All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Voor de raamstijl en spoilerkenners onder ons:denivan schreef op maandag 14 januari 2008 @ 22:00:
Nog even over dat filmpje van die dude die z'n motor opblaast, volgens youtube zou het om een eclipse gaan :
http://www.youtube.com/watch?v=PRGInQXXSFc

En zoals je kan zien op youtube, overkomt de beste hehe
Afgaand op de achtervleugels kijken ze allemaal Gundam

[ Voor 52% gewijzigd door ROFLASTC op 16-01-2008 09:29 ]
And it goes BRAAAAAPP!

Al dit moois op http://www.4tuning.ro/gal/index.php?cat=5 en dan naar kitch tuning
[ Voor 19% gewijzigd door ROFLASTC op 16-01-2008 09:38 ]
And it goes BRAAAAAPP!
Zou deze aanduwstang uitgerust zijn met verwarming?

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Pontiac Aztec
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
1 van de lelijkste auto's ter wereld. Lelijker konden ze hem niet maken, maar hij is er ook niet mooier op gewordenHydraulik-Phunk schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 19:55:
[afbeelding]
[afbeelding]
Pontiac Aztec
Ik ken dat type auto trouwens niet. Ik dacht eerst dat het een Prius was ofzo
Motor.... maar goed, wel behoorlijk fout:

Héééééél overtuigend

En wat was dit?:

Meer meuk op http://www.topgear.com/co...tions/carbage/pages/0532/
[ Voor 40% gewijzigd door WFvN op 16-01-2008 21:07 ]

Of het was een BMW M1 die total-loss was verklaard na zware crash, en men heeft toen maar bij gebrek aan nieuw plaatwerk wat met fiberglass zitten spelen (zonder al teveel succes

Of het moet daar op lijken
Daar hebben ze de Pontiak Aztek, hier hebben we de Fiat Multipla...MadMarky schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 20:48:
Wees blij dat je ze hier niet ziet, die dingen zijn me een potje lelijk zeg

Verwijderd
Denk eerder een Pontiac Fiero, http://en.wikipedia.org/wiki/Pontiac_Fiero , daarmee bouwen ze vaak dit; http://www.solent-renegad...ls_day/wd20040409_042.jpg of dit; http://www.v8archie.com/v8Archie/home.htmIva_Bigone schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 22:34:
[...]
Of het was een BMW M1 die total-loss was verklaard na zware crash, en men heeft toen maar bij gebrek aan nieuw plaatwerk wat met fiberglass zitten spelen (zonder al teveel succes)
[afbeelding]
Of het moet daar op lijken(maar wat de basis dan was
)
Verwijderd
Dikke shop natuurlijk, met de overbekende zware jpeg artifacts om de foutjes te verbergen.
Verwijderd
Nee, die is echt, het is Pontiac Fiero, kijk maar op deze site http://www.v8archie.com/v8Archie/home.htm en wacht maar totdat de F40 lookalike links bovenin komt.MaCe1337 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 11:27:
[...]
Dikke shop natuurlijk, met de overbekende zware jpeg artifacts om de foutjes te verbergen.
kwam ik vanmiddag deze tegen in leeuwarden
foto genomen met telefoon, dus geen geweldige kwaliteit, maar duidelijk genoeg hoop ik

echt huge-ass uitlaat eronder... niet normaal
het is ûs lieke folle, as de ko skiet of de bolle
MaCe1337 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 11:27:
Uh...ze hebben volgens jou dus een Pontiac Fiero omgebouwd naar een motorfiets?Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 17:52:
Nee, die is echt, het is Pontiac Fiero, kijk maar op deze site http://www.v8archie.com/v8Archie/home.htm en wacht maar totdat de F40 lookalike links bovenin komt.
Wow!
Remond_FRL schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 18:50:
na een lange tijd van afwezigheid, en alleen al dat 'moois' te hebben bekeken
kwam ik vanmiddag deze tegen in leeuwarden
foto genomen met telefoon, dus geen geweldige kwaliteit, maar duidelijk genoeg hoop ik
[afbeelding]
echt huge-ass uitlaat eronder... niet normaal
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Zie ondertitel
Hehe, ik wilde het zelf al doen, maar je was me voor, bedankt.Iva_Bigone schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 19:10:
[...]
[...]
Uh...ze hebben volgens jou dus een Pontiac Fiero omgebouwd naar een motorfiets?
Wow!
Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!
Dobbelstenen aan de spiegel zijn in mijn beleving alleen goed fout in oudere, grote amerikaanse bakken uit het rock-en-roll-tijdperk (of die in die tijd geliefde bakken waren). Bijvoorbeeld:Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 01:13:
Eej, niet fucken met de dobbelstenen hé!

Daarin zijn dobbelstenen goed fout
Verwijderd
doe ik toch nietVerwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 01:13:
Eej, niet fucken met de dobbelstenen hé!
Zie ondertitel
Oemfoefoe schreef op zondag 13 januari 2008 @ 17:06:
Die Corsa lijkt wel een sedan?!
Kleine correctie op zowel "Corsa" als "oostblok" - Het is geen Opel Corsa wat je daar ziet en het is ook geen Oostblok autotje.SideSwipe schreef op zondag 13 januari 2008 @ 17:36:
Die zijn er ook wel... Veel gemaakt voor de oostbloklanden enzovoort
[afbeelding]
Het is geen "Corsa" maar een Chevy Celta. In Zuid Amerika worden Opels als (kleine) Chevy's op de markt gebracht en die Cosra-clonen worden in Brazilie gebouwd meen ik - ik heb ook met zo'n barrel door Uruguay mogen crossen.
Als je denkt dat een Corsa al cheap en gammel is - nou wacht maar tot je in zo'n "Made in Brasil" Chevy stapt, het kan dus nog VEEL goedkoper en gammeler
Ik zie net op de website dat het nieuwe model Corsa daadwerkelijk ook als "Corsa" op de markt wordt gezet maar het oude model ging toch volgens mij als Celta door het leven. D.w.z. er stond echt wel "Celta" op dat ding van mij en het was zo'n oud, rond Corsa model.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Dit getuigt echt van een laag IQ.. zulke gasten denken serieus dat bij elke toevoeging hun auto er mooier op wordt... allemaal badges, stickers, lelijke velgen, louvres, die spiegels....

Hou het verdorie simpel en subtiel! Of extreem en in balans. Maar niet dit!

Hij kwam links voor me staan, en op het moment dat z'n remlichten uit gaan, zie ik z'n achteruitrijlichten aan springen. In eerste instantie denk ik, het zal wel, het zou niet de eerste sjonnie-auto zijn met een fout in de bedrading, maar die gast had hem serieus in z'n achteruit gezet.

Het licht springt op groen, en ik zie die auto naast me naar achter springen

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Bijdrage:

Die kan alleen maar rechtdoor?
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Ze hebben in de USA toch geen bochten?
Nederlands is makkelijker als je denkt
Ik vraag mij echt af wat er nu zo stoer of vet is aan dit... Zal wel weer typisch Amerikaans zijnHydraulik-Phunk schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 01:42:
Beetje flauw; wij deden ook wel eens zoiets. Auto opzettelijk in de achteruit bij de stoplichten, doen alsof je geobsedeerd naar het licht zat te kijken en maar revven![]()
(terwijl er iemand achter je stond)
Bijdrage:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Die BMW M1 vind ik een klein beetje op een SM lijken, zeker met die dichte achterwielen. Als ik verder google op de M1 dan hebben ze allemaal open achter wielen..Iva_Bigone schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 22:34:
[...]
Of het was een BMW M1 die total-loss was verklaard na zware crash, en men heeft toen maar bij gebrek aan nieuw plaatwerk wat met fiberglass zitten spelen (zonder al teveel succes)
[afbeelding]
Of het moet daar op lijken(maar wat de basis dan was
)
Waarom is deze anders?

Met die dichte achterwielen was een prototype.dude88 schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 12:54:
[...]
Die BMW M1 vind ik een klein beetje op een SM lijken, zeker met die dichte achterwielen. Als ik verder google op de M1 dan hebben ze allemaal open achter wielen..
Waarom is deze anders?
[afbeelding]
[afbeelding]
Trouwens min of meer toeval dat ik dat plaatje vond, googlede nl. met de woorden -BMW concept M1-.
En daarnaast, op dit plaatje stond het linkerportier mooi open net zoals bij dat witte barrel
Ach, het is ook wel een beetje jammer dat hij nu niet meer in de garage pastSideSwipe schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 12:03:
[...]
Ik vraag mij echt af wat er nu zo stoer of vet is aan dit... Zal wel weer typisch Amerikaans zijnLijkt nu net een speelgoedauto
Keukentrapje er bij nodig om uit te stappen
Verwijderd
Escalde met 26" ofzo en airride, ja dat is wel cool ja
Die vrouw ziet er ook niet slecht uit trouwens
Verwijderd
3000GT VR4 320 PK!
Nee een 3000GT heeft alleen een versie zonder turbo of een versie met twee turbos. De auto in het filmpje heeft alleen 1 turbo .
Ik heb zelf een Dodge Stealth (Een 3000GT dus alleen een ander uiterlijk) en ik denk dat dit ook een eclipse is en geen 3000GT. Dat zie je ook aan de lampen in filmpje 2 dat het geet 3000gt is maar een eclipse
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2008 17:11 ]
Ik wist het! Kon het alleen ff niet vinden op Autoweek
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Chav is the word, mateVerwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 22:49:
Valt me toch wel op dat die Engelsen het soms wel erg fout doen zeg! 6 Uitlaten, extreme bodykits etc. Toch veel sjonnies daar blijkbaar
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

[ Voor 33% gewijzigd door m3gA op 20-01-2008 09:32 ]

Die huge-ass spoiler was blijkbaar nog niet lelijk genoeg...
Ecodan warmtepomp
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Of knopje doen en achteruitrijden ?
Knopje natuurlijk, ik zit niet in de auto om te lopen.Hydraulik-Phunk schreef op zondag 20 januari 2008 @ 23:23:
Spiegel links, over je schouder kijken, deur open, vóór de auto langs, spiegel verstellen, terug lopen, goed uitkijken, instappen, spiegels controleren en achteruitrijden ?
Of knopje doen en achteruitrijden ?

Gevoel.....d.at is wat een mens onderscheid van een robot....
Maar wel gayish, dat kleine spiegeltje.
Uhm, even iets anders, die caprice met die grote wielen, ik weet dat het cultuur is, maar dit slaat echt de plank mis. lelijk en overdone is een understatement. In nederland zou zo'n ding nog niet onder een viaduct door kunnen

[ Voor 4% gewijzigd door Seesar op 21-01-2008 04:15 ]
T60P Widescreen
Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!
Doen nieuwere BMW's volgens mij ook.MBV schreef op maandag 21 januari 2008 @ 01:35:
Je hebt zelfs SUV's waarbij de spiegeltjes vanzelf omlaag draaien bij achteruitrijden
Weet niet of 't cultuur is. De mensen (Amerikanen/lowriders) die op 't forum zitten waar ik die fotos vandaan haal vinden 't net zo achterlijk hoorSeesar schreef op maandag 21 januari 2008 @ 04:14:
ach ja, je kunt ook gewoon voor het instappen zien waar de paaltje zijn en met een beetje inzicht hoef je echt niet je spiegels te verstellen om strak naasst de stoeprand te staan. Elke keer mijn spiegels verstellen om even in te parkeren; ik zou er gek va nworden
Gevoel.....d.at is wat een mens onderscheid van een robot....
Maar wel gayish, dat kleine spiegeltje.
Uhm, even iets anders, die caprice met die grote wielen, ik weet dat het cultuur is, maar dit slaat echt de plank mis. lelijk en overdone is een understatement. In nederland zou zo'n ding nog niet onder een viaduct door kunnen
Als je goed kijkt zie je dat het een 4 cilinder lijn motor is. Volgens mij hebben alle 3000GT's een V6 onder de kap.Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 16:17:
[...]
3000GT VR4 320 PK!
[...]
Nee een 3000GT heeft alleen een versie zonder turbo of een versie met twee turbos. De auto in het filmpje heeft alleen 1 turbo .
Ik heb zelf een Dodge Stealth (Een 3000GT dus alleen een ander uiterlijk) en ik denk dat dit ook een eclipse is en geen 3000GT. Dat zie je ook aan de lampen in filmpje 2 dat het geet 3000gt is maar een eclipse
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Mja, als je het met rijles voor de 1e keer doet, dan is het wel handig hoor.

Dit was dus een Porsche Cayenne
don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.
en een cayenne niet??

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Hij is er in ieder geval niet lelijker van gewordenBarracuda_82 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 16:43:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit was dus een Porsche Cayenne
Verwijderd
Mooi is ie niet nee, maar super slecht is ie ook niet.
Een Cayenne-S is dan weer een stuk minder dan een Turbo, daarom als je een Cayenne Turbo zou hebben dan heb je tenminste nog wat vermogen onder de kap.
Maar ja als ik dan uit een hele rits van die bakken moest kiezen, zou ik een Touareg sport edition V12 TDI nemen
Nee, een VW Touareg, kijk maar naar de zijraampjes:

Nóg droeviger dus.
Verwijderd
Ja standaard Touareg.MartijnGizmo schreef op maandag 21 januari 2008 @ 18:01:
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nóg droeviger dus.
Maar een dit is een sport edition V12 TDI of W12.

Ik dacht dat het een V10 TDI wasVerwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 18:16:
[...]
Ja standaard Touareg.
Maar een dit is een sport edition V12 TDI of W12.
[afbeelding]

The ramblings of an idiot
Ecodan warmtepomp
Unnuhhhhhhhh.... Clio?
[ Voor 82% gewijzigd door SuBBaSS op 21-01-2008 21:09 . Reden: Plots een post ertussen ]
Dacht ik ook wel, maar het was een Golf 3...SuBBaSS schreef op maandag 21 januari 2008 @ 21:07:
Unnuhhhhhhhh.... Clio?
The ramblings of an idiot
een playmobil blokje?McBoom schreef op maandag 21 januari 2008 @ 21:06:
@ Hierboven: Wel een mooie kleur en de wielen gaan ook nog wel, maar tering, wat een plastic
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Kwam ik tengen in dit topic op een frans-talig forum. Wel een leuk topic met veel old-school tuning
De Nederbelg !
Verwijderd
/me houdt wel van auto's auto de jaren '60, '70 en begin '80
Volgens mij is het een 1e generatie Cayenne hoor. De ramen zijn van zowel de Cayenne als de Touareg namelijk gelijk (beide hebben practisch dezelfde carroserie), maar de neus heeft toch wel heel duidelijk de Porsche lijnen.MartijnGizmo schreef op maandag 21 januari 2008 @ 18:01:
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nóg droeviger dus.

De 'knik' aan de achterkant is anders. En spatborden/motorkap/etc wisselen lijkt me toch makkelijker dan de vorm van de zijruitjes aanpassen.
Dikke BMW 5 en 7 series vanaf 1988 ook al.
Aannames zijn fataal.
Zoals ik al zij, zo stoer is het dus niet.GaMeOvEr schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 13:02:
[...]
Verwijderd
en de 8 serie, 850 in ieder gevalGaMeOvEr schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 13:02:
[...]

van 350k jaar oud heeft 't ook

maw. waar gaat dit over?
Leuk voor een carnavalsoptochtGoldenSample schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 16:19:
[afbeelding]
van 350k jaar oud heeft 't ook
maw. waar gaat dit over?
http://nl.youtube.com/watch?v=DeDd4ZFbpGM
Ziet er mijns inziens heel netjes uit, alleen iets te breed van voren als je vergelijkt met de voorruit.
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Zie ondertitel

Ook nog dat kleurtje dr bij..
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Verwijderd
Als ie nou die achterkant had gelaten zoals ie was en de deuren net zo breed had gemaakt (of ongeveer) als de voor en achterschermen was ie best netjes. Maar dit is gewoon foeilelijk.Jozz schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 15:28:
Ik weet niet of het echt fout is:
http://nl.youtube.com/watch?v=DeDd4ZFbpGM
Ziet er mijns inziens heel netjes uit, alleen iets te breed van voren als je vergelijkt met de voorruit.

Wel netjes afgewerkt....maar das ook niet alles.
Dit topic is gesloten.