Zijn gewoon te koop, denk dat je veel geluk heb bij een Intertoys, iig hier in Apeldoorn had alleen de intertoys leveringen gehad.killingdjef schreef op zondag 11 november 2007 @ 21:06:
Is er wat bekend over de levertijd van de Wiimote? Op veel sites staat er levertijd van 4 tot 6 weken maar ik neem aan dat er (zoals altijd) wel een vaste datum is waarop ze gedistrubueerd worden onder webshops/winkels?
Ze moeten in ieder geval de games die de winkels uitvliegen in meerdere getalen uit geven dan ze nu doen. Ik kom nog eerder een gamecubetitel tegen, dan MP3 in de schappen.Anoniem: 93354 schreef op zondag 11 november 2007 @ 22:30:
[...]
mp3 is al een maand geleden uitgekomen, wat moet nintendo dan doen, 1 game per 6 maanden uitbrengen? liever niet. De laatste game die ik voor mp3 had gespeeld was RE4 en die was voor de zomervakantie al uitgekomen! En je moet natuurlijk ook wat variatie uitbrengen. Niet iedereen zal persee mp3 willen hebben net zoals niet iedereen persee SMG zal willen hebben.
Verder heb ik ook nog geen hoesjes voor de wii-mote binnen. Gewoon een kwestie van geduldig wachten. Ze zullen ze wel in delen verzenden, miss deels om tnt niet te veel te belasten in 1 keer.
Anoniem: 104593
Hebben jullie eigenlijk Super Mario Galaxy ge-preordert of gaan jullie op goed geluk langs verschillende winkels. Ik neem wederom de gok aangezien een pre-order er voor zorgt dat je aan een bepaalde winkel vast zit. Dan heb je meestal al wat vooruit betaald en als ze de game dan te weinig of te laat binnen krijgen ben je mooi de sigaar.
Iemand trouwens al enig idee wanneer we op zijn vroegst de game kunnen verwachten? Zelf had ik Strikers op dinsdag bij de FRS, Super Paper Mario op donderdag bij de Intertoys en Metroid Prime 3 op woensdag bij de Dixons. Tot nu toe geen enkele game op de releasedag(vrijdag) gehaald dus ik gok dat het met Super Mario Galaxy hetzelfde is.
Iemand trouwens al enig idee wanneer we op zijn vroegst de game kunnen verwachten? Zelf had ik Strikers op dinsdag bij de FRS, Super Paper Mario op donderdag bij de Intertoys en Metroid Prime 3 op woensdag bij de Dixons. Tot nu toe geen enkele game op de releasedag(vrijdag) gehaald dus ik gok dat het met Super Mario Galaxy hetzelfde is.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat SMG een verrassend verhaal gaat hebben... iets met peach en bowser enzo.monnick schreef op zondag 11 november 2007 @ 19:43:
[...]
Ik hoop echt heel erg dat ik hem al eerder kan bemachtingen / spelen. Zie na Resident Evil (en ook wel Zelda) echt weer eens uit naar een game die me helemaal kan meeslepen. Naast de (geweldige) gameplay hoop ik echt op een goed verhaal!
b3n666, soco heeft wel degelijk een punt: nintendo heeft altijd al de vervelende gewoonte gehad om al hun kleppers tegelijk te releasen en dan minstens een halfjaar niets van zich te laten horen. Een beetje spreiden kan geen kwaad.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Anoniem: 178962
Ik zat trouwens wat trailers van SMG te kijken en hoorde het geluidje als Mario zich optrekt aan een randje, dat is volgens mij het geluidje uit SMYI als Yoshi met z'n tong iets raakt wat ie niet lust. Of vergis ik me daarin?
Beetje vaag wel (of ik ben vaag, wat sowieso zo is, maar dan nog).
Beetje vaag wel (of ik ben vaag, wat sowieso zo is, maar dan nog).
Is er eigenlijk een makkelijke manier om screenshots van wii-games te maken? Je ziet dat zo vaak op reviewssite, maar hoe maak je er zelf eentje (of is een digicam de enige oplossing?)
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Alle reviewsites gebruiken screenshots die ze zelf hebben gemaakt met een debug-console of screenshots die zijn aangeleverd door Nintendo. Zelf kun je screenshots maken met een video capture kaart voor je PC, maar de kwaliteit hangt volledig af van de kaart en de manier waarop je de Wii aansluit.kmf schreef op zondag 11 november 2007 @ 23:51:
Is er eigenlijk een makkelijke manier om screenshots van wii-games te maken? Je ziet dat zo vaak op reviewssite, maar hoe maak je er zelf eentje (of is een digicam de enige oplossing?)
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Een beetje professioneel videoeditor heeft gewoon een goede video ingang (zoals RGB in bijvoorbeeld) op z'n apparatuur zitten, daarmee kun je prima hoogwaardige screenshots maken.
Zelf ben je vaak aangewezen op goedkope TV kaarten met een crappy composite in, dan is de kwaliteit om te janken.
Zelf ben je vaak aangewezen op goedkope TV kaarten met een crappy composite in, dan is de kwaliteit om te janken.
Pff, zo, 100% pickups voor Prime 3, met dan aan de Chozo Observatory 
Morgen even de eindbaas slopen en dan ben ik klaar voor SMG
Morgen even de eindbaas slopen en dan ben ik klaar voor SMG
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
MP3 is cool
Ik heb net iedereen die in www.wii-ccdb.nl staat en ook MP3 heeft, aan mijn lijstje toegevoegd. Zou leuk zijn als men mij dan ook even toevoegt
Op wii-ccdb is mijn naam shini. Wii code staat ook in mijn sig hier beneden. Let the friends vouchers appear! Ik heb er op dit moment 4 liggen.
Ik heb net iedereen die in www.wii-ccdb.nl staat en ook MP3 heeft, aan mijn lijstje toegevoegd. Zou leuk zijn als men mij dan ook even toevoegt
Op wii-ccdb is mijn naam shini. Wii code staat ook in mijn sig hier beneden. Let the friends vouchers appear! Ik heb er op dit moment 4 liggen.
Wii FC: 2129-2099-1796-3776
Gisteren Metroid Prime 3 uitgespeeld, en vanmorgen Super Metroid. Dus ik heb mijn dosis Metroid wel weer gehad 
Ik heb echt genoten van MP3:C. Ookal was hij een stuk korter dan deel 1 en 2 (in 14u9m had em uitgespeeld), toch was het heel erg leuk om te spelen. De controls waren echt super, nog nooit zo lekker een shooter (ookal vind ik het meer een 1st person adventure) op een console gespeeld. Ook was hij een stuk makkelijker dan Prime 1 en 2, ik ben geen één keer dood gegaan in het hele spel.
Cijfer: 9.5
En nu op naar Galaxy
Ik heb echt genoten van MP3:C. Ookal was hij een stuk korter dan deel 1 en 2 (in 14u9m had em uitgespeeld), toch was het heel erg leuk om te spelen. De controls waren echt super, nog nooit zo lekker een shooter (ookal vind ik het meer een 1st person adventure) op een console gespeeld. Ook was hij een stuk makkelijker dan Prime 1 en 2, ik ben geen één keer dood gegaan in het hele spel.
Cijfer: 9.5
En nu op naar Galaxy
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Ik kreeg net een berichtje binnen op mijn Wii dat het Mii Contest kanaal vanaf nu beschikbaar is in het winkelkanaal.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Anoniem: 219071
Ik ben er al mee bezig geweest.
Het stelt niet zoveel voor imo. Had er meer van verwacht...
Je moet bijv. Mario zonder pet namaken, dan moet je van wedstrijd kanaal naar personage kanaal, en weer terug. Beetje omslachtig als je het mij vraagt.
Verder zie ik overeenkomsten met het enquete kanaal. Ik verwacht er niet zoveel van. Wel is het leuk om andere Mii's te bekijken/importeren/rating geven.
Het stelt niet zoveel voor imo. Had er meer van verwacht...
Je moet bijv. Mario zonder pet namaken, dan moet je van wedstrijd kanaal naar personage kanaal, en weer terug. Beetje omslachtig als je het mij vraagt.
Verder zie ik overeenkomsten met het enquete kanaal. Ik verwacht er niet zoveel van. Wel is het leuk om andere Mii's te bekijken/importeren/rating geven.
Ik heb een vraag over de internetbrowser (Opera) die je kunt kopen in het winkelkanaal.
Ik vroeg me af of je hier ook bijvoorbeeld uitzendinggemist.nl mee kan bekijken.
Ik vroeg me af of je hier ook bijvoorbeeld uitzendinggemist.nl mee kan bekijken.
R.I.P
Een droevige dag voor mij vandaag
Mijn Wii heeft vanochtend zijn laatste adem uitgeblazen
Hij ging aan zoals altijd, wou Wii-Winkelkanaal checken...werkte niet.
Alles met internet deed het niet, ik checken in me router. De Wii heeft geen aanvraag gedaan voor een DHCP adres. Ik stel verbinding in me Wii opnieuw in, het werkt weer!
Helaas niet voor lang, want ik wou dus Wii-Winkelkanaal laden>>>vastloper!
Niks werkt mee, Wii-Motes uit geen geluid, alles uit...alleen stekker eruit werkt nog want dan boot hij weer. Dus ik opnieuw Winkelkanaal proberen, weer zelfde probleem>>>stel internet weer in en de verbindingstest werkt weer. Probeer ik nu Metroid-Kanaal (om te testen) weer een fatale error en de Wii gaat op zwart en blijft op zwart. Stekker moest er weer uit. Deze loop blijft zich herhalen, dus nu de stekker er maar 24 uur uit en dan opnieuw proberen. Vermoed dat me wireless-console in de Wii stuk is. Hopelijk wil, mits het morgen niet over is, Nintendo het wel repareren
Dit alles net voor galaxy
Een droevige dag voor mij vandaag
Mijn Wii heeft vanochtend zijn laatste adem uitgeblazen
Alles met internet deed het niet, ik checken in me router. De Wii heeft geen aanvraag gedaan voor een DHCP adres. Ik stel verbinding in me Wii opnieuw in, het werkt weer!
Helaas niet voor lang, want ik wou dus Wii-Winkelkanaal laden>>>vastloper!
Niks werkt mee, Wii-Motes uit geen geluid, alles uit...alleen stekker eruit werkt nog want dan boot hij weer. Dus ik opnieuw Winkelkanaal proberen, weer zelfde probleem>>>stel internet weer in en de verbindingstest werkt weer. Probeer ik nu Metroid-Kanaal (om te testen) weer een fatale error en de Wii gaat op zwart en blijft op zwart. Stekker moest er weer uit. Deze loop blijft zich herhalen, dus nu de stekker er maar 24 uur uit en dan opnieuw proberen. Vermoed dat me wireless-console in de Wii stuk is. Hopelijk wil, mits het morgen niet over is, Nintendo het wel repareren

Eerst morgen technische dienst van Nintendo bellen....misschien valt het onder garantieAnoniem: 231322 schreef op maandag 12 november 2007 @ 08:48:
Tweedehandsje op de kop tikken dan maar....?
*denkt van niet, maar hoopt het wel
hebben jullie ook last van een wii die spontaan aan gaat ?
normaal gesproken blijft de blauwe gloed heel even aan en dan gaat ie weer uit maar in dit geval blijft ie aanstaan..
eergisteren had ik dit ook en was er een update voor de wii vanochtend niet gekeken omdat ik naar mn werk moest en nogal laat was (wii staat nu dus nog aan thuis)
is dit normaal of is er een instelling niet goed ?
normaal gesproken blijft de blauwe gloed heel even aan en dan gaat ie weer uit maar in dit geval blijft ie aanstaan..
eergisteren had ik dit ook en was er een update voor de wii vanochtend niet gekeken omdat ik naar mn werk moest en nogal laat was (wii staat nu dus nog aan thuis)
Hmmm...nu je het zegt, dat had ik gister ookangel00008 schreef op maandag 12 november 2007 @ 08:56:
En nu is me Wii kapot zoals je hierboven kunt lezen, natuurlijk hoeft dat niks te betekenen.
Denk dat ik gwn pech heb, maar dat wat jij verteld had ik gisteren ook
Complot theorie van Nintendo?
De WII even een dag of drie van de stroom af houden werkt soms, heb ik in 1 van de 91 voorgaande topics een keer gelezen... Probeer dat anders eens!Cubic X schreef op maandag 12 november 2007 @ 08:33:
R.I.P
Een droevige dag voor mij vandaag![]()
Mijn Wii heeft vanochtend zijn laatste adem uitgeblazen![]()
Alles met internet deed het niet, ik checken in me router. De Wii heeft geen aanvraag gedaan voor een DHCP adres. Ik stel verbinding in me Wii opnieuw in, het werkt weer!![]()
Helaas niet voor lang, want ik wou dus Wii-Winkelkanaal laden>>>vastloper!![]()
Niks werkt mee, Wii-Motes uit geen geluid, alles uit...alleen stekker eruit werkt nog want dan boot hij weer. Dus ik opnieuw Winkelkanaal proberen, weer zelfde probleem>>>stel internet weer in en de verbindingstest werkt weer. Probeer ik nu Metroid-Kanaal (om te testen) weer een fatale error en de Wii gaat op zwart en blijft op zwart. Stekker moest er weer uit. Deze loop blijft zich herhalen, dus nu de stekker er maar 24 uur uit en dan opnieuw proberen. Vermoed dat me wireless-console in de Wii stuk is. Hopelijk wil, mits het morgen niet over is, Nintendo het wel repareren![]()
"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)
Al gekeken of je nieuwe berichten hebt? Blauwe gloed is namelijk niet een ingeschakelde wii maar een nieuw bericht.angel00008 schreef op maandag 12 november 2007 @ 08:56:
Het Mii-wedstrijdkanaal is gratis te downloaden in het winkelkanaal 
En oja, morgen is de release date van Medal of Honor Heroes 2 voor de Wii (en PSP), ben zeer benieuwd naar of het een beetje goed is uitgewerkt (vooral ook de MP functie)
EDIT2: Ow, die release date is natuurlijk de NTSC versie....
En oja, morgen is de release date van Medal of Honor Heroes 2 voor de Wii (en PSP), ben zeer benieuwd naar of het een beetje goed is uitgewerkt (vooral ook de MP functie)

[ Voor 68% gewijzigd door monnick op 12-11-2007 10:56 ]
Hij komt op "Super Mario Galaxy dag!" hier, de 16e dus.monnick schreef op maandag 12 november 2007 @ 10:48:
Het Mii-wedstrijdkanaal is gratis te downloaden in het winkelkanaal
En oja, morgen is de release date van Medal of Honor Heroes 2 voor de Wii (en PSP), ben zeer benieuwd naar of het een beetje goed is uitgewerkt (vooral ook de MP functie)![]()
RE:UC Review van Gametrailers, een 8,3.
Komt MoH: Heroes serieus tegelijkertijd met SMG uit?! Wat een idioten dan.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Bij IGN staat de releasedate op 'november 2007', dus of de precieze datum al vast staat, ik weet het niet? Over RE:UC, ik heb laatst een paar filmpjes gekeken maar weet niet of ik daar nou blij van moet worden. Het ziet er veel meer arcade uit dan RE:4 (wii edition), een ontwikkeling die imho erg jammer is.Willybubba schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:10:
Het is dan ook een on rail shootermonnick schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:17:
[...]
Het ziet er veel meer arcade uit dan RE:4 (wii edition), een ontwikkeling die imho erg jammer is.
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Ja, maar dat was RE4 toch ook al? Dat vond ik toch veel minder arcade, echt een 'rode-cirkel' als aimpoint die zo'n wazig spoor achterlaat als je je aimpoint beweegt...

Neemonnick schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:21:
[...]
Ja, maar dat was RE4 toch ook al? Dat vond ik toch veel minder arcade, echt een 'rode-cirkel' als aimpoint die zo'n wazig spoor achterlaat als je je aimpoint beweegt...
RE:UC is een On Rail Shooter: http://en.wikipedia.org/wiki/Rail_shooter
RE4 is lineair qua spelverloop. En dat is niet hetzelfde
[ Voor 17% gewijzigd door Vanitas op 12-11-2007 11:24 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Anoniem: 105012
RE4 is geen on-rail shooter, je kan immers gewoon vrij rondlopen. Eerlijk gezegd is er eigenlijk niets on-rail in RE4, dus waar je het vandaan haalt weet ik nietmonnick schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:21:
[...]
Anoniem: 105012 schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:25:
[...]
RE4 is geen on-rail shooter, je kan immers gewoon vrij rondlopen. Eerlijk gezegd is er eigenlijk niets on-rail in RE4, dus waar je het vandaan haalt weet ik niet
spoiler:
Als ik me niet vergis zitten er een paar treintjes in het spel. In het kasteel van Salazar(?) en ik geloof in de laatste chapter ook. Dus er is wel degelijk iets "on-rails" in RE4 
uhm...
Rayman komt ook op die dag, hetzelfde geld voor Assasins Creed(Xbox 360) en nog een sloot aan games. Maar je hoeft natuurlijk niet alles op een dag te kopen, je kunt ook gewoon wachten en later het volgende spel kopen.Willybubba schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:10:
Heb naar aanleiding van iemand hier, een Nintendo RGB-scart kabel besteld bij Dynabyte voor €10,- Kan iemand mij het verschil tussen deze en de normale kabel uitleggen ? Ik ben al bewust dat de eerste een iets scherper beeld geeft, en betere kleuren kan weergeven.
Nu ben ik ook wel benieuwd naar jullie meningen.
edit: Net de TS doorgespit.
Mijn tv is niet zo heel oud, (LG RL-21CC30RX) maar ik vraag mij af of deze RGB-scart ondersteund. (sowieso normale scart) Even opzoeken dus.
Ik kom er niet uit of mijn tv die RGB-scart kabel ondersteund. Iemand die mij kan helpen zou ik wel appricieren(?) ofzo
Mijn tv is niet zo heel oud, (LG RL-21CC30RX) maar ik vraag mij af of deze RGB-scart ondersteund. (sowieso normale scart) Even opzoeken dus.
Ik kom er niet uit of mijn tv die RGB-scart kabel ondersteund. Iemand die mij kan helpen zou ik wel appricieren(?) ofzo
[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 219071 op 12-11-2007 12:00 ]
Als je nieuwe TV GEEN RGB scart ondersteunt heb je de verkeerde gekocht 
Volgens mij ondersteunt elke TV dat tegenwoordig, zij het meestal maar met 1 ingang. Vind ik wel raar trouwens, waarom niet gewoon ALLE Scarts RGB laten ondersteunen?
Volgens mij ondersteunt elke TV dat tegenwoordig, zij het meestal maar met 1 ingang. Vind ik wel raar trouwens, waarom niet gewoon ALLE Scarts RGB laten ondersteunen?
Het is een verschil van dag en nacht. Ik heb een TV die al een jaar of 10 oud is, toen nog bij Radio Modern gekocht volgens mij bestaat die winkel niet eens meer. Het merk weet ik niet eens, RM2000 staat erop maar hij ondersteund wel RGB.Anoniem: 219071 schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:46:
Heb naar aanleiding van iemand hier, een Nintendo RGB-scart kabel besteld bij Dynabyte voor €10,- Kan iemand mij het verschil tussen deze en de normale kabel uitleggen ? Ik ben al bewust dat de eerste een iets scherper beeld geeft, en betere kleuren kan weergeven.
De kleuren zijn duidelijker en lopen niet uit, het beeld trilt minder en de letters zijn veel beter leesbaar. Alles wordt scherper, beter en mooier. Het is vooral een enorm verschil bij erg gedetailleerde games zoals Zelda. Het is nu allemaal een stuk scherper en minder korrelig. Metroid Prime 3 ziet er met zo'n kabel echt geweldig uit.
Iemand al wat vernomen van Galaxy
Ik wil niet tot vrijdag wachten
5 dagen eerder zou wel heel snel zijnAnoniem: 104593 schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:04:
[...]
Iemand al wat vernomen van Galaxy
Ik wil niet tot vrijdag wachten
Overigens net de video review van SMG gekeken. Wel tamelijk veel spoilers, maar ok. Wel een erg leuk filmpje met veel nieuwe content (voor mij iig).
* Vanitas heeft echt zin in SMG
Heb sinds vrijdag ook Endless Ocean. Mensen... wat een relaxte game!
Het is echt zo'n game die ik echt erg lang kan spelen vanwege de grote oppervlakte en alles wat er te ontdekken valt... en elke keer als ik mijn Wii uitzet wil ik hem zo snel mogelijk weer aan hebben om weer te dwalen door die oceaan!
En ik vind het toch wel wat hebben als een game een lach op je gezicht brengt omdat het gewoon erg mooi en leuk is om dat leven onderwater te zien, ook de penguins die in een groepje door het water sjezen! Erg leuk om te zien! De foto-functie is ook erg gaaf vanwege de focus-instellingen (en ik begreep ook dat er upgrades later in het spel zijn), en ook dat je pas de foto's kan zien als je op de boot weer bent, gewoon lekker ouderwets!
Het nachtduiken is ook erg gaaf! Echt heel mooi gedaan!
Vanavond weer lekker dwalen in die game... geweldig!
Het is echt zo'n game die ik echt erg lang kan spelen vanwege de grote oppervlakte en alles wat er te ontdekken valt... en elke keer als ik mijn Wii uitzet wil ik hem zo snel mogelijk weer aan hebben om weer te dwalen door die oceaan!
En ik vind het toch wel wat hebben als een game een lach op je gezicht brengt omdat het gewoon erg mooi en leuk is om dat leven onderwater te zien, ook de penguins die in een groepje door het water sjezen! Erg leuk om te zien! De foto-functie is ook erg gaaf vanwege de focus-instellingen (en ik begreep ook dat er upgrades later in het spel zijn), en ook dat je pas de foto's kan zien als je op de boot weer bent, gewoon lekker ouderwets!
Endless Ocean begrijp ik toch niet helemaal, en van de voornamelijk Japanse filmpjes kan ik er ook weinig uit opmaken. Is het hele doel van het spel te dwalen? Of is er ook echt een actief spel element?
Je krijgt opdrachten om met andere mensen te duiken en naar bepaalde dingen op zoek te gaan (zoals een bepaalde vis), ook foto's worden gevraagd te maken en ook bepaalde gebieden onderzoeken (n.a.v. verhalen die de ronde doen). Ook zit er wel een of ander verhaal/plot op de achtergrond in, omdat je ook naar bepaalde dingen op zoek moet, bijv. verloren stukken in het water.
Maar het is met name wel gewoon lekker je eigen gang gaan! Had zelf eigenlijk weinig van het spel verwacht, met name het idee dat de verveling snel toe zou slaan, maar het is eerder verslaving die ontstaat!
Maar het is met name wel gewoon lekker je eigen gang gaan! Had zelf eigenlijk weinig van het spel verwacht, met name het idee dat de verveling snel toe zou slaan, maar het is eerder verslaving die ontstaat!
Anoniem: 24394
Wellicht willen mensen dit wel. Ik bijvoorbeeld zit echt te WACHTEN tot deze uit komt!monnick schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:17:
[...]
Bij IGN staat de releasedate op 'november 2007', dus of de precieze datum al vast staat, ik weet het niet? Over RE:UC, ik heb laatst een paar filmpjes gekeken maar weet niet of ik daar nou blij van moet worden. Het ziet er veel meer arcade uit dan RE:4 (wii edition), een ontwikkeling die imho erg jammer is.
Het goede oude gevoel van alles schieten wat je zit op een groot scherm Yeahhhhhhhhhhh.......
Edit: Owja eigenlijk wil ik zelfs dit gecombineerd met de Wii Balance, onrail maar wel weg kunnen duiken
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 24394 op 12-11-2007 13:56 ]
Medal of Honor: Heroes 2 wordt volgens de Belgische (off-line) winkels pas op 29 november verwacht.Anoniem: 104593 schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:00:
[...]
Hij komt op "Super Mario Galaxy dag!" hier, de 16e dus.
Volgens de Nintendo site en de een paar webshops (NL) komt het spel pas op 7 december uit. Maar dat lijkt me vreemd omdat het spel in Australië op 22 november uitkomt.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Die van mij komt hopelijk morgen binnen.frusciflea schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:51:
Heb sinds vrijdag ook Endless Ocean. Mensen... wat een relaxte game!
meteeen even codes uitwisselen
Kan ik eens kijken of het op het echte werk lijkt
Ik ging zojuist even naar Bartsmit.nl en daar staat ineens 7 februariBrynnie schreef op maandag 12 november 2007 @ 14:04:
[...]
Medal of Honor: Heroes 2 wordt volgens de Belgische (off-line) winkels pas op 29 november verwacht.
Anoniem: 93354
Lijkt me sterk dat dat door nintendo komt. Volgens mij ligt dat aan de winkels die gewoon niet meer bestellen.Tijn89 schreef op zondag 11 november 2007 @ 22:51:
[...]
Ze moeten in ieder geval de games die de winkels uitvliegen in meerdere getalen uit geven dan ze nu doen. Ik kom nog eerder een gamecubetitel tegen, dan MP3 in de schappen.
Verder heb ik ook nog geen hoesjes voor de wii-mote binnen. Gewoon een kwestie van geduldig wachten. Ze zullen ze wel in delen verzenden, miss deels om tnt niet te veel te belasten in 1 keer.
Ik loop gewoon ergens een winkel binnen om te kijken of ze hem hebben. Sinds wanneer zit je met een pre-order trouwens vast aan een winkel? bij de BS, FRS etc kan je gewoon zeggen dat je hem niet meer wil kopen, vooruitbetalen zou ik sowieso nooit aan beginnen (en de frs enzo vragen daar ook niet om).Anoniem: 104593 schreef op zondag 11 november 2007 @ 23:06:
Hebben jullie eigenlijk Super Mario Galaxy ge-preordert of gaan jullie op goed geluk langs verschillende winkels. Ik neem wederom de gok aangezien een pre-order er voor zorgt dat je aan een bepaalde winkel vast zit. Dan heb je meestal al wat vooruit betaald en als ze de game dan te weinig of te laat binnen krijgen ben je mooi de sigaar.
De game komt toch op vrijdag uit? dan zal het wel donderdag en in anderhalve winkel misschien zelfs al woensdag zijn.Iemand trouwens al enig idee wanneer we op zijn vroegst de game kunnen verwachten?
Ik vind het wel meevallen. MP3 is een maand voor SMG uitgekomen, dat is toch redelijk gespreid want 1 of 2 maanden daarvoor zat SPM weer geloof ik. Sowieso krijg je naar de wintermaanden meer releases, leuk als ze tot de zomer wachten maar dan hebben veel mensen wel wat beters te doen dan gamen dan zie ik die games liever als het buiten rot weer is en als er dan misschien weinig tijd tussen zit, jammer dan. Koop ik de game later alsnog wel.Boeboe schreef op zondag 11 november 2007 @ 23:24:
b3n666, soco heeft wel degelijk een punt: nintendo heeft altijd al de vervelende gewoonte gehad om al hun kleppers tegelijk te releasen en dan minstens een halfjaar niets van zich te laten horen. Een beetje spreiden kan geen kwaad.
En het zijn ook verschillende games, niet iedereen zal evenveel om mp3 of smg geven, wij misschien wel, maar een groot deel ook niet en als je overaal dan minimaal 3 maanden tussen gaat stoppen blijft er weinig over om te spelen.
Hmmm ik ontdenk nu pas dat "Mijn Vrienden" op http://www.wii-ccdb.nl
Heb even willekeurig wat mensen toegevoegd die hier regelmatig posten.
Komop Nintex, MetroidPrime, Captain N... wat zijn jullie nummers?
Ik denk dat m'n adresboek snel vol zit als MarioKart uit is.
Komop Nintex, MetroidPrime, Captain N... wat zijn jullie nummers?
Add mij ook even (heb nog niemand in mijn vriendenlijst, tsja dat krijg met vrienden zonder Wii.Victorio schreef op maandag 12 november 2007 @ 14:55:
Hmmm ik ontdenk nu pas dat "Mijn Vrienden" op http://www.wii-ccdb.nl![]()
Komop Nintex, MetroidPrime, Captain N... wat zijn jullie nummers?![]()
0494 2785 4017 6110
EDIT: Je hebt me al toegevoegd!

EDIT2: Wie beheert die site trouwens, Endless Ocean zou ik graag toegevoegd zien.
[ Voor 10% gewijzigd door monnick op 12-11-2007 15:12 ]
Gelukkig krijg ik donderdag salaris, dan maar gelijk die dag kijken of ze hem hebben, anders haal ik hem vrijdag wel. Gelukkig zijn mijn tentamens afgelopen, dus ik kan lekker lang gaan spelen.
* Anoniem: 105012 kan niet, echt níet, wachten
@^^: XiN-eViL beheert de site, misschien moet je hem even DM-en.
* Anoniem: 105012 kan niet, echt níet, wachten

@^^: XiN-eViL beheert de site, misschien moet je hem even DM-en.
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 105012 op 12-11-2007 16:15 ]
Kom net thuis, nadat ik rond 8:45 de stekker uit de Wii heb gehaald. Stopte hem er net weer in en hij werkt weer zoals normaalCubic X schreef op maandag 12 november 2007 @ 08:33:
R.I.P
Een droevige dag voor mij vandaag![]()
Mijn Wii heeft vanochtend zijn laatste adem uitgeblazen![]()
Alles met internet deed het niet, ik checken in me router. De Wii heeft geen aanvraag gedaan voor een DHCP adres. Ik stel verbinding in me Wii opnieuw in, het werkt weer!![]()
Helaas niet voor lang, want ik wou dus Wii-Winkelkanaal laden>>>vastloper!![]()
Niks werkt mee, Wii-Motes uit geen geluid, alles uit...alleen stekker eruit werkt nog want dan boot hij weer. Dus ik opnieuw Winkelkanaal proberen, weer zelfde probleem>>>stel internet weer in en de verbindingstest werkt weer. Probeer ik nu Metroid-Kanaal (om te testen) weer een fatale error en de Wii gaat op zwart en blijft op zwart. Stekker moest er weer uit. Deze loop blijft zich herhalen, dus nu de stekker er maar 24 uur uit en dan opnieuw proberen. Vermoed dat me wireless-console in de Wii stuk is. Hopelijk wil, mits het morgen niet over is, Nintendo het wel repareren![]()
Hopelijk blijft hij normaal werken
Mooi! Ik vind het maar een vreemd probleem. Mijn adapter zoemt een beetje, is gebruikelijk. Soms stoor ik me eraan dus als ik weet dat ik een paar dagen niet speel haal ik de stekker eruit. Hoop niet dat ik je probleem ooit zelf ondervindt.Cubic X schreef op maandag 12 november 2007 @ 16:46:
[...]
Kom net thuis, nadat ik rond 8:45 de stekker uit de Wii heb gehaald. Stopte hem er net weer in en hij werkt weer zoals normaal![]()
![]()
Hopelijk blijft hij normaal werken
Ah, das beter. Hopelijk houdt ie het volVictorio schreef op maandag 12 november 2007 @ 16:54:
[...]
Mooi! Ik vind het maar een vreemd probleem. Mijn adapter zoemt een beetje, is gebruikelijk. Soms stoor ik me eraan dus als ik weet dat ik een paar dagen niet speel haal ik de stekker eruit. Hoop niet dat ik je probleem ooit zelf ondervindt.
I intend to live forever. So far, so good.
Anoniem: 224735
Hallo, ik snap er niks meer van
ik probeer dat mii kanaal te downloaden maar heletijd loopt mario daar door het beeld.
hartstikke leuk natuurlijk maar er zijn helemaal geen muntjes, hij loopt zich het zweet van zijn lijf maar schiet er niks mee op, ook springt hij niet omhoog om die kistjes kapot te maken...
hebben jullie dat ook wel eens gehad??
ik probeer dat mii kanaal te downloaden maar heletijd loopt mario daar door het beeld.
hartstikke leuk natuurlijk maar er zijn helemaal geen muntjes, hij loopt zich het zweet van zijn lijf maar schiet er niks mee op, ook springt hij niet omhoog om die kistjes kapot te maken...
heb SMG gepre orderd bij Consoleshop, maar meestal liggen de spellen al eerder in de winkel... komt het ook weleens voor dat een webshop zijn spullen eerder de deur uit doet?
Nintendo SWITCH! FTW
Nog nooit gehad nee. Heb je het al opnieuw geprobeerd, en anders zou je even Nintendo kunnen bellen?Anoniem: 224735 schreef op maandag 12 november 2007 @ 17:51:
Gaaf filmpje, kunnen in de toekomst ook leuke dingen mee gedaan worden (lijkt me zo).ChrisM schreef op maandag 12 november 2007 @ 18:07:
Grappig filmpje: motion control met je vingers en een wiimote:
EDIT: Is een onrail shooter een shooter waarbij je totaal niet kan lopen en alleen maar steeds vijanden moet neerschieten?

[ Voor 17% gewijzigd door monnick op 12-11-2007 19:13 ]
Niemand die dit weet of heeft getest?jongentje schreef op maandag 12 november 2007 @ 08:32:
Ik heb een vraag over de internetbrowser (Opera) die je kunt kopen in het winkelkanaal.
Leuk filmpje inderdaad. Misschien kunnen developers er nog iets mee doen, het zou wel ongelofelijk stoer zijn. Wel lijkt het wat vermoeiend te zijn(, wat hij ook zegt op het laatst).ChrisM schreef op maandag 12 november 2007 @ 18:07:
Grappig filmpje: motion control met je vingers en een wiimote:
Nee, je kan geen Windows Media Player bestanden bekijken op de Wii. Overigens is er ook een uitzendinggemist.nl-channel op Youtube. Dat is natuurlijk wel te bekijken
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 105012 op 12-11-2007 18:40 ]
ik zie het ook al voormij hoor, soort van camera die je op je tv zet, waarachter je de Wii Mote doet, en met een bepaald soort handschoen je kunt gamen (Wii ware games bijvoorbeeld)monnick schreef op maandag 12 november 2007 @ 18:24:
[...]
Gaaf filmpje, kunnen in de toekomst ook leuke dingen mee gedaan worden (lijkt me zo).
Nintendo SWITCH! FTW
Dat klinkt wel verdacht veel als een Eyetoy...
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Check Mii Out channel is in die zin wel grappig om te zien wat er allemaal mogelijk is met die mii's. Zitten echt gekke mii's tussen 
Leuk voorbeeld, een rayman raving rabbit konijn.
[ Voor 16% gewijzigd door jip_86 op 12-11-2007 18:50 ]
Anoniem: 217133
Niet zoals jij beschrijft maar wel dat er soms wat minder muntjes tegelijk komen, misschien pakt de Wii op dat moment de connectie even niet of viel je Inet verbinding even uit, zou kunnenAnoniem: 224735 schreef op maandag 12 november 2007 @ 17:51:
Als ik jouw was zou ik eventjes controleren of de Wii wel een Inet verbinding kan maken (Wiiconnect24) en bijv. het Winkelkanaal opnieuw opstarten
Het is mij tot nu toe ook best meegevallen. Hulk Hogan en een Mii met een omgekeerd gezicht vond ik ook wel leuk gevonden.jip_86 schreef op maandag 12 november 2007 @ 18:49:
Check Mii Out channel is in die zin wel grappig om te zien wat er allemaal mogelijk is met die mii's. Zitten echt gekke mii's tussen
Wat ik alleen apart vind is dat de geuploade Mii's alleen met 2 initialen bekend zijn. Daardoor is het (voor mij) lang niet altijd duidelijk wie of wat er wordt uitgebeeld en zijn er dus een heleboel niet interessant.
Heeft iemand al de X-oom Mediacenter voor Wii software geprobeert? Volgens hun eigen pressrelease zou het inmiddels gereleased moeten zijn.
Ik kan echter nergens ervaringen van mensen vinden.
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Anoniem: 231322
Zijn er hier nog meer mensen die gaan voor 'Lego Batman' ? 

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 231322 op 12-11-2007 20:58 ]
Anoniem: 212684
joa!lijkt me wel een geinig spelleke
[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 212684 op 12-11-2007 21:00 ]
Er komt een stuk hardware uit dat waarschijnlijk heel handig is voor die mensen die hun Wii, DS, PS3 of wat dan ook niet online krijgen:
http://gear.ign.com/articles/834/834255p1.html
Vind het zelf ook wel handig, als die in Nederland uitkomt ten minste
, aangezien onze router mijn kamer niet redt en een wifi-booster 100 euro kost is dit een goedkopere oplossing
Hoef ik alleen nog een wifikaartje voor mn desktop pc te kopen en klaar
http://gear.ign.com/articles/834/834255p1.html
Vind het zelf ook wel handig, als die in Nederland uitkomt ten minste
Anoniem: 97872
Ik kan het bericht niet meer terugvinden maar mij staat bij dat Amerikaanse Wii mote's en Nunchuks op een Nederlandse Wii past?
Schoonzus gaat morgen naar Amerika en zoja dan mag zij voor mij er van ieder 2 meenemen.
Nog meer dingen die interresant zouden zijn? Heb de Wii net gisteren gekocht zonder extra dingen. De Wii mote met play doet het niet bij ons lijkt mij?
Schoonzus gaat morgen naar Amerika en zoja dan mag zij voor mij er van ieder 2 meenemen.
Nog meer dingen die interresant zouden zijn? Heb de Wii net gisteren gekocht zonder extra dingen. De Wii mote met play doet het niet bij ons lijkt mij?
Starwars kindertje.Anoniem: 231322 schreef op maandag 12 november 2007 @ 20:55:
[afbeelding]
Damn de Amerikanen zijn op dit moment heerlijk Super Mario Galaxy aan het spelen. Ik ga morgen denk beginnen met de jacht en ik hoop hem uiterlijk woensdag in huis te hebben.
Goed nieuws voor de Dimplus klanten, vriend van mij heeft em daar besteld en kreeg vanavond al een mailtje of die hem wilde betalen. Meestal betekend dat dat het spel binnen 2 dagen op de stoep ligt.
Goed nieuws voor de Dimplus klanten, vriend van mij heeft em daar besteld en kreeg vanavond al een mailtje of die hem wilde betalen. Meestal betekend dat dat het spel binnen 2 dagen op de stoep ligt.
[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 12-11-2007 23:20 ]
Ik denk dat dat niet zoveel uitmaakt. Ik heb iig een nunchuk uit Hong Kong (NTSC-JPN) en die werkt prima op mijn PAL-EUR.Anoniem: 97872 schreef op maandag 12 november 2007 @ 21:04:
Ik kan het bericht niet meer terugvinden maar mij staat bij dat Amerikaanse Wii mote's en Nunchuks op een Nederlandse Wii past?
Wii FC: 2129-2099-1796-3776
Ik heb die site ook "herontdekt". Alle mensen die ik daar heb toegevoegd als "vrienden" uit dit topic zal ik morgen ook even toevoegen in me Wii. Mijn code is 4843-9669-7435-1878. Mail of DM me even als je mij ook toevoegd (of Accepteer de "vriendschap" op wii-ccdb).Victorio schreef op maandag 12 november 2007 @ 14:55:
Hmmm ik ontdenk nu pas dat "Mijn Vrienden" op http://www.wii-ccdb.nl![]()
Komop Nintex, MetroidPrime, Captain N... wat zijn jullie nummers?![]()
[ Voor 6% gewijzigd door Whollabilla op 13-11-2007 00:02 ]
Klopt, maar het is natuurlijk naar het idee van Lego Star Wars. Overigens een geweldig leuk spel, alleen ietwat simpel.Anoniem: 231322 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 00:00:
[...]
Ik haat Star Wars...we hebben het hier over 'Lego Batman' !!
Godver, denk dat me Wii doot is 
Als ik de voeding erin doe, krijg ik een rood lichie, maar doe ik em aan, zie ik de drive blauw worden en gaat ie gelijk uit... Iemand enig idee??
Als ik de stekker van de voeding eruit haal, gebeurd er niets.. dan blijft ie uit.. zonder licht... Dus alleen als ik het stekkertje aan de Wii eruit haal en erin doe, zie ik een lichje
Als ik de voeding erin doe, krijg ik een rood lichie, maar doe ik em aan, zie ik de drive blauw worden en gaat ie gelijk uit... Iemand enig idee??

Als ik de stekker van de voeding eruit haal, gebeurd er niets.. dan blijft ie uit.. zonder licht... Dus alleen als ik het stekkertje aan de Wii eruit haal en erin doe, zie ik een lichje
Mario Kart FC 1590-4774-1019
Ik hou het bij Star Wars en Indiana Jones. Batman spreekt me helemaal niet aan.Anoniem: 231322 schreef op maandag 12 november 2007 @ 20:55:
[afbeelding]
neggix schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 02:32:
Godver, denk dat me Wii doot is
Oplossing: (oldskool) Smack 'm!!!
Wat ik vaak zie, is dat mensen hun Wii een dag of meer uit laten, en de dag erna werkt het weer! (spreek uit ervaring)
Mocht dat niet helpen, zou ik 'hardhandig' zijn. En anders maar opsturen.
Heb weer een paar mensen als vriend toegevoegd via de Console Database. Accepteer, of voeg mij even toe
Heb ook naar Vincent, en Uniquement wat foto's gestuurd via mijn Wii. En dat gaat best soepel en makkelijk.
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 219071 op 13-11-2007 08:18 ]
Anoniem: 237705
Ik ga binnenkort mijn wii verkopen ( voordat ik metroid prime, ssb of super mario galaxy gespeeld heb
)
en vroeg me af als ik mijn wii shop channel account ook moet verwijderen! ivm creditcard details of w/e?
zo niet, zou ik extra geld vragen voor de VC games

en vroeg me af als ik mijn wii shop channel account ook moet verwijderen! ivm creditcard details of w/e?
Het fotokanaal krijgt binnenkort (december) een merkwaardige update. Je krijgt de mogelijkheid om een foto in te stellen als custom icoontje van het fotokanaal. So far so good... maar ook wordt MP3 support eruit gesloopt, en AAC support toegevoegd, zodat je alleen die laatste nog kunt afspelen.
Maf
Niet dat ik ooit het fotokanaal gebruik om MP3tjes af te spelen, maar toch...
Maf
Niet dat ik ooit het fotokanaal gebruik om MP3tjes af te spelen, maar toch...
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ik heb gisteravond sinds tijden weer eens mijn Wii aangehad ...maar mijn WiiMote danst over heel het scherm heen. Bij knoppen begint het handje op het scherm heel zenuwachtig te doen.
Ik heb geprobeerd via het menu de lichtgevoeligheid te veranderen maar daar lijkt het alsof ik "invert" wiimote aan heb staan. Ik dacht dat je uiteindelijk 2 stippen moet krijgen. Ik krijg er nooit minder als 3.
Ik heb een Samsung LCD 27" die wat hoger hangt als normaal en daar ligt die sensor balk op (dus ergens op 1,90 mtr hoogte). Maakt dat wat uit?
Ik heb geprobeerd via het menu de lichtgevoeligheid te veranderen maar daar lijkt het alsof ik "invert" wiimote aan heb staan. Ik dacht dat je uiteindelijk 2 stippen moet krijgen. Ik krijg er nooit minder als 3.
Ik heb een Samsung LCD 27" die wat hoger hangt als normaal en daar ligt die sensor balk op (dus ergens op 1,90 mtr hoogte). Maakt dat wat uit?
Ik heb ook een leuke computer..
Wat is de reden van de verkoop dan?Anoniem: 237705 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 08:42:
Ik ga binnenkort mijn wii verkopen ( voordat ik metroid prime, ssb of super mario galaxy gespeeld heb![]()
)
Is de sensorbalk of de Wiimote misschien een beetje vies (even afnemen met een vochtig doekje). Heb je andere lichtbronnen naast of achter je TV?Tranzy schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 08:53:
Ik heb gisteravond sinds tijden weer eens mijn Wii aangehad ...maar mijn WiiMote danst over heel het scherm heen. Bij knoppen begint het handje op het scherm heel zenuwachtig te doen.
Ik zal vanavond een nieuw deeltje maken.
[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 13-11-2007 08:57 ]
Spellen te duur, te weinig tijd qua studie.Anoniem: 219071 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 08:55:
[...]
Wat is de reden van de verkoop dan?
en heel misschien een beetje geld nood!
Ja, ik heb naast mijn TV een staande lamp .. met een sfeerlampje erin. zou dat zo storen denk je ?Hoedje schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 08:56:
[...]
Is de sensorbalk of de Wiimote misschien een beetje vies (even afnemen met een vochtig doekje). Heb je andere lichtbronnen naast of achter je TV?
Ik zal vanavond een nieuw deeltje maken.
Ik heb ook een leuke computer..
Tijd tekort i.v.m. studie? [v] checkAnoniem: 237705 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 08:59:
[...]
Spellen te duur, te weinig tijd qua studie.
en heel misschien een beetje geld nood!
Geldnood? [v][v] dubbelcheck
Spellen duur? [v] check.
Zelfde probleem hier. Maar ik ben niet van plan mijn hobby te verkopen
Naja, jammer is het wel. Succes met je studie/geld enzo.
@tranzy: JA!
maar ik heb nog steeds geen antwoord op de orginele vraagAnoniem: 219071 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 09:13:
[...]
Tijd tekort i.v.m. studie? [v] check
Geldnood? [v][v] dubbelcheck
Spellen duur? [v] check.
Zelfde probleem hier. Maar ik ben niet van plan mijn hobby te verkopen![]()
Naja, jammer is het wel. Succes met je studie/geld enzo.
@tranzy: JA!
wii shop channel account verwijderen of niet bij verkoop?
Gewoon niet verkopenAnoniem: 237705 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 09:17:
[...]
maar ik heb nog steeds geen antwoord op de orginele vraag![]()
Ik weet het niet zeker, maar zat je account niet aan je Wii gekoppeld, en kon je die alleen verwijderen d.m.v. system reset oid?
Als er verder geen persoonlijke gegevens in je account staan, kan je deze best mee verkopen lijkt mij. Vooral als je veel VC games hebt,
Waarom zou je het niet verkopen inclusief vc games, tenzij je vies bent van geld. Mag volgens mij van Nintendo niet. Juridisch gezien mag dat natuurlijk wel er is voor betaald je hebt gebruiksrecht wat je natuurlijk mag door verkopen.Anoniem: 237705 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 09:17:
[...]
maar ik heb nog steeds geen antwoord op de orginele vraag![]()

Ik kon ook nergen reviews vinden, een hoop aankondigingen dat het kwam, maar nergens screenshots/ervaringen.Shuriken schreef op maandag 12 november 2007 @ 20:16:
Heeft iemand al de X-oom Mediacenter voor Wii software geprobeert? Volgens hun eigen pressrelease zou het inmiddels gereleased moeten zijn.
Heb hem van de week maar gewoon besteld op E-Bay, hij is gisteren verzonden.
Ben benieuwd, maar denk dat het gewoon het zoveelste programma is als je ook op internet terug kunt vinden (Red Kawa Wii Media Center, Orb, Weezo, etc....).
Hoop dat deze wat meer formaten aan kan en wat mooier beeld geeft.
aangezien je kredietkaartgegevens gekoppeld zijn aan de wii shop kan je hem best wel verwijderen ja.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik denk dat je dat wel zou hebben gemerkt met een reactie als bijvoorbeeld:

Maar dat denk ik alleen. Ik denk dat je daarvoor even moet wahcten tot morgen
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Ja idd....morgen zullen ze al wel ergens te vinden zijn! 
Bart Smit en Dixons hebben beide leveringen op Dinsdag en Donderdag!
Bart Smit en Dixons hebben beide leveringen op Dinsdag en Donderdag!
[ Voor 37% gewijzigd door Pedr0 op 13-11-2007 09:59 ]
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
disjfa schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 09:44:
[...]
Ik denk dat je dat wel zou hebben gemerkt met een reactie als bijvoorbeeld:
![]()
HEB HEM
NU MARIO SPELEN
Maar dat denk ik alleen. Ik denk dat je daarvoor even moet wahcten tot morgen
Dacht ik dat je hem al had...
Weet iemand trouwens wanneer Dewy uitkomt, en of die online goed werkt?
Hoor geruchten dat sommige Media Markten (zoals Breda) Mario al sinds zaterdag verkopen. Kan iemand dit bevestigen?
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Ja heb ik ook gehoord, ik hoorde dat de Europese pers morgen pas de game krijgt en dat een bedrijf in Spanje de game ook al sinds Zaterdag verkoopt. Aangezien de bartsmit dezelfde leverancier heeft als de intertoys hier en de game waarschijnlijk met de vrachtwagen komt i.p.v de post is er een grote kans dat die vandaag zo goed als overal verkrijgbaar is.Icelus schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 10:28:
Hoor geruchten dat sommige Media Markten (zoals Breda) Mario al sinds zaterdag verkopen. Kan iemand dit bevestigen?
Het kan natuurlijk ook zijn dat de game nog niet verkocht mag worden, zoals Assasins Creed, maar dat lijkt me sterk aangezien die al uit is in Amerika en Japan.
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 13-11-2007 10:41 ]
Ik heb hem nog steeds niet binnen. Twee weken geleden verzonden. Binnenkort maar eens aan de bel gaan trekken waar 'ie blijft...

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Dat de Mediamarkt hem al vanaf zaterdag verkoopt lijkt me niet waar te zijn, echter dat hij vandaag of morgen al in de winkels verschijnt leuk me erg goed te kunnen!
* monnick kan niet wachten
* monnick kan niet wachten
LOL, meen je niet....vandaar dat het zo druk was daar zaterdag ochtend??Icelus schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 10:28:
Vanmiddag maar eens langs de Dixons en Bart Smit lopen
[ Voor 9% gewijzigd door Pedr0 op 13-11-2007 10:44 ]
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Dit topic is gesloten.
Let op:
Modchips en aanverwanten worden niet in dit topic besproken!
Modchips en aanverwanten worden niet in dit topic besproken!