Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Waarom updaten? wat wordt er beter, want ik heb ook een parror (degene met schermpje) icm een W800i en dat gaat gewoon super. Zodra ik de auto start wordt mijn telefoon overgenomen.
Zijn geen irritaties waarvan ik graag een update zou willen zien.
Super aanschaf, erg veel plezier van in de auto.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Erik--
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
nomad85 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 12:25:
Waarom updaten? wat wordt er beter, want ik heb ook een parror (degene met schermpje) icm een W800i en dat gaat gewoon super. Zodra ik de auto start wordt mijn telefoon overgenomen.
Zijn geen irritaties waarvan ik graag een update zou willen zien.
Super aanschaf, erg veel plezier van in de auto.
Updaten kan wel slim zijn, aangezien ik ook een parrot carkit heb (CK3000) i.c.m. een SE W800i en bij mij de verbinding vaak kort verbroken wordt.

Jij hebt hier geen last van dus lijkt een software-update voor mijn 2 jaar oude carkit me wel een verstandige keus :)

V&A Bosch L-boxxen - V&A Bosch GTB 12v-11 - V&A Keim - V&A schakelmateriaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou hierom misschien.
Focus schreef op woensdag 27 december 2006 @ 11:33:
[...]
idd updaten via blauwtand, laat het me even weten hoe hij het bij jou doet :)
Tot nu toe prima. Heb er echter wel enkel maar 5 minuten mee geëxperimenteerd (dus nog geen kans gehad om de verbinding te verliezen). De echte uitprobeer- / experimenteer- / duurtest gaat morgen plaatsvinden en natuurlijk na mijn vakantie als ik weer naar mijn werk (en natuurlijk terug _/-\o_ ) reis.

Updaten hoef ik waarschijnlijk niet te doen. De laatste versie is (zie link hierboven) 4.16 en dit zag ik volgens mij net voorbij komen toen ik wat menutjes aan het verkennen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 18:15:
[...]

Nou hierom misschien.

[...]

Tot nu toe prima. Heb er echter wel enkel maar 5 minuten mee geëxperimenteerd (dus nog geen kans gehad om de verbinding te verliezen). De echte uitprobeer- / experimenteer- / duurtest gaat morgen plaatsvinden en natuurlijk na mijn vakantie als ik weer naar mijn werk (en natuurlijk terug _/-\o_ ) reis.

Updaten hoef ik waarschijnlijk niet te doen. De laatste versie is (zie link hierboven) 4.16 en dit zag ik volgens mij net voorbij komen toen ik wat menutjes aan het verkennen was.
vooral updaten wanneer je dus een telefoon hebt waarmee het nog niet vlekkeloos ging. Dat is wel logisch, eigenlijk geen nieuwe features, maar gewoon fixes van bugs....die had ik geloof ik niet, dus hou hem even zo. Thnx voor linkje

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:52

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zijn er eigenlijk nog meer mensen die een 3500 hebben?

Wordt die ook geüpdate naar 4,16?
In de lijst staat nogsteeds een 4.15 versie...

Verwijderd

Viel me trouwens op dat de CK3100 bij meerdere telefoonnummers van een contact alleen de mobiele nummers van contacten in mijn D900 overneemt. Het scrollen tussen de nummers van het contact, zoals beschreven in de handleiding, werkt dus in combi met de D900 niet.

Heb alle contacten weer moeten veranderen.
Dus van één contact:
Jan Janssen: 0612345678, 0551234567, 0531234567

naar drie contacten:
Jan Jansen: 0551234567
Jan Jansen mobiel: 0612345678
Jan Jansen werk: 0531234567

Verwijderd

Vooral NIET updaten als alles prima werkt. Geldt overigens niet alleen voor dit apparaat naar mijn mening... als het goed werkt ga ik nooit updaten, alleen als het beter wordt.
Ik heb zelf de CK3100 icm een LG S5100... meteen de laatste firmware geflashed omdat dit toen een nieuwe telefoon was. Nou mooi niet werken dus, ik heb een oudere firmware via mail opgevraagd en nu draait ie als een zonnetje. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 09:26:
Viel me trouwens op dat de CK3100 bij meerdere telefoonnummers van een contact alleen de mobiele nummers van contacten in mijn D900 overneemt. Het scrollen tussen de nummers van het contact, zoals beschreven in de handleiding, werkt dus in combi met de D900 niet.

Heb alle contacten weer moeten veranderen.
Dus van één contact:
Jan Janssen: 0612345678, 0551234567, 0531234567

naar drie contacten:
Jan Jansen: 0551234567
Jan Jansen mobiel: 0612345678
Jan Jansen werk: 0531234567
Heb de oplossing hiervoor gevonden op het Parrot-forum:

"If you delete the paring/phone on the Parrot then re-pair using the settings/advanced settings/pair
with phone SE K750 No Sync.

Connect and authorise the paring on the phone, go to the contacts and send all via bluetooth to the parrot."

Door te kiezen voor de SE K750 optie slaat de parrot de autosync over (het is niet zoals het hoort maar het werkt wel). Je moet dus handmatig de contacten oversturen. Dit is zeer éénvoudig in één handeling te doen. Alle contacten staan er nu in met alle telefoonnummers. Ik moet dan alleen nieuwe contacten even handmatig overbluetoothen, maar daar kan ik mee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 23:27
Eerst een tijdje een CK-7w in mijn auto gehad. Maar kreeg vaak klachten over slechte geluidskwaliteit aan de andere kant. Ik was dus vaak slecht te verstaan.
Sinds deze week een 3100 ingebouwd, en alles werkt vlekkeloos.
Zelfs het geluid van de navigatie van mijn N70 komt over de luidsprekers :9~ .

Ik heb nog niet gekeken welke firmware in het apparaat zit, maar wanneer ik de nieuwste heb, word dan mijn telefoonboek automatisch gesynchroniseerd, of moet ik dan nog steeds gebruik blijven maken van Nokia 810 Contact Download Application?

Om kort te zijn, de Parrot is vele malen beter dan een CK-7W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 22:19
patrickt35 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 22:06:
Eerst een tijdje een CK-7w in mijn auto gehad. Maar kreeg vaak klachten over slechte geluidskwaliteit aan de andere kant. Ik was dus vaak slecht te verstaan.
Sinds deze week een 3100 ingebouwd, en alles werkt vlekkeloos.
Zelfs het geluid van de navigatie van mijn N70 komt over de luidsprekers :9~ .

Ik heb nog niet gekeken welke firmware in het apparaat zit, maar wanneer ik de nieuwste heb, word dan mijn telefoonboek automatisch gesynchroniseerd, of moet ik dan nog steeds gebruik blijven maken van Nokia 810 Contact Download Application?

Om kort te zijn, de Parrot is vele malen beter dan een CK-7W.
ook een N70 en parrot gebruiker :D.
herken jij het probleem van de N70 dat als er 2 BT apparaten gekoppeld zijn dat die soms de BT verbinding verbreekt met de carkit en gps ontvanger ?

welke gps muis gebruik je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
wd200 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 23:47:
[...]

ook een N70 en parrot gebruiker :D.
herken jij het probleem van de N70 dat als er 2 BT apparaten gekoppeld zijn dat die soms de BT verbinding verbreekt met de carkit en gps ontvanger ?

welke gps muis gebruik je ?
De GPS ontvanger die ik gebruik is een ADAPT. Tot nu toe geen verbindingsproblemen. Heb dan wel de laatste firmware op mijn foon zitten. Misschien is dat je probleem.
De laatste firmware voor de N70 zijn een hoop Bluetooth problemen opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
laaste FW staat er op ..

dit is mijn probleem

N70 Bluetooth verbinding wordt verbroken bij 2 BT apparaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:31

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

heb de CK3100 welk geupdate is naar de laatste SW versie (via BT, op de Parrot site staat een volledige handleiding + prog)

Tot nu toe heeft elke gsm erop gefunctioneert (diverse SE, Samsung en Nokia toestellen evenals Blackberry's)
Enige nadeel ontstaat bij de N en E series van Nokia, die moeten eerst voorzien worden van pushsoftware (carkitsw van Nokia Carkit 610 of 810) voor het allemaal werkt...

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Het probleem zit um niet in je carkit, maar in je N70.
Je N70 heeft op dat moment 2 BT verbindingen lopen, en dit zorgt voor vastlopers.
Vandaag dus een lange afstand gereden, en 2x onderweg een vastloper van mijn foon gehad.
Misschien w8en op weer nieuwe firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Om er nog ff op terug te komen, ik d8 dat ik de nieuwste firmware in mijn foon had. Ik had 5.0616.2.0.3.
Het is nu mogelijk om je foon te upgraden via internet en je usb kabel.
Nu blijkt dat er nieuwe firmware is. meuktracker: Nokia N70 / N72 / 6130 / 6630 / 668x 11.0.0.28844
Heb hem net geïnstalleerd en ga hem morgen proberen tijdens een rit naar Amsterdam.
De laatste firmware is 5.0638.3.0.1.
Dit is te controleren door *#0000# in je telefoon te toetsen.

Het resultaat volgt morgen.

Allen een prettige jaarwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
patrickt35 schreef op zondag 31 december 2006 @ 23:29:
[...]

Het probleem zit um niet in je carkit, maar in je N70.
Je N70 heeft op dat moment 2 BT verbindingen lopen, en dit zorgt voor vastlopers.
Vandaag dus een lange afstand gereden, en 2x onderweg een vastloper van mijn foon gehad.
Misschien w8en op weer nieuwe firmware
dus ook :( mijn tel is al naar nokia terug geweest zonder resultaat.
maar slaat jou toestel echt vast ?
bij mij verbreekt die de BT verbinding. gps pakt die wel weer op maar carkit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:01
Ik zit sterk te overwegen om een Parrot carkit te kopen, ik twijfel alleen tussen de CMK3000, 3100 en 3200. Ik heb mijn pda in een houder aan mijn voorruit staan om op te laden als hij bijna leeg is.
De 3000 lijkt me handig en makkelijk (maar geen schermpje dus moet altijd de gsm in de houder hebben). De 3100 heeft een scherm waarvan je kan bellen. Wat mij ideaal lijkt als ik mijn gsm gewoon in mijn jas heb.

Wat voor extra's heeft de 3200 t.o.v. de 3100 behalve dat het een kleurenschermpje is die iets groter is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Binnetie schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 08:33:
Ik zit sterk te overwegen om een Parrot carkit te kopen, ik twijfel alleen tussen de CMK3000, 3100 en 3200. Ik heb mijn pda in een houder aan mijn voorruit staan om op te laden als hij bijna leeg is.
De 3000 lijkt me handig en makkelijk (maar geen schermpje dus moet altijd de gsm in de houder hebben). De 3100 heeft een scherm waarvan je kan bellen. Wat mij ideaal lijkt als ik mijn gsm gewoon in mijn jas heb.

Wat voor extra's heeft de 3200 t.o.v. de 3100 behalve dat het een kleurenschermpje is die iets groter is?
Verder niks dus... Moet wel zeggen dat een schermpje echt noodzakelijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Hmz, tjah foto's aan mijn contacten toevoegen zal ik toch niet gaan doen, lastige keuze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het eigenlijk. Synchroniseerd de 3100 je contactenlijst (voor op de display), of moet je hem eerst kopieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 13:28:
Hoe zit het eigenlijk. Synchroniseerd de 3100 je contactenlijst (voor op de display), of moet je hem eerst kopieren?
verschilt per telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Binnetie schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 11:04:
Hmz, tjah foto's aan mijn contacten toevoegen zal ik toch niet gaan doen, lastige keuze...
Wat is er nog lastig aan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Jah ik wist het niet, heb met iemand van carkitstunter.nl gesproken en die gaf aan dat de CK3200 naast het feit dat deze kleuren heeft, ook een iets betere micrfoon en geluidskwaliteit. Ik geloofde hem dus heb ik de CK3200 maar besteld.

Morgen komt hij binnnen en ga ik kijken of ik tijd heb om hem in te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is daar ergens een lijstje van? (hoe zit het bijvoorbeeld met mijn 6230) Ik kan het niet vinden @ http://www.parrot.biz/uk/products/ck3100-lcd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 19:07:
[...]

Is daar ergens een lijstje van? (hoe zit het bijvoorbeeld met mijn 6230) Ik kan het niet vinden @ http://www.parrot.biz/uk/products/ck3100-lcd.
Ja, dat kun je gewoon op de site terugvinden... Kwestie van beter zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik heb de carkit binnen en ga hem nu inbouwen. Het probleem is nu dat ik eerst moet uitzoeken hoe ik mijn Philips radio eruit ga krijgen (dat moet met 2 beugeltjes aan weerzijden van de radio), helaas is de auto 2dehands en zitten de beugeltjes er niet meer bij. Even andere oplossing vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij welke auto ga je hem inbouwen? Ben benieuwd hoe 't gaat..! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Goed ik heb mijn carkit ingebouwd. Ik heb ingebouwd in mijn eerste eigen auto, een Opel Astra F uit feb 1998 (1 van de laatste exemplaren die voor de nieuw G versie van de band rolde).

Ik heb mijn microfoon geplaatst tussen de zonneklep en de achteruitkijk spiegel. Hiervoor heb ik de zonnekleppen rechts losgeschroeft zodat ik speling kreeg in het plafond en daar de kabel kon achterlangs wegwerken. Daarna heb ik de sierstrip (links) die langs de raamstijl loopt (dat stukje ijzer waar de spiegels aan zitten) losgeschroeft en de kabel daar achter weggewerkt. Het dasboard vakje heb ik eruit gehaald zodat de kabel daar achterlangs kon lopen.
Vervolgens heb ik in de middenconsole het display waar de tijd en datum en temperatuur staat losgeschroeft zodat ik met mijn hand bij de kabels kon en zo het microfoonkabeltje kon beetpakken en aansluiten. Alles weer dicht geschroeft en heel klein stukje plastic weggeveild zodat de kabel daar mooi langs kan lopen en deze nergens op mijn dashboard toe last is. Alles weer dichtgeschroeft en aan de slag gegaan.
Als ik een foto heb laat zal ik die hier laten zien. Het schermpje heb ik met de dubbelzijdige tape vastgeplakt op het dasbord, dit is alleen niet echt stevig. Het blijft zitten maar met het indrukken van een knop moet ik toch met een andere vinger het schermpje tegenhouden. Hier moet ik dus nog even een andere oplossing voor verzinnen.

Verder bevalt de carkit me goed. Voice-dailing werkt goed. Ik ben goed verstaanbaar ook bij snelheden van 120 km/u. De andere kant hoord geen echo, wat nogal veel bij andere carkits voorkomt. Ik had mijn Qtek S200 gepaired via bluetooth en automatisch worden de contact erin gezet.
Ik heb 1x gehad dat ik iemand wilde bellen en dat het contact niet in de parrot stond maar wel in mijn telefoon, hoe dat kwam weet ik niet.

Kortom het apparaat werkt verder perfect.
Vanavond ga ik eens een firmware update uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met de CK3100 en een PDA telefoon? (HTC ? E-ten?)
Hoe is de bluetooth communicatie tussen deze??

En waar kan je het beste de microfoons plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Vaak bij de zonneklep en binnenspiegel

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah zo.. oke!
Nu nog ervaringen met pda phones! ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 16:29:
Ah zo.. oke!
Lees het topic eens, zou ik zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 16:29:
Ah zo.. oke!
Ik gebruik hem met een Qtek S200 en het werkt perfect. Wel valt me op dat ik op mijn scherm niet het batterijniveau en netwerksterkte zie staan. Een collega koppelde even als test zijn Sony Ericsson T630i en toen zag ik dat deze wel links- en rechtsbovenin het schermpje dit aangaf.

Komt dat omdat ik met de pairing aangeef Windows CE?

Ik heb mijn microfoon geplaatst tussen zonneklep en achteruitkijkspiegel.

[ Voor 7% gewijzigd door Binnetie op 26-02-2007 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Binnetie schreef op maandag 26 februari 2007 @ 12:24:
[...]

Ik gebruik hem met een Qtek S200 en het werkt perfect. Wel valt me op dat ik op mijn scherm niet het batterijniveau en netwerksterkte zie staan. Een collega koppelde even als test zijn Sony Ericsson T630i en toen zag ik dat deze wel links- en rechtsbovenin het schermpje dit aangaf.
Sommige toestellen doen dit wel, andere niet... Sony Ericsson werkt wat dat betreft over het algemeen het fijnst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik vraag me eigenlijk af of je ook kan opnemen met je stem. Weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Yepz...

Maar dan moet je wel een woord ingeven voor "bellen" (standaard: "telefoon") en dat levert vaak de situatie op dat de parrot wil bellen, terwijl jij dat niet wilt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nu te twijfelen tussen de Parrot 3000 en 3100. Denk dat op den duur de telefoon toch wel in een houder komt, dus dan heeft het scherm van de 3100 weinig voordelen meer. Of zijn er nog meer voordelen met de 3100 tov de 3000 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 15:57:
Zit nu te twijfelen tussen de Parrot 3000 en 3100. Denk dat op den duur de telefoon toch wel in een houder komt, dus dan heeft het scherm van de 3100 weinig voordelen meer. Of zijn er nog meer voordelen met de 3100 tov de 3000 ?
Ik dacht hetzelfde maar telefoon zit nu helemaal niet zo vaak in de houder.
achteraf spijt dat ik geen 3100 genomen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tsjah... ik vind het mooie van bluetooth dat je geen houder hebt... Anders kun je net zo goed een bedraadde carkit kopen...

Dus dan inderdaad liever een 3100...
Nu ook in black edition trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeyMan schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 16:41:
Tsjah... ik vind het mooie van bluetooth dat je geen houder hebt... Anders kun je net zo goed een bedraadde carkit kopen...

Dus dan inderdaad liever een 3100...
Zit inderdaad wat in, kan altijd later nog een houder/lader inbouwen.
Nu ook in black edition trouwens ;)
Linkje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nopes... Staat niet op de site... Kwam er vandeweek ineens eentje binnen, maar dat was geheel per ongeluk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
MikeyMan schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 16:41:
Ik heb toch er een houder inzitten ivm navigatie

had ik achteraf misschien ook nog liever gehad voor mijn N70 maar die zijn lastig te vinden / zelfs nog duurder

[ Voor 6% gewijzigd door wd200 op 20-03-2007 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tsja, ik snap niet waarom je dat zou willen eigenlijk... Ik stap de auto in en het werkt, keer op keer... Vergeet m'n telefoon ook nooit in de auto...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik de parrot ck3100 icm een nokia 6021,werkt allemaal zoals het hoort.
ik heb alleen het probleem dat soms als iemand mij belt en ik druk op de groene knop dat we elkaar niet kunnen verstaan,ik zie dan ook in het display van de parrot een muziektekentje met een streep er doorheen staan,wel is de radio dan al ge-mute
druk in nog een keer op de groene knop kunnen we elkaar verstaan.

dit is soms en niet altijd,ook wie er belt lijkt niet van invloed te zijn.

weet iemand wat het probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik ben er nog nog niet achter hoe ik kan een gesprek kan aannemen met mijn stem. Dus als iemand mij belt dat ik dan een commando roep en hij dan opneemt.
Ik heb wel eens dat mijn parrot wil gaan bellen (ik hoor dan opeens naam niet herkend ofzo), maar ik kan niet achterhalen bij welk woord dat is. Volgens mij was het een keer dat ik hard met mijn auto optrok haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

"telefoon" is dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Oke dan ga ik dat eens proberen. En is het ook mogelijk dat je iets roept om voicedailing te starten. Dus als je roept "bellen" en en je hoord de piep over je boxen zodat je kan gaan inspreken dat je dan de naam roept van degene die je wilt bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 16:41:
ik gebruik de parrot ck3100 icm een nokia 6021,werkt allemaal zoals het hoort.
ik heb alleen het probleem dat soms als iemand mij belt en ik druk op de groene knop dat we elkaar niet kunnen verstaan,ik zie dan ook in het display van de parrot een muziektekentje met een streep er doorheen staan,wel is de radio dan al ge-mute
druk in nog een keer op de groene knop kunnen we elkaar verstaan.

dit is soms en niet altijd,ook wie er belt lijkt niet van invloed te zijn.

weet iemand wat het probleem is?
Lijkt erop dat je toch p.o. 2x erop drukt, de toetsen luisteren heel nauw, ik heb exact hetzelfde ook wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 16:29

Jazzy

Moderator SSC/PB

Moooooh!

Ik heb een iPAQ hw6915 Mobile Messenger met WM5. De originele carkit van HP lijkt niet meer leverbaar dus ik ben op zoek naar een alternatief. Een specialist adviseerde me o.a. de Parrot CK3200, over die kit heb ik al veel info gevonden in dit topic en op parrot.biz.

Omdat mijn 6915 los in de auto een prima ontvangst heeft denk ik dat ik geen externe GPS-antenne nodig heb, is er nog iets anders waar ik op moet letten? Ik rij een Vento trouwens.

Exchange en Office 365 specialist. Mijn blog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik heb sinds een tijdje de volgende problemen:

Firmware versie: 2.03d
Gebruikte telefoon: Qtek S200 pocket pc (smartphone)

- Het gebeurd soms dat de Parrot zo opeens iemand wil gaan bellen, ik hoor de *piep* over de boxen
- Eens in de paar weken dan werkt voicedailing niet meer naar behoren. Normaal druk je op de grone toets en wacht je op de *piep*, daarna spreek je de naam. Mijn Qtek zegt dan van geen stemlabel, terwijl ik heb ingesteld dat hij de voicecommando's van mn Parrot moet gebruiken. Het enige wat soms helpt is opnieuw koppelen. Of het het apparaat te resetten (weet niet of dat kon, maar in elk geval kon ik alles weer opnieuw inspreken).
- Het gebeurd ook wel eens dat als ik iemand bel vanaf mijn telefoon dat elke keer dat de telefoon overgaat, dat je de radio tussen door hoort. Dus *telefoon gaat over* radio *telefoon gaat over* radio, heel vreemd.
- Dan nog het meest vreemde, ik weet niet of jullie dat ook hebben, maar als het warm is in de auto en ik ga naar huis en zet de auto aan dan start de Parrot op met een wit scherm, waar ik dus helemaal niks op kan zien. Als ik na een paar km de auto even aan en weer uitzet dan werkt alles weer.

Afbeeldingslocatie: http://img64.imageshack.us/img64/8281/image00313zu4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

eerste probleem is opgelost als je het codewoord "telefoon" weghaalt...
Tweede probleem; komt vaker voor met PDA's...
derde probleem: heb je de mute van de radio aangesloten?
vierde probleem: never heard of ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
MikeyMan schreef op woensdag 25 april 2007 @ 00:20:
eerste probleem is opgelost als je het codewoord "telefoon" weghaalt...
Tweede probleem; komt vaker voor met PDA's...
derde probleem: heb je de mute van de radio aangesloten?
vierde probleem: never heard of ;)
Het eerste probleem is niet zo heel erg en komt maar zelden voor.
Tweede probleem vind ik wel jammer, nu moet ik elke maand alles weer opnieuw inspreken. Terwijl de voicedailing (de herkenning van mijn stem) goed werkt.
Derde probleem gebeurd alleen als ik het nummer draai vanaf mijn telefoon. Als ik het nummer zelf via de Parrot bel dan gaat het goed.
Vierde probleem, het lijkt op een overhittings probleem denk ik. Want als het niet zo warm is in de auto werkt het wel goed. Het komt echt voor als de zon schijnt en de temperatuur in de auto vrij hoog oploopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed om eens te lezen wat voor problemen er zijn af en toe, moet nog steeds kiezen. (levering auto duur wat langer).
Is misschien wel fout topic, maar vraag het maar ff hier, nu kwam ik laatst iets tegen van Burry, genaamd "System 9" LINKJE, dit is een modulair systeem, dus basis plaat waar je een telefoon adapter op zet (kan bluethooth phone zijn, of andere). Iemand hier ervaring mee en/of vergeleken tov de Parrots ?

Ah, dat system 9 is alleen houder/lader :). Ze hebben als system 8 wel vergelijkbare zaken als de Parrot's

(ps. misschien wel handig als er in VV een algemeen carkit topic komt ? )

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2007 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er de mogelijkheid om met 2 telefoons tegelijk "online" zijn met de parrot??

Ik heb namelijk 1 zakelijk telefoon en prive. maar wil graag die allebei handsfree gebruiken tegelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op zondag 29 april 2007 @ 21:31:
Is er de mogelijkheid om met 2 telefoons tegelijk "online" zijn met de parrot??

Ik heb namelijk 1 zakelijk telefoon en prive. maar wil graag die allebei handsfree gebruiken tegelijk....
Nee dat gaat niet. Je kunt maar één telefoon tegelijk actief hebben. Je kunt wel meerdere apparaten gekoppeld hebben, en tussen die apparaten wisselen via het menu.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb een vraagje,

Ik heb de parrot 3100 en heb deze altijd goed kunnen gebruiken met mijn ericson maar nu heb ik de nokia 5500 sport, maar ik krijg het maar niet voor elkaar om deze met de parrot te gebruiken, ik moet alles via de telefoon doen, dan gaat het effect van het handsfree bellen verloren, als ik verbinding heb loopt het wel via de parrot, nu heb ik gelezen dat ik eventueel de parrot moet updaten of in mijn telefoon 'Nokia 810 Contact Download' moet installeren. Al met al kom ik er niet uit.

graag jullie advies

groetjes Jo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Binnetie schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 23:19:
Ik heb sinds een tijdje de volgende problemen:

Firmware versie: 2.03d
Gebruikte telefoon: Qtek S200 pocket pc (smartphone)

- Het gebeurd soms dat de Parrot zo opeens iemand wil gaan bellen, ik hoor de *piep* over de boxen
- Eens in de paar weken dan werkt voicedailing niet meer naar behoren. Normaal druk je op de grone toets en wacht je op de *piep*, daarna spreek je de naam. Mijn Qtek zegt dan van geen stemlabel, terwijl ik heb ingesteld dat hij de voicecommando's van mn Parrot moet gebruiken. Het enige wat soms helpt is opnieuw koppelen. Of het het apparaat te resetten (weet niet of dat kon, maar in elk geval kon ik alles weer opnieuw inspreken).
- Het gebeurd ook wel eens dat als ik iemand bel vanaf mijn telefoon dat elke keer dat de telefoon overgaat, dat je de radio tussen door hoort. Dus *telefoon gaat over* radio *telefoon gaat over* radio, heel vreemd.
- Dan nog het meest vreemde, ik weet niet of jullie dat ook hebben, maar als het warm is in de auto en ik ga naar huis en zet de auto aan dan start de Parrot op met een wit scherm, waar ik dus helemaal niks op kan zien. Als ik na een paar km de auto even aan en weer uitzet dan werkt alles weer.

[afbeelding]
Nog even over het probleem met het witte scherm. Ik lees op het Parrot forum dat er heel veel mensen dit probleem nu hebben (misschien ontwerpfoutje van Parrot).
Ik ga eens contact opnemen met mijn leverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Vorge week contact gehad met de leverancier. Ik kon het schermpje terugsturen, bleken meer mensen problemen mee te hebben. Ze update de firmware ook meteen om de andere problemen te kunnen elimineren. Ik zou hem hooguit 3 dagen kwijt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

Verwijderd schreef op maandag 30 april 2007 @ 20:49:
Hallo,

Ik heb een vraagje,

Ik heb de parrot 3100 en heb deze altijd goed kunnen gebruiken met mijn ericson maar nu heb ik de nokia 5500 sport, maar ik krijg het maar niet voor elkaar om deze met de parrot te gebruiken, ik moet alles via de telefoon doen, dan gaat het effect van het handsfree bellen verloren, als ik verbinding heb loopt het wel via de parrot, nu heb ik gelezen dat ik eventueel de parrot moet updaten of in mijn telefoon 'Nokia 810 Contact Download' moet installeren. Al met al kom ik er niet uit.

graag jullie advies

groetjes Jo
is dit inmiddels opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zijn meer problemen met dat toestel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:24
Ik heb nu wel een héél vaag probleem.

Type auto: Honda S2000 (bouwjaar 2006)
Type carkit: Parrot CK3100
Type telefoon: HTC TyTN (Windows Mobile 5)

Eerst moest de telefoon steeds opnieuw gepaired worden met de carkit, alsof hij zijn instellingen verloor. Nu, als je weer wilt pairen krijg je eerst de melding Geheugen Vol en daarna Koppeling Geslaagd. Hij werkt echter niet, en als je in het menu gaat kijken zie je geen aangesloten apparaten staan (wat wel het geval is bij de CK3100 in onze Scénic en onze Clio). Erg vreemd dus. Ik dacht, misschien helpt een firmware update. Echter, dit gaat via BT en hij kan dus zoals gezegd niet pairen (geeft hij ook als foutmelding in de parrot update wizard). Pairen met bijvoorbeeld mijn Nokia 7710 wil ook niet.

Ook viel het mij op dat hij zijn instellingen niet meer onthoudt, als je de taal op Nederlands zet en daarna het contact uit/aan zet staat hij weer op Engels, terwijl hij voorheen wel op Nederlands bleef staan..

Wie weet raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Heeft ie het wel goed gedaan?

FF van de stroom afhalen en opnieuw proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tha_bulldog schreef op zondag 27 mei 2007 @ 15:03:

Eerst moest de telefoon steeds opnieuw gepaired worden met de carkit, alsof hij zijn instellingen verloor. Nu, als je weer wilt pairen krijg je eerst de melding Geheugen Vol en daarna Koppeling Geslaagd. Hij werkt echter niet, en als je in het menu gaat kijken zie je geen aangesloten apparaten staan (wat wel het geval is bij de CK3100 in onze Scénic en onze Clio). Erg vreemd dus. Ik dacht, misschien helpt een firmware update. Echter, dit gaat via BT en hij kan dus zoals gezegd niet pairen (geeft hij ook als foutmelding in de parrot update wizard). Pairen met bijvoorbeeld mijn Nokia 7710 wil ook niet.
Ook viel het mij op dat hij zijn instellingen niet meer onthoudt, als je de taal op Nederlands zet en daarna het contact uit/aan zet staat hij weer op Engels, terwijl hij voorheen wel op Nederlands bleef staan..

Wie weet raad?
Het eerste probleem heb ik ook gehad (instellingen steeds kwijt), toen bleek dat de dealer 'm verkeerd had aangesloten, draadje x zat niet goed. Dus ik zou maar eens de aansluitingen doublechecken als je daar nog niets aan had veranderd.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Niet online

j-w

MikeyMan schreef op zondag 27 mei 2007 @ 13:51:
Zijn meer problemen met dat toestel...
welke dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Dat ie dus butt werkt met niet-nokia carkits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Niet online

j-w

MikeyMan schreef op zondag 27 mei 2007 @ 15:27:
[...]

Dat ie dus butt werkt met niet-nokia carkits...
heb je ook een linkje oid?

Hier staat dat de phone gewoon moet werken met de CK3100
http://www.parrot.biz/usa...and=1&idmodel=385&etape=3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Vier "Verse" Vragen:

Ik heb een parrot 3200LS welke ingebouwd is door een bedrijf. en een Nokia 6300. Eigenlijk geen problemen maar meer een vraag mbt wisselgesprekken die ik niet kan terugvinden.
  1. Als ik een wisselgesprek ontvang kan ik deze "aannemen" maar hoe keer ik weer terug naar "beller 1"
  2. Als ik een wisselgesprek niet aanneem blijft de andere beller in beeld en loopt de tijd door in het beeld, is hier iets aan te doen?
  3. Niet met wisselgesprek te maken, maar de 3200 is aangesloten via de radio op een speciale manier, omdat deze radio carkits ondersteund en dit zou veel beter werken omdat het geluid aangestuurd zou worden door de radio, zal best maar het geluid klinkt zo schel als ik een gesprek voer (en met gewoon cd/radio niet) is daar nog iets aan te doen? In mijn vorige (tijdelijke) auto zat zo'n zelfde 3200, maar een minder geavanceerde radio, maar het geluid was veel beter, terwijl de inbouwspecialist vertelde dat ik nu de beste oplossing heb.
  4. Kan ik het achtergrondje van de 3200 alleen maar via de laptop wijzigen, of ook via de telefoon.
edit vers tussen " ;)

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:24
Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2007 @ 15:22:
[...]

Het eerste probleem heb ik ook gehad (instellingen steeds kwijt), toen bleek dat de dealer 'm verkeerd had aangesloten, draadje x zat niet goed. Dus ik zou maar eens de aansluitingen doublechecken als je daar nog niets aan had veranderd.... :)
Dat zou inderdaad het geheugenverlies verklaren. Maar waarom krijg ik dan de melding Geheugen Vol en kan ik niet meer pairen? Dit staat hier toch los van? De carkit heeft wel een tijdje gewerkt, maar zoals gezegd moest er elke keer met de hand gepaired worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Niet online

j-w

Iemand ervaring met de Nokia CK-15W?

Meer info: http://europe.nokia.com/accessorieslink?s=CK-15W
Prijs: 130 euro bij carkitstunter.nl

Lijkt een perfect apparaatje! Een nadeel zou echter kunnen zijn dat het misschien wat diefstalgevoelig is aangezien het scherm vrij groot is en daardoor op een navigatie-systeem lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

j-w schreef op maandag 28 mei 2007 @ 09:58:
Iemand ervaring met de Nokia CK-15W?

Meer info: http://europe.nokia.com/accessorieslink?s=CK-15W
Prijs: 130 euro bij carkitstunter.nl

Lijkt een perfect apparaatje! Een nadeel zou echter kunnen zijn dat het misschien wat diefstalgevoelig is aangezien het scherm vrij groot is en daardoor op een navigatie-systeem lijkt.
Tsjah, ik zie niet in waarom je een nokia-carkit zou willen hebben...

Als je een keer een ander merk telefoon wilt hebben, ben je de lul...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Niet online

j-w

MikeyMan schreef op maandag 28 mei 2007 @ 12:52:
[...]

Tsjah, ik zie niet in waarom je een nokia-carkit zou willen hebben...

Als je een keer een ander merk telefoon wilt hebben, ben je de lul...
Dat zou je op het eerste gezicht wel denken, maar deze nokia carkit ondersteunt ook andere BT telefoons! :)
Motorola V3i* (SW version R479_G_08.B485R), Siemens S55*** (SW version 17), SonyEricsson K800i*** (SW version R1ED001)

[ Voor 17% gewijzigd door j-w op 28-05-2007 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:43

SeatRider

Hips don't lie

Pinin schreef op zondag 27 mei 2007 @ 21:21:
Vier Verse Vragen:

Ik heb een parrot 3200LS welke ingebouwd is door een bedrijf. en een Nokia 6300. Eigenlijk geen problemen maar meer een vraag mbt wisselgesprekken die ik niet kan terugvinden.
  1. Als ik een wisselgesprek ontvang kan ik deze "aannemen" maar hoe keer ik weer terug naar "beller 1"
  2. Als ik een wisselgesprek niet aanneem blijft de andere beller in beeld en loopt de tijd door in het beeld, is hier iets aan te doen?
  3. Niet met wisselgesprek te maken, maar de 3200 is aangesloten via de radio op een speciale manier, omdat deze radio carkits ondersteund en dit zou veel beter werken omdat het geluid aangestuurd zou worden door de radio, zal best maar het geluid klinkt zo schel als ik een gesprek voer (en met gewoon cd/radio niet) is daar nog iets aan te doen? In mijn vorige (tijdelijke) auto zat zo'n zelfde 3200, maar een minder geavanceerde radio, maar het geluid was veel beter, terwijl de inbouwspecialist vertelde dat ik nu de beste oplossing heb.
  4. Kan ik het achtergrondje van de 3200 alleen maar via de laptop wijzigen, of ook via de telefoon.
Vers?
Pinin in "[BT] Parrot 3200LS wisselgesprek, en sch..."
Pinin in "Het bluetooth ervaringen en problemen to..."
;)

Omtrent puntje drie denk ik gewoon dat je inbouwspecialist een foutje heeft gemaakt. Die parrots hebben een ingebouwde versterken en horen direkt op je autospeakers aangesloten te worden. Ik denk dat ze hem daar op de een of andere manier op de input van je autoradio hebben gezet, waardoor e.e.a. dus overstuurd wordt.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Ja, idd 3x een post :X is geedit hoor... nu met " "

1x was meteen gesloten, de andere stond in een BT topic, maar nu kwam ik dit parrot-topic tegen...
Maar ik vind het zo raar dat niemand antwoord weet te geven op mijn wisselgesprek vraag, of ben ik de enige die wel eens een wisselgesprek heeft :? zal toch niet.

En dat aansluiten, het gebeurt met zo'n iso-stekker, hij heeft niets hoeven knippen ofzo en solderen.

[ Voor 3% gewijzigd door Pinin op 28-05-2007 13:13 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

j-w schreef op maandag 28 mei 2007 @ 12:53:
[...]

Dat zou je op het eerste gezicht wel denken, maar deze nokia carkit ondersteunt ook andere BT telefoons! :)

[...]
Mjah... Ondersteunen en ondersteunen kan nogal verschil in zitten...

Geluid zal wel weer bagger zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tha_bulldog schreef op zondag 27 mei 2007 @ 21:33:
[...]

Dat zou inderdaad het geheugenverlies verklaren. Maar waarom krijg ik dan de melding Geheugen Vol en kan ik niet meer pairen? Dit staat hier toch los van? De carkit heeft wel een tijdje gewerkt, maar zoals gezegd moest er elke keer met de hand gepaired worden.
Ik moest ook steeds met de hand pairen (dit valt in mijn ogen ook onder geheugenverlies toch ?).
Geheugen vol heb ik nooit gezien moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Dat geheugenprobleem wijst vaak op een kapotte junction-box...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 16:42
tha_bulldog schreef op zondag 27 mei 2007 @ 15:03:

Wie weet raad?
Ik bouw met grote regelmaat parrot's en de 3100 serie blijkt uit ervaring gewoon niet lekker te werken met HTC toestellen (denk eerder dat het door windows mobile komt). Voor het punt van contacten synchroniseren gaat gewoon al niet met de 3100. Ik bouw daarom bij windows mobile toestellen altijd een 3200 in.
Alleen jammer voor jouw is dat de blackbox, scherm, iso kabels en microfoon plugje allemaal anders zijn dan die van de 3100. (plugje van mic is wel over te solderen ;) )

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Levert parrot eigenlijk ook carkits die in staat zijn om te werken met 2 telefoons? Dus pairen met 2 telefoons tegelijk en degene die over gaat daarvan wordt het signaal gebruikt. Aangezien ik met een zakelijke en een privé telefoon zit en ik graag beide gepaired wil hebben aangezien je nooit weet waar ze je op bellen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nopes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Is het uberhaupt ergens te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Ik gebruik de CK3000 in combinatie met mijn Qtek S200 en nu tijdelijk met een oude SE T630, werkt bij beide perfect!

Zodra je de auto instapt, synct hij meteen (duurt bij de T630 overigens wel wat langer dan de S200, die is meteen gesynct) en het werkt :) Geen enkele probleem ondervonden tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:46
sander- schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 15:19:
[...]

gewoon zakelijk doorschakelen naar prive zodra je in de auto stapt... dat doe ik tenminste...

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

sander- schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 15:19:
[...]

Voor zover ik weet niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
2 carkits 8P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelbb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 15:30

roelbb

knorretje

tha_bulldog schreef op zondag 27 mei 2007 @ 21:33:
[...]

als jij de motor uitzet, zie je dan het good bye, of tot ziens in het scherm? zoniet, dan staan de +12 V memory en +12 V ingnition gekruist.

roelbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
zow, hier in Belgie vragen ze 300 eurootjes voor de installatie van en CK3100 ... (hardware+installatie wel te verstaan). Is dit eventueel zelf doenbaar voor een opel vectra (nieuw model?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tis altijd zelf te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Laatst online: 30-08 10:46
Ik heb sinds gisteren een ck3000 EVO... firmware 5.02a

Nu wil ik de firmware upgraden maar met bluetooth kom ik niet verder dan de 2e stap....

Kun je de evolution nou wel zelf updaten met bluetooth of moet dat met een upgrade kit.

En ik heb één nadeel ontdenkt... stel je zet halverwege je reis je telefoon uit... (of bluetooth) dan blijft de carkit zeuren door middel van een signaal dat hij de connectie kwijt is... Kun je dit uitzetten, of is dit misschien opgelost in nieuwe firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Heb je een upgrade kit voor nodig met die formware...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
zijn er winkels/dealers die dit voor mij kunnen doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ongetwijfeld... Rondje bellen naar de carkitspecialisten zal helpen..

Weet niet of je in de randstad woont, maar BosCarComfort in Zoetermeer moet je wel kunnen helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Nee ik woon in de omgeving zwolle...

Ik heb op de nederlandse parrot site een winkel in hengelo gevonden.. deze maar even gemaild... Mocht iemand nog een winkel/dealer weten bij mij in de buurt dan houd ik mij aanbevolen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siluro
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:24
Gisteren een parrot CK3200 gekocht via carkitstunter.nl, de winkel en de kit zijn wat mij betreft een aanrader! Installatie is echt een eitje, geluidskwaliteit is dik in orde, niemand die ik belde kon horen dat ik in de auto zat :). De prijs was inc. verzenden minder dan een boete :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie nu idd eindelijk ook stuurwielbediening voor diverse Parrot Carkits.
Iemand hier ervaring mee, mbt tot inbouw/gebruik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapio_B
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 23:23
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 10:11:
Zie nu idd eindelijk ook stuurwielbediening voor diverse Parrot Carkits.
Iemand hier ervaring mee, mbt tot inbouw/gebruik ?
Als je al knoppen voor een carkit op je stuur hebt hebben ze wel een koppeling met verschillende carkits.

http://www.parrot.biz/uk/products/parrotmultican
en
http://www.parrot.biz/uk/products/parrotmulticomm

Losse stuurwiel bediening is er volgens mij niet.

Aan alles komt een eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaapio_B schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 10:56:
[...]
Als je al knoppen voor een carkit op je stuur hebt hebben ze wel een koppeling met verschillende carkits.

en
Doelde ik ook op, bedoel dus heeft iemand ervaring met inbouwen van die multican unit voor Parrot ? :)

(en dan speciaal voor Seat Leon Businessline, krijg 'm 1e week juli binnen, wil dan de spullen voor carkit al in huis hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Jaapio_B schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 10:56:
[...]

en

Losse stuurwiel bediening is er volgens mij niet.
Wat ik me dan met die mode1 multicomm afvraag is of je je bediening nog voor de radio kunt gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapio_B
MikeyMan schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 11:12:
[...]

Wat ik me dan met die mode1 multicomm afvraag is of je je bediening nog voor de radio kunt gebruiken...
Staat in de teskt:
the Parrot MULTICAN only uses the existing car’s steering wheel control buttons and they will be used both for the car receiver and the Parrot car kit without any interference.

Aan alles komt een eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ja, dat zag ik staan... Maar dat gaat over de multican...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapio_B
Mijn fout. Bij de multicomm staat ongeveer het zelfde.

Aan alles komt een eind.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste