Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 92 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.626 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 22:02:
Hij draait anders als een tierelier.. :9 met 160% extra speed heb ik 't idee!
En met het vermogen om elke 32" CRT in een 50" LCD te transformeren.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 22:16:
Heb respect voor de big N Steven. May the revolution of gaming begin! *O*
Haha, echt super leuk -O-

Allemaal heel leuk en aardig, maar kap met die onzin of ga naar fok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit al tijden op fok... dit doe ik erbij voor de fun ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

post wat relevants of post niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok.. wisten jullie dat het lekkere geile zusje (die met die spitse tietjes) van Princess Peach ook 'n karretje schijnt te besturen in de nieuwe Mario Kart ?! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-11-2023
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 22:33:
Ok.. wisten jullie dat het lekkere geile zusje (die met die spitse tietjes) van Princess Peach ook 'n karretje schijnt te besturen in de nieuwe Mario Kart ?! :9~
Denk niet dat je leeftijd boven de 12 uit reikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijna 14 ;) Maar heb ik 'n primeurtje ofwa?

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

LoCuTuS2000 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:27:
Heb vandaag deze binnen gehad:

Iemand interesse in een (mini) review? Heb hem via ebay.co.uk voor omgerekend 25 euro inclusief verzendkosten. Ook te koop bij PSXshop voor € 30 ex verzend. Deze is zaterdag besteld en betaald, maandag was hij verstuurd vanuit Hong Kong en vandaag binnen. Dingen staan nu op te laden, hoop er straks even mee te spelen! Het lijkt mij best een relaxed ding omdat er 2 x 2800 mAH accu's bij zitten.
Die heb ik ook, maar ik ben er niet echt kapot van...

- De fan is vrij luid. Aangezien ik de blauwe leds wat overkill vind heb ik de fan via de schakelaar laten lopen zodat deze uit staat en ik evt. kan aanzetten wanneer het nodig zou zijn.
- De contacten zijn slecht, je moet goed opletten dat de wii-strap er niet tussen zit.
- Er zit geen memory functie op, hij laad gewoon +/- 14 uur, gaat dan niet over op druppel laden. Haal je de controller er even uit en doe je hem weer erin, gaat ie weer* 14 uur laden.

*Opzich kan dat niet zoveel kwaad want er loopt maar 35mA naar de accu's dat kan je bijna beschouwen als druppelladen.

Al met al, krijgt ie een krappe 7.. hij doet wat ie moet doen en voor de prijs doet ie het best goed maar ik denk dat je beter naar iets kan kijken wat niet als stand onder je wii zit maar gewoon een losse of 2 gekoppelde chargestations.

[ Voor 11% gewijzigd door DukeBox op 08-11-2007 22:48 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 22:16:
Heb respect voor de big N Steven. May the revolution of gaming begin! *O*
Die is al begonnen, het heet Super Mario Galaxy

En nu allemaal negeren deze onzin, hij wil alleen maar aandacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik meen ooit eens gelezen te hebben dat iedereen de moeilijkheidsgraad van Mario Charged Football heel erg *!*@!( vind. Omdat de Fire Cup erg makkelijk is (speel je zo uit) maar de Crystal Cup die daarna komt is daarentegen erg lastig vind ik zelf. :(

tsss, Snutchz wat voor 14-jarige ben jij? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die is idd retelekker *O* volgende week donderdag al in huis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op donderdag 08 november 2007 @ 22:47:

tsss, Snutchz wat voor 14-jarige ben jij? :')
Heb jij commentaar op de Snutchz..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 22:51:
[...]

Heb jij commentaar op de Snutchz..?
Ga jij nu maar Daisy lastig vallen. :P

Voor de mensen die interesse hebben in BETA"s en dergelijke:
Project H.A.M.M.E.R(cancelled)
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=206455
Beelden zijn afkomstig van een Devkit.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daisy ja :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:48

Fuelke

Forza Ferrari

Snutchz zo is het wel genoeg geweest met dit soort replies

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowyroald
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 21:43:
Dat is 'm toch... ofwa? Of .... toch? Of ben ik nou genept? Nou.... hoe zit dat -O- ??
LOL te grappig dat mensen hier ook nog serieus op ingaan. Snutchz wist vast nog niet dat de Wii nu Wii heet en geen Revolution (in het zwart :P). Echt een te harde flash voor een aantal mensen! Rofl...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:25
Het lijkt me handig om nu ook niet meer op Snutchz te gaan reageren nu hij net een vermaning van Fuelke heeft gehad. Dan kunnen we weer opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Opgeruimd staat netjes...

Heb net even Thrillville zitten spelen. Op zich best aardig, maar zit er nog niet erg in... omdat je al met een basic park begint en niet alles vanaf de grond opbouwd... wat ik wel verwacht had. Er is wel ERG veel te doen. :9 Alleen had er ook wel veel weg gelaten kunnen worden. Iemand die Thrillville veel heeft gespeeld?

Denk dat ik me nu nog even ga verdiepen in Table Tennis... waarom ben ik de enige die de controls niet gelijk snapt... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Niet de enige, ik heb hem ook gehaald, maar ik snap ook nog steeds niet hoe ik nou precies moet slaan om de bal goed te plaatsen. :(
Had er al geen zin meer in en ben nu maar bezig met MP3 en paper mario, en over een weekje SMG.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Victorio schreef op donderdag 08 november 2007 @ 23:44:
Opgeruimd staat netjes...

Heb net even Thrillville zitten spelen. Op zich best aardig, maar zit er nog niet erg in... omdat je al met een basic park begint en niet alles vanaf de grond opbouwd... wat ik wel verwacht had. Er is wel ERG veel te doen. :9 Alleen had er ook wel veel weg gelaten kunnen worden. Iemand die Thrillville veel heeft gespeeld?

Denk dat ik me nu nog even ga verdiepen in Table Tennis... waarom ben ik de enige die de controls niet gelijk snapt... 8)7
Lijkt Thrillville een beetje op Themepark op de DS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-03-2021
Ook vandaag zijn er weer 3 "nieuwe" Virtual Console titels beschikbaar gemaakt:
Blue's Journey, NeoGeo, 900 Points
Power Golf, TG-16, 600 Points
Super Mario Bros. 3, NES, 500 Points

Super Mario Bros 3 is natuurlijk de "klapper" van deze week. De andere 2 games stellen dan ook niet al te veel voor, al ziet Blue's Journey er wel mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 23:56:
[...]
Lijkt Thrillville een beetje op Themepark op de DS?
Ik ken alleen Themepark van de PC. Maar Thrillville is veel minder "SimCity" achtig dan ik had gehoopt. Je begint met 1 parkje wat je uit moet breiden en moet managen, en ondertussen ook alle attracties spelen. En daarna komen er meer parken bij... wat ondertussen een soort story missions zijn. Goeie begeleiding bij de start op zich... maar toch komt het wel massaal op je af. Niet helemaal wat ik verwacht had, maar goed, heb er pas een uur op zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11
De nieuwe VC titels deze week:
  • Super Mario Bros. 3 (NES)
  • Power Golf(Turbografx)

[ Voor 5% gewijzigd door MetroidPrime op 09-11-2007 01:38 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit dat nu met die Nintendo sterren? Kan je die nu wel of niet omruilen tegen wii punten? Zo ja, hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 01:46:
Hoe zit dat nu met die Nintendo sterren? Kan je die nu wel of niet omruilen tegen wii punten? Zo ja, hoe dan?
Nee, dat kan (nog?) niet.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollore
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-06 13:49
monnick schreef op donderdag 08 november 2007 @ 22:47:
Ik meen ooit eens gelezen te hebben dat iedereen de moeilijkheidsgraad van Mario Charged Football heel erg *!*@!( vind. Omdat de Fire Cup erg makkelijk is (speel je zo uit) maar de Crystal Cup die daarna komt is daarentegen erg lastig vind ik zelf. :(
Ik zit momenteel ook te kloten met de crystal cup. Deze lijkt wel 5x zo moeilijk als de fire cup. Maar dit probleem heb ik ook als ik met niveaus speel. Als ik op niveau 2 speel dan win ik easy 1 vs 1 met 10-0 speel ik op niveau 3 dan krijg ik het maar niet voor elkaar om te winnen. Ik vind het verschil hierin wel iets te groot.

Upside down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frusciflea
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-06-2021
Mario Strikers heeft een opbouwende moeilijkheidsgraad in bijv. de Crystal Cup. Aan het begin van deze Cup is het allemaal te doen en kan er vrij eenvoudig gewonnen worden. Maar tegen de tijd dat je richting de laatste paar wedstrijden komt wordt het allemaal stukken moeilijker, maar dit staat niet goed in contrast met de eerste wedstrijden, omdat de moeilijkheidsgraad wel enorm opgeschroefd wordt! En als je verliest bij de knock-outrondes... dan mag je de Cup geheel opnieuw beginnen!

Wat ik me kan herinneren waren de verschrikkelijke wedstrijden tegen Diddy Kong! Je speelt op een veld waar enkele van je spelers (ook voor het andere team) worden weggehaald, maar dat Diddy ook nog eens een special attack heeft waarbij hij ook nog de resterende spelers, op de keeper na, weg kan halen van het veld... Dan is het gauw gedaan met de lol en bouwt de frustratie flink op!

Omdat deze game qua lokale multiplayer hier niet aansloeg bij mij omdat vrienden te belabberd waren om tijd te nemen voor dit spel heb ik hem maar de deur uitgedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:12

Willybubba

Nut up or shut up.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...2 'opmerkelijke' quotes daaruit:
First things first. Medal of Honor Heroes 2 isn't a perfect game[...]
What it is, however, is the best controlling, most entertaining first-person shooter on Wii, and a no-brainer for hardcore gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 01:46:
het eeuwige discussie punt hier op het forum.

ben vergeten wii points te halen voor Super Mario Bros. 3 (NES)
stupid me |:(

ik las trouwens in de N gamer dat er niet echt een multiplayer bij mario galaxy zit.
is wel jammer :'(

reviews: Preview Super Mario Galaxy

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2007 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Er staat ook bij de gekochte VC games, uw sterren kunt u hier binnenkort claimen.. echter, binnenkort als in dit decennia ? (staat er al sinds december 2006).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 10:01:
[...]

ik las trouwens in de N gamer dat er niet echt een multiplayer bij mario galaxy zit.
is wel jammer :'(
Volgens mij was er nooit sprake van een "echte" multiplayer. De tweede persoon kan gewoon de WiiMote oppakken, en dan sterrenstof schieten om vijanden af te knallen, en dat soort (hele) kleine dingetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:08:
[...]

Volgens mij was er nooit sprake van een "echte" multiplayer. De tweede persoon kan gewoon de WiiMote oppakken, en dan sterrenstof schieten om vijanden af te knallen, en dat soort (hele) kleine dingetjes.
ja dat bedoel ik vind ik wel jammer.
had zoiets gehoopt dat er mini games bij zat of een co-op :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:48:
[...]
ja dat bedoel ik vind ik wel jammer.
had zoiets gehoopt dat er mini games bij zat of een co-op :9
Dan zou je dus weer een compleet andere game krijgen dan ze nu hebben gemaakt. Dat zou ook zonde zijn ;) Er zijn zat andere games die die genres wel meenemen.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii only weet te melden dat er een wii met dvd speler uitkomtin 2008.Maar dan alleen in Japan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-09 07:59
Als de vraag naar de wii het toelaat ja. Moet eerst de vraag naar de wii dus minder worden en dat vraag ik me nog af.. Denk dat ze eerder Wii Fit als nieuw bundel zullen lanceren, dan een nieuwe wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 12:41:
Wii only weet te melden dat er een wii met dvd speler uitkomtin 2008.Maar dan alleen in Japan.
Wahahha wat een onzin.

De exacte quote op de Japanse Nintendo site:
On the updated page it says that Nintendo intended to release this model in the 2nd half of 2007, but in order to focus on producing as many Wii as possible they have decided to focus on producing a single model/version.

Dus Nintendo produceert nu 1 Wii model en de plannen om in de tweede helft van 2007 een nieuw model uit te brengen zijn dus van de baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

gisteravond mijn draadloze netwerk met wat hulp aan de praat gekregen. Vanavond maar eens kijken of ik ook verbinding kan krijgen met mijn Wii. Ik lees op internet nogal wat verhalen dat dit niet zonder slag of stoot gaat. Ik ben benieuwd

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

B.t.w. er zit al een dvd speler in de Wii, het zou dan alleen een hardware decoder of software update zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DukeBox schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:45:
B.t.w. er zit al een dvd speler in de Wii, het zou dan alleen een hardware decoder of software update zijn.
Nee, en gebruik de zoek functie door de 91 andere delen om er achter te komen waarom niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arson
  • Laatst online: 19-09 22:58
Zoals al eerder in dit topic gemeld is het dus blijkbaar al mogelijk om DVD's af te spelen met een gemodde Wii. Technisch hoeft er dus blijkbaar niets gewijzigd te worden. Een software-update zou dus genoeg moeten zijn. De aanschaf van die software zal dan wel niet gratis zijn, want Nintendo moet toch die licentiekosten betalen voor DVD afspeelmogelijkheden. Nu is dat maar een paar euro geloof ik, dus ik ben benieuwd waar ze mee op de proppen komen.
Als ze met een oplossing komen waarbij nieuwe hardware of een nieuwe Wii nodig is om DVD's af te spelen, dan is het dus pure afzetterij.

Een oplossing zoals Microsoft dat toen met de XBOX gedaan heeft zou ook nog kunnen. Lever een afstandsbediening en een ontvanger (natuurlijk niet nodig bij de Wii, is al draadloos) waarmee DVD kijken mogelijk wordt. Zo heeft Microsoft dat volgens mij gedaan om dat DVD licentiekostenprobleem af te dekken.

In the beginning there was nothing,and even that exploded!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Mario Kart Wii preview: http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=175305

Ik heb het nog nergens kunnen vinden... maar... ik neem aan dat deze mario Kart toch ook wel gewoon 4-player multiplayer offline heeft, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:51:
[...]

Nee, en gebruik de zoek functie door de 91 andere delen om er achter te komen waarom niet.
?? Ik weet niet waar jij op reageerd maar ik had het over de mogelijk nieuwe versie die uit komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:16

--MeAngry--

aka Qonstrukt

_.-SuperstaR-._ schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:55:
Zoals al eerder in dit topic gemeld is het dus blijkbaar al mogelijk om DVD's af te spelen met een gemodde Wii. Technisch hoeft er dus blijkbaar niets gewijzigd te worden. Een software-update zou dus genoeg moeten zijn. De aanschaf van die software zal dan wel niet gratis zijn, want Nintendo moet toch die licentiekosten betalen voor DVD afspeelmogelijkheden. Nu is dat maar een paar euro geloof ik, dus ik ben benieuwd waar ze mee op de proppen komen.
Als ze met een oplossing komen waarbij nieuwe hardware of een nieuwe Wii nodig is om DVD's af te spelen, dan is het dus pure afzetterij.

Een oplossing zoals Microsoft dat toen met de XBOX gedaan heeft zou ook nog kunnen. Lever een afstandsbediening en een ontvanger (natuurlijk niet nodig bij de Wii, is al draadloos) waarmee DVD kijken mogelijk wordt. Zo heeft Microsoft dat volgens mij gedaan om dat DVD licentiekostenprobleem af te dekken.
Ze kunnen natuurlijk ook gewoon een DVD player gaan verkopen in het Wii winkelkanaal. :) Hetzelfde idee als met de Opera browser dus.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Dat zou best een goed idee zijn, aangezien ze het nu niet wilden implementeren vanwege de mpeg2 licentie en daardoor gerelateerd de meerprijs van de wii. Iedereen kan dan de keuze zelf maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09 11:14

Mex

LoCuTuS2000 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:27:
Heb vandaag deze binnen gehad:

[afbeelding]

Iemand interesse in een (mini) review? Heb hem via ebay.co.uk voor omgerekend 25 euro inclusief verzendkosten. Ook te koop bij PSXshop voor € 30 ex verzend. Deze is zaterdag besteld en betaald, maandag was hij verstuurd vanuit Hong Kong en vandaag binnen. Dingen staan nu op te laden, hoop er straks even mee te spelen! Het lijkt mij best een relaxed ding omdat er 2 x 2800 mAH accu's bij zitten.
Hoe lang is de USB kabel die eraan zit? Mijn Wii is namelijk ingebouwd in de kast en dit laadstation zou op het kastje moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Heel kort, iets van 12cm.. (maar makkelijk met een A-A usb kabel te verlengen).
Echter, zou ik dan niet voor dat ding gaan (zie post van mij een stukje terug).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

DukeBox schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:09:
Heel kort, iets van 12cm.. (maar makkelijk met een A-A usb kabel te verlengen).
Echter, zou ik dan niet voor dat ding gaan (zie post van mij een stukje terug).
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3333 Denk dat ik dan voor deze ga.

Meer mensen die intresse hebben kunnen me mailen zodat we evt. samen kunnen bestellen.

[ Voor 11% gewijzigd door Mex op 09-11-2007 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:58

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Vraagje aan de mensen die de wii-remote-hoesjes hebben ontvangen;

Ik neem aan dat die niet per stuk worden verzonden? Had er namelijk drie besteld, maar krijg er net ééntje binnen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DukeBox schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:06:
Dat zou best een goed idee zijn, aangezien ze het nu niet wilden implementeren vanwege de mpeg2 licentie en daardoor gerelateerd de meerprijs van de wii. Iedereen kan dan de keuze zelf maken.
Nee, en gebruik de zoek functie door de 41 andere delen om er achter te komen waarom niet.
Sorry vanaf deeltje 50 of 60 is het Wii geloof ik.

Maar goed we lopen het allemaal nog een keertje langs:
DVD functie heeft geen nut voor de Wii.
Wie heeft er geen DVD speler en waarom een Wii halen als je voor 20 euro bij de kruidvat een DVD speler kan kopen?
Nintendo is verplicht bepaalde digitale uitgangen in de Wii te bouwen omdat ze anders de DVD licentie niet krijgen.
Het enige wat wel mogelijk is, is een programma als PowerDVD o.i.d compatible maken met de Wii. Het probleem is dan echter dat Nintendo niet de touwtjes zelf in handen heeft. Men kan nu al de vraag naar het systeem niet bijhouden laat staan dat ze tijd hebben om een DVD Wii te bouwen.
De Gamecube was er ook met een DVD Drive de Panasonic Q.
Het apparaat werd niet verkocht en de productie werd binnen een mum van tijd stopgezet. Aangezien een DVD Wii waarschijnlijk vijf tientjes duurder is dan een Wii zonder DVD functie koopt iedereen de editie zonder. Nintendo zald e nieuwe digitale boel niet gaan gebruiken voor de spellen, aangezien men dan de devkits grondig moet aanpassen net nu men Super Mario Galaxy gebruikt heeft om alle documentatie op orde te krijgen.

Nee er komt dus voorlopig geen DVD Wii en emulators, haxors en chips tellen niet mee aangezien , "Modchips en aanverwanten worden niet in dit topic besproken!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arson
  • Laatst online: 19-09 22:58
--MeAngry-- schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:04:
[...]

Ze kunnen natuurlijk ook gewoon een DVD player gaan verkopen in het Wii winkelkanaal. :) Hetzelfde idee als met de Opera browser dus.
Jup, dat lijkt mij ook de meest voor de hand liggende optie.
Dat wat NinteX verteld over die uitgangen, dat wist ik niet. Als dat zo is, dan zal t dus wel niet. Maar waarom is dat noodzakelijk?

Weet iemand trouwens of de multiplayer in Endless Ocean gewoon werkt met Wii console codes? Ik had gelezen dat de japanse(?) release (forever blue) gebruik maakte van een aparte friend code. Iemand enig idee of dit aangepast is voor de release hier?

[ Voor 10% gewijzigd door Arson op 09-11-2007 14:28 ]

In the beginning there was nothing,and even that exploded!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

ChrisM schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:57:
... ik neem aan dat deze mario Kart toch ook wel gewoon 4-player multiplayer offline heeft, toch?
Ik hoop het met je mee! Leukste van de hele serie is juist de multiplayer in de huiskamer, maar ik denk dat Nintendo dat ook wel doorheeft. Alleen zit ik er wel vaker naast als het gaat om de logica van Nintendo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 16:05
Mex schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:13:
[...]

Meer mensen die intresse hebben kunnen me mailen zodat we evt. samen kunnen bestellen.
Mex, ik heb zeker interesse. Ben nu op mijn werk, kan ik je PM'en oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

dedominee schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:27:
[...]

Mex, ik heb zeker interesse. Ben nu op mijn werk, kan ik je PM'en oid?
Is prima!

[ Voor 16% gewijzigd door Mex op 09-11-2007 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:19:
[...]
Nee er komt dus voorlopig geen DVD Wii en emulators, haxors en chips tellen niet mee aangezien , "Modchips en aanverwanten worden niet in dit topic besproken!"
Pffffff gaan we weer... Hij haalde enkel aan dat er reeds een programmatuur bestaat waarmee omgebouwde Wii''s DVD's af kunnen spelen in Gamecube mode, dus, dat de Wii er wel degelijk toe in staat is om DVD's af te spelen, alleen niet beschikt over de juiste software (lees: DVD licenties). Hij had het niet over modden, enkel over het feit dat DVD's wel degelijk kan afspelen! Het mod verhaal bewijst dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Lijkt wel alsof de eerste non-nintendo remotes een feit zijn, als je die plaatjes bekijkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeyMan schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:17:

Ik neem aan dat die niet per stuk worden verzonden? Had er namelijk drie besteld, maar krijg er net ééntje binnen... :(
ik kreeg ze tegelijk binnen (4) maar kan zijn dat ze net opwaren ofzo :P ik weet niet waarom jij er maar 1 krijgt, ik zij nintendo maar even mailen, kijken wat ze er van zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mario Kart Wii preview: http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=175305

Ik heb het nog nergens kunnen vinden... maar... ik neem aan dat deze mario Kart toch ook wel gewoon 4-player multiplayer offline heeft, toch?
Tuurlijk kan dat!! En vergeet de online modus niet in de game, je kan namelijk met zijn 12en online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Mex schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:13:
[...]

Hmm ik ben ook opzoek naar een dockingstation voor mijn 2 remotes. Echter de link die jij geeft vind ik maar niks omdat de remotes worden opgeladen via de USB poort in de Wii, voor het opladen moet je Wii altijd in standby staan. Iets dat ik niet wil hebben :/

Dus ik ben opzoek naar een ander dockingstation met de volgende eisen:
- Moet via een stopcontact opgeladen worden, niet via een USB poort in de Wii.
- Battarij duur moet lang zijn: zeker 2u + (maar wat is reeel, geen idee wat gem. is voor zo'n accu)
- De wii motes moeten er in kunnen met de wrist-wrap.

Iemand een tip voor welk station aan mijn eisen voldoet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

monnick schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:34:
[...]

Hmm ik ben ook opzoek naar een dockingstation voor mijn 2 remotes. Echter de link die jij geeft vind ik maar niks omdat de remotes worden opgeladen via de USB poort in de Wii, voor het opladen moet je Wii altijd in standby staan. Iets dat ik niet wil hebben :/

- Battarij duur moet lang zijn: zeker 2u + (maar wat is reeel, geen idee wat gem. is voor zo'n accu)

Koop je er toch voor een joet een universele usb-stopcontact-lader bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, nu de Wii only onzin weer begraven is...

Mario Kart Wii heeft online multiplayer voor 12 spelers. Wellicht zelfs 16 maar afgelopen E3 had men een trailer met 12 spelers.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2007 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

_.-SuperstaR-._ schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:22:
[...]

Jup, dat lijkt mij ook de meest voor de hand liggende optie.
Dat wat NinteX verteld over die uitgangen, dat wist ik niet. Als dat zo is, dan zal t dus wel niet. Maar waarom is dat noodzakelijk?

Weet iemand trouwens of de multiplayer in Endless Ocean gewoon werkt met Wii console codes? Ik had gelezen dat de japanse(?) release (forever blue) gebruik maakte van een aparte friend code. Iemand enig idee of dit aangepast is voor de release hier?
Heb hem net binnen en je krijgt een nieuwe 12 cijferige code. Mijne is 3930 7471 3524.
Dus wie komt er samen duiken? ;)

Supermooie game! De themesong geeft al kippenvel! Besturing werkt goed en je hebt enkel de wii remote nodig!

[ Voor 7% gewijzigd door xsive op 09-11-2007 14:42 ]

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
MikeyMan schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:17:
Vreemd. Ik kreeg ze gister alle 3 in 1 doosje binnen. Pastte precies. Misschien heb je nog net de allerlaatste gekregen. :+

[ Voor 8% gewijzigd door Victorio op 09-11-2007 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:25
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:07:
[...]

Wahahha wat een onzin.

De exacte quote op de Japanse Nintendo site:
On the updated page it says that Nintendo intended to release this model in the 2nd half of 2007, but in order to focus on producing as many Wii as possible they have decided to focus on producing a single model/version.

Dus Nintendo produceert nu 1 Wii model en de plannen om in de tweede helft van 2007 een nieuw model uit te brengen zijn dus van de baan.
Lees dan ook even door:
Instead, and perhaps more logically, Nintendo said that it will be focusing its efforts on meeting global demand for the current version or the console, or which it's still struggling to manage, while the enhanced version will be available during 2008.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jip_86 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:00:
[...]

Lees dan ook even door:
Instead, and perhaps more logically, Nintendo said that it will be focusing its efforts on meeting global demand for the current version or the console, or which it's still struggling to manage, while the enhanced version will be available during 2008.
Dat zeiden ze ook in 2006. De Wii zou overigens ook een VGA aansluiting krijgen en "September Surprise!!". Dan maakt het toch nog steeds geen ene drol uit, aangezien het een product is voor de Japanse markt. Mijn belangrijkste vraag is nog steeds niet beantwoord.. wat moet je met een Wii met DVD functie, kun je beter een mooi home-cinema systeem kopen of een Wii zonder DVD en een losse DVD speler, dan ben je waarschijnlijk nog goedkoper uit ook.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2007 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
MikeyMan schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:37:
[...]

Koop je er toch voor een joet een universele usb-stopcontact-lader bij...
Klinkt ideaal, alleen ik weet de naam van die stekkers niet dus kan ze niet echt zoeken. Heb je een linkje naar waar je er zo een kunt kopen? (liefst op DealExtreme) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xsive schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:41:
[...]Supermooie game! De themesong geeft al kippenvel! Besturing werkt goed en je hebt enkel de wii remote nodig!
...kun je wat meer toelichten over de game zelf. Ik krijg namelijk het idee dat je slechts wat rondzwemt...en that's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

monnick schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:06:
[...]

Klinkt ideaal, alleen ik weet de naam van die stekkers niet dus kan ze niet echt zoeken. Heb je een linkje naar waar je er zo een kunt kopen? (liefst op DealExtreme) :)
Loop eens een willekeurige dixons/mediamarkt in zou ik zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigben04
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-08 20:47
monnick schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:06:
[...]

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.37
Tadaa ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

zit wel zo'n US stekker aan, ga je hier in NL niet in het stopcontact krijgen ;) Of er moet een verloopstekker bij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mex schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:20:
[...]

zit wel zo'n US stekker aan, ga je hier in NL niet in het stopcontact krijgen ;) Of er moet een verloopstekker bij zitten.
beetje op slaan met een hamer lukt ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Psst... Yes-Asia heeft wat titels in de uitverkoop:
Necro-Nesia = 20 euro
Dewy's Adventure = 21 euro
Furu Furu Park = 15 euro
Barnyard Shuyaku ha Ore Ushi = 15 euro
Red Steel = 30 euro
Super Mario Strikers Charged = 20 euro
Forever Blue = 20 euro
Dragon Quest Swords = 23 euro
SSX Blur = 28 euro

Lange neus naar iedereen die geen import Wii heeft >:) import loont!

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:07:
[...]
...kun je wat meer toelichten over de game zelf. Ik krijg namelijk het idee dat je slechts wat rondzwemt...en that's it.
Hmm ja. Meer kon ik me er ook niet bij voorstellen... en je hebt een logboek waarin je alles wat je ziet aan dieren kunt opslaan? Wist niet dat het ook online was... leuk om weer aan http://wii-ccdb.nl toe te voegen. :) Maar de graphics en het geluid zijn dus goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:39:
Mario Kart Wii heeft online multiplayer voor 12 spelers. Wellicht zelfs 16 maar afgelopen E3 had men een trailer met 12 spelers.
Ja... dat kan ik overal wel vinden... maar het gaat me om de "offline" multiplayer. Dat ik tegen 11 (of 15) wildvreemden kan spelen... leuk... maar ik wil van m'n vrienden winnen! :) Ik heb daar nog nergens screenshots van gezien trouwens, maar ik ga d'r van uit dat het wel weer goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigben04
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-08 20:47
Mex schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:20:
[...]

Hij mag nog wel iets zelf doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ynT
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:57
Waarom via dealexstreme, als je gewoon een Nederlandse webshop hebt die Wii accesoires aanbiedt voor goedkoper?

http://www.bigdennis.com/...shmb9Q&page=1&language=nl

of mis ik iets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChrisM schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:29:
[...]

Ja... dat kan ik overal wel vinden... maar het gaat me om de "offline" multiplayer. Dat ik tegen 11 (of 15) wildvreemden kan spelen... leuk... maar ik wil van m'n vrienden winnen! :) Ik heb daar nog nergens screenshots van gezien trouwens, maar ik ga d'r van uit dat het wel weer goed komt.
4 man splitscreen. Dat zit in iedere console mariokart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

j0ynT schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:30:
Waarom via dealexstreme, als je gewoon een Nederlandse webshop hebt die Wii accesoires aanbiedt voor goedkoper?

of mis ik iets..
Je mist niks, bedankt voor de link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Victorio schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:57:
[...]

Vreemd. Ik kreeg ze gister alle 3 in 1 doosje binnen. Pastte precies. Misschien heb je nog net de allerlaatste gekregen. :+
Dan denk ik dat ze doosjes op maat hebben, ik had er 4 en alle 4 pasten ook precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
j0ynT schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:30:

of mis ik iets..
Bij BigDennis komt er altijd nog 6,00 verzendkosten bij. En 21 euro is toch wel aanzienlijk meer dan $16,- (nu de koers van $ zo laag staat) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

monnick schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:36:
[...]

Bij BigDennis komt er altijd nog 6,00 verzendkosten bij. En 21 euro is toch wel aanzienlijk meer dan $16,- (nu de koers van $ zo laag staat) :)
Bij die $16 komen ook nog verzendkosten en als het tegenzit btw.

Afbeeldingslocatie: http://www.bigdennis.com/images/verzend_banner.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Mex op 09-11-2007 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ynT
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:57
monnick schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:36:
[...]

Daar heb je gelijk in, ik heb nog nooit iets laten overkomen uit het buitenland. Ben daar altijd een beetje bang voor hehe }:O . Hoe lang duurt het voor je zoiets ontvangt? En wat zijn daar de verzendkosten?

[ Voor 3% gewijzigd door j0ynT op 09-11-2007 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
j0ynT schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:42:
[...]

Daar heb je gelijk in, ik heb nog nooit iets laten overkomen uit het buitenland. Ben daar altijd een beetje bang voor hehe }:O . Hoe lang duurt het voor je zoiets ontvangt?
Mijn horloge is een keer uit Singapore hierheen gekomen, duurde zo'n 5 dagen schat ik. Zal met deze producten (uit Japan?) ook wel zo ongeveer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow dat Wiifit gaat echt groot worden. Allerlei oefeningen maar ook spelletjes zoals kopballen maken en hardlopen. :P
http://www.gametrailers.com/player/27630.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ari3 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:29:
Psst... Yes-Asia heeft wat titels in de uitverkoop:
Necro-Nesia = 20 euro
Dewy's Adventure = 21 euro
Furu Furu Park = 15 euro
Barnyard Shuyaku ha Ore Ushi = 15 euro
Red Steel = 30 euro
Super Mario Strikers Charged = 20 euro
Forever Blue = 20 euro
Dragon Quest Swords = 23 euro
SSX Blur = 28 euro

Lange neus naar iedereen die geen import Wii heeft >:) import loont!
die eerste 3 ken ik niet.
en Red steel heeft mij orgineel maar €25,- gekost.
vermoed dat het een foutje was geweest van de winkel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Necro Nesia is de Japanse naam van Escape from Bug Island, dus zelfs voor 20 euro loont dat de moeite niet. ;) Dewy's Adventure lijkt me echter wel erg leuk voor dat geld. :) Idem dito voor Strikers, en ik twijfel nog over Forever Blue... lastig als games (nieuw en legaal) zo goedkoop zijn, hè ari3. ;)

Ook wel gunstig dat ze wereldwijd gratis verzenden overigens. Iemand hier ervaring met yesasia toevallig?

[ Voor 16% gewijzigd door Captain N op 09-11-2007 16:04 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Captain N schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 16:02:
Necro Nesia is de Japanse naam van Escape from Bug Island, dus zelfs voor 20 euro loont dat de moeite niet. ;) Dewy's Adventure lijkt me echter wel erg leuk voor dat geld. :) Idem dito voor Strikers, en ik twijfel nog over Forever Blue... lastig als games (nieuw en legaal) zo goedkoop zijn, hè ari3. ;)
Ai, ik heb Necro-Nesia besteld :X Het horror-overlevingsgenre spreekt mij over het algemeen wel aan, hoewel ik ook geen goede dingen over het spel gehoord heb. Dewy is ook besteld, ziet er wel grappig uit. Verder twijfel ik over Strikers en Forever Blue. Bijna had ik Barnyard ook toegevoegd omdat ik dacht dat het een deel uit de Harvest Moon serie was, maar gelukkig zag ik het THQ logo nog net onder het (strategisch?) geplaatste Yes-Asia logo. THQ meuk is meestal geen 15 euro waard.
Ook wel gunstig dat ze wereldwijd gratis verzenden overigens. Iemand hier ervaring met yesasia toevallig?
Ik heb al vaker daar besteld, prima zaak en geen invoerrechten omdat ze vanuit Duitsland versturen. Wel duurt het langer dan gemiddeld (2 tot 3 weken) voordat je bestelling binnen is. Jammer van Yes-Asia is vooral dat ze bijna nooit afprijzen, waardoor ik hun site niet vaak bezoek.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:36
Voor de dealxtreme kopers: bij dealextreme hoef je nooit verzendkosten te betalen, altijd free shipping. Bij mij waren mijn producten na ongeveer 2,5 weken binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 02:12
Mex schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:39:
[...]

Bij die $16 komen ook nog verzendkosten en als het tegenzit btw.

[afbeelding]
Onzin. Bij DealExtreme zijn alle prijzen inclusief verzendkosten. En als je het over invoerrechten & BTW hebt dan hoef je je daar bij een bedrag van $16 niet druk om te maken, want daarover wordt niets geheven. DealExtreme markeert overigens al zijn zendingen met een waarde van geloof ik een euro of 10, dus je hebt eigenlijk nooit last van dat soort zaken.

BigDennis zit in Duitsland overigens, niet in Nederland. En het verschil tussen 11 euro ($16) of 21 euro vindt ik nogal wat.

[ Voor 9% gewijzigd door Schweino op 09-11-2007 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 16-09 16:34
monnick schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:34:
[...]

Voor zover is er maar 1 chargestation dat aan die eisen voldoet (zijn nl. dezelfde die ik had) en dat is de Nyko chargestation. Ik heb hem uit de VS meegenomen en ben helemaal fan.
Nadelen zijn:
- Amerikaanse stekker (voor mij dan), maar is met 1,5eu verloop stukje verholpen
- Batterijklepjes hebben "anti-slip" ribbels. Maar die zijn wel comfortabel

Voor zover ik weet is dit de enige webwinkel in NL die hem verkoopt (momenteel direct leverbaar).

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
ari3 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 16:41:
[...]
Ai, ik heb Necro-Nesia besteld :X Het horror-overlevingsgenre spreekt mij over het algemeen wel aan, hoewel ik ook geen goede dingen over het spel gehoord heb. Dewy is ook besteld, ziet er wel grappig uit. Verder twijfel ik over Strikers en Forever Blue. Bijna had ik Barnyard ook toegevoegd omdat ik dacht dat het een deel uit de Harvest Moon serie was, maar gelukkig zag ik het THQ logo nog net onder het (strategisch?) geplaatste Yes-Asia logo. THQ meuk is meestal geen 15 euro waard.

[...]
Ik heb al vaker daar besteld, prima zaak en geen invoerrechten omdat ze vanuit Duitsland versturen. Wel duurt het langer dan gemiddeld (2 tot 3 weken) voordat je bestelling binnen is. Jammer van Yes-Asia is vooral dat ze bijna nooit afprijzen, waardoor ik hun site niet vaak bezoek.
Die tijd wachten maakt me niet uit, ik ga toch een maand op vakantie vanaf komende week. :) Dus dat klinkt prima op zich. Ik heb met je te doen dat je Necro Nesia besteld hebt, want het is echt een van de slechtste games die ik ooit gespeeld heb. Als het nog kan zou ik hem absoluut annuleren als ik jou was!

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:41

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Deddiekoel schreef op donderdag 08 november 2007 @ 21:42:
[...]

Ik ben best geinteresseerd in je ervaringen. Met name hoe het opladen gaan als de wrist straps er omheen zitten...
Heb de controllers nu een paar keer erin gestopt en er uitgehaald en geen problemen gehad met de wrist straps. Wel zorg ik ervoor dat de straps steeds langs de Wii liggen, weet niet of dat uitmaakt eigenlijk. Accu pack is niet zwaar, was na een paar uur laden vol (volgens de Wii in ieder geval) Dat verhaal van het druppel laden weet ik niet of het opgaat; vanochtend rond 11 uur heb ik een controller geplaatst die gister 3 uur had geladen en het lampje is net al op groen gesprongen. Niet de 14 uur waar eerder over gesproken is. De ventilator is wel hoorbaar dus ik denk dat ik de lader nu maar uitzet omdat de accu's toch wel vol zijn.

Ben er best tevreden over, wel zuur dat ik 9 euro teveel heb betaald ;)

Het usb kabeltje is een centimeter of 6 lang ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Haha dat spel lijkt me fucking gaaf!!!!1 _O-

The bugs know your controls suck :P

[ Voor 8% gewijzigd door monnick op 09-11-2007 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
zo, heb net toch maar online even een wii points card gekocht, binnen 10 minuten had ik hem geactiveerd op mijn wii en kon ik kiezen uit alle VC games...

Heb Super Mario voor de NES maar gepakt, super vet, aangezien dit mijn 1e spel ooit was :D
Jeugdherinneringen <3
Daarna ook maar Lylat Wars 64, Starfox gekocht... Damn wat een wreed spel blijft het toch.. heb het nooit gezelf gehad, maar altijd bij vrienden gespeeld

Loopings maken lukte me niet echt een daarom heb ik hem nog niet kunnen uitspelen(een-na-laaste lvl was ik game over :()
Maar damn wat een vet spel :D binnenkort maar even een guide lezen hoe alles ook alweer moest(speciale lvls halen etc...)

Lang leve VC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
boeewowowo
Ik net vol goede moed!
"Vandaag is de dag dat ik mezelf ga belonen op Endless Ocean!!!!!"

Lag ie nergens... terwijl de Nintendo site (www.nintendo.nl) vandaag aangeeft.
Wat een bagger zeg! Ik wil lekker half gaar met een huisgenoot duiken vanaf de bank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Schweino schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 16:49:
[...]

Onzin. Bij DealExtreme zijn alle prijzen inclusief verzendkosten. En als je het over invoerrechten & BTW hebt dan hoef je je daar bij een bedrag van $16 niet druk om te maken, want daarover wordt niets geheven. DealExtreme markeert overigens al zijn zendingen met een waarde van geloof ik een euro of 10, dus je hebt eigenlijk nooit last van dat soort zaken.

BigDennis zit in Duitsland overigens, niet in Nederland. En het verschil tussen 11 euro ($16) of 21 euro vindt ik nogal wat.
Dan is de keuze inderdaad snel gemaakt. Ik was er vanuit gegaan dat je voor verzenden naar NL verzendkosten zou moeten betalen en dat verzenden in de US gratis zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Deddiekoel schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 17:03:
Voor zover is er maar 1 chargestation dat aan die eisen voldoet (zijn nl. dezelfde die ik had) en dat is de Nyko chargestation. Ik heb hem uit de VS meegenomen en ben helemaal fan.
Je kan ook een simpele 230V->usb charger halen (bijv. een iPOD charger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ej misschien is dit ook wel een vet ding, is niet van nintendo en dus geen links crossbow training maar volgens de makers is het accessoire compatibel met iedere first person shooter en met andere types schietspellen.

http://www.nu.nl/news/1308644/135/Schieten_op_de_Wii.html

ik zeg niet dat hij mooier is he! :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2007 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:32:
[...]

4 man splitscreen. Dat zit in iedere console mariokart.
Echt niet man!
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/3/38/Supermariokart_box.JPG
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Modchips en aanverwanten worden niet in dit topic besproken!