DE beste (betaalbare) joystick is nu echt uit, ik heb hem net gekregen en moet zeggen
wow voor 35euro
Nieuwe saitek cyborg x, in nl is die volgens mij nog nergens te koop, ik had mijn besteld uit GB, alles in totaal 35euro, dinsdag besteld, maandag gekregen(net dus). Moet zeggen tis echt een top dingetje, op de foto is die uitgeklapt, je kan hem ook inklappen. Verder komt een inbus sleuteltje mee, kan je alles afstellen, van hoogte, tot de hoek van de bovenste knopjes etc, saitek heeft er echt heel goed over nagedacht.
De 2 dingen om trust te gebruiken kunnen ook los van elkaar gebruikt worden, zo kan je dus 1 motor maar gebruiken. Enig nadeel is dat je niet op reversd trust kan krijgen met de joystick, teminste niet met die 2 power-dingetjes, als je ze helemaal onderaan hebt dan staat de trust dus uit en niet in RT. als je ander knop voor aanstelt dan kan je de boel wel in RT krijgen.
Kortom, wie joystick zoekt en niet teveel kwijt wilt zijn, dit is de best buy deal ever, mooi, stevig, goed af te stellen, kost niks
[
Voor 3% gewijzigd door
FSXnoob op 16-03-2009 17:46
]