[PC] Team Fortress 2 / Fortress Forever, deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.257 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij doen ze het wel...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Hier ook.

Om even te reageren op de custom maps. Ik vind het prima, die andere standaard maps beginnen echt saai te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 08:31
Cabo schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 13:26:
[...]

Hier ook.

Om even te reageren op de custom maps. Ik vind het prima, die andere standaard maps beginnen echt saai te worden.
Dat zegt niks, de hele tijd gebackstabbed worden is ook saai :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:45
HertogJanNL schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 12:56:
Ja maar vervelen de standaard maps je nog niet dan? Alleen dustbowl, hydro en gravelpit kunnen mij nog boeien, maar wil ook eens wat andere maps zien. Er moet gewoon een goede maps site komen, met reviews van custom maps. Dat je geen half-voltooide customs hebt enzo. Bij Counter-Strike was er een map community die regelmatig hele goede maps voortbracht, het is even wachten tot het voor TF2 ook zo is. Maar daar heb ik alle vertrouwen in, TF2 is wel een blijvertje denk ik ;)
Het is inderdaad zo dat er veel misbaksels van mappen zijn, maar er komt toch verandering in heb ik de indruk.

Kijk anders eens hier of hier voor nieuwe mapjes, er zitten er een paar goede tussen als je het geduld hebt om ze te downloaden en te bekijken ;)
===
Dom vraagje: hoe hebben jullie je movement buttons ingesteld? Ik heb de indruk dat ik maar wat aan het klooien ben met die rocket- en doublejump, het gaat niet vlot genoeg en ik vermoed dat het aan de opstelling van mijn knoppen ligt. Nu staan ze zo:
voor/achter/links/rechts: ZQSD (Belgisch equivalent van WASD ;))
shoot: mouse1
jump: mouse2
crouch: mouse3
special: mouse4
reload: mouse5
Gebruikt knaagdier: Logitech mx518 (weet niet of het relevant is).

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Ik heb
fire - mouse1
alternate fire - mouse 2
reload - mouse3 (muiswiel indrukken
previous weapon - mouse4
melee - mouse5
(ook een mx518)
jump - spatie
crouch - ctrl
movement - WSAD

Met duim op de spatiebalk zijn rocket- stickie- en doublejumps prima te doen.

[ Voor 12% gewijzigd door frickY op 30-11-2007 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Movement: WASD
Jump: Space
Crouch: Shift (is beter met mijn pink bereikbaar dan de ctrl)
Attack: Mouse1 (met script, zodat hij automatich reload als je niet schiet, aan/uit te zetten met ALT)
Attack2: Mouse2
Melee Script - blijft hakken met melee totdat je er weer op drukt: Mouse3 (scrollwheel) (werkt ook handig om medigun aan/uit te zetten ipv in te blijven drukken)
MWHEELUP: Primary wpn
MWHEELDN: Secondary wpn
F1-F4: Bouw dispenser, sentry, entry, exit
Previousweapon: Q

Redelijk standaard instelling dus, werkt prima. Sterker nog, HL1 was de eerste game waarvan ik weet dat het een WASD standaard instelling had, met jump als springen. Voor die tijd liep iedereen nog met pijltjestoetsen te kloten, was wel een hele verbetering ondanks dat het even wennen was.

[ Voor 23% gewijzigd door HertogJanNL op 30-11-2007 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
HertogJanNL schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 14:25:
Movement: WASD
Jump: Space
Crouch: Shift (is beter met mijn pink bereikbaar dan de ctrl)
Attack: Mouse1 (met script, zodat hij automatich reload als je niet schiet, aan/uit te zetten met ALT)
Attack2: Mouse2
Melee Script - blijft hakken met melee totdat je er weer op drukt: Mouse3 (scrollwheel) (werkt ook handig om medigun aan/uit te zetten ipv in te blijven drukken)
MWHEELUP: Primary wpn
MWHEELDN: Secondary wpn
F1-F4: Bouw dispenser, sentry, entry, exit
Previousweapon: Q

Redelijk standaard instelling dus, werkt prima. Sterker nog, HL1 was de eerste game waarvan ik weet dat het een WASD standaard instelling had, met jump als springen. Voor die tijd liep iedereen nog met pijltjestoetsen te kloten, was wel een hele verbetering ondanks dat het even wennen was.
leuke scripts :)
sharen ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubernerd
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-08 14:14
Weekje terug had ik nog moeite met de sniper achievement, sindsdien vind ik snipen steeds leuker :)

Afbeeldingslocatie: http://xs121.xs.to/xs121/07485/Boom!.JPG

Sweex vind ik klinken als de tekstuele weergave van het fijnknijpen van een jong vogeltje... zoals je het in tekenfilms hoort dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ahh.. dus ik vecht niet alelen tegen Hertog.. maar ook tegen scripts!
That explains B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Nou vooruit, hier mij autoexec.cfg. Gewoon in je \SteamApps\USERNAME\team fortress 2\tf\cfg map een txtbestand aanmaken en renamen naar autoexec.cfg.
Autoexec.cfg [GoT]HertogJanNL:

//Engineer Build Script
alias BSG "build 3"
alias BD "build 0"
alias BTEN "build 1"
alias BTEX "build 2"

//Automatic reload
alias +attkload "+attack; -reload"
alias -attkload "-attack; wait 150; +reload; wait 10; -reload"
//Automatic Reload switch
alias ARLD "ARLD0"
alias ARLD0 "bind mouse1 +attack; alias ARLD ARLD1; developer 1; echo *** AUTO RELOAD OFF ***; wait 50; developer 0"
alias ARLD1 "bind mouse1 +attkload; alias ARLD ARLD0; developer 1; echo *** AUTO RELOAD ON ***; wait 50; developer 0"

//Quick melee, continued slashing
alias QMC "QMC1"
alias QMC1 "slot3; +attack; alias QMC QMC2"
alias QMC2 "-attack; wait; lastinv; alias QMC QMC1"

//Binds
bind "q" "lastinv"
bind MOUSE3 "QMC"
bind "F1" "BD"
bind "F2" "BSG"
bind "F3" "BTEN"
bind "F4" "BTEX"
bind "mouse1" "+attkload"
bind "ALT" "ARLD"
bind "MWHEELUP" "slot1"
bind "MWHEELDOWN" "slot2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

GoT] HertogJanNL en ik waren gisteren wel even goed aan het verdedigen hehe, echt leuk als je ze allemaal omver loopt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
  • Laatst online: 03-05 02:54
Whahaa, heb mijn headset van bol.com (Tnx Dale!) binnen voor maar 15 euries en is echt top kwaliteit!
Wel even wennen zon headset, nooit eerder gehad ^^

Dus binnenkort kun je mijn squeeky voice over TF2 horen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Shammah schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:40:
Whahaa, heb mijn headset van bol.com (Tnx Dale!) binnen voor maar 15 euries en is echt top kwaliteit!
Wel even wennen zon headset, nooit eerder gehad ^^

Dus binnenkort kun je mijn squeeky voice over TF2 horen ^^
Oh noess, ik weet niet of dat wel zo'n goed idee is. :P

Krijg op 5 december van "sinterklaas" ook mijn spul, alleen heb ik zo'n baggere stem. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Ik heb deze week deze site ontdekt.

Er staan voorbeelden van scripts en ook handige scripts die je kan gebruiken. Zo kan een engineer met 1 knop een sentry bouwen en een medic kan automatisch healen zonder de knop ingedrukt te houden. Ik denk niet dat je er beter van wordt, alleen handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:24

Shabbaman

Got love?

Auto-medigun is handig tegen RSI (ik snap niet eens waarom dat niet standaard ingebouwd is), rocket- of pipebombjumpscript (als ze echt doen wat de naam doet vermoeden) is in mijn boekje gewoon valsspelen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
Shabbaman schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 16:14:
Auto-medigun is handig tegen RSI (ik snap niet eens waarom dat niet standaard ingebouwd is), rocket- of pipebombjumpscript (als ze echt doen wat de naam doet vermoeden) is in mijn boekje gewoon valsspelen.
als deze laatste twee scripts er ook voor zouden zorgen dat het gebeurt zónder verlies van HP wel, maar gewoon als vereenvoudiging van het aantal toetsen dat ingedrukt moet worden vind ik het wel meevallen.
maar goed, ik ben dan ook niet zo handig met scripts...

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Die scripts zorgen er gewoon voor dat een perfecte jump maakt elke keer, want als je zelf de 3 knoppen gaat indrukken wil het spel er wel eens 1 missen. Het doet net zoveel schade als anders maar zorgt gewoon dat de jump niet mis gaat om welke factor dan ook. (tenzij je lag hebt)

Ik heb zelf ook 2 scripts gemaakt, 1 voor engineer waarbij ik 4 knoppen heb die de 4 'buildings' bouwen en een 5e knop die als je die ingedrukt houd de andere 4 knoppen veranderd in de 'building' die bij die knop houd te vernietigen. het andere script is voor de spy waarbij je een knop hebt om door de 3 assault class, een knop voor de 3 defense en een knop voor de 3 support classes disguises te cyclen, en een 4e knop om de kleur van die disguises te veranderen. Als iemand daar interesse in heeft zeg het ff en ik post ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Over die spy script, dat staat toch ook gewoon hier?
http://tf2wiki.net/wiki/Community_Scripts

Ik heb me er niet in verdiept, maar die spy script is wel erg handig :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Nee, die werken anders, met meer knoppen, daarom heb ik 'm zelf geschreven omdat er geen is die werkt zoals ik dat wou, met maximaal 4 knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Voor de medics onder ons, dit is mijn medic.cfg

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
;The medic script

;This is a modification of Essobie's script, but allows you to use MOUSE1 to select a new target. The downside is that you'll need another script to "reset" your MOUSE1, 1, 2, and 3 binds (to +attack, slot1, slot2 and slot3) when you change classes.

alias set_normal_attack "alias +automedigun +attack; alias -automedigun -attack"
alias set_medigun_attack "alias +automedigun -attack; alias -automedigun +attack"

alias +automedigun "+attack"
alias -automedigun "-attack"

alias medigun "-attack; use tf_weapon_medigun; set_medigun_attack"  // -attack prob not necessary, but just to be safe
alias syringegun "-attack; use tf_weapon_syringegun_medic; set_normal_attack" 
alias bonesaw "-attack; use tf_weapon_bonesaw; set_normal_attack"

bind "MOUSE1" "+automedigun" 
bind "1" "syringegun" // Use to select Syringe Gun (and disable AutoMedigun)
bind "2" "medigun" // Use to select medigun, then tap mouse1 to select new target 
bind "3" "bonesaw" // Use to select Bonesaw (and disable AutoMedigun)

;don't forget to switch back by pressing zero on the keypad.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Vind het een beetje lame om scripts te gebruiken, aangezien het toch op skills aankomt. En sommige neigen erg naar cheaten vind ik zelf, aangezien de speler met scripts in het voordeel is.

Maarja, dit kan ook simpel met de G15 bereikt worden, op enkele dingen na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Probeer maar eens een paar uur medic zonder script te spelen... ;(

[ Voor 3% gewijzigd door CapTVK op 30-11-2007 20:20 ]

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Laatst online: 03-09 21:47
Afbeeldingslocatie: http://storefront.steampowered.com/Steam/Marketing/message/1346/img/TF2achievements.jpg

De nieuwe achievements komen er aan :)

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
House call zie ik als een engineer die zijn teleport zoveel heeft laten gebruiken? Zo van 'ringring' en er komt iemand door de tele voor versterking 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Nee, het zijn alle vier medic achievements. House call zal wel slaan op bezoek aan huis van de dokter.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 15:40

glashio

C64 > AMIGA > PC

CP_LABOR_B3
Download 12,14 MB
Afbeeldingslocatie: http://www.tfportal.de/gfx/screenshots/tf2maps/labor1_thumb180.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tfportal.de/gfx/screenshots/tf2maps/labor2_thumb180.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tfportal.de/gfx/screenshots/tf2maps/labor3_thumb180.jpg

Heel goed gemaakt en zeer strategisch om te spelen. Iets voor de GoT-server :P

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
b2 daarvan stond idd al op de server, ik zal hem even updaten. Die ctf_snofort_final heb ik er truwens ook bijgezet, zag er erg leuk uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Brainstorm schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 13:12:
b2 daarvan stond idd al op de server, ik zal hem even updaten. Die ctf_snofort_final heb ik er truwens ook bijgezet, zag er erg leuk uit :)
Die snofort is leuk in combinatie met de 'birthday mode' van TF2. Dan loopt iedereen rond met een feesthoedje en vliegen er ballonnen en cadeautjes in het rond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Jammer dat het spelletje steam nodig heeft, daar ben ik - of je de game nu koopt of op een andere manier wil spelen - niet zo'n fan van helaas. Anders.. :9

Maar eigenlijk postte ik meer om een wat meer nuttige mededeling te doen; ik kwam net dit tegen:
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 13:08:
Aangezien Team Fortress 2 toch wel een redelijk zwaar spel is, kreeg ik het idee er een tweaker applicatie voor te maken. Je kan er verborgen instellingen (decals, muzzleflash, ... ) mee aanpassen om meer performance te krijgen zonder veel verlies te lijden op grafisch gebied.
Mochten de tweaks toch niet naar je zin zijn kan je ze nog altijd aanpassen/verwijderen vanuit het programma.

De Team Fortress 2 Tweaker vereist wel het .NET Framework 2.0.

Screenshot
Download (87,5 kB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Vind TF2 niet echt een zwaar spel, altijd doodleuk 60fps met alles op het maximale. (Vsync aan)

Op het laagste zit ik zonder Vsync bij de 350+ fps. Altijd leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Nieuwe achievements! Yes! :) Krijgen we er meteen een heleboel of alleen deze 4 voor de medic? Achievements zorgen ervoor dat potjes toch wel leuk zijn op publics namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-08 15:50
MOAW schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 13:33:
Vind TF2 niet echt een zwaar spel, altijd doodleuk 60fps met alles op het maximale. (Vsync aan)

Op het laagste zit ik zonder Vsync bij de 350+ fps. Altijd leuk :P
Jij doet zeker niet aan anti-aliasing, anisotropic filtering, HDR en motion blur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Denzo schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 13:47:
[...]

Jij doet zeker niet aan anti-aliasing, anisotropic filtering, HDR en motion blur?
Zoals ik zei, alles maximaal, dus 16xAA, HDR op full, AF op zijn hoogst, motion blur aan en textures op very high.

Op alle maps van Valve zelf heb ik doodleuk 60fps, ongeacht de situatie. Enkel custom maps kunnen lichtjes laggen, maar ach.

Ik draai TF2 op een Q6600 @ 3Ghz - 2GB G.Skill HZ - MSI 8800 Ultra Overclocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Switch schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 13:38:
Nieuwe achievements! Yes! :) Krijgen we er meteen een heleboel of alleen deze 4 voor de medic? Achievements zorgen ervoor dat potjes toch wel leuk zijn op publics namelijk :)
Wat ik in de announcement zag komen er alleen al voor medic zo'n 30 nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die nieuwe achievements zijn toch nog niet uit?
wbt lid worden van de GoT server, staat er dat je een bericht moet sturen, maar dit lukt nogal moeilijk aangezien die functie niet aanwezig is op de profile pages van Steam. Je moet ze dan eerst uitnodigen als vriend en wie zegt er dat ze mij niet blokken/bannen als eventuele spammer or whatever?

@Braistorm: ik denk dat ik het net met jouw profiel geprobeerd heb; kan ik anders evt via deze weg aanmelden voor de groep? Mijn ID is NightlordTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@MOAW
Weet je zeker dat dat klopt? Of je moet wel een erg monsterlijk systeem hebben staan.. of op DX8 spelen :?

Leuke mededeling :)
Wegens het daverend succes van de [GoT] server van Brainstorm welke continue volzit, en het uitblijven van een dergelijk succes van de Tweakgaming-server, is besloten deze 2de om te dopen tot een 2de [GoT] server.

De statistieken van de [GoT]-server zullen worden gedeelt met deze 2de server waardoor je op beide kunt vechten voor je plekje in de ranglijsten.

Omdat blijkt dat wat betreft custom-maps in de mapcycle de meningen enigzins verschillen, kunnen we hier in de toekomst wellicht op inspringen door op beide een andere roulatie te draaien.

Dus, hulde @ Brainstorm voor het willen opdraaien voor de extra kosten gemoeit met het draaien van de stats op een tweede server _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surgue
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Geweldig!! *O* d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 14:39:
die nieuwe achievements zijn toch nog niet uit?
wbt lid worden van de GoT server, staat er dat je een bericht moet sturen, maar dit lukt nogal moeilijk aangezien die functie niet aanwezig is op de profile pages van Steam. Je moet ze dan eerst uitnodigen als vriend en wie zegt er dat ze mij niet blokken/bannen als eventuele spammer or whatever?

@Braistorm: ik denk dat ik het net met jouw profiel geprobeerd heb; kan ik anders evt via deze weg aanmelden voor de groep? Mijn ID is NightlordTW
Da's idd een beetje onhandig aan steam. Meestal voeg ik iemand eerst als friend toe en stuur daarna een melding. Je bent toegevoegd iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Zou graag ook bij de TF community willen, zou ik een invite mogen? Lijkt me leuk. Ik speel niet vaak online maar als ik speel, dan altijd onder de naam Yonni, m'n steam ID is btracing

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
frickY schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 15:15:
@MOAW
Weet je zeker dat dat klopt? Of je moet wel een erg monsterlijk systeem hebben staan.. of op DX8 spelen :?

Wegens het daverend succes van de [GoT] server van Brainstorm welke continue volzit, en het uitblijven van een dergelijk succes van de Tweakgaming-server, is besloten deze 2de om te dopen tot een 2de [GoT] server.

De statistieken van de [GoT]-server zullen worden gedeelt met deze 2de server waardoor je op beide kunt vechten voor je plekje in de ranglijsten.

Omdat blijkt dat wat betreft custom-maps in de mapcycle de meningen enigzins verschillen, kunnen we hier in de toekomst wellicht op inspringen door op beide een andere roulatie te draaien.

Dus, hulde @ Brainstorm voor het willen opdraaien voor de extra kosten gemoeit met het draaien van de stats op een tweede server _/-\o_
Ik dacht al van wat doen Cipher en Brainstorm toch in de tweakgaming server in hun tweetjes en niet op de GoT server proberen te komen? Iig erg leuk en hoop dat het goed uitpakt wegens de server vaak vol zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

@MOAW
Sinds de game uit is heb ik altijd 60fps gehad, ik kan er zelfs screenshots van maken alleen is dat een beetje te patserig. De 8800 Ultra trekt nu eenmaal alles (behalve crysis).

Enigste nadeel is dat ik Artifacts krijg :( in Team fortress 2, Company of Heroes: OF, Crysis, Bioshock, Unreal Tournament 3 en World in Conflict. :X

En zeer leuk om een 2e GoT server te hebben! Verwachte al dat er zoiets zou komen hehe. :P

Vanavond weer met een aantal Got'ers? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Brainstorm schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 15:30:
[...]

Da's idd een beetje onhandig aan steam. Meestal voeg ik iemand eerst als friend toe en stuur daarna een melding. Je bent toegevoegd iig.
Hm, dus het lag niet aan mij :o Kan je mij ook toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
THNX! :D

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Werd tijd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:36
Mooi, hopen dat het daar ook drukker wordt dan, want het wachten op een slot in de eerste GoT server was niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JanW schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 16:05:
Mooi, hopen dat het daar ook drukker wordt dan, want het wachten op een slot in de eerste GoT server was niet leuk.
zodra ik terug achter mijn pctje zit zal ik de GoT servers eens uittesten :)
Ben wel benieuwd naar de teamplay aangezien deze op standaard servers soms echt wel suckt. Met een iets wat georganiseerd team tov een random team kan je al enorm ownen, laat staan punten scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@JanW
Ik verwacht op zijn minst van jou dat je er 24/7 speelt ipv op GoT#1 :p

[ Voor 5% gewijzigd door frickY op 01-12-2007 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
MOAW schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 19:26:
Vind het een beetje lame om scripts te gebruiken, aangezien het toch op skills aankomt. En sommige neigen erg naar cheaten vind ik zelf, aangezien de speler met scripts in het voordeel is.

Maarja, dit kan ook simpel met de G15 bereikt worden, op enkele dingen na.
Alles wat je ingame kan scripten heeft niets met cheaten te maken, ten eerste en allebelangrijkste al omdat Valve dit zelf promoot en steeds meer opties voor de scripters toevoegt in alle Source spellen, als ze willen zouden ze zo al die cvars kunnen verwijderen maar dat zoen ze niet. Voor diegene die echt zo eigenwijs zijn en het toch cheaten noemen hebben ze een server cvar die het wait command uitschakeld, wat zo'n beetje elk script nutteloos maakt. Maar goed daar zijn niet veel servers van omdat de meeste wel inzien dat het geen cheaten is.
TheZeroorez schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 13:27:
Jammer dat het spelletje steam nodig heeft, daar ben ik - of je de game nu koopt of op een andere manier wil spelen - niet zo'n fan van helaas. Anders.. :9
Zo zwaar is het niet hoor, als je machine 3 jaar geleden Half-Life 2 kom spelen kan het dit ook aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
JanW schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 16:05:
Moet je opschieten, ze waren net allebei helemaal vol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Denk eerder dat hij iets tegen de Steam-methodiek heeft dan tegen de systeemeisen.
Zo heel licht vind ik het spel overigens niet.
Op mijn X2 3800 (2ghz), 1GB en 6600GT kom ik niet vaak boven de 30fps met settings nagenoeg op het laagst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Languh
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-09-2024
high loss violation wat betekend dat en hoe kan ik er vanaf komen, soms krijg ik dat als ik een server binnen wil komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
ja ik zag het gebeuren, het komt door een plugin die mensen kickt die:
* veel lag hebben of
* veel loss hebben of
* veel choke hebben

Heb je misschien last van een slechte internetverbinding? Je werd gekickt omdat je >20 loss had, best wel veel dus.

[edit]

Open trouwens ook eens 'Friends', ga dan naar 'view' en 'settings'. Staat in het tabje 'downloads' je internet goed ingesteld?

[ Voor 21% gewijzigd door Brainstorm op 01-12-2007 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
MOAW schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 15:37:
Enigste nadeel is dat ik Artifacts krijg :( in Team fortress 2, Company of Heroes: OF, Crysis, Bioshock, Unreal Tournament 3 en World in Conflict. :X
Als het in zoveel games is zou ik toch eens wat met drivers spelen, en anders eens kijken of je de factuur nog hebt :X
1shot1kill schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 16:26:
[...]

Zo zwaar is het niet hoor, als je machine 3 jaar geleden Half-Life 2 kom spelen kan het dit ook aan.
Dát lijkt me sterk, maar heel zwaar is het inderdaad niet (meer) volgens mij. Maargoed, altijd leuk voor als je de AA iets omhoog wilt kicken en tóch op die hoge reso wilt blijven, niet zo'n snelle kaart hebt, en eigenlijk helemaal niet geeft om 'special 1337 überlightning', wat alleen maar je halve power vreet en irritant is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-09 16:52

Zydell

* * * * *

het is inderdaad geen zwaar spel. Ik speel tf2 (op lage settings welliswaar) nog redelijk op mijn inmiddels 4 (!) jaar oude laptop met een radeon mobility 9000 64mb,1.5gb ram en een Centrino 1.3GHz. Op sommige maps en onder water heb ik wel last van fps drops (10-20 schat ik) maar meestal haal ik net de 30fps wel (en dan hoor je mensen zeuren over lag ;-))

[ Voor 9% gewijzigd door Zydell op 01-12-2007 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:36
frickY schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 16:24:
@JanW
Ik verwacht op zijn minst van jou dat je er 24/7 speelt ipv op GoT#1 :p
Ik zal mijn best doen ;)
Zydell schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 17:41:
het is inderdaad geen zwaar spel. Ik speel tf2 (op lage settings welliswaar) nog redelijk op mijn inmiddels 4 (!) jaar oude laptop met een radeon mobility 9000 64mb,1.5gb ram en een Centrino 1.3GHz. Op sommige maps en onder water heb ik wel last van fps drops (10-20 schat ik) maar meestal haal ik net de 30fps wel (en dan hoor je mensen zeuren over lag ;-))
Speel het op medium settings, geen AA/AF en reflections uit. Loopt gewoon soepel voor mij, geen idee wat de fps is, zou ik toch eens moeten kijken zometeen. Systeem is ook niet een topsysteem trouwens, hoog tijd dat ie vervangen wordt zelfs want de laatste tijd is het echt triest gesteld ermee :X

[ Voor 63% gewijzigd door JanW op 01-12-2007 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu sinds kort ook aan het spelen onder [GOT]Pol de Krosmol :) alleen kros ik niet zo snel meer aangezien ik anders continu afgeslacht wordt door een pyro :P Die achievements zijn wel leuk trouwens is er hier ook iemand die ze allemaal al heeft gehaald ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Ik denk dat iedereen ze allemaal al heeft. Ik heb alleen impossible defence niet. Ze zijn ook niet moeilijk je kan ze al in 1 dag halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die impossible defence heb ik dus als eerste gehaald :P moet er nog 1 geloof ik weet allen niet zo meer welke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:14

Tank80

Cyanide&&Happiness

Brainstorm schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 14:14:
[...]

Wat ik in de announcement zag komen er alleen al voor medic zo'n 30 nieuwe.
net in het steam update news:
New achievement packs will be added to Team Fortress 2 in the coming weeks. First up: a batch of 36 achievements for all the hard-working medics out there.
36*9=324 archievements uiteindelijk! (omg, zal mn meisseie leuk vinden :X :D)

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Hoop dat elke class dan 36 achivements krijgt.

Net een potje dustbowl gespeeld. Waren erg goede spelers tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
Tank80 schreef op zondag 02 december 2007 @ 02:37:
[...]

net in het steam update news:

[...]

36*9=324 archievements uiteindelijk! (omg, zal mn meisseie leuk vinden :X :D)
Hebben we wat te doen voor in de kerst vakantie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
glashio schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 12:30:
CP_LABOR_B3
Download 12,14 MB
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]

Heel goed gemaakt en zeer strategisch om te spelen. Iets voor de GoT-server :P
De final is sinds gisteren uit:linkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Tnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:14

Tank80

Cyanide&&Happiness

Cabo schreef op zondag 02 december 2007 @ 03:19:
Hoop dat elke class dan 36 achivements krijgt.

Net een potje dustbowl gespeeld. Waren erg goede spelers tussen.
Was een erg lekker potje idd. Alleen jammer dat jij telkens opeens achter me stond... :X

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
Was weer erg leuk idd :) Hoewel de meeste custom maps me niet zo bevallen :)

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een idee om 1 van de 2 servers de standaard maps te laten spelen, en de andere ook de custom maps...? Ik heb het idee dat de meeste mensen die custom maps toch weinig vinden toevoegen vooralsnog (afgezien van warpath en lazytown misschien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
TheZeroorez schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 17:27:

[...]
Dát lijkt me sterk, maar heel zwaar is het inderdaad niet (meer) volgens mij. Maargoed, altijd leuk voor als je de AA iets omhoog wilt kicken en tóch op die hoge reso wilt blijven, niet zo'n snelle kaart hebt, en eigenlijk helemaal niet geeft om 'special 1337 überlightning', wat alleen maar je halve power vreet en irritant is :P
Jij hebt het meteen over de hoogste instellingen, natuurlijk zitten daar verschillen in al was het alleen maar om het feit dat er een groot verschil tussen engine versies zit. Maar qua performance als jou PC in 2004 HL2 kon spelen, of je toen nou op het laagste of hoogste speelde kun je nu ook TF2 spelen, daar zal je misschien wat moeten inleveren maar op het minimale van HL2 kan TF2 ook gedraaid worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
1shot1kill schreef op zondag 02 december 2007 @ 18:49:
[...]

Jij hebt het meteen over de hoogste instellingen, natuurlijk zitten daar verschillen in al was het alleen maar om het feit dat er een groot verschil tussen engine versies zit. Maar qua performance als jou PC in 2004 HL2 kon spelen, of je toen nou op het laagste of hoogste speelde kun je nu ook TF2 spelen, daar zal je misschien wat moeten inleveren maar op het minimale van HL2 kan TF2 ook gedraaid worden.
...Maar als je HL2 op het minimum kon spelen ;)

Dat hoogste stond daar trouwens vrij los van. Ging om wanneer het wel goed bruikbaar is; als jij liever AA hebt dan lightning/texture dingetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 18:47:
Misschien een idee om 1 van de 2 servers de standaard maps te laten spelen, en de andere ook de custom maps...? Ik heb het idee dat de meeste mensen die custom maps toch weinig vinden toevoegen vooralsnog (afgezien van warpath en lazytown misschien).
Zoiets zal het idd worden, dat de ene overwegend stock en de andere overwegend (goede) customs draait. Cipher en ik zullen een keer moeten overleggen wat we precies willen.

Vandaag heeft iig cp_labor een paar keer gedraaid, lijkt er op dat die wel aanslaat. cp_well2 lijkt minder te bevallen, imho is hij ook erg saai vergeleken bij TFC. cp_crazedacre zal iig niet meer draaien, veel te groot, saai en een FPS killer. ctf_snofort_final heeft nog niet vaak gedraaid, lijkt ook wel een leuke om afen toe te doen. Qua lay-out vind ik hem zelf best goed. Tot slot heeft cp_mountcoaster_v1 ook twee keer gedraaid, dit is voor het aanvallende team (blauw) wel een erg moeilijke map. Ik heb inmiddels de captijden verlaagd en de snelheid van de trein met 30% verlaagd. Het is echt een map die een select publiek aanspreekt, maar wel lollig kan zijn om af en toe te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Volgens mij is de mapcycle op GoT#2 ruk.
Aan het eind gaat hij weer naar dezelfde map. Er komt ook geen automatische mapvote voor de volgende map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
ik zit met hetzelfde probleem, check dit eens:
sm_mapvote_novote "1"
sm_mapvote_start "5.0"
sm_mapvote_startround "1.0"
deze vars staan onder in de file: /orangebox/tf/cfg/sourcemod/mapchooser.cfg. Je moet de middelste var bij jou veel hoger zetten (geeft aan hoeveel minuten voor het einde end-of-round mapvoting start). Het probleem ontstaat (denk ik) doordat mapvoting nog niet getriggerd is, maar het spel al wel afgelopen is. In dat geval kiest hij zelf een map, mits sm_mapvote_novote op 1 staat. Staat deze op 0, dan pakt hij wederom de huidige map.

Ik vermoed dat sm_mapvote_startround in TF2 niet goed werkt, en aangezien jij nu de tijdslimiet op 60 minuten hebt staan heeft sm_mapvote_start "5.0" geen zin. Meestal zal het spel afgelopen zijn voordat er (60-5 = 55) minuten om zijn.

Ik heb hem zelf nu op 15 staan, oftewel (35-15) 20 minuten nadat de map gestart is. Dit is nog niet altijd genoeg.

Check ook dat mp_winlimit gelijk aan of kleiner dan mp_maxrounds is.

[ Voor 3% gewijzigd door Brainstorm op 02-12-2007 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik heb mp_winlimit op 0 (uit) staan, en maxrounds op 2.
Dit met het idee dat op mappen als dustbowl beide teams een keer offence en defence spelen, en tc_hydro niet zo snel is afgelopen. Timelimit staat, inderdaad, op 60.

Volgens mij zou het opgelost moeten zijn door sm_mapvote_novote op 0 te zetten, zodat de mapcycle wordt aangehouden als de map vroegtijdig beeindigt. Alleen heb je dan dus geen vote voor de volgende map.

[ Voor 6% gewijzigd door frickY op 03-12-2007 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Ik heb de indruk dat sm_mapvote_novote 0 niet de mapcycle aanhoud. En inderdaad, als de map afgelopen is voordat je tijdslimiet bereikt is heb je geen mapvote, vandaar dat ik het bij mij op 20 minuten na mapstart heb staan. Probeer je winlimit trouwen op 2 te zetten, maakt voor het spelverloop niet uit maar voor mapchooser wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:39

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Kheb nu al zin in vanavond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Gister:
[GoT]cabo (134 Most backstab kills) _/-\o_
http://gottf.hlstatsx.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Knife maniac :P http://gottf.hlstatsx.com/?mode=awardshistory&player=546
Ja ik zal net als de vorige keer zo rond 19:45 de server op slot gooien, gezien vorige week zal het wel niet zo'n probleem zijn om hem vol te krijgen :) Het wachtwoord van de server post ik trouwens voor die tijd nog in het betreffende event in de [Got] TF2 groep.

[ Voor 43% gewijzigd door Brainstorm op 03-12-2007 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Vanavond zal ik er niet zijn, afspraak met een klant dus dat word erg lastig. Hopelijk zie ik jullie in de loop van de week wel weer in TF2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surgue
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
Brainstorm schreef op maandag 03 december 2007 @ 12:16:

Ja ik zal net als de vorige keer zo rond 19:45 de server op slot gooien, gezien vorige week zal het wel niet zo'n probleem zijn om hem vol te krijgen :) Het wachtwoord van de server post ik trouwens voor die tijd nog in het betreffende event in de [Got] TF2 groep.
Met al het werk dat jij eraan hebt ben je wat mij betreft de 'player of the week'!

tot vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Dit zocht ik al een tijdje, "awards history", staat dus gewoon in je statspagina. Ik ben de spy nog steeds niet zat.. Tegenwoordig spring ik op de sentry en als een gek zappen. Of je kan ook op een sentry springen en dan naar de dispenser en zo op en neer. Het wordt helemaal leuk met een groepje sentries/dispensers. :+
_/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door Cabo op 03-12-2007 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Ik ben ziek, dus vanavond schiet helaas niet op.Maar ja, volgens Cabo ben ik toch slecht, dus ik denk niet dat jullie mij missen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
lol @ cabo.
Had je gister weer een paar keer goed te pakken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Shabbaman schreef op maandag 03 december 2007 @ 12:41:
[...]
Ik ben ziek, dus vanavond schiet helaas niet op.Maar ja, volgens Cabo ben ik toch slecht, dus ik denk niet dat jullie mij missen :+
Ja ik had een medic nodig en jij was in de buurt. En je stond daar maar te fluiten, zo keek je => :+
frickY schreef op maandag 03 december 2007 @ 12:50:
lol @ cabo.
Had je gister weer een paar keer goed te pakken :p
:Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Cabo schreef op maandag 03 december 2007 @ 12:28:
[...]

Dit zocht ik al een tijdje, "awards history", staat dus gewoon in je statspagina. Ik ben de spy nog steeds niet zat.. Tegenwoordig spring ik op de sentry en als een gek zappen. Of je kan ook op een sentry springen en dan naar de dispenser en zo op en neer. Het wordt helemaal leuk met een groepje sentries/dispensers. :+

[...]

_/-\o_
sterf de cholera met je kut sappers....grrrrr

:P

ik ben steeds meer soldier omdat engineer te frustrerend word :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Gisteren in de GoT #2 server was het leuk, cabo die recht voor me neus cloaked. Was toen erg lekker bezig als Scout, 8 kills in 40 sec. (Sudden death)

Ook leuk om alleen met de honkbal knuppel iedereen neer te knuppelen, had er ook 6 achter elkaar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
MOAW schreef op maandag 03 december 2007 @ 13:05:
Gisteren in de GoT #2 server was het leuk, cabo die recht voor me neus cloaked. Was toen erg lekker bezig als Scout, 8 kills in 40 sec. (Sudden death)

Ook leuk om alleen met de honkbal knuppel iedereen neer te knuppelen, had er ook 6 achter elkaar. :P
Ah jij bent er zo eentje :( ik haat scouts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Vind scout + TF2 erg lijken op Unreal Tournament, daarom is het leuk om scout te spelen. :P

Btw, meeste gekilled:

1. Spl@t
2. [GoT]cabo
3. [GoT] GekkeDamir
4. [GoT]Brainstorm
5. [GoT] Dale Cooper

Cabo en GekkeDamir altijd als spy. :(

[ Voor 46% gewijzigd door Knaak op 03-12-2007 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
MOAW schreef op maandag 03 december 2007 @ 13:05:

Ohjah, dat was jij. Die irritante scout die achter mij aankwam en me doodknuppelde. Echt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09 12:17
Ik zal ook eens kijken of ik een keer op de server kan hoppen, mag ik nog inspringen op de fun wanneer de server op slot gaat, of in ieder geval de GoT TF2 group op Steam joinen?
Steamnick: ExQlusive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Headshot Kills Netherlands[GoT]Deurmat (93 Most headshot kills)

^^

Gister wel wat spelers zie zaten te zeveren en zeiken op mijn snipe skills enzo ... word er afentoe een beetje moe van .. normaal negeer ik het maar ze kunnen ook overdrijven ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Wist je al dat we elkaars favoriete doelwit zijn? *O*
Jij killed mij het meest, en ik jou, lol.

Tot vanavond >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
Ohja MOAW hoe spreek je die username nou uit?
Vind Mauw zo leuk klinken door de headset :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Mwah klinkt ook wel leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluedevil
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-08 15:51
Shammah schreef op maandag 03 december 2007 @ 16:15:
Ohja MOAW hoe spreek je die username nou uit?
Vind Mauw zo leuk klinken door de headset :?
mischien zoals samson het altijd zei met zijn moaw gertje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Hehe ik ga vanavond ook weer wat mensen irriteren op tf2 :)

drukke week+weekend gehad dus niet zo veel kunnen spelen :(
maarjah vanavond gaat xusem weer los >:) >:)

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Ik zeg altijd gewoon Mo-aw. Niet uit te spreken, maar dan moet je ook maar niet zo'n kut nickname hebben ;) HertogJan is trouwens erg leuk op niet NL servers ;-) Meestal noemen ze me Herto :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
psycomania schreef op maandag 03 december 2007 @ 16:44:
mischien zoals samson het altijd zei met zijn moaw gertje :9
Laten we het daar maar op houden :9

CiPHER spreek je overigens uit als saaifer... niet als swiffer :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
Lefty spreek je uit als "hee eikel, heal mij ook eens" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisD
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 10:54
HertogJanNL schreef op maandag 03 december 2007 @ 17:18:
Ik zeg altijd gewoon Mo-aw. Niet uit te spreken, maar dan moet je ook maar niet zo'n kut nickname hebben ;) HertogJan is trouwens erg leuk op niet NL servers ;-) Meestal noemen ze me Herto :S
MOAW is denk ik nog het best uit te spreken als Em Oo Aa Wee, dan kan er de minste verwarring ontstaan, niet? ;)

Bij mij gaat het gelukkig nog wel met buitenlandse servers, al maken ze er natuurlijk wel Sairolf van... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
frickY schreef op maandag 03 december 2007 @ 17:18:
[...]

Laten we het daar maar op houden :9

CiPHER spreek je overigens uit als saaifer... niet als swiffer :')
Ik heb het wachtwoord voor vanavond gepost... :P

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.