* Incoming wall of text *
Gisteren kreeg ik een whisper op mijn (alt) mage of ik zin had om mee te gaan naar Shattered Halls (Pug). Ik heb nog aardig wat rep nodig voordat ik revered ben met Thrallmar dus ik accept.
Opstelling:
- Warrior (Tank)
- Hunter
- 2x Priest (shadow & holy/disc)
- Mage (ik)
Nadat we iedereen gesummoned hadden, gingen we naar de ingang. Daar aangekomen bleek dat niemand de key had

. Ik kon er zelf wel om lachen. Wij een paar minuten wachten op iemand in een andere groep die hem eventueel wel kon openen. Natuurlijk niemand die op dat moment Shattered Halls wilde doen of ze zaten allemaal al binnen

.
De warrior zat gelukkig op de laatste pre-quest voor zijn key (moet daar zelf ook is mee gaan beginnen

). En nadat we een fel reaver de grond in geboord hadden, was het toch tijd om de deur naar SH te openen

.
We hadden een erg competente groep (voor de verandering) en hebben zonder moeite de instance doorlopen. Enige nadeel was dat de tank geen threatmeter had geinstalleerd en haast geen threat genereerde waardoor ik iets te vaak overaggro-de (wachten op genoeg sunders, maar toch aggro krijgen

), maarja kwestie van vastzetten met frostnova en de tank had hem weer

. Een paar keer dood gegaan bij de gladiator groepjes ivm iets te enthousiast met aoe

, maar verder niets bijzonders. Na de run de warrior nog even wat tips gegeven qua threat opbouwen

.
Helaas zijn er geen items gedropt die ik kon gebruiken. Maar het was wel fijn een groep te hebben die wist wat ze moesten doen

.
Na de instance maar even wat verder gewerkt aan mijn tailoring. Ik heb de imbued pants/boots gemaakt wat een flinke increase aan stamina voor mij is

. Ik zat pas op 5.7k hp en nu zit ik op 6.2k. Vanavond maar even mijn imbued netherweave robe maken, mana regen+meer sta+crit set bonus.
Ben ook al flink aan het farmen voor mijn frozen shadowweave setje. Ik heb de pattern voor shoulders al kunnen kopen, moet alleen nog 2x shadow cloth hebben. De 2x shadow cloth krijg ik van een guildie die niks met zijn cooldown doet dus dat is al geregeld

. Ik moest alleen de mats regelen.
Dus even naar shadowmoon valley voor de primal fires. Ik had even een lucky droprate, 2 primals in 15 minuten

.
Daarna even naar de Bleeding Hollow Ruins in Terokkar Forest voor wat netherweb spider silk. Droprate was daar ook erg lekker, 6 spiders dropten 4 silks

.
Kortom weer een goede dag gisteren

.
* Dodged wall of text *