HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 35 Laatste
Acties:
  • 323.369 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chow
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Heb in januari mijn 'Tytn II' binnen gekregen.

Ik heb regelmatig dat 'ActiveSync' besluit dat er iets zodanig is gewijzigd dat alle (PIM-)databases op de 'Tytn II' geleegd en opnieuw gesynchroniseerd moeten worden met 'MS Outlook' (2003). Geen idee wat er dan in mijn configuratie gewijzigd is en hoe ik dat kan voorkomen.
Ik bedoel, toen ik mijn machinenaam wijzigde vond ik het nog logisch dat een resync nodig was, maar daarna heb ik geen systeemwijzigingen doorgevoerd waarvan ik denk dat dat nodig is.

Herkent iemand deze situatie?
Weet iemand wat er aan de hand is?

P.S. Vroeger een Windows CE1.0-apparaatje (HP300LX) gehad, daanra jaren op Palm (Sony Clié) gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordloeder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-07-2024
Grrr, ik word helemaal gek van het switchen naar 3G verbindingen op m'n TyTN 2. Ik heb totaal geen idee waar m'n telefoon mee bezig is. Net weer, ik kijk en jawel hij heeft weer 7 uur een 3G verbinding opgezet. Fijn als je op het werk bent en je lader niet bij je hebt...

Ik heb al via een tooltje "Nodata" geprobeerd om de verbinding te blokkeren, dit werkt, echter... wordt mijn telefoon hierdoor een beetje onbruikbaar. Bijna om de 5 seconden krijg ik een popup window van windows mobile dat hij iets aan het laden is. Als ik kijk bij lopende programma's staat er gewoon niks tussen.

Iemand een idee hoe ik hierachter kan komen wat dit is en hoe ik nu wel fatsoenlijk mijn 3g verbinding kan blokkeren? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Beaves schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 15:02:
Natuurlijk kan dat, alleen jammer dat ik van een SMS wakker moet worden (stand-by dienst) en dat gaat moeilijk van twee bliepjes. Ik heb dus een melodie gekozen die én hard is én lang duurt. Da's alleen wel irritant voor overdag, als ik wel wakker ben :P
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 17:51:
Volgens mij moet je dan het geluid op automatisch zetten. Dan gaat hij bijv. van 8 tot 23u op het ene schema en van 23 tot 8u op andere schema. En dan instellen bij smsgeluiden dat-ie bijv. overdag een kleine smstoon geeft en 's nachts een lange.
Volgens mij kan een van de tools van SPB dat. SPB Phone of zoiets.
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 17:51:
Soms werkt het touchscreen maar deels, lukt het homescreen niet en mo etik middels knoppen kiezen omdat hij niet op mn vinger reageert.
Heb je al geprobeerd het scherm opnieuw uit te lijnen? Dat kan erg goed helpen.
Een tip voor je andere problemen: probeer WM6.1 eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik draai nog steeds braaf de originele T-Mob ROM op mijn Vario III. Maar ik heb sinds een tijdje het probleem dat als ik een SMS oid wil sturen het "auto-aanvullen" van het nummer dat ik wil bereiken niet meer werkt.
Ik heb al een HR gedaan maar het probleem is er nog steeds :-(
Iemand anders met hetzelfde probleem? Ik denk persoonlijk het wel eens aan PocketCM 0.20 kan liggen...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 22:49
lordloeder schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 08:12:
Grrr, ik word helemaal gek van het switchen naar 3G verbindingen op m'n TyTN 2. Ik heb totaal geen idee waar m'n telefoon mee bezig is. Net weer, ik kijk en jawel hij heeft weer 7 uur een 3G verbinding opgezet. Fijn als je op het werk bent en je lader niet bij je hebt...

Ik heb al via een tooltje "Nodata" geprobeerd om de verbinding te blokkeren, dit werkt, echter... wordt mijn telefoon hierdoor een beetje onbruikbaar. Bijna om de 5 seconden krijg ik een popup window van windows mobile dat hij iets aan het laden is. Als ik kijk bij lopende programma's staat er gewoon niks tussen.

Iemand een idee hoe ik hierachter kan komen wat dit is en hoe ik nu wel fatsoenlijk mijn 3g verbinding kan blokkeren? :(
Uhm... instellingen -> personal -> phone -> network -> kies GSM ipv Auto/WCDMA. Je verbindt dan alleen nog met GSM netwerk.

Ik begrijp alleen niet waarom je dit zou willen? Het 3g netwerk slurpt niet overdreven meer stroom dan GSM en is op internetgebied aanmerkelijk sneller. (ik heb internetverbinding always on staan, push mail aan en doe ruim 2 dagen met mijn batterij. Zeker weten dat je GPS niet de hele tijd aan staat? :P)
Als je geen dataverbinding wil hebben, kun je met nodata goed uit de voeten. Het ballonnetje is een melding dat er geprobeerd wordt een internetvebinding op te zetten. Dat lukt dan echter niet.

Ik zou via kaisertweak of dergelijke progjes (of zelf even in het register aan de slag) instellen dat je dataverbinding na 1 minuut inactief wordt verbroken bijvoorbeeld. Dat scheelt al een hoop.

Als je probleem echt in het switchen tussen GSM en 3G(WCDMA) zit en je hebt een oude simkaart, vraag dan een nieuwe aan (1 pagina terug uitgebreid besproken).

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:37

Simpel...
Kies in de telefooninstellingen voor band en kies daar voor gsm......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
chow schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 07:52:
Heb in januari mijn 'Tytn II' binnen gekregen.

Ik heb regelmatig dat 'ActiveSync' besluit dat er iets zodanig is gewijzigd dat alle (PIM-)databases op de 'Tytn II' geleegd en opnieuw gesynchroniseerd moeten worden met 'MS Outlook' (2003). Geen idee wat er dan in mijn configuratie gewijzigd is en hoe ik dat kan voorkomen.
Ik bedoel, toen ik mijn machinenaam wijzigde vond ik het nog logisch dat een resync nodig was, maar daarna heb ik geen systeemwijzigingen doorgevoerd waarvan ik denk dat dat nodig is.

P.S. Vroeger een Windows CE1.0-apparaatje (HP300LX) gehad, daanra jaren op Palm (Sony Clié) gezeten.
Gaat het om sync met een PC (ik vermoed van wel, hence machinenaam)? In dat geval: welke AS versie gebruik je en sync je toevallig met meerdere PC's die verschillende activesync versies gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 21:52

oke hier een hele rits oplossingen...

1. nodata erafhalen, softreset, erop, wederom soft reset... jij bent de eerste van wie ik hoor dat nodata niet werkt...

2. kaisertweak: instellen op autodisconnect na 1 minuut.

3. bij automatische instellingen gewoon een buitenlandse provider kiezen, hierdoor wordt het onmogelijk om een verbinding op te zetten.

4. als de verbinding je niet uitmaakt, overgaan naar gsm zoals een paar post hierboven is beschreven.

5. usb kabeltje van nog geen 5 euro op je werk leggen.. (of hebben ze daar geen computers haha)

dit is ff genoeg denk ik! succes

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Ik heb sinds kort iets vreemds:

ik sync mijn tytn2 regelmatig met outlook op mijn pc, en ik kwam er onlangs achter dat een redelijk aantal agenda-items opeens een uur vooruit zijn geplaatst. Het vreemde is dat het maar om een redelijk aantal gaat, dus niet om allemaal. heeft iemand een idee waar dit aan ligt, en hoe ik dit weer kan herstellen, zonder elk agendapunt handmatig te moeten verplaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordloeder
  • Laatst online: 27-07-2024
Thanks voor de help met 3g verbinding probleempjes.

*Ik heb inderdaad nog een redelijk oude simkaart ( volgens mij al een jaartje of 3-4 oud ), aangezien ik van provider ga switchen.
*gps staat gewoon uit
*aangezien ik nu nog geen onbeperkt internet abbo heb (abbo bij oude provider moet nog aflopen) lijkt het me niet zo verstandig dat ik de verbinding op automatisch laat staan.
*Nodata werkt goed en ik had al het vermoeden dat het popup window een poging was om een verbinding aan te leggen.

Many thanks ik weet voldoende en ik pas even de verbinding aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chow
  • Niet online
chow schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 07:52:
<<<knip>>>

<<<knip>>>
ToMaSZ schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 09:28:
[...]

Gaat het om sync met een PC (ik vermoed van wel, hence machinenaam)? In dat geval: welke AS versie gebruik je en sync je toevallig met meerdere PC's die verschillende activesync versies gebruiken?
Ja, sorry. Gaat om syncen met een PC (Windows XP SP2) met 'ActiveSync 4.5.0 build 5096'. Sync de 'Tytn II' met maar één PC. Met wijziging machinenaam bedoelde ik de naam van de 'Tytn II'.

[ Voor 0% gewijzigd door chow op 12-03-2008 11:32 . Reden: Typo. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecrap
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:24
Hoe kan je makkelijk je contacten beheren?? Ik heb namelijk "per ongeluk" mijn msn contacten toegevoegd en nu zit ik met +- 500 mail adressen die ik er eigenlijk niet in wil hebben.....iemand een idee hoe ik deze snel kan verwijderen?? (zonder alles te moeten deleten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 14:09
Dat kun je doen via Outlook. Daarin kun je de (msn)contacten gewoon verwijderen, en dan worden ze via activesync ook direct op je phone verwijderd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 22:44
let wel even op dat je instelt dat msn de adressen niet meer toevoegd... Want als je ze nu verwijderd gaan ze ook van je msn lijst af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
spacecrap schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 12:24:
Hoe kan je makkelijk je contacten beheren?? Ik heb namelijk "per ongeluk" mijn msn contacten toegevoegd en nu zit ik met +- 500 mail adressen die ik er eigenlijk niet in wil hebben.....iemand een idee hoe ik deze snel kan verwijderen?? (zonder alles te moeten deleten)
Je moet je afmelden bij windows live (dus bij msn en hotmail) op je toestel. Dan zul je zien dat je msn-contacten ook gelijk weg zijn uit je outlook-contactenlijst.

Zorg dan, vóór je je opnieuw aanmeldt bij windows live, dat je het vinkje UIT zet voor de optie om msn-contacten te synchen naar je outlook. Als deze optie ontbreekt, google dan even rond voor een nieuwere versie vsan windows live messenger voor je tytn2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 18-09 22:38

Arfman

Drome!

Zo, Dutty's Official WM6.1 5.2.19199 UC RTM erin geflashed :)
Tot nu toe bevalt hij prima, hij lijkt iets sneller te zijn dan de 20 februari versie van deze ROM. Iemand ervaring met de NIKI radio ROMs?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die Vodafone gebruiken en geen Verbinding kunnen krijgen met Live messenger of andere internet programma's:

Verwijderd in "HTC Touch Cruise - Deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

atjong schreef op maandag 10 maart 2008 @ 07:32:
Bovenstaande heeft tot gevolg dat ik iedere keer Wifi weer moet aanzetten als ik thuis wil internetten nadat ik buiten ben geweest 8)7. Zolang ik binnen het bereik van mijn router blijf gaat Wifi niet uit. Hebben jullie dit ook?
Nog effe over het vanzelf uitgaan van Wi-Fi als hij een minuut lang geen connectie heeft kunnen maken: Een collega hier met dezelfde telefoon maar dan met WM 6.0 heeft het probleem niet. Bij hem blijft Wi-Fi gewoon aan staan tot je hem zelf uit zet. Aangezien ik WM 6.1 heb ga ik er maar van uit dat dat het probleem is. Eigenlijk is het een goeie zaak dat WM Wi-Fi zelf uit zet, alleen zou hij wel weer aan moeten gaan de volgende keer dat het toestel van standby komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb al een tijdje de TYTN II, maar nu zou ik wel eens Streaming media player willen gebruiken. Alleen weet ik niet wat voor url ik moet ingeven, heeft iemand een tip ? Welke media url gebruiken jullie ? Hij vraagt om een: rtsp:// als ik op verbind druk.

Alvast bedankt !

nog steeds niemand die tips heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 07:25:
ik heb al een tijdje de TYTN II, maar nu zou ik wel eens Streaming media player willen gebruiken. Alleen weet ik niet wat voor url ik moet ingeven, heeft iemand een tip ? Welke media url gebruiken jullie ? Hij vraagt om een: rtsp:// als ik op verbind druk.

Alvast bedankt !

nog steeds niemand die tips heeft ?
Meestal zijn dit gewoon links die je aanklikt op een webpagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Stinger_Ventura schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 07:20:
[...]
Of voor de toekomst, kan ik net zo als bij Nokia een backup maken van mijn PDA.
-link-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er iemand ervaring met de HTC TyTN 2 in combinatie met vodaphone internet blox?
Zou hier graag wat meer info over willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Arfman

Ik heb ook Dutty's Official WM6.1 5.2.19199 UC RTM draaien, echt een aanrader. Ik heb veel geëxperimenteerd met de verschillende radio's. Momenteel heb ik 1.58.21.23 dit is echt de beste, schijnt geript te zijn van de HTC Touch (Polaris). Hiermee heb ik het meeste bereik en de batterij gaat veel langer mee dan bij bijv. 1.64.08.2. Hoop dat je hier wat aan hebt ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Deze is Engels toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb tytn 2 met vodafoneblox, wat wil je weten? Tot nu toe internetblox, vodafone pasport gebruikt in buitenland en sms verdubbelar voor 2 euro. allen zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-08 17:18

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 11:24:
Ik heb tytn 2 met vodafoneblox, wat wil je weten? Tot nu toe internetblox, vodafone pasport gebruikt in buitenland en sms verdubbelar voor 2 euro. allen zonder problemen.
Het gaat mij erom dat ik nu altijd bij hi heb gezeten maar deze is toch wel aardig duur in vergelijking met de andere providers, daarom zit ik nu te twijfelen om over te stappen.
Ik zou graag willen weten of je met de internetblox skype en msn kan gebruiken. En werkt de verbinding dan een beetje snel ?
Verder is mijn vraag of je ook overal bereik hebt met de internetblox. Zoals bijv in de trein en dergelijke. Of is het toch zo dat je op sommige plaatsen slecht bereik hebt, en het internet het dan dus ook niet doet?

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2008 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 12:06:
[...]

Het gaat mij erom dat ik nu altijd bij hi heb gezeten maar deze is toch wel aardig duur in vergelijking met de andere providers, daarom zit ik nu te twijfelen om over te stappen.
Ik zou graag willen weten of je met de internetblox skype en msn kan gebruiken. En werkt de verbinding dan een beetje snel ?
Verder is mijn vraag of je ook overal bereik hebt met de internetblox. Zoals bijv in de trein en dergelijke. Of is het toch zo dat je op sommige plaatsen slecht bereik hebt, en het internet het dan dus ook niet doet?
Dit heeft volgens mij niks met de TyTN 2 te maken :/ . Is hier geen ander topic voor, deze staat al vol met zoveel gezeur over providers, bereik en dataplannen.
Niet dat ik het niet belangrijk vind, maar veel discussie over programma's en de werking van de telefoon zelf blijft er niet over.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil weten hoe de tytn met het netwerk van vodafone omgaat.
Omdat ik ook een andere telefoons heb getest, en het niet goed deed.
Nu wil ik dus weten of de tytn hier wel goed mee omgaat, omdat die nieuwere technieken aan boord heeft.

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2008 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb overal internet en ook erg snel. Merk weinig verschil met mn wi-fi verbinding thuis. Skype heb ik nog nooit gebruikt. SInds 2 maanden internet ik alleen nog maar via vodafone, gewoon om eens te kijken of ik de limiet haal en een waarschuwing krijg. Tot nu toe niks, en ik surf/msn al snel 2u per dag bij elkaar opgeteld, als niet meer is.

Msn en vodafone geeft nog wel eens problemen. Soms lukt het niet om er op te komen. Softreset truukje wil nog wel helpen. Is hier ook al wel besproken, en zag hierboven nog ergens en verwijzing van iemand als je problemen hebt. Ik moet zeggen, de laatste weken gaat het goed. Maar ik kan nog steeds niet de vodafone live site op.

Ik heb een jaarabo bij vodafone, nu half jaar verstreken. Zoals het nu lijkt blijf ik gewoon bij vodafone, voldoet me prima.

Oh, en ze hebben een nieuwe aktie: voor 10 euro per maand onbeperkt bellen met 4 andere vodafonegebruikers. Handig voor als je een vriendje of vriendinnetje hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de info W_W., ik weet nu voldoende, en mijn keus is gemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 11:13:
@ Arfman

Ik heb ook Dutty's Official WM6.1 5.2.19199 UC RTM draaien, echt een aanrader. Ik heb veel geëxperimenteerd met de verschillende radio's. Momenteel heb ik 1.58.21.23 dit is echt de beste, schijnt geript te zijn van de HTC Touch (Polaris). Hiermee heb ik het meeste bereik en de batterij gaat veel langer mee dan bij bijv. 1.64.08.2. Hoop dat je hier wat aan hebt ;) .
Thanks, ik heb hem erin geflashed, ik ga het in de gaten houden!

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiebert
  • Laatst online: 08:41
Arfman schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 14:22:
[...]

Ben benieuwd hoe je gps het doet. Bij mij gaf ie nl. daarmee veel problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Arfman schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 14:22:
En zou je voor mij willen controleren of je Wi-Fi ook na 1 minuut vanzelf uitgaat als ie geen verbinding kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-09 12:49
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 11:13:
@ Arfman

Ik heb daar ook mee geëxperimenteerd maar ik vind hem niet veel verschillen met 1.64.08.21. Ik heb TomTom 15min gedraaid en ze komen allebei uit op hetzelfde percentage. Gemiddeld zo'n 0,4% per minuut battery drain. Ik heb het idee dat 1.64.08.21 iets sneller fixt en meer sattelieten krijgt, maar om het zeker te weten ben ik nu eerst 1.64.08.21 aan het gebruiken voor een aantal dagen.
Ik vind deze radio rom icm duttys rom echt verbluffend qua batterijduur. Ik heb met WM6 en iedere rom nog nooit zo'n goede resultaten geboekt als dit nu.

[ Voor 8% gewijzigd door benchMarc op 13-03-2008 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zelf heb deze *knip* Radio Rom NIKI Radio 1.58.16.27
Deze bevalt mij behoorlijk, en staan er op xda alleen maar lovende berichten ;)

[ Voor 40% gewijzigd door pven op 13-03-2008 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

benchMarc schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 19:09:
[...]
Ik heb daar ook mee geëxperimenteerd maar ik vind hem niet veel verschillen met 1.64.08.21. Ik heb TomTom 15min gedraaid en ze komen allebei uit op hetzelfde percentage. Gemiddeld zo'n 0,4% per minuut battery drain. Ik heb het idee dat 1.64.08.21 iets sneller fixt en meer sattelieten krijgt, maar om het zeker te weten ben ik nu eerst 1.64.08.21 aan het gebruiken voor een aantal dagen.
Ik vind deze radio rom icm duttys rom echt verbluffend qua batterijduur. Ik heb met WM6 en iedere rom nog nooit zo'n goede resultaten geboekt als dit nu.
Krijg je alleen je password om te unzippen als je doneert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
^ Het wachtwoord staat in de tweede post van de betreffende thread :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een search hier en op xda geeft me toch onvoldoende duidelijkheid m.b.t. het flashen naar een andere rom. Wat wordt nu eigenlijk bedoeld met het 'radio' gedeelte wat geflasht kan worden ?.
Dit staat blijkbaar los van de rom flash zelf.
'Radio' staat blijkbaar voor je data/lijn verbinding. Is het radio gedeelte dan gekoppeld aan bijvoorbeeld je provider ?.Lijkt me toch niet.
Over het flashen an sich heb ik geen vragen. Het gaat me dus sec om het radio gedoe. Zijn bepaalde radio versies gekoppeld aan bepaalde uitvoeringen van windows mobile c.q. gekoppeld aan een provider ?

wie doet even bij mij het licht aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecrap
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:24
Je moet je afmelden bij windows live (dus bij msn en hotmail) op je toestel. Dan zul je zien dat je msn-contacten ook gelijk weg zijn uit je outlook-contactenlijst.

Zorg dan, vóór je je opnieuw aanmeldt bij windows live, dat je het vinkje UIT zet voor de optie om msn-contacten te synchen naar je outlook. Als deze optie ontbreekt, google dan even rond voor een nieuwere versie vsan windows live messenger voor je tytn2.
ik heb mijn verbindingen gestopt (even vliegtuiginstelling geactiveerd) maar toch staan alle adressen er nog in... het synchen naar mijn outlook op tytnii staat nog gewoon aan en kan ik niet de-activeren... (m.a.w. de optie staat er wel, maar ik niet klikbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

swiebert schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 16:55:
[...]

Ben benieuwd hoe je gps het doet. Bij mij gaf ie nl. daarmee veel problemen.
Hij krijgt snel een fix als ik hem voor het raam leg. Zal het morgen in de auto proberen, had namelijk wel het idee dat hij minder satellieten zag.
atjong schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 17:47:
[...]
En zou je voor mij willen controleren of je Wi-Fi ook na 1 minuut vanzelf uitgaat als ie geen verbinding kan maken?
Als hij geen verbinding kan maken, gaat hij bij mij niet uit. Handmatig op standby zetten dmv. de powerbutton: WiFi nog steeds aan. Telefoon zelf in standby laten gaan: WiFi blijft aan.
Ik kan ook nergens in AdvancedConfig iets vinden over Power Management bij de WiFi module, erg vreemd.
Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 08:25:
een search hier en op xda geeft me toch onvoldoende duidelijkheid m.b.t. het flashen naar een andere rom. Wat wordt nu eigenlijk bedoeld met het 'radio' gedeelte wat geflasht kan worden ?.
Dit staat blijkbaar los van de rom flash zelf.
Klopt. De Radio ROM is eigenlijk niets meer dan een verzameling drivers, specifiek voor je radio/wifi/gps module.
'Radio' staat blijkbaar voor je data/lijn verbinding. Is het radio gedeelte dan gekoppeld aan bijvoorbeeld je provider ?.Lijkt me toch niet.
Nee. Radio ROM's zijn in principe niet gekoppeld aan providers. Je hebt echter wel radio ROM's die alleen werken met WM6.0 en radio ROM's die alleen werken met WM6.1. Ook heb je volgens mij radio ROM's die werken met zowel 6.0 als 6.1.
Over het flashen an sich heb ik geen vragen. Het gaat me dus sec om het radio gedoe. Zijn bepaalde radio versies gekoppeld aan bepaalde uitvoeringen van windows mobile c.q. gekoppeld aan een provider ?
Zie bovenstaand. Wel hebben sommige mensen betere ervaringen met bepaalde Radio ROM's in combinatie met bepaalde providers, dus dat radio x beter werkt met T-Mobile dan radio Y (ik noem maar wat). Met deze informatie zou je op XDA ROM's moeten kunnen vinden die werken met jouw (nog te flashen?) system ROM.

[ Voor 44% gewijzigd door Arfman op 14-03-2008 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Arfman, bedankt voor je uitgebreide info.
Toestel wordt nog voorzien van een andere rom, gelet op 'ervaringen in het verleden' zal dat wel goed gaan ;)

De enige keuze die ik domweg moet maken blijft tegelijkertijd de moeilijkste. Voor mij is het wenselijk dat ik kan connecten op een Blackberry server. De RIM software die beschikbaar is voor de HTC draait niet goed op mijn standaard T-mobile rom. Ik krijg domweg geen PIN die ik kan invoeren op de BB server. En ik heb toch al heel wat cab files met verschillen bb software op mijn device losgelaten |:(

Ik zoek dus DIE rom waarbij ik hopelijk wat meer succes heb met de installatie van BB software op mijn vario III.
Helaas levert T-mobile wel support voor de oudere mda's, helaas (nog) niet voor de vario III
Onbegrijpelijk, maar goed, dat is een ander verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Een opmerking over Wi-Fi: Toen ik net in mijn geparkeerde auto zat heb ik even getest welke Wi-Fi netwerken de telefoon kon vinden. Ik heb een minuut gewacht en het waren het er 3, met zwak signaal. Toen ik het raampje opendraaide werden het opeens 15 en varieerde de signaalsterkte tot middel. En dat terwijl ik zeker weet dat mijn auto geen warmtewerende laag op de ruiten heeft zitten. Toch wel apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 12:58
Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 23:49:
Voor de mensen die Vodafone gebruiken en geen Verbinding kunnen krijgen met Live messenger of andere internet programma's:

Verwijderd in "HTC Touch Cruise - Deel 2"
200 punten!!!!!!!!!

Eindelijk mijn mail weer werkend!!
Als je naar Vodafone site gaat staat dat je je bijde moet aan vinken
Ik heb wel 100 keer de instellingen gedaan van vodafone zonder resultaat.

Maar nu werkt mijn mail weer.

toppie!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
...dubbel...

[ Voor 97% gewijzigd door ToMaSZ op 14-03-2008 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
atjong schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 13:09:
Een opmerking over Wi-Fi: Toen ik net in mijn geparkeerde auto zat heb ik even getest welke Wi-Fi netwerken de telefoon kon vinden. Ik heb een minuut gewacht en het waren het er 3, met zwak signaal. Toen ik het raampje opendraaide werden het opeens 15 en varieerde de signaalsterkte tot middel. En dat terwijl ik zeker weet dat mijn auto geen warmtewerende laag op de ruiten heeft zitten. Toch wel apart.
Ook zonder warmtewerende laag functioneert de kooiconstructie van je auto enigszins als een kooi van faraday. Je had de telefoon waarschijnlijk vlakbij het raam?

Met 27MC portofoons was het al een drama in de auto zonder sprietje op het dak, het zelfde geldt voor andere ethersignalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

ToMaSZ schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 13:46:
Ook zonder warmtewerende laag functioneert de kooiconstructie van je auto enigszins als een kooi van faraday. Je had de telefoon waarschijnlijk vlakbij het raam?
Met raampje dicht had ik hem zowel bij de middenconsole als op het dashboard en beide met weinig gevonden netwerken. De GSM-ontvanger heeft weer geen moeite met de kooi, maar dat zal dan wel een sterkere ontvanger/zender zijn dan Wi-Fi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
atjong schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 14:20:
[...]

Met raampje dicht had ik hem zowel bij de middenconsole als op het dashboard en beide met weinig gevonden netwerken. De GSM-ontvanger heeft weer geen moeite met de kooi, maar dat zal dan wel een sterkere ontvanger/zender zijn dan Wi-Fi.
En met het raampje open? :)

GSM signaal is veel minder gevoelig voor obstakels dan het wifi-signaal. Daarnaast heeft een GSM-mast een iets hogere signaalsterkte dan het gemiddelde accesspoint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Uhm...:
atjong schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 13:09:
Toen ik het raampje opendraaide werden het opeens 15 en varieerde de signaalsterkte tot middel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

Klopt het dat het niet mogelijk is Vodafone Live te gebruiken op een Simlock vrije HTC TyTn 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het lukt mij iig niet.

Overigens, gaf ik gisteren nog aan dat ik alleen via vodafone surf ipv thuis via wifi om te kijken of ik die limiet haal, zonder nog bericht te hebben gehad van vodafone?

Vandaag plofte er een brief op de mat met het verzoek mijn surfgedrag aan te passen. Ik overschrijd meer dan 10x het gemiddelde verbruik. Als ik er 3 maanden over heenga, kan het extra gebruik in rekening worden gebracht.

Dus thuis maar weer aan de wifi en onderweg via vodafone. Zal eens bij mijn online rekening kijken of er bijstaat hoe hoog mn verbruik is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 15:43:
Vandaag plofte er een brief op de mat met het verzoek mijn surfgedrag aan te passen. Ik overschrijd meer dan 10x het gemiddelde verbruik. Als ik er 3 maanden over heenga, kan het extra gebruik in rekening worden gebracht.
En wat heb je de afgelopen maanden verbruikt volgens hun en volgens jezelf? Da's leuke informatie voor ons om te hebben om te weten hoe ver we kunnen gaan.

Misschien leest Vodafone hier wel mee ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van 1300,

Uw toestel wordt niet ondersteund. U kunt geen gebruik maken van deze dienst. Kijk op Vodafone.nl voor meer informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb online gekeken, en er staat geen totaal bij, dan moet ik alles los bij elkaar optellen, (is een rekening van 13 bladzijden). verder weet ik ook niet voor welke maand deze waarschuwing geldt. De brief is van 13 maart, maar mn laatste rekening is van februari, en daar staat het verbruik van januari in. Als dat zo is, dat dit over januari gaat, dan zit ik er op februari ook al overheen, en zou ik nu al op 2 waarschuwingen komen te zitten. En als ik nu niet mn surfgedrag aanpas, kom ik er voor maart ook nog wel overheen. En zit dus op het randje van bijbetalen lijkt mij.

Ik heb geen datateller op mn mobiel. Wel gehad, maar ik had het idee dat die problemen gaf en er af gegooid al heel lang terug. MS dat ik die toch maar weer er op doe.

Ik zal eens bellen met vodafone voor welke maand deze waarschuwing geldt, en of ze kunnen zien wat mijn verbruik is geweest.

Wat ik zoals doe: 's morgen in bed krantjes lezen, hyve checken, paar fora's bijlangs. Mail lezen (geen grote bijlagen, die download ik naar mn laptop, dus alleen tekst). Overdag.. op mn werk in de pauze hyven, msn, krantje lezen, of een mailtje versturen/lezen. Maar heb iig maar een uur te besteden aan pauze, dus meer kan al niet. 's Avonds.. hangt er van af of ik mn laptop aan zet of niet. En anders hyven, msn, krantjes lezen, tv-gidsje online, gewoon wat surfen.

Verder wordt ieder uur mn mail gecheckt. Schijnt dat continue je mail laten checken ook veel data neemt? (staat iig in de brief)

9 van de 10 keer allemaal mobiele sites, want html sites werkt minder prettig vind ik. Filmpjes kijken doe ik dus nooit, aangezien ik dat youtube gebeuren met mijn vodafone 9 van de 10 keer niet voor elkaar krijg. En streaming radio doe ik ook niet aan. Mn accu zou in notime leeg zijn :P.

Wel lachen.. het briefhoofd bestaat uit vet gedrukte rode letters: Zorgeloos internet is en blijft zorgeloos. Pfffffffff!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een vraagje, kan ik mijn tytn2 als modem gebruiken ZONDER dat hij synchroniseert met mijn laptop? Vorige keer deed ie dat namelijk automatisch en foetsie was mn hele agenda op mn tytn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Laatst online: 13:56
Voordat je de kabel in de laptop/TyTN II doet, eerst op de TyTN de Gedeelde Internetverbinding opstarten, dan synchroniseert hij niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 13:04
ik heb vandaag het betreffende toestel (HTC TyTN2) in mn hand gehad. hij voelt wel ok, maar de prijs vind ik niet normaal..

bij het verlengen van mijn abbo met 2 jaar betaal ik nog €380,- bij. :|

dat gaat echt nergens meer om..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 17:19:
bij het verlengen van mijn abbo met 2 jaar betaal ik nog €380,- bij. :|

dat gaat echt nergens meer om..
Dan heb je een vrij beperkt abonnement. Ik heb een T-Mobile Relax 150 verlengt met 1 jaar, moest €215 bijbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 17:06:
Heb een vraagje, kan ik mijn tytn2 als modem gebruiken ZONDER dat hij synchroniseert met mijn laptop? Vorige keer deed ie dat namelijk automatisch en foetsie was mn hele agenda op mn tytn!
Ja hoor, gewoon ff activesync starten, opties, connecties en de usb uitschakelen... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 17:36
Goed, met 6 versies over deze mooie pda (heb m net aangeschaft) zie ik door de bomen het bos niet meer.

Er zijn maar 2 dingen waar ik nu tegen aanloop.

1:
Waar is de MSN Messenger

2:
Waar sla ik die kaart die je gratis krijgt op

Alvast dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1:
Waar is de MSN Messenger
Start - Programma's - Stukje naar beneneden scrollen en je ziet Messenger staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik heb net gebeld met vodafone over mijn waarschuwing van het overschrijden van de datalimiet.

Ik ben gewoon ff sprakeloos. Mijn dataverbruik voor januari lag op 200mb. (het gemiddelde gebruik lag toen op 20-25mb, ik zat dus op de grens).

Over februari kon ze geen gegevens vinden, raar. Maar goed, nu komt het. In het systeem zag ze staan dat ik over de periode 1 t/m 12 maart 900mb!! verbruikt heb. Volgens haar dus echt ongelooflijk veel naar maatstaven aldaar en een uitzondering.

Ik begrijp dat werkelijk niet en kan het ook nauwelijks geloven. Hoe kom je in 12 dagen aan 900mb?

Afijn, over welke periode de brief geldt kon ze me niet zeggen, ze dacht naar aanleiding van mn gebruik van maart of iig over de afgelopen periode. Het kon iig niet zo zijn dat omdat januari al te hoog was, en februari wellicht ook, en nu dus maart, dat ik al aan mn 3 waarschuwingen toekwam, terwijl ik vandaag pas geïnformeerd ben hierover en dus niet de kans heb gehad om het al vanaf januari te verminderen.

Het zou wel kunnen kloppen dat februarie en maart hoger liggen dan januari. Volgens mij ben ik toen begonnen met mn wifi thuis niet meer te gebruiken, maar alles via vodafone.

Tsja.. en nu maar snel een goede datateller er op. Ik weet ook alweer waarom ik die er af had, omdat die geen onderscheid maakte tussen mn wifi en vodafone gebruik, en ik natuurlijk het meest belang had in mn vodafone data verbruik, aangezien die meetelt voor mn verbruik van mn datablox!

Ik hou jullie op de hoogte van het verloop. Iemand die nog een tip heeft voor een goede data-teller: ik hou me aanbevolen!

Vraagje nog, neemt msn veel data? *ja, ik mag graag kletsen en ik had zoiets van: het is goedkoper dan bellen en sms, maar in dit geval weet ik het zonet nog niet :D* Ik heb msn niet continue aanstaan trouwens.

Nog iets anders. Ze zei dat ze uitgaan van een gemiddeld verbruik. En dat lag in januari op 20-25 mb. Momenteel lag dat op 15mb. Dus is de limiet verlaagd naar 150mb. Ik zei dit erg vreemd te vinden, aangezien ze adverteren met 25mb als gemiddelde en dus een limiet van 250mb in mijn ogen terecht is. En daar ga je als gebruiker dan ook van uit toch? Kan dan niet zo zijn dat je opeens rekening moet houden met 150mb. Dan moeten ze je daar volgens mij ook over inlichten iedere maand als ze iedere maand een nieuw gemiddelde berekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een probleem en daarvoor ook een oplossing gevonden, dus deze wil ik even met jullie delen.

Als je de TyTN 2 aansluit op je PC en connectie maakt met ActiveSync, dan kun je in ActiveSync aangeven dat het Windows Mobile device nog zelf via GRPS etc verbinding mag maken.

In mijn geval wou ik dit omdat ik dan mail blijft ontvangen en Fringer ook gewoon online blijft. Alleen dit werkte niet. In Pocket Internet Explorer kreeg ik steeds een fout met nummer "0x80072f78" dat er geen verbinding kon worden gemaakt.

De oplossing heb ik gevonden op: http://www.aximsite.com/b...own-error-0x80072f78.html

Hierin staat een wijziging voor de registry (voor je PC) waardoor dit daarna wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 17:42:
[...]

Start - Programma's - Stukje naar beneneden scrollen en je ziet Messenger staan.
Niet bij een Vodafone tytn.

Ik heb m gedwonload via:
http://www.worldofkillers.nl/WLM10.6.33.0600.cab

Nu het probleem van de kaart nog.

Ik heb zon gevoel dat tomtom alleen kaarten vanaf een geheugenkaart leest. Deze heb ik niet.

Kan je niet instellen dat ie kaarten over je hele phone of een bepaalde map leest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
musiqman schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 18:55:
Ik heb zon gevoel dat tomtom alleen kaarten vanaf een geheugenkaart leest. Deze heb ik niet.
Heb je dat getest of is dat een vermoeden? En anders haal je een 1GB microSD kaartje voor €3,- (evt met miniSD/SD adapter voor €0,40 extra)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Ma.rkus.nl schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 19:37:

Heb je dat getest of is dat een vermoeden? En anders haal je een 1GB microSD kaartje voor €3,- (evt met miniSD/SD adapter voor €0,40 extra)...
valt iet veel te testen. Hij doet t simpelweg niet, waar je de kaart ''amsterdam'' ook plaatst.

van de week een sd kaartje halen.

Trouwens te vroeg gejuigd met msn.

Hij werkt perfect. Tot ik m afsloot en later weer wou openenen.

''There's a connectivity problem. Make shure you're in an area with good reception and try aganin''

:(

In dezelfde ruimte kreeg ik dit bericht, en het blijft verschijnen. Ook soft resetten werkt niet.

heb er zolang maar Palringo opgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Oja. De mijne was 5 euro met 2 jarig verlengen bij Vodafone 50 euro p.m. met 10 euro data blox (had ik al) en 10 euro sms blox (had ik ook al)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 22:21:
[...]

Vandaag (11 mrt) heb ik mijn parrot CK3100 gedowngrade naar versie 4.15. Deze versie is alleen nog beschikbaar voor CK3300 GPS, maar dat schijnt niet uit te maken, gewoon zeggen dat je 3300 hebt. Tot nu toe bel ik met mijn HTC tyntII probleemloos: syncen met telefoonboek geen probleem, gaat niet meer spontaan aan zodat je geen muziek meer hoort en geen dropped calls, waar dit eerst een ellende was.
Bij mij duurde het flashen nog even wat langer omdat ik niet door had (ook nergens beschreven) dat je je Parrot moet instellen op nieuwe software: instellingen-> geadvanceerde instellingen-> software resetten-> aan.

Zal over paar dagen weer melden of het nog steeds probleemloos werkt.
En ja hoor. Gedurende 2 dagen de hele wereld rond gebeld zonder problemen :*) . Eindelijk van het Parrot gezeur af!

Heeft iemand al WM 6.1 met Parrot CK3100 carkit geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

musiqman schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 20:56:
Oja. De mijne was 5 euro met 2 jarig verlengen bij Vodafone 50 euro p.m. met 10 euro data blox (had ik al) en 10 euro sms blox (had ik ook al)
Man, je betaalt ze 24 x 70 = 1640 euro en dan durven ze je ook nog 5 euro te vragen voor de TyTN II? Stelletje boefjes!

@W_W, schandalig. Daar moeten we goed op gaan letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07 15:00
Vraagje: heeft iemand al een datakoppeling tussen de TytnII en een TomTom hardware (Rider of 910 oid) aan de praat gekregen? Ik krijg wel de BT gekoppeld en telefoonboek e.d. wordt goed gesynct met de Rider, maar ik kan geen dataverbinding opzetten voor bijv. fileinformatie. Bij het koppelen geeft de TT aan: kan geen DUN-verbinding tot stand brengen. Met Navigator 6 op de Tytn kan ik wel data binnenhalen, en een koppeling tussen de Rider en mijn oude Qtek 9100 gaat ook zonder problemen.
Weet iemand een workaround voor de TytnII?
Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik was vanavond plotseling niet meer bereikbaar met m'n zo aangeprezen Radio ROM :(
Softreset hielp niet, ik moest eerst met m'n GSM gaan bellen, toen kon ik pas weer gebeld worden. Onacceptabel natuurlijk, ik kijk het nog dit weekend aan, anders gaat maandag meteen een andere Radio ROM erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 22:50:
Ik was vanavond plotseling niet meer bereikbaar met m'n zo aangeprezen Radio ROM :(
Softreset hielp niet, ik moest eerst met m'n GSM gaan bellen, toen kon ik pas weer gebeld worden. Onacceptabel natuurlijk, ik kijk het nog dit weekend aan, anders gaat maandag meteen een andere Radio ROM erin.
ik had al zoiets van.......
laat ik me maar eens geheel verdiepen in die radio roms :)
niet cynisch bedoeld maar de 'juiste' combo ben ik na uren lezen nog niet tegengekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isabeau
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-12-2021
Ik heb een zelfde probleem met mijn HTC Vodafone, heb jij het kunnen oplossen?

Isabeau
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 08:01:
Hallo iedereen

Vanmorgen mijn TyTN II aan proberen te zetten, deed niks meer. Alleen het groene standby lampje knipperde normaal. Hij kwam dus niet meer uit de ''slaapstand''

Telefoon middels een softreset opnieuw laten opstarten, krijg ik het volgende scherm wat steeds terugkomt. Hard-reset is niet meer mogelijk want daar reageert hij niet op.

Het scherm ziet er alsvolgt uit

rode balk (met de tekst: KAIS130, SPL-1.56.0000, CPLD-8
groene balk
blauwe balk
witte balk (met de tekst: serial)

Iemand dit probleem ook gehad of is hij gewoon dead. Het is trouwens een Vodafone branded toestel.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• everb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-08 08:37
Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 21:25:
[...]

En ja hoor. Gedurende 2 dagen de hele wereld rond gebeld zonder problemen :*) . Eindelijk van het Parrot gezeur af!

Ik werk met een CK3100 icm Tytn2 op WM6.1. Ik heb de firmware van m'n parrot nooit geupgrade, en heb ook nooit de problemen ondervonden die ik overal lees. Mijn parrot is zo'n 2-3 jaar oud. Tot nu toe geen problemen ondervonden (even op zoek naar wat ongelakt hout :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 15:35:
Hi,

Klopt het dat het niet mogelijk is Vodafone Live te gebruiken op een Simlock vrije HTC TyTn 2?
Ik heb een simlockvrije Tytn icm een Vodafone abo. Bij mij werkt alles prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 17:44:

Ik hou jullie op de hoogte van het verloop. Iemand die nog een tip heeft voor een goede data-teller: ik hou me aanbevolen!
Ik gebruik GPRS monitor, dat zat bij de Tytn toen ik hem kocht. Ik heb aangevinkt dat hij alleen de Vodafone Live verbinding moet monitoren. Dat doet hij dus ook. Als ik via Wifi surf, wordt dat ook niet meegeteld in het totaal.

Mij werd bij aanschaf van mijn Vodafone simkaart verteld dat het gemiddelde gebuik ongeveer ligt op 25 mb, en dat ik dus zonder waarschuwingen per maand 250 mb zou mogen gebruiken. Zou inderdaad wel prettig zijn als je even op de hoogte wordt gesteld als ze de limiet omlaag gooien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 21:25:
[...]

Wel WM6.1 met een parrot MK6000, werkt allemaal zonder problemen :D samen met een actieve houder ziet het er allemaal top uit vind ik.... Wel de software geupdated naar 1.03 van de parrot, was een foute install maar nu heb je ook nederlandse text to speech...

setup:

Afbeeldingslocatie: http://www.digitalpicture.nl/206/brodit.JPG

Btw... film draait voor de foto, uiteraard als ik rij kijk ik geen films, dan staat de audioplayer doorgeschakeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
206 :p

Ziet er gaaf uit! Maar wat voor 'n plug gaat daar nou naar de onderkant van de TyTN? Vanwaar zo breed?

[ Voor 4% gewijzigd door Ma.rkus.nl op 15-03-2008 13:01 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-09 12:49
Arfman schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 22:50:
De vraag is of dit wel aan de radio rom ligt. Ik heb dit ook gehad. Wanneer iemand mij belde zag ik niks, maar wel opeens zo'n berichtje met gemiste oproep. Belde ik zelf en hing ik op, dan zag ik daarna wel dat ik gebeld werd. Ik dacht: mooi, is dat ook weer opgelost. Niet dus, want ik hoorde geen ringtone meer. Zag alleen dat ik een inkomend gesprek had, meer niet. Ik had toen nog WM6 met 1.27.12.17 radio rom.

Probleem was alleen te verhelpen door een hard reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat het niet de bedoeling is, maar de HTC TyTN 2 is bij Debitel voor 100euro bij een KPN 15,95 abo (150 belminuten of 300 sms berichten)!! Simlockvrij ook nog.

Kijk maar wat een ieder er mee doet, het is in ieder geval erg goedkoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
isabeau schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 00:11:
Ik heb een zelfde probleem met mijn HTC Vodafone, heb jij het kunnen oplossen?

Isabeau

[...]
Dit is de bootloader. Als je de pda nu aan de PC hangt, zie je dan USB onderin verschijnen?
Zo ja, dan kun je waarschijnlijk via xda-dev voldoende info vinden om de zaak weer aan de gang te krijgen. Veiliger is echter het toestel gewoon insturen voor garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09 00:42
Via verschillende websites kan ik streaming TV kijken.

Echter is het beeld nogal schokkerig??
Als ik het op de PC laad, dan is er geen enkel probleem en draaid het vlekkeloos.

Is jullie ervaring ook dat het beeld schokkerig is?

En als ik een andere ROM laad, wordt dit dan beter?

Kan ik op mijn Vodafone Tynt 2 een andere rom laden?

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-06 20:13

_AvA_

en dat ben zo.

Is er al iemand met ervaring over de 2800mAh batterij van http://www.batteryupgrade...1961144&searchphrase=tytn

Ik wil mijn touch cruise ruilen voor een tytn II, en er zijn ook wel mensen geinteresseerd in een ruil andersom. Eens kijken of ik er uit kom.

[ Voor 10% gewijzigd door _AvA_ op 15-03-2008 15:48 ]

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Als iemand nog een goede carkit zoekt die goed samenwerkt met de TyTN 2, ik heb sinds vanmiddag mijn CK-7W er uit geflikkerd, en een JVC KD-BT1e headunit geinstalleerd. Streamt perfect tomtom en mp3's via A2DP, en het bellen gaat ook perfect. Geen echo's. Niet in de auto, en ook niet bij de ontvanger. Ge-wel-dig.
Maar goed, ik rij nu even niet zo veel, dus uitgebreid testen kan even niet, dus ik zal vast en zeker nog wel ergens tegenaan lopen. Maar ik ben blij dat ik eindelijk een carkit heb die goed samenwerkt met de Kaiser...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil een andere eigen mp3 bestand als geluid voor nieuw bericht toevoegen alleen ik kom hem niet in de lijst tegen wat moet ik doen, ik zie heb wel als ringtone maar die bedoel ik niet.
daarnaast als ik muziek luister (8 gb) dan loop hij af en toe vast en na 3 sec doet hij het weer. wat kan ik hier tegen doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 09:25
Ik heb net een bezoekje gebracht aan flitspaal.nl, en bij het installeren van zowel FlitsNav als Pocket POIEdit op mijn TyTN II krijg ik de melding dat netcf.all.wce4.amrv4.cab mist.
Als ik hierop Google krijg ik allemaal referenties naar het .NET Framework. Moet ik deze op mijn TyTN updaten of zo?

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kijk ik er over heen, maar waar kan ik de instellingen vinden om een andere toon in te stellen bij inkomende sms berichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
musiqman schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 20:53:
[...]

valt iet veel te testen. Hij doet t simpelweg niet, waar je de kaart ''amsterdam'' ook plaatst.

van de week een sd kaartje halen.

Trouwens te vroeg gejuigd met msn.

Hij werkt perfect. Tot ik m afsloot en later weer wou openenen.

''There's a connectivity problem. Make shure you're in an area with good reception and try aganin''

:(

In dezelfde ruimte kreeg ik dit bericht, en het blijft verschijnen. Ook soft resetten werkt niet.

heb er zolang maar Palringo opgezet.
Niemand een tip over de msn faillure. De boodschap blijft verschijnen, ook na her installeren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Nog een probleem. Ik had active sync even geinstalleerd bij mn pa op de pc. Nu wil ik m op mn eigen pc installeeren en kan ik m niet aanvinken. kan iemand hier een oplossing voor bieden?

-edit-
ik had kennelijk 4.5 al op de com staan. dt zal t denk ik zijn.

Nu nog t Msn probleem.

[ Voor 21% gewijzigd door musiqman op 16-03-2008 02:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:47
Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 22:04:
Misschien kijk ik er over heen, maar waar kan ik de instellingen vinden om een andere toon in te stellen bij inkomende sms berichten?
start >instellingen>geluiden en meldingen>2de tabje(meldingen)>

dan bij gebeurtenis zoeken naar : berichten nieuw tekstbericht.

als je die hebt geselecteerd dan kan je daar onder je muziek kiezen.

je noet wel zorgen dat de muziek die je wilt in de windows root map staat anders vind hij geen personal audio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer dat mp3 bestandje gewoon eens in je windows map te zetten, dat ziet hij hem wel :)
Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 18:09:
ik wil een andere eigen mp3 bestand als geluid voor nieuw bericht toevoegen alleen ik kom hem niet in de lijst tegen wat moet ik doen, ik zie heb wel als ringtone maar die bedoel ik niet.
daarnaast als ik muziek luister (8 gb) dan loop hij af en toe vast en na 3 sec doet hij het weer. wat kan ik hier tegen doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ozziestroker1 schreef op zondag 16 maart 2008 @ 08:30:
[...]

start >instellingen>geluiden en meldingen>2de tabje(meldingen)>

dan bij gebeurtenis zoeken naar : berichten nieuw tekstbericht.

als je die hebt geselecteerd dan kan je daar onder je muziek kiezen.

je noet wel zorgen dat de muziek die je wilt in de windows root map staat anders vind hij geen personal audio.
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Windows Mobile® 6 Professional

CE-besturingssysteem 5.2.1620 (Build 18125.0.4.2)
© 2007

Was er geen 6.1 beschikbaar?
Windows Update zegt dat er momenteel geen updates beschikbaar zijn.

Klopt dit wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2008 @ 11:56:
Windows Mobile® 6 Professional

CE-besturingssysteem 5.2.1620 (Build 18125.0.4.2)
© 2007

Was er geen 6.1 beschikbaar?
Windows Update zegt dat er momenteel geen updates beschikbaar zijn.

Klopt dit wel?
Ja dit klopt. Windows Mobile 6.1 is geen update op 6.0, zoals Sp2 voor windows XP. De ROM is opnieuw gecompileerd.

De hele functie windows update vind ik niet nuttig, omdat het nog nooit een update gevonden heeft (ook van niemand gehoord dat die een update via deze functie kreeg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-06 20:13

_AvA_

en dat ben zo.

Sir_Killalot schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 01:12:
Lekker nuttige fix, als ze nou iets aan de camera lag deden :/

(wat dus los staat van de videodriver)
Ik denk dat dat wel opgelost word als ze WM6.1 ter download aanbieden.

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:28
Ik moet voor me tytn 2 nog een passieve autohouder hebben aangezien ik al handsfree bellen heb d.m.v. me autoradio. Nu zoek ik een houder waarmee ik de pda nog kan opladen onder het rijden, de usb poort moet dus nog vrij zijn. Nu heb ik op pdashop 2 houders gevonden. Nu vroeg ik me af of iemand met 1 van deze 2 ervaring heeft ?:

-HR Richter Cradle HTC TyTN II
http://www.pdashop.nl/pro...r-cradle-htc-tytn-ii.html
-Brodit Passive Holder HTC TyTN II
http://www.pdashop.nl/pro...e-holder-htc-tytn-ii.html

En dit zou dan worden bevestigd met de zuignap houder van deze set :

HR Richter-montageset
http://www.pdashop.nl/pro...r-richter-montageset.html

Alvast bedankt !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlenstra
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:34

dlenstra

....

musiqman schreef op zondag 16 maart 2008 @ 00:18:
[...]

Niemand een tip over de msn faillure. De boodschap blijft verschijnen, ook na her installeren :(
Zit je op het vodafone netwerk?
dan zou het wel eens te verhelpen kunnen zijn door de proxy instellingen te verwijderen. bij verbindingen kun je op een geavanceerd tabblad de proxy uitschakelen. Heb mn telefoon zo niet bij de hand dus kan de stappen niet helemaal uit leggen. Mocht het niet lukken door zelf te zoeken, vraag dan nog even dan zoek ik het even op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

clonedonkey schreef op zondag 16 maart 2008 @ 16:09:
Ik moet voor me tytn 2 nog een passieve autohouder hebben aangezien ik al handsfree bellen heb d.m.v. me autoradio. Nu zoek ik een houder waarmee ik de pda nog kan opladen onder het rijden, de usb poort moet dus nog vrij zijn. Nu heb ik op pdashop 2 houders gevonden. Nu vroeg ik me af of iemand met 1 van deze 2 ervaring heeft ?:

HR Richter-montageset

Alvast bedankt !!
Ik heb de brodit houder. Valt niets negatiefs over te zeggen. Is erg solide, beschadigd de telefoon niet en de telefoon past precies. De usbpoort is goed te benaderen, zonder moeilijkheden.

Deze passive holder heb ik in combinatie met de HR Micro Global 8 . Deze passen in eerste instantie niet, maar is erg gemakkelijk passend te maken. Namelijk de "uitsteeksels" afknippen en met een beetje lijm aanelkaar lijmen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
clonedonkey schreef op zondag 16 maart 2008 @ 16:09:

HR Richter-montageset

Alvast bedankt !!
Volgens haal jij nu 2 dingen door elkaar heen..... Je hebt wel degelijk de actieve lader nodig om je telefoon op te laden. Met de passieve lukt dit niet. En er veranderd dan niks aan je headunit, die blijft gewoon werken zoals nu....

met een passieve lader kan je alleen je telefoon plaatsen, niets meer en niets minder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
dlenstra schreef op zondag 16 maart 2008 @ 18:11:
[...]

Zit je op het vodafone netwerk?
dan zou het wel eens te verhelpen kunnen zijn door de proxy instellingen te verwijderen. bij verbindingen kun je op een geavanceerd tabblad de proxy uitschakelen. Heb mn telefoon zo niet bij de hand dus kan de stappen niet helemaal uit leggen. Mocht het niet lukken door zelf te zoeken, vraag dan nog even dan zoek ik het even op
ik zit idd op Vodafone.

maar als ik die proxy instellingen verwijder kan ik andere dingen niet toch? Ik heb het trouwens niet gevonden :(

En hij deed het in het begin wel, zonder iets te verwijderen.

Weet iemand trouwens waar GPRS monitor staat. Hij staat nu wel in mn boven lijn naast de verbinding, maar ik kan m niet op dehpone vinden en aan of uit zetten of bewerken.
Pagina: 1 ... 29 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.