HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 35 Laatste
Acties:
  • 322.827 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-04 11:03

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Anoniem: 239165 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 14:02:
Ook ik heb sinds een aantal dagen problemen met het ophalen van mn live mail en weer het bekende MSN messenger probleem. Hierboven zie ik meer mensen. Toevallig ook vodafone gebruikers?
Nope, Telfort hier.
Ik wil nu MSN updaten om te kijken of dat misschien uitmaakt, maarrrr hoe ?!
Als je op hun site kijkt zie je van alles, behalve het essentiele element: het kunnen downloaden van de app :X

http://windowslivemobile....owsmobile.aspx?lang=nl-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Even met je mobiel hier naar toe surfen en downloaden: http://www.microsoft.com/...le/wl/download-en-us.mspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparta
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-04 14:24
Windows Live for Windows Mobile

(Windows Live Hotmail, Contacts and Spaces)

This software does not include Windows Live Messenger. Please inquire with your mobile operator about Messenger access.
;)

Ik weet wel dat hij op xda-dev's staat, maar daar mogen we geen link naar geven toch?
De total van het topic is in ieder geval UPDATED (06-02-08): Windows Live Messenger 10.6.33.0600 => 10.6.34.0800

Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik had 'm al elders vandaan geplukt, maar bedankt :)
Helaas nog steeds dezelfde error bij het automatisch syncen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paoloA
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-11-2023
Hoe kan ik mijn TytnII zo instellen dat hij in het buitenland geen data verbruikt (zoals bijvoorbeeld mail ophalen)?

al gevonden: No_data.

[ Voor 12% gewijzigd door paoloA op 09-04-2008 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193718

paoloA schreef op woensdag 09 april 2008 @ 17:43:
Hoe kan ik mijn TytnII zo instellen dat hij in het buitenland geen data verbruikt (zoals bijvoorbeeld mail ophalen)?

al gevonden: No_data.
werkt dit proggie ook op de TC ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie Gijs
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-04 11:51
Kreeg vandaag vraag van een vriend of ik z'n e-mail (Imap) wilde instellen op deze telefoon in z'n outlook functie.
Hij haalt dan alleen de nieuwe (ongelezen) berichten op :/ en de mappen(+structuur)
Is het mogelijk om alles wat in het e-mail account staat binnen te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-04-2021
Ik heb VF en messenger en geen problemen.

Bij mij gaat opladen via de usb kabel aan lichtnet adapter ook rap.

Alleen de 3G/Hsdpa is nie zo snel hier in de omgeving A'dam.

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little_Bear
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-04 15:01
Leon1969 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 22:24:
Vraagje: heeft iemand al een datakoppeling tussen de TytnII en een TomTom hardware (Rider of 910 oid) aan de praat gekregen? Ik krijg wel de BT gekoppeld en telefoonboek e.d. wordt goed gesynct met de Rider, maar ik kan geen dataverbinding opzetten voor bijv. fileinformatie. Bij het koppelen geeft de TT aan: kan geen DUN-verbinding tot stand brengen. Met Navigator 6 op de Tytn kan ik wel data binnenhalen, en een koppeling tussen de Rider en mijn oude Qtek 9100 gaat ook zonder problemen.
Weet iemand een workaround voor de TytnII?
Thanx!
Hey Leon,

Ik probeer al dagen mijn TytnII te koppelen aan mijn TomTom Rider 2nd edition, maar zonder enig succes.. wel balen, want nu kan ik dus niet bellen op de motor, waar ik heel veel op zit.

Jij misschien iets gedaan waardoor het werkt?... pairen is bij mij al een probleem.. de TytnII wordt gezien door de Rider 2, maar zodra de 4 nullen ingetoetst worden wil het niet verder.. foutmelding op de TytnII dat de code niet goed is etc.. en daarn op de TomTom vaak de melding dat er geen telefoonfuncties gevonden worden, waarna soms de dataverbinding juist dan wel werkt.. heel vaag dit allemaal.. jammer, want het toestel wil ik niet vanaf en de Rider ook niet.. hmmz.. TomTom en HTC geven beide aan hier niet 123 iets aan te willen doen.. blabla compatible list etc etc.. jaja. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little_Bear
Vraagje: heeft iemand al een datakoppeling tussen de TytnII en een TomTom hardware (Rider of 910 oid) aan de praat gekregen? Ik krijg wel de BT gekoppeld en telefoonboek e.d. wordt goed gesynct met de Rider, maar ik kan geen dataverbinding opzetten voor bijv. fileinformatie. Bij het koppelen geeft de TT aan: kan geen DUN-verbinding tot stand brengen. Met Navigator 6 op de Tytn kan ik wel data binnenhalen, en een koppeling tussen de Rider en mijn oude Qtek 9100 gaat ook zonder problemen.
Thanx!
De discussie loopt via het forum, niet via de mail :)

[ Voor 7% gewijzigd door DaannO op 10-04-2008 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandergar
  • Laatst online: 00:14
hendrikjan schreef op woensdag 09 april 2008 @ 09:10:
toch nog even terugkomend op het batterij gebeuren .. Heeft iemand ooit zoiets gebruikt

oplaadbare oplader
Heb er zelf een van Philips: Philips Power2Go
Deze is in staat om max 30 uur te laden! Voor 36,- (incl verzendkosten bij BOL.com) krijg je een 88 gram wegend apparaatje waarmee je onderweg je lege Tytn weer kan gebruiken!

[ Voor 11% gewijzigd door sandergar op 10-04-2008 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandergar
  • Laatst online: 00:14
Anoniem: 162386 schreef op maandag 07 april 2008 @ 19:42:
zijn er meer mensen die geen e-mail meer kunnen versturen via i-map van gmail?

heb het probleem sinds vanmiddag..
Herkenbaar, had ik ook. Het werkt bij mij ondertussen weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-04 13:27
sandergar schreef op donderdag 10 april 2008 @ 09:22:
[...]

Deze is in staat om max 30 uur te laden! Voor 36,- (incl verzendkosten bij BOL.com) krijg je een 88 gram wegend apparaatje waarmee je onderweg je lege Tytn weer kan gebruiken!
Die ziet er ook wel kek uit. Alleen weer typisch Philips om "max 30 uur" te roepen en te verzuimen om ergens de capaciteit van de accu te geven. Het scheelt nogal per apparaat hoe lang 'ie kan draaien op bijv een 2000mAh accu.

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little_Bear
Thanx!
Ik zal het nog een keer proberen Leon, mijn eerdere post werd helaas weggemod, gezien ik je vroeg per email contact met mij te zoeken.. dit had ook tevens te maken met het feit dat jij schijnbaar wel je Tytn II hebt kunnen pairen met een TomTom Rider (2nd edition?). Je hebt geen mailadres staan bij je profiel en dus kan ik je niet mailen.

Er is voor o.a. de Tytn II een Bluetooth DUN (Dial Up Networking) patch/hack welke niet officieel is uitgebracht, maar wel beschikbaar is.. als je mij dus emailen, kan ik je die toesturen.. Ook anderen die dit probleem hebben kunnen contact opnemen.
Overigens leek het erop dat mijn Tytn II juist dat wél een keer gedaan heeft met de Rider.. raar en vaag. Tot op heden is het mij helemaal niet meer gelukt om de TomTom Rider in de apparaatlijst te krijgen van de Tytn II; Soms lukte dit, met de nodige foutmeldingen en het niet werken van handsfree.

* Aan de mods: mocht je dit willen wegmodden.. neem dan a.u.b. eerst ff contact op! Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-09-2024
Little_Bear schreef op donderdag 10 april 2008 @ 11:49:
[...]

Ik zal het nog een keer proberen Leon, mijn eerdere post werd helaas weggemod, gezien ik je vroeg per email contact met mij te zoeken.. dit had ook tevens te maken met het feit dat jij schijnbaar wel je Tytn II hebt kunnen pairen met een TomTom Rider (2nd edition?). Je hebt geen mailadres staan bij je profiel en dus kan ik je niet mailen.
Ze modden je reactie niet voor niks weg.. Ze willen dat je de discussie gewoon hier op het forum voert zodat andere mensen er ook wat aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
[...]
Er is voor o.a. de Tytn II een Bluetooth DUN (Dial Up Networking) patch/hack welke niet officieel is uitgebracht, maar wel beschikbaar is.. als je mij dus emailen, kan ik je die toesturen.. Ook anderen die dit probleem hebben kunnen contact opnemen.
Die patch staat toch gewoon op de HTC-site bij de officiele patches voor de tytnII?

Edit: ik zie nu dat die er idd niet meer staat...
Edit2: ze staan er toch gewoon nog: http://www.htc.com/member/SoftwareDetail.aspx?pid=13 (Account noodzakelijk, maar die kun je gewoon extragratis even aanmaken).

[ Voor 18% gewijzigd door ToMaSZ op 10-04-2008 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-04 10:13
UltraSub schreef op woensdag 02 april 2008 @ 07:22:
Medetweakers,

Ik heb een zeer irritant probleem met mijn Kaiser.
Ik maak gebruik van A2DP muziek streaming op mijn JVC KDBT1 autoradio. Werkt perfect! Als ik gebeld wordt, schakelt de KDBT1 automatisch naar telefoon, werkt ook perfect! Als ik ophang, schakelt de KDBT1 automatisch terug naar de bluetooth audio source, maar dan treedt het probleem op... De Kaiser is zijn wireless stereo connectie verloren. Moet ik reconnecten vanaf de autoradio, of op de Kaiser het vinkje voor wireless stereo uitzetten, saven, en weer aanzetten om te reconnecten.
Weet iemand waarom de Kaiser de connectie dropped? Soms gebeurd het niet (korte gesprekken), maar meestal wel. Ik vermoed dat het iets met timeouts is, en heb dus al fiks gerammeld in de registry, maar het mocht allemaal niet baten. Ik heb daarvoor de volgende link gebruikt:
http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/aa916863.aspx

Iemand hulp?
Hmm, niemand die me hier mee kan helpen? Ik heb namelijk het sterke vermoeden dat dit iets op de telefoon is. Want ik heb gisteren een Philips A2DP headset gekocht. Werkt perfect. However... als je met de headset uit de range loopt, verbreekt de Tytn de verbinding, en de enige mogelijkheid om de verbinding weer te laten connecten, is door het uit en aanzetten van de wireless stereo connectie in het bluetooth profiel. Ook als niks geconnecteerd is nergens aan, en ik zet de headset aan, verbind de Tytn niet automatisch met de headset. Ook zéér irritant! De enige mogelijkheid om de koptelefoon te koppelen aan de tytn, is door het uit en aanzetten van de wireless stereo optie in het profiel. Om gek van te worden. Kan toch nooit de bedoeling zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

sandergar schreef op donderdag 10 april 2008 @ 09:22:
[...]

dus ik kan met dit apparaat dertig uur GPSen en bellen etc. etc.. zonder dat ik een stopcontact noidig heb? Ik deel een beetje de mening van tomasz hiierboven . Wat betekend dit?

Ik heb nog even zitten lezen .. in de gebruikershandleiding staat dit:

Battery type: Lithium polymer
• Rated input: 5V DC, max. 500 mA
• Rated output: 5.6V DC, max. 350 mA
• Battery capacity: 2000 mAh

volgens mij red ik de dertig uur daar niet mee. ...diegene waar ik naar linkte haalde volgens mij 3400mAh en lijkt me dan beter ... maar ik ben een leek op electro gebied .. dus.. Ik denk gewoon meer is beter :P

[ Voor 25% gewijzigd door hendrikjan op 10-04-2008 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-04 17:43
[...]

Overigens leek het erop dat mijn Tytn II juist dat wél een keer gedaan heeft met de Rider.. raar en vaag. Tot op heden is het mij helemaal niet meer gelukt om de TomTom Rider in de apparaatlijst te krijgen van de Tytn II; Soms lukte dit, met de nodige foutmeldingen en het niet werken van handsfree.

* Aan de mods: mocht je dit willen wegmodden.. neem dan a.u.b. eerst ff contact op! Bij voorbaat dank.
Heeft het niet te maken met de stereo bluetooth functie? De Parrot carkit kan immers ook niet lekker pairen met de TyTnII, tenzij hij via KaiserTweak op mono gezet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
hendrikjan schreef op donderdag 10 april 2008 @ 14:06:
[...]

dus ik kan met dit apparaat dertig uur GPSen en bellen etc. etc.. zonder dat ik een stopcontact noidig heb? Ik deel een beetje de mening van tomasz hiierboven . Wat betekend dit?

Ik heb nog even zitten lezen .. in de gebruikershandleiding staat dit:

Battery type: Lithium polymer
• Rated input: 5V DC, max. 500 mA
• Rated output: 5.6V DC, max. 350 mA
• Battery capacity: 2000 mAh

volgens mij red ik de dertig uur daar niet mee. ...diegene waar ik naar linkte haalde volgens mij 3400mAh en lijkt me dan beter ... maar ik ben een leek op electro gebied .. dus.. Ik denk gewoon meer is beter :P
Met 2000 mAh kun je 30 uur best redden, mits je ook begint met een 100% batterij in je toestel. De adapt die ik heb is 1800mAh en daarmee kan ik (samen met een volle batterij) zo'n 20 uur gps-loggen (en die gps zuipt redelijk) en af en toe bellen/foto maken en uploaden/internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245993

Koop een batterij houder voor 4 penlite batterijen. soldeer er een draadje aan met een mini USB stekkertje. en walla, een accupack met 4x 2800 mAh. kosten, ca 7,50 euro.

[ Voor 3% gewijzigd door een moderator op 10-04-2008 19:30 . Reden: groeten is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeLiZu
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-05-2020
Die Spbshell is dik :9~ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

Anoniem: 245993 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 19:29:
Koop een batterij houder voor 4 penlite batterijen. soldeer er een draadje aan met een mini USB stekkertje. en walla, een accupack met 4x 2800 mAh. kosten, ca 7,50 euro.
dat wist ik niet das wel handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
  • Laatst online: 10-03 22:52
hendrikjan schreef op donderdag 10 april 2008 @ 21:57:
[...]

dat wist ik niet das wel handig :)
Dan moet je wel de correcte pin bezetting weten......
zijn die stekkers gewoon los te koopl ?

niet gehindert door enige vorm van inzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-04 17:43
ALLES is te koop :) Een beetje handige electronica winkel (al dan niet online) heeft ze. Conrad oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Voor mijn vakantie ga ik hier eentje bestellen: zat goedkope usb emergency batterijen!

http://www.dealextreme.com/products.dx/category.401

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239165

Enige weken geleden meldde ik dat ik een veel te hoog verbruik had met vodafone internet blox. Inmiddels weet ik dus ook waar het grote probleem zit, nml. in een probleem wat ik hier ook al vermeld heb. Nml. mijn mailaccounts bleven na een vastloper en tig keer opnieuw installeren en resets om de 5 minuten mail binnen halen, maar daar achteraan ook iedere keer controleren van ALLE HEADERS. In totaal bij beide accounts dus over de 600 mails. Ik dacht dat controleren geen downloaden betekende, maar blijkbaar wel. Nu stond mijn foon wel zo ingesteld dat het maar 20kb per mail mag zijn, maar blijkbaar maakte dat niet altijd wat uit, want enkele keren is gewoon mijn gehele inbox gedownd (vanaf 2004), zonder dat ik die mails terug zag in mn foon.

Ik kreeg vanmorgen dus een sms van vodafone dat mijn dataverbruik weer boven het gemiddelde ligt. Dus ben ik mn laatste online rekening van maart, met verbruik daarin van februari gaan bekijken. En waar ik al bang voor was klopte: om de 5 minuten maakte mn foon verbinding met live vodafone (gebruikte toen wifi ook niet) en iedere sessie tussen de 2 en 8 MB (meestal liep die dan vast met inhalen en kreeg ik een melding dat mail niet kon worden gedownload naar mn apaaraat, controleer uw instellingen) maar als hij niet vastliep en dus alle headers kon controleren, heb ik sessies van 185MB er tussen zitten. En na 5 minuten weer opnieuw checken. Dit gaat dus dag en nacht door, totdat ik hem wegens het langdurig controleren op 15 minuten heb gezet. En dat zie je in mn online rekening ook netjes terug. Data om de 15 minuten. En weer later per uur. En sinds een poosje doe ik het alleen nog maar handmatig, en verbreek de verbinding zodra hij mail binnenheeft en bezig is met controleren van de rest van alle headers. Is ook al bewezen dat dat scheelt, want mijn verbruik ligt voor deze maand tot 4 april op 15MB, en heel stuk lager dus. Want voor de goede orde... voor maart heb ik een verbruik van 1,3 GIG!!! En dat terwijl sinds 12 maart alleen nog maar via wifi surf, en hooguit een paar kb/mb als ik op mn werk zit in de pauze of onderweg ben. Iig geen verbruik wat tot zo'n hoogte zou moeten leiden.

De man bij Vodafone begreep uit de specificatie ook dat er dus in mn toestel wat fout zit. (hij dacht eerst nog dat ik mn foon als modem voor mn laptop gebruikte zelfs) Aangezien ik problemen heb met binnenhalen van verschillende accounts, een gmx en xs4all account, en windows live gewoon funktioneert en het dus niet een extern mailprobleem is, en het binnenhalen op mn laptop geen probleem is. Hij heeft overlegd met een collega hierover, en hij zal een notitie maken over dit gebeuren en dat ik geen BEWUST misbruik heb gemaakt van mn vodafone-internetblox en het probleem in mn mail zit. Ik hoop dat er hierdoor geen gevolgen aan zitten, wat hem ook sterk leek, aangezien het januari, februari en maart betreft, en april er goed uit lijkt te zien. Maar goed, je weet het nooit natuurlijk. Verbruik is verbruik.

Daarna met htc gebeld. Gelukkig een nederlands sprekende mevrouw, pffff. (wisten jullie trouwens dat er maar 3 nederlands sprekende personenen werken bij het callcenter van HTC en ze zitten te springen om meer? Maar dat moeilijk is, aangezien het callcenter in zuid engeland ligt en dat voor de meesten toch net iets te ver reizen is iedere dag? :P ) Zij begreep er niet veel van iig, dacht dat het aan mn instellingen lag. En meende zelfs dat de account-optie om je mail in te stellen op 30 dagen inhield dat je iedere keer alles van de hele maand opnieuw download, ipv dat je je berichten 30 dagen aanhoudt op je foon. En toen ik vertelde dat mijn verbruik nu normaal is, nu ik handmatig check, en gelijk de connectie verbreek zodra hij alle headers wil controleren, riep ze: maar dan is uw probleem toch opgelost? Ja duhhhh... zei ik. Ik heb zeker een duur toestel gekocht om mijn mail handmatig te checken! Ik wil dat hij goed funktioneert!

Maar goed, zij adviseerde een harde reset, en dat ga ik vandaag ook maar eens proberen. Mocht het probleem nadien nog bestaan, dan moet mn toestel opgestuurd worden ter reparatie. Ikzelf hoop dat het met een harde reset over is, aangezien het altijd goed geweest is, en de problemen begonnen zijn nadat mijn accounts opeens waren verdwenen op een morgen en ik ze opnieuw moest instellen.

Afijn, ik hou jullie op de hoogte. Maar mijn torenhoge verbruik is dus een gevolg van een mailprobleem. En daarom hoeven jullie je ook niet zo snel zorgen te maken denk ik dat je net als ik hoog in de top van harde gebruikers genoteerd staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Laatst online: 26-04 20:11

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

TommyCP schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 12:11:
[...]
Ik kan je vraag niet precies beantwoorden (geen idee hoe groot de screenprotector van mijn PDA is), maar op screenprotector.nl verkopen ze Brando screenprotectors voor de TyTN II. Ikzelf heb een Ultra-Clear gekocht, en deze bevalt goed. Hij is wel een tikje vingervlekgevoelig (Brando's Anti-Glare screenprotector is in dit opzicht een stuk beter), maar is verder uitstekend.
Nadeel van die Anti Glare Protector vind ik dat de Kleur echtheid hier doffer van wordt, als je dus bijvoorbeeld foto's of filmpjes gaat bekijken (nou weet ik niet of je dit wel of niet moet doen -> Driver Probleem) dan wordt er toch zachtjes gesneden in de beleving lijkt mij.

Ik hoop dat jullie een beetje medewerking willen verlenen en mee willen discussieren in het Het Algemene Screen-Protectors Topic, zodoende kunnen we een Centrale Plek houden waar het over Screen Protectors gaat, nu staan er in ieder telefoon topic weer andere bevindingen en het lijkt mij voor iedere geinteresseerde handig is als deze informatie in een topic samenkomt.

Zelf ben ik een groot voorstander van de Brando Ultra Clear, heb zelf geen PPC met TouchScreen maar wel een NDS met TouchScreen en hij beinvloed de beleving hiervan totaal niet negatief. Zelf ben ik ook heel benieuwd naar de Martin Fields en Invisible Shield ScreenProtectors. Gaarne jullie bevindingen in het Speciaal ontworpen topic te posten _/-\o_

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Mijn Windows Live update errors lijken (!) over te zijn. Hij synct weer netjes uit zichzelf en ik krijg geen errorschermpje "Windows Live is temporarily unavailable, please try again later" meer sinds vannacht. Gisteren rond 23:00u was de laatste keer dat ik 'm heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169526

UltraSub schreef op donderdag 10 april 2008 @ 14:03:
[...]

Hmm, niemand die me hier mee kan helpen? Ik heb namelijk het sterke vermoeden dat dit iets op de telefoon is. Want ik heb gisteren een Philips A2DP headset gekocht. Werkt perfect. However... als je met de headset uit de range loopt, verbreekt de Tytn de verbinding, en de enige mogelijkheid om de verbinding weer te laten connecten, is door het uit en aanzetten van de wireless stereo connectie in het bluetooth profiel. Ook als niks geconnecteerd is nergens aan, en ik zet de headset aan, verbind de Tytn niet automatisch met de headset. Ook zéér irritant! De enige mogelijkheid om de koptelefoon te koppelen aan de tytn, is door het uit en aanzetten van de wireless stereo optie in het profiel. Om gek van te worden. Kan toch nooit de bedoeling zijn??
Ik heb zelf ook een A2DP headset gekocht van Sony en ik heb dit probleem ook.
Ik heb dan dit freeware tooltje (A2DPToggle 1.0.RC-2) geinstalleerd en dan werkt het perfect.

groeten jimmy

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 169526 op 11-04-2008 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:54

Bjk

Ik heb sinds kort de beschikking over een Exchange server. Alleen heb ik problemen om deze aan de praat te krijgen op mijn telefoon.
Na alles ingesteld te hebben start de synchronisatie, maar eindigd met de melding: "wachten op netwerk"

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Anoniem: 169526 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 17:44:
Je zult je wel moeten inloggen op deze site om het te kunnen downloaden
Klinkt interessant. Kun je niet effe zelf de directe link naar dat programma geven of hem elders posten, anders moeten alle 1000-en tweakers een account gaan aanmaken om dat ene programmaatje op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 01-03 22:15
Heren en Dames,

Het is alweer hoog tijd voor een nieuw deel van dit topic! De huidige ts hebben we niet bereid gevonden om een nieuw deel te openen dus deze mag er alsnog komen met onze toestemming. Wil jij dus graag een nieuw deel openen en de huidige ts aanvullen en bijschaven, meld je dan bij één van de mods en dan zullen wij jou de go-ahead geven mits niemand anders je voor was!

We horen het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

atjong schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 19:42:
[...]

Klinkt interessant. Kun je niet effe zelf de directe link naar dat programma geven of hem elders posten, anders moeten alle 1000-en tweakers een account gaan aanmaken om dat ene programmaatje op te halen.
Ik heb de link aangepast nu moet je niet meer inloggen om het te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 05:13
Anoniem: 245993 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 19:29:
4x2800? volgens mij blijft het netjes 2800, alleen je totale spanning word hoger,
anders moet je ze paralel zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
nu las ik op een site dat je via bluetooth kan printen op de nieuwere lichting TYTn's

iemand ervaring? ik heb het er zelf niet opstaan, (toestel 4 mnd oud)
misschien dat er ergens een "update" is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cafun
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-04 15:04
Bjk schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 18:26:
Ik heb sinds kort de beschikking over een Exchange server. Alleen heb ik problemen om deze aan de praat te krijgen op mijn telefoon.
Na alles ingesteld te hebben start de synchronisatie, maar eindigd met de melding: "wachten op netwerk"

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Wachten op netwerk... Klinkt als dat je geen verbinding hebt met je provider?
Ik sync mijn tytnII ook met een exchange server en naar mijn weten heb ik die zin nog nooit zien staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
ik heb geen problemen met de A2DP. De headset gaat uit na lange tijd geen gebruik. Als het muziek progje uitvalt stopt ie maar verbrekt niet. Mocht dit wel zo zijn, is op de playknop drukken voldoende om weer verbinding te nmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:37

DUX

blijft ook nu voor Oranje

ijsbeer910 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 20:14:
nu las ik op een site dat je via bluetooth kan printen op de nieuwere lichting TYTn's

iemand ervaring? ik heb het er zelf niet opstaan, (toestel 4 mnd oud)
misschien dat er ergens een "update" is
Ik ben op dit forum een van de eersten met zo'n ding en ik weet niet beter dan dat die optie er gewoon bij staat: "Afdrukken via Bluetooth...". Echter, vind maar 's zo'n ding dus gebruiken doe ik het nimmer.

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
heb je daar nog iets voor moeten doen?
hij staat er bij helemaal niet tussen.. ook niet in licht grijs ofzo.
misschien dat het ooit met een update komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk

Bjk

Cafun schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 21:23:
[...]

Wachten op netwerk... Klinkt als dat je geen verbinding hebt met je provider?
Ik sync mijn tytnII ook met een exchange server en naar mijn weten heb ik die zin nog nooit zien staan...
Ik heb wel degelijk netwerk verbinding, heb ook de wifi er naast aan gegooit maar nog steeds niks. Ik heb hem ingesteld zoals hier stond: http://www.pdashop.nl/vragen/44702/122101

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlenstra
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-04 20:57

dlenstra

....

DUX schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 23:11:
[...]

Ik ben op dit forum een van de eersten met zo'n ding en ik weet niet beter dan dat die optie er gewoon bij staat: "Afdrukken via Bluetooth...". Echter, vind maar 's zo'n ding dus gebruiken doe ik het nimmer.
Mijn toestel is van november. Heb het er wel tussen staan, maar zou het misschien ook kunnen dat het een optie van WM 6.1 is? Verder is het volgens mij een redelijk nutteloze optie, hoe vaak druk je wat via je telefoon af. Kan net zo snel even tussen het syncen met de pc doen. Bovendien, hoeveel printers met bluetooth zijn er?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
[...]

Ik heb dan dit freeware tooltje (A2DPToggle 1.0.RC-2) geinstalleerd en dan werkt het perfect.

groeten jimmy
Thanks voor de tip!
Heb het gedownload en geinstalleerd, even geen mogelijkheden om te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52274

Hallo, ik heb sinds kort een tytn II. Ik kom van een se k800i. Vind de tytn helemaal geweldig maar 1 puntje stoort mij wel, inkomende smsjes komen vaak pas heel laat aan. Nu vermoed ik wel dat het aan de tytn ligt aangezien ik met de k800 er nooit last van had. Is dit mss een bekend probleem met oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Heb ik nog nooit last van gehad, en ook nog nooit van gehoord icm de tytn 2.
Denk eerder dat je dat bij de provider moet zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cafun
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-04 15:04
Bjk schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 12:27:
[...]

Ik heb wel degelijk netwerk verbinding, heb ook de wifi er naast aan gegooit maar nog steeds niks. Ik heb hem ingesteld zoals hier stond: http://www.pdashop.nl/vragen/44702/122101
hmmm, ik heb het ook zo ingesteld.. Je hebt wifi ook aangezet. Staat daar ook je exchange server in dat netwerk? Dan zou hij het zoiezo moeten doen.
Ik denk ook dat je het nu bij je Exchange server zelf moet gaan zoeken. Ik heb die melding iig nog nooit gehad. Probeer het bijvoorbeeld ook eens zonder SSL. Kijk of dat werkt. en daarna SSL weer aanzetten. Alles even stap voor stap doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143544

Hallo,

Een tweetal problemen, laatst kreeg ik een mms binnen en die werd niet "gedownload", toen ik handmatig op downloaden klikte maaktie ie wel verbinding maar dat was ook het enige, hij haalde de mms niet binnen, iemand een idee hoe dit komt? zelf heb ik wel al een mms verstuurd omdat ik heb gelezen dat dat werd aangeraden doordat dan de mms functie wordt geactiveert (althans, bij (vodafone)

Een ander euvel wat zch sinds vandaag voordoet is dat in mijn balk bovenaan in ene het batterij, volume en ontvangst icoontje zijn verdwenen, het ontvangst icoontje voor de helft maar die andere 2 zijn helemaal verdwenen,

Iemand enig idee hoe dit verholpen of opgelost kan worden?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
[...]

groeten jimmy
Draait nu een dag (nog steeds de functionaliteit niet kunnen testen), maar mijn battery drain is fiks toegenomen. Bluetooth staat altijd aan, dus ik vermoed dat dit tooltje constant over bluetooth polled of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-02 21:39
[...]

Ha,

Sorry, ik lees je bericht nu pas.
Ik heb mijn TytnII inderdaad zonder problemen kunnen pairen met de Rider2.
Wat ik heb gedaan is het volgende Eigenlijk exact volgens het boekje volgens mij):
BT van Tytn aanzetten
Rider aanzetten
Toevoegen mobiele telefoon op Rider (vraag: nu naar telefoons zoeken)
Rider vind de telefoon en de Tytn vraagt of er verbinding gemaakt mag worden
4x0 intoetsen en op volgende klikken (let op, dit moet vrij snel gebeuren)
Verbinding onderling is tot stand gekomen, je kan dat controleren door op je sattelietbalken te klikken. In het volgende scherm zie je dat het telefoonicoontje gekleurd is ipv lichtgrijs.

Daarna krijg ik echter de melding dat er geen DUNverbinding tot stand gebracht kan worden omdat de telefoon dat niet zou ondersteunen. Het bellen en gebeld worden en het overzetten van het adresboek in de Rider gaat echter perfect.

Jij hebt die DUN verbinding voor elkaar gekregen met dat bestandje van je (en is dat inderdaad dezelfde als op de HTC-site staat?)

Laat even weten of het gelukt is.
Groet, Leon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-02 21:39
@ Little Bear

Ik heb het bestand gevonden op internet (DUN-installatie voor WM6) en daarna liep ik tegen hetzelfde probleem aan als jij: Wel gegevens verbinding maar geen telefoonfuncties meer op de Rider.
Oplossing als volgt:
Pair de Rider en TytnII zoals je eerder gedaan hebt. Je krijgt de melding dat de gegevens verbinding tot stand gebracht kan worden (je moet nog wat instellingen ingeven als land en provider). Je datalijn werkt dan, je telefoonverbinding niet. Als je de melding op je Tytn krijgt dat code onjuist is (de 4x 0 pin), gewoon op voltooid drukken.
Rider uitzetten, dan op je Tytn de Flightmodus aanzetten (alle verbindingen worden verbroken). Dan weer de flightmodus uitzetten zodat alles weer aan staat op je Tytn.
Rider aanzetten, dan:
klik op scherm / klik op 'mobiele telefoon' / klik op 'maak verbinding met uw telefoon' / klik op 'verwijder' en selecteer dan je Tytn om te verwijderen. Daarna zal de Rider vragen om opnieuw te zoeken naar telefoons, klik op zoeken en vind je Tytn weer. Nu zal de verbinding gemaakt worden met het handsfree profiel en je dataverbinding bestaat nog steeds (controleer met weerbericht opzoeken via de Rider).

Succes!
Groet, Leon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

UltraSub schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 20:02:
[...]

Draait nu een dag (nog steeds de functionaliteit niet kunnen testen), maar mijn battery drain is fiks toegenomen. Bluetooth staat altijd aan, dus ik vermoed dat dit tooltje constant over bluetooth polled of zo?
Ik vond het al zo raar dat mn batterij zo snel leeg ging
Op een uur tijd verbruikt mn phone +- 15% in stand by mode
Ligt dus waarschijnlijk aan het tooltje maar had er verder nooit bij stil gestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-04 08:11
UltraSub schreef op donderdag 10 april 2008 @ 14:03:
[...]

Ik heb een dergelijk issue met de Bluetooth headset. Het is alleen niet zo erg als het lijkt. Bij mij lijkt ie niet automatisch de headset te koppelen, maar zodra ik een knopje op de headset indruk reageert de TyTN daar wel op, en dan pas komt het symbooltje van een headset in beeld. Zitten er controls op je headset waarmee je dat ook kan proberen?

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233874

Ik probeer nu al een tijdje om MMS-jes meteen binnen te krijgen op de tytn, in plaats van een berichtje van vodafone dat ik een mms heb, en die op de website kan gaan bekijken. Weet iemand hoe ik dit voor elkaar krijg?

Ik heb een unbranded tytn van HTC, en mijn provider is vodafone. Op de vodafone site kan ik de instellingen niet downloaden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-04 07:44
Ten eerste: Zorg dat je zeker weet dat al je MMS instellingen goed staan.
Als tweede: Je zult zelf eerst een MMS moeten versturen voordat je MMSjes kunt ontvangen, dus misschien zou je dat nog kunnen proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk

Bjk

Cafun schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 15:58:
[...]

hmmm, ik heb het ook zo ingesteld.. Je hebt wifi ook aangezet. Staat daar ook je exchange server in dat netwerk? Dan zou hij het zoiezo moeten doen.
Ik denk ook dat je het nu bij je Exchange server zelf moet gaan zoeken. Ik heb die melding iig nog nooit gehad. Probeer het bijvoorbeeld ook eens zonder SSL. Kijk of dat werkt. en daarna SSL weer aanzetten. Alles even stap voor stap doen.
Heb dit inmiddels ook geprobeerd. Ving op google wel wat resultaten op "waiting for network" en tytn II maar geen oplossingen :(. Moet toch niet zo lastig kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144073

Mijn wifi verbinding valt telkens uit als mijn kaiser in sleep mode gaat. Waar kan ik instellen dat de verbinding niet verbroken moet worden? Ik zie het niet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-04 23:28
Anoniem: 144073 schreef op zondag 13 april 2008 @ 15:12:
Mijn wifi verbinding valt telkens uit als mijn kaiser in sleep mode gaat. Waar kan ik instellen dat de verbinding niet verbroken moet worden? Ik zie het niet staan.
Hoe goed heb je zelf al eens gezocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cryonic90 schreef op zondag 13 april 2008 @ 12:26:
Ten eerste: Zorg dat je zeker weet dat al je MMS instellingen goed staan.
Als tweede: Je zult zelf eerst een MMS moeten versturen voordat je MMSjes kunt ontvangen, dus misschien zou je dat nog kunnen proberen
Thanx! Eerst zelf één versturen was inderdaad de oplossing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcman
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-09-2022
Toch even een klein vraagje:

Prima telefoon met alles erop en araa. Ikben er inmiddels achter gekomen dat als ik een eigen wekalarm wil gebruiken deze .wav moet zijn en deze heb ik in de root gezet waar de rest ook staat (windows map op de htc geheugen zelf). hij staat ook mooi in het lijstje erbij. Maarrrrr als ik deze aanklik om als wekker in te stellen krijg ik een bliep te horen en schakelt deze automatisch terug naar "default". Hoe kan dit en beter.... hoe krijg ik dit wel goed?

Thnx

Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Anoniem: 169526 schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 23:59:
[...]

Ik vond het al zo raar dat mn batterij zo snel leeg ging
Op een uur tijd verbruikt mn phone +- 15% in stand by mode
Ligt dus waarschijnlijk aan het tooltje maar had er verder nooit bij stil gestaan
Heb hem hier uit het today screen gegooid, en dat lijkt al beter te gaan. Maar goed, dan zal het tooltje ook wel niet meer lopen denk ik. Verder geen tijd gehad om uit te zoeken.
Veneficus schreef op zondag 13 april 2008 @ 00:22:
[...]

Ik heb een dergelijk issue met de Bluetooth headset. Het is alleen niet zo erg als het lijkt. Bij mij lijkt ie niet automatisch de headset te koppelen, maar zodra ik een knopje op de headset indruk reageert de TyTN daar wel op, en dan pas komt het symbooltje van een headset in beeld. Zitten er controls op je headset waarmee je dat ook kan proberen?
Hmm, das een goeie. Ga ik morgen eens proberen. (Mijn headset ligt op mijn werk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Laatst online: 16-07-2024

Crusader

Arc Nature

never mind...

[ Voor 87% gewijzigd door Crusader op 13-04-2008 21:35 ]

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijntjethf
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-04 15:17
Ik kan spontaan geen mmsjes meer ontvangen :(

Ik zie de telefoon uit stand-by springen en vervolgens niks doen.. :?
als ik zelf via webinterface (hi.nl) iets verstuur dit effect, als iemand anders iets verstuurd ook.. :(
soft reset heeft geen zin, zijn vast niet ergens logfiles ofzo te vinden? (bij windows 6.0 had ik dat in mijn documenten staan, 6.1 heeft dat schijnbaar niet meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Als je je SIM-kaart in een ander toestel stopt, werkt het dan wel? :?

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijntjethf
Dat ik daar zelf niet op kwam..

Net ff getest en inderdaad, daar komt een nieuw mmsje wel gewoon aan..
Las op xda trouwens wel dat sommige roms problemen hadden met mms op 6.1, maar gister werkte het nog wel.. en versturen is ook geen enkel probleem

[edit]
Heb ondertussen een hard reset gedaan (toch eergister nieuwe rom erop gezet) en nu komt een testmmsjes wel weer aan.. :?

[ Voor 20% gewijzigd door tijntjethf op 13-04-2008 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groentjie77
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-02-2021
Ik heb een probleem met mijn Vario III (T-Mob) heb hem nu ongeveer 3 weken, batterij erg snel leeg in vergelijking tot COmpact III, ik wil een andere ROM proberen, vaak gedaan op compact III geen probleem.
Nu lees ik op XDA dat je eerst een hardspl moet doen, maar telkens als hij gegevens over het apparaat gaat ophalen dan stopt hij en komt er een 260 connection fout, zowel op mijn Windows Vista als XP Pro. iemand dit all eerder gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
groentjie77 schreef op zondag 13 april 2008 @ 23:41:
Ik heb een probleem met mijn Vario III (T-Mob) heb hem nu ongeveer 3 weken, batterij erg snel leeg in vergelijking tot COmpact III, ik wil een andere ROM proberen, vaak gedaan op compact III geen probleem.
Nu lees ik op XDA dat je eerst een hardspl moet doen, maar telkens als hij gegevens over het apparaat gaat ophalen dan stopt hij en komt er een 260 connection fout, zowel op mijn Windows Vista als XP Pro. iemand dit all eerder gehad?
Nee, maar ik weet wel hoe het waarschijnlijk komt. Zegt cid-unlock je iets?
Meer info is heel gemakkelijk vindbaar via xda-dev. Tutorials, step-by-step instructies etc. staan allemaal in de stickies aldaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groentjie77
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-02-2021
ToMaSZ schreef op maandag 14 april 2008 @ 08:04:
[...]

Nee, maar ik weet wel hoe het waarschijnlijk komt. Zegt cid-unlock je iets?
Meer info is heel gemakkelijk vindbaar via xda-dev. Tutorials, step-by-step instructies etc. staan allemaal in de stickies aldaar.
Dat zegt me zeker wel wat en daar gaat het dus ook steeds mis. of ik krijg een wit scherm of hij geeft de connection error! als ik dan de batterij eruit haal en opnieuw opstart dan doet hij het gewoon weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
Iemand een idee of er binnen korte tijd een prijs daling te verwachten is ?

Aangezien de prijs al een tijd nauwelijk gezakt is ( de laagste vermelding pricewatch )
Al bijna 2 maanden geen beweging .

En de introductie van nieuwe HTC modellen hebben geen invloed gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Vreemd.. er verdwijnen hier posts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-04 22:45
Hallo mede Tweakers ;)

Ik ben een van de eerste geweest met een TyTN II in Nederland... en heb deze foon sindsdien ook altijd flink gebruikt! Na de update naar 6.1 (ik gebruik nu No Thrills WWE v3), werkt mijn telefoon echt een stuk soepeler en weinig problemen meer! Super dus!!

_/-\o_

MAAR... de medaille heeft ook een keerzijde: Tijdens de introductie van de TyTN II waren er al wat mensen sceptisch over het schuif/roteer mechanisme van deze pda... na nu dik een half jaar intensief gebruik is bij mij de speling wel erg groot geworden:
- als ik de pda ingeschoven heb, kan ik 'm als een wip op en neer bewegen waardoor er "kieren" ontstaan die wel een milimeter of 2,5-3 zijn (euro muntstuk pas er makkelijk tussen!);
- als ik de pda heb opengeklapt + geroteerd valt ie gelukkig nog NET niet uit zichzelf weer plat - maar het scheelt niet meer heel veel... ik kan hem in deze positie in ieder geval NIET meer aanraken voor de touchscreen bediening, want dan verstel ik de hoek....

:'(

Aan jullie dus de vraag (vooral aan de gebruikers van het eerste uur): Hebben jullie ook last van een groter wordende speling + losser wordend rotatie mechanisme? Zo ja, hebben jullie tips? Zou het een optie zijn zelf ff het apparaat los te schroeven en het mechanisme weer wat te herpositioneren (ofwel terugbuigen)? Of wat zouden jullie doen?

Ik hoor het wel... alvast bedankt!! O-)

PS: Ik weet dat je de hinge op cnn kunt bestellen... maar heeft iemand regio Eindhoven de guts om dat voor mij te assembleren??

[ Voor 4% gewijzigd door Troxel op 14-04-2008 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
UltraSub schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 20:02:
[...]

Net even wat mee gespeeld.
Today plugin uitgezet, en shortcut met toggle gemaakt. Ik klik zelf wel een keer als ik wil dattie connect. En dat lijkt tot nu toe perfect te werken, met een single click alle audio naar A2DP routeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258775

Kheb bericht gehad van MUGEN, zondagnacht was er een inbraak in een van hun distributie centers
vandaar dat het wat langer duurt.
[/quote]

Ik heb je berichten gelezen en zie dat je de 3000 mah hebt besteld ( wat ik ook van plan ben handig op vakantie)

Nu is mijn vraag: Heb je de batterij al ontvangen ? Zoja,, vertel .. :)

Ik weet dat hij theoretich dubbel meer dan 2x zo lang mee zou moeten gaan. Maar de vraag is of dit ook ghet geval is in de praktijk ?

Ik ben benieuwd

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 258775 op 14-04-2008 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Deze telefoon heb ik ook van week 1 toen deze uit kwam. De speling waar jij het overhebt, heb ik totaal geen last van. Er is wel een heel klein beetje speling (sinds het eerste uur), maar niet zoveel als waar jij het over hebt.

Wel heb ik het idee dat de accu beetje achteruit gaat.

Je kan htc een keer bellen met de vraag of dit een bekend issue is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProGo
  • Laatst online: 21:21
mcman schreef op zondag 13 april 2008 @ 20:41:
Toch even een klein vraagje:

Prima telefoon met alles erop en araa. Ikben er inmiddels achter gekomen dat als ik een eigen wekalarm wil gebruiken deze .wav moet zijn en deze heb ik in de root gezet waar de rest ook staat (windows map op de htc geheugen zelf). hij staat ook mooi in het lijstje erbij. Maarrrrr als ik deze aanklik om als wekker in te stellen krijg ik een bliep te horen en schakelt deze automatisch terug naar "default". Hoe kan dit en beter.... hoe krijg ik dit wel goed?

Thnx

Jeroen
Als jij je tytn al wekker wil gaan gebruiken kun je het beste pTravelAlarm gebruiken. hier kun je een 30dagen testversie downloaden.

Ondersteund ook mp3 bestanden en gaat ook af als het geluid van windows zelf uit staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Inderdaad.. pTravelAlarm. Een van de eerste dingen die ik installeer. d:)b
Troxel schreef op maandag 14 april 2008 @ 10:27:
[...]

Aan jullie dus de vraag (vooral aan de gebruikers van het eerste uur): Hebben jullie ook last van een groter wordende speling + losser wordend rotatie mechanisme? Zo ja, hebben jullie tips? Zou het een optie zijn zelf ff het apparaat los te schroeven en het mechanisme weer wat te herpositioneren (ofwel terugbuigen)? Of wat zouden jullie doen?

[...]
Hmm nope.. Ik heb de mijne sinds oktober / november en het mechaniekje is net zo stabiel als toen ik 'm kreeg. En dat bij elke dag wel een paar keer gebruiken voor het betere typwerk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijntjethf
Hmm..

Volgens mij ga ik ontzettend hard balen :')
Ik heb een paar dagen geleden toch maar hardspl gedraaid en er een nieuwe rom op gezet (zie paar posts terug)

Tijdens een telefoontje hoorde ik de andere kant wat slechter omdat er ruis doorheen zat.. kan gebeuren natuurlijk.. maar toen het gesprek voorbij was, hoorde ik het nog :?
Schijnbaar komt het van het display af.. in het vorige topic waren er ook al een aantal gebruikers met hetzelfde probleem, die werden gerepareerd.. maar gaan ze die van mij nu nog wel aannemen, als hij geflasht is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Wat dacht je anders van gewoon ff terugflashen naar de standaard ROM ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijntjethf
Trappen ze daar in dan? :P want het toestel blijft natuurlijk 'gekraakt'..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik denk dat dat wel moet lukken hoor :)
Als ze de build of het versienummer opvragen zien ze op het eerste gezicht dat het goed is, en hopelijk voor jou dan niet meer verder zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
ik ga binnen kort een tytn II kopen
en wil graag een geheugen kaartje kopen
En heb wat uitgezocht
http://www.azerty.nl/prod...l/293/33769/micro-sd.html
iemand ervaring met deze kaartjes ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:48

itarix

404 soul not found

tijntjethf schreef op maandag 14 april 2008 @ 17:16:
Hmm..

Volgens mij ga ik ontzettend hard balen :')
Ik heb een paar dagen geleden toch maar hardspl gedraaid en er een nieuwe rom op gezet (zie paar posts terug)

Tijdens een telefoontje hoorde ik de andere kant wat slechter omdat er ruis doorheen zat.. kan gebeuren natuurlijk.. maar toen het gesprek voorbij was, hoorde ik het nog :?
Schijnbaar komt het van het display af.. in het vorige topic waren er ook al een aantal gebruikers met hetzelfde probleem, die werden gerepareerd.. maar gaan ze die van mij nu nog wel aannemen, als hij geflasht is?
gewoon terug flashen met de officiele rom merken ze (meestal) niks van.
dj.verhulst schreef op maandag 14 april 2008 @ 21:10:
ik ga binnen kort een tytn II kopen
en wil graag een geheugen kaartje kopen
En heb wat uitgezocht
http://www.azerty.nl/prod...l/293/33769/micro-sd.html
iemand ervaring met deze kaartjes ?
Ik heb de 8GB versie kaartje werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216663

Ik ga voor deze carkit van carcomm en laat het geluid lopen via een aparte luidspreker. Ik heb op dit forum alles gelezen met de woorden 'carkit' en 'bluetooth' en heb er te weinig vertrouwen in dat een bluetooth carkit stabiel kan werken. Daarom kies ik voor een exemplaar dat speciaal voor de tytn II is gemaakt en niet via bluetooth werkt. Hopelijk een goede keuze, want ik kan geen echt goede reviews vinden dus het blijft een beetje gokken. Of heeft er inmiddels toch iemand ervaring met deze carkit? Anyway, de mijne wordt als alle benodigdheden er zijn 21 april ingebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
itarix schreef op maandag 14 april 2008 @ 21:20:
[...]

gewoon terug flashen met de officiele rom merken ze (meestal) niks van.

[...]

Ik heb de 8GB versie kaartje werkt goed.
Heb ontdekt dat als je geheugen kaartje via de provider erbij neemt je zelf behoorlijk in de poot snijd
maar die 8 Gb kan je niet zo overal krijgen tot 2 Gb wel overal
en ik wil een beetje in de buurt wat halen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:48

itarix

404 soul not found

Je mag het helemaal zelf weten, een of 2 dagen langer wachten doordat je het online besteld of gelimiteerde opslag.

Zolang het micro sd is gaat het goed maakt niet uit welke versie (normaal of HC)

Als je de T-mobile versie koopt krijg je er trouwens 1gb bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247627

goedenavond allemaal,

ik heb de volgende vraag :

is het mogelijk om MP3 of WAV bestandjes als berichttoon en/of emailtoon in te stellen ?

alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Yup...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en hoe zou ik dit dan kunnen doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181496

Ik heb gister een belletje van HTC zelf gehad, ivm geen UMTS ontvangst meer op m'n TyTn II.
Ze gaan mij al "VIP"behandelen, en proberen te onderzoeken waarom er bij verschillende TyTn II's een probleem is met de UMTS/3G.
Ze gaan ( samen met de managers binnen HTC )kijken waar het probleem ligt en als het goed is het moederbord en chip wijzigen.
En met een beetje geluk zetten zij de nieuwste software er op, met misschien wel die nieuwe videodrivers ( had ik gevraagd, en geven ze door )
Nadeel is dat ik m'n telefoon weer kwijt ben voor een onbekende tijd, maar met een beetje geluk wel die nieuwe drivers erop :)

( To be continued )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239165

Troxel schreef op maandag 14 april 2008 @ 10:27:Aan jullie dus de vraag (vooral aan de gebruikers van het eerste uur): Hebben jullie ook last van een groter wordende speling + losser wordend rotatie mechanisme? Zo ja, hebben jullie tips? Zou het een optie zijn zelf ff het apparaat los te schroeven en het mechanisme weer wat te herpositioneren (ofwel terugbuigen)? Of wat zouden jullie doen?

Ik heb de tytn sinds september en hier totaal geen last van. Mijn schermpje blijft keurig staan. Speling is net als bij aankoop.

Nog even terugkomend op mijn giga data verbruik. Ik heb vrijdag een harde reset gedaan en sindsdien werken mn mailboxen weer zoals het hoort. Heb gprs monitor er weer opgezet en ben gaan bijhouden wat mn verbruik is. Daarbij ook ontdekt dat als windows live mail blijft hangen (wat de laatste tijd nog wel eens gebeurt, zie ook de berichten van anderen hier) dat de data wel gewoon doorloopt. Hij probeert dan toch, terwijl het lijkt alsof hij niets doet.

Na de eerste nacht kwam ik overigens tot de ontdekking dat er ondanks dat alles op handmatig checken stond, er wel degelijk data verbruikt was via vodafone, terwijl mn wifi aanstond. Maar blijkbaar gaat die in slaapstand automatisch uit, en verloopt data op die manier via vodafone. Opletten dus en instellen dat wifi ook aanblijft als hij in slaapstand is.

overigens kwam ik er al snel achter dat het een draaiend progje moest zijn, aangezien ieder uur die nacht geconnect werd. het bleek om het weerbericht te gaan wat onder het zonne-icoontje schuil gaat. Die was ik vergeten op handmatig te zetten, dus ieder uur werd het weerbericht gedownload. Maar is toch 15MB geweest in die nacht, en als je dat niet in de gaten hebt, zit je na een maand al op heel wat MB!

overigens, ik geloof nooit dat het gemiddelde verbruik van alle internetgebruikers op zo'n 25MB zit (februari scheen zelfs 15MB te zijn). Als ik een beetje naar gemiddeld verbruik van mezelf kijk, (mailprobleem van afgelopen maanden ff buiten beschouwing gelaten) zit ik daar al snel over heen. En ik reken dan alleen ff via vodafone he, dus gebruik buiten de deur.

Ik ben dan ook wel benieuwd naar jullie verbruik hier. Wie van jullie heeft een datateller in gebruik en houdt zijn verbruik bij van wat er via de provider gaat en dus niet via wifi? Uitgaande van een aantal keren mail checken, wat mail ook binnenhalen, wat surfen, krantje lezen, msn en mail/fotootje versturen, binnenhalen, kom je al heel snel op 25MB lijkt me. En volgens mij zijn de gemiddelde gebruikers met zo'n internetabo geen mensen die sporadisch gebruik maken van internet, want daarvoor betaal je dan toch geen 10 euro extra per maand lijkt mij. Ik denk echt dat het gemiddelde verbruik veel hoger is dan de provider ons wil laten geloven! Ik zit nu iig al sinds vrijdag op 18 MB. En dan heb ik echt niet veel gesurft en geen grote bestanden gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-04 08:11
Heeft iemand een programmaatje die niet alleen GPRS dataverbruik bijhoudt (boeit me niet, toch onbeperkt), maar aangeeft wélk programma verbinding wil maken? En dit dan op het moment dat de verbinding gemaakt wordt.

Ik heb er vaak last van dat die om onverklaarbare redenen ineens GPRS verbinding maakt, en annuleren werkt niet, dan begint ie vrolijk opnieuw te verbinden. 8)7 Enige optie is dan wachten tot ie verbinding heeft en dan weer uitschakelen. |:(

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Anoniem: 247627 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 21:47:
[...]

en hoe zou ik dit dan kunnen doen ?
Kun je gewoon bij je settings veranderen.
Sounds & Notifications moet je hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little_Bear
Leon1969 schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 20:33:
[...]

Ha,

Sorry, ik lees je bericht nu pas.
Ik heb mijn TytnII inderdaad zonder problemen kunnen pairen met de Rider2.
Wat ik heb gedaan is het volgende Eigenlijk exact volgens het boekje volgens mij):
BT van Tytn aanzetten
Rider aanzetten
Toevoegen mobiele telefoon op Rider (vraag: nu naar telefoons zoeken)
Rider vind de telefoon en de Tytn vraagt of er verbinding gemaakt mag worden
4x0 intoetsen en op volgende klikken (let op, dit moet vrij snel gebeuren)
Verbinding onderling is tot stand gekomen, je kan dat controleren door op je sattelietbalken te klikken. In het volgende scherm zie je dat het telefoonicoontje gekleurd is ipv lichtgrijs.

Daarna krijg ik echter de melding dat er geen DUNverbinding tot stand gebracht kan worden omdat de telefoon dat niet zou ondersteunen. Het bellen en gebeld worden en het overzetten van het adresboek in de Rider gaat echter perfect.

Jij hebt die DUN verbinding voor elkaar gekregen met dat bestandje van je (en is dat inderdaad dezelfde als op de HTC-site staat?)

Laat even weten of het gelukt is.
Groet, Leon
Hey Leon,

Ben redelijk druk geweest en ook vandaar mijn wat latere reactie.

Inderdaad kun je het datagegevens probleem met de BT_DUN van XDA oplossen.. er zijn er 2 in omloop, maar zodra je de BT-DUN.zip te pakken hebt, dan moet het in ene keer werken.. althans.. bij mij niet dan, maar bij een kennis van mij die nog de TytN gebruikt, waarna na een upgrade van WM5.0 naar WM6.0 de gegevensverbinding met TomTom Go (en dus ook Rider 2) niet meer werkte.

Mijn probleem ligt feitelijk dat vanaf het eerste moment de pairing al niet werkt. De TytN II komt met de vraag om de 4x0 in te toetsen en daarna zie je het schermpje waarin de services staan voor de TomTom Rider 2.. dat is dus 'handsfree'... ik druk dan op 'voltooid', maar ondertussen komt hij weer met de vraag om 4x0 in te toetsen.. and so on and so on.. zit in een loop.. zolang ik de TomTom Rider 2 maar laat zoeken.. en ook continue de melding dat de code onjuist is (al type ik deze ook heel snel in.. en ook geprobeerd om em wat langzamer te doen.. weinig nut ;( )

Pairen werkt dus gewoon niet met mijn TomTom Rider 2 :/

Dit is mijn config:

HTC TytN II
(KPN Mobile, maar simlockvrij)
ROM versie: 1.56.404.6
ROM Datum: 08/28/07
Radioversie: 1.27.12.32
Protocolversie: 22.45.88.07H
ExtROM versie: 1.56.404.9082

TomTom Rider 2
App 6.581 (7731/070605) OS:1617
GPS v1.21, Boot 5.28

Niets geks lijkt mij? (Baal er sterk van dat het jou wel lukt :P)

Remco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.KeN. schreef op woensdag 16 april 2008 @ 04:14:
[...]

ja dat kan ik wel vinden maar ik kan daar niet het geluidje dat ik in windows -> rings heb gezet.
ik wil graag een "custom" geluidje gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cOOlrUnnINgs
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:45
Het weerbericht op mijn TyTN II wordt niet automatisch om de zoveel tijd opgehaald. Dit gebeurt alleen als ik het tabblad weer aanklik en het weer is langer dan 2 uur geleden opgehaald.
Ik zou graag willen dat het weer elke zoveel tijd automatisch opgehaald wordt.
Nu staan de instellingen zodanig dat het wel automatisch zou moeten gebeuren, ook bij roaming (zit bij Telfort met gebruikmaking van het KPN-netwerk, vandaar), maar toch doet ie het niet.

Weet iemand of het uberhaupt mogelijk is dat het weerbericht eens in de zoveel tijd opgehaald wordt en zo ja, hoe????

[ Voor 10% gewijzigd door cOOlrUnnINgs op 16-04-2008 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 23:45

Arfman

Drome!

Anoniem: 181496 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 21:51:
Ik heb gister een belletje van HTC zelf gehad, ivm geen UMTS ontvangst meer op m'n TyTn II.
Ze gaan mij al "VIP"behandelen, en proberen te onderzoeken waarom er bij verschillende TyTn II's een probleem is met de UMTS/3G.
Ze gaan ( samen met de managers binnen HTC )kijken waar het probleem ligt en als het goed is het moederbord en chip wijzigen.
Right.
En met een beetje geluk zetten zij de nieuwste software er op, met misschien wel die nieuwe videodrivers ( had ik gevraagd, en geven ze door )
Right.
Nadeel is dat ik m'n telefoon weer kwijt ben voor een onbekende tijd, maar met een beetje geluk wel die nieuwe drivers erop :)
Right.

"Moederbord en chip wijzigen"? Tuurlijk .. omdat er een paar probleempjes zijn met UMTS gaat HTC nieuwe moederborden en chips ontwerpen, en deze bij jou erin zetten? Geloof je het zelf?

Bovendien bestaan die nieuwe drivers niet eens. Men is nu bezig om drivers uit een ander model van HTC te rippen en deze op de TyTN II te laten werken, maar dat is een initiatief van enkele romcookers op XDA, en zeker niet van HTC. Sorry als ik wat negatief overkom, maar ze hebben jou gewoon iets verteld om van je af te zijn.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-04 20:36
.KeN. schreef op woensdag 16 april 2008 @ 04:14:
[...]

Laten we dit soort vragen niet meer beantwoorden.

Exact deze vraag is al tientallen keren in tientallen topics op dit forum beantwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-04 14:16
Anoniem: 233874 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 07:10:
[...]

Ik zit ook bij Vodafone. Het enige wat ik doe is tussen 8 uur 's morgens en 23 ur 's avonds om het uur mijn gmail account syncen (IMAP). Dat levert me een verbruik op van tussen de 60 en 70 MB per maand. Gemiddeld 15 is wel heeeel erg weinig!
Hoe heb je ingesteld dat hij dit alleen tussen 08:00 en 23:00 doet? Of zet je dat handmatig aan en uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

My-life schreef op woensdag 16 april 2008 @ 11:07:
[...]
Hoe heb je ingesteld dat hij dit alleen tussen 08:00 en 23:00 doet? Of zet je dat handmatig aan en uit?
Ik zet de verbinding dicht met No-Data (vind je in de TS). Als iemand weet hoe je dit in kan stellen hou ik me ook aanbevolen! Het kan wel als je synced met een server (mbv piek en daltijden) maar zou het met mijn gmail account ook graag zo regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Laatst online: 18:02

amphora

Websites & Fotografie

Heb besloten om de TyTn II te verkopen en heb een iPhone aangeschaft. Voor sommigen misschien een ondenkbare actie maar vond de tytn toch wat aan de zware kant, ligt niet lekker in de hand. Met 1 hand een SMS tikken is zo goed als onmogelijk, heb altijd het pennetje of keyboard nodig. Heb ook geen zin om op snelle drivers te wachten en zo zijn er nog een paar kleine dingetjes die me irriteerden. iPhone heeft imo toch veel voordelen: (veel) groter scherm, veel betere muziek/video player (iPod 8)), betere browser, betere email client, en ik kan em gewoon met een hand op de rug volledig bedienen. Enige wat ik wel jammer vind is dat ik UTMS moet missen, maar ik heb toch (nog) geen flatfee mobiel internet dus als het te lang duurt weet ik ook dat het duur word ;)

[ Voor 8% gewijzigd door een moderator op 16-04-2008 13:59 . Reden: Dat doe je maar in V&A!! ]

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
You gotta be kidding me... Doettie al push mail dan? ;)
Pagina: 1 ... 34 35 Laatste

Dit topic is gesloten.