en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Class maakt me niet zoveel uit, als de tegenstander maar in veel stukken uiteen spat!!
[ Voor 4% gewijzigd door eldeegee op 06-10-2007 16:17 ]

We zijn met 24 nu !
Als iedereen komt dan zijn we vol !
217.19.17.7:27015 --> Zaterdag 06/10/2007 --> Om 20:00 stipt (vroeger inloggen mag)
password = henk
De volgende spelers doen al zeker mee
De speler die het meeste opvalt door zijn superieure skill kwaliteiten word speler van de week voor maar lieftst 2 weken!
TEAM RED
1 [GoT] Grandmasg --> scout
2 [GoT][TAG]Punisher[NL] --> soldier
3 [GoT]PensSlet --> pyro
4 frickY AKA CiPHER --> demoman
5 krakbracket aka [GoT]Lefty --> heavy
6 DrumandBass aka TorqueDnB --> heavy
7 [GoT]MOAW --> engineer
8 [GoT]$urge --> engineer
9 CapTVK --> medic
10 [GoT] goof --> sniper
11 [GoT] Alien B.O.B. --> sniper
12 [GoT] <<K.A.I.N>> --> spy
TEAM BLUE
1 [Got]shinigami[NL] --> scout
2 Become --> soldier
3 [GoT] Terr --> pyro
4 Voyage aka ags --> demoman
5 Sync --> demoman
6 [GoT] Erpeet --> heavy
7 Irons aka Basso --> heavy
8 XuSeM[nL] --> engineer
9 Epitome --> engineer
10 blix --> medic
11 Sander1991 aka [GoT]ThermometerNL --> sniper
12 [GoT]cabo --> spy
scout --> 2 x
soldier --> 2x
pyro --> 2x -->
demoman --> 3x
heavy -->4x
engineer --> 4x
medic --> 2x
sniper --> 3x
spy --> 2x
Nog geen member van onze steam community ?
http://steamcommunity.com/groups/tweakersnet
Al wel member ?

Met dank aan frickY en http://www.tweakgaming.nl/
[ Voor 25% gewijzigd door Kain_niaK op 06-10-2007 23:06 ]
Daarom zou ik aan iedereen willen vragen om in het begin van het spel je even aan de klasse te houden die er in de lijst staat. Als dat lekker speelt, waarom zouden we het dan veranderen?
Het belangrijkste is gewoon dat op elke alle klassen zijn ingevuld. Anyway... dit is een hoop geblaat natuurlijk

Is de server een secured server?Kain_niaK schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 16:20:
Ok, jongens
We zijn met 24 nu !
Als iedereen komt dan zijn vol !
217.19.17.7:27015 --> Zaterdag 06/10/2007 --> Om 20:00 stipt (vroeger inloggen mag)
password = henk
De volgende spelers doen al zeker mee-->
De speler die het meeste opvalt door zijn superieure skill kwaliteiten word speler van de week voor maar lieftst 2 weken!
1 [GoT] <<K.A.I.N>> --> spy
2 [GoT] Grandmasg --> scout
3 frickY AKA CiPHER --> demoman
4 CapTVK --> medic
5 [GoT][TAG]Punisher[NL] --> soldier
6 [GoT] Alien B.O.B. --> sniper
7 blix --> medic
8 krakbracket aka [GoT]Lefty --> heavy
9 [GoT] goof --> sniper
10 [Got]shinigami[NL] --> scout
11 Become --> soldier
12 [GoT]MOAW --> engineer
13 [GoT]PensSlet --> pyro
14 [GoT]cabo --> spy
15 XuSeM[nL] --> engineer
16 Voyage aka ags --> demoman
17 [GoT]$urge --> engineer
18 [GoT] Terr --> pyro
19 Sync --> demoman
20 DrumandBass aka TorqueDnB --> heavy
21 Sander1991 aka [GoT]ThermometerNL --> sniper
22 [GoT] Erpeet --> heavy
23 Irons aka Basso --> heavy
24 Epitome --> heavy
scout --> 2 x
soldier --> 2x
pyro --> 2x -->
demoman --> 3x
heavy -->5x
engineer --> 3x
medic --> 2x
sniper --> 3x
spy --> 2x
Nog geen member van onze steam community ?Schaam je diep ! Join us now !
http://steamcommunity.com/groups/tweakersnet
Al wel member ?Goed zo, vergeet niet om [GoT] als tag in je nick te zetten.
Met dank aan frickY en http://www.tweakgaming.nl/
Als in password protected? Nu nog niet maar vanaf een uurtje of 7 wel. Dan zal ik hem nog 1x rebooten en kan hij vollopen om rond 8uur los te bartsen.
Het opnemen van demos is een leuk idee. Ik zijn mijn avonturen in ieder geval vastleggen, ook middels screenshots
Zijn er ook nog voorkeuren voor maps? Ik denk persoonlijk dat ctf_2fort niet heel geweldig is met 24 man.
Ok als er nog iemand uitvalt wil ik ook wel meedoen. Maar ik zie dat al bekend is welke rollen er bij welke partij zijn. Is dat tactisch gezien wel handig?frickY schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 17:22:
Als in VAC secured? Ja
Als in password protected? Nu nog niet maar vanaf een uurtje of 7 wel. Dan zal ik hem nog 1x rebooten en kan hij vollopen om rond 8uur los te bartsen.
Het opnemen van demos is een leuk idee. Ik zijn mijn avonturen in ieder geval vastleggen, ook middels screenshots
Zijn er ook nog voorkeuren voor maps? Ik denk persoonlijk dat ctf_2fort niet heel geweldig is met 24 man.
[ Voor 9% gewijzigd door Bart1983 op 06-10-2007 17:32 ]
Als ik bijv in 2fort de intelligence ver meeneem naar eigen base en vervolgens wordt afgemaakt, wil ik wel eens naar scout changen tijdelijk om snel bij de intel te komen. Normaliter change ik daarna gewoon weer terug.
[ Voor 30% gewijzigd door punisher007 op 06-10-2007 17:37 ]
This space is occupied
De server zit momenteel vol. Mocht je wel in onderstaant overzicht staan, maar niet keer kunnen joinen, contacteer me (CiPHER) dan even via Steam Friends. Dan zoeken we uit wie op jouw plekje zit;
Wel zo eerlijk dat zij die hebben aangeegven te komen ook echt kunnen komen spelen.TEAM RED
1 [GoT] Grandmasg --> scout
2 [GoT][TAG]Punisher[NL] --> soldier
3 [GoT]PensSlet --> pyro
4 frickY AKA CiPHER --> demoman
5 krakbracket aka [GoT]Lefty --> heavy
6 DrumandBass aka TorqueDnB --> heavy
7 [GoT]MOAW --> engineer
8 [GoT]$urge --> engineer
9 CapTVK --> medic
10 [GoT] goof --> sniper
11 [GoT] Alien B.O.B. --> sniper
12 [GoT] <<K.A.I.N>> --> spy
TEAM BLUE
1 [Got]shinigami[NL] --> scout
2 Become --> soldier
3 [GoT] Terr --> pyro
4 Voyage aka ags --> demoman
5 Sync --> demoman
6 [GoT] Erpeet --> heavy
7 Irons aka Basso --> heavy
8 XuSeM[nL] --> engineer
9 Epitome --> engineer
10 blix --> medic
11 Sander1991 aka [GoT]ThermometerNL --> sniper
12 [GoT]cabo --> spy
[ Voor 4% gewijzigd door frickY op 06-10-2007 20:04 ]
Daarna moet je alleen wel direct joinen.
Voor volgende week zouden 32 slots iig geen overbodige luxe zijn
[ Voor 24% gewijzigd door frickY op 06-10-2007 20:15 ]
Die kan ik niet joinen.. Ik heb een van de eerdere steam accounts (email en geen nick) en hier is het blijkbaar niet mee mogelijk om een community te joinen.frickY schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 20:14:
Join de Tweakers community chat, dan kan ik iemand voor je kicken.
Daarna moet je alleen wel direct joinen.
Voor volgende week zouden 32 slots iig geen overbodige luxe zijn
Irfanview (google).tooter schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 21:12:
Hej hoe kan ik die screens converteren naar jpeg ofzoo ?
iemand een iedee ?
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Op een gegeven moment in Dustbowl hadden we 4 engineers met 4 sentries en dispensers.
En er stond een pyro bij om elke keer de spy te killen.
Dat werkte super goed en die map hebben dan ook overtuigend gewonnen.
Ik zelf heb het meeste als red gespeeld.
Ik pak nu even pauze maar zometeen speel ik zeker nog verder !
[ Voor 92% gewijzigd door Kain_niaK op 06-10-2007 23:05 ]
Hopelijk komt er nog een volgende keer, dan zal ik zeker weer meedoen
volgende keer hoop ik langer mee te kunnen spelen
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Het was leuk jongens, moeten we vaker doen
[ Voor 5% gewijzigd door Thermometer op 06-10-2007 23:22 ]
Ventrilo werkt niet goed omdat de ene keer je team blauw bent en dan weer rood.
Dan moet je helemaal uit game omdat in ventrilo te wisselen van team.
Daarbij er zaten maar 4 of 5 mensen op ventrilo.
Het horen van je team was alleen in het begin van elke map
Daarna heeft frickY (CiPHER) dat elke keer goed gezet.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
Het waren erg gave potjes, er zit een hoop skill hierzo. Op sommige momenten had er misschien iets meer samengewerkt kunnen worden, maar het zal vast helpen wanneer iedereen via hetzelfde communicatiemiddel communiceert
Pyro is trouwens best een gave klasse om te spelen. Normaal bakte ik er niets mee, maar nu ging het erg aardig.
Omdat een post met alleen tekst saai is, hier nog wat plaatjes:
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
@koeitje
De server draait momenteel op een Intel Pentium D 2.8GHz omdat de kernel de FCMOV-instructieset nodig heeft en onze dual Xeon en Athlon deze niet heeft
Wat CPU en mem vallen de benodigdheiden dus aardig mee. Alleen je uplink krijgt wel wat te verwerken. Dit was vanavond met ~24 man actief aan het gamen, met een stuk of 6 op ventrilo.
Helaas bleek aan het begin dat een aantal personen was gejoined die niet van te voren hadden aangegeven dat ze dit zouden doen. Is natuurlijk hartstikke gezellig, maar zij hielden slots bezet van mensen die wél hadden aangeegven dat ze zouden komen. Ik heb deze mensen daarom moeten kicken, helaas. Voor volgende week probeer ik de server op 32-slots te hebben. Hoe meer zielen hoe meer vreugd
Ik zou voor volgende week wederom met aanmeldingen willen werken, alleen op andere wijze.
Degene die zich aanmelden krijgen het wachtwoord ge-PM-ed, en na de starttijd gaat het password van de server zodat eventuele vrije slots ingenomen kunnen worden door toevallige pasanten. Of is dat een slecht idee?
[ Voor 6% gewijzigd door frickY op 06-10-2007 23:35 ]
Verwijderd
Ik heb nu 2 uurtjes gespeeld, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het nog niet helemaal snap.
Misschien dat ik ook een keertje mee kan doen met jullie.
Verwijderd
Wat was je nick? GoShar toevallig?mcg_nl schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 23:47:
zo ik hem het ook maar besteld op steam.
Ik heb nu 2 uurtjes gespeeld, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het nog niet helemaal snap.
Misschien dat ik ook een keertje mee kan doen met jullie.

Mijn demo's zijn hier btw te downloaden:
ftp://tf2:got@62.2.231.201:3333/tf2_demos_punisher.rar
Om demo's af te spelen, moet je de .dem bestanden in de Steam\steamapps\team fortress 2\tf map zetten en dan in de console het commando "playdemo <demonaam>" geven.
[EDIT] Blijkbaar werken niet alle demos met alleen playdemo. Bij mij werkte het voor deze demos om het commando demogui2 in te geven en met de slider naar een latere tick te gaan en vervolgens weer terug naar de eerste.
[ Voor 71% gewijzigd door punisher007 op 07-10-2007 08:18 ]
Ik moet zeggen dat het spel me wel aanspreekt. Ik heb altijd farcry mp gespeeld, maar dit lijkt mij wel een leuke replacement.
Beetje fungame maar toch ook serieus.
Verwijderd
Dan kan ik een vote maken op welk tijdstip en dag we de volgende organiseren.
Of heb je daar html rechten voor nodig ?
Verwijderd
Nou, dat was toch best vermakelijk? Toch een goede 2 uur gespeeld volgens mij en best lekker ook.
bij enkele anderen heb ik in de console het commando demoui2 ingegeven na play demo.
Vervolgens met het slidertje naar een hogere tick gegaan en dan weer terug en ze werken alsnog.
Ik vermoed dat hij op de een of andere manier dan op die hogere tick de benodigde cache files aanmaakt.
[ Voor 139% gewijzigd door punisher007 op 07-10-2007 08:36 ]
Check de ranking van Nederlandse TF2 spelers:
http://www.hlstatsx.com/g...n=&kills=0&city=#settings
7e!
volgens mij pakt dat HL2StatsX niet alle servers mee want ik vind me zelf bijvoorbeeld al niet terug.
en de GoT ranking:
http://www.hlstatsx.com/g..._button=+Filter+#rankings
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| 1 Player Offline Netherlands [GoT] ErPeet 548 minigun 2,163 301 181 1.66 0.07 Steam Id: STEAM_0:0:12470063 Gameserver: - Time: 0 days 02:27:48 hours 2 Player Offline Netherlands [GoT]Mr.OxiMoron 4,294 tf_projectile_rocket 1,411 61 21 2.90 0.23 Steam Id: STEAM_0:0:11754004 Gameserver: - Time: 0 days 00:23:04 hours 3 Player Offline Netherlands [GoT]mλrkyB 4,374 flamethrower 1,407 44 59 0.75 0.05 Steam Id: STEAM_0:1:2642280 Gameserver: - Time: 0 days 00:00:00 hours 4 Player Offline Netherlands [GoT] Goof 4,659 sniperrifle 1,387 85 76 1.12 0.32 Steam Id: STEAM_0:1:2586399 Gameserver: - Time: 0 days 02:06:39 hours 5 Player Offline Netherlands [GoT] Become 4,958 scattergun 1,368 37 43 0.86 0.00 Steam Id: STEAM_0:0:5260649 Gameserver: - Time: 0 days 00:44:41 hours 6 Player Offline Netherlands [GoT]P4p3Rc1iP 5,253 tf_projectile_pipe 1,350 46 11 4.18 0.00 Steam Id: STEAM_0:0:266560 Gameserver: - Time: 0 days 01:13:21 hours 7 Player Offline Netherlands [GoT] Grar 10,158 flamethrower 1,168 15 7 2.14 0.00 Steam Id: STEAM_0:1:5081145 Gameserver: - Time: 0 days 00:52:00 hours 8 Player Offline Netherlands [GoT]Magic 13,238 obj_sentrygun 1,103 17 46 0.37 0.06 Steam Id: STEAM_0:0:11935635 Gameserver: - Time: 0 days 00:06:53 hours 9 Player Offline Netherlands [GoT]PensSlet 14,873 syringegun_medic 1,075 2 5 0.40 0.00 Steam Id: STEAM_0:0:7209594 Gameserver: - Time: 0 days 00:18:39 hours 10 Player Offline Netherlands [GoT] Dax^ 20,263 scattergun 1,008 1 1 1.00 0.00 Steam Id: STEAM_0:0:10728 Gameserver: - Time: 0 days 00:02:12 hours 11 Player Offline Netherlands [GOT] -Jaap-io 20,841 tf_projectile_rocket 1,004 3 16 0.19 0.00 |
[ Voor 76% gewijzigd door Jazzper op 07-10-2007 09:56 ]
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Edit: Thumbnails lukte even niet, dan maar zo:

Screenshots zijn matig, maar beter dan niets.
[ Voor 77% gewijzigd door Knaak op 07-10-2007 10:21 ]
Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB
.
Ik heb net zo'n 2 uur lang de demo's van Punisher zitten te bekijken.

Ja zwaar werk, maar iemand moet het doen.....
Wat hebben we geleerd na 2,5 uur spelen ?
Dat <<K.A.I.N>> soms iets te opgewonden vlaggen pakt ...
Dat [GoT][TAG]Punisher[NL] beter kan rocketjumpen dan Harry Potter bezemstelen....
Dat [GoT][TAG]Punisher[NL] met 1 HP over op 1 cm van een health pack toch nog opbrandde...

Dat [GoT] Terr je in de fik zet alsof er nog niet genoeg lucht vervuiling is ...

Dat [Got]Erpeet beter speelt als zijn vader....
Dat blix wel wou meedoen maar er niet aan toegekomen is...
Dat [GoT]$urge wel eens vergeet een dispenser te bouwen.....

.... maar zijn sentries waren dodelijk...

Dat [GoT]MOAW het leuker vind om een exit bij de spawn te bouwen en een entrance bij de frontlinie...
Dat [GoT][TAG]Punisher[NL] een mega strakke actie uit zijn mouw schudde waar hij ons control punt ontzette. En waar hij maar liefst 5 kills achter elkaar wist te maken. En waarvan ik nog een divx filmpje zal posten.

En nog veel meer, maar voor ik de rest van de demo's bekijk ga ik nu eerst slapen.
Ik ben al de hele nacht op.

CMJJKFE
Naja die hl2stats dingen houden idd beperkt aantal servers in de gaten, maar daarnaast is het naast skill ook erg gebaseerd op speeltijd.Jazzper schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 09:55:
volgens mij pakt dat HL2StatsX niet alle servers mee want ik vind me zelf bijvoorbeeld al niet terug.
Met commando demoui2 kun je btw ook de speed omhoog zetten om het leed te beperkenKain_niaK schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 11:26:
Ik heb net zo'n 2 uur lang de demo's van Punisher zitten te bekijken.![]()
En (Dr.) Terr was idd erg vervelend met zijn vlammenwerper
[ Voor 46% gewijzigd door punisher007 op 07-10-2007 12:21 ]

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Serieus, dit was echt bugged, ik druk op 3, en maakt die een exitKain_niaK schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 11:26:
Dat [GoT]MOAW het leuker vind om een exit bij de spawn te bouwen en een entrance bij de frontlinie...

Wat btw ook heel leuk was: mensen die roepen MAAK TELEPORTS en MAAK DISPENSERS terwijl die er waren, alleen door niemand gebruikt/verdedigd werden. Waardoor een simpele spy even alles neerhaalde

Gisteren rond 11:00 wel leuke actie, 3 heavy's achter lekaar ge-backstabbed

[ Voor 31% gewijzigd door Knaak op 07-10-2007 12:48 ]
Je dient zelf een HLstats mod op de server te installeren voor statistieken. Alleen kost deze plugin voor Source geld, waardoor maar weinig servers deze gebruiken.
Wij zijn ook nog aan het kijken naar een gratis alternatief.
maar da komt dus door die aparte servers
ik kon niet meedoen gister om 8 uur was pokeren -_- 12,50 gewonnen keklol
anywhay vanavond weer ^_^?
Wat een toewijding! 2 1/2 uur video analyse, dat doen ze bij Ajax niet eensKain_niaK schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 11:26:
GoT Gathering Aftermatch
Ik heb net zo'n 2 uur lang de demo's van Punisher zitten te bekijken.![]()
Worden we wel een topteam met zo'n coach!
Moetten we echt vaker doen.
Najah hier ff 2 grappige screens

Volgende x ben ik weer van de partij !!.
[ Voor 34% gewijzigd door tooter op 07-10-2007 14:16 ]
hehe gek onnie
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Verwijderd
Is die 40% load op 1 core of op 2 cores? Uplink is geen probleem, 6mbit is niets.frickY schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 23:32:
Zo, dat was wel een geslaagd avondje toch?
@koeitje
De server draait momenteel op een Intel Pentium D 2.8GHz omdat de kernel de FCMOV-instructieset nodig heeft en onze dual Xeon en Athlon deze niet heeftDeze server speelt tevens voor webserver en ventrilo-server, dus de volgende grafieken geven niet exact weer wat de belasting van alleen TF2 is;
*knip*
Denk omdat het een beetje vastgeroest zit. Geloof dat het vroeger nooit erg goed was kwa kwaliteit, maar heb bijv mn CSS patch history er eens op nageslagen en je ziet dat ze voice-com verbetered hebben.Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 00:01:
Waarom eigenlijk Ventrilo en niet de in-game voice dingen? Die werken toch goed & je zit gelijk in de goede team chat?
Anyways, zal vanavond als ik thuis ben het downloaden van server files wel weer eens aanzetten, heb hem al eens draaiend gehad maar met 2 man er in kan je load niet echt bepalen
Haha, ik en Erpeet waren echt even lekker bezig daartooter schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 14:12:
Ik vond de tf2 avond wel geslaagd
Moetten we echt vaker doen.
Najah hier ff 2 grappige screens
Volgende x ben ik weer van de partij !!.
Asus Z97 Deluxe - Intel Core i7 4790K @ 4.4 Ghz - 8GB Corsair Vengeance 1600Mhz - MSI GTX970 Gaming 4G
Een beetje?? Het draait werkelijk als een zonnetje met alles op zijn hoogst (AA, FSAA, textures very high, 1280x1024 Nooit onder de 40 fps, normaal gewoon de max (75 oid)Dukeh schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 15:24:
Draait iemand dit spel icm met een Radeon X1950 Pro/XT? Zoja, is het een beetje te draaien?
En dan op een Pro.
This space is occupied
Valve Minimum system:
* 1.2 GHz Processor
* 256MB RAM
* DirectX 7 level graphics card
* Windows 2000/XP
* Mouse, Keyboard, Internet Connection
als een x1950 het al niet zou kunnen draaien dan sluit valve ongeveer 80% van de gamers uit...
of je bent zo'n freak die alles minder dan alle settings op maximum niet speelbaar vindt
no offence verder hoor
http://sourceforge.net/projects/hlstats/frickY schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 12:47:
@Jazzper
Je dient zelf een HLstats mod op de server te installeren voor statistieken. Alleen kost deze plugin voor Source geld, waardoor maar weinig servers deze gebruiken.
Wij zijn ook nog aan het kijken naar een gratis alternatief.
Zijn deze niet eventueel te gebruiken?
CMJJKFE
iets anders. EEEEEindelijk weet ik hoe ik maps moet maken van de maps! Via strong99 van de teamfortress-2.nl forums:
doe er je voordeel mee!Deze topic gaat over het maken van een kaart van je eigen map
1. Start het spel en start je level.
2. Join een team
3. Zet sv_cheats op 1
4. zet fog_override op 1
5. zet noclip aan
6. zet cl_leveloverview op X (X kan 1 zijn en/of hoger bijv 10 als je map erg groot is)
7. zet dan cl_drawhud op 0
8. Maak screenshot
9. Edit je screenshot en post hem met je map
Als ik mij niet sterk vergis is dit een single-core processor.Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 14:44:
Is die 40% load op 1 core of op 2 cores? Uplink is geen probleem, 6mbit is niets.
@Jan20
Die is voor de HalfLife engine, en is inderdaad gratis. De Source-versie zou echter geld kosten.
[ Voor 17% gewijzigd door frickY op 07-10-2007 16:48 ]
http://i215.photobucket.com/albums/cc116/thdmntr/sentrr.jpg
zoek de spy
Kain, de volgende keer zal ik nog meer dispensers proberen te maken
Ok, bedankt.Collaborator schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 15:37:
[...]
Een beetje?? Het draait werkelijk als een zonnetje met alles op zijn hoogst (AA, FSAA, textures very high, 1280x1024 Nooit onder de 40 fps, normaal gewoon de max (75 oid)
En dan op een Pro.
Asus Z97 Deluxe - Intel Core i7 4790K @ 4.4 Ghz - 8GB Corsair Vengeance 1600Mhz - MSI GTX970 Gaming 4G
Verwijderd
frickY schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 16:47:
[...]
Als ik mij niet sterk vergis is dit een single-core processor.
With an Intel Pentium D processor-based PC featuring two full processing cores, you get the flexibility and performance to handle multimedia entertainment, digital photo editing, even multiple users, simultaneously.
[edit]
De server is voor mij te laggy, de tickrate in is een kwart van m'n framerate. Maar ik ben dan ook notoire azijnpisser
[edit2]
Ben maar aan de GCFScape gegaan
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2007 21:57 ]
Verwijderd
Kan ik mezelf alvast aanmelden voor de volgende match ? mijn naam in game is [WTF] Go-tech
Maar ik heb het wel een beetje druk met mijn site loopt niet echt lekker

Pyro+invul is pas imbarob1n schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 20:19:
Pyro is ook echt te gaaf! Soms kan je de tegenstander echt helemaal in de war brengen als je jezelf op een tactische manier ineens tussen een groepje tegenstanders begeeft. Beetje rondsproeien met je pyro en ze weten niet meer waar ze moeten kijken. Erg effectief!
By the way, als de inschrijvingen begonnen zijn.... sign me in
Verwijderd
Pyro kan inderdaad echt UB3R zijn vooral als het helen team op elkaar staat. Staat iedereen in de fik ! Je score vliegt omhoog.
Ik zelf namelijk in zijn geheel niet.
Qua capaciteit heeft de server nog wel wat meer in zich dus tickrate en rates zouden nog omhoog kunnen, maar opt moment lijkt dat niet echt nodig
Verwijderd
De server trekt die tickrates gewoon niet. Maar wees niet gevreesd, ik heb een oplossingfrickY schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 23:10:
Hadden meer mensen last van lag-ervaringen zaterdagavond?
Ik zelf namelijk in zijn geheel niet.
Qua capaciteit heeft de server nog wel wat meer in zich dus tickrate en rates zouden nog omhoog kunnen, maar opt moment lijkt dat niet echt nodig
Net lag ik bijna naast mijn stoel toen ik met m'n HWG die taunt deed met z'n vuist, dat hij een pistool maakt. Net toen ik dat deed en pow riep werd de gast voor mij neergeschoten door m'n sniperteammate
Demo: *edit: reason:

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2007 00:02 ]
ik was de heavy en jij de baseball dude..Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 23:46:
[...]
De server trekt die tickrates gewoon niet. Maar wees niet gevreesd, ik heb een oplossing. We kunnen op mijn server spelen, ik host gewoon vanaf thuis en dat draaide gewoon goed. Met z'n 4-en iig rockstable op tick66, ik wil morgenavond even testen met veel man, ik kan er 24 kwijt. Kijken hoe mijn PC het trekt (1 core dedicated aan de server) terwijl ik zelf ook speel. IP verschijnt morgenavond rond een uur of 8-9, hoop dat veel mensen even komen kijken.
Net lag ik bijna naast mijn stoel toen ik met m'n HWG die taunt deed met z'n vuist, dat hij een pistool maakt. Net toen ik dat deed en pow riep werd de gast voor mij neergeschoten door m'n sniperteammate. Hebben even demo gemaakt van wat er gebeurde, maar de echte situatie was natuurlijk veel mooier
.
Demo: http://tweakers.net/my.tn...wnload_file&file_id=11784
maar je hebt je demo onder een tweakers gezet. die is alleen toegankelijk wanneer je een abbo hebt.
Verwijderd
Niet op dustbowlmjgoof schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 23:55:
[...]
ik was de heavy en jij de baseball dude..
maar je hebt je demo onder een tweakers gezet. die is alleen toegankelijk wanneer je een abbo hebt.
Zal even ergens anders uppen, ik heb ergens publieke space

edit2:
http://www.keepmyfile.com/download/7e0e671917370
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2007 00:02 ]
net op teamfortress-2.nl server
Verwijderd
Hoop dat er a.s. zaterdag nog zo'n potje gespeeld wordt, dan ben ik er zeker bij!
Verwijderd
Klopt, wat irritant dat die scouts de hele tijd je capture points rushen als je zelf een Spy bentJazzper schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 00:55:
Hee [GoT]Magic, dat 3on3 is ook niet wat he
net op teamfortress-2.nl server
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2007 12:54 ]
[ Voor 24% gewijzigd door Jan20 op 08-10-2007 13:29 ]
CMJJKFE
Verwijderd
O jeejJan20 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 13:25:
Ik wil wel even langskomen als het maar niet zo'n thuis internetlijn is van surfnet of bbned waar weer een stuk of 10 hops tussen zitten. Ik zie al dat je student bent, dus waarschijnlijk een surfnetlijn dat is mij te veel lag.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2007 13:31 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Defector op 08-10-2007 13:31 ]
Verwijderd
Ligt aan de server. Doe eens net_graph 1 in je console. Dan zie je rechts getallen met xx/s. Dat is tickrate per seconde in, en daaronder tickrate uit. Die onderste is gelijk aan je framerate (tot aan een bepaald maximum van wat jij in je config hebt staan en server accepteerd) de bovenste is afhankelijk van de server.Defector schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 13:30:
ik heb laast van happeringen enzo terwijl ik een redelijke constante frame rate heb van 60 met pieken en dalen. Kan dat ook aan netwerkinstellingen liggen ticks ofzo ? ik heb er niet zoveel verstand van dus ik vraag ff
Ik merk dat er vaak veel hops naar surfnet liggen, heb zelf vroeger ook aantal gameservertjes gedraait achter een surfnetlijn en veel mensen hadden vrij hoge pings (veel hops vanaf de ams-ix).Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 13:30:
[...]
O jeej. Ik weet niet wat de ping van de andere gisteren was, maar die was goed. Ik ping zelf met 4ms naar tweakers.net. Geloof trouwens niet dat ik teveel lag heb, ik ben meestal top3 van servers waar ik kom kwa ping.
CMJJKFE
Verwijderd
ja nah ja 3on3 werkt niet echt zonder voicecomms. Sowieso te weinig man. Je moet eigenlijk med-xxx koppel hebben en nog een losse rol als 3e.Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 11:08:
[...]
Klopt, wat irritant dat die scouts de hele tijd je capture points rushen als je zelf een Spy bent. Waar staat dat BB4E eigenlijk voor?
bb4e staat voor klik.
Dit topic is gesloten.