En nu leg ik pas de link door je avatar, de enige echte swifferfrickY schreef op maandag 17 december 2007 @ 09:33:
Mik is de ubermedicJe weet dat je een bind kunt maken voor "Last used weapon"? Daarm
Gisteren 2 nieuwe maps gespeelt.
Quarry. Is wel aandacht aan besteed, maar vond hem niet echt geweldig. Veel te omslachtig.
De quarry zelf heb ik nauwelijks kunnen bekijken want werd er door een paar soldiers en sentries steeds uitgeblazen, maar had zo snel het idee dat die ook een slag te groot is.
De tweede map weet ik de naam niet van. 2 CP's, waarvan het 2de voor de spawn van rood. Het spawn van rood heeft iets van 3 of 4 uitgangen. Er is een stuk water, en CP1 is meen ik in een groot gebouw. Map was een framerate-monster, bleef weinig van open. Gelukkig liep er maar 1 sniper rond, anders was het helemaal drama.
Quarry vind ik persoonlijk niets. Het is geweldig mooi gemaakt, sfeer is erg goed, maar slechts interessant voor een paar classes of wanneer je echt een goede teamplay hebt. Blauw had op een gegeven moment het platform in het midden (helemaal bovenin) en dan kom je er gewoon niet meer uit als rood. Of we werden gesniped, of we werden onder vuur genomen door een heavy (en volgens mij hadden ze er zelfs nog een sentry staan). Via de tunnels is ook niet je van het vanwege die geweldige 'leuke' treintjes. Neen, niets voor mij.
Die tweede was redelijk, maar ook niet mijn favoriet. Het tweede gedeelte bij de spawn van rood is veels te groot en weids. De tunnel en de huisjes waar je uit kan komen liggen nog veels te ver van de cap af waardoor je geheid gekilled wordt zodra je één voet buiten de 'deur' zet.
Dustbowl zit leuk in elkaar, maar gister was het een beetje een overkill omdat 'ie elke keer werd genominate. Labor vind ik ook erg leuk om te doen. Het nodigt uit tot snelle actie heen en weer (zeker wanneer de teams aan elkaar gewaagd zijn). Dit geldt trouwens ook voor warpath, helemaal zodra de tunnels open zijn. 2Fort heb ik helemaal gehad, teveel gespeeld in het begin, maar opzich nog een uitdaging bij aan elkaar gewaagde teams. Turbine is wat mij betreft de betere CTF
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||