Opnieuw "pairen" van de parrot afstandsbediening en de parrot carkit helpt vaak ook bij verbindingsproblemen. Even googlen en er is wel een instructie te vinden, ook op de website van parrot zelf.Anoniem: 605851 schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 10:24:
Ik heb een tweedehands Saab 9-3 gekocht waar een Parrot MKi9200 car kit in zit. Hij doet het, want het schermpje licht op als ik het contact van de auto aanzet. Ik heb geprobeerd iets met de afstandsbediening te doen, maar de Parrot reageert daar niet op. Ik denk dat het batterijtje leeg is van de afstandsbediening?
Kan ik eigenlijk blue tooth contact maken tussen mijn Nokia 6303 en de Parrot, of is dat een te ouderwetse telefoon? In de Saab zit (of zat) denk ik ook een originele hands free set, want op het stuur zitten de originele bedieningsknoppen voor diverse telefoonfuncties en naast de middenconsole zit een houder voor een telefoon. Helaas past mijn Nokia daar niet in. De aansluiting onderin die houder is een dun breed rijtje contactjes, en mijn Nokia heeft een piepklein USB ingangetje, dus dat past niet...
Elke hulp, opmerking, kritiek, is welkom.
Bij voorbaat dank.
Ik ga nu eerst even een nieuw batterijtje in de afstandsbediening kopen...
Lo Bouwens
WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.