HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 35 Laatste
Acties:
  • 323.357 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:06

Crusader

Arc Nature

Dus?
Als ik updates download bij Linksys, hoef ik niet eerst een profiel aan te maken. Ook niet bij Dell, HP, etc. Vind het erg jammer dat ze eerst allerlei dingen van je willen weten voordat je wat updates mag downloaden.

[ Voor 96% gewijzigd door Crusader op 27-03-2008 17:40 ]

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 17:36
Eat doe ik met dit bericht trouwens:

[quote]
Register your product today to get free updates, applications and drivers.
You can only register HTC-branded devices (e.g. HTC Touch or HTC S620 ) here. If you purchased your device (e.g. T-Mobile Dash or Orange SPV E650) from a mobile operator, please check with your mobile operator if they have their own product registration service.
[/qute]

Hoe geraak ik dan aan de phone software updates (de ''oter downloads'' zijn vrij te downen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rock-Y
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-03 14:16
Ik heb me tytn daar al op 8-3 geregistreerd vrijwel meteen toen ik thuis kwam, en hij staat ook bij de registration history, maar bij phone software updates staat niks!!!

Bij other downloads wel de bluetooth en camera fixes...
En als ik op de link van peugeot206gt klik, dan krijg ik wel de tekst te zien, maar als ik dan de checkbox aan vink, krijg ik vervolgens een leeg dropdownmenutje, met alleen 'please select'...

Wat zou er fout zijn?

Ik heb hem gekocht in de Hi winkel...

[ Voor 4% gewijzigd door Rock-Y op 27-03-2008 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

peugeot206gt schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 17:07:
Zal het dan toch zover gaan komen.... ik zit net ff zelf te kloten op de htc site en kwam deze link tegen.

http://www.htc.com/member...px?dl_id=398&type=Drivers

ziet eruit als een rom update, nu nog kijken voor wat deze update zal zijn! is in ieder geval vandaag geplaatst.... en komt na de photofix voor de tytn en de touch cruise

Ja.... bezigheidstherapie, ga je zelf maar wat dingen zoeken hahaha!
Thanks voor de mededeling :)
Ga het gelijk even checken. Ik doe het liever op deze manier dan op de XDA manier zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-08 17:18
UltraSub schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:58:
Overigens... in het grijze gebied hier op GoT (denk ik), ik heb HardSPL gedaan om Dutty te kunnen installeren. Iets wat ik nu niet helemaal begrijp, en 1-2-3 niet kan vinden op xda, moet ik nu voor het flashen van iedere nieuwe ROM weer een HardSPL doen?
Nee :)

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08:28
clonedonkey schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 22:26:
Heb gisteren me pc opnieuw geinstalleerd en heb nu ineens het probleem dat activesync 4.5 niet meer werkt. Zodra ik me tytn2 aansluit zie je in de taakbalk de 2 pctjes met het gele balletje daarna gaat dit weg en gaat activesync zoeken. Maar dit gaat maar door en geeft dan uiteindelijk aan dat er geen connectie gemaakt kon worden. De probleemoplosser geeft geen problemen. als ik mij me netwerk connecties kijk staat me pda daar gewoon als connectie met zijn eigen ip adres. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn, en vooral wat ik eraan kan doen ??!
Niemand enig idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Laatst online: 11:06

Crusader

Arc Nature

Toen ik dit had was de oplossing heel simpel: in ActiveSync aangeven dat verbindingen over USB zijn toegestaan.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:42
.KeN. schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 20:35:
[...]

Thanks voor de mededeling :)
Ga het gelijk even checken. Ik doe het liever op deze manier dan op de XDA manier zeg maar.
Er staat verder nog niks in en het is uiteraard speculeren maar gister was het er nog niet... En het ziet eruit als een romupdate (ze moeten alleen de file nog plaatsen, misschien alvast de rest gereed gemaakt).

Nu hopen dat het wat voor ons wordt, tis immers eind maart, de beloofde datum... Ik ga het nauwlettend in de gaten houden

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
peugeot206gt schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 23:12:
[...]

Er staat verder nog niks in en het is uiteraard speculeren maar gister was het er nog niet... En het ziet eruit als een romupdate (ze moeten alleen de file nog plaatsen, misschien alvast de rest gereed gemaakt).

Nu hopen dat het wat voor ons wordt, tis immers eind maart, de beloofde datum... Ik ga het nauwlettend in de gaten houden
Werd eens tijd dat ze hun beloftes na zouden komen. Dit ziet er erg goed uit. Heb er iig nog hoop in haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08:28
Crusader schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 23:09:
[...]

Toen ik dit had was de oplossing heel simpel: in ActiveSync aangeven dat verbindingen over USB zijn toegestaan.
Helaas staat dit al aan...

edit:
Werkt inmiddels. De firewall in me virusscanner blokkeerde blijkbaar de verbinden tussen de pda en activesync !

[ Voor 19% gewijzigd door clonedonkey op 28-03-2008 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
UltraSub schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:58:
Die NoThrills hebben toch best wel wat mensen problemen mee zie ik, als je de hele thread leest.
Nou, hij draait, en damn.. dies snel!!
/edit
Overigens... in het grijze gebied hier op GoT (denk ik), ik heb HardSPL gedaan om Dutty te kunnen installeren. Iets wat ik nu niet helemaal begrijp, en 1-2-3 niet kan vinden op xda, moet ik nu voor het flashen van iedere nieuwe ROM weer een HardSPL doen?
Nee dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Is de camera nu gefixed dan? Of is die nog zo traag...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rock-Y
Zal het dan toch zover gaan komen.... ik zit net ff zelf te kloten op de htc site en kwam deze link tegen.

ziet eruit als een rom update, nu nog kijken voor wat deze update zal zijn! is in ieder geval vandaag geplaatst.... en komt na de photofix voor de tytn en de touch cruise

Ik kan m niet vinden, en volgens een medewerker van htc zijn er buiten de 2 fixes geen andere :S

[ Voor 51% gewijzigd door Rock-Y op 28-03-2008 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Raven schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:00:
Is de camera nu gefixed dan? Of is die nog zo traag...
Camera was al eerder gefixed. Zodra je een hogere radio rom flashed, heb je beet.. Is nog steeds een onding, maar wel veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

rock-y schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:40:
[...]

Ik kan m niet vinden, en volgens een medewerker van htc zijn er buiten de 2 fixes geen andere :S
peugeot206gt in "HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-03-2024
Misschien heeft de htc p6500 wel de video-drivers.
Als dat zo is geloof ik er wel in dat mijn tytn 2 ze ooit ook nog wel krijgt.
We houden het in de gaten.

http://allaboutphones.nl/forum/viewtopic.php?f=2&t=2330

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Als ik via downloads dit wil downloaden staat ie er neit tussen.

Via de link wel heel vaag :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
  • Laatst online: 14-09 22:10
UltraSub schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 13:31:
[...]

Camera was al eerder gefixed. Zodra je een hogere radio rom flashed, heb je beet.. Is nog steeds een onding, maar wel veel sneller.
kan iemand wat foto's posten die gemaakt zijn door een HTC tytn II ??
ik wil wel eens weten wat ie binnen en buiten presteerd.....( de camera onboard)

[ Voor 4% gewijzigd door dj.verhulst op 31-03-2008 18:12 ]

niet gehindert door enige vorm van inzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

UltraSub schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 13:31:
[...]

Ok

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het apparaat al weer een half jaar of zo. Ik vroeg me af of HTC wel eens een update uitbrengt voor haar telefoons of dat ze alleen maar verkoopt. Volgens mijn zijn er diverse problemen die opgelost dienen te worden maar er komt maar geen update. Iemand een idee wanneer en of er een update voor de Tytn II komt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Ik heb nog geen ervaring met het installeren van themes, of soortgelijk. Weet ook niet of ze volledig verwijderd kunnen worden, of dat ze toch dingen aanpassen die niet meer makkelijk te fixen zijn, of zonder hard reset terug naar default te zetten zijn. Bijvoorbeeld na install en deinstall van trial SPB Phonesuite, ok geen theme maar goed, was vibrate bij mail message nog maar heel kort, niet meer terug te krijgen...
Toch lijkt het me leuk om eens een ander kleurtje te kunnen proberen en zo. Dus: kan het schadelijk zijn, en zo nee, waar vind ik leuke gratis themes? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Verwijderd schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 20:45:
Ik heb het apparaat al weer een half jaar of zo. Ik vroeg me af of HTC wel eens een update uitbrengt voor haar telefoons of dat ze alleen maar verkoopt. Volgens mijn zijn er diverse problemen die opgelost dienen te worden maar er komt maar geen update. Iemand een idee wanneer en of er een update voor de Tytn II komt ?
Wellicht een idee om dit topic eens door te lezen of wat vaker de frontpage van tweakers te bekijken?
Anyway, deze maand was door htc beloofd.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckybasterd
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 15:32
tik tak tik tak, deze maand dan hebben ze nu nog : 31 uur en 3 minuten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hmm, QuickGPS kan de gegevens niet meer downloaden.
"Controleer of u een verbinding heeft". Er wordt wel een verbinding opgezet maar downloaden ho maar...

Heuh, dit is maf. Zodra ik PIE opstarte kon ie ineens wél de gegevens downloaden :?

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rock-Y

Volgens mij is het een rom voor de S620...

Als ik namelijk naar http://www.htc.com/member/Download.aspx?dl_id=398&loc=us ga, krijg ik dit:
http://member.htc.com/downloadfiles/RomCode/HTC%20S620/
Maar helaas geen file om te downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik nou de enige met dit probleem? mijn htc heeft de zomertijd niet uit zichzelf aangepast, (eerst stond hij overigens altijd op praag ingesteld, sprong steeds terug als ik hem naar amsterdam veranderde magoed) nu heb ik hem dus aangepast op amsterdam en de klok dus een uur vooruit gezet.. probleem is nu dat mijn outlook agenda ook alle afspraken een uur vooruit heeft gezet, dus afspraak die ik om 9uur had heeft hij nu om 10 uur geplaatst:S? Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 10:19:
Ben ik nou de enige met dit probleem? mijn htc heeft de zomertijd niet uit zichzelf aangepast, (eerst stond hij overigens altijd op praag ingesteld, sprong steeds terug als ik hem naar amsterdam veranderde magoed) nu heb ik hem dus aangepast op amsterdam en de klok dus een uur vooruit gezet.. probleem is nu dat mijn outlook agenda ook alle afspraken een uur vooruit heeft gezet, dus afspraak die ik om 9uur had heeft hij nu om 10 uur geplaatst:S? Iemand?
Hier hetzelfde probleem, mijn afspraken waren ook verzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Ook bij mij. Tijdzone nu op amsterdam gezet.

Trouwens, heb nog geprobeerd om tijd weer terug te zetten, maar afspraken bleven daarna wel staan.
Nu alle afpraken maar weer goed gezet, want sommige verdwenen zelfs, of gingen naar een dag eerder.

Gelukkig had ik er op dit moment niet al te veel in staan en wist ik de exacte tijden van sommige specifieke uit mn hoofd.

Wel jammer van zo;n foutje :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeezicht
  • Laatst online: 11-08 17:47
Er zijn een aantal updates te downloaden voor Outlook, Windows en je PPC voor het zomertijd probleem. Zoeken op daylight saving time htc tytn II ofzo...
Zet daarna je tijdzone op iets anders, laat alles wijzigen en zet 'm weer terug op Amsterdam en laat ook alle afspraken weer wijzigen. Alles is dan weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het fijne is als je alle afspraken wilt veranderen, dat de afspraken die al lopen voor het ingaan van de zomertijd, niet te bewerken zijn, in de agenda geeft hij bv begintijd 13.30 weer, als ik op bewerken klik geeft ie begintijd 12.30 weer. Alles verwijderen en opnieuw erinzetten, fijn :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Ik heb hier geen last van. Gewoon goed overgesprongen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Ik hier ook niet. Wat is de trigger van dit probleem dan? ROM versie? Locality?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn tijd is ook automatisch naar de zomertijd gesprongen.
Afspraken van vandaag bleven ook netjes op de goede tijd staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumkruk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11-2024
Kan het niet iets te maken hebben met de synchronisatie tussen telefoon en computer? Als één van beiden nog niet over is gegaan? Bij mij is hij dit keer ook goed overgesprongen, maar vorige keer niet (toen nog met Windows Mobile 6 rom van XDA op mijn MDA Vario)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Same here.. Ook gewoon automatisch overgegaan naar zomertijd, en ik kreeg nog netjes een berichtje in beeld dat het was gebeurd. Prima service ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Wtf :? , zit nu via m'n TyTn II icm Orange World op internet met m'n laptop. Toen ik op mijn foon zelf mijn email @ hotmail.com wou bekijken kreeg ik regelmatig de melding dat ik cookies moest inschakelen. Die waren al ingeschakeld.
Nu krijg ik deze melding ook op mijn laptop. Kan ******* mijn email niet bekijken als ik via de TyTn II internet :( . Die melding blijft namelijk, zowel IE als FF.
En zo nu en dan geeft de login ook nog aan dat WW/Username fout is, net als op de TyTn II zelf, terwijl ik 100% zeker weet dat ik die goed heb ingetyped.

Is hier een oplossing voor?

En ja, heb geprobeerd alle cookies te verwijderen. Die melding blijft...

Edit: cookies zouden geblokkeerd worden door Orange? :?

Btw, die tijdomschakeling van 't weekend, totaal geen problemen d:)b

[ Voor 20% gewijzigd door Raven op 31-03-2008 18:40 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 16:42
Heb mijn TyTn II WWE vrijwel in de release periode (medio okt. 2007) binnen gekregen en zowel de omschakeling zomer->wintertijd als winter->zomertijd probleemloos meegemaakt. Ik denk dus dat het 'probleem' niet in rom/firmware gezocht moet worden, maar eerder ergens in de instellingen. Heb alleen geen melding van deze omschakeling op display gezien, zoals sommigen hier meldden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
heeft iemand ergens foto's online staan die gemaakt zijn met een Tytn II ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-05 09:42
Misschien is de vraag al een keer gesteld en dan dien ik bij deze mijn excuses aan voor het toch stellen van de vraag :)

Mijn vraag was of er misschien al iets bekend was over de opvolger van deze telefoon? Ik ben zelf een trouwe bezitter van een MDA Vario 2. aangezien hij de laatste tijd kuren heeft (ben bezig met hard reset) was ik benieuwd of de opvolger misschien al bekend was zodat ik daar naar uit kan gaan kijken :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckybasterd
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 15:32
dj.verhulst schreef op maandag 31 maart 2008 @ 18:39:
heeft iemand ergens foto's online staan die gemaakt zijn met een Tytn II ???
een beetje tweaker googled even ;)
en de quicksearch functie zal je ook een stukje verder kunnen helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toevallig vandaag op internet geplempt:
http://img364.imageshack.us/my.php?image=007oj9.jpg
http://img204.imageshack.us/my.php?image=011ba8.jpg

Allebei overdag genomen, met de instellingen op de default settings (meeste op Auto). Resolutie op 3MP, originele grootte en onbewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• famier
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 21:59
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 14:19:
het fijne is als je alle afspraken wilt veranderen, dat de afspraken die al lopen voor het ingaan van de zomertijd, niet te bewerken zijn, in de agenda geeft hij bv begintijd 13.30 weer, als ik op bewerken klik geeft ie begintijd 12.30 weer. Alles verwijderen en opnieuw erinzetten, fijn :|
Ook ik heb het probleem en helaas nog geen goede oplossing hiervoor gevonden.
Ik kan mij herinneren dat mijn HTC een week te vroeg al naar de zomertijd wilde gaan, dit heb ik toen natuurlijk geannuleerd.
Afgelopen zondagochtend toen het werkelijk zomertijd was kreeg ik geen melding meer en mijn HTC liep nu dus 1 uur achter. Vervolgens bij “Klok en Alarmsignalen” heb ik de tijd 1 uur vooruit geforceerd.
Nu heb ik ondertussen nooit naar mijn agenda items gekeken maar vandaag op het werk werd het duidelijk dat al mijn afspraken in mijn HTC allemaal met 1 uur vooruit zijn gezet, syncen met Groupwise (Novell) levert niks op ondanks dat de afspraken daar wel goed staan.

Als ik bij “Klok en Alarmsignalen” zeg dat mijn “thuis” in GMT Londen is, plus de klok 1 uur vooruit zet staat alles weer goed, maar helaas niet voor lang, na een poosje reset dit zich weer automatisch in de standaard instellingen.

Iemand anders nog meer ideeën.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Laatst online: 10:45
Nou HTC heeft zich NIET aan zijn afspraak gehouden, of ik heb de fix gemist :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan52a
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2024
Zomertijd: Ook ik moest handmatig de tijd op mijn HTC 1 uur vooruit zetten. Echter de afspraken in de agenda zijn niet 1 uur verzet en staan dus nog goed, voor zover ik kan nagaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit cabje zou een en ander moeten fixen. Naar ik vernomen heb op XDA, zijn originele roms goed ingesteld, maar zijn cooked roms veelal niet voorzien van deze patch.

Ik had zelf al handmatig de klok vooruit gezet en gebruik de agenda amper.

http://www.microsoft.com/...4ADA831FE0&displaylang=en

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2008 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Laatst online: 20-08 19:29
stefan52a schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 00:01:
Zomertijd: Ook ik moest handmatig de tijd op mijn HTC 1 uur vooruit zetten. Echter de afspraken in de agenda zijn niet 1 uur verzet en staan dus nog goed, voor zover ik kan nagaan.
Hier wordt ik dus ook elke keer gek van. Nu handmatig weer goed gezet alleen met smsen klopt er niks van smsjes die ik ontvang zijn weer van een uur eerder.
Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 00:47:
Dit cabje zou een en ander moeten fixen. Naar ik vernomen heb op XDA, zijn originele roms goed ingesteld, maar zijn cooked roms veelal niet voorzien van deze patch.

Ik had zelf al handmatig de klok vooruit gezet en gebruik de agenda amper.

http://www.microsoft.com/...4ADA831FE0&displaylang=en
Heb dit probleem dus ook gehad met de originele NL rom van de htc.
Zal het cabje is vanavond proberen, hopelijk werkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws!!
Op XDA Devs heeft er iemand drivers gevonden P6500 ROM die ( met een beetje geluk ) op een TyTn II draaien.
Nu is er van alles gaande, zelfs mensen die conecties hebben bij ATI.
Dus... met een beetje geluk... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:58
Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 08:44:
Goed nieuws!!
Op XDA Devs heeft er iemand drivers gevonden P6500 ROM die ( met een beetje geluk ) op een TyTn II draaien.
Nu is er van alles gaande, zelfs mensen die conecties hebben bij ATI.
Dus... met een beetje geluk... :D
Mooi hou ons op de hoogte :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueFlame
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 22:36
BlueFlame schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 14:04:
P.S.

Weet iemand hoe ik kan zorgen dat mn afspraken na komende zondag (ingang zomertijd) niet een uur eerder in mn agenda op de TyTN II staan dan in outlook op de PC?
Hmm.. bij mij dus ook niet naar zomertijd. Maar toen ik de klok 1 uur vooruit forceerde sprongen dus mooi alle afspraken weer terug naar de juiste tijd :D

Probleem opgelost dus voor mij :)

Is trouwens met een originele Orange branded ROM:
Operatorversie: 24.181.3.635
ROM versie: 1.81.63.5 NLD
ROM datum: 10/08/07
Radioversie: 1.27.12.29
Protocolversie: 22.45.88.07H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
my_fiero schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 10:15:
[...]

Mooi hou ons op de hoogte :) _/-\o_
hier is alles te lezen over de vorderingen omtrent de HTC p6500 drivers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnbo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-09 20:35

Wijnbo

Electronica werkt op rook.

Ik heb een probleempje met mijn TyTN II : hij wordt niet meer herkend door Windows. Ik krijg de volgende melding : Het USB apparaat wordt niet herkend.

Wat ik al gedaan heb : ActiveSync opnieuw geinstalleerd, geprobeerd op andere PC, Soft Reset, Hard reset, geen resultaat. Iemand een idee? Andere functies zoals Bluetooth PAN werkt wel gewoon, en device wordt ook gewoon opgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Laatst online: 18-12-2024
Ja, want ik begin wel een beetje te balen van dit toestel:
Op zich is het toestel goed hoor en als er updates komen met videodrivers is dat alleen maar beter tot top! Maar ik realiseer me zojuist dat ik dit toestel al bijna een half jaar heb. Dat is gezien mijn geschiedenis hoelang ik toestellen altijd gebruik: 50% tot 33%!

Heb ik al die tijd rondgelopen met een toestel voor een prijs waarvoor anderen een laptop kopen, is 'ie al die tijd niet goed/compleet geweest.

[ Voor 18% gewijzigd door Mini Poeper op 01-04-2008 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

brrrt schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 11:14:
[...]

hier is alles te lezen over de vorderingen omtrent de HTC p6500 drivers
Hopelijk is dit geen 1 april "grap"...

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Apie! schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 13:10:
[...]

Hopelijk is dit geen 1 april "grap"...
Ze kwamen wel vroeg met de 1 april grap dan. Dit topic was gisteren rond de middag al aardig actief.
Op het polaris subforum van XDA hadden ze wel een 1 april grap neergezet, met de verwijzing naar een Italiaans PDA-forum. Heel grappig dus, alleen jammer dat alle niet-Itialianen de grap niet begrepen.

Maar dit is geen 1 april grap, deze optie wordt ook door de top-developers op XDA onderzocht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

duh ik zie net dat de eerste post inderdaad al van december is 8)7

* Apie! is net iets te paranoia voor 1 aprilgrappen :)

[ Voor 66% gewijzigd door Apie! op 01-04-2008 14:27 ]

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:54
Mini Poeper schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 13:01:
Ja, want ik begin wel een beetje te balen van dit toestel:
Op zich is het toestel goed hoor en als er updates komen met videodrivers is dat alleen maar beter tot top! Maar ik realiseer me zojuist dat ik dit toestel al bijna een half jaar heb. Dat is gezien mijn geschiedenis hoelang ik toestellen altijd gebruik: 50% tot 33%!

Heb ik al die tijd rondgelopen met een toestel voor een prijs waarvoor anderen een laptop kopen, is 'ie al die tijd niet goed/compleet geweest.
Datzelfde heb ik ook. Ik had hem iets later als jij, maar inmiddels ook al weer een heel tijdje.
Het wordt nu echt tijd dat die update er komt, maar je doet er zo weinig aan heh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:49
My-life schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 15:58:
[...]
Datzelfde heb ik ook. Ik had hem iets later als jij, maar inmiddels ook al weer een heel tijdje.
Het wordt nu echt tijd dat die update er komt, maar je doet er zo weinig aan heh...
Gelukkig valt er met de goeie ROM's en Radio ROM's een hoop te tweaken. Battery life is voor mij nu echt stukken beter geworden. De snelheid ook. Het hele videodriverprobleem blijft natuurlijk bestaan, en dat is een schofterige zaak. Gelukkig gebruik ik amper multimedia met dit toestel, maar toch. Die camera bug moet wel ongelooflijk simpel op te lossen zijn, aangezien wanneer je het toestel ff uit en aan zet, hij wel snel foto's kan maken, omdat hij ze niet volle bak licht wil hebben. Ik heb hem ook alweer bijna een half jaar nu en ik wacht nog steeds op fatsoenlijke updates. Ben benieuwd of mijn volgende nog een HTC zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 22:55:
Toevallig vandaag op internet geplempt:
http://img364.imageshack.us/my.php?image=007oj9.jpg
http://img204.imageshack.us/my.php?image=011ba8.jpg

Allebei overdag genomen, met de instellingen op de default settings (meeste op Auto). Resolutie op 3MP, originele grootte en onbewerkt.
Bedankt ,, de ene doet het en de andere niet ....

Wat hebben de meeste als extend geheugen ., 2 4 8 Gb ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Ik heb er net 6 gb gekocht, ipod touch verkocht en gebruik nu deze als mp3. stukken beter. Al was t alleen al maar de fijnere playlist mogelijkheden.

Nu nog een DR BT50 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4gb, genoeg voor de muziek en tomtom voor mij. Icm de motorola bt820 luistert dat erg prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlenstra
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 16:18

dlenstra

....

8gb, flink wat muziek, tomtom en een paar afleveringen van een serie. In combinatie met de sony DR-BT30Q een mooi setje om onderweg te ontspannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Vandaag is de 6.1 update voor de TyTN 2 aangekondigd. Jammer genoeg geen datum erbij wanneer we hem echt kunnen verwachten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
DaannO schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 20:29:
Vandaag is de 6.1 update voor de TyTN 2 aangekondigd. Jammer genoeg geen datum erbij wanneer we hem echt kunnen verwachten :S
6,1 windows mobiel ,, met alle verbetering die hier in beta vorm global besproken zijn ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
dj.verhulst schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 20:37:
[...]

6,1 windows mobiel ,, met alle verbetering die hier in beta vorm global besproken zijn ??
Idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Laatst online: 18-12-2024
My-life schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 15:58:
[...]
benchMarc schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 16:28:
[...]

Gelukkig valt er met de goeie ROM's en Radio ROM's een hoop te tweaken. Battery life is voor mij nu echt stukken beter geworden. De snelheid ook. Het hele videodriverprobleem blijft natuurlijk bestaan, en dat is een schofterige zaak. Gelukkig gebruik ik amper multimedia met dit toestel, maar toch. Die camera bug moet wel ongelooflijk simpel op te lossen zijn, aangezien wanneer je het toestel ff uit en aan zet, hij wel snel foto's kan maken, omdat hij ze niet volle bak licht wil hebben. Ik heb hem ook alweer bijna een half jaar nu en ik wacht nog steeds op fatsoenlijke updates. Ben benieuwd of mijn volgende nog een HTC zal worden.
Ook ik heb er vrij snel na de aankoop andere ROM's opgezet en getweaked. Dat tweaken en zal altijd blijven, een toestel wordt namelijk voor een breed publiek op de markt gezet. Net die kleine aanpassingen doen 't hem. Is net als bij een auto; die maat velgen, type banden, schokbrekers enz enz
Maar... de auto werd mij wel compleet geleverd (althans, met de opties die ik aangekruisd had).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Ik heb vandaag een duo sim gekregen, omdat ik mijn TYTN2 puur alleen als pda gebruiken en mn nokia als bel telefoon. Alleen weet ik dat je in de comman de telefoon functie kan uitzetten. Maar als ik die uit zet dan heb ik geen verbinding meer, dus kan ik ook niet mn navigatie gebruiken.

Ik heb vervolgens de telefoon functie weer aangezet, maar als er nu word gebeld dan gaat mn tytn2 over inplaats van mn nokia. Weet iemand de juiste instellingen? of een oplossing?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
als je die update installeerd ,, geweldig
wat gebeurt ermee als je om technische problemen heb een harde reset uitvoerd ??

kan ik iedere micro sd 2.0 class 2 geheugen er in doen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eguna
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-09 18:00

Eguna

AMD is liev

Dat XDA forum is momenteel ontzettend traag in het laden, dus het lijkt er op dat er enorm veel mensen aan het kijken zijn, ik probeer die topic te lezen over die drivers van de p6500 die mogenlijk overgenomen kunnen worden maar het gaat allemaal niet zo snel :p wie weet wat er uit zal komen!
Hoe gaaf zou het zijn als zon beunhaas voor elkaar krijgt wat de hele dev afdeling van HTC niet lukt
(of ze het nou niet willen of niet kunnen weet ik eigenlijk niet maar goed)

Anyway, first post op tweakers in jaren lang, ik ben in verwachting van een touch cruise, gister besteld maar kom nu pas achter deze ellende met de graphics :(
dus, hoi!

My life for hire!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer ik nu een rom upgrade heb gedaan,
en lees dat Htc zelf met een upgrade komt kan ik deze dan nog laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eguna

Eguna

AMD is liev

Denk dat je dan weer terug moet naar de originele rom, of wachten tot jou rom weer uitgegeven is met die patch

My life for hire!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien wil HTC wel geld besparen en wachten ze gewoon tot het collectief van XDA het gelukt is, om het vervolgens zonder researchkosten over te zetten naar de Kaiser en/of andere producten ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2008 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eguna

Eguna

AMD is liev

Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 00:31:
Misschien wil HTC wel geld besparen en wachten ze gewoon tot het collectief van XDA het gelukt is, om het vervolgens zonder researchkosten over te zetten naar de Kaiser en/of andere producten ;)
Hoe bedoel je bad business :p

My life for hire!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Medetweakers,

Ik heb een zeer irritant probleem met mijn Kaiser.
Ik maak gebruik van A2DP muziek streaming op mijn JVC KDBT1 autoradio. Werkt perfect! Als ik gebeld wordt, schakelt de KDBT1 automatisch naar telefoon, werkt ook perfect! Als ik ophang, schakelt de KDBT1 automatisch terug naar de bluetooth audio source, maar dan treedt het probleem op... De Kaiser is zijn wireless stereo connectie verloren. Moet ik reconnecten vanaf de autoradio, of op de Kaiser het vinkje voor wireless stereo uitzetten, saven, en weer aanzetten om te reconnecten.
Weet iemand waarom de Kaiser de connectie dropped? Soms gebeurd het niet (korte gesprekken), maar meestal wel. Ik vermoed dat het iets met timeouts is, en heb dus al fiks gerammeld in de registry, maar het mocht allemaal niet baten. Ik heb daarvoor de volgende link gebruikt:
http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/aa916863.aspx

Iemand hulp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 13:08
die update he,

dat is toch geen slechte 1 april grap geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eguna

Eguna

AMD is liev

Denk het niet hoor...
Ze (op dat xda forum) zijn nu bezig met de drivers van die p6500 omdat de p6500 op de zelfde chipset draait maar met een grahpische benchmark de andere telefoons helemaal in het niet laat.
Zie hier:
Afbeeldingslocatie: http://www.todosmartphone.com/imagenes/fotosreview/htc-sedna-graph-ddb.gif

Laten we hopen dat er wat uit zal komen :D

edit: bron: http://www.google.com/tra...air=es%7Cen&hl=en&ie=UTF8

[ Voor 23% gewijzigd door Eguna op 02-04-2008 09:40 ]

My life for hire!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Eguna schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 23:27:
Dat XDA forum is momenteel ontzettend traag in het laden, dus het lijkt er op dat er enorm veel mensen aan het kijken zijn, ik probeer die topic te lezen over die drivers van de p6500 die mogenlijk overgenomen kunnen worden maar het gaat allemaal niet zo snel :p wie weet wat er uit zal komen!
Hoe gaaf zou het zijn als zon beunhaas voor elkaar krijgt wat de hele dev afdeling van HTC niet lukt
(of ze het nou niet willen of niet kunnen weet ik eigenlijk niet maar goed)

Anyway, first post op tweakers in jaren lang, ik ben in verwachting van een touch cruise, gister besteld maar kom nu pas achter deze ellende met de graphics :(
dus, hoi!
Gelukkig hoor je bij de Touch Cruise niet zo veel over de driverproblemen. Ze zijn er wel, maar niet echt storend. Het is dus alleen maar goed dat er hoop is op de p6500 drivers. Dan kan je meer uit je huidige telefoon halen! :D

Maar we hebben ook een Touch Cruise topic hoor, deze kan je hier vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 17:04

Masselink

Voor de dorst

Wijnbo schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 11:43:
Ik heb een probleempje met mijn TyTN II : hij wordt niet meer herkend door Windows. Ik krijg de volgende melding : Het USB apparaat wordt niet herkend.

Wat ik al gedaan heb : ActiveSync opnieuw geinstalleerd, geprobeerd op andere PC, Soft Reset, Hard reset, geen resultaat. Iemand een idee? Andere functies zoals Bluetooth PAN werkt wel gewoon, en device wordt ook gewoon opgeladen.
Dat heb ik ook, alleen geeft windows helemaal geen kick meer as ik hem aansluit.
Opladen gaat dan wel goed.

Koffie en meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Mijn MIO A701 begint op te raken, dus ik ben op zoek naar een goed alternatief. De TyTN2 lijkt me wel wat maar hij is toch ook al wel een tijdje op de markt. Is er al een beter alternatieft in de zelfde prijsklasse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
Masselink schreef op woensdag 02 april 2008 @ 09:47:
[...]

Dat heb ik ook, alleen geeft windows helemaal geen kick meer as ik hem aansluit.
Opladen gaat dan wel goed.
heeft ie dat ook op een andere pc?
wat gebeurd er als je de optie uit zet "laden tijdens het aan de pc hangen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SierdW
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-11-2024
Morgen zal mijn toestel naar aanleiding van mijn kapotte scherm worden opgehaald en worden aangeboden ter reparatie. Ik wil echter nog even een harde reset uitvoeren om alle data eraf te halen. Nu weet ik dat ik voor de harde reset de twee streepjes (functietoetsen) moet indrukken en tegelijkertijd de reset-knop indrukken met het pennetje. Echter, ik denk dat er dan een bevestigingstoets moet worden ingedrukt om de hard reset te bevestigen, is er iemand die mij kan vertellen welke toets dat is, want mijn scherm is overleden dus ik kan niet zien welke het is... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Laatst online: 17-09 13:06

Eagle Creek

Breathing security

--verwijderd--

[ Voor 102% gewijzigd door Eagle Creek op 08-04-2008 12:18 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProGo
  • Laatst online: 12:47
SierdW schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:38:
Morgen zal mijn toestel naar aanleiding van mijn kapotte scherm worden opgehaald en worden aangeboden ter reparatie. Ik wil echter nog even een harde reset uitvoeren om alle data eraf te halen. Nu weet ik dat ik voor de harde reset de twee streepjes (functietoetsen) moet indrukken en tegelijkertijd de reset-knop indrukken met het pennetje. Echter, ik denk dat er dan een bevestigingstoets moet worden ingedrukt om de hard reset te bevestigen, is er iemand die mij kan vertellen welke toets dat is, want mijn scherm is overleden dus ik kan niet zien welke het is... ;)
De send knop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 17:04

Masselink

Voor de dorst

ijsbeer910 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:11:
[...]

heeft ie dat ook op een andere pc?
wat gebeurd er als je de optie uit zet "laden tijdens het aan de pc hangen"
Dan laat hij gewoon op..

Koffie en meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Bram77 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:01:
Mijn MIO A701 begint op te raken, dus ik ben op zoek naar een goed alternatief. De TyTN2 lijkt me wel wat maar hij is toch ook al wel een tijdje op de markt. Is er al een beter alternatieft in de zelfde prijsklasse?
Dat vraag je in het TyTN 2 topic? :? Ik zou zeggen, kijk eens naar wat grote GSM/smartphone-sites. Genoeg te vinden met een simpele Google search.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Laatst online: 16-08 20:25
DaannO schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 20:29:
WAAR is die update aangekondigd? HTC? XDA? Microsoft? Linkie? Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unilizer
  • Laatst online: 12:56
Aub,na 2s zoeken in google : Microsoft site

Pieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

teake schreef op woensdag 02 april 2008 @ 14:53:
[...]

WAAR is die update aangekondigd? HTC? XDA? Microsoft? Linkie? Ben benieuwd!
http://www.microsoft.com/...08/apr08/04-01WM61PR.mspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm vreemd, de reactie van unilizer zag ik niet staan voordat ik mijn bericht plaatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
ook op een andere pc en/of als je functie uit zet (als het toestel is ingeschakeld en aangesloten op de pc, laad dan de accu niet op (geavanceerd in energie instellingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Laatst online: 16-08 20:25
Unilizer en Vince_Vince bedankt voor het plaatsen vd link. Tuurlijk, met de juiste zoekactie is het maar twee seconden werk, maar als je in een bericht meteen de juiste link hebt staan bespaar je daarmee honderden mensen die het linkje zoeken die 2 seconden zoek werk. Met het plaatsen van de bron/link bespaar je dus netto heel veel werk, en het is ook gewoon handig en netjes natuurlijk. _/-\o_

Bedankt voor het plaatsen! :) :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Aangezien de Brodit actieve autohouder en de Carcomm autohouder respectievelijk 50 euro en 70 euro kosten ben ik verder gaan zoeken naar een betaalbare houder. Ik vond er een voor 20 euro (excl 7 euro verzendkosten) op ebay (.nl) van een Brits bedrijf:
Afbeeldingslocatie: http://atjong.tweakdsl.nl/got/img_5505_.jpg

Ik heb hem gisteren ingebouwd. De zuignaprommel wil ik natuurlijk niet gebruiken. Gewoon met mijn boerenverstand en een paar L-stukjes van de bouwmarkt vastschroeven aan het dashboard.
Afbeeldingslocatie: http://atjong.tweakdsl.nl/got/img_5509_.jpg

Het resultaat is een mooie stevige montage waarbij ik de kabel nog wel achter de middenconsole weg moet werken.
Afbeeldingslocatie: http://atjong.tweakdsl.nl/got/img_5517_.jpg

Voordeel van deze houder is dat ie lekker compact om de TyTN II heen zit. Geen verloren ruimte, alleen een beetje aan de achterkant.
Afbeeldingslocatie: http://atjong.tweakdsl.nl/got/img_5518_.jpg

Nadeel is dat ie PERFECT past als je de batterijklep van de telefoon eraf haalt, maar je nogal moet wiebelen om hem over het stekkertje te krijgen als de achterklep er wel op zit. Nu weet ik niet of de zwarte Vodafone-achterkant dikker is dan gebruikelijk, maar ik hoop dat de telefoon na een paar keer schuiven iets makkelijker in de houder wil. Ik zal nog eens in de winkel gaan kijken of de standaard batterijklep dunner is. Hij zit in ieder geval mooi solide vast ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
ijsbeer910 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 16:33:
[...]

ook op een andere pc en/of als je functie uit zet (als het toestel is ingeschakeld en aangesloten op de pc, laad dan de accu niet op (geavanceerd in energie instellingen)
heej dat is leuk,
ik had het net ook... wel laden maar verder helemaal niets,
nu heb ik meerdere mini USB stekkers.. 1 voor de kaart lezer en 1 voor de tytn2.
met de kaart lezer doet ie het wel, met de telefoon dus niet,
pak ik de andere dan doet ie het wel.

het zelfde heb ik wel eens met een USB portable harddisk gehad... ligt in mijn geval dus aan het kabeltje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Laatst online: 11:54
Als de TyTN geen Active Sync verbinding heeft, maar wel op een USB is aangesloten zal hij uiteraard gewoon opladen. Ongeacht de setting die je in Active Sync insteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu de orginele HTC branded radiorom en WM 6.0 met vodafone abbo. Is het zo dat als je WM 6.1 met de nieuwe vodafone radiorom installeert je ook kans maakt op beter GSM ontvangst?? (Deze is nu behoorlijk beroerd in vergelijking met andere mobilo's.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unilizer
Er is iets zeer eigenaardig met mijn TYTN II. Als ik deze morgen op de powerknop drukte, om te kijken of geen sms'n had ofzo, dan starte hij gewoon opnieuw op. Maar het rare is nu dat hij niet verder raakt dan het juist opstarten ervan, dus het scherm met die HTC erop enzo en windows mobile start scherm raakt ie niet.
Nu heb ik heb aan de usb poort gehangen en dan geprobeerd opnieuw optestarten en dan raakte ie wel verder, tot aan het windows start scherm dan dan komt het lampje van de batterij indicator rood en start ie opnieuw op en zo gaat ie heel de tijd door. Dan effe ontkoppeld van de usb poort, dan de TYTN II terug uitviel en nu wat laten opladen en hopen dat ie dan terug opstart. Ik weet nogthans zeker dat de batterij gisteren avond nog stond op 90% en wifi, bluetooth enzo ligt niet aan.
Iemand die weet of dit een hard reset wordt??? :?
Zal post plaatsen indien hij zich "herpakt" en terug opstart.

Pieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
  • Laatst online: 17-09 19:42
unilizer schreef op donderdag 03 april 2008 @ 09:08:
Er is iets zeer eigenaardig met mijn TYTN II. Als ik deze morgen op de powerknop drukte, om te kijken of geen sms'n had ofzo, dan starte hij gewoon opnieuw op. Maar het rare is nu dat hij niet verder raakt dan het juist opstarten ervan, dus het scherm met die HTC erop enzo en windows mobile start scherm raakt ie niet.
Nu heb ik heb aan de usb poort gehangen en dan geprobeerd opnieuw optestarten en dan raakte ie wel verder, tot aan het windows start scherm dan dan komt het lampje van de batterij indicator rood en start ie opnieuw op en zo gaat ie heel de tijd door. Dan effe ontkoppeld van de usb poort, dan de TYTN II terug uitviel en nu wat laten opladen en hopen dat ie dan terug opstart. Ik weet nogthans zeker dat de batterij gisteren avond nog stond op 90% en wifi, bluetooth enzo ligt niet aan.
Iemand die weet of dit een hard reset wordt??? :?
Zal post plaatsen indien hij zich "herpakt" en terug opstart.
Ook al even uitgezet en de batterij losgetrokken?

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Dragon_
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:38

Tha_Dragon_

Soms zijn dingen gewoon vaag

Dat klinkt als het zelfde probleem wat ik gister ook had.

Ook mijn telefoon was inneens uit,
dus opnieuw opstarten, met het zelfde verhaal als jij beschrijft.

Daarna maar de rest van de dag (tot half 6) aan de usb laten hangen.
Nu zal ik 's avonds nog een +- 45 minuten gebeld hebben,
maar vanmorgen zag ik in de auto dat de accu weer leeg was.

Bluetooth, wifi en dataverbinding staan allen uit,
ook zijn er in de taskmanager geen actieve programma's.
(buiten activesync, maar die doet volgens mij weinig bij geen verbinding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unilizer
ToMaSZ schreef op donderdag 03 april 2008 @ 09:26:
[...]

Ook al even uitgezet en de batterij losgetrokken?
Ik had dit in de eerste plaats ook geprobeerd, maar zonder resultaat. Ik heb hem nu enige tijd (30min) aan de usb poort gehangen om op te laden en zojuist terug geprobeerd. Nu opgestart zonder problemen, dus ga nog eens moeten kijken hoe dat het kwam dat de batterij van 90% naar 0 gegaan is in een nacht tijd. Hopelijk gebeurd het nietmeer. De batterij duide nu al aan da ie 20% opgeladen, toch een zeer vreemde situatie.Buiten dit batterij gebeure, ben ik anders zeer tevreden van de TYTN II, dit is mijn eerste ervaring met PDA's. Kwestie van eens positief nog aftesluiten. :)

[ Voor 6% gewijzigd door unilizer op 03-04-2008 09:36 ]

Pieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 07:32:
Ik heb nu de orginele HTC branded radiorom en WM 6.0 met vodafone abbo. Is het zo dat als je WM 6.1 met de nieuwe vodafone radiorom installeert je ook kans maakt op beter GSM ontvangst?? (Deze is nu behoorlijk beroerd in vergelijking met andere mobilo's.)
Ja.. Want je krijgt ook een andere radio rom (zeer waarschijnlijk). Toen ik hier een fiks aantal versies omhoog ging met mijn radio rom, was de ontvangst beter, en de batterijduur veel beter.
Pagina: 1 ... 32 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.