haha
jep, ik bekijk altijd alles wat hier langs komt. 't is goed voor je afwijking, en je leert er wat van (motivaties van andere modders)
Verwijderd in 'nieuws: Openbaar aanklager: p2p-zaken van Riaa deels onwettig'
De RIAA een mafiabende noemen gaat wat ver. -1 imo.
De RIAA een mafiabende noemen gaat wat ver. -1 imo.
Eens, verder is het toch geen nuttige reactie.
☻/
/▌
/ \
Toch typisch dat-ie zojuist van een expert (zo te zien) een +1 gehad heeft.... ding hoort simpelweg op de -1 thuis.
Virussen? Scan ze hier!
Nog steeds 0. Een expertmod heeft +2 gemod... zo vermoed ik.Dirk schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 22:28:
[...]
FicoF in 'nieuws: Microsoft geeft preview van update voor Windows Mobile' is daarmee nog steeds geen +2 of zelfs maar een +1 waard. -1 vindt ik een hele nette score hiervoor.
Ik vind een 0 goed. Gewoon een grapje.
Het maakt verder niks uit of het een expert was, zij hebben toch een kleinere afwijking dus dat zou dan vanzelf wel goedkomen.
Het maakt verder niks uit of het een expert was, zij hebben toch een kleinere afwijking dus dat zou dan vanzelf wel goedkomen.
☻/
/▌
/ \
Over ongewenst gesproken, valt daar het mensen uitschelden voor 'nazi' ook onder? Zo ja, kan er misschien eens een mailtje naar de poster van deze reactie gestuurd worden dat dit soort Fok!-reacties hier niet helemaal de bedoeling zijn.... en al helemaal niet in deze context.
En iig de reactie op -1, want nog los van die nazi-beschuldiging is het zo zwaar offtopic dat het niks toevoegt, en de toon is ook niet bepaald wat je noemt normaal te noemen.
En iig de reactie op -1, want nog los van die nazi-beschuldiging is het zo zwaar offtopic dat het niks toevoegt, en de toon is ook niet bepaald wat je noemt normaal te noemen.
[ Voor 3% gewijzigd door wildhagen op 01-12-2007 15:48 ]
Virussen? Scan ze hier!
Natuurlijk is het ongewenst, misschien zelfs nog onder ongewenst. Van mij mag hij ook een waarschuwing krijgen hiervoor.
☻/
/▌
/ \
eens. En ik snap ook niet zo goed op wie hij nu zo boos reageert. Normaal gesproken verwacht je een voorganger die dan iets ergs zegt, maar ook dit is niet het geval.wildhagen schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 15:48:
Over ongewenst gesproken, valt daar het mensen uitschelden voor 'nazi' ook onder? Zo ja, kan er misschien eens een mailtje naar de poster van deze reactie gestuurd worden dat dit soort Fok!-reacties hier niet helemaal de bedoeling zijn.... en al helemaal niet in deze context.
Gewoon dus een idiote reactie waar minimaal een waarschuwing op moet volgen. Ik vind een medetweaker direct nazi noemen heel erg.
Verwijderd in 'nieuws: Google geeft gegevens 'lasterlijke' blogger aan Israëlische justitie'
Dit vind ik een vrij onschuldige enigzins offtopic reactie.
Verwijderd in 'nieuws: Google geeft gegevens 'lasterlijke' blogger aan Israëlische justitie'
Deze is misschien niet vriendelijk tegen zijn voorgangers, maar dat is niet verboden op tweakers. Als hij zijn stuk net iets beter had opgebouwd, had het zeker een +1 van mij gekregen. Nu is het een ruime nul voor mij.
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit
Verwijderd
Die eerste had ik een -1 gegeven, maar toch maar naar een 0 overgegaan. Het is inderdaad slechts wat schreeuwerig, niet meteen een -1 waard. Die laatste vind ik ook een 0. Hij maakt z'n punt niet zo duidelijk, waardoor het niet veel meer kan worden.
Verwijderd
nou ja zeg! waar gaaat dit over, stuitendwildhagen schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 15:48:
van dezelfde auteur, van hetzelfde niveau
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2324166
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2320996
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2007 19:48 ]
Er hebben er ook aardig wat die reactie een +1 of 0 gemod. Maar daarentegen denk ik dat een -1 een betere score hiervoor is. (link)PcDealer schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 15:39:
[...]
Nog steeds 0. Een expertmod heeft +2 gemod... zo vermoed ik.
Deze reactie vind ik op -2 horen.wildhagen schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 15:48:
[ Voor 4% gewijzigd door CoolGamer op 01-12-2007 19:44 ]
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Ik heb geloof ik liever dat de auteur lekker Manhunt gaat spelen....Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 19:39:
[...]
nou ja zeg! waar gaaat dit over, stuitend
van dezelfde auteur, van hetzelfde niveau
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2324166
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2320996
Dat is een grapje waar jij naar toe linkt.TheCoolGamer schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 19:41:
[...]
Er hebben er ook aardig wat die reactie een +1 of 0 gemod. Maar daarentegen denk ik dat een -1 een betere score hiervoor is. (link)
Zie de mod-handleiding: deze horen op nul. (en als je hem erg leuk vind zelfs op +1)
Geef eens een reden waarom het op -1 thuis hoort.
Dat is zo overduidelijk een grapje dat zelfs de meest verstokte anti-humorist dat nog wel kan inzien. lekker op 0 laten staan (heb ik ook gedaan)
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Mijn excuses voor de late reactie, maar het moge duidelijk zijn dat die Chris hier niet thuishoort.
Verwijderd
Kijk meteen ook even naar deze discussiemet TGoC, vlgns mij horen ze beiden niet thuis hierecteinascidin schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 21:47:
Mijn excuses voor de late reactie, maar het moge duidelijk zijn dat die Chris hier niet thuishoort.
De discussie hoort thuis in de PM van beide personen. Die mensen mogen best hier zijn, althans zover ik in kan schatten. De discussie heeft alleen niets met tweakers te maken, dus die moeten ze prive gewoon voeren (of op andere sites).Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 22:06:
[...]
Kijk meteen ook even naar deze discussiemet TGoC, vlgns mij horen ze beiden niet thuis hier
Verwijderd
Mja, je Gallery ervoor gebruiken kan ik nou niet meteen als de grootste misdaad zien. Het is de bedoeling dat je daar een beetje persoonlijk praat. Hoeft geen bepaald topic te zijn. Je ziet op een Gallery-page wel vaker persoonlijke reacties op offtopic reacties in FP-artikelen.
Wat deze offtopic reactie nog steeds op 0 doet is mij een raadsel.
Jeroen73 in 'nieuws: Nieuwe MSN-client laat chatters spim rapporteren'
Jeroen73 in 'nieuws: Nieuwe MSN-client laat chatters spim rapporteren'
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Volgens mij hoort deze reactie gewoon op de -1 thuis, wegens compleet off-topic (het gaat niet over wie wat submit of wat waar thuishoort), en klagen over moderaties.
Idem voor een aantal van de reacties hierop trouwens.
Idem voor een aantal van de reacties hierop trouwens.
Virussen? Scan ze hier!
philotra in 'nieuws: 'Nvidia plant nieuwe top-gpu D9E voor februari''
De hele reactie is een quote, hoort uiteraard niet op +1 thuis.
Lijkt me een gewone 0 idd. Dit is niet meer dan wat copy/paste-werk. Zo kan ik ook wel de hele FP volposten.
Virussen? Scan ze hier!
GENETX in 'nieuws: Asus zet nieuwe micro-pc op de markt'
+1 waard? ik heb al 0 gegeven.
Idem: Verwijderd in 'nieuws: Asus zet nieuwe micro-pc op de markt'
+1 waard? ik heb al 0 gegeven.
Idem: Verwijderd in 'nieuws: Asus zet nieuwe micro-pc op de markt'
[ Voor 18% gewijzigd door Goodielover op 02-12-2007 16:28 . Reden: nog één toegevoegd ]
Joost in 'nieuws: Artiesten beginnen rechtszaak om kopieerheffing'
Meerwaarde? Het staat notabene zo'n beetje in het artikel.
i-chat in 'nieuws: Artiesten beginnen rechtszaak om kopieerheffing'
Er staan nogal wat ongewenste verwensingen in. Dat in combinatie met het feit dat er qua inhoud weinig boeiends in staat, maakt het voor mij een -1.
Er staan nogal wat ongewenste verwensingen in. Dat in combinatie met het feit dat er qua inhoud weinig boeiends in staat, maakt het voor mij een -1.
[ Voor 35% gewijzigd door RoD op 02-12-2007 17:04 ]
ik vind ze beide gewoon een nul waard. De 2e vind ik wel mee vallen. Het is wel een vrij typisch Nederlands (lees: ik snap niet dat iemand zijn reactie niet gewoon kan typen in het nederlands, ipv achterbuurtlands..), maar verder vind ik het niet schokkend.RoD schreef op zondag 02 december 2007 @ 16:58:
Joost in 'nieuws: Artiesten beginnen rechtszaak om kopieerheffing'
Dat ligt er net aan. Qua beloning is deze post hooguit een nul. Het enige eigen werk is het ctrl-c ctrl-v werk. Maar tegelijk dient het modsysteem er ook voor dat mensen ervoor kunnen kiezen welke posten interessante informatie bevatten. Wat dat betreft hoort deze post daar wel bij.SniperFox schreef op zondag 02 december 2007 @ 13:36:
philotra in 'nieuws: 'Nvidia plant nieuwe top-gpu D9E voor februari''
Dus ik vind een +1 zeker te verdedigen.
[ Voor 27% gewijzigd door Quacka op 02-12-2007 17:22 ]
Die eerste vind ik ook een nul ja. Bij die tweede vind ik dit taalgebruik:Quacka schreef op zondag 02 december 2007 @ 17:18:
[...]
ik vind ze beide gewoon een nul waard. De 2e vind ik wel mee vallen. Het is wel een vrij typisch Nederlands (lees: ik snap niet dat iemand zijn reactie niet gewoon kan typen in het nederlands, ipv achterbuurtlands..), maar verder vind ik het niet schokkend.
terweil ik dan ook nog eens moet lezen dat MIJN geld al jaren opgehokt ligt in de kluis van een afpersings-organisatie...
...niet acceptabel.wat mij betreft kan deze flut-artiest iig de ziektes krijgen...
'De ziektes krijgen' wordt door veel mensen spreekwoord-achtig gebruikt.
En als je het wel letterlijk neemt, dan kan je nog zeggen dat hij die artiest de griep toewenst.
Over Brein. Tja. Het gaat inderdaad wel ver, maar anderzijds gebruiken ze tactieken die lijken op afpersing. Als je dit niet doet, dan doen wij dit. En het is een feit dat de organisatie te laks is geweest met de uitkering van gelden.
Begrijp me goed: een -1 kan je inderdaad best verdedigen. Ik vind het niet zo interessant om er echt moeilijk om te doen. En aangezien er al 180 reacties in dat draadje staan, mogen we best wat strenger modden. En echt veel interessants brengt hij niet.
En als je het wel letterlijk neemt, dan kan je nog zeggen dat hij die artiest de griep toewenst.
Over Brein. Tja. Het gaat inderdaad wel ver, maar anderzijds gebruiken ze tactieken die lijken op afpersing. Als je dit niet doet, dan doen wij dit. En het is een feit dat de organisatie te laks is geweest met de uitkering van gelden.
Begrijp me goed: een -1 kan je inderdaad best verdedigen. Ik vind het niet zo interessant om er echt moeilijk om te doen. En aangezien er al 180 reacties in dat draadje staan, mogen we best wat strenger modden. En echt veel interessants brengt hij niet.
Als iemand meldt dat een flutartiest de ziektes kan krijgen, dan vat ik dat op als regelrechte flame. Misschien niet de meest ernstige, maar desalniettemin wel een flame.
een flutartiest is het overigens wel, want ik heb nog nooit van die zangeres gehoord. Maar goed de post staat inmiddels op -1RoD schreef op zondag 02 december 2007 @ 18:27:
Als iemand meldt dat een flutartiest de ziektes kan krijgen, dan vat ik dat op als regelrechte flame. Misschien niet de meest ernstige, maar desalniettemin wel een flame.
Die hele draad is het bekijken waard, wat niet zo gek is gezien het onderwerp. Genoeg wat omlaag gemod moet worden, want te hoog en dan niet alleen wat naar -1 moet maar genoeg wat onterecht op +1 staat.
Dat is een mening.Quacka schreef op zondag 02 december 2007 @ 19:02:
[...]
een flutartiest is het overigens wel, want ik heb nog nooit van die zangeres gehoord. Maar goed de post staat inmiddels op -1
Overigens heb ik er ook nog nooit van gehoord
Dus iedereen waar je nog nooit van gehoort hebt is een flutartiest? Dan is de muziek er sinds jouw geboorte aardig op vooruit gegaan, of niet?Quacka schreef op zondag 02 december 2007 @ 19:02:
[...]
een flutartiest is het overigens wel, want ik heb nog nooit van die zangeres gehoord. Maar goed de post staat inmiddels op -1

When you only live once, try not to die?
Ik heb van een hoop artiesten heus wel gehoord. Maar deze artiest heeft wel geteld 1 cd gemaakt en nog wel pas geleden. Dus het is gewoon een flutartiest naar mijn mening.arne schreef op maandag 03 december 2007 @ 01:39:
[...]
Dus iedereen waar je nog nooit van gehoort hebt is een flutartiest? Dan is de muziek er sinds jouw geboorte aardig op vooruit gegaan, of niet?
Iemand die net komt kijken. Ik heb dus wel even wikipedia geopend toen ik het bericht las....
Omdat iemand nog niet van een artiest heeft gehoord is het een flutartiest? Beetje vage / kortzichtige stelling vind ik.Quacka schreef op zondag 02 december 2007 @ 19:02:
[...]
een flutartiest is het overigens wel, want ik heb nog nooit van die zangeres gehoord.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Over kortzichtig gesproken....Bor de Wollef schreef op maandag 03 december 2007 @ 12:38:
[...]
Omdat iemand nog niet van een artiest heeft gehoord is het een flutartiest? Beetje vage / kortzichtige stelling vind ik.

Persoonlijk vind ik dat mijn reactie niet op een -1 hoort te staan aangezien ik iemand help (terwijl hij dat zelf kan vinden...). Het gaat om :
Outerspace in 'nieuws: Square Enix brengt Odin Sphere naar Europa'
en van een collega: Verwijderd in 'nieuws: Square Enix brengt Odin Sphere naar Europa'
Wie o wie kan mij een heldere uitleg geven waarom dit een -1 is?
en van een collega: Verwijderd in 'nieuws: Square Enix brengt Odin Sphere naar Europa'
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
geen idee. Ik vind het een eenvoudige nul.Outerspace schreef op maandag 03 december 2007 @ 13:16:
Persoonlijk vind ik dat mijn reactie niet op een -1 hoort te staan aangezien ik iemand help (terwijl hij dat zelf kan vinden...). Het gaat om :
Dat kan ik niet 
Ik vind ze beide een 0. De vragensteller had dit ook zelf kunnen doen, maar jullie hoeven er geen -1 voor te krijgen. Jullie zijn gewoon behulpzaam en verder is het niet vervelend en niet offtopic voor mij.
Ik vind ze beide een 0. De vragensteller had dit ook zelf kunnen doen, maar jullie hoeven er geen -1 voor te krijgen. Jullie zijn gewoon behulpzaam en verder is het niet vervelend en niet offtopic voor mij.
☻/
/▌
/ \
Ik vind het ook geen +1 of een -1 waard. Ik weet hoe het spelletje werkt, alleen krijg ik dat ding zelf niet omhoog
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Tja, maar dat maakt het nog niet offtopic of kortzichtig. Zeker niet omdat je min of meer dezelfde stelling vlak voor mijn post nog eens herhaald. Beetje jammer.Quacka schreef op maandag 03 december 2007 @ 12:44:
[...]
Over kortzichtig gesproken....(je loopt 38 minuten achter)
Ben het met Bor de Wollef eens, ook al liep hij 59 minuten achter 
Dat je veel artiesten kent is nog steeds niet echte een tegenargument voor mijn punt:
Sinds jouw geboorte is de muziek er in jouw ogen kennelijk flink op vooruit gegaan. Daarvoor had je namelijk nog van geen enkele artiest gehoord, dus waren het allemaal flutartiesten.
Dat je veel artiesten kent is nog steeds niet echte een tegenargument voor mijn punt:
Sinds jouw geboorte is de muziek er in jouw ogen kennelijk flink op vooruit gegaan. Daarvoor had je namelijk nog van geen enkele artiest gehoord, dus waren het allemaal flutartiesten.
Lekker belangrijk of het een flut-artiest is of niet. Die hele laatste zin maakt het een -1
Ik geloof niet dan "de ziektes krijgen" ooit positief gebruikt wordt en daarom zie ik ook niet waarom een 0 gerechtvaardigd zou zijn.
Het woordje 'flut' zou voor mij iig geen reden zijn om een bepaalde reactie omlaag te modden, maar op deze manier dus wel.
Ik geloof niet dan "de ziektes krijgen" ooit positief gebruikt wordt en daarom zie ik ook niet waarom een 0 gerechtvaardigd zou zijn.
Het woordje 'flut' zou voor mij iig geen reden zijn om een bepaalde reactie omlaag te modden, maar op deze manier dus wel.
[ Voor 6% gewijzigd door Kixtart op 03-12-2007 14:34 ]
☻/
/▌
/ \
Je mist het punt, arne.arne schreef op maandag 03 december 2007 @ 14:18:
Ben het met Bor de Wollef eens, ook al liep hij 59 minuten achter
Hoe kan iemand die welgeteld 1 cd heeft gemaakt (bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Ricky_Koole) nu iets zeggen over illegaal downloaden.
Dat ik in 1e instantie er niet bij heb geschreven dat ik eerst heb gezocht wie Ricky Koole was, voor ik mijn mening heb bepaald dat het een flutartiest is, is misschien een foutje, maar we hebben het hier over mismodden en niet over weinig geslaagde zangeresjes.
Laat iemand eerst eens zorgen dat hij/zij wat albums uitbrengt.
Wellicht was het wel beter met haar carriere gegaan als wat meer mensen haar cd hadden gedownload: Dan hadden mensen haar tenminste gekend.
Als ik een nieuwsbericht zou lezen over de zanger "Nat King Cole", dan zou ik ook denken WTF is Nat King Cole? Maar na het openen van wikipedia zou ik dat niet meer gezegd hebben http://nl.wikipedia.org/wiki/Nat_King_Cole. (en mijn ouders waren wellicht nog niet eens geboren toen die man op zijn top stond)
En waarom vind jij dat de beste Ricky Koole wel een topartiest is? Want het is erg makkelijk om iemand anders aan te vallen...
Maar goed, kunnen we het nu weer hebben over mismodden?
De volgende vraag ik me van af wat ik hiermee moet:
TIGER79 in 'nieuws: Telecomwaakhond VS wil maximum aantal klanten kabelaars beperken'
Hij begint redelijk on topic maar zijn edit gaat steeds verder van de richting. Bedoelt hij met tweakers nou de pagina of de mensen die hier komen?
Wat wordt dit 0 of -1?
In dat hele topic moet trouwens goed worden opgelet.
TIGER79 in 'nieuws: Telecomwaakhond VS wil maximum aantal klanten kabelaars beperken'
Hij begint redelijk on topic maar zijn edit gaat steeds verder van de richting. Bedoelt hij met tweakers nou de pagina of de mensen die hier komen?
Wat wordt dit 0 of -1?
In dat hele topic moet trouwens goed worden opgelet.
Waarom zou iemand met 1 cd daar meer over kunnen of mogen zeggen dan iemand met 10cd's op naam? Mogelijk is de impact voor iemand met slechts 1 cd veel groter dan voor een super artiest met 10+ albums op naam.Quacka schreef op maandag 03 december 2007 @ 14:43:
[...]
Hoe kan iemand die welgeteld 1 cd heeft gemaakt (bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Ricky_Koole) nu iets zeggen over illegaal downloaden.
@Quacka: Niemand zal zeggen dat zij een geweldige, ondergewaardeerde artieste is maar om meteen iemand als flut te beschouwen is weer het andere uiterste. Daar gaat het om.
Natuurlijk gaat het over mismodden dus als iemand dan een +1 krijgt omdat hij/zij het over een flutartiest heeft dan is er duidelijk gemismod/ gemeningmod.
Goed taalgebruik en duidelijke uitleg voorkomt een hoop problemen. Als jij dus zegt dat iemand een flutartiest zou zijn omdat je er nooit van hebt gehoord dan vraag je om commentaar. Dat heb je dus duidelijk ook in grote getallen gekregen. Zoals je verder ook ziet wordt dit soort dingen juist opgepakt door de ProMods. Ergens zit er in ons iets wat graag een onderbouwd betoog ziet ipv een ononderbouwde mening.
Verder doe je hier goed je best dus zal niemand erover vallen als je eens een steekje laat vallen.
Natuurlijk gaat het over mismodden dus als iemand dan een +1 krijgt omdat hij/zij het over een flutartiest heeft dan is er duidelijk gemismod/ gemeningmod.
Goed taalgebruik en duidelijke uitleg voorkomt een hoop problemen. Als jij dus zegt dat iemand een flutartiest zou zijn omdat je er nooit van hebt gehoord dan vraag je om commentaar. Dat heb je dus duidelijk ook in grote getallen gekregen. Zoals je verder ook ziet wordt dit soort dingen juist opgepakt door de ProMods. Ergens zit er in ons iets wat graag een onderbouwd betoog ziet ipv een ononderbouwde mening.
Verder doe je hier goed je best dus zal niemand erover vallen als je eens een steekje laat vallen.
Ik probeer alleen maar te melden dat een onbekende artiest niet bij voorbaat een flutatiest is. Ook ik heb nog nooit van hem gehoort, maar dat geeft mij nog niet het recht een oordeel te vellen over zijn kwaliteiten. Wanneer jij je aangevallen voelt wanneer je daar op gewezen word, is dat jouw probleem.En waarom vind jij dat de beste Ricky Koole wel een topartiest is? Want het is erg makkelijk om iemand anders aan te vallen...
Er zit trouwens ook nog iets tussen een topartiest en een flutartiest in he
Bij FP artikel wordt dit niet op de FP gewaardeert maar alleen in FA. Hier vind ik het echter gewoon een 0, absoluut niet lager. Bij deze staat hij dan ook op 0.
Dankje, ongewenst vond ik ook wat overdreven.arne schreef op maandag 03 december 2007 @ 15:39:
Bij FP artikel wordt dit niet op de FP gewaardeert maar alleen in FA. Hier vind ik het echter gewoon een 0, absoluut niet lager. Bij deze staat hij dan ook op 0.
It takes one to know one...
Het volgende topic heeft meer -1 dan 0 moderaties (wel terecht):
nieuws: Samsung start volgend jaar met gddr5-productie
Als je je gemiddelde nog op peil wil houden???!!!!!
nieuws: Samsung start volgend jaar met gddr5-productie
Als je je gemiddelde nog op peil wil houden???!!!!!
Mja, dit is het mismoderatietopic.. niet het zoek-hier-reacties-om-je-gemiddelde-op-peil-te-houden-topic. Zo geef je wel een beetje het verkeerde signaal imo.
Ik zal voor de afwisseling eens over mijn eigen reactie beginnen:
deze om precies te zijn.
Ik weet dat het niet meer dan een 0 is, maar 14x -1 (als enige moderaties) vind ik toch ook lichtelijk overdreven.
deze om precies te zijn.
Ik weet dat het niet meer dan een 0 is, maar 14x -1 (als enige moderaties) vind ik toch ook lichtelijk overdreven.
Ik zie er eigenlijk ook geen -1 in. Nulletje gegeven.
Wat doen we hier mee?
Een goed opgebouwd betoog, wat mij betreft minstens +1. maar:
Verpest het voor mij toch wel eigenlijk.Als jij met je hoofd in je reet blijft zitten zul je een land als India dus nooit accepteren als niet-babanenrepubliek.
offtopic:
thx RoD
thx RoD
Die flamebait maakt het tot een nul, simpel. Zonder die flame had-ie van mij een +1 gehad.
Virussen? Scan ze hier!
Dan ook nog een vraag van mijn kant: wat doen we met deze reactie?
Ik vind de vergelijking (puntje 2) tussen Galileo en bijkomende straling en Auschwitz en Mengele wel zo zwaar ongepast. En dan vind ik dat nog mild uitgedrukt. Als je zoiets trekt zit er imho toch ook een draadje bij je los? Of je weet niet wat Auschwitz was en/of wie/wat Mengele was...
Edit: oeps, dit was bedoeld als edit/aanvulling op mijn vorige past. Mea maxima culpa....
Ik vind de vergelijking (puntje 2) tussen Galileo en bijkomende straling en Auschwitz en Mengele wel zo zwaar ongepast. En dan vind ik dat nog mild uitgedrukt. Als je zoiets trekt zit er imho toch ook een draadje bij je los? Of je weet niet wat Auschwitz was en/of wie/wat Mengele was...
Edit: oeps, dit was bedoeld als edit/aanvulling op mijn vorige past. Mea maxima culpa....
[ Voor 9% gewijzigd door wildhagen op 03-12-2007 18:06 ]
Virussen? Scan ze hier!
Dat is wel een hele sterke vergelijking.....
Die kan wel weg.
* Delerium loopt nog wat urls na.

* Delerium loopt nog wat urls na.
Volg je mening, in deze kan het allebei. Ik meen dat de reactie geponeerd is op een eerdere (domme) opmerking en daar hoef je niet altijd fluwelen handschoenen voor te hebben.arne schreef op maandag 03 december 2007 @ 17:56:
Wat doen we hier mee?
[...]
Verpest het voor mij toch wel eigenlijk.
offtopic:
thx RoD
En toch jammer, want het had ook een +2 kunnen zijn wanneer het louter beschouwend was geweest.
Verwijderd
Met die admin-edit vind ik het op zich wel weer een 0 waard. Alleen die spam mag ook wel weg aan het eind (gebruikt hij als een soort handtekening bij elke post).wildhagen schreef op maandag 03 december 2007 @ 18:05:
Dan ook nog een vraag van mijn kant: wat doen we met deze reactie?
Ik gok op basis van zijn naam dat hij zelf uit india komt. Hier vanuit gaande kan ik gevoeligheid een beetje voorstellen en dus dat je dan soms net te aanvallend reageert. Toch vind ik het wel een goede reactie die mensen moeten lezen. Dus ik geef wel een +1.arne schreef op maandag 03 december 2007 @ 17:56:
Wat doen we hier mee?
[...]
offtopic:
thx RoD
Ik ben wel met je eens dat het een minpunt aan zijn reactie is. Maar het minpunt overheerst niet, in mijn ogen.
Dat mag, mij hoor je niet klagen of je een reply waardeert na een duidelijke edit. Ziet het er beter uit dan verdient het een betere score. Eventuele sancties gaan wel via de notes en niet via het moderatie-systeem. Want leg het users straks dna maar uit als een ge-editte en goed uitziende reactie alsnog een -1 krijgt. Mij zou dat niet lukken.
Volgens mij is meneer een beetje hardleers. Hij ziet iig de virtuele vogeltjes vliegen....ecteinascidin schreef op maandag 03 december 2007 @ 18:14:
Dat is wel een hele sterke vergelijking.....Die kan wel weg.
Virussen? Scan ze hier!
Dat ben ik wel met je eens. Anderzijds vraag ik me af of het niet toch gehandhaafd kan worden (op -1). Hij onderbouwt zijn stuk wel enigzins. Het verhaal rammelt natuurlijk aan alle kanten, maar het is niet dat hij direct iemand vergelijkt met massamoorden, maar enkelt met massa-experimenten.wildhagen schreef op maandag 03 december 2007 @ 18:55:
[...]
Volgens mij is meneer een beetje hardleers. Hij ziet iig de virtuele vogeltjes vliegen....
Het is een mening die gewoon leeft in de wereld, hoe vreemd ik hem ook vind. En hoezeer die mening ook verachtelijk is.
Als hij nu echt de initiatiefnemers direct met Mengele vergelijkt, dan zou het heel anders liggen.
Wel vind ik dat de link weg moet, aangezien het een onzinnige en vooral irritante site is waar hij naar linkt. (vooral die irritante knipperende puzzelstukjes)
Het is en blijft een vervelende reactie, die niet op de voorpagina hoort. Dit is onderbouwing die hij naar een FP-mod had moeten sturen, en dan nog is het dubieus. De inhoud rammelt, zoals al gezegd, te hard, en het is en blijft een overtrokken vergelijking, omdat er hier niemand vermoord wordt. Massa-experiment a la, maar dit gaat net even te ver imho.
"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn
Ja hoor..... En weer de opmerking dat radiostraling op mensen hetzelde is als auschwitz. Was de vorige mail nog slechts een opmerking (geen waarschuwing) zal het posten de komende week wat minder worden.
Er valt wat voor te zeggen of straling niet best is, maar als je dat zonder auschwitz niet kan duidelijk maken hoef je echt geen nazideathcamps van stal te halen.
Er valt wat voor te zeggen of straling niet best is, maar als je dat zonder auschwitz niet kan duidelijk maken hoef je echt geen nazideathcamps van stal te halen.
pinokkia in 'plan: Sinterklaasactie: win een Dell XPS 720'
jimmy87 in 'plan: Sinterklaasactie: win een Dell XPS 720'
Placid_K in 'plan: Sinterklaasactie: win een Dell XPS 720'
Als je de moderaties in de rest van de topic bekijkt zouden deze ook wel op 0 mogen.
Als je de moderaties in de rest van de topic bekijkt zouden deze ook wel op 0 mogen.
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Hoppa 
Ik ben het eens dat bij zo'n acties het niveau van de reacties niet hoog hoeft te zijn. Wat moet je verder zeggen dan: "leuke actie" oid. Van mij mogen alle reacties op 0, behalve echt slechte.
Thnx voor de headsup. Ik had die actie nog niet gezien
Ik ben het eens dat bij zo'n acties het niveau van de reacties niet hoog hoeft te zijn. Wat moet je verder zeggen dan: "leuke actie" oid. Van mij mogen alle reacties op 0, behalve echt slechte.
Thnx voor de headsup. Ik had die actie nog niet gezien
☻/
/▌
/ \
De reactie hierop is ook niet echt je dat.arne schreef op maandag 03 december 2007 @ 17:56:
Wat doen we hier mee?
[...]
offtopic:
thx RoD
Knight_1961 in 'nieuws: India wil arrestatie directeur Nederlandse provider'
Mooi betoog maar ook weer de nodige emotionele uitschieters waardoor ook hier 0 als eind zal gelden ipv +1.
Ach ja, hk / fp achtige posts die van mij op -1 of 0 mogen. Posts als " mail onderweg " zijn geen 0 waard vind ik.TheCoolGamer schreef op maandag 03 december 2007 @ 20:25:
[ Voor 3% gewijzigd door Bor op 03-12-2007 21:51 ]
Goddamme, wat een goed betoog en wat is het rijkelijk gelardeerd met schoolvoorbeelden van flames.......... Ik ga een -1 geven, maar het is echt doodzonde dat íe niet op een normale manier z'n punt wil maken.k1n8fisher schreef op maandag 03 december 2007 @ 21:29:
[...]
De reactie hierop is ook niet echt je dat.
Knight_1961 in 'nieuws: India wil arrestatie directeur Nederlandse provider'
Mooi betoog maar ook weer de nodige emotionele uitschieters waardoor ook hier 0 als eind zal gelden ipv +1.
mschol in 'nieuws: Microsoft en Mozilla kibbelen over browserveiligheid'
ik moet zeggen dat ik het redelijk eens ben met de poster. Om iemand een chief evangelist als functienaam te geven acht ik vrij overdreven. Misschien is het redelijk overdreven is om het sektegebeuren erbij te halen (hoewel de titel bij mij ook die verwijzing opriep).
In principe is het toch interessant om te weten of die man echt Chief evangelist is of dat dat er maar bij is verzonnen.
Zeker geen geweldige reactie, maar toch wel een -.4, met afronding naar een nulletje
ik moet zeggen dat ik het redelijk eens ben met de poster. Om iemand een chief evangelist als functienaam te geven acht ik vrij overdreven. Misschien is het redelijk overdreven is om het sektegebeuren erbij te halen (hoewel de titel bij mij ook die verwijzing opriep).
In principe is het toch interessant om te weten of die man echt Chief evangelist is of dat dat er maar bij is verzonnen.
Zeker geen geweldige reactie, maar toch wel een -.4, met afronding naar een nulletje
Daar ben ik het in dit geval niet mee eens. Acties hoeven niet zo streng beoordeeld te worden aangezien er nooit belangrijke informatie in komt te staan. Wat moet er anders getypt worden.Bor de Wollef schreef op maandag 03 december 2007 @ 21:51:
[...]
Ach ja, hk / fp achtige posts die van mij op -1 of 0 mogen. Posts als " mail onderweg " zijn geen 0 waard vind ik.
Succes met nog 464 reacties op -1 te zetten
☻/
/▌
/ \
Er hoeft ook niet direct iets belangrijks in te staan maar posts als " mail gestuurd " etc zijn gewoon voor niemand interessant. Zet je dergelijke posts op 0 of hoger dan kun je de hele thread net zo goed niet modden of alleen de uitschieters er uit pakken. " Iets belangrijks " is natuurlijk ook wel het tegenovergestelde van sommige non interessante of uberhaubt leuk om te lezen fipo's die er nu staan.Kixtart schreef op maandag 03 december 2007 @ 22:09:
[...]
Daar ben ik het in dit geval niet mee eens. Acties hoeven niet zo streng beoordeeld te worden aangezien er nooit belangrijke informatie in komt te staan. Wat moet er anders getypt worden.
Kijk bv naar deze post:
Nock372 in 'plan: Sinterklaasactie: win een Dell XPS 720'
Net even wat meer werk, en leuk om te lezen. Een duidelijke 0 in dit geval. Vergelijk dit nu eens met een post als " mail verstuurd ".
[ Voor 24% gewijzigd door Bor op 03-12-2007 22:18 ]
Vergelijk dat met bijna alle reacties. Ik kan ook reacties zoeken die zeker -1 zijn, maar verder ga je zoiets toch niet lezen, dus standaard 0 is goed voor mij. Maarja, we blijven het wel oneens
☻/
/▌
/ \
Je zegt zelf al dat je het grootste deel van de reacties niet gaat / wilt lezen. Geen 0 niveau dus blijkbaarKixtart schreef op maandag 03 december 2007 @ 22:18:
Vergelijk dat met bijna alle reacties. Ik kan ook reacties zoeken die zeker -1 zijn, maar verder ga je zoiets toch niet lezen, dus standaard 0 is goed voor mij. Maarja, we blijven het wel oneens
Oneens blijven maakt niet uit hoor. Ieder heeft recht op zijn mening en beide meningen voldoen in dit geval. Er staan tot nu toe nog niet echt buitensporige uitschieters.
Daarom vind ik ook dat alle gewoon op 0 kunnen blijven. Ze zijn niet irritant, omdat ze toch niet bij een bericht horen waar je interessante reacties verwacht.
Niet willen lezen is wat anders dan ze hiervoor afstraffen. Ik vind ze een beetje bij het soepele gedeelte horen net als .plans.
Niet willen lezen is wat anders dan ze hiervoor afstraffen. Ik vind ze een beetje bij het soepele gedeelte horen net als .plans.
☻/
/▌
/ \
Tja, ik vind dit gewoon -1 postjes. Die gaan ze dus ook van mij krijgen.TheCoolGamer schreef op maandag 03 december 2007 @ 20:25:
Wat moeten we nu met dit soort opmerkingen? De reactieknop misbruiken voor chat-achtige berichten behoort volgens mij niet beloond te worden met 0.
[ Voor 3% gewijzigd door Quacka op 03-12-2007 23:15 ]
Bij dit soort artikels behoor je wel soepeler te modden. Nu zijn dit wel echt de meest zinloze reacties, maar desondanks zou ik ze toch op 0 zetten. Mijn policy is een beetje dat alles wat niet schaadt in dergelijke draadjes op 0 mag.
rogierslag in 'nieuws: Microsoft en Mozilla kibbelen over browserveiligheid'
De meerwaarde voor het artikel ontgaat mij een beetje.
Ook ik mod soepeler in dergelijke topics maar bij mij ligt de lat blijkbaar toch iets hoger. De echte fipo's en onliners gaan naar -1 waar ze imho gewoon thuishoren. Niet direct interessante posts waar verder niet direct iets op aan te merken is blijven op 0. Als voorbeeld " dit vind ik een leuke actie omdat .... (met uitleg) " verdient bij mij de 0 of zelfs +1 terwijl " mail gestuurd " zoals ik eerder al aangaf naar -1 gaat. Dit laatste voorbeeld is gewoon een nutteloze oneliner en ik ben van mening dat het ook niet de bedoeling is dat het een soort irc / msn chat moet worden onder posts.RoD schreef op maandag 03 december 2007 @ 23:36:
Bij dit soort artikels behoor je wel soepeler te modden. Nu zijn dit wel echt de meest zinloze reacties, maar desondanks zou ik ze toch op 0 zetten. Mijn policy is een beetje dat alles wat niet schaadt in dergelijke draadjes op 0 mag.
Hoewel de post niet direct ingaat op de kern van het verhaal vind ik het toch een welkome uitleg (de link dan) waardoor het zeker geen -1 hoeft te zijn. Of het dan een 0 of +1 is is een 2e zaak. Wat vind je er zelf van?RoD schreef op maandag 03 december 2007 @ 23:36:
[ Voor 25% gewijzigd door Bor op 03-12-2007 23:49 ]
Valt ook wat voor te zeggen. Ik kan me er in dergelijke artikels echter niet aan storen. Misschien omdat ik er vanuit ga dat reageren op een dergelijk artikel sowieso vrij nutteloos is. Bij dit soort artikels is het vrij lastig om iets met meerwaarde te posten.Bor de Wollef schreef op maandag 03 december 2007 @ 23:47:
[...]
Ook ik mod soepeler in dergelijke topics maar bij mij ligt de lat blijkbaar toch iets hoger. De echte fipo's en onliners gaan naar -1 waar ze imho gewoon thuishoren. Niet direct interessante posts waar verder niet direct iets op aan te merken is blijven op 0. Als voorbeeld " dit vind ik een leuke actie omdat .... (met uitleg) " verdient bij mij de 0 of zelfs +1 terwijl " mail gestuurd " zoals ik eerder al aangaf naar -1 gaat. Dit laatste voorbeeld is gewoon een nutteloze oneliner en ik ben van mening dat het ook niet de bedoeling is dat het een soort irc / msn chat moet worden onder posts.
Een 0 lijkt mij een prima score aangezien de gegeven informatie in de post weinig bijdraagt aan het artikel. Ik wilde hiervoor zeker geen -1 aandragen, dat lijkt me absoluut onterecht aangezien het verder gewoon een nette semi-ontopic post is.Hoewel de post niet direct ingaat op de kern van het verhaal vind ik het toch een welkome uitleg (de link dan) waardoor het zeker geen -1 hoeft te zijn. Of het dan een 0 of +1 is is een 2e zaak. Wat vind je er zelf van?
N.a.v. mensen die over het woordje "gefrustreerd" vallen in de reacties, kwam ik op deze uit:
Kletskous in 'nieuws: Microsoft en Mozilla kibbelen over browserveiligheid'
Die persoon is trouwens wel erg pro-ubuntu/anti-windows:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2180481
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2226282
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2260651
Kletskous in 'nieuws: Windows en x86 steeds populairder voor servers'
☻/
/▌
/ \
Lijkt me een makkelijke -1. Bij voorbaat al klagen over de moderatie, klagen over de inhoud van het artikel en een semi-offtopic punt proberen te maken.Kixtart schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 10:24:
N.a.v. mensen die over het woordje "gefrustreerd" vallen in de reacties, kwam ik op deze uit:
Ik vermoed dat deze post door een of ander marketingbureau gemaakt is, gezien de offtopicwaarde van deze post en de manier waarop het product geprezen wordt. Ook het feit dat de poster maar 3 posts heeft versterkt dit vermoeden.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
Stevig meningmodden van de anti-RIAA club in de reacties op het fileshare artikel:
Dit zijn echt geen -1 posts:
Blokker_1999 in 'nieuws: Rechter in filesharingzaak: Riaa niet schuldig aan kartelvorming'
Yoozer in 'nieuws: Rechter in filesharingzaak: Riaa niet schuldig aan kartelvorming'
Verwijderd in 'nieuws: Rechter in filesharingzaak: Riaa niet schuldig aan kartelvorming'
tazzman in 'nieuws: Rechter in filesharingzaak: Riaa niet schuldig aan kartelvorming'
Tenzij je het argument van off-topic wilt gebruiken... maar dan moeten al die 0 en +1 posts die er eromheen staan ook op -1.
Dit zijn echt geen -1 posts:
Blokker_1999 in 'nieuws: Rechter in filesharingzaak: Riaa niet schuldig aan kartelvorming'
Yoozer in 'nieuws: Rechter in filesharingzaak: Riaa niet schuldig aan kartelvorming'
Verwijderd in 'nieuws: Rechter in filesharingzaak: Riaa niet schuldig aan kartelvorming'
tazzman in 'nieuws: Rechter in filesharingzaak: Riaa niet schuldig aan kartelvorming'
Tenzij je het argument van off-topic wilt gebruiken... maar dan moeten al die 0 en +1 posts die er eromheen staan ook op -1.
Die laatste kan ik nog iets bij indenken, aangezien hij de argumenten "gelul" noemt en met het afgezaagde argument komt dat het stelen is en de vergelijking met een auto er maar weer eens bij pakt.
Desondanks is het wel een 0 overigens.
Desondanks is het wel een 0 overigens.
De enerlaatste is 8 minuten later als iemand die precies hetzelfde zegt (recht boven hem).
Dit vind ik net te lang om het geen dubbelpost te noemen, daarom is het voor mij -1.
Dit vind ik net te lang om het geen dubbelpost te noemen, daarom is het voor mij -1.
Deze lijkt me een -2 door zijn gestapo vergelijking:
dj.verhulst in 'nieuws: Rechter in filesharingzaak: Riaa niet schuldig aan kartelvorming'
Ondanks dat staat hij nog op 0 doordat een aantal mensen het met een +1 hebben gemod.
dj.verhulst in 'nieuws: Rechter in filesharingzaak: Riaa niet schuldig aan kartelvorming'
Ondanks dat staat hij nog op 0 doordat een aantal mensen het met een +1 hebben gemod.
Lijkt me idd een duidelijke -2, want hij beweert dus dat RIAA mensen in concentratiekampen laat belanden of mensen martelt (dat deed de Gestapo immers).
Als je zoiets post ben je volgens mij niet echt slim...
Termen als apenland lijken me trouwens ook een -1 waard wegens generaliserende troll? En is dit nu echt zo uitmuntend dat het een +2 waard is? En dit lijkt me ook absoluut geen -1.
Wat doen we overigens met deze reactie? Hij scheert alle Peruanen onder één kam alsof ze allemaal slechte bedoelingen hebben. Lijkt me bijzonder fout...
Als je zoiets post ben je volgens mij niet echt slim...
Termen als apenland lijken me trouwens ook een -1 waard wegens generaliserende troll? En is dit nu echt zo uitmuntend dat het een +2 waard is? En dit lijkt me ook absoluut geen -1.
Wat doen we overigens met deze reactie? Hij scheert alle Peruanen onder één kam alsof ze allemaal slechte bedoelingen hebben. Lijkt me bijzonder fout...
[ Voor 68% gewijzigd door wildhagen op 04-12-2007 18:08 ]
Virussen? Scan ze hier!
Nog 2 waarvan ik denk dat een 0 wel ok is:
Ravefiend in 'nieuws: 'ATi Radeon 3870 X2 wordt eind januari leverbaar''
Staat al in het artikel
bokkow in 'nieuws: 'ATi Radeon 3870 X2 wordt eind januari leverbaar''
Wel grappig, maar +1?
Staat al in het artikel
bokkow in 'nieuws: 'ATi Radeon 3870 X2 wordt eind januari leverbaar''
Wel grappig, maar +1?
Niet in het artikel waarin de post staat. Een +1 vind ik daarom wel terecht.TheCoolGamer schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 18:08:
Nog 2 waarvan ik denk dat een 0 wel ok is:
Staat al in het artikel
Nul inderdaad.bokkow in 'nieuws: 'ATi Radeon 3870 X2 wordt eind januari leverbaar''
Wel grappig, maar +1?
Maargoed, weinig wat ik er aan kan doen, ik ben die reacties al bij langs geweest
@Wildhagen : om nou alleen voor 'apenland' een -1 te geven vind ik wat overdreven. Hij maakt een punt, het is zo af en toe triest gesteld met treinen... Het had iets snuggerder gekund, en echt goed uitgewerkt is het niet, maar 0 lijkt me prima.
Die 'gestapo' is een flink eind over de top, -1 lijkt me keurig, eventueel met de vermelding [url=http://en.wikipedia.org/wiki/Godwin's_law]You loose![/url]
@TCG en RoD : betreffende Ravefiend : hij denkt na, doet z'n best om op te letten, en linkt naar iets zinnigs...an sich +1, hoewel 0 een beetje verdedigbaar is. (als ie nou iets meer had uitgelegd was het beter)
Die ander heeft gewoon last van een mismod (+2 daarvoor? Botjebotjebotje.... kom dan)
Die 'gestapo' is een flink eind over de top, -1 lijkt me keurig, eventueel met de vermelding [url=http://en.wikipedia.org/wiki/Godwin's_law]You loose![/url]
@TCG en RoD : betreffende Ravefiend : hij denkt na, doet z'n best om op te letten, en linkt naar iets zinnigs...an sich +1, hoewel 0 een beetje verdedigbaar is. (als ie nou iets meer had uitgelegd was het beter)
Die ander heeft gewoon last van een mismod (+2 daarvoor? Botjebotjebotje.... kom dan)
"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn
Verwijderd
Hmmm... die Gestapo vermelding had ik overheen gelezen... en wanneer die er niet staat, dan is er niets mis met de reactie.
Snap niet waarom de Gestapo er weer bij moet worden gehaald, maar het lijkt hier niet (per se) in een 'over de top' manier gebruikt te worden. Triggeren we misschien niet een beetje te hard op één slecht gekozen woord?
Snap niet waarom de Gestapo er weer bij moet worden gehaald, maar het lijkt hier niet (per se) in een 'over de top' manier gebruikt te worden. Triggeren we misschien niet een beetje te hard op één slecht gekozen woord?
Op organisaties en/of praktijken uit WO2/het nazisme kan je imho niet hard genoeg triggeren. Als je dergelijke absurde en debiele, om het over uitermate schandalige nog maar niet te hebben, vergelijkingen nodig hebt om je 'punt' te maken, moet je je afvragen of je 'punt' wel zo goed is.
Anders heb je dit soort vergelijkingen niet nodig.
Anders heb je dit soort vergelijkingen niet nodig.
Virussen? Scan ze hier!
Het linkje is inderdaad wel nuttig/leuk, vandaar dat ik het best een +1 waard vind.FreezeXJ schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 18:24:
@TCG en RoD : betreffende Ravefiend : hij denkt na, doet z'n best om op te letten, en linkt naar iets zinnigs...an sich +1,
Dit topic is gesloten.