak]
[mbr]Berichten die daar over gaan, zijn verplaatst.[/mbr]
Ik heb de keuze gehad en ben voor de Tytn gegaan.amphora schreef op woensdag 16 april 2008 @ 13:29:
Heb besloten om de TyTn II te verkopen en heb een iPhone aangeschaft. Voor sommigen misschien een ondenkbare actie maar vond de tytn toch wat aan de zware kant, ligt niet lekker in de hand. Met 1 hand een SMS tikken is zo goed als onmogelijk, heb altijd het pennetje of keyboard nodig. Heb ook geen zin om op snelle drivers te wachten en zo zijn er nog een paar kleine dingetjes die me irriteerden. iPhone heeft imo toch veel voordelen: (veel) groter scherm, veel betere muziek/video player (iPod), betere browser, betere email client, en ik kan em gewoon met een hand op de rug volledig bedienen. Enige wat ik wel jammer vind is dat ik UTMS moet missen, maar ik heb toch (nog) geen flatfee mobiel internet dus als het te lang duurt weet ik ook dat het duur word
Ik had de touch, maar vind de ms interface voo een elefoon gewoon fijner werken.
Helemaal qua speel lijsten , muziek player etc...
Alleen jammer dat ie (nog) niet op mn mac kan .
En natuurlik het feit dat je als je iets verkeerd update, je een brick hebt, en dan heb je een te dure touch. Neem liever geen risico.
Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz te koop.
Heb je er zelf wel een beetje verstand van?
Het zal niet lang meer duren voor de officiële release van WM 6.1, en komen die videodrivers er ook elk moment aan.
En wie heeft het gehad over het ontwerpen van een nieuwe mobo om een probleempje met het UMTS?
Bij mij zetten ze er een nieuwe mobo in, en kijken of het probleem daar zit. ( dus niet de antenne bv )
Het zal niet lang meer duren voor de officiële release van WM 6.1, en komen die videodrivers er ook elk moment aan.
En wie heeft het gehad over het ontwerpen van een nieuwe mobo om een probleempje met het UMTS?
Bij mij zetten ze er een nieuwe mobo in, en kijken of het probleem daar zit. ( dus niet de antenne bv )
Arfman schreef op woensdag 16 april 2008 @ 09:54:
"Moederbord en chip wijzigen"? Tuurlijk .. omdat er een paar probleempjes zijn met UMTS gaat HTC nieuwe moederborden en chips ontwerpen, en deze bij jou erin zetten? Geloof je het zelf?
[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 181496 op 16-04-2008 19:43 ]
Anoniem: 52274
De kans dat die video drivers er komen lijkt mijn toch vrij klein hoor. Vind het ondanks ontbrekende vieo drivers een toptoestel. Een beetje overgewaardeerd, die video drivers.
Anoniem: 167272
Even wat waarnemingen over dit mooie apparaat.
Het ding heeft een bijzonder sterke gps-ontvanger. Die komt zomaar zonder moeite door mijn warmtewerende voorruit heen. Dat was met mijn vorige bluetooth ontvangertje wel anders zeg. Dat moest ik via een bekabelde antenneversterker op het dak van de auto aansluiten. Dat ding heb ik dus niet meer nodig, hoewel ik het wel zou kunnen aansluiten op de achterkant van de Tytn II, geloof ik. Hij geeft zelfs binnen af en toe een gps-verbinding.
Voorts vind ik het erg merkwaardig dat m'n Tytn II ineens niet meer wordt gezien door mijn pc. Ik krijg bij aansluiting op de usb-poort dat waarschuwingstoontje (dadadam) dat erop duidt dat er een onherkend usb-apparaat wordt aangesloten. Dat duurt nu al een paar dagen en ik heb al van alles gedaan (zelfs een systeemherstel, en meerdere soft resets van de Tytn II) maar niets hielp. Waar kan dat nou weer aan liggen?
Google Navigator werkt er niet op. Ondanks een recente upgrade die de qualcomm processor aan zou moeten kunnen. Google Maps werkt daarentegen geweldig.
Ik ben erg tevreden, hoewel dat gedoe met die videodrivers me erg stoort. Als die erin zaten had ik helemaal een mooi aparaat.
Het ding heeft een bijzonder sterke gps-ontvanger. Die komt zomaar zonder moeite door mijn warmtewerende voorruit heen. Dat was met mijn vorige bluetooth ontvangertje wel anders zeg. Dat moest ik via een bekabelde antenneversterker op het dak van de auto aansluiten. Dat ding heb ik dus niet meer nodig, hoewel ik het wel zou kunnen aansluiten op de achterkant van de Tytn II, geloof ik. Hij geeft zelfs binnen af en toe een gps-verbinding.
Voorts vind ik het erg merkwaardig dat m'n Tytn II ineens niet meer wordt gezien door mijn pc. Ik krijg bij aansluiting op de usb-poort dat waarschuwingstoontje (dadadam) dat erop duidt dat er een onherkend usb-apparaat wordt aangesloten. Dat duurt nu al een paar dagen en ik heb al van alles gedaan (zelfs een systeemherstel, en meerdere soft resets van de Tytn II) maar niets hielp. Waar kan dat nou weer aan liggen?
Google Navigator werkt er niet op. Ondanks een recente upgrade die de qualcomm processor aan zou moeten kunnen. Google Maps werkt daarentegen geweldig.
Ik ben erg tevreden, hoewel dat gedoe met die videodrivers me erg stoort. Als die erin zaten had ik helemaal een mooi aparaat.
Ik zou wel eens willen weten hoeveel mensen problemen zouden hebben met video als dit niet zo breed werd uitgemeten. Tuurlijk zou ik ze graag er in zien, maar ik mis ze ook niet echt. Ik moet daar wel bij zeggen dat ik geen videos kijk.
De screen reageert bij mij soms niet gelijk. Is dan bezig om eerst het beeld op te bouwen om vervolgens de invoerwaardes te verwerken.UltraSub schreef op donderdag 17 april 2008 @ 07:33:
Ik zou wel eens willen weten hoeveel mensen problemen zouden hebben met video als dit niet zo breed werd uitgemeten. Tuurlijk zou ik ze graag er in zien, maar ik mis ze ook niet echt. Ik moet daar wel bij zeggen dat ik geen videos kijk.
die video driver is bij mij ook een beetje het "ding" waar het om hangt, of ik dit app ga kopen .. Althans de reden waarom ik twijfel .. het batterij probleem heb ik denk ik opgelost
Nu zal ik zelf niet vaak films o.i.d. kijken op het toestel.. Maar .. t blijft een beetje vervelend natuurlijk als je een top toestel koopt terwijl je weet dat het niet helemaal "top" is..
K zit nog een beetje te twijfelen tussen deze en een nokia .. n95 of n82.. wie kan mij overtuigen?
Nu zal ik zelf niet vaak films o.i.d. kijken op het toestel.. Maar .. t blijft een beetje vervelend natuurlijk als je een top toestel koopt terwijl je weet dat het niet helemaal "top" is..
K zit nog een beetje te twijfelen tussen deze en een nokia .. n95 of n82.. wie kan mij overtuigen?
Ik moet zeggen dat ik persoonlijk dat gedoe met die videodrivers ook beetje overdreven vind.
Het hangt er natuurlijk vanaf wat je precies met het apparaat doet (gaming, video kijken,etc) waardoor D3D wordt aangesproken, maar echt storend vind ik het niet.
3D games speel ik eigenlijk niet op mijn MDA Vario III, maar ik kijk af en toe een videootje.
Dat verloopt niet geheel vloeiend, maar daareentegen ook niet zo hakkelend dat ik me eraan stoor.
Ook schermopbouw in bijvoorbeeld IE is niet altijd vloeiend, maar ook daar stoor ik me niet heel erg aan. Ik gebruik Opera Mini en dat werkt wel redelijk vlot en daarbij de mogelijkheid om een hele (normale) webpagina te bekijken. Klein welliswaar, maar dan kan er op de pagina ingezoomd worden. Werkt erg prettig moet ik zeggen.
Natuurlijk zou ik blij zijn als er video-drivers komen om de telefoon nog beter te maken, dan hij al is. Maar al met al ben ik echt tevreden over mijn telefoon.
Het hangt er natuurlijk vanaf wat je precies met het apparaat doet (gaming, video kijken,etc) waardoor D3D wordt aangesproken, maar echt storend vind ik het niet.
3D games speel ik eigenlijk niet op mijn MDA Vario III, maar ik kijk af en toe een videootje.
Dat verloopt niet geheel vloeiend, maar daareentegen ook niet zo hakkelend dat ik me eraan stoor.
Ook schermopbouw in bijvoorbeeld IE is niet altijd vloeiend, maar ook daar stoor ik me niet heel erg aan. Ik gebruik Opera Mini en dat werkt wel redelijk vlot en daarbij de mogelijkheid om een hele (normale) webpagina te bekijken. Klein welliswaar, maar dan kan er op de pagina ingezoomd worden. Werkt erg prettig moet ik zeggen.
Natuurlijk zou ik blij zijn als er video-drivers komen om de telefoon nog beter te maken, dan hij al is. Maar al met al ben ik echt tevreden over mijn telefoon.
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Voor de Opera Mini gebruikers:
Ik zag vannacht dat Opera Mini 4.1 Beta uit is en hij werkt echt lekker !
Geen gezeur meer of 'ie je verbinding mag gebruiken dankzij de toegevoegde 'yes, don't ask me again' optie. Heerlijk ! Daar heb ik echt al tijden op zitten wachten.
Geen gezeur meer of 'ie je verbinding mag gebruiken dankzij de toegevoegde 'yes, don't ask me again' optie. Heerlijk ! Daar heb ik echt al tijden op zitten wachten.
Sinds 1 week heb ik de tytn 2. Ik heb geprobeerd die travel wekker die genoemd werd in dit topic erop te zetten. Alleen installeren doet hij niet.
Tevens is het heel irritant dat in mijn contacten lijst ook de msn adressen staan. Een telefoon nummer zoeken is nu gewoon een uurtaak. 350 msn adressen + 150 telefoon nummers is gewoon echt teveel. Is er een manier om die msn adressen eruit te krijgen?
Tevens is het heel irritant dat in mijn contacten lijst ook de msn adressen staan. Een telefoon nummer zoeken is nu gewoon een uurtaak. 350 msn adressen + 150 telefoon nummers is gewoon echt teveel. Is er een manier om die msn adressen eruit te krijgen?
De laatste versie van Live Messenger installeren, daar kun je namelijk kiezen of de contacten gesynchroniseerd worden met je telefoon.
De versie die er standaard op staat heeft die optie ook al.
Beter kijken bij de setup dus gewoon
EDIT: Een oplossing posten is misschien wel zo aardig:
Bij Windows Live de account options in duiken en dan de 2e optie kiezen.
Opnieuw insignen en nu wel goed kijken bij merge contacts
[ Voor 49% gewijzigd door Ken. op 17-04-2008 16:01 ]
Dankjewel, daar was ik naar op zoek. Nu staan alleen de telefoon nummers in de lijst. Alleen nog 1 probleem. Ik heb dus in mijn lijst bijvoorbeeld "jan 2" staan. Maar de telefoon zet automatisch "2;jan" neer. Is dat nog te verranderen? Ik kan namelijk niks zien over de voornaam eerst..KeN. schreef op donderdag 17 april 2008 @ 15:59:
De versie die er standaard op staat heeft die optie ook al.
Klik op Jan 2 -> edit -> file as
Net even die opera mini 4.1 beta geprobeerd: ECHT goed!
Maar hoe kreeg ik nou ook alweer de snelkoppeling veranderd die naar opera mini verwijst? Hij zit al een hele tijd onder knop1 (normaal gesproken internet explorer), maar die linkt nog steeds naar de oude opera mini. De nieuwe beta draait dus parallel aan de oude. Hoe krijg ik die link weer voor elkaar? (of is verwijderen van de oude opera mini genoeg?)
Maar hoe kreeg ik nou ook alweer de snelkoppeling veranderd die naar opera mini verwijst? Hij zit al een hele tijd onder knop1 (normaal gesproken internet explorer), maar die linkt nog steeds naar de oude opera mini. De nieuwe beta draait dus parallel aan de oude. Hoe krijg ik die link weer voor elkaar? (of is verwijderen van de oude opera mini genoeg?)
.KeN. schreef op donderdag 17 april 2008 @ 14:23:
Voor de Opera Mini gebruikers:
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
hoelang heeft een tytn II nodig om zich op te laden ?
batterij geheel leeg of nagenoeg leeg , met de lader op het wandcontactdoos
Vanmiddag was mijn batterij bijna leeg, 25% nog over. Toen had ik hem voor het werken nog even opgeladen tot 100%. Dat duurde nog geen 2 uur.dj.verhulst schreef op donderdag 17 april 2008 @ 20:10:
hoelang heeft een tytn II nodig om zich op te laden ?
Hij installeert de 'suite' naast je oude Opera Mini, dus je snelkoppeling moet je gewoon een getalletje hoger doen en dat was 'm. Bij mij was het S0_ en dat heb ik veranderd naar S1_teake schreef op donderdag 17 april 2008 @ 19:15:
Ik heb dat geprobeerd, maar zit weer met de snelkoppelingen die niet te wijzigen zijn in totalcommander of verkenner. Hoe zat het ook al weer? Alleen met de resco-explorer ging dat goed geloof ik hè?.KeN. schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 00:00:
[...]
Hij installeert de 'suite' naast je oude Opera Mini, dus je snelkoppeling moet je gewoon een getalletje hoger doen en dat was 'm. Bij mij was het S0_ en dat heb ik veranderd naar S1_
Ik zit nog steeds met het "probleem" dat het weerbericht op mijn TyTN II niet automatisch wordt bijgewerkt. Niemand een idee ????cOOlrUnnINgs schreef op woensdag 16 april 2008 @ 08:01:
Goed, gisteravond bleek dat mijn styli (of hoe je 't ook schrijft) ' afgebroken' was aan de onderkant; gelukkig kon ik de pen dmv een pincet eruit halen
.
Nu was ik op zoek naar nieuwe reserve, enkel zie ik dat ze rond de 11 euro per stuk kosten (pdashop, 3 stuks 32 euro
).
Zijn er nog andere (goedkopere) alternatieven die passen bij de TyTN II?
Nu was ik op zoek naar nieuwe reserve, enkel zie ik dat ze rond de 11 euro per stuk kosten (pdashop, 3 stuks 32 euro

http://specs.tweak.to/5253
Volgens mij heb ik een aantal weken geleden bij de mediamarkt een setje van 3 zien hangen voor 15 euro.Sjowhan schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 08:52:
Goed, gisteravond bleek dat mijn styli (of hoe je 't ook schrijft) ' afgebroken' was aan de onderkant; gelukkig kon ik de pen dmv een pincet eruit halen.
Nu was ik op zoek naar nieuwe reserve, enkel zie ik dat ze rond de 11 euro per stuk kosten (pdashop, 3 stuks 32 euro).
http://www.kijkshop-ict.nl/product/248303/?oid=7BramBo schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 08:56:
[...]
Volgens mij heb ik een aantal weken geleden bij de mediamarkt een setje van 3 zien hangen voor 15 euro.
3Pack B-merk, 13 euro.
[ Voor 4% gewijzigd door EWK op 18-04-2008 09:03 ]
Hoi!
Morgen word m'n nieuwe TyTN II afgeleverd, hopelijk ook m'n geheugenkaartje wat ik elders besteld heb.
het zou jammer zijn als er veel levertijd verschil zal zijn.
het zou jammer zijn als er veel levertijd verschil zal zijn.
Bij je TyTN zat er ééntje extra bij... heb je die niet nog?Sjowhan schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 08:52:
Goed, gisteravond bleek dat mijn styli (of hoe je 't ook schrijft) ' afgebroken' was aan de onderkant; gelukkig kon ik de pen dmv een pincet eruit halen.
Nu was ik op zoek naar nieuwe reserve, enkel zie ik dat ze rond de 11 euro per stuk kosten (pdashop, 3 stuks 32 euro).
Natuurlijk wel, maar ik wil voorkomen dat ik zonder kom te zitten (wat natuurlijk niet te hopen is dat mijn reserve er ook mee ophoud; zo ontzettend ruw ga ik niet met dat ding niet omZeezicht schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 10:09:
[...]
Bij je TyTN zat er ééntje extra bij... heb je die niet nog?

http://specs.tweak.to/5253
Poehhh!! Wat een gedoe over die TytnII met die nieuwe 6.1. Ik kan hem morgen op het postkantoor ophalen. Prijs viel me goed mee bij een abonnement van 1 jaar hi 80 KPN € 79. Vind ik zeker nog meevallen. Heb mijn "trage" HTC s710 nu over...wat een luxe
Klopt inderdaad. Ik probeerde het via Total Commander op de TyTN zelf, maar dat werkte niet.teake schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 07:57:
[...]
Ik heb dat geprobeerd, maar zit weer met de snelkoppelingen die niet te wijzigen zijn in totalcommander of verkenner. Hoe zat het ook al weer? Alleen met de resco-explorer ging dat goed geloof ik hè?
Notepad op mijn PC en slepen naar de TyTN werkte prima
YES! That's the trick!
ff voor de anderen: als je opera mini rechtstreeks wilt oproepen met een link vanuit programma's (en dus ook later een toets kunt toewijzen aan die applicatie) moet je een snelkoppeling maken die als volgt werkt:
op je pc: met notepad maak je een opera-mini.txt met als inhoud:
28#"\windows\jbed.exe" -run s0_
Bij mij was het de derde java applicatie, dus s3_ ipv s0_
Vervolgens verplaats je de opera-mini.txt naar je tytn: windows\startmenu\programma's
Daar rename je het bestand van opera-mini.txt naar opera-mini.lnk
ps: dit werkt alleen als je al de jbed- java layer had geinstalleerd. Die staat al een hééél eind terug genoemd, maar doe even een search naar "opera mini" in dit topic en vindt de xda link en je weet alles weer.
Anyhow: als je opera mini al had draaien, en nu de beta er naast installeert kun je op deze manier de snelkoppeling weer werkend krijgen. Nogmaals: bestaande snelkoppeling aanpassen werkt niet. Ook niet met total commander.
ps: die beta is ook niet heilig trouwens, adres invoeren in de adresbalk gaat minder fijn dan voorheen. Maar de rest van de features is wel weer erg lekker! En vooral natuurlijk dat je de optie "melding niet meer weergeven" hebt is ERRUG lekker!
ff voor de anderen: als je opera mini rechtstreeks wilt oproepen met een link vanuit programma's (en dus ook later een toets kunt toewijzen aan die applicatie) moet je een snelkoppeling maken die als volgt werkt:
op je pc: met notepad maak je een opera-mini.txt met als inhoud:
28#"\windows\jbed.exe" -run s0_
Bij mij was het de derde java applicatie, dus s3_ ipv s0_
Vervolgens verplaats je de opera-mini.txt naar je tytn: windows\startmenu\programma's
Daar rename je het bestand van opera-mini.txt naar opera-mini.lnk
ps: dit werkt alleen als je al de jbed- java layer had geinstalleerd. Die staat al een hééél eind terug genoemd, maar doe even een search naar "opera mini" in dit topic en vindt de xda link en je weet alles weer.
Anyhow: als je opera mini al had draaien, en nu de beta er naast installeert kun je op deze manier de snelkoppeling weer werkend krijgen. Nogmaals: bestaande snelkoppeling aanpassen werkt niet. Ook niet met total commander.
ps: die beta is ook niet heilig trouwens, adres invoeren in de adresbalk gaat minder fijn dan voorheen. Maar de rest van de features is wel weer erg lekker! En vooral natuurlijk dat je de optie "melding niet meer weergeven" hebt is ERRUG lekker!
Ik heb hem inmiddels een uur of 7
.
Tot nu toe geen klachten.
De verpakking was erg keurig hoor. Net afgewerkt doosje, Nederlandstalige handleiding (ja, handleiding van 270 pagina's en dus geen quick start vod), extra stylus, tasje, screen protector..
Tot nu toe geen klachten.
De verpakking was erg keurig hoor. Net afgewerkt doosje, Nederlandstalige handleiding (ja, handleiding van 270 pagina's en dus geen quick start vod), extra stylus, tasje, screen protector..
[ Voor 60% gewijzigd door Eagle Creek op 19-04-2008 03:17 ]
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Hallo,
Bedankt voor het antwoord op mijn vorige vraag, werkt dikke prima!
Nu het volgende ik had via mijn pc mijn outlook gesyncd (met dat windows progje). Nu is mijn PC geformateerd, als ik nu mijn telefoon aansluit ben ik dan direct mijn contacten weer kwijt, er staat namenlijk niks op mij pc aan contatent nu
Bedankt voor het antwoord op mijn vorige vraag, werkt dikke prima!
Nu het volgende ik had via mijn pc mijn outlook gesyncd (met dat windows progje). Nu is mijn PC geformateerd, als ik nu mijn telefoon aansluit ben ik dan direct mijn contacten weer kwijt, er staat namenlijk niks op mij pc aan contatent nu
[ Voor 0% gewijzigd door mcman op 19-04-2008 10:39 . Reden: tikvout ]
Om stroom te besparen heb ik ingesteld dat de verlichting na 30 seconden uit moet. Nu viel het me op dat het scherm wel blijft 'branden'. Is dit normaal? Wordt dit bedoelt met stand-by?
Ik heb ook ingesteld dat 'ie na x tijd op stand by moet, zodat het scherm -uit- gaat. Klopt het dan dat de SMS-jes niet doorkomen? Ik kan wel gebeld worden.
What about the wekker functie trouwens. Wordt iemand daar wakker van??? Of moet je gewoon een ander geluidje erop zetten. De herhaling vind ik nogal tegenvallen.
Ik heb ook ingesteld dat 'ie na x tijd op stand by moet, zodat het scherm -uit- gaat. Klopt het dan dat de SMS-jes niet doorkomen? Ik kan wel gebeld worden.
What about the wekker functie trouwens. Wordt iemand daar wakker van??? Of moet je gewoon een ander geluidje erop zetten. De herhaling vind ik nogal tegenvallen.
[ Voor 24% gewijzigd door Eagle Creek op 19-04-2008 15:54 ]
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
ik heb m'n tytn II ook binnen
ff knutselen eer alles goed staat.
jammer dat ie met dat weer ding maar weinig steden kent , kan je die toevoegen?
is het ook mogelijk dat ie alleen wireless pakt en de sim kaart niet gebruikt om iets te downloaden ?
als de telefoonfunctie uit is ,, kan dan geen applicatie stiekum gebruik maken van de sim kaart ?
ff knutselen eer alles goed staat.
jammer dat ie met dat weer ding maar weinig steden kent , kan je die toevoegen?
is het ook mogelijk dat ie alleen wireless pakt en de sim kaart niet gebruikt om iets te downloaden ?
als de telefoonfunctie uit is ,, kan dan geen applicatie stiekum gebruik maken van de sim kaart ?
EUhm je eerste vragen weet ik even niet (heb ik volgens mij wel eens eerder in dit forum gezien, misschien even zoeken). Je laatste vraag. Als je de telefoonfunctie uit hebt (flight mode?!?!) dan kan is de sim kaart niet "stiekem"door programma's te gebruiken. Dat is het hele idee erachter.
okeluckybasterd schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 17:09:
EUhm je eerste vragen weet ik even niet (heb ik volgens mij wel eens eerder in dit forum gezien, misschien even zoeken). Je laatste vraag. Als je de telefoonfunctie uit hebt (flight mode?!?!) dan kan is de sim kaart niet "stiekem"door programma's te gebruiken. Dat is het hele idee erachter.
maar later als ze eindelijk de correcte nummer op m'n sim kaart hebben geactiveerd dan wil ik alleen bellen en sms en geen data over de simkaart
waar laat ik dat pennetje ??
Voor je data "probleem", zoek ff in dit topic naar "nodata". Is een tooltje wat je kunt installeren.
Voor je pennetje, rechtsonder in het gaatje..
ik zie nergens waar je bij opera mini 4.1 kunt kiezen voor de optie 'never ask again'. bij mij is het hetzelfde als bij 4.0. zou dit misschien aan de jbed lava app kunnen liggen?
Waarom zou je dat willen? Het kost je een hoop data iedere keer. Tenzij echt onbeperkt internet hebt. Afijn, bij mij deed hij het automatisch na harde reset. Maar neem aan dat je dat geen oplossing vindt. Als ik nu op de plaatsnaam klik, krijg ik toegang tot de keuze om de plaatsnaam te bepalen. Rechtsonder klik ik op menu, en vervolgens opties en dan aanvinken dat hij automatisch bijwerkt. Dan zou het toch moeten werken?cOOlrUnnINgs schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 08:25:
[...]
Ik zit nog steeds met het "probleem" dat het weerbericht op mijn TyTN II niet automatisch wordt bijgewerkt. Niemand een idee ????
Hey, die optie was me nog niet eerder opgevallen !
Hij staat nu aan en ik wacht af
EDIT: Uurtje later nu, en nog niks automatisch opgehaald
Hij staat nu aan en ik wacht af
EDIT: Uurtje later nu, en nog niks automatisch opgehaald
[ Voor 26% gewijzigd door Ken. op 20-04-2008 02:26 ]
Deed tie hier ook niet.
Nu SPB Mobile Shell geinstalleerd (aanrader overigens), en die haalt het weer wel automatisch op. Overigens slecht in te stellen.. Nee, geen SPB Weather geinstalleerd (veel te beperkt qua stadskeuze of ik moet iets over het hoofd zien), maar ik praat hier gewoon over weather in de SPB shell. Ik ga er van uit dat die gewoon de normale weather plugin gebruikt?
Nu SPB Mobile Shell geinstalleerd (aanrader overigens), en die haalt het weer wel automatisch op. Overigens slecht in te stellen.. Nee, geen SPB Weather geinstalleerd (veel te beperkt qua stadskeuze of ik moet iets over het hoofd zien), maar ik praat hier gewoon over weather in de SPB shell. Ik ga er van uit dat die gewoon de normale weather plugin gebruikt?
Deed tie hier ook niet.
gevonden ,, ik heb er stijl over heen gekeken ...UltraSub schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 18:38:
Voor je data "probleem", zoek ff in dit topic naar "nodata". Is een tooltje wat je kunt installeren.
heb wifi geconfigureert ,, laat hem updaten tomtom en M$ maar er is dan geen update zegt ie ...
Dit staat er op XDA :
I just got my tilt replaced under warranty and it came back with a 7201 instead of the 7200 on my old tilt. I thought I would try the test drivers on 7201 and it ran for over an hour until I tried to put it into stand by. I ran spb benchmark with a full test to see if it would continue to work through the whole time. I have only seen people get about 15 min with it but mine seems to work indefinitely unless you turn off the screen. It actually scored higher on the graphics test then the previous posts. By 500. Here are my results. Please correct my If I am wrong about the 15 min max others have seen.
Ze hebben dus een andere chip gemaakt om het probleem van de videodriver tegen te gaan..
I just got my tilt replaced under warranty and it came back with a 7201 instead of the 7200 on my old tilt. I thought I would try the test drivers on 7201 and it ran for over an hour until I tried to put it into stand by. I ran spb benchmark with a full test to see if it would continue to work through the whole time. I have only seen people get about 15 min with it but mine seems to work indefinitely unless you turn off the screen. It actually scored higher on the graphics test then the previous posts. By 500. Here are my results. Please correct my If I am wrong about the 15 min max others have seen.
Ze hebben dus een andere chip gemaakt om het probleem van de videodriver tegen te gaan..
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 181496 op 20-04-2008 12:35 ]
Help ! hij zit vast. Sof resetten gaat, maar tot het Splash scherm 
Ik starte de IE op en ging naar mn gmail start page, en ploff hij bleef vastzitten.. en de soft reset gaf het voorgenoemde resultaat...
iemand advies
Ik doe liever geen soft reset (maar als dat moet, hoe doe je dat dan)
Ik starte de IE op en ging naar mn gmail start page, en ploff hij bleef vastzitten.. en de soft reset gaf het voorgenoemde resultaat...
iemand advies
Neem aan dat je hard-reset bedoelt?musiqman schreef op zondag 20 april 2008 @ 17:03:
Help ! hij zit vast. Sof resetten gaat, maar tot het Splash scherm
iemand advies
Bij hard reset moet je de twee softe toetsen indrukken op je toetsenbord en tegelijkertijd de soft-resetknop indrukken met je stylus.
Als soft-reset niet werkt, houdt even de uitknop in gedrukt, dan even aan en uit zetten, dit werkt soms beter dan softreset.
Succes!
Even een vraag:
mijn headset werkt(e) niet meer, heb nieuwe besteld, maar ook deze werkt niet.
De mini-USB stekker zit te los in mn Kaiser, als ik hem naar beneden druk heb ik wel in beide oren geluid, als ik weer los laat maar op een. Nu wil ik hem terug naar Belcompany brengen, maar is het dan verplicht om de originele ROM erop te plaatsen?
Alle data etc, kopieer ik wel naar SIM -en geheugenkaart.
Maar ben m dan wel paar weken kwijt pfffff, hopen op fatsoenlijk leentoestel!
mijn headset werkt(e) niet meer, heb nieuwe besteld, maar ook deze werkt niet.
De mini-USB stekker zit te los in mn Kaiser, als ik hem naar beneden druk heb ik wel in beide oren geluid, als ik weer los laat maar op een. Nu wil ik hem terug naar Belcompany brengen, maar is het dan verplicht om de originele ROM erop te plaatsen?
Alle data etc, kopieer ik wel naar SIM -en geheugenkaart.
Maar ben m dan wel paar weken kwijt pfffff, hopen op fatsoenlijk leentoestel!
Ok harde (slik) reset gedaan...
zie volgend bericht
zie volgend bericht
[ Voor 59% gewijzigd door musiqman op 20-04-2008 18:26 ]
Klote.. de bestanden zijn terug (tom tom, sms etc....)
maar nu het volgende..
Als ik m koppel geeft active sync een nieuw apparaat aan (in de telefoon staat ie nog steeds op de oude naam, en op de com staat nog een backup bestand van de oude naam)
heb ik meerdere items dubbel in mn programma menu (tomtom, map multimedia, msn, etc..)
Kan ik mn start menu niet wijzigen (kan dit item niet verplaatsen)
BAH bah en nog s bah...
maar nu het volgende..
Als ik m koppel geeft active sync een nieuw apparaat aan (in de telefoon staat ie nog steeds op de oude naam, en op de com staat nog een backup bestand van de oude naam)
heb ik meerdere items dubbel in mn programma menu (tomtom, map multimedia, msn, etc..)
Kan ik mn start menu niet wijzigen (kan dit item niet verplaatsen)
BAH bah en nog s bah...
Sinds een week heb ik een HTC Tytn 2 in mijn bezit. Dat in combinatie met een Vodafone abonement met internet. Alleen krijg ik de instellingen voor het streamen van video en audio niet goed. Vodafone heb ik al gebeld maar die kunnen mij geen ondersteuning bieden voor de Tytn 2 omdat ze daar de informatie niet van hebben.
Kan iemand mij helpen om het aan de praat te krijgen?
Tevens gaat mijn speakertje niet hard. Is er een manier om dat geluid harder te krijgen?
Kan iemand mij helpen om het aan de praat te krijgen?
Tevens gaat mijn speakertje niet hard. Is er een manier om dat geluid harder te krijgen?
[ Voor 10% gewijzigd door darkdesign op 20-04-2008 19:02 ]
De instellingen van vodafone zou ik niet weten, kan je wel radio luisteren via internet? ik had ook telkens een fout als ik het via het "streaming media" programma probeerde... maar als je op internet bijv radio 538 (etc.) aanklikte dan werkt het bij mij gewoon wel.
Het speakertje harder zetten is in het today screen het icoontje rechtsboven en daar de schuifjes naar boven schuiven. Nog harder kan in windows mediaplayer zelf rechtsonder het + &- teken. En als het dan nog zacht is dan denk ik dat er iets kapot is of dat je doof bent, want harder dan dat kan niet

Het speakertje harder zetten is in het today screen het icoontje rechtsboven en daar de schuifjes naar boven schuiven. Nog harder kan in windows mediaplayer zelf rechtsonder het + &- teken. En als het dan nog zacht is dan denk ik dat er iets kapot is of dat je doof bent, want harder dan dat kan niet
De schuifjes staan bijde op 100%.. Ik hoor het wel maar ik ben een Sony Erricson w810i gewend. Die gaat wat harder. En bijvoorbeeld met Vtap als ik daar een filmpje mee binnen haal is het gewoon akelig zacht.luckybasterd schreef op zondag 20 april 2008 @ 19:11:
De instellingen van vodafone zou ik niet weten, kan je wel radio luisteren via internet? ik had ook telkens een fout als ik het via het "streaming media" programma probeerde... maar als je op internet bijv radio 538 (etc.) aanklikte dan werkt het bij mij gewoon wel.![]()
Streaming radio werkt ook niet. En bij bijvoorbeeld een Youtube filmpje staat er "vinden van netwerk mislukt" En als ik dan op verbinden druk staat er een balkje met "rtsp://" en dan kan ik zelf er iets bijtypen.
Heb je windows versie 6.1 erop staan?
Bij mij heeft Vtap sinds die installatie niet meer gewerkt namelijk en kreeg ik ook bij Youtube die meldingen. Denk dat het toch met 6.1 te maken heeft, want daarvoor werkte het vlekkeloos!
*knip* kicken binnen 24 uur is not_done
Bij mij heeft Vtap sinds die installatie niet meer gewerkt namelijk en kreeg ik ook bij Youtube die meldingen. Denk dat het toch met 6.1 te maken heeft, want daarvoor werkte het vlekkeloos!
*knip* kicken binnen 24 uur is not_done
[ Voor 43% gewijzigd door pven op 20-04-2008 22:50 ]
Bij mij gaat ie echt WEL hard hoor, heel raar!darkdesign schreef op zondag 20 april 2008 @ 19:24:
[...]
De schuifjes staan bijde op 100%.. Ik hoor het wel maar ik ben een Sony Erricson w810i gewend. Die gaat wat harder. En bijvoorbeeld met Vtap als ik daar een filmpje mee binnen haal is het gewoon akelig zacht.
Streaming radio werkt ook niet. En bij bijvoorbeeld een Youtube filmpje staat er "vinden van netwerk mislukt" En als ik dan op verbinden druk staat er een balkje met "rtsp://" en dan kan ik zelf er iets bijtypen.
Je hebt niet je vinger op het boxje?
Heb je iets om het mee te vergelijken?-JeeDee- schreef op zondag 20 april 2008 @ 19:58:
[...]
Bij mij gaat ie echt WEL hard hoor, heel raar!
Je hebt niet je vinger op het boxje?
Is er een manier om dat te zien?-JeeDee- schreef op zondag 20 april 2008 @ 19:55:
Heb je windows versie 6.1 erop staan?
Als je er geen rare dingen mee hebt gedaan zal je hem kunnen laten opsturen voor reparatie. Het is altijd moeilijk met dat soort dingen, de ene keer komen ze terug met kosten en de andere keer word het gerepareert onder de fabrieks gagantie. Ik zou er nadrukkelijk bij laten zetten dat je er niks speciaals mee hebt gedaan.p.s. zou iemand mijn vraag(over headset) even kunnen beantwoorden, kan ik morgen met gerust hart naar de belcompany!
Het is echt tot het irritante toe: ik MOET die plug naar beneden drukken als ie in mn toestel zit, anders gewoon GEEN geluid
En NEE, het is de headset niet, aangezien ik er al twee heb geprobeerd en het geluid zonder headset wel keurig werkt!
Bij voorbaat dank
[ Voor 68% gewijzigd door darkdesign op 20-04-2008 20:28 ]
met welke software werkt je de rom bij ??
heb wel wat programmas op cd-rom staan
maar dat is meer tomtom en een backup tool
baterijgaat akelig hard
baterijgaat akelig hard
Bij mij gaat de batterij ook akelig hard. Niet normaal meer. Ik heb er dan wel veel mee zitten spelen, maar een dag gaat die mee. BT en wireless heb ik dan ook niet eens aan staan.dj.verhulst schreef op zondag 20 april 2008 @ 21:42:
met welke software werkt je de rom bij ??
baterijgaat akelig hard
Wel een toptoestel!!!! Ik ga alleen even kijken of ik die 6.1. erop ga zetten. Is dat een lastig verhaal of snel gedaan? Wanneer komt eigenlijk de officiele uit?
Weet iemand trouwens met welk programmatje je het toestel automatisch na een x aantal seconden automatisch kan laten vergrendelen?
Ik heb even gekeken, maar ik heb wel degelijk de 4.1 beta versie. De optie is nergens te vinden?teake schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 18:51:
Alleen opera mini 4.1 BETA heeft die optie. De gewone 4.1 heeft de optie nog niet.
hey mensen heb een raar toontje/piepje als ik in dailer naar oproepenlijst of backspace/terug tik!
weet iemand hoe dat komt en is het te verwijderen?
alvast bedankt..
greetz wally
weet iemand hoe dat komt en is het te verwijderen?
alvast bedankt..
greetz wally
Bij mij vroeg hij er de eerste keer om zodra opera mini 4.1 beta verbinding met internet probeerde te maken. Dezelfde vraag als bij 4.0, maar dan met één optie meer. Eén keer aanklikken, en voorgoed van de vraag af.benchMarc schreef op zondag 20 april 2008 @ 23:36:
[...]
Ik heb even gekeken, maar ik heb wel degelijk de 4.1 beta versie. De optie is nergens te vinden?
Weet je zeker dat je 4.1 Beta oproept? Hij installeert NAAST 4.1, en ze staan er dus allebei gewoon op. Doe eens start>programma's>JAVA, en klik dan eens op 4.1 Beta? Heb je dan ineens een iets andere versie van opera mini? Dan heb je dus al die tijd toch de bestaande 4.1 gebruikt, en niet de beta.
('t is maar een gok, je weet het niet.....)
HTC Wired Remote Control RC-W100
heb de laatste duttyrom erop gezet. maar omdat ik me iphone ene tijd gebruikte er niet meer naar omgekeken. van de week een nieuwe rom eropgezet en wilde er weer gebruik van gaan maken.
maar me headet heeft wel geluid maar de remote erop doet het niet
ook de driver de exe die ik gebruik vanaf mijn pc geeft aan dat ik al een niewere gebruik.
en toch doen mijn knoppen het nog steeds niet.
is er iemand die mij hierbij kan helpen?
wat is overigens de beste radio rom volgens jullie?
heb de laatste duttyrom erop gezet. maar omdat ik me iphone ene tijd gebruikte er niet meer naar omgekeken. van de week een nieuwe rom eropgezet en wilde er weer gebruik van gaan maken.
ook de driver de exe die ik gebruik vanaf mijn pc geeft aan dat ik al een niewere gebruik.
wat is overigens de beste radio rom volgens jullie?
Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.
Ik heb gekeken maar het moet echt de betaversie zijn. Operamini.com zegt dat ik de betaversie heb als ik daar met mijn operamini naartoe ga. Ook heb ik de betaversie nog eens via de pc gedownload, maar dan zegt hij dat ik die versie al heb.teake schreef op maandag 21 april 2008 @ 06:55:
[...]
Bij mij vroeg hij er de eerste keer om zodra opera mini 4.1 beta verbinding met internet probeerde te maken. Dezelfde vraag als bij 4.0, maar dan met één optie meer. Eén keer aanklikken, en voorgoed van de vraag af.
Weet je zeker dat je 4.1 Beta oproept? Hij installeert NAAST 4.1, en ze staan er dus allebei gewoon op. Doe eens start>programma's>JAVA, en klik dan eens op 4.1 Beta? Heb je dan ineens een iets andere versie van opera mini? Dan heb je dus al die tijd toch de bestaande 4.1 gebruikt, en niet de beta.
('t is maar een gok, je weet het niet.....)
Volgens de voorwaarden heb ik een FUP (waarbij ze volgens mij een "limiet" van 1 GB fair vinden) dus wat dat betreft maakt me dat niet zoveel uit.Anoniem: 239165 schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 21:49:
[...]
Waarom zou je dat willen? Het kost je een hoop data iedere keer. Tenzij echt onbeperkt internet hebt. Afijn, bij mij deed hij het automatisch na harde reset. Maar neem aan dat je dat geen oplossing vindt. Als ik nu op de plaatsnaam klik, krijg ik toegang tot de keuze om de plaatsnaam te bepalen. Rechtsonder klik ik op menu, en vervolgens opties en dan aanvinken dat hij automatisch bijwerkt. Dan zou het toch moeten werken?
Die instellingen die je noemt: menu -> opties -> automatisch ophalen staat aangevinkt, ook het vinkje bij roaming.
Ik wil graag dat het weerbericht voor me klaarstaat op het moment dat ik het weerbericht wil zien.
Ik zal eens kijken of een harde reset het probleem oplost (na mijn vakantie
Dan lijkt het er inderdaad op alsof je je oude OM opstart ipv de nieuwe zoals taeke al zei.benchMarc schreef op maandag 21 april 2008 @ 11:12:
[...]
Ik heb gekeken maar het moet echt de betaversie zijn. Operamini.com zegt dat ik de betaversie heb als ik daar met mijn operamini naartoe ga. Ook heb ik de betaversie nog eens via de pc gedownload, maar dan zegt hij dat ik die versie al heb.
Staat misschien het 'hold-knopje' aan op de zijkant van de remote?remcoXP schreef op maandag 21 april 2008 @ 07:53:
HTC Wired Remote Control RC-W100
Mitracom Odysseus MM57UP - 1680x1050 - T7200 - 80GB@5400 rpm - GeForce Go 7950GTX 512 VRam (based on Clevo M570U)
Nou, het probleem van dat QuickGPS soms geen verbinding kan krijgen is er ook nog steeds. Echter zodra ik PIE start kan ie gewoon de nieuwe gegevens downloaden.
En nog iets mafs. Youtube is traag als ik op laptop via de TyTn II internet.
Nu niet meteen commentaar geven!
Why? Het bufferen gaat namelijk snel zat, iig net zo snel danwel sneller dan het afspelen
. Het is de tijd die tussen het klikken op play en het daadwerkelijk beginnen met inbufferen zit, soms gewoon bijna/ruim een minuut wat normaal amper een seconde is .
Enig idee waar dit aan kan liggen?
Why? Het bufferen gaat namelijk snel zat, iig net zo snel danwel sneller dan het afspelen
[ Voor 7% gewijzigd door Raven op 21-04-2008 18:24 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Merk je verschil als je met de T-Mobile Speed Manager een andere instelling kiest?Raven schreef op maandag 21 april 2008 @ 18:14:
Nou, het probleem van dat QuickGPS soms geen verbinding kan krijgen is er ook nog steeds. Echter zodra ik PIE start kan ie gewoon de nieuwe gegevens downloaden.
Why? Het bufferen gaat namelijk snel zat, iig net zo snel danwel sneller dan het afspelen. Het is de tijd die tussen het klikken op play en het daadwerkelijk beginnen met inbufferen zit, soms gewoon bijna/ruim een minuut wat normaal amper een seconde is .
Lijkt me niet dat dat uitmaakt, maar je weet maar nooit wat die proxy met jouw internetverkeer doet...
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Heb Orange World....
Oscar Wilde
Dit topic is gesloten.