Bikemounts.nl opmaat gemaakte houders voor bikeradars, fietscomputers & tools. Perfect passend op JOUW fiets.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1174321.html#more
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Zozo, vierenveertig hele kilowatts. Dat ding heeft amper genoeg vermogen om de compressor van de airride aan te drijvenJozz schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 15:28:
Ik weet niet of het echt fout is:
http://nl.youtube.com/watch?v=DeDd4ZFbpGM
Ziet er mijns inziens heel netjes uit, alleen iets te breed van voren als je vergelijkt met de voorruit.
En die achterbumper is toch wel verdomd lelijk. Mooie kleur wel, maar om nou een instapper Cordoba als basis voor zoiets te gebruiken...
*pinkt traantje weg*reuzekind schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 21:26:
Fout niet, zonde wel. Of misschien toch wel fout. Wat bezielt mensen om zulk soort auto's maar gewoon te laten vergaan![]()
als ik tijd ruimte en geld had, en wist waar die bakken stonden...
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Ja, die achterbumper zag er echt niet uit, en de wielkasten voor zijn ook niet mooi in proportie, bij de neus zit een groter gat als aan de achterkant, ziet er ook wel vaag uitMadMarky schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 21:41:
[...]
Zozo, vierenveertig hele kilowatts. Dat ding heeft amper genoeg vermogen om de compressor van de airride aan te drijven
En die achterbumper is toch wel verdomd lelijk. Mooie kleur wel, maar om nou een instapper Cordoba als basis voor zoiets te gebruiken...
Hail to the king baby!
44KW? *proest*MadMarky schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 21:41:
[...]
Zozo, vierenveertig hele kilowatts. Dat ding heeft amper genoeg vermogen om de compressor van de airride aan te drijven
Damn, zelfs mijn compleet standaard Charade ('92) zit op 50% meer.
(Verkapte kijk mij eens bijna 90pk hebben post
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
KW !=PKSwaptor schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 09:05:
[...]
44KW? *proest*
Damn, zelfs mijn compleet standaard Charade ('92) zit op 50% meer.
(Verkapte kijk mij eens bijna 90pk hebben post)
jij zal.... 20-25? KW meer hebben zo uit mijn hoofd
Heeft ook een computer!
Inderdaad... Die F40 die er tussen staat... Die verdient meer respect... Of de oude Ferrari's, DeLorean en Austin Martins... Voor €1000 neem ik er wel eentje overDestruction schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 23:54:
[...]
*pinkt traantje weg*
als ik tijd ruimte en geld had, en wist waar die bakken stonden...
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Verwijderd
Als de auto in Italië gemaakt was wel.deepbass909 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 10:48:
[...]
Inderdaad... Die F40 die er tussen staat... Die verdient meer respect...
Aston Martin.deepbass909 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 10:48:
[...]
Inderdaad... Die F40 die er tussen staat... Die verdient meer respect... Of de oude Ferrari's, DeLorean en Austin Martins... Voor €1000 neem ik er wel eentje over
Die TVR's staan volgens mij buiten de gesloten fabriek.
"schaal/prototypemodel"?
Ik kan vanuit deze hoek geen dingen zien die zouden suggereren dat het geen echte zou zijn. Alle lijnen, openingen en verhoudingen lijken te kloppen te met een vol-bloed F40. Daarnaast zie ik links op de foto nog iets staan wat in de categorie kostbaar valt...Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 11:06:
[...]
Als de auto in Italië gemaakt was wel.
Maar als ik mocht kiezen, doe me dan deze Lotus

of deze Ferrari

maar...
of deze Volvo P1800

Een auto die ik bijzonder graag zou willen hebben...
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Doe mij die laatste uit de reeks maar, daar hoeft nog niet zo veel aan te gebeuren
[ Voor 25% gewijzigd door MBV op 24-01-2008 12:31 ]
Is dat niet het heel idee van een volledige restauratie? Ik had niet gezegt dat ik er gelijk mee wil gaan rijdenMBV schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 12:31:
Die volvo mag je van de grond af aan opnieuw opbouwen. Volgens mij kan je beter beginnen met een garagehandleiding en wat maten
Doe mij die laatste uit de reeks maar, daar hoeft nog niet zo veel aan te gebeuren
Carosserie van een TVR Speed 12, staat buiten de gesloten fabriek in Blackpool weg te kwijnen:

Edit: volgens mij is het dit prototype om precies te zijn:
[ Voor 16% gewijzigd door MartijnGizmo op 24-01-2008 13:15 ]
Trouwens deepbass909, wat voor lotus is dat?
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Het is een Fiero F40.deepbass909 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 12:10:
Ik kan vanuit deze hoek geen dingen zien die zouden suggereren dat het geen echte zou zijn. Alle lijnen, openingen en verhoudingen lijken te kloppen te met een vol-bloed F40
En degenen die dit doen met auto's (en ze nog altijd niet willen verkopen aan liefhebbers) moesten ze gewoon deporteren naar de sahel.
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Met een beetje mazzel is het een 959, met een beetje pech is het alsnog een erg leuke paarse 911, prima hoor.
(Volgens mij is het een 911 type 993)
[ Voor 8% gewijzigd door GaMeOvEr op 24-01-2008 23:23 ]
Aannames zijn fataal.
Nu ik wat beter naar de wielen kijk, zie ik inderdaad dat het geen echte F40 is. De F40 heeft een centrale, enkele wielmoer. Maar het is wel een erg uitvoerig verbouwde Fiero... Ik ken ze vooral als auto's die totaal niet kloppen qua verhoudingen, maar deze is toch behoorlijk geslaagd (voor zover dat kan met een Fiero replica...)
Mja voor 1000,- wil ik die F40 wel in de garagebox zetten..deepbass909 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 10:48:
[...]
Inderdaad... Die F40 die er tussen staat... Die verdient meer respect... Of de oude Ferrari's, DeLorean en Austin Martins... Voor €1000 neem ik er wel eentje over
[edit]ik lees nu goed en zie dat het om een Fiero F40 gaat.. Lama dan, doe dan maar die 959/911
GO, jij valt natuurlijk buiten de prijzen.. jij hebt al 4 auto's
[ Voor 21% gewijzigd door Destruction op 25-01-2008 16:51 ]
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Je gaat er toch niet mee varen hoop ik.
Zo te zien is de auto er al.. nu nog de makersJegapia schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 23:20:
En degenen die dit doen met auto's (en ze nog altijd niet willen verkopen aan liefhebbers) moesten ze gewoon deporteren naar de sahel.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Klopt (zie wissers)GaMeOvEr schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 23:22:
Doet u mij deze maar:
[afbeelding]
(Volgens mij is het een 911 type 993)

Wat voor eentje is het?deepbass909 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 12:10:
Maar als ik mocht kiezen, doe me dan deze Lotus
[afbeelding]
Verwijderd
Volgens mij laat jij hier in de foto een 959 zien, terwijl je zegt dat het een type 993 is.Worldwide schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 02:13:
[...]
Klopt (zie wissers)
[afbeelding]
[...]
Wat voor eentje is het?
Maar oke, zonde van al die auto's, die hadden ze ook wel bij mij achterhuis kunnen plaatsen.
Tja, als je geen Enzo kan betalen, dan plak je er toch een wannabee lookalike neusje op?
Maar los van de neus..... die oranje motorkap staat natuurlijk ook geweldig goed
Volgens mij een Lotus Esprit.Worldwide schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 02:13:
[...]
Klopt (zie wissers)
[afbeelding]
[...]
Wat voor eentje is het?
Bij nader inzien kan ik eigenlijk geen lotus vinden die erop lijkt... ik ben eigenlijk wel benieuwd wat voor auto het is...
[ Voor 18% gewijzigd door deepbass909 op 26-01-2008 11:27 ]
da's een 959... zie de lijn aan de voorkant van de motorkap en onder de lampen (en de naam in de link
Zie het verschil:
Nog een duidelijk verschil is de afstand tussen de ruitenwissers. Bij de 959 zitten ze een stuk verder uit elkaar terwijl ze bij de 993 vlak bij elkaar zitten.
[ Voor 35% gewijzigd door WFvN op 26-01-2008 13:00 ]
Mooi toch, zo'n patina laagMBV schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 23:33:
Geen problemen mee idd, en heeft redelijk droog gestaan dus niet al teveel problemen. Ik denk alleen dat een nieuwe laklaag geen kwaad kan
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Ik heb helemaal niet gezegt dat het een 993 is. Ik heb er een 959 bij gezet om het verschil duidelijk te maken. Een 993 erbij zetten heeft niet zoveel nut, dan kan een 959 net zo goed die wissers hebbenVerwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 09:35:
[...]
Volgens mij laat jij hier in de foto een 959 zien, terwijl je zegt dat het een type 993 is.
Maar oke, zonde van al die auto's, die hadden ze ook wel bij mij achterhuis kunnen plaatsen.
Plus dat de snuggere tweaker wel door heeft dat het een 959 is, die taartschep kan je niet omheen
De enige echte 911 is imho de 901, en de enige echte porsche is de Volkswagen prototyp 1
[ Voor 7% gewijzigd door Worldwide op 26-01-2008 23:11 ]
gerben1986: excuses; jouw post niet gezien.
Maar Worldwide: plaatje van beide modellen was dan wat handiger geweest want in ieder geval 2 tweakers zijn op het verkeerde been gezet
Ja, precies! Ik heb dus ervaring met het opknappen van auto's, dus kom maar op!Destruction schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 04:12:
GO, jij valt natuurlijk buiten de prijzen.. jij hebt al 4 auto's(of zijn het er 5?)
Overigens hebben "we" er momenteel 4, ik 3 en mijn vriendin 1, maar ik wil terug naar 2, dus 3 in totaal.
Daarom ook die link in mijn sig.
Aannames zijn fataal.
Vroeger ging het blijkbaar niet zo snel met die mooie Clio williams en Renault 5 turbo's
Dan gaat dit toch iets harder
Ongelofelijk hoeveel geluk sommige toeschouwers hebben met een paaltje of een boom
Alle proemn in n drek
http://www.youtube.com/watch?v=quDX36WJM7k
te hard?...
Lekker offtopic trouwens
[ Voor 19% gewijzigd door Vandread op 27-01-2008 14:18 ]
Verwijderd
Goud man, alleen de lol die je hiermee hebt en de nakijk, dat spreekt boekdelen
Nou zou ik ook eens wat bijdragen.
Iets teveel airbrushing ?

Zwart goud, tja mijn smaak niet.

Skoda'tje:

Het is/was een Honda:

Edit: honda plaatje gefixt.
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2008 16:19 ]
Verwijderd
Vandread schreef op zondag 27 januari 2008 @ 14:16:
Vroegah ging het ook hard....
te hard?...
Lekker offtopic trouwens
http://youtube.com/watch?v=Gula1SZ9HYs .... talking about group B....
Oef, de mensen die "A Car is Reborn" gezien hebben weten dat die drie wrakken hieronder, bij elkaar, toch nog zo'n £60.000,= moeten kosten. Eeuwig zonde om ze zo te laten wegroestenreuzekind schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 21:26:
Fout niet, zonde wel. Of misschien toch wel fout. Wat bezielt mensen om zulk soort auto's maar gewoon te laten vergaan![]()
En dan heb ik het nog niet eens over de andere juweeltjes.

En die filmpjes van jouw gaan net zo hard als de meesten met de ELE-rallye, als ik het goed inschat. Groep N dus.
[ Voor 14% gewijzigd door MBV op 27-01-2008 15:46 ]
Nouja offtopic, dit is toch het verkracht je auto topicVandread schreef op zondag 27 januari 2008 @ 14:16:
Vroegah ging het ook hard....
te hard?...
Lekker offtopic trouwens
Een rally topic is er helaas niet.
Alle proemn in n drek
Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 15:14:
[...]
offtopic:
http://youtube.com/watch?v=Gula1SZ9HYs .... talking about group B....
Dat filmpje is er ook zonder commentaar (is overigens geen group b volgens mij) en dan hoor je die navigator op een geven moment uit de grond van z'n hart zeggen "oh my god" omdat het zo SNOEI hard gaat en verder... Ari Vatanen
Watvoor honda moet die honda voorstellen
[ Voor 6% gewijzigd door Vandread op 27-01-2008 16:57 ]
Zit ook in dit filmpje, en dat was meer omdat Vatanen nog maar nét dat poortje (op 33 seconden dus) haalde.Vandread schreef op zondag 27 januari 2008 @ 16:56:
en dan hoor je die navigator op een geven moment uit de grond van z'n hart zeggen "oh my god" omdat het zo SNOEI hard gaat en verder...
Ik vind deze Subaru eigenlijk niet fout. Het is een Impreza WRC, maar alleen zwart ipv het standaard blauw.Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 14:53:
[...]
Zwart goud, tja mijn smaak niet.
[afbeelding]
[...]
Alle proemn in n drek
Wel opvallen dat alleen vuil zit op de binnenkant van de band... maffe japs
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Ik zit op 66kW, ongeveer 90PK.Bertus schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 09:13:
[...]
KW !=PK
jij zal.... 20-25? kW meer hebben zo uit mijn hoofd
66kW == 44kw*1.5 -> 50% meer
(/late)
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
Die sub is wel redelijk fout...die witte STi sticker...waarom alles goud en die niet?
Verwijderd
En de Corona Extra sticker op de spoiler, kijk tuner stickers als HKS en dat soort kan ik nog wel begrijpen, maar een flesje CoronaMetalrick schreef op maandag 28 januari 2008 @ 14:08:
Hij staat wel op hele fijne bandjes (Toyo t1r) Maar op deze manier maakt hij er niet echt goed gebruik van
Die sub is wel redelijk fout...die witte STi sticker...waarom alles goud en die niet?
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Je weet toch dat als een auto (bijna) belastingvrij is je de prijs met een factor 6 moet vermenigvuldigen...FiXeR.nl schreef op maandag 28 januari 2008 @ 20:41:
[...]
2200 euroCheck op de 2e foto het achterwiel. Dat ding is nog geen tientje waard.
The ramblings of an idiot
Die 4 geproplaste spatbordverbreders ??zoals je uit bovenstaand zult begrijpen gaat deze opel echt niet weg voor een paar honderd euro
dat kost alleen de uitbouwset al.
prijsindicatie ong. 2200,00 euro
Ik ben geen meesterplaatwerker, maar op 't engelswiel rol ik mooiere spatborden
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Volgens mij moet dat een parodie op een parodie zijn oid
Alles is overdreven aan het ding, tot het onrijdbare aan toe. Al was het alleen al vanwege de zonneband die ze maar onder op de ruit hebben geplakt
Verwijderd
Lol
Doe maar HKS als in http://www.hksusa.com/
Als in vette turbo's, nokkenassen, chips, launch control en alles wat je aan een blok kan verbouwen
Ik heb 5 euro geboden, wie bied meer?!
Hou het wel serieus, geen onzinboden aub, daar heeft de eigenaar niks aan
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Bij de sloop moet je ook betalen.Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 23:54:
€ 35 geboden. Zal vast wel wat werk aan zitten.
The ramblings of an idiot
Die gast lacht zich helemaal dood als hij 2200 euro daar voor krijgt. Een gerollerde en geproplasde auto in bassie en adriaan kleuren...
En makkelijk om te bouwen naar 2.0? Als het een 1.6 was ja, maar een 1.2 is niet makkelijk om te bouwen naar 2.0, moet een andere voortrein en achteras onder voor dat te realiseren.
Prachtig dit
Am jeder fall.....soms heb ik zo'n enorme zin om zo'n kerel op te bellen en te vragen wat er nou in zijn hoofd omgaat....gewoon even een kleine enquete laten invullen.
Hehehehehehehe.....leed vermaak; ik ben niet moeder slimste, maar hij is:
1
2
| [X] geschikt [ ] ongeschikt |
waarom? Kanonnenvoer zou ik zeggen.
ik ben even op me plek gewezen, dacht toch echt dat ik wat van auto's afwist
[ Voor 6% gewijzigd door Seesar op 29-01-2008 04:34 ]
T60P Widescreen
Verwijderd
Google voordat je wat roept aub
Taunus ftw!
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2008 03:40 ]
Verwijderd
Zie je af en toe nog wel rijden als eerste bakje bij jonge mensen die voor een prikje iets willen om aan te sleutelen. (eenvoudig, goedkoop, en gets you from a to b).
Past in die zin ook weer in dit topic omdat je toch ook erg vaak vern**kte Taunusjes aantreft
Effe googlen leert me dat Ford Taurus ook bestaat, maar ik ga er van uit dat die persoon van die opel wel degelijk een Taunus bedoeld... (gezien wat hij met z'n opel heeft gedaan
edit: als ze er nog een beetje verzorgd uit zien, zijn ze nog niet eens zo lelijk en best netjes. En in elk geval erg goedkoop wat betreft verzekering en wegentax... Funky kleurtje trouwens hierboven, die ga je niet vaak kwijtspelen op een grote parking
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2008 04:12 . Reden: 't is al laat, mijn brein is gefrituurd met examenleerstof :( ]
Des alniettemin nog steeds een foute smaak; of hij denkt de "smaak" te pakken te hebben en voor 200 euro zo'n geval te kopen; matzwart te teren en vervolgens voor 2200 euro te verkopen.
Wat een lolbroek; blijft staan dat zijn ad ten huile voorts is.
T60P Widescreen
Verwijderd
En ze zijn gewoon lelijk. Pak dan in godsnaam gewoon een Mondeo of zo.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2008 04:49 ]
Verwijderd
Ik vind dit wel een gave bak zo in het gif groenVerwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 03:39:
Kerel .. hou dan gewoon je mond of zoMijn pa heeft 4 Taunussen gehad en een Granada
![]()
Google voordat je wat roept aub![]()
Taunus ftw!
Verwijderd

TT:

Verwijderd
Die voorlaatste had hij iets dichter tegen de boom mogen parkeren wat mij betreft
Die laatste... what the hell? Een corsa is het toch he? Raakt dat ding nog vooruit... En wat was de bedoeling met die spoiler? Ik ga die mensen nooit begrijpen vrees ik
Veel auto's zijn vanuit de fabriek al 'normaal' mooi. Gewoon, netjes. (over smaak kan je discussiëren, maar goed). Tunen zou de auto mooier moeten maken, wie kan dit in hemelsnaam mooi vinden? Je maakt je toch onsterfelijk belachelijk als je met die laatste op de straat rijdt?
Het lijkt wel alsof hij een aangepaste voorbumper op zijn dak gemonteerd heeft ofzo. Het is echt heel veel -loos.Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 21:33:
OMG...![]()
Die laatste... what the hell? Een corsa is het toch he? Raakt dat ding nog vooruit... En wat was de bedoeling met die spoiler? Ik ga die mensen nooit begrijpen vrees ik
Verwijderd
Ik denk dat 'ie het zelf ook niet helemaal begrijpt. Die spoiler hoort op een horizontale ondergrond. Op het dak of een horizontaal deel van een achterklep. In ieder geval niet op díe achterklep. Voor zo'n spoiler überhaupt al zin heeft.Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 21:33:
OMG...![]()
Uigebouwde? Uit een ui gebouwd?
Met een ui in je oog gebouwd?
Zo hard moeten lachen dat het net lijkt alsof je met een ui in je oog zit terwijl je naar het apparaat kijkt?
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Vaak bu'j te bang!
Wel bijzondere auto zeg
Glansrijk door APK, onze noorderburen hebben precies niet zo heel strenge eisen
Hij had er beter met zijn poten afgebleven. Aan zo iemand zouden ze ook een en ander moeten puntlassen.
Verwijderd
Misschien is ie heel wel een stuk over de grens gerijdertVandread schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 11:51:
Met nederlandse platen... in een omgeving die absoluut niet nederlands aan doet?
Wel bijzondere auto zeg
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Verwijderd
Kijkend naar de architectonische stijl moet ik eerder aan een warme Amerikaanse staat denken, Florida of California / Nevada.Hydraulik-Phunk schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 16:26:
[...]
Misschien is ie heel wel een stuk over de grens gerijdert![]()
Dit topic is gesloten.
![]()