Update, maandag adsl overgezet en vandaag telefoon signaal weg. Telefoon aangesloten op het modem en met de sip gegevens zonder problemen onderweg.
Kwaliteit van telefonie is gewoon zoals ik gewend ben onder KPN, ik merk geen verschil.
Vanmiddag 3 brieven;
KPN geeft aan dat telefoonnummer over te dragen naar andere telefoon aanbieder per 22-11
KPN heeft opdracht gekregen ........ Uw ADSL van KPN wordt per 28 november buiten dienst gesteld. ???? Volgens mij is dat al gebeurd.
XS4all, ik heb opgezegd via een brief en mail naar Sales op 9 november. Tot nu toe geen reactie ontvangen, behalve een ontvangstbevestiging van de email met de vermelding
Geachte mevrouw/meneer,
Hartelijk dank voor uw e-mail. Het referentienummer van uw mail is xxxxx. Mocht u vragen hebben over uw mail dan kunt u gemakshalve verwijzen naar dit referentienummer.
Wij doen ons best om u binnen drie werkdagen van antwoord te voorzien.
Met vriendelijke groet,
Die drie dagen hebben ze niet echt gehaald....... dus dacht ik vandaag dan een schriftelijke bevestiging van het opzeggen te ontvangen. Wat denk je?
KPN heeft XS4all geïnformeerd dat uw ADSL abonnement dient te worden beëndigd. Bijvoorbeeld omdat u uw telefoonabonnement hebt opgezegd, om omdat u een ander lijntype hebt aangevraagd (isdn of analoog) Door deze wijziging wordt uw ADSL abonnement bij XS4all automatisch beëindigd en omgezet naar PACK (Standaardabonnement)
Nou lekker dan, in de brief staat nog dat als je Pack wilt opzeggen dat je dat kunt doen op
www.xs4all.nl/packopzeggen
Als ik dat ga doen dan gaat mijn opzegging zeker per vandaag in en zijn we 13 dagen verder dan mijn originele opzeggen. Dat doen we dus maar niet.............
Hebben meerdere mensen deze brief gehad?
Wordt vervolgd