Lijkt op een backfire, motorblok zelf lijkt niets mis mee te zijn.Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 20:15:
[...]
En deze dan, Mustang, zonder en daarna met NOS http://www.youtube.com/watch?v=0Ao8zqgweDo
Geen idee wat de normale prijs is? Zal eens bellen.Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 20:43:
@Buzzfuzz:
Ook hier zie ik geen blower.
@Stefijn:
Gaat bij ons altijd in combinatie met een meeting, degene die van de faciliteiten gebruikt maakt is binnen de club zo'n beetje de huis-tuner. Gaat voor ons dus voor een zacht prijsje van 35 eurie.
BMW kan tóch in dit topic voorkomen:

Of toch wel: http://www.gepimped.nl/

Kijk trouwens _niet_ op de bronsite.een bmw e 46 touring
2001
volledig uitgebouwd
leer interieur
muziek installatie airco
enz…..
wordt gekeurd voor verkoop
of ruilen
Kilometers: 157000
Jaar: 2001
Kleur: zwart orange
Carrosserie: kassen uitgerold
Vermogen in kW: 100 kW
Transmissie: Manual
Meer info, meer foto's en ruim 1.000 andere zeer sportive rides online.
Of toch wel: http://www.gepimped.nl/
[ Voor 5% gewijzigd door dnhelle op 03-01-2008 23:12 ]
Let ook even op een paar practische details:
- waarvoor hebje een touring als je nooit meer iets achterin kan leggen (want dat zou je mooie subs beschadigen)
Je kan toch makkelijker goed geluid krijgen in een gewone 3, lijkt me? Oh wacht, het ging niet om 'goed', maar om hard. Dom van mij, want om Norah Jones te luisteren bouw je niet dat soort dingen in
- De leren stuurhoes voor extra grip
- De leren stuurhoes over de airbag heen. Wat gebeurt er dan als je boomklever wordt?
De buitenkant ziet er verder niet raar uit, voor een race/rally-auto. Niet dat ik erin zou willen rijden, of een race/rally-auto vol zou hangen met zoveel herrie-troep.
- waarvoor hebje een touring als je nooit meer iets achterin kan leggen (want dat zou je mooie subs beschadigen)

- De leren stuurhoes over de airbag heen. Wat gebeurt er dan als je boomklever wordt?
De buitenkant ziet er verder niet raar uit, voor een race/rally-auto. Niet dat ik erin zou willen rijden, of een race/rally-auto vol zou hangen met zoveel herrie-troep.
Je koopt een Touring om er meer speakers in kwijt te kunnen.... logisch toch.MBV schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 10:57:
Let ook even op een paar practische details:
- waarvoor hebje een touring als je nooit meer iets achterin kan leggen (want dat zou je mooie subs beschadigen)Je kan toch makkelijker goed geluid krijgen in een gewone 3, lijkt me? Oh wacht, het ging niet om 'goed', maar om hard. Dom van mij, want om Norah Jones te luisteren bouw je niet dat soort dingen in
FreeReef.nl
Bierkameel schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 20:21:
http://www.dumpert.nl/med...agrace_die_fout_gaat.html
Niet alleen tuning maar wel fout

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Ghehe ja, zoveel vermogen en tractie maar geen tractionbars oid bevestigen
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Tja, daar heeft hij dan niet echt van geprofiteerd, bij Pimp My Ride past die hoeveelheid geluid al in een Civic o.i.d.Decon Frost schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 16:53:
[...]
Je koopt een Touring om er meer speakers in kwijt te kunnen.... logisch toch.
Om nog even op het verhaal terug te komen van "auto's voelen bij het parkeren".
Ik hoor net een harde klap in de gang. Ga ik kijken, ligt mijn kentekenplaat verfrommeld in de brievenbus.
Ik kijk naar buiten en zie mijn auto zonder kentekenplaat staan.
Verder natuurlijk niemand te bekennen.
U wordt weer bedankt.
edit:
De buurman belde net dat hij het kenteken in de brievenbus heeft gegooid want het lag midden op straat. Een of andere paardelul met een busje is er tegenaan geknald en daarna vrolijk weggereden.
Ik hoor net een harde klap in de gang. Ga ik kijken, ligt mijn kentekenplaat verfrommeld in de brievenbus.
Ik kijk naar buiten en zie mijn auto zonder kentekenplaat staan.
Verder natuurlijk niemand te bekennen.
U wordt weer bedankt.
edit:
De buurman belde net dat hij het kenteken in de brievenbus heeft gegooid want het lag midden op straat. Een of andere paardelul met een busje is er tegenaan geknald en daarna vrolijk weggereden.

[ Voor 29% gewijzigd door dreeke op 06-01-2008 14:35 ]
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
dreeke schreef op zondag 06 januari 2008 @ 14:26:
Dus iemand reed in de gang je auto aan?
Of was de klap van het naar binnen gooien van je kenteken? Hoe weet je dan dat het van parkeren was dat je kenteken los was. Wel aardig van iemand om je kenteken bij je naar binnen te gooien (vast de buurman die wist dat ie van jou was): je baalt als buurtkinderen met je kenteken aan de haal gaan.
edit:
Aaah, ik dacht al zoiets. Erg relaxed van je buurman. Erg arelaxed van dat busje. Iemand zo hard aanrijden dat zelfs de kenteken eraf valt, maar verantwoordelijkheid nemen, tuuuurlijk niet.
[ Voor 15% gewijzigd door Twhomp op 06-01-2008 14:37 ]
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 21:38:
Colt:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nissan:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Celica:
[afbeelding]
Peugot:
[afbeelding]
Renault 19:
[afbeelding]
Clio:
[afbeelding]

Denken ze nu echt dat ik aan de kant ga als zo iets achter me zit. Ik heb niet voor niets Sniff My Diff op mijn achterruit staan.
Al dat plastic en NO Power

Die brandblusser dandnhelle schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 23:10:
BMW kan tóch in dit topic voorkomen:
http://www.autoweek.nl/images/bazaar/480/14426-3.jpg
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Waar heeft die gast aan gezeten?
LSD waarschijnlijk...

OMG, zonde van de RC. Zoiets doe je toch niet bij zo'n mooi leeuwtje!
Ach, peugeot heeft toch al een grote bekken en neuzen fetisjisme.
Aannames zijn fataal.
Als die auto nou mooi afgewerkt was, en bepaalde details wegliet...
Zoals bv de aansluiting van de motorkap, dat el cheapo gaas bij de voorbumper, de gaten in de motorkap en die rare voor en achterlichten, dan was het al met al best een geslaagde wagen. Zo'n 407 neus staat wel grappig!
Zoals bv de aansluiting van de motorkap, dat el cheapo gaas bij de voorbumper, de gaten in de motorkap en die rare voor en achterlichten, dan was het al met al best een geslaagde wagen. Zo'n 407 neus staat wel grappig!
Vaak bu'j te bang!
Heb ik een aflevering van DGB gemist? Ranzige AutoStyle onderdelen, super originele vleugeldeuren (jawel, die hebben we nog niet gezien) en die uitlaat... daar kan natuurlijk ook alleen een ervaren ontwerpen op komen natuurlijk.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Die Peugeot 206 is geen RC, maar een GTi waarin een turbo is ingebouwd.
Filmpje op Youtube
En wat pics:

Dat neemt niet weg dat de styling behoorlijk aan smaak onderhevig is.
/edit
Ik geloof dat de turbo voor de verkoop is gedemonteerd.
Filmpje op Youtube
En wat pics:

Dat neemt niet weg dat de styling behoorlijk aan smaak onderhevig is.
/edit
Ik geloof dat de turbo voor de verkoop is gedemonteerd.
[ Voor 5% gewijzigd door Oemfoefoe op 07-01-2008 23:57 ]
Ah, dus het is een snel lelijk kuthok. Nee, ok. Dat veranderd de zaak volkomen ja.
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Had de looks stock gelaten met die mods. Leuke sleeper.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2008 01:01 ]
Idd, nu kan je ook nog eens zeggen dat het jammer is van de mods onder de kapGaMeOvEr schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 00:59:
Ah, dus het is een snel lelijk kuthok. Nee, ok. Dat verandert de zaak volkomen ja.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Stukken dempingsmateriaal en/of katalysator gok ik.BootVluchteling schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 09:39:
Filmpje
kan iemand mij uitleggen wat er in hemelsnaam uit de uitlaat komt??
http://link.marktplaats.nl/139136540
"DIKSTE VAN NL!!!!!"
"En zekers wel snel gewoon eeen dikke RED DEVIL... " *proest*

trieste figuren
"DIKSTE VAN NL!!!!!"
"En zekers wel snel gewoon eeen dikke RED DEVIL... " *proest*

trieste figuren
[ Voor 32% gewijzigd door Luuk op 08-01-2008 22:34 ]
Nog zo'n mooieBierkameel schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 20:21:
http://www.dumpert.nl/med...agrace_die_fout_gaat.html
Niet alleen tuning maar wel fout
http://www.dumpert.nl/med...5d05d/lekker_slippen.html
Extreem verlagen op die manier.
[ Voor 4% gewijzigd door Bierkameel op 08-01-2008 22:33 ]
prachtig gevalletje 'oeps, wielbouten vergeten aan de draaien'Bierkameel schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 22:33:
[...]
Nog zo'n mooie
http://www.dumpert.nl/med...5d05d/lekker_slippen.html
Extreem verlagen op die manier.
Wat een lelijke teringbak. 't Gekke is dat er nog publiek voor is ook..G-PHREAK schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 22:32:
http://link.marktplaats.nl/139136540
"DIKSTE VAN NL!!!!!"![]()
"En zekers wel snel gewoon eeen dikke RED DEVIL... " *proest*![]()
trieste figuren![]()

Screw you guys, I'm goin' home! >_>
denk eerder gewoon de wielbouten helemaal vergeten eigenlijkG-PHREAK schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 22:36:
[...]
prachtig gevalletje 'oeps, wielbouten vergeten aan de draaien'
Nee dat niet. Hij heeft de verkeerde maat gekocht. Of in ieder geval de verkeerde maat gekregen. Dat is de reden dat ze op eens allemaal er uit vliegen. Stond ergens anders bij dit filmpje dat het daarom zo gegaan is.G-PHREAK schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 22:36:
[...]
prachtig gevalletje 'oeps, wielbouten vergeten aan de draaien'
[ Voor 8% gewijzigd door PilatuS op 09-01-2008 17:54 ]
ah, advertentie is verwijderd
het ging om deze strontbak, waarom ik die gasten altijd met ongespoten bumpers zie rijden is me trouwens niet duidelijk.. geld op ofzo. ongelofelijk
het ging om deze strontbak, waarom ik die gasten altijd met ongespoten bumpers zie rijden is me trouwens niet duidelijk.. geld op ofzo. ongelofelijk

Verwijderd
Toch jammer, want het zijn best leuke auto's.
Edit: Advertentie is er nog steeds btw.
Edit: Advertentie is er nog steeds btw.
[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2008 19:19 ]
@G-PHREAK: hij was ook nog aan het sparen voor side-skirts vermoed ik
Komop zeg, doe dat dan in 1x mee, zodat het klopt... Waarschijnlijk was er een heel goede reden om hem als WIP al de deur uit te doen, dus ik zou hem echt nóóit kopen.
En het is inderdaad jammer van de auto: met standaard-bumpers of eventueel een meer beschaafde bumperset is het een heel leuke auto.

En het is inderdaad jammer van de auto: met standaard-bumpers of eventueel een meer beschaafde bumperset is het een heel leuke auto.
Dat schijnt iets te maken te hebben met het feit dat de bumpers eerst moeten zetten, alvorens te spuiten.G-PHREAK schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 18:48:
ah, advertentie is verwijderd
het ging om deze strontbak, waarom ik die gasten altijd met ongespoten bumpers zie rijden is me trouwens niet duidelijk.. geld op ofzo. ongelofelijk![]()
[afbeelding]
Nederlands is makkelijker als je denkt

Ik noem enkele dingen:
- MAZDA 323 F GLX COUPE BJ 1991 1600 INJECTION 16 KLEPPER VELE EXTRA'S DIKSTE VAN NL !!!!!!!!! - Wat zeer uniek is bij dit model!!! - VLIEGTUIG COCKPIT - RODE SPORT INTERIEUR - drie maal 'DIKKE' - ZEER GROTE DUBBELE SPORTUITLAAT (-> een blèrpiep is per definitie géén sportuitlaat) - (nogmaals) FERRARI ROOD - DIVERSE AAN EN UIT SCHAKELAARS VOOR NEON ENZOVR.... - PIMP !!!!! - RIJDT EN SCHAKELT EN REMT PERFECT!!!! (is toch niks bijzonders?) - En is motorisch zowel techinch in goede staat. (behalve de schrijffout; de motor is toch een onderdeel van de techniek?) - En zekers wel snel gewoon eeen dikke RED DEVIL... - HIJ IS ZIJN GELD ZEKERS WAARD EN ZEKERS DE MOOISTE VAN NL....!!!!

Dat is inderdaad een zeer populair excuus onder de witte bumper brigadeSeatRider schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 19:24:
[...]
Dat schijnt iets te maken te hebben met het feit dat de bumpers eerst moeten zetten, alvorens te spuiten.
Als dat de mooiste wagen van Nederland moet zijn wil ik de lelijkste niet zien. Ik heb zo'n vermoeden dat dit toch wel zo'n beetje het lelijkste is.
ik zou die viool zo graag willen mailen om te vragen wat er in zijn hoofd omgaat...wat een garnaal zeg.......volgens mij kun je rustig stellen dat deze ook na potjevoetbal tussen de vandalen vertoeft.......jezus IQ van een Chipmonk........
T60P Widescreen
Dat is waar en niet waarSeatRider schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 19:24:
[...]
Dat schijnt iets te maken te hebben met het feit dat de bumpers eerst moeten zetten, alvorens te spuiten.
Als je bumpers langs geen kl*ten passen kan je ze mss beter een weekje op je wagen laten zitten, lees: een weekje
Mijn bumpers passen redelijk en liggen klaar bij de carrosier om ze pas klaar te maken, als ze erop zitten, duurt het geen dag of heel mijn wagen staat bij de spuiter
De Nederbelg !
Verwijderd
Zie je wel vaker in dat soort marktplaats beschrijvingen, elk rood is dan ineens ferrari roodFERRARI ROOD
Toen ik mijn auto kocht... zaten er al bumpers bij.

ROFL meneer heeft ook nog een Golf VR6 te koop: http://link.marktplaats.nl/139851014
letterlijke quote:
hoeveel hersencellen heeft zo'n debiel.. 3?
letterlijke quote:
220k km, afgeragd, drukgroep kapot maar rijdt als nieuw, en motorisch 1000%DIKKE GELUIDINSTALATIE TWV VAN 1399,- EURO.
1 DIKKE BASKIST 1 SUBWOOFER 2 DIKKE SPEAKERS
AMPHERE CONDENSATOR SUPERGELUID CALIBER VOOR BOXEN.
DIKE ACHTER SPEAKERS.......
DIT VOOR EEN MEERPRIJS VAN 600 EURO.
MINPUNT:
ADE DRUKGROEP IS KAPOT HIJ IS BIJNA NIET RIJBAAR MEER.
KOSTEN OM TE MAKEN ZIJN 5 A 600 EURO
Deze mooie Vr6 rijdt en als nieuw,
Motorisch is hij 1000%.

hoeveel hersencellen heeft zo'n debiel.. 3?
iki ga hem emailen die gek.....ff kijken wat ie zegt :D:D:D, serieus....zoiets vraagt gewoon om plagerij.
T60P Widescreen
We gaan eens op de foute suzuki tour:

Fout genoeg?

Fout genoeg?

[ Voor 6% gewijzigd door Joopieboy op 09-01-2008 23:11 ]
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Over die VR6: welke debiel fixt dat probleempje met de drukgroep niet even voordat hij hem gaat verkopen? €500 op €2500 lijkt mij de moeite waard, als hij voor de rest 1000% in orde is...
Maargoed: zie ik een kras bij de koplamp? Wat is er met die voorbumper aan de hand, of hoort dat zo? Die kofferklep klopt niet 100% volgens mij. Maar de eerste indruk was toch wel: wat staan die velgen slecht bij die auto
Maargoed: zie ik een kras bij de koplamp? Wat is er met die voorbumper aan de hand, of hoort dat zo? Die kofferklep klopt niet 100% volgens mij. Maar de eerste indruk was toch wel: wat staan die velgen slecht bij die auto

Kep die gek het volgende geschrevne:
Beste,
Ik ben geinteresseerd, maar ik heb een paar vragen:
je schrijft heel vaak "dikke", maar kun je iets specificer zijn? Hoe dik zijn je kabels, hoe dik/breed is de auto (mijn garage is niet zo heel groot) en hoe dik is die versterker: Denk je dat er een beetje dikke (zo'n 40 a 50 cm) lpg tank nog in kan krijgen?
Verder schrijf je het volgende:
"ADE DRUKGROEP IS KAPOT HIJ IS BIJNA NIET RIJBAAR MEER.
KOSTEN OM TE MAKEN ZIJN 5 A 600 EURO"
en
"Deze mooie Vr6 rijdt en als nieuw,
Motorisch is hij 1000%.
Ziet er nog zeer netjes uit voor zijn leeftijd.
Inruil is mogelijk ook met bijbetalingvan mij kant"
Hoe moet ik dit opvatten (begrijpen). Rijdt hij nou wel of niet? Mij lijkt dat ie met een kapotte drukgroep niet echt ver komt? Op zich geen probleem, dat heb ik in een middagje gefixed. Die drukgroep, zijn dat dan knopjes die je moet indrukken voor je installatie die dus niets met de 1000% werkende motor te maken heeft?
Verder, 1 op 12 voor een straaljager is best zuinig, maar is dat met flink doorpoken, lekker rpm-en of rustig 100 rijden op de snelweg?
Als laatste vind ik de velgen niet zo blits. Heb je eventueel een kanaaltje voor andere "dikke" velgen?
Ik weet het, het zijn een aantal vragen, maar het is mijn eerste keer auto kopen. Mij is verteld dat een WR6 (toch?)een aardige motor is; redelijk snel, maar vooral erg gaaf voor je vrienden; das wel iets waar ik naar op zoek ben.
Alvast bedankt,
Marc v W.
T60P Widescreen
lol Seesar
Post je het antwoord ook?
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Gisteren even autoshampoo en nieuwe klei van Meguiars gekocht en wat kreeg ik daarbij...: een AutoStyle boek!
Ik vroeg aan die man wat ik ermee moest. Zegt hij dat er vaak toch nog best leuk spul in staat.
Dus ik vraag naar uitgefreesde gasklephuizen en intercoolers; staat 'ie mij heel schaapachtig aan te kijken.
Toch is het soms moeilijk om te bepalen of iets een kwaliteitsproduct is, neem bijvoorbeeld wielen.
Replica's wil ik niet en AutoStyle "eigenmerk" al helemaal niet!
Maar wat zijn buiten OZ, BBS, Kahn etc nou nog meer goede en wat zijn slechte?
Soms zie ik mooie, maar begin ik toch wel erg te twijfelen over de kwaliteit. Ik ben een type die bochten nog weleens haaks wil nemen al dan niet met handrem en bij een vriend van me hebben ze ooit 1x replica's gehad en die waren doorgebroken!
Ik twijfel tussen Team Dynamics en Enkei's, maar weet niet wat ik ervan moet vinden...?

Ik vroeg aan die man wat ik ermee moest. Zegt hij dat er vaak toch nog best leuk spul in staat.
Dus ik vraag naar uitgefreesde gasklephuizen en intercoolers; staat 'ie mij heel schaapachtig aan te kijken.
Toch is het soms moeilijk om te bepalen of iets een kwaliteitsproduct is, neem bijvoorbeeld wielen.
Replica's wil ik niet en AutoStyle "eigenmerk" al helemaal niet!
Maar wat zijn buiten OZ, BBS, Kahn etc nou nog meer goede en wat zijn slechte?
Soms zie ik mooie, maar begin ik toch wel erg te twijfelen over de kwaliteit. Ik ben een type die bochten nog weleens haaks wil nemen al dan niet met handrem en bij een vriend van me hebben ze ooit 1x replica's gehad en die waren doorgebroken!
Ik twijfel tussen Team Dynamics en Enkei's, maar weet niet wat ik ervan moet vinden...?
[ Voor 5% gewijzigd door Mini Poeper op 10-01-2008 00:02 ]
Over die Golf: hij staat in de categorie schadeauto's 
Vraagprijs: 2475 Prijs:1975. Een beetje je eigen ruiten intrappen niet
Vraagprijs: 2475 Prijs:1975. Een beetje je eigen ruiten intrappen niet
5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP
uiteraard, kijken wat die malloot gaat schrijven. Wat een garnaal he...ongelooflijk. Lachuh, normaal laat ik iemand wel in zijn waarde, maar dit was over de top.
Ik hoop da thij dom genoeg is om te denken dat ik serieus ben en me dus niet negeert
T60P Widescreen
update:
nou als die auto net zo snel is als zijn naam (uit privacy zal ik een synoniem achternaam posten) en reply doet vermoeden dan KAN het gewoon geen miskoop zijn:
. Valt me nog mee hoe hij eigenlijk wel alle vragen beantwoord in 7 regeltjes
.
had ook gehoopt op compleet betoog hoe snel/goed een VR6 wel niet is....maar dat kon er blijkbaar niet vanaf
Ik zal hem laten rusten, maar feel free
.
nou als die auto net zo snel is als zijn naam (uit privacy zal ik een synoniem achternaam posten) en reply doet vermoeden dan KAN het gewoon geen miskoop zijn:
Niet eens puntsgewijs mijn weloverwogen vragen beantwoorden. Had gehoopt dat hij zou antwoorden dat die auto constant naar de 7k gerevved werd omdat het eenmaaal een VR6 ishij heeft goeie kwaliteit kabels die 80 euro per set kosten.
en is nog wel genoeg ruimte voor lpg tank.
en hij past makkelijk in een garage.
de druk is kortgelden kapot gegaan en ik had de advertentie niet goed aangepast.
Om hem weer te laten rijden moet er een nieuwe koppeling set in.
Dan rijdt hij weer perfect.
met normaal rijgedrag rijdt hij gewoon 1 op 12.
Ik heb geen andere velgen.
Rishard Poema
had ook gehoopt op compleet betoog hoe snel/goed een VR6 wel niet is....maar dat kon er blijkbaar niet vanaf
Ik zal hem laten rusten, maar feel free
T60P Widescreen
Cardboard + Tape Tuning.Joopieboy schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 23:11:
We gaan eens op de foute suzuki tour:
[afbeelding]
En nog netjes gedaan ook.

Overigens, mag ik dit topic nomineren onder de noemer foute tuning? Er staan me een paar grafbakken tussen.

Het Opel Topic
Ik wil niemand voor het hoofd stoten dus ik noem geen namen, maarja, als je je aangesproken voelt dan moet je zelf al genoeg weten denk ik.
o.a. mensen die een M3 motorblok in een oude manta lepelen

[ Voor 15% gewijzigd door mace op 10-01-2008 00:15 ]
Opel en vooral de modificaties zijn heel heel heel erg:MaCe1337 schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 00:13:
[...]
Cardboard + Tape Tuning.
En nog netjes gedaan ook.![]()
Overigens, mag ik dit topic nomineren onder de noemer foute tuning? Er staan me een paar grafbakken tussen.
Het Opel Topic
Ik wil niemand voor het hoofd stoten dus ik noem geen namen, maarja, als je je aangesproken voelt dan moet je zelf al genoeg weten denk ik.![]()
o.a. mensen die een M3 motorblok in een oude manta lepelen, gewoon zonde van het blok man! Nja, erg fout is dat dan niet, dat is gewoon stom.
"ik wil wel, maar kan niet"
"het idee is leuk, de uitvoering is minder"
"te weinig geld, te weinig smaak"
"geschoten, maar altijd mis"
Nog nooit een decent gemodificeerde Opel gezien. Dat is de pauperbak van het volk.....i.i.g. de oude. De nieuwe kunnen, maar zullen over 10 jaar precies hetzelfde zijn als de huidige oude bakken.
Maar ieder zijn ding natuurlijk; ik ben de laatste die iemand daar gaat proberen aan te praten een decent auto te kopen; maar termen als
"Corsa" en "Manta" dan weet ik eigenlijk al meteen hoe laat het is.
T60P Widescreen
Ik ben ook geen Opel fan, zal ik hoogstwaarschijnlijk nooit aanschaffen.
Bij m'n vriendin hebben ze kort geleden de Zafira en Corsa ingeroelen voor een nieuwe Zafira en Corsa. De Corsa is een 1.2tje geworden met best veel opties en de Zafira een 2.2, sportonderstel*, 17" velgen* en voor de rest fully loaded, dus ook die balk in 't midden met glazen dakpanelen em beiden zwart (vorige waren beiden zelfde kleur donkerblauw).
* Deze heb ik uitgekozen en m'n schoonpa ervan overtuigt dat dat erg goed rijdt en er erg goed uit ziet.
Z'n broer heeft tegelijkertijd ook een Zafira bestelt zonder sportonderstel en op 16". Je ziet duidelijk verschil en m'n schoonpa was me erg dankbaar.
Bij m'n vriendin hebben ze kort geleden de Zafira en Corsa ingeroelen voor een nieuwe Zafira en Corsa. De Corsa is een 1.2tje geworden met best veel opties en de Zafira een 2.2, sportonderstel*, 17" velgen* en voor de rest fully loaded, dus ook die balk in 't midden met glazen dakpanelen em beiden zwart (vorige waren beiden zelfde kleur donkerblauw).
* Deze heb ik uitgekozen en m'n schoonpa ervan overtuigt dat dat erg goed rijdt en er erg goed uit ziet.
Z'n broer heeft tegelijkertijd ook een Zafira bestelt zonder sportonderstel en op 16". Je ziet duidelijk verschil en m'n schoonpa was me erg dankbaar.
1 op 12 is anders best zuinig voor een VR6 hoor
The ramblings of an idiot
Benzine of olie?McBoom schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 07:18:
[...]
1 op 12 is anders best zuinig voor een VR6 hoor
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Verwijderd
Ik weet het, ik moet er niet op reageren maar toch doe ik het.Seesar schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 00:31:
[...]
Opel en vooral de modificaties zijn heel heel heel erg:
Nog nooit een decent gemodificeerde Opel gezien. Dat is de pauperbak van het volk.....i.i.g. de oude. De nieuwe kunnen, maar zullen over 10 jaar precies hetzelfde zijn als de huidige oude bakken.
Maar ieder zijn ding natuurlijk; ik ben de laatste die iemand daar gaat proberen aan te praten een decent auto te kopen; maar termen als
De gedachtes die je hierboven neerzet gaat inderdaad op voor misschien wel 90% van alle GESTYLEDE Opels. Tunen is motorisch en dan heb je toch echt leuke projecten
Tuurlijk Opel bashing is leuk en makeklijk omdat het gewoon het meest verkochte merk is dus veel verkocht en veel verpauperd, zelf vind ik het vooral leuk bij franse auto's en japanners (uitzonderingen daargelaten). Franse auto's zijn bij voorbaad al een no-go, net zoals elke Toyota IMO.
Japans ftmfw!!!!!!!11 Maar er zijn idd ook leuke Opel projecten. Zo heb ik een keer een Corsa gezien, met een Calibra (C20DET ofzo?) turbo blok voor de voorwielen. En nog een blok voor de achterwielen
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Ja zulke projecten zijn idd geweldig (is een C20LET btwJT schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:22:
Japans ftmfw!!!!!!!11 Maar er zijn idd ook leuke Opel projecten. Zo heb ik een keer een Corsa gezien, met een Calibra (C20DET ofzo?) turbo blok voor de voorwielen. En nog een blok voor de achterwielen
Verwijderd
Het is maar net wat je er van maakt. Opels mogen dan vaak sjonniebakken zijn, met foute velgen, spoilers en kleuren, maar als het allemaal een beetje origineel is/lijkt, dan vind ik het best OK, ook die oude Manta's. Nu de E-Kadettjes zeldzaam worden begin ik die ook steeds leuker te vinden. C-Kadettjes vind ik prachtig, en ook de D-kadett vind ik leuk.
Wat ik echt niet wil, afgezien van Autostyle brikken, overrated brommobielen zoals de Alto en (oude) Panda en nog wat Aziatisch spul, Ik wil gewoon absoluut geen Golf. Nou ja, een Golf 1 in ongeveer nieuwstaat, dat mag dan nog.
En wat Seesar zegt:
Imho zijn er tegenwoordig geen slechte auto's meer. De meeste auto's van tegenwoordig gaan makkelijk 10-15 jaar mee, veel meer nog veel langer, al zet ik wel wat vraagtekens bij de electronica van de huidige auto's, hoe lang gaat dat mee? Het zal over 20 jaar iig een hel worden voor liefhebbers van klassiekers. Maar vergelijk dat eens met auto's van 20-25 jaar geleden? Zo'n beetje alles maakt herrie, rammelt en ratelt, waar je elke 5k een beurt moest hebben, veel auto's al bij de dealer stonden te roesten en de rolkooi en kreukelzone nog uitgevonden moesten worden. Zijn er dan nu nog slechte auto's? Ik vind het allemaal een beetje relatief.
Wat ik echt niet wil, afgezien van Autostyle brikken, overrated brommobielen zoals de Alto en (oude) Panda en nog wat Aziatisch spul, Ik wil gewoon absoluut geen Golf. Nou ja, een Golf 1 in ongeveer nieuwstaat, dat mag dan nog.
En wat Seesar zegt:
Dat gaat wel op voor zo'n beetje alle merken die genoemd worden in de Autostyle catalogus."ik wil wel, maar kan niet"
Imho zijn er tegenwoordig geen slechte auto's meer. De meeste auto's van tegenwoordig gaan makkelijk 10-15 jaar mee, veel meer nog veel langer, al zet ik wel wat vraagtekens bij de electronica van de huidige auto's, hoe lang gaat dat mee? Het zal over 20 jaar iig een hel worden voor liefhebbers van klassiekers. Maar vergelijk dat eens met auto's van 20-25 jaar geleden? Zo'n beetje alles maakt herrie, rammelt en ratelt, waar je elke 5k een beurt moest hebben, veel auto's al bij de dealer stonden te roesten en de rolkooi en kreukelzone nog uitgevonden moesten worden. Zijn er dan nu nog slechte auto's? Ik vind het allemaal een beetje relatief.
Wat denk je zelf
The ramblings of an idiot
tuurlijk zijn er best leuke projecten te vinden, maar wat onder motorkap gebeurd, mag dan wel bijzonder of stijlvol zijn. Het gaat om de carrosserie die daarvoor uitgekozen wordt. Een Calibra...............ik houd al op.Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:16:
[...]
Ik weet het, ik moet er niet op reageren maar toch doe ik het.
De gedachtes die je hierboven neerzet gaat inderdaad op voor misschien wel 90% van alle GESTYLEDE Opels. Tunen is motorisch en dan heb je toch echt leuke projecten. Waar Opel-ombouwers en liefhebbers vooral goed in zijn is het maken van sleepers. Als ik er verder op in moet gaan, moet je het zeggen, wil ik gerust. Maar het bullshit dat je zegt: "ik wil wel, maar kan niet", er zijn genoeg projecten waar jij nog van zegt: "woow, dat kan ik niet".
Tuurlijk Opel bashing is leuk en makeklijk omdat het gewoon het meest verkochte merk is dus veel verkocht en veel verpauperd, zelf vind ik het vooral leuk bij franse auto's en japanners (uitzonderingen daargelaten). Franse auto's zijn bij voorbaad al een no-go, net zoals elke Toyota IMO.
I totally agree I was bashing, maar in mijn mening nog altijd "liever een veelal veel voorkomende strak getunede golf, dan een opel met de raarste fratsen"
Ik bedoel, je kunt ook een V8 in een Volvo 360 lepelen, of een Porsche blok in een kever; ook allemaal goede staaltjes werk, maar waarom dan toch die lelijke opels???!!!! 90% van de tijd gaat het indd gewoon samen met goedkope rommel tuning, wat niet eens tuning te noemen is, want die auto wordt alleen maar langzamer met al dat plastic en "downforce" op de achterwielen while having front wheel drive...........
Am jeder fall, ik geef toe, het was goedkope bashing, maar er zit zeker een kern van waarheid in. Over het algemeen zijn de Golfjes net even wat beter aangekleed dan de gemiddelde Corsa of Calibra. (overigens vind ik Golfjes ook niet alles; ik ben meer voor een subtiel gemodificeerde Volvo T5).
Maar ieder zijn ding natuurlijk, en zolang het project maar tevredenheid geeft, ben ik er ook tevreden mee!
T60P Widescreen
Verwijderd
Naja, dan liever een Opel dan een al-om-bekende bejaardenbak
. Ook niet iets waar ik graag in gezien zou willen worden.
Maargoed, dit is een discussie over smaak en daar kan je eeuwig over door discusseren. Ik vind de Calibra bijv. wel een prachtige coupe (echte coupe iig!) mits je er een mooi set wielen onderzet met een subtiele verlaging. Vooral in een donkere kleur, met de motor als V6 of C20LET kan je nog heel leuk meekomen
. Ik zie niks in Volvo, het zijn voor mij alleen maar bejaardenauto's, qua uiterlijk en qua interieus. Nee, een Volvo zie je mij nooit kopen.
Maargoed, dit is een discussie over smaak en daar kan je eeuwig over door discusseren. Ik vind de Calibra bijv. wel een prachtige coupe (echte coupe iig!) mits je er een mooi set wielen onderzet met een subtiele verlaging. Vooral in een donkere kleur, met de motor als V6 of C20LET kan je nog heel leuk meekomen
Verwijderd
Een Volvo C30 dan? Ik vind dat bepaald geen bejaarden bak
Sowieso de meeste Volvo's niet, of je moet aankomen met de 340/360 
En een Amazon, P1800, of een PV/Duett mag je hier ook voor de deur zetten hoor, maar dat is weer een ander verhaal.
En een Amazon, P1800, of een PV/Duett mag je hier ook voor de deur zetten hoor, maar dat is weer een ander verhaal.
Verwijderd
Opzich wel een mooie auto, maar imo niks voor Volvo. En ik zie toch in de meeste S40's bejaarden zitten....Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 14:47:
Een Volvo C30 dan? Ik vind dat bepaald geen bejaarden bakSowieso de meeste Volvo's niet, of je moet aankomen met de 340/360
Kerel, zullen we iedereen in zijn eigen waarde laten?Seesar schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 00:31:
[...]
Opel en vooral de modificaties zijn heel heel heel erg:
Je zou eens één dag in zo'n sleeper moeten doorbrengen, is gewoon prachtig, verbaasde gezichten overal. Je wilt al helemaal niet weten hoeveel Golf-GTI-met-dikke-uitlaat dingen ik de achterkant van mijn oude Corsatje heb laten zien. Ja, inderdaad, motorisch omgebouwd en daarna flink geoptimaliseerd. Overigens ook alles zelf thuis in de garage gedaan, ik weet tenminste exact wat er technisch bij mijn auto speelt en waar ik op moet letten.
Als er één automerk is wat -naar mijn mening- saaie auto's maakt is het Volkswagen wel. Met alle respect en ieder mag mooi vinden wat ie wil maar daar kan ik dus echt weinig onderscheidends aan vinden om het nu een mooie auto te vinden. Kijk alleen al naar de Golf V, die lijkt op de Golf IV, de Golf IV lijkt op de Golf III, moet ik doorgaan? (niet dat ik een oude Corsa zo'n prachtig uitziend object vindt hoor)
En zomaar zonder fatsoenlijke beargumentatie een persoon of merk zitten bashen getuigt nou niet van erg veel handigheid.
[ Voor 3% gewijzigd door GH45T op 10-01-2008 15:35 ]
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 15:14:
[...]
Opzich wel een mooie auto, maar imo niks voor Volvo. En ik zie toch in de meeste S40's bejaarden zitten....
offtopic:
S60 R, V70 2.5T, 850 T5R.......bejaarden auto's....:D

Ik zoek eigenlijk een knal orangje 850, die zo'n 6 jaar geleden in een autoblad stond. Die was echt heel gaaf, als het dan toch op zijn ricers moet. Bijna overdone, maar als er toch onnodige vleugels, plastic en onnodige inlaten erop moeten, wat dat echt een hele gave bak.
Het grappige is gewoon dat die auto alleen maar langzamer word (dit gaat niet meer over opel specifiek bdw)......al die "downforce" met 120km/u stelt geen bal voor en wtf wil je meer druk op je achterwielen terwijl het gros frontwheel drive is. Ook al die kippengaas inlaten. Sommige hebben indd een intercooler en dus een extra inlaat nodig, maar de rest...gewoon een schammel GSI'tje die het ook wel zonder die roofscoops en inlaten klaart. ALleen maar extra drag.
En voor degene die dan komen: maar een echte goede tuning is zo duur: weet je wat een V6, V8 of V-Tec blok kost?????!! Tja doe het goed of doe het niet en blijf gewoon normaal rijden:
"ik wil wel, maar heb het niet"
T60P Widescreen
Dat zijn sjieke auto's idd. 
Pap heeft zelf een V70 2.5 liter gehad en ook diverse turbo's gereden, oa de 850 t5.
Met de r versie ben ik nog steeds helaas niet mee meegereden maar ik heb wel eens eentje zien staan.
Weinige zijn het met mij eens, maar wat een prachtbakken zijn het.
Pap heeft zelf een V70 2.5 liter gehad en ook diverse turbo's gereden, oa de 850 t5.
Met de r versie ben ik nog steeds helaas niet mee meegereden maar ik heb wel eens eentje zien staan.
Weinige zijn het met mij eens, maar wat een prachtbakken zijn het.
Maar het gaat er toch ook niet om wat het gekost heeft?
Het idee achter tunen is snel zijn, niet geld over de balk gooien. Als ik met een Corsa en een 2 liter blokje voor in totaal 2000 euro net zo snel ben als jij met een Volvo en een V8 voor 20.000 dan heb ik mijn doel bereikt.
En overigens begrijp ik ook niet helemaal hoe je V-Tec in het rijtje V6 en V8 vrot, het is een leuke techniek maar nou ook weer niet zo bijzonder dat er geen andere mogelijkheden zijn.
Het idee achter tunen is snel zijn, niet geld over de balk gooien. Als ik met een Corsa en een 2 liter blokje voor in totaal 2000 euro net zo snel ben als jij met een Volvo en een V8 voor 20.000 dan heb ik mijn doel bereikt.
En overigens begrijp ik ook niet helemaal hoe je V-Tec in het rijtje V6 en V8 vrot, het is een leuke techniek maar nou ook weer niet zo bijzonder dat er geen andere mogelijkheden zijn.
D16 (1.6 SOHC VTEC, 125pk, niet alle D16 blokken zijn vtec overigens, sommige alleen DOHC) zo een 500 a 800 euro, B16A1 zo een 1000-1200 euro, B16A2 gaat richting de 2000-2500 (B16=1.6 DOHC VTEC, A1=150pk, A2=160pk) en B18 blokjes (1.8 DOHC VTEC varierend van 170-200pk) als je zoekt en geduld hebt zo een 3k, die dingen worden de laatste tijd wel wat goedkoper.Seesar schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 15:40:
En voor degene die dan komen: maar een echte goede tuning is zo duur: weet je wat een V6, V8 of V-Tec blok kost?????!! Tja doe het goed of doe het niet en blijf gewoon normaal rijden:
Mooiste is trouwens dat als je een D16 vtec neemt en die voor 1200e verbouwt dat je dik sneller bent dan een B16A2
Zelfde geld voor V6 en V8, zijn ook andere mogelijkheden voorGH45T schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 15:47:
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Je kan het net zo duur maken als je zelf wilSeesar schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 15:40:
[...]
offtopic:
[afbeelding]
Ik zoek eigenlijk een knal orangje 850, die zo'n 6 jaar geleden in een autoblad stond. Die was echt heel gaaf, als het dan toch op zijn ricers moet. Bijna overdone, maar als er toch onnodige vleugels, plastic en onnodige inlaten erop moeten, wat dat echt een hele gave bak.
Het grappige is gewoon dat die auto alleen maar langzamer word (dit gaat niet meer over opel specifiek bdw)......al die "downforce" met 120km/u stelt geen bal voor en wtf wil je meer druk op je achterwielen terwijl het gros frontwheel drive is. Ook al die kippengaas inlaten. Sommige hebben indd een intercooler en dus een extra inlaat nodig, maar de rest...gewoon een schammel GSI'tje die het ook wel zonder die roofscoops en inlaten klaart. ALleen maar extra drag.
"ik wil wel, maar heb het niet"
@IceFreak
Als je het over Opel blokjes hebt en daar ga ik voor het gemak even vanuit, de C20NE en 20SEH hebben ook hun zwakke punten hoor
Is een beetje meer hufterproof dan de 16 kleppers maar dat betekend zeker niet dat ze alles kunnen hebben.
Daarentegen heb ik ze soms gezien met rond de 4 ton op de klok (C20NE dan, 20SEH is vaak afgetrapt)
Alles kan kapot hoor
Als je het over Opel blokjes hebt en daar ga ik voor het gemak even vanuit, de C20NE en 20SEH hebben ook hun zwakke punten hoor
Is een beetje meer hufterproof dan de 16 kleppers maar dat betekend zeker niet dat ze alles kunnen hebben.
Daarentegen heb ik ze soms gezien met rond de 4 ton op de klok (C20NE dan, 20SEH is vaak afgetrapt)
Alles kan kapot hoor
Mooie sideskirts op een golfje in Naarden:

rest van de auto was ook redelijk
iets met racegaas en dergelijke.. viel me nog mee dat de bumpers wel waren meegespoten bij deze

rest van de auto was ook redelijk
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Verwijderd
Ja tuurlijkGH45T schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 16:12:
@IceFreak
Alles kan kapot hoor
nee juist niet...het gaat mij niet om de motor en hoeveel zo'n ding kost of presteert. Het gaat mij om het feit dat ze in zo'n opel geleppeld worden. Een leuk opel-blok in een mini cooper of 360 vind ik zeker bewonderingswaardig. Maar het gaat me ech tom de carrosserie. Het heeft zo'n enorm pauper uiterlijk, naast het enorme saaie, suffe, fantasieloze karakter waar die auto's mee komen.Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 16:25:
[...]
Ja tuurlijk. Maar onze vriend hier schept de gedachte dat je met Opel blokken niet kunt tunen omdat ze niks kunnen hebben. En dat is gewoon bullshit, is niks mis met die blokken.
Plus dat opel in general (dus de getunede koektrommels op straat) gewoon echt van laag budget zijn. Daar doelde ik op. Het gros wat je tegenkomt probeert je te imponeren met een GSI (en dan ook zo groot mogelijk op de voorruit) terwijl het eigenlijk zo veel mogelijk voor zo weining mogelijk geld (ik vind de opel gewon een instapper voor tuners; klasse lager dan de golf, en de golf weer onder een audi. en audi weer onder.........).
Overigens getuigt de hele tune scene van teveel geld en te weinig smaak; er zijn maar echt weining "normaal" getunede auto's die echt zodanig gemodificeerd zijn omdat die inlaat ook echt nodig is.
Wil je het goed doen: pak een goed basis block, en ga die tunen. Intercoolers, turbo's en chargers zijn hardstikke leuk, samen met een sportieve kit, maar kom niet aanzetten met een EVO size vleugel op je 150 pk (alsof dat een record is) getuned frontwheel drive Corsa..........dat soort dingen lach ik keihard uit.
Overigens kunnen de mazda en nissan rijders er ook wel wat van hoor
Daarom ben ik blij dat dit topic er is
T60P Widescreen
Moet zeggen dat Seesar hier punt heeft.
[ Voor 5% gewijzigd door Mini Poeper op 10-01-2008 18:45 ]
Seesar for king!
Doe mij maar zo'n ouderwetse Astra 1st gen GSI (16v), geen problemen mee
Weet je wat zielig is, een autorijder van willekeurig welk merk, wie zijn auto er sneller laat uit zien dan hij is.
Weet je wat zieliger is, iemand die op een forum een merk of persoon ongefundeerd de grond in boort.
Een Opel heeft geen pauper uiterlijk, jij vindt het een pauper uiterlijk.
Echt, Seesar, je plaatst je kwa niveau ver onder welke tuner dan ook.
Meer woorden ga ik er niet meer aan vuil maken.
Weet je wat zieliger is, iemand die op een forum een merk of persoon ongefundeerd de grond in boort.
echt welGH45T schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 19:40:
GH45T schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 19:40:
Weet je wat zielig is, een autorijder van willekeurig welk merk, wie zijn auto er sneller laat uit zien dan hij is.
offtopic:
okey okey, het had bijna HK nivo, dus ongepast, maar er zit een kern van waarheid in. Overigens als je secuur (precies) leest, dan ben ik het met je eens met deze zin waar mijn kritiek juist op doelde
"Weet je wat zielig is, een autorijder van willekeurig welk merk, wie zijn auto er sneller laat uit zien dan hij is."
okey okey, het had bijna HK nivo, dus ongepast, maar er zit een kern van waarheid in. Overigens als je secuur (precies) leest, dan ben ik het met je eens met deze zin waar mijn kritiek juist op doelde
"Weet je wat zielig is, een autorijder van willekeurig welk merk, wie zijn auto er sneller laat uit zien dan hij is."
T60P Widescreen
Dat had ik ook gelezen hoor, ben ik ook met je eens. Het is ook niet zo dat ik een aanval op je persoonlijk in wil zetten.
Meningen en feiten. Als je een foto van een Opel hier neerzet welke helemaal onder de plastic spoilertjes, stikkertjes etc. zit zal ik hem ook lelijk vinden. Daar gaat het niet om. Zomaar stellen dat alles wat merk X maakt lelijk is wordt natuurlijk een ander verhaal.
Meningen en feiten. Als je een foto van een Opel hier neerzet welke helemaal onder de plastic spoilertjes, stikkertjes etc. zit zal ik hem ook lelijk vinden. Daar gaat het niet om. Zomaar stellen dat alles wat merk X maakt lelijk is wordt natuurlijk een ander verhaal.
offtopic:
Toch mooi dat, wanneer je zegt dat je iemand lager vindt dan een ander (waardeoordeel) dat opeens geen persoonlijke aanval is als diegene zijn eigen relaas iets afzwakt.
Toch mooi dat, wanneer je zegt dat je iemand lager vindt dan een ander (waardeoordeel) dat opeens geen persoonlijke aanval is als diegene zijn eigen relaas iets afzwakt.
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
Een oordeel kan veranderen naarmate iemand een uitspraak doet.Swaptor schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 20:26:
offtopic:
Was sowieso al de hele tijd niet erg persoonlijk bedoeld, meer tegen iedereen die gewoon maar domweg wat zegt zonder er verder bij na te denken.
Laat gewoon iedereen in zijn eigen waarde, geef meningen maar ga niet lopen roepen alsof jouw mening een al jaren vaststaand feit is.
GH45T schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 20:34:
[...]
Een oordeel kan veranderen naarmate iemand een uitspraak doet.
Was sowieso al de hele tijd niet erg persoonlijk bedoeld, meer tegen iedereen die gewoon maar domweg wat zegt zonder er verder bij na te denken.
Laat gewoon iedereen in zijn eigen waarde, geef meningen maar ga niet lopen roepen alsof jouw mening een al jaren vaststaand feit is.
offtopic:
Niet dat ik het laatste woord wil hebben, ik zal het hierbij ook laten, maar je vergeet wel dat dit HET tune bashing/troll/kick/steek onder water topic is....."Foute Tuning"...waarbij ook de serieuze tunes (dus de niet semiplakband auto's) langskomen en keihard uitgelachen worden. Ik bedoel, de eigenaars van de auto's op de foto's zullen er vast heel blij mee zijn.....maar hier moet je gewoon verwachten dat er generaliseerd en gelachen wordt om de 10k die iemand in zijn koektrommel heeft gestoken.
Met die insteek heb ik mijn betoogje afgeschoten. Enfin, mijn mening is zeker geen feit, maar blijkbaar waren er wel een paar aanhangers die het konden beamen
.
Overigens een lichtpuntje voor Opel; deze vectra vind ik best mooi (alleen jammer dat hij zo enorm langzame is, zelfs met gespierde motor). Jammer dan weer dat het 2008 weer compleet lelijk is (die koplampen alleen al)

Niet dat ik het laatste woord wil hebben, ik zal het hierbij ook laten, maar je vergeet wel dat dit HET tune bashing/troll/kick/steek onder water topic is....."Foute Tuning"...waarbij ook de serieuze tunes (dus de niet semiplakband auto's) langskomen en keihard uitgelachen worden. Ik bedoel, de eigenaars van de auto's op de foto's zullen er vast heel blij mee zijn.....maar hier moet je gewoon verwachten dat er generaliseerd en gelachen wordt om de 10k die iemand in zijn koektrommel heeft gestoken.
Met die insteek heb ik mijn betoogje afgeschoten. Enfin, mijn mening is zeker geen feit, maar blijkbaar waren er wel een paar aanhangers die het konden beamen
Overigens een lichtpuntje voor Opel; deze vectra vind ik best mooi (alleen jammer dat hij zo enorm langzame is, zelfs met gespierde motor). Jammer dan weer dat het 2008 weer compleet lelijk is (die koplampen alleen al)

T60P Widescreen
Je verkondigde je mening wel als feit, ook al bedoel je het niet zo en ik denk dat daar een aantal mensen "aanstoot" aan neemt. En ik vind het ook jammer; zo trap je bepaalde mensen onnodig op hun zieltje omdat je impliceert dat die mensen een totale wansmaak hebben.
Ecodan warmtepomp
JT schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 21:28:
Je verkondigde je mening wel als feit, ook al bedoel je het niet zo en ik denk dat daar een aantal mensen "aanstoot" aan neemt. En ik vind het ook jammer; zo trap je bepaalde mensen onnodig op hun zieltje omdat je impliceert dat die mensen een totale wansmaak hebben.
offtopic:
secuur lezen: ik schreef : in general, de meeste. Ook was ik redelijk specifiek over de alleen de carrosserie etc.........en ach.....moet ik nou echt overal "ik vind" voor zetten.......daar komt bij dat niet altijd alles subtiel gebracht wordt. Ik ben toch ook niet gepiekeerd als hij een Volvo Berjaardensoos brommobiel noemt, ik bedoel, ik weet toch ook beter. Beetje kritiek, zelfspot en de humor van het gezegde mag wel ingezien worden.
Ik refereerde tal van keren op de goedkope getunede auto's. Nogmaals als je zelf zo'n ding hebt en je kan er niet tegen dan is dit topic sowieso nieet voor jouw weggelegd; foto's van zo goed als alle getunede auto's worden kei hard uitgelachen hier. Ik benoem het met woorden en dan ben ik ineens de boosdoener......grow up. Houdt de eer aan jezelf als je je aangesproken voelt. Als je echt zo enorme fan bent van die auto weet je wel beter; en denk je "hij weet niet waar ie het over heeft", zoals Gh4st netjes deed door het te weerleggen
.
secuur lezen: ik schreef : in general, de meeste. Ook was ik redelijk specifiek over de alleen de carrosserie etc.........en ach.....moet ik nou echt overal "ik vind" voor zetten.......daar komt bij dat niet altijd alles subtiel gebracht wordt. Ik ben toch ook niet gepiekeerd als hij een Volvo Berjaardensoos brommobiel noemt, ik bedoel, ik weet toch ook beter. Beetje kritiek, zelfspot en de humor van het gezegde mag wel ingezien worden.
Ik refereerde tal van keren op de goedkope getunede auto's. Nogmaals als je zelf zo'n ding hebt en je kan er niet tegen dan is dit topic sowieso nieet voor jouw weggelegd; foto's van zo goed als alle getunede auto's worden kei hard uitgelachen hier. Ik benoem het met woorden en dan ben ik ineens de boosdoener......grow up. Houdt de eer aan jezelf als je je aangesproken voelt. Als je echt zo enorme fan bent van die auto weet je wel beter; en denk je "hij weet niet waar ie het over heeft", zoals Gh4st netjes deed door het te weerleggen
Am jeder fall, om ontopic te gaan een leuke foto die ik tegenkwam en om de hand in eigen boezem te steken:
nou niet meer klagen he?
T60P Widescreen
Dit topic is gesloten.