Anoniem: 147744 in 'nieuws: Netwerkmonopolie Belgische isp's ter discussie'
Ik twijfel of dit een +1 is. Ik begrijp zijn frustratie, maar echt iets bijzonders staat er niet in .
Het zit er wel dichtbij, maar ik vind het net niet...
Ik heb het op 0 gemod.
Mastakilla in 'nieuws: Netwerkmonopolie Belgische isp's ter discussie'
Nul?? Ik vind het een -1
Anoniem: 62920 in 'nieuws: Netwerkmonopolie Belgische isp's ter discussie'
Iets minder erg, maar ook geen 0. Offtopic en puur een politieke mening. (al zal hij vast gelijk hebben: ik geloof niet dat veel vlamingen voor aansluiting bij nl zijn, maar het blijft een mening en geen feit)
El Cid in 'nieuws: Netwerkmonopolie Belgische isp's ter discussie'
Deze zou 0 kunnen zijn, omdat ik het wel een grappige opmerking vind. Maar het kan ook wel een -1 zijn omdat belgen zich gekwetst zullen voelen..
Anoniem: 94923 in 'nieuws: Netwerkmonopolie Belgische isp's ter discussie' Min 1, al is deze alleen offtopic. Maar het is maar een simpele opmerking. Nul is verdedigbaar, maar ik vind het geen nul waard.
Ik heb een aantal berichten over splitsing van Belgie wel op 0 gemod, omdat deze beter onderbouwd waren. bijv:
Ponzi in 'nieuws: Netwerkmonopolie Belgische isp's ter discussie'
Anoniem: 201302 in 'nieuws: Netwerkmonopolie Belgische isp's ter discussie'
Wanneer de meeste mensen hier consequent heel die discussie weg willen modden, dan verander ik dit wel.
Dan buiten die discussie om:
Xeon_vl in 'nieuws: Netwerkmonopolie Belgische isp's ter discussie'
Vooral de 1e zin vind ik een +1 waard. Belgacom zegt dat ze zoveel investeert, maar tegelijk zou hun netwerk niet bestand zijn tegen een hogere datalimiet. Dan klopt er iets niet.
Het jammere vind ik alleen dat de user niet na die startzin stopt met de reactie. De rest is hooguit een 0 waard. Ik houd nu dus puur rekening met het nieuwe argument dat hij brengt. Dat vind ik zwaarder tellen dan de rest van zijn reactie.
Arie Atari in 'nieuws: Netwerkmonopolie Belgische isp's ter discussie'
Geen plus 1, want herhaling van eerdere argumenten. Althans, vind ik...
Min 1?
Als ik Belg was zou ik bij het zoveelste bericht op tweakers ook zo reageren, maar het is volgens mij geen +1
En nu stop ik... (ik zal vast niet met alles gelijk hebben hoor)
In elk geval mogen wel wat modjes dit draadje door gaan lopen
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit