Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Dat beeld blijft niet echt hangen want vroegah had niemand CD"s (wel illegale radio's). Maar weer een WO2-edit zetten.
De RIAA zal vast fout zijn enzo, maar als je WO2 erbij moet slepen om de fout aan te wijzen is de argumentatie zwak.
G-Tus in 'nieuws: Nokia sluit deal met Universal voor gratis muziek'
Dit is duidelijk een -1:
Verwijderd in 'nieuws: Nokia sluit deal met Universal voor gratis muziek'
En dit's een dubbelpost (-1 dus):
Evo155 in 'nieuws: Peru bestelt 260.000 Olpc's'
Een poging om grappig te zijn (is het echter imho niet): 0 of -1?
Niekoesj in 'nieuws: Peru bestelt 260.000 Olpc's'
[ Voor 21% gewijzigd door Bor op 04-12-2007 20:43 ]
scherpzinnige opmerkingen zijn blijkbaar ook niet meer gewenst? enfin, ik heb de achterliggende gedachte maar verwoord in een andere reactie: crisp in 'nieuws: Onderzoek: '98 procent van alle e-mail is spam''
Misschien was mijn reactie toch gewoon te vaag en leek het daardoor teveel op een FiPo
[ Voor 10% gewijzigd door crisp op 05-12-2007 01:12 ]
Intentionally left blank
Verwijderd
Echter, nu zag ik 'n -1.5 afwijking voor deze reactie in de hele Gamespot editor topic.
Waarom is deze post +2?? Goed.. misschien is mijn 0 te conservatief.. ik ben namelijk de enige..
Of mis ik nu dingen?
“A day can really slip by when you're deliberately avoiding what you're supposed to do.”
true, het was wel erg abstractVerwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 01:24:
Ja, wat verwacht je dan?Die eerste post zegt alleen maar "op naar de 100". De gedachtengang die je in je tweede post geeft, wordt hier niet door getriggerd. Dat "op naar de 100" zegt alleen maar dat het getal 98 bijna 100 is, en eventueel dat dat een mooi rond getal is.
Intentionally left blank
Hiernaast heeft deze meneer toch écht gelijk, al had 'ie er misschien een bronnetje bij kunnen geven.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Die jij hebt aangedragen 0'etjes.(maakt trouwens niet uit of hij gelijk heeft of niet. verder vind ik hem niet vervelend etc)
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
@Double_D
Tja... die post is een beetje een moeilijk geval. De +2 komt uit de redenatie dat een dergelijke persoonlijke ervaring bijzonder relevant en informatief is voor de discussie over het artikel. En voor zoiets is uiteraard geen bronvermelding mogelijk.
Probleem is natuurlijk dat je zoiemand maar op z'n woord moet geloven... Nou, voor een berichtje op Tweakers ben ik daar wel toe bereid.
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2007 09:58 ]
http://gathering.tweakers...message/29193924#29193924Double__D schreef op woensdag 05 december 2007 @ 01:50:
Zo nu en dan, voor de zelfreflectie.. kijk ik wel es naar m'n modperfomance. En meestal, als ik 'n ietwat grote afwijking zie, > 0.7, dan kan ik me doorgaans wel vinden in de uiteindelijke moderatie.. hoppa.. leermoment!!
Echter, nu zag ik 'n -1.5 afwijking voor deze reactie in de hele Gamespot editor topic.
Waarom is deze post +2?? Goed.. misschien is mijn 0 te conservatief.. ik ben namelijk de enige.., maar toch. Het is 'n nette post, maar in principe niet meer dan 'n hear-say verhaal, zonder bron. Daarna nog 'n alinea over hoe het er bij de meeste bedrijven aan toe zou gaan.. maar weer... geen bron of link om het verhaal aannemelijker te maken.
Of mis ik nu dingen?
Daar is dat al besproken
When you only live once, try not to die?
Ah... 'n topic voor +2 posts.. handig!arne schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:05:
[...]
http://gathering.tweakers...message/29193924#29193924
Daar is dat al besproken
“A day can really slip by when you're deliberately avoiding what you're supposed to do.”
(overigens heeft ie nu 55x +2 en verder niks, dus er is wat gewijzigd
Sorry voor de verwarring, ik bedoelde de '+3', terwijl mijn bovenbuurman de andere +2 bedoelde... Daarom klopt mijn statement ook niet meer helemaal...
[ Voor 31% gewijzigd door FreezeXJ op 05-12-2007 15:52 ]
"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn
DexterBelgium in 'nieuws: SAP komt met zakelijke iPhone-software'
Deze heeft geen meerwaarde. Het enige wat ie doet is "bron?" roepen en de rest doet niet terzake.
Als ik wordt weggemod op een topic als apples-bestelling-led-blacklights-nieuw-bewijs-voor-subnotebook en andere lui kunnen ongestraft hun zpelvaudten neerschrijven (en dan heb ik het niet over Olaf maar over mensen die reageren) word ik wel eens een beetje moedeloos hoor......
[edit]@Kixtart
Merci, ik ga ook verder niet in op spelfouten. De rest van mn post had ik er binnen 20 seconden achteraan getimmerd en toen was ik voor zover ik kon nagaan nog niet gemodereerd.
Ik reageer heel weinig normaliter, maar als ik dan eens een losse opmerking maak en zoiets gebeurt, zie ik nog minder de zin van reageren.
Bedankt voor je luisterend oor.
[ Voor 31% gewijzigd door dragunova op 05-12-2007 16:42 ]
does the pope shit in the woods? is a bear catholic?
Andere die hierop doorgaan heb ik -1 gegeven, behalve deze:
CrazyJoe in 'nieuws: 'Apple's bestelling led-backlights nieuw bewijs voor subnotebook'' (is namelijk een onschuldig grapje)
[ Voor 35% gewijzigd door Kixtart op 05-12-2007 16:35 ]
☻/
/▌
/ \
Jouw post had je zelfs al in [offtopic] tags geschreven, dus ik snap niet waarom je het vreemd vindt dat je weggemod bent? Ik heb gezien dat je reactie daarna ge-edit hebt, dus ik zou een 0 nu wel terecht vinden. Maar wat je in je originele post had staan hoort niet in een reactie thuis, maar in het spelfoutentopic in FA.dragunova schreef op woensdag 05 december 2007 @ 16:31:
Hallo en goedemiddag.
Als ik wordt weggemod op een topic als apples-bestelling-led-blacklights-nieuw-bewijs-voor-subnotebook en andere lui kunnen ongestraft hun zpelvaudten neerschrijven (en dan heb ik het niet over Olaf maar over mensen die reageren) word ik wel eens een beetje moedeloos hoor....
Ik zie verder trouwens daar niemand onterecht op 0 staan, in dat draadje.
Dat stond er in eerste instantie niet bij nee. Ik laat mijn -1 moderatie dus ook staan.Kixtart schreef op woensdag 05 december 2007 @ 16:33:
Gewoon niet ingaan op spelfouten. Ik heb wel een 0 gekozen, omdat je verder ook nog net genoeg ontopic post. (of stond dit er in 1e instantie niet bij? )
Inderdaad, hij poogt er een "leuke" grap van te maken, die mag inderdaad op 0Andere die hierop doorgaan heb ik -1 gegeven, behalve deze:
CrazyJoe in 'nieuws: 'Apple's bestelling led-backlights nieuw bewijs voor subnotebook'' (is namelijk een onschuldig grapje)
☻/
/▌
/ \
Ik had mn post in offtopicmopde gezet omdat het niet direct betrekking heeft op topic maar op titel.RoD schreef op woensdag 05 december 2007 @ 16:38:
[...]
Jouw post had je zelfs al in [offtopic] tags geschreven, dus ik snap niet waarom je het vreemd vindt dat je weggemod bent? Ik heb gezien dat je reactie daarna ge-edit hebt, dus ik zou een 0 nu wel terecht vinden. Maar wat je in je originele post had staan hoort niet in een reactie thuis, maar in het spelfoutentopic in FA.
Dat er een spelfoutentopic is wist ik niet, zal eens op zoek gaan.
Prettige avond verder.
does the pope shit in the woods? is a bear catholic?
Dan had je kunnen verwachten dat je een -1 offtopic had kunnen krijgen. In ieder geval zijn dergelijke dingen niet erg gewenst op de FP. Als iedereen zijn gevonden spelfouten in een reactie zou posten zou dat behoorlijk wat vervuiling opleveren. Het is immers ook niet interessant om te lezen, niemand heeft er wat aan, behalve de auteur van het artikel. Daarom is het het handigst dat je dat in het spelfoutentopic meldt, waar de mensen met knopjes het zullen verbeteren.dragunova schreef op woensdag 05 december 2007 @ 16:45:
[...]
Ik had mn post in offtopicmopde gezet omdat het niet direct betrekking heeft op topic maar op titel.
Ik snap dat je post zonder kwade bijbedoelingen was en het daarom vreemd kan zijn dat je een -1 ongewenst bij je post ziet verschijnen terwijl je goede bedoelingen had.. maar dit is dus (naar mijn persoonlijke mening) de reden.
Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 24Dat er een spelfoutentopic is wist ik niet, zal eens op zoek gaan.
InsgelijksPrettige avond verder.
d4damager in 'nieuws: 'Apple's bestelling led-backlights nieuw bewijs voor subnotebook''
Waarom een -1?
[ Voor 3% gewijzigd door RoD op 05-12-2007 17:02 ]
Fixed
Gewoon een onschuldige vraag imho
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
Ramon in 'nieuws: Windows en x86 steeds populairder voor servers'
Non-experts: -0.2
Experts: 0.4
/me : -1
Afwijking -1.4
Dit is toch niet meer dan een -1 waard? Iemand uitschelden voor troll lijkt me niet bepaald 'gewenst' op de FP. Het interessante is dat de experts het met een 0.4 hoger waarderen dan de newbie-mods. Als ik niet gemod had zou het waarschijnlijk zelfs een 0.5 zijn geweest.
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
Wat mij betreft dat is absoluut geen -1 waard. Alle windows server gebruikers als onnadenkend uit te schelden, is inderdaad een troll. En dat mag best gezegd worden.
Verwijderd
Je *zou* het eventueel nog kunnen opvatten als op de man spelen zonder verder wat toe te voegen, of een zinloze kreet. Ik vind zowel een 0 of een -1 gerechtvaardigd.Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 18:12:
@DOT
Wat mij betreft dat is absoluut geen -1 waard. Alle windows server gebruikers als onnadenkend uit te schelden, is inderdaad een troll. En dat mag best gezegd worden.
Zouden er nog wat mensen naar RoD in 'nieuws: Creative lanceert mediaspeler met 32GB flashgeheugen' kunnen kijken? Heb nog maar één moderatie ontvangen en heb niet het idee dat er nog mensen langs het draadje lopen.
Degene die op mij reageert: GENETX in 'nieuws: Creative lanceert mediaspeler met 32GB flashgeheugen' is ook nog verstoten van moderaties.
[ Voor 4% gewijzigd door RoD op 05-12-2007 18:20 ]
Verwijderd
1
2
3
| --- (verborgen) +-- Wat een troll!!! +- (verborgen) |
Nou, erg zinvol hoor...
Verwijderd
De mogelijkheid tot inklappen van een thread zou ook best prettig zijn... Misschien komt dat nog eens...
Seth_Chaos in 'nieuws: Dell pakt uit met speciale World of Warcraft-notebooks'
Op zich verpakt hij het dan ook wel in een net verhaal maar opmerkingen als "Als je films of tv kijkt maar games voor kleine kinderen vindt heb je een plaat voor je kop." en "Als dat je weerhoudt zo'n laptop te kopen heb je pas echt geen leven." komen mij niet echt vriendelijk over richting de voorafgaande post (die trouwens netjes op -1 staat).
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
dikke vette flame en staat op een 0.8! Waarschijnlijk omdat hij iemand die iets negatiefs over de site zei afkankerde, maar dit is en blijft een troll
Deze reactie mag naar de -1. Totaal offtopic, en bevat allerlei generalisaties. Verder ontstaat er daarna een offtopic-discussie waarin nog een aantal reacties niet op de juiste score staan.
Verwijderd
Ben ik met je eens, -1 gegeven.RoD schreef op donderdag 06 december 2007 @ 01:25:
dinoballz in 'nieuws: Eve Online breidt uit en krijgt facelift'
Deze reactie mag naar de -1. Totaal offtopic, en bevat allerlei generalisaties. Verder ontstaat er daarna een offtopic-discussie waarin nog een aantal reacties niet op de juiste score staan.
-1, dit gaat natuurlijk nergens over..
Zie nieuws: Microsoft probeert marktaandeel flashversie XP te vergroten
Verwijderd
Dannydekr in 'nieuws: Microsoft praat over IE8 zonder details vrij te geven'RoD schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:02:
FicoF in 'nieuws: Microsoft praat over IE8 zonder details vrij te geven'
-1, dit gaat natuurlijk nergens over..
deze ook niet
Hij vindt zijn taalgebruik hier wel netjes
Dannydekr in 'nieuws: Microsoft praat over IE8 zonder details vrij te geven'
daar onstaat dus een hele discussie over, mss moet Danny nog leren, dat hij, als hij serieus genomen wil worden,, zich wat anders moet uitdrukken.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2007 12:56 ]
Duidelijke -1 wat ik er ook voor heb gegeven.
maar je kan ook wel heel erg overdrijven:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2333985
Buiten dat het sowieso een -1 is omdat het een flame is + hij zeurt over moderatie + zwaar offtopic. Tja, eigenlijk alles wel
Nu is het probleem dat hij alleen maar dat soort reacties in dat topic heeft. Ze eindigen allemaal in dat hij de VS haat.
Moet duidelijk nog wat linken leren hier....
@ Bor de Wollef: hoe krijg je het nou voor elkaar om naar je eigen reactie binnen het artikel te linken?
En voor de rest: de 'naam' en 'topic' linkjes ken ik ook niet echt ofzo.
[ Voor 21% gewijzigd door Arne op 06-12-2007 12:51 ]
Gewoon -1. Dit is voor niemand interessant, het is onleesbaar en geflame.arne schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:48:
Ik weet dat je niet geacht wordt te modereren adhv spelling,
Buiten dat het sowieso een -1 is omdat het een flame is + hij zeurt over moderatie + zwaar offtopic. Tja, eigenlijk alles wel
Nu is het probleem dat hij alleen maar dat soort reacties in dat topic heeft. Ze eindigen allemaal in dat hij de VS haat.
shadow_tj in 'nieuws: Amerikaanse regering steunt Riaa in zaak tegen filesharer'
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
Ook -1 gegeven mn vanwege het geklaag over de moderaties en de onzinige argumentatiestructuur.arne schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:48:
Ik weet dat je niet geacht wordt te modereren adhv spelling,
Verwijderd
In de US kennen ze wel degelijk taakstraffen dus -1 gegevenKixtart schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:52:
Deze is de enige die ik wel vind meevallen van hem:
shadow_tj in 'nieuws: Amerikaanse regering steunt Riaa in zaak tegen filesharer'
Foutje van hem. Vind ik niet de rede voor een -1.Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:53:
[...]
In de US kennen ze wel degelijk taakstraffen dus -1 gegeven
Ik snap niet precies wat je vraagt, maar:arne schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:48:
...knip...
offtopic:
Moet duidelijk nog wat linken leren hier....
@ Bor de Wollef: hoe krijg je het nou voor elkaar om naar je eigen reactie binnen het artikel te linken?
En voor de rest: de 'naam' en 'topic' linkjes ken ik ook niet echt ofzo.
Linkjes naar eigen (of andere) reacties krijg je door op het datum stuk van de reactie te klikken en dan de url te kopieren.
Ohw, i get it.
Op de reactie klikken->bovenaan staat een nummer->terug gaan en #r_<nummer> achter de url zetten.
[ Voor 17% gewijzigd door Kixtart op 06-12-2007 13:08 ]
☻/
/▌
/ \
Dan heeft hij gewoon ongelijk. Dat is geen reden voor een -1, dergelijke reacties horen op 0. Al vind ik wel dat zijn schrijfstijl behoorlijk vervelend leest.Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:53:
[...]
Verwijderd
ok, hij had zich natuurlijk even op de hoogte kunnen stellen voor hij iets ging roepen(/0ff topic er wordt bv vaak gezegd dat in NL mild gestraft wordt, dit is niet juist als je de feiten bekijkt en de netto straftijd vergelijkt)RoD schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:59:
[...]
Dan heeft hij gewoon ongelijk. Dat is geen reden voor een -1, dergelijke reacties horen op 0. Al vind ik wel dat zijn schrijfstijl behoorlijk vervelend leest.
Het is niet de bedoeling dergelijke "mee eens / niet mee eens" of "waar / niet waar" moderaties te doen. Indien jij van mening bent of weet dat iets niet waar is kun je dat in een post duidelijk maken.Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:53:
[...]
Verwijderd
okBor de Wollef schreef op donderdag 06 december 2007 @ 13:06:
[...]
Het is niet de bedoeling dergelijke "mee eens / niet mee eens" of "waar / niet waar" moderaties te doen. Indien jij van mening bent of weet dat iets niet waar is kun je dat in een post duidelijk maken.
Overigens vind ik de info die je hier geeft wel interessant.
Vraag me af waarom deze op -1 moet staan. Ik vind het een onschuldig geintje.
☻/
/▌
/ \
Ook die eindigd in een "ik haat de VS" variant.Kixtart schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:52:
Deze is de enige die ik wel vind meevallen van hem:
nog bedankt trouwens
Zal het de volgende keer eens uittesten
[ Voor 9% gewijzigd door Arne op 06-12-2007 15:17 ]
Np, misschien is er wel een simpelere manier. Maar dit werkt iig al
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
ik ook, heb een 0 gegeven, waar de reactie inmiddels ook op staatRoD schreef op donderdag 06 december 2007 @ 13:58:
NeoMe in 'nieuws: Microsoft praat over IE8 zonder details vrij te geven'
Vraag me af waarom deze op -1 moet staan. Ik vind het een onschuldig geintje.
Dat is inderdaad de snelste manier.Ik snap niet precies wat je vraagt, maar:
Linkjes naar eigen (of andere) reacties krijg je door op het datum stuk van de reactie te klikken en dan de url te kopieren.
Het ging me er om dat hij er zo netjes uit zag, als in: " 'gebruikersnaam' in 'topicnaam' ". Maar daar heb ik al een antwoord op van kixtart. Alleen nu had jij opeens ergens een link naar jouw post in de gehele thread (op de FP, op GoT kan ik dat ook nog wel
Dat laatste had ik juist een antwoord op... Das nog veel mooier imho
[ Voor 10% gewijzigd door Arne op 06-12-2007 16:27 ]
Wellicht dat mensen het als offtopic zien. Ik vind het in elk geval een nulletjeSebazzz schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 09:04:
Waarom staat deze op een -1? Sebazzz in 'nieuws: Mark Rein: UT3 draait met opzet langzamer op PS3'
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit
Het is in dat topic geheel offtopic, waardoor het wanneer het op zich stond een -1 is. Nu was het alleen een reply (binnen 7 min, moet kunnen voor zo'n post) op een (imho duidelijke FP) reactie die begon over dat dat logisch was omdat een pc meer performance zou hebben. Om die reden is het voor mij ook een 0. Wanneer het in een topic over pc VS console stond zou het eventueel nog wel hoger mogen.Sebazzz schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 09:04:
Waarom staat deze op een -1? Sebazzz in 'nieuws: Mark Rein: UT3 draait met opzet langzamer op PS3'
bassie in 'nieuws: Passief gekoelde 8800GT blijkt goede kachel'
☻/
/▌
/ \
Sjah in 'nieuws: PS3 goed voor driekwart totale aantal blu-ray-spelers'
maar waarom op -1? De user haalt eigen ervaringen aan om zijn voorspelling kracht bij te zetten. Gewoon een nulletje, lijkt me?
De reply daaretegen staat wel op 0:
danielkraak in 'nieuws: PS3 goed voor driekwart totale aantal blu-ray-spelers'
Dit terwijl afgesloten wordt met

Meerwaarde? Lijkt mij eerder een 0. Meer een grap dan serieus.
Die zijn naar mijn ogen ook beide een 0, je kan ze niet ongewenst noemen.Edmin schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 21:39:
Deze post is geen hoogstandje:
Sjah in 'nieuws: PS3 goed voor driekwart totale aantal blu-ray-spelers'
maar waarom op -1? De user haalt eigen ervaringen aan om zijn voorspelling kracht bij te zetten. Gewoon een nulletje, lijkt me?
De reply daaretegen staat wel op 0:
danielkraak in 'nieuws: PS3 goed voor driekwart totale aantal blu-ray-spelers'
Dit terwijl afgesloten wordt mettegen user 1. Moet dit geen -1 zijn?
Nog eentje dan:
SuperDre in 'nieuws: Brein gaat achter Torrentspy, Mininova en Btjunkie aan'
Lijkt mij een 0. Zit toch zeker een kern van waarheid in. Ik denk dat hij is weggemod omdat veel mensen het hier niet mee eens zijn.
[ Voor 13% gewijzigd door CoolGamer op 07-12-2007 23:25 ]
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Het is imo wel een relevante grap, en die mogen in sommige gevallen wel op +1. Al weet ik niet of ik nu aan het meningmodden ben aangezien ik em zelf wel grappig vindt.TheCoolGamer schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 23:02:
RocketKoen in 'nieuws: Overheid VS overweegt creëren van 'Copyright Cops''
Meerwaarde? Lijkt mij eerder een 0. Meer een grap dan serieus.
Mooi en scherp, +1 imo
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Superdre is fel tegenstander van alles wat illegaal is (of lijkt in zijn ogen). Meestal kan hij het nooit zo goed verwoorden zoals hier dus nu mag ie wel op 0 blijven staan. (meestal gaat hij voor de -1 lijkt het wel)Nog eentje dan:
SuperDre in 'nieuws: Brein gaat achter Torrentspy, Mininova en Btjunkie aan'
Lijkt mij een 0. Zit toch zeker een kern van waarheid in. Ik denk dat hij is weggemod omdat veel mensen het hier niet mee eens zijn.
En dan doodleuk een +2 krijgen?
[ Voor 6% gewijzigd door wildhagen op 08-12-2007 13:57 ]
Virussen? Scan ze hier!
Nu staat hij ook op -1, het was natuurlijk ook bedoeld als persoonlijke aanval en natuuurlijk niet als reactie op alle grappen die onder andere in de PU worden gemaakt over zijn inkomen. Ik heb natuurlijk ook echt foto's van hem met een satanische grijns en uitpuilende broekzakken.

[ Voor 31% gewijzigd door Groever op 08-12-2007 20:28 ]
Op de persoon aanvallen zonder onderbouwing (in de vorm van linkjes) doe je maar op GoT in het daarvoor bedoelde topic!
Ik heb dan ook -1 gekozen.
[ Voor 16% gewijzigd door Kixtart op 08-12-2007 16:50 ]
☻/
/▌
/ \
Virussen? Scan ze hier!
Misschien dat je nog eens kritisch naar je eigen post moet kijken, het liefst alsof je hem niet zelf hebt geschreven en nu voor het eerst leest. Dan kan je waarschijnlijk wel begrijpen waarom iedereen die reageert op jouw post hier er niet meer dan -1 voor over heeft.
Als je iets met humor probeert te doen dan moet je dit nooit te langdradig maken. Daardoor raken mensen het overzicht kwijt en dus ook de grap. Better luck next time!
Verwijderd in 'nieuws: Gratis softwarefirewalls voor Windows onder de loep' : -1 gezien de argumenten boven de post ook al voorbij gekomen zijn en weer onderuit geschoffeld zijn. Eigenlijk niet meer dan een dubbelpost met een negatieve toonzetting.
Deze post: bozotheclown in 'nieuws: Gratis softwarefirewalls voor Windows onder de loep' vind ik meer een 0 dan de +1 waar hij nu op staat. Het zijn elders behandelde argumenten aangevuld met on onderbouwde meningen / verwachtingen die als feit worden neergezet.
Wat betreft die eerder aangedragen post: ik heb er ook een -1 voor gegeven. Ik vind het een aardig onleesbaar en niet grappig stuk welke geen toevoeging bied in de thread.
Andere posts die ik tegen kwam:
-1 in mijn ogen:
Fatal Mind in 'meuk: HWMonitor 1.0.5.8' : onnodige oneliner.
Verwijderd in 'meuk: HWMonitor 1.0.5.8' : onnodige oneliner.
Misschien +1:
serhat in 'meuk: HWMonitor 1.0.5.8' : nuttige en interessante info.
[ Voor 42% gewijzigd door Bor op 08-12-2007 20:25 ]
Duidelijke -1 ja.
Virussen? Scan ze hier!
Valt me idd ook al op dat er dit weekend wel erg weinig gemod word, er zijn newsposts waar de helft niet gemod is. Zelfs die Brein-thread, wat toch wel uitzonderlijk genoemd mag worden, meestal vliegen daar de vlammetjes in het rond.
Voordeeltje is dat er dan ook vrij einig echte mismods zijn imho, althans geen die zo erg zijn dat die hier gemeld zouden moeten worden.
Virussen? Scan ze hier!
☻/
/▌
/ \
Als ik tijd heb mod ik redelijk wat. De rest van de tijd check ik voornamelijk de mismods die gemeld worden.
Hij post op de frontpage exact hetzelfde als in dit topic: Comodo optimaliseren.
Eigenlijk vind ik de comodo specifieke vraag niet echt helemaal ontopic.
Reacties hierop zouden zelfs van toevoegende waarde kunnen zijn.
De opzet van de reactie is echter ook niet zo scherp en cross-posten is natuurlijk ook niet toegestaan.
Voorlopig krijgt ie een 0 tenzij iemand een overtuigende reden geeft voor een -1
Hij zet op de frontpage een vraag neer die niet echt relevant is naar het onderwerp, lijkt mij gewoon nogal offtopic een -1 dus, voor irrelevante vragen kan je altijd een topic posten of zoeken en dan lijkt mij de FP niet echt een geschikte plek.KoW schreef op zondag 09 december 2007 @ 15:51:
Het is off-topic, maar ook weer niet erg genoeg voor een -1.
Reacties hierop zouden zelfs van toevoegende waarde kunnen zijn.
De opzet van de reactie is echter ook niet zo scherp en cross-posten is natuurlijk ook niet toegestaan.
Voorlopig krijgt ie een 0 tenzij iemand een overtuigende reden geeft voor een -1
Dat is ook mijn mening. Hiernaast is het gewoon een crosspost. De enige relevantie in de post is dat het ook over een personal firewall gaat. Voor de rest schat ik in dat het antwoord niet direct interessant is voor een ander. De poster geeft daarvoor gewoon veel te weinig info (en het probleem word veroorzaakt door een slechte configuratie of niet weten hoe een config te maken).SniperFox schreef op zondag 09 december 2007 @ 16:18:
[...]
Hij zet op de frontpage een vraag neer die niet echt relevant is naar het onderwerp, lijkt mij gewoon nogal offtopic een -1 dus, voor irrelevante vragen kan je altijd een topic posten of zoeken en dan lijkt mij de FP niet echt een geschikte plek.
Ik neig sterk naar een -1.
Edit: -1 uitgedeeld o.a. vanwege de crosspost.
Wat vinden jullie van deze oneliner?
Synch in 'meuk: jv16 PowerTools 2007 1.7.0.422'
-1 wat mij betreft. Maak er dan tenminste een nette post van.
De reactie erop is in mijn ogen een 0 en geen +1 waar ie nu op staat.
TheBorg in 'meuk: jv16 PowerTools 2007 1.7.0.422'
[ Voor 20% gewijzigd door Bor op 09-12-2007 16:55 ]
Vind ik ook. Meestal worden ervaringen over een product toch wel gepost als je even wacht.Bor de Wollef schreef op zondag 09 december 2007 @ 16:29:
Wat vinden jullie van deze oneliner?
Synch in 'meuk: jv16 PowerTools 2007 1.7.0.422'
-1 wat mij betreft. Maak er dan tenminste een nette post van.
Ondanks het een antwoord op de vraag is, heeft het niet echt meerwaarde. Ik denk dat een 0 daarvoor goed is.Bor de Wollef schreef op zondag 09 december 2007 @ 16:29:
De reactie erop is in mijn ogen een 0 en geen +1 waar ie nu op staat.
TheBorg in 'meuk: jv16 PowerTools 2007 1.7.0.422'
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Dat is eigenlijk ook het mooie van dit systeem: iedereen kan er aan gaan op het moment dat hij/zij tijd heeft.
Hulde voor de (pro)mods
Ik heb ook het gevoel dat het steeds beter loopt
[ Voor 7% gewijzigd door Kixtart op 10-12-2007 00:00 ]
☻/
/▌
/ \
Vandaag de hele dag gesnowboard.. nu nog effe 'n paar threads langs en dan is 't morgen weer 'n nieuwe dag.
Hulde.Kixtart schreef op zondag 09 december 2007 @ 23:59:
Trouwens een berichtje van Bor maar ook namens mij, thnx allemaal
Hulde voor de (pro)mods
Ik heb ook het gevoel dat het steeds beter loopt
Beware missmodders.
Vindt deze twee zelf geen +1 waard, meer een 0.
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2340427
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2340042
Terwijl ik dit wel een +1 waard vindt.
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2340518
En dit moet uiteraard een -1tje zijn.
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2340596
[ Voor 3% gewijzigd door Kixtart op 10-12-2007 10:39 ]
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
Artikel op Externe Seagate harddisks op Linux. (nieuws: Externe Seagate harddisks hebben problemen onder Linux)
Daar komt eerst een twintigtal reacties over of OS-X nou wel of niet Linux is... Daar krijg ik sterk de neiging al die reacties -1 te geven. Is niet alleen totaal offtopic, maar ook verschrikkelijk irritant. Maar het voelt niet goed om zoveel -1's uit te delen... Wat is jullie mening?
storend offtopic is -1.
Vooral wanneer er verder naar onder wel iets ontopic / nuttigs gemeld wordt. Anders worden de goede reacties namelijk al snel niet gelezen, iets wat niet de bedoeling kan zijn.
☻/
/▌
/ \
Dit topic is gesloten.