Hallo,
Na lang zoeken en het volledige parrot topic te hebben doorlezen kan ik maar geen antwoord vinden op mijn vraag.
Mijn vrouw en ik hebben beiden een parrot LS 3200 parrot carkit in onze wagens. Deze zijn prima ingebouwd, "tot ziens" scherm etc verschijnt, en geplaatst door een professional.
Nu elke keer verliezen we onze connectie met de carkit. Wanneer ik instap in de wagen herkent hij mijn telefoon en synced hij ook. ik kan een oproep ontvangen/maken en een minuut later BAM connectie weg. Hij geeft wel nog de naam van de telefoon weer op het scherm van de parrot maar dat ik ook alles. Als ik dan via de carkit een oproep wil maken blijft hij ook hangen op deze oproep tot wanneer ik de motor uitzet.
Als ik dan via de carkit handmatig een connectie wil maken met de telefoon krijg ik "connectie mislukt"
Als ik een oproep ontvang op mijn telefoon hoor ik niets! Want de telefoon denk dat hij nog steeds gepaired is met de carkit.
Uiteraard hebben jullie meer info nodig dan dit dus hier volgen alle details:
Wagen: BMW Mini D
Phone: Sony Ericsson Z610i (recentste software)
Radio: standaard mini radio
Carkit: Parrot 3200 LS (recentste software)
Wagen: BMW 3 serie E90
Phone: HTC TyTn
Radio: Standaard radio professional met iDRIVE
Carkit: Parrot 3200 LS (recentste software)
Eerst dacht ik dat deze van mijn vrouw een maandagochtend exemplaar was en dat het aan haar telefoon lag maar nu ik vandaag de mijne heb laten inbouwen en ik identiek dezelfde problemen heb, begin ik toch eens verder te kijken.
Kan iemand mij helpen met dit toch wel verschrikkelijk vervelend probleem?
Thanx!
Jullie kunnen 2 mensen in 1 klap gelukkig maken