[Auto] Foute Tuning - Deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste
Acties:
  • 26.387 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McBoom schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 11:30:
[afbeelding]
[afbeelding]
De Taunus Coupé/Fastback vind ik mooier :)
Wooow, p r a c h t i g ...

Taunus'en zijn van oorsprong vooral Europese modellen van Ford. (net zoals de focus nu een Europese Ford is die ze in Amerika niet hebben). Dus dan zouden deze hier goed moeten te verkrijgen zijn.
Ford Taunus

Ik vind het zelfs iets hebben van een Mustang. (ok, 'baby' mustang als je wil, of 'saaiere' mustang), maar waarschijnlijk een stuk betaalbaarder. Zeker als je aan deze kant van de plas aan een oude fastback Ford wil sleutelen.

En dat is waarschijnlijk ook de reden dat ik deze Taunus iets vind weghebben van een Mustang. Volgens mij roept iedere fastback wel dat gevoel bij me op. Maar de Taunus heeft ook nog wel een mooie vlakke stoere neus.

Helaas zijn de fastbacks weer het zeldzaamst (net zoals bij de mustang het geval is) en moeten ze, zelfs in slechte staat, blijkbaar nog redelijk wat opbrengen :(

Te koop: Ford Taunus

Mooi sleutel- en restaureer projectje. Zeker als je het in zwart kan afmaken zoals hierboven. Wat opzoeken op internet zegt me dat je vrij goed engine en transmission mods kan doen... Dan heb je wel een mooie RWD classic met redelijk wat vermogen :)

If only i had the time/place/money

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 12:40
Het is inderdaad een leuk project... waarom doe je dat niet gewoon, of is de droom nou ook weer niet zo groot.. :P

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben in de US gewoon de Focus hoor.

De Europese baby-Mustang was toch echt de Capri :)

Afbeeldingslocatie: http://www.tuning.gen.tr/imagdatas/14422_a.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.m-99.co.uk/Car_Bodykits/Ford_Capri/capri_xpack.jpg

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2008 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:02
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 20:11:
Ze hebben in de US gewoon de Focus hoor.

[afbeelding]
wel een beetje anders..
Afbeeldingslocatie: http://www.autounleashed.com/images/2008_ford_focus_adjusted.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat er hier in NL een US Focus rondrijdt (import van Militair of ex-pat) die er gewoon identiek uitziet aan de Europese versie. Het enige dat anders is, is dat de knipperlichten net als de andere US wagens rood zijn. Ook gewoon een Hatchback.

Dit hierboven is het 2008 model. Maar ga eens kijken naar een 2003-ish exemplaar.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2008 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HawVer schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 20:10:
Het is inderdaad een leuk project... waarom doe je dat niet gewoon, of is de droom nou ook weer niet zo groot.. :P
Jawel, maar voorlopig heb ik genoeg aan m'n hoofd met het afronden van m'n studie.

En daarna ga ik nog steeds geen plaatsje hebben om daar aan te kunnen werken. Je heb toch minstens een overdekte werkplaats nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 20:14:
Ik weet dat er hier in NL een US Focus rondrijdt (import van Militair of ex-pat) die er gewoon identiek uitziet aan de Europese versie. Het enige dat anders is, is dat de knipperlichten net als de andere US wagens rood zijn. Ook gewoon een Hatchback.

Dit hierboven is het 2008 model. Maar ga eens kijken naar een 2003-ish exemplaar.
Vorige model is de Europese sedan met wat lelijke oranje knipperlichten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die kerel reed toch echt in een Hatchback van 2004 of zo. Origineel in de US zo gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:20

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/05/05_Ford_Focus_ZX3.jpg/250px-05_Ford_Focus_ZX3.jpg

Er kloppen kleine dingen niet. Maar ja toch wel lijken ze eng veel op mekaar :P

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets meer bumper. Technisch wat details zoals de koplampen e.d. Maar verder gewoon een Focus Hatchback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:20

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 20:54:
Iets meer bumper. Technisch wat details zoals de koplampen e.d. Maar verder gewoon een Focus Hatchback.
Het lijkt trouwens wel alsof hij de koplampen en de grill van de Mondeo heeft geleend nu ik zo kijk :D

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/0c/Ford.mondeo.mk3-black.front-by.ranger.jpg/250px-Ford.mondeo.mk3-black.front-by.ranger.jpg

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De pre-facelift Amerikaanse Focus had de knippers in de grille ipv in de bumper:
Afbeeldingslocatie: http://www.edmunds.com/pictures/VEHICLE/2004/Ford/100334826/2004.ford.focussvt.24145-396x249.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 15:29

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Duidelijk fout getuned, die Focus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronymus
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://img91.imageshack.us/img91/7480/2365102ku6.jpg

Stiekem vind ik 'm best stoer. :+

Edit: Een Toyota Chaser jzx100.

1JZ-GTE(vvti), stock 280 pk.

[ Voor 23% gewijzigd door Hieronymus op 30-01-2008 22:45 ]

So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:16

Arfman

Drome!

Ehmmm? Wat is dit?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
Faro schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 22:41:
[afbeelding]

dikke bak ondanks de plastic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Te veel baard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronymus
  • Niet online
Mja maar daar zit ook weer een intercooler in verstopt. Maar had idd iets subtieler gemogen.

Voor degenen die niet weten wat een Chaser is: http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Chaser

Soort sedan-supra.

So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Precies, Japanse BMW 5 zegmaar, met Supra-goodies standaard. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauritzzz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 11:22
Ik zag net deze übervette scootmobiel langsrijden:
Afbeeldingslocatie: http://xs123.xs.to/xs123/08054/dsc00320_small264.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Mauritzzz op 31-01-2008 16:21 . Reden: resizen van plaatje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 18:27
Is dat de hoogste resolutie van je telefoon?? (maw, kan ie niet wat kleiner??)

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 19:06:
[...]

Kijkend naar de architectonische stijl moet ik eerder aan een warme Amerikaanse staat denken, Florida of California / Nevada.
Maar dat zegt niks zo'n huis kan je overal neerzetten, voor het zelfde geld is dit midden in Almere.. je ziet verder geen omgeving dus kan overal zijn...

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

In veel staten zoals Pennsylvania en Californie hoeven ze voor geen nummerborden te monteren. Wat ze veelal doen is dan een origineel nummerbord erop plaken uit het land waar de auto vandaan komt. Zo rijdt een maat hier in een geimporteerde golf 4 met een origineel duits kenteken voorop...die regels hier zijn niet zo streng en omdat die platen hier niet gehonoreerd worden wordt dit gewoon opgevat als het niet hebben van een nummerbord voorop (wat dus mag).

Achterop moet je wel de plaat van de staat waarin je leeft hebben.

Best grappig eignelijk; zo zag ik een Nederlandse Golf voorbij komen, maar toen ik om keek was het een Amerikaan met Nederlandse plaat voorop.

Ik zie overigens dat deze achterop die auto zit, dus denk niet dat het een Amerikaan is tenzij hij via trailers van show naar show gaat.

[ Voor 9% gewijzigd door Seesar op 31-01-2008 16:03 ]

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Er zijn een aantal waar ik geen nee tegen zou zeggen :) Tuurlijk zijn er veel polyesterbakken bij, maar er zitten best mooie auto's tussen. En ik heb niet eens verder geklikt dan de pagina waar je naar llinkte :Y)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
McBoom schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 16:07:
[...]
Er zijn een aantal waar ik geen nee tegen zou zeggen :) Tuurlijk zijn er veel polyesterbakken bij, maar er zitten best mooie auto's tussen. En ik heb niet eens verder geklikt dan de pagina waar je naar llinkte :Y)
Hotrods, oldtimers en meisjes ok. Maar de rest, al vallen ze in een ravijn, I don't care.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McBoom schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 16:07:
[...]
Ik heb iets veder gekeken en ik vind er ook wel een paar mooi.
Maar ja, wat is wel goed hier :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Wat ik me nogal eens afvraag is:
- Die gasten die de achterbank eruit halen en de hele boel vol met speakers/woofers/amps/lcd's plaatsen, waar laten die hun boodschappen?
- Diezelfde gasten, gaan die nou werkelijk met een tuinstoeltje achter de auto zitten om een filmpje te kijken?
- Dan die figuren met hun fancy vleugeldeuren; hoe komen die hun auto uit als ze parkeren in een parkeergarage waar ik met de autoantenne van m'n Wagon R+ vaak al de bordjes raak en in parkeervakken ook niet zo gek veel ruimte erboven heb?

of verlagen ze die wagens dààr juist voor; puur compensatie voor de grotere hoogte bij open deuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of ze hebben gewoon een daily waar ze dat alles mee doen en dit ding komt alleen de garage uit voor shows waar ze wat kunnen babbelen en gezellig wat drinken met andere mensen die deze hobby leuk vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.barryboys.co.uk/photos12/050a04e596f1851f2c2ecc2eda7952da.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.barryboys.co.uk/photos12/f6a5b444dd1e12e1b865099b3bbf9f32.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.barryboys.co.uk/photos12/d6da2957d53ce9b9ea478ca49fcd73f4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die uitlaat doet het hem... |:(
Of toch de motorkap, de voor- en achterbumper, de sideskirts, de achterlichten, de spiegels, de spoiler, tribal op de achterruit? 8)7

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2008 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Nice, de Fiësta Testarossa? Bonuspunten ook voor de creatieve raamfolie en de afwerking van de achterspatborden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Die wagen is wel echt een super voorbeeld van foute tuning. De 2e hands waarde is nu ook gegaan van een paar 100 euro naar onverkoopbaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Mag die achterbumper überhaupt wel zo gemonteerd worden? Lijkt erg op het ombuigen van je nummerplaat om deze manier. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-02-2024
Ik heb er best wel 1000 euro voor over. Die fiesta bedoel ik

Om bij de firma Pater in 't Harde De hoogste hijskraam te huren. En hem dan naar beneden te laten vallen. Lelijker kan ie er niet op worden.

TeamBVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Pitstop voor Sjonnnies
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jdLuxEg3Cd0xfSN5gnqxioPD/full.jpg
Nieuwe achterlichten terwijl u wacht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

injectie schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 16:37:
Ik heb er best wel 1000 euro voor over. Die fiesta bedoel ik

Om bij de firma Pater in 't Harde De hoogste hijskraam te huren. En hem dan naar beneden te laten vallen. Lelijker kan ie er niet op worden.
De grond wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk project:

Afbeeldingslocatie: http://www.barryboys.co.uk/photos12/a86c3f34ba46ccea41db4308beb3e781.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.barryboys.co.uk/photos12/16e725fcb50d3169ebf69e1ce745baf7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Die kan nog wel wat plamuur gebruiken :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Afbeeldingslocatie: http://addmorehp.com/wp-content/uploads/2008/01/unknown_monster.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Een smartie auto die te lang in de zon heeft gestaan :?

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06 21:38

Francis

Kawa Versys 1000

Volgens mij een Clio.

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Is duidelijk een Corsa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust
  • Laatst online: 12-09 16:14

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

(jarig!)
De dakspoiler is van een Corsa maar lijkt totaal niet te passen terwijl de achterlichten van een Clio zijn maar ook die lijken niet te passen... 8)7

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

AngelDust schreef op maandag 04 februari 2008 @ 08:20:
De dakspoiler is van een Corsa maar lijkt totaal niet te passen terwijl de achterlichten van een Clio zijn maar ook die lijken niet te passen... 8)7
Je moet ook geen achterspoiler van een 3-deurs Corsa B op een 5 deurs proberen te plakken. Voor de rest is het dus een corsa b 5-deurs met veel een geplunderde schroothoop erop aangeplakt. Zeker bij de Ludolfs geweest voor de onderdelen en heeft peter de verkeerde "hoop" te pakken gehad :+

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaptor
  • Laatst online: 17-06 07:31

Swaptor

Java Apprentice

Van het forum van FS: meneer heeft voor de spoiler een bekeuring gekregen.
Noot: de bekeuring is geen discussiepunt hier, al denk ik dat de dienstdoende agent gewoon hetzelfde dacht als ik: lelijk! :+

Afbeeldingslocatie: http://img233.imageshack.us/img233/4435/bgw1xh2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img233.imageshack.us/img233/3407/bgw2uh6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img134.imageshack.us/img134/2558/naamlooscw2.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Swaptor op 04-02-2008 10:19 ]

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:06

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Swaptor schreef op maandag 04 februari 2008 @ 10:17:
Noot: de bekeuring is geen discussiepunt hier, al denk ik dat de dienstdoende agent gewoon hetzelfde dacht als ik: lelijk! :+

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die mag ook duidelijk niet... de spoiler steekt buiten de auto met redelijk scherpe "end-plates". Al vraag ik me af hoeveel agenten dat ook daadwerkelijk weten...

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Laatst online: 22:29

-tom-562

Oliesjeik

Idd. Maar verder is 'ie niet lelijk ofzo. Zet hem maar bij mij voor de deur neer :9

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
deepbass909 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 10:23:
[...]
Die mag ook duidelijk niet... de spoiler steekt buiten de auto met redelijk scherpe "end-plates". Al vraag ik me af hoeveel agenten dat ook daadwerkelijk weten...
Was toch bij blik op de weg/wegmisbruikers ofzo? :P kijken vast alle agenten naar :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 15:12
-tom-562 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 16:15:
Idd. Maar verder is 'ie niet lelijk ofzo. Zet hem maar bij mij voor de deur neer :9
En volgens mij heeft ie in dit geval wel degelijk een functie en of nut...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Laatst online: 11-09 22:00
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 19:06:
[...]
Kijkend naar de architectonische stijl moet ik eerder aan een warme Amerikaanse staat denken, Florida of California / Nevada.
Zie je! tis gewoon tegenstrijdig.... soep!

(oops had wel kunnen editen)

[ Voor 5% gewijzigd door Vandread op 04-02-2008 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

deepbass909 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 10:23:
[...]

De spoiler is niet breder dan de auto.... Ik zie de spoiler niet buiten de breedte van de auto uitsteken in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swaptor schreef op maandag 04 februari 2008 @ 10:17:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vind ik niet, dit zijn niet je huis tuin en keuken spoilers, deze dragen bij een 200SX echt wel bij aan wat downforce en op de de Nordschleifen geen overbodige luxe :)
Is ook niks mis mee qua breete of hoogte of scherpe punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 18:04:
[...]

Vind ik niet, dit zijn niet je huis tuin en keuken spoilers, deze dragen bij een 200SX echt wel bij aan wat downforce en op de de Nordschleifen geen overbodige luxe :)
Echt lelijk is het niet. Geel staat misschien wat fout :P, mooi zwart zou beter zijn (spoiler zou ook minder opvallen dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een leuk project:

Afbeeldingslocatie: http://www.barryboys.co.uk/photos12/23b5cabbc85e77704760182b1f104874.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.barryboys.co.uk/photos4/fluffr56.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.barryboys.co.uk/photos12/088b8ad6ad966fc59ee6faa47072fb82.jpg

En zo gaat hij nu worden:

Afbeeldingslocatie: http://www.barryboys.co.uk/photos12/e97c2ef4cd959ca45fe213a444c19a83.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.barryboys.co.uk/photos12/4119b78792b4a1166844b17814091ee6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Spatborden van PUR-schuim? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:31

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Topicstarter
....dat is best wel normaal bij widebodykits :)

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chrysler 300m koplampen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VW Polo (laatste model, 2006 ofzo)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2008 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-09 11:02

D2k

arm 5je :'(

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
en ik dacht dat die fiesta van de vorige pagina het lelijkste was wat ik ooit op wielen zou zien... en dan ligt er straks zeker een 40pk 800cc blokje in ofzo?

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Ik moet toegeven: ik vind de versnellingspook in die R5 wel cool 8) Maar voor de rest een vreselijke grafbak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

McBoom schreef op maandag 04 februari 2008 @ 21:41:
Ik moet toegeven: ik vind de versnellingspook in die R5 wel cool 8) Maar voor de rest een vreselijke grafbak :P
En dat de trekker dan de NOS-switch is :D

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
http://media.saait.net/media.php?wm=electricwindow.wmv

kwam m tegen op een fiat bravo forum

vervanger voor je raamslinger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaptor
  • Laatst online: 17-06 07:31

Swaptor

Java Apprentice

[...]

Vind ik niet, dit zijn niet je huis tuin en keuken spoilers, deze dragen bij een 200SX echt wel bij aan wat downforce en op de de Nordschleife geen overbodige luxe :)
Is ook niks mis mee qua breedte of hoogte of scherpe punten.
Downforce? Hij mag dan wel (standaard) 124kW hebben, maar je gaat me niet vertellen dat de meneren van Nissan niet de spoiler zijn 'vergeten' wanneer het echt nodig zou zijn geweest.
In 9 van de 10 gevallen is het alleen aesthetically pleasing (waar we zelfs nog over kunnen discussiëren), en de rest is voor de echte high-end auto's.
So far overigens mijn mening.

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swaptor schreef op maandag 04 februari 2008 @ 23:36:
[...]

Downforce? Hij mag dan wel (standaard) 124kW hebben, maar je gaat me niet vertellen dat de meneren van Nissan niet de spoiler zijn 'vergeten' wanneer het echt nodig zou zijn geweest.
In 9 van de 10 gevallen is het alleen aesthetically pleasing (waar we zelfs nog over kunnen discussiëren), en de rest is voor de echte high-end auto's.
Ik zie anders vaak zat trackday BMW E36 M3's met grote spoilers, die toch echt nodig zijn. Waarom heeft BMW die er niet standaard op zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03:53
Faro schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 22:41:
[afbeelding]

Misschien tikje fout, maar ik vind hem bruut :9
[...]

Omdat af-fabriek die auto's voor de openbare weg zijn bedoeld en niet voor het circuit, daarom zit zo'n grote spoiler er niet standaard op. In zijn geval ziet die spoiler er niet ricert maar functioneel uit en gaat het wel degelijk helpen :) en vooral op circuit's.

Verder steekt hij idd niet buiten de auto uit, zeer duidelijk te zien op de 3e foto van de achterkant. Dus geen id waarom hij daar een boete voor gekregen heeft :? Daarbij, als je als voetganger/fietser/brommerrijder/whatever die spoiler weet te raken heb je waarschijnlijk al lichaamsdelen gebroken door andere delen van de carosserie verder naar voren.

Ik ga die spoilert iig niet heel lelijk vinden :)

[ Voor 63% gewijzigd door Knightwolf op 05-02-2008 05:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voorzover ik weet heeft het meer te maken met dat naar voren gerichte vlakken een bepaalde afronding moeten hebben, +/- 10mm of zo. Het is een naar voren gericht vlak als je tegen dat vlak een bol van ongeveer 8-10cm kan houden. Weet de exacte afmetingen niet. Daarom hebben veel van die pimp spoilers zoveel van die ronde vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik denk niet dat ie standaard is, net als die Skyline R33 en vast 1 van deze http://www.skylineclub.nl/index.php?page=11
De Nordschleifen is voor de serieuze rijders, je gaat daar niet daar rijden met een standaard bakkie, ook al doen sommige dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 18:40:
[...]

Ik denk niet dat ie standaard is, net als die Skyline R33 en vast 1 van deze http://www.skylineclub.nl/index.php?page=11
De Nordschleifen is voor de serieuze rijders, je gaat daar niet daar rijden met een standaard bakkie, ook al doen sommige dat wel.
De Touristenfahrten zijn voor iedereen, en zelfs eerder bedoeld voor jan en alleman met de standaard burgerbak dan voor de compleet gemodificeerde ringracers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Afbeeldingslocatie: http://web1549.server19.greatnet.de/flying-snake/images/oben-links-offen.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Afbeeldingslocatie: http://addmorehp.com/wp-content/uploads/2008/02/toyota_corolla_bk1677dq_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://addmorehp.com/wp-content/uploads/2008/02/toyota_corolla_bk1677dq_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://addmorehp.com/wp-content/uploads/2008/02/toyota_corolla_bk1677dq_3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ik ben even vetbaasd over dat rooie ding. Is dat iets van een Skoda ofzo wat op een mislukte BMW moet lijken of een BMW die op een vern**kte Skoda ofo moet lijken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie

Jellabie

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://carbonvision.thomart.nl/pictures/accordonair/02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://carbonvision.thomart.nl/pictures/accordonair/09.jpg

Afbeeldingslocatie: http://carbonvision.thomart.nl/pictures/accordonair/08.jpg

Afbeeldingslocatie: http://carbonvision.thomart.nl/pictures/accordonair/03.jpg
Accord Coupe US Spec
1997
blauwmetalic
apk tot 8-2008

Exterieur:
- Buddyclub Achterbumper
- BCS R34 Voorbumper
- REV Style Sideskirts
- GT Wing
- Klep Strak Gemaakt
- Logo's Verwijderd Rondom
- Antenne Verwijderd
- 18" Lenso Velgen
- 215/35/18 Banden
- Airride FBBS
- Heldere Zijknippers
- Heldere Koplampen
- Ledlichten Achter
- Heldere Knippers Voorzijde
- Japstyle Uitlaat
- Striping

Ice:
- Audio Systems 12" Subwoofer
- 2x Canton Pullmann 16 Cm Composet
- Audison Digitale Condensator
- Audison Accu Klem
- Audison Kabels
- 2x Zonnescherm 8"TFT Schermen
- 2x 5" TFT Schermen Kofferruimte
- JVC Radio/Mp3/DVD-speler
- Ground Zero Versterker
- Blauwe Neon

Interieur:
- Sportstuur
- Witte Tellerplaten
- Tenzo Pook
- 2 Analoge Verlichte Drukmeters Met 2 Drukaanwijzers Per Meter
- Two Tone Leder Interieur (blauw/grijs)
- Blauwe Dakhemel

Motorisch:
- 4-2-1 spruitstuk SRS
- Katvervanger SRS
- Chrome kleppendeksel
- ColdAirIntake TenzoR
- Diverse Delen Blauw Gespoten
- TenzoR Oil Cap
- Neon

auto gaat weg op orginele stalen velgen incl wieldoppen.

extra's:
orginele lampen aanwezig
orginele schokbrekers aanwezig
extra setje skirts perfect passend gemaakt
custom made achterlichten incl 7inch tft
Erg lekker imo en niet fout :)

Hij vraagt er 9000€ voor btw :P

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik weet niet wat ze er precies mee gedaan hebben, maar het is tuning en het is een Smart, maar eigenlijk wel heel cool :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Laatst online: 22:15
Jellabie schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 21:07:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[...]

Erg lekker imo en niet fout :)

Hij vraagt er 9000€ voor btw :P
Vind hem wel fout. Alleen al die cold air intake buis, toen ik die zag :P

Ik bedoel, voor de minder gevorderde autokenner ziet het eruit alsof er een turbo op het blok zit. Mooi niet dus.

Verder dan die nep nos fles achterin, de vermeldingen van neon lampjes en bumpertjes...

Zeker weten dat als er een foto van deze auto "in volle glorie" met alle lampjes en rotzooi aan dat veel mensen hem fouter zouden vinden.

Maar goed, ieder zijn eigen smaak en mening he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie

Jellabie

Topicstarter
Een turbo? Zelfs een minder gevorderde autokenner ziet enkel een CAI en een ander spruitstuk, maar geen turbo.

Nep nos fles? Waar? de luchttank voor zijn hydrolics? of de powercap voor zijn versterker?

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Luchttank voor airride, olietank voor hydraulics ;)

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Laatst online: 22:15
Hydraulik-Phunk schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 22:25:
Luchttank voor airride, olietank voor hydraulics ;)
Sorry, overheen gelezen.

Moet wel zeggen dat hij netjes in de lak staat en interieur ziet er ook leuk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Die meegespoten olievuldop en accuklem doen het hem :O

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:38
Niet mijn smaak, maar 't ziet er wel netjes verzorgd uit allemaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
WFvN schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 20:25:
Ik ben even vetbaasd over dat rooie ding. Is dat iets van een Skoda ofzo wat op een mislukte BMW moet lijken of een BMW die op een vern**kte Skoda ofo moet lijken? :?
Toyota Corolla volgens de url :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:06

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Knightwolf schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 05:16:
[...]

Misschien tikje fout, maar ik vind hem bruut :9

[...]

Omdat af-fabriek die auto's voor de openbare weg zijn bedoeld en niet voor het circuit, daarom zit zo'n grote spoiler er niet standaard op. In zijn geval ziet die spoiler er niet ricert maar functioneel uit en gaat het wel degelijk helpen :) en vooral op circuit's.

Verder steekt hij idd niet buiten de auto uit, zeer duidelijk te zien op de 3e foto van de achterkant. Dus geen id waarom hij daar een boete voor gekregen heeft :? Daarbij, als je als voetganger/fietser/brommerrijder/whatever die spoiler weet te raken heb je waarschijnlijk al lichaamsdelen gebroken door andere delen van de carosserie verder naar voren.

Ik ga die spoilert iig niet heel lelijk vinden :)
Voor zover ik weet mag een spoiler met dergelijke endplates nergen buiten steken, en hij steek wel buiten de bovenste helft van de auto, precies de hoogte waar je o.a. fietsers meer raakt als je ze te dicht passeerd. Daarnaast heeft deze heel waarschijnlijk te scherpe randen.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

m3gA schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 09:11:
[...]

Toyota Corolla volgens de url :)
|:( had ik zelf ook achter kunnen komen.... thanx

Maar ff wat gegoogled:

Afbeeldingslocatie: http://classiccarfair.com/corolla_sedan_rf34_599.jpg

Dit moet het zijn geweest aan de ramen (met name het achterste zijruitje) te zien.

Hoe dan ook, origineel of ge'tuned', in beide gevallen gewoonweg poor excuse for a car :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis

Francis

Kawa Versys 1000

[...]

Fabrikanten steken honderden uren in windtunnel tijd om een spoiler goed te laten werken, paar graden teveel of te weinig en zo'n ding heeft totaal geen nut... je kan mij niet wijsmaken dat een aftermarket spoiler die door sjonnie erop geschroefd is enige nut heeft.... enige wat ding creeert is drag en vast geen downforce.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Francis schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:07:
[...]

Fabrikanten steken honderden uren in windtunnel tijd om een spoiler goed te laten werken, paar graden teveel of te weinig en zo'n ding heeft totaal geen nut... je kan mij niet wijsmaken dat een aftermarket spoiler die door sjonnie erop geschroefd is enige nut heeft.... enige wat ding creeert is drag en vast geen downforce.....
Nja, ze hopen ook flink wat 'drag' van ogen natuurlijk :+

En zeg nou zelf, dit topic is al het levende bewijs dat het flink wat drag heeft (niet zoals ze willen, maar goed :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
[...]

hmmm... ik zie het al voor me... wingless drifters 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet wat ik er van moet vinden:

Afbeeldingslocatie: http://www.barryboys.co.uk/photos12/a9e06cf0b399e57fe2b71b090978c1bb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.barryboys.co.uk/photos12/2be3f4161e138e04d06009237ad5cfaa.jpg

Wel belachelijk veel meters in zijn dash:

Afbeeldingslocatie: http://www.barryboys.co.uk/photos12/b3b9a263e10a98805f0b775b26a14d96.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.barryboys.co.uk/photos12/4e5edcd5743ba0ad5c07f4fb08d03322.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.barryboys.co.uk/photos12/c6849555c01699d36b21373a9d98322e.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis

Francis

Kawa Versys 1000

Om te driften heb je geen spoiler nodig hoor, driften is uitgevonden juist om een gebrek aan grip te compenseren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Niet bij snelheden beneden de 200, maar daarboven wordt het wel anders, zeker tegen of over 300.
Tuurlijk niet iedere spoiler heeft daadwerkelijk effect, de meeste zijn ook voor de show, maar als je er een hebt die ook daadwerkelijk uit de racerij komt dan wordt het wel degelijk downforce.
Bij DTM en BTCC auto's zitten ze er ook niet voor niks op.

Mooi voorbeeldje van show, is weer hierboven met dat achtelijke rode auto'tje :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.barryboys.co.uk/photos12/4bc68e65edd0f353f0b53b65a2af50dd.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.barryboys.co.uk/photos12/19222fe43a5df7a2ad0a17a8646d10e6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quenda
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Quenda

(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 20:11:

[afbeelding]

[afbeelding]
Dat zijn werkelijk de leukste auto's die ik ken O+
In matzwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Francis schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 18:38:
Om te driften heb je geen spoiler nodig hoor, driften is uitgevonden juist om een gebrek aan grip te compenseren....
Nee, ik bedoel niet dat je ze NODIG hebt... maar tis blijkbaar gewoonte om aantal driftcars van een grote spoiler te voorzien ^^

Afbeeldingslocatie: http://www.autospecsltd.com/S15Decals5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.drifting.es/fotos/coches/nissan/z/_tanner-foust-nissan-350z-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.northamptonshire.co.uk/events/SIlverstone_D1_Drift_GP/images/drifting_d1_silverstone043.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.scoobyblog.com/wp-content/uploads/2007/01/teamorange.jpg

... verder mogen ze zo voor de deur neergezet worden. fout of niet

[ Voor 43% gewijzigd door Don3k op 07-02-2008 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Afbeeldingslocatie: http://www.barryboys.co.uk/photos12/b3b9a263e10a98805f0b775b26a14d96.jpg

Doet me aan dit figuur als bestuurder denken:

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/TimesSquare/Arcade/8457/alien.jpg

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Laatst online: 12-09 14:25

Sick Nick

Drop the top!

Tja, die wagens gaan zowieso wel schuin puur op vermogen. Daar gaat die spoiler niks aan veranderen, ziet er gewoon leuker uit ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis

Francis

Kawa Versys 1000

Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 18:53:
[...]

Ook die stoppen ze eerst uren in de windtunnel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 18:53:
[...]

Niet bij snelheden beneden de 200, maar daarboven wordt het wel anders, zeker tegen of over 300.
Tuurlijk niet iedere spoiler heeft daadwerkelijk effect, de meeste zijn ook voor de show, maar als je er een hebt die ook daadwerkelijk uit de racerij komt dan wordt het wel degelijk downforce.
Beneden de 200 niet? Dacht het wel.
Steek met 100 km/u je hand maar es uit het raam. Hou je hand horizontaal vlak en draai dan als een soort vlieguig vleugelklep je hand schuin tov de windrichting en dan de andere kant schuin. En probeer je hand dan eens horizontaal op dezelfde hoogte te houden ;) Voel ook bij hoe weinig graden verdraaiing vanuit horizontaal je al op of neerwaardse druk gaat voelen.

Op de Nürburgring heb je voor goeie performance en laptimes echt wel dikke vleugels nodig, maar je moet een stevige auto hebben wil je boven de 200 komen daaro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

200 halen op de ring is zo moeilijk niet. Wel om nog op tijd te stoppen daarna, als je ineens over de bult downhill gaat recht op een haakse bocht af met vangrail. Rare Duitsers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:56

4x2

lộn xộn quá

Knightwolf schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 09:05:
[...]
Op de Nürburgring heb je voor goeie performance en laptimes echt wel dikke vleugels nodig, maar je moet een stevige auto hebben wil je boven de 200 komen daaro.
Valt best mee, bij schwedenkreuz haal je dat best wel als je een 170pk hebt (en flugplatz fatsoenlijk uit bent gekomen).
Mn 02 met zn 85pk haalde daar ook 170 (de begrenzer in zn 4, evenals onderin de fuchsrohre en nog 2 punten ofzo).
En die teller klopt opvallend goed.
Moet je alleen niet bovenop die bult opeens je gas loslaten :D

[ Voor 21% gewijzigd door 4x2 op 08-02-2008 10:25 ]

leeg

Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.