Ik heb tot nu toe ook zonder GoT tag gespeeld maar ik denk dat de meeste mij (Spl@t) wel kennen van de server. Ik zal de tag er wel ff voor zetten als ik weer speel als men dat prettig vindt. Het enige nadeel van al die GoT tags vind ik dat het andere mensen kan afschrikken als ze tegen een team vol met GoT tags moeten spelen. Ik join dan ook regelmatig het team met met minder GoT spelers om de balans een beetje te bewaren. Maar ik heb een voorkeur voor het rode team
Van mij mag er ook wel een limit op snipers komen omdat die over het algemeen niet de beste toevoeging zijn voor een team (net zoals in TFC). Snipers zitten vaak meer op elkaar te schieten dan dat ze het team helpen met het cappen of de intel

. Dit probleem had je vroeger ook al met TFC.
Ik zelf neem vaak sniper aan het begin van bv dustbowl om onder de deur door te schieten en zo een paar te killen, daarna switch ik naar een andere class.
Het niveau op de server gaat de goede kant op maar ik mis vaak offense classes zoals soldiers in het team om ff goed door te pushen. Veel mensen begrijpen nog niet welke class ze het beste kunnen nemen voor het team imo. Het ideale team heeft veel offense en een paar man die achterblijven om elke ingang tot de base te verdedigen. Ik pas me altijd wel aan zodat ik het team het beste kan ondersteunen maar vaak kom ik dan toch weer uit op soldier omdat het team offense nodig heeft. Ik kan met elke class goed spelen dus het maakt mijzelf niet uit.
Ik denk dat veel mensen te veel bij één class blijven hangen omdat ze daar 'goed' mee zijn en niet naar het geheel kijken. Men moet zich trainen in alle classes zodat je overal inzetbaar bent.
Pyro vind ik zelf een vrij zwakke class maar wel fun. Probleem is dat je vaak wordt gedood voordat je vijand dood gebrand is

. Heavy vind ik trouwens ook maar beperkt handig in de game. Voor ubers met een medic kan hij goed zijn om wat defense te slopen omdat hij niet hoeft te reloaden, maar een goede soldier maakt snel korte metten met een heavy.
Verder mis ik vaak nog het tactisch inzicht van mensen in veel situaties, maar ik hoop dat men eens goed oplet en zo leert van de 'betere' spelers. Zo zie ik bv vrij weinig mensen op 2fort rocketjumpen naar de balcony of via het gat in de hal terwijl dit erg handig kan zijn om naar binnen te glippen of om een sentry in de rug aan te vallen(wat veel makkelijker is omdat de sentry zich telkens eerst moet omdraaien). Moet je eens kijken op een team fortress classic server, denk dat veel mensen daar nog wat van kunnen leren. Ik zelf ben een tfc veteraan en ken alle truukjes maar ik denk dat weinig mensen tfc gespeeld hebben hier. Ook vergeten veel dat je makkelijk en snel class kan wisselen als je ff snel moet verdedigen, gewoon spawn in rennen en wisselen maar. Wat ook erg irritant is dat veel spelers slecht op hun medic letten en als een kip zonder kop rond rennen en nooit ff snel achter zich kijken of de medic nog wel leeft.
Vandaag trouwens die ene zweed van #1 gestoten en onze GoT eer hersteld
[
Voor 4% gewijzigd door
Rutger Mulder op 06-12-2007 06:47
]