[Multiplatform] Unreal Tournament 3 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.677 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-06 16:43
Wat een bagger spel, zeg. Eerst wilde ie mijn config settings al niet saven. Goed dan, patch 1.01 opgehaald. En nu, ja, het trainings level kom ik nog door, maar daarna crasht het spel iedere keer ergens in het eerste team match level (single player). Wat een schroot. Het is dus totaal niet te spelen, zo.

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Wat raar, ik heb het totaal geen problemen met dit spel. Ik speel het spel zonder patch, maar gewoon zoals je hem vanaf de dvd installeerd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
ApOE schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 12:03:
Wat raar, ik heb het totaal geen problemen met dit spel. Ik speel het spel zonder patch, maar gewoon zoals je hem vanaf de dvd installeerd :?
Zo heb ik hem ook geinnstalleerd natuurlijk. Speel 1920x1200, alles max (al is er niet zo veel in te stellen). Loopt allemaal als een lier op een 8800GTX, maar het crasht voorturend. En je kunt ook niet tussendoor saven, dus je komt gewoon niet verder. Erg jammer, want het ziet er kick-ass uit.

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij play-asia, 35 euro incl. verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-03 22:03
Ik had gisteren een beetje haast vandaar dat het een beetje een onvolledige post was. Met het programma kun je data (bv IPadressen) die je in Windows kopieert plakken in de console van Unreal. Altijd makkelijk als je een war gaat spelen en je krijgt via irc het adres.

Er zitten trouwens geen virussen ofzo in. Ik ben zelf ook altijd huiverig met Exe bestanden maar het werkt gewoon goed.
Jejking schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 00:27:
[...]

En... wat doet het precies? Dat is me nou niet helemaal duidelijk :?

En néé, ik ga het niét uitproberen. Graag wat duidelijkheid voor de mensen die het wel willen proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kickass spel, ik mis alleen die taunts die na monsterkill komen.
Ook zegt hij geen M M M Monsterkill, maar gewoon monsterkill. ;)
Apart from that, erg coole game.

Ik heb alleen online een erg irritant iets.
Als ik online wil spelen heb ik lag, althans iets wat er op lijkt.
Om de zoveel seconden hangt het spel even (ongeveer halve seconde) wat gloeiend irritant is omdat je binnen die halve seconde gewoon af bent.
Ook is het erg irritant richten. ik ben van de instagib maar dat is op deze manier echt niet te doen.
Singleplayer draait het spel prima op high, (ik game zelfs op low) dus performance is de issue niet.
Mijn andere online shooter warsow werkt prima online, dus het lijkt me niet in mn router/internet/whatever hardwarematigs te liggen.

Is dit een bug oid?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2007 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 19:56
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 19:59:
Ook is het erg irritant richten. ik ben van de instagib maar dat is op deze manier echt niet te doen.
Vond ik ook, maar na het handmatig uitzetten van mouse acceleration, viewacceleration en de smooth framerate werd het aimen opeens een stuk beter. Vooral de shock combo was stukken beter te doen.

Je kan de settings vinden in je verschillende .ini files, weet even niet meer uit m'n hoofd welke waar zaten, volgens mij zowel in de Engine.ini als de Input.ini.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Kazu schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 20:16:
[...]

Vond ik ook, maar na het handmatig uitzetten van mouse acceleration, viewacceleration en de smooth framerate werd het aimen opeens een stuk beter. Vooral de shock combo was stukken beter te doen.

Je kan de settings vinden in je verschillende .ini files, weet even niet meer uit m'n hoofd welke waar zaten, volgens mij zowel in de Engine.ini als de Input.ini.
Als je beetje goed wilt meespelen zou ik kiezen voor mouse acceleratie uit, mouse smoothing uit en een vrij lage sensitivity.

Wat is view acceleration btw ... dat is toch muis aangezien je toch wel mouselook gebruikt :/ ? Smooth framerate heb ik btw aanstaan en VSync ook ... dat leek me beter op een TFT. Waarom zou ik dat uitzetten?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:36

Deathchant

Don't intend. Do!

ik snap het niet...ik haal killing spree na killing spree in UTclassic....ik haal meer dan 60% efficienty in UT2004, maar bij UT3 zuig ik dus echt enorm! Ik heb al zoveel settings geprobeerd....PFFF ik vind het maar moeilijk hoor.
(ik speel enkel instagib)

[ Voor 5% gewijzigd door Deathchant op 30-11-2007 22:23 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Download URL for the new beta patch!
http://www.epicgames.com/download/Patch1Beta2.exe

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
wat een kut spel zeg.. whats up with the mouse crap? kan het voor geen mogelijkheid goed krijgen. heb acceleration en smoothing enz allemaal uit maar zodra ik snel mijn muis beweeg kan ik niet eens een 360 maken binnen 30 cm, wat wel werkt als ik sloom beweeg, binnen 20 cm zelfs. echt onvoorspelbaar en niet te doen. pure poo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 12:40

Knaak

It's me, Mario!

gebruikershaes schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 23:25:
wat een kut spel zeg.. whats up with the mouse crap? kan het voor geen mogelijkheid goed krijgen. heb acceleration en smoothing enz allemaal uit maar zodra ik snel mijn muis beweeg kan ik niet eens een 360 maken binnen 30 cm, wat wel werkt als ik sloom beweeg, binnen 20 cm zelfs. echt onvoorspelbaar en niet te doen. pure poo
Lijkt me eerder dat je muis/muismat combi dan totaal niet lekker werkt. 8)7

Alles werkt hier fijn, zelfs 10-15cm haalt die. (Logitech G5 2007 + Steelpad 5L)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timba-
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-09 13:50
je moet wel mousefix hebben heh , en als je (echt) goed bent in ut99 ben je ook goed in dit spel .
en waarom zou je in vredesnaam 360 graden willen maken binnen 20 cm?
dan word je nooit goed :f
en een spel kopen om levels te maken vind ik echt te zot voor woorden .

[ Voor 15% gewijzigd door Timba- op 01-12-2007 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
En hij is ook al weer weg. Hij scheen een bug te introduceren die blijkbaar ernstig genoeg was om de patch weer offline te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
aapenootjes schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 01:19:
[...]

En hij is ook al weer weg. Hij scheen een bug te introduceren die blijkbaar ernstig genoeg was om de patch weer offline te halen.
Jammer. Ik zit er met smart op te wachten. Hopen dat de beta 2 iig de crashen verhelpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:15
Deathchant schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 22:23:
ik snap het niet...ik haal killing spree na killing spree in UTclassic....ik haal meer dan 60% efficienty in UT2004, maar bij UT3 zuig ik dus echt enorm! Ik heb al zoveel settings geprobeerd....PFFF ik vind het maar moeilijk hoor.
(ik speel enkel instagib)
Practice makes perfect ;)
Maar het speelt idd iets anders. De snelheid van lopen/dodgen en de reload van de schock zijn ietsje anders. Zelf ook jaren lang hardcore igib gespeeld. Maar gewoon paar keer spelen zonder crosshair en dan went het weer een beetje ;) :Y)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof
  • Laatst online: 23:51

robhof

Lembongan view

LordMithril schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 07:59:
[...]

Practice makes perfect ;)
Maar het speelt idd iets anders. De snelheid van lopen/dodgen en de reload van de schock zijn ietsje anders. Zelf ook jaren lang hardcore igib gespeeld. Maar gewoon paar keer spelen zonder crosshair en dan went het weer een beetje ;) :Y)
Inderdaad... oefenen, oefenen en nog eens oefenen! Heb zelf ook jaren igib gespeeld en merkte dat als ik het een week niet had gedaan, dat ik dan toch echt weer in moest komen om het idiote gevoel (voelde me wel eens een robot; zo gefixeerd was je dan aan het spelen ;)) weer terug te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-09 22:52

M2M

medicijnman

XTREEMRaGE schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:55:
Ik heb gister mijn copy van UT3 ontvangen! Gelijk installen en ff uitproberen. Start hem op en het gaat ok op m’n:

AMD athlon 2800+
Ati 1950 pro 512mb
2 gig ddr pc2700
2x 320 gig hdd 7200 rpm

Op 800x600 detail level 1 en screen percentage 87% ofzo.
Het menu is wel soepel te doorlopen voor mijn systeempje, maar als ik een campaign wil beginnen dan crashed ie in het voor filmpje. En telkens op het zelfde moment in het filmpje. Dan maar instant action op deck. Deck is een mooie remake, had niet verwacht dat je het oude deck gevoel zou hebben. Nice! Wat ik wel jammer vindt is dat er maar weinig ctf mappen zijn. Viel vies tegen.

Ik speel dat met 13 tot max 27fps, gemiddeld rond de 21 fps. Ja met zo’n pc had ik dat wel verwacht, volgend jaar zal ik een nieuwe halen dan zal het UT gevoel ook echt weer terug komen.
je videokaart is iig nog ruim voldoende voor dit spel, je processor echter niet.

als het mogelijk is (socket 939 misschien?) zou je een upgrade kunnen halen 2e hands en dat gaat ZEKER schelen in performance :D

verder heb ik wel last van een enorme berg crashes, draai xp pro sp2, E6600, 8800 gtx P5N-E sli & creative fatality fps. heb het halve forum van epic games al afgestruind naar een oplossing, maar zoals ik het nu bekijk wordt het toch gewoon wachten op een echte fatsoenlijke patch

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
M2M schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 11:21:
[...]

verder heb ik wel last van een enorme berg crashes, draai xp pro sp2, E6600, 8800 gtx P5N-E sli & creative fatality fps. heb het halve forum van epic games al afgestruind naar een oplossing, maar zoals ik het nu bekijk wordt het toch gewoon wachten op een echte fatsoenlijke patch
'Gelukkig' ben ik niet de enige met al drie crashes. Ik heb vergelijkbare hardware (zelfde video en audio; zie sig). Misschien ben ik wel wat verwend geraakt, maar crashes kom ik eigenlijk zelden meer tegen. Heel Bioshock en Timeshift crash-loos doorlopen, maar met UT3 wil het nog niet echt vlotten. En, zoals ik eerder al zei, omdat je niet kunt saven, kom ik ook niet verder dan de eerste echte match (direct na het trainings-level).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking

je videokaart is iig nog ruim voldoende voor dit spel, je processor echter niet.

als het mogelijk is (socket 939 misschien?) zou je een upgrade kunnen halen 2e hands en dat gaat ZEKER schelen in performance :D
Nee, het ligt juist aan het ontbreken van een tweede processorcore. UT3 zal met iedere singlecore CPU een stuk slechter draaien en in het geval van AMD zul je dan toch echt voor socket AM2 moeten gaan.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

albatross schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 11:41:
[...]

'Gelukkig' ben ik niet de enige met al drie crashes. Ik heb vergelijkbare hardware (zelfde video en audio; zie sig). Misschien ben ik wel wat verwend geraakt, maar crashes kom ik eigenlijk zelden meer tegen. Heel Bioshock en Timeshift crash-loos doorlopen, maar met UT3 wil het nog niet echt vlotten. En, zoals ik eerder al zei, omdat je niet kunt saven, kom ik ook niet verder dan de eerste echte match (direct na het trainings-level).
Met X-Fi kaarten zijner anders wel known bugs, moet je die hardware EAX2 ofzo uitzetten. Hielp bij Krizzie ook! Ik heb gehoord dat patch 1.03 de eerste "echte is" over 11 dagen. Staat op beyondunreal en epic fora. Er zijn btw nieuwe regels voor de clanbase TDM ladders ... hopelijk zijn die er niet voor de CTF ladders. Weaponstay moet nu uit en friendly fire staat op de volle 1. Ofwel wapens kwijt en je team mates met 1 raket wegblazen, dat wordt lastig :P . Hopen dat die dingen niet ook in CTF zijn teruggekomen!

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simcon
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 11:17
jup die 2e core maakt echt verschil.
Ik heb zelf ook een 1950pro agp maar als cpu een e6600.
Alle settings op 3 en loopt echt lekker met gemiddelt 40fps en zo nu en dan een dipje naar 30 als het erg druk wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M

M2M

medicijnman

albatross schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 11:41:
[...]

ik ga nu maar eens voor de grap vista installeeren om te kijken of de crashes daar wel in voorkomen.

heb momenteel 20 tabbladen open met mensen die precies hetzelfde hebben, ook in winxp, soms in vista. onverklaarbare crashes etc. etc. etc.

een nadeel is dat de log gewoon de crash niet logd. hij crasht gewoon zo hard dat er gewoon helemaal niets in de log staat (enkel een dmp, maar daar kan ik ook geen wijs uit worden... :/)

enfin, ik blijf gezellig deze middag nog zoeken naar een oplossing :D

ps. de demo deed het wel uitstekend... :| :? 8)7

edit: link

[ Voor 5% gewijzigd door M2M op 01-12-2007 12:36 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
Cassius schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 12:13:
[...]

Met X-Fi kaarten zijner anders wel known bugs, moet je die hardware EAX2 ofzo uitzetten. Hielp bij Krizzie ook! Ik heb gehoord dat patch 1.03 de eerste "echte is" over 11 dagen. Staat op beyondunreal en epic fora.
Bedankt voor de tip! Ik heb EAX volgens mij inderdaad aan staan!
M2M schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 12:28:
[...]

een nadeel is dat de log gewoon de crash niet logd. hij crasht gewoon zo hard dat er gewoon helemaal niets in de log staat (enkel een dmp, maar daar kan ik ook geen wijs uit worden... :/)
Ja, zo crasht het bij mij ook (xp). Soms moet ik zelfs de task mananger erbij halen om het proces af te schieten.

Ziet er naar uit dat ik echt op 1.03 moet wachten (of de EAX truuk moet werken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

M2M schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 12:28:
[...]

ik ga nu maar eens voor de grap vista installeeren om te kijken of de crashes daar wel in voorkomen.

heb momenteel 20 tabbladen open met mensen die precies hetzelfde hebben, ook in winxp, soms in vista. onverklaarbare crashes etc. etc. etc.

enfin, ik blijf gezellig deze middag nog zoeken naar een oplossing :D

ps. de demo deed het wel uitstekend... :| :? 8)7

edit: link
Ik heb overigens exact hetzelfde probleem he :) . Met Demo liep het spel beter en NOOIT vast, nu crashed het eens in iedere 3 of 4 keer. Maar ik kan niet eens meer bij mn task manager komen. Het beeld trilt even, geluid hapert, dan valt het helemaal stil, dan beeld zwart - einde :/ . Moet echt resetten, redelijk klote. Zat laatst met GoT in war tegen DLN, ik crash bij 4-0 tegen, kom terug 6-0 tegen :| !

Ik heb wel het gevoel dat het spel zelf beter draait, heb continue 60fps met VSync zelfs aan (redelijk zwaar) en framerate smoothing ook aan. Maar ik kan die dingen ook uitzetten, dan zit ik soms op de 180fps ... maar heb dan drops naar 70 soms. Dat lijkt me erger als een continue 60fps toch? En VSync is dat echt waardevol voor een TFT ... heb het gevoel dat hij de frames dan afmaakt en ik geen tearing krijg. Maar zie ik dan dingen langzamer ofzo / meer (input/output)lag? Zou dat wel willen weten, want wil de best mogelijk competatieve settings!

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
MOAW schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 23:31:
[...]

Lijkt me eerder dat je muis/muismat combi dan totaal niet lekker werkt. 8)7

Alles werkt hier fijn, zelfs 10-15cm haalt die. (Logitech G5 2007 + Steelpad 5L)
Nee ik heb een logitech g3 en een razer exactmat en dat werkt uberfijn. Speel UT series al sinds begin 2k3 vrijwel elke dag, en nog nooit problemen mee gehad.. tot nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Timba- schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 00:21:
je moet wel mousefix hebben heh , en als je (echt) goed bent in ut99 ben je ook goed in dit spel .
en waarom zou je in vredesnaam 360 graden willen maken binnen 20 cm?
dan word je nooit goed :f
en een spel kopen om levels te maken vind ik echt te zot voor woorden .
Welke mousefix hebben we het over?

En waarom ik 360 wil draaien binnen 20 cm was maar een voorbeeld om aan te geven dat als ik snel beweeg ik er veel meer centimeters over doe om 360 te maken dan als ik sloom beweeg.

En bovendien kan je niet zeggen dat iemand die 360 draait binnen 20 cm niet goed kan worden. Ik ken genoeg mensen met zo een mouse-sens die vet goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep
  • Laatst online: 07-07 22:29

grep

meer begrep...

appie1981 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 17:05:
IMet het programma kun je data (bv IPadressen) die je in Windows kopieert plakken in de console van Unreal. Altijd makkelijk als je een war gaat spelen en je krijgt via irc het adres.

Er zitten trouwens geen virussen ofzo in. Ik ben zelf ook altijd huiverig met Exe bestanden maar het werkt gewoon goed.
Virus is niet het enige. Er zou ook een key stealer in kunnen zitten, dus tenzij je precies weet waar het vandaan komt en of het vertrouwd is, zou ik het niet gebruiken tbh.
Dat gezegd hebbende, kan ik eerlijk gezegd nog geen GUID vinden ingame. Zal wel vervangen zijn door dat gamespy systeem maar vraag me dan af hoe je zodirekt nicklamers moet spotten in offi's

Heb de retail binnen btw dus ben weer beschikbaar voor de clan :)

Nog geen crashes hier gelukkig (/me keeps fingers crossed). Ben nu de mappen beetje aan het verkennen.

[ Voor 11% gewijzigd door grep op 01-12-2007 14:55 ]

Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caracca
  • Laatst online: 06-06-2024
voor de mensen die instagib spelen, en zich mateloos iriteren dat de crosshair veranderd van kleur (rood) terwijl je niet eens iemand geraakt hebt.

de fix.
open utweapons.ini
TargetFrictionMultiplierRange instellen naar TargetFrictionMultiplierRange=(X=0.0f,Y=0.0f)
het heeft bij mij tot het heden nog geen onjuiste verkleuring meer gegeven (wordt alleen nog maar rood als ik ook echt iemand raak :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-04 22:43
Cassius schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 13:01:
[...]

Ik heb overigens exact hetzelfde probleem he :) . Met Demo liep het spel beter en NOOIT vast, nu crashed het eens in iedere 3 of 4 keer. Maar ik kan niet eens meer bij mn task manager komen. Het beeld trilt even, geluid hapert, dan valt het helemaal stil, dan beeld zwart - einde :/ . Moet echt resetten, redelijk klote. Zat laatst met GoT in war tegen DLN, ik crash bij 4-0 tegen, kom terug 6-0 tegen :| !

Ik heb wel het gevoel dat het spel zelf beter draait, heb continue 60fps met VSync zelfs aan (redelijk zwaar) en framerate smoothing ook aan. Maar ik kan die dingen ook uitzetten, dan zit ik soms op de 180fps ... maar heb dan drops naar 70 soms. Dat lijkt me erger als een continue 60fps toch? En VSync is dat echt waardevol voor een TFT ... heb het gevoel dat hij de frames dan afmaakt en ik geen tearing krijg. Maar zie ik dan dingen langzamer ofzo / meer (input/output)lag? Zou dat wel willen weten, want wil de best mogelijk competatieve settings!
vsync veroorzaakt input lag waardoor je muis onscreen zichtbaar/voelbaar een paar ms (?) later beweegt dan dat je hem echt bewogen hebt. Voor competitief spelen moet vsync dus uit, anders ben je een beetje langzamer!
Van 70 naar 180 fps springen kan voor sommigen idd storend zijn omdat de gamesnelheid qua gevoel/aanblik dan lijkt te veranderen. Je kan dit oplossen door een framerate cap te zetten op 75 fps. De hardcore competitieve spelers streven ernaar een constante hoge framerate te hebben die ze kunnen locken nabij hun refresh rate, dit voorkomt dat hun muisgevoel verandert met de framerate.
Ohja, als je een framerate cap zet, zet deze dan een paar fps hoger dan je refresh rate bv refresh rate 120hz => 125 fps. Hiermee voorkom je wat visuele anomalies.

De onderbouwing van dit alles laat ik even weg, die kun je overal online vinden als je op vsync, input lag zoekt ;)

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
Cassius schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 12:13:
[...]

Met X-Fi kaarten zijner anders wel known bugs, moet je die hardware EAX2 ofzo uitzetten. Hielp bij Krizzie ook!
Ok, Cassius, je bent mijn nieuwe held! :) Het was inderdaad de hardware EAX die het em deed!! Alles doet het weer, en ik ben nu al 5 levels verder zonder een enkele crash! YAY! Ook gelijk maar even M2M's OpenAL libraries fix link gedownload. Alles loopt nu perfect! Heerlijk spelen, zo. Nogmaals, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M

M2M

medicijnman

albatross schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 15:10:
[...]

Ok, Cassius, je bent mijn nieuwe held! :) Het was inderdaad de hardware EAX die het em deed!! Alles doet het weer, en ik ben nu al 5 levels verder zonder een enkele crash! YAY! Ook gelijk maar even M2M's OpenAL libraries fix link gedownload. Alles loopt nu perfect! Heerlijk spelen, zo. Nogmaals, bedankt!
hier werkt die oplossing iig niet, daar was ik ook al langsgelopen, heb zelfs mijn creative kaart uitgeschakeld gehad, en met mijn onboard geval het geprobeerd.

tevens verschillende drivers geprobeerd, maar dan loopt crysis weer brak.

maargoed, ik kijk dus momenteel gewoon uit naar official patch 1.03.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

Ik heb de mouse settings voor mezelf perfect gemaakt door vsync uit te zetten, smooth mouse uitgezet, verticaal/horizontaal sens gelijkgezet en extra smooth dingen uitgezet.

Maar nu zit ik met een ander probleem, framedrops. Ik heb world en texture op 1 gezet, render size gewoon 100% en resolutie 1680x1050.
Heb prima hardware namelijk 2900xt, E6600 @ 2,9ghz, 4gb geheugen, vista 64bit en 7.11 Drivers. Waar komt dit vandaan ? Het zijn niet echt framedrops want ik zie de frames niet omlaag gaan bij het monitoren, maar het blijft gewoon even stilstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Soepster schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 15:01:
[...]

vsync veroorzaakt input lag waardoor je muis onscreen zichtbaar/voelbaar een paar ms (?) later beweegt dan dat je hem echt bewogen hebt. Voor competitief spelen moet vsync dus uit, anders ben je een beetje langzamer!
Van 70 naar 180 fps springen kan voor sommigen idd storend zijn omdat de gamesnelheid qua gevoel/aanblik dan lijkt te veranderen. Je kan dit oplossen door een framerate cap te zetten op 75 fps. De hardcore competitieve spelers streven ernaar een constante hoge framerate te hebben die ze kunnen locken nabij hun refresh rate, dit voorkomt dat hun muisgevoel verandert met de framerate.
Ohja, als je een framerate cap zet, zet deze dan een paar fps hoger dan je refresh rate bv refresh rate 120hz => 125 fps. Hiermee voorkom je wat visuele anomalies.

De onderbouwing van dit alles laat ik even weg, die kun je overal online vinden als je op vsync, input lag zoekt ;)
Ok, ik zal VSync als ik maandag thuis ben uitzetten. Maar hoe kan ik hem dan cappen? Vroeger had ik altijd UT OpenGL en daar zette ik gewoon fps=120 en dat was het. UT liep zo snel dat het er nooit onder ging, nog nooit zo stabiel gegamed met 120fps continue. Nu kan ik dit niet verwachten in UT3, maar ik kan het misschien op 65 zetten. Waarom moet die iets hoger al Hz dan? Moet ik even de ini opzoeken.

En albatross, no problem!

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Ik sta nu nr 89 op de leaderboards :).

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:49
R420R schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 17:32:
Ik sta nu nr 89 op de leaderboards :).
Dus? Nu wil je dus opscheppen dat je goed bent? Heeft dat zin? ;)
Sorry hoor, maar ik zie het nut niet van die opschepposts. Dat jij heel je dag er nou mee verdoet om een hogere ranking te halen in de leaderboards terwijl de ander wat nuttigs doet, tja.. :P
Niet aanvallend bedoeld..

Is dit voornamelijk DM of..? Ik zou in principe ook wel hoger kunnen staan, gewoon veel warfare doen heb ik gemerkt. Er zijn mensen bij die snappen echt niet hoe zoiets werkt, waarvan ik me soms afvraag of ze de SP wel gesspeeld hebben, of een tutor.. :)
Soms zie je ook in DM iemand die heeft dan een ratio van 9 kills en 31 deaths, ok.. :P
Ik wil nu meer gaan instagibben maar heb zo'n gevoel dat deze instagib me helemaal niet ligt. Het voelt niet meer aan zoals eerst en is echt wel degelijk anders.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• switchboy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09 21:50

switchboy

-ruimte te huur-

Weet iemand trouwens een manier om twee computers achter een NAT met dezelfde server te laten verbinden. Bij 2004 werkte dit probleemloos. Maar UT3 blijft de melding connection failed geven. Op twee verschillende servers joinen lukt probleemloos. Wel een beetje jammer dat het niet werkt. Werkte namelijk wel in 99, 2k3 en 2k4.

Verder lijkt het net of de flakcannon niet helemaal lekker werkt. Hij schiet net iets trager dan dat je klikt. Zal wel komen omdat ik 2004 gewend ben. Maar hij is hierdoor lang zo fijn niet meer. Wel geweldig dat Coret er weer is. Dit is echt één van mij favoriete CTF maps. Helemaal grijs gespeeld in UTGOTY. Wel leuk dat al die kleine details nog kloppen. Zelf weapon pickups zijn nog min of meer waar ze horen. :)

Ik moet wel zeggen bots als tegenstander zijn slimmer geworden, maar qua teammates een stuk dommer. Maarja zal ik toch niet al te veel gebruik van maken.

My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 19:30
jarnotjuh schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 20:35:
[...]

Dus? Nu wil je dus opscheppen dat je goed bent? Heeft dat zin? ;)
Sorry hoor, maar ik zie het nut niet van die opschepposts. Dat jij heel je dag er nou mee verdoet om een hogere ranking te halen in de leaderboards terwijl de ander wat nuttigs doet, tja.. :P
Niet aanvallend bedoeld..
Ja precies, want het is veel nuttiger om hier met je system specs te propageren he?

Ontopic: Ik zag een hele list met fixes van die patches staan, kun je ook zien wie er in een server zit voordat je joined? En kun je met de retail ook demo servers joinen? Kon er niks over vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 16:52

Krizzie

Progressive Music \o/

Cassius schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 17:05:
[...]

Ok, ik zal VSync als ik maandag thuis ben uitzetten. Maar hoe kan ik hem dan cappen? Vroeger had ik altijd UT OpenGL en daar zette ik gewoon fps=120 en dat was het. UT liep zo snel dat het er nooit onder ging, nog nooit zo stabiel gegamed met 120fps continue. Nu kan ik dit niet verwachten in UT3, maar ik kan het misschien op 65 zetten. Waarom moet die iets hoger al Hz dan? Moet ik even de ini opzoeken.

En albatross, no problem!
Waarom wil je je fps cappen? Zolang deze boven de 60fps zit is het goed, V-sync vertraagt het zaakje alleen maar omdat je kaart of moet wachten of het niet bij kan benen om die 60fps constant te halen.

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• switchboy

switchboy

-ruimte te huur-

V-sync wordt weer eens helemaal verkeerd uitgelegd. Natuurlijk "vertraagd" v-sync de boel. Het zorgt er namelijk voor dat als je monitor op 60Hz loopt er ook 60FPS zijn. Die ook nog eens allemaal netjes samenvallen met het ververs moment van je monitor. Zodat je geen last hebt van tearing. (boven zie je frame 2 terwijl beneden frame 1 weergegeven wordt.)

Sowieso is het onzin dat je merkt dat je 120FPS hebt op een monitor die maar 60Hz doet. het verschil van alles boven de 60FPS is gewoon niet te zien. (je monitor geeft die beeldjes niet eens weer) Dus dat zit sowieso allemaal tussen je oren.

Wel is het zo dat als je een framrate van 120 hebt en hij kakt in naar 80. Dan zul je dit niet merken. Terwijl als je al speelt met 60 en hij kakt in naar 30 of 20 merk je dit wél

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

switchboy schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 22:51:
V-sync wordt weer eens helemaal verkeerd uitgelegd. Natuurlijk "vertraagd" v-sync de boel. Het zorgt er namelijk voor dat als je monitor op 60Hz loopt er ook 60FPS zijn. Die ook nog eens allemaal netjes samenvallen met het ververs moment van je monitor. Zodat je geen last hebt van tearing. (boven zie je frame 2 terwijl beneden frame 1 weergegeven wordt.)

Sowieso is het onzin dat je merkt dat je 120FPS hebt op een monitor die maar 60Hz doet. het verschil van alles boven de 60FPS is gewoon niet te zien. (je monitor geeft die beeldjes niet eens weer) Dus dat zit sowieso allemaal tussen je oren.

Wel is het zo dat als je een framrate van 120 hebt en hij kakt in naar 80. Dan zul je dit niet merken. Terwijl als je al speelt met 60 en hij kakt in naar 30 of 20 merk je dit wél
Dat weet ik ook wel en ik heb nooit gezegd dat UT3 beter loopt boven de 60 fps; ik wil gewoon de beste setting waarbij de muis zo weinig mogelijk software matige lag heeft en daarbij kijk ik vrij precies. Dat is namelijk 1 keer goed instellen en daarna niet meer naar kijken, gewoon oefenen :) . Goeie settings zijn cruciaal.

Maar voor muis precisie ... maakt VSync dan uit? Ik zoek namelijk op internet en daar hoor ik gemixte verhalen helaas, jammer dat dat soort dingen niet ergens als HARD feit staan maar het altijd op meningen uitdraait. Ik zal het wel zelf proberen, heb volgens mij toch niet zo'n last van tearing als het uitstaat :/ ?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• switchboy

switchboy

-ruimte te huur-

Ik merk niet echt veel verschil. Ik heb mouse smoothing en viewacceleration wel uitstaan. Misschien dat dit nog verschil maakt ism vsync

ik denk dat het voor 99% gewoon gewenning is

[ Voor 15% gewijzigd door switchboy op 02-12-2007 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet uit ervaring met CSS dat ik totaal NIET met vsync aan kan spelen. De muis is dan zo compleet anders ivm 80-120fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Videokaart is prima, ik heb 2 gig ram, dezelfde videokaart (AGP), en eerst een A64 3000+ (@ 2.4 ghz)... Dat was @ high redelijk speelbaar, maar met veel actie daalde de framerate, maar zeker meer dan 13 tot 27 fps, en ook screen size van 100%, 1650x1080. Nu processor geswapt voor een X2 4200+ (@2.9 ghz :+ ) en ik kan zelfs 4xAA en 16xAF smooth draaien... De slechte prestaties op zijn systeem komen omdat het nog het oude socket A betreft, die hebben een hele andere architectuur, ook is het geheugen 'maar' DDR333, dat scheelt ook.

Deze unreal engine is behoorlijk CPU afhankelijk, maar dat waren de vorige delen ook altijd.

Even back ontopic: VSYNC bij een shooter lijkt me geen goed idee, ik heb daar nog nooit goede ervaringen mee gehad.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2007 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

inderdaad, zoals in cssource kun je niet schietten met vsync omdat je dan met als je een stotterende muis krijgt als je licht aimt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Ik merkte altijd duidelijke mouselag in 2k4 met vsync aan. Moet eerlijk zeggen dat dat in ut3 (bij mij iig) veel minder het geval is. Merk niet echt verschil met vsync aan of uit. Maar ik laat het voor de zekerheid maar uit.

Insta is inderdaad.....raar. Heb echt moeite om wat te raken en moet me echt concentreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023

Heb je het met die laatste zin dan over vSync aan -of uit? Als je dan vSync aan hebt dan zou je framerate niet van 60fps naar 30fps kunnen zakken lijkt me, als je 120fps makkelijk zou kunnen hebben met vSync uit.

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
Waar kan ik trouwens dat ''dubbel-springen'' uitzetten wat zo nu en dan automatisch gebeurt als ik aan het rondrennen ben? Dat is namelijk erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Eerst vond ik instagib ook niet lekker, toen settings op zijn laagst gezet, mouse smooth settings uit en vsync uit, alleen het loopt gewoon nog niet vloeiend met alles op low :/, maar instagib is wel lekker en ik raak een stuk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M

M2M

medicijnman

ik ben er redelijk uit waarom op mijn systeem (E6600 stock of @ 3.2 ghz, asus P5N-E sli, Asus 8800 gtx, CREATIVE XFI FATALITY GAMER FPS NOGWA @ winxp pro sp2). het lag dus aan het geluid dat het constant crashte. het heeft me aardig wat tijd gekost om alles van creative weer van me pc af te krijgen, maar als je dat voor elkaar hebt en via de onboard sound draait dan crashed het spel stukken minder. eens in de 8 potjes ofzo.

Ik ga dus echt niet alleen voor ut3 mijn dure soundcard niet gebruiken, dus totdat er een fatosoenlijke oplossing komt geen ut3 voor mij :)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timba-
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-09 13:50
gebruikershaes schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 14:40:
[...]

Welke mousefix hebben we het over?

En waarom ik 360 wil draaien binnen 20 cm was maar een voorbeeld om aan te geven dat als ik snel beweeg ik er veel meer centimeters over doe om 360 te maken dan als ik sloom beweeg.

En bovendien kan je niet zeggen dat iemand die 360 draait binnen 20 cm niet goed kan worden. Ik ken genoeg mensen met zo een mouse-sens die vet goed zijn.
mousefix gewoon dat bestandje van 2 kb ofzo wat je acceleratie helemaal weghaalt .
En dat kan ik wel zeggen want de mensen waarvan jij denk dat ze "vet goed" zijn , kan ik wel helemaal niet zo goed vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:21
MelvinB schreef op zondag 02 december 2007 @ 12:55:
Waar kan ik trouwens dat ''dubbel-springen'' uitzetten wat zo nu en dan automatisch gebeurt als ik aan het rondrennen ben? Dat is namelijk erg irritant.
gewoon niet 2x op spatie drukken? :s :p

anyway.... teveel gelul te weinig gespeel!! Overigens hoe vaker ik warfare speel hoe kutter is het (die orb :r ). CTF is veeel leuker imho.

[ Voor 18% gewijzigd door Ramon op 02-12-2007 14:41 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M

M2M

medicijnman

Ramon schreef op zondag 02 december 2007 @ 14:37:
[...]

anyway.... teveel gelul te weinig gespeel!! Overigens hoe vaker ik warfare speel hoe kutter is het (die orb :r ). CTF is veeel leuker imho.
ik vind het een welcome aanvulling, die orb. Eindelijk ook eens sneaky een node pakken :D

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
Ramon schreef op zondag 02 december 2007 @ 14:37:
[...]

Nee, ik zei het verkeerd. Ik bedoel dat gespring naar links of rechts. Ik weet niet hoe je dat noemt. Iig een soort random strafe-jump naar links of rechts zonder dat ik ook maar iets doe tijdens het rennen. Dus niet de hoogte in. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 18:56

Flapmo

and back is gigi!

MelvinB schreef op zondag 02 december 2007 @ 17:20:
[...]

Nee, ik zei het verkeerd. Ik bedoel dat gespring naar links of rechts. Ik weet niet hoe je dat noemt. Iig een soort random strafe-jump naar links of rechts zonder dat ik ook maar iets doe tijdens het rennen. Dus niet de hoogte in. ;)
dodgen :).

Ik vind het jammer dat het spel een tikkie te zwaar is voor de grootste groep huidige pc gebruikers. Ik denk dat daardoor minder mensen het gaan spelen. Mijn nieuwe laptop (bto15w25+) trekt hem op zich redelijk maar merk gewoon dat het toch een zwaar spel blijft voor me laptoppie met een 8600M GT erin.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
Flapmo schreef op zondag 02 december 2007 @ 17:24:
[...]

dodgen :).

Ik vind het jammer dat het spel een tikkie te zwaar is voor de grootste groep huidige pc gebruikers. Ik denk dat daardoor minder mensen het gaan spelen. Mijn nieuwe laptop (bto15w25+) trekt hem op zich redelijk maar merk gewoon dat het toch een zwaar spel blijft voor me laptoppie met een 8600M GT erin.
Ok, maar in UT2004 kon je het in de menu's uitzetten, in UT3 niet zo te zien? Misschien in 1 van de ini-files aanpassen? Maar welke ini?

En dat het te zwaar is; dat is meestal zo bij de nieuwste games. Ik meen me te herinneren dat Quake3 destijds ook wat te zwaar was voor de generatie pc's van die tijd. Dat komt met de tijd wel weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M

M2M

medicijnman

MelvinB schreef op zondag 02 december 2007 @ 17:29:

En dat het te zwaar is; dat is meestal zo bij de nieuwste games. Ik meen me te herinneren dat Quake3 destijds ook wat te zwaar was voor de generatie pc's van die tijd. Dat komt met de tijd wel weer goed.
inderdaad, en als je kijkt hoeveel mensen zeuren dat crysis er gewoon niet zo uitziet op hun pc als dat de screenshots vertonen dan moeten zij ook maar eens terug kijken naar de quake3 tijd. niemand kon dat toen op high spelen, een jaartje of 2 later speelde niemand het meer op iets anders dan high.

@ offtopic:

offtopic:
en voor de mensen die vinden COD4 een betere engine heeft dan crysis, dan hebben ze het mis. COD4 is voornamelijk statisch, je kunt niets, geen open wereld maar gewoon standaard een recht toe rechtaan shooter, ook al ziet cod4 er op veel pc's stukken beter uit dan crysis.

idem met UT3, ook iets voor te toekomst, gemaakt om helemaal platgemod te worden, mogelijkheden zijn eindeloos. het enige nadeel hier is dat mensen waaronder mij, last hebben van bugs (die er in de betademo niet waren!!!). naast het feit dat in UT3 de mapjes ook een stukkie kleiner zijn dan bij crysis.

sowieso vind ik het redelijk knap van crysis dat het gewoon 1.5 miljoen polys op het scherm kan toveren, per frame. @ 25 fps zijn dat er toch 37 miljoen driehoekjes die je videokaart per seconde berekend. (oink!)

heeft UT3 ook een console command of een ini setting waar die info zichtbaar wordt?

enfin, sorry voor dit geblaat, moest het even kwijt :D

[ Voor 10% gewijzigd door M2M op 02-12-2007 17:39 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
en voor de mensen die vinden COD4 een betere engine heeft dan crysis, dan hebben ze het mis.
En dat bepaal jij? Voor de duidelijkheid, (bijna) niemand zegt dat COD4 een betere engine heeft. Ik vind alleen de sfeer in COD4 beter dan Crysis.
last hebben van bugs
Crysis stikt ook van de bugs, lees maar eens na ;)
naast het feit dat in UT3 de mapjes ook een stukkie kleiner zijn dan bij crysis.
Maar de engine van UT3 laat wel grote mappen toe, alleen heb je daar niks aan in een shooter als UT. Of wil jij een half uur rennen voor je de vlag kan halen?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 18:48
Hacku schreef op zondag 02 december 2007 @ 18:08:
Maar de engine van UT3 laat wel grote mappen toe, alleen heb je daar niks aan in een shooter als UT. Of wil jij een half uur rennen voor je de vlag kan halen?
Hoverboard! ;)

Maar goed. Gister even een tijdje UT3 gespeeld en de gameplay vind ik behoorlijk goed. Onder andere de uitbreidingen die er in Warfare gekomen zijn (tov Onslaught) bevallen me wel goed. Het grote probleem zijn de bugs, de brakke serverbrowser en de rest van de interface. Dit zijn problemen die gewoon snel uit de weg geruimd moeten worden, gezien de gamers het spel anders links zullen laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Eens over de gameplay, maar dat hoverboard is zo lame in vCTF. Net als de translocator zou de vlag moeten droppen wanneer je die vasthebt.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Hacku schreef op zondag 02 december 2007 @ 18:22:
Eens over de gameplay, maar dat hoverboard is zo lame in vCTF. Net als de translocator zou de vlag moeten droppen wanneer je die vasthebt.
Ben ik het niet mee eens. Je neemt een groot risico als je in vCTF met de vlag op je hoverboard springt. Zodra je geraakt wordt is het over het algemeen finito, je laat de vlag vallen, wordt afgeschoten en de vlag wordt weer teruggebracht. Er wordt dan wel veel gezeurd over de paar seconden 'sitting duck' als je neergeschoten wordt, maar mijn mening is, dat dit zorgt voor een goede balans tegenover de hogere snelheid die je op de hoverboard haalt. Niet te vergeten dat je ook nog 'ns achter een voertuig kan gaan hangen.

Vergeet niet dat je met een translocator vrijwel niet te raken bent (als je er goed mee bent iig)

[ Voor 6% gewijzigd door Kazu op 02-12-2007 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Als je al geraakt wordt. Wanneer je direct wegkomt heb je zo goed als gescoord. De enemy kan je wel achtervolgen op hun hoverboard, maar wanneer je teamleden je beschermen kunnen ze deze zo van hun hoverboard knallen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:37

Vrijdag

De Zwarte

Kazu schreef op zondag 02 december 2007 @ 18:31:
[...]

Vergeet niet dat je met een translocator vrijwel niet te raken bent (als je er goed mee bent iig)
Translocator frags ftw :Y)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Hacku schreef op zondag 02 december 2007 @ 18:37:
Als je al geraakt wordt. Wanneer je direct wegkomt heb je zo goed als gescoord. De enemy kan je wel achtervolgen op hun hoverboard, maar wanneer je teamleden je beschermen kunnen ze deze zo van hun hoverboard knallen.
Maar in wezen is het verschil tussen te voet en de hoverboard alleen de snelheid. Ook als je te voet gaat kunnen je teammates je beschermen, zij het alleen dat de tijd om te cappen langer duurt.

Ik wil alleen aangeven dat naar mijn mening de hoverboard goed gebalanseerd is voor vCTF om de vlag op te kunnen dragen, en dat het een nieuw aspect toevoegd aan het spel door de snelheid in zijn geheel te verhogen.

Oh en trouwens, een groep enemies is natuurlijk snel uit de weg te ruimen via een manta :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ok wat is dat view acceleration? Er is toch geen verschil tussen view acceleration en mouse acceleration aangezien je mouselook gebruikt? Verder zal ik thuis VSync eens uitzetten en smooth framerate ook. Dan cap ik hem wel iets hoger. Mijn sensitivity staat op 3000 van de mogelijk 9999, aan de lage kant dus met mijn G5 muis.

Maar verdorie wat baal ik ervan dat mn favo game zo vaak crashed, echt vervelend :( . Hopen dat die beta patch 1.02 (als hij opnieuw verschijnt) wat dingen oplost. Vanaaf eerste nwCTF clanbase game btw :D o/ !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cassius schreef op zondag 02 december 2007 @ 19:57:
Mijn sensitivity staat op 3000 van de mogelijk 9999, aan de lage kant dus met mijn G5 muis.
Laag? Een G5 is 2000dpi toch? Ik zit op 900 sens met een Diamondback :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 20:03:
[...]

Laag? Een G5 is 2000dpi toch? Ik zit op 900 sens met een Diamondback :)
Klopt, maar hij staat op 1000dpi :) . En dan is 3000 niet zo hoog. Op 2000dpi met 3000 is nog best snel ja :X !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

kan iemand mij zeggen waarom dat elke keer als ik respawn mijn FOV-instellingen weg zijn???
Ik heb altijd FOV 115, maar hij springt altijd terug.

Ik heb het zo ingesteld:

[UTInput.ini]
Bindings=(Name="Escape",Command="GBA_ShowMenu")
Bindings=(Name="MouseScrollUp",Command="FOV 80")
Bindings=(Name="MouseScrollDown",Command="FOV 115")

Bindings=(Name="one",Command="GBA_SwitchWeapon1")
Bindings=(Name="two",Command="GBA_SwitchWeapon2")

[Editor.EditorEngine]
RotGridSize=(Pitch=1024,Yaw=1024,Roll=1024)
GameCommandLine=-log
FOVAngle=115.000000

De bindings werken dus niet. En hoe in godsnaam krijg ik een DOT als crosshair en niet die standaard meuk?

[ Voor 6% gewijzigd door Deathchant op 02-12-2007 20:40 ]

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glopes
  • Laatst online: 06-07 15:24
MelvinB schreef op zondag 02 december 2007 @ 17:20:
[...]

Dodgen uitzetten? Ga eens een ander spel spelen :P

Nah, moet jij weten :) Ik vind het iig samen met de shock combo het meest belanrijke aan heel Unreal Tournament, en heb je het eenmaal onder de knie (dat het echt een gewoonte in je movement is) dan maakt het alles 600x leuker, en begin je echt UT te spelen. Het gebeurt gewoon als je 2x snel links, rechts, voor of achter indrukt.

[ Voor 29% gewijzigd door Glopes op 02-12-2007 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Deathchant schreef op zondag 02 december 2007 @ 20:40:
kan iemand mij zeggen waarom dat elke keer als ik respawn mijn FOV-instellingen weg zijn???
Ik heb altijd FOV 115, maar hij springt altijd terug.
Dat is een known bug, moet eruit zijn in de volgende patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

aimhere???? leven die nog? Cool :)

Maar ik ben de patch aan het downloaden. ik hoop dat dat het probleem oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Aim Here leeft nog half, mag wel weer eens wat actiever worden, maar dan moet UT3 gaan lopen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFlow
  • Laatst online: 02-09 14:03
Over dodgen: dat moet je niet uitzetten, dat moet je leren. Ik dodge vrijwel continu (zeker in CTF), aangezien je je bij goed gebruik een stuk sneller voort kan bewegen, maar nog wel normaal terug kan schieten. Ook als er raketten op je afgevuurd worden is het vaak een regelrechte life saver.

Maar als je er echt hoe dan ook per sé uit wil zetten, ik vermoed dat als je in UTInput.ini de waarde achter DoubleClickTime verandert naar 0 dat het niet meer werkt. Ik heb die waarde zelf een klein beetje omlaag geschroefd zodat ik wel nog kan dodgen, maar het minder vaak per ongeluk doe (met name bij de scorpion komt het voor dat ik wel eens per ongeluk naar voren dodge en dus de turbo aanzet) en ik heb het gevoel dat het werkt, maar echt getest heb ik het niet, dus garanties kan ik niet geven.

Over Hoverboard: ik vind dat ding werkelijk fantastisch. Makkelijk uit te schakelen als iemand zo dom is dat ding op een gevaarlijke plek te gebruiken, maar, zeker als je dat ding goed onder controle hebt, ook zeer goed bruikbaar om een flagcarrier (die vaak toch een wat veiligere route kiest) in te halen en alsnog in de vijandelijke basis neer te knallen, om vervolgens de andere vlag mee terug te nemen.

Translocator vind ik daarentegen al sinds UT99 ronduit kut. Een van de redenen dat ik veel iCTF speelde toen was ook omdat daar tenminste geen translocator was. Door je gewoon goed dodgend voort te bewegen ben je doorgaans ook al sneller dan de rest, dus dat vind ik al geen argument. Bovendien zijn fanatieke translocator gebruikers wat mij betreft irritant onvoorspelbaar (normaal onvoorspelbaar is fijn, maar met een translocator wordt je opeens belaagd uit hoeken waarvandaan je uberhaupt niet belaagd zou moeten kunnen worden, zeker als men eenmaal een aantal glitches in maps ontdekt heeft). Als iemand een hoek om rent wil ik in moeten schatten of hij hard een bepaalde richting op gerend is (en zo ja welke) of dat hij vlak om het hoekje klaar staat mij neer te knallen met een paar rockets of een shock combo. Hij moet me niet opeens als het ware van achteren en 50 meter in de lucht aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:20

Wildfire

Joy to the world!

Ziezo, vandaag maar 'ns aan het spelen gegaan. Wat valt me op: graphics zijn idd prachtig, sommige oude mappen zijn mooi van een update voorzien, bots lijken op novice minder makkelijk dan voorheen... en dan de bugs. Twee grote problemen waar ik tegen aanloop: regelmatig bevriest de game even en na het verlaten van de game crasht de PC (alhoewel dat laatste een bug i.c.m. Vista 64-bit of 64-bits drivers zou kunnen zijn).

Maar goed... ik ga me hier wel mee vermaken denk ik :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross

Een LCD monitor heeft helemaal geen Refresh Rate; dus is er ook geen " ververs moment van je monitor". LCD crystals hebben wel een "response time", natuurlijk (dus je kunt er niet een oneindige hoeveelheid plaatjes per seconde mee op je scherm toveren). Ten minste, ik neem aan dat je LCD monitoren bedoelt, want wie heeft er nu nog een CRT monitor op 60 Hz?

Overigens, het 'cappen' van je refresh rate op een CRT monitor naar, zeg, 60 fps, gaat er natuurlijk niet voor zorgen dat ie dan inkakt naar 30 of 20 fps als het wat zwaar wordt: immers, je kaart soupeert voor dat soort momenten dan gewoon een deel van de grote surplus op die ie heeft, zodat jij nog gewoon op 60fps blijft spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
MikeN schreef op zondag 02 december 2007 @ 18:19:
[...]

Hoverboard! ;)

Maar goed. Gister even een tijdje UT3 gespeeld en de gameplay vind ik behoorlijk goed. Onder andere de uitbreidingen die er in Warfare gekomen zijn (tov Onslaught) bevallen me wel goed. Het grote probleem zijn de bugs, de brakke serverbrowser en de rest van de interface. Dit zijn problemen die gewoon snel uit de weg geruimd moeten worden, gezien de gamers het spel anders links zullen laten liggen.
True. Ik laat het spel ook links liggen, maar ik heb het gelukkig ook niet gekocht. Epic heeft de grootste winst denk ik al binnen. Er zijn zoveel mensen die klakkeloos een game kopen. De fanatieke UT spelers zijn daar misschien 10% van. Ik vind het vreemd dat games tegenwoordig zo brak uitgebracht worden, maar aan de andere kant, mensen kopen toch wel dus fabrikanten worden ook steeds brutaler als je dat als concument blijft voeden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ok, ik heb de patch 1.01 geinstalleerd. En ik kan nu via de console de FOV op 115 zetten en het blijft zo staan gelukkig. Echter, kan ik het schuifbalkje van de FOV waarde in het menu NIET verschuiven. Ik ben een pure iCTF/iDM/iTDM speler, maar ik vind wel dat het spel nog buggy is.
Ik vind dat ze (omdat er zoveel instagib spelers zijn) ook andere crosshairs default mogen inbouwen. een simpele dot ofzo. Daarnaast is de search naar servers erg brak. Je kunt niet makkelijk een filter instellen dat je alleen instagib wilt zien. Je moet steeds op back drukken om verschillende zoekcriteria in te geven. Echt irritant. Nog nooit een spel gezien waarbij ik de eerste keer tegen zoveel kleine bugjes aanliep. Ik ben een echte UT-er dus ik zal het spel niet afkraken :)

[ Voor 30% gewijzigd door Deathchant op 03-12-2007 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:11

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Deathchant schreef op maandag 03 december 2007 @ 09:59:
Ok, ik heb de patch 1.01 geinstalleerd. En ik kan nu via de console de FOV op 115 zetten en het blijft zo staan gelukkig. Echter, kan ik het schuifbalkje van de FOV waarde in het menu NIET verschuiven. Ik ben een pure iCTF/iDM/iTDM speler, maar ik vind wel dat het spel nog buggy is.
Ik vind dat ze (omdat er zoveel instagib spelers zijn) ook andere crosshairs default mogen inbouwen. een simpele dot ofzo. Daarnaast is de search naar servers erg brak. Je kunt niet makkelijk een filter instellen dat je alleen instagib wilt zien. Je moet steeds op back drukken om verschillende zoekcriteria in te geven. Echt irritant. Nog nooit een spel gezien waarbij ik de eerste keer tegen zoveel kleine bugjes aanliep. Ik ben een echte UT-er dus ik zal het spel niet afkraken :)
Ja maar het is wel een beta he, dus ik zou niet verwachten dat alles het plots doet en goed!!..

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

ik heb nog nooit een spel gezien wat zoveel kleine bugjes tegelijkertijd heeft. Zo'n dingen vind ikzelf cruciaal hoor. Dit zijn belangrijke, kleine issues en daarom lijkt het alsof het spel maar snel snel gereleased is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• switchboy

switchboy

-ruimte te huur-

albatross schreef op maandag 03 december 2007 @ 09:39:
[...]

Een LCD monitor heeft helemaal geen Refresh Rate; dus is er ook geen " ververs moment van je monitor". LCD crystals hebben wel een "response time", natuurlijk (dus je kunt er niet een oneindige hoeveelheid plaatjes per seconde mee op je scherm toveren). Ten minste, ik neem aan dat je LCD monitoren bedoelt, want wie heeft er nu nog een CRT monitor op 60 Hz?

Overigens, het 'cappen' van je refresh rate op een CRT monitor naar, zeg, 60 fps, gaat er natuurlijk niet voor zorgen dat ie dan inkakt naar 30 of 20 fps als het wat zwaar wordt: immers, je kaart soupeert voor dat soort momenten dan gewoon een deel van de grote surplus op die ie heeft, zodat jij nog gewoon op 60fps blijft spelen.
De beelden worden nog steeds door je videokaart met een bepaalde snelheid naar je monitor gestuurd. 60~75Hz hangt een beetje van je LCD paneel af. Dus je kan met een LCD scherm ook wel degelijk last hebben ven tearing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Deathchant schreef op maandag 03 december 2007 @ 09:59:
FOV bug is bekend, fixed in beta 2 of de final.

De rest wordt aan gewerkt, maar hoeveel er wanneer wordt gerealiseerd is maar de vraag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Deathchant schreef op maandag 03 december 2007 @ 12:09:
ik heb nog nooit een spel gezien wat zoveel kleine bugjes tegelijkertijd heeft. Zo'n dingen vind ikzelf cruciaal hoor. Dit zijn belangrijke, kleine issues en daarom lijkt het alsof het spel maar snel snel gereleased is.
Precies mijn gedachten. Afwezigheid van settings die je gewoon gewend bent van de vorige ut delen en waarvan bekend is dat veel spelers het fijn vinden om te tweaken is dan ook voor mij totaal onbegrijpelijk. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:11

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Dat is het helaas ook, maar het is ook goed om te zien dat ze dit zo snel mogelijk willen oplossen.
Maar ik vind het niet kunnen dat game-developers tegenwoordig zo met hun (trouwe) klanten omgaan!!

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-03 22:03
Ik vind het brakke menu ook belachelijk volgens mij is dat helemaal niet zo superveel werk om dit aan te passen. Zeker niet als je naar de tijd kijkt die ze er voor hebben gehad. Ik denk dat ze teveel energie hebben gestoken in de console versies van de spellen. Als ze het binnen aanzienlijke tijd de bugs en het menu aanpassen ben ik alsnog tevreden. Vind het spel namelijk wel echt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Probeer eens Test Drive : Unlimited of Battlefield 2 / Battlefield 2142 => Lachen totdat je in je broek plast :P
Bij de een duurt het patchen te lang en bij de ander willen ze wel patchen, maar alleen tot een bepaalde tijd en dan nog is het niet goed :X

Sowieso zijn de enige games waarvan ik weet dat het patchen goed gaat en goed uitgevoerd word Blizzard's WarCraft reeks en Company of Heroes van Relic. Blizzard patcht gewoon goed en op tijd totdat het allemaal OK is en Relic gooit je dood met patches, maar ja ze doen het wel tenminste :D

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:08

sapphire

Die-hard pruts0r

OK nu vind ik eht toch wel heel erg worden hoor...
Zijn er hier meer mensen die UT via gameorder besteld hebben? vrige week 3 dagen na de realease is de status op verzonden gezet en tot op heden neits gehoord :?

Al vanaf 26/11 staat de status op afgehandeld :?

[ Voor 10% gewijzigd door sapphire op 03-12-2007 20:05 ]

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 17:45
sapphire schreef op maandag 03 december 2007 @ 20:03:
OK nu vind ik eht toch wel heel erg worden hoor...
Zijn er hier meer mensen die UT via gameorder besteld hebben? vrige week 3 dagen na de realease is de status op verzonden gezet en tot op heden neits gehoord :?

Al vanaf 26/11 staat de status op afgehandeld :?
Yup, lag vandaag in de brievenbus. (Belgisch eindadres) Status op maandag 26/11 afgehandeld. Paar dagen onderweg. Vandaag in de bus.

Dus kan net zo goed morgen in de bus liggen bij jou. Geen paniek. :)

Ik had wel een pre-order van eind oktober, als je bvb wat later georderd hebt, sta je misschien wat verder op de lijst van nog af te handelen verzendingen. Kan allemaal.

[ Voor 12% gewijzigd door Noel op 03-12-2007 21:30 ]

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:08

sapphire

Die-hard pruts0r

1 november dus niet erg laat.
Nou ik vind eht best beroerde service voor een shop, je kan mij niet wijsmaken dat verzenden een week duurt, iig niet door de TNT post.
Dan nog, als iemand pre0orderd lijkt me dat hij/zij dat spel best graag wil dus dan is eht toch dom om er zo lang over te doen :? wat is nu eht nut van onlinebestellen bij zo'n shop als je het 2 weken duurt, kan je net zo goed naar de winkel lopen, mij zijn ze dus kwijt als klant ;)

als het spel binnenkomt mag het gelijk weer weg .......dus als er geïntereseerde zijn ;)

[ Voor 16% gewijzigd door sapphire op 03-12-2007 22:07 ]

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenonNn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 14:32
besteld *kwijl* morgen binne waarschijnlijk:D

Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

grep schreef op maandag 03 december 2007 @ 15:50:
[...]

Precies mijn gedachten. Afwezigheid van settings die je gewoon gewend bent van de vorige ut delen en waarvan bekend is dat veel spelers het fijn vinden om te tweaken is dan ook voor mij totaal onbegrijpelijk. :/
offtopic:
ben jij niet ook die grep wat gister had gespeeld in de KaoZ server? Volgens mij heb ik jouw naam daar gezien. Ik had nog eens UTclassic gedaan: killing spree na killingspree, daarna UT2k4 gedaan, meer dan 60% efficienty en raakte alles. En nu met UT3 raak ik echt geen ruk. Ik vind het echt moeilijk...

[ Voor 17% gewijzigd door Deathchant op 03-12-2007 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Deathchant schreef op maandag 03 december 2007 @ 22:22:
[...]

offtopic:
ben jij niet ook die grep wat gister had gespeeld in de KaoZ server? Volgens mij heb ik jouw naam daar gezien.
Klopt. kaoz een van de weinige ictf servers die beetje gevuld is atm helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Zeg mannen van de laatste drie replies, houden we het een beetje nuttig? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

eens patch 1 beta 2 geprobeerd ... het game en dan vooral de UI stelt nog altijd teleur....
Heb de CE gekocht via ebay voor 40 euro gisteren...
Had al de illegale versie sinds het begin wel. Zucht ... dit spel speelt wel lekker maar op 1 of andere manier voelt het toch niet zo goed, de hele entourage voelt niet goed ... heb niet zoveel hoop op een grote toekomst voor dit spel
Het uitbrengen van officiële patches duurt ook nogal lang imo, en ik kan maar niet aan dat console menu wennen ... Ook het feit dat het main menu een farking loading time heeft, hangt me echt de keel uit. Ik typ liever quit in de console dan te moeten wachten op dat mainmenu.
Nuja, vanavond of morgen eens online verkennen .. verwacht er wel niet teveel van

[ Voor 9% gewijzigd door SideShow op 04-12-2007 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 19:01
hallo tweakers,

even een vraagje, zijn er ook spelers die veel ut2004 hebben gespeeld e nu ut3 spelen. zo ja wat vinden jullie van de gameplay?
ik vond zelf dat de gameplay veel langzamer leek, met name het missen van de dodge-jump vind ik wel lastig. dat was altijd een manier om goed vooruit te komen en op moeilijk gelegen plekken te komen.

ik ben namelijk aan het overwegen om het spel te kopen. maar als het uiteindelijk niet iets voor mij is zal ik het gewoon laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

SlideShow - Online wordt het wel groot, dat kan ik je verzekeren :) . Hoeveel war reports ik wel niet gelezen heb waarin staat "well that was UT, cya in UT3 :D !" en "well tam won't save 2k4 anymore, UT3 here we come!" en dat dan keer vijftig.

Verder hebben de twee patches echt TRIEST veel verbeteringen :/ dus weet niet helemaal of je nu gewoon de bittere ontevreden persoon aan het uithangen bent of uhm :P . Er zijn nog zat dingen mis, maar ze patchen als een gek en binnen een maand zullen de meeste problemen opgelost zijn. En dan zijn er nog veel jaren over om het grijs te spelen :D !

Dangerpaki - heb 2k3 en 2k4 alletwee gespeeld, het voelt inderdaad ietsie langzamer, maar niet veel. Je moet even wennen aan de nieuwe soort dodges en daarbij je movement aanpassen (dus als je naar voren loopt even snel muis naar rechts en naar rechts dodgen, dan bij landing weer rechtdoor kijken/lopen/etc - zo kom je nog vrij snel vooruit!). Het is denk ik een tikje gewenning, overall vind ik het fijner spelen (sniper lekkerder dan lightning, rox beter, minigun terug, link gun primary sterker, and so on). Give it a shot!

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
dangerpaki schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 09:05:
hallo tweakers,

even een vraagje, zijn er ook spelers die veel ut2004 hebben gespeeld e nu ut3 spelen. zo ja wat vinden jullie van de gameplay?
ik vond zelf dat de gameplay veel langzamer leek, met name het missen van de dodge-jump vind ik wel lastig. dat was altijd een manier om goed vooruit te komen en op moeilijk gelegen plekken te komen.

ik ben namelijk aan het overwegen om het spel te kopen. maar als het uiteindelijk niet iets voor mij is zal ik het gewoon laten liggen.
Ja ik heb veel 2k3 en 2k4 gespeeld. Ik vind de gameplay ook sloom en log, en de dodge jump is voor mij ook een groot gemis.

Als ik jou was zou ik wachten en goed op internet lezen hoe het spel er voor staat met al die patches enzo. Zou een beetje zonde zijn om een spel te kopen wat al zo goed als dood is nietwaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 19:01
Macros4 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 10:02:
[...]

Ja ik heb veel 2k3 en 2k4 gespeeld. Ik vind de gameplay ook sloom en log, en de dodge jump is voor mij ook een groot gemis.

Als ik jou was zou ik wachten en goed op internet lezen hoe het spel er voor staat met al die patches enzo. Zou een beetje zonde zijn om een spel te kopen wat al zo goed als dood is nietwaar?
yup dat zat ik dus ook te denken, en tot nu toe lijkt het alsof ut3 niet zo heel erg populair zal worden als ut2k4.
alleen jammer dat je in de serverbrowser niet kan zien welke mutatuors een server gebruikt (ten minste in de beta voor zover ik weet) er is namelijk al een mutator die het dodge-jump weer activeert. alleen de gameplay blijft sloom naar mijn mening.
misschien toch terug richting ut2k4. ziet er minder mooi uit maar de gameplay is gewoon fantastisch vind ik.

echter ondertussen blijf ik hopen dat de makers van ut3 zoals altijd zullen blijven luisteren naar de community en na wat gepatch toch een mooi snel spel ontstaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Dark
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-08 13:45

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

Toch ook maar even hier plaatsen. Ik heb van het weekend een scriptje gemaakt waarmee je je server commandline kan laten genereren (scheelt een hoop type werk ;))

Link: http://utforums.epicgames.com/showthread.php?t=589276

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:21
Toen UT2004 er was, was iedereen aan het zeuren dat ze het meer zoals UT'99 wilden hebben. En hebben ze dat gedaan, gaan mensen weer zeuren dat het te weinig op UT2004 lijkt.

Ik vind de gameplay van UT3 perfect. Precies snel genoeg zonder dat iedereen acrobatische toeren aan het uithalen is. Precies genoeg spamwapens. Niet zoveel als UT'99 en niet zo weinig als UT2004. Helemaal goed dus imho! :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ik vind de gameplay ook perfect, ik kan me alleen niet verzoenen met het hoverboard in vCTF. Heb ook nog geen crashes gehad. Enkel het menu vind ik ruk, maar ik lig er niet wakker van.

[ Voor 19% gewijzigd door XWB op 04-12-2007 10:46 ]

March of the Eagles

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor game afspraakjes! Regel dit soort zaken via IRC, IM, DM of mail!