[Multiplatform] Unreal Tournament 3 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.682 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 15:23

Blaz0r

:)

jarnotjuh schreef op zondag 25 november 2007 @ 18:16:
Iemand hier die de DM maps ook maar vindt "tegenvallen"?
Van de alle DM maps zitten er echt maar een paar goede bij. De rest is OF veel te groot, of te klein voor het aantal spelers wat er op een server zit.
Biohazard bijv, leuk en aardig, maar als je met zijn 16'en op een server zit, dan worden die gangetjes met rocketlauncher toch wel heel erg krap.

De betere maps zijn(vind ik zelf): Sentinel, Santuary, Diesel, Heatray(stomme darkwalker..), Shangrila en Deck. De rest speelt gewoon niet lekker weg.
Warfare is ook wel geinig, maar ik erger me nog teveel aan het feit dat sommige mensen gewoon noob zijn en niet weten wat ze (moeten) doen.
Hopen dat snel die 1.1 uitkomt officieel, want de serverbrowser is echt een zooitje zo. Potje instagibben zit er 1,2,3 niet in, moet je eerste elke server afgaan of het wel actief is of niet. Oh well, ik vermaak me wel hopelijk..
Zelf vind ik vooral het aantal CTF maps tegenvallen, ook zijn er een aantal echt niet leuk zoals bijvoorbeeld hydrosis. Vertabrea is wel leuk alleen erg groot voor een server met weinig mensen en voor clanmatches lijkt hij mij daarom ook niet ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik wil hem morgen gaan kopen, maar ik kan nergens vinden hoe het met instagib zit. In de demo kon ik het in elk geval niet vinden ( wat een bagger menu`s ook voor de pc ) , zit de instagib mutator wel gewoon in de full ? of moet je er een mod voor downloaden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-08 22:31
Bigbadkip schreef op zondag 25 november 2007 @ 20:37:
Ik wil hem morgen gaan kopen, maar ik kan nergens vinden hoe het met instagib zit. In de demo kon ik het in elk geval niet vinden ( wat een bagger menu`s ook voor de pc ) , zit de instagib mutator wel gewoon in de full ? of moet je er een mod voor downloaden ?
Het instagib wapen zit der wel in al bij de demo zat die der in ;) dus ik denk dat et wel der in zit hoor:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Zer0cool12342 schreef op zondag 25 november 2007 @ 20:42:
[...]

Het instagib wapen zit der wel in al bij de demo zat die der in ;) dus ik denk dat et wel der in zit hoor:)
bij de demo kan je idd wel giveweapon instagib oid doen. Maar dan krijg ik een gun met maar 10 ammo ( en niet infinite) en alle andere ammo + armor blijft in het level liggen, en bovenal vervelende de tegenstander heeft geen instagib gun.

Dus dat is dan geen speelbare instagib mode.

[ Voor 5% gewijzigd door Bigbadkip op 25-11-2007 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-09 10:12

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Instagib staat gewoon bij mutators als je een nieuwe game opstart

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFlow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 14:03
jarnotjuh schreef op zondag 25 november 2007 @ 18:16:
Hopen dat snel die 1.1 uitkomt officieel, want de serverbrowser is echt een zooitje zo. Potje instagibben zit er 1,2,3 niet in, moet je eerste elke server afgaan of het wel actief is of niet. Oh well, ik vermaak me wel hopelijk..
Zet bij de filter options "Pure server" op "No" en alle servers met normale instellingen vallen weg. Er zijn op het moment naast Instagib simpelweg geen populaire mutators, dus vrijwel elke server die overblijft is een Instagib server. Het is niet ideaal, zeker niet als over een tijdje ook andere mutators populair gaan worden (ga ik wel vanuit tenminste), maar tot de patch uit is functioneert het prima.
Blaz0r schreef op zondag 25 november 2007 @ 20:35:
Zelf vind ik vooral het aantal CTF maps tegenvallen, ook zijn er een aantal echt niet leuk zoals bijvoorbeeld hydrosis.
Hydrosis is een remake van een oude UT99 bonus pack map. Het is wel een beetje een translocator map met speciale translocator shortcuts (vind ik jammer, ben zelf al sinds UT99 totaal geen fan van de translocator), maar verder vind ik hem wel toch echt wel leuk. Ze hadden wat mij betreft beter een andere UT99 map kunnen kiezen om te remaken aangezien er zeker betere waren, maar slecht vind ik 'm niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 22:15
Sjo, net ff tijdje zitten spelen op wat een Deck only server bleek te zijn.
Vond ik niet erg :P moest ff inkomen maar daarna ging het wederom heerlijk.
Mensen snappen nog steeds het nut niet van 'mid combat weapon switching' 8)7 Closecombat met een sniper, tja, dan switch ik of naar mn flak. of ik zorg dat ik wegkom en ga een flak halen :P

Maar over de maps, heb tijdje rondgekeken in de verschillende game modes en er zitten inderdaad weinig maps tussen die echt lekker spelen. Maar dat was in 2k3/4 ook al zo.
Als je kijkt welke maps er op iCTF/iDM gespeeld werden toen. Zaten maar 1 of 2 originele tussen. Rest kwam van mappacks of waren remakes van UT99 of Quake.

[ Voor 32% gewijzigd door LordMithril op 25-11-2007 23:53 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:44

Vrijdag

De Zwarte

Er zijn wel een aantal (v)CTF maps die eigenlijk een soort variatie zijn op Facing Worlds. Niet erg maar ook weer niet heel origineel.
Veel remakes ook van oude mappen. Ik ga vanavond maar eens op zoek naar insta servers.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 15:52

AndereKoekoek

Ping! Pong?

*knip*
Dit topic is niet bedoeld voor game afspraakjes. Hiervoor kan je de betreffende persoon een DM, IM of mail sturen ;)

[ Voor 83% gewijzigd door Crash op 26-11-2007 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caracca
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-06-2024
justifire schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 20:22:
[...]

Is nog de beta, dit staat ook in de menus als hij geinstalleert is.
Hij installeert echter wel als een officiele patch, geen aparte meldingen ofzo, nette installer.
Werkt inderdaad echt goed, fijne aanpassingen.
Echter 1 ding werkt hier nog niet zoals het hoort, het instellen van de FOV.
Kan de schuif niet verschuiven, deze blijft gewoon op 0 staan.
Waarschijnlijk zal dit het in de officiele 1.1 patch wel doen.
utgame.ini openen
[PlayerFOV UTUIDataProvider_MenuOption]
OptionSet=AdvancedVideo
DataStoreMarkup=<Registry:PlayerFOV>
OptionType=UTOT_Slider
RangeData=(MinValue=80,MaxValue=100,bIntRange=1,NudgeValue=1,CurrentValue=90)
bRemoveOn360=True
bRemoveOnPS3=True
mis bij default, der zijn 2 mogelijkheden om het te fixen, 1 utgame.ini verwijderen (de nieuwe ini zal het wel werken namelijk), of handmatig toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Hey Floris np man, heb je toegevoegd. Sloop je e-mail ff uit het forum tho, anders wordt ie opgepikt door ranzige spambots :) .

Ik heb even wat vragen die half UT3 zijn / half technisch -->

Ik heb de full game + beta patch 101. Nu speelde ik gisteren een paar potjes en mijn god, het voelt VEEL SNELLER :/ ! En dat wil ik dus helemaal niet hehe, werd er een beetje spastisch van. Ik heb VSync aan en FrameSmoothing ook (met als instellingen 30fps min. en 60fps max.). Het loopt echt perfect, continue 60fps zonder drops eigenlijk; maar wtf het voelt zo snel :P ??

Iemand anders hier 'last' van? Komt het door VSync en/of FrameSmoothing :| ? Beide opties had ik OFF in de demo. Maar het kijkt wel lekkerder op een TFT met VSync. Maar jumps voelen sneller, rennen ook, dodges al helemaal. Het kan aan mij liggen, maar ik merkte het toch echt ineens. Verder geen gekke instellingen.

Ik speel op hard btw, maar jammer dat je team mates zo friggin nutteloos zijn. Die eerste map moest ik dus -8- keer over doen om die missie door te komen. Jester was ik zo voorbij, maar vervolgens haal ik in die TDM 21 kills en de bot na mij haalt er 7 ... en aan de andere kant allemaal tussen de 10 en 15 ... waarom zijn mijn gabbers steeds zo brak :( !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Het niveau van de bots was ook ook al achter ja. Speelde in de duitse versie een insta game op Coret en echt 15 minuten bezig om te cappen.. eindelijk 1 gecapped en de minuut erna capten de tegenstanders met alle gemak 1tje.. Vervolgens weer 20 minuten zitten stoeien en maar gestopt. Het is duidelijk niet gelevelled, maar dat was in UT99 ook niet. Als je Loque in je team had dan zette je die op verdedigen en was je gewoon safe.. Als Loque in hun team zat, dan was het toch lastig om te winnen..

De rest weet ik nog niet.. vanavond eerst ff bij een vriendin eten in haar nieuwe huisje. Probeer het natuurlijk zo kort mogelijk te houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-03 22:03
Ben ik de enige die na de installatie van de patch nog steeds het oude menu te zien krijgt? Volgens de meuktracker zou het menu er anders moeten uitzien:

meuk: Unreal Tournament 3 1.01 beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Dat plaatje is gewoon van een mod :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:31
sapphire schreef op zondag 25 november 2007 @ 11:49:
en ik vind eht een erg matig spel tot nu toe...hij saved me campaign niet....dus 3e keer overnieuw beginnen...fijn :(
Dit is inderdaad een bug, waarschijnlijk heb je je Docs & Settings niet op de standaard locatie staan? In ieder geval is het te fixen door -nohomedir aan de link van je snelkoppeling toe te voegen.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Dark
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-08 13:45

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

Cassius schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:48:
Hey Floris np man, heb je toegevoegd. Sloop je e-mail ff uit het forum tho, anders wordt ie opgepikt door ranzige spambots :) .

Ik heb even wat vragen die half UT3 zijn / half technisch -->

Ik heb de full game + beta patch 101. Nu speelde ik gisteren een paar potjes en mijn god, het voelt VEEL SNELLER :/ ! En dat wil ik dus helemaal niet hehe, werd er een beetje spastisch van. Ik heb VSync aan en FrameSmoothing ook (met als instellingen 30fps min. en 60fps max.). Het loopt echt perfect, continue 60fps zonder drops eigenlijk; maar wtf het voelt zo snel :P ??
Moet je je FOV lager zetten (80 is minimum dacht ik). Hierdoor wordt je gezichtsveld wel iets minder maar lijkt het wel alsof je langzamer loopt.

FOV veranderen kan zowel via INI als console (fov <waarde>)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cassius schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:48:

Ik speel op hard btw, maar jammer dat je team mates zo friggin nutteloos zijn. Die eerste map moest ik dus -8- keer over doen om die missie door te komen. Jester was ik zo voorbij, maar vervolgens haal ik in die TDM 21 kills en de bot na mij haalt er 7 ... en aan de andere kant allemaal tussen de 10 en 15 ... waarom zijn mijn gabbers steeds zo brak :( !
Kom vanavond maar gewoon op IRC, gisteren ook met Krizzie de campaign zitten doen. Is wel leuk. Als het werkt :). Samenwerken werkt perfect, gewone ctf map bijv. Krizzie en ik sniper, blauw komt niet eens in de buurt van onze basis en onze bot vriendjes moeten dan maar de vlag jatten :P. We spelen ook op hard.

Hoewel Krizzie ook niet altijd even goed is, zodra er een Leviathan verschijnt is dat het enige waar hij op let. Zo lang Krizzie maar z'n Leviathan heeft maakt het niet uit dat we verliezen :+

Probleem met veel DM maps vind ik dat het zo onoverzichtelijk is en er geen grotere ruimtes zijn. Ook lijkt alles op elkaar, waardoor je als je spawnt niet gelijk weet waar je bent. Demios is echt totaal niet te volgen voor mij. Maar misschien moet ik wat meer spelen en weer betere mapcontrol krijgen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 16:52

Krizzie

Progressive Music \o/

idd. :+

Was jouw idee om dat ding te pakken maar ok. :P

Ik heb een tijdje lopen stoeien met die map waar die tank gedropt wordt in het midden. Was echt een uur ofzo voordat ik die had. Het valt echt op dat de bots alles kunnen zien, ik was vaak de hoek nog niet om of ik had de tank rakket al gevangen.

Maar met z'n tweeen is het niet zo heel moeilijk. Alleen als een bot de vlag heeft mag je nagels gaan bijten he koeitje. :P

Oh en het wat qwa scoren steeds haasje over dan jij top dan ik dus niet blaten dat ik slechter ben dan jij. :P

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Kun je de campain in co-op spelen? :D vette shit !

Hoop maar dat het fastfood is vanavond bij die vriendin, want dan ben ik sneller thuis :P
Kun je dan de eerste mappen zelfstandig spelen en daarna overstappenop co-op?
of moet je dan meteen heel de campagne met diegene spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmasterUT2k4
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-09 10:45
Iemand UT3 al van CD-WOW ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caracca
allleen defenden heeft geen zin, doe wel mee de volgende keer ofzo als offence in de ctf matches ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caracca schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:26:
allleen defenden heeft geen zin, doe wel mee de volgende keer ofzo als offence in de ctf matches ;)
Het is veel te leuk om HEAD HUNTER en MASSACRE te halen :+. Sowieso leuk om allebij opdezelfde bot te schieten en dan 2 bullettrails door z'n hoofd zien te gaan + geschreeuw op TS over jatten van kills :9 . Vanavond 20:00 ofzo?

En Krizzie....TDM 2v4? Ik 2.5 keer zoveel frags als jij. Ach je was beter dan de bot die je normaal krijgt :z

Maar zonder dollen, campaign is echt leuk als je voice samen hebt. Ook al is het eigenlijk gewoon MP potje na MP potje.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik wil ook met iemand campaignen, maar ben nu al een stukje erin ... en heb een private campaign grmbl. Ook zegt de game dat mijn instellingen niet goed staan voor shared games ... moet iets forwarden ofzo ffs. Dat soort spul vind ik altijd zo irritant :P !

Vanavond rond 20u, count me in ^^ !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
Ik snap niet dat jullie tegen bots spelen zo leuk vinden. 2on2 tegen echte spelers is toch veel leuker dan kun je die mooi gaan irriteren als je wint tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRM
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-11-2020

JRM

heb m zelf maar gecancelled en in de winkel gehaald. Ze zeiden dat ze rond 26 nov een nieuwe lading binnen zouden krijgen, echter er staat 7 tot 10 dagen verzending voor... kan dus nog wel even duren. :x

btw spel speelt geweldig met nieuwe beta patch nu nog een dot als crosshair en alles is perfect. binnen een week ook mn nieuwe pc van salland :) kan niet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

rond kerstmis :P

Ik zal proberen er ook te zijn rond 20.00 :D
Beetje de mappen verkennen en met meerdere is het leuker dan alleen.
Beter tegen de bots dan liggen n00ben op een server waar sowieso niemand snapt wat ze moeten doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caracca
idd ben der ook wel, zal weer weer in het irc kanaal van de clan rondhangen as usual :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
Ik kom vanavond ook nog wel even buurten denk ik :). Ga alleen niet tegen bots spelen. Misschien dat we een 4on4 kunnen fixen voor de lol ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Hier even een call voor een aantal mensen -->

We willen echt gezellig actief mee gaan doen en daar hebben we actieve en gezellige (zeer belangrijk, wil geen flamers) leden voor nodig. Als je er niet bent, geen enkel probleem, maar dat werkt niet zo lekker in clanverband - het is dus niet persoonlijk :) . Ik wil vragen of de volgende mensen in de komende week contact met mij willen opnemen. Ik wil dan graag van je weten of je mee wilt doen of niet (oprecht) :) . Van de actieve leden verwacht ik dat ze binnen nu en twee weken de full game hebben - tot die tijd doen we even rustig verkennen en het team vormen. Ik heb nog wel wat plannen achter de hand.

edGe, MexxT, Pyrus, Selsery, Uier_Zuiger, Unworthy, Deluxz en Ankh

Neem even contact met me op. Een direct message hier op GoT, message op ClanBase of private message in IRC. Allemaal goed :) .

GoT zoekt nog 3 actieve leden - het liefst met wat spelervaring. Vereisten zijn alleen dat je een headset, teamspeak en wat tijd in de avonden hebt. En lief bent :> . Contact me voor verdere info :) .

Mijn utopia is uiteindelijk een actief team van 15 man waarvan er altijd wel 5 online zijn in de avond op een game mee te pakken. Dat zal nog wel lang duren voordat je een echte kern vormt, sommige zullen UT3 maar 3 maanden leuk vinden, sommige 3 jaar. Have fun guys!

[ Voor 14% gewijzigd door Cassius op 26-11-2007 14:29 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Cassius schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:27:

We willen echt gezellig actief mee gaan doen en daar hebben we actieve en gezellige (zeer belangrijk, wil geen flamers) leden voor nodig. Als je er niet bent, geen enkel probleem, maar dat werkt niet zo lekker in clanverband - het is dus niet persoonlijk :) . Ik wil vragen of de volgende mensen in de komende week contact met mij willen opnemen. Ik wil dan graag van je weten of je mee wilt doen of niet (oprecht) :) . Van de actieve leden verwacht ik dat ze binnen nu en twee weken de full game hebben - tot die tijd doen we even rustig verkennen en het team vormen. Ik heb nog wel wat plannen achter de hand.

Neem even contact met me op. Een direct message hier op GoT, message op ClanBase of private message in IRC. Allemaal goed :) .

GoT zoekt nog 3 actieve leden - het liefst met wat spelervaring. Vereisten zijn alleen dat je een headset, teamspeak en wat tijd in de avonden hebt. En lief bent :>
Zou ook wel fijn zijn als de 3 nieuwe lekker kan anusbuffelen. }:O :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Floris is btw ijsblok @ got en mag ge-teamkilled worden. Sterker nog: dat levert bonuspunten op.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cassius schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:36:
Ik wil ook met iemand campaignen, maar ben nu al een stukje erin ... en heb een private campaign grmbl. Ook zegt de game dat mijn instellingen niet goed staan voor shared games ... moet iets forwarden ofzo ffs. Dat soort spul vind ik altijd zo irritant :P !

Vanavond rond 20u, count me in ^^ !
Ik host ook een private campaign anders kan elke malloot joinen, ofzo. Geen idee hoe het werkt :P. Iig niet met friends, wat een andere knakker die even mee kwam doen was niet in mn friendlist (via irc wist tie dat we gingen spelen). Als je wilt weten hoe het werkt kan je het beter aan Krizzie vragen, ik host alleen maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

* Cassius asks Krizzie our teamgeek :X

Hoe werkt dat :> ?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Modbreak:Dude :? :{

[ Voor 87% gewijzigd door Crash op 26-11-2007 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:32

GoT zoekt nog 3 actieve leden - het liefst met wat spelervaring. Vereisten zijn alleen dat je een headset, teamspeak en wat tijd in de avonden hebt. En lief bent :> . Contact me voor verdere info :) .

Mijn utopia is uiteindelijk een actief team van 15 man waarvan er altijd wel 5 online zijn in de avond op een game mee te pakken. Dat zal nog wel lang duren voordat je een echte kern vormt, sommige zullen UT3 maar 3 maanden leuk vinden, sommige 3 jaar. Have fun guys!
Ik wil eigenlijk ook wel meedoen met de clan!! :( Ben ik ook uitgenodigd? ;)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

*knip*
Compleet offtopic

[ Voor 89% gewijzigd door Crash op 26-11-2007 17:35 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ramon schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:50:
[...]
Ik wil eigenlijk ook wel meedoen met de clan!! :( Ben ik ook uitgenodigd? ;)
Hey dat kan ik niet ruiken met die boze smiley van je :X ! Je bent uitgenodigd als je in de job description past. Actief, kent irc, bent lief en gedraagt je normaal =] . Het is zeer wenselijk als je wat eerdere spelervaring (UT en/of clanverband) hebt.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:44
Maar back ontopic.

Net ook ff de game gehaald bij de MM, 50e :/
Speelt toch niet echt fijn met 55 ping, steeds het gevoel dat wanneer ik mis schiet, het raak was. En dat wanneer ik denk mis te schieten, iemand raak...
Scheelt wel, nu kill ik aardig wat meer dan eerst O-)

[ Voor 21% gewijzigd door Crash op 26-11-2007 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Zei toch dat je zou wennen :) ! Man ik ben echt studie ontwijkend gedrag aan het vertonen hiero. Phyc geef me nog even je gamemode voorkeuren door! Ik heb hem ook via de mediamarkt, maat kon geen korting regelen. Was dus mooi €45 kwijt, jij bent nog eens 5 euro extra afgezet :X !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWars
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-07 01:07
Hoi, wat is het IRC kanaal van het GOT team op Quakenet, en welke kanaal is het :)

* StarWars fragje leggen :P

hopla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

StarWars schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:23:
Hoi, wat is het IRC kanaal van het GOT team op Quakenet, en welke kanaal is het :)

* StarWars fragje leggen :P
#got.ut3 @ quakenet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWars
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-07 01:07
cool, lijkt me leuk om met jullie mee te spelen, speel UT al een jaar of 8 :/ :P met daarin een EVE-Online en WOW pause... :)

ps. hebben jullie ook al een server ?

[ Voor 6% gewijzigd door StarWars op 26-11-2007 15:34 ]

hopla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
Cassius schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:14:
Zei toch dat je zou wennen :) ! Man ik ben echt studie ontwijkend gedrag aan het vertonen hiero. Phyc geef me nog even je gamemode voorkeuren door! Ik heb hem ook via de mediamarkt, maat kon geen korting regelen. Was dus mooi €45 kwijt, jij bent nog eens 5 euro extra afgezet :X !
Mja, bevalt me nog niet helemaal, kan bv geen van de necris models raken, omdat ze veel donkerder zijn dan andere teamkleuren. Daarnaast moet ik echt een dot hebben als crosshair. Verder speelt 't toch niet echt lekker met ping 55... :/

En mn gamemode voorkeuren.. Alles met instagib :)
Hoewel ik nog niets anders dan iCTF heb gespeeld tot nu toe, straks wel ff warfare ofzo proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:30

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Ik heb eigenlijk wil zin in de GoT clan, maar ik zit ook in andere clans. Ja voor verschillende gametypes. Voor ctf en tdm zit ik in een clan, de ictf clan waar ik in zat is inactive :'(.

Dus voor ictf wil ik wel graag mee doen, mits jullie voor die gametype nog gamers zoeken.

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:59

Sargan

Filmfreak...

Ik vind wel dat er erg veel lege servers zijn, of doe ik iets fout qua instellingen?
Ik kies bij opties niet alleen voor pure servers maar gewoon voor any.

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:29:
[...]

Het is veel te leuk om HEAD HUNTER en MASSACRE te halen :+. Sowieso leuk om allebij opdezelfde bot te schieten en dan 2 bullettrails door z'n hoofd zien te gaan + geschreeuw op TS over jatten van kills :9 . Vanavond 20:00 ofzo?

En Krizzie....TDM 2v4? Ik 2.5 keer zoveel frags als jij. Ach je was beter dan de bot die je normaal krijgt :z

Maar zonder dollen, campaign is echt leuk als je voice samen hebt. Ook al is het eigenlijk gewoon MP potje na MP potje.
Ach er was ook een map waar jij onderaan stond en ik bovenaan dus als je alleen de uiterste gaat opnoemen. :+

Het was leuk en dat telt. :P

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Phyc schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:51:
[...]

Mja, bevalt me nog niet helemaal, kan bv geen van de necris models raken, omdat ze veel donkerder zijn dan andere teamkleuren. Daarnaast moet ik echt een dot hebben als crosshair. Verder speelt 't toch niet echt lekker met ping 55... :/

En mn gamemode voorkeuren.. Alles met instagib :)
Hoewel ik nog niets anders dan iCTF heb gespeeld tot nu toe, straks wel ff warfare ofzo proberen.
Denk dat warfare geen nut heeft met insta, want je schiet die bal met 1 schot kapot, dus zou veel te snel gaan. Ik weet iig dat je vCTF niet met insta-mutator kunt spelen, tenzij er een mod komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmasterUT2k4
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-09 10:45
TroonStaal, waar heb jij die Collectors Edition weg als ik het vragen mag? :) en wat was de prijs ervan?
Heb mijn bestelling bij CD-WOW geannuleerd, ze hebben ze namelijk nogsteets niet binnen.

Thanks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Cassius schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:34:
* Cassius asks Krizzie our teamgeek :X

Hoe werkt dat :> ?
Team campaign ?

Gewoon de sp maar dan met human players. Max 4 spelers :) Iedere speler neemt dan de rol van een van de hoofdpersonen opzich.

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sapphire schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 18:30:
Ik zit nu bij Camapign bij Kargo, dus in eht begin, maar krijg je nu nog meer vrijheid later in eht spel want eht is nu wel heel beperkt hoor :|
Tis gewoon tournament met een leuk verhaaltje eromheen.
Het is meer een game om online te spelen. Persoonlijk knal ik met UT altijd meteen door naar de instant action mode om een beetje de levels te leren kennen, en na een beetje rondrennen meteen online vernederen. Die campaign moet je eigenlijk niet willen aanraken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFlow
Campaign is juist een handige manier om even snel alle levels te doorlopen :)

Overigens heb ik enorm veel zin om weer eens wat mutators in elkaar te klussen (heb er voor 2k4 ook al een aantal gemaakt), maar ben momenteel een beetje inspiratieloos. Ik kan natuurlijk mijn oude mutators opnieuw gaan maken, maar op eentje na waren die zo leuk nog niet, dus als iemand ideeën suggesties voor me heeft, graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteDelight
  • Laatst online: 08:12

ByteDelight

Retro computing is alive!

Ik snap er niks van.

UT3 demo draaide prima, maar na de patch crashed ie met allerlei foutmeldingen.
Ik heb ergens gelezen dat ik niet de enige ben, maar ik krijg UT3 met de patch niet werkend.

Heb UT3 al opnieuw geïnstalleerd en daarna de patch, maar precies hetzelfde.

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
De patch is nog in beta fase.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteDelight

ByteDelight

Ja okee, maar uit de reacties van de meuktracker van vanochtend maak ik op dat de patch niet voor de demo bedoelt is maar alleen voor de complete game.

Kan iemand dat bevestigen?
Of hebben velen de patch ook kunnen gebruiken voor de demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

De patch is inderdaad bedoeld voor de -full game- :/ ! Jammer dat de installer dat niet even detecteert ...

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteDelight

ByteDelight

Cassius schreef op maandag 26 november 2007 @ 18:39:
De patch is inderdaad bedoeld voor de -full game- :/ ! Jammer dat de installer dat niet even detecteert ...
D*mm*t :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

wishmasterUT2k4 schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:58:
TroonStaal, waar heb jij die Collectors Edition weg als ik het vragen mag? :) en wat was de prijs ervan?
Heb mijn bestelling bij CD-WOW geannuleerd, ze hebben ze namelijk nogsteets niet binnen.

Thanks ;)
Gekocht bij http://www.gameshop.nl/ Kostte wel wat meer dan bij Play.com 59 tov 46 maar anders moest ik er op wachten en daar had ik geen zin in :)

Gameshop heeft trouwens best vaak CE's, zag er ook eentje liggen van Hellgate. Maar die heb ik al in CE versie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r

Blaz0r

Ik heb em eindelijk gefixed zodat ik alles open kan draaien :D moest ff brute-force nieuwe drivers installen.

Weet iemand hoe ik kan zorgen dat ik de ~ toets voor console kan gebruiken ipv tab en tab gewoon kan binden voor scores, kan niet via het menu iig :( En is het ook mogelijk om in het menu de console te gebruiken -console als argument aan de snelkoppeling werkt niet iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFlow
De consolekey staat om de een of andere reden standaard op F10 ingesteld. Dit kan je in UTInput.ini aanpassen. Zoek naar de regels:
code:
1
2
[Engine.Console]
ConsoleKey=F10

...en verander dat in:
code:
1
2
[Engine.Console]
ConsoleKey=Tilde

[ Voor 0% gewijzigd door DarkFlow op 26-11-2007 21:35 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r

Blaz0r

DarkFlow schreef op maandag 26 november 2007 @ 21:32:
De consolekey staat om de een of andere reden standaard op F10 ingesteld. Dit kan je in UTInput.ini aanpassen...
Bij mij staat hij volgens mij ook op tab, of iig die consolebar onderin en deze tab is niet te binden voor een andere functie. Mogelijk gaat dit wel via die config, stom dat het menu dit niet ondersteund dan.

-edit-
Tab is dus niet zomaar te binden ook niet via de config :( Heeft iemand hier mischien ervaring mee?

[ Voor 37% gewijzigd door Blaz0r op 26-11-2007 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Dit is echt raar, heb het spel ook gekocht wat blijkt: laptop kan hem draaien op 4-3 instellingen
specs: pentium m2.26 (dus geen dualcore) 2gb ram, go7900gtx

vaste pc wil niet verder dan 2-2
specs: x2 4200+ 7800gtx 2gb ram

Beide vista, beide in het nvidia config scherm op "prestaties" beide verse install :) erg raar dit...

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Laatst online: 16-09 07:47
Heeft iemand anders ook het probleem dat de achtergrond muziek tijdens matches gewoon stopt om dan vervolgens weer opnieuw te beginnen of zelfs voor een aantal minuten niet eens meer begint? Het is net of ik naar halve soundtracks luister :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Zo, net de ctf map Sandstorm gespeeld, en daar ontdekte ik een hele reeks voertuigen die ik nog niet gezien had :X Moet je de Scavenger eens proberen :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:53

justifire

Shut up and squat !!

Kan iemand hier al wel zijn of haar en andermans ping zien in het scorebord na het instaleren van de beta patch?
Vind dit zo irritant dat je niet kan zien wat voor ping je hebt, zou met de patch opgelost moeten zijn, maar zie het dus nog steeds niet.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

justifire schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 00:02:
Kan iemand hier al wel zijn of haar en andermans ping zien in het scorebord na het instaleren van de beta patch?
Vind dit zo irritant dat je niet kan zien wat voor ping je hebt, zou met de patch opgelost moeten zijn, maar zie het dus nog steeds niet.
Yup kan ik zien.

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 17:45
Ach, je merkt toch meteen of je ping schijt is of niet. :)

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Net twee rampages op een online iCTF server, het begint te komen :) . Jammer dat alle stats weg zijn, was ondertussen opgeklommen tot nummer 168, naja boeie.

Ik vind die Necris motor gaaf ... Cicada? Spel ik dat goed? Als dat ding als raket wegracet, w00t :D !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cassius schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 01:19:
Net twee rampages op een online iCTF server, het begint te komen :) . Jammer dat alle stats weg zijn, was ondertussen opgeklommen tot nummer 168, naja boeie.

Ik vind die Necris motor gaaf ... Cicada? Spel ik dat goed? Als dat ding als raket wegracet, w00t :D !
Cicada is dat ding wat een berg missles schiet. Wat jij bedoeld is de .....kweenie....dat suicide ding iig :D.

Net even DM gespeeld, en ik suck echt te hard @ Deck. Elke andere map kan ik goed meekomen (lees top3), maar Deck trek ik niet. Te ruim denk ik. Sentinel is trouwens echt een vette map, net als Diesel. Maar Sentinel is echt echt echt echt mijn favoriet d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Ik moet zeggen dat dat ik mij erg vermaakt heb gisteren met z'n 4-en campain online te doen:D (Koeitje). Vanavond weer een paar potjes? :)

Ik ben aan het checken om een public server online te krijgen binnenkort bij Gothica.nl. Maar zij werken met Linux servers, en laat deze dedicated server versie van linux nog niet af/goed zijn :D.

Ik vind het toch wel jammer dat Epic zoveel steken heeft laten vallen wat betreft de GUI van ut3. Dat had denk ik toch wel wat beter gekund. Maar ja, ze zijn er in ieder geval druk mee bezig!

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Cassius schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 01:19:

Ik heb het idee dat ik weer helemaal opnieuw moet wennen met alles
De FG speelt toch anders dan de demo imo, maar vind het wel lekker spelen. Bijv. de sniper rifle die werkt een stuk beter nu. Schiet nl. toch wel wat meer headshots en ook eindelijk weer eens uit losse hand zonder te zoomen

Ben vanavond iig weer v/d partij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:10
Ik heb de 2 bonus maps via de ageia website gedownload omdat ik dus een physx kaart heb...... maar ik heb lag spikes die niet kunnen :S gewoon om de 5 seconde framdrops tot 5 frames of zo ...

iemaand anders deze ervaring met de physx maps?
ik draai btw vista x64 met Q6600@ 3Ghz en 4 Gb ram en een GTS640 MB, zou meer dan voldoende moeten zijn..... ;(

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-

-Mach!-

Floris-K schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 08:54:
[...]

Ik heb het idee dat ik weer helemaal opnieuw moet wennen met alles
De FG speelt toch anders dan de demo imo, maar vind het wel lekker spelen. Bijv. de sniper rifle die werkt een stuk beter nu. Schiet nl. toch wel wat meer headshots en ook eindelijk weer eens uit losse hand zonder te zoomen

Ben vanavond iig weer v/d partij...
Ja ik ben het met je eens dat de sniper rifle sterk verbeterd is t.o.v. UT2k4. Hij schiet ook weer een stuk sneller, dan ut2k4. Maar als ik kijk naar de weapon "switch time" van UT3 dan is dit zeker een noodzakelijke verandering geweest. Ik zou wel eens willen weten of je deze beam die achter het schot komt van de sniper rifle uit kan zetten.

Weet iemand trouwens of er al een datum geprikt is voor de eerste "officiele" patch?

[ Voor 48% gewijzigd door -Mach!- op 27-11-2007 08:59 ]

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
Begint bij mij ook iiiiets beter te gaan, gisteravond tenminste..
Speel tot nu toe al mn matches via irc pickups, zoals #UT3.ictf of #UT3.itdm, daar zit toch net iets meer skill dan een gewone public server.
Hoewel 't uiteraard ook wel fijn is om in een public mensen met wat minder skill te laten respawnen. :P

Hoop overigens dat de server browser echt wat beter wordt, de rest kan ik mee leven, maar dit is wel echt drama. Daarnaast zou het fijn zijn als dr ook wat server overdag active zouden zijn, vrijwel alles is leeg.. :/

edit:
Ging over de ping na de beta patch. Let er echter op dat die pings niet kloppen, en pakweg met 3 moeten vermenigvuldigt worden. Volgens het scoreboard had ik een ping van 15, nou dacht het niet dus, was namelijk 55... :'(

[ Voor 26% gewijzigd door Phyc op 27-11-2007 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Niet online
heeft iemand voor mijn vraag een verklaring of oplossing?

laptop kan het spel draaien op 4-3 instellingen

vaste pc wil niet verder dan 2-2 instellingen

Beide vista, beide in het nvidia config scherm op "prestaties" beide verse install :)

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 02:27:
[...]

Cicada is dat ding wat een berg missles schiet. Wat jij bedoeld is de .....kweenie....dat suicide ding iig :D.

Net even DM gespeeld, en ik suck echt te hard @ Deck. Elke andere map kan ik goed meekomen (lees top3), maar Deck trek ik niet. Te ruim denk ik. Sentinel is trouwens echt een vette map, net als Diesel. Maar Sentinel is echt echt echt echt mijn favoriet d:)b
Het is niet zo gek dat je gisteren verloren hebt hoor, die maat van mij heeft eurocup UT99 gespeeld hij heeft dus wel aardige UT skills. En als hij eenmaal control heeft over de map dan is het voor mij ook makkelijk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 16-09 19:30
Phyc schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:06:Hoop overigens dat de server browser echt wat beter wordt, de rest kan ik mee leven, maar dit is wel echt drama. Daarnaast zou het fijn zijn als dr ook wat server overdag active zouden zijn, vrijwel alles is leeg.. :/
Ik weet nog wel toen UT2004 uitkwam. Moest je eens even kijken hoeveel servers er toen online waren. Jammer dat Epic met nieuwe partner Midway heeft besloten crossplatform te gaan. Als ze ook maar iets om de pc community geven, dan hebben ze wel verdomd veel structurele dingen in UT3 goed te maken. No way dat ik UT3 ga kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Sjoerd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:07:
heeft iemand voor mijn vraag een verklaring of oplossing?

laptop kan het spel draaien op 4-3 instellingen

vaste pc wil niet verder dan 2-2 instellingen

Beide vista, beide in het nvidia config scherm op "prestaties" beide verse install :)

:(
Videokaart? Is denk ik belangrijker dan je cpu
7900 heeft waarschijnlijk 512mb en de 7800 256mb?
Zie de benchmarks hier maar eens ongeveer 30% verschil in prestaties

http://www23.tomshardware...=714&model2=709&chart=318

@Macros: Er is al een beta patch die een hoop goed maakt en ze zijn nog lang niet klaar. Er wordt wel degelijk naar de community geluisterd en ze druk aan het klussen

@Koeitje: ik vind Deck juist kicke ivm de ruimte.. je hebt goede strategische plekken, maar wel van wapens wisselen steeds. Ik heb gisteren even met wat lui die map gespeeld op dat ruimteschip, die half low-g is. Dat is nou echt een rukmap zeg ! Spawnde steeds tussen 2 bots in zonder wapens.. Met hammer kom je dan niet echt ver als ze met 2e zijn. :/

[ Voor 26% gewijzigd door AndereKoekoek op 27-11-2007 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

-Mach!- schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 08:59:
[...]

Ja ik ben het met je eens dat de sniper rifle sterk verbeterd is t.o.v. UT2k4. Hij schiet ook weer een stuk sneller, dan ut2k4. Maar als ik kijk naar de weapon "switch time" van UT3 dan is dit zeker een noodzakelijke verandering geweest. Ik zou wel eens willen weten of je deze beam die achter het schot komt van de sniper rifle uit kan zetten.

Weet iemand trouwens of er al een datum geprikt is voor de eerste "officiele" patch?
Vziw is die tracing beam er in gezet tegen campers. Net als met de lightninggun kan je zien waar er vandaan wordt geschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Niet online
[quote]Floris-K schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:22:

Videokaart? Is denk ik belangrijker dan je cpu
7900 heeft waarschijnlijk 512mb en de 7800 256mb?
Zie de benchmarks hier maar eens ongeveer 30% verschil in prestaties

http://www23.tomshardware...=714&model2=709&chart=318
[...]

nee heeft ook 256mb + het is een 7800GTX TOP dus ongeveer 10% sneller dan een normale 7800gtx en de 7900 is een mobile, bij 3dmark en css en andere is mijn vaste pc altijd minstens 8fps vooruit...

Ik speel nu dus op mijn vaste pc met 2-2 en heb dan net 30fps...

[ Voor 6% gewijzigd door Sjoerd op 27-11-2007 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-09 10:12

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Kaasje123 schreef op maandag 26 november 2007 @ 23:39:
Heeft iemand anders ook het probleem dat de achtergrond muziek tijdens matches gewoon stopt om dan vervolgens weer opnieuw te beginnen of zelfs voor een aantal minuten niet eens meer begint? Het is net of ik naar halve soundtracks luister :S
BIj UT99 en 2003/4 zaten altijd soundtracks in de game van ~2minuten oid die gewoon weer opnieuw begonnen. MIsschien is dat hier ook het geval

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 22:29

grep

meer begrep...

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 02:27:
[...]
Net even DM gespeeld, en ik suck echt te hard @ Deck. Elke andere map kan ik goed meekomen (lees top3), maar Deck trek ik niet. Te ruim denk ik.
Vreemd. Heb de retail versie nog niet dus misschien is de layout erg veranderd, maar Deck was iig altijd perfect voor sniper gasten zoals jij (vooral @ top) :D

[ Voor 8% gewijzigd door grep op 27-11-2007 10:42 ]

Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

grep schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:40:
[...]

Vreemd. Heb de retail versie nog niet dus misschien is de layout erg veranderd, maar Deck was iig altijd perfect voor sniper gasten zoals jij (vooral @ top) :D
De sniper is te langzaam vergeleken met UT99 voor Deck.
Ik zit nu voornamelijk in de gang bij de rocket launcher met raketten en de shock/minigun voor langere afstanden. Moet zeggen dat het wel ideaal werkt.. :D Kwam gisteren al wel een combo-hoertje tegen met een shock rifle, die steeds links en rechts de gangen spamde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
[...]

Deck is kwa layout vrijwel identiek aan de UT2K4 versie. Snipen on top is nog steeds een goede methode om frags te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Laatst online: 16-09 07:47
Ghostrider schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:36:
[...]

BIj UT99 en 2003/4 zaten altijd soundtracks in de game van ~2minuten oid die gewoon weer opnieuw begonnen. MIsschien is dat hier ook het geval
Was dat het maar echter die liedjes worden gewoon afgekapt en zelfs de remakes van de oude ut muziek van hoe ik weet hoe ze klinken en gaan houden er gewoon spontaan mee op en beginnen weer opnieuw. 8)7

Bedankt voor het meedenken in iedergeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Floris-K schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:50:
[...]

De sniper is te langzaam vergeleken met UT99 voor Deck.
Ik zit nu voornamelijk in de gang bij de rocket launcher met raketten en de shock/minigun voor langere afstanden. Moet zeggen dat het wel ideaal werkt.. :D Kwam gisteren al wel een combo-hoertje tegen met een shock rifle, die steeds links en rechts de gangen spamde
Da's ook nieuw, dat de sniper nu elke keer herlaadt waardoor je ook je scopezicht kwijt bent. Wel goed tegen campers en spawnrapers eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Iig een betere oplossing dan die lightning gun.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-

-Mach!-

Geldt dit bod nog steeds eigenlijk Cassius ? Ik ben dus wel geinteresseerd om member te worden van GoT:). Ik denk dat ik wel voldoe aan de eisen;
Ik heb dus een headset, teamspeak, tijd vrij in de avonden, aardige speelervaring (UT99 Assault 2000-2006 / UT2k4 TDM 2004-2005 en ik ben lief :P. (of volgens Koeitje, ik ben cool lawl:P )

Laat het maar even weten:).

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 18:56

Flapmo

and back is gigi!

Hoeveel mensen hier spelen iCTF / iDM / iTDM, want ik vind het weer zwaar beroerd :(. UT99 maar weer is installeren :d

[ Voor 45% gewijzigd door Flapmo op 27-11-2007 13:31 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Er is daar geen life dat ik kan campen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 14:43
Hmm interessant... een GOT UT3 team :)
Ik ken Verxx iig (he andere Roy!! :P).
Ben zelf redelijk ervaren in UT2k4 en heb UT3 net binnen, alleen nog niet geprobeerd (op demo na).
Vergeleken met 2k4 zuig ik ontzettend hard in UT3 :P, dus moet nog ff oefenen ^^
Wil wel eens een keertje kijken hoe dat teampje inelkaar steekt :)
Ik hop wel eens langs op irc ;)

Iemadn al een idee wanneer de patch offcieel is? Dus niet meer beta :)
Schijnt dat men het toch al moet gebruiken ook voor matches op CB etc..

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

had gisteren btw wel een crash op deck16 toen ik online aan het spelen was. Epicforums staat er al helemaal vol mee ! Meer mensen hier last van? las dat het waarschijnlijk toch door de patch komt.
Die match heeft me iig wel een massacre, godlike en wat minderkills opgeleverd volgens de stats. Ben in werkelijkheid niet verder gekomen dan een rampage en megakill :/

[ Voor 7% gewijzigd door AndereKoekoek op 27-11-2007 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-08 19:51
Floris-K schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 13:58:
had gisteren btw wel een crash op deck16 toen ik online aan het spelen was. Epicforums staat er al helemaal vol mee ! Meer mensen hier last van? las dat het waarschijnlijk toch door de patch komt.
Die match heeft me iig wel een massacre, godlike en wat minderkills opgeleverd volgens de stats. Ben in werkelijkheid niet verder gekomen dan een rampage en megakill :/
Ik had ook een freeze tijdens UT3 gisteren, computer totaal vast en reset was de enige oplossing... :)

Hopelijk verhelpen ze dit met een patch! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Hmm, ik moet nog eens uitzoeken hoe het zit met de stads. Er is toch niet zoiets als ngWorldstats van 99? Dat was wel leuk om door te lopen altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

TroonStaal schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:04:
Hmm, ik moet nog eens uitzoeken hoe het zit met de stads. Er is toch niet zoiets als ngWorldstats van 99? Dat was wel leuk om door te lopen altijd.
http://www.enemydown.co.uk/ut3stats.php?id=113482298

Rating zijn de punten die je hebt gehaald en rank is je plek op de ranglijst
Zet het er maar bij, want waren mensen eerder in het topic die dit omdraaiden.
Je moet trouwens bij search je eigen nick even invullen.. Weet de algemene van de stats zelf niet
http://www.enemydown.co.uk/ut3search.php

[ Voor 4% gewijzigd door AndereKoekoek op 27-11-2007 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Dark
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-08 13:45

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

TroonStaal schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:04:
http://www.enemydown.co.uk/game.php?gameselect=UT3

Niet officieel maar wel grappig :)

Traag.....

[ Voor 4% gewijzigd door Mr_Dark op 27-11-2007 14:08 . Reden: Mja... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Flapmo schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 13:30:
Hoeveel mensen hier spelen iCTF / iDM / iTDM, want ik vind het weer zwaar beroerd :(. UT99 maar weer is installeren :d
Ik wil graag iCTF spelen, en hiet liefst iDM, maar er zijn nooit servers te bekennen...

Edit : Komt het doordat ik 1.1 draai dat ik zo weinig servers zie ?
Dat ik zegmaar geen 1.0 servers kan zien.

[ Voor 15% gewijzigd door Bigbadkip op 27-11-2007 14:22 . Reden: ingeving ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
iCTF heb ik altijd graag gespeeld, maar instagib speelt anders in UT3 anders.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-

-Mach!-

Het speelt inderdaad iets anders. Maar ik ben wel te spreken over de Instagib mod van UT3. Het enige irritante (wat eigenlijk ook geldt voor de Normal Weapons) vind ik de crosshair, die is veels te groot :P

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Inderdaad, ik denk dat het vooral de crosshair is die het minder leuk maakt.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

even geduld, er komt vast wel een oplossing :)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor game afspraakjes! Regel dit soort zaken via IRC, IM, DM of mail!