• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:16
parrot heeft een aantal BT carkits.

Mijn vraag wat zijn jullie ervaringen hier mee ?

zelf heb ik intresse in de CK3000 of de CK3100

3000(zonder display)
Afbeeldingslocatie: http://www.mobiltelefonok.hu/uj/termekek/alpha/ck3000.jpg

3100(met display)
Afbeeldingslocatie: http://www.underwoodelectronics.co.uk/handsfree/CK3100%20installed.jpg

dat display maakt me niet zoveel uit me telefoon zit toch met een houder op het raam vast dus ik zie wel wie er belt.

Hoe is de inbouw mogelijkheid ?
kan die BT carkit overweg met elke radio of heeft de radio daar een aparte optie voor nodig?

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-05 19:47
Mn vader heeft de CK3100 en die bevalt heel best, heb hem zelf ook wel eens gebruikt en hij werkt heel goed, geen problemen mee gehad en updaten van firmware gaat eigenlijk ook heel makkelijk via BT

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:35
Een vriend van mij heeft een 3000, dit staat voor je radio (het werkt zelfs zonder autoradio). Als je gebeld wordt valt de radio uit en kan je goed handenvrij bellen.

De 3100 is in reklame bij Heuts voor 149
http://www.heuts.nl/b2c/folder.php?page=4

[ Voor 20% gewijzigd door chundo op 20-09-2006 21:28 ]

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:19
Ik heb in m'n ene auto een 3000 zitten, in de andere een CK7W die via de audio-in aangesloten is.

Het geluid van de nokia is een heel stuk beter dan van de parrot, maar verder functioneert de parrot goed.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

• wd200
StevenK schreef op woensdag 20 september 2006 @ 21:28:
Ik heb in m'n ene auto een 3000 zitten, in de andere een CK7W die via de audio-in aangesloten is.

Het geluid van de nokia is een heel stuk beter dan van de parrot, maar verder functioneert de parrot goed.
het zal gaan om gesprekken van hooguit 5 min.
maar betrap mezelf er op dat ik het toestel gewoon aan me oor pak en ik wil zo bekeuring verkomen want een carkit is goedkoper.
chundo schreef op woensdag 20 september 2006 @ 21:26:
Een vriend van mij heeft een 3000, dit staat voor je radio (het werkt zelfs zonder autoradio). Als je gebeld wordt valt de radio uit en kan je goed handenvrij bellen.

De 3100 is in reklame bij Heuts voor 149
http://www.heuts.nl/b2c/folder.php?page=4
ik heb nu de 3000 gezien voor 80 euro en dat vond ik intressant mooi prijsje leek me dat.

werkt zonder radio ik dacht dat er geen losse speaker bij geleverd werd ?

van de 3000 sluit je aan op de radio en die gaat over de voorspeakers ofzo heb ik gelezen ?

[ Voor 31% gewijzigd door wd200 op 20-09-2006 22:33 ]

• StevenK
wd200 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 22:32:
ik heb nu de 3000 gezien voor 80 euro en dat vond ik intressant mooi prijsje leek me dat.
werkt zonder radio ik dacht dat er geen losse speaker bij geleverd werd ?
van de 3000 sluit je aan op de radio en die gaat over de voorspeakers ofzo heb ik gelezen ?
Yep, wordt tussen de iso-stekkers geprikt en zet het geluid over je front speakers.

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:45
Ik heb de Parrot CK3100 en ik ben er tevreden mee. Het zal best dat een Nokia carkit een beter geluid heeft, maar ik versta de tegenpartij goed en aan de andere kant van de lijn hoor ik ook nooit klachten.

Er worden ISO-stekkers meegeleverd om de carkit te verbinden met de radio, zodat de radio netjes stopt als je belt en het geluid via de speakers van de auto gaat. Naast het schermpje en het microfoontje wordt er een kastje meegeleverd wat eigenlijk het hart van de carkit is. Ook deze moet je ergens kwijt.

Of het inbouwen lastig is, is natuurlijk ook afhankelijk van je auto. Ik heb geen idee hoe het bij mij ging, want ik heb het laten doen door de dealer ;) (lui & bang dat ik het verkeerd deed)

Anoniem: 11489

Mijn auto draagt een CK3300 met zich mee (=3100 + wired GPS)

Het is een geweldige carkit voor relatief weinig geld. Er wordt in ieder geval vele malen beter ondersteuning gegeven door Parrot.biz/support dan bijvoorbeeld bij Nokia ("onze producten werken met onze telefoons, succes!")

Er zijn wel wat aandachtspuntjes per merk/model auto. De sets worden geleverd met een soortiment splitter kabel op ISO level, erg handig, want het is (wel je auto kennen) ongeveer 15 minuten werk en je hebt hem netjes aangesloten en weggewerkt. De hoofdkabelboom van je auto verschilt echter per merk/model, waardoor in 50% van de gevallen de persistant connection niet gekoppeld wordt met de carkit via de ISO connector (geel / oranje draad op de radio's, je weet wel, die je autoklokje ook online houdt) Hierdoor moet je dus mogelijk een kleine aanpassing maken (omdraaien van continue en onderbroken spannings draadje)

De compatibiliteit met telefoons is enorm. Ik gebruik sinds 3 jaar een Windows Mobile (2003, 5.0) telefoon en de synchronisatie verloopt soepeltjes. het geluid is kraak(vrij) helder. (geen dom speaker doosje onderin je auto monteren, gewoon luisteren via front speakers (en dus dubbel zoveel horen))

Mijn keus? jep, aanrader

je kunt het zo gek krijgen als je wilt.
3000 (evo) zelfde als 3100 alleen zonder display
3100 displayed
3200 kleur displayed
3300 displayed + GPS
3400 kleur displayed + GPS
3500 displayed + GPS + rittenregistratie
....

• wd200
ziet er toch alleemaal zo uit als vervacht.
dus binnekort toch de ck3000 bestellen dat inbouwen moet wel lukken.
waar hebben jullie het microfoontje geplaatst ?

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:45
wd200 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 11:17:
ziet er toch alleemaal zo uit als vervacht.
dus binnekort toch de ck3000 bestellen dat inbouwen moet wel lukken.
Bij het bevestigingspunt van de achteruitkijkspiegel.

• wd200
iemand enig idee of dit betrouwbaar is ?

http://www.gsmpunt.nl/details.php?productnummer=1504

maar 70 euro is het een retail verpakking want ze beginnen normaal pas rond de 100 euro.

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Ik heb deze carkit (3100) ookal enige tijd en bevalt prima!

Ik heb nu net een nieuwe telefoon (Nokia E50) en deze is prima gekoppeld. Alleen bij elke toets die ik op mijn telefoonaanraak gaat het geluid van de muziek eraf en krijgt de carkit "voorrang". Iemand die dit probleem kent? De carkit moet namelijk alleen "voorrang" krijgen bij het bellen/carkit bedienen

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leut
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:01
Ik heb de CK3000 sinds begin dit jaar en vrienden van mij ook. Ben er zeer positief over, echter er blijft ruimte voor verbetering voornamelijk mbt kwaliteit van de ander horen en de spraakgestuurde opbelmethode. Met deze laatste heb ik het meer dan regelmatig dat wanneer ik met meerdere mensen in de auto zit en je een normale conversatie voert, de CK denkt dat je iemand wilt bellen...
GandalfTheGrey schreef op donderdag 21 september 2006 @ 13:33:
Ik heb deze carkit (3100) ookal enige tijd en bevalt prima!

Ik heb nu net een nieuwe telefoon (Nokia E50) en deze is prima gekoppeld. Alleen bij elke toets die ik op mijn telefoonaanraak gaat het geluid van de muziek eraf en krijgt de carkit "voorrang". Iemand die dit probleem kent? De carkit moet namelijk alleen "voorrang" krijgen bij het bellen/carkit bedienen
Hier geen probleem met dit fenomeen. Wellicht jouw toestel zo instellen dat de CK3100 jouw handsfree is en dat ie daardoor alleen voor bellen wordt aangesproken en niet als externe speaker zoals nu het geval lijkt?

Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77038

Prijsverschil is niet zo groot. Maar zo'n display is wel ideaal. Ik zou daarom voor de 3100 gaan!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

@Leut ik denk dat dat idd gebeurd :) Even kijken of ik die optie kan vinden :)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28060

Gewoon het geluid van je toetsen uitzetten op je telefoon, dan ben je ervan af.

Werkt de "Nokia 810 Contact Download application" op de e50?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
heb de CK3000 ingebouwd en wel :)

werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-05 00:09

jurma

simply connecting...

wd200 schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 17:16:
heb de CK3000 ingebouwd en wel :)

werkt goed.
Vandaag ook de CK3000 ingebouwd en toch nog wel eventjes mee bezig geweest samen met een vriend om alles weg te werken.
Een peugot 106 heeft verdomd weinig ruimte bij de radio :p

Het enige wat ik nu heb is dat de bedieningspaneel altijd licht blijft geven. Ook als er geen sleutel in het contact zit. De pair tussen mijn telefoon en carkit is er dan niet meer, dus de carkit gaat wel uit.

Hebben hier meer mensen problemen mee?

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weekend warrior
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:53
wd200 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 11:59:
iemand enig idee of dit betrouwbaar is ?

http://www.gsmpunt.nl/details.php?productnummer=1504

maar 70 euro is het een retail verpakking want ze beginnen normaal pas rond de 100 euro.
heb je hem hier vandaan? wil er namelijk ook eentje bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
weekend warrior schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 23:43:
[...]

heb je hem hier vandaan? wil er namelijk ook eentje bestellen
ja :)

en de lampjes branden bij mij ook altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wd200 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 11:17:
Uitvindingsrijk (8> aan mijn regensensor afdekkapje. daar zit een gaatje aan de achterzijde, lekker centraal en dat zonder gebruik te maken van het plakvoetje :Y kabeltje trekken langs ruit(rubbers) en nog even africhten op de bestuurder.

Ik ben beter verstaanbaar dan mijn gewaardeerde collega met zijn zwanenhals-richt-mike :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb mijn CK3100 gekocht bij www.carkitstunter.nl. Goede prijs en prima telefonische info over het aansluiten.
Het aansluiten was eenvoudig, maar het netjes wegwerken van de kabels is wel even een gepruts.
Ik ben zeer tevreden met de CK3100; hij werkt prima met mijn Nokia en mijn vrouw's Samsung. Ik heb mijn telefoon bijna altijd in mijn broekzak, dus het schermpje is voor mij onmisbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weekend warrior
wd200 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:31:
[...]

ja :)

en de lampjes branden bij mij ook altijd.
En is het de versie met volume regeling of de oude met alleen 2 knopjes? Ze hebben namelijk de oude nog op de foto staan. Heb de winkel gisteren al gemaild maar helaas geen antwoord gehad.

edit: bedankt voor de snelle reactie. ik ga gelijk bestellen.

[ Voor 8% gewijzigd door weekend warrior op 31-10-2006 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
weekend warrior schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 18:30:
[...]

En is het de versie met volume regeling of de oude met alleen 2 knopjes? Ze hebben namelijk de oude nog op de foto staan. Heb de winkel gisteren al gemaild maar helaas geen antwoord gehad.
met knop deze

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/w.eskens/Auto/30092006221.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:18

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Anoniem: 11489 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 10:18:

je kunt het zo gek krijgen als je wilt.
3000 (evo) zelfde als 3100 alleen zonder display
3100 displayed
3200 kleur displayed
3300 displayed + GPS
3400 kleur displayed + GPS
3500 displayed + GPS + rittenregistratie
....
3500 is toch met simkaart ipv rittenregistratie?

Anywayz, heb al een heleboel parrots ingebouwd, en heb zelf ook een 3300... Werkt perfect met een heleboel telefoons...

Vind het geluid van een ck7w zeker niet beter dan van de parrot systemen. Zeker niet met andere merken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-05 20:58

EraZor

Don't mention the war

Als de lampjes blijven branden dan zitten de kabels niet goed (de geschakelde plus en de constante plus zitten dan verkeerd om -> kwestie van twee stekkertjes (rood en geel) naar je iso stekker verwisselen). Volgens de parrot.biz site kan het schadelijk zijn voor je carkit (zou zelf niet weten hoe, maar ze beweren 't)

Ben zelf zeer tevreden ck3100 gebruiker, overigens.

[ Voor 11% gewijzigd door EraZor op 01-11-2006 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-05 16:09

Kirpeknots

Wazzup!

Ik heb een CK3100 waar ik best tevreden over ben.
Ik gebruik hem op het moment met een nokia 6230. Ik ben tevreden over het geluid en de functionaliteit.

Er zijn 2 irritante puntjes waarvan ik niet weet of ik dit uit kan schakelen.

Als ik mijn auto start dan gaat de carkit aan en maakt een luide piep over de speakers. Naar een aantal seconden volgt er weer een harde piep. (radio elke keer op mute). Hier zou ik heeeeeeeeel graag vanaf willen.

Bij toetsaanslag op mijn gsm (nummer invoeren) gaat mijn radio op mute en hoor je de toetstoon.

Weet iemand hoe ik deze 2 irritante puntjes kan wegwerken?

Iemand ervaring met een Qtek 8300/8310 icm met de ck3100? Ik krijg mijn qtek telefoon volgende maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Punt 1: al software-update geprobeerd? Ik heb het af en toe wel, maar minder dan met oudere firmwareversies
punt 2: toetstonen van je telefoon uitzetten... Is een missertje van nokia...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots

Kirpeknots

Wazzup!

Ik zal de update eens proberen. de mijne zit er sinds vorig jaar NOV in en heeft nog nooit een update gekregen.

Hij piept dus voor en na het pairen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

jurma schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 20:55:
[...]
Vandaag ook de CK3000 ingebouwd en toch nog wel eventjes mee bezig geweest samen met een vriend om alles weg te werken.
Een peugot 106 heeft verdomd weinig ruimte bij de radio :p

Het enige wat ik nu heb is dat de bedieningspaneel altijd licht blijft geven. Ook als er geen sleutel in het contact zit. De pair tussen mijn telefoon en carkit is er dan niet meer, dus de carkit gaat wel uit.

Hebben hier meer mensen problemen mee?
Dus het is wel gelukt. Is de installatie bij een 106 wat te doen of niet met die ISO stekkers? Heb der zelf niet zoveel verstand van, maar zit er ook aan te denken om de CK3000 aan te schaffen icm de W800i

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

GGS_106 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 16:14:
[...]

Dus het is wel gelukt. Is de installatie bij een 106 wat te doen of niet met die ISO stekkers? Heb der zelf niet zoveel verstand van, maar zit er ook aan te denken om de CK3000 aan te schaffen icm de W800i
SE zijn zo'n beetje de fijnste apparaten om met parrots samen te werken... Heb zelf een t630 en dat werkt ronduit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Kirpeknots schreef op woensdag 01 november 2006 @ 16:14:
Hij piept dus voor en na het pairen.
Ik ken het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
EraZor schreef op woensdag 01 november 2006 @ 16:00:
Als de lampjes blijven branden dan zitten de kabels niet goed (de geschakelde plus en de constante plus zitten dan verkeerd om -> kwestie van twee stekkertjes (rood en geel) naar je iso stekker verwisselen). Volgens de parrot.biz site kan het schadelijk zijn voor je carkit (zou zelf niet weten hoe, maar ze beweren 't)

Ben zelf zeer tevreden ck3100 gebruiker, overigens.
\vreemd maar zodra ik me contact uitzet verbreekt die de verbinding met me telefoon dus mag ik er vanuit gaat de draadje goed zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nee, dat zegt niks... Hij moet Bye (ofzo) zeggen...

[ Voor 41% gewijzigd door MikeyMan op 01-11-2006 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
MikeyMan schreef op woensdag 01 november 2006 @ 22:53:
Nee, dat zegt niks... Hij moet Bye (ofzo) zeggen...
ooh :o mensen die dit kunnen bevestigen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MikeyMan schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 18:37:
[...]

3500 is toch met simkaart ipv rittenregistratie?
Klopt als een busje.. dat ding moet communiceren van de baas, dus niet over de telefoon van de gebruiker :D

Ik heb die een keer ingebouwd. uiteindelijk wordt hij niet zo vaak gebruikt op die functionaliteit, sterker nog, de bestuurder weet waar hij moet zijn, dus navigatie is ook overbodig |:(
nah ja, baas betaalt..
wd200 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 12:00:
[...]

Sort of, ja.
de mijne zit verkeerd ( :X ) hij blijft aan wanneer contact verbroken, maar onthoudt niet zijn settings, dus is de constant spanning niet juist aangesloten. ik heb echter geen behoefte om op mijn kop te gaan hangen om dat te verhelpen.. ik vind het functioneren.. alleen soms even geduld gevraagd bij het gebruik van de GPS.. de synchonisatie van adressen heeft voorrang :/

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 11489 op 02-11-2006 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

wd200 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 12:00:
[...]

Zeg, ik zit niet uit m'n nek te lullen hoor... Hij zit gewoon verkeerd aangesloten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
MikeyMan schreef op donderdag 02 november 2006 @ 12:10:
[...]

Zeg, ik zit niet uit m'n nek te lullen hoor... Hij zit gewoon verkeerd aangesloten...
dus mag jij aan spreken als het omwisselen van de draadjes niet werkt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielvdMark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:38
Ik kan het bevestigen. Ik heb een Parrot ck3100 en als die afsluit krijg ik de melding "tot ziens"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

wd200 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 13:25:
[...]

dus mag jij aan spreken als het omwisselen van de draadjes niet werkt :+
Jahoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-04 22:17
Ik heb hier nog een nooit gebruikte 3200 LS-Color liggen... Kreeg em min of meer bij m'n telefoon :+

Heb alleen geen auto :p

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Knoop je hem toch aan je computer ;)

Vind het wel monsterlijke apparaten trouwens, die met kleurenscherm :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
Kopen? :+

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Hoe zit het met de GPS uitvoeringen? kan je 2 apparaten tegelijk koppelen?

Dus je telefoon voor handsfree, en je pda voor GPS?

[ Voor 3% gewijzigd door GeleFles op 02-11-2006 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

RonnieB82 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 15:41:
Hoe zit het met de GPS uitvoeringen? kan je 2 apparaten tegelijk koppelen?

Dus je telefoon voor handsfree, en je pda voor GPS?
Yepz... Zo heb ik het ook...

Wat bij mij dan wel gebeurt is dat als ik bel (met m'n SE T630), ik daarna met geen mogelijkheid meer kan bellen zonder opnieuw verbinding te maken. Hoewel dit wel met elke software-update steeds wat beter gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
ik heb eens nagedacht.

Zodra mijn contact uitgaat valt me carkit uit en me radio.
Ik heb vanaf de draden waar start spanning..(waar spanning op staat als het contact aan staat)
2 draden getrokken naar mijn gps ontvanger.

Dit lampje gaat ook alleen branden als het contact aan is.

moet ik dan alsnog die draden omwisselen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

zucht... ja dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
klinkt wat raar maar je hebt er vast over nagedacht ik ga het probere :)

dat is toch simpel die 2 zekerring houders omwisselen ?
ene op de ander
(hoe leg ik het uit, hoop dat je het snap)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:10

SeatRider

Hips don't lie

Wat zou je er voor willen hebben, ben wel geinteresseerd!

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

wd200 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 17:18:
[...]

klinkt wat raar maar je hebt er vast over nagedacht ik ga het probere :)

dat is toch simpel die 2 zekerring houders omwisselen ?
ene op de ander
(hoe leg ik het uit, hoop dat je het snap)
Yepz...

Tis heel simpel; hij heeft twee stroomdraden nodig... Als één van de twee onderbroken wordt, kapt ie er sowieso wel mee...

Alstie geen tot ziens zegt; zit het verkeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
MikeyMan schreef op donderdag 02 november 2006 @ 17:22:
[...]

Yepz...

Tis heel simpel; hij heeft twee stroomdraden nodig... Als één van de twee onderbroken wordt, kapt ie er sowieso wel mee...

Alstie geen tot ziens zegt; zit het verkeerd...
ok :) thnx ik laat wel weten of het gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
SeatRider schreef op donderdag 02 november 2006 @ 17:18:
[...]

Wat zou je er voor willen hebben, ben wel geinteresseerd!
Doe maar een goed bod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots

Kirpeknots

Wazzup!

100 euri? Ink verz. ;)

Leuk sint kado voor mijn vrouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:10

SeatRider

Hips don't lie

Kirpeknots schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 13:50:
100 euri? Ink verz. ;)

Leuk sint kado voor mijn vrouw.
Heet jij SeatRider?

Ik bied 100 euro ex verz :)

@hieronder: sorry. DM staat aan - ik w8 :)

[ Voor 9% gewijzigd door SeatRider op 03-11-2006 16:37 ]

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-05 22:38

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Modbreak:het is hier geen marktplaats mensen, kopen/verkopen graag via PM

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
ik heb nu de draadjes van constant en contiue spanning opgedraaid.

en de ledjes gaan nu bij het contact uitdraaien uit :).
hij zegt geen bye.
maar wel een afscheids piepje, wellicht zeggen de nieuwe versies bye.

heb ook het idee dat die sneller paired en unpaired :)

hopen dat hiermee bij bluetooth carkit - n70- gps ontvanger ook over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

wd200 schreef op zondag 05 november 2006 @ 19:26:
ik heb nu de draadjes van constant en contiue spanning opgedraaid.

en de ledjes gaan nu bij het contact uitdraaien uit :).
hij zegt geen bye.
maar wel een afscheids piepje, wellicht zeggen de nieuwe versies bye.

heb ook het idee dat die sneller paired en unpaired :)

hopen dat hiermee bij bluetooth carkit - n70- gps ontvanger ook over is.
Heb je een telefoon aangesloten gehad?

Anders zegt ie inderdaad geen tot ziens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128806

Hallo,

ben van plan om een parrot 3100 te kopen. Heeft iemand ervaring om zo'n toestel in te bouwen in een VW golf 5? Bezit een standaard radiosysteem van VW (double din). en waar ook het beste plaatsen...
iemand??
thx
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
MikeyMan schreef op zondag 05 november 2006 @ 19:44:
[...]

Heb je een telefoon aangesloten gehad?

Anders zegt ie inderdaad geen tot ziens...
ja N70 gepaired gaat vrij snel.
als ik me contact uit draai, zie ik op me gsm gelijk de melding verbinding verbroken met en me ck3000(evolution) piept 1 maal.

maar ik hoor geen tot ziens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

wd200 schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 18:37:
[...]

ja N70 gepaired gaat vrij snel.
als ik me contact uit draai, zie ik op me gsm gelijk de melding verbinding verbroken met en me ck3000(evolution) piept 1 maal.

maar ik hoor geen tot ziens
tis ook op het display... Niet over de speakers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weekend warrior
Ik heb mijn ck3000 evolution afgelopen zaterdag binnen gekregen via gsmpunt. Snelle levering overigens.

Hij werkt als een trein alleen heb ik een versie met een losse speaker zonder boxen ISO stekker gekregen.

Ik vind dit vreemd want ik kan deze versie op de site niet vinden en de handleiding spreekt ook niet over een losse speaker maar een stekker voor tussen je boxen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
weekend warrior schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 21:13:
Hij werkt als een trein alleen heb ik een versie met een losse speaker zonder boxen ISO stekker gekregen.

Ik vind dit vreemd want ik kan deze versie op de site niet vinden en de handleiding spreekt ook niet over een losse speaker maar een stekker voor tussen je boxen.
Heel vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
weekend warrior schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 21:13:
Ik heb mijn ck3000 evolution afgelopen zaterdag binnen gekregen via gsmpunt. Snelle levering overigens.

die heb ik ook , ook van gsmpunt vandaan.

ik vind het overig wel makkelijk.
mijn navigatie staat ook me gsm en die hoort over de speakers van de carkit te gaan.
dus met losse speaker doet die dat, anders zou elke keer bij"ga hier links af" je radio muten lijkt me ook goed kut.

zelf ben ik wel blij met deze losse versie.

voor de gene die hem niet kennen ipv een goede speaker kabel krijg je er een speaker bij.

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/w.eskens/Auto/30092006222.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Never heard of...

Vraag me ook af of die wel officieel van parrot zijn of dat die zelf in elkaar geknutseld zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
MikeyMan schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 23:58:
Never heard of...

Vraag me ook af of die wel officieel van parrot zijn of dat die zelf in elkaar geknutseld zijn...
staat parrot op de doos.
en parrot op de blauwe kastjes..
denk wel origineel
maar een "goedkopere" versie naja de carkit doet het bij mij prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Mjah, dat geloof ik ook wel... Maar wat staat er op het speakertje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
MikeyMan schreef op woensdag 08 november 2006 @ 00:09:
Mjah, dat geloof ik ook wel... Maar wat staat er op het speakertje?
mag ik morgen kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
gekeken..
op het luidsprekertje staat geen merk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Blijf het vreemd vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weekend warrior
Op mijn speaker staat ook niks. Heb de speaker gemonteerd op scheenbeen hoogte aan de bijrijders kant(daar heb je geen last van als bijrijder).

Heb er verder ook niet echt problemen mee al vind ik een losse speaker wel minder netjes. Je kan ook met een speaker kabel er voor kiezen om de mute functie niet te gebruiken. Gewoon de gele kabel niet doorlussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

weekend warrior schreef op woensdag 08 november 2006 @ 23:24:

Heb er verder ook niet echt problemen mee al vind ik een losse speaker wel minder netjes. Je kan ook met een speaker kabel er voor kiezen om de mute functie niet te gebruiken. Gewoon de gele kabel niet doorlussen.
Dat is sowieso slim, want dat geeft nogal eens gezeik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
ik heb nog steeds dit probleem
wd200 in "Het bluetooth ervaringen en problemen to..."

Ik probeerde net me carkit te update ik had deze com poort 5 gegeven ik heb van alles geprobeerd om hem te verbinden
(heb gvd 1.5 in de auto voor de deur gezeten)

de ck3000 evolution wil ik update met de software van parrot met mij laptop en BT dongle.

Op een gegeven moment dacht ik ga elke com poort maar af die de applicatie aanbied
bij poort 5 gaf die unable to DCB(ofzo) connect.

Bij poort 3 ging die verder maar hij stond 20 MINUTEN op het stukje XPRAM Downloading
ging constant de balk groen worden en begon die weer opnieuw, ik ging er vanuit dat dit geen 20 minuten mag duren.

de support site van parrot is erg slecht, heeft iemand enig idee hoe ik hem wel ge-update krijgt.
Of eventueel een 'Service Point" die het kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Sjah, ik zou haast zeggen probeer het eens met een andere laptop+dongle...

Stroom er wel af gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinus
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-10-2022

Tinus

shit happens

een collega van me heeft er ook zo-een, met display, en die is er razend enthousiast over.
(foon is een nokia.)

EOS 5D :: www.tinus-online.nl :: Urban Exploration :: Corolla G6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
MikeyMan schreef op maandag 20 november 2006 @ 19:39:
Sjah, ik zou haast zeggen probeer het eens met een andere laptop+dongle...

Stroom er wel af gehad?
andere dongle zou kunnen..

stroom eraf hoe bedoel je dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Van de carkit bedoel ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
ja dat snap ik :) carkit staat geschakeld via het contact dus contact uit en carkit uit.

maar wil je suggereren dat ik tijdens het update de stroom er af moet halen :S dan verbreekt die toch de BT verbinding ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nee, helemaal de stroom eraf... Voordat je die update gaat doen... Hij maakt gebruik van twee + draden... Een schakeldraad en een constante stroom...

Allebei los (dus: stekker los), en daarna de verbinding opstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
MikeyMan schreef op maandag 20 november 2006 @ 19:52:
Nee, helemaal de stroom eraf... Voordat je die update gaat doen... Hij maakt gebruik van twee + draden... Een schakeldraad en een constante stroom...

Allebei los (dus: stekker los), en daarna de verbinding opstellen...
8)...
heb jij het zelf als eens gedaan ? zo ja miss klein stappenplan.

maar dus stroom eraf, dan kan dmv stekkertje uit de blauwe box lijkt mij ?
maar dat moet voor je de applicatie start en voor het pairen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Heb het meerdere keren gedaan... en heb zelf geen last gehad.
Kan me wel voorstellen dat er softwarematigs iets verkeerd gaat terwijl de verbinding tussen de nokia en de parrot verbroken wordt...

Zou dus nu gewoon:
- allebei de iso-stekkers los van de parrot (of accu-min even los halen)
- parrot op "update-modus" zetten (zit die uberhaupt op een 3000?)
- Update draaien

En dan maar hopen dat ie het gaat doen... Sowieso lastig met zo'n parrot zonder scherm eigenlijk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
MikeyMan schreef op maandag 20 november 2006 @ 19:56:
Heb het meerdere keren gedaan... en heb zelf geen last gehad.
Kan me wel voorstellen dat er softwarematigs iets verkeerd gaat terwijl de verbinding tussen de nokia en de parrot verbroken wordt...

Zou dus nu gewoon:
- allebei de iso-stekkers los van de parrot (of accu-min even los halen)
- parrot op "update-modus" zetten (zit die uberhaupt op een 3000?)
- Update draaien

En dan maar hopen dat ie het gaat doen... Sowieso lastig met zo'n parrot zonder scherm eigenlijk :X
dat ding heeft dus geen apparte update modus.

ik heb dit proberen aan te houden
http://www.parrot.biz/dow...te_Procedure_%28En%29.htm

maar
When the Parrot Flash Update Wizard reaches the “XPRAM downloading”, switch on your Parrot car kit

hoe kan ik de com port starten zonder die BT verbonden is, en hem hier pas aanzetten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Weet niet hoe je frans is, maar je zou de franse handleiding kunnen proberen... Misschien dat die andere dingen zegt... Tblijft natuurlijk een frans bedrijf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
dan pas ik mijn frans is kut..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

ik zal eens kijken voor je ;)

edit:
Zelfs die is inconsequent...
Heb je geprobeerd bij het opstarten een andere ck3000 te kiezen?
Heb je een andere bluetoothstack geprobeerd te installeren?
Op het forum gekeken?

Tis trouwens ook zo dat hele oude softwareversies op hele oude apparaten zijn... En die willen nog weleens slecht te upgraden zijn... Dan moet je het blauwe kastje omruilen...

[ Voor 105% gewijzigd door MikeyMan op 20-11-2006 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
MikeyMan schreef op maandag 20 november 2006 @ 22:05:
ik zal eens kijken voor je ;)

edit:
Zelfs die is inconsequent...
Heb je geprobeerd bij het opstarten een andere ck3000 te kiezen?
JA maar ik heb zelf de evolution, ik heb alle 4 de mogelijkheden geprobeerd.
Heb je een andere bluetoothstack geprobeerd te installeren?
Nog niet
Op het forum gekeken?
Die was gister down
Tis trouwens ook zo dat hele oude softwareversies op hele oude apparaten zijn... En die willen nog weleens slecht te upgraden zijn... Dan moet je het blauwe kastje omruilen...
telefoon herkent parrot als parrot v5.06 dus zo oud is die FW niet lijkt me.
zie hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Check mijn link... Je hebt een parrot update kit nodig om het apparaat te updaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
MikeyMan schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 08:57:
Check mijn link... Je hebt een parrot update kit nodig om het apparaat te updaten...
ja ik las het helaas maar die dingen spreken elkaar tegen :S want dat schijnt wel nodig te zijn bij de oude met de zwarte box en niet met de blauwe.

Maar ja het zien van je link ben ik wel overtuigd, heb jij enig idee of ik hem kan laten updaten bij een parrot service point ofzo ?

$20 voor zo kabel en dan weet ik nog geen eens zeker of die het wel in combinatie doet :(

[ Voor 8% gewijzigd door wd200 op 21-11-2006 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ongetwijfeld... Maar dan moet je wel iemand vinden die veel van die dingen verkoopt... Je zou dus naar een professionele inbouwer moeten gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164237

Weet iemand het verschil tussen de 3100 en de mr.handsfree bt compact??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Weinig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
schopje omhoog..

ik ben dus aan het zoeken naar een upgrade mogelijkheid voor mij carkit, maar ik wil er niet te veel geld aan uitgeven omdat ik niet zeker weet of het dan wel werkt :(

telefoon is terug geweest naar nokia heeft niks geholpen :(.

iemand misschien intresse in een parrot ck3000 evolution werkt prima als je hem als enige BT device gebruikt :)

60 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre.Koster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-12-2022
StevenK schreef op woensdag 20 september 2006 @ 21:28:

Ik kan dat beaamen, mijn vorige Nokia carkit klonk beter. Maar erger, met mijn Parrot 3000 klagen mensen soms dat ik slecht te verstaan ben, vooral als ik op de snelweg rijd.

Ook het voicedailen werkt vaker verkeerd dan goed. Verkeerd in de zin dat m'n telefoon een ander draait dan ik zeg. Ligt aan de telefoon zul je misschien denken, maar als ik niet via de Parrot spreek, maar rechtstreeks in de mic van de telefoon, dan gaat het altijd goed. Ook als ik 130 rij! Blijkbaar heeft mijn telefoon al net zulke problemen om mij via de Parrot te verstaan als mijn gesprekpartners. En da's echt jammer, want het spraakgestuurde bellen is prachtig als het werkt.

Ik ben er al mee terug geweest, maar er schijnt niets mis mee te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik heb het andersom... Vind de ck7w veel slechter dan m'n parrot :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191325

Heeft iemand hier misschien een Samsung D900 in combi met de CK3100 van Parrot? Ik zou graag een aantal gebruikerservaringen willen horen. Ik heb al wat gezocht maar kan niet zoveel vinden.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Focus
  • Laatst online: 19-04 09:31
Anoniem: 191325 schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 22:20:
Heeft iemand hier misschien een Samsung D900 in combi met de CK3100 van Parrot? Ik zou graag een aantal gebruikerservaringen willen horen. Ik heb al wat gezocht maar kan niet zoveel vinden.

Alvast bedankt.
Gebruik sinds 3 weken de 3100 met mijn d900 en moet eerlijk zeggen dat het nog niet vlekkeloos gaat.
Verlies vaak de verbinding met de parrot, de parrot denkt dan nog steeds dat hij verbonden is voor 20-30 seconden. Het heeft iig niet met afstand te maken want als ik hem tegen mijn parrot aanleg gaat het ook nog steeds fout. Heb de 3100 met de nieuwste firmware geflashed maar dat mocht ook niet baten.
Ik ga volgende week ff mijn simkaart in mijn s65 proppen om te kijken of het aan mijn 3100 of mijn d900 ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Focus schreef op zondag 24 december 2006 @ 12:50:
[...]

Gebruik sinds 3 weken de 3100 met mijn d900 en moet eerlijk zeggen dat het nog niet vlekkeloos gaat.
Verlies vaak de verbinding met de parrot, de parrot denkt dan nog steeds dat hij verbonden is voor 20-30 seconden. Het heeft iig niet met afstand te maken want als ik hem tegen mijn parrot aanleg gaat het ook nog steeds fout. Heb de 3100 met de nieuwste firmware geflashed maar dat mocht ook niet baten.
Ik ga volgende week ff mijn simkaart in mijn s65 proppen om te kijken of het aan mijn 3100 of mijn d900 ligt.
Het schijnt dat je de parrot ook kunt updaten. Heb je dit al gedaan? Of contact gehad met parrot?

Edit:
Domme vraag van me want je schrijft het erboven. Hoe heb je de parrot geupdate? Zit er een kabel bij om hem aan je pc te koppelen?

Het schoot mij trouwens net te binnen dat het probleem dat jij omschrijft ik met mijn bluetooth oortje had. Ik dacht dat het aan mijn oortje lag dus daarom nu een parrot voor in de auto.......

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 191325 op 27-12-2006 09:21 . Reden: domme vraag en typefouten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij wordt vanmiddag ingebouwd, dus kan straks testen en hier berichten. Ik hoop dat hij het met de D900 goed doet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Updaten gaat met een laptop en bluetooth dongle... Tenminste, bij de nieuwere versies...

D900 doet het als het goed is wel... Je kunt op de site nazoeken welke functies ondersteund worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Focus
  • Laatst online: 19-04 09:31
Anoniem: 191325 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 09:21:
Hij wordt vanmiddag ingebouwd, dus kan straks testen en hier berichten. Ik hoop dat hij het met de D900 goed doet :?
idd updaten via blauwtand, laat het me even weten hoe hij het bij jou doet :)
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste