Jawel dat is juist leuk. Dan zie je de Ring eens van de andere kant. Letterlijk.
Wat is dat voor een auto geweest? Voorkant heeft wel wat weg van een Honda Accord Aerodeck, achterkant lijkt wel op een oude BMW Touring, maar zie er ook nog wel iets van VW Golf II in. Misschien een Honda Golf Touring?
Anoniem: 16963
Een Rover, alleen ben ik niet bekend met de rover types.Lucky-Shirt schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 10:48:
[...]
Wat is dat voor een auto geweest? Voorkant heeft wel wat weg van een Honda Accord Aerodeck, achterkant lijkt wel op een oude BMW Touring, maar zie er ook nog wel iets van VW Golf II in. Misschien een Honda Golf Touring?
Hahaha, hij heeft echt een blik van: "Tsja, het ziet er niet uit nee. En het kost me nog zoveel om te laten spuiten. Waar ben ik aan begonnen?"
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Dat Amerikanen nou alleen ovaaltjes rijdenAnoniem: 4629 schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 09:44:
200 halen op de ring is zo moeilijk niet. Wel om nog op tijd te stoppen daarna, als je ineens over de bult downhill gaat recht op een haakse bocht af met vangrail. Rare Duitsers
Anoniem: 79417
@ Rinaldo:
Idd, leuk onderschrift-foto. Of deze:
"Kut man... kheb dr echt geen zin meer in, rothok"
Idd, leuk onderschrift-foto. Of deze:
Of:Anoniem: 79417 schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 13:31:
"WAT? Ook nog betalen voor de verf?"
"Hoezo verf?!"
[ Voor 5% gewijzigd door Twhomp op 08-02-2008 13:47 ]
Inclusief puike klokjes tegen de A-stijl!Anoniem: 79417 schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 13:10:
Excel tuning
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De turbodruk van zo'n Excel is natuurlijk ook verraderlijk, dus je moet het spul wel goed in de gaten kunnen houden
Punctuality is the politeness of kings
Dat snap ik nooit he. In België hebben de stylers nog een half excuus, namelijk dat een auto die echt snel is stukken duurder in het gebruik is. Maar hier in Nederland... Koop éérst een echte auto en ga er dan iets aan doen als je dat mooi vindt. Maar ook maar een euro aan de styling van een Excel 1.3 uitgeven zou je je rijbewijs moeten kosten

Precies. En ik heb ook heel vaak het idee met die 'tuners' dat ze de auto gaan pimpen die ze toevallig in bezit hebben gekregen. Ze kopen eerst een auto en die moet dan maar gepimpt worden: koop dat eerst een goed pimpbaar platform in plaats van zomaar wat.Stoffel schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 16:18:
Dat snap ik nooit he. In België hebben de stylers nog een half excuus, namelijk dat een auto die echt snel is stukken duurder in het gebruik is. Maar hier in Nederland... Koop éérst een echte auto en ga er dan iets aan doen als je dat mooi vindt. Maar ook maar een euro aan de styling van een Excel 1.3 uitgeven zou je je rijbewijs moeten kosten
But that would be thinking...
http://automaxx.nl/forum/showthread.php?t=8186

die walgelijke botsauto kleur die die heeft uitgekozen ook

[ Voor 38% gewijzigd door Rev! op 08-02-2008 17:30 ]
Ik vind het nog niet eens zo extreem gaar staan om eerlijk te zijn.
Als ie nou een mooie kleur uit zou kiezen, die uitgezakte spoiler weg laat en die idiote vleugeldeuren in de kliko gooit zou het nog best wel iets aardigs kunnen worden.
Jammer vd motorisering, maja, een groot powerfilter en een brulpijp lossen dat wel op
Als ie nou een mooie kleur uit zou kiezen, die uitgezakte spoiler weg laat en die idiote vleugeldeuren in de kliko gooit zou het nog best wel iets aardigs kunnen worden.
Jammer vd motorisering, maja, een groot powerfilter en een brulpijp lossen dat wel op
leeg
Valt best tegen dan. Heb een Vectra 2.5 V6 met idd 170 PK, en op de Ring haal ik _nergens_ de 200.4x2 schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 10:24:
[...]
Valt best mee, bij schwedenkreuz haal je dat best wel als je een 170pk hebt (en flugplatz fatsoenlijk uit bent gekomen).
Mn 02 met zn 85pk haalde daar ook 170 (de begrenzer in zn 4, evenals onderin de fuchsrohre en nog 2 punten ofzo).
En die teller klopt opvallend goed.
Moet je alleen niet bovenop die bult opeens je gas loslaten
- Voorbij Flugplatz richting Schwedenkreuz ging ik haast nooit harder dan 160 vanwege een lelijke hobbel precies onderin de kuil waar je toch al de sterkste neerwaardse G-krachten hebt, maar heb het een keer genegeerd en kwam misschien aan 180-190.
- Onderaan de Fuchs-Röhre hooguit 180, omdat het in dat kleine stukje daar zo stijl naar beneden gaat.
- Als ik Bergwerk goed en snel kan nemen haal ik bij Kesselchen/Klostertal misschien net 160-170. Da's een vrij lang redelijk recht stuk vol gas, maar gaat daar behoorlijk stijl omhoog.
- Vanaf Döttinger Höhe tot aan de slagbomen, het lange rechte stuk, heb ik ooit 1x maar 190 gehaald zover ik me kan herinneren, voor ik weer in de ankers moest voor de parkeerplaats. En aangezien dat laatste niet geweldig is voor de koeling rij ik na de timingbrug meestal een beetje uit, zoals bijna iedereen terecht doet.
Dus je moet al een behoorlijk snelle wagen hebben wil je enkele keren aan de 200 komen, en een erg snelle (circuit)bak om 220+ te doen.
Maar daar gaat het niet om. Het gaat om die downforce van de achterspoiler, dat je daar tussen de 100 en 180 ook al wel degelijk nut van gaat hebben. Onder de 100 waarschijnlijk zelfs nog met een goeie spoiler. En dat je voor het nut van een spoiler écht geen 200+ hoeft te doen.
[ Voor 7% gewijzigd door Knightwolf op 09-02-2008 01:59 ]
Het maakt die lui volgens mij echt geen hol uit met wat voor brakke bak je begint, als je er maar "iets moois" van maakt. OfzoRev! schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 17:29:

En dan de admin die zelf ook een Excel heeft gekocht

Je kunt toch ook gewoon kiezen voor alleen het stylen van je auto? In Nederland mag en kun je toch al bijna nergens meer hard rijden (niet in de randstad iig) en brandstof is al duur zat dus ik kan me die keuze best voorstellen.
Maximum snelheid zegt niks over hoe hard je mag optrekken
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Anoniem: 83328
't is nog een schadeauto ookRev! schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 17:29:

Check de KM stand ook op zijn eerste postRev! schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 17:29:
Zijn de dingen toch wel betrouwbaar
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Uit maar, leid ik af dat hij nulletje teveel heeft denk ikFrancis schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 10:50:
[...]
Check de KM stand ook op zijn eerste post
Zijn de dingen toch wel betrouwbaar
- zo kocht ik hem orgineel met maar 850000 op teller -
Zegt ook wel iets over het niveau van de posters dat het dan ook echt niemand opvaltDon3k schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 11:07:
[...]
Uit maar, leid ik af dat hij nulletje teveel heeft denk ik
Nog nooit iets gehoord van iemand die daar een boete voor heeft gehad of zelfs rbw afgepakt.Anoniem: 4629 schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 10:40:
Artikel 5 wel.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Tijdens de TT van Assen worden er dagelijks genoeg rijbewijzen ingevorderd door mensen die volgas naar de maximum toegestane snelheid accelereren.JT schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 20:00:
[...]
Nog nooit iets gehoord van iemand die daar een boete voor heeft gehad of zelfs rbw afgepakt.
Artikel 5? Zie je vaak genoeg bij wegmisbruikers en soortgelijke programma's. Het is een soort kapstokwet: als je een gevaar op de weg bent (subjectieve term, in te vullen door oom Agent), dan kan je je rijbewijs kwijtraken.JT schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 20:00:
[...]
Nog nooit iets gehoord van iemand die daar een boete voor heeft gehad of zelfs rbw afgepakt.
Op zich zijn er geen regels over acceleratie. Alleen over snelheid. Maar stel nou dat ik zo ontzettend haar wegtrek dat mijn banden spinnen en een hoop rook erbij: dat kan gevaarlijk zijn voor andere weggebruikers (sowieso ben je aso als je dat voor/naast iemand doet die het niet verwacht).
Ik persoonlijk vind het altijd lastig: een motorrijder die een wheelie trekt op een verlaten weg, laat lekker gaan. Diezelfde motorrijder die een wheelie trekt op de snelweg: Oh jee...
Ja ok, dat moet je natuurlijk niet doenAnoniem: 4629 schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 20:02:
Doe het maar eens zodanig dat het gevaar oplevert voor het overige verkeer.
...maar blijkbaar kan het dan ook.Francis schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 20:14:
[...]
Tijdens de TT van Assen worden er dagelijks genoeg rijbewijzen ingevorderd door mensen die volgas naar de maximum toegestane snelheid accelereren.
Zoals hierboven al gezegd door mij: volgas de oprit op, dat levert toch geen gevaar op....zeker niet als je je aan de max snelheid houd iig. Maar blijkbaar kunnen ze je dan ook naaien...Twhomp schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 20:14:
[...]
Artikel 5? Zie je vaak genoeg bij wegmisbruikers en soortgelijke programma's. Het is een soort kapstokwet: als je een gevaar op de weg bent (subjectieve term, in te vullen door oom Agent), dan kan je je rijbewijs kwijtraken.
Op zich zijn er geen regels over acceleratie. Alleen over snelheid. Maar stel nou dat ik zo ontzettend haar wegtrek dat mijn banden spinnen en een hoop rook erbij: dat kan gevaarlijk zijn voor andere weggebruikers (sowieso ben je aso als je dat voor/naast iemand doet die het niet verwacht).
Ik persoonlijk vind het altijd lastig: een motorrijder die een wheelie trekt op een verlaten weg, laat lekker gaan. Diezelfde motorrijder die een wheelie trekt op de snelweg: Oh jee...
Ecodan warmtepomp
Vriend van me heeft een E30 325ix, die haalt dus bij schwedenkreuz iets van 210-215km/u.Knightwolf schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 01:55:
[...]
Valt best tegen dan. Heb een Vectra 2.5 V6 met idd 170 PK, en op de Ring haal ik _nergens_ de 200.
Best een aparte ervaring trouwens, onderin de fuchsrohre gaat het niet veel langzamer, dat is al helemaal verschrikkelijk gaaf (vind het sowieso 1 vd meest indrukwekkende stukken vd baan).
Dat die spoiler trouwens best wel nut kan hebben ben ik zeker met je eens, om ontopic te gaan
leeg
Expres met dik slippende wielen optrekken mag idd niet en kun je zeker een boete voor krijgen. Voornamelijk gebaseerd op het beschadigen van het wegdek.Twhomp schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 20:14:
[...]
Maar zonder te slippen is er mij toch niks over bekend dat je daar een bekeuring voor kan krijgen, zou ik zelfs belachelijk vinden als je hem niet even in z'n toeren mag doortrekken tot de max toegestane snelheid. Je toerenbereik heb je immers niet voor niks. Anders moeten ze maar auto's bouwen die tot maar 3000 rpm max kunnen. Dat slaat natuurlijk eveneens nergens op.
En wanneer ben je een gevaar op de weg met hard optrekken en je dat in dezelfde situatie met ietsje minder hard optrekken ineens niet bent? Beetje raar, heb ik iig nog nooit meegemaakt.
Maargoed, even terug ontopic... wat ik paar weken geleden nog spotte:

Hoewel, deze laatste vind ik niet heel erg fout eigenlijk, op zich nog best netjes.
[ Voor 3% gewijzigd door Knightwolf op 10-02-2008 12:49 ]
Die laatste is niet eens zo heel fout,
Die van me broer is erger
Ik zal daar wel eens een keer foto's van maken
Die van me broer is erger
Dat is geen foute tuning, dat is origineel. (Zoek maar eens op 205 T16)
Doe eens research voordat je een 205je afkraakt
Ik heb het natuurlijk over 2 berichten boven me, het ziet er daar idd niet uit en bij de post boven van me wel.. Ik ken die 2 auto's hierboven
.
Doe eens research voordat je een 205je afkraakt
Ik heb het natuurlijk over 2 berichten boven me, het ziet er daar idd niet uit en bij de post boven van me wel.. Ik ken die 2 auto's hierboven
[ Voor 37% gewijzigd door sky- op 10-02-2008 14:32 ]
don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.
Die blauwe is alleen geen 205 T16 maar een GTI die vroeger als grijs kenteken heeft rond gereden
Op kenteken is het een 205 GTI 1.9 COMMERCIAL namelijk, zie ook z'n achterste zijruitjes. Daar zit staal ipv glas.
Anoniem: 58690
1 dubbele uitlaat was genoeg geweest, ik vraag me af of ie nu nog genoeg druk heeft.Knightwolf schreef op zondag 10 februari 2008 @ 12:42:
[...]
Hoewel, deze laatste vind ik niet heel erg fout eigenlijk, op zich nog best netjes.
Tevens vind ik de vleugel wat te groot, voor de rest wel netjes.
Een T16 zal je ook nooit zien rondrijden, dat is weer heel wat anders en niet eens road legal in NLSick Nick schreef op zondag 10 februari 2008 @ 14:38:
Die blauwe is alleen geen 205 T16 maar een GTI die vroeger als grijs kenteken heeft rond geredenOp kenteken is het een 205 GTI 1.9 COMMERCIAL namelijk, zie ook z'n achterste zijruitjes. Daar zit staal ipv glas.
Die Dimma's zijn GTi's met een wide bodykit
T16
http://www.automobile-sportive.com/guide/peugeot/205t16.php
Druk? Turbodruk? Waterdruk? Gasdruk? WC-stortbak druk?Anoniem: 58690 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 14:53:
[...]
1 dubbele uitlaat was genoeg geweest, ik vraag me af of ie nu nog genoeg druk heeft.
Ecodan warmtepomp
Anoniem: 58690
Tegendruk in de uitlaat, lees maar: http://www.uitlaten.com/uitlaten/uitlaten.htmlJT schreef op zondag 10 februari 2008 @ 17:50:
[...]
Druk? Turbodruk? Waterdruk? Gasdruk? WC-stortbak druk?
Joh, echt waar?Anoniem: 58690 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 18:40:
[...]
Tegendruk in de uitlaat, lees maar: http://www.uitlaten.com/uitlaten/uitlaten.html
Ecodan warmtepomp
Waar moet hij druk verliezen dan? Hij zal er een normaal spruitstuk op hebben zitten met waarschijnlijk ook nog tot aan de achteras een enkele pijp. Deze pijp geeft gewoon een normale tegendruk, en wordt achteraf waarschijnlijk verdeeld over de 2 potten. Dit gaat echt geen of iig nauwelijks tegendruk verminderen vermoedt ik. Verder wat de rest ook al zegt, tegendruk wil je eigenlijk nietAnoniem: 58690 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 14:53:
[...]
1 dubbele uitlaat was genoeg geweest, ik vraag me af of ie nu nog genoeg druk heeft.
En ik moet zeggen dat ik 2x dubbele pijp altijd ERG mooi vind, maakt bijna niet eens uit onder welke auto
[ Voor 8% gewijzigd door Knightwolf op 10-02-2008 22:47 ]
Anoniem: 4629
Ah .. ik kan je hier een verhaaltje over vertellen. Met bijbehorende video zelfsTwhomp schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 20:14:
Je kent vast de video wel vinden waar ik voor het stoplicht een burnout doe (zie sig). Niemand naast me en de persoon achter me filmde dus dat is ook ok. Zelfs het asfalt is ok (naderhand nog eens gecontroleert). Maar rechts voor het stoplicht stond een wat oudere dame te wachten. Die heeft mij voorbij zien komen met het rook uit de wielkasten brakend en een brullende V8. Die stond aan het eind van de weg bij de volgende kruising naast me voor het stoplicht aldaar, en man oh man oh man wat keek ze me aan. Een blik vol uiterste verbazing en vuiligheid. Sorry maar op dat moment moest ik echt hardop lachen terwijl ik daar zat. Mhahaha .. ge-wel-dig gewoon. Masterlijk.
* Anoniem: 4629 veegt traantje weg.
Edit: voor het gemak ff de video er bij geplakt.
Kijk .. dát is wegrijden met een artikel 5 garantie
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 4629 op 11-02-2008 00:22 . Reden: woorden weg? ]
Geweldig 
Ja, dat kan ook gewoon niet wat je daar doet. Nou ja, het kan wel (je deed het namelijk), maar eigenlijk kan het ook weer niet. Niet dat ik het ook niet zou doen...
Ja, dat kan ook gewoon niet wat je daar doet. Nou ja, het kan wel (je deed het namelijk), maar eigenlijk kan het ook weer niet. Niet dat ik het ook niet zou doen...
Gelukkig ben ik wat zuiniger op mijn nieuwe sloffen. Dit was om mijn oude set af te maken.
Hadden ze je nog kunnen pakken op ondeugdelijke banden. Dat is ook redelijk geprijstAnoniem: 4629 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 00:18:
Gelukkig ben ik wat zuiniger op mijn nieuwe sloffen. Dit was om mijn oude set af te maken.
Wat een gedrochten zeg!Anoniem: 16963 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 21:16:
Ben ik nou gek of heeft zit hier traanplaat voor de intercooler? Lijkt me niet echt logisch.
[afbeelding]
TT:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wel makkelijk in de winter, die sneeuwschuivers...

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
Ik heb een vaag vermoeden dat je niet onder de 50 gebleven bentAnoniem: 4629 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 23:14:
[...]
Ah .. ik kan je hier een verhaaltje over vertellen. Met bijbehorende video zelfs
Je kent vast de video wel vinden waar ik voor het stoplicht een burnout doe (zie sig). Niemand naast me en de persoon achter me filmde dus dat is ook ok. Zelfs het asfalt is ok (naderhand nog eens gecontroleert). Maar rechts voor het stoplicht stond een wat oudere dame te wachten. Die heeft mij voorbij zien komen met het rook uit de wielkasten brakend en een brullende V8. Die stond aan het eind van de weg bij de volgende kruising naast me voor het stoplicht aldaar, en man oh man oh man wat keek ze me aan. Een blik vol uiterste verbazing en vuiligheid. Sorry maar op dat moment moest ik echt hardop lachen terwijl ik daar zat. Mhahaha .. ge-wel-dig gewoon. Masterlijk.
* Anoniem: 4629 veegt traantje weg.
Edit: voor het gemak ff de video er bij geplakt.
[video]
Niet alleen die oma... wat zal die gast achter je wel niet gedacht hebben...Anoniem: 4629 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 23:14:
[...]
Maar rechts voor het stoplicht stond een wat oudere dame te wachten. Die heeft mij voorbij zien komen met het rook uit de wielkasten brakend en een brullende V8. Die stond aan het eind van de weg bij de volgende kruising naast me voor het stoplicht aldaar, en man oh man oh man wat keek ze me aan. Een blik vol uiterste verbazing en vuiligheid. Sorry maar op dat moment moest ik echt hardop lachen terwijl ik daar zat. Mhahaha .. ge-wel-dig gewoon. Masterlijk.
[video]

die wist het waarschijnlijk al wel omdat hij al filmde......
+1 ScherpTheJason schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:53:
die wist het waarschijnlijk al wel omdat hij al filmde......
Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!
Vandaag ga ik mijn K&N filter vervangen voor stock
Kijken met hoeveel mijn benzineverbruik omlaag gaat
Zijn er trouwens ook tuning tips voor eco rijden? Minder benzine inspuiten etc etc
ECO rijden interesseert me niet, vind het allemaal opgeblazen media aandacht waar de automobilist financieel voor moet opdraaien. Hoort er iemand nog weleens wat van zure regen? Paar jaar terug een hot item. Oke, stel dat we de wereld iets laten opwarmen: was lekker weer hè van het weekend! Heb ik dan een steentje aan bijgedragen...Don3k schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 07:33:
Vandaag ga ik mijn K&N filter vervangen voor stockKijken met hoeveel mijn benzineverbruik omlaag gaat
Zijn er trouwens ook tuning tips voor eco rijden? Minder benzine inspuiten etc etc
Psst, zure regen is letterlijk een probleem uit het verledenMini Poeper schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 08:13:
[...]
ECO rijden interesseert me niet, vind het allemaal opgeblazen media aandacht waar de automobilist financieel voor moet opdraaien. Hoort er iemand nog weleens wat van zure regen? Paar jaar terug een hot item. Oke, stel dat we de wereld iets laten opwarmen: was lekker weer hè van het weekend! Heb ik dan een steentje aan bijgedragen...
Hadden we 15/20 jaar terug net zo geredeneerd als jij nu doet, dan hadden we waarschijnlijk geen bossen en zandstenen kunstwerken meer over gehad nu...
Ik ben het met je eens dat er soms iets te dramatisch over gedaan wordt, maar dat is de enige manier dat je de massa in beweging kan krijgen. Een ander praktijkvoorbeeld is wel de CFK's en het daarmee samenhangende gat in de ozonlaag. Ook dat lijkt nu vrijwel onder controle.
Het is dus niet heel erg een beetje rekening met je CO2 uitstoot te houden. Ik wil hier niet als heiligboontje optreden (al zou ik dat eigenlijk wel moeten, aangezien ik milieuadviseur voor de Nederlandse overheid ben), ik rij zelf ook een BMW die met moeite net de 1:12 haalt, maar hij staat wel het merendeel van de week stil bij huis. Ritjes die ik makkelijk op de fiets kan doen, doe ik ook op de fiets, en woon-werkverkeer gaat met het OV (ook omdat ik met de auto in het meest gunstige geval wel 5 hele minuten sneller ben, wat eigenlijk alleen in vakanties haalbaar is).
Als je met een simpele ingreep als een luchtfilter vervangen, je verbruik omlaag kan brengen, dan is dat meegenomen. Net als je banden net iets harder oppompen, etc.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
had je ze niet kunnen adviseren om die 135.000 euro in de ontwikkeling van een "schone" accu voor betere elektro autos ipv van een robot die voor je de tank van je auto vol gooit ???deepbass909 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 09:25:
[...]
n (al zou ik dat eigenlijk wel moeten, aangezien ik milieuadviseur voor de Nederlandse overheid ben)
had gekunt, waar het dat ik me niet met dat stukje bezig hou (wat ik wel graag zou willen trouwens)
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
rofl
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Deze is ook lachen.
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3680797
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3680797
TeamBVD
we kunnen hem niet zien want we moeten eerst aanmelden
Google cache:dragon9114 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 19:55:
[...]
we kunnen hem niet zien want we moeten eerst aanmelden
http://64.233.183.104/sea...&hl=nl&ct=clnk&cd=1&gl=nl
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
omg, wat een domme eend

Zie ondertitel

Ha ha ha, zelfs een gans heeft meer hersens dan een sjonnie; had hij het toch maar bij Citta moeten houden.
LOL!!
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
OMG, wat een wanker
En dan een ander n00b noemen 
Priceless

Priceless
Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Rob Lo
Member
90 posts
JAX FL
2000 Jetta VR6/ 1979 Type II Bus
Boost Leak On VR6 « » 10:09 PM 2-11-2008
I just got my car a little bit ago...so i bought a couple gauges...in the picture i just have the boost gauge installed...but there is also an oil temp there now too.
But anyways, How come every time i give it some gas i never go past zero...is there a leak some where...?
Chockomon
Member
2638 posts
Jersey City NJ
1999 Jetta Wolfsburg Edition MKIII (RIP), 99 MKIV GTI VR6
Re: Boost Leak On VR6 (Rob Lo) » « » 10:11 PM 2-11-2008
you realize that the VR6 isn't turbocharged, its naturally aspirated
THERE IS NO BOOST!!!!
Being at 0 is a great thing though because it means you have no vaccuum leaks
--------------------------------------------------------------------------------
FS: 99.5 MKIV Uniblack VW GTI VR6 (Northern NJ)!
FS: MKIV OEM Full Exhaust GTI/2-Door Golf for Cut-out Valence
Rob Lo
Member
90 posts
JAX FL
Re: Boost Leak On VR6 (Chockomon) » « » 10:11 PM 2-11-2008
I thought the Vr6 had the turbos??
Dub_Theory
Member
643 posts
Brewster, NY
03 GLI 24v
» « » 10:12 PM 2-11-2008
is this for real?
louisvanwilker
Member
61 posts
Monson MA
Re: Boost Leak On VR6 (Rob Lo) » « » 10:12 PM 2-11-2008
omggggg
--------------------------------------------------------------------------------
slam it
hairy_sex_beast
Member
368 posts
bloomington mn
2001 VW Jetta VR6 12v
Re: Boost Leak On VR6 (Chockomon) » « » 10:12 PM 2-11-2008
well now since you already have the boost gauge, i suggest you get a turbo.
vlkwturbo07
Member
653 posts
mechanicsburg/altoona PA
02 jetta 1.8t, 05 yamaha yz250F
Re: (Dub_Theory) » « » 10:12 PM 2-11-2008
Quote, originally posted by Dub_Theory »
is this for real?
everything is real in the mk4 forums
CePAvw///
i setuning
PSU
+8015 @ 02vw1.8turbo
get rid of boostin20v '08
Swizz!!
Member
3463 posts
nippon
Cruising the Wangan......driving off into the sunset
» « » 10:12 PM 2-11-2008
lolz epic
The 12v club...t3h m0re 1337 than 24v club: member #1
buy my Work wheels! uber rare! needs some TLC! $380 SHIPPED WITHIN THE 48 STATES!!!!
Hi there. My name is Jose. I've had delusions of grandeur since I was a child.
Chockomon
Member
2638 posts
Jersey City NJ
1999 Jetta Wolfsburg Edition MKIII (RIP), 99 MKIV GTI VR6
Re: (Swizz!!) » « » 10:13 PM 2-11-2008
Quote, originally posted by Swizz!! »
lolz epic
haha i thought the same thing
FS: 99.5 MKIV Uniblack VW GTI VR6 (Northern NJ)!
FS: MKIV OEM Full Exhaust GTI/2-Door Golf for Cut-out Valence
foundubbedriver
Member
2723 posts
chicago ill and chandler az
o5 GTI 1.8T
Re: Boost Leak On VR6 (Rob Lo) » « » 10:13 PM 2-11-2008
rip bear - oct. sixth, two thousand six..
Quote, originally posted by miss gunshy »
4. another name for Porsche Twists= Porsche Cherry Twists (think twizzlers)
haha, thats my birthday - 1983 posts (3.22 posts per day on average)..
Swizz!!
Member
3463 posts
nippon
Re: (vlkwturbo07) » « » 10:13 PM 2-11-2008
Quote, originally posted by vlkwturbo07 »
everything on the internet is for real
fixed for accuracy
buy my Work wheels! uber rare! needs some TLC! $380 SHIPPED WITHIN THE 48 STATES!!!!
AZ_NaTiV
Member
2104 posts
Mesa AZ
2001 Golf GLS 1.8T, '99 EuroVan MV
Re: Boost Leak On VR6 (Rob Lo) » « » 10:14 PM 2-11-2008
AWESOME
fɔlksˌva¢°gən
Rob Lo
Member
90 posts
JAX FL
Re: Boost Leak On VR6 (Chockomon) » « » 10:14 PM 2-11-2008
so then this is just a vacuum leak meter?
Skeil
Member
749 posts
dec ga
I drive a jetta.
Re: (Swizz!!) » « » 10:15 PM 2-11-2008
What the hell?
User Signature
The Elite 24v VR6 Club: Member #138
NVENTIVE INK
--------------------------------------------
theHAGGIS
Member
193 posts
Kennesaw GA
2000 Jetta GLS, with some suspension...and engine bits....
» « » 10:15 PM 2-11-2008
Oh this is rich...lol
"I throw peanuts at old ladies and poke badgers with spoons"
LSinLV
Member
31530 posts
Las Vegas Nevada
I am a Bowels-Einstein Condensate
Re: (theHAGGIS) » « » 10:16 PM 2-11-2008
Larry
Numero Uno, Persona Non-Grata of Vortex
E- Thuggery....because it's a true victim-less crime
I ate the Stig
Dub_Theory
Member
643 posts
Brewster, NY
03 GLI 24v
Re: Boost Leak On VR6 (Rob Lo) » « » 10:16 PM 2-11-2008
Quote, originally posted by Rob Lo »
so then this is just a vacuum leak meter?
you just put yourself ontop of the fail meter.
elements757
Member
6710 posts
From da Future
2032 Honda Celion
» « » 10:17 PM 2-11-2008
Is this serious? where did you plug the sensor into?
Swizz!!
Member
3463 posts
nippon
Re: Boost Leak On VR6 (Dub_Theory) » « » 10:17 PM 2-11-2008
Quote, originally posted by Dub_Theory »
you just put yourself ontop of the fail meter.
no he just needs to advance timing and seafoam it. he'll be boosting fine after that.
Got6
Member
5517 posts
MD
VR6 inside
Re: Boost Leak On VR6 (Rob Lo) » « » 10:17 PM 2-11-2008
I thought the Vr6 had the turbos??
funniest **** ever
HNIC
Buy my wheels.
1.8tizzle
Member
6140 posts
Roanoke, VA
2003 GTi 1.8t
Re: Boost Leak On VR6 (Dub_Theory) » « » 10:18 PM 2-11-2008
i call joke post.......... if not, OP, go do some research.
Myspace
AIM: turbo tizzle
Rob Lo
Member
90 posts
JAX FL
Re: (elements757) » « » 10:18 PM 2-11-2008
Quote, originally posted by elements757 »
Is this serious? where did you plug the sensor into?
what sensor? It's a vacuum line you numbskull...n00b...
Nf Vdub
Member
170 posts
Ct
1999.5 Jetta VR6
Re: Boost Leak On VR6 (1.8tizzle) » « » 10:18 PM 2-11-2008
oh man
If you can imagine it, you can create it.
If you can dream it, you can become it.
Quote, originally posted by tekstepvr6 »
300 whp on a vrt is like foreplay with a porn star, just a step away from glory.
ClubDownforce
Member
475 posts
Dubuque Ia
2002 Reflex Silver Jetta GLS 1.8T
Re: (elements757) » « » 10:19 PM 2-11-2008
Club Ethanol
LSinLV
Member
31530 posts
Las Vegas Nevada
I am a Bowels-Einstein Condensate
Re: (ClubDownforce) » « » 10:19 PM 2-11-2008
find this under the hood, then connect the vaccum line to it.
Larry
Numero Uno, Persona Non-Grata of Vortex
E- Thuggery....because it's a true victim-less crime
I ate the Stig
Rob Lo
Member
90 posts
JAX FL
» « » 10:19 PM 2-11-2008
why would this be a joke post? I'm asking a simple question here...all i have figured out so far is my vacuum leak gauge is working correctly.
dashrendar
Moderator
11805 posts
Little Rock Ar
2002 Jetta 1.8T, 2000 Jolf GLS 1.8T
Re: (Rob Lo) » « » 10:20 PM 2-11-2008
what sensor? It's a vacuum line you numbskull...n00b...
I dont think I would be calling him the noob.
anyways, this one is done.
©
-Dash
"ScArE BeAr MafIa"
███WetDub ███
Quote, originally posted by UberDub18t »
Dash invented the double
TeamBVD
WTF @ injectie .. je hoeft dat hele forum niet hiernaatoe te kopieren
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
@INjectie: je mag idd wel ff sigs enzo weghalen. Maareh...

Ecodan warmtepomp
Anoniem: 30670
Wel een v12 met dubbele turbo er in
. 950pk en +1000nm... Dat is wel gaan met die banaan.
Dudeinjectie schreef op vrijdag een hoop gelul
[...]
echt
Ik zou me eerder afvragen wat je benzineverbruik OMHOOG zal gaan.Don3k schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 07:33:
Vandaag ga ik mijn K&N filter vervangen voor stockKijken met hoeveel mijn benzineverbruik omlaag gaat
Sinds ik met m'n Vectra het complete stock-luchtinlaat traject heb vervangen door een K/N 57i filter is hij duidelijk zuiniger geworden.
hij loopt dus armer?
De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel
Mss wel betere vullingsgraad waardoor hij iets minder gas hoeft te geven 
Qua vermogen wil het wel eens net wat minder zijn. Ligt er echt aan hoe het verder onder de kap zit. Sowieso moet je de lucht wel van een koele plek halen zonder al te veel bochten.
Qua vermogen wil het wel eens net wat minder zijn. Ligt er echt aan hoe het verder onder de kap zit. Sowieso moet je de lucht wel van een koele plek halen zonder al te veel bochten.
Die Top Secret Supra is idd de shit
Vaak bu'j te bang!
Yay, uitslag... trip groningen- rotterdam, 500km totaal bespaar ik 10 liter met stock filter. Met de K&N mag ik op te terugweg alweer tanken, maar nu kan ik nog paar dagen erna doorrijdenKnightwolf schreef op zondag 17 februari 2008 @ 02:03:
[...]
Ik zou me eerder afvragen wat je benzineverbruik OMHOOG zal gaan.
Sinds ik met m'n Vectra het complete stock-luchtinlaat traject heb vervangen door een K/N 57i filter is hij duidelijk zuiniger geworden.
Nee hoor, met stock filter klinkt motor zelfs harder en zwaarder. Dit is allemaal gemeten met 100km/h. Het gaat hier wel om een inleg vervangingsfilter.Anoniem: 4629 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 16:52:
Of je blijft nu van je rechterpedaal af omdat het geluid toch deels weg is.
ontopic:

Ben alleen gecharmeerd van de velgen!
verkeerde topic
[ Voor 96% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 17-02-2008 19:27 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Die zal een leuke draaicirkel hebben en erg comfortabel rijden. Zelfs met airride.
Ik vind het wel een mooie kleur bruin. Alleen niet op een Golf.
Ik vind het wel een mooie kleur bruin. Alleen niet op een Golf.
[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 4629 op 17-02-2008 20:43 ]
Vind 't voor een Golf wel gaaf. Netjes gedaan, en gewoon goed, radical. Niet van dat halve werk.
Alleen gechipped naar 280 pk, wat dus betekend dat het koppel rond de 400nm komt te liggen (gezien de waardes die alle chippers geven) is toch echt teveel voor je DSG. Wordt in ieder geval sterk afgeraden, ook door de chippers zelf.
Ik vind hem persoonlijk best wel erg netjes
De Nederbelg !
Anoniem: 37526
Het snelst dat deze auto zal rijden is 6 kilometer per uur, als hij van de auto-ambulance naar de automaxx beurs word gerold.Wom schreef op zondag 17 februari 2008 @ 21:13:
Alleen gechipped naar 280 pk, wat dus betekend dat het koppel rond de 400nm komt te liggen (gezien de waardes die alle chippers geven) is toch echt teveel voor je DSG. Wordt in ieder geval sterk afgeraden, ook door de chippers zelf.
D'r staat anders wel 34K op de teller. Niemand die weet of dat allemaal uit een vorig leven is.
Waarom dan de 2800 euro (heb de offerte hier ook liggenAnoniem: 37526 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 21:14:
[...]
Het snelst dat deze auto zal rijden is 6 kilometer per uur, als hij van de auto-ambulance naar de automaxx beurs word gerold.
Ik moet wel zeggen dat ik het erg knap vind wat ze tegenwoordig met chiptuning kunnen doen. Ik reed laatst in een gechipte Alfa 156 1.9 JTD, en het verschil tussen voor en na was fenominaal! Dat doen "wij" toch een stuk beter dan die domme Amerikanen die overal maar turbo's en superchargers op smijten.
Het is een andere benadering, maar chiptuning heeft ook het beste effect bij turbomotoren. Dus zonder turbo's zou chiptuning lang niet zo effectief zijn.Anoniem: 37526 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 21:29:
Ik moet wel zeggen dat ik het erg knap vind wat ze tegenwoordig met chiptuning kunnen doen. Ik reed laatst in een gechipte Alfa 156 1.9 JTD, en het verschil tussen voor en na was fenominaal! Dat doen "wij" toch een stuk beter dan die domme Amerikanen die overal maar turbo's en superchargers op smijten.
Ehm...op een 156JTD is ook een turbo gemonteerd om er wat beters van te maken dan een sneue standaarddiesel...Wij doen dus hetzelfde.Anoniem: 37526 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 21:29:
Gok eens waar de T van JTD voor staat?stefijn schreef op zondag 17 februari 2008 @ 21:36:
[...]
Ehm...op een 156JTD is ook een turbo gemonteerd om er wat beters van te maken dan een sneue standaarddiesel...
Ik bedoel enkel dat Amerikanen overal maar gigantische turbo's op zetten, en niet effectief met de motor om gaan. Zoals de sneue 430PK uit de 6.2 liter V8 Corvette Coupe.
Het is netjes gedaan, dat zeker. Behalve andere uitlaat en software zit er zo te zien ook een andere intercooler op. Die Polo lampen staan ook mooi en bruin vind ik mooi op een Golf, maar overall is het overdone.
Ach ja, sommige houden van een showauto anderen van een rijdersauto.
Ik ben meer gecharmeerd van zoiets.
Gedistingeerd uiterlijk, maar toch onderscheidend, maar onderhuids is het een bom!
Gedistingeerd uiterlijk, maar toch onderscheidend, maar onderhuids is het een bom!

Geqxon je praat poep. PK's zijn niet alles. Zeker niet tegen de meerprijs van een europees equivalent.
Verder mag jij met alle plezier eens proberen om met ron91 benzine zo veel meer uit het blok te halen.
Echt waar .. praat aub niet van die onzin.
Verder mag jij met alle plezier eens proberen om met ron91 benzine zo veel meer uit het blok te halen.
Die heeft overigens ook een DSG bak, maar die is wel "ietsje" gemodificeerdMini Poeper schreef op zondag 17 februari 2008 @ 21:52:
Het is netjes gedaan, dat zeker. Behalve andere uitlaat en software zit er zo te zien ook een andere intercooler op. Die Polo lampen staan ook mooi en bruin vind ik mooi op een Golf, maar overall is het overdone.
[afbeelding]
Maarja, 400pk op je voorwielen.. Jeroen Dik mag dan wel de traction control herschreven hebben, het lijkt me toch echt wel teveel van het goeie.
Vind je? Amerikanen hebben nog altijd wel gigantische turbo's en enorme cilinderinhouden nodig om PK's te verkrijgen, als ik het vergelijk met Duitse automobielen.Anoniem: 4629 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 21:56:
Geqxon je praat poep. PK's zijn niet alles. Zeker niet tegen de meerprijs van een europees equivalent.
Dit topic is gesloten.