HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 35 Laatste
Acties:
  • 323.359 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 14:09
musiqman schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 18:21:
Bij mij heeft vodafone mms het nooit gedaan. Niet met mn treo en niet met mn tytn nu.

Als ik nu een mms krijg meot ik naar de vodafone site om m te kunnen bekijken.

Belachelijk eigenlijk
Het kan ook wat anders zijn. Waar ik een tijdje terug achter kwam (dankzij mn vriendin) is dat je eerst zelf een mms moet versturen voordat je ze kunt ontvangen, misschien dat je dat nog kunt proberen.

[ Voor 43% gewijzigd door cryonic90 op 20-03-2008 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

azelo schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 23:15:
misschien beetje off-topic (weet zo geen ander topic waar ik dit kan vragen)! (sorry)

weet iemand misschien een programma waarmee je letters op je scherm kan 'schrijven' en deze dan omgezet worden naar gewone tekst? (zelfde als sms typen op je toetsenbord bijvoorbeeld)

ik kon het met google ook niet vinden!
letter recognizer! Ik vond het enige tijd geleden in dit topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:27
Effe een vraagje. Ik heb Tomtom op me htc staan maar voor deze bestaan nog geen mappen voor Kroatie waar we deze zomer naartoe gaan. Wat ik me dus afvraag is of iemand hier navigatie software weet die op de htc kan en kaarten voor kroatie heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 17:36
cryonic90 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 18:42:
[...]

Het kan ook wat anders zijn. Waar ik een tijdje terug achter kwam (dankzij mn vriendin) is dat je eerst zelf een mms moet versturen voordat je ze kunt ontvangen, misschien dat je dat nog kunt proberen.
Dit werkt ook niet.

Heb zelfs een uur in de vodafone winkel doorgebracht en zelfs daar wisten ze het niet. zelfs niet met tech support.

Erg jammer want het is een mooi medium.

Ff een ander vraagje, ik heb van een vriend zijn tom tom one sd kaart 1 op 1 gekopieerd. Wat kan ik heir allemaal van gebruiken voor mijn tom tom. De voices zijn met goed resu;ltaat overgezet. Wat kan er nog meer over wat handig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Nog effe een vraagje. In de beginpost en op htc.com staat dat de microsd sleuf class2.0 aankan. Betekend dit dat ik onderstaand 4gb kaartje erin kan doen zonder problemen ?:

SanDisk microSD 4 GB SDHC Class 2
http://www.memoryshop.nl/...sd-4-gb-sdhc-class-2.html

En deze dus niet meer ?:

SanDisk microSD 6 GB SDHC Class 4
http://www.memoryshop.nl/...ass-4-reader-usb-2-0.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlenstra
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17:06

dlenstra

....

clonedonkey schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 21:01:
Nog effe een vraagje. In de beginpost en op htc.com staat dat de microsd sleuf class2.0 aankan. Betekend dit dat ik onderstaand 4gb kaartje erin kan doen zonder problemen ?:

SanDisk microSD 4 GB SDHC Class 2
http://www.memoryshop.nl/...sd-4-gb-sdhc-class-2.html

En deze dus niet meer ?:

SanDisk microSD 6 GB SDHC Class 4
http://www.memoryshop.nl/...ass-4-reader-usb-2-0.html
Ze werken allebei prima, ik gebruik op het moment een sandisk mcrosd 8gb class 4 en loopt als een tiet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
dlenstra schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 21:05:
[...]

Ze werken allebei prima, ik gebruik op het moment een sandisk mcrosd 8gb class 4 en loopt als een tiet
A thanks geweldig ! Alleen nog 1 vraagje hierover. Zou deze het ook doen ? En is deze even goed als die sandisk ? :

Kingston Micro SD Card 4GB SDC4/4GB
http://www.cdromland.nl/?...=producten&prodnum=350366

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-06 20:13

_AvA_

en dat ben zo.

Vroeger moest je dat ook handmatig aanzetten, dat het direct naar je toestel werd verstuurd. Heb je dat aan staan? bel anders de klantenservice.

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlenstra
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17:06

dlenstra

....

clonedonkey schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 21:11:
[...]

A thanks geweldig ! Alleen nog 1 vraagje hierover. Zou deze het ook doen ? En is deze even goed als die sandisk ? :

Kingston Micro SD Card 4GB SDC4/4GB
http://www.cdromland.nl/?...=producten&prodnum=350366
In principe zou die ook moeten werken. persoonlijk geef ik de voorkeur aan sandisk en denk dat het daarbij een voordeel is dat je er een sdhc reader bij krijgt. de sdhc kaartjes zijn niet in alle readers te lezen.

Mocht het financieel niet heel veel uitmaken, dan zou ik voor de sandisk gaan, liefst een zo hoog mogelijke class. class 4 loopt namelijk ongeveer 2 keer zo snel als een class 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
en mms doet het. ff de instellingen van de site geplukt. je hoeft het dus niet aan te zetten. gewoon je instellingen goed opslaan, dan doet ie het.

HA waar de tech support en balie medewerkers het niet lukte (ok da was dna ook wel de treo, maar toch)

Kan weer mmsen :D

Weet iemand waar gaat een foto heen als je m stuurt naar ''your space'' ?
En een antwoord op de tomtom vraag?

[ Voor 19% gewijzigd door musiqman op 20-03-2008 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Ben ik weer effe met een vraagje. Is het mogelijk divx/xvid bestanden af te spelen op de tytn2 ? Zo ja, moet ik hier eerst iets voor instaleren ofzo ? Alvast bedankt weer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

clonedonkey schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 23:02:
Ben ik weer effe met een vraagje. Is het mogelijk divx/xvid bestanden af te spelen op de tytn2 ? Zo ja, moet ik hier eerst iets voor instaleren ofzo ? Alvast bedankt weer !
Zie startpost, CTRL+F-> "The Core Pocket Media Player"
bartgrefte schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 14:35:
Hehe, 't werkt :) Nog voor het lezen van ^ post

Wat bleek nou? Moest in IE een proxy invullen. Namelijk
10.250.255.188 : 5080

Nu doet internet het via zowel BT als USB :)
Met de Toshiba BT stack

Nu eens een betrouwbare speedtest zoeken, internet werkt naar mijn gevoel best snel d:)b
En ja, wlan (op laptop) staat uit, en lan kabel zit er niet in ;) , dus het gaat via de foon

Net even een 2.25MB grote afbeelding geprobeerd te laden vanaf mijn @home webspace. Duurde 47sec dus dan zou de downloadsnelheid +- 48kBps moeten zijn.

WLM doet alleen niet via die verbinding... 80004005 (en jah, heb dit geprobeerd)
Webmessenger doet het daarentegen wel.
Dat dat niet in de manual stond, dat van die proxy. :?

Iemand enig idee hoe ik WLM werkend kan krijgen? Zie quote

[ Voor 59% gewijzigd door Raven op 20-03-2008 23:44 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
clonedonkey schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 23:02:
Oeps, net gevonden in de startpost, Sorry !

Toch weer even een vraagje. Als ik straks met school een week weg ga wil ik de tytn2 gebruiken als mp3/video player voor in de bus. Wat moet ik verwachten qua accutijd als hij volledig is opgeladen en als hier alleen mp3 op wordt gespeeld met 98% van de tijd het scherm uit. En hoelang zou de accu meegaan als er continue video op wordt gespeeld ? Alvast bedankt weer !

[ Voor 35% gewijzigd door clonedonkey op 21-03-2008 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Niek schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 13:52:
[...]

Ik heb dus exact dezelfde problemen (Live + video streaming werkt niet)... filmpjes van m.break.com werken ook niet. Ik heb al geprobeerd met proxy adressen etc te spelen, maar nog geen oplossing :/
Ik heb ook vreselijk veel last hiervan. iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey!
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 18:36
Wat ik nu weer meemaak... :/

Sinds gistermiddag kunnen ik en een collega niet meer bellen met onze Kaisers, de PDA-functies doen het echter uitstekend. Hieronder staan wat feitjes, is er iemand die dit probleem al eerder is tegengekomen?
  • Er zeker te weten de laatste week niks veranderd aan onze Kaisers.
  • We draaien beiden de originele ROM (1.27.12.11).
  • Onze provider is KPN, we hebben daar een zakelijk abonnement + internet met 10Mb datalimiet.
  • Van de 3 mensen bij ons die een Kaiser hebben, doen het er 2 niet meer. In totaal hebben 5 mensen hetzelfde abonnement, maar 3 hebben een Kaiser, 2 hebben een Touch.
  • De simkaarten doen het wél in een andere telefoon (Een Samsung D500).
  • We hebben al een paar keer een soft-reset geprobeerd, ik ben nu bezig met een backup zodat ik een hard-reset kan doen.
Edit: Probleem opgelost; Hard-reset en alles er weer handmatig opzetten (eenbackup-restore veroorzaakte dezelfde problemen)

[ Voor 6% gewijzigd door Mikey! op 21-03-2008 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hmm, 't wordt nog gekker. Blijkt dat die virtuele netwerkadapters van VMware ervoor zorgen dat internet via de TyTn II niet werkt. Disable ik die virtuele NIC's, kan ik gewoon internetten via BT :?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
In het begin kreeg ik als ik quickgps gebruikte en tomtom opstarte een snelle fix. Je zag het rondje met n-o-z-w dan ook een aantal grijze sattelieten waarmee hij dan ook snelle fix had. Maar sinds 2 dagen heb ik ineens dat het rondje leeg blijft en dat het super lang duurt voordat hij een signaal en een fix heeft. Wat zou dit kunnen zijn ? Quickgps is gewoon uo-to-date met zijn info !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

clonedonkey schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 13:14:
Maar sinds 2 dagen heb ik ineens dat het rondje leeg blijft en dat het super lang duurt voordat hij een signaal en een fix heeft.
Gisteren duurde bij mij het krijgen van een fix ook eindeloos (met MioMap trouwens) terwijl QuickGPS 2 dagen ervoor ge-update was. Nu heb ik het weer geprobeerd (telefoon op het balkon) en in 40 sec een fix. Uhmmm :S.

Een andere vraag
Het duurt veel te lang voordat de telefoon gelockt wordt als ik de ophangtoets ingedrukt hou; 3 sec. Weet iemand of ik deze tijd kan verkorten? 1 sec is lang genoeg.

Of een alternatief: Wat moet ik als actie opgeven in het scherm Knoppen om te cameratoets te gebruiken om de telefoon te locken?

[ Voor 26% gewijzigd door atjong op 21-03-2008 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
musiqman schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 10:30:
[...]

Ik heb ook vreselijk veel last hiervan. iemand tips?
Geen tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Mikey! schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 11:35:
Wat ik nu weer meemaak... :/

Sinds gistermiddag kunnen ik en een collega niet meer bellen met onze Kaisers, de PDA-functies doen het echter uitstekend. Hieronder staan wat feitjes, is er iemand die dit probleem al eerder is tegengekomen?
  • Er zeker te weten de laatste week niks veranderd aan onze Kaisers.
  • We draaien beiden de originele ROM (1.27.12.11).
  • Onze provider is KPN, we hebben daar een zakelijk abonnement + internet met 10Mb datalimiet.
  • Van de 3 mensen bij ons die een Kaiser hebben, doen het er 2 niet meer. In totaal hebben 5 mensen hetzelfde abonnement, maar 3 hebben een Kaiser, 2 hebben een Touch.
  • De simkaarten doen het wél in een andere telefoon (Een Samsung D500).
  • We hebben al een paar keer een soft-reset geprobeerd, ik ben nu bezig met een backup zodat ik een hard-reset kan doen.
Dat lijkt verdacht veel op wat ik heb gehad. Hier mijn troubleshoot (en oplossing):
UltraSub schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 18:13:
[...]

Hard reset gedaan. Still nogo. Zelfde probleem :(
T-Mobile sim van mijn vader geprobeerd in de Tytn, zelfde probleem. (en zijn telefoon werkt met die sim op dezelfde locatie perfect). Dus aan de sim ligt het niet. Het lijkt echt een probleem van de telefoon.. Kies ik find network, dan connect het ding, maar @random klapt hij er weer uit.
Mooi k*t..

/edit
It gets better..
Nu de KPN sim van mijn werk er in. Werkt perfect. Nog geen dropout gehad.
Lijkt dus een combinatie van de telefoon met T-Mobile??
Remember, T-Mobile sim in een andere telefoon, werkt. Diezelfde sim in de Tytn, nogo. KPN sim in de Tytn, werkt als een tierelier.

* UltraSub totally baffled... 8)7

/edit 2
Ok, weer een stapje verder. Ik heb nu een werkende verbinding. Wat heb ik gedaan?
Phone settings -> Band -> Select your network type
Heb ik van auto naar GSM gezet. Selecteer ik daar WCDMA, dan doettie het niet.

Select your GSM/UMTS band
Heb ik nog steeds op auto staan.

Naar ik begrijp van zoektochten op het net, is WCDMA UMTS. Ik heb dus effectief mijn Kaiser fixed op het GSM netwerk gezet, daarmee verhinderend dat hij 3G (UMTS) probeert te doen. Mijn internetsnelheid is er dus wel op achteruit gegaan, maar ik ben tenminste weer telefonisch bereikbaar, en heb ook wel weer een constante internetverbinding voor mijn pushmail.

Maar wat gaat er nu fout als ik deze setting op auto laat staan? Ik denk dat UMTS hier instabiel is, en dat de Kaiser daar niet goed mee om gaat. Want ik mag toch aannemen dat als ik zo'n setting op auto zet, hij toch op zijn minst een GSM verbinding kan onderhouden. Het komt toch wel vaker voor dat er ergens geen 3G beschikbaar is. Of zou het iets van T-Mobile zijn? Vind het zo raar dat een anderhalve week flawless werkt met alles op auto, en sinds vrijdagavond ineens niet meer.
Hoe hebben andere T-Mobile PIT gebruikers met een Kaiser deze setting(s) staan?
Het lijkt er op dat er een probleem met een UMTS cell was hier in de buurt, daarnaast heb ik een nieuwe SIM opgehaald bij T-Mobile, en het probleem heeft zich daarna niet meer voor gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-08 17:18
atjong schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 13:58:
Het duurt veel te lang voordat de telefoon gelockt wordt als ik de ophangtoets ingedrukt hou; 3 sec. Weet iemand of ik deze tijd kan verkorten? 1 sec is lang genoeg.

Of een alternatief: Wat moet ik als actie opgeven in het scherm Knoppen om te cameratoets te gebruiken om de telefoon te locken?
Hier twee apps die de telefoon locken; deze kan je dus aan een button binden.

Bij het zoeken hiernaar kwam ik ook Automatic Keylock tegen, wat volgens mij precies doet waar een paar pagina's terug zo om gezeurd (;)) werd: de foon wordt daarmee automatisch gelocked na een x aantal seconden zonder activiteit.

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey!
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 18:36
UltraSub schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 15:37:
[...]

Dat lijkt verdacht veel op wat ik heb gehad. Hier mijn troubleshoot (en oplossing):

[...]

Het lijkt er op dat er een probleem met een UMTS cell was hier in de buurt, daarnaast heb ik een nieuwe SIM opgehaald bij T-Mobile, en het probleem heeft zich daarna niet meer voor gedaan.
Het probleem is iig opgelost, een hard-reset deed het hem! Niet de leukste oplossing, maar ach. De telefoon is al weer bijna helemaal ingesteld, dadelijk eerst maar weer een backup maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Ma.rkus.nl schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 15:48:
Hier twee apps die de telefoon locken; deze kan je dus aan een button binden.
Thanks Ma.rkus.nl! Ik ga ze testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dlenstra schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 17:51:
[...]

Waar kun je die profielen zien? Ik kan ze zo nergens vinden. bij connections binnen settings kan ik alleen een vodafone GPRS verbinding vinden. Lijkt mij dus dat ik die gebruik voor mms.

Edit: ik dacht, laat ik eens op onderzoek uitgaan en het zelf eens proberen. dus ik een mms laten sturen naar mijn foon, krijg ik een smsje dat ik een mms heb ontvangen ipv de mms op mijn foon. Blijkt dat ik zo ook niet kan versturen. Heb vermoedelijk last van hetzelfde probleem.

Om te kijken of het aan het verwijderen van de proxy ligt heb ik mijn verbinding opnieuw laten instellen door de connection wizard maar ook nu kan ik nog steeds niet een mms versturen of ontvangen. Ik weet niet waar het aan ligt en zo ook blij zijn als iemand hier een oplossing voor heeft.
Ik heb denk ik de oplossing gevonden. Het ligt in ieder geval niet aan de proxy. Die kun je gewoon uit laten staan zodat msn werkt! Ik kwam erachter dat mijn MMS profiel fout stond. Het stond op WAP profiel maar het moet staan op Vodafone MMS. Je kunt dit terugvinden bij berichten -> menu -> mms opties en dan het tabblad servers. Kies eigenschappen van Vodafone MMS en dan moet je daar het profiel op vodafone mms zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cryonic90 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 18:42:
[...]

Klopt je moet altijd eerst de eerste keer een mms verstuurd hebben voordat je ze kunt ontvangen. (eenmalig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chow
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Bestaan er programma'tjes als 'JackFlash' en 'JackSprat' voor 'Windows Mobile'-apparaatjes?

'JackFlash' en 'JackSprat' waren voor de 'Palm' en hun functies waren respectievelijk: ongebruikte ruimte in de flash ROM benutten door er andere programma's in te zetten en niet gebruikte programma'tjes in de flash ROM eruit halen zodat je de vrijgekomen ruimte weer kon gebruiken.
Het werd gemaakt door Brayder technologies (bestaat niet meer). Werkte op mijn 'Sony Clié' uitstekend en legaal (zolang je maar legale versies in de flash ROM stopte).

Lijkt me makkelijker werken dan steeds een gepersonlaiseerde ROM te moeten maken en alles opnieuw moeten flashen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 10:06
Goed, eigenlijk durf ik niet zo in dit topic te posten, maar aangezien ik via google/oude topics geen oplossing heb gevonden voor mijn probleem, kaart ik het hier toch maar aan.
Sindskort heb ik het probleem als ik een SMS/MMS wil verzenden, WM6 met de volgende melding komt:
'Kan een of meer geadresseerden niet herkennen of het adres is ongeldig. Wilt u het bericht toch verzenden?"
Ik weet dat het een goed telefoonnummer en/of contactpersoon is, wat kan ik doen om dit probleem te verhelpen?

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
  • Laatst online: 14-08 17:18
^ die kwam ik ook in het Touch topic tegen, en de enige aangeboden oplossing zal je niet aan staan gok ik:
IC3M4N schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 10:49:
ik heb dit probleem opgelost door 2 keer een hard reset uit te voeren...
Het klinkt raar maar na de 2de harde reset was het probleem opgelost!

[ Voor 6% gewijzigd door Ma.rkus.nl op 21-03-2008 22:18 ]

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 10:06
Hmm dat zou jammer zijn -O-. Pimbackup dan maar gaan gebruiken om oa de sms te kunnen bewaren/backuppen -O-

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 09:23
http://www.htcclassaction.org is al een maand niet meer bij gewerkt. Heeft er iemand hier toevallig al meer info? Het is tenslotte al eind maart.

En iemand al meer info over wanneer de officiële en legale WM 6.1 update komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paoloA
  • Laatst online: 31-08 09:00
Iedere keer als ik bel of gebeld heb, dan krijg ik het startkeuzemenu ´uitgeklapt´. Dit is zwaar irritant en ik vroeg me af of hier iets aan te doen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Fast sleep disabled?
Ik snap niet dat Kaisertweak en andere tools dit als advised aanmerken. Hoe de fok moet je bellen met een actief touchscreen tegen je oor? Dat scherm moet bij bellen eigenlijk meteen uit, nadat je opneemt, of op bellen drukt. Of zo'n sensor als de iPhone heeft, die proximity sensor. Ook heel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckybasterd
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 15:32
Sjowhan schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 21:18:
Goed, eigenlijk durf ik niet zo in dit topic te posten, maar aangezien ik via google/oude topics geen oplossing heb gevonden voor mijn probleem, kaart ik het hier toch maar aan.
Sindskort heb ik het probleem als ik een SMS/MMS wil verzenden, WM6 met de volgende melding komt:

[...]

Ik weet dat het een goed telefoonnummer en/of contactpersoon is, wat kan ik doen om dit probleem te verhelpen?
Dit heb ik ook een keer gehad en toen moest ik een hard reset uitvoeren... heb toen ook op internet gezocht en na lang zoeken bleek het een of andere tytn bug te zijn... naar mijn weten nog nooit in dit forum tegengekomen...
Dat was de enige keer dat mijn tytn ge"hard"reset moest worden. :(
Dus contactpersonen enz ff syncen met je pc en hardresetten... als iemand anders een andere oplossing vindt hoor ik dat graag. ;)

grtz lucky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

musiqman schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 22:03:
en mms doet het. ff de instellingen van de site geplukt. je hoeft het dus niet aan te zetten. gewoon je instellingen goed opslaan, dan doet ie het.

HA waar de tech support en balie medewerkers het niet lukte (ok da was dna ook wel de treo, maar toch)

Kan weer mmsen :D
Welke instellingen zijn dit precies? ben er achter dat ik ook geen mms op mijn foon ontvang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -JeeDee-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-02 13:56
ZIt met zelfde sms probleem. Zal dan maar is hardreset proberen, maar over het contactpersonen kopieren heb ik de volgende mededeling:

ik vink op mn Kaiser contactpersonen uit, bij AntiveSync en al mijn contactpersonen waren spontaan verdwenen!
Nu sluit ik m aan op mn pc, ACtiveSync, maar is niks veranderd op de telefoon! Heel raar en wazig allemaal.
Ben wel ergens de instelling: instellingen/updates overnemen van de telefoon/pc. Daar zal het dan misschien aan liggen, maar contactpersonen handmatig toevoegen heeft me te veel tijd gekost, bovendien, als ik van die sms bug af wil komen, moet ik dus weer een hardreset doen en ben ik ze weer kwijt.
Kan iemand mij de juiste manier van werken/instellingen mededelen, zodat ik niet nog een keer alles kwijt ben. Had naar mijn weten die bovengenoemde instelling op 'overnemen van de pc' staan en nog ging het mis namelijk!
Bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
waarom geen (meegeleverde) sprite backup gebruiken dan. Ik gebruk ze bijde en bijde slaan ze contacten op. Sprite is wel uitgebreider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SierdW
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-11-2024
Tot gisteren was ik uitermate tevreden met mijn toestel. Gisteren kreeg ik echter een sms terwijl het toestel in mijn broek zat, toen ik hem tevoorschijn haalde was het scherm helemaal wit, en was een zwart vlak te zien in de vorm van een blad. Een reset helpt niet, direct na inschakeling van het toestel krijg ik dit te zien. Iemand die dit eerder heeft gehoord? Morgen maar even contact zoeken met HTC.
Afbeeldingslocatie: http://www.weidema.eu/images/IMG_5416.JPG

Ik heb verder geen dingen als nieuwe firmware, HardSPL oid geinstalleerd, toestel is helemaal origineel...

:(

[ Voor 11% gewijzigd door SierdW op 16-04-2008 09:52 . Reden: img url aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 11:41

rimpeldinky

nani?

SierdW schreef op maandag 24 maart 2008 @ 11:29:
Tot gisteren was ik uitermate tevreden met mijn toestel. Gisteren kreeg ik echter een sms terwijl het toestel in mijn broek zat, toen ik hem tevoorschijn haalde was het scherm helemaal wit, en was een zwart vlak te zien in de vorm van een blad. Een reset helpt niet, direct na inschakeling van het toestel krijg ik dit te zien. Iemand die dit eerder heeft gehoord? Morgen maar even contact zoeken met HTC.
[afbeelding]

Ik heb verder geen dingen als nieuwe firmware, HardSPL oid geinstalleerd, toestel is helemaal origineel...

dat is een kapot scherm... je ziet een scheur lopen van l naar r midden door de zwarte vlek :o

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SierdW
Als er iemand voorzichtig is met het toestel dan ben ik het wel, ik weet 100% zeker dat het toestel niet is gevallen oid. Het heeft de hele tijd veilig in mijn broekzak gezeten, zonder dat er sleutels bij zitten. Als het scherm uit is kan ik ook heel vaag de vormen zien zoals die te zien zijn als het scherm aan staat. Denk dus inderdaad ook dat het scherm kapot is. Morgen maar bellen met HTC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Ik heb de Tytn II nu ongeveer 1 maand. Gisteren heb ik een Nokia N82 binnen gekregen voor mijn vrouw. Ik heb lang tussen een N95 en een Tytn II getwijfeld, maar uiteindelijk toch voor d eTytn gekozen. Tot gister was ik nog redelijk tevreden met mijn Tytn, maar nu ik de N82 in real life heb meegemaakt, ben ik gelijk overdonderd hierdoor en begin ik zeer aan mijn eigen keuze voor de Tytn te twijfelen. 8)7

Ik weet dat het appels met peren vergelijken is, maar ik doe het toch.

De N82 kan alles wat de Tytn ook kan op het qwerty toetsenbord na. Maar de N82 is veel lichter (dit wist ik van te voren, maar nu valt pas op hoeveel ongeveer 90 gram verschil maakt), kleiner en betere pasvorm voor in een kleine zak,

Maar vooral het scherm is echt een wereld van verschil. De N82 is zoveel mooier en scherper. Veel betere inkijkhoek etc etc. _/-\o_
De geluidskwaliteit van zowel de speakers als de headset is ook veel beter.

Maar ook de gebruiksinterface is veel inventiever. De Nokia doet wat jij wilt en denkt. Windows is toch niet geschikt voor zo'n klein ding. Dat gepriegel met een stylus. En Windows met de vinger of 4way pad bedienen is ook niet prettig. Bovendien heeft Windows veel te veel opties en icoontjes en tabbladen.
De N82 is ook veel sneller en ook grafisch dus veel beter.

Over de camera hoeven we het al helemaal niet te hebben. De N82 met xeon flits is perfect, maakt betere of gelijkwaardige foto's dan m'n Ixus. En is ook veel gebruiksvriendelijker.
De N82 is dus een perfecte mp3 en compact camera vervanger. De Tytn duidelijk niet. Daar heb je nog een losse mp3 speler en camera bij nodig voor acceptabele kwaliteit.

Het rare is dat de N82 ook nog een stuk goedkoper is, maarja daar heb ik nu niks meer aan. |:(

Ben ik nu te negatief over mijn eigen Tytn en zie ik voordelen van de Tytn t.o.v. de Nokia over het hoofd? Dan laat ik mij graag geruststellen. Zoniet dan ga ik toch maar denken aan een omruil....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:49
[afbeelding]

Jammer maar helaas... je LCD is kapoet. Heb hetzelfde gehad, na 4 dagen. Ik ging trainen en ik vergat dat ik dat ding nog in m'n broekzak had zitten. Kwam de stang met gewichten tegenaan, krrrrk. Zelfde effect. Een wit scherm met een barst en een zwarte plek. Heeft me 130 euro gekost om dit te laten fixen door T-Mobile. Viel me nog 100% mee.

Oja, en voor de info: je hoort zo'n ding dus niet in je broekzak te houden (officieel). Je krijgt er ook niet voor niets zo'n hoesje bij.

[ Voor 6% gewijzigd door benchMarc op 24-03-2008 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiebert
  • Laatst online: 17-09 13:55
benchMarc schreef op maandag 24 maart 2008 @ 13:43:
[...]
Jammer maar helaas... je LCD is kapoet. Heb hetzelfde gehad, na 4 dagen. Ik ging trainen en ik vergat dat ik dat ding nog in m'n broekzak had zitten. Kwam de stang met gewichten tegenaan, krrrrk. Zelfde effect. Een wit scherm met een barst en een zwarte plek. Heeft me 130 euro gekost om dit te laten fixen door T-Mobile. Viel me nog 100% mee.

Oja, en voor de info: je hoort zo'n ding dus niet in je broekzak te houden (officieel). Je krijgt er ook niet voor niets zo'n hoesje bij.
Wat nog wel kan in zo'n geval (vermits geinstalleerd natuurlijk) is met Pocket Controller o.i.d. op het apparaat af. Kan soms handig zijn voor de backup....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Ik had hetzelfde probleem. Printplaatje van het scherm is gebarsten, wat duidt op valschade (of te vaak te hard op het schermpje gedrukt).

Viel bij mij buiten de garantie, dus was een aardig bedrag kwijt voor een nieuw toestel. Moraal van dit verhaal: gebruik het mapje 24/7!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peet73
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-05-2022
Heeft iemand al ervaring met deze ROM-update:
NoThrills WM 6.1 NLD *Dutch* V3 - FINAL

*knip* we willen geen links naar ROMs zien

Moet de Tytn2 sneller en stabieler laten werken!!

[ Voor 37% gewijzigd door pven op 24-03-2008 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dit is een aanrader, erg snel en stabiel!
Peet73 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 16:24:
Heeft iemand al ervaring met deze ROM-update:
NoThrills WM 6.1 NLD *Dutch* V3 - FINAL

*knip* we willen geen links naar ROMs zien

Moet de Tytn2 sneller en stabieler laten werken!!

[ Voor 18% gewijzigd door pven op 24-03-2008 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:19
Net maar even d'r op gezet. Voelt snel inderdaad. Over stabiliteit kan ik natuurlijk nog weinig zeggen, kijken hoe die o.a. met 3rd party apps omspringt de komende tijd.

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiebert
Master FX schreef op maandag 24 maart 2008 @ 17:30:
Net maar even d'r op gezet. Voelt snel inderdaad. Over stabiliteit kan ik natuurlijk nog weinig zeggen, kijken hoe die o.a. met 3rd party apps omspringt de komende tijd.
Hoe zit het met de gps fix bij deze versie. Tot op heden geven de Engelse versies hierop wat problemen waardoor een fixtijd > 1 minuut bedraagt (zonder aanvullende maatregelen) als je al een fix krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
swiebert schreef op maandag 24 maart 2008 @ 17:52:
[...]

Hoe zit het met de gps fix bij deze versie. Tot op heden geven de Engelse versies hierop wat problemen waardoor een fixtijd > 1 minuut bedraagt (zonder aanvullende maatregelen) als je al een fix krijgt.
dat is bij mij al zo zonder rom update.

echt vervelend als je even snel de weg op moet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet je eens een andere Radio ROM proberen ;)
Dat ligt niet aan de ROM zelf.
swiebert schreef op maandag 24 maart 2008 @ 17:52:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
waarom meteen iets met de rom doen als er kennelijk iets mis is met de gps (software/ontvanger) :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiebert
musiqman schreef op maandag 24 maart 2008 @ 18:59:
waarom meteen iets met de rom doen als er kennelijk iets mis is met de gps (software/ontvanger) :s
Hier met de wwe rom 1.56 bla bla bla met zowel de 11 als de 17 versie geen enkel probleem met de GPS. Echter de 6.1 roms die ik tot op heden heb geprobeerd geven problemen (ondanks quickgps tool aan boord). Anyway als je niet (na een eerste fix en zeker i.c.m. quickgps) niet een snelle fix hebt lijkt me je TYTN niet lekker. Rom udates hebben dan volgens mij inderdaad weinig zin. (ow ja: toen de tytn nog een vario III was had ik ook geen problemen met de gps-supersnellle fix en zelfs in huis goede ontvangst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
dit is de 1 56 172 3 rom. als ik eenmaal verbinding heb werkt tt snel en goed maar fixen kost echt en flinke minuut of meer.

[ Voor 5% gewijzigd door musiqman op 25-03-2008 06:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 19:22

GraasGast

Analogue Heaven

De telefoon in je broekzak gaat prima, als je maar altijd zorgt dat het schermpje tegen je been zit en niet naar buiten toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SierdW
GraasGast schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:17:
De telefoon in je broekzak gaat prima, als je maar altijd zorgt dat het schermpje tegen je been zit en niet naar buiten toe.
Zo dacht ik ook, en dat deed ik ook ALTIJD bewust. Ik snap daarom ook niet wat er nu is gebeurd, maar als ik wat google en dan vooral in het engels kom ik meerdere personen tegen die tegen hetzelfde probleem zijn gelopen.
I've had my V1615 for a couple of weeks now, but the screen has developed a fault. A small crack has appeared at the bottom of the screen which is surrounded by dead pixels, but the crack appears to be underneath the screen (on the LCD) as the surface of the screen is unmarked. I've not dropped the device at all and there are no other signs of damage, it just appeared from nowhere. I have read on other forums that this has happened to other users of this model (HTC Kaiser / Tytn2).
After 2 weeks the screen on my TYTNII cracked while carrying it in a loose pocket without any noticeable trauma. Protector was on. Didn't sit on it/drop it etc. Seems others have had this problem. HTC say not their problem but screen seems to be very fragile. Any thoughts/advice.
Ik heb zojuist ook contact gehad met HTC Benelux, zij hebben mij het nummer gegeven van de reparatieservice in België. Ondanks het feit dat ik weet dat ik voorzichtig ben met het toestel en 100% zeker weet dat ik niet ergens tegenaan heb gestoten, ben ik wel bang dat dit de uitkomst zal zijn van een eventueel onderzoek. Zij weten niet hoe ik met mijn toestel omga :| . Zal een afspraak maken als ik donderdag weer thuis ben... :(

[ Voor 31% gewijzigd door SierdW op 25-03-2008 15:36 . Reden: Quotes toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Het kan natuurlijk ook dat je een strakke broek aan had en dat je tijdens een beweging je TyTN hebt gecrushed in je zak. Dat is namelijk ook een manier waarop het gebeurd kan zijn. Dus door het 'buigen' van je toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Hoe zit t trouwens met die simlock. Kan die er niet af? Waarom zijn die branded's eigenlijk gelocked. je hebt al extra 10 eur web abbo per maand. Simlock is n btje erg overdreven dan toch :S

ik lees trpuwens op de Vodafone uk site dat ze m daar alle branded telefoons gratis unlocken (en bij jonger dan een jaar voor een klein bedrag)

Weet iemand of dit ook in Nl het geval is?

Heb t al

http://www.vodafone.nl/pr...estel/Simlock_vrij_maken/

Pff das nog nie al wat... Stuk duurder dan de Uk.

[ Voor 49% gewijzigd door musiqman op 25-03-2008 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:06
.KeN. schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 17:17:
Het kan natuurlijk ook dat je een strakke broek aan had en dat je tijdens een beweging je TyTN hebt gecrushed in je zak. Dat is namelijk ook een manier waarop het gebeurd kan zijn. Dus door het 'buigen' van je toestel.
Skinny Jeans misschien... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:42
musiqman schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 19:01:
Hoe zit t trouwens met die simlock. Kan die er niet af? Waarom zijn die branded's eigenlijk gelocked. je hebt al extra 10 eur web abbo per maand. Simlock is n btje erg overdreven dan toch :S

ik lees trpuwens op de Vodafone uk site dat ze m daar alle branded telefoons gratis unlocken (en bij jonger dan een jaar voor een klein bedrag)

Heb t al

Als je gewoon een jaartje wacht kost het je natuurlijk helemaal niets!

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Beste mensen.

Ik heb een raar probleem. heb op het internet gezocht, maar kom niet echt tot een oplossing.

Als ik een email via mijn TyTn2 wil verzenden dan krijg ik dat ik op een blocked IP RBL listing sta. Ik heb vervolgens even gezocht wat dat inhoud, dat zou betekenen dat ik ooit spam heb verstuurd. Maar dat is dus niet het geval.
Ik heb contact met Chello gehad, en die konden mij vertellen dat mijn account niet op een spamlist staat.

Ik kan wel emails ontvangen via Outlook op mijn TyTn2, alleen niet verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eerst even op XDA Devs ;)
musiqman schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 19:01:

Heb t al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiebert
peugeot206gt schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 20:52:
[...]

Als je gewoon een jaartje wacht kost het je natuurlijk helemaal niets!
Al met al is er inmiddels een DHZ unlock pakket beschikbaar op Internet. Is even wat pielen met radiorom flashen alleen hoef je dan geen jaar te wachten. Wel zo makkelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Jieve schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 21:23:
Beste mensen.

Ik heb een raar probleem. heb op het internet gezocht, maar kom niet echt tot een oplossing.

Als ik een email via mijn TyTn2 wil verzenden dan krijg ik dat ik op een blocked IP RBL listing sta. Ik heb vervolgens even gezocht wat dat inhoud, dat zou betekenen dat ik ooit spam heb verstuurd. Maar dat is dus niet het geval.
Ik heb contact met Chello gehad, en die konden mij vertellen dat mijn account niet op een spamlist staat.

Ik kan wel emails ontvangen via Outlook op mijn TyTn2, alleen niet verzenden.
Gebruik je wel de juiste SMTP server, als je namelijk niet via WLAN verzend moet je SMTP server van je provider gebruiken :D misschien een idee om dat ff te testen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
peugeot206gt schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 22:44:
[...]

Gebruik je wel de juiste SMTP server, als je namelijk niet via WLAN verzend moet je SMTP server van je provider gebruiken :D misschien een idee om dat ff te testen...
Ik heb inmiddels gebelt met Klantenservice. Die gaf me een uitgaande smtp die ik moest gebruiken. Alleen dat werk dus niet.

mail0612345678.vodafone.nl (0612345678 door me eigen nummer vervangen)
authsmtp.vodafone.nl

Heb die 2 geprobeerd, maar werkt nog niet. Terwijl ontvangen prima gaat...

Ik heb inmiddels iets verkeerd gedaan, als ik email wil verzenden dan krijg ik een melding dat hij niet kan conecten met gprs. Ik heb perongeluk bij Vodafone gprs de Proxyserver leeg gemaakt, maar weet het adres niet meer. Iemand die me kan helpen?!

[ Voor 20% gewijzigd door Jieve op 25-03-2008 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KarlMarX schreef op maandag 24 maart 2008 @ 13:38:
Ik heb de Tytn II nu ongeveer 1 maand. Gisteren heb ik een Nokia N82 binnen gekregen voor mijn vrouw. Ik heb lang tussen een N95 en een Tytn II getwijfeld, maar uiteindelijk toch voor d eTytn gekozen. Tot gister was ik nog redelijk tevreden met mijn Tytn, maar nu ik de N82 in real life heb meegemaakt, ben ik gelijk overdonderd hierdoor en begin ik zeer aan mijn eigen keuze voor de Tytn te twijfelen. 8)7

Ik weet dat het appels met peren vergelijken is, maar ik doe het toch.

De N82 kan alles wat de Tytn ook kan op het qwerty toetsenbord na. Maar de N82 is veel lichter (dit wist ik van te voren, maar nu valt pas op hoeveel ongeveer 90 gram verschil maakt), kleiner en betere pasvorm voor in een kleine zak,

Maar vooral het scherm is echt een wereld van verschil. De N82 is zoveel mooier en scherper. Veel betere inkijkhoek etc etc. _/-\o_
De geluidskwaliteit van zowel de speakers als de headset is ook veel beter.

Maar ook de gebruiksinterface is veel inventiever. De Nokia doet wat jij wilt en denkt. Windows is toch niet geschikt voor zo'n klein ding. Dat gepriegel met een stylus. En Windows met de vinger of 4way pad bedienen is ook niet prettig. Bovendien heeft Windows veel te veel opties en icoontjes en tabbladen.
De N82 is ook veel sneller en ook grafisch dus veel beter.

Over de camera hoeven we het al helemaal niet te hebben. De N82 met xeon flits is perfect, maakt betere of gelijkwaardige foto's dan m'n Ixus. En is ook veel gebruiksvriendelijker.
De N82 is dus een perfecte mp3 en compact camera vervanger. De Tytn duidelijk niet. Daar heb je nog een losse mp3 speler en camera bij nodig voor acceptabele kwaliteit.

Het rare is dat de N82 ook nog een stuk goedkoper is, maarja daar heb ik nu niks meer aan. |:(

Ben ik nu te negatief over mijn eigen Tytn en zie ik voordelen van de Tytn t.o.v. de Nokia over het hoofd? Dan laat ik mij graag geruststellen. Zoniet dan ga ik toch maar denken aan een omruil....
Ik heb de Vario 3 ook gehad maar gelukkig weer in kunnen ruilen wat een vlut dingzeg....
De vario 2 was zwaar oke, maar dit ding is echt een drol....

Ik zit te twijfelen welke mobiel ik neem als mijn contract afgelopen is, de Vario 4 of de Nieuwe nokia op dat moment :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redah
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:03
Jieve schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 23:05:
[...]

Ik heb inmiddels gebelt met Klantenservice. Die gaf me een uitgaande smtp die ik moest gebruiken. Alleen dat werk dus niet.

mail0612345678.vodafone.nl (0612345678 door me eigen nummer vervangen)
authsmtp.vodafone.nl

Heb die 2 geprobeerd, maar werkt nog niet. Terwijl ontvangen prima gaat...

Ik heb inmiddels iets verkeerd gedaan, als ik email wil verzenden dan krijg ik een melding dat hij niet kan conecten met gprs. Ik heb perongeluk bij Vodafone gprs de Proxyserver leeg gemaakt, maar weet het adres niet meer. Iemand die me kan helpen?!
POP-server: Je eigen POP-server
SMTP-server: authsmtp.vodafone.nl
Login: mail0612345678 (je eigen telefoonnummer)
Password: je MyVodafone wachtwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan iedereen met problemen :'( betreffend vodafone mail, mms etc...
ik heb nu al 2 weken :P de vodafone rom van dutty _/-\o_ (WM6.1 5.2.19199 UC RTM no cube) draaien (zie XDA) en ik moet zeggen dat ik nog geen betere ben tegengekomen :) .
Alles werkt out of the box, ja ook messenger, streaming video :9 en al het andere waar ik voorheen tegen een muur |:( opliep.
Wel nog even een camera patch 5.04 29195 gedaan en ook hier verbluffende resultaten 8)
Voorlopig hoef ik niet meer te flashen :O , ben zeeeer verheugd met deze rom! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 09:38:
ik heb nu al 2 weken :P de vodafone rom van dutty _/-\o_ (WM6.1 5.2.19199 UC RTM no cube) draaien (zie XDA) en ik moet zeggen dat ik nog geen betere ben tegengekomen :) .
't Is alleen helaas geen NL rom he :|.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Alles werkt out of the box, ja ook messenger, streaming video :9 en al het andere waar ik voorheen tegen een muur |:( opliep.
Wel nog even een camera patch 5.04 29195 gedaan en ook hier verbluffende resultaten 8)
Voorlopig hoef ik niet meer te flashen :O , ben zeeeer verheugd met deze rom! O-)
Camera doet het beter?

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 01:03:
[...]

Ik heb de Vario 3 ook gehad maar gelukkig weer in kunnen ruilen wat een vlut dingzeg....
De vario 2 was zwaar oke, maar dit ding is echt een drol....

Ik zit te twijfelen welke mobiel ik neem als mijn contract afgelopen is, de Vario 4 of de Nieuwe nokia op dat moment :?
Gelukkig ben ik niet de enige. :D
Wat is een Vario 4?
En als niemand meer met goede argumenten komt om m'n Tytn II te houden dan is ie binnenkort bij V&A te vinden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik wil toch ook weer eens gaan flashen. Ben nooit helemaal tevreden geweest over de standaard T-Mob ROM. Wil dus een Dutty ROM gaan proberen. Maar weet iemand hier of de standaard T-Mob ROM ook nog ergens te krijgen is voor het geval dat?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Even goed zoeken op xda-dev. Staan een hele hoop standaard roms op.
(bedoel écht goed zoeken ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Ik heb sinds gisteren mijn unbranded HTC TyTN II binnen en ben erg erg tevreden over. Hij staat standaard gewoon bijna helemaal goed, vooral die HTC Today Plugin is erg tof _/-\o_

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 11:34:
Ik wil toch ook weer eens gaan flashen. Ben nooit helemaal tevreden geweest over de standaard T-Mob ROM. Wil dus een Dutty ROM gaan proberen. Maar weet iemand hier of de standaard T-Mob ROM ook nog ergens te krijgen is voor het geval dat?
Heb deze roms meerdere malen uitgeprobeerd maar merk dat de batterij snel leeg loopt. Heb nu een orginele HTC rom draaien met geupgrade radio rom. Verder HTC home met agenda plugin (zie pagina 1). Kan ca. anderhalf dag mee uit de voeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Hmm.. die ervaring heb ik dus net andersom. De originele roms lopen hier harder leeg...

Ff wat anders;
Ik probeer in HTC Weather mijn stad te zetten. Zie diverse "hacks" op andere foras middels locationcode en zo. Iedere keer als ik dit instel, krijg ik echter de melding dat het weer niet opgehaald kon worden. En dat terwijl de code toch echt klopt, want als ik naar accuweather ga, is dat de exacte code. Meer mensen met dit probleem? Ook al geprobeerd met HTC Home customiser, maar levert hetzelfde probleem op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:32
Ja zelfde probleem, wel jammer. Ik zou ook graag mijn eigen plaats erin hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

My-life schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:10:
Ja zelfde probleem, wel jammer. Ik zou ook graag mijn eigen plaats erin hebben.
Je kunt wel je eigen plaats erin willen hebben, maar hij pakt nog steeds het weer van de dichtsbijzijnde grote plaats die nu al in de lijst staat. Dit omdat er gewoon niet voor meer locaties een weersvoorspelling wordt gemaakt.

Ik heb trouwens bijna geen problemen met de batterij kwa lengte van gebruik. Ik kan er als bluetooth aanstaat en email elk uur wordt gedownload (6 meelboxen met elk uur meerdere emails) ongeveer 2 tot 2 en een halve dag mee, dan staat hij dag en nacht aan. Dit is een originele unbranded tytn nederlandse versie.
Wat scheelt is: schermverlichting op zwakste stand. In de hoogste stand houd hij het met hetzelfde gebruik 1 dag vol
Tweede ding wat helpt is: "automatische scherm uitzetten" uitzetten. Gewoon even zelf met de vinger het knopje indrukken. Ik heb de indruk dat hij meer stroom verbruikt als hij zelf in de automatische dimmer komt.
Ik ben er trouwens kwa batterij verbruik op vooruit gegaan met netwerk switch. Ik had T-mobile voor een half jaar met de tytn. Toen was 2 dagen echt de max. Nu met Vodafone is 2.5 dagen goed haalbaar. De hsdpa van vodafone is ook vele malen sneller dan de umts van T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:06
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 15:44:
[...]

Heb deze roms meerdere malen uitgeprobeerd maar merk dat de batterij snel leeg loopt. Heb nu een orginele HTC rom draaien met geupgrade radio rom. Verder HTC home met agenda plugin (zie pagina 1). Kan ca. anderhalf dag mee uit de voeten.
ik draai nu met de Radio Rom versie 1.58.21.23 en deze geeft voor mij de langste batterij tijd!..samen met de nieuwste Dutty Rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Heb gisteren me pc opnieuw geinstalleerd en heb nu ineens het probleem dat activesync 4.5 niet meer werkt. Zodra ik me tytn2 aansluit zie je in de taakbalk de 2 pctjes met het gele balletje daarna gaat dit weg en gaat activesync zoeken. Maar dit gaat maar door en geeft dan uiteindelijk aan dat er geen connectie gemaakt kon worden. De probleemoplosser geeft geen problemen. als ik mij me netwerk connecties kijk staat me pda daar gewoon als connectie met zijn eigen ip adres. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn, en vooral wat ik eraan kan doen ??!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hammerhead
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 08:00
Ik kwam mijn programma net tegen in het Touch Dual draadje, dus dacht kan het hier gelijk ook even laten zien. Het is niet echt specifiek voor de TyTN II, maar ik neem aan dat er ook Linux gebruikers zijn met een TyTN II en die kunnen nu ook gebruik maken van syncen onder linux en hebben ook de beschikking over een ActiveSync-achtig telefoon management programma.

Voor wat betreft het syncen met Linux PIM programmas wil ik jullie graag doorverwijzen naar de website van het SynCE project. Dit project levert onder andere een sync-engine (die activesync praat met de telefoon) met bijbehorende plugin voor het opensync plugin zodat het opensync framework gebruikt kan worden om het uiteindelijk sync werk te doen naar kontact/evolution.

Voor het telefoon-management deel van ActiveSync heb ik een vervanger voor Linux (bijna ook FreeBSD, we zijn op dit moment de onderliggende componenten aan het omscrhijven om dit ook te supporten) geschreven: SynCE-KPM (Kde PDA Manager). Alhoewel er KDE in de naam zit, heb ik geen dependencies op KDE zelf, alleen maar op Qt4 en PyQt4.

Op dit moment kan SynCE-KPM de volgende dingen:
* Unlocken van password protected WM5/WM6 telefoons
* Weergeven van wat status informatie
* Weergeven van geinstalleerde programmas
* Verwijderen van een geinstalleerd programma
* Installeren van een CAB bestand wat op de harde schijf staat
* Aanmaken/Verwijderen van ActiveSync partnerships
* Tonen van ActiveSync voortgang (toont zelfde informatie op het scherm als wat je op de telefoon ziet op het scherm tijdens ActiveSync sessie)

Screenshots van het programma in actie.

Voortgang van het kopieren van een CAB bestand naar het device:
Afbeeldingslocatie: http://www.guidodiepen.nl/wp-content/uploads/2008/03/synce-kpm-screenshot24.png

Aanwezige partnerships en voortgang van een ActiveSync sessie die bezig is:
Afbeeldingslocatie: http://www.guidodiepen.nl/wp-content/uploads/2008/03/synce-kpm-screenshot29.png

Verder heb ik ook een screencast gemaakt van dit alles in actie en dit is te vinden in de SVN releaes post op mijn pagina.

Zoals ik al zei, het programma is niet echt specifiek voor de TyTN II, maar mensen met linux en een TyTN II zouden het misschien goed kunnen gebruiken ;)

Aviation is proof that given the will, we have the capacity to achieve the impossible.
--Eddie Rickenbacker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-03-2024
Ik heb de Dutty's Official WM6.1 5.2.19199 rom getest en deze was merkbaar sneller dan de originele kaiser rom. Helaas was deze wel engels, maar daar had ik weinig last van. Verder zat ik te twijfelen tussen de radioroms 1.58.21.23 en 1.64.08.21. Daarom besloot ik om ze allebij te testen maar merkten eigenlijk weinig verschil, voor mijn gevoel waren ze allebij efficienter dan de originele radiorom. Over dit pakket was ik best tevreden omdat het een stuk beter presteerden. Maar toen de NoThrills WM 6.1 NLD V3 19202 op het internet verscheen en er lovend over werd gesproken kon ik het toch niet laten om deze nederlandse rom te flashen. Hier zit al een radiorom bij inbegrepen namelijk de: 1.65.14.06.
Nu ik hier nu een paar dagen mee heb gewerkt bevalt hij mij zeer goed, hij is snel, efficient en stabiel.
Ik vind het ook wel fijn dat hij weer nederlands is, maar dat is bijzaak. Naar mijn mening presteert deze rom het beste tot nu toe en blijft hij voorlopig dus nog op mijn kaiser staan.

Iedereen ervaart een bepaalde rom op een andere manier, en je kan er dus alleen maar achter komen welke jij het fijnste vind door ze uit te proberen. Maar ik denk wel dat het bij de keuze nuttig is om verschillende meningen van andere te lezen om een bepaalde verwachting van een rom te krijgen.
Vandaar hier mijn mening/ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Heel interessant! Nu nog een goede vervanger voor m'n Office pakket!
Moet Mozzila wel eerst Thunderbird zodanig uitbreiden dat de visitekaartjes wat uitgebreider kunnen. Zoals de afbeeldingen bij contactpersoen en aantekeningen.

[ Voor 29% gewijzigd door Mini Poeper op 27-03-2008 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slings
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-06-2021
@jieve

Wat je ook kunt doen is gewoon een gmail account maken en de smtp van gmail gebruiken, deze heeft wel authenticatie nodig maar werkt dan ook altijd overal (bij mij in ieder geval).
Zit zelf niet bij vodafone maar bij orange. Reis erg veel, en kan vanuit ieder land probleemloos mailen via GPRS, 3G of WLAN.

Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:56
Weet niet of het hier mag:
Stel ik haal de HTC TyTN II uit Amerika is die dan te unlocken en hier te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
  • Laatst online: 17-09 19:42
DaYwaLkUr schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:37:
Weet niet of het hier mag:
Stel ik haal de HTC TyTN II uit Amerika is die dan te unlocken en hier te gebruiken?
Ja, probleemloos. Hoe dat moet is echter niet iets om hier uit te leggen, maar da's met een beetje zoekwerk in 5 minuten duidelijk!

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

jasperv525 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 23:35:
Maar toen de NoThrills WM 6.1 NLD V3 19202 op het internet verscheen
Hey ik dacht dat ik diezelfde had maar zie nu dat in mijn infoscherm 5.2.19199 build 19199.1.0.0 staat. Zou je willen checken wat er bij jou staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Die NoThrills rom is niet engelstalig te krijgen he? Tenminste ik zag hem niet staan.. Of kijk ik er overheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-03-2024
atjong schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:59:
[...]

Hey ik dacht dat ik diezelfde had maar zie nu dat in mijn infoscherm 5.2.19199 build 19199.1.0.0 staat. Zou je willen checken wat er bij jou staat?
Bij mij staat er 5.2.19202 build 19202.1.0.0.
Dit is volgens mij de nieuwste NoThrills.
UltraSub schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:06:
Die NoThrills rom is niet engelstalig te krijgen he? Tenminste ik zag hem niet staan.. Of kijk ik er overheen?
De NoTrills rom is er in 6 verschillende talen, dus ook in het engels (WWE).
Zoek bij google maar op NoThrills WM 6.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

jasperv525 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:45:
Dit is volgens mij de nieuwste NoThrills.
Ik dacht dat NoThrills zijn Kaiser kwijt was en geen nieuwe roms meer kon (wilde?) maken? Nu ja, ik ga vanavond maar weer effe aan het lezen op xda. Thanks voor de info.

[ Voor 3% gewijzigd door atjong op 27-03-2008 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Kan je wat meer info geven hoe en wat precies. Dit klinkt intressant

*knip* die?

[ Voor 14% gewijzigd door pven op 27-03-2008 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Hoe krijg je trouwens de mobile favorieten in de map mobile favorites in je desktop i.e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueFlame
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 22:36
hmm.. bij een restore van een backup van SPB Backup moet je een volledige backup terugzetten.

Deed een backup terugzetten zonder PIM data (Agenda, contacten, taken) en dan start MSN (windows Live Messenger) niet meer op!

Na een volledige backup terug te hebben geplaatst werkt het weer.

Misschien handig voor anderen...

P.S.

Weet iemand hoe ik kan zorgen dat mn afspraken na komende zondag (ingang zomertijd) niet een uur eerder in mn agenda op de TyTN II staan dan in outlook op de PC?

[ Voor 20% gewijzigd door BlueFlame op 27-03-2008 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik loop al een tijdje te google'en en heb ook al de search hier gebruikt, maar kan het nergens vinden. Misschien kan iemand hier mij verder helpen? Ik ben op zoek naar een twitter client voor windows mobile (gebruik de laatste nothrils versie, maar zou niet uit moeten maken lijkt mij) die een onderdeel vormt met mijn pocket outlook. Dus net zoals je een inbox hebt voor sms en voor ieder e-mail account wat je ingesteld hebt dat je ook een inbox 'twitter' hebt die via het web die inbox vult en waarmee je al je twitteractiviteiten kan doen.
Voor de desktop outlook vond ik dit: http://www.techhit.com/OutTwit/ maar nu nog iets voor pocketoutlook.
Momenteel gebruik ik ceTwitter en heb ook TinyTwitter al gebruikt, maar zou al mijn messaging activiteiten gewoon centraal in pocket outlook willen hebben.

Iemand enig idee hier of er zo'n client is en waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Raven- camera doet het na die patch mijn inziens zeer goed, try and you'l see.. :*)
@musiqman- yep, link lijkt dezelfde, however it's all on xda.. search and find all you need to know. :)

Zoekt en gij zult vinden, vindt en gij weet wat u zocht! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Mhh ok. Zie daar door t (engelse) bos de boemen niet echt meer, vandaar hier de vraag ;)

Weet iemand trowuens of er ook al een oplossing is voor de streaming media problemen? (en dit dan zonder rom switch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
ik doelde meer op een oplossing van het probleem. Geen andere opties/software :p

ik krijg de 3 file niet gedownload :s

Heb ze. Werkt goed. Ook het opslaan van files is nu mogelijk:D

[ Voor 37% gewijzigd door musiqman op 27-03-2008 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Die NoThrills hebben toch best wel wat mensen problemen mee zie ik, als je de hele thread leest.

/edit
Overigens... in het grijze gebied hier op GoT (denk ik), ik heb HardSPL gedaan om Dutty te kunnen installeren. Iets wat ik nu niet helemaal begrijp, en 1-2-3 niet kan vinden op xda, moet ik nu voor het flashen van iedere nieuwe ROM weer een HardSPL doen?

[ Voor 57% gewijzigd door UltraSub op 27-03-2008 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Zal het dan toch zover gaan komen.... ik zit net ff zelf te kloten op de htc site en kwam deze link tegen.

http://www.htc.com/member...px?dl_id=398&type=Drivers

ziet eruit als een rom update, nu nog kijken voor wat deze update zal zijn! is in ieder geval vandaag geplaatst.... en komt na de photofix voor de tytn en de touch cruise

Ja.... bezigheidstherapie, ga je zelf maar wat dingen zoeken hahaha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Laatst online: 11:06

Crusader

Arc Nature

pffff.. weer zo'n site waar je eerst member moet zijn voordat je wat mag lezen, reuze handig |:(

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crusader schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 17:28:
pffff.. weer zo'n site waar je eerst member moet zijn voordat je wat mag lezen, reuze handig |:(
Dit is een officiële site van HTC.
Pagina: 1 ... 31 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.