Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 137 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.749 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dynosu schreef op maandag 12 november 2007 @ 10:23:
Bij ons is de shaman tank juist 1 van de beter gegearde, juist omdat die shaman zo snel veel damage doet.
Dat was het commentaar gisteren ook.

Ik heb als paladin tank de beste gear na onze MT, heb idioot veel frontloaded damage zodat dps meteen kan gaan nuken. En ik stond met mijn vingers in mijn neus de priest te tanken. Nou ja 51 seconden dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 10:21:
Gisteren onze eerste twee pogingen op Karathress gedaan. Beste poging was 51 seconden en 75% op de eerste add. Onze shaman tank ging beide keren binnen 10 seconden dood. We hadden 3 goed gegearde tanks bij en een veel minder gegearde tank. De slechts gegearede tank moest de shaman tanken. :( Hopelijk hebben we vanavond een andere tank indeling.
Zorg ook dat je genoeg healers bij de Shaman hebt staan. Zeker als je Shaman als eerste killed zal zowel de raid, als de Shaman tank veel damage krijgen. Die totems zijn erg irritant. In het begin hebben wij 1 Healer op de tank die Karatraz zelf tankt en 3 healers op raid en Shaman tank.

Als Shaman dood gaat gaat 1 healer naar de hunter/met de raid mee en healed daar de raid wat up enzo. 2 gaan naar de maintank die dan de boss gaat rond kiten om uit het bereik van die totem te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-09 12:09
hoe krijg ik een vierkante radar..? ik heb teveel minimap icons om ze netjes te plaatsen.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

BootVluchteling schreef op maandag 12 november 2007 @ 10:46:
hoe krijg ik een vierkante radar..? ik heb teveel minimap icons om ze netjes te plaatsen.. :X
Simpleminimap addon

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

w00hoo level 24 eindelijk..
Sjeempie wat zijn jullie al ver.. Ik ben net klaar op Azure isle.
De enige quest die ik nog open heb staan is de call of water..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Of Squeenix, meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 17:21
BootVluchteling schreef op maandag 12 november 2007 @ 10:46:
Minimapbuttonbag addon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 15:34
TiMMieJ schreef op maandag 12 november 2007 @ 10:00:
Is het een goede combinatie om Mining/JC'ing op mijn rogue te nemen?
Alle ores die ik mine kan ik dan natuurlijk weer prospecten toch?
Zit daar brood in of kan ik beter alle ores smelten en AH'en.
Jewelcrafting is DE profession waar je gold mee kan verdienen.

't heeft mij 550g gekost om naar 300 JC ge gaan. Dat spul heb ik allemaal gedisenchant en weer verkocht op de AH. Dit leverde me weer 450g op. Vanaf dat punt was het een kwestie van gems cutten en op de AH gooien voor meer gold. Uurtje later zat ik geloof ik al op 375.

Ik doe momenteel niets anders dan adamantite ore opkopen op de AH voor 20 tot 25 gold. Per 1 tot 1.25 stack ore komt er een rare gem uit. Prijzen op onze realm:
- Rood 55g
- Blauw 55g
- Geel 30-40g
- Orangje 35-45g
- Paars 30-45g
- Groen 7.50-25g

De kleine gems gaan weg voor 2 tot 5g. Met het overschot van de blauwe/gelde/rode/groene gems maak je ringen die je kan disenchanten voor 2 tot 3 arcane dust/lesser planar essence en een occasional smal prismatic shards.

Adamantite powder meng je met een primal earth tot mercurial adamantite. 3 mercurial adamantite + 2 eternium bar is een braided eternium chain die weer gedissed word tot een large prismatic shard van 25g.

Een jongen waarvan ik de afgelopen weken voor ongeveer 1500g aan adamantite ore had gekocht heeft gisteren The Night Blade van me gekocht voor ik dacht 1600/1700g. Die had ik 2 weken geleden gekocht voor 800g op de AH.

Life is good : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond ga ik mijn Leatherworking levellen... zit nu op 190 ofzo.... ben gekapt met mining (had 2 gather proffs)

En wil wat leuke meuk gaan craften...

Iemand tips hoe ik met 1k Gold momenteel het slimst mijn LW snel level ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 10:25:
[...]

- Druid op Shaman.
- MT op Kara
- OT/furies op hunter, pet, priest.
Kill-order: Shaman-Hunter-Pet-Priest-Kara.
Zo doen we het al maanden ;)
wat is de reden dan jullie de shaman eerst killen ipv de hunter? de tries die wij gedaan hebben tot dusver zijn hunter->pet->shaman->priest->kara

zie op verschillende plaatsen dat het slimmer is om de shaman eerst te killen, maar kan nergens vinden waarom.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:20

Bezulba

Formerly known as Eendje

Nhaixatael schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:11:
[...]

wat is de reden dan jullie de shaman eerst killen ipv de hunter? de tries die wij gedaan hebben tot dusver zijn hunter->pet->shaman->priest->kara

zie op verschillende plaatsen dat het slimmer is om de shaman eerst te killen, maar kan nergens vinden waarom.
spitfire totem. Die doet te veel dmg om te negeren. Hunter doet eigenlijk niet zoveel dmg, het enige vervelende is z'n manadrain op je healers. Moet je dus healers hebben die daar goed mee om kunnen gaan.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
eendje schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:15:
[...]

spitfire totem. Die doet te veel dmg om te negeren. Hunter doet eigenlijk niet zoveel dmg, het enige vervelende is z'n manadrain op je healers. Moet je dus healers hebben die daar goed mee om kunnen gaan.
maar dan krijgt kara zelf toch de spitefire totem ability?

zitten overigens ook met die cata bolt die 50% -hp doet =(

[ Voor 7% gewijzigd door Verderf op 12-11-2007 11:20 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
[...]

Spitfire kan als het goed is maar één of twee keer casten voor 'ie ligt. Alle DPS een /target spitfire macro laten maken. Onze locks waren al aan het klagen dat ze niet eens een shadowbolt konden casten, zo snel lag die totem al. Wij killen de hunter eerst omdat we dan kiteruimte krijgen bovenaan. Zolang je DPS die totems in een split second neer weet te maaien is dat IMO handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis
  • Laatst online: 16-08 20:59

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

Exitium schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:21:
[...]

Spitfire kan als het goed is maar één of twee keer casten voor 'ie ligt. Alle DPS een /target spitfire macro laten maken. Onze locks waren al aan het klagen dat ze niet eens een shadowbolt konden casten, zo snel lag die totem al. Wij killen de hunter eerst omdat we dan kiteruimte krijgen bovenaan. Zolang je DPS die totems in een split second neer weet te maaien is dat IMO handiger.
Jup zo deden we het ook. Het snel slopen van de spitfire totem leek ons makkelijker dan de hele tijd heen en weer te lopen met Karablahblah.

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Macadoshis schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:30:
[...]

Jup zo deden we het ook. Het snel slopen van de spitfire totem leek ons makkelijker dan de hele tijd heen en weer te lopen met Karablahblah.
Ik tank karathress zelf altijd en dat heen en weer tanken is zo moeilijk niet ... een intervene macro naar een healer is zo gemaakt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:46

Seraphin

Meep?

Afgelopen weekend stond flink in het teken van "stof je alt af en ga lvl-en"

Mijn lvl 43 belf mage is nu 47, en ik heb het AoE grinding inmiddels aardig door. Voelt goed om 9 - 10 van die piraten in Tanaris kansloos af te slachten. Had alleen niet veel geluk met de map fragments die af en toe droppen: heb nu 5 middle map fragments, 2 lower en 0 upper (maar al wel 3 complete, dus deze week maar even schatgraven) :P

Toch opvallend om te zien hoe veel het uitmaakt of je een beetje bent ingespeeld op je char: toen ik voor het eerst sinds lang weer met mn mage ging spelen was ik om de haverklap oom / halfdood, nu heb ik voor het gevoel 101 manieren om in lastige situaties toch de mobs te killen danwel op tijd weg te komen.

Jammer genoeg wel helemaal vergeten AV te grinden op mn main druid; had graag nog even honor gesprokkeld voor na 2.3, maar had na de vorige keer (recent 18k bij elkaar gehaald voor een mooie belt) had ik er even geen zin meer in. Heb al zin in Zul'Aman.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de tradeskills kan je kijken wat het meeste gold opbrengt maar voor mij is minstens net zo belangrijk wat voor gear het je karakter oplevert. Voor karakters waar je mee raid kies ik daarom voor crafting skills. Als je voor het geld gaat is het ook belangrijk wat je met je karakter doet.
Doe je veel heroics, dan kunnen de nethers voor een crafter een leuke inkomstenbron zijn.
Speel je bijna niet op en char dan heb je weinig aan herbing/mining of skinning. De cooldowns op alchemy of tailoring cloth kunnen dan een goede inkomstenbron zijn.
Speel je veel op een karakter, zoals bijv. tijdens levelen dan zijn skinning/mining/herbing waarschijnlijk de beste inkomstenbronnen, een epic mount op lvl 70 is dan wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Seraphin schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:38:
Afgelopen weekend stond flink in het teken van "stof je alt af en ga lvl-en"

Mijn lvl 43 belf mage is nu 47, en ik heb het AoE grinding inmiddels aardig door. Voelt goed om 9 - 10 van die piraten in Tanaris kansloos af te slachten. Had alleen niet veel geluk met de map fragments die af en toe droppen: heb nu 5 middle map fragments, 2 lower en 0 upper (maar al wel 3 complete, dus deze week maar even schatgraven) :P

Toch opvallend om te zien hoe veel het uitmaakt of je een beetje bent ingespeeld op je char: toen ik voor het eerst sinds lang weer met mn mage ging spelen was ik om de haverklap oom / halfdood, nu heb ik voor het gevoel 101 manieren om in lastige situaties toch de mobs te killen danwel op tijd weg te komen.

Jammer genoeg wel helemaal vergeten AV te grinden op mn main druid; had graag nog even honor gesprokkeld voor na 2.3, maar had na de vorige keer (recent 18k bij elkaar gehaald voor een mooie belt) had ik er even geen zin meer in. Heb al zin in Zul'Aman.
hier toevallig ook, mn lvl 16 priestje geleveld naar 20 aangezien 2.3 levelen van 20-60 sneller gaat maken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nhaixatael schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:11:
[...]

Die shaman kan god gruwelijk veel damage doen in een korte periode. Ik ging een paar weken terug van 19.5k naar 0 in minder dan 2 seconden. Totemburst (frost) die eens niet geresist werd, een healer in een wind zat en 2 die niet zo snel waren met een heal met als resultaat een dooie druid (en 24 andere 15 seconden later). Als die shaman weg is laten de we de MT Kara kiten als die totem opkomt en het maakt 3 healers vrij snel vrij voor meer MT en raid-healing. Als de fire totem bij de shaman op komt gaat iedereen daarop en dat herhalen we als de raid op Kara gaat.
We wipen eigenlijk alleen nog maar als ik neer voor de rest zijn 't alleen oneshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:16
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 10:43:
[...]

Dat was het commentaar gisteren ook.

Ik heb als paladin tank de beste gear na onze MT, heb idioot veel frontloaded damage zodat dps meteen kan gaan nuken. En ik stond met mijn vingers in mijn neus de priest te tanken. Nou ja 51 seconden dan.
Je wil geen paladin op de shaman hebben, die hebben niet genoeg health, wacht daarmee to na 2.3
Eerste kill hebben we one MT op shaman gezet, en 2de geared op kara en dat werkte prima. Die shaman doet gewoon soms zijn 4x crit combo gecombineerd met een frostshock, en als je healers en shamans (grounding totem) dan niet opletten, ben je de sjaak.

Wij doen altijd druid op shaman, met rond de 22k health, zodat hij iig niet dood kan gaan aan een stomme crit serie.

Belangrijkste is de positionering, zorgen dat niemand behalve de MT meer geraakt wordt door de spitfire totem nadat de shaman neer is. En zodra de andere adds neer zijn, standaard eerst altijd de totem nuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:51:
[...]

Die shaman kan god gruwelijk veel damage doen in een korte periode. Ik ging een paar weken terug van 19.5k naar 0 in minder dan 2 seconden. Totemburst (frost) die eens niet geresist werd, een healer in een wind zat en 2 die niet zo snel waren met een heal met als resultaat een dooie druid (en 24 andere 15 seconden later). Als die shaman weg is laten de we de MT Kara kiten als die totem opkomt en het maakt 3 healers vrij snel vrij voor meer MT en raid-healing. Als de fire totem bij de shaman op komt gaat iedereen daarop en dat herhalen we als de raid op Kara gaat.
We wipen eigenlijk alleen nog maar als ik neer voor de rest zijn 't alleen oneshots.
Soms gaat het heel soepel, soms zijn (we) ze echt retarded.

Afgelopen lurker kill 32 man die gekilled zjin keer iemand geraakt door spout...

**fixed**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Zo. Van het weekend weer flink aan het honour grinden geweest, heb er weer 11k bij. S1 gear, here I come! :D Heb ik eindelijk eens een wat meer fatsoenlijke hoeveelheid sta en res. Ik word gewoon iedere keer in de BGs royaal gpwned door de S2 rogues daar. Tegen de tijd dat ik m'n E-toets (iceblock) gevonden heb zit ik al onder 50% HP :P

Ik was vanochtend nogal vroeg m'n nest uit, en wou dus nog ff een paar AV potjes doen. Kom je in het spel, blijkt gewoon de HELFT van de horde spelers AFK te zijn. Een aantal van de AFKers herkende ik nog van gister. Godver! Echt balen dat er niet gewoon 1 GM per Battlegroup gaat spectaten bij AV games en die botters banned. Die report AFK is een stap in de goeie richting, maar tegen de tijd dat mensen die debuff krijgen hebben ze al genoeg honour om het toch nuttig te maken.

Van het weekend hierover nog een discussie gehad met een GM. Kreeg de melding dat ik maar op de suggestions forum moet posten dat 't nie werkt. Alsof daar nog niet genoeg topics over gestart zijn :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
  • Laatst online: 16-02 18:04
ImdaMned schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:56:
[...]

Soms gaat het heel soepel, soms zijn (we) ze echt retarded.

Afgelopen lurker kill 32 man die gekilled zjin door spout...
lol :+

wij hebben wel eens van die tards die het tot het allerlaatste moment uitstellen, en dan boem geraakt worden

of zo'n mage: ik blink er wel doorheen ;S kost teveel mana + dat werkt niet
deed ie 2 keer, toen snapte hij dat het niet ging

ik denk dat ik de enige in de guild ben die mag zeggen dat hij nog nooit is geraakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis
  • Laatst online: 16-08 20:59

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

dynosu schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:35:
[...]

Ik tank karathress zelf altijd en dat heen en weer tanken is zo moeilijk niet ... een intervene macro naar een healer is zo gemaakt ...
Het is gewoon een keuze die je maakt als guild :)
het maakt ook eigenlijk helemaal niks uit zolang je de baas maar sloopt

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 10 day resurrection scroll gehad, en ik speel nu daadwerkelijk TBC (zonder de upgrade ooit gekocht te hebben.

Moet ik hierna TBC alsnog aanschaffen, of voldoet een gamecard ook gewoon?

Zou jammer zijn als ik een gamecard activeer, en er dan pas achter kom dat ik TBC nog moet bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Hopsakee, gister eindelijk mn Seventh Ring of the Tirisfalen mogen looten. Flinke sloot DKP, maar hij is het zeker wel waard. Heerlijk imba warrior ring. Met een beetje geluk nu nog de ring van morogrim binnenkort en ik ben weer blij, eindelijk van mn kara ring af :)
lethalnl schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:07:
[...]

lol :+

wij hebben wel eens van die tards die het tot het allerlaatste moment uitstellen, en dan boem geraakt worden

of zo'n mage: ik blink er wel doorheen ;S kost teveel mana + dat werkt niet
deed ie 2 keer, toen snapte hij dat het niet ging

ik denk dat ik de enige in de guild ben die mag zeggen dat hij nog nooit is geraakt
Zelfde probleem hier ook... nog heel even die cast af moeten maken, of gewoon doodleuk na een add phase vlak links of rechts naast de tankspot gaan staan, of nog wel het ergste: offtanks die in melee staan en bij een spout naar achter gaan lopen.... zucht.

[ Voor 53% gewijzigd door Hmzaniac op 12-11-2007 12:12 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:10:
Zou jammer zijn als ik een gamecard activeer, en er dan pas achter kom dat ik TBC nog moet bestellen.
Je hebt de uitbreiding nodig. Maargoed, die kost tegenwoordig nog iets van 20E ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Dagboek...

Niet veel kunnen spelen afgelopen weekend ivm mijn bezoek aan I Love Techno, maar nog wel even een vriend geholpen in Maraudon, lol.

Toen ik er voor 't eerst kwam, heel wat levels geleden, was het echt lastig. Nu natuurlijk super simpel als 70 druid. Wel grappig dat de Warlock de "SS de healer/ress'er" aanhield, aangezien de kans natuurlijk niet heel groot is, dat ik dood ga daar.

Moest wel mijn halve actionbar aanpassen, aangezien het een beetje overbodig is om 2.4k Rejuv's te spammen op iemand met ongeveer zoveel health totaal, zelfde geld voor Lifebloom. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
die sqeenix miste ace, en die ace die ik vond werkte niet, dus ik heb nu MMBB gedownload. werkt als een trein!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

BootVluchteling schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:45:
[...]

die sqeenix miste ace, en die ace die ik vond werkte niet, dus ik heb nu MMBB gedownload. werkt als een trein!
Squeenix is wel een Ace2 addon hoor? Hij staat iig op files.wowace.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireAge schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:55:
[...]Je wil geen paladin op de shaman hebben, die hebben niet genoeg health, wacht daarmee to na 2.3
Eerste kill hebben we one MT op shaman gezet, en 2de geared op kara en dat werkte prima. Die shaman doet gewoon soms zijn 4x crit combo gecombineerd met een frostshock, en als je healers en shamans (grounding totem) dan niet opletten, ben je de sjaak.

Wij doen altijd druid op shaman, met rond de 22k health, zodat hij iig niet dood kan gaan aan een stomme crit serie.
Het maakt me niet uit wat ik tank, je probeert te doen wat het beste is voor de raid. Maar om de priest te moeten tanken terwijl je weet dat de druid de shaman niet aan kan is zuur. Ik heb 19K hp raidbuffed, ik tank nu al zonder problemen maulgar/gruul. Na woensdag zit ik rond de 21K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
DizzyWeb schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:47:
[...]

Squeenix is wel een Ace2 addon hoor? Hij staat iig op files.wowace.com.
k had blijkbaar een oudere versie dan.. zal ff kijken wat fijner werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:51:
[...]

Het maakt me niet uit wat ik tank, je probeert te doen wat het beste is voor de raid. Maar om de priest te moeten tanken terwijl je weet dat de druid de shaman niet aan kan is zuur. Ik heb 19K hp raidbuffed, ik tank nu al zonder problemen maulgar/gruul. Na woensdag zit ik rond de 21K.
Ja daarom tot 2.3 wachten :)
19k is niet genoeg voor de shaman, dat kan hij in 2 sec laten verdwijnen als sneeuw voor de zon.
21k is wel zo wenselijk, daar heeft ie toch een goede 4 sec voor nodig, en als je in die tussentijd geen heals krijgt, dan is het healing error, geen tank error. 2 healers moeten gewoon hun grootste heal op je spammen totdat die shammy neer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met veel interesse en soms verbazing over de aanwezige kennis hier, lees ik deze topics.
Ik speel nu ongeveer een jaartje dagelijks wow, heb nu een 58 frost mage als main en nog een paar alts.
Nu heb ik in Stratholme het eea van de Devout set bijelkaargesprokkeld, maar ik loop telkens weer tegen de vraag aan wat nu de goede balans is in +stats gear en +spelldam gear.

Ook heb ik 11 talent points in arcane, maar op een occasional clearcasting vraag ik me af hoe zinnig dit is.

Kortom, zijn er frostmage experts die mij wat hints/kritiek willen geven?
character is Wymmbrall op Tyralon.

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Devout is de priest set. Je kunt beter voor de magister items gaan. Al zul je deze in Outland redelijk snel weer vervangen door drops of quest rewards aangezien die op hun beurt weer stukker beter zijn.

Frost ben ik op mijn mage nooit geweest. Mijn mage heeft een standaard fire/arc raid build. De proc op clearcasting vind ik altijd wel de moeite waard omdat dit toch weer mana scheelt. Voor frost mages is het volgens mij van belang of ze voor pve of pvp gaan. Deep frost of een frost/arc build.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 09:42
Gisteren nog ff ShH heroic gedaan omdat een maat van me de quest nog nodig had (en onze pot voorraadjes weer ff aan te vullen ;) ) en dropte http://www.wowhead.com/?item=29348 gewoon! Helaas drukte onze DE-er ook op need omdat ie mijn need niet gezien had... beiden een ticket gemaakt maar de GM zei geen garanties... Gelukkig had ik 2 uur later een mailtje van Blizz met daarin het item. Gogo klantenserice :D

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel honor hebben jullie ondertussen al gefarmt voor as woensdag? :) zit nu op de 42k.

Gaat erg traag op de realm Karazhan :( te veel horde te weinig alliance, moet in een AV weekend zelfs nog 15 min wachten tot ik erin kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-09 17:28

Rashann

Zoek de hond...

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 13:35:
Met veel interesse en soms verbazing over de aanwezige kennis hier, lees ik deze topics.
Ik speel nu ongeveer een jaartje dagelijks wow, heb nu een 58 frost mage als main en nog een paar alts.
Nu heb ik in Stratholme het eea van de Devout set bijelkaargesprokkeld, maar ik loop telkens weer tegen de vraag aan wat nu de goede balans is in +stats gear en +spelldam gear.

Ook heb ik 11 talent points in arcane, maar op een occasional clearcasting vraag ik me af hoe zinnig dit is.

Thx
Waarom heb je dat 11e punt in Arcane zitten? Wil je daar verder in gaan, of wil je alles in frost gooien? Ik vind persoonlijk iig de 140 armor de talentpoint niet waard.

Verder zou ik (nog?) geen 3 punten in improved Blizzard gooien, als je gaat AoE grinden is 1 punt meestal wel genoeg, en heb je meer aan 2 extra punten in Piercing Ice. De 2 punten die je nu in Frost Warding hebt zou ik in Artic Winds of Artic Reach gooien, ik geloof namelijk nooit dat je zoveel klappen vangt dat de extra armor de 2 punten waard is. Als je wel zoveel klappen vangt dat je denkt 3 talentpunten nodig te hebben voor extra armor, dan zou ik een andere speelstijl gaan aanleren, de bedoeling van Frost is namelijk dat mobs niet bij je komen :)

(Ik ben zelf overigens geen mage-expert, heb wel een lvl 70 frostmage als alt (is nu een weekje 70 ofzo, met de volgende spec: http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Trollbane&n=Nashran)

If nothing is written below, I was the last to reply...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002

Thx
Mijn mage heeft altijd 10 puntjes in arcane gehad speciaal voor clearcasting, de rest in frost :D

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 14:19:
Hoeveel honor hebben jullie ondertussen al gefarmt voor as woensdag? :) zit nu op de 42k.

Gaat erg traag op de realm Karazhan :( te veel horde te weinig alliance, moet in een AV weekend zelfs nog 15 min wachten tot ik erin kan..
Je weet(?) toch dat BG via battlegroup gaat, dus de populatie van jouw specifieke realm is niet van belang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 14:48:
[...]

Je weet(?) toch dat BG via battlegroup gaat, dus de populatie van jouw specifieke realm is niet van belang.
Dan kan 't toch alsnog zo zijn dat er in zijn battlegroup (en dus ook z'n realm) die tijden gelden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op maandag 12 november 2007 @ 14:56:
[...]

Dan kan 't toch alsnog zo zijn dat er in zijn battlegroup (en dus ook z'n realm) die tijden gelden? :P
Je ziet mij ook niet betwisten dat hij 15 minuten moet wachten om een BG in te komen, alleen betwisten dat de populatie van zijn server er de directe oorzaak van is... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Ik kan me nog wachttijden van een uur herinneren voor AV. De tijden van tegenwoordig zijn zon verbetering voor alliance op mijn realm ... niet normaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Haha 1-2 uur wachten, 3-6 uur spelen, 600 honor jeuj! :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Ik was op zoek gegaan naar een class die met gemak kan afrekenen met de 4 meest irritante classes ingame: Hunter, Rogue, Warlock en Shaman. Dan kom je al snel bij de Warrior terecht.
Omdat het een pure PvP issue is heb ik voor Dwarf gekozen (Stoneform), maar Draenei (Gift of the Naaru) had ook gekund.
Anyway, toen ik dus uitlegde waarom mijn keuze op de warrior was gevallen kreeg ik reacties van: Nee, dat moet je niet doen....warriors worden binnenkort enorm generfed.
Nu geef ik toe dat warriors enorm goed zijn vandaag de dag. Ze dragen platen, heroic strike crit voor 2500, Execute crit voor 6500, etc. Maar daarentegen kunnen ze niet healen en hebben ze geen spelldamage. Dus weet iemand of zo een nerf er daadwerkelijk aan zit te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Hehe, vriend van me kwam net met dit linkje aan, Chuck:

Afbeeldingslocatie: http://www.alchemicoblu.it/images/chuck._wow.jpg

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 07:41
Vroegah speelde ik op Emerald Dream, Horde was daar zo erg underpopulated dat ze 1 premade voor WSG of AB konden maken. Hun bepaalden dus ook welke BG er gespeelt werd want hadden ze geen zin in WSG of AB dan queuede ze er niet voor en kon je die BG als Alliance vergeten. Uiteraard was die premade ook nog de top PVE guild van de server in volledige tier1/2 en werd je compleet geBBQ'd door hun premade.

Dat was pas erg....volgens mij was Emerald Dream zo blij toen battlegroups uitkwamen.

Ik had ook nog nooit AV gespeelt totdat ik mijn 2de char op een andere server had.
OkkE schreef op maandag 12 november 2007 @ 15:23:
Hehe, vriend van me kwam net met dit linkje aan, Chuck:

[afbeelding]
Welcome to last year...

[ Voor 19% gewijzigd door JeroenNietDoen op 12-11-2007 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Guess my time machine works....

Damn, sorry hoor, dat ik een oud linkje post. Voortaan spit ik even alle 136 delen door, zodat ik niets post wat misschien al
eens gepost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

De manadrain van de hunter kan je vermijden door dichterbij te gaan staan. Heeft een soort van deadzone en kan dan dus niet dat ding op je zetten.
Nhaixatael schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:19:
[...]

maar dan krijgt kara zelf toch de spitefire totem ability?

zitten overigens ook met die cata bolt die 50% -hp doet =(
Ja, zolang je de Shaman killed, geef je de totems prioriteit. Dus raid nuked op Shammy, tot er een totem spawned. Eerst totem killen, dan weer verder. Tot Shammy dood is. Raid moved naar Hunter, terwijl Boss totem ability overneemt en de maintank de boss weg van de totem tankt. Van de ene kant van de kamer naar de andere. Zodat deze, en de healers eigenlijk niet door de totem geraakt wordt.

Die cata bolt doe je niks aan, moet je gewoon weer bijhealen.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2007 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
OkkE schreef op maandag 12 november 2007 @ 15:35:
[...]

Guess my time machine works....

Damn, sorry hoor, dat ik een oud linkje post. Voortaan spit ik even alle 136 delen door, zodat ik niets post wat misschien al
eens gepost is.
We verwachten niet anders van je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

dynosu schreef op maandag 12 november 2007 @ 15:10:
Ik kan me nog wachttijden van een uur herinneren voor AV. De tijden van tegenwoordig zijn zon verbetering voor alliance op mijn realm ... niet normaal :D
uhhh gebeurt nog regelmatig dat de que voor av een uur is bij ons helaas. Alleen tijdens av weekeind niet.
Forget the lore en laat ally lekker tegen ally vechten kan mij het schelen ik wil gewoon honor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He, voor de hunters onder ons, iemand al eens geprobeerd spell dmg gear bij elkaar te krijgen en kijken hoeveel dmg je doet met arcane shot ? Kijk maar eens naar dit filmpje Link!

Vergeet dit maar, ik was vergeten dat Arcane shot niet meer via Spelldamage scaled ;)
Was een beetje te snel :P

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2007 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 15:36:
Ja, zolang je de Shaman killed, geef je de totems prioriteit. Dus raid nuked op Shammy, tot er een totem spawned. Eerst totem killen, dan weer verder. Tot Shammy dood is. Raid moved naar Hunter, terwijl Boss totem ability overneemt en de maintank de boss weg van de totem tankt. Van de ene kant van de kamer naar de andere. Zodat deze, en de healers eigenlijk niet door de totem geraakt wordt.
Nu doen wij het al sinds het begin ander hoor, dus heb er geen ervaring mee, maar kom je dan niet met een ruimtegebrek te zitten? Karathress tank je waar 'ie staat tot 'ie een totem dropt. Dan kiten wij 'm naar de andere kant van het platform, zeg maar waar de raid die hunter aan 't nuken is. Tweede totem nuked dan je halve raid, of heb je binnen die tijd de hunter en z'n pets al neer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-09 17:28

Rashann

Zoek de hond...

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 15:41:
He, voor de hunters onder ons, iemand al eens geprobeerd spell dmg gear bij elkaar te krijgen en kijken hoeveel dmg je doet met arcane shot ? Kijk maar eens naar dit filmpje Link!
Dat werkt toch niet meer? Volgens mij is al enkele patches geleden alle spelldamage bonusvan een hunter omgezet naar Attack Power bonus :)

If nothing is written below, I was the last to reply...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

MysticSnake schreef op maandag 12 november 2007 @ 15:20:
Dus weet iemand of zo een nerf er daadwerkelijk aan zit te komen?
Nee, is vooral QQ van fury warriors die de grote nummers belangrijk vinden en niet snappen dat deathwish op de cooldown afgooien maar 2-2.5% van hun totale dps is.

Arms krijgt zelfs een redelijke buff nu imp intercept en death wish naar arms gaan, maakt je weer iets vrijer in je spec (je bent niet meer verplicht 23 in fury te stoppen zeg maar).

Enige wat er gaat gebeuren is dat mace spec iets generfed gaat worden. De stun gaat minder proccen, maar als ie procced krijg je meer rage. En dat is maar goed ook, Ik speel zelf een warrior en persoonlijk vind ik de warrior mace spec gewoon te gestoord, hoewel dat ook gedeeltelijk ligt aan blizzard die zo slim is geweest die crafted mace uit te brengen. Met de arena 2h mace is mace spec best redelijk)

[ Voor 5% gewijzigd door Hmzaniac op 12-11-2007 15:51 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op maandag 12 november 2007 @ 15:42:
[...]

Nu doen wij het al sinds het begin ander hoor, dus heb er geen ervaring mee, maar kom je dan niet met een ruimtegebrek te zitten? Karathress tank je waar 'ie staat tot 'ie een totem dropt. Dan kiten wij 'm naar de andere kant van het platform, zeg maar waar de raid die hunter aan 't nuken is. Tweede totem nuked dan je halve raid, of heb je binnen die tijd de hunter en z'n pets al neer?
Afbeeldingslocatie: http://www.postimage.org/Pq18EyMi.jpg

Rode stip is Karatraz, en tevens waar ze staan in het begin.
Lichtblauw is Shaman, die wordt als eerste genuked.
Donkerblauw is Hunter
Geel is priest

Als we klaar zijn met Shaman, gaat de raid naar donkerblauw (hunter) en gaat de tank van Karatraz (rood) via die rode lijn de shammy kiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 15:50:
[...]

[afbeelding]

Rode stip is Karatraz, en tevens waar ze staan in het begin.
Lichtblauw is Shaman, die wordt als eerste genuked.
Donkerblauw is Hunter
Geel is priest

Als we klaar zijn met Shaman, gaat de raid naar donkerblauw (hunter) en gaat de tank van Karatraz (rood) via die rode lijn de shammy kiten.
Aah, jullie tanken de hunter ergens anders. Logisch eigenlijk. :P

Afbeeldingslocatie: http://xs221.xs.to/xs221/07461/screen.JPG

Rood is Karathress, groen/blauw zijn de hunter en shaman, lila is de priest. Pets worden getanked op de spot waar Karathress later heengekite wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:19

Niet heel actief aan het farmen, maar ik zit nu op 34k en heb de tokens voor alle items die ik wil al binnen. die 34k is iig genoeg voor de spellblade en de wand.

Maar je hebt nog een volle week om te farmen hoor ;) Patch 2.3 komt dan wel as woensdag. Arena season 3 komt een weekje later op 21 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024

lol 15 min
dan moet je eens als horde in Vindication groep zitten daar is 30-45min echt geen uitzondering.
heb ergens nog een screentje van toen ik in queue stond:
* average waittime: 1 min
* Time in Queue: 4u :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 07:41
ImdaMned schreef op maandag 12 november 2007 @ 15:38:
[...]

We verwachten niet anders van je ;)
Welkom op GoT zoals ze elders op GoT wel eens zeggen :+ Met een breed scala aan afkortingen (RTFM, RTFAQ, UTFS) etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Ik was op zoek gegaan naar een class die met gemak kan afrekenen met de 4 meest irritante classes ingame: Hunter, Rogue, Warlock en Shaman. Dan kom je al snel bij de Warrior terecht.
Omdat het een pure PvP issue is heb ik voor Dwarf gekozen (Stoneform), maar Draenei (Gift of the Naaru) had ook gekund.
Anyway, toen ik dus uitlegde waarom mijn keuze op de warrior was gevallen kreeg ik reacties van: Nee, dat moet je niet doen....warriors worden binnenkort enorm generfed.
Nu geef ik toe dat warriors enorm goed zijn vandaag de dag. Ze dragen platen, heroic strike crit voor 2500, Execute crit voor 6500, etc. Maar daarentegen kunnen ze niet healen en hebben ze geen spelldamage. Dus weet iemand of zo een nerf er daadwerkelijk aan zit te komen?
Een warrior is net zo goed als de healer die achter hem staat. Zonder een healer stelt een warrior niet veel voor.

1 van de nerfs is dat een warrior nu 50% kans heeft om ontwapend te worden als hij 2 punten in weapon specialisation heeft. Dat is nu 100% immunity met 2 punten daarin.

[ Voor 8% gewijzigd door ImdaMned op 12-11-2007 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slamdance schreef op maandag 12 november 2007 @ 16:02:
[...]

Niet heel actief aan het farmen, maar ik zit nu op 34k en heb de tokens voor alle items die ik wil al binnen. die 34k is iig genoeg voor de spellblade en de wand.

Maar je hebt nog een volle week om te farmen hoor ;) Patch 2.3 komt dan wel as woensdag. Arena season 3 komt een weekje later op 21 november.
Ah kijk dat kan goed uitpakken voor mij, dan kan ik mischien ook nog 1 arena item bemachtigen door arena rating want die is dan dus volgende week gecleared toch?

edit

@ Imdamned

Oneens met je, een warrior kan zonder healer ook prima killen (spreek uit ervaring).
Ook de classes waar mystic snake het over heeft.
Alleen lijkt het me wel verstandig om als MS warrior te gaan duelen, de debuff van MS is gewoon erug goed ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2007 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 16:16:
[...]

Ah kijk dat kan goed uitpakken voor mij, dan kan ik mischien ook nog 1 arena item bemachtigen door arena rating want die is dan dus volgende week gecleared toch?
Rating word gecleared idd maar met je rating pak je geen items maar met punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Moest bij de titel van dit bericht wel ff aan WoW denken eerst :S

http://www.nu.nl/news/131...op_met_Kodo-drummers.html

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op maandag 12 november 2007 @ 16:21:
[...]

Rating word gecleared idd maar met je rating pak je geen items maar met punten.
Ja klopt foutje, maar worden ook de punten gecleared?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 16:22:
[...]

volgens mij niet zou lekker zuur zijn anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 17:21
[...]

Nee, rating wordt gereset naar 1500, punten en al verkregen gear behoud je gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:46

Seraphin

Meep?

Slamdance schreef op maandag 12 november 2007 @ 16:02:
[...]

Ik denk alleen dat farmen na woensdag een stuk langzamer zal gaan omdat AV een heel stuk anders in elkaar gaat zitten. Ik durf nu niet te zeggen of dat positief of negatief uit gaat pakken (zowel qua spelplezier als honor per hour), maar de eerste periode zal iedereen zich toch even moeten aanpassen.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rogue, non-resto Shaman en Warlock (zeker na de SL/SL nerf) en sPriest zouden geen probleem moeten zijn. Hunter en vooral Frostmage kunnen je nog steeds kiten/CC'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
[...]

Gelukkig niet. :P Heb nog 2k punten staan maar wacht nog even met gear tot ik weet wat ik uit ZA op kan halen voor spelldmg stuff. Zal gloves, chest of helm worden, ben ik nog niet helemaal uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Wat betreft pre-TBC gear: don't bother. Stratholme enzo zijn leuk om een keertje gedaan te hebben, maar als je nu je 58 bent Outlands in kunt ga je sowieso meteen je gear vervangen voor questrewards.

Frostmages hebben niet erg veel aan +crit (niet zo veel als fire mages). De meeste gear heeft trouwens een prima balans tussen +crit, +hit (vooral belangrijk als je gaat raiden, niet zo als je aan het levellen bent) en +dmg. Als frostmage focus ik me vooral op +dmg voor PvE, m'n +hit is wat aan de lage kant voor raids (ga je op bosses vaak resists krijgen).

Ik heb alleen maar punten in frost zitten (alle 61), vooral omdat er een paar talents in zitten die niet je damage perse verhogen, maar waarmee je in PvP HEEL vervelend kunt zijn.
Kapoen schreef op maandag 12 november 2007 @ 14:44:
Mijn mage heeft altijd 10 puntjes in arcane gehad speciaal voor clearcasting, de rest in frost :D
Mwa. Mana is nooit zo'n probleem, en om daar nu 10 frost punten voor weg te gooien.
porn* schreef op maandag 12 november 2007 @ 15:13:
Haha 1-2 uur wachten, 3-6 uur spelen, 600 honor jeuj! :)
Horde PvP FTW, max 2 minuten wachten en dan 400 honour in 15 minuten :P

Ik heb nu 31k bij mekaar, maar S3 gaat volgende week pas van start, niet woensdag.

Ik ga in ieder geval voor 40k ofzo zodat ik 3 S1 pieces kan kopen (chest, hoofd en shoulders).

[ Voor 4% gewijzigd door Hydra op 12-11-2007 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Hydra schreef op maandag 12 november 2007 @ 16:47:

Horde PvP FTW, max 2 minuten wachten en dan 400 honour in 15 minuten :P
Zo is 't bij ons nu ook alleen we hadden 't over vroegah ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
porn* schreef op maandag 12 november 2007 @ 17:01:
Zo is 't bij ons nu ook alleen we hadden 't over vroegah ;)
Vroagah waren de potjes langer, maar hadden we ook geen queues! Alliance side daarentegen zat je fijn 2-4 uur lang te wachten voordat je AV in kon. WSG @ 59 was ook tof, continue runs doen, geen tier 2 mensen en alleen maar leuk knokwerk. En alles winnen natuurlijk :) Wel klote dat ze de PvP rewards van level 58 naar 60 opschroefden, die kon je dus opeens niet meer gebruiken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Oh da's dus raar, bij ons duurden de queues ook altijd lang, en de potjes nog langer. Daarom speelde ik eik weinig AV, ging liever met een teampje WSG/AB in omdat dat A) sneller afgelopen was en B) veel leuker was dan 3 uur lang saai mekaar heen en weer duwen. Fijn dat dat anders is alhoewel AV nu niks meer met PvP te maken heeft. Willen ze dat veranderen dan moeten ze zorgen dat je dynamisch veel meer honor kunt verdienen ipv max een paar 100 punten per pot. Als ik 3 uur in AV hang en daar dan toch nog 3-4k honor voor krijg is 't ineens wel wat interessanter, als er echt leuk gePvP'ed wordt.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
pfft eindelijk een nieuwe guild gevonden *O*

Woensdag of donderdag transfer ik naar Frostwhisper :P
Eindelijk weer raiden

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
[...]
Devout op een frost mage
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 07:18

On_E

Housemusic

Het gaat er naar uit zien dat ik geeneens de S1 Shanker kan gaan halen volgende week woensdag. :( (heb net 12k honor)

Er zijn teveel andere games op het moment, die allen veel leuker zijn dan honor grinden, dus mijn oude plan (minimaal de S1 Shanker + 1 of 2 x S1 armor) kan nu echt de prullenbak in.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

erg he... ik heb om 19:15 een raid maar ik denk dat ik tot 19:14 crysis zal zitten spelen :P hmm toch maar even snel m'n main voor ssc droppen scheelt weer ;)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Nee, want de t0 set voor andere classes was wel boeiend.

Laat die jongen nou, hij is net lvl58, grote kans dat de enige stukken gear met spell damage die er gedropt zijn greens "of frozen wrath" zijn. Geef dan iig goed advies ipv zo'n opmerking, daarvan krijgen mensen niet de behoefte om terug te komen.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09 20:01

Technicality

Vliegt rechtsom...

Waar kun je die lijsten met honor-prijzen bekijken? Op wowhead zag ik ze niet staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Technicality schreef op maandag 12 november 2007 @ 17:52:
Waar kun je die lijsten met honor-prijzen bekijken? Op wowhead zag ik ze niet staan?
http://www.mmo-champion.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik en nog wat bekende van mij kunnen maar niet op de server Ghostland komen vanavond. Sommige andere servers lukken wel :s Meer mensen vandaag dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

karathress down! \o/

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Anetheron eerste try op 10% \o/

Tweede try teveel NPC's dood en wipe op 8e wave. :<

Edit: Down nu met 2 doden, makkelijke boss tbh. o.O

[ Voor 27% gewijzigd door Exitium op 12-11-2007 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:57

Phobos

je bent een soepkip

* Phobos doet op 't moment Magtheridon.

Daarna gaan we weer terug naar Illidan :+ er zijn bij ons heel veel core-mensen gestopt en nieuwe bijgekomen (ik ben na 4 maanden weer begonnen met raiden) en nu moeten we dus wat andere dingen doen :P Vorige week heel TK en SSC gedaan (wat een hel :x) om wat mensen attuned te krijgen, maar nu zijn we dus weer een beetje on track met hyjal in 1 avond en nu dus met wat nieuwe mensen bij Illidan.

Leuk leuk leuk :> Zijn er hier uberhaupt nog mensen die endgame doen want ik zie hier alleen maar dingen over karazahn ed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Phobos schreef op maandag 12 november 2007 @ 22:23:
* Phobos doet op 't moment Magtheridon.

Leuk leuk leuk :> Zijn er hier uberhaupt nog mensen die endgame doen want ik zie hier alleen maar dingen over karazahn ed :(
Ik denk dat voor veel mensen end-game tegenwoordig over is, ik heb ook veeeeeeeeel geraid maar tegenwoordig heb ik alles gewoon op een lager pitje staat, na Blackwing lair, AQ40, Naxx is TBC mij gewoon teveel geweest qua tijdsbesteding.

Dus veel mensen zitten in "casual" of "hardcore/casual" die ergens in SSC/TK rond lopen ofzo :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

zitten hier een hoop high end raiders hoor

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:57

Phobos

je bent een soepkip

eendje schreef op maandag 12 november 2007 @ 22:51:
zitten hier een hoop high end raiders hoor
show yourselfs! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:07
karathress down! \o/
Gz (legend reborn neem ik aan)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 19:50

Local Host

Het forum is om te leren.

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 19:55:
Ik en nog wat bekende van mij kunnen maar niet op de server Ghostland komen vanavond. Sommige andere servers lukken wel :s Meer mensen vandaag dit probleem?
Ik heb er ook de hele avond niet op gekunnen. In begin van de avond wel even met 20 ! sec lag ...

Ben maar even met een alt op Daggerspine verder gegaan. Ook de forums van WoW erg traag hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Vashj 38%!
we kwamen al wel eerder in phase3 maar nu hadden we tenminste nog wat mensen over (al was de meeste dps dood).
Lijkt er echt op dat we phase 2 nu ook onder controle beginnen te krijgen. Misschien morgen misschien volgende week maar ze gaat eraan!

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-07 17:39
Gisteren was er een grote Raid naar Orgrimmar op Kilrogg server
Ze schatten rond de 800 alliance mensen die daar liepen, alleen zo lelijk dat de server 5x crashde die avond :P De horde world server dee het soms niet, en het laggte als een gek bij orgrimmar. Voor de rest was het wel cool.

Is zoiets wel eens gebeurd op andere servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om ff in de down sfeer te blijven; Kael down! \0/

Gisteren 66%, vandaag na wat unfocused tries toch 1e keer P5 (met MT neer op P5 start zonder mace buff :s ) nog 11% gehaald en 2 of 3 tries later down. Gief MH en meer mensen attuned! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 00:33:
Om ff in de down sfeer te blijven; Kael down! \0/
down sfeer... pest imdamed niet zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:31
\o/

Illidan al een maand of 2 geleden down en zit nu in 4/5 T6 te pimpen op mn lockje :) Moet nog een hoop maar ik ben redelijk tevreden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Kaz'rogal nog niet gezien, wat problemen met de trashwaves, met name de gargoyles. Hebben we nu wel redelijk onder de knie denk ik met een AoE'ende lock voor aggro die daarna terugrent naar camp, hadden het grootste deel in één keer daar en de paar die overbleven werden door hunters gedaan.

Oh, en shoutbox op de maandagavond blijft gezellig. :P

Afbeeldingslocatie: http://img239.imageshack.us/img239/3481/screennm0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Laatst online: 21:31
arieman007 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 00:30:
Gisteren was er een grote Raid naar Orgrimmar op Kilrogg server
Ze schatten rond de 800 alliance mensen die daar liepen, alleen zo lelijk dat de server 5x crashde die avond :P De horde world server dee het soms niet, en het laggte als een gek bij orgrimmar. Voor de rest was het wel cool.

Is zoiets wel eens gebeurd op andere servers?
Haha, ik hoorde het inderdaad van iemand op Kilrogg daarstraks, damn wat baal ik dat ik weekje geleden met een nieuwe char op Darksorrow ben begonnen :'(. Wou dat'k er bij was :D

(filmpjes/youtube oid iemand? :>)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmzaniac schreef op maandag 12 november 2007 @ 17:40:
[...]

Nee, want de t0 set voor andere classes was wel boeiend.

Laat die jongen nou, hij is net lvl58, grote kans dat de enige stukken gear met spell damage die er gedropt zijn greens "of frozen wrath" zijn. Geef dan iig goed advies ipv zo'n opmerking, daarvan krijgen mensen niet de behoefte om terug te komen.
Inderdaad was het enige leuke aan de T0 class sets de upgrade chain inclusief 45 minuten run. Maar om die te doen moet je als mage toch echt magisters hebben.

Wat goed advies voor een level 58 mage? Ga outland in, maar houd LFG in de gaten. Als je het nog nooit hebt gedaan zijn Scholomance, Stratholme, Upper en Lower Blackrock Spire en Dire Maul echt leuke instances om te doen met een groep van het juiste level. Geboost worden door een level 70 of op 70 zelf gaan is toch minder.

Als level 70 snel halen je niet zo boeit, doe dan lekker de Eastern Plaguelands quests, daar zitten leuke stukjes Lore tussen als dat je interesseert. Silithus is wat dat betreft wat minder.

Krijg je de kans mee te gaan op een ZG of AQ20 raid zou ik het doen, is leuk om een keer te zien.

Wat talents en equipment betreft, mijn mage heb ik op level 30 gedelete omdat het niet echt iets voor mij was, dus daar laat ik me niet over uit. Behalve dan dat er bij het questen genoeg +spell damage cloth tussen zit en je op www.wow-loot.com leuk per class kan kijken wat er voor je te halen valt in outland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op maandag 12 november 2007 @ 17:19:
pfft eindelijk een nieuwe guild gevonden *O*

Woensdag of donderdag transfer ik naar Frostwhisper :P
Eindelijk weer raiden
Alliance hoop ik ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Lief dagboek,

Gisteravond met mijn level24 Shamaan BFD gedaan.
Sjonge toch best lastig al die elites. Gelukkig bracht ik het er goed vanaf en heb ik nu bijna level25 bereikt.. :P
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.