Hydra schreef op maandag 05 november 2007 @ 10:43:
Wel grappig trouwens, tijdens de vlucht naar Shatt (je wordt vanaf dat eiland door een grote draak naar Shattrath gevlogen) kreeg ik twee whispers. 1 van "Where do you get that quest" en een "Am I bugged or are you actually riding a huge dragon?". Erg komisch

Echt zo leuk als je dan eenmaal exalted bent, de eerste keer is natuurlijk het mooist, maar toen ik op mijn alt exalted was had ik weer zo'n zaligmakende glimlach op mijn smoel.
Ja, bij ons (Agamaggan) kleine 2 weken geleden, ik was er niet direct bij (helaas, ondanks dat ik ally ben had ik dit graag willen zien) maar zag bij binnenkomst in SW-Keep Bolvar op de grond liggen. Ruwe schatting, iets van tegen de 150 horde, merendeel lvl 70. Daarna gingen ze naar IF, ook daar kregen ze boel plat, Darnassus is ze niet gelukt maar ik geloof dat er toen al een flink aantal horde afgehaakt was.
Anoniem: 85443 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 08:46:
[...]
. Ik liep rond in UC en kreeg opeens een trade venster + een bevel. 28 gold ! zei hij.
Hij zette een neck in trade die hij zelf gemaakt had en zei weer: 28G now plz
Ik zei dus: no !
> Plz 28g, plz i need
: What part of NO didnt you understand?
> Plz plz, i need money
: Toen deed ik all mijn gold in trade (2883 nu) en meteen klikte hij op trade, met daarachter aan de woorden: Plz i need. Toen ik daar niet op antwoordde (was drinken gaan halen), deed hij nog een ketting in de trade. 2 voor de prijs van 1, dat vond ik wel slim bedacht van em

: Ik zei dus weer: No !
>Plz, plz i need 4gold
: Ok, 4... copper
Die eikel drukte per ongeluk op trade nadat ik 4c erin had gezet. Nu heb ik hem ook nog eens afgezet ;')
Boos dat hij was

toon volledige bericht
Schitterend! DAT... zal ze leren.
Ik loop dat soort gasten ook wel eens te narren (mits ik tijd heb), laat ik ze vanuit SW naar IF komen, of andersom, of zeg ik dat er zo aankom om hun gold te geven, of dat ik net op de gryph zit naar welke godverlaten plek dan ook en of ze daarheen willen komen.
Yes!
Die adamantite sharpening stone (Use: Increase sharp weapon damage by 12 and add 14 critical hit rating) is best wel een dure, ok, mijn main haalt het 'gratis' binnen tijdens de dailies op Netherwing, maar toch, ik zou ook goed gold kunnen verdienen aan de adamantite ores door op AH te knallen. En zat soms te dubben zal ik 'em nu wel of niet gebruiken op de alt fury warrior als ik een heroicje ging doen... nu vind ik het wel de moeite waard, temeer omdat het persists through death is.
Lief dagboek;
eergister op mijn druidje Desolace in, lvl 34, de undead ravagers doodmaken (Down the Scarlet Path), zzhaaaaaaam, lvl ?? orc warrior genaamd Knoll (what's in a name) op mijn dak, ik rennen voor mijn vaderland en ontkwam, even gewacht en na een tijdje weer terug, hmmz, maar een beetje verder int gebied gaan dacht ik nog, tevergeefs, weer hij op mijn dak, sja, tijdens het wegrennen in travelform iets teveel mobs op mijn dak, dus dood. Even later ress, ja hoor, weer die meneer, hmmzz, ok, ik zit op een pvp-server, mij hoor je niet klagen maar nu begon het mij lichtelijk te vervelen, maar even de lvl 70 fury warrior in Zuid Desolace planten, hé kijk eens aan wie er daar rondhobbelt, een lvl 49 orc warrior genaamd Knoll! En hij doet salute naar me, ach wat lief

, helaas, nu was Knoll aan de beurt, na zijn zoveelste dood begon het te vervelen, heb 'em nog 1 keer laten ress'en en ging met hem dansen, spit was zijn antwoord, ach ja, het zal wel. Na het reloggen geen knoll meer gezien (ook geen paarden) en rustig verder gegaan. Ik snap maar niet hoe mensen lol kunnen hebben in het constante killen van hele lage levels, keertje ok, maar constant? Begrijp me niet verkeerd, ook Alliance maakt zich hier net zo schuldig aan, ik zie wel eens level 70 horde danwel lvl 70 alliance, de weg van STV constant af lopen, van zuid naar noord, en weer terug om maar lage levels te pakken, ik denk dan 'wat een kindje'. Lieve Mona, ligt dit nu aan mijn leeftijd?