[iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 45.122 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Anoniem: 160183 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 14:31:
Je kan onderdelen bestellen en zelf fixen (als het het speakertje is)
Het zal het speakertje wel zijn, aangezien de rest nog gewoon werkt..

Ik ben best handig, maar durf toch echt geen iPhone open te maken.. Kun jij het wel? evt. tegen vergoeding?

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-05 12:08
Nono_home schreef op zondag 06 januari 2008 @ 20:23:
[...]

correct een aantal regels hierboven zie de link naar de nederlandse vertaling van de PDF... 8)7

maar wat bedoel je nu eigenlijk??
Dit; "Apple may restrict service to the fifty states of the United States of America and the District of Columbia"

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160183

joeltje schreef op maandag 07 januari 2008 @ 10:24:
[...]

Het zal het speakertje wel zijn, aangezien de rest nog gewoon werkt..

Ik ben best handig, maar durf toch echt geen iPhone open te maken.. Kun jij het wel? evt. tegen vergoeding?
Je kan beter ff googlen, er zijn wel fixservices in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nono_home
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-12-2021
Eiríkr schreef op maandag 07 januari 2008 @ 11:08:
[...]

Dit; "Apple may restrict service to the fifty states of the United States of America and the District of Columbia"
"may"

"Beam me up Scotty; there is no intelligence down here" System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Okee minor problem. iPhone is kaduuk.
Na de installatie van een aantal programmas en het verwijderen van deze is hij vastgelopen en wilde niet meer uit. Bij deze heb ik de batterij laten leeglopen en daarna weer aan de mac gehangen. No result.
Nu gaat hij af en toe aan voor een aantal seconden als ik de aan/uit knop indruk Maar dan is het scherm unresponsive.

hij liep vast toen ik per ongeluk bij het deinstalleren van Dress Up op het knopje drukte dat je een email laat sturen naar de developer. Bij deze werd het scherm unresponsive en reageerde geen van de knoppen meer.
De enige programmas die er nog op zijn: Customize en Summerboard.

Iemand een idee hoe ik hem toch weer back to life kan brengen? Maakt niet uit hoe, want alles is beter dan een comatose iPhone :)

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJM
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:20

AJM

Mikey NL schreef op maandag 07 januari 2008 @ 09:56:
[...]

Je kan je planet mail alleen ophalen vanuit het planet netwerk, wat dus betekent dat als je hem thuis aan je wifi netwerk hangt, dat het zou moeten werken, maar via het netwerk van je telefoonaanbieder niet.
Bij mij werkt het prima via GPRS (T-Mobile), zowel mail ontvangen als versturen. Dit kon ik ook met mijn vorige GSM (Nokia E50). Ik heb via iTunes m'n mailaccount gesyncd met Outlook, daarna moest ik alleen zelf in de iPhone mijn wachtwoord invoeren en that's it.

Dit zijn de instellingen:
Incoming mail server - hostname: pop.planet.nl
Username: invullen
Password: invullen

Outgoing mail server:
Hostname: mail.planet.nl:25
Username: niks
Password: niks

Onder advanced staat nog bij incoming settings - server port 110
Outgoing settings - server port 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

Nitai

Live the life you love.

iron_mike010 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 11:59:
Iemand een idee hoe ik hem toch weer back to life kan brengen? Maakt niet uit hoe, want alles is beter dan een comatose iPhone :)
Heb je al een restore geprobeerd, of ziet je Mac de iPhone niet?
Anders aan je mac hangen en de Sleep/Wake button en de Home button ingedrukt houden tot het restore tekentje op het scherm verschijnt.

Hierna kun je restoren.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
Nitai schreef op maandag 07 januari 2008 @ 12:57:
[...]

Heb je al een restore geprobeerd, of ziet je Mac de iPhone niet?
Anders aan je mac hangen en de Sleep/Wake button en de Home button ingedrukt houden tot het restore tekentje op het scherm verschijnt.

Hierna kun je restoren.
Oh ja, vergeten te vermelden. iTunes ziet hem niet :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-02 10:35
iron_mike010 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 13:05:
Oh ja, vergeten te vermelden. iTunes ziet hem niet :s
Wat Nitai zegt idd: Home en Sleep button tegelijk ingedrukt houden totdat je een restore teken in beeld krijgt... Volgens mij kan je hem dan met bv. iBricks wel doorstarten...

[ Voor 28% gewijzigd door matthijst op 07-01-2008 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
matthijst schreef op maandag 07 januari 2008 @ 13:14:
[...]

Wat Nitai zegt idd: Home en Sleep button tegelijk ingedrukt houden totdat je een restore teken in beeld krijgt... Volgens mij kan je hem dan met bv. iBricks wel doorstarten...
Yeah een beetje result! Hij reageert weer op het scherm, maar ik kan niet de installer zien. ook werkt de home button een beetje raar. Het scherm wordt dan zwart en alleen de bovenste regel met klok is dan nog zichtbaar.
Ik heb even een delete all settings gedaan en ga nu aan de slag met iBrickr :)
Als ik weer vragen dan hoor je me zeker :D

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Iemand dit al geprobeerd?
http://modmyifone.com/forums/showthread.php?t=21807
Paar gaatjes in het folie achter de speaker prikken, schijnt speakervolume ongeveer 30-50% harder van te gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
De kleine dude doet nu heel weinig. Het scherm is nu totaal unresponsive. Dus hij staat vast op het stand-by scherm. beetje arelaxed. oh hij wordt nu net zwart met de tijd zichtbaar. Vaag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399

Hoedje schreef op maandag 07 januari 2008 @ 10:13:
[...]

Het zit net iets anders. Je kunt namelijk alleen mail versturen via de smtp server van Planet via een Planet verbinding. Het ophalen van mail mag geen probleem zijn. Dus ik zou voorstellen om bij uitgaande mail, de instellingen van een andere e-mail dienst te gebruiken (bijv. Gmail o.i.d.). Ik heb een vriend hiermee geholpen en het verify gedeelte duurt lang, maar uiteindelijk zou het wel moeten werken.
Hoera, ik heb het net weer geprobeerd en nu inderdaad heel lang gewacht en ondertussen zorgend dat hij niet in standby ging. Vooral dat laatste is heel belangrijk want anders begint hij steeds opnieuw. Uiteindelijk na enkele minuten en 2x op Yes (geen SSL) gedrukt had hij hem te pakken. Bedankt voor alle tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
matthijst schreef op maandag 07 januari 2008 @ 13:52:
Iemand dit al geprobeerd?
http://modmyifone.com/forums/showthread.php?t=21807
Paar gaatjes in het folie achter de speaker prikken, schijnt speakervolume ongeveer 30-50% harder van te gaan....
Net ff met een omgebogen poot van een nietje in lopen poeren en het scheelt inderdaad.
Zijn een stuk of 5-6 gaatjes die je door kan prikken. Achter die gaatjes zit een stuk zwart stoffen tape, dat weer over de opening van de speaker heen zit.
Foto zonder tape (links=speaker, rechts=mic):
http://www.flickr.com/pho...ize=l&context=photostream

En met tape (waar je dus gaatjes in prikt):
http://www.flickr.com/pho...ize=l&context=photostream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94923

Er zijn mensen die nog overwegen een iPhone te kopen vanwege de smartphone functies die ze eisen. Ook UMTS vinden sommigen belangrijk. Ik vroeg me af of er tweakers zijn die dit toestel (http://www.youtube.com/watch?v=-r4CifYj_-c) hebben overwogen en dan met name vanwege het uitschuifbare toetsenbord. Best of two worlds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat doet dit in deze topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94923

Het is geen topickaping, begrijp me niet verkeerd, meer een vraag naar redenen waarom iPhone nog altijd de voorkeur geniet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106714

Anoniem: 94923 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 21:28:
Het is geen topickaping, begrijp me niet verkeerd, meer een vraag naar redenen waarom iPhone nog altijd de voorkeur geniet :)
Onbegrijpelijk dat je dit toestel durft te vergelijken met een iPhone!?! Laten we maar snel weer
on-topic gaan. Zo te lezen heb je zelf geen iPhone.
Wash your mouth my friend ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Het valt me ook op hoe erg iedereen in mijn buurt me probeert te overtuigen hoe andere telefoons ook features van de iPhone hebben. "He kijk dit en dit, cool he" - iPhone did it !! "Maar dit, hoe cool is dat?" - iPhone did it.

Hoe meer mensen me proberen te bewijzen hoe andere apparaten iPhone clonen zijn, hoe meer ik overtuigd ben dat het een goed toestel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-05 08:40
Anoniem: 94923 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 21:28:
Toch is het niet de bedoeling :). Het zijn twee compleet verschillende toestellen. Vergelijkingstopics doen we in principe niet aan, omdat je op basis van de topics op GoT, reviews en de specificaties zelf tot een goede keuze moet kunnen komen. Alleen bij hele specifieke toepassingen is het soms toegestaan om in PSGG een vergelijkings of "wat moet ik kopen?" topic te openen.

Kortom, als je het over de iPhone wilt hebben, dan ben je hier aan het juiste adres. Voor de discussie over de F700 kun je naar het topic over die telefoon gaan: Samsung Ultra Smart F700 topic. Laten we hier verder gaan met de discussie over de iPhone :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163173

Wanneer gaan mensen het nu eindelijk snappen: Koop wat je wilt!

Koopt jij de laatste nieuwe Smartphone met Windows Mobile 7 erop? Goed voor jou!
Heb je liever een iPhone omdat die nadruk legt op andere punten? Waarom niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232571

Zodra de iPhone in Nederland komt haal ik hem wel. Hoewel ik al jaren rondloop met een 512 MB Mp3speler maar toch onafscheidelijk met dat ding bent is de iPhone wel een oplossing. Alles in een in een mooi jasje. Wel relaxt dat hij er voorlopig niet is, kan ik nog even wat geld opzij zetten. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-12-2023
iron_mike010 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 14:14:
De kleine dude doet nu heel weinig. Het scherm is nu totaal unresponsive. Dus hij staat vast op het stand-by scherm. beetje arelaxed. oh hij wordt nu net zwart met de tijd zichtbaar. Vaag :P
medicijn voor je kleine dude is op hackintosh te vinden!
wel ff registreren zodat je met de search-functie aan de gang kunt gaan!

http://www.hackint0sh.org/forum/forumdisplay.php?f=123

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-12-2023
eerst virus op de iPhone is n feit! 1.1.3 prep in de installer NIET installeren!!!

http://www.hackint0sh.org/forum/showthread.php?t=21925

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Nu online

Nitai

Live the life you love.

Ja dat stond al 2 dagen terug op iPhoneclub.nl ;)
http://www.iphoneclub.nl/...ware-113-tool-is-malware/

Sowieso wordt er altijd geadviseerd nooit zaken zomaar via de Installer te installeren voordat je weet waar het vandaan komt en wat het doet. Voordat ik een app installeer, lees ik altijd wat het doet en of anderen er geen problemen mee ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmuze
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-10-2024

kingmuze

so don't fear

Nitai schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 13:52:
Ja dat stond al 2 dagen terug op iPhoneclub.nl ;)
http://www.iphoneclub.nl/...ware-113-tool-is-malware/

Sowieso wordt er altijd geadviseerd nooit zaken zomaar via de Installer te installeren voordat je weet waar het vandaan komt en wat het doet. Voordat ik een app installeer, lees ik altijd wat het doet en of anderen er geen problemen mee ervaren.
In dat artikel staat ook het volgende minder leuke nieuws "In werkelijkheid lijkt het er niet meer op dat er nog een software-unlock voor iPhones met firmware 1.1.2 en bootloader 4.6 komt, zodat je beste optie momenteel een hardwarematige oplossing is via een TurboSIM, StealthSIM, KingSIM of een van de andere proxy-simvarianten.".

[gvr]muze[nl] says: fear is the mind killer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nono_home
kingmuze schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 14:45:
[...]

In dat artikel staat ook het volgende minder leuke nieuws "In werkelijkheid lijkt het er niet meer op dat er nog een software-unlock voor iPhones met firmware 1.1.2 en bootloader 4.6 komt, zodat je beste optie momenteel een hardwarematige oplossing is via een TurboSIM, StealthSIM, KingSIM of een van de andere proxy-simvarianten.".
Lijkt me een beetje voorbarig... Dev team is net een paar dagen aan de slag met firmware 1.1.3 met de nieuwe baseband dus het is gewoon nog even afwachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-05 08:50

Fab1Man

Live life to the fullest

Nono_home schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 14:52:
[...]

Lijkt me een beetje voorbarig... Dev team is net een paar dagen aan de slag met firmware 1.1.3 met de nieuwe baseband dus het is gewoon nog even afwachten..
Het lijkt me ook nogal voorbarig om er zomaar van uit te gaan dat die unlock er wel komt. Want zo zeker is dat nog helemaal niet! Het lijkt veel moeilijker, mede doordat Apple nu een 1024 bits encryptie heeft geïmplementeerd wat het hacken vooral niet makkelijker zal maken! Daarnaast, waarom wil je per sé je software verknoeien met zoiets als AnySIM, als het ook via een vele makkelijkere en zekere methode kan als de xSIM's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nono_home
Fab1Man schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 14:58:
[...]

Het lijkt me ook nogal voorbarig om er zomaar van uit te gaan dat die unlock er wel komt. Want zo zeker is dat nog helemaal niet! Het lijkt veel moeilijker, mede doordat Apple nu een 1024 bits encryptie heeft geïmplementeerd wat het hacken vooral niet makkelijker zal maken! Daarnaast, waarom wil je per sé je software verknoeien met zoiets als AnySIM, als het ook via een vele makkelijkere en zekere methode kan als de xSIM's?
Omdat AnySim gratis is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man

Fab1Man

Live life to the fullest

Is je het die 50 euro niet waard dat 'ie verder niet verkloot wordt door vreemde software ingrepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Ahum: mag ik jullie nog even op De software van de Apple TV, iPhone en iPod touch aanpassen wijzen :) Praten over jailbreaken is prima, maar praten over simunlocks is nog steeds niet toegestaan.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nono_home
Fab1Man schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 16:41:
[...]

Is je het die 50 euro niet waard dat 'ie verder niet verkloot wordt door vreemde software ingrepen?
nee want met de ""vreemde"" brrrrr software werkt het fantastisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-04 12:44
Zojuist de applicatie Listen geïnstalleerd. Herkent muziek en geeft naam artiest, songtitel en album weer. Getest met nummers van U2 en Sigur Rós... Werkt snel en perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
RoelJewel schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 22:31:
Zojuist de applicatie Listen geïnstalleerd. Herkent muziek en geeft naam artiest, songtitel en album weer. Getest met nummers van U2 en Sigur Rós... Werkt snel en perfect!
Zoals bij de w880i van SE? TrackID?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Hoe werkt het? Liedje op de radio, telefoon ervoor, internetverbinding en hij zoekt de titel op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399

iron_mike010 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 03:36:
[...]

Zover ik kon uitvinden gebruikt het inderdaad hetzelfde achterliggende systeem.
matthijst schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 07:52:
[...]

Hoe werkt het? Liedje op de radio, telefoon ervoor, internetverbinding en hij zoekt de titel op ?
Pretty much. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nono_home
Hmmm heeft wat meer moeite met Techno en Trance ..... :+
Cosmic Gate remix van Suburban Train van Tiesto ging wat minder..hehehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
matthijst schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 07:52:
[...]

Yup. Is nu nog redelijk basic (geeft alleen nummer/artiest/cd weer), maar kan me voorstellen dat zoiets door last.fm geïmplementeerd zou kunnen worden in hun iPhone-app. Dat ie dan ook meteen de gezochte nummers opslaat zodat je die later kunt terugvinden, lyrics erbij enz. enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
iron_mike010 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 03:36:
[...]

Daar lijkt 't wel op idd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23899

tis nog redelijk beta en mijn iphone heeft het al in recovery modus gebracht waardoor ik heel wat uurtjes heb moeten investeren om alles weer op orde te krijgen na een re-install van de laaste back up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Man on Fiya
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-01-2018
Het lijkt mij eigenlijk een mooi product waar Apple van kan gebruik maken. Als ze dit nou eens integreerden met iTunes Music Store... dikke business voor Apple hoor. Zou met niets verbazen als ze zeggen; hier 3 miljoen dollar, dank je vriendelijk. Ik zou er gebruik van maken hoor.

MBP 2.2 GHz, 2 GB, 8600GT 128mb, Bootcamp Vista, Crumpler Gel Sleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nono_home
Ja lijkt mij ook...heb al eerder het vermoeden gehad dat het "Dev Team" hier en daar wat "hulp" krijgt van Apple...en Erica maakt daar deel van uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
Anoniem: 23899 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 10:22:
tis nog redelijk beta en mijn iphone heeft het al in recovery modus gebracht waardoor ik heel wat uurtjes heb moeten investeren om alles weer op orde te krijgen na een re-install van de laaste back up
Hm, da's irri :{. Hier een paar keer gebruikt, maar nog geen problemen gehad :N.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jetgadget
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-11-2023
sorted.bits schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 22:40:
Heeft er iemand al ipxSync geprobeerd, voor het syncen van de iPhone met Exchange? Ik las op iphoneclub dat er gewerkt wordt aan betere Exchange integratie, maar dit zou een mooie tussenoplossing zijn.

http://www.ipxsync.com/
link doet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jetgadget
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-11-2023
Heb de iPhone nu ongeveer anderhalve maand, moet zeggen dat ik hem helemaal super vind!
En dat terwijl ik jaren lang Htc toestellen verslijt. Het valt echt niet tegen.
Deze bij teletools (zelfde als teleworld amsterdam) aangeschaft met Vodafone 1 jaar abonnement
35 euros per maand. Nee ik leg me niet vast voor 2 jaar ik heb nog nooit een toestel langer gehad dan mn abon.duur. Zal de iphone dit record halen? Denk dat ik dan al voor iphone 2 gezwicht ben.
al met al hoefde ik maar 80 euro bij te betalen! iemand kocht mn HTC Touch voor 300.
Dat was zeker een goeie deal.
Mms mis ik totaal niet, dure dienst die alleen de providers blij maakt. je hebt ook zo een foto gemaakt en tik tik via de mail verzonden! ook leuk. zeker als die ander ook een Htc of iphone heeft waar mail met foto gewoon binnekomt.
verder iedere dag weer leuke tweaks en verbeteringen gevonden draai nu FW 1.1.1
deze is superstabiel, tot tegenstelling wat ik over 1.1.2 wel eens lees. waarom nu al updaten? als het zo goed draait. ik kan er denk ik alles mee wat 1.1.2 ook kan.

hiervoor geinstalleerd: de Edge fix, itoggle, sendpics, ForwardMSGfix, kb2, SMSfix, en heel handig Sms notify die blijft om de paar seconden trillen als je een sms hebt
(kwam daar normaal uren later pas achter.) T9 werkt ..maar niet helemaal.
batterijduur is prima geen verbetering nodig...
andere redenen om te updaten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-02-2024
1.1.2 zou naast een betere batterijduur ook een hoger speakervolume moeten hebben. Ook is de standaard integratie van numerieke zenders bij de sms app zeker een niet te missen voordeel (vooral als je wel eens sms'en van je bank of provider krijgt).

Daarnaast is er veel getweaked, reageert alles iets sneller, en heb ik nog geen één crash gezien. Ook is het de tussenstap naar 1.1.3 dus als je 1.1.1 wil blijven draaien, zorg dan dat je de firmware van 1.1.2 ergens opslaat zodat je straks die tussenstap kunt maken alvorens een eventuele overstap op 1.1.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158597

Ik heb sinds kort ook de iPhone. Echt super ding! ik wil dan ook van T-mobile Pocket Internet Totaal nemen van 9.95 per maand. Heeft iemand hier al ervaing mee? Gaat Youtube snel? Kan je snel op internetten etc?

Een kennins dat dezelfde abo met HTC Touch en youtube draaide echt heeeeeeeeeeel eeerrgg langzaam.... Kan iemand zijn ervaring delen?

Merci!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny Cash
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-02 13:01
DayteX schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:38:
1.1.2 zou naast een betere batterijduur ook een hoger speakervolume moeten hebben. Ook is de standaard integratie van numerieke zenders bij de sms app zeker een niet te missen voordeel (vooral als je wel eens sms'en van je bank of provider krijgt).
Zoals hij zegt heeft hij hiervoor een SMSfix gebruikt deze vervangt de sms applicate van 1.1.1 met die van 1.1.2 dus daar zal hij verder geen last van hebben..

Ik draai 1.1.2 omdat er vast wel verbeteringen inzitten vergleken met 1.1.1 en omdat ik gewoon het nieuwste wil draaien, een beetje een eer kwestie. Zodra 1.1.3 unlocked is ga ik die draaien, ook al crasht mijn iphone is de kans klein dat ik hem zover mol dat ik niets meer mee kan doen.

Meestal koop ik om de zoveel tijd een leuke nieuwe gadget, deze gadget vind ik dan meestel een maandje super (net als nieuwe schoenen niet vies maken). Echter blijft de iphone een beetje hangen bij me gebruik hem nu bijna 2 maanden en kan er gewoon niet genoeg van krijgen. Kijk ook echt heel erg uit naar 1.1.3 en ben heel blij dat ik de oude bootloader heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny Cash
Anoniem: 158597 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 16:06:
Ik heb sinds kort ook de iPhone. Echt super ding! ik wil dan ook van T-mobile Pocket Internet Totaal nemen van 9.95 per maand. Heeft iemand hier al ervaing mee? Gaat Youtube snel? Kan je snel op internetten etc?

Een kennins dat dezelfde abo met HTC Touch en youtube draaide echt heeeeeeeeeeel eeerrgg langzaam.... Kan iemand zijn ervaring delen?

Merci!
Youtube zal nooit goed werken aangezien gprs gewoon super traag is. Ik vind het echter wel super gemakkelijk als ik in de trein zit of ergens zit te wachten om even men phone the showen en ondertussen lekker even wat websites/nieuws te bekijken.

Volgens mij kan je zon internet abbo per maand afsluiten dus probeer het gewoon een maandje uit zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244539

Johny Cash schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 16:32:
[...]

Zoals hij zegt heeft hij hiervoor een SMSfix gebruikt deze vervangt de sms applicate van 1.1.1 met die van 1.1.2 dus daar zal hij verder geen last van hebben..

Ik draai 1.1.2 omdat er vast wel verbeteringen inzitten vergleken met 1.1.1 en omdat ik gewoon het nieuwste wil draaien, een beetje een eer kwestie. Zodra 1.1.3 unlocked is ga ik die draaien, ook al crasht mijn iphone is de kans klein dat ik hem zover mol dat ik niets meer mee kan doen.

Meestal koop ik om de zoveel tijd een leuke nieuwe gadget, deze gadget vind ik dan meestel een maandje super (net als nieuwe schoenen niet vies maken). Echter blijft de iphone een beetje hangen bij me gebruik hem nu bijna 2 maanden en kan er gewoon niet genoeg van krijgen. Kijk ook echt heel erg uit naar 1.1.3 en ben heel blij dat ik de oude bootloader heb :)
hmm dat is goed om te horen want ik ben er ook zo een..

Hebben hebben hebben!! PER SE moeten hebben en dan heb ik het, is het even leuk en vervolgens kan het me kapot vallen.. Wii kopen iemand? ;)

PS: Volgens mij komt met de upgrade ook een nieuwe bootloader mee, ik weet niet of je daar heel blij van moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nono_home
Johny Cash schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 16:32:
[...]
DITTO....maar heb wel zoiets dat het stabiel en betrouwbaarheid moet zijn want sms en bellen zijn prioriteit. Vandaar dat ik op 1.1.1 ben blijven hangen, 1.1.2 sim "gebeuren" is niet van het Dev team en daar heb ik wel vertrouwen in.. Ook heel blij met de oude bootloader... Gekregen omdat ik er om vroeg hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Ik snap die hele discussie om die 1.1.2 niet, hier draait hij prima, zelf geüpdate vanuit 1.1.1 (ja heb oude bootloader) en werkt als een zonnetje :)

Ik merk zeker verbeteringen tegenover 1.1.1, batterijduur bijvoorbeeld, dit omdat hij beter omgaat met de wifi en de edge :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
Hola Amigos!

Hey ik ga mijn iPhone restoren omdat hij een beetje kaput was. Maar kan ik hem ook restoren naar 1.1.1 ipv via iTunes naar 1.1.2?
Ik kan itunens toch een beetje in de maling nemen en stiekem hem 1.1.1 erop laten zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:46
Zou niet weten wat daar stiekem aan is.. als jij 1.1.1 er op wilt hebben (trouwens wel slim, want hoe wil je anders jailbreaken) dan moet je dat vooral doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
Yeah dat was ook mijn idee achter 1.1.1 erop te zetten.
Okee, dan rest dus eigenlijk alleen de vraag: Hoe?!
Ik heb op Hackint0sh gezocht en modmyifone maar ik kon geen satisfactory antwoord vinden.

Dus iemand met een idee?!

Gracias!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Laatst online: 21-03 12:46

Nikooos

huizenlol.nl

iron_mike010 schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 01:19:
Yeah dat was ook mijn idee achter 1.1.1 erop te zetten.
Okee, dan rest dus eigenlijk alleen de vraag: Hoe?!
Ik heb op Hackint0sh gezocht en modmyifone maar ik kon geen satisfactory antwoord vinden.

Dus iemand met een idee?!

Gracias!
de herstellen knop indrukken met shift ingedrukt. Moet je wel zorgen dat je de firmware 1.1.1 even handmatig download. Als je dan die knop indrukt met shift ingedrukt dan kan je gewoon even browsen naar die 1.1.1 firmware en laten restoren. Let er alleen wel op dat 1.1.1 een andere baseband draait dus dat je die ook moet downgraden als je hiervoor op 1.1.2 hebt gezeten.

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
psychonikeo schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 11:19:
[...]

de herstellen knop indrukken met shift ingedrukt. Moet je wel zorgen dat je de firmware 1.1.1 even handmatig download. Als je dan die knop indrukt met shift ingedrukt dan kan je gewoon even browsen naar die 1.1.1 firmware en laten restoren. Let er alleen wel op dat 1.1.1 een andere baseband draait dus dat je die ook moet downgraden als je hiervoor op 1.1.2 hebt gezeten.
Alritey!! Werkt het ook zo op een Mac?
Heel eenvoudig, thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny Cash
Anoniem: 244539 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 16:46:
[...]

hmm dat is goed om te horen want ik ben er ook zo een..

Hebben hebben hebben!! PER SE moeten hebben en dan heb ik het, is het even leuk en vervolgens kan het me kapot vallen.. Wii kopen iemand? ;)

PS: Volgens mij komt met de upgrade ook een nieuwe bootloader mee, ik weet niet of je daar heel blij van moet worden.
Weet niet wat er waar is van dat bootloader verhaal en als dat is zal deze toch unlocked moeten worden voordat ik hem ga draaien, dit betekend dan sowiezo dat ik geen gevaar loop. Ik wacht altijd rustig met het draaien van een nieuwe firmware. Eerst mogen er een aantal voor me het een weekje uitproberen hoor ik geen klachten dan stap ik ook over :*)

edit:

btw ik heb ook heel lang zitten twijfelen over een wii maar heb hem toch niet gekocht omdat ik het gevoel had dat het me vlug zou vervelen (om alleen te spelen), denk dat de volgende gagdet toch een spelcomputer word, maar wacht hier voor even op een prijsverlaging aangezien het nu niet meer "nieuw" is :)

[ Voor 16% gewijzigd door Johny Cash op 10-01-2008 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Laatst online: 21-03 12:46

Nikooos

huizenlol.nl

iron_mike010 schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 12:19:
[...]

Alritey!! Werkt het ook zo op een Mac?
Heel eenvoudig, thanx!
Hmm.. ongeveer op dezelfde manier gok ik.. Zit toch ook een shift toets op een mac?
Maar je kan het in ieder geval proberen. Hij zal toch eerst nog vragen of je echt wil updaten

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:34

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Op de Mac moet je Alt gebruiken ipv Shift.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
zonoskar schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 14:23:
Op de Mac moet je Alt gebruiken ipv Shift.
Yup gewoon option idd. Nou 1.1.1 wilde hij niet erop zetten, dus het is gewoon 1.0.2 geworden. Nu even geen zin om te jailbreaken, doe ik later wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-04 02:01

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Wij zitten hier met mail/contacts/calendar op exchange. Het probleem is dat iphone dat nog niet native ondersteunt (hopelijk in V2 wel). Maar ik had eigenlijk gehoopt dat de nieuwe ical met leopard een grote verandering zou teweegbrengen op mail/calendar/contact gebied.

Maar ik zie geen ical service diensten uit de grond schieten zoals exchange.

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82564

Inmiddels m'n iPhone ontvangen uit de VS: out-of-the-box op firmware versie 1.1.2 en nu geactiveerd en een jailbreak uitgevoerd onder 1.1.1. Nu nog even wachten op de SIM unlock. Maar wat een briljant apparaat !!! Geweldig !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja geweldig als je niet kan bellen :P
Dure ipod touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-05 00:19
Heb zelf een 1.1.1 geupgrade naar 1.1.2, jailbreak, anySim gedraait, doet het perfect :D

Alleen iemand nog een goed werkende Services gevonden voor 1.1.2? iToggle werkt toch niet helemaal lekker, als je openSSH opstart dan ziet iToggle niet dat het aanstaat namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Anoniem: 82564 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 17:46:
Inmiddels m'n iPhone ontvangen uit de VS: out-of-the-box op firmware versie 1.1.2 en nu geactiveerd en een jailbreak uitgevoerd onder 1.1.1. Nu nog even wachten op de SIM unlock. Maar wat een briljant apparaat !!! Geweldig !!
Idem hier, heel tevreden van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Nu online

Nitai

Live the life you love.

multipasser schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 16:12:
Wij zitten hier met mail/contacts/calendar op exchange. Het probleem is dat iphone dat nog niet native ondersteunt (hopelijk in V2 wel). Maar ik had eigenlijk gehoopt dat de nieuwe ical met leopard een grote verandering zou teweegbrengen op mail/calendar/contact gebied.

Maar ik zie geen ical service diensten uit de grond schieten zoals exchange.
Ik heb dan geen mail, maar wel m'n Exchange agenda en contacten gesyched met m'n iPhone via Plaxo. Verder was er een ontwikkelaar bezig voor Exchange ondersteuning trouwens.

Anyway, de iPhone is nooit voor de zakelijke markt bedoeld geweest volgens mij. Normaliter is het andersom, Windows Mobile toestellen, Blackberry's e.d. worden voor de zakelijke markt uitgebracht met als doel zoveel mogelijk zaken te ondersteunen. Apple heeft het lekker simpel (soms iets te ;)) gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
Mijn speaker probleempje is wat lastiger... Blijkbaar wordt de hoornspeaker niet los geleverd, maar zit geassembleerd op het scherm :o

Hoe kom ik dus aan zo'n speaker, danwel scherm dat kaduuk is, voor niet te veel geld? Iemand een idee?

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:52

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

joeltje schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 13:52:
Mijn speaker probleempje is wat lastiger... Blijkbaar wordt de hoornspeaker niet los geleverd, maar zit geassembleerd op het scherm :o

Hoe kom ik dus aan zo'n speaker, danwel scherm dat kaduuk is, voor niet te veel geld? Iemand een idee?
Kapotte iphone van ebay regelen? :)

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
zou een optie zijn, echter is vrij duur, en moeilijk te vinden ;(

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Laatst online: 01-05 09:17
Weet iemand hoe ik mijn contacten van SIM kaart op iPhone krijg ? Al mijn contacten staan op mijn sim kaart alleen laat iPhone niks zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
Ik had een sim-manager op mijn iphone toen ik hem koch, geen idee echter waar die vandaan kwam...

3 sec gegoogled:

http://www.iphoneclub.nl/...phone-zetten-simport.html

[ Voor 43% gewijzigd door joeltje op 15-01-2008 17:00 ]

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Laatst online: 01-05 09:17
joeltje schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 16:58:
Ik had een sim-manager op mijn iphone toen ik hem koch, geen idee echter waar die vandaan kwam...

3 sec gegoogled:

http://www.iphoneclub.nl/...phone-zetten-simport.html
Bedankt ! Inmiddels gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP3-Junky
  • Niet online
let op mijn woorden: na de ipod touch moeten iphone bezitters ook gaan betalen voor firmware updates. Beetje jammer (en kortzichtig van apple)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Man on Fiya
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-01-2018
MP3-Junky schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 20:30:
let op mijn woorden: na de ipod touch moeten iphone bezitters ook gaan betalen voor firmware updates. Beetje jammer (en kortzichtig van apple)
Als je doelt op het nieuwe apps pakket voor de iTouch; ik vind dit vrij kortzichtig. Je betaalt helemaal nop voor de firmware hoor, alleen als je die apps wilt (voor de niet MacWorld lezende mensen; Mail,Stocks,Weather, Notes en Maps). Dus betalen voor een firmware upgrade is je reinste onzin.

Ik ben wel wat teleurgesteld over de MacWorld Keynote; geen One More Thing, geen verdere info over eventuele komende updates van de iPhone, alleen de al bekende SDK en 1.1.3, die wij hier in NL toch niet willen omdat we dan een onbruikbare telefoon hebben, tot deze gehacked is.

MBP 2.2 GHz, 2 GB, 8600GT 128mb, Bootcamp Vista, Crumpler Gel Sleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:46
MP3-Junky schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 20:30:
grapje zeker

[ Voor 91% gewijzigd door Kaspers op 15-01-2008 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
http://www.apple.com/ipho...dedtourupdate2/large.html
Guided tour van de vandaag aangekondigde firmware-upgrade 1.1.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopiek
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-04 10:47

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

hopelijk komt het ding nu eens hier uit :s

Cogito Ergo Credo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Laatst online: 28-05-2024
Volgens mij hebben ze het rond de keynote weer wat moeilijker gemaakt om de iphone te activeren... je komt nu niet meer bij de restore knop (summary is niet meer te bereiken als je telefoon nog niet is geactiveerd) via iTunes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:34

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Haha, dat herorganiseren van de icons heeft Apple toch beter gedaan dan de Customize.app. De icons beginnen te dansen en je kunt ze gewoon wegslepen. De rest zijn wij jailbreakers al gewent, Navizon voor (soort van) navigatie en iSMS waarmee je SMS kunt sturen naar meerdere mensen tegelijk. Helaas zit er geen MMS app in deze firmware update, zal wel niet veel gebruikt worden in de US (ik ook niet trouwens).

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man

Fab1Man

Live life to the fullest

zonoskar schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 21:28:
Haha, dat herorganiseren van de icons heeft Apple toch beter gedaan dan de Customize.app. De icons beginnen te dansen en je kunt ze gewoon wegslepen. De rest zijn wij jailbreakers al gewent, Navizon voor (soort van) navigatie en iSMS waarmee je SMS kunt sturen naar meerdere mensen tegelijk. Helaas zit er geen MMS app in deze firmware update, zal wel niet veel gebruikt worden in de US (ik ook niet trouwens).
Dat snap ik inderdaad bij niemand. Wie gebruikt er nog MMS. Heb nooit wat gezien in deze k*tfunctie. Je hebt een iPhone met toegang tot e-mail, wat MMS??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226129

wil dit nu zeggen dat vanaf morgen de iphone in de usa in de winkel ligt met fw 1.1.3?
een kennis gaat naar amerika vrijdag en neemt waarschijnlijk een iphone mee..
ik wil natuurlijk 1.1.2 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-05 08:40

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.