[Multiplatform] Unreal Tournament 3 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.679 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 14:43
Hacku schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:19:
Inderdaad, ik denk dat het vooral de crosshair is die het minder leuk maakt.
ik ben er van overtuigd dat ook dat later in een patch wordt verholpen ;)
dat we net zoals in UT2k4 helemaal custom kunnen maken ofzo :)

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:37

Vrijdag

De Zwarte

Floris-K schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:07:
[...]

http://www.enemydown.co.uk/ut3stats.php?id=113482298

Rating zijn de punten die je hebt gehaald en rank is je plek op de ranglijst
Zet het er maar bij, want waren mensen eerder in het topic die dit omdraaiden.
Je moet trouwens bij search je eigen nick even invullen.. Weet de algemene van de stats zelf niet
http://www.enemydown.co.uk/ut3search.php
Thnx! Dat ga ik vanavond even proberen :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn ik ben wel zwaar ontgoocheld in de collector's edition

de doos is gemaakt in cheap chinese (staat er op) recycable spul en het is er aan te zien want ik heb er deuken in ('t is niet te vergelijk met een tin box a la bioshock)
de dvds zitten in losse sleeves
artbookJE is ok, maar tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:28:
damn ik ben wel zwaar ontgoocheld in de collector's edition

de doos is gemaakt in cheap chinese (staat er op) recycable spul en het is er aan te zien want ik heb er deuken in ('t is niet te vergelijk met een tin box a la bioshock)
de dvds zitten in losse sleeves
artbookJE is ok, maar tja...
Ik heb hem vandaag gekregen van play.com.
Zat bij mij dus ook een deuk in op de achterkant :'( hij is niet echt zo bijzonder nouja als de game maar werkt.
Bij mijn zaten ze ook in lossen sleeves is wel beter omdat als ze op die "ronde dingetjes" vast zitten gaan ze los met het vervoer en krassen de dvd's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Tijgertje84 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:24:
[...]

ik ben er van overtuigd dat ook dat later in een patch wordt verholpen ;)
dat we net zoals in UT2k4 helemaal custom kunnen maken ofzo :)
Daar ben ik ook overtuigd van. De patches van Epic bevatten meestal een hoop zaken die door de community gevraagd zijn :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pimpimmers schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:10:
[...]

Ik heb hem vandaag gekregen van play.com.
Zat bij mij dus ook een deuk in op de achterkant :'( hij is niet echt zo bijzonder nouja als de game maar werkt.
Bij mijn zaten ze ook in lossen sleeves is wel beter omdat als ze op die "ronde dingetjes" vast zitten gaan ze los met het vervoer en krassen de dvd's.
is bij mij ook van play
ze hadden tenminste zo'n doosje als bioschok kunnen nemen (dus stevig materiaal) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteDelight
  • Laatst online: 08:12

ByteDelight

Retro computing is alive!

Effe een vraagje over die world stats.
In UT2004 heb ik wel eens gekeken op die stats-server, maar ik begreep er geen bal van.

Worden alle resultaten van iedereen in online games naar de stats-server gestuurd?
Moet je dat activeren?
Is er ook zo'n stats-server voor UT3?
Hoe zie je welke online games meedoen aan de stats?

Ik ben benieuwd, dan doe ik al die moeite ergens voor ;)

offtopic:
Heb net de UT3 bij cdwow besteld...

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of deze game, de demo server, op Linux te binden is aan een IP ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Dark
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-08 13:45

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

bverstee schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:47:
Effe een vraagje over die world stats.
In UT2004 heb ik wel eens gekeken op die stats-server, maar ik begreep er geen bal van.

Worden alle resultaten van iedereen in online games naar de stats-server gestuurd?
Moet je dat activeren?
Servers die stats aan hebben staan sturen hun data naar de "master server".
Is er ook zo'n stats-server voor UT3?
Ja, zie paar posts hierboven
Hoe zie je welke online games meedoen aan de stats?
Google?
Ik ben benieuwd, dan doe ik al die moeite ergens voor ;)

offtopic:
Heb net de UT3 bij cdwow besteld...
Kan je lang wachten denk, ik heb 'm 3 weken terug gepre-orderd maar nog niet binnen :'(
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:48:
volgens mij kan je dat doen met het -multihome <ip> commando :?

[ Voor 13% gewijzigd door Mr_Dark op 27-11-2007 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Hoeveel fps scheelt dat nu zo'n physics kaart iemand linkje?

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
ik speel nu en probeer campaign mode....
hartstikke tof maar ik heb GEEn geluid bij de filmpjes.....
rest van de game werkt prima maar ik wil graag die storyline kunnen volgen met geluid....

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Tijgertje84 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 18:47:
ik speel nu en probeer campaign mode....
hartstikke tof maar ik heb GEEn geluid bij de filmpjes.....
rest van de game werkt prima maar ik wil graag die storyline kunnen volgen met geluid....
Heb je toevallig Xfire? Zoja, schakel dan de mogelijkheid om te praten/chatten ingame met Xfire uit. Deed ik ook en toen werkte het :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
thnx dat was het idd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Dark schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:56:

[...]

volgens mij kan je dat doen met het -multihome <ip> commando :?
Klopt, maar dit blijkt niet te werken, het zou moeten maar het is een bug blijkt.

Ik zie helaas alleen maar problemen met de Linux versie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 18:48
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:48:
Nee. De Gamespy code erin zuigt en daarom gaat het mis. (bug die overigens deels zelfs nog in de beta 1.01 patch van de retail versie zit)

Ik zou geen moeite doen voor het opzetten van demo servers. Ze zijn superinstabiel en 1 grote berg bugs :)

[ Voor 14% gewijzigd door MikeN op 27-11-2007 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Bigbadkip schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:12:
Edit : Komt het doordat ik 1.1 draai dat ik zo weinig servers zie ?
Dat ik zegmaar geen 1.0 servers kan zien.
Als je de show dedicated only optie aan hebt staan wel, dan zie je alleen 1.01 servers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeN schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 20:45:
[...]

Nee. De Gamespy code erin zuigt en daarom gaat het mis. (bug die overigens deels zelfs nog in de beta 1.01 patch van de retail versie zit)

Ik zou geen moeite doen voor het opzetten van demo servers. Ze zijn superinstabiel en 1 grote berg bugs :)
Dus zelfs problemen met de windows versies ?

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 21:17:
[...]
Dus zelfs problemen met de windows versies ?

:(
De Windows demo server schijnt bijna net zoveel gezeik te zijn. Eenvoudig plat te krijgen door iemand die dat wil, spelers die maar 1 keer kunnen connecten e.d. Multihome werkt ook onder Windows niet. De Windows retail/patch 1.01 is wat beter, maar we zijn er nog lang niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YAY, play.com heeft geleverd. Vrijdag verzonden en vandaag binnen (kan ook gisteren zijn, had snailmail niet gechecked). Kan ik ook eindelijk weer meedoen met de clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Mijn UT3 crashed soms nogal hard ... het is sinds de full game. Alles hangt / beeld / geluid ... alleen volle reset helpt nog. Meer mensen hier last van? Had het niet in de demo :( !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 16:52

Krizzie

Progressive Music \o/

Cassius schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 23:28:
Mijn UT3 crashed soms nogal hard ... het is sinds de full game. Alles hangt / beeld / geluid ... alleen volle reset helpt nog. Meer mensen hier last van? Had het niet in de demo :( !
Had ik met de demo, zodra ik het spel afsloot kreeg ik een bsod met een reboot tot gevolg. Het bleek m'n onboard wifi driver te zijn die vast liep. Bij de hele game heb ik gelukkig nog geen vastlopers gehad. *klop klop*

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geluid blijft bij mij weleens loopen en dan crasht de game. Maar de mn gpu van handmatig op 75% zetten helpt blijkbaar. Ik moet maar eens goed op onderzoek gaan, want als hij dit blijft doen stuur ik mn kaart RMA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Cassius schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 23:28:
Same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een manier om iedereen dezelfde skin te forcen? Sommige maps zijn die lichte skins niet te zien (rising sun bijv) , terwijl andere maps de donkere niet te zien zijn (diesel bijv).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Volgens mij werd die brightskins setting niet via de client geregeld maar via een mutator die op de server draait.

Over die default skins voor iedereen, dat was in UT2k4 wel een setting die vanaf de client werd ingesteld, maar deze en vele andere settings heb ik nog niet gevonden in UT3.

[ Voor 4% gewijzigd door -Mach!- op 28-11-2007 08:42 ]

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 15:27
Heeft iemand hier meer problemen met het niet kunnen aanmaken van een User Profile? Dit probleem had ik in de demo ook al maar ik ging er van uit dat het een bugje was, blijkbaar bestaat het nog steeds. De melding die ik krijg is 'The online service is currently unavailable'.

Ook worden mijn Input Settings niet gesaved, Video en Audio wel, alleen mijn Mouse Settings springen iedere keer terug naar default.

Kent iemand deze problemen?

Ik heb de 1.01 Beta Patch nog niet geinstalleerd en zit dus met een 'out of the box' UT3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 15:52

AndereKoekoek

Ping! Pong?

UTWizard: Moet je even terug kijken in de topic of anders op epicforums kijken. Daar staat namelijk de oplossing voor dit.

Begin zelf nu eindelijk aan insta te wennen en sta redelijk bovenaan elke pot. Die crosshair kun je vervangen in weapons.ini kreeg ik op een server te horen, dus morgen maar ff klussen, want een puntje is voor mij voldoende. Volgende insta pot speel ik mee 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 01:54:
Is er een manier om iedereen dezelfde skin te forcen? Sommige maps zijn die lichte skins niet te zien (rising sun bijv) , terwijl andere maps de donkere niet te zien zijn (diesel bijv).
Brightskins waren idd een serverside mutator.

In UT99 had ik trouwens wel ooit eens een aantal skins gedownload en gebruikt maar de enige die dat zag was ik zelf. Totdat ik een Spidermanskin gebruikte, toen dacht ineens iedereen dat ik een cheater was omdat alleen mijn wapen (insta) zichtbaar was en ik niet :D Was wel leuk spelen trouwens :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
Floris-K schreef op woensdag 28 november 2007 @ 08:53:
UTWizard: Moet je even terug kijken in de topic of anders op epicforums kijken. Daar staat namelijk de oplossing voor dit.
Ik heb inderdaad een fix gedownload die op de Epic Forums stond gepost maar deze werkte niet. Daarom hoopte ik eigenlijk dat iemand hier misschien nog een oplossing wist. Ik zal nog even verder zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

TroonStaal schreef op woensdag 28 november 2007 @ 08:59:
[...]

Brightskins waren idd een serverside mutator.

In UT99 had ik trouwens wel ooit eens een aantal skins gedownload en gebruikt maar de enige die dat zag was ik zelf. Totdat ik een Spidermanskin gebruikte, toen dacht ineens iedereen dat ik een cheater was omdat alleen mijn wapen (insta) zichtbaar was en ik niet :D Was wel leuk spelen trouwens :Y)
Toch wel jammer want in UT99 zat een optie Default skins only. Iedereen had dan dezelfde skin en niks van die custom rotzooi met die rare kleuren en trucjes enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-

-Mach!-

Je hebt wel een instelling in "options\player settings" met de regel "Allow Custom skins" Maar dit geldt alleen voor de skins die dus door de community gemaakt worden, en dus niet zozeer dat je kan instellen dat de tegenstander een "default" skin heeft.

Ik mmoet trouwens wel zeggen dat ik de skins 10x beter vind dan de skins van Ut2k4 die vrij klein waren over het algemeen.

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 16-09 19:30
Ik snap er gewoon helemaal niets van weetje dat? Hoe lang hebben ze aan dit spel gewerkt, 4 jaar ofzo?

Denk toch dat het meerendeel van de problemen zich voordoen door het cross platform gebeuren..

Afgezien van het feit dat er geen double/dodge jump in zit speelt het spel wel lekker. Vind alleen die taunts zo naief geworden, en de UI/server browser moet echt beter wil ik dit spel ooit nog gaan kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRM
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-11-2020

JRM

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 01:54:
zoek in de opties naar disallow costum characters, komt overeen met force default van 2k4 . en geeft iedereen behalve jij zelf het demo character. handig als je last hebt van fps drops, leek iig bij mij erg te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:36
Macros4 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 10:20:
Afgezien van het feit dat er geen double/dodge jump in zit speelt het spel wel lekker.
zit er wel in hoor :P

alleen geen doublejump+dodge samen meer.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ramon schreef op woensdag 28 november 2007 @ 10:27:
[...]

zit er wel in hoor :P

alleen geen doublejump+dodge samen meer.
Gelukkig ja ! een van de dingen waarom ik 2k3/2k4 niet lang heb gespeeld.
Steeds die irritante dubbel shit overal.. Dit speelt echt 10x lekkerder imho...

Dit is ook de reden waarom veel UT99 spelers nu overstappen. Ze hebben een mooie combi gemaakt tussen 2k4 en ut99, die tocgh wel de meeste wensen tegemoet komt. Helaas kunnen ze niet iedereen tevreden stellen":)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Macros4 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 10:20:
Ik snap er gewoon helemaal niets van weetje dat? Hoe lang hebben ze aan dit spel gewerkt, 4 jaar ofzo?

Denk toch dat het meerendeel van de problemen zich voordoen door het cross platform gebeuren..

Afgezien van het feit dat er geen double/dodge jump in zit speelt het spel wel lekker. Vind alleen die taunts zo naief geworden, en de UI/server browser moet echt beter wil ik dit spel ooit nog gaan kopen..
Dat is al je vierde post met dezelfde informatie. We weten dat je er niets aan vind, blijf dan bij UT/2k4 - wij vinden het toevallig wel heel tof en tikken het IP tot de nieuwe patch 1.02 wel gewoon zelf in :> ... al genoeg matches gespeeld zo hoor.

Maar 1 ding vind ik vrij opvallend met die skins - het is per map niet alleen verschillend, maar sommige GLOEIEN echt als de nete. Gisteren had iemand zo'n reaper skin met die cape/jurk/drapering/mantel/whateva en was in red team - leek wel een bright skin, gloeide helemaal op! Terwijl andere rode daar helemaal niets van hadden :/ ? Moet ik toch eens een skin kiezen die NIET gloeit!

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Vinden meer mensen Instagib ververlend spelen? Heb echt super vaak dat ik iemand raak en dan gaat hij niet dood, net of je iemand precies in z'n borst moet schieten anders gaat hij niet dood. Ook de straal stuurt niet lekker mee als je snel rond draait, dan is je crosshair verder dan waar de straal komt. Erg klote is dat. :X

Bij 2k3 en 2k4 speelde instagib veel lekkerder. Aangezien ik had gehoopt dat instagib in ut3 ook zo lekker zou spelen, vind ik dit toch wat tegen vallen. :'(

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotslasher
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-09 23:32
Krizzie schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:09:
Vinden meer mensen Instagib ververlend spelen? Heb echt super vaak dat ik iemand raak en dan gaat hij niet dood, net of je iemand precies in z'n borst moet schieten anders gaat hij niet dood. Ook de straal stuurt niet lekker mee als je snel rond draait, dan is je crosshair verder dan waar de straal komt. Erg klote is dat. :X

Bij 2k3 en 2k4 speelde instagib veel lekkerder. Aangezien ik had gehoopt dat instagib in ut3 ook zo lekker zou spelen, vind ik dit toch wat tegen vallen. :'(
Ik ondervind hetzelfde.

Instagib speelt gewoon niet lekker. Ook die rode kleur van de crosshair als je iemand raakt (denk je , maar je mist) is redelijk enerverend. En ja, je moet de tegenstander recht in de borst raken of hij gaat niet dood.

Ook wil ik mijn oude "dot" crosshair terug, de huidige is veeeeel te groot en te lomp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRM
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-11-2020

JRM

http://forums.epicgames.com/showthread.php?t=587632

kan je je eigen dot maken of de costum crosses van een van de posters gebruiken. zou er zeker even naar kijken, was zelf een uurtje aan t kloten maar dan heb je ook wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik wil mijn oude custom crosshair terug, je link doet het atm niet, dus daarom de vraag --> hebben ze een cirkel met een gat erin? Ik had een fel (bijna lichtgevende) groene cirkel met gaatje erin. Net zoals de 'busy' cursor van Vista :p . Dan aim je en als de inhoud van je crosshair dus een 'person' ziet, fire :D !

Afbeeldingslocatie: http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/Bb545459.mouse34(en-us,MSDN.10).png

Die dus. En dat je crosshair rood wordt moeten ze denk ik weghalen voor insta omdat het keihard niet klopt. Ik heb al vaker gehad dat ik schoot als de hair rood was - no hit. Dat ik schoot zonder dat de hair rood was maar op click werd hij rood - no hit :/ . Schiet ik iemand dood ... geen rood :X !

[ Voor 5% gewijzigd door Cassius op 28-11-2007 13:16 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 20:06

Sargan

Filmfreak...

Ik ben dus een noob op het gebied van UT.

ik lees hier veel over instagib servers, hoe kan ik die vinden?

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droniac
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-04-2022
Cassius schreef op woensdag 28 november 2007 @ 10:39:
[...]
Maar 1 ding vind ik vrij opvallend met die skins - het is per map niet alleen verschillend, maar sommige GLOEIEN echt als de nete. Gisteren had iemand zo'n reaper skin met die cape/jurk/drapering/mantel/whateva en was in red team - leek wel een bright skin, gloeide helemaal op! Terwijl andere rode daar helemaal niets van hadden :/ ? Moet ik toch eens een skin kiezen die NIET gloeit!
Had die speler niet toevallig een shield belt net opgepakt? Dan gloei je namelijk flink, als een soort mobiele vuurtoren, echt een "shoot me!!!" signaal. Sommige skins zijn inderdaad wel wat duidelijker dan anderen... ook irritant is dat 1 van de (Krall dacht ik) skins bij teamgames aan blauwe kant eruit ziet als een speler van rood.

YouTube / Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:34
Sargan schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:19:
Ik ben dus een noob op het gebied van UT.

ik lees hier veel over instagib servers, hoe kan ik die vinden?
In de server browser: Pure servers = No.
Dit geeft alle servers die een mutator draaien, welke vrijwel altijd instagib is.
JRM schreef op woensdag 28 november 2007 @ 10:25:
[...]

zoek in de opties naar disallow costum characters, komt overeen met force default van 2k4 . en geeft iedereen behalve jij zelf het demo character. handig als je last hebt van fps drops, leek iig bij mij erg te helpen.
Topper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Cassius schreef op woensdag 28 november 2007 @ 10:39:
[...]

Dat is al je vierde post met dezelfde informatie. We weten dat je er niets aan vind, blijf dan bij UT/2k4 - wij vinden het toevallig wel heel tof en tikken het IP tot de nieuwe patch 1.02 wel gewoon zelf in :> ... al genoeg matches gespeeld zo hoor.
Ik vind jou ook lief, maar toch blijf ik UT3 tot nu toe een droevig slecht spel vinden, en ik verbaas me er over dat zoveel mensen het klakkeloos kopen. We zullen zien wat Epic eraan gaat doen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Macros4 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:41:
[...]

Ik vind jou ook lief, maar toch blijf ik UT3 tot nu toe een droevig slecht spel vinden, en ik verbaas me er over dat zoveel mensen het klakkeloos kopen. We zullen zien wat Epic eraan gaat doen! ;)
Als je het zo droevig vindt.. Waarom blijf je hier dan terug komen met je gezeik en gezever? ëén keertje je gal spuien en voldoende. Ik waardeer een spel op de gameplay en niet zo zeer op de graphics en/of het menu. En met dat gezeik over wat Epic eraan gaat doen.. je moet eens de reacties lezen als je het voor de zoveelste keer gepost hebt. Er is al een patch die wat dingen aanpast oa. in de server browser en ze zijn al bezig met de volgende. het heeft alleen jammer genoeg geen nut om voor de zovveelste keer antwoord te geven op je post, want je neemt de moeite niet om terug te lezen en morgen post je maar weer eens dat je het een kutspel vind.

Modbreak:*knip*
Dit gaat toch echt ff iets te ver :X :{

*edit moest het terug lezen en sja.. Misschien iets te direct, maar wel zoals ik erover denk :)

[ Voor 14% gewijzigd door Crash op 28-11-2007 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

* Cassius denkt dat Floris nog een keer zijn post moet lezen :X ... zo hard bedoelde hij het niet ;) .

Overigens JRM, je had gelijk met die models. Ik las het vanmiddag pas op de beyondunreal forums. Als je alles naar default forced heb je 3 voordelen -->

- Er worden minder player textures geladen, ergo het is lichter voor je systeem
- Je krijgt een constantere spelervaring wat helpt je beter te worden
- Je elimineert mensen die hun skins in hun eigen voordeel proberen te beïnvloeden

Laatste punt: er is een discussie gaande dat de hitbox wel degelijk anders is bij een krall met volle armor als een axon/necris vrouw met bijna geen armor. Dat soort voordelen doe je met die force default models dus teniet. Je ziet alleen ook je teammembers qua character niet meer. Topteams gebruiken dan ook altijd alle 5 een -andere- skin, zodat ze elkaar herkennen op een afstandje!

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

dotslasher schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:14:
[...]

Ik ondervind hetzelfde.

Instagib speelt gewoon niet lekker. Ook die rode kleur van de crosshair als je iemand raakt (denk je , maar je mist) is redelijk enerverend. En ja, je moet de tegenstander recht in de borst raken of hij gaat niet dood.

Ook wil ik mijn oude "dot" crosshair terug, de huidige is veeeeel te groot en te lomp.
Hey ik had met jou op een servert gespeeld vandaag. :P

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die topicwarning geldt ook voor jou ;)

[ Voor 82% gewijzigd door Crash op 28-11-2007 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-

-Mach!-

*knip*
Gelieve ontopic te blijven :)

[ Voor 88% gewijzigd door Crash op 28-11-2007 16:44 ]

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

*knip*

[ Voor 91% gewijzigd door Crash op 28-11-2007 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-

-Mach!-

*knip*

[ Voor 87% gewijzigd door Crash op 28-11-2007 16:44 ]

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

*knip*

[ Voor 90% gewijzigd door Crash op 28-11-2007 16:44 ]

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:11

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Floris-K schreef op woensdag 28 november 2007 @ 15:12:
[...]

Als je het zo droevig vindt.. Waarom blijf je hier dan terug komen met je gezeik en gezever? ëén keertje je gal spuien en voldoende. Ik waardeer een spel op de gameplay en niet zo zeer op de graphics en/of het menu. En met dat gezeik over wat Epic eraan gaat doen.. je moet eens de reacties lezen als je het voor de zoveelste keer gepost hebt. Er is al een patch die wat dingen aanpast oa. in de server browser en ze zijn al bezig met de volgende. het heeft alleen jammer genoeg geen nut om voor de zovveelste keer antwoord te geven op je post, want je neemt de moeite niet om terug te lezen en morgen post je maar weer eens dat je het een kutspel vind.

*knip*

*edit moest het terug lezen en sja.. Misschien iets te direct, maar wel zoals ik erover denk :)
Nou het is wel ontopic zijn gezeik!! ;)
En volgens mij gaat het meer om de beloftes die Epic maakt en niet kan nakomen, pas na een patch...maybe. Maar genoeg daar over! :P

speelt GoT ook in andere leages dan CB?

[ Voor 5% gewijzigd door Crash op 28-11-2007 16:43 ]

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-03 22:03
XTREEMRaGE schreef op woensdag 28 november 2007 @ 16:42:
[...]

Nou het is wel ontopic zijn gezeik!! ;)
En volgens mij gaat het meer om de beloftes die Epic maakt en niet kan nakomen, pas na een patch...maybe. Maar genoeg daar over! :P

speelt GoT ook in andere leages dan CB?
Welke leagues zijn er eigenlijk allemaal nog meer dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

appie1981 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 17:13:
[...]

Welke leagues zijn er eigenlijk allemaal nog meer dan?
Enemy Down???

Maar daar doen we niet aan mee geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Tsja ik ben gewoon teleurgesteld, UT is het enige spel wat ik speel de laatste jaren. Daarom lees ik ook goed op internet of er verbeteringen zijn, en hoe of wat. Ik weet dus dondersgoed hoe UT3 er aan toe is, en daarom koop ik het dus ook niet. En ja, daarom speel ik inderdaad af en toe nog UT2004 wat gewoon goed, stabiel, snel en overzichtelijk is. Het kan toch niet zo zijn dat ik een spel ga kopen wat zo ongelooflijk instabiel en gaar als UT3 is?!

Ben erg benieuwd hoe Epic dit gaat aanpakken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:36
Macros4 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 20:07:
Tsja ik ben gewoon teleurgesteld, UT is het enige spel wat ik speel de laatste jaren. Daarom lees ik ook goed op internet of er verbeteringen zijn, en hoe of wat. Ik weet dus dondersgoed hoe UT3 er aan toe is, en daarom koop ik het dus ook niet. En ja, daarom speel ik inderdaad af en toe nog UT2004 wat gewoon goed, stabiel, snel en overzichtelijk is. Het kan toch niet zo zijn dat ik een spel ga kopen wat zo ongelooflijk instabiel en gaar als UT3 is?!

Ben erg benieuwd hoe Epic dit gaat aanpakken..
Je moet alleen niet vergeten dat je voor jezelf spreekt he :P Bij mij draait UT3 perfect al is het een beetje langzaam. Ik heb geen last van instabiliteit of gaarheid eigenlijk. En ik heb ook maar een doorsnee pc.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 17:24:
[...]

Enemy Down???

Maar daar doen we niet aan mee geloof ik.
Nee ik doelde meer op leages als Clanbase, daarvan heb je ook Giga.de en esl.eu. Waarschijnlijk nog meer, maar die ken ik nie :P.

Maar ik weet ook niet als deze leagues nog up and running zijn! Is al een tijdje terug dat ik daaraan mee deed.

[ Voor 5% gewijzigd door XTREEMRaGE op 28-11-2007 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Ramon schreef op woensdag 28 november 2007 @ 20:45:
[...]

Je moet alleen niet vergeten dat je voor jezelf spreekt he :P Bij mij draait UT3 perfect al is het een beetje langzaam. Ik heb geen last van instabiliteit of gaarheid eigenlijk. En ik heb ook maar een doorsnee pc.
Ik heb een paar keer freeze vastlopers gehad met de demo, maar verder ook niks. Lees wel veel problemen. Ik draai hem op 1024 met alle details low, anders heb ik te weinig frames met mn oude P4 3ghz, 1024 DDR en Radeon 9800XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simball
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
Jajaja, het is zo ver, cd-wow heeft de schijfjes verzonden.
Nog even max 7 dagen wachten en ook ik mag aan het werk :)

Het lijkt er wel op dat het spel nog een aantal verbeteringen nodig heeft, voor mij geen probleem, beetje patchen en ik kan weer 1000 uur genieten van mijn favo game _/-\o_

• -Mach!-

-Mach!-

We hebben als GoT vanavond onze eerste "league" match gehad tegen een team wat bestond uit een paar mensen die de euro cup van clanbase speelden. We speelden gisteren ook al tegen ze, en we werden helemaal weggespeeld, dit was wel een friendly.

Vanavond speelden we voor het "echie" tegen hetzelfde team. We hebben verloren natuurlijk, maar er was al een hele verbetering moet ik zeggen:D. Vond het tof gasten:).

Enneh die 3v3 ITDM was ook vet:D Lekker close!

ut=life

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Cassius schreef op maandag 26 november 2007 @ 18:39:
De patch is inderdaad bedoeld voor de -full game- :/ ! Jammer dat de installer dat niet even detecteert ...
LEUK! ... Nu is m'n hele demo vernaggeld. Niet dat het veel moeite kost om het te herinstalleren... maar ik vind het wel vrij vervelend dat dat niet duidelijk vermeld is. Een installer mag zoiets wel detecteren want ik denk haast dat ik niet de enige ben :/

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Jaja, heb een andere crosshair :) !

Via dit topique --> http://forums.epicgames.c...p?p=25120214#post25120214

Ik heb nu een felgroen klein kruisje. Nog niet wat ik wil, maar dat komt nog wel :) . Net met Koei nog ff midnacht iTDM gespeeld en we stonden met zn tweëen steeds fatsoenlijk 2/3e. Mensen als Menzi (iO) en iMpure (eX) zijn nog een tandje te hoog, en terecht.

De meeste mensen deugen!

• DarkFlow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 14:03
Over het rood kleuren van de crosshair bij een hit (maar soms ook niet):

Ik heb even goed zitten kijken in de scriptfiles en heb de relevante code gevonden. Goed nieuws: ik weet nu ook hoe ik het aan kan passen.

Filmpje!

Gebruikte console command in het filmpje is:
code:
1
set Engine.HUD RedColor (R=255,G=0,B=255)

En nu het slechte nieuws: dit werkt alleen offline. Als je na het ingesteld te hebben online probeert te gaan krijg je de melding "Console commands were used which are disallowed in netplay."

De bewuste regel aan een .ini bestand toevoegen werkt niet. Deze informatie negeert het spel, waardoor blijkt dat alleen van tevoren opgegeven regels in de .ini bestanden uitgelezen worden (hulde voor Epic aangezien het ook exploits stukken lastiger maakt, maar in dezen is het minder leuk).

Maar wat kan WEL?
Het is sowieso mogelijk een mutator te maken om de kleur aan te passen en en moet eveneens mogelijk zijn om het gedrag van de rode crosshair aan te passen (dit laatste maak ik uit de code op, maar is helaas niet via de console te testen). Het 'probleem' van een mutator is alleen dat een server de mutator ook daadwerkelijk moet draaien, anders werkt het niet. Clientside is dit probleem zonder aanpassingen door Epic iig niet op te lossen.

Grote vraag voor mij is dus: is er behoefte aan zo'n mutator? Het is leuk om even mee te spelen, maar zouden mensen het wel echt gaan gebruiken?

Verwijderd

Cassius schreef op donderdag 29 november 2007 @ 01:27:

Ik heb nu een felgroen klein kruisje. Nog niet wat ik wil, maar dat komt nog wel :) . Net met Koei nog ff midnacht iTDM gespeeld en we stonden met zn tweëen steeds fatsoenlijk 2/3e. Mensen als Menzi (iO) en iMpure (eX) zijn nog een tandje te hoog, en terecht.
Ken jij al die knakkers ofzo :)

@ Darkflow: Een mutator, tja. Ik weet niet of mensen het willen. Vraag het eens op de Epic fora?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2007 02:32 ]

• blacknoise
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-10-2024
k heb net de beta demo gedownload, maar damn ik kan t niet eens normaal spelen.
en dat op n laptop met 2,4 dual core t7200, 2gig ram, en n quadro m1500 (die in echt alle andere spelen hetszelfde presteerd als de 7800/7900 series.
Elke keer als er ergens met het plasma gun geschoten wordt of als ik recht in n stinger gun kijk dan freezed alles even. En dat met post op mute en n resolutie van 800 bij 600
Ik vraag me echt af wat voor computer je dan WEL moet hebben om het te kunnen spelen! :o

• DarkFlow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 14:03
Heb trouwens nog even zitten denken, maar volgens mij wordt het rare gedrag van de rode crosshair veroorzaakt doordat de crosshair clientside kijkt of er sprake is van een hit, maar de server door de lag het daar niet altijd mee eens is. Tegen bots zou het probleem dus niet moeten bestaan (al heb ik dat nooit uitgeprobeerd). Conclusie: het gedrag is niet zomaar met een mutator aan te passen (tenzij je het echt serverside gaat maken, maar voor laggy spelers zou dat er waarschijnlijk raar uit gaan zien en in grote matches zou mogelijk elke speler met een hogere ping geconfronteerd worden doordat de server veel meer te verwerken krijgt; het is niet voor niets clientside gehouden.

De kleur moet overigens geen probleem zijn als mutator. Dan krijg je in feite simpelweg een mutator die die hele kleurverandering van de crosshair verwijdert en zodoende de irritatie weghaalt. Kan me best voorstellen dat men dit op Instagib servers wel prettig zou vinden. NW is minder relevant, aangezien het daar nog wel eens handig is, itt Instagib waar je ook al een andere hitindicator hebt..

Verwijderd

DarkFlow schreef op donderdag 29 november 2007 @ 02:46:
Heb trouwens nog even zitten denken, maar volgens mij wordt het rare gedrag van de rode crosshair veroorzaakt doordat de crosshair clientside kijkt of er sprake is van een hit, maar de server door de lag het daar niet altijd mee eens is. Tegen bots zou het probleem dus niet moeten bestaan (al heb ik dat nooit uitgeprobeerd).
Volgens mij is het inderdaad clientside, maar ik weet niet of het met bots ook 100% accuraat is. Zal het morgen eens testen.

Verwijderd

ik vind em goed! , idd dat crosshair verhaal werkt prima met bots maar het enige wat me net opviel is dat er geen `HOLY SHIT' meer inzit.
je komt nu niet meer verder dan `MONSTER KILL' , best wel jammer,de eerste keer dat ik holy shit hoorde bij 2k3/4 heb ik helemaal blauw gelegen van het potje,waarop ik spontaan toch die match verloor

in de game is goed,speelt lekker weg,graph-x zijn goed,alleen als ik door de menu's heenga of he spel een tijdje gespeeld heb, begin ik toch een beetje het gevoel te krijgen dat óf hetzelfde verhaal gaat gebeuren als met 2k3, UE2 naar 2k4 ,UE 2.5 , óf dat er toch te veel naar de console's gekeken hebben
ik heb niet helemaal het gevoel dat het spel af is, het is niet UT3 bashen,want verder vind ik het een toffe game , maar dit is mijn gevoel wat ik erbij heb

• -Mach!-

-Mach!-

Ik ben trouwens benieuwd wanneer patch 1.01 Beta volledig getest is en officieel gereleased wordt.
Want dat zou al een hele verbetering zijn t.o.v. 1.0.0.

ut=life

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 15:46
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 06:54:
ik vind em goed! , idd dat crosshair verhaal werkt prima met bots maar het enige wat me net opviel is dat er geen `HOLY SHIT' meer inzit.
je komt nu niet meer verder dan `MONSTER KILL' , best wel jammer,de eerste keer dat ik holy shit hoorde bij 2k3/4 heb ik helemaal blauw gelegen van het potje,waarop ik spontaan toch die match verloor

in de game is goed,speelt lekker weg,graph-x zijn goed,alleen als ik door de menu's heenga of he spel een tijdje gespeeld heb, begin ik toch een beetje het gevoel te krijgen dat óf hetzelfde verhaal gaat gebeuren als met 2k3, UE2 naar 2k4 ,UE 2.5 , óf dat er toch te veel naar de console's gekeken hebben
ik heb niet helemaal het gevoel dat het spel af is, het is niet UT3 bashen,want verder vind ik het een toffe game , maar dit is mijn gevoel wat ik erbij heb
Vergeet niet dat het nu ook gewoon Monster Kill is inplaats van MMMMMMMMonstMMMMMMMMMonsterKiMMMMMMMMonsterkillllllll :(

Was gewoon zo gaaf om te horen >:)

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 18:56

Flapmo

and back is gigi!

Level 1: Regular Kill - 1 Kill
Level 2: Double Kill - 2 Kills
Level 3: Multi Kill - 3 Kills
Level 4: Mega Kill - 4 Kills
Level 5: Ultra Kill - 5 Kills
Level 6: Monster Kill - 6 Kills
Level 7: Ludicrous Kill - 7 Kills
Level 8: Holy Shit Kill - 8 Kills

ludicrous was ook gewoon vet al :(, maar idd niet zo vet als blijven hangen in holy shit. Lekker doorfrggen en dan steeds horen: HOLY SHIT, HOLY SHIT, HOLY SHIT

[ Voor 17% gewijzigd door Flapmo op 29-11-2007 09:29 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• UTwizard
Laatst Beta Patch 1.01 geinstalleerd en een hoop van mijn problemen zijn opgelost, framerate is er ook op vooruit gegaan geloof ik. Heb alle Graphic Details nu voluit staan op 1024 x 768 en haal zo'n 40 frames per seconde (voor specs zie m'n signature). Geen enkele .ini tweak uitgevoerd tot nu toe dus ook alle blur / bloom zit er dus ook nog in (op de .ini tweak na voor het niet laten crashen in combinatie met GeForce 7 kaarten). Ik heb al een aantal keer met m'n mond open staan kijken naar de graphics maar toen ik gisteren van dichtbij een Redeemer zag ontploffen zat ik toch echt ff maximaal te genieten. De kamer was redelijk donker, de Redeemer knalt en de complete kamer werd opgelicht van de felle flits op m'n scherm, hoooooly shiiiit.

@ Blacknoise: Datzelfde probleem had ik met de demo, bij mij heb ik het kunnen verhelpen door een .ini setting aan te passen, weet zo alleen niet meer welke en volgens mij was het alleen van toepassing op nVidia kaarten.

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Flapmo schreef op donderdag 29 november 2007 @ 09:28:
Level 1: Regular Kill - 1 Kill
Level 2: Double Kill - 2 Kills
Level 3: Multi Kill - 3 Kills
Level 4: Mega Kill - 4 Kills
Level 5: Ultra Kill - 5 Kills
Level 6: Monster Kill - 6 Kills
Level 7: Ludicrous Kill - 7 Kills
Level 8: Holy Shit Kill - 8 Kills

ludicrous was ook gewoon vet al :(, maar idd niet zo vet als blijven hangen in holy shit. Lekker doorfrggen en dan steeds horen: HOLY SHIT, HOLY SHIT, HOLY SHIT
En dan de female aroused voice! Da's gewoon orgastisch HOLY SHIIIIT schreeuwen O+ :9

• Tijgertje84
-Mach!- schreef op woensdag 28 november 2007 @ 09:45:
Je hebt wel een instelling in "options\player settings" met de regel "Allow Custom skins" Maar dit geldt alleen voor de skins die dus door de community gemaakt worden, en dus niet zozeer dat je kan instellen dat de tegenstander een "default" skin heeft.

Ik mmoet trouwens wel zeggen dat ik de skins 10x beter vind dan de skins van Ut2k4 die vrij klein waren over het algemeen.
In 2k4 had je zowel grote als smalle skins idd. Gewoon een keuze van jezelf welke je neemt.
Ik had force models gorge&rylisa (de dikste :P) dus zag alleen maar 2 models ;) die je makkelijker kon raken en zien...

wel een optie waar ik nog even ga kijken want het is nu vrij irri met al die verschillende models...
Cassius schreef op woensdag 28 november 2007 @ 15:28:
Laatste punt: er is een discussie gaande dat de hitbox wel degelijk anders is bij een krall met volle armor als een axon/necris vrouw met bijna geen armor. Dat soort voordelen doe je met die force default models dus teniet. Je ziet alleen ook je teammembers qua character niet meer. Topteams gebruiken dan ook altijd alle 5 een -andere- skin, zodat ze elkaar herkennen op een afstandje!
Dit zal dan zeker voor UT99 gelden neem ik aan??:o
Want Top teams(in 2k4) gebruiken dat helemaal niet... Iedereen speel met forceCharacters Gorge & Rylisa (aangezien 2 verschillende types zijn: male en female) zodat iedereen zelfde brede model heeft. ;)
Cassius schreef op donderdag 29 november 2007 @ 01:27:

Dit zijn ook mensen die in Divisie 1 van UT2k4 iTDM zitten ;). Daarnaast zijn deze personen in de 2k4 scene ook EC waardig en jah het is knap als hun meteen kan verslaan (zeker in UT3).
Maar imo zijn zij niet eens de betere van die clans. Maar het zal wellicht een start zijn :P

terugkomend op je crosshair aanpassen... ziet er wel aardig uit die tutorial maar ik wacht nog wel even op een patch want heb het gevoel dat deze manier met een volgende patch voor problemen kan zorgen in de ini files... je weet het nooit..

Deze thread is een aandige opsomming van dingen die de community graag nog wilt zien:
http://forums.epicgames.c...587242&highlight=instagib

[ Voor 4% gewijzigd door Tijgertje84 op 29-11-2007 10:16 ]

Verwijderd

Jejking schreef op donderdag 29 november 2007 @ 00:02:
[...]

LEUK! ... Nu is m'n hele demo vernaggeld. Niet dat het veel moeite kost om het te herinstalleren... maar ik vind het wel vrij vervelend dat dat niet duidelijk vermeld is. Een installer mag zoiets wel detecteren want ik denk haast dat ik niet de enige ben :/
Het is ook een gesloten beta patch he. Het is niet de bedoeling dat iedereen die installeert. Je vraagt er dan ook wel om.

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Tijgertje84 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 10:13:
[...]

In 2k4 had je zowel grote als smalle skins idd. Gewoon een keuze van jezelf welke je neemt.
Ik had force models gorge&rylisa (de dikste :P) dus zag alleen maar 2 models ;) die je makkelijker kon raken en zien...

wel een optie waar ik nog even ga kijken want het is nu vrij irri met al die verschillende models...

[...]

Dit zal dan zeker voor UT99 gelden neem ik aan??:o
Want Top teams(in 2k4) gebruiken dat helemaal niet... Iedereen speel met forceCharacters Gorge & Rylisa (aangezien 2 verschillende types zijn: male en female) zodat iedereen zelfde brede model heeft. ;)

[...]

Dit zijn ook mensen die in Divisie 1 van UT2k4 iTDM zitten ;). Daarnaast zijn deze personen in de 2k4 scene ook EC waardig en jah het is knap als hun meteen kan verslaan (zeker in UT3).
Maar imo zijn zij niet eens de betere van die clans. Maar het zal wellicht een start zijn :P

terugkomend op je crosshair aanpassen... ziet er wel aardig uit die tutorial maar ik wacht nog wel even op een patch want heb het gevoel dat deze manier met een volgende patch voor problemen kan zorgen in de ini files... je weet het nooit..

Deze thread is een aandige opsomming van dingen die de community graag nog wilt zien:
http://forums.epicgames.c...587242&highlight=instagib
Die anekdote komt inderdaad uit UT1 voor (UT99 bestaat niet ;) ). In 2k4 is het blijkbaar dus anders. De scenes zijn qua attitude ook wezenlijk anders btw, ben benieuwd hoe dat allemaal gaat lopen, maar we zullen zien. Eerlijk gezegd zal het wel loslopen. Ik hoop alleen bij god dat het superlang duurt voor er cheats zijn en dat ze dan meteen zo ranzig hard gebanned worden dat we ze nooit meer terug zien :w . Overigens voor de GoTTers :) --> cheaten = doei. Ook als je denkt dat je op het randje gaat zitten raad ik je aan dat niet te doen, bedankt d:)b !

Uhm het zijn niet de betere clans? Hihi, check even waar ze op het moment in de cups staan - alletwee in halve finale en final, gg. En Koei, die mensen ken ik wel ja, meesten van 'gespeeld en gechat met' maar ook een groot gedeelte bij naam; hobby en sport he :D !

Dat crosshair aanpassen is overigens -volledig- veilig, waarom? Omdat het extern is, je start je UT3 dan op met TextMod. Als je hem met de gewone .exe opstart is er -niets- veranderd :) . Just so you guys know.

[ Voor 12% gewijzigd door Cassius op 29-11-2007 11:50 ]

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

Er is een manier om skins met elkaar te combineren: necris met liandri hoofd bijv. Ik ga daar zo even mee aan de slag. Even een enorme freak maken :D. En de skin werkt ook nog in multiplayer ook :D

Voorbeelden:
http://i9.tinypic.com/86plpbd.jpg
&
Afbeeldingslocatie: http://i14.tinypic.com/7wfwf29.jpg

Op beyondunreal forums staat een zipfile waarmee je al veel kan (of alles, ik weet niet. niet getest nog).

• Tijgertje84
Cassius schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:47:
[...]

Die anekdote komt inderdaad uit UT1 voor (UT99 bestaat niet ;) ).
En men noemt het ook vaak UT99 omdat het uit dat jaar komt ;)
Uhm het zijn niet de betere clans? Hihi, check even waar ze op het moment in de cups staan - alletwee in halve finale en final, gg.
Sorry maar je hebt niet goed gelezen wat ik zei ben ik bang :)
Wat ik bedoel te zeggen is dat "deze spelers" niet de betere zijn van "deze" opgenoemde clans ;)

P.S. Zit zelf ook in de finals van een divje lager :P
en jij zit in FEB d8 ik? dan ken je idd deze spelers ook van UT1 denk ik (ripper impure etc)

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Yep bunny hiero. Heb zelf ook twee keer div twee gewonnen, een keer div één, maar nog nooit EuroCup :) .

De meeste mensen deugen!

• MikeN
Cassius schreef op woensdag 28 november 2007 @ 15:28:
Euh, een (client side) force default models gaat de (server side) hitbox echt niet veranderen hoor :-)

• Tijgertje84
MikeN schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:49:
[...]

Euh, een (client side) force default models gaat de (server side) hitbox echt niet veranderen hoor :-)
even op inhaken... volgens mij zijn de hitboxes voor elke char identiek...
the model is puur de view die de speler ziet....(dik, dun, small, breed, met armor, whatever!)
Server registreert (ziet) alleen de hitbox en maakt het dus niet uit wat voor skin je neemt ;)
Het is puur een optische setting ;). Een mindset voor ons is (lijkt!) alsof een bredere char makkelijker te raken is... maar dat is dus fictie :P

[ Voor 14% gewijzigd door Tijgertje84 op 29-11-2007 16:06 ]

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-08 15:50
Ik weet al wat ik aan de sint ga vragen voor 5 december ;)

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Denzo schreef op donderdag 29 november 2007 @ 16:47:
Ik weet al wat ik aan de sint ga vragen voor 5 december ;)
Een stickfigure serverside skin? :+

Verwijderd

Man, ik merk echt duidelijk dat ik beter speel als ik de graphics op 1 zet ipv 5. En dan niet door de framerate oid (80-90fps vs 300fps boeit echt niet). Jammer dat ze met hogere graphics de models gelijk slechter zichtbaar hebben gemaakt :(

• appie1981
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 17:12:
Man, ik merk echt duidelijk dat ik beter speel als ik de graphics op 1 zet ipv 5. En dan niet door de framerate oid (80-90fps vs 300fps boeit echt niet). Jammer dat ze met hogere graphics de models gelijk slechter zichtbaar hebben gemaakt :(
Ik speel ook op de settings low. Ik denk dat het ook komt door het detail dat er mist als je op low settings speelt. Op 1 of andere manier ben ik dan minder snel afgeleid door allerlei fancy graphics :)

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 19:56
Sjonge jonge, is dat gezeur over die hitboxes nog steeds bezig? Sinds ik UT classic speelde, speelde zowat iedereen met de vrouwelijke females omdat ze dachten dat de hitbox smaller was, kennelijk leren mensen 't nooit :P

Ik heb nu sinds een paar dagen m'n CE binnen, en ik moet zeggen dat ik na een aantal tweaks (mouse acceleration, viewacceleration, smooth framerate etc) door gevoerd te hebben is het toch wel een heerlijk spel. Lekkere snelheid, alleen de flow van enkele levels vind ik vrij matig, vooral CTF maps vind ik niet helemaal goed gebouwd. Maar dat kan een kwestie van wennen zijn.

PS5 PSN: UnrealKazu

• appie1981
Check dit proggie, hiermee kun je pasten in UT :D.

http://rapidshare.com/files/73172623/UT3paste.zip

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Iemand al aan het mappen geslagen?

Ik iig wel. Wordt een 5vs5 CTF-map (geen VCTF-crap) die ik momenteel aan het uitblocken ben. Dus ik heb nog niks om te showen. Et wordt iig geen wide-open CTF-map, want aan dat soort maps heb ik eigenlijk wel zo'n gruwelijke hekel. Ik vindt dat soort maps niet flowen omdat je vaak een pokke-eind moet lopen en omdat et vaak hitscan-dominant is.

De theme wordt trouwens beetje een bouwput-achtig (in Max Payne 2 had je ook zo'n soort level met die setting) en ik zal voornamelijk eigen textures gebruiken.

[ Voor 17% gewijzigd door MelvinB op 29-11-2007 23:24 ]

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03:03
Kazu schreef op donderdag 29 november 2007 @ 17:27:
Sjonge jonge, is dat gezeur over die hitboxes nog steeds bezig? Sinds ik UT classic speelde, speelde zowat iedereen met de vrouwelijke females omdat ze dachten dat de hitbox smaller was, kennelijk leren mensen 't nooit :P
maar je bent nog altijd wel minder goed zichtbaar als smalle vrouw (met donkere texture) :P . Dat is toch echt wel een voordeel, al zal het je geen overwinning brengen. Andersom zou je kunnen zeggen dat wanneer je bij hele brede modellen op de schouder richt, je er dwars doorheen schiet.. Maar wie richt er nou op de schouder :+

@MelvinB: Misschien een idee om wanneer het populair blijkt te worden een UE3-topic te openen? Loopt die editor trouwens een beetje goed, of heb je minimaal een zelfde pc nodig als voor het spel zelf? Heb 't namelijk vooral besteld voor de Editor, niet om te gamen, dat gaat met m'n huidige pc niet 8)7

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

En... wat doet het precies? Dat is me nou niet helemaal duidelijk :?

En néé, ik ga het niét uitproberen. Graag wat duidelijkheid voor de mensen die het wel willen proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jejking schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 00:27:
[...]

En... wat doet het precies? Dat is me nou niet helemaal duidelijk :?

En néé, ik ga het niét uitproberen. Graag wat duidelijkheid voor de mensen die het wel willen proberen :)
Copy-pasten in de console gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-

-Mach!-

Ik heb wat gegevens gevonden betreft Beta patch 2. Zitten zeker een paar hele goede veranderingen/toevoegingen in!

Changelog

- filter settings are now saved to the .ini file.
- fixed UTUIComboBox's editbox and list getting out of sync (editbox text
could end up not matching the list's selected item)
- fixed changing gametype via combobox on server browser tab causing filter
settings to be clobbered
- changed default value for "Pure Server" and "Locked Server" filter options
to be more lenient (show more servers by default)
- Fixed ping values shown in scoreboard
- Don't show ping for bots
- Fixed Miplevel spam when applying patch to dedicated server build.
- Fixed dedicated server getting removed from the master server list if the
first player to join fails authentication.
- Bringing up the midgame menu now pauses demo playback.
- Players now stop moving if they fire the Redeemer altfire.
- Fixed joining a passworded server via the server history tab not prompting
for the password.
- Fixed viper and scorpion self destruct death strings.
- Fixed when the player tries to cancel a "Delete Demo" the demo still gets
deleted.
- Fixed HTTP redirection
- Fixed download cache clobbering files that had just been written in some
cases
- Increased default download cache size
- Fixed FOV option when patching old .ini's
- Fixed crash when exiting the editor.
- Smaller/simpler simple crosshair.
- Added the ability to delete saved messages
- Implemented DUEL match stat reporting for gamespy ladder.
- Fixed an exploit in CTF-OmicronDawn that allowed players to get outside the
world.
- Fix for hole in WAR-Islander where players could get stuck
- Fixed orb rebuilding not being played correctly on clients if the orb was
destroyed by an enemy player.
- Fixed flickering when downloading files.
- Don't reduce tickrate when travelling with no players - fixes server hanging
for long durations on EnvyEntry.
- Fixed custom characters not working correctly when playing back demos
- Added the ability to specify custom simple crosshair coordinates for
weapons, with new config properties bUseCustomCoordinates and
CustomCrosshairCoordinates.

bron: http://www.unrealna.com/viewnews.php?t=572

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glopes
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-07 15:24
Ik kwam trouwens nog een verhaaltje van Lauke tegen (als echte UT'er moet je die naam wel kennen ;p) en hij was best te spreken over UT3! Na het lezen ervan gaf het me toch een beetje hoop dat het spel op hoog niveau serieus gespeeld zal gaan worden, en vooral na het zien van de veranderingen van patch beta 1 en 2 moet het wel goed komen met Unreal tournament 3!

Hier het verhaaltje:
http://www.gamekings.tv/index.php?p=3514

[ Voor 3% gewijzigd door Glopes op 30-11-2007 02:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

MelvinB schreef op donderdag 29 november 2007 @ 23:22:
Iemand al aan het mappen geslagen?

Ik iig wel. Wordt een 5vs5 CTF-map (geen VCTF-crap) die ik momenteel aan het uitblocken ben. Dus ik heb nog niks om te showen. Et wordt iig geen wide-open CTF-map, want aan dat soort maps heb ik eigenlijk wel zo'n gruwelijke hekel. Ik vindt dat soort maps niet flowen omdat je vaak een pokke-eind moet lopen en omdat et vaak hitscan-dominant is.

De theme wordt trouwens beetje een bouwput-achtig (in Max Payne 2 had je ook zo'n soort level met die setting) en ik zal voornamelijk eigen textures gebruiken.
Ik heb nog nooit gemapped of een editor gebruikt (ik kan namelijk echt niet programmeren oid) maar met de video's erbij wil ik het eens een keer proberen. Heb wel een paar ideetjes maar ga maar eens beginnen met een vierkante kamer en een paar dozen ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

(ik kan namelijk echt niet programmeren oid)
Bij UT'99 zat ook al een editor met een grafische user-interface hoor ;) Om een level te maken heb je nooit hoeven programmeren. Maar als je dat wel wil kan het uiteraard wel.

* Clay twijfelt nog erg over deze game.
Ik zou het hoogstens recreatief gaan spelen, en me juist meer op levellen richten. Clannen begin ik niet meer aan :P

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Cool dat ze ook aan crosshairs denken, ik vind het alleen eng dat ik nergens zie 'fixes random very hard freezes and crashes' waar ik nog steeds last van heb. Ook als ik heel mn systeem downclock zelfs. Sowieso heb CoD4, BioShock (zelfde engine) en Crysis allemaal zonder problemen gespeeld.

Weekend btw o/

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-

-Mach!-

Mja, maar misschien spreken die fixes voor zichzelf, dat ze ze daarom niet vermelden:P

Hier ook weeken o/:D

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Simball schreef op woensdag 28 november 2007 @ 23:58:
Jajaja, het is zo ver, cd-wow heeft de schijfjes verzonden.
Nog even max 7 dagen wachten en ook ik mag aan het werk :)

Het lijkt er wel op dat het spel nog een aantal verbeteringen nodig heeft, voor mij geen probleem, beetje patchen en ik kan weer 1000 uur genieten van mijn favo game _/-\o_
Ik heb hem zojuist binnen gekregen, dus de mensen die hem ook bij CD-wow besteld hebben kunnen hem denk ik zeer snel verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Ik heb gister mijn copy van UT3 ontvangen! Gelijk installen en ff uitproberen. Start hem op en het gaat ok op m’n:

AMD athlon 2800+
Ati 1950 pro 512mb
2 gig ddr pc2700
2x 320 gig hdd 7200 rpm

Op 800x600 detail level 1 en screen percentage 87% ofzo.
Het menu is wel soepel te doorlopen voor mijn systeempje, maar als ik een campaign wil beginnen dan crashed ie in het voor filmpje. En telkens op het zelfde moment in het filmpje. Dan maar instant action op deck. Deck is een mooie remake, had niet verwacht dat je het oude deck gevoel zou hebben. Nice! Wat ik wel jammer vindt is dat er maar weinig ctf mappen zijn. Viel vies tegen.

Ik speel dat met 13 tot max 27fps, gemiddeld rond de 21 fps. Ja met zo’n pc had ik dat wel verwacht, volgend jaar zal ik een nieuwe halen dan zal het UT gevoel ook echt weer terug komen.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor game afspraakjes! Regel dit soort zaken via IRC, IM, DM of mail!