We hebben een poll nodig welke maps populair zijn

De rotatie bevat momenteel de zes standaard mappen, lazytown, warpath, castle en turbine_v3. Overigens staan er nog zo'n 25 andere mappen op de server, maar niet in de rotatie. Het probleem is gewoon dat er weinig customs zijn die veel mensen aanspreken, iedereen heeft zijn eigen voorkeur. De meeste customs krijgen zeer snel RTV, vaak niet onterecht.
De laatste twee weken zijn er een hoop nieuwe customs verschenen, het zal een kwestie van testen worden. Ik denk dat de volgende punten belangrijk zijn:
* de map moet de juiste grootte hebben, veel mappen zijn veel te groot, of veel te klein. Er moeten uiteindelijk wel 24 spelers in.
* geen doolhoven, onduidelijke mappen, vage speltypes, etc.
* het moet er wel een beetje aantrekkelijk uit zien.
* niet extreem moeilijk om aan te vallen/verdedigen
Ik zal die ctf_well vanavond eens opzetten, daarnaast is cp_assault_b2 misschien ook wel interessant
Wat ik trouwens kan doen is de minder goede mappen wel aanbieden via RTV, zodat er in ieder geval op gestemd kan worden.
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)