[Auto] Foute Tuning - Deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste
Acties:
  • 26.396 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:32

JT

VETAK y0

Seesar schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 21:55:
[...]

[offtopic]

secuur lezen: ik schreef : in general, de meeste. Ook was ik redelijk specifiek over de alleen de carrosserie etc
Maar het gaat me ech tom de carrosserie. Het heeft zo'n enorm pauper uiterlijk, naast het enorme saaie, suffe, fantasieloze karakter waar die auto's mee komen.
Ja inderdaad, dit lijkt er niet op dat je je mening als feit probeert voor te doen :N
.........en ach.....moet ik nou echt overal "ik vind" voor zetten.......daar komt bij dat niet altijd alles subtiel gebracht wordt. Ik ben toch ook niet gepiekeerd als hij een Volvo Berjaardensoos brommobiel noemt, ik bedoel, ik weet toch ook beter. Beetje kritiek, zelfspot en de humor van het gezegde mag wel ingezien worden.

Ik refereerde tal van keren op de goedkope getunede auto's. Nogmaals als je zelf zo'n ding hebt en je kan er niet tegen dan is dit topic sowieso nieet voor jouw weggelegd; foto's van zo goed als alle getunede auto's worden kei hard uitgelachen hier. Ik benoem het met woorden en dan ben ik ineens de boosdoener......grow up. Houdt de eer aan jezelf als je je aangesproken voelt. Als je echt zo enorme fan bent van die auto weet je wel beter; en denk je "hij weet niet waar ie het over heeft", zoals Gh4st netjes deed door het te weerleggen ;).
Ah, jij leest duidelijk het topic niet, dan had je gezien dat ik ook de auto's die hier voorkomen vreselijk vind. En dat ik een fan ben van Japanse autos' en niet van Duitse. Ik voel mij totaal niet aangesproken. Moet dat dan om met iemand in discussie te gaan? Ik vind het een beetje jammer dat je nu wel gaat suggereren dat ik een tupperware-fanboy ben. Terwijl je het zelf hebt over manier van discussieren :')

[ Voor 9% gewijzigd door JT op 10-01-2008 22:04 ]

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Die blauwe GTS zocht (en vond) ik gister ook, om evt. te posten als enige Opel die ik nog wel redelijk vind. Maar toen zag ik een aantal front-views.. haha nee toch maar niet :+
Maar de achterkant is wel oke.

En vaak zijn de proto's van Opel ook vaak wel oke, maar als je dan het productiemodel (dat dan 11 jaar later op de markt komt) ziet dan lijkt 't wel alsof 'ie nog wel goedgekeurd moest worden door de sjoelclub van de gereformeerde plattelandsouderen van zuid-oost Drenthe...

Afbeeldingslocatie: http://www.diseno-art.com/images/opel%20_insignia.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.autospies.com/images/users/omarrana/opel_gtc_concept.jpg

Come on! Die dingen zijn gewoon hot!

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ja, is helaas met de meeste proto's zo; komen in zeer gematigde vorm op de markt.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 14:58
Hydraulik-Phunk schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 22:03:
Die blauwe GTS zocht (en vond) ik gister ook, om evt. te posten als enige Opel die ik nog wel redelijk vind. Maar toen zag ik een aantal front-views.. haha nee toch maar niet :+

En vaak zijn de proto's van Opel ook vaak wel oke, maar als je dan het productiemodel (dat dan 11 jaar later op de markt komt) ziet dan lijkt 't wel alsof 'ie nog wel goedgekeurd moest worden door de sjoelclub van de gereformeerde plattelandsouderen van zuid-oost Drenthe...

[afbeelding]

[afbeelding]

Het blijft Opel he... ;)

Die eerste ontworpen door Chrysler? ...Als ik daar werkte hing ik aan de telefoon met mijn advocaat...

Afbeeldingslocatie: http://zestline.ru/images/fire8.jpg
Zoek de verschillen :+

[ Voor 6% gewijzigd door Stefke op 10-01-2008 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Dat denk jij, maar heb je daar bronnen voor? Niet te generaliserend over Opels he; ik denk niet dat de Calibra goed gekeurd zou worden door de lokale bridge club; al helemaal neit als ze zien wat 80% van de doelgroep is ;) O-)

K flauw I know, maar i.i.g. die Volvo, die vleugel achterop............en dan die bumper achter....OMFG. Overigens staan op die site nog veel meer huil apparaten. ARgh ik probeer nog steeds die knal Orangje Volvo 850 Estate te vinden. Dat was echt een mooi apparaat als het op zijn As much as possible Pouha moet zijn.

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:36
Widow schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 16:16:
Mooie sideskirts op een golfje in Naarden:

[afbeelding]

rest van de auto was ook redelijk :') iets met racegaas en dergelijke.. viel me nog mee dat de bumpers wel waren meegespoten bij deze :P
die heeft ze zeker meteen met het monteren gespoten! je weet toch dat je ze eerst een maand of 3 moet laten zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Ik hoop niet dat je de 850 bedoelt die hier een paar pagina's terug langs kwam, want die is nog steeds foeilelijk. Is ook eens op TV geweest op Discovery geloof ik.

Ik ben trouwens eens op een Japanse 850 site belandt, daar staan echt de vetste monsters :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 00:05

MBV

[afbeelding]

[afbeelding]

Die astra GTC is toch best te doen, dacht ik? Ietsje minder saai dan de rest van de opels ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Deze al eens gezien? Ik kon niet kiezen tuusen "alles uit de USA" of dit topic.

http://auto.petruj.eu/2007/06/09/smart-eleanor-gt-50/

GT50% :P

Afbeeldingslocatie: http://auto.petruj.eu/wp-content/uploads/2007/06/smart_fortwo_shelby_gt500_5.jpg

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

@hierboven: lekker daar neerzetten: kijken of je er een ban voor krijgt ;)

Dit is misschien niet foute tuning (groene M3, kan dat af-fabriek? :r), maar wel tuning die fout gaat:
http://www.dumpert.nl/med...24f8b/bijna_gewonnen.html

Vragen:
- waarom tegen de toerenbegrenzer aan voor je weg kan?
- waarom in de toerenbegrenzer hangen in de eerste versnelling?
- waarom in de toerenbegrenzer gaan in de 2e versnelling, als je al 100 meter voor ligt?

En de lekker onderkoelde reactie van de bestuurder: "Is that your caaaaar?" "Yup, that's my engine." 8)7

Wat is het eigenlijk voor auto? En wat is er mis gegaan? :+

[ Voor 11% gewijzigd door MBV op 11-01-2008 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ROFLASTC schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 14:40:
Deze al eens gezien? Ik kon niet kiezen tuusen "alles uit de USA" of dit topic.

http://auto.petruj.eu/2007/06/09/smart-eleanor-gt-50/

GT50% :P

[afbeelding]
Yup. Die heb ik al eens gepost. Van voor en achter, rijdend op video, en met een Japanse pitspoes er naast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naboo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-06 11:48

Naboo

#WINNING!! DUH!

schaamteloos gejat van dumpert, maar ik moest m hier toch ff kwijt

Afbeeldingslocatie: http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/71737f15_Pic000.jpg

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nissan 200SX?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2008 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kont-nijd.

Edit: je staalt meiden en je staalt weed??

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2008 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Bestla

Kvinne

Idd koop dan een A Manta, dan heb je ook ronde achterlichten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02:18

Destruction

(ex-)Automonteur

MBV schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 14:42:
Ik gok dat de motor geploft is :+

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

Oh? Dus hij heeft die stukken staal er niet afgezaagd, en zijn kleppen ofzo niet zelf door zijn cilinderkop heen geduwd? Ik dacht al, hoe heeft hij dat laatste toch voor elkaar gekregen 8)7 Maar ik gok toch dat die interpretatie aan jouw nickname ligt >:)

Oh ja, dat eerste ding wat ze op het tweede filmpje laten zien, is dat een 'piston'? Ziet er meer uit als een lager :S

[ Voor 9% gewijzigd door MBV op 11-01-2008 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij geen lager, maar de bus die in de zuiger zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Bestla schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:01:
Idd koop dan een A Manta, dan heb je ook ronde achterlichten ;)
Volgens mij zijn er voor de 200SX ook aftermarket setjes te koop met ronde achterlichten :P

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

MBV schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:38:
Oh ja, dat eerste ding wat ze op het tweede filmpje laten zien, is dat een 'piston'? Ziet er meer uit als een lager :S
Afbeeldingslocatie: http://img136.imageshack.us/img136/5877/zuiger8pz.jpg
Nummer 3. Daarmee zet je je cylinderkopzuiger vast aan je drijfstang.
Later in het filmpje zie je ook de cylinderkopzuiger waarbij de onderkant eraf gerukt is, daar hoorde dat staafje te zitten.

Ik zou wel eens willen weten wat voor een auto het was, ik gok op een 3000 gt Afbeeldingslocatie: http://www.ssip.net/upload/mitsubishi-3000gt-vr4-back-3_212.jpg

Ongeblazen 12v met 161ps of de 24v met 225ps. Beide kansloos tegen een M3.

[ Voor 29% gewijzigd door Worldwide op 11-01-2008 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:47

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Worldwide schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 16:19:
[...]

[afbeelding]
Nummer 3. Daarmee zet je je cylinderkop vast aan je drijfstang.
Later in het filmpje zie je ook de cylinderkop waarbij de onderkant eraf gerukt is, daar hoorde dat staafje te zitten.

Ik zou wel eens willen weten wat voor een auto het was, ik gok op een 3000 gt [afbeelding]
Bedoel je niet dat je met nummer drie de zuiger vast zet aan aan de drijfstang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Lucky-Shirt schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 16:29:
[...]

Bedoel je niet dat je met nummer drie de zuiger vast zet aan aan de drijfstang?
Ik kon niet op het woord zuiger komen. Cylinderkop snappen de meesten dan ook wel, hoewel het iets totaal anders is :+ Iets met klepjes erin ofzo :P

[ Voor 4% gewijzigd door Worldwide op 11-01-2008 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2
  • Laatst online: 13-09 21:05

4x2

lộn xộn quá

Dit is misschien niet foute tuning (groene M3, kan dat af-fabriek? :r), maar wel tuning die fout gaat:

Vragen:
- waarom in de toerenbegrenzer gaan in de 2e versnelling, als je al 100 meter voor ligt?

En de lekker onderkoelde reactie van de bestuurder: "Is that your caaaaar?" "Yup, that's my engine." 8)7

1: dat is stoer, maak je indruk mee op chickies (een toerenbegrenzer is alleen leuk om constant in te rammen als het een hard-cut type is die nogal flinke vlammen en knallen in je uitlaat veroorzaakt).
Of hij heeft dr een launch-control op zitten, dat zou ook nog kunnen.
2: als je veel vermogen hebt en een relatief korte 1e versnelling ben je nog wel eens iets te laat met schakelen (en in dit geval vind ik het nog wel meevallen)
3: omdat je ergens anders mee bezig bent, maar volgens mij zit ie niet/nauwelijks in de begrenzer.

En wat ie in de 1e instantie in zn handen heeft is een pistonpen (om de drijfstang met de zuiger te verbinden).
En wat dr volgens mij stomweg gebeurd is dat ie toch 'iets' teveel toeren heeft lopen maken, daardoor de onderkant van zn drijfstang het begeven heeft en met dergelijke toerentallen richt dat wel enige schade aan :+
Het meest waarschijnlijke is iig dat het probleem ontstaan is bij de drijfstang.

Auto is een 4-cilinder met een turbo als ik het goed zie.

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surgue
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Het is wel geen bestaande auto, maar uit het spel NFS: Pro Street. Er rijden daar héle foute auto's rond,
zoals deze golf met legercamoflage _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

[...]

[afbeelding]
Nummer 3. Daarmee zet je je cylinderkopzuiger vast aan je drijfstang.
Later in het filmpje zie je ook de cylinderkopzuiger waarbij de onderkant eraf gerukt is, daar hoorde dat staafje te zitten.

Ik zou wel eens willen weten wat voor een auto het was, ik gok op een 3000 gt [afbeelding]

Geblazen is er ook met 286pk ;)

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Hoewel het geen auto is (nja.... trapautootje misschien), deze wil ik jullie niet onthouden:

Afbeeldingslocatie: http://www.velomobilforum.de/forum/imgcache/365.png

Dit is het originele ding:

Afbeeldingslocatie: http://www.parnes.com/hpvsblog/archives/Leiba.JPG

Why.... why..... waarom zou je in g*dsnaam een spoiler plaatsen op een fiets waarmee je onder normale omstandigheden nog geen 40 km/h mee rijdt (en met zo'n spoiler al helemaal niet meer :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
^^ Idd, het lijkt mij alleen maar moeilijker fietsen zo. Hoewel die sleuven op warme dagen nog wel enige functie kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:35

-tom-562

Oliesjeik

Surgue schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 17:06:
Het is wel geen bestaande auto, maar uit het spel NFS: Pro Street. Er rijden daar héle foute auto's rond,
zoals deze golf met legercamoflage _O-
Leuk, maar heel die NFS underground serie is fout

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
WFvN schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 18:45:
Hoewel het geen auto is (nja.... trapautootje misschien), deze wil ik jullie niet onthouden:

[afbeelding]

Dit is het originele ding:

[afbeelding]

Why.... why..... waarom zou je in g*dsnaam een spoiler plaatsen op een fiets waarmee je onder normale omstandigheden nog geen 40 km/h mee rijdt (en met zo'n spoiler al helemaal niet meer :+ )
Ach, hij heeft teminste achterwiel aandrijving, heeft het nut als je door de bochten drift i.t.t tot al die corsaatjes :z

[ Voor 3% gewijzigd door Widow op 11-01-2008 19:13 ]

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surgue
  • Niet online
-tom-562 schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 19:05:
[...]
Leuk, maar heel die NFS underground serie is fout
Klopt, maar deze vond ik echt erg
Btw, Pro Street hoort niet bij de underground reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

4x2 schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 16:35:
[...]

1: dat is stoer, maak je indruk mee op chickies (een toerenbegrenzer is alleen leuk om constant in te rammen als het een hard-cut type is die nogal flinke vlammen en knallen in je uitlaat veroorzaakt).
Of hij heeft dr een launch-control op zitten, dat zou ook nog kunnen.
2: als je veel vermogen hebt en een relatief korte 1e versnelling ben je nog wel eens iets te laat met schakelen (en in dit geval vind ik het nog wel meevallen)
3: omdat je ergens anders mee bezig bent, maar volgens mij zit ie niet/nauwelijks in de begrenzer.

En wat ie in de 1e instantie in zn handen heeft is een pistonpen (om de drijfstang met de zuiger te verbinden).
En wat dr volgens mij stomweg gebeurd is dat ie toch 'iets' teveel toeren heeft lopen maken, daardoor de onderkant van zn drijfstang het begeven heeft en met dergelijke toerentallen richt dat wel enige schade aan :+
Het meest waarschijnlijke is iig dat het probleem ontstaan is bij de drijfstang.

Auto is een 4-cilinder met een turbo als ik het goed zie.
bedankt voor de benaming, bedankt aan je bovenbuurman voor het plaatje met de onjuiste benaming :+

4-cilinder vermoedde ik ook al, 'k kon me niet voorstellen dat de helft van een V8 eraf lag ;). Turbo gokte ik ook al, omdat de M3 zoek was :+ Maar wat je dus eigenlijk zegt is dat het een veel leuker effect had gegeven als hij was geklapt bij zijn maximale toerental? Jammer dat hij klapte ver daarvoor :+ Maargoed, tips voor zijn volgende blok: direct een andere eindoverbrenging erop, en een rev-limiter er iets vroeger bij laten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naboo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-06 11:48

Naboo

#WINNING!! DUH!

Vragen:

Tis trouwens geen groene M3, maar een hele foute kleur blauw. Laguna Seca Blau om precies te zijn. Wel origineel fabrieks kleurtje voor dat model M3. In het echt is ie mooier trouwens. Vind het zelf wel wat hebben. Snelle auto's mogen foute kleurtjes hebben vind ik.

http://images.google.com/...2&svnum=10&hl=en&safe=off

[ Voor 5% gewijzigd door Naboo op 11-01-2008 23:58 ]

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02:18

Destruction

(ex-)Automonteur

MBV schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:38:
Oh? Dus hij heeft die stukken staal er niet afgezaagd, en zijn kleppen ofzo niet zelf door zijn cilinderkop heen geduwd? Ik dacht al, hoe heeft hij dat laatste toch voor elkaar gekregen 8)7 Maar ik gok toch dat die interpretatie aan jouw nickname ligt >:)

Ik zag het 2e filmpje pas nadat ik hier las dat er een 2e filmpje was 8)7 Trouwens, op het moment dat hij schakelt (1 -> 2) hoor je ook al een klap.

[ Voor 6% gewijzigd door Destruction op 12-01-2008 03:34 ]

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
Destruction schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 03:29:
[...]

Ik zag het 2e filmpje pas nadat ik hier las dat er een 2e filmpje was 8)7 Trouwens, op het moment dat hij schakelt (1 -> 2) hoor je ook al een klap.
Kan misschien backfire zijn?
Naboo schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 23:55:
[...]

Tis trouwens geen groene M3, maar een hele foute kleur blauw. Laguna Seca Blau om precies te zijn. Wel origineel fabrieks kleurtje voor dat model M3. In het echt is ie mooier trouwens. Vind het zelf wel wat hebben. Snelle auto's mogen foute kleurtjes hebben vind ik.

http://images.google.com/...2&svnum=10&hl=en&safe=off
Hij was niet echt snel :P Zou wel wel gas open hebben getrokken? XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Afbeeldingslocatie: http://auto.petruj.eu/wp-content/uploads/2007/11/hummer-h2-bling-bling-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://auto.petruj.eu/wp-content/uploads/2007/11/hummer-h2-bling-bling-2.jpg

Zeg alsjeblieft dat dit heeeel fout is....

[ Voor 25% gewijzigd door ROFLASTC op 12-01-2008 11:29 ]

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker te weten met een Corvette bumper, super mega fout 7(8)7 |:(
ROFLASTC schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 11:27:
[afbeelding]

[afbeelding]

Ja zoiezo al die poespas erop en parkeren kan hij/zij ook niet :)

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2008 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 15:29

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

[...]

Volgens mij een Eclipse of een Eagle Talon. I.t.t. hier zijn die aan de andere kant van de plas verkocht met AWD en een 4g63, zegmaar een soort Lancer Evo in coupe-verpakking. Rijden er dus ook genoeg van rond die wat 'gekieteld' zijn, dus zo vreemd was het niet dattie het tegen een E46 M3 wilde proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MartijnGizmo schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 11:34:
[...]

Volgens mij een Eclipse of een Eagle Talon. I.t.t. hier zijn die aan de andere kant van de plas verkocht met AWD en een 4g63, zegmaar een soort Lancer Evo in coupe-verpakking. Rijden er dus ook genoeg van rond die wat 'gekieteld' zijn, dus zo vreemd was het niet dattie het tegen een E46 M3 wilde proberen. :)
Mijn gok ook dat het een Eclipse is, maar het zou ook een Honda Civic kunnen zijn als ik dat filmpje kijk waar het blok uit elkaar ligt kan je het zien aan de koplamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 13:36

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

hoop gel*l, weinig plaatjes :/

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-07 12:50
wil iemand deze "showcar" kopen? >ici<

Afbeeldingslocatie: http://www.autoweek.nl/images/bazaar/480/14425-1.jpg?cache=no
Afbeeldingslocatie: http://www.autoweek.nl/images/bazaar/480/14425-3.jpg?cache=no

Maar 7000 euro... ;)

U vraagt, wij antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar hij heeft wel airride he, dat maakt de auto al minstens 5000 euro duurder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Als er stickers op hadden gezeten wassie €10k! :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeMoRy schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 12:54:

[afbeelding]
[afbeelding]

Maar 7000 euro... ;)
Hele foute kleuren zoiezo al en ik zou em nog geen eens voor niks willen hebben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

[afbeelding]
[afbeelding]

Maar 7000 euro... ;)
Het is een gruwelijk lelijk hok, maar het is in ieder geval netjes afgewerkt. Dat is bij dit soort projectjes al een prestatie op zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

ROFLASTC schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 11:27:
[afbeelding]

[afbeelding]

Ik vind dat terrasje voor de bumper wel stoer :+ Had alleen wel wat groter gemogen; zo kan je niet fatsoenlijk een tuinstoel erop kwijt :D

maareh.... ja, heel fout en * WFvN vindt het toch niet echt mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

WFvN schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 13:47:
[...]

Ik vind dat terrasje voor de bumper wel stoer :+ Had alleen wel wat groter gemogen; zo kan je niet fatsoenlijk een tuinstoel erop kwijt :D
Of een podium voor als je aandacht tekort komt en een publiek zoekt

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

[afbeelding]
[afbeelding]

Maar 7000 euro... ;)
Opzich best wel mooi hoor, ok het is en het blijft een honda, maar goed. Deze is best wel strak. :)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 19:31
Hey jongens, die vleugel van die honda is wel verwarmd - heb je in de winter warme handen bij het aanduwen.... :) :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:29

Wom

Die Honda stond hier in de buurt, zit ook een kinderstoeltje bij bekleed in leer met dezelfde kleuren als de lak.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Zo te zien is er in elk geval aandacht aan de Honda besteed ;)

Maar ik snap niet hoe hij deze auto wil verkopen met deze ad...
Als je een auto koopt wil je weten wat je koopt. Dus ik mis nogal wat belangrijke info |:(

uitvoering
motor (en wat er evt. mee gedaan is)
km stand
apk

En is er wel ruimte voor kentekenplaten 8)7

http://www.gepimped.nl/ca...ide-civic-coupe-super-dik

Hier staat overigens meer info en taxatie waarde
Maar nog steeds niet de info die ik hierboven zei ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Afbeeldingslocatie: http://www.toro1.ro/categorii/3/bmw-tuning-01.jpg

Hoe heet dat als je met je handjes een "W' maakt voor je homies aan de westkust. Lijkt net of deze auto ook zoiets doet.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Afbeeldingslocatie: http://www.gepimped.nl/_mm/_d/_car/967/big_dikke%20show%20car%20airride%20civic%20coupe%20super%20dik5.jpg

Haha dat vind ik echt van die typische smakeloze 'tuning' foto's he.
Of van die foto's met zo'n Civic en een lelijke Passat ofzo op een heuveltje, en het dan een fotoshoot noemen, je kent 't wel :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Hydraulik-Phunk schreef op zondag 13 januari 2008 @ 12:28:
[afbeelding]

Of van die foto's met zo'n Civic en een lelijke Passat ofzo op een heuveltje, en het dan een fotoshoot noemen, je kent 't wel :')
Enige wat nog ontbrak waren spelende kinderen omdat 'ie voor de hele familie is.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Hydraulik-Phunk schreef op zondag 13 januari 2008 @ 12:28:
[afbeelding]

Ach, hij is er bijna ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Renault impreza:

Afbeeldingslocatie: http://www.barryboys.co.uk/photos12/0b71f2d2fd5a9d97e801c361462054a7.jpg

Hyundai impreza:

Afbeeldingslocatie: http://www.barryboys.co.uk/photos12/a266893982ba273fa54c10d1a2ab5272.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.barryboys.co.uk/photos12/65ca842d5e29fe094f4c41cf96baa666.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.barryboys.co.uk/photos12/17d2134a265f7073f2258f54a71e82a4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.barryboys.co.uk/photos12/313c78ddd0bc3cf6cc6e8f3604ebce2f.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.barryboys.co.uk/photos12/a7d311f7bd7c6918dd619fb72c3f0436.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.barryboys.co.uk/photos12/712becc6994f388a35fe133698a519a0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.barryboys.co.uk/photos12/d889513bed4d317ee9e62919e8ec9d03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.barryboys.co.uk/photos12/54accc2b39f24d9fe4b652a6a5a59c88.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
WTF is de bedoeling met die Suzuki?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flo_
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-09 20:49
Roamor schreef op zondag 13 januari 2008 @ 16:14:
WTF is de bedoeling met die Suzuki?
Zo gaat 'ie harder met die blokken op zijn motorkap, snap dat dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Laatst online: 01:18

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Die Corsa lijkt wel een sedan?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 13-09 14:51

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Die zijn er ook wel... Veel gemaakt voor de oostbloklanden enzovoort :)

Afbeeldingslocatie: http://vne-resource.iol.co.za/30/picdb/article1/9/6/18172

[ Voor 36% gewijzigd door SideSwipe op 13-01-2008 17:37 ]

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo is er ook een Clio met kont, ook voor de oostblok landen.

Edit:
Afbeeldingslocatie: http://img.quebarato.com.br/photos/big/2/C/2E52C_3.jpg
Zie je hier ook niet.

Andere markt, andere wensen :)

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2008 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Laatst online: 01:18

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Die Clio kon ik ja, maar van die Corsa wist ik het van bestaan niet af. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Nu online

Entity

9000rpm

Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 17:42:
Zo is er ook een Clio met kont, ook voor de oostblok landen.

Edit:
[afbeelding]
Zie je hier ook niet.

Andere markt, andere wensen :)
En andere smaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:30
ik kwam deze vandaag tegen in Baarle-Hertog. Ik snap niet hoe hij in hemelsnaam kan rijden gezien de auto ong 2 cm boven de grond hing (de bumpers dus..)
Afbeeldingslocatie: http://i14.tinypic.com/8644f1v.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i16.tinypic.com/8fpgbj6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als die ford een beetje verkeerd in dat gootje/greppeltje rijdt (links van hem op de tweede foto) dan heeft hij al een probleem.

Hoe a-relaxed is het om ipv gewoon te kunnen rijden, continu naar de weg te moeten kijken en laveren om een 'begaanbaar' pad te vinden. Denk aan al de kinderen en oudjes die je omver rijdt omdat je meer geïnteresseerd bent of de auto wel over het volgende asfaltscheurtje geraakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Waarschijnlijk zit er airride op, zo laag is inderdaad niet te doen als je ook nog daadwerkelijk ermee wilt rijden.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ding zal ongetwijfeld airride hebben ofzo.

D'r zijn meer van die lelijke sedan versies, vooral in India zijn ze populair:
Afbeeldingslocatie: http://www.dancewithshadows.com/autoindia/auto-expo/swift-sedan-photo.jpg
Suzuki Swift (Maruti dezire)

Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/222/469053367_e833851fd0.jpg
Suzuki SX4 (Maruti SX4)

Afbeeldingslocatie: http://www.carrentalindia.co.in/images/ford-ikon-india.gif
Ford Fiesta (Ford Ikon)

Zo zijn er nog wel meer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gfo schreef op zondag 13 januari 2008 @ 18:47:
ik kwam deze vandaag tegen in Baarle-Hertog. Ik snap niet hoe hij in hemelsnaam kan rijden gezien de auto ong 2 cm boven de grond hing (de bumpers dus..)
[afbeelding]
[afbeelding]
Staat op de website, http://www.intenztunerz.nl/membernickfocusnew.html
Custom made bodykit
Airride
JBL & rockford custom ice install
Dus die kan wel een eind omhoog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surgue
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 19:14:

D'r zijn meer van die lelijke sedan versies, vooral in India zijn ze populair:
De afmetingen/vormen.....
Dat klopt toch gewoon niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Sick Nick

Drop the top!

Gek he, die dingen zijn ontworpen als hatchback en later is er een kont tegenaan geplakt om als sedan in die landen verkocht te kunnen worden :p

Zelfde verhaal ook met de daihatsu charade, ontworpen als hatchback maar later spijtig genoeg een sedan van gemaakt. Ziet er echt niet uit, zowieso is de 5deurs als minder mooi maar met die kont eraan geplakt is het helemaal niks meer.

Afbeeldingslocatie: http://i6.tinypic.com/6qa30gh.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:11
Als we dan toch bezig zijn:
Afbeeldingslocatie: http://www.autoweek.nl/images/Articles/488/fabia1.jpg
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Dan kun je de VW Bora er ook wel bijzetten :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sick Nick schreef op zondag 13 januari 2008 @ 22:38:
Gek he, die dingen zijn ontworpen als hatchback en later is er een kont tegenaan geplakt om als sedan in die landen verkocht te kunnen worden :p

Zelfde verhaal ook met de daihatsu charade, ontworpen als hatchback maar later spijtig genoeg een sedan van gemaakt. Ziet er echt niet uit, zowieso is de 5deurs als minder mooi maar met die kont eraan geplakt is het helemaal niks meer.

[afbeelding]
Zo'n ding heeft mijn vader ook gehad, een GTS turbo diesel hatchback'je en trekken dat ding :9
Hij lijkt veel opdegen die jij op je site hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05:41

SuBBaSS

-has Ryzen

Afbeeldingslocatie: http://www.tuning.sk/images/news/carline_vw_bora_vw_golf_16052006/carline_volkswagen_bora_text_1.jpg
Helaas geen grotere foto van dit haardscherm-in-voorbumper.

Persoonlijk vind ik een Bora met dikke wielen en een beetje lager al heel erg :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

SuBBaSS schreef op zondag 13 januari 2008 @ 23:01:
[afbeelding]
Helaas geen grotere foto van dit haardscherm-in-voorbumper.

Persoonlijk vind ik een Bora met dikke wielen en een beetje lager al heel erg :9 .
Inderdaad. In Drachten zie ik wel eens een helder/lichtblauw metallic Bora die strak gemaakt is, verlaagd en 19" eronder. Dat is echt een hele mooie auto :)

Misschien weet iemand uit die contreien (GGS?) welke ik bedoel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Eens een Bora, altijd een Bora...

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
MadMarky schreef op zondag 13 januari 2008 @ 23:25:
Eens een Bora, altijd een Bora...
Jetta :7 In de States heeft 't model dat hier Bora heette altijd Jetta blijven heten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05:41

SuBBaSS

-has Ryzen

Mini Poeper schreef op maandag 14 januari 2008 @ 00:31:
[...]

Jetta :7 In de States heeft 't model dat hier Bora heette altijd Jetta blijven heten
En dan zie ik die Jetta die hier rondrijdt en dan moet ik altijd twee keer kijken voor ik er geen Passat in zie. :/

Deze verbouwde valt nog wel mee, maar die 4 potten eronder vind ik wel fout.

Afbeeldingslocatie: http://www.internet-autoteile.de/images/vw/D00059430.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

mace

Sapere Aude

[...]

Ja, maar de gasten van VAG USA hebben wat vreemds gerookt want ze noemen de Golf Rabbit. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
MaCe1337 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 00:43:
[...]

Ja, maar de gasten van VAG USA hebben wat vreemds gerookt want ze noemen de Golf Rabbit. 8)7
Klopt, behalve het GTI model, die heet gewoon GTI.
Zo is daar een tijd lang de Golf IV (Rabbit) en Golf V GTI naast elkaar verkocht. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

[...]

en in tegen stelling tot NL is de Jetta in de US een sportieve wagen die populair is bij jongeren... 8)7

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

ToolkiT schreef op maandag 14 januari 2008 @ 10:06:
[...]

en in tegen stelling tot NL is de Jetta in de US een sportieve wagen die populair is bij jongeren... 8)7
Vandaar dat ze daar bijv. ook de GLI hebben:
Afbeeldingslocatie: http://www.speedsportlife.com/photopost/data/674/medium/06JettaGLI_01_hr.jpg

Een soort GTI-met-kont. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Lijkt wel een 4x4 man, een SUV met kont ofzo :')

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Laatst online: 11-09 22:00
Ligt gewoon aan de hoek van de foto, is soort Passat kontje:
http://www.classicsandcus..._09052007104450_18606.jpg
ToolkiT schreef op maandag 14 januari 2008 @ 10:06:
[...]
Jupz, zie The Fast & Furious film...

[ Voor 45% gewijzigd door Vandread op 14-01-2008 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

MartijnGizmo schreef op maandag 14 januari 2008 @ 13:05:
[...]

[afbeelding]

De Jetta is hier ook leverbaar met de GTI motor :) Alleen heeft ie dan het standaard burgerbak uiterlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Vindt 'm opzich wel mooi; nog iets naar beneden, BBS CH velgen eronder, Brembo of AP klauwen, Supersprint pijplijn en JD management.

Liever een Golf natuurlijk en als het een sedan moet worden; dan wordt een BMW vanwege de achterwielaandrijving.

[ Voor 24% gewijzigd door Mini Poeper op 14-01-2008 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 08:38

Stoffel

Engineering the impossible

MartijnGizmo schreef op maandag 14 januari 2008 @ 13:05:
[...]

[afbeelding]

Zo zeg dat is een ugly motherf*cker. Ik ben al niet echt een fan van VW styling in het algemeen, maar dit is echt totaal uit verhouding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Afbeeldingslocatie: http://aycu28.webshots.com/image/39227/2001722128099345003_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu18.webshots.com/image/38977/2001759975436611530_rs.jpg

:') Staat in Boekelo, niet komen dus :')

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Laatst online: 11-09 22:00
Hyundai Coupe's zijn zowiezo kansloos.... (nofi als iemand hem heeft hier, is mijn smaak :P)
Heb in verschillende types gereden en als je kijkt wat de nieuwprijs is/was dan is er zoveel leukers voor te krijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door Vandread op 14-01-2008 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Die laatst schijnt volgens Top Gear, Clarkson meen ik, anders heel aardig te rijden, Maar dit...echt wtf, drop dead ofzeau :/

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur
  • Laatst online: 09:39

_Arthur

blub

gfo schreef op zondag 13 januari 2008 @ 18:47:
[afbeelding]
Wel ideale anti-diefstal methode. Gewoon je auto op de grond parkeren, niemand die het ding meer weg krijgt en een parkeerklem kan ook niet meer gemonteerd worden :)

Blijft alleen de vraag nog over of iemand uberhaupt een dergelijk auto zou willen jatten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Laatst online: 10:35

-tom-562

Oliesjeik

Vandread schreef op maandag 14 januari 2008 @ 17:17:
Hyundai Coupe's zijn zowiezo kansloos.... (nofi als iemand hem heeft hier, is mijn smaak :P)
Heb in verschillende types gereden en als je kijkt wat de nieuwprijs is/was dan is er zoveel leukers voor te krijgen.
Idd, een Hyundai Coupe, die oude type's zijn zo overdreven gestyleerd, met onnodig veel curve's en lijnen... Die laatste type's zijn nog wel redelijk.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

_Arthur schreef op maandag 14 januari 2008 @ 18:12:
[...]
Blijft alleen de vraag nog over of iemand uberhaupt een dergelijk auto zou willen jatten 8)
Precies, prima beveiliging, passieve beveiliging :+

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

JT schreef op maandag 14 januari 2008 @ 17:40:
Die laatst schijnt volgens Top Gear, Clarkson meen ik, anders heel aardig te rijden, Maar dit...echt wtf, drop dead ofzeau :/
Nee, dat was het hamstertje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
In letland schijnt zelf helemaal geen markt te zijn voor stations. Het enigste wat daar word verkocht/gekocht zijn sedans. Je zult er vrijwel nooit een station tegenkomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

FiXeR.nl schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:02:
[...]

Je zult er vrijwel nooit een station tegenkomen. :)
En je zal er in Riga maar uit moeten. Das balen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
McBoom schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:11:
[...]
En je zal er in Riga maar uit moeten. Das balen :/
:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

mace

Sapere Aude

JT schreef op maandag 14 januari 2008 @ 18:24:
Precies, prima beveiliging, passieve beveiliging :+
Security through Obscurity. 8)
FiXeR.nl schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:02:
In letland schijnt zelf helemaal geen markt te zijn voor stations. Het enigste wat daar word verkocht/gekocht zijn sedans. Je zult er vrijwel nooit een station tegenkomen. :)
Bedoel je specifiek alleen stations, of ook gewoon andere auto's zonder kont, zoals hatchbacks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denivan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33

denivan

de enige

Nog even over dat filmpje van die dude die z'n motor opblaast, volgens youtube zou het om een eclipse gaan :

http://www.youtube.com/watch?v=PRGInQXXSFc

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, "Where the heck is the ceiling?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Arthur schreef op maandag 14 januari 2008 @ 18:12:
[...]

Wel ideale anti-diefstal methode. Gewoon je auto op de grond parkeren, niemand die het ding meer weg krijgt en een parkeerklem kan ook niet meer gemonteerd worden :)

Ja, pas daar mee op. Als ze er geen wielklem opkrijgen wordt 'ie afgesleept, en hoe dat gebeurd maakt hun niet uit. Heb ooit eens gezien hoe een Mercedes op met de trekhaak en de bumper over de kinderkopjes heen schurend, met één achterwiel van de grond een bergingswagen op werd gesleept (zo'n heerlijk bolle weg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
MaCe1337 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:47:
[...]

Security through Obscurity. 8)

[...]

Bedoel je specifiek alleen stations, of ook gewoon andere auto's zonder kont, zoals hatchbacks?
De grootste markt daar zijn sedans, voornamelijk mercedes E klasse etc. Daar kosten die auto's geen drol. Benzine ook niet.

Dit heb ik me trouwens laten vertellen, ik weet niet of het waar is. Maar een vriend van me is daar geweest namelijk. :)
Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.