[PC] Team Fortress 2 / Fortress Forever, deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.176 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
psycomania schreef op maandag 10 december 2007 @ 15:22:
[...]

dat had ik al door ik liep op moment ook op een map als engineer mooie defence en alles gebouwd kwamen er in eens 3engi's bij daar was je ook niet echt over te spreken als ik dat zo hoorde af en toe >:)
En ik kreeg het vriendelijke verzoek om niet dood te gaan >:)
Suicyder schreef op maandag 10 december 2007 @ 12:07:
[...]

Nja... ik sta soldier best goed, heb wisselende dagen. Maar ik heb afgelopen week een avond medic gedaan samen met Become en Goliver en dat ging echt geweldig, op dustbowl 105 punten als medic, wat ook nog eens het meeste van het team was >:)
Je kan als medic redelijk goed scoren als je inderdaad lekker samen kan werken met enkele van je teamleden. Medics die lekker gaan zie je dan ook vaak in de top 3 eindigen.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:05
Dat auto balance systeem maakt soms toch rare keuzes. Daarnet was ik lekker bezig een vlag te capturen op 2fort, ik kom op aan de brug en ik word afgeknald (no biggie in een fps he ;) ). Vervolgens word ik naar het andere team overgezet 8)7 Echt leuk hoor, moet je ineens defenden waar je zelf voor gewerkt hebt |:(

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06 21:17
Onlangs trouwens een geniaal potje met Brainstorm gedaan :)

In het 2de deel van dustbowl als defending partij.
Achter het huisje (rechts vanuit spawn blauw gezien, waar vaak een sentry op het dak wordt gezet en health en ammo packs achter liggen) een dispenser en sentry gebouwt, en Brain zat er geknielt de spawnexit onder vuur te nemen.
Alles wat door zijn kogelregen wist te glippen pakte mijn sentry op, en telkens als ik een spy meende te zien wist Brain die vakkunidig te doorzefen, terwijl de dispenser zijn health en ammo constant bijvulde. Was echt een geweldig potje. Meen dat ze het 1ste CP ook nooit hebben weten te cappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNB
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-01 20:05

DNB

Ik kan ook wel langskomen vanavond, maar dan is het wel handig als ik in de server kan komen, dus al sik een invite kan krijgen voor het steam groepje, graag.
dit ben ik: http://steamcommunity.com/id/deneusbeer
edit: bedankt
Kapoen schreef op maandag 10 december 2007 @ 13:37:
[...]

Veel mensen weten blijkbaar niet dat je die stickies perfect kunt opruimen:
- een andere demo kan ze gewoon opblazen met zijn eigen stickies
- soldiers kunnen de stickies allesinds verplaatsen met hun rockets
- met sommige shotgun achtige wapens kan je die dingen ook verplaatsen
ook leuk dat iedereen dat kan doen. Ik was laatst als demoman stickies aan het plakken bij een sentry ergens boven mn hoofd (bij zo'n gat in 2Fort), komt er een heavy aan die ook op die sentry gaat lopen schieten. Gevolg: net als ik mn stickies wil laten ontploffen, schiet die heavy ze eraf, bovenop mn hoofd en ik dood :| )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
Kapoen schreef op maandag 10 december 2007 @ 15:55:
Dat auto balance systeem maakt soms toch rare keuzes. Daarnet was ik lekker bezig een vlag te capturen op 2fort, ik kom op aan de brug en ik word afgeknald (no biggie in een fps he ;) ). Vervolgens word ik naar het andere team overgezet 8)7 Echt leuk hoor, moet je ineens defenden waar je zelf voor gewerkt hebt |:(
Ha leuk is dat ja. Volgens mij pakt autobalance gewoon de speler die het laatst dood gegaan is en nog steeds dood is.
frickY schreef op maandag 10 december 2007 @ 16:09:
Onlangs trouwens een geniaal potje met Brainstorm gedaan :)

In het 2de deel van dustbowl als defending partij.
Achter het huisje (rechts vanuit spawn blauw gezien, waar vaak een sentry op het dak wordt gezet en health en ammo packs achter liggen) een dispenser en sentry gebouwt, en Brain zat er geknielt de spawnexit onder vuur te nemen.
Alles wat door zijn kogelregen wist te glippen pakte mijn sentry op, en telkens als ik een spy meende te zien wist Brain die vakkunidig te doorzefen, terwijl de dispenser zijn health en ammo constant bijvulde. Was echt een geweldig potje. Meen dat ze het 1ste CP ook nooit hebben weten te cappen.
Gisteren deed ik op stage 1 van Dustbowl een soort gelijk iets (dispenser met mij daar naast en blijven vuren, minutenlang). Vroeg op een gegeven moment iemand wtf ik aan het doen was :P

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Het wachtwoord voor vanavond post ik trouwens tijdens de group chat om 20:00 uur, nadat de teams zijn gemaakt. Vorige week hadden we rond die tijd ongeveer 30 members online, iets meer dan de server aan kan. Het zou me niet verbazen als dat nu ook weer is...

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Zoals gewoonlijk ben ik vanavond weer van de partij (mits ik door de wachtrij kom :S). Normaliter heb ik tussendoor koffiepauze, maar die zal ik voortaan maandag avond maar achterwege laten (dwz, koffie gewoon drinken tijdens gamen).

Wat classbalance betreft ben ik van mening dat we er onderling wel uit moeten komen hoor. Ik check bijvoorbeeld vaak na doodgaan even de classbalance (met de “,” voor het beste overzicht). Zit ik bij een overpopulated class, dan switch ik naar een ander. Dat hoort wat mij betreft gewoon bij een teamgame als TF2 (pubs daargelaten).

Mij zul je voornamelijk als Medic of Soldier tegenkomen, maar zoals gezegd switch ik waar nodig (geen Scout of Sniper btw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Ja, ik heb er echt zin in ook al ben ik bang dat ik een tijdje zal mogen wachten voordat ik kan spelen. Er zijn naar mijn aanziens iets te veel [GoT]tertjes die vanavond willen ass-kicken en ik kan pas joinen vanaf 20:45 - 21:00. Oh ja en niet iedereen ontvangt die groep invites. Brainstorm zou het me al twee keer gestuurd hebben maar steamcommunity weigert het te laten zien. Er is daar trouwens iets goed mis. Ik zie van de helft geen foto's meer. Inclusief mijn eigen foto. Plus de overlay doet er soms 5 minuten over om te laden in game. CPU usage die naar de 99% schiet. Erug irritant in game. Crashes heb ik gelukkig nog niet mee gemaakt. De steam games zelf zijn rock solid maar dat steamcommunity is een grote logge traage boel met nog een hele hoop bugs. Nouja opzich iets geweldigs moois dat steamcommunity en het is nog beta waarschijnlijk maar toch...

EDIT: Ik ben spy want ik ben een sneaky little b*st*rd. Zijn er nog sneaky little b*st*rdjes die samen met mij veneinige messteken in talloze onverwacht en overzuchte ruggetjes willen steken? Headshots met die 1337 gun mogen natuurlijk ook. Headshots bij voorkeur natuurlijk in het hoofdje. :+

[ Voor 14% gewijzigd door Kain_niaK op 10-12-2007 17:27 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93311

kijk al uit naar vanavond :)
persoonlijk speel ik graag medic
daarbuiten speel ik ook regelmatig pyro, sniper, engeneer en spy
wat me echt verbaase waren de stats van TF2: bijna niemand die medic neemt; nochtans valt er met de medic serieus wat punten te rapen, zeker als je een team hebt dat goed kan schieten en indien je heel regelmatig switcht met healen zodat iedereen op full health blijft :)
af en toe een spy neerhalen is ook altijd fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-06 17:55

Knaak

It's me, Mario!

Ook ik ben van de party, zal zodalijk alvast in de chat gaan. :) Hopelijk word het weer leuk fraggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175622

Ik zal vanavond ook wel weer een potje meegamen :) Hoe laat gaat het loos?

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 175622 op 10-12-2007 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Nee, dat gaat fout. Dat zijn al teveel mensen die in te korte tijd reageren. En er zijn maar 24 slots :X
Dan kan ondertekende zijn moordadige lusten straks niet laten zegenvieren maar moet ongelukkig zitten wachten tot iemand er uit knalt ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 17:42
Kain_niaK schreef op maandag 10 december 2007 @ 10:47:
[...]

Moet je even aan Punisher vragen. Ik heb hem zelf niet meer na een tijdelijke bekering van games heb ik alle steam maps verwijdert en die demo stond daarin. Hij heeft er 10 gemaakt en het was de eerste dacht ik.
Heb ik vast nog wel ergens ja ... spreek me maar ff aan op steam ;)

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:43

Shabbaman

Got love?

Shabbaman schreef op zondag 09 december 2007 @ 20:46:
Ik wil wel morgen, maar ik moet toch nog een voorbehoud maken. Tot nader order op de reservelijst. Misschien kan Brainstorm mij hierop vooruitlopend toevoegen aan de group?
Bumperdebumpbump!

Mijn soldier stats lijken belabberd, maar ze zijn dan ook al twee keer gereset. Tijdens de beta heb ik enkel solder gespeeld, ging best aardig.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Kain_niaK schreef op maandag 10 december 2007 @ 17:48:
Nee, dat gaat fout. Dat zijn al teveel mensen die in te korte tijd reageren. En er zijn maar 24 slots :X
Dan kan ondertekende zijn moordadige lusten straks niet laten zegenvieren maar moet ongelukkig zitten wachten tot iemand er uit knalt ;(
Geld dat ook voor mensen die al 1 of 2 dagen geleden zich gemeld hebben? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoe join je op de groepschat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Afbeeldingslocatie: http://www.red-snow.org/tf2/joingroupchat.jpg
Shabbaman schreef op maandag 10 december 2007 @ 17:58:
[...]

Bumperdebumpbump!

Mijn soldier stats lijken belabberd, maar ze zijn dan ook al twee keer gereset. Tijdens de beta heb ik enkel solder gespeeld, ging best aardig.
Wederom uitgenodigd. Steam lijkt echt brak dus.

[ Voor 46% gewijzigd door Brainstorm op 10-12-2007 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
-

[ Voor 100% gewijzigd door Brainstorm op 10-12-2007 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197066

Zo, ik heb de orange box nu ook gekocht, mede om dit spel te kunnen spelen.. Ik zal eerst eens gaan oefenen, en misschien kom ik jullie nog wel eens tegen (nee, heb nu nog geen nick ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Moet je aan brainstorm vragen. Ik speel weer TF2 sinds 2 dagen. Word trouwens mijn tweede [GoT] partijtje. De eerste was 6 weken geleden en dat was ons allereerste potje. L-e-g-e-n-d-a-r-i-s-c-h-e veldslag van epische proporties was dat. Bloederiger als een vrouwenbesnijdenis die verkeerd gaat.

Anyway, Brainstorm is nu de man die alles organiseert en [Got] Tweakers is vervangen door [GoT] TF2. Was ik eens admin van een groepje en nu.... nou ja. Brainstorm heeft fantastisch werk geleverd met de nieuwe topicstart. T'is een pareltje geworden. Mag ie natuurlijk ook wel voor beloond worden.
Nog 143 minuten to go before the ass whooping kicking tripping flipping begint ! :+

PS: (ja ik overdrijf graag... TF2 is een game van overdrijvingen)

[ Voor 5% gewijzigd door Kain_niaK op 10-12-2007 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Brainstorm schreef op maandag 10 december 2007 @ 16:33:
[...]
Ha leuk is dat ja. Volgens mij pakt autobalance gewoon de speler die het laatst dood gegaan is en nog steeds dood is.
Dat autobalance systeem zou beter gewoon een sniper nemen en die overzetten, die staan toch altijd nutteloos te wezen. Of ze op een blauw hemdje of een rood moeten knallen maakt toch niet uit voor de meeste pub snipers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Hebben jullie dat ook dat er geen plaatjes meer te zien zijn in de steamcommunity? En ik had nog wel zo'n lekkere meid als avatar... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Kain_niaK schreef op maandag 10 december 2007 @ 18:09:
Moet je aan brainstorm vragen. Ik speel weer TF2 sinds 2 dagen. Word trouwens mijn tweede [GoT] partijtje. De eerste was 6 weken geleden en dat was ons allereerste potje. L-e-g-e-n-d-a-r-i-s-c-h-e veldslag van epische proporties was dat. Bloederiger als een vrouwenbesnijdenis die verkeerd gaat.

Anyway, Brainstorm is nu de man die alles organiseert en [Got] Tweakers is vervangen door [GoT] TF2. Was ik eens admin van een groepje en nu.... nou ja. Brainstorm heeft fantastisch werk geleverd met de nieuwe topicstart. T'is een pareltje geworden. Mag ie natuurlijk ook wel voor beloond worden.
Nog 143 minuten to go before the ass whooping kicking tripping flipping begint ! :+
Die kan ik me nog herinneren, daarna stopte je tijdelijk wegens omstandigheden meen ik? Leuk dat je terug bent iig, hopelijk krijg ik de kans je neer te knuppelen vanavond. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Moet wel zeggen dat het niveau op de GoT server hoger is dan een random andere server. M'n avg KDR op de GoT server is 2.30 of iets dergelijks, terwijl ik op een Engelse server op 3.8 avg zit _O- .

Valt me trouwens op dat een Soldier wel erg sterk is. Crit missles zijn zo geweldig random :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-03 02:55
eendje schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 20:48:
en 99% van de tijd kan je hem wel goed plaatsen door een beetje anders te lopen.
Zoals anderen al aangaven, met sentries werkt dat gewoon niet, die moet je roteren om een goede plek te hebben, en teleporter exits moet je ook roteren, ik word echt ziek van engineers die hun exits met de voorkant tegen een muur plaatsen of gewoon zo dat als je er uit komt dat je met de rug naar de vijand staat.
eendje schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 22:29:
juist niet, als je hem strak in de hoek zet kan een demoman gewoon z'n nades via de muur laten stuiteren zonder ook ooit maar in line of sight van de turret te staan. Als je turret wat meer in het midden staat kan hij dit niet doen (zelfde geld trouwens voor soldiers, die kunnen dan gewoon lekker tegen de muur aan knallen, als jij niet in de buurt bent gaat die turret wel stuk)
Juist wel, maar je moet hem wel in de goede hoek zetten, als jij hem in de hoek zet tegenovergesteld van waar aan de andere kant van de gang de vijanden de hoek om komen dan kan een demoman geen sticky grenades op het ding schieten zonder in er door beschoten te worden, zet je hem in de andere hoek of dichterbij de vijand dan lukt ze dat wel en soms al met gewone granaten.

Bovendien is het dan voor jezelf een stuk makkelijker om tegen spies te verdedigen als ze niet van achter en van 1 zijjkant kunnen sappen, als jij jezelf dan goed positioneerd dan zie je ze altijd voordat ze dat kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Brainstorm schreef op maandag 10 december 2007 @ 16:47:
Het wachtwoord voor vanavond post ik trouwens tijdens de group chat om 20:00 uur, nadat de teams zijn gemaakt. Vorige week hadden we rond die tijd ongeveer 30 members online, iets meer dan de server aan kan. Het zou me niet verbazen als dat nu ook weer is...
Mochten we aan de 32 man zitten is het misschien leuk de 2de server ook dicht te gooien en op beide servers 8 vs 8 te spelen.
Ik denk niet dat ik er zelf bij zal zijn, maar dan weet je in ieder geval dat het wat mij betreft een optie is :)

@TW-is-back
Als medic speel je wel een heel stuk passiever. Je bent meer bezig met het volgen van je buddy dan met actief fraggen. Dat tweede spreekt het merendeel toch het meest aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

MOAW schreef op maandag 10 december 2007 @ 18:17:
[...]

Die kan ik me nog herinneren, daarna stopte je tijdelijk wegens omstandigheden meen ik? Leuk dat je terug bent iig, hopelijk krijg ik de kans je neer te knuppelen vanavond. ;)
Ik heb die nieuwe video's met tips voor de spy heel erg grondig bekeken. Zeker een stuk of 3 keer gezien. Nu weet ik hoe ik een engineer in de rug kan stabben en dan heel snel de sentry kan sappen. Dat ga ik zeker eens uitproberen. Plus al die andere tips ! :)
Kom maar op !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Languh
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-09-2024
kan ik er vvanavond nog bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Kain_niaK schreef op maandag 10 december 2007 @ 18:26:
[...]

Ik heb die nieuwe video's met tips voor de spy heel erg grondig bekeken. Zeker een stuk of 3 keer gezien. Nu weet ik hoe ik een engineer in de rug kan stabben en dan heel snel de sentry kan sappen. Dat ga ik zeker eens uitproberen. Plus al die andere tips ! :)
Kom maar op !!!
En ik als scout zijnde houd van spies >:) , zeker Cabo die voor mijn neus cloaked. Evenals CiPHER :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyduck170
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-06 12:33

psyduck170

Mééééédic

ik ben er ook helemaal klaar voor
eerst nog eens goed eten en dan healen maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

kan ik er vvanavond nog bij?
Tuurlijk !!!! Hoe meer binnekort dode zielen hoe beter. Mijn spionnenmes heeft vlees nodig :)

[ Voor 21% gewijzigd door Kain_niaK op 10-12-2007 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Languh
vuur is heet hoor :)
wie weet smelt dat mes voordat je me steekt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Haha een pyro.... ik lach in jouw gezicht pyro..... moewhahaha. Vlammenwerpers zijn zoooooo 1945

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiphaas7
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:46
Moet zeggen dat ik tot nu toe veel plezier heb beleefd op de GoT server, vooral als de teams matched zijn EN er goed samengewerkt wordt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:11
Kain_niaK schreef op maandag 10 december 2007 @ 18:59:
Haha een pyro.... ik lach in jouw gezicht pyro..... moewhahaha. Vlammenwerpers zijn zoooooo 1945
Wedden dat mijn minigun een grotere range dan jouw mes heeft :P

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Is het anders geen idee om een IRC-kanaal te maken, een DM-draad, mailgroep, of een andere vorm van communicatie?

Het is *niet* de bedoeling dat er op GoT game-afspraakjes gemaakt worden. Een paar postings.. ok, maar elke avond een hele lading van die posts... Nee, liever niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Alleen die naam al, MINI-gun. Ik heb een MAXI-mes. Jij ziet me niet eens aankomen en zelfs al kijk je af en toe achterom als ik cloacked ben kun je me toch niet zien.

EDIT: @TheZeroorez
Eigenlijk heb je gelijk het is tegen de policy.
Ik ben bezig met een eigen forum.... tot dan.... kunnen we het nog eventjes hier doen? Via de steamcommunity is zoiets onmogelijk te regelen.

[ Voor 39% gewijzigd door Kain_niaK op 10-12-2007 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Tus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-05-2024

G-Tus

Doe gewoon jij

Nieuw hier :P wel leuk potje gehad vanmiddag met Koeitje ;)

Ik vroeg me af wat iedereen z'n hoogste 'most point' score is. Kan niet echt inschatten wat dat gemiddeld kan zijn. Vond mezelf wel goed met 28 als medic en 27 als engineer :)

[ Voor 2% gewijzigd door G-Tus op 10-12-2007 19:16 . Reden: woordje vergeten ]

Flickr | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kain_niaK schreef op maandag 10 december 2007 @ 19:07:
Alleen die naam al, MINI-gun. Ik heb een MAXI-mes. Jij ziet me niet eens aankomen en zelfs al kijk je af en toe achterom als ik cloacked ben kun je me toch niet zien.

EDIT: @TheZeroorez
Eigenlijk heb je gelijk het is tegen de policy.
Ik ben bezig met een eigen forum.... tot dan.... kunnen we het nog eventjes hier doen? Via de steamcommunity is zoiets onmogelijk te regelen.
Ik kan gewoon een event posten in de community, net als een aantal anderen. Zo moeilijk is het niet ;)
G-Tus schreef op maandag 10 december 2007 @ 19:16:

Ik vroeg me af wat iedereen z'n hoogste 'most point' score is. Kan niet echt inschatten wat dat gemiddeld kan zijn. Vond mezelf wel goed met 28 als medic en 27 als engineer :)
46 met HWG voor mij, en toen eindigde de ronde. Anders had ik nog wel meer gehaald. Rest zit rond de 25 geloof ik :).

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 10-12-2007 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Anoniem: 159816 schreef op maandag 10 december 2007 @ 19:17:
[...]

Ik kan gewoon een event posten in de community, net als een aantal anderen. Zo moeilijk is het niet ;)

[...]

46 met HWG voor mij, en toen eindigde de ronde. Anders had ik nog wel meer gehaald. Rest zit rond de 25 geloof ik :).
Ja maar daar kun je geen voorbeschouwingen houden omdat forum eigenschappen ontbreken of je moet alles in de chat doen maar een chat onthoudt zichzelf niet een forum wel. En dat is handig om achteraf te zien of er iets van je grootspraak is terecht gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

28 punten hier als spy. Meeste kills 26 als HWG maar toen heeft steam de stats gereset ? in ieder geval het werd nooit meegeteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-12-2024

Twisted

Mogli <3

Is het te laat om voor het event van vanavond aan te melden?

Zo nee dan hou ik me warm aanbevolen :)

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Ok wat betreft het event van vanavond: join de steam chatroom (http://steamcommunity.com/groups/gottf2) zodat we daar alles kunnen bespreken. We zitten nu al met 20+ man er in, dus er wordt genoeg gepraat.

Server #2 zal ook ingezet worden, dus we hebben 46 slots te verdelen. Ruimte zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
In de betreffende posts staat toch dat je je vanaf 20:00u kunt melden in de Group chat van de TF2-group? :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25342

G-Tus schreef op maandag 10 december 2007 @ 19:16:

Most points is bij mij 50 als demo :) blijf toch een makkelijke klasse. Maar iets van 20 a 25 is gemiddeld denk ik of schat ik het nu te hoog in... hmmm :)

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 25342 op 10-12-2007 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-06 21:10

Shoarma kip

IceDFire

Khad ook wel willen komen maar helaas rijles van 20:00>21:00 :( Nou jah volgende keer beter...

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-06 12:23
Kan iemand mij inviten?

[GoT]GekkeDamir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Hebben mensen die niet in de group zitten ook toegang tot de chat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:37
Ja blijkbaar wel.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Languh
was erg leuk, jammer dat ik er o[p een gegeven ogenblik niet meer in kon omdat er iemand eerder connecte (en had connection problem:?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Laatst online: 25-03 08:31
Nou qua organisatie was het alleen chaos. Wel twee aan elkaar gewaagde teams (genaamd 1 en 2 ;)) op GoT #1, al was team 2 net iets beter denk ik :) Maar voor de volgende keer hebben we echt een forum nodig, of mensen moeten zich vooraf opgeven per mail ofzo, dat er vantevoren teams worden gemaakt. Anders werkt het gewoon niet lekker. En 12-12 is veel te veel, lijkt me leuker om 8-8 te doen... Ook voor mijn fps :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Heb een krap half-uurtje meegedaan op server 2. Voornamelijk als scout; vond het erg leuk.

Als ik een keer wat meer tijd heb ben ik zeker voor herhaling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Chaos, ach viel toch ook wel mee. Uiteindelijk betaalde het zich terug in mooie potjes. 2 liep erg lekker qua teamplay. Veel punten kunnen scoren en al met al volgens mij weer 8 plaatsen opgeschoven in de ranking. Niet verwacht, maar wel beters. Communicatie via mic is echt een pre om een goed potje te spelen want het liep echt heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
damn dat was vet :D, ben van de 31e plek naar de 11e plek gestegen in rank :P

Afbeeldingslocatie: http://gottf.hlstatsx.com/hlstats.php/sig/1036_random.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Zoals ik al van in het begin zei: Je moet dit soort dingen echt organiseren. Lijst op stellen... teams makken terwijl je er aan denkt wie welke skills heeft en zo. En van te voren een lijst met spelers. En alleen de mensen op de lijst mogen spelen de rest word gekicked. Als je het een week van te voren aankondigt dan krijg je makelijk twee servers vol met 12 tegen 12. We hebben het een paar keer op die manier georganiseerd en het gaf echt zalige gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Mik! schreef op maandag 10 december 2007 @ 22:59:
Chaos, ach viel toch ook wel mee. Uiteindelijk betaalde het zich terug in mooie potjes. 2 liep erg lekker qua teamplay. Veel punten kunnen scoren en al met al volgens mij weer 8 plaatsen opgeschoven in de ranking. Niet verwacht, maar wel beters. Communicatie via mic is echt een pre om een goed potje te spelen want het liep echt heerlijk.
Inderdaad, veel gelul over de mics heen en weer, wat zich weer vertaalde in goeie samenwerking. Samen übers timen was ook sterke taktiek. In het begin leek me 2 medics nog aardig weinig, maar volgens mij hebben we het samen toch erg goed gedaan (met hulp van een niet-nader te noemen dikzakje).

Oh en alvast excuses voor een ieder die nu bloedende oren of kotsneigingen heeft: het viel me gewoon op dat Venxir een klein kontje had :P Viel wel direct op dat het hele team toen snel vooruit liep richting de CP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
Cleetje schreef op maandag 10 december 2007 @ 23:05:
[...]

Inderdaad, veel gelul over de mics heen en weer, wat zich weer vertaalde in goeie samenwerking. Samen übers timen was ook sterke taktiek. In het begin leek me 2 medics nog aardig weinig, maar volgens mij hebben we het samen toch erg goed gedaan (met hulp van een niet-nader te noemen dikzakje).

Oh en alvast excuses voor een ieder die nu bloedende oren of kotsneigingen heeft: het viel me gewoon op dat Venxir een klein kontje had :P Viel wel direct op dat het hele team toen snel vooruit liep richting de CP...
Allemaal spieren! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 17:42
HertogJanNL schreef op maandag 10 december 2007 @ 21:58:
Nou qua organisatie was het alleen chaos. Wel twee aan elkaar gewaagde teams (genaamd 1 en 2 ;)) op GoT #1, al was team 2 net iets beter denk ik :) Maar voor de volgende keer hebben we echt een forum nodig, of mensen moeten zich vooraf opgeven per mail ofzo, dat er vantevoren teams worden gemaakt. Anders werkt het gewoon niet lekker. En 12-12 is veel te veel, lijkt me leuker om 8-8 te doen... Ook voor mijn fps :(
Volgens mij heb jij dan toch een andere game gespeeld dan mij ;) Teams waren dus absoluut niet aan elkaar gewaagd :)

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Kain_niaK schreef op maandag 10 december 2007 @ 23:03:
Zoals ik al van in het begin zei: Je moet dit soort dingen echt organiseren. Lijst op stellen... teams makken terwijl je er aan denkt wie welke skills heeft en zo. En van te voren een lijst met spelers. En alleen de mensen op de lijst mogen spelen de rest word gekicked. Als je het een week van te voren aankondigt dan krijg je makelijk twee servers vol met 12 tegen 12. We hebben het een paar keer op die manier georganiseerd en het gaf echt zalige gameplay.
Ik ben het hier echt totaal niet mee eens. In het vervolg zou ik gewoon op maandag avond vanaf 20.00 die 2 servers dichtzetten, de boel aankondigen in een event met het password erbij (kan zelfs ruim van te voren) en het daarbij laten.
Volgens mij heb jij dan toch een andere game gespeeld dan mij ;) Teams waren dus absoluut niet aan elkaar gewaagd :)
Als je van te voren de boel indeeld krijg je ze ook niet aan elkaar gewaagd denk ik. Iedereen moet gewoon op die random knop drukken aan het begin van elke nieuwe map en dan verschilt het per map. Als het erg ongelijk is dan is de map ook zo voorbij en begint het weer overnieuw met andere verdeling.

[ Voor 21% gewijzigd door MrAngry op 10-12-2007 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Paar screens van vanavond (Die van Cipher is van ander potje)

Afbeeldingslocatie: http://bsgb.nl/files/got/tf2screens/1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://bsgb.nl/files/got/tf2screens/2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://bsgb.nl/files/got/tf2screens/3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://bsgb.nl/files/got/tf2screens/4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://bsgb.nl/files/got/tf2screens/5.jpg

Ja, erg veel pics van Venxir. Ongelofelijk hoe vaak hij me neerschoot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted

Twisted

Mogli <3

Het was een heel leuk event en ik zal zeker van de partij zijn volgende keer.

Echter:

Er was nauwelijks team-play in het spel (tenminste niet in mijn team :) ) . Als ik het in een bedrijfsomgeving zou zien zou ik zeggen dat er geen management was. Iedereen deed zijn best: maar dan apart. Meteen na spawn werd er aangevallen zonder te wachten op backup/support.

Mischien is het handig om een hierarchisch structuur op te zetten voor het volgende event (als test).
Een persoon die het geheel op strategisch niveau leidt (Neem nu CAP2 in of defend totdat reinforcement komt) én squad leaders: per groepje van 3-4 mensen één persoon die op tactisch niveau orders uitdeelt (denk aan: links is een sentry, demo haal die neer terwijl de medic een heavy ubert ter afleiding).

Wat vinden jullie hiervan?

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Cleetje schreef op maandag 10 december 2007 @ 23:05:
[...]

Het ging inderdaad erg lekker (tenminste ik ga d'r vanuit dat jij copycat bent). Ubers afwisselen of zoals op lazytown één ubercombi via de voorkant en een via de tunnel achter de enemies op de een na laatste cap.

Ik had na het eerste potje het idee dat het niet helemaal lekker ging, maar toen barstte het pas echt los binnen ons team. Ik heb volgens mij verschillende personal bests weer verbeterd, ik ben gestegen van plaats 16 naar plaats 8 (inmiddels weer 9).

Er kwamen sowieso grappige dingen voorbij via mic of chat. Jij met het kontje van venxir, bij mij de vraag of ik een meisje of heel jong was. Ach, de avond was voor mij geslaagd, dat absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Twisted schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 08:18:
Het was een heel leuk event en ik zal zeker van de partij zijn volgende keer.

Echter:

Er was nauwelijks team-play in het spel (tenminste niet in mijn team :) ) . Als ik het in een bedrijfsomgeving zou zien zou ik zeggen dat er geen management was. Iedereen deed zijn best: maar dan apart. Meteen na spawn werd er aangevallen zonder te wachten op backup/support.

Mischien is het handig om een hierarchisch structuur op te zetten voor het volgende event (als test).
Een persoon die het geheel op strategisch niveau leidt (Neem nu CAP2 in of defend totdat reinforcement komt) én squad leaders: per groepje van 3-4 mensen één persoon die op tactisch niveau orders uitdeelt (denk aan: links is een sentry, demo haal die neer terwijl de medic een heavy ubert ter afleiding).

Wat vinden jullie hiervan?
Ben ik met je eens. Ik denk dat dit soort algemene afspraken ook beter passen bij het karakter van de group dan eerst een half uur gedetailleerde afspraken maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Twas gister echt geweldig, _/-\o_ aan de medics!
Heb "maar" 390 puntjes verdiend, maar wel heerlijk gespeeld.
Ben er wel weer achter gekomen dat je als demoman nooit hoog kan eindigen, zeker niet als venxir met wat goeie medics in je team zit, die maait steeds alles voor me neer :P

Ik kan me nu ook voorstellen hoe het tijdens een war gaat, lijkt me tof om een keer een echte match te doen tegen een ander team, dan leer je pas echt teamwork volgens mij :D

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55165

lol dat plaatje van mij :P kut spy! die ging me dus mooi ff stabben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iro
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05-2022

iro

:)

Ben echt zo benieuwd hoe dit spel draait op een AMD 3200+, 2GB ram en een 6800GT.
Iemand een gelijkwaardig systeem?

Specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Het draait iig beter dan bij mij! Ik moet echt nodig upgraden, maar dan moet meteen mijn hele systeem eraan geloven vrees ik... (2700+,1GB,4200Ti :()

En de teams waren wel aan elkaar gewaagd, alleen 1 team werkte beter samen. De scores van de personen waren echt niet veel hoger, alleen team blue kon niet verder pushen. Maar gelukkig was iedereen wel bereid te sterven voor het goede doel en werd er hard gewerkt.

Verder zijn de teams niet zozeer vooraf ingedeeld, dat is meer ter plekke op de server gedaan, aangezien er geen goede manier was om het vooraf te doen. Daar moet dus nog even aan gewerkt worden :)

[ Voor 61% gewijzigd door HertogJanNL op 11-12-2007 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
MrAngry schreef op maandag 10 december 2007 @ 23:54:
[...]
Als je van te voren de boel indeeld krijg je ze ook niet aan elkaar gewaagd denk ik. Iedereen moet gewoon op die random knop drukken aan het begin van elke nieuwe map en dan verschilt het per map. Als het erg ongelijk is dan is de map ook zo voorbij en begint het weer overnieuw met andere verdeling.
Maar dan loop je toch het risico dat je een team maakt van mensen die allemaal liefst dezelfde klasse(s) spelen? Het doel van een war is toch dat je samen speelt met mensen die iet of wat gespecialiseerd zijn in verschillende klasses en mapposities?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

in het begin mij nogal geergerd aan het feit dat de medics aan hun mannetje bleven hangen en anderen niet echt healden, maar dat is dan na een tijdje toch goedgekomen denk ik.
Verder was het nog een leuke avond, paar keer wel gevloekt als spy dat ze me in het blinde weg neerhalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
iro schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 09:52:
Ben echt zo benieuwd hoe dit spel draait op een AMD 3200+, 2GB ram en een 6800GT.
Iemand een gelijkwaardig systeem?
Ik speel op een X2 3800 (2x 2Ghz ipv jouw 1x 2Ghz), 1GB RAM en een 6600GT, en dat gaat aardig.
Texture-details op high en model-details op medium.
Shadows, shaders en reflections op low
AA op 2x

En dat speelt met een fatsoenlijke FPS.

@TW-is-back
Als medic irriteer ik me op mijn beurt vaak weer aan mensen die medic blijven roepen, terwijl mijn buddy op dat moment onder vuur ligt of net de aanval in gaat, en dus op mijn healing vertrouwd. Nog veel irritanter is het als die gewoon vlakbij spawn gebeurd en men te lui is gewoon even terug te lopen.

@Sp@t
Je staat bijna in de top 10 van Nederland 8)

Ik kan misschien wel eens kijken of ik een systeempje in elkaar kan flansen om de teams samen te stellen. Skill en favo-klasse zijn uit hlstatsx te lezen, dus dat zou redelijk gebalanceert moeten kunnen.

[ Voor 19% gewijzigd door frickY op 11-12-2007 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voyage
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:04
Mik! schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 08:53:
[...]

Er kwamen sowieso grappige dingen voorbij via mic of chat. Jij met het kontje van venxir, bij mij de vraag of ik een meisje of heel jong was. Ach, de avond was voor mij geslaagd, dat absoluut.
En wat is het antwoord daarop? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Beide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
frickY schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:28:

Ik kan misschien wel eens kijken of ik een systeempje in elkaar kan flansen om de teams samen te stellen. Skill en favo-klasse zijn uit hlstatsx te lezen, dus dat zou redelijk gebalanceert moeten kunnen.
Dat zou leuk zijn, als je daar tijd in zou willen steken! Wil me overigens overal voor inzetten maar ben 'Steam- organisatorisch' een noob...

Was gisterenavond wel geslaagd qua fun, maar als lid van team 1 toch geregeld erg frustrerend; we kwamen telkens best ver, maar hadden niet de kracht om het af te maken.
Verschil met het vaak winnende team 2 zat hem, zoals hierboven ook al door iemand wordt opgemerkt, vooral in het als groep aanvallen en defenden, en goed gebruik maken van de medics en ubers.

verder baalde ik van het gehannes met mijn mic instellingen; na de voice toestand in de chat kwam er alleen nog maar verschrikkelijke ruis uit mij, de eerste paar maps ben ik alleen maar op en neer naar windows geweest. Er waren in team 1 zoiezo maar een paar echte praters (zelfs Koeitje was relatief rustig ;) )

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
Voyage schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 11:06:
[...]

En wat is het antwoord daarop? :)
de eerste :P. De tweede was dat ze 24 is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Kapoen schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:18:
[...]

Maar dan loop je toch het risico dat je een team maakt van mensen die allemaal liefst dezelfde klasse(s) spelen? Het doel van een war is toch dat je samen speelt met mensen die iet of wat gespecialiseerd zijn in verschillende klasses en mapposities?
Ja, maar het is toch geen war, het is een avondje knallen waarbij je weet dat er alleen maar mensen uit dit topic op de servers zitten. Bij een war moet je idd afspraken maken, maar dan ben je ook maar met 6-8 man dus dan kan dat ook wel.
Je kan niet even 30+ mensen op de chat gaan indelen etc. Zeker niet als er lui doorheen schreeuwen dat ze echt absoluut alleen maar op server 1 willen spelen of alleen maar medic of sniper. Zoals eerder gezegd in dit topic, als je het goed doet wissel je meerdere keren per ronde afhankelijk van wat er van je team gevraagd wordt (verdedigen, aanvallen, pushen, rushen, boel op orde of is het een zooitje?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
frickY schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:28:
[...]

@TW-is-back
Als medic irriteer ik me op mijn beurt vaak weer aan mensen die medic blijven roepen, terwijl mijn buddy op dat moment onder vuur ligt of net de aanval in gaat, en dus op mijn healing vertrouwd. Nog veel irritanter is het als die gewoon vlakbij spawn gebeurd en men te lui is gewoon even terug te lopen.
Klopt daar kan ik mij ook kapot aan ergeren. Het is vervelend, maar ook ik kies dan mijn buddy boven het team. 1x roepen is veelal genoeg, zodra het mogelijk is komt 1 van de medics je healen.
@Sp@t
Je staat bijna in de top 10 van Nederland 8)
Ik sta op plek 15, maar volgens mij klopt er geen ene f*ck van. Ik heb meer kills daar dan volgens andere statistieken. Pakt ie alle nicks mee ofzo bij deze statistieken, want dan zou het ietwat logischer zijn vanwege de stats van mijn broertje.
Leuk, ben wel benieuwd wat voor een teams eruit komen.
Venxir schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 11:29:
[...]

Correctie, bijna 24. Iets te enthousiast ingetypt terwijl ik nog een maand moet/mag wachten.

Trouwens, hoe kan het dat ik als medic de award krijg voor most points captured?? Dat is toch alleen weggelegd voor scouts, soldiers en meer van dat gespuis en toch krijg ik het voor elkaar om deze binnen te halen.. Heel bizar

[ Voor 6% gewijzigd door Mik! op 11-12-2007 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voyage
[...]

Das wel grappig, maak je niet vaak mee :).

[ Voor 3% gewijzigd door Voyage op 11-12-2007 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
MrAngry schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 11:44:
Zeker niet als er lui doorheen schreeuwen dat ze echt absoluut alleen maar op server 1 willen spelen
Kunnen deze spelers aangeven waarom, zodat er wat aan gedaan kan worden?
Ik meen namelijk dat beide servers hetzelfde spelen, met uitzondering dat #2 alleen de default maps draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Volgens mij vooral door de lagstoten, maar we hadden ze ook op #1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
frickY schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 11:58:
[...]

Kunnen deze spelers aangeven waarom, zodat er wat aan gedaan kan worden?
Ik meen namelijk dat beide servers hetzelfde spelen, met uitzondering dat #2 alleen de default maps draait.
De bewering ging rond, dat de 2e server lag veroorzaakte. Ik heb hier zelf geen last van trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243666

Mik! schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 11:45:
[...]

Ik sta op plek 15, maar volgens mij klopt er geen ene f*ck van. Ik heb meer kills daar dan volgens andere statistieken. Pakt ie alle nicks mee ofzo bij deze statistieken, want dan zou het ietwat logischer zijn vanwege de stats van mijn broertje.

[...]

Correctie, bijna 24. Iets te enthousiast ingetypt terwijl ik nog een maand moet/mag wachten.

Trouwens, hoe kan het dat ik als medic de award krijg voor most points captured?? Dat is toch alleen weggelegd voor scouts, soldiers en meer van dat gespuis en toch krijg ik het voor elkaar om deze binnen te halen.. Heel bizar
Nee die rank gaat via je steam id, niet per nickname.
En als medic kun je ook gewoon cappen, maar award ? persoonlijk record ofzo zeker ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Sûkerbôle schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 12:19:
maar award ? persoonlijk record ofzo zeker ?
Nee, daily server awards: http://gottf.hlstatsx.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243666

Ahh zo, je bent gewoon een goede medic :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik weet van een deamon op #2 die soms aanslingerd en dan wat performance wegvreet. Ik heb dit tot nu toe 1x meegemaakt en deze toen ook direct gekilled. Op dergelijke momenten hangt de server inderdaad, en wordt deze aardig onspeelbaar. Ik zal dit aankaarten bij het beheer.
Hebben veel mensen dit al vaak meegemaakt? Ik had het idee dat het meer uitzondering dan regel was?

[ Voor 68% gewijzigd door frickY op 11-12-2007 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Daar gaat het ook niet om volgens mij. Af en toe lagged ie gewoon weleens tijdens normaal spel, ik kan er niet wakker van liggen, maar sommigen blijkbaar wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

StarLite schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 09:19:

Ben er wel weer achter gekomen dat je als demoman nooit hoog kan eindigen, zeker niet als venxir met wat goeie medics in je team zit, die maait steeds alles voor me neer :P
Als demoman is het totaal geen probleem erg hoog te eindigen. Als je eenmaal doorhebt hoe je de pipebombs kan gooien kan je strafend andere mensen die strafen direct raken.
Anoniem: 93311 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:20:
in het begin mij nogal geergerd aan het feit dat de medics aan hun mannetje bleven hangen en anderen niet echt healden, maar dat is dan na een tijdje toch goedgekomen denk ik.
Verder was het nog een leuke avond, paar keer wel gevloekt als spy dat ze me in het blinde weg neerhalen
Dat kan ik best snappen dat ze dat doen. Als je constant met een bepaalde speler speelt dan voel je het wat beter aan. Ik heb nogal de neiging om even m'n kop om een hoekje te steken, te schieten en weer terug te gaan. Sommige medics snappen dat niet gelijk en rennen in het vijandelijk vuur, omdat ze denken dat ik helemaal ga aanvallen. Als je maar 1 persoon hoeft te healen tijdens een aanval raak je veel beter op elkaar ingespeelt. En het is voor degene die gehealed wordt ook fijner, die weet dat de medic hem healt en niet ineens wegrent als je net wilt gaan aanvallen.

Moet wel zeggen dat het niveau een stuk beter is met alleen maar [GoT] members, ik ging een stuk vaker dood dan ik normaal doe.
[...]

Ow damn, nu weet ik pas hoe fout het was om te vragen of Mik m'n healsletje wilde zijn :'(
frickY schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 12:45:
Ik weet van een deamon op #2 die soms aanslingerd en dan wat performance wegvreet. Ik heb dit tot nu toe 1x meegemaakt en deze toen ook direct gekilled. Op dergelijke momenten hangt de server inderdaad, en wordt deze aardig onspeelbaar. Ik zal dit aankaarten bij het beheer.
Hebben veel mensen dit al vaak meegemaakt? Ik had het idee dat het meer uitzondering dan regel was?
Als ik mag kiezen, dan kies ik voor #1. Ben al lang blij dat de server niet zo enorm hapert als hij eerst deed.

[edit]Ik wil natuurlijk op geen enkele wijze insinueren dat een man een healslet noemen niet fout is :+ .

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 11-12-2007 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Anoniem: 159816 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 13:10:

Ow damn, nu weet ik pas hoe fout het was om te vragen of Mik m'n healsletje wilde zijn :'(
Haha, ik ben wel wat gewend koei. Kon de humor er wel van inzien. En je kon het ook niet weten, wat is nou de kans dat een vrouw TF2 speelt. Heb trouwens healslet geadopteerd als ondertitel dus dat zegt al wel voldoende hoe ik erover denk :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
Mik! schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 13:38:
[...]

Haha, ik ben wel wat gewend koei. Kon de humor er wel van inzien. En je kon het ook niet weten, wat is nou de kans dat een vrouw TF2 speelt. Heb trouwens healslet geadopteerd als ondertitel dus dat zegt al wel voldoende hoe ik erover denk :*)
you're hired :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06 14:45

Yoozer

minimoog

Mik! schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 13:38:
Heb trouwens healslet geadopteerd als ondertitel dus dat zegt al wel voldoende hoe ik erover denk :*)
Is "Nachtzuster" dan niet toepasselijker? (en netter ;) ) (jammer dat er overigens geen vrouwelijke modellen zijn van de TF2 klassen, zonder verder verschil in eigenschappen, al zou dat weer allerhande schunnigheden opleveren met taunts en zo :P ).

Gisteren weer wat (noodgedwongen) op een paar UK servers rondgehangen (Dustbowl op repeat). Nou wordt er soms vaak "noob" geroepen wat een hoop mensen tegen de haren instrijkt, maar TF2 is zo'n spel waar het veel meer verschil maakt dan iets als UT waar noob gewoon kanonnenvoer betekent. Als er over je heen wordt gewalst is dat absoluut niet leuk; als dat tijdens de -aanval- nota bene gebeurd is het al helemaal erg. Ik had het idee dat verdedigen moeilijk was, maar probeer maar eens voorbij een punt te komen als er 30 sticky bombs liggen terwijl er 3 sentry guns je graag tot pixelmoes willen reduceren.

Vanavond toch maar weer eens kijken of ik op tijd kan zijn voor de NL server, gaan m'n stats tenminste wat omhoog.

[ Voor 62% gewijzigd door Yoozer op 11-12-2007 14:17 ]

teveel zooi, te weinig tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
MrAngry schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 12:56:
Daar gaat het ook niet om volgens mij. Af en toe lagged ie gewoon weleens tijdens normaal spel, ik kan er niet wakker van liggen, maar sommigen blijkbaar wel.
Vreemd. Lagstoten heb ik juist alleen op #1. Ben benieuwd naar meer reacties.

@Koeitje
Maar waar komt die voorkeur vandaan? Gewoon gevoelsmatig (was de eerste Got server, is van een tweaker, oa.) of om technische redenen? Indien het 2de zou ik dat graag horen, zodat het te verhelpen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

frickY schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 14:13:
[...]

Vreemd. Lagstoten heb ik juist alleen op #1. Ben benieuwd naar meer reacties.

@Koeitje
Maar waar komt die voorkeur vandaan? Gewoon gevoelsmatig (was de eerste Got server, is van een tweaker, oa.) of om technische redenen? Indien het 2de zou ik dat graag horen, zodat het te verhelpen is.
Gevoelsmatig. Maar ook omdat ik het idee heb dat de eerste server gewoon beter draait. Minder lag, heb bij de 2de server weleens mensen zien warpen. Misschien moet de pinglimit omlaag naar 80ms ofzo? Ik weet het niet. Ik vind een lagstoot waarbij alles freezed niet zo erg als regelmatige schokken. Maar dat is natuurlijk persoonlijke voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Yoozer schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 14:12:
[...]

Is "Nachtzuster" dan niet toepasselijker? (en netter ;) ) (jammer dat er overigens geen vrouwelijke modellen zijn van de TF2 klassen, zonder verder verschil in eigenschappen, al zou dat weer allerhande schunnigheden opleveren met taunts en zo :P ).
Ach, het maakt mij niet uit hoe je me noemt, zolang ik maar reageer op 'MEDIC' toch? Vrouwelijke modellen van de TF2 klassen, voor mij hoeft het niet zo. Betekent dat je voor een medic een vrouw met 'dikke tieten' en een kort zusterpakje krijg of , gezien het duitse accent van de medic, een heidi-zusterpakje. En wat maakt het uit, ik zie niet hoe ik eruit zie. Dat is bij bijvoorbeeld Lineage 2 (wat ik ook veel speelde) wel anders, dan vind ik het wel koewl om te zien. Voor de mannen is het natuurlijk een ander verhaal, kijk alleen al waarom een Dead or Alive hoge scores krijgt. Tis wel met een knipoog die beoordeling, maar het eerste waar je ze over hoort zijn de big bouncing boobs van dames ( :/ ). Zo zie je maar weer wat over het algemeen de doelgroep is van de meeste games en gamesbladen.

De taunts lijkt mij dan wel weer geweldig. Dat ze niet alleen taunts hebben in het algemeen, maar ook taunts die gericht zijn op de man of vrouw.

Wat betreft het laggen van de servers, ik ervaar het de laatste dagen wel meer, zowel op server 1 als 2. Beeld staat even stil, blijf soms hangen, haperen van het beeld. Ik ervaar het niet als storend, maar het is mij de laatste tijd wel opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Mik! schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 14:57:
kijk alleen al waarom een Dead or Alive hoge scores krijgt.
Dead or Alive wordt zo gewaardeerd vanwege de geweldige physics engine :+

Op 2fort heb ik zo af en toe een bug dat mijn beeld verandert in een grote stervormige fractal, met driehoeken met de punt naar het midden van het scherm. Redelijk bizar. Je zou denken aan artefacts door een te warme videokaart, maar dat is het dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted

Twisted

Mogli <3

Anoniem: 159816 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 14:25:
[...]

Gevoelsmatig. Maar ook omdat ik het idee heb dat de eerste server gewoon beter draait. Minder lag, heb bij de 2de server weleens mensen zien warpen. Misschien moet de pinglimit omlaag naar 80ms ofzo? Ik weet het niet. Ik vind een lagstoot waarbij alles freezed niet zo erg als regelmatige schokken. Maar dat is natuurlijk persoonlijke voorkeur.
Dat zou heel erg kut zijn aangezien mijn 0,5mbit lijntje zo ong 80-100ms latency produceert.

En nee, ik kan er niks aan doen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25342

heb nu 1 of 2 lagstootjes ondervonden op de 1e server een paar dagen terug, maar verder heb ik er tot nu toe geen last van gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voyage
Wat je 'vroeger' meemaakte op server #2, toen het nog tweakgaming was, waren rare animaties als een sentry gebouwd werd. Dit zag je niet op server #1. Zijn beide servers eigenlijk fysiek nog hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluedevil
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-06 00:31
Anoniem: 159816 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 14:25:
[...]

als je hem op zet op een ping van hoger dan 100 zou het probleem ook alopgelost moeten zijn. er zijn altijd mensen met een ping die rond de 80a90 kunnen zitten maar dit merk je niet echt. zodra iemand in de game zit met een ping van 100 of meer dan gaat krijg je die lagstoten.ik heb het echt alleen nog maar mee gemaakt met mensen die een ping van 100 of meer had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyduck170
  • Laatst online: 08-06 12:33

psyduck170

Mééééédic

Van lag heb ik tegenwoordig veel minder last. Tot een goede week geleden werd ik echter veel gekicked op de GoT server wegens connectie problemen. Gelukkig is dat nu grotendeels opgelost want vaak kon ik maar eventjes spelen en vloog er dan uit. Zeer irritant als je net een hele defence als engineer hebt opgesteld of je bent aan het rushen als medic.

Gisteren was zeer leuk hoewel we het niet gemakkelijk hadden. De eerste rondes gingen te gemakkelijk maar plots had team 2 zijn organisatie gevonden.

En het is omgedraaid, al die soldiers en hwg's zijn healsletjes, hoor ze maar eens medic roepen als kleine huilende meisjes >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Voyage schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:30:
Wat je 'vroeger' meemaakte op server #2, toen het nog tweakgaming was, waren rare animaties als een sentry gebouwd werd. Dit zag je niet op server #1. Zijn beide servers eigenlijk fysiek nog hetzelfde?
Dat klopt, animaties liepen niet soepel. Op advies van Brainstorm echter een cvar aangepast (sv_interpolate) waarna dit is verholpen. Fysiek verschillen de servers in elk opzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

frickY schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:52:
[...]

Dat klopt, animaties liepen niet soepel. Op advies van Brainstorm echter een cvar aangepast (sv_interpolate) waarna dit is verholpen. Fysiek verschillen de servers in elk opzicht.
Heb dit probleem ik via DM besproken met je, en het is inderdaad verdwenen, erg netjes. ;)
Alleen had ik gisteren telkens crashes, Hl2.exe has stopped responding.. :(

En geen idee waarom dat de audio/mic altijd! stoort in source, heb nooit mijn mic goed kunnen krijgen. Ook gisteren weer niet. 8)7
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.