http://www.mmo-champion.com/index.php?page=229Anoniem: 171114 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 12:15:
All old world dungeons have had their loot revisited. Players will now find that all loot dropped inside instances will be of Superior quality.!
Dit vind ik ook jammer. Het wordt nu wel erg makkelijk allemaal. 'Verplicht' een groep quest doen heeft altijd wel wat, al dat solo questen in een MMOAnoniem: 171114 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 12:15:
Elite mobs outside of pre-Burning Crusade dungeons have been changed to non-elite. (jammer .elites die respawnen waren goede xp / item gevers )
Anoniem: 232504
heey crash hoest nou?chromeeh schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:58:
[...]
Female Dwarf = no go
Female gnome = liev
Maar over het dwarf verhaal, idd een dwarf female is meestal wel de pispaal en zie je ze daarom ook niet veel lopen..ik ben zelf ook een dwarf als main en ik vind dwarfs echt by far de leukste race van de alli..echt male dwarfs FTW!
heb zelf een female NE rogue wat ik op zich ook een erg mooie race vind maar echt alleen als female(ok ik geef toe mijn hunter is NE male maar dat stamt nog uit mijn wow-noob tijd
Hoe langer ik naar male NE's kijk hoe lomper ik ze vind worden...bah
Was Zhevra Leather geen drop? Volgens mij kan je dat helemaal niet skinnen.Anoniem: 171114 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 12:15:
Stylin' Hats no longer require Zhevra leather. (jammer voor de new player low level skinners . was een mooie manier om goud te krijgen)
Mag aannemen van wel. Zelfde met items met +healing waar die 33% ook dmg van wordt. Die krijgen in principe een andere bonus.
Anoniem: 171114
ohja klopt - tijd niet meer in barrens gelopenDizzyWeb schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 12:32:
[...]
Was Zhevra Leather geen drop? Volgens mij kan je dat helemaal niet skinnen.
Anoniem: 203171
Hmm, geen " loot the fucking dog" meer in MCAnoniem: 171114 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 12:15:
Corpses that belong to someone in your party, but that you cannot loot will say in the corpse mouseover who has loot rights on that corpse. This will help skinners who want to know who to talk to in order to skin their corpse, as well as master looters when special loot drops on a normal monster. *Everyone will then see that there is a monster that the master looter has loot rights on.
Je gear is redelijk voor het level, je gaat vooral voor agility en dat is niet verkeerd lijkt me. Maar the armory geeft aan dat je als mainhand een dagger hebt die 17 intellect en +21 spelldmg and healing. Dit lijkt me niet echt een hunter weapon. Ga dus meer voor iets als je offhand, met agility/attack power/stamina.NvM schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:16:
[...]
Als hunter vind ik het ook jammer dat er zoveel hunters zijn en vooral veel die niet weten hoe ze deze class moeten spelen. Als je de class doorhebt zijn hunters echt kickass en mag menig Horde pvpertje oppassen voor mij
Ik heb een aantal keer gehad dat mensen mij weigerden omdat ik een hunter was of alleen meemocht als ik mijn pet dissmiss. Het zegt meer over de mensen die mij weigeren dan over dat ik als hunter niet goed zou zijn. Je hebt toch ook wel genoeg noobs bij andere classes? En je pet dissmissen als je BM hebt is hetzelfde als een warrior cloth laten dragen, je bent een sterk punt van je build/class kwijt.
Ik heb het een keer eerder gepost, maar ik ben erg nieuwsgierig wat jullie van mijn gear vinden. Wat kan ik verbeteren? Momenteel richt ik mij op pvp omdat ik de epic lvl 60 pvp set graag wil hebben. FYI ik blijf dus voorlopig op lvl 59, dus ga geen lvl 70 gear aanraden
http://eu.wowarmory.com/c...+Dragonflight&n=Lethorian
Verder ben ik zelf een PVE Survival hunter, dus over je talents kan ik niet heel veel zeggen. Maar 'the beast within', de laatste talent in de BM tree, lijkt me toch echt wel noodzakelijk.
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Anoniem: 94605
Nee hoor het wordt nu "Hey %t loot the fucking dog".Anoniem: 203171 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 12:54:
[...]Hmm, geen " loot the fucking dog" meer in MC
scheelt toch ietsAnoniem: 94605 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:01:
[...]
Nee hoor het wordt nu "Hey %t loot the fucking dog".
ik snap de sarcasme en het zou mooi zijn als nu de skinners gaan whispen ..
maar ..toch .. het scheelt behoorlijk voor de skinners ^^ en de snelheid van het looten als groep
"oh bedoelde je dat ik daar moet looten . ik wist niet wie je bedoelde" nadat je 5 keer hebt gevraagd of iedereen alle loot wil pakken .. enzenz . */frustratie* .. lol
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 171114 op 06-11-2007 13:06 ]
Anoniem: 213406
Patch 2.3
All players now have a tracking bubble on their minimap. From that menu you can select a specific type of vendor or npc to look for or you can select a specific tracking type if your character has tracking. Yes this means that hunters can take all of those tracking buttons off of their action bars.
Hehe, dat werd tijd =) Ik weet dat je er mods voor hebt maar dit hadden ze ook wel eerder mogen bedenken
All players now have a tracking bubble on their minimap. From that menu you can select a specific type of vendor or npc to look for or you can select a specific tracking type if your character has tracking. Yes this means that hunters can take all of those tracking buttons off of their action bars.
Hehe, dat werd tijd =) Ik weet dat je er mods voor hebt maar dit hadden ze ook wel eerder mogen bedenken
heb zelf nu een female dwarf rogue, is denk de minst gespeelde combinatieSouLmaN schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:56:
[...]
Ja hoor er zijn geen bezwaren tegen dwarfs, alleen female dwarfs worden nog weleens uitgelachenZolang je geen Nightelf Hunter of Gnome start is alles prima!
ik vind 't opzich wel grappig uitzien, iig leuker dan een NE rogue waar er nog 1000 andere van zijn
QQ @ raiseGuild bank prices changes
I don't know how old is this change, but the price for guild banks slot has been changed. The price of first slots has been increased to prevent alt guilds banks, and the price of the last slots has been decreased. It now costs 9 350 gold to buy all slots instead of 16 111 gold.
1st slot - 100 Gold
2nd slot - 250 Gold
3rd slot - 500 Gold
4th slot - 1000 Gold
5th slot - 2500 Gold
6th slot - 5000 Gold
[ Voor 3% gewijzigd door Exitium op 06-11-2007 13:18 ]
Bedankt dat voor je kritiekevleerdam schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:00:
[...]
Je gear is redelijk voor het level, je gaat vooral voor agility en dat is niet verkeerd lijkt me. Maar the armory geeft aan dat je als mainhand een dagger hebt die 17 intellect en +21 spelldmg and healing. Dit lijkt me niet echt een hunter weapon. Ga dus meer voor iets als je offhand, met agility/attack power/stamina.
Verder ben ik zelf een PVE Survival hunter, dus over je talents kan ik niet heel veel zeggen. Maar 'the beast within', de laatste talent in de BM tree, lijkt me toch echt wel noodzakelijk.
Ter verduidelijking, ik doe er alles aan om niet in melee te komen. De dagger is dan ook puur voor de extra intellect en niet voor de damage die ik melee kan doen.
Je zegt trouwens dat mijn gear redelijk is voor mijn lvl, wat is betere gear en waar kan ik het halen? De upgrade functie van the armory is outdated en veel quests kan ik nog niet krijgen of sommige gear zit niet meer in het spel.
[ Voor 9% gewijzigd door NvM op 06-11-2007 13:25 ]
100g for 98? slots is nog altijd goedkoper dan 50g oid om een nieuwe 20 slotter in the bank te mogen plaatsten
Anoniem: 213406
He vraagje he, ik hoorde dat karazan en hogere bosses Badges of Justice zouden gaan droppen.
Maar ik kan er niks over terug lezen in de Patch notes. Iemand wat meer info hierover ?
Maar ik kan er niks over terug lezen in de Patch notes. Iemand wat meer info hierover ?
Anoniem: 142494
Werkt leuk met lifebloom, je dispelled maar raak.UTwizard schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:46:
[...]
Als je een Shaman of Priest bij je hebt, Purge en Dispel. Druids HoTs zijn namelijk Beneficial Magic Effects en worden dus net zo leuk gedispelled
Ik weet niet welke bosses allemaal, maar dit zie ik sowieso in de notes staan:Anoniem: 213406 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:26:
He vraagje he, ik hoorde dat karazan en hogere bosses Badges of Justice zouden gaan droppen.
Karazhan
• Karazhan Chess Event: The Dust Covered Chest can now only be looted by players who are nearby when the event is completed successfully. In addition, the chest now contains 2 Badges of Justice for each player present.
Blue:
http://forums.worldofwarc...stId=27199778110&sid=1#13
"...along with the addition of badges to Karazhan and Zul'Aman"
[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 142494 op 06-11-2007 13:30 ]
Dit deden we Pre-TBC al.UTwizard schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:46:
[...]
Als je een Shaman of Priest bij je hebt, Purge en Dispel. Druids HoTs zijn namelijk Beneficial Magic Effects en worden dus net zo leuk gedispelled, zo zag ik m'n vriendin laatst in WSG een level 70 Shaman (Flag Carrier) uit z'n Ghost Wolf dispellen. En toen was het snel gedaan met de Shaman tegen een Full Epic'ed ShadowPriest.
Daarom is druid beter, druide kan niet gedispeld worden.
[ Voor 8% gewijzigd door sabriel op 06-11-2007 13:36 ]
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Was een tijdje terug ergens een blue post over. Meeste bosses droppen 2 badges, bosses als Attumen waarschijnlijk één en de eindbosses drie.Anoniem: 213406 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:26:
blijft uber cheap tis een guildbank, ik ga zelf denk ik in ieder geval 3 slots kopen meteen
precies en dan de kosten nog voor de 20 slotter niet meegeteldDennism schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:24:
[...]
100g for 98? slots is nog altijd goedkoper dan 50g oid om een nieuwe 20 slotter in the bank te mogen plaatsten
[ Voor 40% gewijzigd door Bokkie op 06-11-2007 13:52 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Anoniem: 197066
tis natuurlijk wel een ideale money sink..
edit: het mag dan makkelijk op te brengen voor de guild, maar het is wel geld wat weer verdwijnt uit de economie.
edit: het mag dan makkelijk op te brengen voor de guild, maar het is wel geld wat weer verdwijnt uit de economie.
[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 197066 op 06-11-2007 14:20 ]
gaat om een guildbankAnoniem: 197066 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:01:
tis natuurlijk wel een ideale money sink..
Een beetje guild heeft gold zat om in ieder geval de eerste 3 a 4 slots zonder veel pijn te kunnen kopen
Zelfs voor persoonlijk gebruik is het imho erg cheap voor die eerste 3 a 4 slots
Kan iemand me uitleggen hoe zo'n guildbank nu werkt? Is het een add-on, of kan je alleen bij deze functionaliteit als je een guild master/ officer bent? (waardoor het logisch is dat ik het nog niet ken).
Officiele guildbank word in 2.3 geintroduceerd.
Hoe het nu werkt? Zoals je zelf maar wil, er is geen officiele functionaliteit voor. Meestal is er eens peciale guildbank character, die beheert de guildbank. Hoe je er mee omgaat, moet je als guild zelf weten. Je kan er een addon voor gebruiken, zoals DuckieBank.
Hoe het nu werkt? Zoals je zelf maar wil, er is geen officiele functionaliteit voor. Meestal is er eens peciale guildbank character, die beheert de guildbank. Hoe je er mee omgaat, moet je als guild zelf weten. Je kan er een addon voor gebruiken, zoals DuckieBank.
Voor diegenen die niet echt uptodate zijn wat betreft de 2.3 changes, bekijk het WoR forum en deze thread in the bijzonder:
WoR 2.3 PTR encyclopedia
Daar staat ook een link naar de (nieuwe) guild bank walkthrough.
WoR 2.3 PTR encyclopedia
Ik kijk erg uit naar 2.3! Een aantal grote veranderingen, maar ook leuke kleine dingetjes die het geheel allemaal wat logischer maken. Er is nu straks eindelijk een epic pvp set op lvl 70 te krijgen via de BG's wat ik ook toejuich.
De toename van de experience van quests tussen de lvl 20-60 vind ik ook goed, en ook dat je minder xp nodig hebt om een volgend level te bereiken. Het enige wat ik betreur is de afname van vele elite mobs buiten dungeons en instances.
Betekent dit ook dat de Devilsaur uit Un'goro geen elite meer is? Ik vond het altijd leuk dat je aan het questen was in dat soort gebieden en dan opeens een elite op je dak had
De toename van de experience van quests tussen de lvl 20-60 vind ik ook goed, en ook dat je minder xp nodig hebt om een volgend level te bereiken. Het enige wat ik betreur is de afname van vele elite mobs buiten dungeons en instances.
Betekent dit ook dat de Devilsaur uit Un'goro geen elite meer is? Ik vond het altijd leuk dat je aan het questen was in dat soort gebieden en dan opeens een elite op je dak had
Ik zie het toch wel als een mooie toevoeging, zeker nu ik ook dat topic/guide heb bekeken. Wij hebben nu ook een soort van Guildbank, maar die wordt gewoon bijna niet gebruit; omdat het veel te veel gedoe is. En niemand weet precies hoe het zit. Met zo'n Guildbank met rechten etc, wordt dat alles stukken makkelijker.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
nice read!QuarK schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:59:
Voor diegenen die niet echt uptodate zijn wat betreft de 2.3 changes, bekijk het WoR forum en deze thread in the bijzonder:
WoR 2.3 PTR encyclopedia
dat maakt het fenomeen guildbank een stuk duidelijker
Inderdaad. En ik weet nog dat ik het altijd leuk vond om zulke elites te solo'en, of iedergeval: een poging te doen, om te zien of het zou lukken. Was toch een beetje kijk-mijn-epeen verhaal als het je lukte.NvM schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:18:
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
hoe ik denk dat de 2.3 patch officiele guild bank gaat werken (afgeleid van commando's die je kan gebruiken voor bv het maken van addons) ..{iemand op ptr verbeter me als ik het fout heb}
ik verwacht dat de toekomstige guild bank een tabblad op de gewone bank gaat worden
guild leader kan een guild bank kopen en uitbreiden en daaraan dingen koppelen zoals welke ranks eruit kunnen halen en of het betaald is enz
daarnaast heb je nu addons zoals duckiebank
met duckiebank is het zo dat je guild leader een rank maakt voor bankers
de bankers hebben duckiebank geinstalleerd en deze leest je bags en bank (je kan instellen welke wel en niet) als je ze een keer opent (wat je natuurlijk vaak ziet is dat een paar mensen een alt maken en alle ruimte kunnen benutten van bank/bags)
vervolgens verdeelt duckiebank dan de info via een appart kanaal (hoef je niets voor te doen) naar de andere guild members die ook duckiebank hebben . als je dan de guildbank opent kun je een verzoek sturen om een item te krijgen (en dat verzoek gaat via hetzelfde speciale chatkanaal voor jouw guild wat duckiebank automatisch gebruik) .. vervolgens krijgt de banker een request binnen en deze banker zal dus af en toe in de request lijst moeten kijken. en hij kan dan besluiten een request wel of niet te honoreren en zal vervolgens wel zelf naar de mailbox moeten lopen om het te sturen.. verder kan de guild leader natuurlijk zeggen of je wel of niet met geld werkt en zal de banker dat moeten incasseren door dingen c.o.d. te sturen ..
ik verwacht dat de toekomstige guild bank een tabblad op de gewone bank gaat worden
guild leader kan een guild bank kopen en uitbreiden en daaraan dingen koppelen zoals welke ranks eruit kunnen halen en of het betaald is enz
daarnaast heb je nu addons zoals duckiebank
met duckiebank is het zo dat je guild leader een rank maakt voor bankers
de bankers hebben duckiebank geinstalleerd en deze leest je bags en bank (je kan instellen welke wel en niet) als je ze een keer opent (wat je natuurlijk vaak ziet is dat een paar mensen een alt maken en alle ruimte kunnen benutten van bank/bags)
vervolgens verdeelt duckiebank dan de info via een appart kanaal (hoef je niets voor te doen) naar de andere guild members die ook duckiebank hebben . als je dan de guildbank opent kun je een verzoek sturen om een item te krijgen (en dat verzoek gaat via hetzelfde speciale chatkanaal voor jouw guild wat duckiebank automatisch gebruik) .. vervolgens krijgt de banker een request binnen en deze banker zal dus af en toe in de request lijst moeten kijken. en hij kan dan besluiten een request wel of niet te honoreren en zal vervolgens wel zelf naar de mailbox moeten lopen om het te sturen.. verder kan de guild leader natuurlijk zeggen of je wel of niet met geld werkt en zal de banker dat moeten incasseren door dingen c.o.d. te sturen ..
Deze vraag wordt al weken gesteld hier op GoT. Als je worldofraids.com regelmatig checkt had je in de blue van vandaag kunnen lezen dat hij deze week nog niet toegepast wordt op de servers.HanH schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:22:
[...]
nice read!
dat maakt het fenomeen guildbank een stuk duidelijker. Zou 2.3 nu morgen al worden uitgerold of later pas?
Ook kan de vraag wel telkens gesteld worden wanneer 2.3 uitgebracht wordt, maar dit weet niemand. En als het wel bekend is, is het ook wel op te zoeken ergens. Iets wat anders zo sterk wordt aangeraden hier op GoT.
Helaas, klopt niet helemaal. Zie de guide in de link die hierboven al gegeven isAnoniem: 171114 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:30:
hoe ik denk dat de 2.3 patch officiele guild bank gaat werken (afgeleid van commando's die je kan gebruiken voor bv het maken van addons) ..{iemand op ptr verbeter me als ik het fout heb}
jammer .. was ondertussen dat aan het typen toen de link gegeven werd 
edit .. ik zat dicht in de buurt .. het is een eigen window - maar wel via de bank gebouwtjes
edit .. ik zat dicht in de buurt .. het is een eigen window - maar wel via de bank gebouwtjes
[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 171114 op 06-11-2007 15:42 ]
Die changes aan Dustwallow Marsh zijn op zich niet heel boeiend, behalve dat de quest omtrendt The Shady Rest Inn eindelijk opgelost kan worden. En die quest vond ik toch wel een hele leuke om te doen. Geen hints etc etc maar dat je dat schild, de voetafdruk en de badge kon aanklikken etc. Vond ik toen echt jammer dat die quest geen einde had.QuarK schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:59:
WoR 2.3 PTR encyclopedia
Anoniem: 232381
Oh wat was dat altijd irritant in MC.Anoniem: 203171 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 12:54:
[...]
Hmm, geen " loot the fucking dog" meer in MC
Maar 2.3 patch klinkt inderdaad erg mooi. :-)
Gief 30% Meditation!

Anoniem: 236827
Toch wel een aardige buff voor priestsAnoniem: 232381 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:00:
[...]
Oh wat was dat altijd irritant in MC.
Maar 2.3 patch klinkt inderdaad erg mooi. :-)
Gief 30% Meditation!
Anoniem: 234465
Sinds kort is een maat van mij zijn BE paladin 70 gedingt, hij heeft aardig goede tank gear verzameld ondertussen en is op 70 tankadin gespecced.
Holy crap wat is dat goed zeg, ik mag nu met mijn orc warrior mee als dpser
Hij kan dus gewoon op alle targets vol agro houden, hij geeft mij dan gewoon blessing of salvation en ik kan helemaal volluit gaan whirlwinden, sweeping striken, cleaven wat ik maar wil
Mijn spec is (geloof ik) 31/30/0 en ik speel met een 2h axe.
Warriors kunnen echt damage doen in instances.
Holy crap wat is dat goed zeg, ik mag nu met mijn orc warrior mee als dpser
Hij kan dus gewoon op alle targets vol agro houden, hij geeft mij dan gewoon blessing of salvation en ik kan helemaal volluit gaan whirlwinden, sweeping striken, cleaven wat ik maar wil
Mijn spec is (geloof ik) 31/30/0 en ik speel met een 2h axe.
Warriors kunnen echt damage doen in instances.
ach ja, gewoon getypt in de heat of the moment, ik had namelijk ook al gezien dat Blizzard background downloader weer aan de slag was... excuus als het je stoorde.NvM schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:31:
[...]
Deze vraag wordt al weken gesteld hier op GoT. Als je worldofraids.com regelmatig checkt had je in de blue van vandaag kunnen lezen dat hij deze week nog niet toegepast wordt op de servers.
Ook kan de vraag wel telkens gesteld worden wanneer 2.3 uitgebracht wordt, maar dit weet niemand. En als het wel bekend is, is het ook wel op te zoeken ergens. Iets wat anders zo sterk wordt aangeraden hier op GoT.
Ik vind ook de 'low level' instance loot upgrade wel lekker, aangezien mijn hoogste char nu op 40 zit (eindelijk een mount dus
Anoniem: 215903
Ik vind het ook leuk, aangzien ik een lvl 375 enchanter hebHanH schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:24:
[...]
ach ja, gewoon getypt in de heat of the moment, ik had namelijk ook al gezien dat Blizzard background downloader weer aan de slag was... excuus als het je stoorde.
Ik vind ook de 'low level' instance loot upgrade wel lekker, aangezien mijn hoogste char nu op 40 zit (eindelijk een mount dus![]()
)
ik vind het ook leuk,.... om al me addons opnieuw up te daten
nou ok dan .
.. zonder gekheid .. laat maar komen
*geduldig verder wacht*
nou ok dan .
*geduldig verder wacht*
Ik ben nu level 36, maar word echt veel gevraagd om te tanken in b SM of RFK enzo, dat is wel leuk.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Kan je es een screenshot naar je build linken? Ik ben namelijk op zoek naar een goede pvp build aangezien ik dat gister ontdekt heb. (pvpenJerry schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 12:03:
[...]
Dat is idd een leuke trinket, heb hem ook op mijn mage. Ik vergeet hem alleen bij elke kill te activeren, zodat ik mana terug krijg.
Gisteren trouwens ook nog even gerespecced naar 40/0/21. Maar damn, daarmee doe je echt ziekelijke damage. Leuk toen we nog even snel een durnholde run deden. Je bent alleen wel gelijk een mob magneet met al die aggro
. Even wat rustiger aan doen dus
.
Dit is trouwens mijn char: Reshnar Lvl 65 mage @ silvermoon
Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661
PvP = frost.Vuurvoske schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 17:19:
Kan je es een screenshot naar je build linken? Ik ben namelijk op zoek naar een goede pvp build aangezien ik dat gister ontdekt heb. (pvpen)
https://niels.nu
geinig .. tot nu toe vaak gehoord
pve = frost voor aoe , fire voor lots of damage
pvp = fire
maar met frst heb je inderdaad wat minder mana burning spul en iets meer controlle door de frost slow effect
ik zou ook frost gaan ..
(but what the heck do i know .. met me lvl 25 mage en pve realms
)
pvp = fire
maar met frst heb je inderdaad wat minder mana burning spul en iets meer controlle door de frost slow effect
ik zou ook frost gaan ..
(but what the heck do i know .. met me lvl 25 mage en pve realms
[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 171114 op 06-11-2007 17:47 ]
Als ik op nieuw zou moeten lvlen zou ik voor solo play zeker frost gaan. Minder mana gebruik en dus ook langer spelen voordat je moet drinken. Drinken is een groot onderdeel van het mage zijn. Als fire mage kan je heel veel mobs neernuken maar wel tegen de kosten van bergen mana.Anoniem: 171114 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 17:45:
geinig .. tot nu toe vaak gehoord
pvp = fire
ik zou ook frost gaan ..
(but what the heck do i know .. met me lvl 25 mage en pve realms)
Serieuze PVP -> Frost ivm Icecube en Water elemental
Honor grinding @ av -> Fire/Frost gelijk aan elkaar desnoods arcane voor de burst damage
Solo play -> Frost
Group play -> Fire
Grinding -> Frost
Epic equip -> Arcane
[ Voor 9% gewijzigd door barfieldmv op 06-11-2007 18:45 ]
Ik stoorde me er niet aan, maar laten we wel scherp blijvenHanH schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:24:
[...]
ach ja, gewoon getypt in de heat of the moment, ik had namelijk ook al gezien dat Blizzard background downloader weer aan de slag was... excuus als het je stoorde.
Ik vind ook de 'low level' instance loot upgrade wel lekker, aangezien mijn hoogste char nu op 40 zit (eindelijk een mount dus![]()
)
Jij hebt inderdaad wel mazzel als low level, alle loot in instances wordt een stuk beter én je levelt ook nog eens sneller!
Weer een SM klaar, Graveyard dit keer, ookw eer getankt.
Heb mn dinnetje ook aan het wowen gekregen, had haar WoW en TBC gekocht. heeft nu een lvl 21 belf rogue 
Kan ik mn paladin samen met haar lvlen, en ben ik niet meer eng als ik raid
Kan ik mn paladin samen met haar lvlen, en ben ik niet meer eng als ik raid
Warrior en paladin is ook goede combinatie
Even een vraagje tussendoor:
Hoe krijgt iemand het voor elkaar om onder mijn naam te chatten ingame? Een van mijn guildies schijft af en toe in de guild chat wat onder mijn naam voor de fun. Allemaal leuk en aardig, maar jullie begrijpen natuurlijk dat ik wil weten hoe dat zit
Hoe krijgt iemand het voor elkaar om onder mijn naam te chatten ingame? Een van mijn guildies schijft af en toe in de guild chat wat onder mijn naam voor de fun. Allemaal leuk en aardig, maar jullie begrijpen natuurlijk dat ik wil weten hoe dat zit
Steam/XBL: Vokheid | FX8350 / MSI GTX 970 4GB / 8GB DDR3
een alt hebben met een naam die bijna identiek is?
Ieke ipv leke ofzo
Ieke ipv leke ofzo
blup
probeer es een stapel spaties na elkaarF0kke schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 22:54:
Even een vraagje tussendoor:
Nah, gewoon zoiets doen:
lol <heel veel spaties> [Guild] [jouw_naam]: ik ben een retard
Werkt niet op mensen die custom chat mods gebruiken
Anoniem: 142494
Hoe kan dat nou werken, iedereen stelt toch zelf de grootte van z'n chatvenster in?cls schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 23:42:
Nah, gewoon zoiets doen:
Mocht hij zijn chatvenster niet anders hebben ingesteld, en volgens mij zijn er nog ee hoop die dat niet anders installen, dan kan het met spaties prima werken.
Of inderdaad zoals eendje zegt; de letters i en L lijken op elkaar, of bijvoorbeeld een o en ó. Dat valt soms ook helemaal niet op.
Of inderdaad zoals eendje zegt; de letters i en L lijken op elkaar, of bijvoorbeeld een o en ó. Dat valt soms ook helemaal niet op.
Zit net is te kijken in de startpost en er staat verouderde info:
Prijzen
Het basis spel (WoW) kost op dit moment ongeveer € 20,-.
De uitbreiding (TBC) kost € 35,-.
Dit is nu natuurlijk
WoW Basis: € 15,00
TBC: € 20,00
Battlechest (Basis + TBC): € 29,95 (bij bart smit webshop
)
Voor de nieuwe topic kan het aangepast worden lijkt me
Prijzen
Het basis spel (WoW) kost op dit moment ongeveer € 20,-.
De uitbreiding (TBC) kost € 35,-.
Dit is nu natuurlijk
WoW Basis: € 15,00
TBC: € 20,00
Battlechest (Basis + TBC): € 29,95 (bij bart smit webshop
Voor de nieuwe topic kan het aangepast worden lijkt me
Je moet net zolang op spatie drukken totdat je text window 3 keer verspringt (of was het 2 keer?) Alles wat je daarna invult komt automatisch op een nieuwe lege regel.cls schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 23:42:
Nah, gewoon zoiets doen:
Anoniem: 211378
Nou gisteren weer mijn fun gehad.
Kwam rond een uur of acht eens online en we hadden geen raids geplanned omdat er toch niet zoveel meer leefde. Waren echter wel 35 man online dus toch maar eens gekeken of doomwalker nog in leven was. Wij daarheen buffen en baasje killen. Wat is die makkelijk zeg
,
Omdat we nog niet genoeg hadden gehad vervolgens nog maar ff gechecked of kazzak nog in leven was. Na een ninjapull en 1 wipe omdat er mensen de bom waren etc in de raid en niet wegliepen werd deze ook neergehaald. Wel een burst fight dat zeg. Duurde in totaal geloof ik een minuut. Gaat echt helemaal nergens over.
Wat ik me nou afvroeg, vinden andere guilds deze bazen niet interessant? Ik stond er verbaasd van dat ze nog in leven waren een dag voor reset. De loot is toch aardig goed en zonde om zulke easy bosses te laten staan.
Kwam rond een uur of acht eens online en we hadden geen raids geplanned omdat er toch niet zoveel meer leefde. Waren echter wel 35 man online dus toch maar eens gekeken of doomwalker nog in leven was. Wij daarheen buffen en baasje killen. Wat is die makkelijk zeg
Omdat we nog niet genoeg hadden gehad vervolgens nog maar ff gechecked of kazzak nog in leven was. Na een ninjapull en 1 wipe omdat er mensen de bom waren etc in de raid en niet wegliepen werd deze ook neergehaald. Wel een burst fight dat zeg. Duurde in totaal geloof ik een minuut. Gaat echt helemaal nergens over.
Wat ik me nou afvroeg, vinden andere guilds deze bazen niet interessant? Ik stond er verbaasd van dat ze nog in leven waren een dag voor reset. De loot is toch aardig goed en zonde om zulke easy bosses te laten staan.
Kazzak is craploot, Doomwalker heeft wel wat leuk spul (socketable items, w00t)Anoniem: 211378 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 09:30:
Kwam rond een uur of acht eens online en we hadden geen raids geplanned omdat er toch niet zoveel meer leefde. Waren echter wel 35 man online dus toch maar eens gekeken of doomwalker nog in leven was. Wij daarheen buffen en baasje killen. Wat is die makkelijk zeg,
Maar dat zijn outdoor bosses, en da's eng : /
Als ik het goed heb heeft Kazzak ook een 2 minuten Enrage Timer dus ja, een burst fight moet het wel zijn wil je hem vermoorden
Heb je je herbje nog gekregen? En ga eens werken! ^^Anoniem: 211378 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 09:30:
Kwam rond een uur of acht eens online en we hadden geen raids geplanned omdat er toch niet zoveel meer leefde. Waren echter wel 35 man online dus toch maar eens gekeken of doomwalker nog in leven was. Wij daarheen buffen en baasje killen. Wat is die makkelijk zeg,
Nog geen minuut. Bom is ook geen probleem zolang je zorgt dat al je mana users niet onder de helft van hun totale mana komen.UTwizard schreef op woensdag 07 november 2007 @ 09:40:
Als ik het goed heb heeft Kazzak ook een 2 minuten Enrage Timer dus ja, een burst fight moet het wel zijn wil je hem vermoorden
Maja voor sommige mensen is de kazzak loot toch een upgrade. De leather healing boots voor een druid vind ik zeker niet slecht. Er zit dan wel geen stamina op maar wel 2 sockets. Het ligt er maar net aan wat je in wilt leveren.
Als je snel bent kan je kazzak in een kwartiertje doen, snel clearen buffen, baasje mollen en klaar
Doomwalker moet je niet wipen dan zit je met die stomme debuff. De hordes op onze server gedragen zich meestal wel en gaan niet mensen killen etc tijdens boss attempts. Althans niet tijdens outdoor bosses.
Moet wel altijd yellen dat mensen niet met hordes mogen spelen voordat we beginnen
Kazzak enraged na 45 seconden maar daar kan je evt doorheen healen. Die baas gaat neer als een priest met 3 dps warriors op hem
, ziet eruit alsof ie 0 armor heeft. Moet alleen niemand in de raid doodgaan dan is het ineens een huge heal
Als je snel bent kan je kazzak in een kwartiertje doen, snel clearen buffen, baasje mollen en klaar
Doomwalker moet je niet wipen dan zit je met die stomme debuff. De hordes op onze server gedragen zich meestal wel en gaan niet mensen killen etc tijdens boss attempts. Althans niet tijdens outdoor bosses.
Moet wel altijd yellen dat mensen niet met hordes mogen spelen voordat we beginnen
Kazzak enraged na 45 seconden maar daar kan je evt doorheen healen. Die baas gaat neer als een priest met 3 dps warriors op hem
Sweet diary,
Gisteren met een guildgroep weer Kara in gegaan, waar we normaal vrij gemakkelijk naar Prince stomen (t/m Curator was al down) en dan hem, afhankelijk van Infernals, ook easy downen. Maar gisteren leek het wel een PuG. 6 Wipes op trash, en uiteindelijk maar tijd voor 4 tries op Prince, waarvan de beste 17% was, toen gingen er 2 healing priests dood door de axes.
Focus was er niet, en ik stond met mn alt mage (met 700+dmg unbuffed) bovenaan in damage, terwijl ik Frost ben. 3600 Crits zijn dan wel leuk, maar toch...
Vanavond maar weer verder grinden naar Spellstrike Hood en Frozen Shadoweave en ik denk dat ik Kara met mn mage maar naast me laat liggen. Als ik die Tailoring stukken heb, ben ik volledig epic in gear behalve mn wapens en trinkets.
Kara wordt nu dan het doel voor mn priest, aangezien de "goede" groep (die Kara clear had toen wij net Chess hadden gedaan) nog wel een shadowpriest kan gebruiken.
Gisteren met een guildgroep weer Kara in gegaan, waar we normaal vrij gemakkelijk naar Prince stomen (t/m Curator was al down) en dan hem, afhankelijk van Infernals, ook easy downen. Maar gisteren leek het wel een PuG. 6 Wipes op trash, en uiteindelijk maar tijd voor 4 tries op Prince, waarvan de beste 17% was, toen gingen er 2 healing priests dood door de axes.
Focus was er niet, en ik stond met mn alt mage (met 700+dmg unbuffed) bovenaan in damage, terwijl ik Frost ben. 3600 Crits zijn dan wel leuk, maar toch...
Vanavond maar weer verder grinden naar Spellstrike Hood en Frozen Shadoweave en ik denk dat ik Kara met mn mage maar naast me laat liggen. Als ik die Tailoring stukken heb, ben ik volledig epic in gear behalve mn wapens en trinkets.
Kara wordt nu dan het doel voor mn priest, aangezien de "goede" groep (die Kara clear had toen wij net Chess hadden gedaan) nog wel een shadowpriest kan gebruiken.
Ja, een nightmare vine. Niet doorvertellen dat dat eigenlijk de reden was om Doomwalker te killenAnoniem: 215903 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 09:47:
[...]
Heb je je herbje nog gekregen? En ga eens werken! ^^
@salena
Ik zocht je gisteren nog bij de bog lords in Zangramarsh maar je zat blijkbaar in kara
[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 211378 op 07-11-2007 09:57 ]
is dat in usa en dat het nog 1 of 2 week duurt voordat het ook in eu is .. of gaat dat allemaal tegelijk over ?Anoniem: 192530 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 09:33:
Ah leuk, volgende week al patchdag![]()
http://forums.worldofwarc...?topicId=2766101883&sid=1
Ik zal weleens komen cheerleaden, met m'n roze tabardAnoniem: 211378 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 09:51:
Maja voor sommige mensen is de kazzak loot toch een upgrade. De leather healing boots voor een druid vind ik zeker niet slecht. Er zit dan wel geen stamina op maar wel 2 sockets. Het ligt er maar net aan wat je in wilt leveren.
Moet wel altijd yellen dat mensen niet met hordes mogen spelen voordat we beginnen![]()
Kazzak enraged na 45 seconden maar daar kan je evt doorheen healen. Die baas gaat neer als een priest met 3 dps warriors op hem, ziet eruit alsof ie 0 armor heeft. Moet alleen niemand in de raid doodgaan dan is het ineens een huge heal
Misschien doen we hem vanavond rofl, ligt eraan of we tijd hebben. Er staat kara en evt gruul op de planning.Anoniem: 236827 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 09:56:
[...]
Ik zal weleens komen cheerleaden, met m'n roze tabard
Kan ik weer een full kara run doen voor 1 baas
Welke tijd ga je 'm eventueel doen? Ik ga vanavond geen instances of raids doen, dus uit die jurk en broek, tabard aan en /dance!
Ach ja al een paar keer gehad dat ik daar aan het farmen was en vervolgens gekilled wordt door alliance omdat ze Doomwalker willen killen. Beetje dom denk ik danAnoniem: 211378 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 09:51:
[..]
Moet wel altijd yellen dat mensen niet met hordes mogen spelen voordat we beginnen![]()
[..]

Patches worden overal ter wereld op hetzelfde moment uitgerold, US servers hebben volgens mij hun Patchday al op dinsdag en wij op woensdag maar wij zullen sowieso de dag na de US aan de beurt zijn.Anoniem: 171114 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 09:56:
[...]
is dat in usa en dat het nog 1 of 2 week duurt voordat het ook in eu is .. of gaat dat allemaal tegelijk over ?
Dinsdag US, woensdag EU.Anoniem: 171114 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 09:56:
[...]
is dat in usa en dat het nog 1 of 2 week duurt voordat het ook in eu is .. of gaat dat allemaal tegelijk over ?
dat betekend volgende week 2.3
[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 171114 op 07-11-2007 10:25 ]
Dan zou ik me ook niet in kunnen houdenBokkie schreef op woensdag 07 november 2007 @ 10:02:
[...]
Ach ja al een paar keer gehad dat ik daar aan het farmen was en vervolgens gekilled wordt door alliance omdat ze Doomwalker willen killen. Beetje dom denk ik dan
Bnet pindle#2913
Denk dat ze eerst kara willen, raid 1 gaat vanmiddag om 15.00 , voor de mensen die vroeg thuis zijnAnoniem: 236827 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 10:01:
Welke tijd ga je 'm eventueel doen? Ik ga vanavond geen instances of raids doen, dus uit die jurk en broek, tabard aan en /dance!
Maja , bij ons is het zo als iemand doomwalker of kazzak aanvalt dat iemand het altijd wel in de guild zegt. Je kan er niet omheen aangezien het in de hele area geyelled etc wordt. You cannot pass bla bla van doomwalker en kazzak iets van you cannot bla bla ....
Inderdaad en die paar gold voor 10% dura loss heb ik er dan wel voor over
Duurt best wel lang voordat mensen door hebben dat hun MT wat meer debuffs heeft dan normaal
Rofl. Een goedgetimede DC is ook niet handig... ik zou er niet op gokken dat ie z'n PvP trinket aan heeft en bosses hebben de neiging nogal hard te beuken als je van ze af rent met je rug naar ze toeBokkie schreef op woensdag 07 november 2007 @ 10:28:
[...]
Inderdaad en die paar gold voor 10% dura loss heb ik er dan wel voor over
Duurt best wel lang voordat mensen door hebben dat hun MT wat meer debuffs heeft dan normaal
Bnet pindle#2913
Ik zou kijken of ik daarna nog wat healers kan neernuken. Een priest in full healing gear is niet echt geschikt tegen een high damage shotsporn* schreef op woensdag 07 november 2007 @ 10:34:
[...]
Rofl. Een goedgetimede DC is ook niet handig... ik zou er niet op gokken dat ie z'n PvP trinket aan heeft en bosses hebben de neiging nogal hard te beuken als je van ze af rent met je rug naar ze toe
SoC spam ftw, niet iedereen is even goed in verspreiden.
Ja hoor, waarom niet? Enige probleem is dat je vrij dicht in de buurt moet komen en dat kazzak wschl op hem door blijft slaan (mind control reset geen aggro tables.)
Ik heb een WOS-post!
Mind control is dispellable - Cyclone inderdaad niet dus dat zou werken. Bij bazen als doomwalker zorgen we er wel voor dat er meerdere tanks zijn die ook respectievelijk op plaats 2, 3 etc op de treat staan.
Healers nuken is meer effectief. Maja imo een beetje lame om op die manier te ganken, ik geloof dat je daar zelfs tickets voor aan mag maken.
Healers nuken is meer effectief. Maja imo een beetje lame om op die manier te ganken, ik geloof dat je daar zelfs tickets voor aan mag maken.
Voor pvp op een pvp server? staat uitdrukkelijk dat dat niet onder grief play valt..Anoniem: 211378 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 10:47:
Mind control is dispellable - Cyclone inderdaad niet dus dat zou werken. Bij bazen als doomwalker zorgen we er wel voor dat er meerdere tanks zijn die ook respectievelijk op plaats 2, 3 etc op de treat staan.
Volgens mij heb ik eens wat gelezen over dat Blizz dat inderdaad niet toestaat en dat je na een report een warning krijgt, daarna een tempban ofzo. Maar 't ging er ook om dat een of ander ali guild die hem wilde doen hordes aan het killen was. En da's dan natuurlijk niet zo slim... 
Ach een feartje in het groepje healers is misschien al voldoende, icm SoC
Ach een feartje in het groepje healers is misschien al voldoende, icm SoC
Bnet pindle#2913
Ik zou het nooit doen hoor
treat people the way you want to be treated yourself.
Heeft hier iemand al ZA gezien op de PTR?
Heeft hier iemand al ZA gezien op de PTR?
Reap what you sow.Anoniem: 211378 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 10:47:
Zelfde met ring of blood, ik farm daar regelmatig op zowel mijn lock als rogue voor beads om rep met conortium wat hoger te krijgen, als ik dan te grazen wordt genomen door alliance die daar dat event willen doen, tsja beetje dom denk ik dan he.
Het is pas grieven als ik mezelf naked op Doomwalker/Kazzak gooi
zolang ik de MT/Healers aanval is het gewoon world PVP met een PVP solution.
True , maar wel verstoor je dan de Progress , gistere gingen we voor de lol die Draak Emeris in Duskwood doen met ze 5eBokkie schreef op woensdag 07 november 2007 @ 11:06:
[...]
Reap what you sow.
Zelfde met ring of blood, ik farm daar regelmatig op zowel mijn lock als rogue voor beads om rep met conortium wat hoger te krijgen, als ik dan te grazen wordt genomen door alliance die daar dat event willen doen, tsja beetje dom denk ik dan he.
gister mijn subscription gecancled. nu nog tot 1 januari playtime. Al bijna meer dan een jaar gespeeld. Heb het nu ongeveer wel gehad. Guild uit elkaar, geen raids meer, geen tijd voor raiden meer. Alt levelen meer van hetzelfde en gaat laaangggzzzzaaaaaaaammmmmmm.
misschien dat ik dan wel beslis dat ik nog door wil gaan. Je weet maar nooit of alles weer gaat leven met zul aman.
iemand nog een mage kopen
http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Emeriss&n=Thewizard
misschien dat ik dan wel beslis dat ik nog door wil gaan. Je weet maar nooit of alles weer gaat leven met zul aman.
iemand nog een mage kopen
[ Voor 12% gewijzigd door thewizard2006 op 07-11-2007 11:16 ]
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Anoniem: 192530
Voorzover ik weet zijn alle content patches in EU gelijktijdig met US (naja een dag later dan).Anoniem: 171114 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 09:56:
[...]
edit: damn gaat weer snel hier

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 192530 op 07-11-2007 11:20 ]
Ja, daarom loop ik ook altijd te yellen geen hordes aan te vallen tijdens dit soort bosses. Meer dan logisch dat die hordes dan wat vriendjes optrommelen en de boel gaan lopen ganken.Bokkie schreef op woensdag 07 november 2007 @ 11:06:
[...]
Reap what you sow.
Zonder reden de andere faction aanvallen die probeerd een baas te doen is wel een beetje kinderachtig. Mocht een horde guild toevallig ook bij die baas staan dan is er ook altijd wat te regelen met het nemen van turns mocht er gewiped worden. Maja wie het eerst komt, die heeft natuurlijk de eerste try
Doe mij je robe maarthewizard2006 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 11:15:
gister mijn subscription gecancled. nu nog tot 1 januari playtime. Al bijna meer dan een jaar gespeeld. Heb het nu ongeveer wel gehad. Guild uit elkaar, geen raids meer, geen tijd voor raiden meer. Alt levelen meer van hetzelfde en gaat laaangggzzzzaaaaaaaammmmmmm.
iemand nog een mage kopen![]()
Oh ik zal absoluut geen uur bezig blijvenMektheb schreef op woensdag 07 november 2007 @ 11:11:
[...]
True , maar wel verstoor je dan de Progress , gistere gingen we voor de lol die Draak Emeris in Duskwood doen met ze 5e, best grappig maar was 1 lock van een andereguild ging hele tijd ninja pullen dus we konden hem niet doen voor een uur ofzo met die "piep" debuff, dus ticket na blizz en hij kreeg een Warning , en toen stopte die wel en konden wij hem downen
Heb er niets op tegen om gegankt te worden, zal ook niet de instigater zijn van een gankfest, maar in zulke gevallen maak ik graag even tijd vrij om wat puntjes te maken
Dit topic is gesloten.