Seesar schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 21:55:
[...]
[offtopic]
secuur lezen: ik schreef : in general, de meeste. Ook was ik redelijk specifiek over de alleen de carrosserie etc
Ja inderdaad, dit lijkt er niet op dat je je mening als feit probeert voor te doenMaar het gaat me ech tom de carrosserie. Het heeft zo'n enorm pauper uiterlijk, naast het enorme saaie, suffe, fantasieloze karakter waar die auto's mee komen.

Ah, jij leest duidelijk het topic niet, dan had je gezien dat ik ook de auto's die hier voorkomen vreselijk vind. En dat ik een fan ben van Japanse autos' en niet van Duitse. Ik voel mij totaal niet aangesproken. Moet dat dan om met iemand in discussie te gaan? Ik vind het een beetje jammer dat je nu wel gaat suggereren dat ik een tupperware-fanboy ben. Terwijl je het zelf hebt over manier van discussieren.........en ach.....moet ik nou echt overal "ik vind" voor zetten.......daar komt bij dat niet altijd alles subtiel gebracht wordt. Ik ben toch ook niet gepiekeerd als hij een Volvo Berjaardensoos brommobiel noemt, ik bedoel, ik weet toch ook beter. Beetje kritiek, zelfspot en de humor van het gezegde mag wel ingezien worden.
Ik refereerde tal van keren op de goedkope getunede auto's. Nogmaals als je zelf zo'n ding hebt en je kan er niet tegen dan is dit topic sowieso nieet voor jouw weggelegd; foto's van zo goed als alle getunede auto's worden kei hard uitgelachen hier. Ik benoem het met woorden en dan ben ik ineens de boosdoener......grow up. Houdt de eer aan jezelf als je je aangesproken voelt. Als je echt zo enorme fan bent van die auto weet je wel beter; en denk je "hij weet niet waar ie het over heeft", zoals Gh4st netjes deed door het te weerleggen.
[ Voor 9% gewijzigd door JT op 10-01-2008 22:04 ]
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning