In the beginning there was nothing,and even that exploded!
Verwijderd
waar staat dsl voor stel ik nu een rare vraagVerwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:46:
[...]
Jji bent gek.![]()
Overigens de japanse verkopen van deze week:
Bron: Sinobi
DSL 80000
PSP 57000
PS2 11000
PS3 16000
Wii 41000
360 17000
Super Mario Galaxy: 250000
Ace Combat 6: 65000
Mario Galaxy doet het een stuk slechter dan verwacht. Vooral na het succes van New Super Mario Bros. Xbox 360 die de Playstation 3 inhaalt in Japan! Sony, Sony wat ben je toch aan het prutsen.
oeps ik zie het nu de l staat voor lite

domme ik
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2007 15:53 ]
Gameplay is het belangrijkst maar gameplay met graphics is natuurlijk helemaal top!
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
Binnen 3 jaar , nah. De Wii zal pas na een jaar of 4, 5 vervangen worden. of Microsoft moet er weer een nieuw systeem uitrushen met alle gevolgen van dien. Sony heeft zojuist de Cell fabriek verkocht aan Toshiba/IBM en stopt zelf met het maken van de chips. Microsoft zet alle zeilen bij om de Xbox 360 beter te laten verkopen dan de Wii. Atari geloofd niet meer in de eigen toekomst, deze console generatie is een grote puinhoopDeddiekoel schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:24:
De beperkingen van de Wii hebben niet alleen een voordeel voor Nintendo (lagere HW kosten) maar ook voor developers. Ontwikkelen voor de Wii is nl. een stuk goedkoper. Ik hoop echter wel dat er binnen 3 jaar een nieuwe versie komt die betere grfx heeft samen met een verfijning van de Wiimote.
Gameplay is het belangrijkst maar gameplay met graphics is natuurlijk helemaal top!

Goed nieuws:
Sonic & Mario heeft van IGN een 7.9 gehad
http://wii.ign.com/articles/833/833014p1.html
Lijkt me een toffe game om Mario Party en WiiSports te vervangen
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2007 17:11 ]
Nou helaas, dus niet bij de Dixons in Den Haag. Of hij was al op. Want de verkoper waar ik het aan vroeg had natuurlijk weer eens geen idee._.-SuperstaR-._ schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:48:
Ik lees net op het forum van Wiigamer.nl dat Endless Ocean al te koop is. In ieder geval bij de Dixons in Den Haag. Zo maar even langsfietsen na werk dan. Voor 30 euro kun je je geen bult vallen. Misschien gaat mijn vriendin dan ook nog eens iets leuk vinden aan de Wii. Die vindt snorkelen namelijk erg leuk.
In the beginning there was nothing,and even that exploded!
Alles ging goed voor een half uur, totdat mn Wii dus uitviel en ik er achterkom dat mn omvormer is doorgefikt. Nu lees ik dus hier en daar dat een Europese voeding ook op een Amerikaanse Wii kan.
Is dit zo? Zo ja, waar kan ik er dan een bestellen? Of anders een kwaliteit omvormer (niet omvormer.net, daar heb ik nu dus wel genoeg van gezien)
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Upside down
Zijn gewoon 50 euro adviesprijs. Doe daar 5 euro af en voila. Gewone prijzen dus.Craytahar schreef op woensdag 07 november 2007 @ 20:04:
Ik vroeg me af of deze prijzen wel kloppen bij freerecordshop online. Zowel SMG als MP3 staan daar voor 43.99 te koop. Dit is erg goedkoop vergelijken met andere gamesites?
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Dat klopt. In een aantal previews werd er steeds gezegd dat de speaker voor het geluid van de power beam van Samus gebruikt werd. Kennelijk heeft er iemand besloten dat het toch niet zo'n heel goed idee was. Ik merkte het wel, ondanks dat de speaker van vrij slechte kwaliteit is, ga je toch iets meer op in de spelwereld.Hoedje schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:59:
Iets wat me eigenlijk gisteravond pas opviel. Klopt het dat de speaker in de Wiimote niet gebruikt wordt in MP3?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ik vind het ook wel jammer. Het voegt toch wat toe. Overigens had het voor mij voor alle wapens gebruikt mogen worden (een soort Zelda light vorm). Maf, dat je daar overigens ook helemaal niets over leest in de reviews.MetroidPrime schreef op woensdag 07 november 2007 @ 20:19:
[...]
Dat klopt. In een aantal previews werd er steeds gezegd dat de speaker voor het geluid van de power beam van Samus gebruikt werd. Kennelijk heeft er iemand besloten dat het toch niet zo'n heel goed idee was. Ik merkte het wel, ondanks dat de speaker van vrij slechte kwaliteit is, ga je toch iets meer op in de spelwereld.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Via VC-forums.comNintendo have sent me the following e.mail:
Quote:
"Nintendo Corp are in fact working on this issue at the moment, with a
view to converting some existing releases to 60Hz mode. Unfortunately,
this will take some time to perform the conversion, so I cannot give you
an exact date."
We can call off the assault on their poor customer service team.
There are a number of possibilities as to why they have made this decision- either 50hz ports have affected sales significantly. Or the VC petition and angry e.mails have finally got through to them.
It's a great step forward for European and Australian virtual console customers and hopefully VC-reviews.com will be willing to bring back the 50hz/60hz warnings on reviews to help us distinguish between good and better releases.
If we support the games they do port to 60hz then it's much more likely that they'll hear our demands and further their efforts.
-V
Ik weet niet in hoeverre dit echt waar is, maar als blijkt dat het echt gaat gebeuren ben ik een stuk blijer. Dan hebben we eindelijk niet meer een Sonic die lijkt alsof ie onder water loopt e.d. Het gaat wel in tegen Nintendo's uitspraken van de tijd voordat de Wii er was, dat ze de VC spellen zo getrouw mogelijk na wilden maken (maar de buggy geluiden bij Genesis games zijn ook niet echt origineel te noemen
Verwijderd
Bij Zelda was het juist andersom daar zet ik mijn wii remote speakertje altijd uit(volume naar 0) zodat al het geluid gewoon door de speakers gaat. Er zijn maar een handjevol games die echt goed gebruik maken van de speaker.
grappig...dat is dezelfde mail die ze mij gestuurd hebben.....eind 2006 toen ik klachten had over men VC game.Whollabilla schreef op woensdag 07 november 2007 @ 21:11:
[...]
Via VC-forums.com
Ik weet niet in hoeverre dit echt waar is, maar als blijkt dat het echt gaat gebeuren ben ik een stuk blijer. Dan hebben we eindelijk niet meer een Sonic die lijkt alsof ie onder water loopt e.d. Het gaat wel in tegen Nintendo's uitspraken van de tijd voordat de Wii er was, dat ze de VC spellen zo getrouw mogelijk na wilden maken (maar de buggy geluiden bij Genesis games zijn ook niet echt origineel te noemen)
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Dan hou ik het er op dat het niet gaat komen. Het leek al te mooi om waar te zijnBoeboe schreef op woensdag 07 november 2007 @ 21:21:
[...]
grappig...dat is dezelfde mail die ze mij gestuurd hebben.....eind 2006 toen ik klachten had over men VC game.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Wat een geweldige review

Maar gamen kan die niet, met z'n hamsterrad voorbeeld
Verwijderd
Zijn Zelda review van vandaag was een stuk leuker, vooral hoe die Nintendo beschuldigt van het steeds opnieuw uitbrengen van games(en hij heeft nog gelijk ook)
Wat een onzin zeg... Alsof iemand geen 2 Wii's kan kopen.. Ik wil mn 250 punten hebbenRukapul schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 22:28:
[...]
Ik heb een 3e bongo bij de gamecube nooit kunnen registreren vanwege dezelfde reden.
* Rukapul heeft vanavond flash games gespeeld op de Wii, best verslavend
Verwijderd
inderdaad die zijn goed voor 5 wallpapers.Cartman! schreef op woensdag 07 november 2007 @ 23:17:
[...]
Wat een onzin zeg... Alsof iemand geen 2 Wii's kan kopen.. Ik wil mn 250 punten hebben

Misschien een idee om Nintendo te mailen met je kassabon en een foto, misschien kunnen zij de punten bijschrijven. Zo doen ze dat ook als je geen punten hebt gehad bij een spel. (Voordat iedereen gaat bellen/mailen vanwege Rayman, Dragonball en The Godfather)... ALLEEN de door Nintendo uitgegeven games hebben sterren
IGN heeft Mario gereviewed:
9.7:
http://wii.ign.com/articles/833/833298p1.html
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2007 23:35 ]
Kan die gast niet sneller pratenHoedje schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:53:
[...]
Wat een geweldige review![]()
![]()
Maar gamen kan die niet, met z'n hamsterrad voorbeeld![]()
Ah. Dat had ik me niet gerealiseerd. Dus als je alleen upscaled en AA'd krijg je wel scherpe vormen maar textures die daar niet helemaal mee matchen. Nog steeds wel zinnig voor het internetkanaal trouwens. Ik heb zelf geen ps3 maar ik heb wel eens screenshots gezien van door de ps3 geupscalede ps2 games en dat zag er, ondanks de onaangepaste textures, toch een stuk strakker uit.Smoonshine schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:15:
[...]
Wat dacht je van textures die uitgerekt moeten worden in een hogere resolutie? Daar kunnen AA en texture filtering ook niet zoveel aan doen. De grotere textures enz. is ook 1 van de redenen waarom next-gen games zo duur zijn. Er moet gewoon veel meer detail in.
Niet dat ik op HD zit te wachten ofzo, wij hebben nog een ouderwetse buis en met al die ontwikkelingen rondom per pixel led backlights enzo heb ik nog even geen haast om een nieuwe te kopen...
Waarschijnlijk wilden ze gewoon gezeik voorkomen en/of een makkelijke toekomstige update mogelijkmaken (bijv. een Wii met hdmi)
Maar er nog wel bij zeggen "if you're smart, like me"Hoedje schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:53:
[...]
Wat een geweldige review![]()
![]()
Maar gamen kan die niet, met z'n hamsterrad voorbeeld![]()
Bij Dynabyte is de Wii RGB kabel 10 euro. Deze wou ik kopen, maar nu bedacht ik mij iets. De Wii gaat eerst naar de scart-in op mijn DVD speler, dit in verband met het surround sound dat via de DVD-speler wordt geregeld. Vanaf de DVD scart-out gaat hij naar mijn scart-in van de TV. De TV ondersteund RGB, de DVD speler ondersteund op beide scarts (scart-in en scart-out) ook RGB. Maar de kabel die van mijn DVD scart-out naar de scart-in van mijn TV gaat is denk ik niet RGB. Weet iemand een manier om dit te checken? Dus hoe kan ik zien of mijn scart kabel van DVD naar TV een rgb kabel is?
Anders moet ik die ook kopen, weet iemand of je die gewoon bij de MediaMarkt kan vinden?
PS: als het hier niet hoort dan mijn welgemeende excuses. Een volledig nieuw topic leek me ook nie nodig voor deze vraag

van wikipedia:Cubic X schreef op donderdag 08 november 2007 @ 08:23:
Even een vraagje
Bij Dynabyte is de Wii RGB kabel 10 euro. Deze wou ik kopen, maar nu bedacht ik mij iets. De Wii gaat eerst naar de scart-in op mijn DVD speler, dit in verband met het surround sound dat via de DVD-speler wordt geregeld. Vanaf de DVD scart-out gaat hij naar mijn scart-in van de TV. De TV ondersteund RGB, de DVD speler ondersteund op beide scarts (scart-in en scart-out) ook RGB. Maar de kabel die van mijn DVD scart-out naar de scart-in van mijn TV gaat is denk ik niet RGB. Weet iemand een manier om dit te checken? Dus hoe kan ik zien of mijn scart kabel van DVD naar TV een rgb kabel is?
Anders moet ik die ook kopen, weet iemand of je die gewoon bij de MediaMarkt kan vinden?![]()
PS: als het hier niet hoort dan mijn welgemeende excuses. Een volledig nieuw topic leek me ook nie nodig voor deze vraag![]()

Als ik het zo bekijk zijn de Ground inputs voor RGB. Dus wanneer je de 3 ground pinnetjes voor Red, Green en Blue op je scart-kabel hebt, dan ondersteund hij RGB.Pin 1 Audio output (right)
Pin 2 Audio input (right)
Pin 3 Audio output (left)
Pin 4 Audio ground
Pin 5 Blue ground
Pin 6 Audio input (left)
Pin 7 Blue input/Pb input
Pin 8 Switch signal input
Pin 9 Green ground
Pin 10 D²B input
Pin 11 Green input/Y input
Pin 12 D²B output
Pin 13 Red input ground/Chrominance input ground
Pin 14 D²B ground
Pin 15 Red input/Pr/Chrominance ground
Pin 16 Blanking signal input
Pin 17 Composite video ground
Pin 18 Blanking signal & switch input ground/Luminance input ground
Pin 19 Composite video output
Pin 20 Composite video input/Luminance input
Pin 21 Chassis ground
[ Voor 2% gewijzigd door Smoonshine op 08-11-2007 08:35 . Reden: ander plaatje ]
uhm...
Net gekeken. De kabel van scart-out(DVD) naar scart-in (TV) bevat alle pinnetjes, dus is het RGB neem ik aanSmoonshine schreef op donderdag 08 november 2007 @ 08:33:
[...]
van wikipedia:
[afbeelding]
[...]
Als ik het zo bekijk zijn de Ground inputs voor RGB. Dus wanneer je de 3 ground pinnetjes voor Red, Green en Blue op je scart-kabel hebt, dan ondersteund hij RGB.
bedankt iig
Niets aannemenCubic X schreef op donderdag 08 november 2007 @ 09:26:
[...]
Net gekeken. De kabel van scart-out(DVD) naar scart-in (TV) bevat alle pinnetjes, dus is het RGB neem ik aan![]()
bedankt iig
Verwijderd
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 09:42 ]
De review van Super Mario Galaxy is op IGN verschenen. Ze geven een freakin' 9.7 !!
linkje

monnick schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:19:
Holy F*ck!!
De review van Super Mario Galaxy is op IGN verschenen. Ze geven een freakin' 9.7 !!![]()
linkje
Holy F*ckVerwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 23:23:
[...]
IGN heeft Mario gereviewed:
9.7:
http://wii.ign.com/articles/833/833298p1.html
Nintex beat you to it!
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Omgwtfbbq!monnick schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:19:
De review van Super Mario Galaxy is op IGN verschenen. Ze geven een freakin' 9.7 !!
Lijstje tot nu toe
Eurogamer 10 out of 10 100.0%
GamePro 5 out of 5 100.0%
Deeko 10 out of 10 100.0%
Game Informer 9.75 out of 10 97.5%
Official Nintendo Magazine UK 97 out of 100 97.0%
IGN 9.7 out of 10 97.0%
GameSpot 9.5 out of 10 95.0%
UGO A 95.0%
Computer & Video Games UK 9.5 out of 10 95.0%
1UP 9.5 out of 10 95.0%
gamesTM 9 out of 10 90.0%
http://www.gamerankings.com/htmlpages4/915692.asp
disjfa.nl
Super Mario Galaxy: 10, 9, 9, 10 (38/40)
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Verwijderd
dat ziet er goed uit gelijk maar even in mijn musthave lijstje zetten.disjfa schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:23:
[...]
Omgwtfbbq!
Lijstje tot nu toe
Eurogamer 10 out of 10 100.0%
GamePro 5 out of 5 100.0%
Deeko 10 out of 10 100.0%
Game Informer 9.75 out of 10 97.5%
Official Nintendo Magazine UK 97 out of 100 97.0%
IGN 9.7 out of 10 97.0%
GameSpot 9.5 out of 10 95.0%
UGO A 95.0%
Computer & Video Games UK 9.5 out of 10 95.0%
1UP 9.5 out of 10 95.0%
gamesTM 9 out of 10 90.0%
http://www.gamerankings.com/htmlpages4/915692.asp
wordt de beste mario sinds mario 64
request.getCookies();
Bedoel je dat gamecube ding? Waarom zou je die willen halen?BoGu5 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:00:
Heeft iemand een idee waar ik redelijk goedkoop een nintendo broadband adapter kan kopen? Goedkoopste die ik kan vinden is incl verzendkosten ~40 dollar (27 euro) op ebay.
disjfa.nl
Verwijderd
ik denk dat hij het andere apparaat voor de wii en ds bedoeltdisjfa schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:21:
[...]
Bedoel je dat gamecube ding? Waarom zou je die willen halen?
waarmee je het internet op kan.
en het goedkoopste wat ik heb gezien is rond de 40,-
zie hoofd pagina van dit topic
Ik heb geen WiFi, hoe kom ik het internet op
In dat geval zijn er twee oplossingen, de Wii ethernet adapter van Nintendo of de Nintendo WiFi USB Connector. De ethernet adapter sluit je aan op één van de USB poorten van de Wii en vervolgens kun je de Wii op een ethernet netwerk aansluiten. De Nintendo WiFi USB Connector sluit je aan op een USB poort van je PC om zo een draadloos netwerk te creëeren die alleen door een Wii of een DS bruikbaar is.
en trouwens debart..... jij en wachten

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 12:39 ]
Verwijderd
Je bedoeld de adapter om bedraad ipv draadloos je Wii op internet aan te sluiten? Je kan daarvoor buiten de officiele ook allerlei allternatieve USB LAN adapters gebruiken. Ook Datel heeft een alternatief, dus je kan beter ff goed rondshoppen voordat je hem helemaal uit de US haalt.BoGu5 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:00:
Heeft iemand een idee waar ik redelijk goedkoop een nintendo broadband adapter kan kopen? Goedkoopste die ik kan vinden is incl verzendkosten ~40 dollar (27 euro) op ebay.
Mediamarkt Rijswijk had er vorige week nog een hele stapel liggen. Volgens mij iets van 10 euro ofzo.BoGu5 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:00:
Heb er zelf destijds 50 voor betaald.
Verwijderd
Drie oplossingen, een draadloze router kopen a 30 euro is eigenlijk nog de beste oplossing, de andere twee zijn meer voor situaties waarin dat niet kan (bijvoorbeeld omdat je een USB modem hebt)Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:33:
[...]
ik denk dat hij het andere apparaat voor de wii en ds bedoelt
waarmee je het internet op kan.
en het goedkoopste wat ik heb gezien is rond de 40,-
zie hoofd pagina van dit topic
Ik heb geen WiFi, hoe kom ik het internet op
In dat geval zijn er twee oplossingen, de Wii ethernet adapter van Nintendo of de Nintendo WiFi USB Connector. De ethernet adapter sluit je aan op één van de USB poorten van de Wii en vervolgens kun je de Wii op een ethernet netwerk aansluiten. De Nintendo WiFi USB Connector sluit je aan op een USB poort van je PC om zo een draadloos netwerk te creëeren die alleen door een Wii of een DS bruikbaar is.
en trouwens debart..... jij en wachten
Ik lees in de waarschuwing dat ik niet over modchips en aanverwanten mag praten, dus dat doe ik verder ook niet.
@Henkje.doc als het de gamecube dingen zijn dan ga ik zeker eens kijken deze of volgende week
[ Voor 18% gewijzigd door BoGu5 op 08-11-2007 13:36 ]
request.getCookies();
Verwijderd
no commentRemco20 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:33:
hopelijk komt er een wii versie met super mario galaxies in de winkel te liggen. Ziet er echt smakelijk uit die game!
Ben ik nou zo slim, óf ben jij nou zo dom?!Remco20 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:33:
hopelijk komt er een wii versie met super mario galaxies in de winkel te liggen. Ziet er echt smakelijk uit die game!
Edit:
Of bedoel je een wii-pakket met galaxy?
[ Voor 8% gewijzigd door Tijn89 op 08-11-2007 14:34 ]
Verwijderd
OMG!!!!Remco20 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:33:
In welke galaxy heb jij geleefd de laatste tijd?
gray fox komt in smash brothers....wie?
http://www.wiiparty.nl/nieuws/item/40045/
Maar dat gaat sowieso de komende tijd nog niet gebeuren. Apart van elkaar verkopen ze goed genoeg en er zit tenslotte al een populair spel bij de Wii. Misschien dat we in de loop van volgend jaar de eerste bundels krijgen.
uhm...
Nu zie je op internet heel erg veen de vraag naar die bundel. Ik denk dat die er is met de kerst.Smoonshine schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:07:
Maar dat gaat sowieso de komende tijd nog niet gebeuren. Apart van elkaar verkopen ze goed genoeg en er zit tenslotte al een populair spel bij de Wii. Misschien dat we in de loop van volgend jaar de eerste bundels krijgen.
disjfa.nl
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
http://nl.gizmodo.com/2007/11/08/opvouwbare_sensorbalk.html
Verwijderd
Volgens hem is er op de nes ooit een mario rpg uitgebracht.Hij heeft die op zon iligale zoveel in 1 diskette staan.Ik zeg dat het zo'n homebrew spelletje is,hij niet.
Volgens mij is er maar 1 mario rpg en die is op de snes genaamd :legend of the 7 stars.
ja toch?
Verwijderd
ik heb namelijk een mario rpg op een nes die alleen in japan is uitgebracht maar hij geloofd mij niet.Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:14:
Ik heb een discussie met dopje.
Volgens hem is er op de nes ooit een mario rpg uitgebracht.Hij heeft die op zon iligale zoveel in 1 diskette staan.Ik zeg dat het zo'n homebrew spelletje is,hij niet.
Volgens mij is er maar 1 mario rpg en die is op de snes genaamd :legend of the 7 stars.
ja toch?
heb namelijk een 62 in 1 gba game waar die op staat
ooit gevonden op een rommelmarkt.
staat ook sm1 en sm2 op allemaal nes games etc
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 16:21 ]
Ter aanvulling en op de 19e november moet het Download Station kanaal volgen.MetroidPrime schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:24:
Aankomende zondag wordt het Check Mii Out kanaal gelanceerd in de V.S. Als Nintendo hetzelfde patroon volgt als de voorgaande keren, krijgen wij het kanaal tegelijkertijd met de V.S.
Overigens over het Super Mario Galaxy pack verhaal... Nintendo heeft aangegeven dat de Wii met DVD afspeelmogelijkheid in Japan is uitgesteld tot 2008 om zich voorlopig te kunnen focussen op het huidige model en aan de vraag te kunnen voldoen. Dus het is aan te nemen dat evt. packs ook pas in 2008 zullen komen.
Verwijderd
Beetje raar dan dat ze em uitstellen.
Verwijderd
ik denk dat software niet alleen een software kwestie ik denk dat er ook een chip in moet om.Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:34:
Hmmmm, voor zo ver ik weet is het afspelen van DVD's puur een software issue, kwestie alleen van een geschikte remote zodat je niet met de Wiimote de DVD hoeft te besturen.
Beetje raar dan dat ze em uitstellen.
dvd's te kunnen afspelen.
ik denk dat nu een compressie wordt gebruikt voor films.
daarvoor kan je een speciaal programma voor aanschjaffen kost €19,95
Jij hebt het over geheel wat anders dan dvd functionaliteiten op de wiiVerwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:47:
[...]
ik denk dat software niet alleen een software kwestie ik denk dat er ook een chip in moet om.
dvd's te kunnen afspelen.
ik denk dat nu een compressie wordt gebruikt voor films.
daarvoor kan je een speciaal programma voor aanschjaffen kost €19,95
disjfa.nl
Verwijderd
maaar welk spel raden jullie mij aan te vragen?!
Ik ben het meeste fan van Zelda (vooral RPG dus eigenijk) en ik hou van fantasy spellen.
Iemand suggestie?
Verwijderd
wat staat er nu????disjfa schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:49:
[...]
Jij hebt het over geheel wat anders dan dvd functionaliteiten op de wii
of heb jij een probleem met lezen???
daarna gaat het pas ofver het software programma wat je kan kopen om alsnog films te kijken via de wii.
als het puur een software kwestie was om dvd's af te spelen met de wii, dan zou dat lijkt me al lang beschikbaar zijn.
er is al een aantal keren gemeld en het staat ook op de hoofd pagina van het forum dat er waarschijnlijk een nieuwe versie voor wordt ontwikkeld om dvd's te kunnen afspelen
En de echte dvd functionaliteit is een probleem van of gewoon wat software of wat hardware, maar dat is nog niet zeker en klonkt uit oude nieuwsberichten alof het alleen wat software zou zijn
disjfa.nl
Super Mario Galaxy in hartje Amsterdam!
Op vrijdag 16 november aanstaande wordt Super Mario Galaxy exclusief voor de Wii in Europa geïntroduceerd. Misschien een kleine stap voor de mensheid, maar een gigantische sprong voor Mario! De loodgieter wordt de ruimte in gelanceerd in Super Mario Galaxy, de ultieme Mario-beleving speciaal voor Wii.
Ontmoet Mario bij Fame Music!
Om zijn landing met de aardse bewoners te vieren, rijden Mario en de astronauten op een maanbuggy door Amsterdam. Uiteraard is er ook de mogelijkheid om het spel Super Mario Galaxy te spelen. In en rond Fame Music zijn de hele dag verschillende activiteiten te beleven. Verzamel de gouden muntjes die de astronauten uitdelen, speel het spel op een megagroot LCD-scherm (2,5 meter breed!) in de winkel of ga persoonlijk met Mario op de foto. En de eerste honderd kopers die bij Mario het spel Super Mario Galaxy kopen, ontvangen een speciaal door Nintendo ontworpen T-shirt. Mario is vanaf 12.00 uur bij Fame Music aanwezig.
Wij willen jou van harte uitnodigen om op vrijdag 16 november aanstaande bij de lancering van het nieuwste Mario-avontuur aanwezig te zijn en persoonlijk Super Mario Galaxy te ervaren. Dit belooft een heel spektakel te worden, dus zorg dat je er bij bent.
Adres: Kalverstraat 2-4 in Amsterdam
Tijd: 10.00 – 19.00 uur, Mario is vanaf 12.00 uur aanwezig.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
Upside down
Verwijderd
dat is precies wat ik zeg............................disjfa schreef op donderdag 08 november 2007 @ 17:01:
En de echte dvd functionaliteit is een probleem van of gewoon wat software of wat hardware, maar dat is nog niet zeker en klonkt uit oude nieuwsberichten alof het alleen wat software zou zijn

Ik heb er een, pm me maar even.. dan kunnen we wat afsprekenBoGu5 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:36:
Bedankt voor de reacties, maar ik bedoel idd de gamecube bba. Deze wil ik gebruiken om emulatoren te streamen.
Ik lees in de waarschuwing dat ik niet over modchips en aanverwanten mag praten, dus dat doe ik verder ook niet.
@Henkje.doc als het de gamecube dingen zijn dan ga ik zeker eens kijken deze of volgende week
Verwijderd
Echte DVD op een Wii kan, maar dan moet je een modchip hebben, maar <b>Modchips en aanverwanten worden niet in dit topic besproken!</b> Maar het kan wel, bijvoorbeeld met de Wii Media Player van Team Symbiote. Het lijkt me nog steeds om een topic te beginnen over de verschillende mogelijkheden van homebrew op de Wii, maar daar hebben de mods eerder al een einde aan gemaakt omdat ze bang waren dat het teveel over illegale games zou gaan. Dit is waarschijnlijk ook één van de weinige 'legale' homebrew mogelijkheden met de Wii.disjfa schreef op donderdag 08 november 2007 @ 17:01:
Ja. Die software die jij bedoelt is een flash file server die dvd`s omzet naar viewable flash bestanden. Waar het om gaat met dvd functionaliteiten is dat je een dvd in je wii kan duwen en laten werken.
De reden dat Nintendo zelf heeft gezegd dat het een hardware issue is en dat er een nieuwe Wii voor uit zou moeten komen heeft waarschijnlijk meer met licencing issues te maken, iedere verkochte Wii zou llicentie geld over betaald moeten worden en met zoveel verkochte Wii's heeft Nintendo daar waarschijnlijk niet zoveel zin in, zeker niet omdat veel mensen het nooit zouden gebruiken.
Ook zijn er wat geruchten dat de DVD speler van de Wii niet tegen het continue gebruik van de DVD speler, zoals dat nodig is om een film af te spelen nodig is, zou kunnen. Maar aangezien sommige spellen ook voordurend de DVD speler gebruiken lijkt dit onzin te zijn.
Verwijderd
En heb ik dan gelijk ook fatsoenlijk breedbeeld? (Sorry, geen ervaring met consoles+breedbeeld). Het scherm (HP w2207)is 16:10 en heeft de mogelijkheid tot 1:1 pixel mapping dus met de verhouding zou het moeten lukken toch?
AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W
Verwijderd
bedankt voor de extra uitlegVerwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 17:18:
[...]
Echte DVD op een Wii kan, maar dan moet je een modchip hebben
.....................................................................
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 17:40 ]
Verwijderd
De bedoeling is wel dat je altijd zelf eerst even wat onderzoek doet voor je hier post. Dit onderwerp is uiteraard al veel vaker ter sprake geweest, je zult een kastje er tussen moeten hebben dat het signaal omzet, iets zoals dit: http://www2.computerunive...&agent=586&urlmapped=truejelbo schreef op donderdag 08 november 2007 @ 17:37:
Ik kom door Super Mario Galaxy sterk in de verleiding een 2e hands Wii aan te schaffen, puur voor dat spel. Onze enige TV thuis is alleen een belabberd slecht en klein LCD ding. Hier bij m'n PC heb ik een mooi 22" widescreen scherm staan met DVI en D-Sub aansluiting. Wat is de beste manier om een Europese Wii hierop aan te sluiten met de best mogelijke beeldkwaliteit? Daaronder versta ik RGB of component.
En heb ik dan gelijk ook fatsoenlijk breedbeeld? (Sorry, geen ervaring met consoles+breedbeeld). Het scherm (HP w2207)is 16:10 en heeft de mogelijkheid tot 1:1 pixel mapping dus met de verhouding zou het moeten lukken toch?
Zoals debart zegt, er bestaat geen (licenced) Mario RPG op de NES, enkel de SNES.Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:19:
ik heb namelijk een mario rpg op een nes die alleen in japan is uitgebracht maar hij geloofd mij niet.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
[ Voor 61% gewijzigd door Remco20 op 08-11-2007 18:16 ]
Dan moet je in de handleiding van je scherm kijken. Ik heb zelf m'n Wii aangesloten op m'n LCD TV op de volgende manier:jelbo schreef op donderdag 08 november 2007 @ 17:37:
Hier bij m'n PC heb ik een mooi 22" widescreen scherm staan met DVI en D-Sub aansluiting. Wat is de beste manier om een Europese Wii hierop aan te sluiten met de best mogelijke beeldkwaliteit? Daaronder versta ik RGB of component.
Wii --> Component Cable --> Component to DVI connector --> LCD TV.
Maar mijn TV ondersteunt een analoog component signaal op de DVI ingang.
(m'n TV heeft geen normale componentaansluiting)
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Verwijderd
Download station kanaal? Hoe kom je er bij dat het op de 19e gelanceerd wordt?Hoedje schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:23:
[...]
Ter aanvulling en op de 19e november moet het Download Station kanaal volgen.
Overigens over het Super Mario Galaxy pack verhaal... Nintendo heeft aangegeven dat de Wii met DVD afspeelmogelijkheid in Japan is uitgesteld tot 2008 om zich voorlopig te kunnen focussen op het huidige model en aan de vraag te kunnen voldoen. Dus het is aan te nemen dat evt. packs ook pas in 2008 zullen komen.
Nintendo heeft aangekondigd dat het kanaal op de 19e in Japan wordt gelanceerd. Alle voorgaande kanalen, op het MP3 preview kanaal na, werden wereldwijd op dezelfde dag gelanceerd. Het kanaal is overigens alleen voor DS demo's en trailers van Wii spellen.Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 18:46:
[...]
Download station kanaal? Hoe kom je er bij dat het op de 19e gelanceerd wordt?
Verwijderd
OK danMetroidPrime schreef op donderdag 08 november 2007 @ 19:08:
[...]
Nintendo heeft aangekondigd dat het kanaal op de 19e in Japan wordt gelanceerd. Alle voorgaande kanalen, op het MP3 preview kanaal na, werden wereldwijd op dezelfde dag gelanceerd. Het kanaal is overigens alleen voor DS demo's en trailers van Wii spellen.
Ik had vroeger ook een cartridge voor de NES.Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:19:
[...]
ik heb namelijk een mario rpg op een nes die alleen in japan is uitgebracht maar hij geloofd mij niet.
Hier stond, volgens mij, Super Mario Bros 6 op, Amerikaanse versie (zo stond het iig in het menu).
Mario kon in deze game een soort "stuiterbal" worden.
Iemand een idee welk spel dit was?
Verwijderd
Dat klopt ook niet, WiiWare komt pas in maart 2008 in Japan uit en wij volgen daarna. Bron: http://www.benintendo.be/...anaal-games-aangekondigd/Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 18:46:
[...]
Download station kanaal? Hoe kom je er bij dat het op de 19e gelanceerd wordt?
Verwijderd
Je bedoelt het Everybody's Nintendo Channel? Dat komt voorlopig alleen in Japan uit.Bron: http://cube.nzone.nl/ShowContent.asp?ContentID=21431MetroidPrime schreef op donderdag 08 november 2007 @ 19:08:
[...]
Nintendo heeft aangekondigd dat het kanaal op de 19e in Japan wordt gelanceerd. Alle voorgaande kanalen, op het MP3 preview kanaal na, werden wereldwijd op dezelfde dag gelanceerd. Het kanaal is overigens alleen voor DS demo's en trailers van Wii spellen.
Op zich helemaal niet zo gek. Wat extra grip door zacht rubber is bij sommige spellen i.c.m. zweethandjes best handig. Ik dacht dat de power knop niet meer bereikbaar zou zijn maar die functioneert nog prima. De ruimte (diepte) om de B knop in te drukken is wat te klein geworden vind ik... en daarnaast denk ik dat de jackets mega ranzig worden na een tijdje. Wasvoorschrift?
Waarschijnlijk bedoel je Armadillo, waarin Mario kan veranderen in een opgerolde armadillo (zo'n soort gordeldier). Is uiteraard geen gelicenceerde game, maar een bestaand spel (Armadillo dus), waarin wat Mario sprites ingehackt zijn.geenstijl schreef op donderdag 08 november 2007 @ 19:30:
Ik had vroeger ook een cartridge voor de NES.
Hier stond, volgens mij, Super Mario Bros 6 op, Amerikaanse versie (zo stond het iig in het menu).
Mario kon in deze game een soort "stuiterbal" worden.
Iemand een idee welk spel dit was?
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 19:31:
[...]
Dat klopt ook niet, WiiWare komt pas in maart 2008 in Japan uit en wij volgen daarna. Bron: http://www.benintendo.be/...anaal-games-aangekondigd/
Hoedje en MP hadden het over het download kanaal voor demo games die je op je DS kan spelen en trailers van wii games, zoals zij ook aangeven. Is wat anders dan WiiWare en verbeterde poll channel.Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 19:35:
[...]
Je bedoelt het Everybody's Nintendo Channel? Dat komt voorlopig alleen in Japan uit.Bron: http://cube.nzone.nl/ShowContent.asp?ContentID=21431
EDIT: My bad, ik dacht dat je de poll bedoelde, ik las het niet goed. Het gaat inderdaad over Everybody's Nintendo.
[ Voor 11% gewijzigd door Vincent7 op 08-11-2007 19:57 ]
Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Iemand interesse in een (mini) review? Heb hem via ebay.co.uk voor omgerekend 25 euro inclusief verzendkosten. Ook te koop bij PSXshop voor € 30 ex verzend. Deze is zaterdag besteld en betaald, maandag was hij verstuurd vanuit Hong Kong en vandaag binnen. Dingen staan nu op te laden, hoop er straks even mee te spelen! Het lijkt mij best een relaxed ding omdat er 2 x 2800 mAH accu's bij zitten.
Hier is een (korte) review geplaatst, en deze persoon is er best tevreden over te zien aan de sterren die hij uitdeeld. Bij dealextreme had je trouwens minder betaald -> $24,19 incl. verzending dat is ongeveer €16,50.LoCuTuS2000 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:27:
Heb vandaag deze binnen gehad:
[afbeelding]
Iemand interesse in een (mini) review? Heb hem via ebay.co.uk voor omgerekend 25 euro inclusief verzendkosten. Ook te koop bij PSXshop voor € 30 ex verzend. Deze is zaterdag besteld en betaald, maandag was hij verstuurd vanuit Hong Kong en vandaag binnen. Dingen staan nu op te laden, hoop er straks even mee te spelen! Het lijkt mij best een relaxed ding omdat er 2 x 2800 mAH accu's bij zitten.
Dank je, denk inderdaad dat deze het was, hoewel veel van de levels mij onbekend voorkomen.Captain N schreef op donderdag 08 november 2007 @ 19:39:
[...]
Waarschijnlijk bedoel je Armadillo, waarin Mario kan veranderen in een opgerolde armadillo (zo'n soort gordeldier). Is uiteraard geen gelicenceerde game, maar een bestaand spel (Armadillo dus), waarin wat Mario sprites ingehackt zijn.
Balen, dat had ik een paar dagen terug moeten wetenSandaX schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:31:
[...]
Hier is een (korte) review geplaatst, en deze persoon is er best tevreden over te zien aan de sterren die hij uitdeeld. Bij dealextreme had je trouwens minder betaald -> $24,19 incl. verzending dat is ongeveer €16,50.
Verwijderd
Wat is de bedoeling echt van dat plaatjeVerwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 21:21:
Heb eindelijk m'n Wii weer terug van reparatie
[afbeelding]

Ik ben best geinteresseerd in je ervaringen. Met name hoe het opladen gaan als de wrist straps er omheen zitten...LoCuTuS2000 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:27:
Heb vandaag deze binnen gehad:
[afbeelding]
Wat loop je nu leip te doen? ;-)Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 21:43:
Dat is 'm toch... ofwa? Of .... toch? Of ben ik nou genept? Nou.... hoe zit dat??
Je zet hier een plaatje neer van een zwarte Wii met de benaming Revolution op de doos.....
Dude er bestaan geen zwarte wii's, en de naam revolution heeft nintendo al vervangen voor wii.Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 21:43:
Dat is 'm toch... ofwa? Of .... toch? Of ben ik nou genept? Nou.... hoe zit dat??

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Dit topic is gesloten.
Modchips en aanverwanten worden niet in dit topic besproken!