Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 136 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.241 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Heya Dagboek,

Dit weekend veel tijd besteed aan mijn (alt) mage. Ik ben flink in dmg & sta omhoog gegaan met wat nieuwe gear. Eerst mijn [Frozen Shadoweave Shoulders] gemaakt. De rest van de imbued netherweave set gemaakt (boots+pants) totdat ik de mats heb voor de rest van de shadowweave set. En nog wat mystic spellthread gemaakt voor in mijn pants.

Zaterdag ook even SL ingegaan met een pug. Ik had m'n bedenkingen toen ik in een groep kwam met 2 hunters en nog geen tank&healer te bekennen. Maar kort daarop kwam er een shaman als healer bij en daarna kregen we een tank die goed in gear zat qua epics ;).
Het ging erg lekker en we hadden de instance in no-time gecleared. En toen dropte precies het item waar ik op hoopte van murmur: [Greatsword of Horrid Dreams] :D. Erg leuke combo met: [Star-Heart Lamp] die ik al in mijn bank had liggen :). Deze kan ik gebruiken totdat ik [Lamp of Peaceful Radiance] heb.

Gisteren ook nog even kara-attunement gestart door de eerste paar quests te doen. Dat ging makkelijker dan ik gedacht had. Op mijn warrior (toen ik nog fury specced was) had ik wat meer moeite om de quest te voltooien waarbij je de kelder en grot in moest. Maar het was zo gebeurd op mijn mage :). Nu alleen nog wat instances doen en nog wat gear craften en dan ben ik klaar voor karazhan :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:55
Anoniem: 94605 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:24:
[...]

Ik was van plan in frost/nature gear te lopen met eventueel frost/nature resist aura's. Volledig raidbuffed zit ik aan de 19K health. Dat is niet zoveel als onze MT maar genoeg om wat klappen te kunnen vangen.

Waarom gebruiken jullie geen resistance op de OT's?
Omdat het niet nodig is. die 5k klappen worden simpel weg gehealt.
2 healers per off tank en 2 op FFA en rest op MT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

ImdaMned schreef op maandag 05 november 2007 @ 10:25:
Onze mages zijn officieel retarded ><

Sextant of unstable currents
40 spell critrating
chance on crit: 175 spelldmg gedurende 15 of 20 seconden

Is voor 25 dkp naar een paladin gegaan. De 1e die dropte is voor 150 naar onze destro lock gegaan. Dit was de 2e die dropte.

retards ><

[...]
LOL ja dat kan je bij deze wel stellen ja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-05 12:47
DizzyWeb schreef op maandag 05 november 2007 @ 10:08:
Ik zou nog maar een paar keer naar SM gaan voor die staff, een van de beste op dat level, ga je nog wel een tijdje mee rondlopen! ;)
Ik heb die staff op m'n priest tot level 60 gehad. Toen een trindlehaven kunnen looten en daarna heb ik m'n benediction gekregen.
Anoniem: 232381 schreef op maandag 05 november 2007 @ 10:21:
Hey piepels,

even een paar vraagjes. Met name aan mages die Kara/Gruul doen op dit moment.
Na maanden geen WoW te hebben gespeeld ben ik nu weer aan het spelen met mijn UD Priest. (Krill, Eonar)

Nu speelde ik al een tijdje met een Lolsmite build om wat makkelijker te grinden & questen zonder meteen voor 'easy mode shadow' te gaan. Echter, Ik ben steeds meer gear gaan verzamelen en ik zit er ondertussen aan te denken om eens een Kara-guild te gaan joinen als Smite-dps. In een casual guild natuurlijk.
Je helpt een guild VEEL en VEEL meer als je als shadow gaat. Meer DPS, je debuffed targets zodat je warlocks meer damage doen, en je zorgt voor een erg lekkere mana regen voor alle casters in je group. Als je als priest als DPS class wil gaan, is shadow gewoon 'de' keuze. Met een holy build kun je beter gaan healen ;)
Aww, balen. Was een rogue die vroeg of 'ie "deep ass" moest gaan voor z'n rogue build. Natuurlijk leverde dat 16 pagina's aan behoorlijk seksueel getinte replies op. Was enorm grappig :)
ImdaMned schreef op maandag 05 november 2007 @ 10:25:
Onze mages zijn officieel retarded ><

Sextant of unstable currents
40 spell critrating
chance on crit: 175 spelldmg gedurende 15 of 20 seconden

Is voor 25 dkp naar een paladin gegaan. De 1e die dropte is voor 150 naar onze destro lock gegaan. Dit was de 2e die dropte.

retards ><
175 spelldamage op chance-on-crit. Hoe groot is die kans dat je als je crit inderdaad die 20 spelldamage krijgt? Want ik heb een 100 spelldamage trinket met een cooldown van 2m die ook nog +dmg geeft. Geen idee wat het nut van dat ding is. Zelf zou ik ook liever gewoon voor sustained damage gaan, ik hou niet van % chance procs.

Zelf even m'n dagboek entry:

Lief dagboek,

Van het weekend een redelijk productief weekendje gehad kwa wow. Zaterdag had ik de mats bij mekaar voor m'n Spellstrike pants. Deze door een totale 'stranger' in mekaar laten knutselen (100g voor de Nether), en er daarna nog wat blue gems en de epic spellthread in gezet. Flinke boost in spelldamage dus, en er wat extra hit en critrating bij. Ook nog flink wat AV runs gedaan, en ik weet niet hoe het kwam maar het ging zaterdag echt fijn horde-side. Alle gems gewonnen, meeste duurden minder dan 20m, en dus weer 3700 honour rijker. Ik ga als 2.3 uitkomt lekker shoppen in ieder geval :)

Gister nog even de laatste paar Netherwing dailies gedaan, en ik heb nu ook daar eindelijk exhalted gehaald. In Shattrath dus fijn m'n Cobalt Netherdrakeje opgehaald! Wel grappig trouwens, tijdens de vlucht naar Shatt (je wordt vanaf dat eiland door een grote draak naar Shattrath gevlogen) kreeg ik twee whispers. 1 van "Where do you get that quest" en een "Am I bugged or are you actually riding a huge dragon?". Erg komisch :D

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:34
DizzyWeb schreef op maandag 05 november 2007 @ 10:08:
[...]

Ik zou nog maar een paar keer naar SM gaan voor die staff, een van de beste op dat level, ga je nog wel een tijdje mee rondlopen! ;)

Wat betreft trinkets, die zijn er nog maar weinig op dat level. Vanaf 35 zijn er een paar craftables. Verder begint het pas op 40, ongeveer.
Ik zal zeker terug gaan voor de Staff ja! :*)

Het zal wel ergens op internet staan, maar ben nu toch aan het typen ;)
Wat kost eindelijk een BE Mount op lvl 40? Dan kan ik daar beetje rekening mee houden!

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Pedr0 schreef op maandag 05 november 2007 @ 10:46:
Het zal wel ergens op internet staan, maar ben nu toch aan het typen ;)
Wat kost eindelijk een BE Mount op lvl 40? Dan kan ik daar beetje rekening mee houden!
90 gold, is voor alle classes behalve paladins en warlocks (die krijgen 'em gratis) zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Anoniem: 203171 schreef op maandag 05 november 2007 @ 09:25:
Wij hadden gisteren ook onze eerste avond op Morogrim, hij ging neer op de 7e poging. 1 poging gedaan met een warrior tank, maar onze druid tank was een stuk beter te healen. Crazy DPS, vooral voor de AoE horney mages. Bij de kill had ik zo’n 650k bruto healing gedaan, en dat zonder shadow priest in de groep :-)
Ben idd best wel blij dat ik hem idd niet hoef te tanken, veel te afhankelijk van shield block :)

Zo'n druid kan op een gegeven moment gewoon daar staan, niets doen als ie genoeg threat heeft en klappen vangen, minder risico op een grote dubbel crushing + parry + tidal wave + earthquake.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Hydra schreef op maandag 05 november 2007 @ 10:47:
[...]

90 gold, is voor alle classes behalve paladins en warlocks (die krijgen 'em gratis) zo.
Dat is toch eingelijk ook BS, ofniet? Waarom die classes wel gratis en de andere niet? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232381

Je helpt een guild VEEL en VEEL meer als je als shadow gaat. Meer DPS, je debuffed targets zodat je warlocks meer damage doen, en je zorgt voor een erg lekkere mana regen voor alle casters in je group. Als je als priest als DPS class wil gaan, is shadow gewoon 'de' keuze. Met een holy build kun je beter gaan healen ;)
Ja, wat weer ik uiteraard ook wel. Maar je struikelt al over de shadow priests. Het lijkt me gewoon leuk om als smiter een raidspot te stelen van een mage of hunter en het nog redelijk te doen ook.
Ik wil gewoon iets aparts doen.

Als mijn holy smiter aanpak het niet red, respec ik nog liever naar holy/disc. Aangezien ik redelijke healing gear heb met 2 pieces Primal Mooncloth gear, ongeveer 1550 +healing.

Om nou ook nog eens shadowcloth te respeccen om over de +1000 shadow damage te komen (toch wel voorwaarde voor shadowpriest) wordt wel erg kostbaar. En ik heb iets tegen 'shadow easy mode', het lijkt me zo saai ....

maja, persoonlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Pedr0 schreef op maandag 05 november 2007 @ 10:51:
[...]

Dat is toch eingelijk ook BS, ofniet? Waarom die classes wel gratis en de andere niet? 8)7
Omdat warlocks meer kosten hebben tijdens het levellen vanwege het trainen van hun pet dmv grimoires en paladins meer kosten hebben tijdens het levellen omdat ze meer skills hebben die ze moeten upgraden (alle blessings iedere keer een rank omhoog)

Daarom.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:49
Gisteren even verder gespeeld op een van m'n alts, een 30 Destro Warlock. Ben m'n Felhound maar gaan ophalen, maar wat een verschrikkelijke quest chain is dat. Ik ben op level 18 al een keer van Westfall naar Booty Bay gezwommen om de Flight Path / Boot te kunnen gebruiken. Het was dus gelukkig de Portal in Shattrath naar Stormwind pakken, vliegen naar Booty Bay, boot naar Ratchet. Vanaf daar het hele pokke eind naar de grot in Thousand Needles gerend (met bijbehorende Horde Guard pull bij de Great Lift > Verkeerde timing bij de sprong naar beneden > Spring over de lift heen en maak een 200 meter vrije val, gelukkig brak de grond mijn val...). Terug naar m'n lijk, geressed, heel kamp Centaurs uitgemoord en het quest item gekregen uit de kist in de grot. Hearthstone naar Shattrath, Portal naar Ironforge. Blijkt dat ik WEER naar Ratchet moet, aargh! Naar Wetlands gevlogen en daar Dragonmaw vermoord. Terug naar Menethil Harbor, zie ik net voor mijn ogen de boot uiteraard vertrekken naar Theramore. Boot gepakt, Gryphon gepakt, Felhound gekregen, en onderhand level 31.

Warlock spelen is hartstikke leuk maar die quest chains van ze, verschrikkelijk zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171114

met een maat die een mage heeft laatst eens geprobeert op 1 computer 2 keer wow te draaien en kijken of je dan jezelf nog een beetje kan helpen. ik heb een paladin. en nou is in je eentje aoe grinden op een mage heel goed te doen .. maar met een paladin erbij heb je natuurlijk een heleboel mooie oh shit buttons

vereist wat oefening maar gaat best lekker

heb er 2 hele geinige macrotjes voor geschreven

je kan niet een if then else achtige macro maken
maar wat wel kan, is een macro maken waarbij meerdere dingen gedaan worden die elkaar gewoon opheffen. of in ieder geval niet tegelijk kunnen

(huh ?) .. ja .. weet ook niet hoe ik het moet verwoorden.

wat we natuurlijk willen is aoe grinden met de mage

op paladin ongeveer deze macro gemaakt
code:
1
2
3
/target naam
/cast 'heal' 
/follow naam

als je ver weg staat van elkaar doet ie een follow en doordat ie dan aan het lopen is failed de heal
als je dichtbij staat doet ie een heal, en blijft ie follow doen

nou zat ik voor het weekend al een beetje te experimenteren met aoe op paladin, maar sowieso kan het handig zijn om de paladin te laten pullen .. kan je een iets grotere pull maken en vervolgens pakt de mage met gemak de aggro over.

ook op de mage maar een soort van oh shit help button gemaakt

code:
1
2
3
4
/target naam
/follow naam
/assist naam
/cast shoot

ook hier dus weer hetzelfde grapje .. als je ver weg staat doet ie follow (altijd handig als je dus met 2 windows op 1 scherm zit te klooien) ..als je dicht bij staat .. wand op target van naam

we zouden nu wachtwoordjes kunnen uitwisselen en als 1 van beide niet online is toch vrolijk met zijn 2e kunnen spelen. >:)
of we het doen en of het mag is een 2e.. zou wel mogen volgens mij, gezien alle andere multiboxers out there. en we hebben gewoon 2 accounts. maken geen gebruik van wazige programmas /tools/ scripts..

probleem wat we nu hebben is dat ik hem nog even paladin moet laten leren/wennen
en we moeten eigenlijk de spellbar van mage even gelijktrekken .. ik heb hem aoe grinden laten zien en kan zelf ook een klein beetje aoe grinden . moet nog wat vaker oefenen.. maar heb mijn buttons gewoon compleet anders staan dan hij het heeft en ik kan ook niet gemakkelijk op zijn char nu vechten.. achja .

we'll see

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Wat is Kael toch een kutboss. :P Zijn deze week alweer twee avonden kwijt met het wipen op 'm, wel een man of tien die 'm nog nooit neergehaald heeft (en gisteren zelfs een tank die er voor het eerst was), maar dan nog.

Gisteren wel de meeste tries een stuk in P4 gekomen, en één keer in P5 maar toen lagen er al zes man sinds 80% op de grond, waaronder ik. (kreeg twee bombs op rij van de engineer :() Had sowieso wel pech gisteren moet ik zeggen. Keer geMC'ed, dus werd gepoked met daggers, alleen net te ver. Net uit MC toen een phoenix naast me spawnde en dus instakilled bij hellfire. Andere try had ik de staff buff niet en liep ik disoriented weer een phoenix hellfire in.

Vanavond laatste officiële raidavond van de week, waarschijnlijk weer Kael. En dan morgen op m'n lockje nog Kara in denk ik met wat alts.

Vraagje trouwens. Hoeveel gold haal je op als je als lvl 70 Nagrand, BEM, Netherstorm en SMV quests doet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 19:26

NoTimeRemains

I know

neej dat deze classes hun mount gratis krijgen is 'part of the lore' en maar goed ook, druids krijgen hun flying mount semi-gratis dat is pas unfair :P

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:53

DizzyWeb

Ondertiteld

Bijna 12g per quest, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Anoniem: 232381 schreef op maandag 05 november 2007 @ 10:21:
Hey piepels,

even een paar vraagjes. Met name aan mages die Kara/Gruul doen op dit moment.
Na maanden geen WoW te hebben gespeeld ben ik nu weer aan het spelen met mijn UD Priest. (Krill, Eonar)

Nu speelde ik al een tijdje met een Lolsmite build om wat makkelijker te grinden & questen zonder meteen voor 'easy mode shadow' te gaan. Echter, Ik ben steeds meer gear gaan verzamelen en ik zit er ondertussen aan te denken om eens een Kara-guild te gaan joinen als Smite-dps. In een casual guild natuurlijk.

Ja nogal controversieel, ik weet het. Ik verheug me al op de reacties :-D
Maar ik ben redelijk serieus bezig met mijn gear, binnen een dag of twee heb ik de spellstrike hood en volgende stap is dan de spellstrike pants. (Ik heb al een girdle of ruination)
In totaal zit ok nu op +912 spelldamage en 23.5% crit met allen mijn spirit buff. Smites doen gemiddeld zo'n 1300+ damage en max crits liggen zo rond de 3k.
Ik heb berekend dat ik een raid met een pally en foodbuffs ongeveer 1800 damage per smite ga doen, met crits van over de 3,5k. Best wel leuke DPS lijkt me, als je de SoL procs meetelt en ik elke 2 seconden een smite kan casten (met gemiddeld een 'gratis smite' van SoL om de 8 smites).

Nou is mijn vraag. Hoeveel % +hit hebben mages meestal in een raid? Ik kom nu op max 8,5% +hit via gear en met een respec krijg ik er nog 8% +hit bij en kom ik dus op/over de +16% hit cap. Hoeveel hebben raid mages meestal? Altijd op/rond de +16% hit of zitten die in praktijk lager? (Met die +hit gear dropt mijn spelldamage wel naar +850, ach ja.)

Daarnaast baart mijn mana regen mij zorgen. Naast mijn manafiend (ongeveer 4k mana regen) ben ik aangewezen op pots en mp5. Doen mages moeite om mp5 in hun gear te krijgen voor lange fights? Of moet ik daar gewoon vertrouwen op een Blessing of Wisdom?

En als laatste vraag. Via talents krijg ik 20% threat reduction en als tijdelijke aggrodump heb ik Fade. Moet ik moeite doen om enchants/gear te krijgen die meer threat reduction geeft of is dit vergelijkbaar met de threat reduction die een mage heeft?
Je zult waarschijnlijk van iedereen horen dat je shadow "moet" gaan, om van meer waarde te zijn. Maar dat is geen antwoord op je vraag.

Ik heb met mijn priest ook een lolsmite build geprobeerd, en het ergste was het snelle oom gaan. Let wel, dat dit vooral in raids is en op bosses in instances. Op trash zul je een flinke burstdamage hebben en niet onderdoen voor "pure" dps-classes. Aangezien een Smite vrij duur is qua mana en je inderdaad kan blijven casten, zal je een flinke mana regen (en absoluut Meditation plus damagegear met Spirit) moeten hebben wil je mee kunnen doen op bosses.
Als je gaat vertrouwen op pots en manafiend kom je op een serieus baasgevecht bedrogen uit. De cooldowns zijn te lang in vergelijking met de snelheid waarmee je door je mana heenbrand.
Op trash zal je geen problemen hebben, echter voor bazen zal je manaregen gear aan moeten doen.

Voor de beste DPS op bazen zal je 16% +hit moeten hebben. Het beste is via gear, want dan heb je talents over voor andere goodies.

Threat zal je met een goede tank geen probleem hebben. En als je een pala hebt (of 2) kan je BoS en BoW vragen.
Fade is geen aggrodump trouwens, heb verminderd je aggro voor een paar seconden en geeft het na afloop weer keihard terug. Vertrouw er dus niet op.

Ik zou zeggen, probeer het en speel zoals je zelf wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:17

chromeeh

the Gnome

Heb gister een raid gezien op Jaina Proudmoore _O-
Ik liep in Duswallow en zag constant local def spam :P
Kijkje in de tower genomen, moet zeggen dat 25 ~ 30 lvl 70's haar erg moeizaam neerkregen, Heb een biertje gepakt en heb zitten kijken :D Wat een stugge tante :+
Helaas geen filmpje van :/

Ik wacht nog steeds op een raid op m'n realm die zo gek is om Highlord Bolvar Fordragon te proberen 8)
Is hij ooit neergelegd met zijn huidige stats? (Dus niet toen hij lvl 55 was)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

NoTimeRemains schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:05:
neej dat deze classes hun mount gratis krijgen is 'part of the lore' en maar goed ook, druids krijgen hun flying mount semi-gratis dat is pas unfair :P
De level 60 epic mount is voor een warlock een hel om te krijgen vergeleken met andere classes dus daar wordt dit wel weer redelijk getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Exitium schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:00:
Vraagje trouwens. Hoeveel gold haal je op als je als lvl 70 Nagrand, BEM, Netherstorm en SMV quests doet? :)
Daar haal je wel je epic flying mount mee denk ik zo. Zelf 2 chars op die manier van een epic flyer voorzien.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:51
Anoniem: 10456 schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:10:
[...]

De level 60 epic mount is voor een warlock een hel om te krijgen vergeleken met andere classes dus daar wordt dit wel weer redelijk getrokken.
Ja, het is heel moeilijk om dat gold voor neer te leggen net zoals de andere classes })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

[...]

nou nou wat lastig...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:17

chromeeh

the Gnome

Pre BC was het goed te doen, kost wat tijd & moeite maar dan heb je 'm.
Nu is het wel lastig aangezien niemand Dire meer doet, of je moet een stel vriendelijke mensen hebben die je willen helpen :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77857

chromeeh schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:21:
[...]

Nu is het wel lastig aangezien niemand Dire meer doet, of je moet een stel vriendelijke mensen hebben die je willen helpen :)
Mja destijds met mijn paladin nog redelijk makkelijk een groep kunnen vinden, en dan was ten tijde van TBC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Gisteren was het wel lachen....3 First Aid boeken gekocht en meteen kunnen levelen naar 225/225. Ik had namelijk zoveel Silk Cloth gespaard _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
chromeeh schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:21:
[...]

mats required zijn ook hard te grazen genomen met de nerfbat :P

* 2 Elixir of Shadow Power (Alchemist) (changed from 10)
* 6 Large Brilliant Shard (Enchanter)
* 25 Dark Iron Ore (Miner)
* 3 Black Dragonscale (changed from 35)
* 1 Arcanite Bar (Alchemist) (changed from 3)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171114

ik heb als paladin ook geen riding skill in me char page staan op 40 .. kan wel die warhorse summonen, die gehaald voor 1g ofzo ipv 10g voor een echte mount .. nou weet ik niet helemaal zeker of er normaal riding skill in je char venster staat - te lui geweesd om het op me andere characters na te kijken.

dus ik heb nu gewoon de vrees dat het uitstel van executie is .. iig als ik een andere mount wil dan het paard ben ik het bokje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Bokkie schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:27:
[...]

mats required zijn ook hard te grazen genomen met de nerfbat :P

* 2 Elixir of Shadow Power (Alchemist) (changed from 10)
* 6 Large Brilliant Shard (Enchanter)
* 25 Dark Iron Ore (Miner)
* 3 Black Dragonscale (changed from 35)
* 1 Arcanite Bar (Alchemist) (changed from 3)
LOL

Toen ik met mn lock die mount haalde was ik een van de eersten op de server toendertijd met dat ding. Sowieso de eerste in de guild samen met mn vriendin :D

En die mats ... goddamn, zou bijna nog een lock gaan levellen zeg :P Das bijna gratis zo'n mount, zeker als je wat vrienden hebt die het spul hebben om in Dire Maul de event te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203171

Anoniem: 94605 schreef op maandag 05 november 2007 @ 09:58:
[...]

Eerste twee pogingen hadden we ook nog wat problemen met healers die direct na de earthquake de raid gingen healen en de aoe die wat al the enthousiast al de eerste group murlocks plat begon te nuken terwijl de tweede groep nog onderweg was.
Eerste twee pogingen hadden we ook nog wat problemen met healers die direct na de earthquake de raid gingen healen en de aoe die wat al the enthousiast al de eerste group murlocks plat begon te nuken terwijl de tweede groep nog onderweg was.
[/quote]

Priests sneuvelden bij ons ook vrij vaak bij de eerste pogingen, vooral als de prot paladin die de murlocks oppakte in het watergraft zat. De paladins hebben toen fury aangezet. Ik heb denk ik 3 keer moeten bubelen, dus ik heb behoorlijk geluk gehad. Zelfde truukje gebruiken we ook bij maggie om te voorkomen at een infernal een priest of een boompje ommept. Dan is het wel handig als je een paladin hebt met plate gear >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
Anoniem: 171114 schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:30:
ik heb als paladin ook geen riding skill in me char page staan op 40 .. kan wel die warhorse summonen, die gehaald voor 1g ofzo ipv 10g voor een echte mount .. nou weet ik niet helemaal zeker of er normaal riding skill in je char venster staat - te lui geweesd om het op me andere characters na te kijken.

dus ik heb nu gewoon de vrees dat het uitstel van executie is .. iig als ik een andere mount wil dan het paard ben ik het bokje
Bij je Char Screen zouden onder je Skills wel Journeyman Riding moeten staan. Dat is namelijk veranderd bij een bepaalde patch (weet niet precies welke). Felsteeds en Warhorses zouden nu automatisch moeten komen met Journeyman Riding op het moment dat je ze leert van de trainer voor 90s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203171

Anoniem: 232381 schreef op maandag 05 november 2007 @ 10:52:
[...]

Om nou ook nog eens shadowcloth te respeccen om over de +1000 shadow damage te komen (toch wel voorwaarde voor shadowpriest) wordt wel erg kostbaar. En ik heb iets tegen 'shadow easy mode', het lijkt me zo saai ....

maja, persoonlijk. :)
Wat is er moeilijker aan een smite build dan aan een shadowbuild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Pedr0 schreef op maandag 05 november 2007 @ 10:51:
Welkom in 2005 :)
Anoniem: 232381 schreef op maandag 05 november 2007 @ 10:52:
Ja, wat weer ik uiteraard ook wel. Maar je struikelt al over de shadow priests. Het lijkt me gewoon leuk om als smiter een raidspot te stelen van een mage of hunter en het nog redelijk te doen ook.
Ik wil gewoon iets aparts doen.
Ja, jij wil iets aparts doen en daar maak je het de rest van de groep moeilijker mee. Dat gaat je dus niet lukken en ik vind het bovendien een vreemde instelling. Raiden gaat om met een group progressie te boeken. Di's net zo iets als een feral druid die graag healer wil zijn. Ook enorm uniek, maar vrij waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

de lvl-40 mount kost 40s ofzo bij de trainer :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij speelt het spel hoe hij wilt. Als anderen hem in een raidgroep daarme accepteren, is er toch niks mis mee? Niet iedereen heeft dezelfde instelling in het spel als jij of iemand anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203171 schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:36:
[...]
Geen ene reet. Maar het is wel minder voorkomend en daarom lijkt me raidsmite wel grappig.
En ja, Smite Dot Smite Smite Smite gaat vast ook wel vervelen op lange termijn.

Ik heb gewoon mijn portie shadowpriest spelen in het verleden al gehad. Dot, dot, dot, mindflay. Hoef ik niet zo snel naar terug. Ik beleef persoonlijk meer lol aan óf healing (lekker dynamisch werk) óf iets totaal nieuws a la raidsmite.

In ieder geval bedankt voor alle reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 236827 schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:46:
Hij speelt het spel hoe hij wilt. Als anderen hem in een raidgroep daarme accepteren, is er toch niks mis mee? Niet iedereen heeft dezelfde instelling in het spel als jij of iemand anders.
Je kunt beter mensen even quoten als je reageert ;)

Tuurlijk, als hij in een raidguild komt prima, maar ik zou iemand met die instelling ook niet in een raidguild willen. We hebben vroeger ook wel eens gehad dat bijvoorbeeld een druid met full T2 opeens feral speccte omdat ie healing saai vond worden. En dat ook gewoon in de healer channel melden, alsof al die andere resto druids en holy priests/pallies het WEL leuk vinden dat ze niet kunnen grinden. Ik heb zelf de instelling dat je met je team op 1 lijn moet zitten. Je gaat of aanprutsen, of je doet het goed. En goed doen betekent dus op tijd zijn, je consumables in orde hebben en een goeie talentspec hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:16
Anoniem: 203171 schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:36:
[...]

Imo, beter in de gaten houden dat je je dots goed uphoudt. Een rotatie is wat makkelijker met smiter dan shadow. Maarre sowieso grote onzin... een smiter is binnen 2 minuten oom ook al heeftie de beschikking over een spriest :P

Enne de warlock mount... als je een tank en healer maatje meekrijgt ben je binnen 20 minuten klaar...

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, jij wil iets aparts doen en daar maak je het de rest van de groep moeilijker mee. Dat gaat je dus niet lukken en ik vind het bovendien een vreemde instelling. Raiden gaat om met een group progressie te boeken. Di's net zo iets als een feral druid die graag healer wil zijn. Ook enorm uniek, maar vrij waardeloos.
Ik snap je punt volledig en ik zal nooit met een raidsmite build aankloppen bij een serieuze raidguild. Daar heb ik jaren ingezeten en ik weet hoe dat werkt.
Dit is meer een funbuild die misschien gaat werken in een casual guild.

Daar staat dan tegenover dat ik dan eigenlijk overgeared moet zijn om het interessant te houden cq om een DPS spot in een raid te rechtvaardigen.. En daar stort ik me dan ook vrolijk op.
Met ongeveer +900 spelldamage ben ik toch wel beter equipped dan een standaard kara-raider mag ik hopen.

En als niemand me als lolsmite in een guild wil hebben snap ik dat volledig en respec ik zonder morren. :) Echter, nooit gevraagd is altijd nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232381 schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:54:
[...]

Geen ene reet. Maar het is wel minder voorkomend en daarom lijkt me raidsmite wel grappig.
En ja, Smite Dot Smite Smite Smite gaat vast ook wel vervelen op lange termijn.

Ik heb gewoon mijn portie shadowpriest spelen in het verleden al gehad. Dot, dot, dot, mindflay. Hoef ik niet zo snel naar terug. Ik beleef persoonlijk meer lol aan óf healing (lekker dynamisch werk) óf iets totaal nieuws a la raidsmite.

In ieder geval bedankt voor alle reacties!
Als je instances doet en Kara doe je lekker mee met je dmg hoor :)
Have fun.
En als dit straks je neus uitkomt, ga je healen of shadow, wat je wilt.

Mijn priest heeft alle specs al gezien, behalve diep Disc. Je spect gewoon waar je zin in hebt en soms wat je guild nodig hebt (ik ben nu bv. de enige spriest, 6 andere priests zijn holy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:56:
[...]

Je kunt beter mensen even quoten als je reageert ;)

Tuurlijk, als hij in een raidguild komt prima, maar ik zou iemand met die instelling ook niet in een raidguild willen. We hebben vroeger ook wel eens gehad dat bijvoorbeeld een druid met full T2 opeens feral speccte omdat ie healing saai vond worden. En dat ook gewoon in de healer channel melden, alsof al die andere resto druids en holy priests/pallies het WEL leuk vinden dat ze niet kunnen grinden. Ik heb zelf de instelling dat je met je team op 1 lijn moet zitten. Je gaat of aanprutsen, of je doet het goed. En goed doen betekent dus op tijd zijn, je consumables in orde hebben en een goeie talentspec hebben.
Lijkt me duidelijk dat een End-Game guild zo'n spec niet accepteerd, maar goed, what's new.

Al heb ik genoeg video's gezien pre-TBC over Naxx waar DPS-ers een Power Infusion krijgen (31 Disc talent). Die heeft een normale holy priest niet, en dus heeft die een "off-spec".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87300

Ik vraag me af hoe viable een BM hunter is in Kara.
Binnenkort wil het guild waar ik nu dan in zit BM verkennen. Lijkt me opzich leuk om mee te maken, maar.... ik ben BM.
Dus... respeccen tegen m'n zin in of maakt het allemaal niet zoveel meer uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

gewoon doen man ik ben wel benieuwd hoe het gaat met een smite build heb zelf ook al een keer naar holy dmg zitten kijken.
Als het niks is kan je altijd weer terug dus wat dat betreft no harm done.
Beter teveel uitproberen als te weinig imo.
Anoniem: 87300 schreef op maandag 05 november 2007 @ 12:10:
Binnenkort wil het guild waar ik nu dan in zit BM verkennen. Lijkt me opzich leuk om mee te maken, maar.... ik ben BM.
BM schijnt toch een behoorlijke specc te zijn zeker in karazhan alleen het word nog niet echt algemeen geaccepteerd nu denk ik wel dat een marksmanship build iets makkelijker is.

[ Voor 53% gewijzigd door MantaMania op 05-11-2007 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213406

Lief Dagboek. (moest er toch een keer van komen ;))

Gister heeft onze guild voor het eerst Gruul gedownd. Ik was van te voren wel geinvite maar ben niet meegeweest omdat onze GL niet goed had gekeken en toch nog een healer nodig had. Ik had toch visite en heb gezegd dat ik wel kon switchen. GL wou me eigenlijk er toch wel inhouden vanwege de dps maar ik was de enigste die vrijwillig weg wou gaan ;). Morgen Mag. op de planing, heb er nu al zin in.
Iemand nog leuke tips hiervoor ? Behalve die op WoWWiki staan dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Anoniem: 213406 schreef op maandag 05 november 2007 @ 12:14:

Gister heeft onze guild voor het eerst Gruul gedownd. Ik was van te voren wel geinvite maar ben niet meegeweest omdat onze GL niet goed had gekeken en toch nog een healer nodig had. Ik had toch visite en heb gezegd dat ik wel kon switchen. GL wou me eigenlijk er toch wel inhouden vanwege de dps maar ik was de enigste die vrijwillig weg wou gaan ;). Morgen Mag. op de planing, heb er nu al zin in.
Ja, veel wipen en een hoop lol hebben. dat is imho het enige wat nog niet op wowwiki staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Anoniem: 236827 schreef op maandag 05 november 2007 @ 12:09:
[...]
Al heb ik genoeg video's gezien pre-TBC over Naxx waar DPS-ers een Power Infusion krijgen (31 Disc talent). Die heeft een normale holy priest niet, en dus heeft die een "off-spec".
Waarom heet dit een off-spec ??
Aangezien we als holy toch een waardeloze 31- & 41 talent hebben zijn de meeste "holy" priests denk ik toch hybride. Er zitten in de disc-tree qua survivibilty betere items in dan de holy tree

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sabriel schreef op maandag 05 november 2007 @ 12:22:
[...]

Aangezien we als holy toch een waardeloze 31- & 41 talent hebben zijn de meeste "holy" priests denk ik toch hybride. Er zitten in de disc-tree qua survivibilty betere items in dan de holy tree
Waarom zou je survivibility willen als je talents kan hebben als Spiritual Healing, Spiritual Guidance, Clearcast, Empowered Healing, etc.?
En wat voor survivibility is dat dan? Imp Inner Fire? De enige die ik kan bedenken is de 41p talent, maar vertel mij eens de waarde van dat in 25man raids.

En holy 41 talent ga je waarderen zodra je meer en meer de hogere 25man instances gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

sabriel schreef op maandag 05 november 2007 @ 12:22:
[...]

41 waardeloos?? omg weet je hoe een heerlijke talent dat is, vanaf 2 a 3 personen die healing ontvangen is ie al goedkoper manawise dan flash heal. En wij hebben meestal een aparte melee groep daarvoor is ie heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:16
MantaMania schreef op maandag 05 november 2007 @ 12:31:
[...]

41 waardeloos?? omg weet je hoe een heerlijke talent dat is, vanaf 2 a 3 personen die healing ontvangen is ie al goedkoper manawise dan flash heal. En wij hebben meestal een aparte melee groep daarvoor is ie heerlijk.
Mwah heerlijk, hij's idd wel leuk en goed in 25-man raids, maar ook daar voldoet PoM wel... Ik vind hem net ietsje te zwak voor een 41 punter...

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:45
Anoniem: 213406 schreef op maandag 05 november 2007 @ 12:14:

Zorg dat je RL die magtheridon addon heeft. Maakt de zaak een stuk simpeler:
http://elitistjerks.com/f...ng_magtheridon_mod_macro/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lag het break even point niet ergens rond +1600 healing voor CoH ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Mwoah, hel is een groot woord als je maar wat vrienden of een behulpzame guild hebt. Heb zelf zowel op m'n pala als op m'n lock die quest gedaan (allebei op 60) en het zijn geweldige questlines om te doen. :)
redfoxert schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:10:
Daar haal je wel je epic flying mount mee denk ik zo. Zelf 2 chars op die manier van een epic flyer voorzien.
Bedoeling is om op m'n lock alle quests te doen zodat ik op m'n pala genoeg heb voor een flying mount. Gaat best lekker, klein beetje in Netherstorm gedaan (manaforge questline met een warrior vriend) en gisteren in SMV bezig geweest met wat 5 man prequests (op cipher of damnation na) en heb al 500g bij elkaar ofzo. Heb ook nog quests in SH, SL, etc, nu nog tijd om te questen. :P
Anoniem: 171114 schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:30:

Staat in je skillbook, op K drukken geloof ik. Heb ook een olifantje op m'n pala zonder ooit die skill gekocht te hebben.
Anoniem: 232381 schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:59:
Met ongeveer +900 spelldamage ben ik toch wel beter equipped dan een standaard kara-raider mag ik hopen.
Well, heb op m'n lock één Kara item, rest wat tailoring epics enzo, en zit op 946 shadowdmg selfbuffed met 122 hitrating en 17.4% crit op destruction spells. Met wat farmen of AH plunderen kun je dus al meer halen dan die 900 van je. ;)
Letterlijk al onze raidende hunters zijn 41/20/0 op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-05 23:53
Anoniem: 232381 schreef op maandag 05 november 2007 @ 12:38:
lag het break even point niet ergens rond +1600 healing voor CoH ?
Break-even qua wat? Als je bedoelt wanneer het effektiever wordt na de 2.3 patch, dan is het 1338. Priest met meer +healing zullen grotere CoH heals krijgen dan.

Overigens één van mn favoriete healing-spells CoH, en zo enorm handig al in TK (en iets mindere mate SSC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
Deep BM is misschien niet verstandig wat betreft DPS, maar een 41/20/0 build om maar het meest gebruikte voorbeeld te geven is ERG sterk in Karazhan. Ik was laatst ook in een Karazhan Raid (alleen Prince omdat ze nog 1 vervanger nodig hadden). Ik stond met de DPS VER bovenaan, boven een Rogue, Mage, Moonkin en Warlock. Deze zaten wel in Blues en ik in Epics, ook als zij in Epics hadden gezeten had ik nog steeds waarschijnlijk wel eerste gestaan of net tweede. Ze linkten zelf hun DamageMeter ook waar ik 2e op stond, vind je het gek als je mijn Pet niet meetelt als BM 8)7
De Raidspecs van Hunters zijn over het algemeen of BM of MM, en als je twijfelt, ga gewoon een keer mee en kijk hoe goed je het doet. Kun je altijd nog beslissen of je respecced of niet. Een van de leuke punten van Raiden is er juist achter gekomen wat de beste build/gear setup is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-05 09:30
En CoH is nog instant ook, dat moet je vooral niet vergeten. Super talent dus.

Smite build lijkt mij ook wel een keer leuk (ben nu shadow). De raid krijgt een dikke dps boost erdoor, ook wel de be-ashamed-of-being-out-dps'd-by-a-smiter buff genoemd ;)

Maar voor progression raids moet je toch echt wel shadow zijn. Dat is een te dikke boost voor de raid (Misery, Weaving, VT, VE en sustainable dps).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[[...]

Well, heb op m'n lock één Kara item, rest wat tailoring epics enzo, en zit op 946 shadowdmg selfbuffed met 122 hitrating en 17.4% crit op destruction spells. Met wat farmen of AH plunderen kun je dus al meer halen dan die 900 van je. ;)
Ja maar dat is +shadow damage, en dat is makkelijker omhoog te krijgen dan +spelldamage.
Wat dat betreft kom ik met frozenshadow weave en wat kleine zaken ook heel vlot op +1050 (shadow) damage. Zeker als je het vol gaat rammen met +9 damage gems wat ik in mijn huidige gear niet heb (meer crit).
Smite build lijkt mij ook wel een keer leuk (ben nu shadow). De raid krijgt een dikke dps boost erdoor, ook wel de be-ashamed-of-being-out-dps'd-by-a-smiter buff genoemd
Inderdaad, daarom lijkt het me wel grappig om zo een guild binnen te vallen en wat mages / hunters te laten schamen. O-)

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 232381 op 05-11-2007 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Anoniem: 232381 schreef op maandag 05 november 2007 @ 12:50:
[...]

Ja maar dat is +shadow damage, en dat is makkelijker omhoog te krijgen dan +spelldamage.
Wat dat betreft kom ik met frozenshadow weave en wat kleine zaken ook heel vlot op +1050 (shadow) damage. Zeker als je het vol gaat rammen met +9 damage gems wat ik in mijn huidige gear niet heb (meer crit).
Mijn punt is dat je vergeleken met andere casters, zeker tailors, niet zoveel spelldmg hebt als je denkt. Sure, mijn firedmg is lager, maar de enige firespell die ik eigenlijk nog gebruik is immolate. In mijn geval kun je m'n shadowdmg in principe dus beschouwen als m'n spelldmg. Geldt ook voor shadowpriests om maar wat te noemen. Het voordeel wat je denkt te hebben met 900 spelldmg heb je simpelweg niet wat dat betreft. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Point taken. :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 236827 schreef op maandag 05 november 2007 @ 12:09:
Lijkt me duidelijk dat een End-Game guild zo'n spec niet accepteerd, maar goed, what's new.

Er is niks 'off spec' aan een disc/holy build met PI. Dat was in onze raid dagen een doodnormale spec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je een BM hunter wil zijn is idd de 41/20/0 het beste. Link!.Het geeft je pet alle belangrijke dps talents, en daarnaast ook nog 20 punten in MM voor jezelf een boost te geven. Dit gecombineerd maakt hunters meestal de nr.1 op de dmg meter. Als je je dmg nog meer wilt verhogen, kun je een macro gaan gebruiken. Deze word veel gebruikt door BM hunters en maximaliseerd je dmg.

code:
1
2
3
4
5
6
#showtooltip Steady Shot 
/script UIErrorsFrame:Hide() 
/castsequence reset=(your ranged attack speed) Steady Shot, Auto Shot 
/cast [target=pettarget, exists] Kill Command 
/script UIErrorsFrame:Clear() 
/script UIErrorsFrame: Show()

Deze macro gebruikt je steady shot gecombineerd met je autoshot en ondertussen triggerd hij ook nog Killcommand als je een Crit maakt. Voor constante dps kun je deze macro dus gebruiken ;) (Wel oppassen op je agro natuurlijk :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Ben aardig wat ALLY tegengekomen tijdens het questen....uiteraard in het gevecht. Als lvl 32 een Warrior lvl 40 down krijgen is niet slecht denk ik zo!

Echter, wat kan ik naast "sheep" in godsnaam doen tegen "fear" :(

Wat is dat k*t zeg!! Kan ik die spell interrupten als ik dmg doe ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Pedr0 schreef op maandag 05 november 2007 @ 13:17:
Ben aardig wat ALLY tegengekomen tijdens het questen....uiteraard in het gevecht. Als lvl 32 een Warrior lvl 40 down krijgen is niet slecht denk ik zo!

Hangt echt helemaal af van de class die je speelt en welke faction. Undead heeft bijvoorbeeld Will of the Forsaken om fear te breken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op maandag 05 november 2007 @ 13:05:
[...]

Er is niks 'off spec' aan een disc/holy build met PI. Dat was in onze raid dagen een doodnormale spec.
Mmh ik noem het zo, jij noemt het niet zo. Geen van ons beiden bepalen het voor de hele wereld, dus laten we het elkaar lekker zo noemen. Ok? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:51
Pedr0 schreef op maandag 05 november 2007 @ 13:17:

Indien je als mage een warlock tegen komt: omdraaien en rennen. Indien dat niet meer lukt gewoon dood neervallen en ghostwalken : )

Geen enkele class die zo kansloos is tegen een warlock als een mage : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
ImdaMned schreef op maandag 05 november 2007 @ 13:37:
Indien je als mage een warlock tegen komt: omdraaien en rennen. Indien dat niet meer lukt gewoon dood neervallen en ghostwalken : )

Geen enkele class die zo kansloos is tegen een warlock als een mage : )
Yup. Don't bother. Enige manier dat je als mage kun winnen is AP-PoM-Pyro speccen en geluk hebben met je crits. Hopen dat de warlock dood is voordat 'ie goed en wel doorheeft dat je 'em aan 't aanvallen bent.
Anoniem: 236827 schreef op maandag 05 november 2007 @ 13:25:
Mmh ik noem het zo, jij noemt het niet zo. Geen van ons beiden bepalen het voor de hele wereld, dus laten we het elkaar lekker zo noemen. Ok? 8)
Nouja, de standaard definitie van 'off spec' was altijd een niet-standaard spec. Voor raiding priests was dat meestal shadow. Disc/holy was gewoon een erg standaard spec. Niet dat ik perse gelijk heb ofzo, maar in deze heb ik gewoon gelijk :P

[ Voor 32% gewijzigd door Hydra op 05-11-2007 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211378

Anoniem: 236827 schreef op maandag 05 november 2007 @ 13:25:
[...]

wow eindelijk iemand die ook op Skullcrusher speelt! Horde of Alliance en welke guild? :P

, anyway ik heb alles geprobeerd kwa spec. In de weekenden ben ik nog steeds shadow om lekker te grinden :) .

Holy vind ik kwa 5-mans wel beter, de healing is toch een stuk hoger.

In 25 mans zie ik geen problemen met discipline PI is een leuke buff en je hebt wel een grotere manapool en betere stats. Na 2.3 wordt disc helemaal een mooie arena spec. Pain Supression op andere targets is altijd leuk. Jammer dat het nu maar -40% dmg reduce is :-P. Helaas zit er ook -5% treat op anders was het wel handig geweest op de MT in bossfights als ie op low hp is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-05 12:44
Wie speelt er hier op EU-Draenor? ik heb zitten kijken naar een server waar er een stuk meer horde speelt dan op Steamwheedle en op draenor zitten er 9.1k horde (iets van 4k lvl 60-70) welk een grote verbetering is tov mijn huidige server.
Ben benieuwd naar de sfeer op die server en zal vanavond een char aanmaken om eens te 'snuiven' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op maandag 05 november 2007 @ 13:47:
[...]

Nouja, de standaard definitie van 'off spec' was altijd een niet-standaard spec. Voor raiding priests was dat meestal shadow. Disc/holy was gewoon een erg standaard spec. Niet dat ik perse gelijk heb ofzo, maar in deze heb ik gewoon gelijk :P
Whatever turns you on ;)
Naja, op mijn server was er gewoon bijna geen priest te bekennen met die spec. Het was of holy, of shadow, respectievelijk pve of pvp. Nu is het bijna andersom.
Verschil in ervaring hou ik het maar op :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142494

Anoniem: 211378 schreef op maandag 05 november 2007 @ 13:47:
[...]
Helaas zit er ook -5% treat op anders was het wel handig geweest op de MT in bossfights als ie op low hp is :)
Nou, ik weet niet of dat helaas is. Kan goed van pas komen op high aggro dps classes lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142494 schreef op maandag 05 november 2007 @ 14:03:
[...]

Nou, ik weet niet of dat helaas is. Kan goed van pas komen op high aggro dps classes lijkt me.
Ik hoor het geyell op vent al, shield me shield me! :) . Het is maar -5% hoeveel shadowbolts zijn dat voor een warlock? of hoeveel lightning bolts voor een shammy? Als je overaggroed ben je toch al te laat.

Mensen moeten maar gewoon die treatmeter gebruiken :P, daar is het ding voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

wow eindelijk iemand die ook op Skullcrusher speelt! Horde of Alliance en welke guild? :P

, anyway ik heb alles geprobeerd kwa spec. In de weekenden ben ik nog steeds shadow om lekker te grinden :) .

Holy vind ik kwa 5-mans wel beter, de healing is toch een stuk hoger.

In 25 mans zie ik geen problemen met discipline PI is een leuke buff en je hebt wel een grotere manapool en betere stats. Na 2.3 wordt disc helemaal een mooie arena spec. Pain Supression op andere targets is altijd leuk. Jammer dat het nu maar -40% dmg reduce is :-P. Helaas zit er ook -5% treat op anders was het wel handig geweest op de MT in bossfights als ie op low hp is :)
Ik ben Horde, zit in guild Ravens, m'n thuis ;) Troll priest (sexeh mon!) en BE mage.
Je healing wordt wel aardig minder als je Disc spect, maar daar zou je dan weer andere classes op kunnen zetten. En nu kap ik met praten erover, anders krijg ik weer de neiging om een spec te proberen :P
En ik moet mezelf maar eens bijlezen over de patchnotes vanavond zie ik al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142494

Anoniem: 211378 schreef op maandag 05 november 2007 @ 14:05:
[...]
Mensen moeten maar gewoon die treatmeter gebruiken :P, daar is het ding voor :)
Ja tuurlijk, maar als voor sommige classes de enige beperking in damage, hun threat is. Dan kan dit een mooie dmg booster zijn lijkt me. Voor zover ik weet hebben DPS warriors en Shammies niet echt een manier om aggro te dumpen en moeten ze soms gewoon inhouden. Dus daar valt 5% extra dmg te creeeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 213406 schreef op maandag 05 november 2007 @ 13:09:
[...]

Als je een BM hunter wil zijn is idd de 41/20/0 het beste. Link!.Het geeft je pet alle belangrijke dps talents, en daarnaast ook nog 20 punten in MM voor jezelf een boost te geven. Dit gecombineerd maakt hunters meestal de nr.1 op de dmg meter. Als je je dmg nog meer wilt verhogen, kun je een macro gaan gebruiken. Deze word veel gebruikt door BM hunters en maximaliseerd je dmg.

code:
1
2
3
4
5
6
#showtooltip Steady Shot 
/script UIErrorsFrame:Hide() 
/castsequence reset=(your ranged attack speed) Steady Shot, Auto Shot 
/cast [target=pettarget, exists] Kill Command 
/script UIErrorsFrame:Clear() 
/script UIErrorsFrame: Show()

Deze macro gebruikt je steady shot gecombineerd met je autoshot en ondertussen triggerd hij ook nog Killcommand als je een Crit maakt. Voor constante dps kun je deze macro dus gebruiken ;) (Wel oppassen op je agro natuurlijk :P)
je mist 1 punt in frenzy vind je die 5 punten in mortal shots of animal handeler belangrijker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 236827 schreef op maandag 05 november 2007 @ 13:57:
Whatever turns you on ;)
Naja, op mijn server was er gewoon bijna geen priest te bekennen met die spec. Het was of holy, of shadow, respectievelijk pve of pvp. Nu is het bijna andersom.
Verschil in ervaring hou ik het maar op :>
Was ook pre-TBC hoor, speel al meer dan een jaar niet meer op m'n priest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142494 schreef op maandag 05 november 2007 @ 14:12:
[...]

Ja tuurlijk, maar als voor sommige classes de enige beperking in damage, hun threat is. Dan kan dit een mooie dmg booster zijn lijkt me. Voor zover ik weet hebben DPS warriors en Shammies niet echt een manier om aggro te dumpen en moeten ze soms gewoon inhouden. Dus daar valt 5% extra dmg te creeeren.
Of shadowpriests :+ op Curator zat ik net onder de MT terwijl de lock fijn CoS vergeten was erop te zetten. Wel met VE trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ravens :P , niet echt geliefd op Alliance side. Ach ja, ik geloof dat ik gister ook mezelf een plekje op verschillende KOS listen gegeven heb. Werdt 3x achter elkaar geganked door een paar rogues. Vervolgens teruggeganked en het eindigde met mass fights met 10 guildies tegen een meuk hordes.

Tja het is PvP en dan moet je maar niet grinden in de buurt van halaa in Nagrand. Daarom grind ik als shadow en niet als holy.

Eerst vallen alle hordes die je zien je aan. Vervolgens help je een andere horde die er gewoon tussen loopt even omdat hij anders gepwnd wordt door een mob en heb je nergens last van.

Zo mind controlde ik laatst een horde en gaf hem wat buffs. Deed die warlock mij vervolgens een ss geven met gnomish mind control cap :P . vervolgens een half uur besteed met wat lollig duellen etc :)

Speelt Puffie nog? en zit ie nog in Ravens? In "the good old days" kwam ik hem erg vaak tegen met zijn befaamde wsg premades :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Anoniem: 236827 schreef op maandag 05 november 2007 @ 14:19:
[...]

Of shadowpriests :+ op Curator zat ik net onder de MT terwijl de lock fijn CoS vergeten was erop te zetten. Wel met VE trouwens.
Dat kan wel kloppen want als lock gooi je CoD op Curator :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Bokkie schreef op maandag 05 november 2007 @ 14:24:
Ik vond het nogal een teleurstelling dat je die spell niet op een gewone speler kan casten. Lijkt me geweldig in AV :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
[...]

Amplified bij voorkeur ja, heeeerlijke cijfertjes. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211378 schreef op maandag 05 november 2007 @ 14:22:
Ravens :P , niet echt geliefd op Alliance side. Ach ja, ik geloof dat ik gister ook mezelf een plekje op verschillende KOS listen gegeven heb. Werdt 3x achter elkaar geganked door een paar rogues. Vervolgens teruggeganked en het eindigde met mass fights met 10 guildies tegen een meuk hordes.

Tja het is PvP en dan moet je maar niet grinden in de buurt van halaa in Nagrand. Daarom grind ik als shadow en niet als holy.

Eerst vallen alle hordes die je zien je aan. Vervolgens help je een andere horde die er gewoon tussen loopt even omdat hij anders gepwnd wordt door een mob en heb je nergens last van.

Zo mind controlde ik laatst een horde en gaf hem wat buffs. Deed die warlock mij vervolgens een ss geven met gnomish mind control cap :P . vervolgens een half uur besteed met wat lollig duellen etc :)

Speelt Puffie nog? en zit ie nog in Ravens? In "the good old days" kwam ik hem erg vaak tegen met zijn befaamde wsg premades :P
Ravens is een casual mix van veel reallife vrienden, en dus verschillende speelstijlen. We hebben spelers die veel PvPen (Nimra/Nimpie, Artanias, Puffie, Szwok, etc.) en ook alle Alliance pakken die ze tegenkomen. Maar een ander deel van Ravens, zoals ik, is PvE-minded en grind liever in rust zonder al dat gegank. Op een uitzondering na zal ik dus ook nooit beginnen.
Puffie speelt zeker nog, al is het iets minder. Hij is de famous "man-die-nooit-wat-in-guildchat-zegt" maar wel al sinds het begin van WoW in Ravens zit.

Misschien komt het door die PvP-ers in Ravens dat ik laatst corpsecamped werd door Tainted :P
Waar zit jij in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Oh ja dumb me 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827 schreef op maandag 05 november 2007 @ 14:37:
[...]
Misschien komt het door die PvP-ers in Ravens dat ik laatst corpsecamped werd door Tainted :P
Waar zit jij in?
Ik ben een aantal weken geleden samen met een vriend "Vexillum" gestart. Van het weekend gemerged met Notice of Eviction om zo ook de 25 mans op farm te kunnen zetten.

Had Puffie al een tijd niet gezien, maar ik denk dat iedere alliance die actief geweest is in premades hem zeker kent. Ik heb maanden in een WSG premade gezeten met lui van AD3 en nog een andere guild waarvan ik de naam kwijt ben :( . Wel leuke tijden.

Na het invoeren van deserter buff afspraken maken op IRC zodat we om de beurten winnen en de PUG's lekker afslachten in 5-min games :D.

Wat ik wel merk is dat de gasten die Pre-TBC walgelijk veel PvP deden, dat als je die tegenkomt ze gewoon /wave etc doen en geen moeite doen om je aan te vallen. De meesten zijn gewoon relaxed en als ze je wel aanvallen dan met /ready emotes wachten tot je vol mana/hp bent voor een fun duel :) . Dat kan ik wel waarderen en is de corpserun wel waard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijze Vos
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-02 22:17
UTwizard schreef op maandag 05 november 2007 @ 12:42:
[...]

Deep BM is misschien niet verstandig wat betreft DPS,
Deep BM (41/20) is de beste raidspec voor DPS op het moment.
(Trek een spreadsheet van EJ als je me niet geloofd. ;))
MantaMania schreef op maandag 05 november 2007 @ 14:14:
je mist 1 punt in frenzy vind je die 5 punten in mortal shots of animal handeler belangrijker?
Met 4 pts frenzy is ie nog steeds bijna continue op, en die animal handler is 2% hit voor je pet, da's veel op bosses. Mortal shots is ook beter dan die fractie frenzy meer.

* Grijze Vos amuseert zich wel op zn alt huntertje in een 2nd rank guild na retirement met mn priest uit de top endgame.

Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Anoniem: 236827 schreef op maandag 05 november 2007 @ 12:29:
[...]
En holy 41 talent ga je waarderen zodra je meer en meer de hogere 25man instances gaat doen.
Ik ben gestopt met raiden na gruul, dus heb geen ervaring met SSC and hoger.
Tot gruul zag ik de voordelen er niet in, voor de hogere instances zal ik jullie op je woord moeten geloven, kan ik dus niet over oordelen.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 11:50
Grijze Vos schreef op maandag 05 november 2007 @ 14:47:
[...]
[...]
Met 4 pts frenzy is ie nog steeds bijna continue op, en die animal handler is 2% hit voor je pet, da's veel op bosses. Mortal shots is ook beter dan die fractie frenzy meer.
Compleet correct wat daar staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87300

Thanks for the info, wat betreft het mogelijk raiden met een BM hunter.

Mijn talens zijn al sinds jaar en dag als volgt ingedeeld: 44/13/4. Link.
Laatste puntje in Survival stelt niet veel voor.

Met gear ben ik eigenlijk nog druk bezig. Op het moment honor farmen en BM runs voor de Hourglass trinket. In mijn ogen zou dit wel een goede aanwinst zijn.

Iemand nog wat tips aangaande spec en gear?
Denk toch dat ik BM blijf. Heb het tot level 70 gehad, geswitched naar MM, maar ging me daar toch een partijtje dood omdat m'n pet de aggro niet kon houden. Terug geswitched naar BM en het is heerlijk om te grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Als eerste verander je spec zit een hoop in wat je niet ten goede komt in instances:

http://www.wowhead.com/?talent=ctbM0gxRwuVoVxbRV

Bovenstaande is op dit moment de BM dps build waarin alleen Improved Hunters Mark en Efficiency afhankelijk zijn van wat je doet, Imp. HM. voor in raids (25 man) en Efficiency voor alles daarvoor.

Gearwise.. tja kan veel verbeterd worden zelfs buiten raids imo,

Beast Lord of Fel Stalker chest (Steamvault laatste boss)
Beast Lord Schouders (Steamvault laatste boss)
Legs van 1e of 2e boss in Old Hillsbrad (ben de naam vergeten)
Crossbow van de 3e boss in de Arcatraz

en het belangrijkste enchant/gem je gear, scope op je ranged wep

Gebruik 3x Agi gems op je helmet (+6 of +8 afhankelijk van hoeveel je wilt uitgeven)
AP en +Hit gems op je shoulders, +Hit gem op je bracers (je zit aand e lage kant met je hit moet 100+ zijn)

Waar je naartoe moet werken is 2000AP en 25% crit (+/-) en daarna doorgaan met AP verzamelen.

voor mijn spec/gear etc:

http://eu.wowarmory.com/c...t.xml?r=Stormrage&n=Onaga

qua spec ik had misclicked daarom 42/19 en geen zin om weer 50g uit te geven om 1 punt te corrigeren, dus -1 Frenzy, +1 Mortal Shots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-03 11:45
wat ik ook goed vind aan een BM hunter is de 3% Ferocious Inspiration wat de mages en lock leuk vinden.

voor het grinden vind ik het ook lekker en begin in het nu leuk te vinden omdat ik nu echt ingespeeld raak op mijn pet :-d.

[ Voor 8% gewijzigd door daanski82 op 05-11-2007 15:19 ]

Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Ferocious Inspiration is geweldig en garandeerd een plek in een shadow priest groep in raids ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
Grijze Vos schreef op maandag 05 november 2007 @ 14:47:
[...]

Met "deep" bedoel ik niet 41, dat had ik er inderdaad een beetje onduidelijk staan. 41/20/0 is juist DE BM Raid spec, daar geef ik je gelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MantaMania schreef op maandag 05 november 2007 @ 14:14:
[...]

Ja, veel belangrijker. Aangezien Animal handler voor +hit zorgt op je pet die hij hard nodig heeft.
En Mortal shot een belangrijke extra crit dmg geeft.
En 80% chance om frenzy te krijgen is genoeg om hem up te houden, aangezien je pet toch meerdere keren crit voordat frenzy is afgelopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211378 schreef op maandag 05 november 2007 @ 14:45:
[...]

Ik ben een aantal weken geleden samen met een vriend "Vexillum" gestart. Van het weekend gemerged met Notice of Eviction om zo ook de 25 mans op farm te kunnen zetten.

Had Puffie al een tijd niet gezien, maar ik denk dat iedere alliance die actief geweest is in premades hem zeker kent. Ik heb maanden in een WSG premade gezeten met lui van AD3 en nog een andere guild waarvan ik de naam kwijt ben :( . Wel leuke tijden.

Na het invoeren van deserter buff afspraken maken op IRC zodat we om de beurten winnen en de PUG's lekker afslachten in 5-min games :D.

Wat ik wel merk is dat de gasten die Pre-TBC walgelijk veel PvP deden, dat als je die tegenkomt ze gewoon /wave etc doen en geen moeite doen om je aan te vallen. De meesten zijn gewoon relaxed en als ze je wel aanvallen dan met /ready emotes wachten tot je vol mana/hp bent voor een fun duel :) . Dat kan ik wel waarderen en is de corpserun wel waard :P
Puffie speelt ook alleen maar PvP, en dan de BG's. Hoe hij het volhoudt... :) Hij heeft eenmaal geprobeerd HWL te halen pre-TBC maar kwam heel weinig honour tekort toen hij de tijd had. Sindsdien is hij wat geminderd.

Op SC vind ik het ganken nog wel meevallen eigenlijk. Ik kan normaal gesproken gewoon farmen voor motes terwijl er nog wat alliance bezig is. Er is toch genoeg voor iedereen op de meeste plekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Helaas zit er ook -5% treat op anders was het wel handig geweest op de MT in bossfights als ie op low hp is :)
-5% threat is op vrijwel alle fights die we tot nu toe hebben gehad (uitgezonderd void reaver) echt geen issue. Vrijwel alle fights hebben een gimmick waardoor dps moet switchen naar targets, een dps-loze periode heeft (shatters op gruul) of even moet stoppen met dps vanwege aggro switches.

Hoewel ik nog steeds niet geloof in een vol disc specced priest in raids. Damage doen ze niet in vergelijking met andere hybrids (bovendien kan je geen PS samen met Surge of Light nemen) en als healer verlies je talents als spiritual healing/guidance, Spirit of redemption en holy concentration.

Ik denk persoonlijk dat voor die paar keer dat het de raid het iets makkelijker zou maken (enrages, spike damage, debuffs, etc) je jezelf veel te veel gimped voor die 99% waarin het absoluut niet uit had gemaakt.
Morgen Mag. op de planing, heb er nu al zin in.
Als je vent/ts gebruikt, laat 1 iemand de banish aankondigen en zorg dat de rest (behalve MT/RL/Banish announcer) even 10 minuten gewoon hun mond houden. Voor sommige mensen heel lastig (we hebben er een paar :P) maar als iedereen gaat roepen dat er gebanished moet worden/dat er een channeler down is/dat er een earthquake neervalt/dat hun cavia zojuist ontploft is wordt het 1 grote chaos en ga je geheid wipen omdat er iemand afgeleid wordt.

Eerste magtheridon kill is voor iedereen 100% concentreren.

[ Voor 21% gewijzigd door Hmzaniac op 05-11-2007 15:50 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

Maranno schreef op maandag 05 november 2007 @ 15:08:
Als eerste verander je spec zit een hoop in wat je niet ten goede komt in instances:

http://www.wowhead.com/?talent=ctbM0gxRwuVoVxbRV

Bovenstaande is op dit moment de BM dps build waarin alleen Improved Hunters Mark en Efficiency afhankelijk zijn van wat je doet, Imp. HM. voor in raids (25 man) en Efficiency voor alles daarvoor.

Gearwise.. tja kan veel verbeterd worden zelfs buiten raids imo,

Beast Lord of Fel Stalker chest (Steamvault laatste boss)
Beast Lord Schouders (Steamvault laatste boss)
Legs van 1e of 2e boss in Old Hillsbrad (ben de naam vergeten)
Crossbow van de 3e boss in de Arcatraz

en het belangrijkste enchant/gem je gear, scope op je ranged wep

Gebruik 3x Agi gems op je helmet (+6 of +8 afhankelijk van hoeveel je wilt uitgeven)
AP en +Hit gems op je shoulders, +Hit gem op je bracers (je zit aand e lage kant met je hit moet 100+ zijn)

Waar je naartoe moet werken is 2000AP en 25% crit (+/-) en daarna doorgaan met AP verzamelen.

voor mijn spec/gear etc:

http://eu.wowarmory.com/c...t.xml?r=Stormrage&n=Onaga

qua spec ik had misclicked daarom 42/19 en geen zin om weer 50g uit te geven om 1 punt te corrigeren, dus -1 Frenzy, +1 Mortal Shots.
Hoi Onaga :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827 schreef op maandag 05 november 2007 @ 15:39:
[...]
Op SC vind ik het ganken nog wel meevallen eigenlijk. Ik kan normaal gesproken gewoon farmen voor motes terwijl er nog wat alliance bezig is. Er is toch genoeg voor iedereen op de meeste plekken.
De enige plek die ik vermijd zijn de fire elementals op elemental plateau. Moet wel naar de water kant voor de motes of pure water. Soms is het echt dramatisch, en wordt ik zo geirriteerd dat ik wat meer lui optrommel om ff een partij terug te ganken. Maar inderdaad valt het meestal nog wel mee. Weet niet hoe het op andere servers is :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.... Spirit of redemption ....... :X

Ik snap nog steeds niet waarom mensen hier zo weg van zijn.
Filler talent wellicht (door de +5% spirit) maar verder naar mijn mening redelijk zinloos.

Het werkt pas als je dood gaat en op bosskills is dat niet echt een goed teken.
Dood gaan als healer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:26

Osxy

Holy crap on a cracker

Nieuwe main = nieuwe UI :)

Out of Combat
Afbeeldingslocatie: http://www.osxy.nl/~andre/uploadimages/ooc-klein.jpg

In combat
Afbeeldingslocatie: http://www.osxy.nl/~andre/uploadimages/combat-klein.jpg

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toost
  • Laatst online: 30-01 03:23
Ik ben sinds gisteren voor het eerst in outlands geweest (net level 58) erg tof allemaal daar. Gisterenavond gelijk een ramparts run gedaan (alle 3 de bazen dood).
Ik was aan het tanken, maar ik moet eerlijk zeggen, ik heb het wel eens beter gedaan :) Maar tis een groot verschil tussen outlands en azeroth. Nu zou ik graag wat tips willen hebben mbt aggro behouden als paladin. (ik ben dus paladin, met 60% in prot en 40% in holy op dit moment).

Wat ik altijd aan het staan bij tanken is righteous fury. Om gelijk aggro te trekken doe ik seal of righteousness en daarna gelijk judgement (als het een undead of demon is dan kan ik ook exorcism gebruiken). Nu heb ik in begin gelijk aggro. Nu heb ik geen idee hoe ik mijn aggro kan behouden. Op dit moment kan ik zodra ik aggro dreig te verliezen hammer of justice gebruiken om te stunnen. Mocht dit niet werken of uitgewerkt zijn heb ik ook altijd nog righteous defence om aggro terug over te nemen. Maar dan tijdens het gevecht, hoe kan ik het beste aggro houden? bv. welke seals kan ik het beste gebruiken?

edit; vergeet er nog bij te melden dat aoe met consecration vaak niet gaat ivm sheeps enzo :)

[ Voor 4% gewijzigd door toost op 05-11-2007 16:08 ]

This space for rent. Serious inquiries only please.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
toost schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:06:
Ik ben sinds gisteren voor het eerst in outlands geweest (net level 58) erg tof allemaal daar. Gisterenavond gelijk een ramparts run gedaan (alle 3 de bazen dood).
Ik was aan het tanken, maar ik moet eerlijk zeggen, ik heb het wel eens beter gedaan :) Maar tis een groot verschil tussen outlands en azeroth. Nu zou ik graag wat tips willen hebben mbt aggro behouden als paladin. (ik ben dus paladin, met 60% in prot en 40% in holy op dit moment).

Wat ik altijd aan het staan bij tanken is righteous fury. Om gelijk aggro te trekken doe ik seal of righteousness en daarna gelijk judgement (als het een undead of demon is dan kan ik ook exorcism gebruiken). Nu heb ik in begin gelijk aggro. Nu heb ik geen idee hoe ik mijn aggro kan behouden. Op dit moment kan ik zodra ik aggro dreig te verliezen hammer of justice gebruiken om te stunnen. Mocht dit niet werken of uitgewerkt zijn heb ik ook altijd nog righteous defence om aggro terug over te nemen. Maar dan tijdens het gevecht, hoe kan ik het beste aggro houden? bv. welke seals kan ik het beste gebruiken?

edit; vergeet er nog bij te melden dat aoe met consecration vaak niet gaat ivm sheeps enzo :)
Dan wordt het hoogtijd dat je leert met mobs te lopen die je tankt. (dan kun je namelijk wel consecration gebruiken). Onthoudt verder dat spelldamage meer agro betekent, en dodge en parry minder agro betekent, dus block chance FTW!

Tevens als je echt wilt gaan tanken moet je je prot talents gaan pakken, holy shield, avenger shield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toost
  • Laatst online: 30-01 03:23
batsma schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:12:
[...]

Dan wordt het hoogtijd dat je leert met mobs te lopen die je tankt. (dan kun je namelijk wel consecration gebruiken). Onthoudt verder dat spelldamage meer agro betekent, en dodge en parry minder agro betekent, dus block chance FTW!

Tevens als je echt wilt gaan tanken moet je je prot talents gaan pakken, holy shield, avenger shield.
okay, dat van het lopen was ik vergeten te zeggen :P uiteraard doe ik dat ook. Die holy en avenger shield zullen soon komen ben er bijna met me talentpoints.

Verder die dodge en parry kan ik toch niet beinvloeden ?

edit: nog eens naar talent tree gekeken en ga hem maar respeccen naar full prot voor die shields

[ Voor 6% gewijzigd door toost op 05-11-2007 17:08 ]

This space for rent. Serious inquiries only please.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215903

Anoniem: 232381 schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:02:
.... Spirit of redemption ....... :X

Ik snap nog steeds niet waarom mensen hier zo weg van zijn.
Filler talent wellicht (door de +5% spirit) maar verder naar mijn mening redelijk zinloos.

Het werkt pas als je dood gaat en op bosskills is dat niet echt een goed teken.
Dood gaan als healer :)
Voorbeeld: Moroes fight met (random target) garotte, priest blijft gewoon healen, sterft en healed verder als Spirit, sterft opnieuw en staat op met een soulstone.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.