HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 33 ... 35 Laatste
Acties:
  • 323.352 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 07:35

r0b

Masselink schreef op woensdag 02 april 2008 @ 09:47:
[...]

Dat heb ik ook, alleen geeft windows helemaal geen kick meer as ik hem aansluit.
Opladen gaat dan wel goed.
Welk OS? XP / Vista?

Normaal gesproken zou ik kijken of dit werkt:

Apparaatbeheer > Kijken of hij daar onder staat
Zoja: Verwijderen, en indien mogelijk het vinkje "Stuurprogramma's van de schijf verwijderen" aanvinken
Nu even los, rebooten voor de zekerheid (niet perse nodig, wel leuk), en opnieuw inpluggen
Dit doorlopen voor iedere controller onder apparaatbeheer die de TyTN betreft (zo zal er vast 1 staan onder USB devices en eentje onder Portable Media Devices)

---

Helaas lijkt mijn TyTN nu ook last te krijgen van het 'battery drain syndroom', eergisteravond de hele avond aan de lader geweest, eind gistermiddag (met minimaal gebruik) viel hij alweer uit omdat de batterij leeg was...
Ga eens kijken naar een nieuwe radio + kijken wanneer WM6.1 door Orange UK gereleased wordt, en hem dan eens upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Wtf :? , zat laatst via m'n TyTn II icm Orange World op internet met m'n laptop. Toen ik op mijn foon zelf mijn email @ hotmail.com wou bekijken kreeg ik regelmatig de melding dat ik cookies moest inschakelen. Die waren al ingeschakeld.
Nu krijg ik deze melding ook op mijn laptop. Kan ******* mijn email niet bekijken als ik via de TyTn II internet :( . Die melding blijft namelijk, zowel IE als FF.
En zo nu en dan geeft de login ook nog aan dat WW/Username fout is, net als op de TyTn II zelf, terwijl ik 100% zeker weet dat ik die goed heb ingetyped.

Is hier een oplossing voor?

En ja, heb geprobeerd alle cookies te verwijderen. Die melding blijft...

Edit: cookies zouden geblokkeerd worden door Orange? :?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettingspanner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 08:51
Probleem met contact zoeken vodafone.

Mijn tytn2 heeft nu al voor de 2e keer problemen met vinden van vodafone. Hij blijft zoeken en geeft uiteindelijk geen fout, alleen een uitroepteken bij mijn antenne symbooltje.

Handmatig vind hij wel alle providers, maar aanloggen op het netwerk lukt niet. Hij blijft hangen in het scherm.

Meerdere soft resets gedaan en ook al 2 harde resets.

Hebben jullie nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:42
@dries77
SIM kaart even in een andere telefoon proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09:00
Omdat ik nog steeds niet kon synchroniseren met foutmelding 80083001 maar met sprite backup een backup gemaakt op sdkaart. Daarna email uit de synchronisatie gehaald, en gesynchroniseerd. Nu deed hij het wel. Helaas, afspraken die in de pds staan, maar niet in de computer werden verwijderd..... Backup teruggezet, maar helaas daarin staan de afspraken ook niet???

Iemand dit vaker gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een paar uurtjes een tytn2.
(een tmobile vario III)

Ik ben overgestapt van een universal (begon erg te slijten)
eerste indruk mooi apparaat, maar qua beeld niet te vergelijken met een universal.

ik ben nog steeds bezig dat ding proberen aan te sluiten op mijn vista64 Ultimate. en dat krijg ik niet voor elkaar.

Ik heb ook een vista32bit media-centerPC waar als ik hem aanhang meteen herkent wordt, geen probleem.(ik kan bestanden toevoegen enz no probs) Telefoon zegt verbinding maken enz.enz.

als ik hem aan de x64 hang doet ie niets.
Ik krijg in mijn device manager een Generic Serial en verder niets! (ja hij het batterij dingentje word een stekkerdingetje)
Ik heb de update voor sync center geinstalleerd. vinkjes bij USB aan PC aan en uitgezet maar niets schijnt te helpen.

Ik ben al dik 3 uur bezig en zie waarschijnlijk iets over het hoofd maar wat?

Update:
Als ik hem inplug staat er een update op windowsupdate, maar die failed iedere keer bij het installeren (code 800f0204)
En als ik de driver mijn unknown device wil updaten zegt ie: "the requested device registry key does not exist"
Aargh werkt een tytn2 / wm6.1 niet met vista 64 ofzo?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2008 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettingspanner
@ultrasub, Heb je post gelezen. Mijn sim doet het prima in een andere mobiel. Zal eens kijken of iemand anders wil proberen met zijn simkaart. Wat ik alleen vreemd vind, is dat het nu ineens zo is. Heeft het een maand of 3 prima gedaan en ik kom weer in Stockholm en mijn mobiel stopt ermee. De keer daarvoor precies hetzelfde, maar met een harde reset was het toen opgelost!

Ook heb ik een nieuwe simkaart van Vodafone. Heb hem samen met mijn tytn gekregen. een 6 maanden geleden.

Ook staat hij op GSM en alleen de band op Auto. Met de band heb ik ook al geexperimenteerd, maar dat hielp ook niet.
Bij handmatig zoeken naar netwerken, vind hij het wel, maar blijft op het selectiescherm hangen na selecteren.

@my-life, de sim doet het prima in mijn oude nokia!

[ Voor 10% gewijzigd door Kettingspanner op 03-04-2008 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dries77 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 12:13:
Probleem met contact zoeken vodafone.

Mijn tytn2 heeft nu al voor de 2e keer problemen met vinden van vodafone. Hij blijft zoeken en geeft uiteindelijk geen fout, alleen een uitroepteken bij mijn antenne symbooltje.

Handmatig vind hij wel alle providers, maar aanloggen op het netwerk lukt niet. Hij blijft hangen in het scherm.

Meerdere soft resets gedaan en ook al 2 harde resets.

Hebben jullie nog tips?
Hem je hem staan in de Auto Band? Probeer hem anders even in de GMS band.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettingspanner
@Besu,

Heb de band ook al geprobeerd. Helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:06
Is het mogelijk tomtom in landscape te laten starten zonder keyboard uit te klappen?

heel irri zo rechtop zeker als ie in een autohouder gaat :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afhankelijk van je instellingen kan op je Today/Vandaag scherm een knop staan om het scherm te kantelen, of op je Today/Vandaag scherm op de knop met links naar programma's klikken, daar kan ie ook bij staan.

Deze of vergelijkbare knop:
Afbeeldingslocatie: http://www.hostdump.com/images/76709knop.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2008 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dries77 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 19:41:
@ultrasub, Heb je post gelezen. Mijn sim doet het prima in een andere mobiel. Zal eens kijken of iemand anders wil proberen met zijn simkaart. Wat ik alleen vreemd vind, is dat het nu ineens zo is. Heeft het een maand of 3 prima gedaan en ik kom weer in Stockholm en mijn mobiel stopt ermee. De keer daarvoor precies hetzelfde, maar met een harde reset was het toen opgelost!

Ook heb ik een nieuwe simkaart van Vodafone. Heb hem samen met mijn tytn gekregen. een 6 maanden geleden.

Ook staat hij op GSM en alleen de band op Auto. Met de band heb ik ook al geexperimenteerd, maar dat hielp ook niet.
Bij handmatig zoeken naar netwerken, vind hij het wel, maar blijft op het selectiescherm hangen na selecteren.

@my-life, de sim doet het prima in mijn oude nokia!
Ik heb je zojuist een mail hierover gestuurd

Antoine

Communicatie verloopt bij voorkeur via het forum. Als het niet via het forum verloopt, dan is het niet nodig om in het forum te melden dat je iemand hebt gemaild. Berichten zoals 'je hebt mail' of 'ik heb je ge-DM-d' voegen over het algemeen niets toe, vandaar dat het vermelden van dat soort berichten
als onwenselijk wordt gezien. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Ginz op 04-04-2008 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het op de Tytn II eigenlijk mogelijk om een screensaver te draaien met een klok die ook leesbaar blijft als de verlichting uit gaat?
De N95 (8GB) kan dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:43

amphora

Websites & Fotografie

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 10:24:
Is het op de Tytn II eigenlijk mogelijk om een screensaver te draaien met een klok die ook leesbaar blijft als de verlichting uit gaat?
De N95 (8GB) kan dat wel.
Ivm met accuduur wil je dat niet lijkt me. Dat zou namelijk betekenen dat je telefoon altijd aan moet blijven.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amphora schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 10:31:
[...]

Ivm met accuduur wil je dat niet lijkt me. Dat zou namelijk betekenen dat je telefoon altijd aan moet blijven.
Zou de N95 dan een apart screensaver aanstuur circuitje hebben voor het scherm?
Maar goed, de N95 draait natuurlijk niet op Windows Mobile.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2008 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlenstra
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:23

dlenstra

....

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 10:40:
[...]

Zou de N95 dan een apart screensaver aanstuur circuitje hebben voor het scherm?
Maar goed, de N95 draait natuurlijk niet op Windows Mobile.
Dit lijkt me niet mogelijk ivm de 4 verschillende prestatiemodi die wondows mobile gebruikt (ik geloof dat er ergens terug in dit topic al eens over gesproken is) WM gaat na verloop van tijd automatisch in een energiebesparende modus
Ik denk dat wat je bedoelt met het aparte circuitje meer te zoeken is in de instellingen van die energiebesparende modi.
Het kost toch opzich niet teveel moeite om even je aan/uit button in te drukken om je scherm tot leven te brengen. Gaat je scherm met verlichting aan en kun je em aan laten staan zodat hij zelf weer in rust gaat (gaat eerst de verlichting uit en pas na een tijdje het scherm in zn geheel) of zelf nog een keer op het knopje te drukken. Lijkt mij net zo makkelijk en veel batterijvriendelijker. Een klok zonder de verlichting erbij is toch zelden fatsoenlijk te zien.

Edit: typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dlenstra schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 14:42:
[...]

Dit lijkt me niet mogelijk ivm de 4 verschillende prestatiemodi die wondows mobile gebruikt (ik geloof dat er ergens terug in dit topic al eens over gesproken is) WM gaat na verloop van tijd automatisch in een energiebesparende modus
Ik denk dat wat je bedoelt met het aparte circuitje meer te zoeken is in de instellingen van die energiebesparende modi.
Het kost toch opzich niet teveel moeite om even je aan/uit button in te drukken om je scherm tot leven te brengen. Gaat je scherm met verlichting aan en kun je em aan laten staan zodat hij zelf weer in rust gaat (gaat eerst de verlichting uit en pas na een tijdje het scherm in zn geheel) of zelf nog een keer op het knopje te drukken. Lijkt mij net zo makkelijk en veel batterijvriendelijker. Een klok zonder de verlichting erbij is toch zelden fatsoenlijk te zien.

Edit: typo
Dat is het punt juist, de aan/uit button zit zo verdiept opgesteld dat je echt 2 handen nodig bent.
Of die van mij is al verrot. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apereet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02-2021

apereet

Jajaja, stelletje prutsers

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 00:18:
Afhankelijk van je instellingen kan op je Today/Vandaag scherm een knop staan om het scherm te kantelen, of op je Today/Vandaag scherm op de knop met links naar programma's klikken, daar kan ie ook bij staan.

[afbeelding]
Waar haal je dat muziek tabblad vandaan die heb ik niet.
Welke versie van de home plugin gebruik jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unilizer
  • Laatst online: 11:21
apereet schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 15:57:
[...]

Waar haal je dat muziek tabblad vandaan die heb ik niet.
Welke versie van de home plugin gebruik jij?
Eens zoeken in google om HTC Home 6 buttons of HTC Home 2.0.
Dan zal je ook een muziek launcher hebben. Hoop dat het helpt.

Pieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
  • Laatst online: 14-09 22:10
Vraag hoe vast is die interface/achtergrond ?
Kan je zelf naar smaak en inzicht dit aanpassen ?

niet gehindert door enige vorm van inzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paoloA
  • Laatst online: 31-08 09:00
Ik draai nu al een tijdje met Opera 9.5 B op mijn Tytn II en wil al sinds héél lange tijd (tijdens lange treinreizen) programma's van uitzendinggemist kijken (en dus niet via streamingpda.nl).

De filmpjes laden in een player op de pagina zelf. Je kunt dan wel inzoomen maar dan hapert het filmpje enorm. Is er een manier om deze filmpjes in een extern programma (dus niet via de mediaplayer op de pagina zelf) te laten draaien, bijvoorbeeld met Coreplayer?

Op een normale computer kun je dubbelklikken op het filmpje en dan opent deze op volledig scherm, maar dit lukt dus niet in Opera 9.5. Het zou daarom perfect zijn als dit lukt door het filmpje te openen in een extern programma.

Wie kan mij hiermee helpen en mijn treinreizen draaglijker maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 15:00:
Dat is het punt juist, de aan/uit button zit zo verdiept opgesteld dat je echt 2 handen nodig bent.
De aan/uit button is gewoon een pain in the *ss. In het donker moeilijk te vinden. Ze hadden er op zijn minst 2 opstaande puntjes omheen moeten zetten op de telefoon om de plek van de knop te markeren. Maar ja, na een tijdje raak je eraan gewend :$.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:31
Ik zat zo eens te denken.. ALS m'n telefoon kapot gaat.. ben ik al m'n contacten kwijt? Of niet?
Is er een mogelijkheid om deze te backuppen? En dan het liefst op een manier dat ik alle contacten kan lezen en niet een nieuwe windows mobile telefoon nodig heb ervoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 00:18:

[afbeelding]
Ik heb die hele layout niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is de layout van de Dutty WM6.1 Rom, maar elke Tytn II heeft een HTC Home scherm zover ik weet. Daarop is dit tabblad aanwezig en kun je die knop plaatsen als ie er nog niet staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamepie56 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 18:21:
Ik zat zo eens te denken.. ALS m'n telefoon kapot gaat.. ben ik al m'n contacten kwijt? Of niet?
Is er een mogelijkheid om deze te backuppen? En dan het liefst op een manier dat ik alle contacten kan lezen en niet een nieuwe windows mobile telefoon nodig heb ervoor..
ja die is lekker, dat weet ik zelfs:
gewoon syncen met outlook,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -JeeDee-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-02 13:56
Kan iemand even snel die link pasten, om mijn tytn 2 naar 6.1 up te daten?
Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Als ` ie niet op de HTC site zelf te vinden is, is de link hier niet toegestaan.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 18:41:
Dit is de layout van de Dutty WM6.1 Rom, maar elke Tytn II heeft een HTC Home scherm zover ik weet. Daarop is dit tabblad aanwezig en kun je die knop plaatsen als ie er nog niet staat.
Welk programma/instelling is dit dan? hoe heet die, wan tik kan m niet vinden.

(ik bedoelde ook meer automtisch kantelen zodra Tommie aangaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -JeeDee-
Hmm momenteel zijn alleen de bluetooth -en fotokwaliteitfix te vinden.
Zal zelf wel even googlen, maar zit nu niet op mn pc met de active sync, dus moet t op toestel zelf even installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -JeeDee-
@Musiqman: ga Vandaag--> 4e tabblad (vierkantje, met 4 vierkantjes erin) --> Hier hoort dat schermpje met pijltjes te staan.
Zo niet voeg hem handmatig toe: Druk op de '+' en dan is het de vierde optie(bij mij) scherm draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik was vvan plan om mij een htc te kopen en ik twijfelde heel erg tussen een P4350 en een tytn2 .
nu heb ik beide forums zowat helemaal doorgespit , maar kom toch redelijk wat terugkomende klachten tegen . ik heb totaal geen ervaring met een PDA of smartphone dus heb er niet zo heel veel vertand van . nu begin ik wel heel erg te twijfelen of ik wel 1 van deze toestellen moet kopen omdat er zoveel klachten zijn .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

@lumi .. ik zit een beetje met hetzelfde probleem .. bij mij is de twijfel ook enorm .. terwijl het me toch wel een geweldig toestel lijkt ..Ideaal voor office achtige toepassingen, bellen etc. etc. Zelf kan me de viedo niet zo heel veel schelen .. Maar t moet allemaal wel goed werken . k twijfel nog een beetje tussen de cruise/TyTN2 en de N95.. ben nu in het bezit van een N91 en dat vind ik persoonlijk maar een kut ding.. bellen prima, maar alle andere zaken zijn brakkig ..

[ Voor 54% gewijzigd door hendrikjan op 04-04-2008 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
Hoi...ik lees al geruime tijd dit forum en dacht ik zal ook eens ene bijdrage leveren. Op zich is het commentaar richting de HTC devices wel terecht. Maar wordt ook behoorlijk overdreven. Ik heb zowel de HTC TYTN II als de HT Touch Cruise en de HTC Touch.

Ik heb ze niet alle drie om popie jopie uit te hangen maar ook om dat ik een fan ben van HTC, zelf de TYTN II gebruik en mijn vrouw de HTC Touch. De Touch Cruise heb ik aangeschaft vooral om te kunnen vergelijken tussen de TYTN II en de Touch Cruise.

Alle drie de devices werken bij mij perfect. Ze doen wat ze moeten doen, ik heb er nog geen 1 hoeven resetten en ook zaken als TomTom en "altijd handig" internet via 3G of HSPDA werken foutloos.

In alle eerlijkheid is het wel zo dat de schermopbouw onder bepaalde omstandigheden traag is...nog steeds verschrikkelijk snel vergeleken met een Nokia E65 (die is langzaam!!). En eerlijk is eerlijk...door al het gedoe wat er over ontstaan is, ga je zelf nog geloven ook dat hij langzaam is.

De hardware zou beter moeten kunnen, tenminste als we de deskundige moeten geloven en het is jammer dat er mensen zijn (waaronder ook HTC zelf) die allerlei dingen suggereren en steeds meer olie op het vuur gooien. Ik verwacht dat er uiteindelijk wel een fix komt, of een ROM update, maar feit blijft (ondanks de negatieve YouTube filmpjes..) dat het alle drie fantastische devices zijn. Zeker vergeleken met de huidige GSM's. Het design is mooi, de mogelijkheden zijn ongekend en ze zijn degelijk gebouwd...

dadelijk met een 6.1 update en een fix links of rechts, zal het toestel niet alleen nog hoger scoren, maar ook aantonen dat HTC de klant uiteindelijk wel seriues zal nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:31
Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 21:39:
[...]

ja die is lekker, dat weet ik zelfs:
gewoon syncen met outlook,
Vorige keer dat ik dat deed werd het gewoon 1 grote puinhoop, omdat ik totaal andere contacten in m'n outlook hebt staan.. zelfs m'n telefoon was daardoor leeggehaald..

Is er geen andere manier? dat de contacten in een kladblok bestandje worden gezet ofzo? als backupje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misanthroopia
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-01-2020
Beste allemaal,

'k heb een update van TomTom van internet afgeplukt. het gaat om versie 6.032 die de interne gps zou moeten kunnen herkennen. bij het installeren van het .cab bestand wordt echter aangegeven dat: "please update your device rom tomtom" en wordt de installatie afgebroken. Weet iemand ergens een download te vinden die wel werkt of wat ik anders kan ondernemen? Alvast bedankt.

Kijk eens op http://www.tomtom.nl ; dat is de enige site waar je legaal updates kan downloaden.

ps. heb de t-mobile variant - de vario III

[ Voor 16% gewijzigd door pven op 05-04-2008 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Gamepie56 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 23:18:
[...]

Vorige keer dat ik dat deed werd het gewoon 1 grote puinhoop, omdat ik totaal andere contacten in m'n outlook hebt staan.. zelfs m'n telefoon was daardoor leeggehaald..

Is er geen andere manier? dat de contacten in een kladblok bestandje worden gezet ofzo? als backupje..
Ga naar Outlook, zorg dat je je contactenveld in beeld krijg. ctrl+a en dan ctrl+c
Maak in Mijn Documenten een nieuwe map aan en geef een naam, bijv. Contacten en dan in map ctrl+v

Beter is om het .pst bestand te kopieren.

[ Voor 3% gewijzigd door Mini Poeper op 05-04-2008 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrikjan
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

nog even om mijn twijfel of weg te nemen of te bevestigen ..

:)

Ik kijk naar deze telefoon mede vanwege de mooie combi van office functionaliteit (echt toetsenbord) en GPS ... Nu denk ik dat deze office toepaasingen, *.doc binnen halen, editen, mailen dat soort zaken, sync met outlook, exchange etc. etc. wel goed zal werken.. of heb ik het mis?

in de kantoor omgeving zal het de levensduur van de batterij ook zelden een probleem zijn, maar toch vind ik dit voor mij een van de doorslaggevende elementen .. Ik wil namelijk het app. ook gaan gebruiken op de fiets.. en dan hoofdzakelijk de GPS functie .. misschien af en toe een telfoontje tussendoor maar verder niet ..

Dus, weet iemand hoelang je er mee aan de slag kan zonder dat je de batterij moet op laden .. .. enerzijds als gps data logger en anderzijds om nieuwe routes te kunnen fietsen . Het is dan wel fijn als het app. dat ongeveer 10 uur achter elkaar kan .. Niet dat ik vaak dat soort afstanden fiets.. Maar t is voorgekomen . en laat het nu juist aan het eind belangrijk zijn dat je de weg weet te vinden :)

Iemand die mij hier wat nfo over kan geven?

[ Voor 4% gewijzigd door hendrikjan op 05-04-2008 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 16:46

Niek

f.k.a. The_Surfer

10 uur met actief de GPS in gebruik ga je niet halen. GPS slurpt energie, dus met de huidige apparaten + batterijen is dat niet echt een optie. Met normaal gebruik (paar telefoontjes per dag, 3 mail accounts om de 5 minuten checken @ UMTS) haal ik precies een hele dag (van 's ochtends vroeg tot middernacht).

À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrikjan
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

en als ik alles verder uit zet..En slechts GSM en GPS gebruik .. Hoe lang zou ik het dan halen met GPS? 3, 5 of 7 uur? Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

hendrikjan schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 16:54:
en als ik alles verder uit zet..En slechts GSM en GPS gebruik .. Hoe lang zou ik het dan halen met GPS? 3, 5 of 7 uur? Iemand een idee?
Een 3 uur moet haalbaar kunnen zijn.

Als ik alles uitzet behalve tomtom en gps (en bluetooth, anders werkt de gps niet ;-) ), dan haal ik de 2.5 uur wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij helpen...
Ik heb een T-Mobile pit + abbo, en ben ik soms gewoon niet bereikbaar of kan ik zelf bellen.
Zelf heb ik al diverse ROMs geprobeert incl. Radio Roms maar niks maakt uit.

Hij is net voor een week ter controle opgestuurd, maar mankeerde er helemaal niks aan het toestel.
Ik baal er flink van, en als dit niet op te lossen is, ga ik naar een ander toestel.
Jullie zijn mijn laatste hoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueFlame
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 22:36
_Rayman_ schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 18:04:
[...]

Een 3 uur moet haalbaar kunnen zijn.

Als ik alles uitzet behalve tomtom en gps (en bluetooth, anders werkt de gps niet ;-) ), dan haal ik de 2.5 uur wel.
Euhm.. dan heb je iets verkeerd staan, want bluetooth kan gewoon uit tijdens navigatie bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrikjan
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

dat vind ik wel heel kort drie uur .. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
hendrikjan schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 14:49:

Ik kijk naar deze telefoon mede vanwege de mooie combi van office functionaliteit (echt toetsenbord) en GPS ... Nu denk ik dat deze office toepaasingen, *.doc binnen halen, editen, mailen dat soort zaken, sync met outlook, exchange etc. etc. wel goed zal werken.. of heb ik het mis?

in de kantoor omgeving zal het de levensduur van de batterij ook zelden een probleem zijn, maar toch vind ik dit voor mij een van de doorslaggevende elementen .. Ik wil namelijk het app. ook gaan gebruiken op de fiets.. en dan hoofdzakelijk de GPS functie .. misschien af en toe een telfoontje tussendoor maar verder niet ..
Ook op de fiets heb je in principe de mogelijkheid om de HTC op te laden terwijl je fietst. Heb je wel een efficiënte naafdynamo nodig en wat elektronica. Stond een tijdje terug een artikel over in de C't. Wel zelfbouw dus, maar ik kan me voorstellen dat dit ook ooit wel een keer door één of andere fabrikant wordt gemaakt.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hendrikjan schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 14:49:

Dus, weet iemand hoelang je er mee aan de slag kan zonder dat je de batterij moet op laden .. .. enerzijds als gps data logger en anderzijds om nieuwe routes te kunnen fietsen . Het is dan wel fijn als het app. dat ongeveer 10 uur achter elkaar kan .. Niet dat ik vaak dat soort afstanden fiets.. Maar t is voorgekomen . en laat het nu juist aan het eind belangrijk zijn dat je de weg weet te vinden :)

Iemand die mij hier wat nfo over kan geven?
Heb zo'n beetje dezelfde vraag. Misschien met een wat grotere accu? Misschien heeft iemand ervaring met een grotere accu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-09 23:13
[...]

Zelf gebruik ik Pim Backup om mijn contacten te backuppen. Ik laat deze elke nacht een backup op mijn storage card maken. Deze kan een backup in tekst formaat maken, zodat je deze dus gewoon op je PC met een tekst editor kan bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Op mijn favo webwinkel gevonden zojuist.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10356

Zojuist besteld, en over 2 weken (als het binnen is) hoor je meer. Is een aardig goedkope, maar als ie het doet is het natuurlijk leuk! ( de winkel zelf is overigens prima.. als veel besteld en idd alles is gratis verzendkosten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 20:25
Ik snap al die accu-problemen niet hoor. Nou is het wel zo dat alleen de mensen met problemen hier berichten posten natuurlijk. De mensen die geen problemen hebben hoeven ook niet te posten.

Ik heb OOK de ervaring dat GPS veel gebruikt, maar bij normaal gebruik als telefoon, en via GPRS iedere 5 minuten mail sync met server gaat hij bij mij zéker 2,5 dag mee. Ik zet hem 's nachts wel uit trouwens. Dat scheelt een uur of 8 per etmaal.

Onlangs heb ik een USB cradle gekocht, en daar laad hij ook mee op natuurlijk, maar dat is in de bovenstaande 2,5 dag niet meegenomen.

TyTnII origineel HTC, kpn abo, gekocht in dec 2007. niks gedaan met ROM's, wel hier en daar wat kleine kaisertweaks.
ROM: 1.56.404.6 datum 08/27/07
Radioversie: 1.27.12.32
Protocol versie 22.45.88.07H

Tuurlijk, mijn nokia ging ook langer mee. Maar die kon ook veel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrikjan
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

tja .. Ik ben gecharmeerd door het toestel mede vanwege de GPS module.. Als ik die dan niet kan gebruiken op een manier waarop ik hem wil gebruiken (fietsen /navigeren voor lange tijd zonder oplaad mogelijkheden) .. dan is het de vraag of ik het apparaat moet aanschaffen .. Dan kan ik misschien beter een goedkopere variant nemen zonder GPS en alleen de office functionaliteit die ik zoek .. en vervolgens een apart GPS ding kopen die wel aan mijn eisen voldoet ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueFlame
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 22:36
hendrikjan schreef op zondag 06 april 2008 @ 10:02:
tja .. Ik ben gecharmeerd door het toestel mede vanwege de GPS module.. Als ik die dan niet kan gebruiken op een manier waarop ik hem wil gebruiken (fietsen /navigeren voor lange tijd zonder oplaad mogelijkheden) .. dan is het de vraag of ik het apparaat moet aanschaffen .. Dan kan ik misschien beter een goedkopere variant nemen zonder GPS en alleen de office functionaliteit die ik zoek .. en vervolgens een apart GPS ding kopen die wel aan mijn eisen voldoet ..
Hetgeen veel stroom vreet is de gps EN het scherm dat constant aan staat... daarom denk ik dat je er inderdaad maar 3 uur mee toe kan.
Ik denk trouwens persoonlijk dat een ander vergelijkbaar apparaat met het scherm en gps aan het niet veel langer uithoud... sterker nog, een apparaat zonder GPS maar wel met Tomtom aan (dus scherm constant aan) houd het denk ik ook niet echt langer vol...
ter vergelijking:
TomTom Rider:
Internal rechargeable Li-Ion giving approx. 5 hours

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

teake schreef op zondag 06 april 2008 @ 09:42:
Ik zet hem 's nachts wel uit trouwens.
Ik snap mensen die hun telefoon 's nachts uitzetten niet. Maar dat is een andere discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Laatst online: 09:42
Omdat de meeste mensen 's nachts slapen en sommigen van hun niet gestoort willen worden? Dan is het toch slechts energie verspilling als je hem aan laat staan.
Verder begin je dan iedere dag met een softreset en dat kan ook geen kwaad :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

My-life schreef op zondag 06 april 2008 @ 15:47:
Omdat de meeste mensen 's nachts slapen en sommigen van hun niet gestoort willen worden?
Dus ook de huistelefoon gaat 's nachts uit? En de deurbel natuurlijk. En de hond van de buren ;). Maar ik dwaal af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrikjan
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

BlueFlame schreef op zondag 06 april 2008 @ 13:14:
[...]

Hetgeen veel stroom vreet is de gps EN het scherm dat constant aan staat... daarom denk ik dat je er inderdaad maar 3 uur mee toe kan.
Ik denk trouwens persoonlijk dat een ander vergelijkbaar apparaat met het scherm en gps aan het niet veel langer uithoud... sterker nog, een apparaat zonder GPS maar wel met Tomtom aan (dus scherm constant aan) houd het denk ik ook niet echt langer vol...
ter vergelijking:
TomTom Rider:
Internal rechargeable Li-Ion giving approx. 5 hours
ben ik wel ten dele met je eens, maar je hebt van garmin een aantal modellen waarbij ze zeggen dat je 15 uur batt. life hebt..maar die kunnen niet bellen ..

k zit me net te bendenken dt van mij dat schemr niet de hele tijd aan hoeft.. Kan je het scherm ook "uitzetten" en dan wel tijden halen die in de buurt van de 7 a 10 uur komen?

[ Voor 12% gewijzigd door hendrikjan op 06-04-2008 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
atjong schreef op zondag 06 april 2008 @ 15:39:
[...]

Ik snap mensen die hun telefoon 's nachts uitzetten niet. Maar dat is een andere discussie.
Och, de buurjongen had ontdekt wat mijn mobiele nummer was, en belde uit ongein wel eens midden in de nacht. Bovendien had ik sms-email notificatie aan staan destijds. Midden in de nacht werd ik dus te vaak wakker omdat ik een sms kreeg voor een of ander spammailtje. Sindsdien staat hij 's nachts uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vragen naar warez (WM 6.1 is nog niet legaal verkrijgbaar voor dit toestel) is *not done

[ Voor 77% gewijzigd door pven op 06-04-2008 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps sorry... alleen vind ik het niet echt WareZ HTC haalt zelf ook alles bij XDA-Dev af.
Verwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 20:09:
[mbr]Vragen naar warez (WM 6.1 is nog niet legaal verkrijgbaar voor dit toestel) is *not done[/mbr]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
WM 6.1 is officieel nog niet beschikbaar en zeker niet door HTC. Het is dus onmogelijk om daar een rom of een radio rom voor te hebben. Developers kunnen er wel al mee spelen maar ik denk dat er weinig hier zijn die daar toegang tot hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
  • Laatst online: 14-09 22:10
DaannO schreef op zondag 06 april 2008 @ 21:21:
WM 6.1 is officieel nog niet beschikbaar en zeker niet door HTC. Het is dus onmogelijk om daar een rom of een radio rom voor te hebben. Developers kunnen er wel al mee spelen maar ik denk dat er weinig hier zijn die daar toegang tot hebben ;)
Het is een kwestie van tijd ,, en zitten er nu zo ontzettend veel dingen in waar we absoluut niet zonder kunnen ??

misschien kan iemand een beknopt lijsje posten

niet gehindert door enige vorm van inzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
dj.verhulst schreef op zondag 06 april 2008 @ 22:09:
[...]

Het is een kwestie van tijd ,, en zitten er nu zo ontzettend veel dingen in waar we absoluut niet zonder kunnen ??

misschien kan iemand een beknopt lijsje posten
Nee, het is een erg kleine update. Op het internet staat wel ergens een lijst aan updates, een paar zijn:
* Browsen met thumbnails in Pocket IE
* Albums functie in Photos-applicatie
* Eenvoudig spullen uploaden naar je Windows Live-account
* Betere camera interface
* Nieuwe Home Screen (met meer nadruk op muziek en multimedia)
* TV-Out ondersteuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 09:25
[...]

Ik heb een programmaatje (freeware) gedownload om het probleem van "Last Name, First Name" weergave op te lossen. Deze gaf meteen de optie een backup te maken: Shubaroo Contact Changer

Bovendien heeft de TyTN II ook backup software meegeleverd op cd (Sprite Backup).

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medic112
  • Laatst online: 16-09 16:41
Vandaag op ibood:

http://www.ibood.com/site/nl/ibood.php

iemand ervaring met de Tytn2 icm een vergelijkbare radio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Laatst online: 25-07 10:36
Mijn S710 is stuk :(
Deze stuur ik voor garantie op naar HTC, en gaat daarna de verkoop in.
Nu is mijn abonnement afgelopen, en ik mag weer wat nieuws uitzoeken :)

Ik vind de TyTNII een erg mooi toestel, en hij voldoet ook aan mijn wensen.
(Toetsenbord, GPS, touchscreen)

Dit topic telt 3000+ pagina’s, en om eerlijk te zijn heb ik geen zin om alles door te spitten voor de Plus en Min punten van dit toestel.

Zijn er reviews waarin dit toestel tegen bijv. de E-ten M800 wordt vergeleken?

Wat zijn nu de absolute Plus en Min punten van de TyTNII?

Ook vraag ik mij af of er niet al een opvolger in de planning staat? Zou zonde zijn als ik nu een “oud” model koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 21:04
ApOE schreef op maandag 07 april 2008 @ 11:13:

Ook vraag ik mij af of er niet al een opvolger in de planning staat? Zou zonde zijn als ik nu een “oud” model koop.
Ik geloof dat de TYTNIII is gepland voor november...

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 10:44
Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 22:17:
[...]

Heb zo'n beetje dezelfde vraag. Misschien met een wat grotere accu? Misschien heeft iemand ervaring met een grotere accu?
ja ik heb een grotere accu 3000mAh,
ik merk eigenlijk niet zo heelveel verschil, (je kan het lastig vergelijken)
maar het is ook wel lastig meten, als de foon aanstaat, bluetooth, wifi, en telefoon netwerk uit, is de accu na 24 uur nogsteeds 100%

maar met alles aan gaan ie nog steeds snel, wifi vreet een hoop en 3G staat nu ook ongeveer de hele dag aan, ik red het net een dag,maar zit er wel veel op te rommelen.

je kan em energie zuinig instellen, kan je wel veel minder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaat er een externe acculader voor de batterij die in de Tytn II zit? Ik zie overal batterijen te koop maar nergens laders. Het lijkt me onhandig om een extra batterij in het apparaat zelf op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlenstra

dlenstra

....

Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 13:26:
Bestaat er een externe acculader voor de batterij die in de Tytn II zit? Ik zie overal batterijen te koop maar nergens laders. Het lijkt me onhandig om een extra batterij in het apparaat zelf op te laden.
Er zijn cradles te koop waar je je tytn in kan zetten en waar achter de tytn dan nog ruimte is voor een extra batterij. Weet zo niet welke webwinkel, maar dat moet met google zo te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unilizer
  • Laatst online: 11:21
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 13:26:
Denk dat wat je zoekt te vinden is op PDA shop.

Pieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt bij jullie de website http://www.todaypda.com/stream/ ook op de TyTN 2? Ik wil er een kopen en als dit werkt zou dat te relaxed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlenstra

dlenstra

....

unilizer schreef op maandag 07 april 2008 @ 15:16:
[...]

Denk dat wat je zoekt te vinden is op PDA shop.
Met een beetje zoeken zijn er wel goedkopere opties te vinden
bijv: http://www.mobilesupplies...le-vario-tytn-p-8102.html

of http://www.expansys.nl/c.aspx?t=cat&f=584

Heb ze zelfs een tijdje terug voor onder de 20 euro gezien maar weet echt niet meer waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er meer mensen die geen e-mail meer kunnen versturen via i-map van gmail?

heb het probleem sinds vanmiddag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo89
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:10
ToMaSZ schreef op maandag 07 april 2008 @ 13:20:
[...]

Ik geloof dat de TYTNIII is gepland voor november...
Bron? Welke zou dat moeten zijn dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
gister een Sony DR-BT30Q gehaald (handig dat M.P.) kick ass headset. En hoe fijn geen snoeren meer :D

Afbeeldingslocatie: http://regmedia.co.uk/2006/10/13/sony_bt_1.jpg

Ook meteen een lederen Valenta Zipp Large hoesje gehaald (feel fijner dan die grote bijgeleverde bonk)

Afbeeldingslocatie: http://www.valenta.eu/compatibiliteitslijst/images/tasjes/Zipp%20Black.jpg

Ik ben een blij man :d

[ Voor 40% gewijzigd door musiqman op 07-04-2008 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 09:25
Voor het schrijven van eigen software in Visual Basic 2008 ben ik op zoek naar een emulator skin van de TyTN II. Lijkt nog niet te bestaan...

Iemand zo pro-actief geweest er zijn één te maken? O-)

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atjong schreef op zondag 06 april 2008 @ 15:39:
[...]

:?
Ik heb nog maar zes procent accupower over na een nacht aan laten staan. En inderdaad, er zal nog wel wat op draaien, maar toch. Valt wel een beetje tegen. Opladen gaat ook vrij langzaam.

Dank trouwens voor de tips waar ik een extra acculader kan halen. Die zal ik nodig hebben. Itt mijn oude ipaq rx3715 die uuuuuren mee ging. Maar daar kun je weer niet mee bellen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Ik neem aan dat TyTnII ook batch filetjes kan verwerken. Maar hoe?

Kan ik bijvoorbeeld het volgende als link in het startmenu opnemen?

1: zet systeem volume maximaal
2: roteer scherm 90 graden (niet perse noodzakelijk)
3: start tomtom
4: (na sluiten tomtom:)roteer terug
5: (na sluiten tomtom:)zet volume weer op 10%

En dat dan in één snelkoppeling in het startmenu. Moet kunnen toch lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 14:09
Veneficus schreef op maandag 07 april 2008 @ 20:08:
Voor het schrijven van eigen software in Visual Basic 2008 ben ik op zoek naar een emulator skin van de TyTN II. Lijkt nog niet te bestaan...

Iemand zo pro-actief geweest er zijn één te maken? O-)
SOTI pocketcontroller Pro heeft die skins er wel in zitten, maar ze zijn voor zover ik weet niet zo op de site te krijgen. Maar als je de skin in Pocketcontroller download, dan zou hij toch ergens lokaal moeten staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:43
teake schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 06:56:
Ik neem aan dat TyTnII ook batch filetjes kan verwerken. Maar hoe?

Kan ik bijvoorbeeld het volgende als link in het startmenu opnemen?

1: zet systeem volume maximaal
2: roteer scherm 90 graden (niet perse noodzakelijk)
3: start tomtom
4: (na sluiten tomtom:)roteer terug
5: (na sluiten tomtom:)zet volume weer op 10%

En dat dan in één snelkoppeling in het startmenu. Moet kunnen toch lijkt me?
Kijk eens naar MortScript...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 22:44
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:25:
[...]

Ik heb nog maar zes procent accupower over na een nacht aan laten staan. En inderdaad, er zal nog wel wat op draaien, maar toch. Valt wel een beetje tegen. Opladen gaat ook vrij langzaam.

Dank trouwens voor de tips waar ik een extra acculader kan halen. Die zal ik nodig hebben. Itt mijn oude ipaq rx3715 die uuuuuren mee ging. Maar daar kun je weer niet mee bellen. ;)
Hoe krijg je dat voor elkaar dan? Bij mij is er na een nacht maximaal 6 procent weg ipv over. Opladen gaat hier ook gewoon snel (nog geen half uur volgens mij), is je accu niet kapot?? Of heb je een applicatie draaien die elke keer met internet verbind (bijv. email, weer, rss feeds)?

[ Voor 6% gewijzigd door ronaldlokers op 08-04-2008 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Laatst online: 16-09 13:40

Eagle Creek

Breathing security

Hi!

Mede dankzij (reviews: HTC TyTN II: de nieuwe keizer onder de smartphones?) en veel reacties die ik heb gelezen op internet (én het feit dat Ericsson zo lang op zich laat wachten) ga ik aan het eind van deze week het toestel ophalen.

Voor allerlei tweak en tune mogelijkheden pluis ik eerst wel de topics door maar ik wil graag weten: zijn er specifieke zaken waar ik op moet letten tijdens ophalen en/of gebruik?

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlenstra

dlenstra

....

musiqman schreef op maandag 07 april 2008 @ 19:59:
gister een Sony DR-BT30Q gehaald (handig dat M.P.) kick ass headset. En hoe fijn geen snoeren meer :D

[afbeelding]

Ook meteen een lederen Valenta Zipp Large hoesje gehaald (feel fijner dan die grote bijgeleverde bonk)

[afbeelding]

Ik ben een blij man :d
Heb zelf deze headset ook in combinatie met de tytn. Moet zeggen, retefijn setje. Helemaal dat je de player bedient via de headset.

Mooi tasje voor de tytn trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-01-2022
Ik ga volgende maand of TyTN2 halen of de Cruise. Ik ben dan ook een fervent lezer van beide forums. Mijn zoon wist mij te vertellen dat van de TyNT2 de bovenste rij toetsjes van het toestsenbord vaak loslaten. Genoemde klacht ben ik op het forum nog niet tegengekomen. Sterker nog ik heb de indruk dat het een degelijk bord is. Zijn er onder jullie die daar wel last van hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 07:35

r0b

hoefniks schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 18:32:
Ik ga volgende maand of TyTN2 halen of de Cruise. Ik ben dan ook een fervent lezer van beide forums. Mijn zoon wist mij te vertellen dat van de TyNT2 de bovenste rij toetsjes van het toestsenbord vaak loslaten. Genoemde klacht ben ik op het forum nog niet tegengekomen. Sterker nog ik heb de indruk dat het een degelijk bord is. Zijn er onder jullie die daar wel last van hebben ;)
Hetzelfde toetsenbord werd ook op de gewone TyTN (ipv TyTN II) gebruikt meen ik, en van beide staat bekend dat het gewoon een degelijke toetsenbord is.
Wellicht dat AT&T met hun 'Tilt' variant hier een probleem mee heeft (aangezien deze een lichtelijk aangepaste variant van het toetsenbord heeft), maar ook daar heb ik niets over gehoord.

Ik heb inmiddels toch maar een paar aanpassingen gemaakt, en draau nu SPB Mobile Shell, Insight en GRPS Monitor icm een nieuwe ROM (Sleuth v3.0)
Vlotte rom, en toch alle basis functionaliteit, uitgebreid met SPB. Heerlijk pakket. Vooral mobile shell, is een aanrader! :) linkje met demo video

WM 6.1 heeft een leuk aantal verbeteringen aangebracht zoals threaded sms, en het portrait/landscape scherm switchen zit nu onder de 0,5s, itt de ~ 1s van vroeger

* r0b is weer blij met z'n TyTN :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:00
Ik heb sinds kort een probleem dat ik mijn mail niet kan synchroniseren. Ik kon eerst wel altijd mijn hotmail ophalen. Maar nadat ik gepaird heb met outlook (om mijn agenda te synchen) kan ik dus geen mails meer ophalen.
Als ik naar mijn email berichten ga en ik druk op verzend/ontvangen (van windows live). Mislukt de sync steeds. Is er iets dat ik waarschijnlijk heb gedaan tijdens het pairen met outlook op mijn computer?
Ik zou namelijk graag mijn mail gewoon willen ontvangen op mn HTC :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
weet iemand of die mooit t flow van de touch ook te krijgen is voor de tytn2 Voda branded?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

keanu_ schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 20:42:
Ik heb sinds kort een probleem dat ik mijn mail niet kan synchroniseren. Ik kon eerst wel altijd mijn hotmail ophalen. Maar nadat ik gepaird heb met outlook (om mijn agenda te synchen) kan ik dus geen mails meer ophalen.
Als ik naar mijn email berichten ga en ik druk op verzend/ontvangen (van windows live). Mislukt de sync steeds. Is er iets dat ik waarschijnlijk heb gedaan tijdens het pairen met outlook op mijn computer?
Ik zou namelijk graag mijn mail gewoon willen ontvangen op mn HTC :(
Ik heb sinds een paar dagen ook last van dit probleem.
Bij het handmatig syncen lukt het ophalen wel, maar bij automatisch ophalen krijg ik telkens de melding "Windows Live Messenger is currently unavailable, please try again later" (of iets in die strekking) Die moet ik dan dismissen en dat is vrij irritant als ik aan het MSN'en ben of muziek aan het luisteren, en net een nummertje wil skippen bijvoorbeeld.

We zijn vast niet de enigen met dit probleem denk ik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:00
.KeN. schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 23:27:
[...]

Ik heb sinds een paar dagen ook last van dit probleem.
Bij het handmatig syncen lukt het ophalen wel, maar bij automatisch ophalen krijg ik telkens de melding "Windows Live Messenger is currently unavailable, please try again later" (of iets in die strekking) Die moet ik dan dismissen en dat is vrij irritant als ik aan het MSN'en ben of muziek aan het luisteren, en net een nummertje wil skippen bijvoorbeeld.

We zijn vast niet de enigen met dit probleem denk ik ?
Maar ik kan dus ook helemaal niks ophalen. Ook niet met handmatig synchen!:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Laatst online: 16-09 13:40

Eagle Creek

Breathing security

r0b schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 19:46:
[...]

Hetzelfde toetsenbord werd ook op de gewone TyTN (ipv TyTN II) gebruikt meen ik, en van beide staat bekend dat het gewoon een degelijke toetsenbord is.
Wellicht dat AT&T met hun 'Tilt' variant hier een probleem mee heeft (aangezien deze een lichtelijk aangepaste variant van het toetsenbord heeft), maar ook daar heb ik niets over gehoord.

Ik heb inmiddels toch maar een paar aanpassingen gemaakt, en draau nu SPB Mobile Shell, Insight en GRPS Monitor icm een nieuwe ROM (Sleuth v3.0)
Vlotte rom, en toch alle basis functionaliteit, uitgebreid met SPB. Heerlijk pakket. Vooral mobile shell, is een aanrader! :) linkje met demo video

WM 6.1 heeft een leuk aantal verbeteringen aangebracht zoals threaded sms, en het portrait/landscape scherm switchen zit nu onder de 0,5s, itt de ~ 1s van vroeger

* Eagle Creek is weer blij met z'n TyTN :)
Ziet er gaaf uit zeg!

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:27
Ik heb nu een iphone en een tytn2. het mooie aan de iphone is dat bijna alles erop zit en eenvoudig en snel werkt. toch vind ik het leuk om te tweaken en firmwaren enz. ik wil 1 van de 2 verkopen. maar de vraag is welke. als de tytn nu eens mt een videodriver update komt zodat het browsen sneller gaat dan wordt het moeilijk.

iemand enig iedee wanneer de driver/update/cb kan verschijnen?

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrikjan
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

toch nog even terugkomend op het batterij gebeuren .. Heeft iemand ooit zoiets gebruikt

oplaadbare oplader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
hendrikjan schreef op woensdag 09 april 2008 @ 09:10:
toch nog even terugkomend op het batterij gebeuren .. Heeft iemand ooit zoiets gebruikt

oplaadbare oplader
Ik heb er een van adapt: deze

Werkt ideaal als noodlader. Ik gebruik hem bij dagtochten om 16-18 uur een gps track bij te houden en wat foto's te maken/uploaden. Zonder de extra power red ik het nog geen 6 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
musiqman schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 22:57:
weet iemand of die mooit t flow van de touch ook te krijgen is voor de tytn2 Voda branded?
Ja, dat is geen probleem. Je zult dan echter wel een andere ROM dan de vodafone-versie moeten installeren. Daarvoor is dit forum weer niet de juiste plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-09 14:10

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:25:
[...]

Opladen via de USB poort van jue pc/laptop is retetraag. Maar via de meegeleverde lichtnet adapter is ie bij mij redelijk rap wat betreft opladen.

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrikjan
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

ToMaSZ schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:50:
[...]

Ik heb er een van adapt: deze

Werkt ideaal als noodlader. Ik gebruik hem bij dagtochten om 16-18 uur een gps track bij te houden en wat foto's te maken/uploaden. Zonder de extra power red ik het nog geen 6 uur.
hey dat is handig .. ik weet niet of je mijn eererdere posts in dit topic hebt gelezen, maar ik zit naar dit toestel te kijken mede vanwege de gps functie die ik dan zou willen gebruiken voor hoofdzakelijk fietsen .. enerzijds loggen en anderzijds ook navigeren.. Daarbij wil het dan wel eens voorkomen dat ik fietstochtjes doe van een uur of tien .. NIet vaak, maar het komt voor .. Ga ik dat soort dingen redden met een app als dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
hendrikjan schreef op woensdag 09 april 2008 @ 12:39:
[...]

hey dat is handig .. ik weet niet of je mijn eererdere posts in dit topic hebt gelezen, maar ik zit naar dit toestel te kijken mede vanwege de gps functie die ik dan zou willen gebruiken voor hoofdzakelijk fietsen .. enerzijds loggen en anderzijds ook navigeren.. Daarbij wil het dan wel eens voorkomen dat ik fietstochtjes doe van een uur of tien .. NIet vaak, maar het komt voor .. Ga ik dat soort dingen redden met een app als dit?
Hangt een beetje af van het gebruik naast tracking.. Dat kan namelijk met het scherm uit. Continu navigeren zal wat meer batterij vreten denk ik.

Als ik m gebruik voor tracking staan 90% van de tijd het scherm en de internetverbinding uit. Gaan alleen aan als ik navigeer (ozi-explorer) of foto's maak en upload met shozu. Levensduur is dan met deze combi met gemak 18 uur, vaak heb ik dan nog een procentje of 20-25 over. Met wat navigeren erbij zou 10 uur denk ik geen punt mogen zijn. Als je de internetverbinding maar niet continu aan hebt op dat moment (push-mail, live-tracking uitzetten dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrikjan
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

kijk .. nu wordt ik mischien langzaam overtuigd om toch voor dit toestel te kiezen :)

Dank ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb sinds een aantal dagen problemen met het ophalen van mn live mail en weer het bekende MSN messenger probleem. Hierboven zie ik meer mensen. Toevallig ook vodafone gebruikers?

Het rare is, als ik reset, en alleen op wifi zit, is het geen probleem. Maar zodra ik connect met vodafone, is het gelijk mis. Syncen lukt dan niet. Of hij geeft gelijk aan: voltooid. Terug naar wifi helpt dan ook geen ene moer. Alleen resetten. En mn messenger doet het niet meer dan. En andersom ook niet. Als live mail wel werkt, maar messenger niet meer, slaat live mail ook op slot. Soms werkt het ook niet na resetten, pas na een paar keer resetten. En soms werkt het ook vanzelf weer. Maar dan krijg ik dus een hele zooi oude mails binnen, terwijl live mial zo ingesteld staat dat er gelijk een seintje komt als mail binnenkomt.

Ik ben onderhand wel klaar met internet van vodafone. Het is retesnel, maar doet niet wat het allemaal belooft!

Trouwens, ik had deze week ook dat opeens een paar van mn vaste contacten verdwenen waren uit mn lijst met contacten en in het 2de menu, waarin je gewoon op de foto klikt om te bellen. Zo nu en dan gebeuren er vreemde dingen met mn toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlenstra

dlenstra

....

ToMaSZ schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:52:
[...]

Ja, dat is geen probleem. Je zult dan echter wel een andere ROM dan de vodafone-versie moeten installeren. Daarvoor is dit forum weer niet de juiste plek.
Dit is volgens mij niet nodig hoor. Met een beetje zoeken kun je op sites als xda-developers of bijvoorbeeld deze een .cab file vinden van een cube. Deze kun je dan gewoon installeren en dat zou moeten werken volgens mij.
Pagina: 1 ... 33 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.