[PC] Team Fortress 2 / Fortress Forever, deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.255 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluedevil
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-08 15:51
Nickchange regels
het is een gezoek maar ik heb hem gevonden ik laat binnekort ook me nick ff veranderen in me gamenick is wel zo handing in plaats van overal van die verschillende nicks :9

[ Voor 22% gewijzigd door Bluedevil op 23-11-2007 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Ik ben ook van de partij in geval van een clanwar (GoT vs GoT is ook leuk). Donderdagavond is mijn tv-avond, dus voorkeur gaat uit naar een andere dag.

Wat betreft de engineers: ik had ook altijd veel moeite fatsoenlijk te spelen met deze class. De laatste tijd heb ik echter aardig lopen oefenen, waardoor ik de class nu echt kan waarderen. Wat me dan enorm opvalt is hoe veel leuker een offensive engineer is, mits je een fatsoenlijk team hebt. In gecoördineerde aanvallen ben je onmisbaar met het bouwen van dispensers en sentries voor de support. Extra voordeel is dat je dan ook niet uit je neus zit te eten in defense, omdat er bijna niemand langs komt (behalve irritante spies :P).

Perfect voorbeeld is Lazy Town begin deze week: terwijl een klein groepje bezig was de eerst cappoint te pakken, rende ik als een bezetene naar de middelste om een exit neer te zetten. Tegen de tijd dat deze beschikbaar was voor capture, was mijn exit al klaar en in gebruik. De middelste CP is daar echt een slachtveld en sleutel tot de overwinning is het hebben van nabije exits voor gedoodde teammates.

Nadeel van een offensive engineer is dat jij en je apparatuur vaak doodgaan, maar de punten vliegen er stukken sneller bij dan in defense. Helaas heb je dan wel een fatsoenlijk team nodig (ergo: pubs zijn vaak geen optie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:01

Tank80

Cyanide&&Happiness

Lazytown was echt cool ja begin deze week, mooie strijd voor op een pub idd.

Voor wat betreft die nick; die kan je natuurlijk ook in je onderschrift zetten,
<= zie

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:25
Server switched net naar lazytown en heel got is gelijk pleitte. Grote woorden, kleine... ;)

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-05 02:54
Zit er misschien een foutje in Lazytown? My PC is brak en ik speel @ DX8.1 met alles op laag en 1204x768 met tweaks rond de 20-50FPS. Alleen op 1 punten aan het begin bij de spawn waar das gras zit dropt mijn FPS naar 10 ofzo, zet ik er een stap uit is hij weer mooi 30? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Lazytown is een en al bug ja.
Change maar eens class binnen je spawn. Dan ga je dood, terwijl je binnen je spawn onbeperkt van class hoort te kunnen changen.
Of bouw eens een setje teleporters als blauwe engineer, en zie je tele-exit in rook opgaan bij het gebruik er van.
Vind het ook bizar dat je niet tot bovenop de heuvel van de vijand kunt komen. Elke andere map schermt netjes de toegang tot de spawn van de ander af met een zwevende rode circel maar in lazytown.. joh.. gewoon een onzichtbare muur. Sta je daar als spy.. valt niet op hoor ;)

Vind het ook niet eerlijk dat in de gang tussen CP1 en CP3 bij blauw een vrachtwagen staat waar je weinig mee kunt, en bij rood een setje autobanden waar je achter kunt verstoppen en naderende leden van het rode team makkelijk van achter kunt aanvallen als ze voorbij komen.

Daarbij is het laatste CP ook te moeilijk te veroveren, zelfs met een slechte defence. Al met al een redelijk oneerlijke map dus. Of ben ik nou in de war met die andere map :? Kan me geen gras voor de geeft halen...

[ Voor 32% gewijzigd door frickY op 23-11-2007 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Valt mij op dat op publics iedereen gewoon voor zichzelf speelt en totaal niet als een team aanvalt. Echt gaar als je daardoor steeds verliest. Of iedereen is op de frontline aan het aanvallen en een spy pakt ffe een punt terug. Ook iedereen aan een verliesend team quit gewoon vrolijk :?

Ook leuk in dat station level is dat niemand rusht naar de middelste capture point; op die manier sta je per direct al achter.

Als je trouwens als spy sentrys wil sappen en er staat een engineer bij dan re-apply je gewoon steeds de sapper net zolang tot de sentry stuk is. Ben je gelijk weer van die campende engineers af >:) Soms hebben mede engineers het dan niet eens door >:)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-09 21:47
Afbeeldingslocatie: http://www.red-snow.org/tf2/stats/ClanRankImage.aspx

Staat ook in de TS.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
en die skill is gewoon de points die je ziet als je je steam profiel opend bij Accumulated Points:
Zo ja dan zit ik al aan de 5,725 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

edit

[ Voor 91% gewijzigd door Ghostrider op 24-11-2007 11:17 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
Nee, painkilla, dit zijn de punten die je haalt op de GoT server; HlstatsX.
Denk dat de top 5 op de server wel meer dan 5K in hun Steam TF2 stats hebben.

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:08

Shabbaman

Got love?

5000 punten... volgens mij zijn mijn stats weer gereset, ik zit nu op het gigantische aantal van 651. Of is die score op Steam alleen van de afgelopen twee weken?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Volgens mij niet, ik heb nu een score van bijna 12k :)

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kon het toch niet laten om even vanuit Australie op de GoT server te komen :D. Werkt eigenlijk nog best goed, vooral de wat defensievere classes.

Afbeeldingslocatie: http://gottf.hlstatsx.com/hlstats.php/sig/4387_random.png

^ het mooie australische vlaggetje ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2007 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
Sorry cabo maar ik kon het niet laten een lullige wallpaper van jou te maken O-)
Hopelijk ben je er blij mee, heb de heletijd met Garrys Mod zitten te kloten eerdat de posities een beetje goed waren. Oh en pas voortaan op voor incoming treinen ;)

http://86.91.146.73/roy/WallPaperCabo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Nice! Hoef ik het niet meer te doen :p

Gister overigens het meest frustrerende moment tot nu toe in TF2 beleefd.
Ik sta met mijn sentry het CP te verdedigen. Een spy komt langs om mijn sentry te sappen. Ik raak de spy met mijn wrench. Begint een medic uit mijn team die spy te healen!
Ik sla me suf om mijn sentry te redden, en de spy van me af te slaan, en die medic blijft maar healen.
Spy backstabbed me, en sloopt mijn sentry. Ik ga terug. Nog geen vijf minuten later dezelfde kut spy en dezelfde kut medic die hem weer aan het healen is!!
Ik geef subtiel aan; "Let even op wie je healed. Dat is een spy die mn sentry sloopt". Krijg je als reactie "houd je bek".
Héél frustrerend die noobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Lekker potje zonet mannen

Later weer online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
frickY schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 16:22:
[...]

Nice! Hoef ik het niet meer te doen :p

Ik sta met mijn sentry het CP te verdedigen. Een spy komt langs om mijn sentry te sappen. Ik raak de spy met mijn wrench. Begint een medic uit mijn team die spy te healen!
Ik sla me suf om mijn sentry te redden, en de spy van me af te slaan, en die medic blijft maar healen.
Spy backstabbed me, en sloopt mijn sentry. Ik ga terug. Nog geen vijf minuten later dezelfde kut spy en dezelfde kut medic die hem weer aan het healen is!!
Ik geef subtiel aan; "Let even op wie je healed. Dat is een spy die mn sentry sloopt". Krijg je als reactie "houd je bek".
Om je te kalmeren ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Laatst online: 10-09 08:26
Shammah schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 16:18:
Sorry cabo maar ik kon het niet laten een lullige wallpaper van jou te maken O-)
Hopelijk ben je er blij mee, heb de heletijd met Garrys Mod zitten te kloten eerdat de posities een beetje goed waren. Oh en pas voortaan op voor incoming treinen ;)

Prachtig _/-\o_
Ach ja... Spy is nou eenmaal evil
})

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
Ben net een beetje bezig geweest met Fortress Forever; ziet er best leuk en speelt (zo op het eerste gezicht) ook wel aardig,
maar er is echt helemaal niemand online te vinden! er zijn twee servers met daarop wel wat mensen,
maar daar kom ik niet tussen omdat ik verkeerde versies van de maps heb. Ben nu de laatste versie van de client aan het downen, maar het schiet niet echt op.

Iedereen is aan het TF2'en volgens mij! (en niet meer dan logisch ook!)
Cabo schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 17:23:
Prachtig _/-\o_
Ach ja... Spy is nou eenmaal evil
})
Jij in ieder geval! ;)

[ Voor 17% gewijzigd door krakbracket op 24-11-2007 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surgue
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
:+

Het gebeurt me soms nog wel dat ik aangereden wordt door zo'n trein...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:24
krakbracket schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 17:25:
Ben net een beetje bezig geweest met Fortress Forever; ziet er best leuk en speelt (zo op het eerste gezicht) ook wel aardig,
maar er is echt helemaal niemand online te vinden! er zijn twee servers met daarop wel wat mensen,
maar daar kom ik niet tussen omdat ik verkeerde versies van de maps heb. Ben nu de laatste versie van de client aan het downen, maar het schiet niet echt op.

Iedereen is aan het TF2'en volgens mij! (en niet meer dan logisch ook!)
Ik speel ook af en toe FF, al was het maar omdat de maps veel beter zijn dan in TF2 (persoonlijk gevoel dan toch). Het is inderdaad zo dat er weinig animo voor is, jammer genoeg.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neemt nou eigenlijk iemand de organisatie van een [GoT]-clanwar op zich? En kan ik eventueel nog iets doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Wie zijn er eigenlijk allemaal admin op de [GoT] server?

Was net iemand heel erg irritant muziek over de voicechat draaien, nu kunnen we die mensen natuurlijk muten, maar dat is niet altijd te oplossing.

In dit geval heeft deze persoon het uitgezet nadat ik het vriendelijk gevraagd had, maar of dat kwam omdat ik het vroeg of omdat ik met een [GoT] tag rondliep weet ik zo niet.

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net nog even op de GoT server gezeten, verrassend hoe goed het gaat met een ping van 350 zeg. Gewoon lekker eerste gestaan met heavy/medic combo, heerlijk! En wat is dat lazytown toch een heerlijke map :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
heej mensen

Ik heb ff een vraagje he.Ik heb net me hele team fortress opnieuw geinstalleerd enzoo
Maar nu zit ik weer met die stomme fps locker diem ijn fps op 60 zet.
Ik heb alles geprobeerd fps_max 131 enzo maar hij doet et niet meer.
Nu was er volgens mij een command om die fps locker uit te zetten.Weet iemand mischien wat
dat command ook al weer was ??

Mvg xusem

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tooter schreef op zondag 25 november 2007 @ 14:28:
heej mensen

Ik heb ff een vraagje he.Ik heb net me hele team fortress opnieuw geinstalleerd enzoo
Maar nu zit ik weer met die stomme fps locker diem ijn fps op 60 zet.
Ik heb alles geprobeerd fps_max 131 enzo maar hij doet et niet meer.
Nu was er volgens mij een command om die fps locker uit te zetten.Weet iemand mischien wat
dat command ook al weer was ??

Mvg xusem
Heeft te maken met Vsync. Nou weet ik niet 100% zeker of de optie in de Source engine zefl zit (om uit te zetten), anders even in de settings van je videokaart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReason
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 15:33
Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 14:35:
[...]

Heeft te maken met Vsync. Nou weet ik niet 100% zeker of de optie in de Source engine zefl zit (om uit te zetten), anders even in de settings van je videokaart :)
vsync zit in de opties van TF2 zelf, staat bij mij aan om motion sickness tegen te gaan :X

It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

krakbracket schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 17:25:
Ik heb het ook ffe geprobeert leuke maps maar naar mijn idee meer een TFC naar Source engine conversie. Ze zijn leuk bezig maar het is nog niet helemaal af naar mijn gevoel tijdens het spelen

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

frickY schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 16:22:
[...]
:o

Da'was ik. Op het moment werd ik nogal afgeleid door mijn broer die tegen me begon te praten, maarja geen excuus he.
Die opmerking was trouwens iemand anders!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Whut?! schreef op zondag 25 november 2007 @ 22:48:
[...]

:o

Da'was ik. Op het moment werd ik nogal afgeleid door mijn broer die tegen me begon te praten, maarja geen excuus he.
OMFG :D
komisch :P nouja ik zou ook gek worden op het moment zelf hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 15:16

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Voeg me toch maar even in de topic. Ik speel namelijk met regelmaat op de GOT server.

Gisteren weer een lekkere actie op Well. Sta ik al spy defense en wacht ik aan de kant van offence tot de deuren open gaan. Dan rennen er een zoot van die gasten langs me en wacht ik even tot de medics met Heavy guns langs komen.

Op dat moment speel ik nog met 20 FPS... ( 8800GT moet nog binnenkomen ) en loop ik wat op me knop te rammen... Hoppa.... 6 kills ;)

Een beetje geluk hoort erbij _/-\o_

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Whut?! schreef op zondag 25 november 2007 @ 22:48:
Traadje, heette jij dan meen ik? Het bijdehandje dat "houd je bek" zei was Letje oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

ik heb nou ook Tf2 maar ik moet zeggen dat het nog verdraait lastig is in het begin.
Wel kan ik redelijk met me snipe en die rocketlauncher overweg.
Er staat in de OP dat je op de grond moet mikken maar als je gewoon vol in de buik schiet gaan ze gelijk goed hard dood

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Ja als je nog aan het wapen moet wennen dan kun je beter naar de grond schieten maar als je er goed mee bent kun je beter direct op de vijand mikken, aangezien je dan ook regelmatig crits krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codemann
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-08 08:02
Ik heb dit weekend geprobeerd om de TF2 Dedicated Server af te halen, maar de hele zaterdag en zondag heeft hij lopen zeuren dat de steam servers too busy waren.
Daarentegen kon ik wel de andere Dedicated Servers perfect afhalen.
Iemand enig idee of dit een bug is?

Het is trouwens op een kale Windows XP die gaat dienen als mini dedicated server op een kleine LAN.
En ik heb de volgende pagina al doorgenomen : http://support.steampower...yBidXN5&p_li=&p_topview=1

[ Voor 47% gewijzigd door codemann op 26-11-2007 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Laatst online: 25-03 08:31
Wie doet er vanavond mee met een potje met vaste teams, GoT only? Brainstorm, zou je een slotje op de server kunnen gooien? Het wachtwoord kan je dan zetten op de GoT TF2 group site, ik maak even een event aan. We moeten dan vanavond maar even kijken hoe we de teams indelen en welke maps we doen.
Is 20:00 oke? Enneh, vergeet je GoT tag niet ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 15:40

glashio

C64 > AMIGA > PC

codemann schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:21:
Ik heb dit weekend geprobeerd om de TF2 Dedicated Server af te halen, maar de hele zaterdag en zondag heeft hij lopen zeuren dat de steam servers too busy waren.
Daarentegen kon ik wel de andere Dedicated Servers perfect afhalen.
Iemand enig idee of dit een bug is?
Dat ondervond ik ook met de 'Dedicated Server' download via de steam-client.
Je kan de server ook gewoon downloaden (geen SteamID nodig) en installeren, zie hier.
Werkt prima! Alleen zal je bij een TF2 update handmatig (.bat) onderstaande moeten uitvoeren.
HldsUpdateTool.exe -command update -game tf -dir <directory name>

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Waarschijnlijk kom ik vanavond wel even spelen, alleen zonder GoT tag want ik haat tags :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Count me in vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Mocht Brain zijn server niet ter beschikking willen of kunnen stellen kan ik de Tweakgaming-server wel weer op slot gooien. Die is toch altijd leeg.

Ik merk overigens steeds meer dat de demoman eigenlijk best zwak is.
Het is sowieso al lastig iemand te raken met de nades, maar de schade die een direct hit doet valt ook nog eens vies tegen.

Heavy weapon guys kunnen 4 nades terugkoppen voor ze bezwijken, en ook soldiers hebben er zelfs 3 nodig. Ook stickies zijn 'zwak'.
Als ik achterna wordt gezeten door een pyro knal ik altijd snel een stcikie op de grond. Die blaas ik op als de pyro er overheen rent, waarna de pyro de lucht in vliegt.
Met een beetje pech, en ook regelmatig ondervonden, vliegt hij mij kant op en haalt me in, en brand me de dood in, terwijl hij zelf overleeft. Ook een directe hit van een nade dood een pyro niet.

Daarintegen wordt ik regelmatig omgelegt door een enkele raket van een soldier tussen mijn ogen. Terwijl het voor mijn gevoel ook eenvoudiger raken is met de soldier. Je schiet gewoon op de grond in de richting waar iemand loopt. Bij een demoman rolt je nade door als je voor hij stuitert niets raakt. Ook stickies zijn niet altijd bruikbaar omdat je ze pas een seconde na afvuren kan ontsteken.

Tegen scouts, engineers, medics en snipers is een demoman dan wel weer effectief, maar dat is een soldier ook. Ondanks dat het mijn favoriete class is begin de meerbaarde van demoman aan de offence-kant daarom een beetje te missen. Zeker in een map als turbine sta je vaak machteloos.

[ Voor 16% gewijzigd door frickY op 26-11-2007 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
ben er bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:49

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Uiteraard ben ik ook van de partij! Maar wat doen we als we te veel mensen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
Weggegaan is plaats vergaan? :P
Iig count me in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 21:15

User

S3

Ik heb TF2 ook maar ik heb een probleempje: als ik via TF2 zelf een paar servers wil vinden dan vind hij er geen maar als ik via steam servers opzoek vind hij ze wel maar dan kan ik niet connecten. Hij doet gewoon niks. :? Weet iemand hier raad op?

Edit: verkeerde versie misschien?

[ Voor 6% gewijzigd door User op 26-11-2007 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Lt. Marx schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:57:
Uiteraard ben ik ook van de partij! Maar wat doen we als we te veel mensen hebben?
Ik stel voor dat iedereen er gewoon om 20:00 is die mee wil doen, het liefst iets eerder. Vanaf dan spelen we met die bezetting. Maarja, mensen die het password weten kunnen altijd joinen, dus daar moeten we dan iets op vinden. Maarja, 12 man heb je toch wel nodig minimaal lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Ik wil er ook wel bij zijn maar dan moet ik eerst TF2 een beetje normaal draaiend te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80

Tank80

Cyanide&&Happiness

User.tmp schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:31:
Ik heb TF2 ook maar ik heb een probleempje: als ik via TF2 zelf een paar servers wil vinden dan vind hij er geen maar als ik via steam servers opzoek vind hij ze wel maar dan kan ik niet connecten. Hij doet gewoon niks. :? Weet iemand hier raad op?

Edit: verkeerde versie misschien?
Probeer eens je clientregistery.blob bestand in je steam map weg te gooien en dan steam opnieuw opstarten.

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Werkt niet. (helaas) :( Volgens mij ligt het aan TF2 zelf, steam wil TF2 volgens mij wel opstarten maar dan doet TF2 niets.

[ Voor 68% gewijzigd door User op 26-11-2007 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
frickY schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:15:
Daarintegen wordt ik regelmatig omgelegt door een enkele raket van een soldier tussen mijn ogen. Terwijl het voor mijn gevoel ook eenvoudiger raken is met de soldier. Je schiet gewoon op de grond in de richting waar iemand loopt. Bij een demoman rolt je nade door als je voor hij stuitert niets raakt. Ook stickies zijn niet altijd bruikbaar omdat je ze pas een seconde na afvuren kan ontsteken.

Tegen scouts, engineers, medics en snipers is een demoman dan wel weer effectief, maar dat is een soldier ook. Ondanks dat het mijn favoriete class is begin de meerbaarde van demoman aan de offence-kant daarom een beetje te missen. Zeker in een map als turbine sta je vaak machteloos.
Mee eens. Soms neem ik weleens de demoman, en dan zie je ook gelijk dat de demoman voor defence gemaakt is niet meer. Wat moet ik doen als een spy achter me aan zit? Stickybombs of een lucky shot.

En soldiers zijn echt enorm irritant met hun "one-hit-rocket". Loop je vrolijk rond.. POOF.
Niet dat ik vind dat er wat veranderd moet worden, maar dan moet je mij ook met rust laten wanneer ik dat mes in je rug steek. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80

Tank80

Cyanide&&Happiness

User.tmp schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:56:
Werkt niet. (helaas) :( Volgens mij ligt het aan TF2 zelf, steam wil TF2 volgens mij wel opstarten maar dan doet TF2 niets.
Heb je vista ? Dan de rechten van TF2 wat hoger zetten (als admin uitvoeren oid)

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Heb XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voyage
  • Laatst online: 10-09 20:48
Misschien dat ik ook nog eens langs kom vanavond :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Moet lukken, ik zal zo tussen 19:45 en 20:00 de server op slot doen. Wachtwoord staat in de [GoT] groep (ga ik nu posten). Laten we tegen die tijd maar beginnen met dustbowl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Laatst online: 27-06-2023
hehe XuSeM gaat ook weer een beetje meer tf2 spelen.En is
Darom vanavond ook van de partij
Gisteren wel ff lekker iedereen wat mesjes in de rug gedrukt.
Heb nog wel van een paar mooie acties een filmpje :)

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Fimpjes zijn leuk :) Ik heb nog 50 GB met fraps materiaal van TF2 (1680x1050 @ 25 FPS) die ik moet converten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Hoe lang duurt het bij jullie gemiddeld voordat je een server in je serverlijst krijgt?

[ Voor 12% gewijzigd door User op 26-11-2007 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Cabo schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:57:
[...]
Mee eens. Soms neem ik weleens de demoman, en dan zie je ook gelijk dat de demoman voor defence gemaakt is niet meer. Wat moet ik doen als een spy achter me aan zit? Stickybombs of een lucky shot.

En soldiers zijn echt enorm irritant met hun "one-hit-rocket". Loop je vrolijk rond.. POOF.
Niet dat ik vind dat er wat veranderd moet worden, maar dan moet je mij ook met rust laten wanneer ik dat mes in je rug steek. >:)
Soldiers hebben in 1-1 een enorm voordeel boven een Demo ja. Maar daar is de Demo ook niet voor gemaakt, het is een support class vind ik. Een Demo die een chokepoint vasthoudt is heel waardevol en kan rekenen op veel kills en assists. Verder kan een 'doorgebroken' Demo echt een nachtmerrie zijn voor je tegenstander als hij eigenhandig alle sentries en dispensers om zeep helpt, samen met wat engineers en uitschot dat ze ter hulp komt. Alleen zoals met veel (alle?) classes kan een demo niet alleen functioneren.
Maar nogmaals, ik wil inderdaad ook wat meer met de Soldier spelen, wat toch een geweldige allround class is.

Ik zie jullie strax op Brainstorm's server!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik ben enorme fan van de demo, tis echt mijn favo class geworden. Na 15 uur spelen wordt ik steed beter in het mikken met die nades. Tis zo heerlijk om een rondhuppelende scout met 1 directe nade mid air om zeep te helpen :D
Ik zit soms echt achter de PC te roepen "haha, nade IN YOUR FACE" 8)7

Gister ook gemerkt dat op een druk klein stukje met veel hoeken en deuren en een medic die je constant boost je echt op een ware rampage kan gaan, ik had in 2 minuten toch al snel 20 kills op mijn naam staan voor ik een keer dood ging :D

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Ik heb het probleem waarschijnlijk gevonden, de GoT server gebruikt een ander protocol (14) hoe/waar kan ik een ander protocol krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Je bent gewoon een moordenaar :)

Mocht door overweldigend succes Brain's server snel volzitten en er meer plaatsen nodig zijn; dan gaat de Tweakgaming-server ook dicht en kan daar een 2de groep naar hartelust fraggen.
Als er maar weinig mensen teveel zijn is het misschien leuk wanneer men zich over de twee servers verdeelt, al snap ik dat wij als GoT-stathoeren, incl mijzelf, liever bij Brain spelen :)

@User.tmp
Je client updaten. Zou hij automatisch moeten doen (mits niet anders ingesteld). Anders
- Ga naar je My Games tabblad
- Rechtermuis op Team Fortress 2 en kies Properties
- Ga naar tabblad Local Files
- Klik "Verify integrity of game cache"
Zorg ook dat op het tabblad Updates de optie "Always keep this game up to date" geselecteert is.

[ Voor 34% gewijzigd door frickY op 26-11-2007 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Zal proberen erbij te zijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Lama

Edit: ik heb geen tabblad local files. :?

Edit 2: ik zie alleen het tabblad: shortcuts. :?

[ Voor 212% gewijzigd door User op 26-11-2007 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainstorm schreef op maandag 26 november 2007 @ 17:20:
Moet lukken, ik zal zo tussen 19:45 en 20:00 de server op slot doen. Wachtwoord staat in de [GoT] groep (ga ik nu posten). Laten we tegen die tijd maar beginnen met dustbowl :)
Zie het wachtwoord nog niet staan.. Klopt dat of kijk ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Gister weer een mooie sessie gehad op Dustbowl. We waren Red op defense op de 2e map, en we bakten er weinig van. Het eerste CP viel binnen een paar minuten en het 2e CP was al een paar keer bijna ingenomen. Ik was het intussen zat om als engineer steeds m'n spullen kwijt te raken dus ik ging een poosje HWG. Met succes, want na wat snipers en engineers uitgeschakeld te hebben kwamen er een medic en nog een 2e HWG bij en samen schoten we alles aan gort en duwde we ze helemaal terug naar het startpunt. :*)

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Hij staat in het event, onder het server ip.
User.tmp schreef op maandag 26 november 2007 @ 18:45:
Lama

Edit: ik heb geen tabblad local files. :?

Edit 2: ik zie alleen het tabblad: shortcuts. :?
Als je rechtklikt op 'team fortress 2' en dan naar properties gaat, dan zou je een dialoog met een drietal tabbladen te zien moeten krijgen. De derde is 'local files'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisD
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 10:54
Hmm... Op de één of andere manier lukt het mij niet om via SteamCommunity een bericht naar een admin van die GoTTF2-groep te sturen (er gebeurt simpelweg niks als ik op de berichtstuur-link klik)... irritant... :/

Als er toevallig hier nog eentje kijkt, zou je mij kunnen toevoegen aan die groep? SteamID = florisd (username = Sirolf).

Die plek op de 3e etage bij het eerste CP in Well is echt heerlijk als Engineer trouwens, geen last van spies! O+

[ Voor 24% gewijzigd door FlorisD op 26-11-2007 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Brainstorm schreef op maandag 26 november 2007 @ 19:18:
Hij staat in het event, onder het server ip.

[...]

Als je rechtklikt op 'team fortress 2' en dan naar properties gaat, dan zou je een dialoog met een drietal tabbladen te zien moeten krijgen. De derde is 'local files'
Ik zie alleen maar 'shortcuts' :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisD
User.tmp schreef op maandag 26 november 2007 @ 19:20:
[...]

Ik zie alleen maar 'shortcuts' :?
Plaats dan eens een screenshot van wat je ziet. Misschien dat je op een verkeerde plek zit te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:08

Shabbaman

Got love?

Anderhalf uur spelen: 9 kills, 42 deaths. Dat schiet ook niet op zo :+

Wat ik wel echt mis in dit spel is de chatinterface van battlefield2. Als medic is het best wel frustrerend als je iemand ziet, maar je buddy daar niet op attent kan maken. Sommige mensen hebben voip of uitstaan, of op een te laag volume. Of mijn mic spoort niet.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Mag ik ook een Invite voor de GoT groep?
Was net lekker aan het spelen, gaat de server op pw en wordt ik eraf gekicked :'(

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
FlorisD schreef op maandag 26 november 2007 @ 19:18:
Hmm... Op de één of andere manier lukt het mij niet om via SteamCommunity een bericht naar een admin van die GoTTF2-groep te sturen (er gebeurt simpelweg niks als ik op de berichtstuur-link klik)... irritant... :/

Als er toevallig hier nog eentje kijkt, zou je mij kunnen toevoegen aan die groep? SteamID = florisd (username = Sirolf).

Die plek op de 3e etage bij het eerste CP in Well is echt heerlijk als Engineer trouwens, geen last van spies! O+
Ik heb je aan mijn friends toegevoegd, je bent alleen niet online? Of heb ik de verkeerde Sirof te pakken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisD
Brainstorm schreef op maandag 26 november 2007 @ 20:02:
[...]

Ik heb je aan mijn friends toegevoegd, je bent alleen niet online? Of heb ik de verkeerde Sirof te pakken :?
Ik zie je wel staan (maar offline), en er kwam net ook een invite binnenvallen. :)

Nu maar hopen dat dat gaat werken, blijkbaar is mijn Steam / IE-install een beetje f****d up...

[edit]
Ik klik accept, maar hij doet decline... }:O

[ Voor 7% gewijzigd door FlorisD op 26-11-2007 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:05
Hey kom nu ook alweer een weekje op de server is echt gezellig

maar kan iemand mij ff bij de GOT groep (Steamfriends) Toevoegen

Accountname = Renaldoniels

En zou graag ook de pass willen weten zodat ik ook gezellig met jullie kan gamen en Ownen :P 8)7

Leuke bug in steam Ik zit volgens steam in geen ene groep meer maar als ik bij andere mensen kijk zit ik nog wel in de groep :'( Buggy en zwaar vervelend :(

[ Voor 23% gewijzigd door RenaldoN op 26-11-2007 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
en je ingame naam? Op account naam kun je niet zoeken namelijk.
FlorisD schreef op maandag 26 november 2007 @ 20:08:
[...]

Ik zie je wel staan (maar offline), en er kwam net ook een invite binnenvallen. :)

Nu maar hopen dat dat gaat werken, blijkbaar is mijn Steam / IE-install een beetje f****d up...

[edit]
Ik klik accept, maar hij doet decline... }:O
hmm en als je mij probeert te inviten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:48
Ik wilde net ook de server joinen om weer lekker een potje te spelen, maar zie net dat er een password op zit en ik nog geen lid ben van de got tf2 group. Ik heb ff gekeken, maar de group is invite only dus als iemand mij een invite kan geven graag. Mijn steam nick/id is Spl@t
-edit- brainstorm heb het al geregeld.

[ Voor 8% gewijzigd door Rutger Mulder op 26-11-2007 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIPER2001
  • Laatst online: 29-08 16:08

VIPER2001

[GOT]The Source

Dat wil ik ook wel

online ben ik [got]The Source nl

Asus X99-DELUXE i7-5930K 16 GB (DDR3 2133) asus GTX1070 8 GB , asus xense ,asus usbdvdwriter,CM-COSMOS II,coirsair1200I,evo1TB,960pro512,Seagate2TB+Seagate 2x4TB,canon5350 logi g910+g502 iiyama G2773HS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
Brainstorm schreef op maandag 26 november 2007 @ 20:20:
en je ingame naam? Op account naam kun je niet zoeken namelijk.

[...]

hmm en als je mij probeert te inviten?
op account naam kan je wel zoeken doe ik ook altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
VIPER2001 schreef op maandag 26 november 2007 @ 20:47:
Dat wil ik ook wel

online ben ik [got]The Source nl
Hmm ik ontving je bericht, maar steam laat je als offline zien? ik kan niet inviten blijkbaar...
RenaldoNiels schreef op maandag 26 november 2007 @ 20:49:
[...]

op account naam kan je wel zoeken doe ik ook altijd
ah in friends kun je idd op account zoeken. Invite sent.

Steam is weer brak vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
Brainstorm schreef op maandag 26 november 2007 @ 20:54:
[...]

Hmm ik ontving je bericht, maar steam laat je als offline zien? ik kan niet inviten blijkbaar...

[...]

ah in friends kun je idd op account zoeken. Invite sent.

Steam is weer brak vandaag :)
heb hem ontvangen thnx en steam is inderdaad brak ik behoorde ineens niet meer tot mijn groepen iemand kickt mij uit een groep en al mijn groepen zijnweer terug :) Buggy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Hé, wil ik joinen hebben we een Pass. Kan iemand mij uitnodigen voor de T.net CTF groep? jerrykoelman-AT-hotmail.com

Thx, tot straks in the game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
mmm server vol en nog stuk of 5 wachtenden als ik het goed tel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-09 23:19
Nog eentje dan maar, account DaCoTa76. Thx!

[ Voor 7% gewijzigd door DaCoTa op 26-11-2007 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyduck170
  • Laatst online: 08-06 12:33

psyduck170

Mééééédic

ik zie geen event
kan iemand helpen met het paswoord aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voyage
  • Laatst online: 10-09 20:48
Het was weer erg gezellig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Net 2 en een half uur lang heerlijk kunnen spelen. Iedereen bedankt!!
Merk alleen wel dat we als team nog een hoop te leren hebben. Zou sowieso handig zijn als iedereen voip had.

@User.tmp
Er klopt iets niet bij je. Dit krijg ik met een rechtermuis op mn game;
Afbeeldingslocatie: http://cipher.webhop.net/steam-gameslist.jpg
Sterker nog.. een shortcut-tab is bij mij nergens te vinden.
Waar zijn uberhaupt je overige games? Ik zie bij jou alleen favorites?
Ik zie dat je TF2 in Program Files geinstalleerd hebt staan? Zou bijna denken dat je een minder legale versie probeert te gebruiken?

[ Voor 12% gewijzigd door frickY op 26-11-2007 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Was net echt super! Zeker toen ik ver uitliep op iedereen. :P

@Hierboven, die verzie is verdacht idd, aangezien hij een Shortcut in zijn steam games list heeft staan. 8)7 Dat klopt van geen kanten, en zeker als hij in program files staat.

[ Voor 59% gewijzigd door Knaak op 26-11-2007 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, dat was mooi vanavond, vaker doen. Goed voor het aantal leden ook hierboven te zien!

Teamwork gaat nog niet altijd gesmeerd, daarvoor moeten er inderdaad meer mensen een microfoontje hebben (en gebruiken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Microfoon is heel belangrijk. Al is mijn headset sinds ik TF2 heb wel erg gaan slijten :( En het is zo'n goede Sennheiser...

Maar het was een mooie avond, heb me goed vermaakt. Teamplay kan af en toe iets beter, maar in ieder geval weten de meesten wat ze moeten doen en is de rolverdeling na een paar kleine aanpassingen meestal wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
2 uurtjes gespeeld net ofzo, erg leuk :) Alleen ben ik niet zo'n fan van de custom maps, maar het is goed voor wat afwisseling I suppose.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Man wat is dit een cool spel!
Ik heb hem voor pc en xbox360 maar op de pc speelt hij toch iets prettiger ;)

De performance valt me niet tegen zeg.
Lekker alles op het hoogst, echt super.

Heb ook nog ff een eigen skin gemaakt voor mijn favoriete class _/-\o_
En ja hij "gloeit" in de dark 8)

Afbeeldingslocatie: http://img151.imageshack.us/img151/1108/chaosflamer1no3.png

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Het was gisteravond een leuke pot. Al vond ik dat Brainstorm en MOAW mij wel erg snel doorhadden als spy. Ik was meer aan het wachten om te Spawnen als dat ik speelde :)

edit: Dus Brainstorm en MOAW graag dus in het vervolg mij laten lopen en "doen" alsof je me niet herkend. Dan heb ik ook een leuke avond ;)

[ Voor 29% gewijzigd door DukeN op 27-11-2007 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReason
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 15:33
Mijn complimenten aan de chef, Cabo >:)
Geweldig hoe hij in de laatste seconde (in de map WarPath) nog eventjes vlug als Spy het laatste CP overneemt en ons zo naar de overwinning leidt.

It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Leuk om de stats even te bekijken. Heb gisteren bijna 5 uur non stop TF2 gedaan, pfff... Ben wel ineens de rocket scientist van de server geworden, met 171 rocket kills :) Moeten we snel weer eens doen mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
NoReason schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 08:59:
Mijn complimenten aan de chef, Cabo >:)
Geweldig hoe hij in de laatste seconde (in de map WarPath) nog eventjes vlug als Spy het laatste CP overneemt en ons zo naar de overwinning leidt.
Dat was mooi... Wilde eerst die demo stabben maar dat ging mis. En opeens was die demo dood of die viel naar beneden, weet niet goed wat er gebeurde. Toen op het laatste seconde moment naar de cap toegelopen en dankzij overtime? gecapped, heerlijk. En die medic zal wel balen zeg. Want die schoot vol op mij. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Hmm helaas niet gejoined gisteren. Was om half 11 nog even van plan om te joinen maar kon het wachtwoord niet vinden. Wist voor de rest ook niet echt of het nog vrij was om te joinen of dat de teams al gemaakt waren etc :? Dus voor de volgende keer ben ik er wel bij ;)

Blijft een heerlijk spel daarom. Gisteren weer eens lekker gespeeld met scout. Had opeens een streak van 15 kills :D

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Dacht dat ik gister wel lekker had huisgehouden maar zie dat ik geen enkele daily award in de wacht heb weten te slepen, en ook in de stats niet gestegen ben. Toch beter mijn best doen :)
De stats van puur gisteren zijn te zien op http://gottf.hlstatsx.com...ayers&game=tf&rank_type=2 (voor vandaag.. morgen de 2 op het eind in een 3 veranderen, etc).

Overigens heel fout dat 2 Zweden uit de [tot] clan nu bovenin de stats staan. Heb al vaker tegen ze gespeelt, en ze zijn inderdaad goed. Maar toch, het zou niet mogen op de [GoT] server :p

[ Voor 23% gewijzigd door frickY op 27-11-2007 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
frickY schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 12:44:
Dacht dat ik gister wel lekker had huisgehouden maar zie dat ik geen enkele daily award in de wacht heb weten te slepen, en ook in de stats niet gestegen ben. Toch beter mijn best doen :)
De stats van puur gisteren zijn te zien op http://gottf.hlstatsx.com...ayers&game=tf&rank_type=2 (voor vandaag.. morgen de 2 op het eind in een 3 veranderen, etc).
Poeh, dan heb ik inderdaad wel lekker huisgehouden :) Was serieus bang dat ik het verleerd was na 2 weken niet spelen. Maar wel jammer dat er geen optie is dat je points/hour kan zien ofzo, lijkt me een wat meer realistische afspiegeling van je skillz.
frickY schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 12:44:
Overigens heel fout dat 2 Zweden uit de [tot] clan nu bovenin de stats staan. Heb al vaker tegen ze gespeelt, en ze zijn inderdaad goed. Maar toch, het zou niet mogen op de [GoT] server :p
Nou, waarschuw zoveel mogelijk GoTers als ze weer op de server staan, dan maken we ze in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

frickY schreef op maandag 26 november 2007 @ 23:03:
@User.tmp
Er klopt iets niet bij je. Dit krijg ik met een rechtermuis op mn game;
[afbeelding]
Sterker nog.. een shortcut-tab is bij mij nergens te vinden.
Waar zijn uberhaupt je overige games? Ik zie bij jou alleen favorites?
Ik zie dat je TF2 in Program Files geinstalleerd hebt staan? Zou bijna denken dat je een minder legale versie probeert te gebruiken?
Hm.. Ik heb gewoon add game ofzo gedaan en toen de TF2 map geselecteerd. :? Ik zal thuis eens even kijken of ik hem in de favorites kan zetten. (zit nu op school)

Edit: Waar moet TF2 dan geïnstaleerd worden? Ik neem aan dat hij gewoon in de Program Files hoort.

[ Voor 7% gewijzigd door User op 27-11-2007 14:16 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.