Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 136 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.242 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-05 17:50
ik ben nu al een paar dagen door alle topics heen aan het spitten naar een antwoord op de volgende vraag. Is het mogelijk om de character shadows uit te zetten via een config file / commandline optie?
Ik speel het spel tegenwoordig met behulp van Wine, maar als ik in de videosettings ingame, wil wijzigen dan crashed Wine. Enige manier om de graphics te wijzigen is dus de config files. Het meeste is al gelukt (juiste resolutie enzo) maar dit kan ik nergens vinden (ook niet op linux fora).

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-05 10:53

DizzyWeb

Ondertiteld

Locks schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 15:19:
Iemand ervaring met het spelen op een laptop?

speel er sinds kort op 1, hoeveel FPS is normaal?
haal nu gem 35 (desktop haalt er helaas maar 20)

even gewoon nieuwsgierig
Dat hangt uiteraard compleet van de laptop af he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:33
daarom vraag ik het ben gewoon nieuwsch wat de gem laptop nou haalt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Locks schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 15:24:
definieer gemiddelde laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:03

NoTimeRemains

I know

batsma schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 15:25:
[...]

definieer gemiddelde laptop?
offtopic:
_/-\o_
ja met zon beeldscherm en toetsenbord enzow

idd lastig zon raid guild vinden, als je niet goed genoeg gegeared bent. maar ja wordt nog al lastig als je huidige guilds maar weinig kara doen!

[ Voor 42% gewijzigd door NoTimeRemains op 02-11-2007 15:31 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-05 15:23

TiMMieJ

PSN: Orixez

Ik speel wel eens op mijn laptop:

IBM R61

1,83 ghz core duo
ATi X1400M 256mb
1,5gb intern geheugen

Draai wow met wat addons op 1400x1050 en gemiddeld detail op 35fps outdoors en in kleinere ruimtes tussen 40 - 60 fps. Redelijk goed mee te spelen imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-05 23:53
denyos schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 15:20:
ik ben nu al een paar dagen door alle topics heen aan het spitten naar een antwoord op de volgende vraag. Is het mogelijk om de character shadows uit te zetten via een config file / commandline optie?
Ik speel het spel tegenwoordig met behulp van Wine, maar als ik in de videosettings ingame, wil wijzigen dan crashed Wine. Enige manier om de graphics te wijzigen is dus de config files. Het meeste is al gelukt (juiste resolutie enzo) maar dit kan ik nergens vinden (ook niet op linux fora).
http://www.wowwiki.com/Config.wtf_defaults

Ik gok op mapshadows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-05 12:47
Locks schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 15:19:
Iemand ervaring met het spelen op een laptop?

speel er sinds kort op 1, hoeveel FPS is normaal?
haal nu gem 35 (desktop haalt er helaas maar 20)

even gewoon nieuwsgierig
Ergens tussen de 1 en 100 is normaal.

8)7

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-05 16:29
Anoniem: 236017 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:47:
want instances e.d. doen met mensen die elkaar aanvoelen is toch een stuk leuker dan constant pugs.
Dat is niet zo, dat is jouw mening.
Ik zie aan mijn vaste heroic crew dat de sleet er een beetje in komt, een heroicje wordt zo'n routine dat men niet meer zo oplet, och nog steeds lol hoor en gewoon goede groep maar ik ga geen pug's uit de weg, met de ervaring die ik in de tussentijd heb kan ik vrij snel het kaf van het koren scheiden. Is er een probleem dan probeer ik dat op te lossen, gooi nooit zomaar mensen zonder opgaaf van reden uit de party mits men gewoon normaal doet. Het enige wat ik heb afgeleerd is om te puggen op zondagmiddag/maandagmiddag, buiten die paar negatieve ervaringen heb ik nog steeds reuze lol in pug's. Zelfs als mensen geen KTM/Omen hebben. Pas ik mij wel een beetje aan hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-05 15:48
ImdaMned schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:37:
Gisteren [Belt of Blasting] Laten craften. Het recipe wil maar niet droppen bij ons :( . De crafter kwam aan met de volgende zin.

"Vortexes costs 500g a piece and you need 2 of them. Yes I know it's expensive but my guildleader insists on this rule."

LOL, Even een crappy 1000g betalen voor zo'n belt, NP ! en voor mij issie beter dan [Cord of Screaming Terrors]. Zit toch al aan de hitcap.

Nu alleen nog tier 5 head en dan ben ik weer blij : )
op Xavius schijnt de #1 guild ze ook voor 500G per stuk te verkopen. iemand zei in tradechannel WTS belt of blasting. die gek vroeg er 3K voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
ImdaMned schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:48:
[...]

Mjah, 't erge is dat onze GM, die tailorer is, al 16 van die vortexes heeft, Wil alleen maar niet droppen :( . Rest heeft alles al geloof ik, op hunter belt na.
argh..

Bij ons staan ze er voor in de rij.

Als er 2 droppen op een avond (buiten vashj/kael kill om) is het veel.
We hebben ondertussen al wel 5 crafters voor die belt en 4 voor die plate dps belt.
Zelf kan ik nu 3 LW belts maken (deep shadoe/natrural power en black eagle).

Echt, droprates van die dingen sucken enorm :(

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Zjanzjak schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 15:56:
Dat is niet zo, dat is jouw mening.
Ik zie aan mijn vaste heroic crew dat de sleet er een beetje in komt, een heroicje wordt zo'n routine dat men niet meer zo oplet, och nog steeds lol hoor en gewoon goede groep maar ik ga geen pug's uit de weg, met de ervaring die ik in de tussentijd heb kan ik vrij snel het kaf van het koren scheiden. Is er een probleem dan probeer ik dat op te lossen, gooi nooit zomaar mensen zonder opgaaf van reden uit de party mits men gewoon normaal doet. Het enige wat ik heb afgeleerd is om te puggen op zondagmiddag/maandagmiddag, buiten die paar negatieve ervaringen heb ik nog steeds reuze lol in pug's. Zelfs als mensen geen KTM/Omen hebben. Pas ik mij wel een beetje aan hoor.
Probleem is dat PuGs, als je pech hebt, gewoon enorm frustrerend kunnen zijn. Ik heb gewoon de tijd niet om 2 uur achtereen te wipen op simpele instances.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236948

Locks schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 15:24:
Ik zal vanavond 's kijken wat mijn MacBookPro doet, moet zeggen dat ik hierop in ieder geval een stuk prettiger en sneller en op een veeeel hogere resolutie speel dan voorheen op mijn oude microsoft bagger bak...... long live MAC!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216518

Lief dagboek,

Gisteren voor het eerst met mijn resto shammie met het guild naar Kara geweest, was erg leuk om naar 4-5 mnd weer eens een soort van raid te doen (laatste was Molten core)
Hebben Attumen, Moroes, Maiden, Wizard of Oz en Curator gedaan, zonder een wipe. Dus dat ging wel lekker. maiden dropte nog ·Gloves of Centering.

Al met al een geslaagde avond met mijn shammie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
jezus, wat zijn die honor farmers kansloze *************honden..

3x eruit geschopt voor farmen zou 1 dag ban moeten zijn.. zooo kansloos..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-05 14:51
BootVluchteling schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 16:19:

Autoclicker v2.0 ftw !

If you can't beat them, join them !!!

Nee, ik leech zelf niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:24

vhal

ಠ_ಠ

BootVluchteling schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 16:19:

??

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 10:20
Anoniem: 236017 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:27:
[...]

Enkele oplossingen bij ons;

Threatmeter is verplicht. Als ik iets buiten de gilde doe (gebeurt echt bijna nooit) dan donder ik mensen zonder threatmeter uit de groep. Veelal hebben ze zoiezo mij nodig en niet andersom. Vind dat een threatmeter toch echt een verplichting is tegenwoordig
Hahaha, lach me toch rot zeg, mensen als jij gooi ik gelijk op mn /ignore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-05 23:32
ImdaMned schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 15:18:
[...]

Waarom wil je eruit zijn als een lock? TRAITOR !

Vergeet het maar, die succubs krijg je toch niet ;)

Oh, en ik heb geen zin om 20% van m'n dkp te betalen voor een inferieure belt :P
hahha mijn guild gebruikt geen DKP :P

Raid leader Askt : ( ik dus ) welke mensen zouden hem willen hebben ? , zo ja link je stuff die je nu hebt , is het beter en kan een ander het eerder gebruiken dan krijgt die het prioriteiten stellen en nee durven zeggen en organizeren , heb je geen dkp nodig en bij mij scheeld het wel mijn guild al sinds de BETA er is , en we een hecht clubje van 80 man zijn die mekaar allemaal kennen, dus bv als een priest een crafted item moet hebben , gaan de mages grinden voor de mats en zo helpt iedereen mekaar zo ook met rolles , ik heb BV de Dagger van Prince gepassed voor een lock , zodat hij weer zou passen op een andere roll , :)

en ik krijg zoiezo de shoulders al als ze droppen :P , is al afgesproken , haha
"maja als ze droppen"
wil nu me Robe van Magtheridon nog , dan heb ik me full set t4 voor lollers :)
Season 1 Arena set heb ik ook vink minder mooi dan T4 , maar de S2 vind ik van Arena niet mooi maar van T5 weer wel maar die zou ik nooit helemaal krijgen met onze progress :P ,

[ Voor 32% gewijzigd door Mektheb op 02-11-2007 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-05 16:55
maar gouw die "iemand nog een mage nodig" weg gehaalt huh?

Redelijk kansloze instelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Killion schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 16:32:
maar gouw die "iemand nog een mage nodig" weg gehaalt huh?

Redelijk kansloze instelling.
kansloze opmerking ^-^

uhm was nog altijd als een "lol" bedoeld niet als kansloze instelling , l2p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
Mektheb schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 16:40:
[...]

kansloze opmerking ^-^

uhm was nog altijd als een "lol" bedoeld niet als kansloze instelling , l2p
"lol" bedoeld? waarom haalde je het dan zo snel weg?

l2p? ok.. /epeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Killion schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 16:45:
[...]

"lol" bedoeld? waarom haalde je het dan zo snel weg?

l2p? ok.. /epeen
Uuuhm.. Omdat ik zoiets had van boeiend haal maar weg :) ,

en E-peen inderdaad big one..QQ

...............___@@@__
......_____//____?____\__ ____
----o--------CARE-POLICE- ---@)
-----`--(@)=====+====(@)-Wow... Someone call the care police."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:45
Naar mijn weten kun je ook in WoW via WINE dingen aanpassen. Moet je alleen op een andere manier opstarten als ik het me goed herinner. Iets met; SET gxApi "opengl" in wtf/Config.wtf, of juist niet. Tevens kun je volgens mij in dit bestand nog meer aanpassen, misschien ook wel die aantal yards/grote van die balkjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Als je wat wilt aanpassen gewoon een keer in direct3d mode opstarten, dingen aanpassen, en dan weer via opengl verder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
Mektheb schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 16:50:
[...]

Uuuhm.. Omdat ik zoiets had van boeiend haal maar weg :) ,

en E-peen inderdaad big one..QQ

...............___@@@__
......_____//____?____\__ ____
----o--------CARE-POLICE- ---@)
-----`--(@)=====+====(@)-Wow... Someone call the care police."
Juist ja. stoer hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
HolyCorn schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 16:58:
[...]

Als je wat wilt aanpassen gewoon een keer in direct3d mode opstarten, dingen aanpassen, en dan weer via opengl verder spelen.
Kijk dat bedoel ik. Wist niet meer precies hoe en wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
die gasten die idle staan in elke battleground om zo simpel honor te scoren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
BootVluchteling schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 17:00:
[...]

die gasten die idle staan in elke battleground om zo simpel honor te scoren..
Who cares, just report and continue playing. Kan me echt niet druk maken om dat soort mensen.
Wat ik erger vind zijn die achterlijke alliance gasten in Cyclone battlegroup. AB/WSG is een hell en EoS vaak ook.

[ Voor 15% gewijzigd door Bulligan op 02-11-2007 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Hooli-gan schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 17:03:
[...]

Who cares, just report and continue playing. Kan me echt niet druk maken om dat soort mensen.
Wat ik erger vind zijn die achterlijke alliance gasten in Cyclone battlegroup. AB/WSG is een hell en EoS vaak ook.
Pvp battlegroup Blackout , Ramp Vs horde ,

Alliance doet niks anders dan Hk's farmen , WSG EoS AB ( horde wint altijd ) AV alleen Alliance , snap niet waarom ze nooit samen werken :P

En mensen die afk gaan in Bg inderdaad /report AFK en door gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Mektheb schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 17:22:
[...]

Alliance doet niks anders dan Hk's farmen , WSG EoS AB ( horde wint altijd ) AV alleen Alliance , snap niet waarom ze nooit samen werken :P

Hehehe, klinkt idd bekend. Alliance die een beetje in het midden van WSG blijft vechten, maar de flag carrier laat lopen. In AB een node capped en dan gaan ze rustig allemaal weer op hun mountje naar volgende node. Soortgelijke situatie in EoS. Gewoon totaal geen defense, alleen maar HK's proberen te farmen. Terwijl dit gewoon niet opschiet, met een winst heb je meer honor.

Ben blij met een AV match zo nu en dan, houd mijn hart ook vast als Blizzard die BG aangepast heeft. Wint alliance in de Cyclone battlegroup waarschijnlijk niet veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148405

Hahah ja prachtig, op blackout WSG... die alliance pakt nooit de vlag. Bij Horde, AV.. we proberen zo snel mogelijk bij de baas te komen, lukt ook heel snel.. maar toch zijn jullie altijd ietjes eerder :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Anoniem: 148405 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 17:29:
Hahah ja prachtig, op blackout WSG... die alliance pakt nooit de vlag. Bij Horde, AV.. we proberen zo snel mogelijk bij de baas te komen, lukt ook heel snel.. maar toch zijn jullie altijd ietjes eerder :/
Idd raar maar waar blijven bij AV , ook alliance mensen achter om de horde tegen te werken , terwijl de rest vooruit knalled , en de horde absoluut geen plekken defence heeft behalve laatste stuk 3 /4 personen bij alliance zie je 10 man defence of alleen maar irriteren tijdens de General pull ,

toch blijft het vreemd dat we alles verliezen behalve AV , en ook alleen AV winnen als het AV Weekend is he .... dan komen de Honor leechers tevoorschijn die willen winnen Imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 00:09
Mektheb schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 17:37:
[...]

Idd raar maar waar blijven bij AV , ook alliance mensen achter om de horde tegen te werken , terwijl de rest vooruit knalled , en de horde absoluut geen plekken defence heeft behalve laatste stuk 3 /4 personen bij alliance zie je 10 man defence of alleen maar irriteren tijdens de General pull ,

toch blijft het vreemd dat we alles verliezen behalve AV , en ook alleen AV winnen als het AV Weekend is he .... dan komen de Honor leechers tevoorschijn die willen winnen Imho
Ik speel ook alleen maar in het AV weekend :P
Heb toch even 50k honor vorig weekend bij elkaar gesprokkeld :)

Rest van de BG's boeit me niet zo, zeker EOS is gewoon slecht ontworpen.

On a second note, ik hoop dat we deze week Illidan neer hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Anoniem: 222867 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:40:
Goedemorgen,

Met andere woorden.... Tips & Trucs voor deze poging.... Zijn ZEER welkom :)

Alvast bedankt en werk ze vandaag
http://www.wowwiki.com/Instance_guide
staan ook wat boss tactics in :)
Altijd goed om even te kijken wat je kan verwachten voor je een nieuwe instance ingaat
Ik gebruikte het ieg vaak voor dat ik een onbekjende in ging , maar goed, als tank kan je imo maar beter weten wat te verwachten.

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
HolyCorn schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 16:58:
[...]

Bedankt! Dit werkt perfect. Na 3 weken eindelijk weer spelen zonder die gare zwarte vlakken om me heen :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-05 15:54
Hij download nu bij mij 2.2.3 -> 2.3.0, gewoon via background downloader, ging niet op PTR ofzo. Maar dit zegt zeker niets over de datum van 2.3.0

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare

dontcare

Nomen est Omen

Anoniem: 236017 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:32:
[...]

Ugh praat me niet over marks. Ik heb 5x Battlestandard 1x Tabard en 1x Frost Wolf gekocht en gebruiken ga ik die dingen toch niet. Nu even om toch nog enigzins als een reward te voelen even die tabard aan maar onze gilde tabard is toch stukken mooier...
health & mana potions ? niet de sterkste maar gratis aangezien je de medals anders toch laat rotten in je mailbox
btw , tenzij je batllestandards net als mij vrij regelmatig wergpleurt om ruimte te maken heb je er maar 1 nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73631

Weet iemand ofdat je wow kan draaien in virtual pc of vmware ?

Als ik mijn PC opnieuw ga installeren moet ik meestal al mijn macro's, addons etc voor wow ook opnieuw installeren. Kan ik wow ook gewoon complete backuppen/zippen en gewoon in de nieuwe installatie zetten ?
Of is er een manier om al je addons, macro's en keybindings te backuppen? ( ik weet dat je addon dir kan kopieren, het gaat me meer om macro's en keybindings instellingen enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-04 21:15
Anoniem: 73631 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 19:40:
Weet iemand ofdat je wow kan draaien in virtual pc of vmware ?

Als ik mijn PC opnieuw ga installeren moet ik meestal al mijn macro's, addons etc voor wow ook opnieuw installeren. Kan ik wow ook gewoon complete backuppen/zippen en gewoon in de nieuwe installatie zetten ?
Of is er een manier om al je addons, macro's en keybindings te backuppen? ( ik weet dat je addon dir kan kopieren, het gaat me meer om macro's en keybindings instellingen enzo)
Gewoon zippen en weer uitpakken en de installatie is klaar :D

Je interface/addon
Je wtf dir voor macro's en keybinds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
denyos schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 19:21:
[...]

Bedankt! Dit werkt perfect. Na 3 weken eindelijk weer spelen zonder die gare zwarte vlakken om me heen :)
Mooi dat het gelukt is, ik heb sinds een paar maanden ook helemaal geen windows meer op m'n comp staan, heerlijk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
HolyCorn schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 22:10:
[...]

Mooi dat het gelukt is, ik heb sinds een paar maanden ook helemaal geen windows meer op m'n comp staan, heerlijk! :)
Ik draai het zelf dan nog niet zo lang, maar warcraft 3 had ik vroegah (toen ubuntu 6.04 net uit was) ook perfect draaien onder linux. Moet nageven dat blizzard altijd goed opengl support in zijn games heeft zitten en ze eigenlijk altijd goed werken onder linux :)
Uiteindelijk bleek de oplossing voor WoW ook weer veel logischer / simpeler dan gedacht, al doet me compas het nog niet perfect (zie het normale speelvlak er doorheen ipv de map) maar daar kan ik wel mee leven :)

Maarja, ik ga weer verder met me mage gnome levelen :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188327

Mektheb schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 17:22:
[...]

Hou het maar lekker zo, ik zit namelijk Horde in Blackout (Al'Akir) en we winnen zowat alles, behalve AV dan, maar int AV weekend toch 43k honor opgespaard dus echt slecht is het niet te noemen :P

Maar feit is wel dat sommigen echt herseloos HK farmen op het midden, en zo WSG potjes echt uren kunnen duren, dit is niet alleen irritant maar ook nog eens zonde van je tijd, daarom ga ik ook alleen nog maar WSG als het met een premade is. AB telt toch wel door, net als EotS, maar WSG kan zo lang duren dan :(

Just my 2 cents, anyway, mooie tijd om naar bed te gaan _/-\o_

Truste allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
ZOMG again @ rogue buffs op PTR!
* Hemorrhage: This ability now does 125% of weapon damage. (naast de +dmg charges)
* Shadowstep (Subtlety) can now be used at any time, not only while stealthed. Now increases the damage and reduces the threat caused by the next damaging ability. Cooldown increased to 30 seconds. Range changed to 25 yards.
Subtlety is overduidelijk de pvp tree...
Eindelijk, de rogue trees voelen gewoon af op dit moment... beter blijven deze changes zo.

[ Voor 12% gewijzigd door QuarK op 03-11-2007 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Anoniem: 188327 schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 01:33:
[...]

Hou het maar lekker zo, ik zit namelijk Horde in Blackout (Al'Akir) en we winnen zowat alles, behalve AV dan, maar int AV weekend toch 43k honor opgespaard dus echt slecht is het niet te noemen :P

Maar feit is wel dat sommigen echt herseloos HK farmen op het midden, en zo WSG potjes echt uren kunnen duren, dit is niet alleen irritant maar ook nog eens zonde van je tijd, daarom ga ik ook alleen nog maar WSG als het met een premade is. AB telt toch wel door, net als EotS, maar WSG kan zo lang duren dan :(

Just my 2 cents, anyway, mooie tijd om naar bed te gaan _/-\o_

Truste allemaal
Lol Al Akir , altijd premades indd , wat is je char name ?( oja je signature DOH ) maybe kom ik je een x tegen :D hahaha kleine kans maar wie weet ;) , EE OO PP ( orcish :P )

Maar tis inderdaad zeer vervelend soms om 1700 ga ik ff een potje doen en om 1800 eten dan hoop ik er al 3 gedaan te hebben , maar nee je bent nog steeds bezig met 1 voor maar 400 honor , just aint worth it.....

Tevens even een vraagje voor de TK / SSC mensen onder ons , mijn guild is vast beraden eerst SSC te clearen en dan pas richting Voidreaver enz , terwijl ik van allemaal mensen verschillende servers hoor van Void Reaver = Easy T5 , dan denk ik ok jummy klinkt goed , maar waarom is die zo makkelijk ? , ik wil het aan mijn guild voor leggen om gewoon er heen te gaan en te kijken en te proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188327

Mektheb schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 09:56:
[...]

Lol Al Akir , altijd premades indd , wat is je char name ?( oja je signature DOH ) maybe kom ik je een x tegen :D hahaha kleine kans maar wie weet ;) , EE OO PP ( orcish :P )

Maar tis inderdaad zeer vervelend soms om 1700 ga ik ff een potje doen en om 1800 eten dan hoop ik er al 3 gedaan te hebben , maar nee je bent nog steeds bezig met 1 voor maar 400 honor , just aint worth it.....

Tevens even een vraagje voor de TK / SSC mensen onder ons , mijn guild is vast beraden eerst SSC te clearen en dan pas richting Voidreaver enz , terwijl ik van allemaal mensen verschillende servers hoor van Void Reaver = Easy T5 , dan denk ik ok jummy klinkt goed , maar waarom is die zo makkelijk ? , ik wil het aan mijn guild voor leggen om gewoon er heen te gaan en te kijken en te proberen
Zo is het inderdaad ja, die slowboats verpesten de pvp bg's voor ons, daarom doe ik steeds meer aan world pvp tegenwoordig, EZ honor en vaak ook leuk om samen met een maatje even rond te hangen in Blades Edge / Netherstorm(nee ik ben dr niet zo een die lowlvl's gankt).

@ mektheb: Wat is jouw charnaam dan? wie weet kom ik je inderdaad een keer tegen 8)

@ voidreaververhaal: Dit schijnt inderdaad zo te zijn dat hij makkelijk is, ik ben maar 1 keer ingevallen voor een rogue die vervroegd wegmoest, en toen heb ik alleen maar lomp lopen bashen op die gast, de packs daarvoor oid heb ik dus NIET gezien :P
Tip: zorg wel dat je hem in 10minuten neerkrijgt, anders krijgt hij een buff(enrage geloof ik).

Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Anoniem: 188327 schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 10:25:
[...]

Zo is het inderdaad ja, die slowboats verpesten de pvp bg's voor ons, daarom doe ik steeds meer aan world pvp tegenwoordig, EZ honor en vaak ook leuk om samen met een maatje even rond te hangen in Blades Edge / Netherstorm(nee ik ben dr niet zo een die lowlvl's gankt).

@ mektheb: Wat is jouw charnaam dan? wie weet kom ik je inderdaad een keer tegen 8)

@ voidreaververhaal: Dit schijnt inderdaad zo te zijn dat hij makkelijk is, ik ben maar 1 keer ingevallen voor een rogue die vervroegd wegmoest, en toen heb ik alleen maar lomp lopen bashen op die gast, de packs daarvoor oid heb ik dus NIET gezien :P
Tip: zorg wel dat je hem in 10minuten neerkrijgt, anders krijgt hij een buff(enrage geloof ik).

Cheers
Charname : Mektheb :) Blade-fist ( me main op het moment )

Heb ook een horde 70 op Bladefist maar die staat op het moment frozen , geen zin :P

Ja dat dacht ik dus al van die soort Rage Buff , toch maar is voorleggen vanaf , we hebben deze week Kara / Gruul / SSC al gedaan dus moet kunnen , eventueel Kazzak maar is Proberen

Ja ik speel eigenlijk meeste PVP , vind ik zelf ook het leukste , maar op onze server ( Bladefist )
heb je een paar guilds waar je gewoon moe van word QQ ,
1: Snowie Hordy
2: The Clan
3: FIST

Dat zijn echt van die backstabbers die avonden bij Karazan voor staan om alliance te wipe en te slowen met PVE , ( not that i care though )

Maar soms ist vervelend als je een Gladiator Warlock + Gladiator Paladin vs jezelf ( 1 Mage ) hebt en die blijven vervolgens 45 min bij je corps staan
Maar zo hebben we ook een guild op Bladefist ( BadNews Beste van de Server ) die zijn vet Vriendelijk met onze guild hebben ook een Soort van Non-Aggression Packt , als wij Kazzak doen of Hun , dan zorgen wij er voor geen Ally's het verpesten voor hun en andersom gaan hun er staan om te kijken of er Horde's Komen om het te verpesten..
Stoppen kan je ze toch niet als ze willen maar als ze beetje respect hebben ga je niet een Guild wipen op een PVE World boss , maar anderekant het is een PVP server so cant blame em ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77857

Ik ben echt een complete hunter noob, maar heb em dan eindelijk weer eens opgepakt. Hij is nu 35 en ik heb een wolf uit Duskwood. Mijn build is compleet BM, maar ik weet nou niet wat de beste build is om te levelen? En daarmaast welke stats zijn belangrijk voor een hunter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85443

Hey er is mij iets aparts opgevallen. Moet je zien.

Afbeeldingslocatie: http://www.mmo-champion.com/images/news/2007/october/s3/shanker.jpg

en

Afbeeldingslocatie: http://www.mmo-champion.com/images/news/2007/october/s3/shiv.jpg

Beetje raar dat die mh geen rating vereist :?

Of zal het een foutje zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Anoniem: 85443 schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 14:41:
Hey er is mij iets aparts opgevallen. Moet je zien.

[afbeelding]

en

[afbeelding]

Beetje raar dat die mh geen rating vereist :?

Of zal het een foutje zijn
Goodgezien , maar zeg maar niks tegen teveel mensen anders volgende patch is het wel zoals het hoort :P

en ach 1850 rating haal je zo , ik doe tegen woordig arena's 2vs2 + 3vs3 pimpen , koop voor 50 G een oude kut arena group die niemand speeld met 1300 rating , ga er in met een maatje van me we gaan naar 1900 / 1950 en verkopen hem weer voor 600g :D
en dat in een avondje ong :)

[ Voor 20% gewijzigd door Mektheb op 03-11-2007 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:03

NoTimeRemains

I know

offtopic:
pimpen :/

maar goed ik heb even het plezier in mijn spel verloren... ik kan geen fatsoenlijke guild vinden op mijn realm (darkspear); of het is zo casual dat het is van ow ja volgende week is kara er ook nog steeds of het is 8 dagen per week 110 % attendance...
en overal ben ik undergeared maar ik krijg als tip mee, meer naar kara gaan... ja wordt nogal lastig als je guild niet gaat. GVD!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
NoTimeRemains schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 15:57:
offtopic:
pimpen :/

maar goed ik heb even het plezier in mijn spel verloren... ik kan geen fatsoenlijke guild vinden op mijn realm (darkspear); of het is zo casual dat het is van ow ja volgende week is kara er ook nog steeds of het is 8 dagen per week 110 % attendance...
en overal ben ik undergeared maar ik krijg als tip mee, meer naar kara gaan... ja wordt nogal lastig als je guild niet gaat. GVD!
- Waarom heb je spellstrike pants niet aan? Is stuk beter dan trial-fire (zeker met setbonus) (doe er dan ook epic thread in meteen)
- doe is snel een andere gem ipv 8 int in je shoulders
- je bent al revered met scryers, doe is een enchant op je shoulder
- Bracers of havok, 9dmg gem 15 dmg enchant
- gloves, 20 dmg enchant
- girdle of ruination laten maken met 3x 9dmg gem
- heroic trinket
- boots enchant
- vervang groene gem in je boots voor blauwe
- chest enchant
- cloak enchant
- punten uit imp imp in imp corruption (hoe kun je geen imp cor hebben als affliction lock!)

Edit: zie dat je ook exalted bij cenarion exp bent, gogo haal die ring

Als je dit aanpast ziet het plaatje er een stuk anders uit en zul je denk ik sneller ergens aangenomen worden. De meeste dingen kun je erg simpel zelf doen dus je hebt het een beetje zelf in de hand :p

[ Voor 4% gewijzigd door HolyCorn op 03-11-2007 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
HolyCorn schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 16:08:
[...]

- Waarom heb je spellstrike pants niet aan? Is stuk beter dan trial-fire (zeker met setbonus) (doe er dan ook epic thread in meteen)
- gloves, 20 dmg enchant
- heroic trinket
- boots enchant
- chest enchant
- cloak enchant
- punten uit imp imp in imp corruption (hoe kun je geen imp cor hebben als affliction lock!)

Als je dit aanpast ziet het plaatje er een stuk anders uit en zul je denk ik sneller ergens aangenomen worden. De meeste dingen kun je erg simpel zelf doen dus je hebt het een beetje zelf in de hand :p
inderdaad , maak een crappy 2vs2 you win lose you gain points , naar verloop van tijd kan je leuke item halen die je tijdelijk voor pvp / pve kan gebruiken tot je kan beslissen en een andere drop hebt van

1: PVP
1: Pve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Ik heb nu dus redelijk veel addons en die zijn netjes ingesteld voor mij account. Nu zit ik ook wel is op een ander account (:O) en daar zijn die addons niet zo ingesteld als me eigen account. Welke mapjes moet ik kopieëren zodat het er hetzelfde uitziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:43
Anoniem: 213285 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 10:55:
[...]

Dat frost trap frost nova verhaal. Ik moet zeggen hun kennen de tactics iig wel. Wij hebben die bosses op farm en frost nova bij nature phase is dik handig zodat 2 locks rank2 banish kunnen doen en offtanks de adds kunnen pakken.

Wat dit gevecht super ez maakt is:
2x MT 1 met frost res (+pally aura) ander met nature rezz (hunter aura)
2x OT beste 2 druids in frost/nature rezz gear samen in grp met nature rezz tank
2x locks voor de banish // fear at laatste deel
2x Hunter voor MD elke phase zodat ie niet terug gaat

Zorg ook dat pally's healen tijdens de switch en niet priest/shammy's/druids (te veel agro)

Als je het met deze setup niet haalt met 2 vingers in je neus moet je stoppen met wow

Btw war op Moro hebben wij ook altijd en als die doodgaat flame the healers
Als je gewoon niets banished, en alles gewoon aoe'd hoef je helemaal niets te banished/fearen/frost nova of whatever. Laatste 2 weken hydross down in ong 8 minuten, terwijl we helemaal niet overgeared zijn voor hem (4/6 SSC, moro en leo echter beide maar 1x down pas en 1/4 TK).

Voor de rest zijn de punten die je noemt wel handig, echter Aoe alles tactic is compleet superieur aan banish 2, op het einde alles fear tactic wat toch een beetje een loterij wordt de laatste 15%. terwijl je bij aoe alles gewoon complete controle hebt het hele gevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare

dontcare

Nomen est Omen

BootVluchteling schreef op donderdag 01 november 2007 @ 18:21:
[...]

maar goed. nogmaals.. gear is atm overrated. met greenies (bij wijze van spreken) kan je een epic geared char eruit DPS-en..
Alleen als die gast een complete retart is ja :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare

dontcare

Nomen est Omen

DizzyWeb schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 10:46:
Ben zelf een teddy tank, de enigen die mij overaggro'en zijn spriests en mages. En dan vooral als ik geen tijd krijg om threat op te bouwen, duurt bij een beetje gewoon even.
Enhancement shammies die meteen voluit gaan , probeer daar maar eens tegen op te tanken :')
hopelijk wat makelijker met de Spirit Weapons buff :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Hallo,

Ben inmiddels weer begonnen met WoW alleen zoek ik nog een goede realm (Horde).
Ben niet van plan hardcore te gaan (maybe ook wel zien we op 70) Iemand nog een
leuke realm die een aanrader is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

Ik speel op boulderfist ...
Gezellige realm, zitten vrij veel nederlanders op.

En de balance tussen horde en alliance is goed. (49% alliance en 51%horde)

Boulderfist 04/06 CET PVP 5,802 (49%) 6,057 (51%) 11,859

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Ik speel op Aerie Peak, erg gezellige realm, heb een super leuke guild :)
Er is ook een enorm grote Nederlandse guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.E.T
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-05 11:42
Ik heb de addon Tomtom + lightheaded geintalleerd en wat een verademing! : _/-\o_

Verder gebruik ik meerdere andere addons, maar heb ik het volgende probleem.
Ik krijg geen punten (waypoints) op mijn map te zien.
Ik gebruik de nieuwste cartographer.

Doe ik iets fout of heeft iemand anders ook een dergelijk probleem?

*Edit*: Al gefixed, ik had waypoints uit staan in cartographer options 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door J.E.T op 04-11-2007 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 17-04 12:41
Iemand enig idee welke addon er gebruikt wordt om je questlog zelf over twee pagina's te verdelen, zoals hieronder?

Afbeeldingslocatie: http://www.wowinterface.com/downloads/full8280.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-05 11:51
Ik ben op zoek naar een leuke server om opnieuw te beginnen, er moet wel een behoorlijke nederlandse guild aanwezig zijn die ik als het even kan kan joinen. heeft iemand ideeën?
T!m0n schreef op zondag 04 november 2007 @ 11:18:
Ik speel op Aerie Peak, erg gezellige realm, heb een super leuke guild :)
Er is ook een enorm grote Nederlandse guild.
Aerie peak lijkt me wel wat, aan welke kant zit die guild? alliance of horde?

[ Voor 46% gewijzigd door Game Error op 04-11-2007 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

DoubleWide, volgens de wowinterface pagina van Lightheaded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

HolyCorn schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 16:08:
[...]

- gloves, 20 dmg enchant
- heroic trinket
- boots enchant
- chest enchant
- cloak enchant

Eensch, maar met 1 wijziging. Overal waar dmg enchant staat vervangen door veiled noble topaz :). Nog beter, al je gemslots veiled noble topaz (misschien uitzondering als je socket bonus +spell hit is, dan proberen de socket bonus te krijgen en in het afwijkende slot iets met +dmg. En op je gloves een spel hit enchant, geen damage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231299

hallo allemaal sinds gister heb ik wow en BC in zo, pack gehaald. ben bezig met een blood elf mage die nu lvl 16 is.

ik wil graag echt gaan voor de PVE en ik zag zoiets als AOEgrind wat mag dit allemaal precies in houden en welken build moet ik volgen want heb nu paar points gestopt alleen in frost omdat het bij mij wel past en ik weet op hoog lvl dat je veel frost heb. mijn goal is om goed PVE behulpzaam te zijn straks in een guild. tips over build's en wat AOE etc precies inhoud ik hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237912

Anoniem: 158967 schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 17:01:
Ik heb nu dus redelijk veel addons en die zijn netjes ingesteld voor mij account. Nu zit ik ook wel is op een ander account (:O) en daar zijn die addons niet zo ingesteld als me eigen account. Welke mapjes moet ik kopieëren zodat het er hetzelfde uitziet?
WTF mapje geloof ik. En dan van de realm/account/char mapjes de namen veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 17-04 12:41
DizzyWeb schreef op zondag 04 november 2007 @ 14:46:
DoubleWide, volgens de wowinterface pagina van Lightheaded.
Ik ben af en toe zoooo blind eh.. :p Thanks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Exitium schreef op zondag 04 november 2007 @ 16:31:
[...]

Ik ben af en toe zoooo blind eh.. :p Thanks. :)
Kijk ook is naar beql, aced versie van extended questlog. Support ook lightheaded en is ook met een double pane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-03 10:36
Exitium schreef op zondag 04 november 2007 @ 14:39:
Iemand enig idee welke addon er gebruikt wordt om je questlog zelf over twee pagina's te verdelen, zoals hieronder?

[afbeelding]
Partyquests is ideaal

http://wow.curse.com/downloads/details/5197/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Ben nu level 36, maar de quests worden steeds minder, allemaal level 40 enzo, Desolace heb ik er nu 3, en Stv 2 nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77857

Anoniem: 77857 schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 12:59:
Ik ben echt een complete hunter noob, maar heb em dan eindelijk weer eens opgepakt. Hij is nu 35 en ik heb een wolf uit Duskwood. Mijn build is compleet BM, maar ik weet nou niet wat de beste build is om te levelen? En daarmaast welke stats zijn belangrijk voor een hunter?
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

http://www.worldofwarcraf...0000000000000000000000000

Dit is de beste build om te levelen ... alleen het puntje dat nu in Beastial Swiftness zit kan je ook in Improved mend pet doen. (Het is maar net wat je zelf handig vindt)

En de main stats voor hunter zijn Agi en Stamina. (en items met attack power is ook heel goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-05 14:17

chromeeh

the Gnome

J.E.T schreef op zondag 04 november 2007 @ 11:51:
Ik heb de addon Tomtom + lightheaded geintalleerd en wat een verademing! : _/-\o_

Verder gebruik ik meerdere andere addons, maar heb ik het volgende probleem.
Ik krijg geen punten (waypoints) op mijn map te zien.
Ik gebruik de nieuwste cartographer.

Doe ik iets fout of heeft iemand anders ook een dergelijk probleem?

*Edit*: Al gefixed, ik had waypoints uit staan in cartographer options 8)7
Ik heb het ook geïnstalleerd en moet zeggen dat het heerlijk speelt :)
Geen gezoek meer alleen ff het goedw coord aanklikken en gaan.

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999

Snuffel

Vroem!

Ik heb lighthead en tomtom ook geinstalleerd, maar werken ho maar....

Gebrukk standaard Cosmos en CTRaid, aangevuld met Auctioneer en deadlybossmod.
Weet iemand zo uit zijn/haar blote haar of er in een van deze addons een conflict zit?

PS: cartogapher heb ik meen ik niet... is dat een vereiste? Heb ik niet kunnen teruglezen ergens

[ Voor 17% gewijzigd door Snuffel op 05-11-2007 07:51 ]

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001

chromeeh

the Gnome

Snuffel schreef op maandag 05 november 2007 @ 07:48:
Ik heb lighthead en tomtom ook geinstalleerd, maar werken ho maar....

Gebrukk standaard Cosmos en CTRaid, aangevuld met Auctioneer en deadlybossmod.
Weet iemand zo uit zijn/haar blote haar of er in een van deze addons een conflict zit?

PS: cartogapher heb ik meen ik niet... is dat een vereiste? Heb ik niet kunnen teruglezen ergens
Ik gebruik de 'gewone' worldmap en daar werkt het ook perfect op.
DBM, Auctioneer, CT_RA & CT_Core heb ik ook.
Probeer Cosmos eens uit te zetten? Load out of date addons aan?

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

Lieve Dagsite,

Van het weekend mijn 2de en 3de key fragment gehaald.
Beide instances gewoon volledig gerund, wel zo leuk dan en belangrijk om mensen op elkaar in te laten spelen.
Eigenlijk alles ging wel aardig, op de laatste baas in alcatraz na(diegene met de charges en vuursporen).
Eerste keer sprong mijn kat, 2 seconden nadat het gevecht was begonnen, op mijn bureau. Gooit mijn glas cola om, over mij heen, en ik verlies de focus. Ik weg en ik zie mijn partymembers 1 voor 1 meegaan. Moesten wel lachen dat het door een kat kwam.
Tweede try had iedereen blijkbaar nog de lachkriebels in de weg zitten want wederom geen geluk.
Maar 3de poging was de moeite zeker waard.

Hoe dan ook, wel een paar healpots opgebruikt en ik dacht ik ga ze nog even grinden.
Ik thott checken, staan daar de hate scryers in Netherstorm bovenaan, 3of 4de staan de wrath lords, dus ik mijn mountje op, vlieg naar dat eilandje in het noordwesten waar ik dus 2 van de 4 beste drop mobs moet gaan tegenkomen.
Nu ben ik daar een klein uurtje aan het slopen geweest, en met max 15s per combat zijn dat er best wat geweest, maar geen Super Healing Potion :(

Hebben jullie nog goede ideeen waar hiervoor te grinden? Ow en ik heb geen herbalism of alchemy, dus mats grinden en/of zelf maken is geen optie :(

if you pay peanuts, you get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999

Snuffel

Vroem!

Ik gebruik de 'gewone' worldmap en daar werkt het ook perfect op.
DBM, Auctioneer, CT_RA & CT_Core heb ik ook.
Probeer Cosmos eens uit te zetten? Load out of date addons aan?
Geprobeerd, ook load out of date addons.
Ik krijg bij lightheaded niet eens het tweede scherm te zien met alle opmerkingen van wowhead.
Quest openen is gewoon zoals altijd, zonder enige extra's.

Best vervelend....

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
liledevil schreef op maandag 05 november 2007 @ 08:14:
Eigenlijk alles ging wel aardig, op de laatste baas in alcatraz na(diegene met de charges en vuursporen).
Alleen jammer dat het niet de laatste baas is in Arcatraz.
Dat is de boss welke lijkt op de eerste boss AQ40

\edit : skyriss is de naam
liledevil schreef op maandag 05 november 2007 @ 08:14:
Hebben jullie nog goede ideeen waar hiervoor te grinden? Ow en ik heb geen herbalism of alchemy, dus mats grinden en/of zelf maken is geen optie
* Gewoon items farmen en verkopen en hiervan healing potions kopen.
* herbs kopen en pots laten maken (door potionmaster voor mogelijk extra pots)
* alt levelen met herb en/of alch

[ Voor 41% gewijzigd door sabriel op 05-11-2007 08:35 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94605

Gisteren zouden we voor de eerste keer Hydross proberen. Iedereen had de guides gelezen en films bekeken. Resist gear gemaakt voor de tanks. Zeggen twee tanks vlak voor de raid af vanwege persoonlijke redenen.

Toen zijn we maar voor de eerste keer naar Morogrim gegaan met onze twee tanks en een alt druid tank als backup. Op zich een makkelijk gevecht en leuk om te doen. Best wel stressvol als je de murlocks moet opvangen. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 94605 op 05-11-2007 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Voor vanavond staat er op Eonar een Alliance raid op Orgrimmar op de planning, denk dat ik ook mee ga doen. Alleen weer Horde er dus ook van, dus dat zal een heel gevecht worden, ben benieuwd. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203171

Wij hadden gisteren ook onze eerste avond op Morogrim, hij ging neer op de 7e poging. 1 poging gedaan met een warrior tank, maar onze druid tank was een stuk beter te healen. Crazy DPS, vooral voor de AoE horney mages. Bij de kill had ik zo’n 650k bruto healing gedaan, en dat zonder shadow priest in de groep :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171114

Anoniem: 231299 schreef op zondag 04 november 2007 @ 15:32:
hallo allemaal sinds gister heb ik wow en BC in zo, pack gehaald. ben bezig met een blood elf mage die nu lvl 16 is.

ik wil graag echt gaan voor de PVE en ik zag zoiets als AOEgrind wat mag dit allemaal precies in houden en welken build moet ik volgen want heb nu paar points gestopt alleen in frost omdat het bij mij wel past en ik weet op hoog lvl dat je veel frost heb. mijn goal is om goed PVE behulpzaam te zijn straks in een guild. tips over build's en wat AOE etc precies inhoud ik hoor het graag.
aoe - area of effect

op level 16 heb je nog niet alle aoe spells, een aoe spell is bijvoorbeeld arcane explosion.
Wat aoe spelen is , simpel gezegd spelen door alleen maar aoe spells te gebruiken en dan meerdere mobs tegelijk te killen.

let op, dit werkt dus niet tegen caster/ranged mobs .. maar eigenlijk alleen tegen melee mobs want als je geraakt wordt interupt het de channeling van je blizzard :)

eigenlijk kan ik het wel helemaal gaan uitleggen, maar ik raad aan om het instructiefilmpje filmpje ' in frost we trust' eens te bekijken via youtube oid. :P

het is niet zo makkelijk als dat de makers het laten lijken. of laat ik het anders zeggen .. het is wel relatief simpel .. maar het gaat de eerste paar keer gegarandeerd niet zo makkelijk.
probeer het eerst met 1 a 2 tegelijk voordat je het probeert met 5 ;) .. en helemaal mooi is natuurlijk een healer meenemen.

http://www.wowwiki.com/Frost_AoE_Grinding
(tekst wat goed overeenkomt met filmpje - link filmpje onderaan)

simpel gezegd, zoiets

mana shield - pull
frost nova (check of er geen resist tussen zit - evt coldsnap en nogmaals frost nova)
blink - omdraaien
blizzard op lui - (ze beginnen nu langzaam naar je toe te lopen) blizzard voor lui
cone of cold ..
nog niet dood ? nova , loop paar meter .. blizzard
Snuffel schreef op maandag 05 november 2007 @ 08:32:
[...]

Geprobeerd, ook load out of date addons.
Ik krijg bij lightheaded niet eens het tweede scherm te zien met alle opmerkingen van wowhead.
Quest openen is gewoon zoals altijd, zonder enige extra's.

Best vervelend....
is lightheaded niet gewoon ingeklapt standaard ?
(dun balkje aan de rechterkant ... )

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 171114 op 05-11-2007 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-05 20:06

NvM

Beste WOW-Tweakers,

Ik lees al een geruime tijd mee en heb dan eindelijk de moed en de wil verzameld om me aan te melden.

Ik heb een lvl 59 Night Elf hunter op Bronze Dragonflight. Wegens gebrek aan tijd (dankzij mijn werk) heb ik besloten om me voorlopig alleen nog maar met pvp bezig te houden. Mijn voornaamste doel is deze set http://thottbot.com/?set=395.

Dit weekend dus veel gepvp't en in tegenstelling tot de eerdere berichten, heb ik (hebben we) elke BG gewonnen die we speelden! Het is een kwestie van geluk natuurlijk, toevallig de goede mensen treffen die bereidt zijn om samen te spelen. Ik speel in de 51-59 range en ik merk al wel een sterk verschil met de 41-49 range. Mensen zijn toch voornamelijk een stuk beter en willen echt als een groep spelen. Ook tref ik meer 59 'twinks' dan in de 41-49 range.

WSG en AB hebben we elke keer gewonnen. AV was een ramp, Alliance blijft hangen in de verdediging in plaats van voortgang te maken. Daardoor sloot de Horde ons elke keer weer in. Naar mijn mening duurt AV ook veel te lang, 2 uur spelen voor 1 medal vind ik toch iets te weinig van het goede. ;)

Natuurlijk zou ik het leuk vinden als jullie mijn character op de armory zouden willen bekijken. Ik gebruik vaak de 'find an upgrade' functie en ben naar mijn mening ook goed gegeared, maar ik wil erg graag jullie mening horen!

http://eu.wowarmory.com/c...+Dragonflight&n=Lethorian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weet btw iemand hoe je op de armory die find upgrade een schopje geeft zodat ie ook op een slot waar je nog niet iets hebt zitten werkt

bijvoorbeeld als je nog geen trinket hebt, kun je wel find a upgrade knopje laten uitklappen maar werken .. neuh..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Anoniem: 171114 schreef op maandag 05 november 2007 @ 09:46:
bijvoorbeeld als je nog geen trinket hebt, kun je wel find a upgrade knopje laten uitklappen maar werken .. neuh..
Ik weet niet hoe het is op te lossen, behalve gewoon in een item database zoeken. Opzich snap ik het ook wel; als je nog geen item in dat slot hebt, is eigenlijk alles een upgrade... :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-05 15:34
Goedemorgen allemaal,

Na 2 weken (3 dagen played time) spelen ben ik nu lvl 34 en heb nog steeds veel plezier in het spel 8)
http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Auchindoun&n=Nightfly

De week voor het eerst een paar keer SM instance gedaan...gisteren helaas "Illusionary Rod" voor m'n neus weg gekaapt door een lvl 39 Mage :'(

Illusionary Rod
Binds when picked up
Two-HandStaff
94 - 142 DamageSpeed 3.40
(34.7 damage per second)
+15 Intellect
+10 Spirit
+7 Stamina
Requires Level 34

Maar kan iemand mij vertellen hoe ik nu aan wel lekkere Tinkets kan komen voor m'n char? Ik echt geen idee hoe ik eraan kom? Droppen die ook in Instances of moet ik echt gaan PVPen, BG's?

Bedankt alvast!

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94605

Anoniem: 203171 schreef op maandag 05 november 2007 @ 09:25:
Wij hadden gisteren ook onze eerste avond op Morogrim, hij ging neer op de 7e poging. 1 poging gedaan met een warrior tank, maar onze druid tank was een stuk beter te healen. Crazy DPS, vooral voor de AoE horney mages. Bij de kill had ik zo’n 650k bruto healing gedaan, en dat zonder shadow priest in de groep :-)
Dat is toevallig. Wij zijn ook begonnen met onze warrior als MT. Maar na een paar pogingen zijn we de druid als MT gaan gebruiken. Dat ging een stuk makkelijker.

Eerste twee pogingen hadden we ook nog wat problemen met healers die direct na de earthquake de raid gingen healen en de aoe die wat al the enthousiast al de eerste group murlocks plat begon te nuken terwijl de tweede groep nog onderweg was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:08
OkkE schreef op maandag 05 november 2007 @ 09:24:
Voor vanavond staat er op Eonar een Alliance raid op Orgrimmar op de planning, denk dat ik ook mee ga doen. Alleen weer Horde er dus ook van, dus dat zal een heel gevecht worden, ben benieuwd. :)
Ik was een van die 100+ die inderdaad bij die eerste Underhill Raid op Orgrimmar hoorde. Ik zal vanavond niet meegaan denk ik maar als je dat nog nooit hebt gedaan is het wel gigantisch leuk om met 3-4 volle raid groups Orgrimmar te bestormen. Het was nog leuker toen de Hordes allemaal op weg gingen naar Stormwind. Ik was zelf samen met m'n vriendin toen als een van de eersten terug in Stormwind om te verdedigen, daar hebben we toen met 15 man geprobeerd 2 volle Horde Raid Groups tegen te houden totdat de rest van de Alliance ook terug was. De Hordes zijn SW niet in gekomen toen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat snap ik .. maar is niet logisch toch ;)
dan zou die gewoon of inderdaad een lijst met alle items moeten laten zien (misschien alle items >= huidige level oid).. of die hele knop niet laten zien als er geen items in zitten

nouja .. minor details zullen ze wel denken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Lief dagboek ;)

Gisteren voor het eerst echt mee geweest naar Kara. Eergisteren ook al even geholpen om wat DPS te vervangen, gisteren mee als OT. Wipefeest op Romulus & Julianne. Paar keer bijna gelukt (Romulus dood, Julianne op 2%) maar op het laatste moment wist Julianne er net nog een heal doorheen te krijgen. Elke keer. Irritaaaaaant ;) Dus, helaas nog geen Kara loot voor mij :)

Als het goed is vanavond weer, aangezien onze MT/RL voorlopig niet kan raiden, zover ik weet. Lullig voor hem, goed voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Pedr0 schreef op maandag 05 november 2007 @ 09:56:
Goedemorgen allemaal,

Na 2 weken (3 dagen played time) spelen ben ik nu lvl 34 en heb nog steeds veel plezier in het spel 8)
http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Auchindoun&n=Nightfly

De week voor het eerst een paar keer SM instance gedaan...gisteren helaas "Illusionary Rod" voor m'n neus weg gekaapt door een lvl 39 Mage :'(

Illusionary Rod
Binds when picked up
Two-HandStaff
94 - 142 DamageSpeed 3.40
(34.7 damage per second)
+15 Intellect
+10 Spirit
+7 Stamina
Requires Level 34

Maar kan iemand mij vertellen hoe ik nu aan wel lekkere Tinkets kan komen voor m'n char? Ik echt geen idee hoe ik eraan kom? Droppen die ook in Instances of moet ik echt gaan PVPen, BG's?

Bedankt alvast!
Ik zou nog maar een paar keer naar SM gaan voor die staff, een van de beste op dat level, ga je nog wel een tijdje mee rondlopen! ;)

Wat betreft trinkets, die zijn er nog maar weinig op dat level. Vanaf 35 zijn er een paar craftables. Verder begint het pas op 40, ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-05 12:44
Weet iemand hier waar ik kan zien wat de populatie is op realms? ik geloof dat het al eens gezegd is maar kan het niet vinden. Ik zit momenteel op Steam Wheedle eu en wordt het zo langzaam aan zat nooit healers te vinden door de lage populatie bij ons. Ben wel benieuwd in hoeverre we inderdaad een lager dan gemiddelde pop hebben en welke server evt het beste zou zijn naar toe te migreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

UTwizard schreef op maandag 05 november 2007 @ 10:00:
Ik was een van die 100+ die inderdaad bij die eerste Underhill Raid op Orgrimmar hoorde. Ik zal vanavond niet meegaan denk ik maar als je dat nog nooit hebt gedaan is het wel gigantisch leuk om met 3-4 volle raid groups Orgrimmar te bestormen.
Ik ga ook inderdaad wel mee, lijkt me gaaf. :) Vraag me alleen nog af of het leuker of juist minder leuk is, dat Horde het al weet. We zullen zien.
Anoniem: 171114 schreef op maandag 05 november 2007 @ 10:02:
dat snap ik .. maar is niet logisch toch ;)
dan zou die gewoon of inderdaad een lijst met alle items moeten laten zien (misschien alle items >= huidige level oid).. of die hele knop niet laten zien als er geen items in zitten
Sja, ik vind het dus juist niet logisch om een "Find Upgrade" te kunnen doen, als je nog geen item hebt. Daarnaast kijkt 'ie volgens mij ook naar het item wat je al hebt; zodat het alleen relevante items zijn. Schiet toch ook niet op dat je Healing tinkets te zien krijgt als Feral Druid? ;)
nouja .. minor details zullen ze wel denken
't Is ook nog Beta. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232381

Hey piepels,

even een paar vraagjes. Met name aan mages die Kara/Gruul doen op dit moment.
Na maanden geen WoW te hebben gespeeld ben ik nu weer aan het spelen met mijn UD Priest. (Krill, Eonar)

Nu speelde ik al een tijdje met een Lolsmite build om wat makkelijker te grinden & questen zonder meteen voor 'easy mode shadow' te gaan. Echter, Ik ben steeds meer gear gaan verzamelen en ik zit er ondertussen aan te denken om eens een Kara-guild te gaan joinen als Smite-dps. In een casual guild natuurlijk.

Ja nogal controversieel, ik weet het. Ik verheug me al op de reacties :-D
Maar ik ben redelijk serieus bezig met mijn gear, binnen een dag of twee heb ik de spellstrike hood en volgende stap is dan de spellstrike pants. (Ik heb al een girdle of ruination)
In totaal zit ok nu op +912 spelldamage en 23.5% crit met allen mijn spirit buff. Smites doen gemiddeld zo'n 1300+ damage en max crits liggen zo rond de 3k.
Ik heb berekend dat ik een raid met een pally en foodbuffs ongeveer 1800 damage per smite ga doen, met crits van over de 3,5k. Best wel leuke DPS lijkt me, als je de SoL procs meetelt en ik elke 2 seconden een smite kan casten (met gemiddeld een 'gratis smite' van SoL om de 8 smites).

Nou is mijn vraag. Hoeveel % +hit hebben mages meestal in een raid? Ik kom nu op max 8,5% +hit via gear en met een respec krijg ik er nog 8% +hit bij en kom ik dus op/over de +16% hit cap. Hoeveel hebben raid mages meestal? Altijd op/rond de +16% hit of zitten die in praktijk lager? (Met die +hit gear dropt mijn spelldamage wel naar +850, ach ja.)

Daarnaast baart mijn mana regen mij zorgen. Naast mijn manafiend (ongeveer 4k mana regen) ben ik aangewezen op pots en mp5. Doen mages moeite om mp5 in hun gear te krijgen voor lange fights? Of moet ik daar gewoon vertrouwen op een Blessing of Wisdom?

En als laatste vraag. Via talents krijg ik 20% threat reduction en als tijdelijke aggrodump heb ik Fade. Moet ik moeite doen om enchants/gear te krijgen die meer threat reduction geeft of is dit vergelijkbaar met de threat reduction die een mage heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
OkkE schreef op maandag 05 november 2007 @ 10:11:
[...]
Daarnaast kijkt 'ie volgens mij ook naar het item wat je al hebt; zodat het alleen relevante items zijn.
Niet helemaal mee eens.
Ik heb een warrior die nog steeds rondloop met ringen van het type "groen".
Als ik dan zoek naar vervanging van mijn ringen zie ik ringen waar ik van droom, maar als je dan lees dat ze droppen in BT vindt ik het niet echt dat het in mijn huidige range van mogelijkheden bevindt.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Opzich, als je het letterlijk neemt, klopt het nu gewoon. Wat je niet hebt, kan je niet upgraden ook... maar het lijkt me opzich wel zinvol als Blizz wel iets laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-05 14:51
Onze mages zijn officieel retarded ><

Sextant of unstable currents
40 spell critrating
chance on crit: 175 spelldmg gedurende 15 of 20 seconden

Is voor 25 dkp naar een paladin gegaan. De 1e die dropte is voor 150 naar onze destro lock gegaan. Dit was de 2e die dropte.

retards ><
Deep fire mages horen 164 hit te hebben om gehitcapped te zijn.

Daarnaast heb je het probleem dat je als holy dps niets toevoegd aan de raid behalve dps. Dat is de reden waarom shadowpriests zo populair zijn. Goede dmg en uber mana regeneration voor de hele party. Mages doen zonder een shadowpriest ook niet zoveel dmg hoor : )

[ Voor 45% gewijzigd door ImdaMned op 05-11-2007 10:32 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.