Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PC] Team Fortress 2 / Fortress Forever, deel 2 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.738 views sinds 30-01-2008

• DutchCommando
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 22:04

[PC] Team Fortress 2 / Fortress Forever, deel 2
Counter-Strike mag dan de meest gespeelde MOD voor Half-Life zijn, Team Fortress Classic boeit nog altijd vele spelers. Vroeger was deze spelerbase nog veel groter en actiever. Valve (Team Fortress 2) en het Fortress Forever team hopen deze fanbase en vele nieuwe Medics weer aan het Team Fortressen te krijgen met het vervolg voor Half-Life 2!
Inhoudsopgave
  • Wat is Team Fortress?
  • Doel Fortress Forever development team
  • Gametypes
  • Classes
  • Small Info
  • Nieuws
Om verschillen tussen beide games aan te kunnen geven maak ik gebruik van kleurcodering. Stukken die specifiek over Team Fortress 2 gaan hebben een rode header. Voor Fortress Forever is dit blauw. Onderdelen die bedoelt zijn voor beide games zijn groen.
Wat is Team Fortress?
Team Fortress is een first person shooter waarbij twee teams het tegen elkaar opnemen. Er zijn diverse speltypen die in het Gametypes gedeelte uit de doek worden gedaan. Het bekendste is capture de flag. Beide teams beschikken over diverse classes die allemaal een eigen functie binnen het team vervullen. Team Fortress is een game van snelheid, behendigheid en een stukje tactiek.
Doel Fortress Forever development team
Het development team probeert zoveel mogelijk de oude sfeer en snelheid van Team Fortress Classic terug te brengen in deze Half-Life 2 mod. Men is zich er echter ook van bewust dat er aan Team Fortress Classic heel wat te verbeteren viel. Zo luistert men op dit moment al goed naar user input op het forum. Mogelijke verbeteringen zijn te verwachten op het gebied van GUI (Meer indicaties van belangrijke spelelementen). Daarnaast probeert het team uiteraard het maximum uit de grafische mogelijkheden van de Source engine te halen zonder hiermee direct de frames per seconde naar een dieptepunt te laten dalen.
Gametypes
Team Fortress bestaat uit enkele gametypes. Hieronder een korte beschrijving...
Capture the Flag

De meest bekende gamemode. Er zijn weinig multiplayer fps games die deze niet hebben. De hoofdmoot van de maps is gemaakt met capture the flag in het achterhoofd.
Hunted

De VIP mode van Team Fortress. Een team van bodyguards moet the hunted naar een veilige bestemming brengen. De tegenstander dient dit te verhinderen.
Assault

Een aanvallend team dient langzaam de gehele map te veroveren door de vlag naar een aantal punten op de map te brengen. De tegenstander dient dit te verhinderen. Deze gamemode is in gewijzigde vorm o.a. bekend van Unreal Tournament.
Territorial Control

Beide teams proberen zoveel mogelijk gebieden van een map te behouden. Meer gebieden vasthouden is meer punten scoren!
Classes
De teams zullen hun taak uit moeten voeren met de volgende classes!
Fortress ForeverTeam Fortress 2
Scout

De snelle jongen met weinig armor en weinig goede wapens. Zijn snelheid maakt echter veel goed. De ideale class voor het meepikken van de vlag!
Sniper

Ditmaal geen AWP n00bjes maar echte bikkels die met hun rode en blauwe camouflage toch onopvallend denken te schieten!
Soldier

Een krachtige veelgebruikte class. De enige class die de rocket launcher kan gebruiken en daarmee vernietigend kan uithalen, ook naar zichzelf!
Demoman

Deze gevaarlijke jongen kan met zijn detpack en pipebombs heel wat schade aanrichten. Maar wie leert deze class dat het niet zo gezond is om te roken met deze explosieven in de buurt?
Medic
De dokter die je vaak wil tegenkomen. Ideaal om je verloren health weer bij te werken. Maar is het rondrennen in een wit schort niet enorm vermoeiend voor deze class?
HW Guy

Holy Smokeroly. Deze gozer wil je niet tegenkomen op het slagveld. Schwarzenegger heeft zichzelf laten klonen en houd ditmaal een snel roterend machine geweer vast. Enorm traag door zijn Heavy Weapon.
Pyro

Het heetgebakerde typetje op het slagveld. De sigaret van de demoman wordt naar alle waarschijnlijkheid door deze man gebruikt. Zijn vlammenwerper zet iedereen in vuur en vlam. Beverwijk staat alvast klaar.
Spy

Deze jongen doet net alsof hij van het andere team is. Dit zorgt zo nu en dan voor hilarische teamkill situaties als de helft van het team zweert bij het idee dat die Engineer toch echt een vijandelijke spion is! Ik presenteer u de enige game waarbij het af en toe goed is om te teamkillen!
Engineer

Bob de bouwer heeft zijn weg naar Team Fortress weten te vinden in de vorm van een engineer. Deze jongen met gele bouwhelm weet keer op keer de vijand de schrik aan te jagen met zijn geplaatste sentry guns.
Civilian

De belangrijke persoon die beschermt dient te worden op de maps van het Hunted type. Slaat het vijandige team die vetzak eindelijk de sigaar uit de mond?
Small Info
  • Multiplayer add-on voor Half-Life 2: Episode Two.
  • Ondertussen uitgegeven onder de noemer "beta".
  • Voor Team Fortress 2 is een Tweakers.net Steam Group aangemaakt. Voor meer informatie ga je hier naartoe.
Small Info
  • Is op 13 september 2007 uitgekomen.
  • De officiële site is hier te vinden.

• DutchCommando
Eind volgende week zal ik de startpost weereens flink onder handen nemen!

• Kain_niaK
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 22-09 14:53

Kain_niaK

Beats, Bitcoin & Bijbel

Ok, perfect maar misschien kan er een appart topic komen voor TF2 omdat er eigenlijk nauwelijks over FF wordt gepraat. En TF2 verdient toch wel een eigen topic of niet? Ik wil wel een nieuwe openingspost maken die volledig up to date is als daar animo voor is.
Jullie hebben gelijk, zo is het prima. Ik ben benieuwd wat voor pareltje DutchCommando van de start post gaat maken. :) En bedankt om de tweakers.net community in de start post op te nemen _/-\o_

Niet vergeten jongens ! Deze zaterdag om 20 uur Got meeting op 217.19.17.7:27015

Gelieve allemaal als tag [Got] in je nick te plaatsen. Het server password staat online op
http://steamcommunity.com/groups/tweakersnet maar als 2 keer klikken te veel werk is, het password is --> henk

Als iedereen die meedoet hier ook even wil posten dan hebben we een idee met hoeveel man we zijn.
Post ook eventueel de klasse die je het beste kunt spelen, dan kunnen we een echt team samen vormen. Het is dus de bedoeling dat er echt aan teamwerk word gedaan dus zie dat je voice com aan staat en dan je een micro hebt zodat we goed kunnen communiceren.
De volgende mensen doen al mee:

TEAM RED
1 [GoT] Grandmasg --> scout
2 [GoT][TAG]Punisher[NL] --> soldier
3 [GoT]PensSlet --> pyro
4 frickY AKA CiPHER --> demoman
5 krakbracket aka [GoT]Lefty --> heavy
6 DrumandBass aka TorqueDnB --> heavy
7 [GoT]MOAW --> engineer
8 [GoT]$urge --> engineer
9 CapTVK --> medic
10 [GoT] goof --> sniper
11 [GoT] Alien B.O.B. --> sniper
12 [GoT] <<K.A.I.N>> --> spy

TEAM BLUE
1 [Got]shinigami[NL] --> scout
2 Become --> soldier
3 [GoT] Terr --> pyro
4 Voyage aka ags --> demoman
5 Sync --> demoman
6 [GoT] Erpeet --> heavy
7 Irons aka Basso --> heavy
8 XuSeM[nL] --> engineer
9 Epitome --> engineer
10 blix --> medic
11 Sander1991 aka [GoT]ThermometerNL --> sniper
12 [GoT]cabo --> spy

scout --> 2 x
soldier --> 2x
pyro --> 2x -->
demoman --> 3x
heavy -->4x
engineer --> 4x
medic --> 2x
sniper --> 3x
spy --> 2x

EDIT: Nog niet iedereen heeft de [GoT] tag ! :( Zeker doen! :Y Dat maakt het herkennen van tweakers een stuk makkelijker. En het samenspelen veel leuker. *O*

De speler die het meeste opvalt door zijn superieure skill kwaliteiten word speler van de week voor maar lieftst 2 weken!

Kain_niaK wijzigde deze reactie 06-10-2007 16:44 (107%)

DM me met een SLP address voor 1000 spice

• Polygon
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 10-06-2013
Euhm, als er alleen over TF2 gepraat wordt lijkt me niet dat je nog een apart TF2 topic moet maken, die enkele FF post die gemaakt wordt kan er toch wel bij?

• punisher007
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 18-09 18:49
Ik doe ook mee :) ben wel redelijk flexibel qua klasses, maar liefst soldier en anders medic, heavy of demoman.

Dutchcommando kun je de steamcommunity groep ook in de startpost opnemen ?

punisher007 wijzigde deze reactie 04-10-2007 20:27 (26%)

http://blog.bjornhouben.com

• DutchCommando
quote:
Kain schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 20:02:
Ok, perfect maar misschien kan er een appart topic komen voor TF2 omdat er eigenlijk nauwelijks over FF wordt gepraat. En TF2 verdient toch wel een eigen topic of niet? Ik wil wel een nieuwe openingspost maken die volledig up to date is als daar animo voor is.
quote:
Polygon schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 20:06:
Euhm, als er alleen over TF2 gepraat wordt lijkt me niet dat je nog een apart TF2 topic moet maken, die enkele FF post die gemaakt wordt kan er toch wel bij?
Ik ben het in deze eens met Polygon.

Als gezegt zal ik over een week met een uitgebreidere startpost beginnen. De komende week zit ik voor het werk in de het buitenland dus heb ik even geen tijd :).
quote:
punisher007 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 20:25:
Dutchcommando kun je de steamcommunity groep ook in de startpost opnemen ?
Goed idee, ik zet hem erbij! EDIT: Ja, en zoveel moeite is dat niet. Dus staat hij er nu bij! :+

DutchCommando wijzigde deze reactie 04-10-2007 20:52 (70%)

• m0nkey
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 25-08 16:01
Weet iemand of TF2 ook geleverd gaat worden als pack met Episode 2? Dat was de bedoeling voor zover ik weet, heb namelijk vrij weinig aan de Orangbox want HL2, Epi1, CSS en HL2:DM enzovoort heb ik al. :P

PH34R MY L33T N3KKID SKILLZ!!!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 25-08 16:38

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Ik speel zaterdag denk ik ook mee, klasse moet ik nog ff kijken wat ik het beste vind werken. (verwacht dus niet al te veel van mij zaterdag :P ) ik heb namelijk nog niet erg veel tijd gehad me erin te "verdiepen".
[GoT] Alien B.O.B.
is mn username trouwens

Alien B.O.B. wijzigde deze reactie 04-10-2007 20:50 (17%)

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

• Kain_niaK

Kain_niaK

Beats, Bitcoin & Bijbel

Euh de orange box is juist een pack met onder andere Episode 2 in -->
Half-Life 2
Half-Life 2: Episode One
Half-Life 2: Episode Two
Portal
Team Fortress 2

Je kunt Portal en Episode 2 vanaf vandaag al preloaden. Op 10 oktober kun je dan beginnen met spelen.
Alles wat je al hebt kun je weggeven aan een vriend.

Kain_niaK wijzigde deze reactie 04-10-2007 20:59 (9%)

• blix
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 05-09 15:35
Ik wil zaterdag ook wel komen, maar kan het password hier gewoon gepost worden? Het lukt me nogsteeds niet om me aan te melden bij een community group -.-

• Kain_niaK

Kain_niaK

Beats, Bitcoin & Bijbel

quote:
Alien B.O.B. schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 20:49:
Ik speel zaterdag denk ik ook mee, klasse moet ik nog ff kijken wat ik het beste vind werken. (verwacht dus niet al te veel van mij zaterdag :P ) ik heb namelijk nog niet erg veel tijd gehad me erin te "verdiepen".
[GoT] Alien B.O.B.
is mn username trouwens
Je kunt nog kiezen uit soldier, pyro, engineer of sniper
Ik heb je voorlopig als sniper staan.

Kain_niaK wijzigde deze reactie 04-10-2007 20:57 (4%)

• Kain_niaK

Kain_niaK

Beats, Bitcoin & Bijbel

quote:
blix schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 20:52:
Ik wil zaterdag ook wel komen, maar kan het password hier gewoon gepost worden? Het lukt me nogsteeds niet om me aan te melden bij een community group -.-
Ok, ik zal aan frickY vragen of het pw hier ook gepost kan worden.
Welke klasse speel je het liefst? Ik heb je voorlopig als pyro staan.
En wat is je nickname in game? Zet ook even [Got] voor je nick ! ;)

Kain_niaK wijzigde deze reactie 04-10-2007 20:57 (12%)

• frickY
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 22:13
Lijkt me geen probleem om het password hier ook te posten.
Sterker nog, bij deze;

Het password voor [NL] Tweakgaming TF2 #1 @ 217.19.17.7:27015 zal zaterdag vanaf ~20:00 zijn;

henk

Mocht zaterdag blijken dat er niet voldoende animo is om met 2 teams tegen elkaar te spelen verwijder ik het wachtwoord, en kunnen we als GoT-groep tegen alle anderen spelen die automatisch zullen joinen als er eenmaal spelers aanwezig zijn.

• Kain_niaK

Kain_niaK

Beats, Bitcoin & Bijbel

We hebben 102 members en in het afgelopen weekend waren er toch zo'n 18 members in game. Als iedereen de moeite neemt om het event te bekijken en we vragen alle online tweakers via de chat of ze meedoen. :P We zullen wel zien maar het moet toch zeker mogelijk zijn om met een stuk of 20 man te spelen. En zo niet, dan spelen we met de aanwezige tweakers tegen het andere team. :X

frickY, jij bent dan aanwezig als admin neem ik aan? :)

• frickY
Dat is wel de bedoeling ja :)

• blix
  • Laatst online: 05-09 15:35
quote:
Kain schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 20:55:
[...]

Ok, ik zal aan frickY vragen of het pw hier ook gepost kan worden.
Welke klasse speel je het liefst? Ik heb je voorlopig als pyro staan.
En wat is je nickname in game? Zet ook even [Got] voor je nick ! ;)
Maakt me niet zoveel uit.. Soldier/Medic, I guess. :+

• krakbracket
  • Laatst online: 29-05-2014
Ik ben er zaterdag ook bij!
liefste met Medic of Heavy, maar met mij kun je alle kanten uit...

PC gameplay geen multiplatform!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Beats, Bitcoin & Bijbel

quote:
krakbracket schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 23:43:
Ik ben er zaterdag ook bij!
liefste met Medic of Heavy, maar met mij kun je alle kanten uit...
Wat is je in game nick ?

• Marijn_S
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
Hier Dutch Dragons ([DD]) TheKiddow / Kiddie (gut wat een naam...). Tegenwoordig VoiD en regelmatig online te vinden met TF2 sinds een week. Leuk om hier veel oude bekende namen tegen te komen.

Ik vind TF2 in ieder geval best goed aanvoelen, wel totaal anders en minder snel en strategisch dan TFC denk ik, maar misschien is Fortress Forever daar wel een goede voor... maar buiten dat, heb veel fun met TF2 :)

System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.

• Jazzper
  • Laatst online: 04-09 22:44

Jazzper

BB4E^Guerilla

iemand van GoT zei me gedag maar ik was niet aan het spelen maar een vriend van me die hier was. Wilde niet bemoeien met zijn spel dus bij deze groeten terug ;)

shamman ofzo? (niet shabbaman)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• Arfman
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 19:53

Arfman

Drome!

Gisteren een lekker potje gespeeld op Well, 2 achievements gehaald :P "Win Well in under 5 minutes" en de "Grey Matter" achievement >:)
Ging echt lekker, lekker tactisch gespeeld, kan mooi op die maps als je team een beetje meewerkt.

HEADSHOT - You've been JFK-ed! >:)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel |

• bcd87
  • Registratie: november 2003
  • Niet online
Ik heb trouwens hAze! op TF... Wist geen nickname meer heb toen maar besloten m'n 8 jaar oude IRC nickname nieuw leven in te blazen :P

• mjgoof
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 17-09 20:17
@ Kain

Ik doe ook wel mee.

ik kan overweg met : Sniper, Soldier, Medic

ik speel al vanaf begin bij de tweakers community

steam name mathijscornelissen

nickname got goof

mjgoof wijzigde deze reactie 05-10-2007 10:13 (41%)

• Koeitje
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 00:21
Settings
1680x1050
Alles maxed
4MSAA
8AF
mat_picmip -3

En dan gebruik ik 588MB van m'n videokaart geheugen volgens TF2. Nice.

Ik zal er zaterdag niet bij zijn. Ben het weekend weg. Jammer. Had graag in het team tegen jullie gespeeld :D .

• Vandread
  • Laatst online: 22:30
quote:
Kain
Al bij al ben ik echt te vreden over alle Source games. De games zijn next gen hebben geavanceerde physics en schalen uitzonderlijk goed terug bij oudere systemen. Hopelijk maakt multicore support dit alleen nog maar beter en gaat bijvoorbeeld het alt-tabben iets sneller.
Bij CSS alt tab ik anders vrij instant eruit... erin alleen wat trager :P maar dat lijkt me altijd wel zo blijven.

• Terr
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 28-11-2017

Terr

Suiker op je patat

Team Fortress 2 doet het steeds beter, ik hoef hem nu zelfs niet meer met '-dxlevel 81' op te starten, waardoor wat texture bugs ook verdwenen zijn.

Het enige probleem wat ik nu nog heb, is dat m'n naam maar [Unknown] blijft. M'n Steam Community profiel is gewoon ingevuld en ik heb zelfs http://steamcommunity.com/id/Terr geclaimd, maar helaas. Misschien heeft het te maken met dat ik ook niet kan connecten met het friends netwerk, ondanks dat alle Steam tests laat zien dat alle poorten netjes open staan.

Mocht er morgen een [Unknown] joinen, dan kan het zijn dat ik het ben :+

ZVARRI! The truth has once again been elegantly revealed to me!
Act-Fancer Cybernetick Hyper Weapon!

• 151407
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 01-08-2013
nieuwe update voor tf2 is uit, kan nu textures op Very High zetten.

• Koeitje
quote:
XennOX schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 11:11:
nieuwe update voor tf2 is uit, kan nu textures op Very High zetten.
Welkom 2 dagen terug :+.

Waar kan je trouwens een friends/steam name claimen? Want de url naar mijn stats bestaat nog steeds uit een aantal cijfers ipv mijn nick?

• Terr

Terr

Suiker op je patat

quote:
Koeitje schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 11:12:
[...]

Waar kan je trouwens een friends/steam name claimen? Want de url naar mijn stats bestaat nog steeds uit een aantal cijfers ipv mijn nick?
Bij 'Edit SteamID' onder het kopje 'Custom URL'

• Shabbaman
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 21:42

Shabbaman

Got love?

quote:
Kain schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 21:29:
Als iedereen de moeite neemt om het event te bekijken en we vragen alle online tweakers via de chat of ze meedoen. :P
Tsja, ik kan helaas gewoon niet zaterdagavond. Misschien dat ik tegen elf uur nog even binnenhop.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

vanavond anders? of zondag?

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• Bluedevil
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 05-09 00:46
mischien dat ik zaterdag ook wel ff mee doe.mijn nick [Got]shinigami[NL] speel het meeste met scout >:)

• 151407
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 01-08-2013
quote:
Koeitje schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 11:12:
[...]

haha lol, ja kwam net uit mijn grot, steen kreeg ik weg :)

• htf99
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 07-10-2018
Even een domme vraag. Waar in de server browser kan ik een ip-adres invoeren?

Ik krijg wel van die leuke event waarschuwingen met een ip-adres maar weet dus niet hoe ik die server join. In de server browser kan ik volgens mij ook niet op een bepaalde naam zoeken.

• Koeitje
quote:
htf99 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 12:36:
Even een domme vraag. Waar in de server browser kan ik een ip-adres invoeren?

Ik krijg wel van die leuke event waarschuwingen met een ip-adres maar weet dus niet hoe ik die server join. In de server browser kan ik volgens mij ook niet op een bepaalde naam zoeken.
In de console

connect 123.123.23.41:27015 (27015 is default port geloof ik, maar als het goed is staat dat bij het ip waar je heen moet).

• htf99
Port staat erbij ja. En bedankt, ik wist niet dat je dat in de console moest doen :)

• Koeitje
quote:
htf99 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 12:43:
Port staat erbij ja. En bedankt, ik wist niet dat je dat in de console moest doen :)
Je kan volgens mij ook add server doen bij favorites, maar bij CSS wilde de favorites nooit echt goed werken. Weet niet hoe het in Tf2 zit.

• Bluedevil
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 05-09 00:46
quote:
Koeitje schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 12:57:
[...]

Je kan volgens mij ook add server doen bij favorites, maar bij CSS wilde de favorites nooit echt goed werken. Weet niet hoe het in Tf2 zit.
zo kun je het idd het beste doen.maar dat hij hem niet in css goed oppakt ligt er meestal aan dat je niet op de server ingelogd bent geweest en dat hij hem daarom niet opslaat.zodra je keer op de server hebt gespeeld en je voegt hem dan toe werkt het wel teminste dit is mijn ervaring.maar tf2 werkt het verder perfeckt geen problemen mee favo toevoegen _/-\o_

• krakbracket
quote:
Kain schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 00:16:
[...]

Wat is je in game nick ?
[GoT]Lefty
Mijn muis ligt links...

krakbracket wijzigde deze reactie 05-10-2007 14:45 (1%)
Reden: nu mét [GoT]

• Defector
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 00:33
zijn hier nog mensen die ff doen of is het allemaal nu tf 2?

• Become
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 15:14
Wil zaterdag ook wel meedoen, heb alleen geen microfoon, weet niet of dit erg lastig is, ik ben namelijk erg goed in het opvolgen van orders van anderen ;) Naam is Become en kan wel als soldier spelen.

• htf99
quote:
Koeitje schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 12:57:
[...]

Dat is waar ook. En inderdaad, na een paar dagen was ik steeds mijn favorites kwijt en dat had ik volgens mij ook met DoD Source. Eens kijken of dat inmiddels beter werkt.

• Terr

Terr

Suiker op je patat

quote:
Koeitje schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 12:38:
[...]

In de console

connect 123.123.23.41:27015 (27015 is default port geloof ik, maar als het goed is staat dat bij het ip waar je heen moet).
Je kan hem ook op deze manier aan je favorites toevoegen: Find Server -> Favorites -> [rechterknop] Add Server by IP adress

• Kain_niaK

Kain_niaK

Beats, Bitcoin & Bijbel

Ok, jongens *O*
We zijn met 24 nu ! _/-\o_

Als iedereen komt dan zijn we vol !

217.19.17.7:27015 --> Zaterdag 06/10/2007 --> Om 20:00 stipt (vroeger inloggen mag)

password = henk

De volgende spelers doen al zeker mee d:)b -->

De speler die het meeste opvalt door zijn superieure skill kwaliteiten word speler van de week voor maar lieftst 2 weken! :Y)

TEAM RED
1 [GoT] Grandmasg --> scout
2 [GoT][TAG]Punisher[NL] --> soldier
3 [GoT]PensSlet --> pyro
4 frickY AKA CiPHER --> demoman
5 krakbracket aka [GoT]Lefty --> heavy
6 DrumandBass aka TorqueDnB --> heavy
7 [GoT]MOAW --> engineer
8 [GoT]$urge --> engineer
9 CapTVK --> medic
10 [GoT] goof --> sniper
11 [GoT] Alien B.O.B. --> sniper
12 [GoT] <<K.A.I.N>> --> spy

TEAM BLUE
1 [Got]shinigami[NL] --> scout
2 Become --> soldier
3 [GoT] Terr --> pyro
4 Voyage aka ags --> demoman
5 Sync --> demoman
6 [GoT] Erpeet --> heavy
7 Irons aka Basso --> heavy
8 XuSeM[nL] --> engineer
9 Epitome --> engineer
10 blix --> medic
11 Sander1991 aka [GoT]ThermometerNL --> sniper
12 [GoT]cabo --> spy

scout --> 2 x
soldier --> 2x
pyro --> 2x -->
demoman --> 3x
heavy -->4x
engineer --> 4x
medic --> 2x
sniper --> 3x
spy --> 2x

Nog geen member van onze steam community ? :$ Schaam je diep ! Join us now !
http://steamcommunity.com/groups/tweakersnet

Al wel member ? :Y Goed zo, vergeet niet om [GoT] als tag in je nick te zetten. _O-

Met dank aan frickY en http://www.tweakgaming.nl/ _/-\o_

Kain_niaK wijzigde deze reactie 06-10-2007 23:06 (57%)

• Knaak
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:18

Knaak

It's me, Mario!

[GoT]MOAW zal er ook zijn, ben al member :)

En ik zal zijn: Engineer of Heavy, dit hangt van de maps af.

Btw, kan dit in de OP geplaatst worden? wel zo makkelijk.

Knaak wijzigde deze reactie 05-10-2007 17:06 (11%)

• Kain_niaK

Kain_niaK

Beats, Bitcoin & Bijbel

quote:
MOAW schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 17:05:
[GoT]MOAW zal er ook zijn, ben al member :)

En ik zal zijn: Engineer of Heavy, dit hangt van de maps af.

Btw, kan dit in de OP geplaatst worden? wel zo makkelijk.
Super :+

We hebben nog een pyro nodig! En liefts 2 pyro's. Zeker na de laatste update is de pyro een niet te onderschatte klasse. En op maps zoals 2fort verschrikkelijk dodelijk.
Wie voelt zich geroepen om pyro te zijn ? :o

• Pensmaster-B
  • Niet online
als ik kan speel ik pyro

• Kain_niaK

Kain_niaK

Beats, Bitcoin & Bijbel

quote:
Wat is je ingame nick? Dan voeg ik je even toe in de lijst.

EDIT: [GoT]PensSlet ?

Kain_niaK wijzigde deze reactie 05-10-2007 17:27 (5%)

• grote_oever
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 23:00
Ik zag net op onze server, lethal-zone, een paar gamen met de clantag [GoT].. ik dacht.. dat kan niet anders! En ik had nog gelijk ook nog ;)

grote_oever wijzigde deze reactie 05-10-2007 17:48 (23%)

• Cabo
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 22-03 01:53
Ik doe ook mee, [GoT]cabo - spy

• Kain_niaK

Kain_niaK

Beats, Bitcoin & Bijbel

quote:
Zalig ! 8)

Heb jij een micro? Ik speel ook als spy en als we dan goed samenspelen zijn we dubbel zo sterk! d:)b

Je hebt bijvoorbeeld de situatie waar er 2 sentry guns bij elkaar staan en 2 engineers die de sentries de hele tijd repareren. Je kunt dan die sentry wel sappen maar dan word hij meteen terug herstelt. Je hebt dan een extra spy nodig die na dat ik de sentry sap meteen zijn mes in de rug van de engineer zet. Dus ik hoop echt dat je voicecom hebt en dat we dan goed kunnen samen spelen. :P

• Pensmaster-B
  • Niet online
quote:
Kain schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 17:24:
[...]

Wat is je ingame nick? Dan voeg ik je even toe in de lijst.

EDIT: [GoT]PensSlet ?
correct

• Aapje
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 00:47

Aapje

Opel-beun
Als Paypal nou eens opschiet kan ik TF2 keertje aanschaffen :P

Is 't verschil tussen de gameplay van TFC en TF2 nou groot?

• Koeitje
quote:
BaBoOn schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 18:22:

Is 't verschil tussen de gameplay van TFC en TF2 nou groot?
Ja

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

ik kan niet op de server komen.. dan geeft die dit aan

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

• Kain_niaK

Kain_niaK

Beats, Bitcoin & Bijbel

Ja, en het verschil in graphics is nog groter :+ . Dat is namelijk bijna 10 jaar verschil. En 10 jaar in hondenjaren gamejaren is ongeveer 100 jaar in echte jaren 8)

• Kain_niaK

Kain_niaK

Beats, Bitcoin & Bijbel

quote:
Alien B.O.B. schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 18:27:
ik kan niet op de server komen.. dan geeft die dit aan [afbeelding]
Dat is niet goed, is Cipher (frickY) online op steam ? Zo ja stuur hem er even een berichtje over. Of post even op tweakgaming.nl
Ik zal hem meteen even een berichtje sturen.

Kan iemand even op http://steamcommunity.com/groups/tweakgaming kijken? Daar zijn een aantal admins online. Mischien kunnen die helpen.

Dit moet zo snel mogelijk opgeslost worden of ik zie onze plannen al in het water vallen :o

Kain_niaK wijzigde deze reactie 05-10-2007 18:41 (22%)

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

quote:
Kain schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 18:34:
[...]

Dat is niet goed, is Cipher (frickY) online op steam ? Zo ja stuur hem er even een berichtje over. Of post even op tweakgaming.nl
Ik zal hem meteen even een berichtje sturen.
hij is niet online (bij mij staat dat ie al 17 uur niet online is geweest)

dus ik zal wel even berichtje op tweakgaming.nl posten

• tooter
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 16-08 14:34
hej mensen
ik ben ook een tf2 speler :)
ik wil zaterdag ook wel meedoen
welke class hebbe jullie nog nodig ??
mijn ingame is XuSeM[nL]

enneeh je kan me ook toevoeggen op steam

jandeman_14@hotmail.com

najah ik hoor et wel :)

hehe gek onnie

• Kain_niaK

Kain_niaK

Beats, Bitcoin & Bijbel

Pyro , demoman , heavy , engineer of sniper zijn nog niet volledig ingevult.
Vind je engineer iets? Ik zet je voorlopig als engineer neer.
Zet ook even [GoT] als tag in je nick en met je aan bij onze steam community.

Kain_niaK wijzigde deze reactie 05-10-2007 18:49 (9%)

• punisher007
Kain maak mij ff soldier voor morgen aub, mocht het nodig zijn doe ik wel andere klasse :)

• Kain_niaK

Kain_niaK

Beats, Bitcoin & Bijbel

Ok, done
Ik heb krakbracket aka [GoT]Lefty als heavy gezet en blix als medic. En jij speelt dan als soldier.

We zijn nu met 15 dus dat is al 7 tegen 8. Als we elke klasse 2 x hebben dan kunnen we de teams gaan verdelen.

Het plan is om hier eerst even de teams in te delen. Iedereen joint dan blue of red afhankelijk van wat hier gepost word. Je probeert in het begin je eigen klasse zo goed mogelijk te spelen. Daarna zien we wel verder en proberen we de team zo te krijgen dat het voor iedereen een uitdaging. Als je de mensen die nu mee spelen even toevoegd in je friends list dan heb je zaterdag meteen de achievement "With Friends Like these..." waar je met 8 spelers van je friendslist moet spelen. :)

Kain_niaK wijzigde deze reactie 05-10-2007 18:58 (110%)

• tooter
Perfect man!
Engineer heb ik ook de meeste uren in staan, (k geloof iets van 12 ofzoo :P).

Dat word morgen lekker raggen ;).

Btw gebruiken jullllie gewoon de ingame voice chat?
Of iets anders ? Zoja welk proggie.

hehe gek onnie

• Kain_niaK

Kain_niaK

Beats, Bitcoin & Bijbel

Daar zijn we nog niet uit. Ik kan eventueel een teamspeak server draaien. Maar voorlopig gewoon de ingame voice chat.

Iedereen zeker zien dat je een microfoon hebt ! Voice com is essensieel als je naadloos als team wilt samen spelen. Ik bedoel je hebt echt geen tijd om te typen als je aan het vechten bent. :N

• bcd87
  • Niet online
Ik heb ook maar de GoT tag voor m'n naam gezet :P Ik ben [GoT] hAze!

• Voyage
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 16-09 13:21
Misschien dat ik ook van de partij zal zijn, maar dat weet ik niet zeker. Nickname:ags. Ik speel meestal demoman of sniper.

• tooter
quote:
Kain schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 19:03:

Iedereen zeker zien dat je een microfoon hebt ! Voice com is essensieel als je naadloos als team wilt samen spelen. Ik bedoel je hebt echt geen tijd om te typen als je aan het vechten bent. :N
Haha jah dat heb ik gemerkt toen me mic kapot was gegaan
Dat was niet zo fijn maarja jullie zien me morgen om 8 uur :)

hehe gek onnie

• Kain_niaK

Kain_niaK

Beats, Bitcoin & Bijbel

quote:
Gimbooze schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 19:12:
Ik heb ook maar de GoT tag voor m'n naam gezet :P Ik ben [GoT] hAze!
Speel je mee zaterdag? Dan voeg ik je toe :)

@Voyage Ik heb je in de lijst gezet als demoman. Hopelijk doe je mee ;)

Er zijn nu al 2930 tweakers met [GoT] als tag in hun nick. Echt zalig jongens ! ;)

Aarzel niet ... zet [GoT] in je tag en laat zien dat je een echte man bent ! . Er zijn nog 79 78 tweakers die hun mannelijkheid niet durven laten zien :(

Kain_niaK wijzigde deze reactie 05-10-2007 19:27 (43%)

• bcd87
  • Niet online
Ga 't jammer genoeg niet redden, volgende keer beter :)

• Surgue
  • Registratie: februari 2007
  • Niet online
Ik kan denk ik ook wel meedoen, mn ingame name: [GoT]$urge, ik speel het liefst als engineer of scout >:)

• Languh
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 27-02 22:48
Ik zou zaterdag wel mee willen spelen, maar om 20.00 uur kan ik niet...
wie weet volgende keer. Ik zie dat jullie een pyro nodig hebben maar ja...

• Kain_niaK

Kain_niaK

Beats, Bitcoin & Bijbel

Ok, we hebben genoeg engineers. Namelijk [GoT]$urge , [GoT]MOAW en XuSeM[nL] . Als je toch nog persee engineer wilt zijn dan vraag hier of je je klasse kunt ruilen met iemand anders. :)

Nu na een paar rondes wissellen we wel van klasse hoor. Het enige wat belangrijk is, is dat er evenwicht is en dat alle klassen altijd zijn ingevuld. De ene klasse kan niet zonder de andere.
Sommige combinaties zijn ijzersterk. :9~ Dus doe je best om zo'n combinatie te zijn. 8)

En als je ondersteuning krijgt van een medic let dat heel goed op zijn leven ! Wat als je medic dood gaat dan jij ook ! :(

Dus als je heavy speelt en je medic staat achter je, draai je dan af en toe om en bekommer je om zijn persoontje. En dan komt alles goed :+

Kain_niaK wijzigde deze reactie 05-10-2007 19:37 (12%)

• Terr

Terr

Suiker op je patat

"Terr has joined...", jeej, ik heb eindelijk een naam *O*

De oplossing: m'n nick veranderd in m'n Steam Community profiel (in het spel) en daarna weer terug veranderd. Dat had ik al eerder geprobeerd, maar dit keer werkte het.

Ik heb net een paar uur non-stop gespeeld op een server. Wat een geweldige teams waren dat. Ik had samen met ene Alc0oler een geweldige Soldier + Medic combi (ik als Medic). Regelmatig waren we de most valuable players, terwijl de tegenpartij ook goed speelde. Geweldig, zo hoort het spel te zijn. Wat een adrenaline giert er door m'n lichaam :P

Er hopte ook een paar mensen met GoT-tag langs, maar geen idee meer wie. Ik heb jullie iig met plezier gehealed / volgeschoten met naalden :P

• Kain_niaK

Kain_niaK

Beats, Bitcoin & Bijbel

Wat is je nick nu dan online ? En speel je zaterdag mee? Zo ja, welke klasse? Wat dacht je van pyro?

Kain_niaK wijzigde deze reactie 05-10-2007 19:57 (53%)

• Terr

Terr

Suiker op je patat

Terr, maar ik verander hem straks nog even naar '[GoT] Terr' of '[GoT] Dr. Terr'. Als het dit keer wel in één keer lukt ten minste :P

Ik denk dat ik wel meespeel, ik weet alleen niet zeker of ik er stipt 8 uur ben. Pyro ligt me tot nu toe niet zo, maar ik kan het altijd proberen.

Terr wijzigde deze reactie 05-10-2007 19:59 (33%)

• Kain_niaK

Kain_niaK

Beats, Bitcoin & Bijbel

Ik zie je nog niet in onze community staat. Ben je al lid ? Of wel heb ik niet goeg gekeken.

Ik zie je staan ! http://steamcommunity.com/id/Terr :)

Speel je mee zaterdag?

Hij speelt mee :P Ik voeg je toe als [GoT] Terr en als pyro.

EDIT: We zijn er bijna! Er zijn ondertussen al 18 tweakers die meespelen. Natuurlijk zul je zien dat er altijd een groepje afhaakt op het laatste moment maar da's niet erg.

We hebben zeker nog een heavy nodig! Vermits we echt als team gaan spelen kan de heavy voor de beslissende factor zorgen. Als de medics hun werk een beetje goed doen dan krijg je Z-A-L-I-G-E gameplay.

Ik hoop wel dat er niet te veel mensen uiteindelijk mee doen. Straks is de server de hele tijd vol en zijn er tweakers die niet mee kunnen spelen :(
Wie doet er nog mee als heavy ! :?

Kain_niaK wijzigde deze reactie 05-10-2007 20:08 (104%)

• sync
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 22-02-2012
Ik kom zaterdag denk ik ook wel even. Moet alleen nog even uitvinden hoe je je nickname wijzigt...

Class boeit me niet zo veel, ik kan eigenlijk overal wel mee over weg, al heb ik het meest als Demo gespeelt.

• DrumandBass
  • Laatst online: 16-09 13:06

DrumandBass

Less is more!

TorqueDnB reporting for duty!! (als er nog iemand nodig is)
Class maakt me weinig uit imo dus barst maar los

• Thermometer
  • Laatst online: 30-08 15:29

Thermometer

Whoop Whoop!

quote:
sync schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 20:27:
Ik kom zaterdag denk ik ook wel even. Moet alleen nog even uitvinden hoe je je nickname wijzigt...

Class boeit me niet zo veel, ik kan eigenlijk overal wel mee over weg, al heb ik het meest als Demo gespeelt.
Ingame op SHIFT+TAB drukken, en bij settings je naam veranderen ;)

Ik wil me ook wel aanmelden voor zaterdag als er nog plek is, name: [GoT]ThermometerNL

EDIT: Ah ik speel het liefste een sniper

Thermometer wijzigde deze reactie 05-10-2007 21:05 (4%)

Mijn huidige Game-PC: Intel Core i5-4590 @ 3.7GHz - 16GB RAM - MSI GTX 980Ti GAMING 6G - Acer XB270HU @ 144hz 2560 x 1440

• Cabo
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 22-03 01:53
quote:
Kain schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 18:01:
[...]

Zalig ! 8)

Heb jij een micro? Ik speel ook als spy en als we dan goed samenspelen zijn we dubbel zo sterk! d:)b
Nee, heb me echt rot gezocht(kwijt) omdat ik 't toch belangrijk vind , ga morgen eentje kopen.

Welke map gaan we spelen?

• krakbracket
quote:
Kain schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 18:50:
Ok, done
Ik heb krakbracket aka [GoT]Lefty als heavy gezet en blix als medic. En jij speelt dan als soldier.

We zijn nu met 15 dus dat is al 7 tegen 8. Als we elke klasse 2 x hebben dan kunnen we de teams gaan verdelen.

Het plan is om hier eerst even de teams in te delen. Iedereen joint dan blue of red afhankelijk van wat hier gepost word. Je probeert in het begin je eigen klasse zo goed mogelijk te spelen. Daarna zien we wel verder en proberen we de team zo te krijgen dat het voor iedereen een uitdaging. Als je de mensen die nu mee spelen even toevoegd in je friends list dan heb je zaterdag meteen de achievement "With Friends Like these..." waar je met 8 spelers van je friendslist moet spelen. :)
prima!
complimenten voor het regelen!
Moeders de vrouw morgen naar een feestje met vriendinnen, kleine op tijd naar bed en knallen maar!

• Erpeet
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 13-01 10:30

Erpeet

Origin: Waterfles_NL

:9~ Bij deze wil me ook nog even aanmelden.
Het liefste als Heavy, ik ben [GoT] Erpeet.
Dus als er nog plaats is graag. :9~

Erpeet wijzigde deze reactie 05-10-2007 23:34 (3%)

• Koeitje
Zijn er mensen die server admin zijn en inzicht hebben in het gebruik? Ik wil voor mij zelf ook wel eens dedicated hosten. Aangezien TF2 maar een beetje gebruik maakt van mn 2de core (alleen voor particles) heb ik zowat een complete core beschikbaar. Maar hoe zit het met % gebruik van laten we zeggen een 18 mans server? En kwa ram?

• mjgoof
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 17-09 20:17
quote:
Koeitje schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 00:18:
Zijn er mensen die server admin zijn en inzicht hebben in het gebruik? Ik wil voor mij zelf ook wel eens dedicated hosten. Aangezien TF2 maar een beetje gebruik maakt van mn 2de core (alleen voor particles) heb ik zowat een complete core beschikbaar. Maar hoe zit het met % gebruik van laten we zeggen een 18 mans server? En kwa ram?
ik ben vroeger in een ver verleden admin van een counterstrike server geweest. tis niet zo heel moeilijk om het te leren hoor.

Ik zal eens kijken of ik hier een servertje kan hosten.

heb 12mbit down1 mbit up

en ik speel nu met een Q6600 dus heb genoeg core over :)

• frickY
Ik kan je na zaterdag avond alles vertellen over de belasting van onze potjes :)
quote:
Alien B.O.B. schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 18:27:
ik kan niet op de server komen.. dan geeft die dit aan [afbeelding]
De server is geupdate en je kunt er weer op :)

Wat betreft voicecomm. We hebben een Ventrilo server beschikbaar op ventrillo.tweakgaming.com:3784
ik heb hier 2 kanalen aangemaakt voor de 2 teams. Het channel wachtwoord is hier wederom henk.

frickY wijzigde deze reactie 06-10-2007 01:17 (17%)

• bcd87
  • Niet online
Echt.. wat een wereldspel zeg, heb lang zitten wachten op weer es een tof MP spel, maar hier is die dan eindelijk :P
De enige manier hoe dit spel nog perfecter zou kunnen worden is met q3 cpm physics... maargoed dat zou niet zo goed voor de balans zijn :P

• Irons
  • Laatst online: 23-07-2011

Irons

Verlichting wekt ergernis.

Ik doe vanav mee als HW, add Basso maar aan de lijst.

Maar religieuze achterlijkheid is eigenlijk nog veel frustrerender.

• krakbracket
Zouden je stats en achievements blijven staan na de launch van de final, of zouden ze alles weer resetten?
Niet dat ik echt zo'n stats-liefhebber ben, maar ik ben toch benieuwd... ;)

• frickY
Waarom wordt hier eigenlijk bepaalt welke je klasses nog wel en niet kunt spelen? Het is mijns inziens helemaal afhankelijk van je team en het verloop van het spel welke klasses er binnen een team nodig zijn.

Ik begin vaak als engy en zorg voor een sentry en teleport naar de frontline. Gaat alles zwaar en is de tegenstander sterk offensief wordt ik pyro en verdedig ik. Gaat het voorspoedig en blijft de tegenstander defensief dan wordt ik demoman. Indien nodig ook nog medic, sniper, of zelfs scout of spy.

Het is goed een idee te hebben wie het liefst welke klasse speelt, maar ik zou hier niet zeggen "engy is vol". We zien vanavond wel hjoevee lengies we hebben :)

Hoeveel man zullen er overigens vanavond zijn? We hebben een 24-slots server tot onze beschikking. Als dat niet gaat passen kan ik nog proberen hier 32 slots van te maken, al is dat nog enigzins buggy (mensen ontbreken op scoreboard, en je hoort ingame voice van andere team).

• Koeitje
quote:
mjgoof schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 00:29:
[...]

ik ben vroeger in een ver verleden admin van een counterstrike server geweest. tis niet zo heel moeilijk om het te leren hoor.

Ik zal eens kijken of ik hier een servertje kan hosten.

heb 12mbit down1 mbit up

en ik speel nu met een Q6600 dus heb genoeg core over :)
Ik heb al regelmatig dedi servers gedraait op mijn bak, maar wil eens weten wat de load is voor deze game. Ik zit zelf op 100/100 dus aantal spelers is gelimiteerd door mijn Cpu/ram :).
quote:
frickY schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 00:46:
Ik kan je na zaterdag avond alles vertellen over de belasting van onze potjes :)
Geweldig :).

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

ik heb even wat mensen toegevoegd aan mn friendslist zodat ik die achievement kan halen :)

• Knaak
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:18

Knaak

It's me, Mario!

Ik merk het, hoeveel moest je er ookalweer hebben? 10 toch? :)

Straks ook even doen, dan heeft vrijwel iedereen hem dalijk al gehaalt.

• Grandmasg
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 05:35

Grandmasg

What ever!!!!

Nieuwe update, opnieuw weer een error! 8)7

http://80.127.95.90/nogsteedsniet.jpg
quote:
Kain schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 19:59:
....

Ik hoop wel dat er niet te veel mensen uiteindelijk mee doen. Straks is de server de hele tijd vol en zijn er tweakers die niet mee kunnen spelen :(
Wie doet er nog mee als heavy ! :?
wil best switchen naar Heavy >:) kan er aardig mee uit de voeten

Grandmasg wijzigde deze reactie 06-10-2007 13:44 (67%)

I know a lot, but not everything! Hobby systeem
WhatPulse Aap stats!
Github team stats

• eldeegee
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 11-09 17:50
Nou aangezien ik niet kan wachten heb ik hem net maar gekocht, ik kan straks dus ook TF2 spelen :P. Ben enorm benieuwd.

edit : die ventrillo server kun je niet joinen met versie 2.3.0. (nieuwste) dan krijg ik Protocol error : Server is running version 2.1.2 ? erg vervelend dus.

eldeegee wijzigde deze reactie 06-10-2007 14:18 (40%)

• punisher007
quote:
eldeegee schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 14:10:
Nou aangezien ik niet kan wachten heb ik hem net maar gekocht, ik kan straks dus ook TF2 spelen :P. Ben enorm benieuwd.

edit : die ventrillo server kun je niet joinen met versie 2.3.0. (nieuwste) dan krijg ik Protocol error : Server is running version 2.1.2 ? erg vervelend dus.
Ik heb nog helemaal geen ventrilo, dus een linkje naar de juiste versie zou sowieso fijn zijn :)

• frickY
De server draait inderdaad een oudere versie Ventrilo omdat die nog gratis was.
Een compatible client: http://www.tweakgaming.nl/cipher/ventrilo_2_1_3_client.exe

@Grandmasg
De server is weer aan het updaten, maar de Steam servers zijn momenteel verschrikkelijk traag. Na de update komt hij vanzelf weer online.

frickY wijzigde deze reactie 06-10-2007 15:22 (32%)

• Thermometer
  • Laatst online: 30-08 15:29

Thermometer

Whoop Whoop!

Idd een nieuwe update met bugfixes:
quote:
October 5, 2007 - Current Release

Changes/Additions
Added a warning for when paged pool memory is low
Bug fixes
Fixed certain crashes with paged pool memory
Fixed some prediction errors with player avoidance
Fixed columns and row bunching up in server browser
Fixed a rare bug where the wrong launcher.dll was being used to launch the game
Fixed teleporter/spawn doorway exploit

Mijn huidige Game-PC: Intel Core i5-4590 @ 3.7GHz - 16GB RAM - MSI GTX 980Ti GAMING 6G - Acer XB270HU @ 144hz 2560 x 1440

• eldeegee
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 11-09 17:50
Oke, vanaf wanneer zijn jullie op ventrillo te vinden... ik moet het nogwel onder de knie krijgen.
Hij is nog bezig met downloaden en dan maar eens wat uitvogelen

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Download dan ventrilomix 0.5
dan heb je alle ventriloversies en teamspeak in 1 file. Ideaal echt. Gebruik het al jaren voor alles en nog wat.

Ik vind dat er ook meer over Peggles gepraat moet worden. Alleen dat spel was die 35 euro al waard ;)

• punisher007
Ach peggle extreme was wel leuk, maar niet meer dan dat imho ;)

Trouwens wellicht ook leuk om demos te recorden in de console met : record <naamdemo>

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True