[iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 45.123 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87692

Ze hebben bij GSM.nl alle stappen al doorlopen. Dat wil zeggen dat ze hem volledig operationeel hebben gemaakt met je Vodafone sim. Het heeft geen zin om een andere sim in de iPhone te stoppen, aangezien de turbosim geprogrammeerd is voor de Vodafone sim. Kreeg dan ook de melding 'Simlock' toen ik m'n T-Mobile kaart erin stopte.

Zal ze morgen eens bellen of er andere mogelijkheden zijn.

Edit: Ja, versie 1.1.2 staat op de iPhone met (ik neem aan) bootloader 4.6

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 87692 op 01-01-2008 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-12-2023
jaja, het 1e goede nieuws van 2008: Dev Team is bezig met t ontleden van 1.1.3 waarmee 1.1.2 te kraken valt!!! binnenkort dus geen gepiel meer met turbosims! :)

laten we ook wat doneren, want zonder t werk van deze jongens, hadden we niets aan onze iphones gehad!

http://www.hackint0sh.org/forum/showthread.php?t=21299

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-05 06:56
Happy Man, zou je hier effe kunnen plaatsen wat je moet doen om je huidige sim te laten werken. Zit hier met hetzelfde probleem.

EDIT: In de verschillende tutorials, lees ik alleen maar dat ze geprogrammeerd worden om een AT&T sim na te doen. Het enige wat je daarna moet doen is je eigen SIM inserten.

Heb je je eigen SIM wel gesneden zoals het hoort?

[ Voor 47% gewijzigd door sorted.bits op 02-01-2008 07:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87692

Ok, laten we zeggen dat het door de invloed van de champagne kwam...

Je kan de Turbosim gewoon op je huidige sim plaatsen, dan werkt hij gewoon! Kreeg sim-lock op m'n scherm te zien.... bleek gewoon m'n pincode te zijn :+ Was een beetje terughoudend met de unlock verhalen op het web! Maar je kan dus gewoon je huidige sim in je iPhone stoppen! Hij doet het dus volledig! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Laatst online: 03-05 06:56
Zucht... je maakt me al bang! :P

LOL. Nou die van mij kan er elk moment zijn ;). Even tijdelijk GPRS laten enablen op mijn huidige t-mobile abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Hoe zit het eigenlijk met de iphones die in frankrijk verkocht worden? zijn die simlockvrij? Ik woon niet ver van frankrijk en heb op korte termijn een nieuwe gsm nodig. Ik had me voorgenomen te wachten tot de release in belgie, maar elke 5 min mijn ipaq reboten begint me nu toch wel erg sterk te vervelen. Hacken van een phone heb ik echter geen zin in.

You don't need eyes to see, you need vision

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-03 12:46

Nikooos

huizenlol.nl

Yalopa schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 14:09:
Hoe zit het eigenlijk met de iphones die in frankrijk verkocht worden? zijn die simlockvrij? Ik woon niet ver van frankrijk en heb op korte termijn een nieuwe gsm nodig. Ik had me voorgenomen te wachten tot de release in belgie, maar elke 5 min mijn ipaq reboten begint me nu toch wel erg sterk te vervelen. Hacken van een phone heb ik echter geen zin in.
simlock vrije telefoon uit Frankrijk is ook zonder hacken niet te doen. Om deze te activeren moet je een CC hebben met een adres in Frankrijk.

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160183

Je kan de telefoon uit frankrijk wel activeren via itunes met een frans itunes account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:39

KSH

Ik ben binnenkort in een gebied waar ik helaas geen wifi netwerk tot m'n beschikking heb.
Tot nu toe heb ik alle software geinstalleerd via Installer op mn iphone 1.1.1

Is het ook mogelijk om software in eerste instantie nr je pc te downloaden en deze vervolgens in de Iphone te plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205186

scim schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 18:45:
[...]

Hoop dat die er snel aankomt. Zal ook wel, want gezien de geruchtenmolen zijn de onderhandelingen met de Japanse telco's al aardig onderweg en ik kan me niet voorstellen dat ze in Japan de huidige iPhone durven te leveren :)
Vraag me alleen af welke telco hem hier in NL gaat leveren, ik hoop eigenlijk dat t-mobile hem gaat leveren (telco waar ik beste ervaringen mee heb). En ik hoop dat de abonnementen een beetje schappelijk gaan zijn, want die abonnementen in Duitsland en UK zijn echt schrikwekkend duur (imo).

Maarja over een 2 weekjes weten we misschien weer iets meer (Macworld :))
Ik was vandaag in de winkel van Hi en daar heb ik gehoord van een verkoper dat T-mobile de rechten voor de iPhone heeft gekregen, en dit de enige provider wordt die de iPhone in NL gaat verkopen.
Of was dit allang bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In Japan kan je de huidige niet leveren, daar wil men 3g.
In Nederland is de provider nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-04 11:52
Anoniem: 205186 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 00:36:
[...]

Ik was vandaag in de winkel van Hi en daar heb ik gehoord van een verkoper dat T-mobile de rechten voor de iPhone heeft gekregen, en dit de enige provider wordt die de iPhone in NL gaat verkopen.
Onderhandelingen zijn diep geheim en nog gaande dus denk dat meneer de verkoper het heeft over Duitsland of bluft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDenninger
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-08-2024
Hoera, m'n werkgever heeft Iphone's geimporteerd en gehackt voor alle werknemers (150 ofzo), dat was m'n leukste kerstkadootje sinds tijden :-)

Was nooit zo van de mobilofoons maar dit is toch wel erg leuk :Y
(Met de NES emulator weer lekker "Maniac Mansion" en "Where in Time is Carmen San Diego" spelen :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Welke werkgever is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny Cash
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-02 13:01
Kwam vandaag leuke nieuwe app tegen: SMSNotify.

laat je iPhone om de 15sec trillen wanneer je een bericht hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-02 10:35
Johny Cash schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 08:58:
Kwam vandaag leuke nieuwe app tegen: SMSNotify.

laat je iPhone om de 15sec trillen wanneer je een bericht hebt :)
Ja, alleen niet als hij in standby staat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyT85
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-09-2019
Pfff, daarnet is een gesprek weer uitgevallen bij de iPhone :(

Ze hoorden me niet meer aan de andere kant, maar ik kon de andere nog wel horen. Is niet de eerste keer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244539

GSM.nl heeft momenteel helemaal geen iphones meer maar deze worden over een paar weken weer verwacht. Kan wel even duren dus :) maar dit kan goed een laatste lichting unlockte phones zijn voordat de officiele release is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos

Nikooos

huizenlol.nl

KSH schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 23:30:
Ik ben binnenkort in een gebied waar ik helaas geen wifi netwerk tot m'n beschikking heb.
Tot nu toe heb ik alle software geinstalleerd via Installer op mn iphone 1.1.1

Is het ook mogelijk om software in eerste instantie nr je pc te downloaden en deze vervolgens in de Iphone te plaatsen?
Je kan de software ook gewoon op je pc downloaden. Moet je ze wel alleen even opzoeken. Daarna kan je het met iBrickr of via SSH op je telefoon zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-02-2024
psychonikeo schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 12:38:
[...]

Je kan de software ook gewoon op je pc downloaden. Moet je ze wel alleen even opzoeken. Daarna kan je het met iBrickr of via SSH op je telefoon zetten.
Of zoek op google naar iphonebrowser. Dat werkt veel handiger. Je krijgt meteen alle bestanden en mappen te zien, en je hebt geen ssh meer nodig (dus ook geen server meer runnen die alleen resources van je iPhone gebruikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
Anoniem: 205186 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 00:36:
[...]

Geen verassing aangezien T-Mobile in Duitsland ook al alleenrecht heeft op de verkoop. Langs de ene kant vind ik het nog steeds briljant van Apple. Zo houden ze hem exclusief, prijzig en zijn providers ook nog eens zo gek om bij te betalen per iPhone, niet alleen voor het contract maar ook voor de abonnementskosten. Langs de andere kant vind ik het persoonlijk nog steeds de reinste vorm van koppelverkoop. Mijn advies: probeer via internet (ebay/marktplaats) aan een iPhone te komen met een oudere bootloader of wacht tot deze gehackt is en koop hem (liefst tegen de gunstige dollarkoers). Geen gezeik met providers en bij het hacken kom je andere gave mogelijkheden tegen die bezitters van een legitiem geünlockte iphone zelfs niet hebben (installeren van programma's bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:04

alienfruit

the alien you never expected

T-Mobile is helemaal niet logisch ze hebben niet eens fatsoenlijk ontvangst buiten de randstad. In het boerenland kan je er niks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Laatst online: 07:05

Animal_X

Rodin

alienfruit schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 13:24:
T-Mobile is helemaal niet logisch ze hebben niet eens fatsoenlijk ontvangst buiten de randstad. In het boerenland kan je er niks mee.
Onzin... Ik ben in bijna iedere uithoek van Nederland geweest en heb nog nooit problemen gehad.

Oh wacht... Toch een keer dat ik problemen met mijn verbinding had, maar dat was helemaal in een uithoek op Terschelling.

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdekker
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Begin december naar New York geweest en daar voor 399 dollar een iPhone (1.1.2/4.6) gekocht in de Applestore. De verkoper keek me al aan met een blik van 'je koopt'm alleen maar om te unlocken' maar dat was vooral zijn probleem ;-)

Thuisgekomen in Nederland gelijk de iPhone geactiveerd en gejailbreaked. Wat een superapparaat is het toch! Ik ben echt enorme fan van het grote touchscreen!

Je kan ook zelf makkelijk via de Installer software toevoegen en hebt via SSH root-access tot het filesystem. Ik heb er nu oa. last.fm-player en een chat-client in gezet. Hij is ook makkelijk 'Nederlands' te maken: dat werkt overal, zelfs bij de weergave-opties van telefoonnummers.

Na een paar weken wilde ik niet meer wachten tot ook de simlock was gehacked en heb ik op eBay een turbo-sim kloon gekocht voor 84 euro. Deze kwam na kerst binnen en toen was ik helemaal blij: ik kon ook bellen met m'n iPhone!

Wat ik helemaal cool vind ik dat ik nu vaak 's avonds in bed nog ff m'n rijtje sites af kan lopen zonder dat ik achter zo'n laptop of desktop hoef te zitten: je bent zo supermobiel!

De beste iPhone-site is trouwens www.iphoneclub.nl, ze hebben alle nieuwtjes, een uitgebreid forum en een wiki met alle denkbare achtergrondinformatie.

What I Like:
- groot helder scherm
- ubercoolness factor
- touchscreen bediening

What I Don't Like:
- langzame snelheid GPRS
- beperkte mogelijkheden Safari, sms, contacts en email

What I Miss:
- 3G
- GPS
- opslagcapaciteit en disk-modus
- copy/paste functie
- betere camera met videofunctie

Keuze voor sim-only abonnement
Ik heb nu een Orange abonnement en wil overschakelen naar een sim-only abonnement met 'onbeperkt' internet. Wat zijn de ervaringen van jullie? Ik dacht zelf aan Telfort, T-mobile of Vodafone. Ik bel ca. 500 minuten per maand, graag tips!

[ Voor 13% gewijzigd door sdekker op 03-01-2008 13:52 . Reden: extra praise... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-04 12:44
sdekker schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 13:45:
What I Don't Like:

Voor sms kan ik je SMSD aanraden (zie installer.app). Forwarden, aan meerdere mensen tegelijk sturen, backuppen in een tekstbestand naar een mailadres etc. Erg handig! En de sms'jes komen ook gewoon in de standaard sms-applicatie van je iPhone te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TMobile valt bij mij in de auto erg vaak weg. Op een stuk van 30km is het geen uitzondering dat ik 8 tot 9 keer opnieuw moet bellen. Ik ben verder erg tevreden geweest, zelfs over het makkelijke opzeggen, gewoon telefonisch! 4 jaar heb ik nu via Tmobile gebeld. Maar het niet kunnen bellen in de auto vind ik een groot gemis. Het doorgeven van hectometerpaaltjes heeft helaas niets geholpen. Beterschap wordt beloofd maar komt er niet. Ze kunnen er niets aan doen denk ik maar. Jammer maar helaas.

Overigens hoef ik maar een km of 20 van de Belgische grens te zijn of ik bel alweer gezellig via Mobistar. Vind ik ook minder.

Ik weet echter nog niet te vertellen of bovenstaande via Vodafone anders zal zijn. Ik ben van plan om over te stappen naar Vodafone in April.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163173

MikeyT85 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 11:49:
Pfff, daarnet is een gesprek weer uitgevallen bij de iPhone :(

Ze hoorden me niet meer aan de andere kant, maar ik kon de andere nog wel horen. Is niet de eerste keer :(
Heb het ook meegemaakt, omdat ik met m'n oor tegen het scherm zat... Blijkbaar is het niet echt een 100% waterdicht systeem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-04 20:18
alienfruit schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 13:24:
Heb zelf T-Mobile en zit echt op het 'boeren' platteland.. T-Mobile werkt hier perfect werkelijk, dus ik weet niet waar jij je uitlating vandaan haalt maar ik kan het 100% ontkrachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06:03

Nitai

Live the life you love.

Edge, in Zoetermeer heb ik heel vaak geen bereik met m'n T-Mobile. In notabene Den Haag zelf in Loosduinen / Leyweg etc. is er soms slecht bereik. Dit is dan voornamelijk binnenshuis (in nieuwbouw helemaal). Buiten valt het wel mee en is de bereik goed tot erg goed.

Toch blijf ik bij T-mobile vanwege hun Pocket Internet en relatief goedkoop bellen. De klantenservice is ook uitstekend. Maar goed, dit is wel erg offtopic.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:54

DoctorV64

Cosmopoliet

Zijn er hier mensen die de Swirly MMS aan de praat hebben gekregen? Ik krijg een foutmelding omdat edge not available is.

Ik vind het gemis van een MMS wel erg, want niet iedereen leest zijn mail op zijn mobieltje en een MMS die komt gewoon aan.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdekker
  • Niet online
Ik kan bij Telfort een 500 minuten abonnement (SIM only 500, vast en mobiel) met internet (surf en mail onbeperkt) en 90 smsjes per maand afsluiten voor 29,95.

Bij Vodafone kost basis sim only 450 minuten zonder smsjes maar met Zorgeloos Internet 34,75.

Bij T-mobile kost een relax 400 sim only abonnement met 100 smsjes en pocket internet totaal 34 euro.

Dan lijkt mij de Telfort de beste aanbieding. Zijn er zaken die ik heb gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

sdekker schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 13:45:
What I Don't Like:
- langzame snelheid GPRS

What I Miss:
- 3G
- GPS
- opslagcapaciteit en disk-modus
- copy/paste functie
- betere camera met videofunctie
Met alle respect maar wat jij wil is een smartphone met Windows Mobile zoals een HTC, wat doe je dan met een iPhone ? Je koopt toch ook geen sportieve coupé als je eigenlijk verlangt naar een 4x4.

------------------

Heb de mijne besteld, ben er al even naar op zoek. Heb eens eentje voor iemand geunlocked en sindsdien vind ik het zo'n gaaf toestel. Het is niet voor iedereen, zeker niet voor mensen die features gewoon zijn van uitgebreide smartphones. Maar voor de gemiddelde gebruiker is dit toch een prachtig toestel, goed uitgewerkte media functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdekker
  • Niet online
Phuncz schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 18:02:
[...]

Met alle respect maar wat jij wil is een smartphone met Windows Mobile zoals een HTC, wat doe je dan met een iPhone ? Je koopt toch ook geen sportieve coupé als je eigenlijk verlangt naar een 4x4.
Als rasechte Hollander moet je natuurlijk altijd wat te zeiken overhouden :D

En als ik de vergelijking naar auto's doortrek hoop ik dat de volgende iPhone-generatie een Porsche Cayenne wordt!

Maar serieus, ik verwacht zeker dat Apple ook dit soort features zal gaan aanbieden en de bijbehorende software tegen betaling via iTunes beschikbaar stelt. Met de huidige mogelijkheden is de iPhone al super, hij kan alleen maar beter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Dat is een feit, Apple begint vaak met een degelijke basis en breidt dan eventueel uit naar verdere wensen :) Echter hoop niet te hard op zakelijke functies want Apple heeft nog steeds het casual type persoon als doelgroep. Ik zie eerder de multimedia functies uitgebreid worden dan dat er een disk mode op verschijnt. Er gaan geruchten / zijn bevestigingen dat de 1.1.3 copy/paste ondersteund, evenals uitbreidingen op gebied van SMS en dergelijke herbergt. Dus nog even wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DoctorV64 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 16:13:
Zijn er hier mensen die de Swirly MMS aan de praat hebben gekregen? Ik krijg een foutmelding omdat edge not available is.

Ik vind het gemis van een MMS wel erg, want niet iedereen leest zijn mail op zijn mobieltje en een MMS die komt gewoon aan.
Weet niet welke firmware je hebt en eventueel welke 3gp sim, maar of mms werkt is daar afhankelijk van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Anoniem: 160183 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 18:54:
[...]

Weet niet welke firmware je hebt en eventueel welke 3gp sim, maar of mms werkt is daar afhankelijk van
1.1.2 en T-mobile sim (zal straks even kijken of het een 3g is).

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1.1.2, dan heb je een nextsim of turbosim extra nodig om te unlocken. Nextsim ondersteunt mms, turbosim niet. Hangt dus af van het type dat in je iphone zit om de t mobile sim te kunnen gebruiken.

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 160183 op 03-01-2008 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Is een anysim unlocked/jailbraked iphone. Dus van 1.02 -> 1.1.1->1.1.2 gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DoctorV64 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 20:30:
Is een anysim unlocked/jailbraked iphone. Dus van 1.02 -> 1.1.1->1.1.2 gegaan
swirlyMMS 0.2 geinstalleerd en APN goed ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Swirly is geïnstalleerd, APN staan als volgt:

MMSC: http://t-mobilemms
Proxy: 10.10.10.11

MMS-specific APN settings
APN: Mms (hoofdletter staat er altijd ook als ik met kleine letter invoer)
username: Tmobilemms (zie boven)
password: Tmobilemms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wap gateway 10.10.10.11 poort 9201

[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 160183 op 03-01-2008 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Laatst online: 21:34

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

DoctorV64 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 16:13:

Ik heb ook 'problemen' met SwirlyMMS. Ik had nl. een andere MMS app (van ModMyiFone.com) geinstalleerd, maar de installer.app wil nu SwirlyMMS installeren en daarbij gooit ie MMS er dus af. grrr.

Ik gebruik dus geen SwirlyMMS, maar MMS. Helaas ken ik niemand die MMS kan ontvangen (of wil), dus heb ik dat nog niet kunnen proberen.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDenninger
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-08-2024
Optiver (Maar nu tijdelijk het Sydney kantoor)

Zeg, even een vraagje in het algemeen want ik heb er bijzonder weinig verstand van;
ik kan hier in Sydney overal internetten via Edge met m'n Iphone, en dat bevalt me eigenlijk wel.

Normaal telefoneerde ik heel weinig in NL, dus had ik een prepaid.

Ik wil dus eigenlijk als ik terug ben in NL weer een abonnement hebben,
maar bestaat er zoiets als een "ik bel weinig maar wil wel internetten" abonnement ?
Wat is de beste optie mocht ik willen internetten en af en toe willen bellen ?

[ Voor 63% gewijzigd door LDenninger op 04-01-2008 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Waar vul ik de poort in dan? WAP gateway is de proxy lees ik overal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LDenninger schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 01:42:
[...]

Zeg, even een vraagje in het algemeen want ik heb er bijzonder weinig verstand van;
ik kan hier in Sydney overal internetten via Edge met m'n Iphone, en dat bevalt me eigenlijk wel.

maar bestaat er zoiets als een "ik bel weinig maar wil wel internetten" abonnement ?
Ja hoor, kijk bvb bij Vodafone blox.. Tmobile heeft ook dergelijke constructies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DoctorV64 schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 07:25:
[...]

Waar vul ik de poort in dan? WAP gateway is de proxy lees ik overal.
10.10.10.11:9201

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Je zal het even met gprs moeten doen want er is geen edge provider meer in nederland.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 160183 op 04-01-2008 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Helaas nog steeds de foutmelding van edge. Jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ligt aan 1.1.2 denk ik omdat je geen 3GPP sim gebruikt. Werkte het wel met 1.1.1?

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 160183 op 04-01-2008 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Nope.
Dan maar geduld hebben tot een nieuwere versie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91491

Ik wil toch even mijn batterij-ervaringen meedelen.

Ik had eerst een 1.1.1 die max 2 dagen deed vooraleer hij plat was. Meestal is dat usage-time van 5u ofzo en meestal met Wifi af

Daarna heb ik geupgraded naar 1.1.2 (met problemen) omdat men zei dat de batterij OPMERKELIJK beter was.......
De laatste 3-4 dagen moet ik nu al dagelijks mijn iPhone weer opladen en dat na een usage-time van 3-4u. Ik laat via die code van Erica mijn batterij in percentages weergeven om eens duidelijk te observeren.
Vb. Ik heb gisteren om 15u mijn batterij tot 100% opgeladen. Afgehaald met Wifi en SSH af!
15minuten bellen = - 10%...
Tussengebruik = - 5%
later op de avond 35minuten bellen = -15%
Slapen en iPhone naast mij...gisteravond 23u: batterij 70%
Opstaan 9u: batterij 50%
Stand op 11u: Usage time 1u26min en Standby 19u (momenteel)

Vinden jullie dat normaal dat een iPhone 20% batterij verbruikt door gewoon in standby te liggen?

Antwoorden zoals terugbrengen hoef ik niet want dat lukt toch niet...

Wat zijn jullie ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJM
  • Laatst online: 22:20

AJM

Nadat ik 2 weken geleden heb geupdate van 1.0.2 > 1.1.2 moet ik zeggen dat de accu bij mijn iPhone juist langer mee gaat, minimaal 3 dagen en Wifi aan. Ik houd verder niet bij hoeveel ik bel op een dag, gemiddeld 15 min. ofzo, verder gebruik ik de iPod functie niet zoveel nu in de vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-02 10:35
Anoniem: 91491 schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 11:05:
Ik wil toch even mijn batterij-ervaringen meedelen.
Slapen en iPhone naast mij...gisteravond 23u: batterij 70%
Opstaan 9u: batterij 50%
Had exact hetzelfde probleem afgelopen week. Spontaan, na weken goed te hebben gewerkt op 1.1.2. Heb vd week alle dingen die ik onlangs geinstalleerd had met installer er eens afgehaald en nu doet ie het weer goed... Had er een stuk of 15 dingen afgehaald, dus weet niet waar het nu aan lag.
Misschien het proberen waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-04 11:52
matthijst schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 11:36:
[...]

Had exact hetzelfde probleem afgelopen week. Spontaan, na weken goed te hebben gewerkt op 1.1.2. Heb vd week alle dingen die ik onlangs geinstalleerd had met installer er eens afgehaald en nu doet ie het weer goed... Had er een stuk of 15 dingen afgehaald, dus weet niet waar het nu aan lag.
Misschien het proberen waard?
Hier hetzelfde..
Alles eraf geknikkerd waardoor hij stabieler is... sneller is... langer op batterij gaat...

Ook heb ik geen gekke fratsen zoals verkeerde contacten selecteren ipv waar ik tik met mijn vinger. Bij het tikken op een contact in 'recent calls' kreeg ik ook gelijk een CTD en dat is nu ook over.

1.1.3 zou meer stabiliteit bieden..ben benieuwd.

Merk wel dat GPRS een berg energie verbruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Hoeveel apps hebben jullie dan erin staan? Ik kan me niet voorstellen dat je alles gebruikt namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

[...]

Als je een abonnement wilt vanwege de "goedkope" internetmogelijk heden kan je ooknaar een vodafone prepaid kijken.
Vodafone bied ook voor zijn prepaid klanten voor 10 euro p/m zorgeloos internet toegang met je mobiel.
En ander mischien een simonly van vodafone 7,50 met 10 p/m zorgeloos inet blox dus 17,50 heb je en 50 minuten/smsen en zorgeloos internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jpjedi schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 12:09:
[...]

Hier hetzelfde..
Alles eraf geknikkerd waardoor hij stabieler is... sneller is... langer op batterij gaat...

Ook heb ik geen gekke fratsen zoals verkeerde contacten selecteren ipv waar ik tik met mijn vinger. Bij het tikken op een contact in 'recent calls' kreeg ik ook gelijk een CTD en dat is nu ook over.

1.1.3 zou meer stabiliteit bieden..ben benieuwd.

Merk wel dat GPRS een berg energie verbruikt.
Ik heb niet zovéél extra staan hoor...enkel SMSD, SMBPrefs, Customize & 2 games... Kan me niet voorstellen dat die de oorzaak zijn van batterijverbruik als ik ze amper gebruik. En als ik ze al gebruik is het wanneer hij aan de stroom hangt...

Pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-04 12:02

DesertShooter

Afgekickt

Ik heb mijn iPhone nu een maandje of 2, en hij bevalt me nogsteeds erg goed. Ik heb er echt 20+ programma's op geinstalleerd, en in tegen stelling tot anderen hier, werkt het allemaal nog perfect :).

Ik ben nu aan het updaten naar 1.1.2, ben benieuwd hoe alles dan loopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Waar kan ik m'n iPhone laten fixen? Mijn standaard telefoon doet het niet, ik hoor niets door mijn telefoon.. Als ik hem handsfree zet wel, dus ik vrees dat er een speakertje los / stuk is...

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nono_home
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-12-2021
DesertShooter schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:29:
Ik heb mijn iPhone nu een maandje of 2, en hij bevalt me nogsteeds erg goed. Ik heb er echt 20+ programma's op geinstalleerd, en in tegen stelling tot anderen hier, werkt het allemaal nog perfect :).

Ik ben nu aan het updaten naar 1.1.2, ben benieuwd hoe alles dan loopt :)
Tja daar zit ook over te wtijfelen maar "why change a winning team" Draai een OTB 1.1.1. met alle patches en alle apps die ik nodig heb en kan tot op heden geen enkele rede vinden om die update te doen... Waarom doe jij het??

"Beam me up Scotty; there is no intelligence down here" System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Laatst online: 02-05 11:23
Ik wacht nog even af tot Macworld 2008 is geweest, dan zal ik eens gaan beslissen of ik die iPhone ga pakken ofniet.

De HTC Cruise, ook lekker apparaat, alleen ziet er niet uit.
En een Nokia of SE zie ik ook niet zitten, alleen geen touchscreen.
Als Apple op Macworld zegt dat in Q@ van dit jaar een G3 iPhone komt met GPS ondersteunig dan wacht ik nog met de aanschaf. Kondigen ze dit niet aan maar wel aan GPS adapter aan dan ga ik hem na Macworld kopen.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos

Nikooos

huizenlol.nl

zonoskar schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 23:41:
[...]

Ik heb ook 'problemen' met SwirlyMMS. Ik had nl. een andere MMS app (van ModMyiFone.com) geinstalleerd, maar de installer.app wil nu SwirlyMMS installeren en daarbij gooit ie MMS er dus af. grrr.

Ik gebruik dus geen SwirlyMMS, maar MMS. Helaas ken ik niemand die MMS kan ontvangen (of wil), dus heb ik dat nog niet kunnen proberen.
SwirlyMMS is de update van de MMS app namelijk. Ze wilden het niet meer alleen MMS noemen omdat ze dan misschien in de problemen zouden komen als apple met een officiele MMS app zou komen.
SwirlyMMS = MMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nono_home schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:42:
[...]

Tja daar zit ook over te wtijfelen maar "why change a winning team" Draai een OTB 1.1.1. met alle patches en alle apps die ik nodig heb en kan tot op heden geen enkele rede vinden om die update te doen... Waarom doe jij het??
Ik vroeg me dat ook af, maar ik heb het gedaan omwille van de zogenaamde langere batterijduur.
2 punten kan ik wel zeggen: hij loopt iets soepelder en je krijgt nu een voicemailSMS
Die batterijduur merk ik niet zoveel van zoals je kunt lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-04 12:02

DesertShooter

Afgekickt

Nono_home schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:42:
[...]

Omdat er op iPhoneclub.nl handige dingetjes staan (zoals Nederlandse taal) die alleen op 1.1.2 werken. En het moet er toch een keer van komen ;) Heb al eerder geupdate naar 1.1.1 (vanaf 1.0.2) en dat ging perfect, dus waarom niet zou ik zeggen :>

[ Voor 9% gewijzigd door DesertShooter op 04-01-2008 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nono_home
Anoniem: 91491 schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:56:
[...]

Ik vroeg me dat ook af, maar ik heb het gedaan omwille van de zogenaamde langere batterijduur.
2 punten kan ik wel zeggen: hij loopt iets soepelder en je krijgt nu een voicemailSMS
Die batterijduur merk ik niet zoveel van zoals je kunt lezen...
Ik krijg al gewoon Voicemail SMS en kan niks zegen van de batterijduur...En soepelder kan haast niet....ik wacht nog ff af.. Had jij ook een software unlocked Iphone?? Ik heb hem eind November in Chicago bij de apple store gekocht en gewoon brutaal laten weten dat ik de oudste van de winkel wilde hebben ivm Bootloader probleem 4.6....En kreeg die dus gewoon..toffe gasten daar _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nono_home
DesertShooter schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:59:
[...]

Omdat er op iPhoneclub.nl handige dingetjes staan (zoals Nederlandse taal) die alleen op 1.1.2 werken. En het moet er toch een keer van komen ;) Heb al eerder geupdate naar 1.1.1 (vanaf 1.0.2) en dat ging perfect, dus waarom niet zou ik zeggen :>
Ok, tja ik SMS alles in het engels en dan werkt het gewoon perfect..Dacht dat je met international pack als Nederlands keyboard etc kreeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

FireStarter schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:44:
Ik wacht nog even af tot Macworld 2008 is geweest, dan zal ik eens gaan beslissen of ik die iPhone ga pakken ofniet.

De HTC Cruise, ook lekker apparaat, alleen ziet er niet uit.
En een Nokia of SE zie ik ook niet zitten, alleen geen touchscreen.
Als Apple op Macworld zegt dat in Q@ van dit jaar een G3 iPhone komt met GPS ondersteunig dan wacht ik nog met de aanschaf. Kondigen ze dit niet aan maar wel aan GPS adapter aan dan ga ik hem na Macworld kopen.
Mijn zwager heeft de HTC Cruise na de kerst gekocht, ik heb er even mee mogen spelen. Het is een compleet dingetje met GPS etc. maar ik ruil mijn iphone daar niet voor in. Zeker niet als je kijkt naar het scherm. Ik heb nu op dit moment een ipaq 6915 ernaast voor mijn werk en gps. Ik vind de iphone vergelijken met een smartphone een beetje krom.

Mocht er dit jaar een nieuwe iphone komen met meer functies dan zal ik die zeker aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Anoniem: 160183 schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 10:03:
Ligt aan 1.1.2 denk ik omdat je geen 3GPP sim gebruikt. Werkte het wel met 1.1.1?
Mh, ik heb T-mobile met duo-sim kaarten. Op beide kaarten staat geen gemstar of iets anders erop. Als ik mijn pda gebruik kan ik gewoon mms via mijn ipaq. Dus het ligt waarschijnlijk aan de combo sim en iphone dat ik niet kan mms-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
Volgens mij heb je je niet goed ingelezen voordat je een iPhone kocht. Het is met een iPhone standaard uberhaupt niet mogelijk om te mms'en. Daarentegen heeft tegenwoordige iedere moderne telefoon wel e-mail, welke makkelijker is en ook nog eens minder restricties kent (bestandsgrootte bijlagen enz...) dus beschouw het niet te zeer als verlies, maar een mooi excuus om over te stappen op e-mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DayteX schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 11:10:
Volgens mij heb je je niet goed ingelezen voordat je een iPhone kocht. Het is met een iPhone standaard uberhaupt niet mogelijk om te mms'en. Daarentegen heeft tegenwoordige iedere moderne telefoon wel e-mail, welke makkelijker is en ook nog eens minder restricties kent (bestandsgrootte bijlagen enz...) dus beschouw het niet te zeer als verlies, maar een mooi excuus om over te stappen op e-mail.
iPhone OOTB FW 1.1.2 BL 4.6 with Next SIM

Call IN/OUT: YES/YES
SMS IN/OUT: YES/YES
MMS IN/OUT: NO/YES
EDGE/GPRS: YES/YES
Safari: YES
YouTube: YES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
Anoniem: 160183 schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 12:29:
[...]

iPhone OOTB FW 1.1.2 BL 4.6 with Next SIM

MMS IN/OUT: NO/YES
EDGE/GPRS: YES/YES
Ik zeg nog STANDAARD iPhone. Daarbij beloven al die sim's zoals turbosim e.d. veel maar ik denk dat men blij mag zijn als de basisfuncties het doen. En mms ben ik als basisfunctie nog niet tegengekomen op de iPhone. Waarom zou ik dat ook willen? Ik heb sms, e-mail, en kan via internet ook informatie versturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DayteX schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 12:44:
[...]

Ik zeg nog STANDAARD iPhone. Daarbij beloven al die sim's zoals turbosim e.d. veel maar ik denk dat men blij mag zijn als de basisfuncties het doen. En mms ben ik als basisfunctie nog niet tegengekomen op de iPhone. Waarom zou ik dat ook willen? Ik heb sms, e-mail, en kan via internet ook informatie versturen...
TurboSIM kan inderdaad niet MMS'en.

iPhone OOTB FW 1.1.2 BL 4.6 with TurboSIM

MMS IN/OUT: NO/NO
EDGE/GPRS: NO*/YES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-05 22:11
Ik meende ook dat er ergens in de TS een filmpje stond waar iemand met meerdere scherpe voorwerpen over het beeldscherm van de iPhone kraste om aan te tonen dat de iPhone krasbestendig is. Helaas staat die niet meer in de TS... Zou die er weer in kunnen komen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmuze
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-10-2024

kingmuze

so don&#039;t fear

Djerique schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 21:17:
Ik meende ook dat er ergens in de TS een filmpje stond waar iemand met meerdere scherpe voorwerpen over het beeldscherm van de iPhone kraste om aan te tonen dat de iPhone krasbestendig is. Helaas staat die niet meer in de TS... Zou die er weer in kunnen komen? :)
http://nl.youtube.com/watch?v=czCCavcnNd8 ;-)

[gvr]muze[nl] says: fear is the mind killer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
joeltje schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:41:
Waar kan ik m'n iPhone laten fixen? Mijn standaard telefoon doet het niet, ik hoor niets door mijn telefoon.. Als ik hem handsfree zet wel, dus ik vrees dat er een speakertje los / stuk is...
Niemand ervaringen?

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-04 21:02

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Is er ook een een engels-NL (en andersom) woordenboek voor de iphone? Ik kan nu alleen maar het t9 woordenboek vinden als ik er om zoek.

ps: eerste GOT bericht van mn iphone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je hebt een jaar garantie ;)
Moet je wel de bon hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:28

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Ik lees hier verschillende methodes. Wellicht dat hier een oplossing voor je probleem bij staat.

Een tweetal scenarios:
....ik heb iToggle verwijderd en weer geinstalleerd en nu doet mijn geluid het ook weer!....
Net hetzelfde probleem ondervonden. Blijkbaar trekt de iPhone het niet als je tijdens het beluisteren van de iPod je oordopjes uit het apparaat trekt; dan doen de speakers het niet meer (raar genoeg wel weer de speakerfunctie bij een telefoongesprek, maar als je de iPhone van de speakerfunctie afhaalt en tegen je oor houdt hoor je niets). Oplossing bij mij was:

1. oordopjes in het apparaat stoppen
2. iPod op play
3. iPod op pauze
4. oordopjes loskoppelen

Bij mij werkte alles toen weer zoals het hoort. Gelukkig maar, want ik werd even heel erg verdrietig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06:03

Nitai

Live the life you love.

Heb een leuke wallpaper site gevonden voor de iPhone, zitten erg leuke tussen.
http://www.sciphone.net/

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
ynx oemfoefoe, maar deze tips had ik al geprobeerd.. ik vrees echt dat de hoorn speaker kaduuk is...

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:27
joeltje schreef op zondag 06 januari 2008 @ 12:20:
ynx oemfoefoe, maar deze tips had ik al geprobeerd.. ik vrees echt dat de hoorn speaker kaduuk is...
Dat dacht ik bij mijn iPhone ook, maar gelukkig was het niet zo!

Bij mij bleek het een sensortje te zijn in de headsetaansluiting die dacht dat de headset was aangesloten. Ergens kwam ik een filmpje tegen (weet niet meer waar) waar ze de headsetaansluiting met een wattenstaafje en wat schoonmaakspul voorzichtig schoon maken. Ik heb gewoon heel hard geblazen in die aansluiting en toen deed 'ie het weer.

Was wel even schrikken trouwens, toen het gebeurde. Want daar zit je dan, met een gehackte iPhone waarvan het nogal moeilijk garantie claimen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
Ik heb alles van die tips al geprobeerd, maar without luck... Ach, that's the risk zal ik maar zeggen, maar nu wil ik hem dus wel laten maken... Maar waar kan dat op een nette manier? er zijn zat aanbieders, maar ik weet niet welke ook echt goed is...

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nono_home
RobbertC schreef op zondag 06 januari 2008 @ 12:39:
[...]
nogal moeilijk garantie claimen is...
Hoezo?? Virginizen en aanbieden niks aan de hand.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
Nono_home schreef op zondag 06 januari 2008 @ 13:39:
[...]

Hoezo?? Virginizen en aanbieden niks aan de hand.. :P
Ja, plus de kosten (& risico's) voor het opsturen naar de VS of een vliegticket natuurlijk ;)

Ik wil niet klagen ofzo hoor, ik heb bewust gekozen voor de iPhone en het feit dat ik praktisch gezien geen garantie heb. Tot nu toe gaat het goed, hoewel ik wel 2 situatie's gehad heb waarbij het niet veel scheelde. Eerste keer met het al genoemde probleem van het geluid. 2e keer toen een vriendin van me aan het spelen was met de iPhone en het complete apparaat niks meer deed (scherm was nog wel aan). Daar zat ik dan met m'n Apple fanboy verhalen ;) Gelukkig sprong 'ie na 5/10 minuten weer vanzelf aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nono_home
RobbertC schreef op zondag 06 januari 2008 @ 13:46:
[...]
Ja, plus de kosten (& risico's) voor het opsturen naar de VS of een vliegticket natuurlijk ;)
Hugh??
http://store.apple.com/Ca...es/worldwidewarranty.html

volgens mij heb je wereldwijde dekking...Gewoon hier naar de applestore gaan ofzo..check de webpagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
Nono_home schreef op zondag 06 januari 2008 @ 14:02:
[...]

Hugh??

volgens mij heb je wereldwijde dekking...Gewoon hier naar de applestore gaan ofzo..check de webpagina
Ik denk niet dat ze in Nederland een iPhone kunnen repareren :?

En bovendien: "Hoi, ik heb een niet geactiveerde iPhone maar toch weet ik dat mijn speaker kapot is" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nono_home
RobbertC schreef op zondag 06 januari 2008 @ 14:07:
[...]
Ik denk niet dat ze in Nederland een iPhone kunnen repareren :?

En bovendien: "Hoi, ik heb een niet geactiveerde iPhone maar toch weet ik dat mijn speaker kapot is" :P
Jij hebt een Iphone en die werkt niet naar behoren, klaar! Ze moeten hem fixen of hij nu wel of niet aan een AT&T contract hangt...Ik zou er in ieder geval een gratis telefoontje of e-mail aan wagen met de geweldige support desk van Apple!! Daar zijn ze voor.. Wat was het ook alweer??? Nee heb je.... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
Nono_home schreef op zondag 06 januari 2008 @ 14:11:
[...]

Jij hebt een Iphone en die werkt niet naar behoren, klaar! Ze moeten hem fixen of hij nu wel of niet aan een AT&T contract hangt...Ik zou er in ieder geval een gratis telefoontje of e-mail aan wagen met de geweldige support desk van Apple!! Daar zijn ze voor.. Wat was het ook alweer??? Nee heb je.... :*)
Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in :) Maar ik ga er toch maar vanuit dat, als mijn iPhone het echt begeeft, ik dan pech heb. Voorkomt teleurstellingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399

Heeft iemand z'n Planet Internet e-mail werkend in de Mail app? Gmail werkt uitstekend, maar Planet (via pop) blijft hangen op Verifying POP account information.

Als Incoming Mail Server gebruik ik pop.planet.nl en verder uiteraard mijn inloggegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebytes
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-04 23:17
[...]

Gaat je echt niet lukken hoor, als je belt met apple moet je al de amerikaanse lijn hebben (bieden in nl geen ondersteuning) en als je via de amerikaanse lijn bellen vragen ze om je telefoonnummer.

Knappe jongen als je dat lukt, zit zelf met een stukke iPhone dus heb er ervaring mee...

[ Voor 43% gewijzigd door Gamebytes op 06-01-2008 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kan onderdelen bestellen en zelf fixen (als het het speakertje is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebytes
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-04 23:17
edit: -

[ Voor 97% gewijzigd door Gamebytes op 06-01-2008 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcK0
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-12-2024
ik heb deze link gevonden op de iphoneclub forum.

http://www.fixsupport.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205186

Ik wil binnenkort de iphone aanschaffen met een sim-only abbonement en een data-abbonement. Heeft iemand tips? Welke sim-only kan ik het best nemen (bij welke provider dus) met een goed en voor zover dat mogelijk is met gprs "snel" data-abbonement? Wat zijn jullie ervaringen?
Dit leek me trouwens wel een ok aanbieding, of weet iemand goedkopere alternatieven:
http://www.marktplaats.nl...html%3Freturn%3D%26df%3D1

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou, prijzen zij niet meer of minder dan andere aanbiedingen. De prijzen zijn zonder btw, die 19% moet je er nog bijtellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-05 12:08
[...]

LOL!

http://www.apple.com/legal/warranty/

Aangezien de iPhone in de US is gekocht (neem ik even aan); http://images.apple.com/legal/warranty/docs/iphone.pdf

Veel plezier!

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nono_home
correct een aantal regels hierboven zie de link naar de nederlandse vertaling van de PDF... 8)7

maar wat bedoel je nu eigenlijk??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170251

Nono_home schreef op zondag 06 januari 2008 @ 14:02:
[...]

Hugh??

Er komen inderdaad heel veel mensen met iPhone problemen naar de Apple Store hiero, en vragen ze ook of we ze al verkopen. :') dat word vaak buitengewoon irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey NL
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-04 12:13
Anoniem: 86399 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 14:23:
Heeft iemand z'n Planet Internet e-mail werkend in de Mail app? Gmail werkt uitstekend, maar Planet (via pop) blijft hangen op Verifying POP account information.

Als Incoming Mail Server gebruik ik pop.planet.nl en verder uiteraard mijn inloggegevens.
Je kan je planet mail alleen ophalen vanuit het planet netwerk, wat dus betekent dat als je hem thuis aan je wifi netwerk hangt, dat het zou moeten werken, maar via het netwerk van je telefoonaanbieder niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-05 08:40
Mikey NL schreef op maandag 07 januari 2008 @ 09:56:
[...]

Je kan je planet mail alleen ophalen vanuit het planet netwerk, wat dus betekent dat als je hem thuis aan je wifi netwerk hangt, dat het zou moeten werken, maar via het netwerk van je telefoonaanbieder niet.
Het zit net iets anders. Je kunt namelijk alleen mail versturen via de smtp server van Planet via een Planet verbinding. Het ophalen van mail mag geen probleem zijn. Dus ik zou voorstellen om bij uitgaande mail, de instellingen van een andere e-mail dienst te gebruiken (bijv. Gmail o.i.d.). Ik heb een vriend hiermee geholpen en het verify gedeelte duurt lang, maar uiteindelijk zou het wel moeten werken.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.