He allen,
Heeft iemand een antwoord op mijn vraagje ???
Misschien een overbodige vraag.
Ook ik ben aan het twijfelen om over te stappen naar Tele2.
Ik heb nu de volgende vragen.
1) omdat ik eredivisie live wil hebben krijg ik ook de telefonie van Tele2 erbij. Is dit uit te zetten in de davolink modem ?
Reden is dat ik via Voip buster bel
2) Kan ik het wireless uitzetten in de davolink modem
3) Indien ik bovenstaande stunts uit haal kan ik dan mijn oude speedtouch modem aansluiten op de davolink en deze gebruiken om mijn telefonie en mijn wireless af te handelen. Ik gebruik deze router dan min of meer als tussen station. De Davolink moet dan internet en tv afhandelen.
** antwoord op vraag 2 heb ik gelukkig al gevonden in dit topic toppie echter ben ik wel benieuwd naar de ander vraag voip
Heeft iemand een antwoord op mijn vraagje ???
Misschien een overbodige vraag.
Ook ik ben aan het twijfelen om over te stappen naar Tele2.
Ik heb nu de volgende vragen.
1) omdat ik eredivisie live wil hebben krijg ik ook de telefonie van Tele2 erbij. Is dit uit te zetten in de davolink modem ?
Reden is dat ik via Voip buster bel
2) Kan ik het wireless uitzetten in de davolink modem
3) Indien ik bovenstaande stunts uit haal kan ik dan mijn oude speedtouch modem aansluiten op de davolink en deze gebruiken om mijn telefonie en mijn wireless af te handelen. Ik gebruik deze router dan min of meer als tussen station. De Davolink moet dan internet en tv afhandelen.
** antwoord op vraag 2 heb ik gelukkig al gevonden in dit topic toppie echter ben ik wel benieuwd naar de ander vraag voip