Graag, lijkt me leuK! Kan nu even een halfuurtje niet bij de Wii maar zal zo snel mogelijk mijn friendcode hier posten. Is dat overigens net als bij Mario Strikers een aparte code of zelfde als je *wii nummer (ofzo?)*
Anyway, ik ga er zo achteraan en zal hem even in dit bericht toevoegen. (overigens heb ik nog niet echt een optie voor multiplayer gezien, maar zal ik wel overheen gekeken hebben.

)
Friendcode: ?
Ik ben btw voor een perm-ban van Snutchz
EDIT: Ik heb net zo'n 10 min lopen zoeken naar de onlinefunctie in Endless Ocean maar tevergeefs, ik kan nergens iets vinden. Ook geen spoor te bekennen van een friendcode oid. Ik heb wel even de friendcode van mijn Wii opgezocht en zo ook die van Mario Charged Football.
Wii Friendcode: 0494 2785 4017 6110 (Iedereen is vrij om me toe te voegen, ik heb echter geen standby of 24connect ingeschakeld, ik weet niet of dat uitmaakt?)
Mario Strikers code: 348004918101 (Ook heer geldt: voeg me maar toe, lijkt me leuk om eens samen een potje te spelen (ik ben wel enorm slecht, verlies altijd enorm als ik online ga

))
[
Voor 35% gewijzigd door
monnick op 10-11-2007 19:34
]