Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 136 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.247 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:22

Bezulba

Formerly known as Eendje

OkkE schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 10:24:
Hmmm.. lol.

Sorry, ik ben nog niet helemaal wakker, denk ik. We hebben Crypts en SL gedaan, maar we gingen inderdaad naar Crypts voor de Enchant, en naar SL voor o.a. Murmur. :D Mja, iedereen vergist zich wel eens, toch?

[...]

Die gebruik ik ook allemaal, en over het algemeen gebruik ik ook vaker Swiftmend, of een Regrow. Máár soms, bijvoorbeeld in combinatie met die +320 haste vind ik een HT ook zeker wel handig. :)

Btw, zonder gelijk een hele "welke heal is beter" discussie te starten, die Regrow crit kan ook juist vervelend zijn: aggro. :)
als jij agro krijgt van een regrowth crit moet je duidelijk op zoek naar een andere tank of doe je zelf iets fout.. dat is nl precies hetzelfde als mages die weer s overagroen.. "ja sorry ik had een unlucky crit" my ass.. je zat al boven de tank wil je met een crit agro pullen

[ Voor 9% gewijzigd door Bezulba op 02-11-2007 10:34 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142494

OkkE schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 10:24:

Btw, zonder gelijk een hele "welke heal is beter" discussie te starten, die Regrow crit kan ook juist vervelend zijn: aggro. :)
Tjah, als je die talents hebt, 50% crit kans op regrowth, +3% kans op crit van elke spell.
Plus ongeveer 10% crit van intelect op je gear (misschien wel rond de 15% afhankelijk van gear en buffs) zit je al snel rond de 65% om te critten met regrowth, dus als ik zo'n ding doe, ga ik er eigenlijk al wel van uit dat het een crit wordt. Of anders gezegd, daar hou je sterk rekening mee.

Met healing touch anderzijds is de crit kans veel kleiner, dus op het moment dat je crit, de kans dat je er niet op gerekend hebt groter. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209587

Gebruik voor Morogrim een goede Bear tank, met ziek veel health en armor. Ideaal voor een slow&hard hitter als Morogrim. Zorg ook dat je een warrior assigned voor Demoshout en thunderclap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

morogrim een slow hitter? die gast heeft een Attackspeed van 0.5 ofzo. daarom krijgen warriors crushings omdat ze hun anticurshing thing niet up kunnen houden tegen zo'n snelle attackspeed

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als een healer de tank over-aggro'ed dan is het slecht gesteld met de tank z'n aggro. Ik ben zelf een tank en ik zou me schamen als het me overkwam. Ik ben een Paladin dus ook in AoE situaties kan ik makkelijk aggro houden. Als er veel mobs zijn kan het wat lastiger zijn voor de andere tanking classes. Maar bedenk wel dat healing maar de helft aan aggro veroorzaakt, dus zo lastig is het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eendje schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 10:39:
morogrim een slow hitter? die gast heeft een Attackspeed van 0.5 ofzo. daarom krijgen warriors crushings omdat ze hun anticurshing thing niet up kunnen houden tegen zo'n snelle attackspeed
Nah, da's nooit zo snel, hooguit 1,0/1,5. Genoeg dus om een warrior te crushen.

Maar ok ok, niet echt een slow hitter. Ik bedoelde meer dat hij lomp hard hit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:44

DizzyWeb

Ondertiteld

Ben zelf een teddy tank, de enigen die mij overaggro'en zijn spriests en mages. En dan vooral als ik geen tijd krijg om threat op te bouwen, duurt bij een beetje gewoon even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171114

hey dagboek en ieder die in mijn dagboek zit te lurken ;)

gister met een paar man in rfk (?,die ene rechtsonderin barrens- haal ze altijd door elkaar)
op zich een goede rnu gehad. weer bijna dezelfde pug members (voordeel van een klein realm :) ) en daarnaast was het al een goede groep qua samenstelling. paladin, priest, mage, (fer) druid, warrior

na een paar uur toch gewiped en niet veel tijd daarna werd het beetje chaotisch, eentje had erg last van lag en deed restart, maar op de normale manier en stond dus weer aan het begin van de instance. niet lang daarna warrior moest er vandoor en wij die binnen waren gingen ook dood bij het teruglopen omdat er al eea gespawned was ofzo.. bijna 12 uur . dus we hadden allemaal al zoiets van komt dit nog goed of geven we het op

maar gelukkig had iemand nog een lvl 70 priest ^^

en toen ging het uiteraard behoorlijk snel..
helaas voor de warrior ;) .. de boss had namelijk 2 mail en 1 plate om weg te geven
niiice ..

mage "i think the paladin is having a party now"
ik paladin " guys, these drops are really sweet. anyone of you need this ;) " tegen de clothies >:)
iedereen natuurlijk ongeveer "no, not me .. do you ? ;)"
ik " well, these items are pretty ok for me, mind if i need them"

lekker flauw heel kalmpjes doen .. maar ondertussen *O* :D *O* :D *O* :D

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 171114 op 02-11-2007 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236017

DizzyWeb schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 10:46:
Ben zelf een teddy tank, de enigen die mij overaggro'en zijn spriests en mages. En dan vooral als ik geen tijd krijg om threat op te bouwen, duurt bij een beetje gewoon even.
Hangt van de mob af imo (ben Teddy MT). Goede Holypriest gooit Prayer of Mending op je, ik heb meestal na 2-3 seconden al 10k threat. (Zorgen dat je rage hebt, pas laatste moment naar bear-form switchen en enrage gebruiken)

Maar ik heb ze aangeleerd om me toch 3-5 seconden te geven, anders gooit er eens in idioot een pyroblast op of je wordt een paar maal gedodged en dan zijn ze toch echt dood als ze overaggro'en.
Als het geen wipe betekend moet je mensen gewoon dood laten gaan als ze de enige zijn die overaggro'en (en als het goed hadden voorkomen). Dat leert snel.
(Werkt bij ons prima, niemand die er ook over klaagt want je behoord gewoon net na een pull geen aggro te stelen)

Enige nadeel is dat onze gilde toch wel erg lang met mij als MT gespeeld heeft en dat ze echt moesten wennen aan de warrior tanks daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213285

eendje schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 10:33:
hydros first kill \o/ en het was de 2de nacht dat we daar waren (en de eerste met 2 OT's) het begon echt helemaal kut. na de eerste try had ik al meteen door dat 1 add banishen niet ging werken. We zaten toen op 80% met 6 minuten left till enrage. Aangeboden om er zelf 2 te tanken (Vrije MT had er 1 en de andere OT ook 1) en dan moest de aoe even wachten totdat ik riep dat ze konden aoe'n, met 2 is het natuurlijk lastiger om snel genoeg agro op te bouwen. Met 2 adds die gelijk naar healers rennen moet ik gewoon ontzettend goed opletten en weten waar ik mee bezig ben. Niet iets wat je met 2 vingers in je neus kan doen zeg maar. Zeker als er dan ook nog een zwik AOE overheen gaat.

Nu vonden een mage en een hunter het blijkbaar noodzakelijk om constant de adds te gaan frost nova'en of te frosttrappen.. Erg bevoordelijk voor mijn humeur als ik ze naar de bos moet pullen. en na 2x dat gemeld te hebben deden ze het weeer! Toen had ik het helemaal gehad en schold ze even uit om daarna Wow en TS te quiten. Normaal ben ik niet zo snel aangebrand, maar soms heb ik van die dagen dat ik dit soort ongein gewoon slecht trek.

Omdat ik nog een beetje collegiaal ben toch na 5 minuten weer geconnect. Kon ze natuurlijk niet laten hangen, en warempel! Geen nova's en frosttraps en gelijk een kill. Waarom ze dat nou niet gelijk konden doen... Niet echt superinteresante loot voor mij :P (ja een healing idol die niemand wou :P ) en daarna naar lurker. 1shotted, zelfs nadat een OT doodging en even 6 mages en wat Meleedps om zeep hielp.

En daarna naar Morogrim. Wij hebben imho echt ontzettend te vaak dat de tank dood gaat door een crushing. En het gaat dan als volgt "ohh he lost health fast (dan denk ik al, blijf healen idioot..) did you get a crushing? yeah. ok?" en that's it.. crushings doen meer pijn ja, maar healers moeten gewoon de MT hoger dan 75% houden.. maar blijkbaar is het heel normaal dat 2/3 van de tries mislukken doordat de MT gecrushed word. Natuurijk (weer) gemeld dat volgens sommige een Druid tank hier beter is vanwege de crushings, maar natuurlijk (weer) genegeerd.. zucht
Dat frost trap frost nova verhaal. Ik moet zeggen hun kennen de tactics iig wel. Wij hebben die bosses op farm en frost nova bij nature phase is dik handig zodat 2 locks rank2 banish kunnen doen en offtanks de adds kunnen pakken.

Wat dit gevecht super ez maakt is:
2x MT 1 met frost res (+pally aura) ander met nature rezz (hunter aura)
2x OT beste 2 druids in frost/nature rezz gear samen in grp met nature rezz tank
2x locks voor de banish // fear at laatste deel
2x Hunter voor MD elke phase zodat ie niet terug gaat

Zorg ook dat pally's healen tijdens de switch en niet priest/shammy's/druids (te veel agro)

Als je het met deze setup niet haalt met 2 vingers in je neus moet je stoppen met wow

Btw war op Moro hebben wij ook altijd en als die doodgaat flame the healers

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 213285 op 02-11-2007 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-04 21:15
Anoniem: 236017 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 10:53:
[...]
Maar ik heb ze aangeleerd om me toch 3-5 seconden te geven, anders gooit er eens in idioot een pyroblast op of je wordt een paar maal gedodged en dan zijn ze toch echt dood als ze overaggro'en.
Als het geen wipe betekend moet je mensen gewoon dood laten gaan als ze de enige zijn die overaggro'en (en als het goed hadden voorkomen). Dat leert snel.
(Werkt bij ons prima, niemand die er ook over klaagt want je behoord gewoon net na een pull geen aggro te stelen)
Mijn mage gaat eigenlijk al direct na contact low lvl Frostbolts gooien om een mooie winters chill stack op te bouwen. Dan ga ik na het dps signal meteen nuken als een malle totdat ik in de buurt kom van tank agro (100% niet 130%). Om dan even een pot/evocation/bandage/invisibility uit te voeren zodat ik weer een stukje lager tercht kom. Mijn raid leader vind mij reuze irritant maar ik trek nooit agro :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Anoniem: 209587 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 10:43:
Als een healer de tank over-aggro'ed dan is het slecht gesteld met de tank z'n aggro. Ik ben zelf een tank en ik zou me schamen als het me overkwam. Ik ben een Paladin dus ook in AoE situaties kan ik makkelijk aggro houden. Als er veel mobs zijn kan het wat lastiger zijn voor de andere tanking classes. Maar bedenk wel dat healing maar de helft aan aggro veroorzaakt, dus zo lastig is het niet...
Er zijn maar een paar situaties waarop een healer mijns inziens agro kan trekken boven een tank :
* HOT op tank met de pull
* Healing (crit) terwijl tank begint met een paar misses/parries heeft
* Na een agro-dump van een boss

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
barfieldmv schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 10:56:
[...]

Mijn mage gaat eigenlijk al direct na contact low lvl Frostbolts gooien om een mooie winters chill stack op te bouwen. Dan ga ik na het dps signal meteen nuken als een malle totdat ik in de buurt kom van tank agro (100% niet 130%). Om dan even een pot/evocation/bandage/invisibility uit te voeren zodat ik weer een stukje lager tercht kom. Mijn raid leader vind mij reuze irritant maar ik trek nooit agro :D
mja, debuffs op een mob nodigt meestal uit tot nuken door andere mensen (en dan niet met low-rank spells ;) :P)

en dat kan nog wel eens tot problemen leiden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Zolang als je weet wat je doet kan dat best. Ik ben zelf RL zowel als MT, en als ik dus zeg "wacht met dps" en iemand wacht niet, dan hou ik even terug tot hij overaggro'd dood neervalt, en dan gaan we verder. Minpuntje op trial, paar keer daarna nog eens en /gkick. Wij zijn verder echt geen "arseholes", leuke sociale gilde, heel gezellig en dit soort dingen komen eigenlijk gewoon nooit voor want iedereen weet dat als je jezelf als een idioot gedraagt dat je de rest van de raid op je krijgt. Lekker relaxed, iedereen volgt instructies, gezellig raiden zonder problemen / wipes. Daar horen mensen die watjes in hun oren hebben dus niet tussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Ik wist dat ik reacties op die zin zou krijgen, stom dat ik 'm toch post..

Anyway...

@eendje
Ik zeg toch ook alleen dat een hogere crit kans niet alleen maar positief is door de kans dat 'ie kan critten, waardoor je meer threat genereerd, wat uiteindelijk niet handig is voor je aggro management.

@an4rk1
Het is inderdaad goed om er rekening mee te houden dat 'ie crit. Doe ik ook. Maar soms heb je gewoon net even iets meer healing nodig als het je Lifebloom en Rejuv, maar is er geen tijd om te wachten, dan kan het zijn dat je crit niet uit komt. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Anoniem: 236017 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 10:53:
[...]

Hangt van de mob af imo (ben Teddy MT). Goede Holypriest gooit Prayer of Mending op je, ik heb meestal na 2-3 seconden al 10k threat. (Zorgen dat je rage hebt, pas laatste moment naar bear-form switchen en enrage gebruiken)

Enige nadeel is dat onze gilde toch wel erg lang met mij als MT gespeeld heeft en dat ze echt moesten wennen aan de warrior tanks daarna.
Bij ons een ernstig tekort aan priests. Healers sowieso.
Maar grootste probleem heb ik met multi-mob tanken, al zijn het er maar 2. Hoe vaak ik ook roep dat dps niet los moet gaan op mijn 2e target, alleen de eerste, luisteren doen ze niet. Er is er altijd wel een die denkt "goh, iedereen zit op skull, laat ik cross pakken!". Mja, succes, dan tank je 'm zelf maar :w Meeste dps'ers hebben niet door dat hoe meer targets ik heb, hoe minder aggro ik per target heb en dat ze dus echt die threatmeter eens in de gaten moeten houden. (sowieso bizar hoeveel mensen gewoon geen threatmeter hebben, en dan nog roepen "dat heb ik niet nodig, ik ga voor damage, threat boeit me niet!")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-05 23:53
eendje schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 10:33:
En daarna naar Morogrim. Wij hebben imho echt ontzettend te vaak dat de tank dood gaat door een crushing. En het gaat dan als volgt "ohh he lost health fast (dan denk ik al, blijf healen idioot..) did you get a crushing? yeah. ok?" en that's it.. crushings doen meer pijn ja, maar healers moeten gewoon de MT hoger dan 75% houden.. maar blijkbaar is het heel normaal dat 2/3 van de tries mislukken doordat de MT gecrushed word. Natuurijk (weer) gemeld dat volgens sommige een Druid tank hier beter is vanwege de crushings, maar natuurlijk (weer) genegeerd.. zucht
Tja, een druid blijft daar fijner, maar desalniettemin moeten je healers wel een beetje bij de dag zijn, en niet pas gaan healen nadat er ge-crushed worden. Want ook op fluffy beertjes krijgt je dit soort reeksen :
22:45'12.453 Morogrim Tidewalker's Melee hits . for 5883 (crushing)
22:45'13.562 Morogrim Tidewalker's Melee hits . for 4176 (crushing)
22:45'14.125 Morogrim Tidewalker's Melee hits . for 5987 (crushing)
22:45'15.687 Morogrim Tidewalker's Melee hits . for 5414 (crushing)
22:45'17.359 Morogrim Tidewalker's Melee hits . for 5683 (crushing)

En dan moeten er toch wel wat grote heals onderweg zijn aan het begin van zo'n reeks wil je dat overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-04 21:15
Anoniem: 236017 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:04:
[...]
Zolang als je weet wat je doet kan dat best. Ik ben zelf RL zowel als MT, en als ik dus zeg "wacht met dps" en iemand wacht niet, dan hou ik even terug tot hij overaggro'd dood neervalt, en dan gaan we verder. Minpuntje op trial, paar keer daarna nog eens en /gkick. Wij zijn verder echt geen "arseholes", leuke sociale gilde, heel gezellig en dit soort dingen komen eigenlijk gewoon nooit voor want iedereen weet dat als je jezelf als een idioot gedraagt dat je de rest van de raid op je krijgt. Lekker relaxed, iedereen volgt instructies, gezellig raiden zonder problemen / wipes. Daar horen mensen die watjes in hun oren hebben dus niet tussen :)
De raid leader was traag. alsof hij van wax gemaakt was. Zelfs de best equipped warlocks konden geen agro van de tank pakken. Dus ik had zoiets van komop man, schiet eens op!

Vond hij niet zo leuk maar een hele instance door lopen slowen is :X

Als je iedereen met Omen laat uitrusten ga er dan ook vanuit dat we het gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-05 12:47
DizzyWeb schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 10:46:
Als je een tank een paar seconden head start geeft outaggroed hij sowieso elke caster op een enkele mob.
Pcies! Moet alleen uitkijken dat ik dat niet doe op een moment dat een mob mobiel moet blijven, want frostbite procs kunnen dan vervelend zijn. Dan gebruik ik liever IL.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Hydra schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:13:
Als je een tank een paar seconden head start geeft outaggroed hij sowieso elke caster op een enkele mob.
Exactly my point ;) Ik raid zelf nog niet, ik zit in de beste bleus die er te krijgen zijn zo ongeveer. Nu is dat zeker niet slecht, maar een caster in epix die direct compleet los gaat zodra ik een fearie fire pull doe, daar kan ik dan echt niet meer tegen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117283

Zit zelf met het volgende. Ik heb een combat specced sword rogue. Main hand met Vindicator van Aldor rep, in de offhand heb ik Latro's sword uit Black Morass. Ik heb echter ook The Emerald Ripper van Moroes en ik vraag me af welke van de twee ik nou zou moeten gebruiken, de dagger of verlies ik dan toch teveel dps vanwege mijn spec?
Ik hou niet van pvp, maar ik probeer toch elke dag nu een bg te doen om wat honor te sparen voor een s1 weapon voor mijn offhand. Ik kan echter nergens vinden hoeveel honor ik moet hebben en of ik nog 20 badges of zo ergens van moet sparen, weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 11:50
Anoniem: 213285 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 10:55:
[...]Dat frost trap frost nova verhaal. Ik moet zeggen hun kennen de tactics iig wel. Wij hebben die bosses op farm en frost nova bij nature phase is dik handig zodat 2 locks rank2 banish kunnen doen en offtanks de adds kunnen pakken.

2x OT beste 2 druids in frost/nature rezz gear samen in grp met nature rezz tank

Zorg ook dat pally's healen tijdens de switch en niet priest/shammy's/druids (te veel agro)

Frsotnova/trap hebben wij nooit gebruikt voor Hydross, alle ads offtanken werkte veel beter, trap/nova zelfs onnoemlijk irritant omdat ze dan bleven staan en niet in de AoE range waren.

MD bij phase change is geweldig inderdaad.

MT is behalve bij Leo altijd een warrior en om eerlijk te zijn soms word er gecrushed en is het gewoon echt teveel, 2 hits van 6k en een crush van 11k+ binnen 2 seconden wil nog wel en gemist worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
Anoniem: 117283 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:17:
Zit zelf met het volgende. Ik heb een combat specced sword rogue. Main hand met Vindicator van Aldor rep, in de offhand heb ik Latro's sword uit Black Morass. Ik heb echter ook The Emerald Ripper van Moroes en ik vraag me af welke van de twee ik nou zou moeten gebruiken, de dagger of verlies ik dan toch teveel dps vanwege mijn spec?
Ik hou niet van pvp, maar ik probeer toch elke dag nu een bg te doen om wat honor te sparen voor een s1 weapon voor mijn offhand. Ik kan echter nergens vinden hoeveel honor ik moet hebben en of ik nog 20 badges of zo ergens van moet sparen, weet iemand dat?
Gladiator's Quickblade gaat 9000 honour en 20xEots-marks kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94605

[...]2x OT beste 2 druids in frost/nature rezz gear samen in grp met nature rezz tank
Waarom druid OT en niet pally OT hier?

Wij gaan binnenkort Hydros proberen en ik was van plan de adds te tanken en niet de boss. Ben trouwens pally tank. Wat ik heb begrepen is dat een pally tank makkelijk 2-3 adds moet kunnen tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het probleem is dat je beide resistances moet hebben om die adds te tanken. Die reistances zitten beide dus rond de 120/130 NR/FR met als gevolg dat het veiliger is om 1 add te tanken omdat je niet gek veel resist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DizzyWeb schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:11:
[...]

Bij ons een ernstig tekort aan priests. Healers sowieso.
Maar grootste probleem heb ik met multi-mob tanken, al zijn het er maar 2. Hoe vaak ik ook roep dat dps niet los moet gaan op mijn 2e target, alleen de eerste, luisteren doen ze niet. Er is er altijd wel een die denkt "goh, iedereen zit op skull, laat ik cross pakken!". Mja, succes, dan tank je 'm zelf maar :w Meeste dps'ers hebben niet door dat hoe meer targets ik heb, hoe minder aggro ik per target heb en dat ze dus echt die threatmeter eens in de gaten moeten houden. (sowieso bizar hoeveel mensen gewoon geen threatmeter hebben, en dan nog roepen "dat heb ik niet nodig, ik ga voor damage, threat boeit me niet!")
Enkele oplossingen bij ons;

Threatmeter is verplicht. Als ik iets buiten de gilde doe (gebeurt echt bijna nooit) dan donder ik mensen zonder threatmeter uit de groep. Veelal hebben ze zoiezo mij nodig en niet andersom. Vind dat een threatmeter toch echt een verplichting is tegenwoordig.

Multimob -> Iemand die DPS op een target die niet gemarked is als dps target op dat moment, is idioot bezig. Dat hoef je imo niet te tolereren. Wat ik doe is pull -> mangle/lacerate de skull, switch naar de cross, bouw wat threat op, switch terug naar de skull, dan normale threat cycle maar voeg een swipe toe ertussen. Hou ik prima threat mee. DPS weten dat ze pas mogen DPS'en als ik naar de skull terug-geswitched ben, naar 5-6 seconden. Beter even 2 seconden langzamer dan mensen dood. Zelfde met 3,4,5 of zelfs 6 mobs. (Heroic SH anyone?) Ik hou prima aggro op alle mobs tegelijk zolang de dps weten hoe ze met mij om moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

DizzyWeb schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:11:
Er is er altijd wel een die denkt "goh, iedereen zit op skull, laat ik cross pakken!". Mja, succes, dan tank je 'm zelf maar :w
Inderdaad. En op dat moment krijgt die player dmg en geef ik 'm een heal. Als die persoon dan een aggro-dump doet, of dood gaat omdat ik mijn mana er niet aan kan verspillen, dan zit die mob op mijn nek, en heeft de hele party een probleem. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213285

Maranno schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:20:
[...]

Frsotnova/trap hebben wij nooit gebruikt voor Hydross, alle ads offtanken werkte veel beter, trap/nova zelfs onnoemlijk irritant omdat ze dan bleven staan en niet in de AoE range waren.

MT is behalve bij Leo altijd een warrior en om eerlijk te zijn soms word er gecrushed en is het gewoon echt teveel, 2 hits van 6k en een crush van 11k+ binnen 2 seconden wil nog wel en gemist worden.
Wij gebruiken wat we hebben ^^ maar meestal laten we onze gnome ^^ MT war tanken ook leo.

Leo is genoeg md's hebben of iig 1 a 2 shammy's met totem zodat leo voor de totems gelijk gaat waar de tank staat te w88 ofc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Anoniem: 213285 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:33:
[...]

Wij gebruiken wat we hebben ^^ maar meestal laten we onze gnome ^^ MT war tanken ook leo.

Leo is genoeg md's hebben of iig 1 a 2 shammy's met totem zodat leo voor de totems gelijk gaat waar de tank staat te w88 ofc
Tank of drie, combinatie van warriors en ferals werkt bij ons zonder problemen moet ik zeggen. Ze blijven in de buurt als Leo WW"t en intercepten daarna gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Laatst online: 15-05 12:44
weet iemand een goede logparser voor wow? ik wil namelijk aan het einde van een instance kijken hoeveel shots etc ik gedaan heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

* Incoming wall of text *

Gisteren kreeg ik een whisper op mijn (alt) mage of ik zin had om mee te gaan naar Shattered Halls (Pug). Ik heb nog aardig wat rep nodig voordat ik revered ben met Thrallmar dus ik accept.
Opstelling:
- Warrior (Tank)
- Hunter
- 2x Priest (shadow & holy/disc)
- Mage (ik)

Nadat we iedereen gesummoned hadden, gingen we naar de ingang. Daar aangekomen bleek dat niemand de key had 8)7. Ik kon er zelf wel om lachen. Wij een paar minuten wachten op iemand in een andere groep die hem eventueel wel kon openen. Natuurlijk niemand die op dat moment Shattered Halls wilde doen of ze zaten allemaal al binnen :X.
De warrior zat gelukkig op de laatste pre-quest voor zijn key (moet daar zelf ook is mee gaan beginnen :X). En nadat we een fel reaver de grond in geboord hadden, was het toch tijd om de deur naar SH te openen ;).

We hadden een erg competente groep (voor de verandering) en hebben zonder moeite de instance doorlopen. Enige nadeel was dat de tank geen threatmeter had geinstalleerd en haast geen threat genereerde waardoor ik iets te vaak overaggro-de (wachten op genoeg sunders, maar toch aggro krijgen :X), maarja kwestie van vastzetten met frostnova en de tank had hem weer ;). Een paar keer dood gegaan bij de gladiator groepjes ivm iets te enthousiast met aoe :P, maar verder niets bijzonders. Na de run de warrior nog even wat tips gegeven qua threat opbouwen :).
Helaas zijn er geen items gedropt die ik kon gebruiken. Maar het was wel fijn een groep te hebben die wist wat ze moesten doen :).

Na de instance maar even wat verder gewerkt aan mijn tailoring. Ik heb de imbued pants/boots gemaakt wat een flinke increase aan stamina voor mij is :). Ik zat pas op 5.7k hp en nu zit ik op 6.2k. Vanavond maar even mijn imbued netherweave robe maken, mana regen+meer sta+crit set bonus.

Ben ook al flink aan het farmen voor mijn frozen shadowweave setje. Ik heb de pattern voor shoulders al kunnen kopen, moet alleen nog 2x shadow cloth hebben. De 2x shadow cloth krijg ik van een guildie die niks met zijn cooldown doet dus dat is al geregeld :). Ik moest alleen de mats regelen.
Dus even naar shadowmoon valley voor de primal fires. Ik had even een lucky droprate, 2 primals in 15 minuten :D.
Daarna even naar de Bleeding Hollow Ruins in Terokkar Forest voor wat netherweb spider silk. Droprate was daar ook erg lekker, 6 spiders dropten 4 silks :D.

Kortom weer een goede dag gisteren :).

* Dodged wall of text *

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:55
[...]

Dat frost trap frost nova verhaal. Ik moet zeggen hun kennen de tactics iig wel. Wij hebben die bosses op farm en frost nova bij nature phase is dik handig zodat 2 locks rank2 banish kunnen doen en offtanks de adds kunnen pakken.

Als je het met deze setup niet haalt met 2 vingers in je neus moet je stoppen met wow

sorry hoor, maar waarom vertraag je jezelf zo mega door 2 hydros adds te banishen..? wij AOEen die mobs gewoon door seed of corruption.. ik als warlock vind het heerlijk, de crits vliegen me om de oren. elke keer als mijn SoC ontploft, schiet de dps-meter 10K omhoog, en geeft een kettingreactie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

beetje stomme vraag misschien.. maar ik heb het al een paar keer gezien bij een wipe in een instance dat de hele instance gereset is ..maar ook vaak genoeg dat iedereen dood is en je na teruglopen weer gewoon verder kan gaan waar je was. ook aantal maal gezien dat alleen in het begin een paar mobs weer tot leven waren en na die paar je weer gewoon kan doorlopen tot waar je was

wat zijn daar de guidelines / game mechanics van
waarneer reset een instance gegarandeerd en dus / hoe voorkom je een per ongeluk reset van een instance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Jerry schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:57:
Enige nadeel was dat de tank geen threatmeter had geinstalleerd en haast geen threat genereerde waardoor ik iets te vaak overaggro-de (wachten op genoeg sunders, maar toch aggro krijgen :X),
Zat pas op m'n lock in Arca, tweede boss. Tank begint te tanken, ik doe niks tot de eerste WW afgelopen is, zet dan vijf dots op de boss, gooi wat shadowbolts tot m'n dots afgelopen zijn, doe weer 10 sec niks, refresh dots en krijg aggro. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:36
Ik heb helemaal niks geen verstand van Tailoring (Specialties) maar Frozen Shadowweave is toch alleen interessant voor Shadow Priests en Warlocks dacht ik? Of zitten er ook stats op (Frost?) die een Mage kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BootVluchteling schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:01:
[...]

sorry hoor, maar waarom vertraag je jezelf zo mega door 2 hydros adds te banishen..? wij AOEen die mobs gewoon door seed of corruption.. ik als warlock vind het heerlijk, de crits vliegen me om de oren. elke keer als mijn SoC ontploft, schiet de dps-meter 10K omhoog, en geeft een kettingreactie :D
Ik denk dat hij de laatste minuten bedoeld. Als je in de knoop komt met enrage timer kan je de adds ignoren (lees: fearen, banishen) en op de boss doornuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
UTwizard schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:04:
[...]

Ik heb helemaal niks geen verstand van Tailoring (Specialties) maar Frozen Shadowweave is toch alleen interessant voor Shadow Priests en Warlocks dacht ik? Of zitten er ook stats op (Frost?) die een Mage kan gebruiken?
+shadow/frost dmg. :)
Anoniem: 171114 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:03:
beetje stomme vraag misschien.. maar ik heb het al een paar keer gezien bij een wipe in een instance dat de hele instance gereset is ..maar ook vaak genoeg dat iedereen dood is en je na teruglopen weer gewoon verder kan gaan waar je was. ook aantal maal gezien dat alleen in het begin een paar mobs weer tot leven waren en na die paar je weer gewoon kan doorlopen tot waar je was

waarneer reset een instance gegarandeerd en dus / hoe voorkom je een per ongeluk reset van een instance
Hele reset is knap, maar trash respawnt na een paar uur wel ja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

misschien waren die paar keer ook geen hele reset maar dat alle trash in het begin gerespawnd was en dat we halverwege de berg trash zoiets hadden van het lijkt op een complete reset :(

meestal gezien met een wipe waarbij de hele groep tegelijk dood is en tegelijk release spirit doet

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 171114 op 02-11-2007 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:36
Ah ok, dat wist ik niet.

Instances krijgen na een half uur een 'soft reset'. Dit houdt in dat alle trash en bosses weer aanwezig zijn en je weer van voor af aan moet beginnen. Deze soft reset doet zich alleen voor als er niemand in de instance is gedurende dat half uur, het heeft hetzelfde effect als een Instance Reset door de party leader, nu alleen automatisch en na een half uur.

Zolang je in een instance zit heeft trash ook z'n eigen respawn timer, als jij heel lang in een instance zit kan het voorkomen dat de instance achter je groep weer aan het 'volspawnen' is (op de bosses na). Over het algemeen zit deze timer op zo'n 2 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verschilt per instance wat er kan resetten.

Vaak zijn het de patrols die terug komen. Afaik is alles gereset zodra je langer als 30 minuten de instance verlaat als group.

In raids is het weer net wat anders, je hebt een hoop trash mobs tot de boss, deze respawnen 2 uur nadat je de eerste trash mob van deze groep hebt gekilled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Anoniem: 236017 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:27:
[...]

Enkele oplossingen bij ons;

Threatmeter is verplicht. Als ik iets buiten de gilde doe (gebeurt echt bijna nooit) dan donder ik mensen zonder threatmeter uit de groep. Veelal hebben ze zoiezo mij nodig en niet andersom. Vind dat een threatmeter toch echt een verplichting is tegenwoordig.

Multimob -> Iemand die DPS op een target die niet gemarked is als dps target op dat moment, is idioot bezig. Dat hoef je imo niet te tolereren. Wat ik doe is pull -> mangle/lacerate de skull, switch naar de cross, bouw wat threat op, switch terug naar de skull, dan normale threat cycle maar voeg een swipe toe ertussen. Hou ik prima threat mee. DPS weten dat ze pas mogen DPS'en als ik naar de skull terug-geswitched ben, naar 5-6 seconden. Beter even 2 seconden langzamer dan mensen dood. Zelfde met 3,4,5 of zelfs 6 mobs. (Heroic SH anyone?) Ik hou prima aggro op alle mobs tegelijk zolang de dps weten hoe ze met mij om moeten gaan.
threatmeter.. tja, in raids must have, maar common sense en je heb er geeneen nodig.. in een 5 man party heroic of niet, zet ik em vaak uit.. merk zelf wel wanneer ik teveel zit te nuken.. iemand eruit kicken wegens het niet hebben ervan vind ik overdreven, maar ik verzoek wel tot downloaden ervan.. (na de instance)

nuken/dotten van een semi-tanked target is stom, maar ik als warlock solo regelmatig een mob in heroic SP of normal SH. chainfear en dotten en na een tijdje pleurt ie dood neer :+
als je normale fear resist wordt, snel imp HoT, of een Deathcoil en een normale fear.. sóms ga je dood door een 1shot crit, maar dat is pech hebben.. ik vind mezelf wel een redelijke aanwinst in een party voor heroic SP/mech etc.. ik heb dan geen rasechte CC zoals sheep, Frost nova, frost trap, shackle oid, maar met een fear+CoRecklessness rank 1 kom je een heel eind (mits je de ruimte hebt)

offtopic:
het is trouwens sowieso.. (nofi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Kom op dat wachten tot het commando attack word gegeven is wel zo kinderlijk mensen kunnen het vaak zelf behoorlijk goed uit mikken. Dat soort dingen als ik zag pietje toch een pijltje schieten kom op zeg. In 10 en 25 mans raids leren ze snel genoeg hoe hard ze kunnen gaan, zijn het echt volhouders spreek je ze een keer aan. Na een wipe of 2 a 3 zijn er genoeg mensen die het wel even inpepperen.

Bij 5 mans runs heroic en normaal is het toch al chaos er is niemand meer die even de tijd geeft agro op te bouwen, de helft van de klasses kan zelf ook aardig wat met een mob dus daar maak ik me al lang niet meer druk om. Wil een mage graag nuken op het 2e target mij best dan kite ie hem zelf maar rond, en een beetje tank kan lekker dingen opvangen en switchen dat maakt het nog een beetje uitdagend. Ik loop ook altijd overal te taunten om ze die paar seconden extra te geven ;). Uiteraard pugs is nog iets anders maar daar probeer ik het niet eens meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BootVluchteling schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:10:
[...]

threatmeter.. tja, in raids must have, maar common sense en je heb er geeneen nodig.. in een 5 man party heroic of niet, zet ik em vaak uit.. merk zelf wel wanneer ik teveel zit te nuken.. iemand eruit kicken wegens het niet hebben ervan vind ik overdreven, maar ik verzoek wel tot downloaden ervan.. (na de instance)

nuken/dotten van een semi-tanked target is stom, maar ik als warlock solo regelmatig een mob in heroic SP of normal SH. chainfear en dotten en na een tijdje pleurt ie dood neer :+
als je normale fear resist wordt, snel imp HoT, of een Deathcoil en een normale fear.. sóms ga je dood door een 1shot crit, maar dat is pech hebben.. ik vind mezelf wel een redelijke aanwinst in een party voor heroic SP/mech etc.. ik heb dan geen rasechte CC zoals sheep, Frost nova, frost trap, shackle oid, maar met een fear+CoRecklessness rank 1 kom je een heel eind (mits je de ruimte hebt)

offtopic:
het is trouwens sowieso.. (nofi)
@comment: Woon al een tijd in Engeland en mijn NLDs gaat erg snel achteruit :( Helaas weinig aan te doen.

Maar goed; Ja veel mensen zullen dat overdreven vinden maar als ik pug (bijna nooit) is het een heroic, maximaal met 1 iemand buiten onze gilde en die moet zich dan maar aanpassen. Is ook amper een pug te noemen, en dat is de limiet van random voor mij. Door enkele slechte ervaringen + het feit dat er altijd mensen van de gilde mee willen als ik tank probeer ik pugs te vermijden.

Qua lock een target solo'en, CC'en met fear/deathcoil - dat spreekt vanzelf. Maar dan alleen als er een target voor de lock aangegeven is. Ik doe dat zelf ook altijd graag op mijn lock, en dat geeft idd toegevoegde waarde aan een instance groep.

Eergisteren Heroic SH gedaan; Ik tanken, 2x Healer 2x Mage. Kan ik aanbevelen als set-up - ging echt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MantaMania schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:18:
Kom op dat wachten tot het commando attack word gegeven is wel zo kinderlijk mensen kunnen het vaak zelf behoorlijk goed uit mikken. Dat soort dingen als ik zag pietje toch een pijltje schieten kom op zeg. In 10 en 25 mans raids leren ze snel genoeg hoe hard ze kunnen gaan, zijn het echt volhouders spreek je ze een keer aan. Na een wipe of 2 a 3 zijn er genoeg mensen die het wel even inpepperen.

Bij 5 mans runs heroic en normaal is het toch al chaos er is niemand meer die even de tijd geeft agro op te bouwen, de helft van de klasses kan zelf ook aardig wat met een mob dus daar maak ik me al lang niet meer druk om. Wil een mage graag nuken op het 2e target mij best dan kite ie hem zelf maar rond, en een beetje tank kan lekker dingen opvangen en switchen dat maakt het nog een beetje uitdagend. Ik loop ook altijd overal te taunten om ze die paar seconden extra te geven ;). Uiteraard pugs is nog iets anders maar daar probeer ik het niet eens meer.
Wij geven niet aan wanneer mensen moeten aanvallen, er wordt verwacht dat ze dit zelf leren. Doodgaan is idd een prima les.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174631

Mijn UI besloot om een beetje raar te gaan doen :(
Het meeste heb ik ondertussen weer redelijk normaal, maar die zwarte balken aan de zijkant krijg ik niet weg :'( iemand enig idee wat dit kan veroorzaken?
Screenie:
Afbeeldingslocatie: http://xs221.xs.to/xs221/07445/WoWScrnShot_110207_113142.jpg.xs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Kom op dat wachten tot het commando attack word gegeven is wel zo kinderlijk mensen kunnen het vaak zelf behoorlijk goed uit mikken.
In een ideale wereld misschien, maar op de server waar ik rondloop is het helaas verre van ideaal. De meesten kunnen dat dus echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Anoniem: 174631 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:28:
Het meeste heb ik ondertussen weer redelijk normaal, maar die zwarte balken aan de zijkant krijg ik niet weg :'( iemand enig idee wat dit kan veroorzaken?
Screenie:
[afbeelding]
Zet al je addons eens uit, daarna stuk voor stuk aanzetten. Kom je er vanzelf achter elke het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lijkt wel of je ui in widescreen staat maar de game in normal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Screenie:
[afbeelding]
Toevallig gisteren geprobeerd addons te updaten? Had het ook namelijk, heb een backup teruggezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling

ik doe eigenlijk 95% PuG's.. heroics of non-heroic, maakt me geen zak uit. ik kijk altijd wel even uit welke guild iemand komt, en als hij guidloos is, inspect ik hem even.. zolang hij max 1 greenie heeft, vind ik het geen probleem.

mijn guildies doen zelden wat met mij. vaak hebben ze andere dingen te doen.. (iig, dat zeggen ze >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BootVluchteling schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:36:
[...]
mijn guildies doen zelden wat met mij. vaak hebben ze andere dingen te doen.. (iig, dat zeggen ze >:) )
Beetje nutteloos in die gilde te zijn dan imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Anoniem: 236017 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:40:
[...]

Beetje nutteloos in die gilde te zijn dan imo.
tja, ik respecteer het feit dat zij ook andere dingen aan de hand hebben. ik begrijp heel goed je punt, maarja, zij betalen ook €12,- per maand, en dan kan ik ze het moeilijk verplichten..

het is jammer, maar helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bras
  • Laatst online: 12-05 17:17
Yokidrink schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:47:
weet iemand een goede logparser voor wow? ik wil namelijk aan het einde van een instance kijken hoeveel shots etc ik gedaan heb
Probeer http://wowwebstats.com/ daar is ook een java parser te halen voor op je lokale pc.

"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BootVluchteling schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:43:
[...]

tja, ik respecteer het feit dat zij ook andere dingen aan de hand hebben. ik begrijp heel goed je punt, maarja, zij betalen ook €12,- per maand, en dan kan ik ze het moeilijk verplichten..

het is jammer, maar helaas..
Ja daar heb je ook gelijk aan, maar ik zou toch evalueren of je niet misschien ergens anders mensen kunt vinden die meer jou speelstijl hebben, want instances e.d. doen met mensen die elkaar aanvoelen is toch een stuk leuker dan constant pugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ik had, na een tip van iemand hier op het forum, een paar quest-mods gedownload, zoals lightheaded..

alleen kan ik lightheaded waypoints niet vinden..

kan iemand een lijstje maken wat ik nu precies nodig heb, en het allerliefste met een deeplink naar de downloadsite?

ik heb nu het idee dat ik meerdere mods heb, die door elkaar heen werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-05 11:05

Neelon

FOR PONY!!!

Screenie:
[afbeelding]
Ziet eruit als Viewport (of iets met een dergelijke naam).

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het is dus skinner die bugged, die dus maar ff terugzetten, dankzij de opmerking dat het me een update van gisteren te maken kon hebben. Even in wowaceupdater gekeken welke mod gisteren geupdate was en hoppa :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
Anoniem: 174631 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:52:
het is dus skinner die bugged, die dus maar ff terugzetten, dankzij de opmerking dat het me een update van gisteren te maken kon hebben. Even in wowaceupdater gekeken welke mod gisteren geupdate was en hoppa :D
Is niet echt bugged volgens mij, maar meer instellingen die een beetje raar staan. Ik heb het vorige week ofzo ook eens gehad, dat ineens automatisch die zij-bars aanstaan. Kan je gewoon in je skinner-opties uitzetten (verkleinen naar 0), en dan doet die het daarna weer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Laatst online: 22-04-2021
BootVluchteling schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:49:
ik had, na een tip van iemand hier op het forum, een paar quest-mods gedownload, zoals lightheaded..

alleen kan ik lightheaded waypoints niet vinden..
daar moet je tomtom voor hebben http://www.wowinterface.com/downloads/info7032-TomTom.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
hij geeft aan "lightheaded waypoints are not support this version of cartographer_waypoints"..

vandaar mijn vraag.

daarnaast staan er dubbele coördinaten als ik op mn worldmap kijk, waardoor ze onleesbaar zijn..

Afbeeldingslocatie: http://xs221.xs.to/xs221/07445/addonlijst.JPG.xs.jpg

hierboven mijn addonlijst.. als mensen verbeteringen hebben qua addons, let me know. ik sta open voor suggesties

[ Voor 22% gewijzigd door BootVluchteling op 02-11-2007 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rudi schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:55:
[...]

Is niet echt bugged volgens mij, maar meer instellingen die een beetje raar staan. Ik heb het vorige week ofzo ook eens gehad, dat ineens automatisch die zij-bars aanstaan. Kan je gewoon in je skinner-opties uitzetten (verkleinen naar 0), en dan doet die het daarna weer normaal.
Hmm inderdaad, gevonden en opgelost.
Bedankt allemaal, speelt toch fijner zonder die balken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Anoniem: 174631 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:52:
Mooi, kan ik vanavond ook gewoon updaten zonder gedoe. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:44
Anoniem: 94605 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:22:
[...]

Waarom druid OT en niet pally OT hier?

Wij gaan binnenkort Hydros proberen en ik was van plan de adds te tanken en niet de boss. Ben trouwens pally tank. Wat ik heb begrepen is dat een pally tank makkelijk 2-3 adds moet kunnen tanken.
Wij gebruiken 2 tanks bij Hydros. Ikzelf en nog een druid. Als een pally meer dan 2 gaat tanken zonder de resistance (wij gebruiken geen resistance op offtanks, alleen main tanks) wordt je redelijk snel neergemaait.
1 zo'n mob kan al meppen voor 5K+, als je 2-3 van em tanked = snelle dood.
Eventueel na 2.3 waar paladin's een redelijke stamina buff krijgen zou het mogelijk zijn. Kan nu uiteraard ook, maar heb je massive healing nodig, wat je, als je net SSC begint niet hebt.

[ Voor 0% gewijzigd door Killion op 02-11-2007 14:06 . Reden: Even naam van boss aangepast :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Laatst online: 22-04-2021
BootVluchteling schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 13:00:
[...]

hij geeft aan "lightheaded waypoints are not support this version of cartographer_waypoints"..

vandaar mijn vraag.

daarnaast staan er dubbele coördinaten als ik op mn worldmap kijk, waardoor ze onleesbaar zijn..

[afbeelding]

hierboven mijn addonlijst.. als mensen verbeteringen hebben qua addons, let me know. ik sta open voor suggesties
Cartographer_waypoints is niet hetzelfde als tomtom (vandaar dat de naam verschilt.. ;) ). Ik zou denk ik cartographer waypoints uitzetten en alleen tomtom gebruiken, maar je kan ook in tomtom alle visuele functionaliteit (coordinaten) uitzetten:

Dmv /tomtom mapcoords (of zonder 's') kan je de coordinaten op de worldmap uitzetten en dmv /tomtom coords (wederom met of zonder 's') de coordinaten in je normale scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Kan iemand me het nut van die twee mods (Lightheaded en TomTom) uitleggen? Denk ik de discussie erover gemist maar als ik het goed begrijp heeft het te maken met quests, wat handig is als ik binnenkort met m'n dr00dje verder ga. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Maranno schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:20:
[...]

indeed. ik vind een frost nova niet erg als het onder de boss is.. maar het was constant buiten AOE range.. dus dan heb je er geen fuck aan.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Lightheaded is een addon die Wowhead info bij de questlog geeft. Ideaal. Tomtom is... nouja, je kent de tomtom apparaatjes wel he? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 15:17

William/Ax3

We are Starstuff

BootVluchteling schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 13:00:
[...]
Kennelijk heb je dus 2 coords addons die coords op je map tonen. Schakel is bij titan coords in dat die niet op je map coords moet tonen wat doet die dan? Of bij je carthographer dat die niet de coords moet laten zien op je maps.

Ik heb eerst ook altijd titan panel gebruikt maar ben sinds een tijd overgestapt naar zoveel mogelijk ace addons dus naar Fubar gegaan en dat bevalt me stukken beter moet ik eerlijk toegeven.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
DizzyWeb schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 13:19:
Lightheaded is een addon die Wowhead info bij de questlog geeft. Ideaal. Tomtom is... nouja, je kent de tomtom apparaatjes wel he? ;)
Hmm, dus mobs die questitems droppen, coords van die mobs, etc etc? Ideaal! Maar eens opzoeken dan. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Yokidrink schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:47:
Zoals eerder gezegt www.lossendil.com (webstats idd) of als je het alleen beperkter wilt en direct in game zou ik zeggen recap tis in een grote raid minder betrouwbaar voor de rest maar voor jezelf is ie altijd 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
William/Ax3 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 13:19:
[...]

Kennelijk heb je dus 2 coords addons die coords op je map tonen. Schakel is bij titan coords in dat die niet op je map coords moet tonen wat doet die dan? Of bij je carthographer dat die niet de coords moet laten zien op je maps.

Ik heb eerst ook altijd titan panel gebruikt maar ben sinds een tijd overgestapt naar zoveel mogelijk ace addons dus naar Fubar gegaan en dat bevalt me stukken beter moet ik eerlijk toegeven.
dank je. cartograhper was de boosdoener!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Exitium schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 13:28:
[...]

Hmm, dus mobs die questitems droppen, coords van die mobs, etc etc? Ideaal! Maar eens opzoeken dan. :D
Nee, het is echt gekoppeld aan je questlog. Je krijgt dus de wowhead comments bij een quest te zien. Wel kan je doorklikken naar andere quests en mobs e.d. Ook kan het samenwerken met Tomtom of Cartographer waypoints, zodat je een hippe dikke pijl in beeld krijgt als je op coordinaten klikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:19

vhal

ಠ_ಠ

Met 'V' kan je de HP-bars van de NPCs weergeven boven hun hoofd.
Is er een manier om de range van deze bars te vergroten zodat ik ze vanaf bijvoorbeeld 40Y kan zien?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
DizzyWeb schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 13:33:
[...]

Nee, het is echt gekoppeld aan je questlog. Je krijgt dus de wowhead comments bij een quest te zien. Wel kan je doorklikken naar andere quests en mobs e.d. Ook kan het samenwerken met Tomtom of Cartographer waypoints, zodat je een hippe dikke pijl in beeld krijgt als je op coordinaten klikt.
hoe krijg je precies die dikke pijl te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
deadsy33 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 13:34:
Met 'V' kan je de HP-bars van de NPCs weergeven boven hun hoofd.
Is er een manier om de range van deze bars te vergroten zodat ik ze vanaf bijvoorbeeld 40Y kan zien?
Voor raids is dat enorm on-overzichtelijk. Vooral in SSC / Hyjal+BT etc. Hier heb je veel mobs naast elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Killion schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 13:41:
[...]

Voor raids is dat enorm on-overzichtelijk. Vooral in SSC / Hyjal+BT etc. Hier heb je veel mobs naast elkaar.
tis net wat je gewend bent ik kan niet meer zonder eigenlijk maar das persoonlijk ;) Geef toen dat het soms lastig is met targetten maar das ook deels gewenning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

BootVluchteling schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 13:41:
[...]

hoe krijg je precies die dikke pijl te zien?
Als ik op coordinaten in Lightheaded klik. Ik heb verder alleen de Cartographer package via wowaceupdater geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Exitium schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 13:28:
[...]

zoals al gezegd , niet helemaal

wat lightheaded sowieso doet is per quest in je log vermelden
van wie je hem kreeg
waar je hem moet inleveren
of het sharable is
hoeveel xp je min-max krijgt
en je kan doorklikken op andere quests als het een chain is

daarnaast hebben ze uit de wowhead (meestal) nuttige comments een selectie gemaakt en die toegevoegd
en veel comments bevatten een omschrijving hoe en wat je moet doen, maar vaak ook een coordinaat waar je een boss vind of item.

en door combinatie van dit alles kun je 3/4 van de quests een ' daarheen moet ik' pijltje op je scherm laten toveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Killion schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 13:41:
Dat is persoonlijk. Ik als healer vind het juist ontzettend handig dat ik ook van alle mobs zie hoe het met hun health gesteld is. Zo kan ik mijn healing daar op afstemmen.

Overgens geen idee of die range aanpasbaar is, maar ik ben ook wel benieuwd hoe (als het kan) dat moet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je moet gewoon middenin gaan staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
OkkE schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 13:47:
[...]
Dat is persoonlijk. Ik als healer vind het juist ontzettend handig dat ik ook van alle mobs zie hoe het met hun health gesteld is. Zo kan ik mijn healing daar op afstemmen.

Overgens geen idee of die range aanpasbaar is, maar ik ben ook wel benieuwd hoe (als het kan) dat moet. :)
het is mogelijk met een console command, maar dat is uiteraard 'tegen Blizzards Policy'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94605

Killion schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 13:07:
[...]Wij gebruiken 2 tanks bij Hydros. Ikzelf en nog een druid. Als een pally meer dan 2 gaat tanken zonder de resistance (wij gebruiken geen resistance op offtanks, alleen main tanks) wordt je redelijk snel neergemaait.
1 zo'n mob kan al meppen voor 5K+, als je 2-3 van em tanked = snelle dood.
Eventueel na 2.3 waar paladin's een redelijke stamina buff krijgen zou het mogelijk zijn. Kan nu uiteraard ook, maar heb je massive healing nodig, wat je, als je net SSC begint niet hebt.
Ik was van plan in frost/nature gear te lopen met eventueel frost/nature resist aura's. Volledig raidbuffed zit ik aan de 19K health. Dat is niet zoveel als onze MT maar genoeg om wat klappen te kunnen vangen.

Waarom gebruiken jullie geen resistance op de OT's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-05 12:47
Killion schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:13:

het is mogelijk met een console command, maar dat is uiteraard 'tegen Blizzards Policy'.
Als het tegen hun policy is verwijderen ze die command wel.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
~ugh

danm wat is het lastig om een nieuwe raidguild te vinden >_<
heb nog iets van 2 apply's open staan op andrere realms en als dat niets wordt, is het denk ik een flinke stap terug en dan maar op me rogue kijken hoever het gaat in SSC :<

Naja speel dan wel met goede vrienden enzo, maar progressie gaat traag

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:26

Paladin

Play Ball!

Zeg ik zit er al een tijdje aan te denken om de standaard gui wat te gaan customizen, maar ik ben de weg een beetje kwijt, zijn er sites die hier een guide voor hebben, of welke mods er goed voor zijn te gebruiken?

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:56
Gisteren [Belt of Blasting] Laten craften. Het recipe wil maar niet droppen bij ons :( . De crafter kwam aan met de volgende zin.

"Vortexes costs 500g a piece and you need 2 of them. Yes I know it's expensive but my guildleader insists on this rule."

LOL, Even een crappy 1000g betalen voor zo'n belt, NP ! en voor mij issie beter dan [Cord of Screaming Terrors]. Zit toch al aan de hitcap.

Nu alleen nog tier 5 head en dan ben ik weer blij : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Gister me rogue teruggevraagd die 58 was en nu ben ik level 60. Bleek dat alles niet meer zo goed in elkaar zat qua talents, skill, etc :) Dus ik ga respeccen, ik level met swords of maces, en nu moet ik dus een goede levelspec hebben. Iemand die wat leuke weet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ImdaMned schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:37:
Gisteren [Belt of Blasting] Laten craften. Het recipe wil maar niet droppen bij ons :( . De crafter kwam aan met de volgende zin.

"Vortexes costs 500g a piece and you need 2 of them. Yes I know it's expensive but my guildleader insists on this rule."

LOL, Even een crappy 1000g betalen voor zo'n belt, NP ! en voor mij issie beter dan [Cord of Screaming Terrors]. Zit toch al aan de hitcap.

omfg 500g per vortex :D hoezo cheap :X op Emeriss gaan ze voor het dubbele :P en zelfs dat wordt er zonder morren voor betaald

[ Voor 3% gewijzigd door Bokkie op 02-11-2007 14:41 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-05 08:45
[...]

Gief details!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Bokkie schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:41:
[...]

omfg 500g per vortex :D hoezo cheap :X op Emeriss gaan ze voor het dubbele :P en zelfs dat wordt er zonder morren voor betaald
Mjah, 't erge is dat onze GM, die tailorer is, al 16 van die vortexes heeft, Wil alleen maar niet droppen :( . Rest heeft alles al geloof ik, op hunter belt na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijze Vos
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-02 22:17
cls schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 09:55:
[...]

Dat is dus fout, alleen heroism/bloodlust heeft effect op je GCD.. het stacken van gear met haste rating doet helemaal niks aan je global cooldown.
Hmz, ik kan me vrij goed herinneren dat ik een trinket had met een haste rating proc, en ik kon gewoon na mn VT meteen mn SW:P gooien. Werkt het misschien wel als het een 1.5 sec cast is, maar niet bij instant spells? Ik zal eens wat gaan testen.

Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213406

Paladin schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:34:
Zeg ik zit er al een tijdje aan te denken om de standaard gui wat te gaan customizen, maar ik ben de weg een beetje kwijt, zijn er sites die hier een guide voor hebben, of welke mods er goed voor zijn te gebruiken?
Mods die je daar een beetje mee kunnen helpen zijn: Ag_Unitframe's , Skinner, Bartender, Eepanels
Ik heb er nog wel meer voor je maar ik zit momenteel op m'n werk dus kan niet kijken ;)
Link! hier is een plaatje van m'n UI atm, dan kun je een beetje zien wat de mogelijk heden zijn ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 213406 op 02-11-2007 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-05 23:32

Leuke belt :) , verbaast me trouwens dat de progress op sommige realms gewoon dubbele is als mijne , ik zit op de nub server Blade-fist wil wel migraten maja who needs mages ? niemand dus

En andere servers zijn mensen ssc enzo allaaaang uit terwijl , bij ons de meeste guilds "net in Eye / SSC gaan kijken en voorbij lurker zijn )

Rinkeld wel een belletje dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:18

Op Skullcrusher verkopen ze ook voor 500g per stuk ;), ik heb ook nog niemand horen klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Grijze Vos schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:55:
[...]

Hmz, ik kan me vrij goed herinneren dat ik een trinket had met een haste rating proc, en ik kon gewoon na mn VT meteen mn SW:P gooien. Werkt het misschien wel als het een 1.5 sec cast is, maar niet bij instant spells? Ik zal eens wat gaan testen.
GCD = 1.5 sec
Cast = 1.5 sec
CD na cast = 0 sec

GCD = 1.5 sec
Cast = instant
CD na cast = 1.5 sec

Of ben ik nou helemaal gek? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijze Vos
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-02 22:17
Exitium schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 15:05:
[...]

GCD = 1.5 sec
Cast = 1.5 sec
CD na cast = 0 sec

GCD = 1.5 sec
Cast = instant
CD na cast = 1.5 sec

Of ben ik nou helemaal gek? :P
Ja, maar als ik een gehaste VT cast:
Cast = 1.3 sec
CD na cast = 0

terwijl de GCD officieel niet veranderd..

Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:19

vhal

ಠ_ಠ

[...]
Wat is de command dan? ;)

In BGs vind ik het handig om te zien wat de health is v/d tegenstander. Bovendien gaat targetten makkelijker omdat je niet op de persoon zelf hoeft te klikken, maar ook op de HPbar zelf.
In raids vind ik het ook handig, zeker in TK, aangezien de mob min of meer onzichtbaar is geworden als iedereen zijn spells erop los gooit. (warlock seeds anyone? )

-->

V key functionality has been improved in several ways.
V key now shows summoned monsters (such as the gargoyles in Stratholme.)
V key now shows both monsters and player enemies.
V now shows enemies only (no longer shows friendly targets.)
Shift-V now shows friendly targets only, not enemies (with a new bindable hotkey.)
Control-V shows both friendly targets and enemy targets (with a new bindable hotkey.)

[ Voor 24% gewijzigd door vhal op 02-11-2007 15:11 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-05 23:32

maar die cord of screaming .. is wel leuk voor de looks :D ik zelf als mage ben al aardig look alike lock aant worden , wil die belt + robe + shoulders :D , ziet er zo gaaf uit :) , die andere is t5 matching belt toch voor mage ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Mektheb schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 15:14:
[...]

maar die cord of screaming .. is wel leuk voor de looks :D ik zelf als mage ben al aardig look alike lock aant worden , wil die belt + robe + shoulders :D , ziet er zo gaaf uit :) , die andere is t5 matching belt toch voor mage ?
Waarom wil je eruit zijn als een lock? TRAITOR !

Vergeet het maar, die succubs krijg je toch niet ;)

Oh, en ik heb geen zin om 20% van m'n dkp te betalen voor een inferieure belt :P

[ Voor 8% gewijzigd door ImdaMned op 02-11-2007 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:17
Iemand ervaring met het spelen op een laptop?

speel er sinds kort op 1, hoeveel FPS is normaal?
haal nu gem 35 (desktop haalt er helaas maar 20)

even gewoon nieuwsgierig

[ Voor 11% gewijzigd door Wognummer op 02-11-2007 15:22 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.