Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 13:35:
Met veel interesse en soms verbazing over de aanwezige kennis hier, lees ik deze topics.
Ik speel nu ongeveer een jaartje dagelijks wow, heb nu een 58 frost mage als main en nog een paar alts.
Nu heb ik in Stratholme het eea van de Devout set bijelkaargesprokkeld, maar ik loop telkens weer tegen de vraag aan wat nu de goede balans is in +stats gear en +spelldam gear.
Wat betreft pre-TBC gear: don't bother. Stratholme enzo zijn leuk om een keertje gedaan te hebben, maar als je nu je 58 bent Outlands in kunt ga je sowieso meteen je gear vervangen voor questrewards.
Frostmages hebben niet erg veel aan +crit (niet zo veel als fire mages). De meeste gear heeft trouwens een prima balans tussen +crit, +hit (vooral belangrijk als je gaat raiden, niet zo als je aan het levellen bent) en +dmg. Als frostmage focus ik me vooral op +dmg voor PvE, m'n +hit is wat aan de lage kant voor raids (ga je op bosses vaak resists krijgen).
Ik heb alleen maar punten in frost zitten (alle 61), vooral omdat er een paar talents in zitten die niet je damage perse verhogen, maar waarmee je in PvP HEEL vervelend kunt zijn.
Mwa. Mana is nooit zo'n probleem, en om daar nu 10 frost punten voor weg te gooien.
Horde PvP FTW, max 2 minuten wachten en dan 400 honour in 15 minuten

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 14:19:
Hoeveel honor hebben jullie ondertussen al gefarmt voor as woensdag?

zit nu op de 42k.
Gaat erg traag op de realm Karazhan

te veel horde te weinig alliance, moet in een AV weekend zelfs nog 15 min wachten tot ik erin kan..
Ik heb nu 31k bij mekaar, maar S3 gaat volgende week pas van start, niet woensdag.
Ik ga in ieder geval voor 40k ofzo zodat ik 3 S1 pieces kan kopen (chest, hoofd en shoulders).
[
Voor 4% gewijzigd door
Hydra op 12-11-2007 16:51
]