peakaboo schreef:
Ik wil gewoon een goede kaart die 1920x1200 op hoge settings kan draaien
een X800XT

(in Far Cry dan)
nee maar dat ga je niet echt redden... misschien een 8800Ultra... maar dan gaat het nog geen feestje worden in Crysis... je zult geduld moeten hebben ben ik bang of SLI / CF nemen

WoutF schreef:
had net een 8800GT pre-ordered......*twijfel twijfel*
Geen verkeerde keus... maar een HD3870 is ook nie gek

(Gezien dx10.1)
peakaboo schreef:
Ben ik dan de enige die zo hard aant wachten is op een dikke game kaart? Ik bedoel ik zit hier met mn 24inch en ik wil dat graag opvullen met mooie beelden
Hier 't zelfde verhaaltje

denk wel dat ik de tijd opvul met een leuke HD3870

(maar op 1920x1200 high settings gamen valt niet mee in nieuwe games...)
Illidan schreef:
Niemand zit te wachten op een slimme High Tech Toyota Prius, we willen Ferrari's

Nu een Hightech zuinige Toyota
straks de Ferrari's
CJ schreef:
En toch zie je hier op het forum vaak mensen die zeggen "ik heb €150 te besteden. welke kaart kan ik dan het beste nemen?". Ik durf met zekerheid te zeggen dat er meer mensen zijn die op budget letten dan op performance. Waarom denk je dat de high end performancemarkt maar zo'n 5% van het totaal in beslag neemt?
Inderdaad een goed punt, ben ik het met je eens dat is ook vaak zo.. zelf ga ik ook geen Ultra kopen van 599€ Als ik nu al soms zeg ik koop een videokaartje van 250€ dan zeggen ze "wow wat veel geld" en ik denk dan... euh .. dan heb je nog niet eens de snelsten

maar dat klopt, ik denk dat de HD3850 daardoor goed verkocht zal worden.
(vergelijk het met de 1950Pro/Gt kaartjes... ook erg populair bij velen)peakaboo schreef:
wil gewoon NIET nvidia... Ik heb echt een ******* hekel aan dat control panel van hun. Sorry

dat hebben er meer

het control panel is inderdaad niet top,... de kaartjes presteren daarin tegen wel weer leuk

peakaboo schreef:
Maar is een 3870 in CF dan nu juist niet interessant vanwege het lagere stroomverbruik en minder warmte, waardoor je als je die zou optellen bij elkaar op hetzelfde als nu uitkomt met 1 2900xt... Of zie ik dit verkeerd?
Nee dat zie je wel goed! want het kaartje is vergeleken met die "
dikke amerikaanse V8" (R600) die veel benzine slurpt net een "
VW Lupo-tje" die 1 op 33 rijdt
(beetje overdreven maar gaat om 't idee) dus ik denk wel dat het een "optie" is, als je reeds een 2900XT setupje hebt... tja dan zou ik dat wel gewoon houden en straks een R700 CF-setupje nemen..

want een 8800Ultra in SLI is kwa prijs ook niet echt een aller-daagse optie...
[
Voor 4% gewijzigd door
MauSS op 09-11-2007 23:46
]