Wooow, p r a c h t i g ...McBoom schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 11:30:
[afbeelding]
[afbeelding]
De Taunus Coupé/Fastback vind ik mooier
Taunus'en zijn van oorsprong vooral Europese modellen van Ford. (net zoals de focus nu een Europese Ford is die ze in Amerika niet hebben). Dus dan zouden deze hier goed moeten te verkrijgen zijn.
Ford Taunus
Ik vind het zelfs iets hebben van een Mustang. (ok, 'baby' mustang als je wil, of 'saaiere' mustang), maar waarschijnlijk een stuk betaalbaarder. Zeker als je aan deze kant van de plas aan een oude fastback Ford wil sleutelen.
En dat is waarschijnlijk ook de reden dat ik deze Taunus iets vind weghebben van een Mustang. Volgens mij roept iedere fastback wel dat gevoel bij me op. Maar de Taunus heeft ook nog wel een mooie vlakke stoere neus.
Helaas zijn de fastbacks weer het zeldzaamst (net zoals bij de mustang het geval is) en moeten ze, zelfs in slechte staat, blijkbaar nog redelijk wat opbrengen
Te koop: Ford Taunus
Mooi sleutel- en restaureer projectje. Zeker als je het in zwart kan afmaken zoals hierboven. Wat opzoeken op internet zegt me dat je vrij goed engine en transmission mods kan doen... Dan heb je wel een mooie RWD classic met redelijk wat vermogen
If only i had the time/place/money