[Multiplatform] Unreal Tournament 3 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 9.672 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:26
justifire schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 16:42:
[...]

Andere videokaartdriver geprobeert?
Ook in je documenten ut3 verwijderd?
Jep en jep, draai trouwens Vista Home Premium.

Ik zal zo voor de zekerheid nog eens een andere videokaart driver installeren.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simcon
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 11:17
Beta patch 4 is uit.
Flinke patch bijna 240mb ben hem nu aan het downloaden van http://www.epicgames.com/download/Patch1Beta4.exe

Hier de changelog: http://utforums.epicgames...p?p=25154488#post25154488

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 15:23

Blaz0r

:)

Visgek24 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 15:45:
Heb dit spel ook sinds kort, geinstalleerd en ff gespeeld, ging allemaal prima, sinds gister wil het spel echter niet meer opstarten. blijft hangen op het UT3 splash screen, en als ik dan op Unreal tournament 3 klik op de taakbalk, krijg ik een wit schermpje met als titel "Unreal Tournament 3 (reageert niet)", en dan kan ik 'm alleen nog maar afsluiten.. aan de pc is verder niets veranderd, hij is er dus gewoon mee opgehouden.

al 3x opnieuw geinstalleerd, maar blijft deze kuur vertonen.

Heb ook de beta patch nu geprobeerd, maar ook dit lost het niet op.

Iemand enig idee?
Ik heb een vergelijkbaar probleem gehad en ik heb het uiteindelijk opgelost door men drivers volledig te verwijderen opnieuw op te starten en daarnaa de nieuwste drivers te installeren. Het hoeft niet te zijn dat je het zelfde probleem hebt, maar het is het proberen waart. Ik had namenlijk eerst ook nieuwe drivers geinstalleerd maar dus eerst niet fatsoenlijk verwijdert blijkbaar.

[ Voor 5% gewijzigd door Blaz0r op 09-12-2007 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Blaz0r schreef op zondag 09 december 2007 @ 00:50:
[...]

Ik heb een vergelijkbaar probleem gehad en ik heb het uiteindelijk opgelost door men drivers volledig te verwijderen opnieuw op te starten en daarnaa de nieuwste drivers te installeren. Het hoeft niet te zijn dat je het zelfde probleem hebt, maar het is het proberen waart. Ik had namenlijk eerst ook nieuwe drivers geinstalleerd maar dus eerst niet fatsoenlijk verwijdert blijkbaar.
Thanks voor de tip, maar ik doe altijd netjes even de drivers eraf halen voor de nieuwe erop gaan. nog wel geprobeerd met zowel de laatste WHQL drivers als de laatste beta's, maar geen succes.

Heeft iemand anders nog een idee , behalve Vista opnieuw installeren? Dat ga ik dus echt niet doen voor 1 spel, aangezien alles verder prima werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Heb gisteravond/nacht van alles geprobeerd om de game weer werkend te krijgen, was niet gelukt, echter toen ik vanmorge probeerde het spel te starten lukte het opeens wel (?) , kan dus weer spelen. Bedankt voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-08 19:51
Simcon schreef op zondag 09 december 2007 @ 00:05:
Beta patch 4 is uit.
Flinke patch bijna 240mb ben hem nu aan het downloaden van http://www.epicgames.com/download/Patch1Beta4.exe

Hier de changelog: http://utforums.epicgames...p?p=25154488#post25154488
;) Toch maar eventjes proberen, wou eerst wachten op de volledige patch maar dat duurd me zo lang... :9

|:( Gaan ze een 13 delige beta-patch-serie uitbrengen ofzo? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juulie19
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 10:23
ik heb hier ook een probleempje net als vele andere

ik heb standaard een Connection Failed melding als ik een server probeer te joinen (op 2 keer na)
ook op het epic forum wordt hier over gediscuseeerd maar een oplossing heb ik niet kunnen vinden

help anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 15:52

AndereKoekoek

Ping! Pong?

juulie19 schreef op zondag 09 december 2007 @ 14:08:
ik heb hier ook een probleempje net als vele andere

ik heb standaard een Connection Failed melding als ik een server probeer te joinen (op 2 keer na)
ook op het epic forum wordt hier over gediscuseeerd maar een oplossing heb ik niet kunnen vinden

help anyone?
Bij mij stond de illegale key va de duitse *test*versie die ik had gednload nog in mijn steeings. moest iets in de documents&ettings wissen en de key opnieuw invoeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 15:35

edward2

Schieten op de beesten

b00ster schreef op zondag 09 december 2007 @ 13:11:
[...]

;) Toch maar eventjes proberen, wou eerst wachten op de volledige patch maar dat duurd me zo lang... :9

|:( Gaan ze een 13 delige beta-patch-serie uitbrengen ofzo? :X
Zijn eigenlijk beta patches die niet off. gereleased zijn. En ze doen er tenminste wat aan de communitie tegemoed te komen :)

Bij mij crashed UT ook tig keer met Crossfire onder Vista, zal wel met de huidige ATI drivers te maken hebben. Ook de perf is nog matig. Hopelijk heeft cat. 7.12 verbeteringen.

[ Voor 17% gewijzigd door edward2 op 09-12-2007 16:09 ]

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Ik heb net patch 4 geïnstalleerd. Werkt prima, als moet ik zeggen dat dit de eerste patch is die ik probeer omdat het spel zonder ook prima werkt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:15
lekkere patch maar gvd nog steeds geen custom/andere crosshairs :(
Dat is het enige echte waar ik tegenaan hik. * LordMithril wants his dot

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
veranderingen van 1.3 naar 1.4

Demo playback:
- Fixed demo playback not working if the PlayerController didn't get recorded into the first frame

Server Administration:
- Added new IdleServerTickRate property to IpDrv.TcpNetDriver. If not set, IdleServerTickRate defaults to MaxTickRate. Can be set to lower values to reduce server CPU utilization when 0 players. Reported ping will increase if set lower.

Edit :

En een van de eerste echt goede custom maps :

http://www.ryanwachowiak.com/DM-1on1-Meitsu.html

[ Voor 105% gewijzigd door Bigbadkip op 10-12-2007 02:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Ik ben geen zo een fan van die oosterse look ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Nu online

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Visgek24 schreef op zondag 09 december 2007 @ 12:44:
Heb gisteravond/nacht van alles geprobeerd om de game weer werkend te krijgen, was niet gelukt, echter toen ik vanmorge probeerde het spel te starten lukte het opeens wel (?) , kan dus weer spelen. Bedankt voor de hulp.
lol i Robot any1, ghost computer!!
Of tweakers.net is jou aan het hacken, omdat je posts op goT niet hoog genoeg was/is? :D \o/ wel merkwaardig
code:
1
2
3
4
5
6
if (post <= 3){
    crash UT3;
}
else{
    start UT3;
}

Ik had ook een prob met m'n ati X1950 agp video kaart:
Ik had nieuwe vid. drivers geinstalled, werkte niet lekker. Want telkens als ik wilde inloggen in winxp bleef ie hangen. Dus in safe mode de nieuwe vid. drivers weg gehaald, oude driver erop gezet, zelfde probleem :'(. Win xp opnieuw erop gegooit en nieuwe vid. drivers erop, zelfde prob. Nog een keer proberen en ditmaal de AGP drivers van m'n moederbord niet geinstalled en het lijkt tot nu toe te werken.

Maar wat ik raar vind is dat het eerder wel heeft gewerkt met de wat oudere vid. drivers en plots niet meer. Zelfs met een schone winxp install niet

Ik heb de drivers van omegadrivers en van ati zelf geprobeerd. Nu heb ik de nieuwste omegadrivers draaien zonder de AGP drivers te installeren voor m'n moederbord. Nu hopen dat UT3 er ook mee kan werken :P

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Meestal heb je wel wat minder performance zonder de GART drivers van het bord zelf. Maar liever 10 frames minder dan harde crashes of niet gamen at all eh :D !

Epic heeft btw geschreven dat de dedicated linux server + final patch 'very very soon' zullen arriveren. Ik denk ergens aan het einde van deze week :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb het vermoeden dat de beam van de instagib rifle niet "insta" aankomt bij zijn target, dat + je ping maakt het echt niet lekker spelen. Ble, probeer al 2 weken instagib zoals in 2k4 te krijgen maar het speeld nogsteeds niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Bigbadkip schreef op maandag 10 december 2007 @ 18:34:
Ik heb het vermoeden dat de beam van de instagib rifle niet "insta" aankomt bij zijn target, dat + je ping maakt het echt niet lekker spelen. Ble, probeer al 2 weken instagib zoals in 2k4 te krijgen maar het speeld nogsteeds niet echt.
lol je bedoeld dat de insta van 2k4 niet echt insta is..
Daar zitten ze er namelijk verder naast dan bij UT3 en in 2k4 is niet de basis voor de insta gelegd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Even korte uitleg over insta zoals ik het heb begrepen:

1. De insta lijkt meer op die van UT classic, maar dan met een 'death indicator'. Dit betekent dat als je schiet je de straal nog een seconde ziet. Ook beweegt die straal MEE met de speler. Dus als jij uit een dodge schiet, dan beweegt die straal nog even mee. Dit is ook handig voor de dode, die kan dan nog ff snel zien waarvandaan het kwam. Handig in 1on1, defence, cover situaties en communicatie.

2. UT3 is een nieuw spel, insta is niet exact hetzelfde als UT classic of 2K3/2K4 en dat is maar goed ook. Nieuwe cominatie van movement en recharge timing zorgen ervoor dat veel mensen weer een gezond stukje learning curve doormoeten. Zou niet goed zijn als iedereen meteen weer ownde. Nu hebben zelfs veel nieuwkomers -echt- een kans als ze willen :) !

3. Hitscan is altijd nog afhankelijk van ping, dat kan ook niet anders. Je kan nooit INSTANTANIOUS met de server communiceren en hij moet toch echt -serverwise- checken of het een hit was. Sinds patch 1.03 is die delay een stuk beter en werkt hij op laag pingende server vrij goed met dat rood =/= rood. Maar hoe hoger de ping, hoe meer ruimte voor delay daar. Ik raad dan ook aan daar NIET op te spelen, maar gewoon zelf inschatten of je crosshair op de player is. Of je crosshair altijd rood maken :) . Het is overigens wel vrij aardig in normal weapons met een minigun bijvoorbeeld (zeker na de nieuwe patch).

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 18:48
Patch 1.1 komt vandaag officieel uit (gewoon de beta 4 met alleen de tekst gewijzigd) :)

[ Voor 6% gewijzigd door MikeN op 10-12-2007 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Hoe weet je dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-03 22:03
wel jammer dat de functionaliteit dezelfde is als de Beta 4 patch. Ik had gehoopt dat de eerste patch een klapper zou zijn die alle menu functionaliteiten uit de voorgaande versies weer zou hebben. Maar helaas het mocht niet zo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja das wel minder . . .

crosshair etc ontbreken dan dus nog steeds. Leuk dat je het zelf kan maken . . .maar ik vind het nu weer geen luxe dat zo iets gewoon standaard in de settings zit. Dus waarschijnlijk ook geen webadmin of een normale manier voor het instellen van je server. . .

Ze mogen van mij gelijk aan patch 2 beginnen dan, want dit vind ik dan toch weer minder :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik ben al lang blij als de crashes ophouden.
Ik heb het nu 2x in een war gehad en draai dan alleen IRC + TS +Ut3 en weet dus niet waar het aan ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog nooit een crash gehad . . niet met de demo als met de full . .

Wat ik me afvraag . . is het mogelijk een ander default character te kiezen dan dat gele manneke??? Ik zou graag zo'n mannetje hebben met een rode skin . . met name voor IDM publics . . . Als dit mogelijk is, is dit toegestaan ? Dus wordt het niet gezien als hack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 13:05:
ik heb nog nooit een crash gehad . . niet met de demo als met de full . .

Wat ik me afvraag . . is het mogelijk een ander default character te kiezen dan dat gele manneke??? Ik zou graag zo'n mannetje hebben met een rode skin . . met name voor IDM publics . . . Als dit mogelijk is, is dit toegestaan ? Dus wordt het niet gezien als hack?
Ja zeker is dit mogelijk. Je kan je skin aanpassen bij settings volgens mij (zit nu niet thuis dus kan het niet checken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik bedoel de default skins . . . als je dus geen custom characters ziet, dan zie je alleen maar de male character met een gele outfit. Kan je deze character aanpassen dat ik bijvoorbeeld alleen maar aliens zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Dat denk ik eerlijk gezegd niet, kan me herinneren dat de UT en 2k3/2k4 default skins ook altijd bijna dezelfde waren. Enige keus die je dan had was man of vrouw.

Als je twijfelt of het een hack is: als je in de .ini moet klooien is het sowieso een 'hack', maar clanbase en dergelijke doen er pas iets aan als je er een oneerlijk voordeel voor jezelf mee verwerft. -Stel- wij hebben allemaal die gele skin en jij alleen de rode op een map die veel geel heeft ... you get the point :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 10:47
Goed, patch geinstalleerd. Ik zie dat er nu een FOV optie ie toegevoegd. Deze staat default op 90.
Aangezien ik aanneem dat dit voor 4:3 is, welke setting moet ik hier invullen voor 1680X1050 widescreen?

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
wat is FOV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-06 16:43

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx
  • Laatst online: 12-09 18:25

spanx

_Sp[A]nX_

Waar worden de savegames opgeslagen?
Heb dit forum al gezocht maar zo gauw niets vinden.

Damn it's good 2b a Tweaker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij technische problemen kun je terecht in Spielerij - Problemen & Vragen. Let wel op dat we verwachten dat je eerst zelf dingen probeert, zoals het installeren van de patch en het updaten van drivers

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2007 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 16:59

CoolGamer

What is it? Dragons?

spanx schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 20:03:
Waar worden de savegames opgeslagen?
Heb dit forum al gezocht maar zo gauw niets vinden.
Onder Mijn Documenten\My Games\Unreal Tournament 3\UTGame\SaveData. Maar volgens mij wordt ook een deel online bij je profiel opgeslagen.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blanco88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-03-2024

Blanco88

#king

TheCoolGamer schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 21:29:
[...]

Onder Mijn Documenten\My Games\Unreal Tournament 3\UTGame\SaveData. Maar volgens mij wordt ook een deel online bij je profiel opgeslagen.
Als ik dus me c schijf opnieuw installeer, en UT 3 ook.. en ik zet die bestandjes er weer in ben ik weer op de zelfde plek bij single player als waar ik gebleven was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 16:59

CoolGamer

What is it? Dragons?

Blanco88 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 22:40:
[...]

Als ik dus me c schijf opnieuw installeer, en UT 3 ook.. en ik zet die bestandjes er weer in ben ik weer op de zelfde plek bij single player als waar ik gebleven was?
Dat durf ik niet te zeggen. Maar volgens mij wordt je progressie in de single player bijgehouden online en niet lokaal.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of dat met UT3 ook zo is weet ik niet, maar ik was halverwege een singleplayer game in UT2K4, en toen deed ik een hardware upgrade. Daarna vond UT dat ik niet op dezelfde PC speelde en dus niet dezelfde speler kon zijn. Ergo: mijn singleplayer game mocht ik niet voortzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 15:27
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 23:48:
Of dat met UT3 ook zo is weet ik niet, maar ik was halverwege een singleplayer game in UT2K4, en toen deed ik een hardware upgrade. Daarna vond UT dat ik niet op dezelfde PC speelde en dus niet dezelfde speler kon zijn. Ergo: mijn singleplayer game mocht ik niet voortzetten.
Ik heb inderdaad hetzelfde probleem gehad. Geen idee of het met UT3 anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blanco88

Blanco88

#king

Hmm ik heb een 8800GT en hij draait nog niet eens continue 60ftps..
Volges mij staat er iets niet goed ingesteld, wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Blanco88 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 10:27:
Hmm ik heb een 8800GT en hij draait nog niet eens continue 60ftps..
Volges mij staat er iets niet goed ingesteld, wel?
Dan klopt er idd iets niet, want ik draai op 1280z1024 en kom vrijwel nooit onder de 40fps met een X1950 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Laatst online: 17-09 13:58

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Beste mensjes van GoT, een kleine mededeling (officieus!). Gisteravond heeft de war geschied tussen mijn clan (|-RDS-|) en bU. Wij hebben op Suspense 1-1 gelijkgespeeld en op Kargo 7-0 gewonnen (Suspense was erg spannend). Dat jullie het ff weten :).

Ik zie naar de war tegen jullie uit omdat ik al een tijdje actief ben op het forum hier :). Ben benieuwd, hoop alleen niet dat het bij jullie net zo slecht geregeld is als bij bU lol. Ze kwamen bijna drie kwartier te laat opdagen. Ik heb alleen nog steeds niet gevonden (als administrator) hoe je een demo van een online game kan opnemen. Hoe hebben jullie dit met jullie war gedaan??

Greetz van geheel RDS en van mij ;).

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

R420R schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:20:
Beste mensjes van GoT, een kleine mededeling (officieus!). Gisteravond heeft de war geschied tussen mijn clan (|-RDS-|) en bU. Wij hebben op Suspense 1-1 gelijkgespeeld en op Kargo 7-0 gewonnen (Suspense was erg spannend). Dat jullie het ff weten :).

Ik zie naar de war tegen jullie uit omdat ik al een tijdje actief ben op het forum hier :). Ben benieuwd, hoop alleen niet dat het bij jullie net zo slecht geregeld is als bij bU lol. Ze kwamen bijna drie kwartier te laat opdagen. Ik heb alleen nog steeds niet gevonden (als administrator) hoe je een demo van een online game kan opnemen. Hoe hebben jullie dit met jullie war gedaan??

Greetz van geheel RDS en van mij ;).
Bedankt voor deze mededeling. En nee, bU heeft nog weinig spelers, laat staan met legale versie. Wij hebben een actief team van 10 man met allemaal de legale game; ik voorzie geen problemen. We gaan nog steeds verliezen, maar we verliezen iig op tijd :) .

Demo moet je even aan r00n vragen, dat is onze held daarin :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 18:07
Het draait op mijn X850XTPE met 2gb ram en een 3000+ athlon 64 _/-\o_

Maar hoe... :/ het is een en al blur :P

Toch maar even UT2004 geinstalleerd naast UT classic die er al op stond. UT3 komt wel als ik ooit eens geld heb voor een nieuwe pc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 09:08
Ik ben er reeds achter dat OpenAL problemen geeft met x-fi kaarten (heb een auzentech prelude) maarja als ik OpenAL uitzet dan heb ik slechts stereo geluid en dat is een beetje jammer met een surround geluidsopstelling...
Dus is hier reeds een fix voor of moet ik het doen met stereo geluid ?
thettes schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:52:
Het draait op mijn X850XTPE met 2gb ram en een 3000+ athlon 64 _/-\o_

Maar hoe... :/ het is een en al blur :P

Toch maar even UT2004 geinstalleerd naast UT classic die er al op stond. UT3 komt wel als ik ooit eens geld heb voor een nieuwe pc :)
Waarschijnlijk moet je screen percentage even op 100% zetten :)

[ Voor 42% gewijzigd door Moning2 op 12-12-2007 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Waar is UT3 nu het goedkoopst te krijgen op internet? wil 'm wel kopen eigenlijk :) , maar bestel eigenlijk nooit games op internet. maar gezien dat het toch best wat scheelt, wie heeft er een goeie site? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Visgek24 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:44:
Waar is UT3 nu het goedkoopst te krijgen op internet? wil 'm wel kopen eigenlijk :) , maar bestel eigenlijk nooit games op internet. maar gezien dat het toch best wat scheelt, wie heeft er een goeie site? :)
als je geen haast hebt www.cd-wow.nl

duurt denk ik een weekje of 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Floris-K schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:45:
[...]
als je geen haast hebt www.cd-wow.nl

duurt denk ik een weekje of 3?
Nice, thanks :) denk dat ik 'm daar haal. Weet alleen niet wat je met 3 weken bedoeld, levertijd?
dat kan ik namelijk niet vinden op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 11:19
Visgek24 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:44:
http://www.direct2drive.c...eal-Tournament-3-Download Direct 2 drive is 49 dollar, dat is niet al te veel euro's :) Je krijgt direct een key, dus eventueel kan je hem ook ergens anders downloaden en de key daarvoor gebruiken.

Maak dagritmekaarten met mijn Picto-Selector op www.pictoselector.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ja dat zou dan 35 euro ongeveer zijn
Op zich ook niet verkeerd en meteen in huis !

Je hebt alleen geen dvd of je moet een dual-layer branden denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Bedankt voor de site, maar ik ben toch meer van de dvd - boekje - doosje kant. als ik zo'n game koop wil ik 'm gewoon fysiek hebben , niet als download. maar wel bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe het komt dat mijn FPS zo laag is?

Recommended system requirments:
2.4 Ghz Dual Core Processor
1 GB RAM
ATI x1300+ Video card

Mijn pc:
2.13 Ghz C2D
2 GB RAM
ATI x1900XT

Mijn FPS haalt soms maar net de 30.. met instellingen op 2/5. Hoe komt dit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 20:08:
Weet iemand hoe het komt dat mijn FPS zo laag is?

Recommended system requirments:
2.4 Ghz Dual Core Processor
1 GB RAM
ATI x1300+ Video card

Mijn pc:
2.13 Ghz C2D
2 GB RAM
ATI x1900XT

Mijn FPS haalt soms maar net de 30.. met instellingen op 2/5. Hoe komt dit :?
De glazen bol is niet echt werkend. Het enige wat ik weet is dat je wel meer zou moeten halen, behalve als het echte framedrops zijn; want die zijn zeker 30 met een X1900 kaart. Heb je een X2900 of 8800 heb je al veel minder last van diepe drops.

En anders gewoon niet 2/5 draaien he :P ? Je hebt blijkbaar nog niet alles geprobeerd, want je kan nog 4 tandjes omlaag! Gameplay boven graphics toch?

Wie maakt er een deeltje 4 aan :> ?

De meeste mensen deugen!

• DarkFlow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 14:03
Op welke resolutie draai je het spel?

In principe moet je systeem UT3 goed aankunnen, ook op 2/5, maar dat geldt natuurlijk alleen voor een redelijke resolutie. Als je bij wijze van spreken op 4196x3312 speelt, danis het logisch dat het niet bepaald goed werkt.

Dat blijf ik jammer vinden, zeker in dit LCD tijdperk met native resoluties: bij de minimum of zelfs recommended system specs staat nooit met wat voor instellingen dat gedraaid wordt. De een vindt het goed draaien in 5/5@1024x768 al voldoende om recommended te zijn, de ander ziet liever 1/1@1600x1200. Als ontwikkelaars in het algemeen daar nu meer duidelijkheid in zouden verschaffen zouden volgens mij al voor release meteen een hoop vragen beantwoord zijn.

• GabberKooij
Floris-K schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:54:
Ja dat zou dan 35 euro ongeveer zijn
Op zich ook niet verkeerd en meteen in huis !

Je hebt alleen geen dvd of je moet een dual-layer branden denk ik?
2 zips van onder de 4 GB

Voor dat bedrag vind ik het een mooie deal, doosjes staan toch alleen maar in de weg, Als het nodig is kan ik altijd nog een 2e keer downloaden

• Moning2
DarkFlow schreef op donderdag 13 december 2007 @ 01:31:
Op welke resolutie draai je het spel?

In principe moet je systeem UT3 goed aankunnen, ook op 2/5, maar dat geldt natuurlijk alleen voor een redelijke resolutie. Als je bij wijze van spreken op 4196x3312 speelt, danis het logisch dat het niet bepaald goed werkt.

Dat blijf ik jammer vinden, zeker in dit LCD tijdperk met native resoluties: bij de minimum of zelfs recommended system specs staat nooit met wat voor instellingen dat gedraaid wordt. De een vindt het goed draaien in 5/5@1024x768 al voldoende om recommended te zijn, de ander ziet liever 1/1@1600x1200. Als ontwikkelaars in het algemeen daar nu meer duidelijkheid in zouden verschaffen zouden volgens mij al voor release meteen een hoop vragen beantwoord zijn.
Om zo een goede A4 of 10 te kunnen vullen met dergelijke specificaties...

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

Moning2 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 08:47:
[...]

Om zo een goede A4 of 10 te kunnen vullen met dergelijke specificaties...
dat zou wel 4 regels extra zijn...
bij recommend 1 voor de resolutie en 1 om erbij te zetten of het high,medium,low etc is.
en voor minumum ook 1 voor de resolutie en1 om erbij te zetten of het high,medium,low etc is.
of sla ik de plank nou weer helemaal mis? :X

[ Voor 5% gewijzigd door DR161 op 13-12-2007 09:25 ]

pssst geld kopen?

• Moning2
DR161 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:24:
[...]

dat zou wel 4 regels extra zijn...
bij recommend 1 voor de resolutie en 1 om erbij te zetten of het high,medium,low etc is.
en voor minumum ook 1 voor de resolutie en1 om erbij te zetten of het high,medium,low etc is.
of sla ik de plank nou weer helemaal mis? :X
Dergelijke specificaties zijn te specifiek :Y) je kan wel 2 ghz neerzetten, maarja, is dat single core of dual core, is dat een 2000+ of de werkelijke kloksnelheid. Hoeveel cache heeft die dan ? Hoe was de koeling ? Was het een celeron of een pentium ? Mobile of desktop ? En werkte dat toevallig zo snel dankzij de snelle timings van het geheugen ?
Zoals je ziet zijn specificaties nooit goed genoeg en zul je het altijd zelf even moeten proberen :) Daarom zijn er demo's *O*

[ Voor 3% gewijzigd door Moning2 op 13-12-2007 09:36 ]

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Mjah dan moet Epic wat meer nadenken bij de specs.

Als ik neerzet als Medium Config (want dat is het belangrijkste als je het spel iig leuk wilt draaien) -->

For a 1280x1024 resolution Epic recommends as minimum specifications:
- 2.0GHz Dual-Core Celeron or above
- 1GB RAM or more (maakt niet uit welke variant, timings, snelheid)
- X1600+ or 7600+ series card or higher (AGP of PCI-e maakt dus niet uit)
(This is to run the game at medium settings; textures lvl 3 and world detail lvl 3)

Bijvoorbeeld. Het enige waar je tegenaan loopt is dat iemand met zo'n pc zijn bak gigantisch vergald kan hebben met software rotzooi, per ongeluk onderclocked of te hoge detail settings in control panel. Maar de meeste gamers hebben daar gelukkig wel iets meer kaas van gegeten :) .

[ Voor 4% gewijzigd door Cassius op 13-12-2007 09:54 ]

De meeste mensen deugen!

• Soepster
  • Laatst online: 22-04 22:43
Het spel heeft nog steeds maar circa 1000 spelers online, zorgwekkend. UT heeft nooit van die idiote stats gehad zoals de 40.000 online van CoD4, maar in de eerste maand van het spel zou het toch echt het meest populair moeten zijn.

[ Voor 53% gewijzigd door Soepster op 13-12-2007 11:00 ]

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 18:56

Flapmo

and back is gigi!

Soepster schreef op donderdag 13 december 2007 @ 10:59:
Het spel heeft nog steeds maar circa 1000 spelers online, zorgwekkend. UT heeft nooit van die idiote stats gehad zoals de 40.000 online van CoD4, maar in de eerste maand van het spel zou het toch echt het meest populair moeten zijn.
UT(99) heeft toch wel idiotere stats gehad :?

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• Soepster
Zo lang geleden, dat herinner ik me niet eens meer :p
2K3 en 2K4 waren iig niet superdruk bezet- wel ruim voldoende om altijd wel een leuke server te vinden.

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

• appie1981
Soepster schreef op donderdag 13 december 2007 @ 10:59:
Je moet Cod niet met UT vergelijken. De meer realistische games worden over het algemeen stukken meer gespeeld dan de snelle shooters zoals UT. Als het werkelijke spelers aantal echt maar 1000 is dan is dat wel zeer weinig.

• Soepster
bron:
http://archive.gamespy.com/stats/

op het moment van typen

Unreal 3:
746 servers, 196 players

Unreal tournament:
1808 servers, 532 players

Unreal Tournament 2004:
1573 servers, 3837 players

Halo Demo:
100 servers, 425 players :p

Het spel is qua activiteit vergelijkbaar met Quake 4: 406 servers, 196 players. Overdag is er dus gewoon weinig te doen omdat het weinig gespeeld wordt. Het gebeurt bv wel eens dat ik gewoon geen instagib server kan vinden.
Maar goed, Quake 4 had nauwelijks pub activiteit, maar werd wel competitief met behulp van de CPL tour. Wellicht wordt UT3 ook zo'n spel voor de hardcore, op Enemy Down en dergelijke leagues...

Verwijderd

Nog leukere stats:
http://www.steampowered.com/v/index.php?area=stats&cc=NL

Is zelfs CoD4 nog klein vegeleken bij.

Maar goed, het aantal UT3 spelers/servers valt een beetje tegen. Ik verwacht dat wel drukker gaat worden straks. Veel mensen wachten op kerst, patches, hebben tentamens, etc.

• Soepster
Die link laat alle Steam games bij elkaar zien, beetje scheef beeld :p

CS:S is idd altijd wel de grootste met meestal circa 100.000 players online.

Iedereen hoopt idd op een massale kerst rush, ik vermoed echter dat veel andere games & consoles even hoge of hogere prioriteit zullen krijgen bij kerst. Het hardcore snelle online Sci Fi Deathmatch genre lijkt minder populair tegenwoordig, de wat rustigere games die iedereen snel kan oppikken krijgen de voorkeur.

Ik vraag me ook af of het spel niet gewoon wat zwaar is qua systeemeisen waardoor men het eerder laat liggen. Of gaat men voor de console versie die wel in hoge resolutie met max details draait?

Maar goed, de verkopen blijven doorgaan en het spel zal daarmee waarschijnlijk wel wat populairder worden.

• Moning2
Voor degenen die problemen hebben met x-fi en crashes met openal, hier een oplossing: http://utforums.epicgames...hread.php?t=590034&page=2

dll bestanden uit de bovenste link plaatsen in je UT3 map en je hebt surround geluid zonder problemen :)

Verwijderd

Soepster schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:03:
Die link laat alle Steam games bij elkaar zien, beetje scheef beeld :p

CS:S is idd altijd wel de grootste met meestal circa 100.000 players online.

Iedereen hoopt idd op een massale kerst rush, ik vermoed echter dat veel andere games & consoles even hoge of hogere prioriteit zullen krijgen bij kerst. Het hardcore snelle online Sci Fi Deathmatch genre lijkt minder populair tegenwoordig, de wat rustigere games die iedereen snel kan oppikken krijgen de voorkeur.

Ik vraag me ook af of het spel niet gewoon wat zwaar is qua systeemeisen waardoor men het eerder laat liggen. Of gaat men voor de console versie die wel in hoge resolutie met max details draait?

Maar goed, de verkopen blijven doorgaan en het spel zal daarmee waarschijnlijk wel wat populairder worden.
Klik eens op "View detailed statistics by game" ;).
CS: 250k (!) players
Source: 40k players
En de rest wat minder ;)

• GabberKooij
Soepster schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:03:
Voor een spel als Supreme Commander geld dat wel, maar UT schaalt prima, op mijn systeem (P4, 3,2 HT met 1GB) werkt hij prima. Alleen moet alles op low en dan ziet het er nog steeds prachtig uit

• XTREEMRaGE
  • Nu online

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

UT3 crashed telkens bij een ingame filmpje als ik SP mode speel. Ik heb alleen de begin map kunnen spelen omdat ik me irriteerde aan het crash gebeuren. Het maakt ook niet uit op wat voor resolutie ik UT3 zet of high of low...

Heeft iemand hier ook last van?

Mijn config:
AMD athlon 2800+
2 gig ddr pc2700
hdd 2x320 gig 7200 rpm
Creative Audigy 2 zs pro ofzo :P
ATi 1950 512mb

Ik heb gelezen dat men ook last van crashes maar dan in combinatie met een X-fi kaart. Helaas heb ik niet veel gevonden in combinatie met een audigy kaartje :x

• appie1981
XTREEMRaGE schreef op donderdag 13 december 2007 @ 16:58:
UT3 crashed telkens bij een ingame filmpje als ik SP mode speel. Ik heb alleen de begin map kunnen spelen omdat ik me irriteerde aan het crash gebeuren. Het maakt ook niet uit op wat voor resolutie ik UT3 zet of high of low...

Mijn config:
AMD athlon 2800+
2 gig ddr pc2700
hdd 2x320 gig 7200 rpm
Creative Audigy 2 zs pro ofzo :P
ATi 1950 512mb

Ik heb gelezen dat men ook last van crashes maar dan in combinatie met een X-fi kaart. Helaas heb ik niet veel gevonden in combinatie met een audigy kaartje :x
Ik heb zelf ook een ZS2 maar ik heb nergens last van. Volgens mij komt dat "crashende film" probleem ergens anders door.

• XTREEMRaGE
  • Nu online

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

appie1981 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 17:15:
[...]

Ik heb zelf ook een ZS2 maar ik heb nergens last van. Volgens mij komt dat "crashende film" probleem ergens anders door.
Ik weet dat mijn computer niet up-to-date is :P. Maar mijn pc heeft geen probleem met het spelen zelf, maar met het afspelen van de SP filmpjes :S. Ik heb alles ook opnieuw geinstalleerd, maar dat heeft niet geholpen, de nieuwe patch ook niet :/.

• DarkFlow
  • Laatst online: 02-09 14:03
Die filmpjes zijn ook niet ingame gerendered maar zijn Bink filmpjes.

In de installatiedir staan ze in UTGame/Movies. Ik vermoed dat je probleem opgelost is als je ze daar verwijderd. Je kan ze eventueel los bekijken met de RAD Game Tools: http://www.radgametools.com/bnkdown.htm

Geen ideale oplossing, maar beter dan niets.

• Blanco88

Blanco88

#king

Ik ben al een tijdje bezig met de Campaign en ben nu bij Warfare Avalance.. pff wat een zwaar level zeg.. :p

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-09 22:52

M2M

medicijnman

Blanco88 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 19:01:
Ik ben al een tijdje bezig met de Campaign en ben nu bij Warfare Avalance.. pff wat een zwaar level zeg.. :p
inderdaad... heb m net uitgespeeld op hard, maar je eigen bots zijn echt noobs vergeleken met die van de tegenstander...

en je moet ook alles zelf doen... vlag pakken, terugrennen basis verdedigen etc.
helemaal gezellig met warfare, dan doen ze echt helemaal niets... gewoon een tank laten staan enzo :/

-_-

• Kosh66
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-07 21:40
XTREEMRaGE schreef op donderdag 13 december 2007 @ 16:58:

Ehm, ik weet niet of dit hetzelfde is, maar was dit niet op te lossen met die variabele aan te passen in
UTEngine.ini: PumpWindowMessagesWhenRenderThreadStalled=True
i.p.v. deze op false te laten staan, zoals ie default staat?

Ik was zodoende in staat om de single player campain te splen zonder crashes....mijn specs zijn ongeveer gelijk aan de jouwe, qua hardware. (AMD Barton 2800+, 2GB Ram, SB Audigy en een 6800GT, mijn nieuwere 7950GT is waarschijnlijk defect, snif :'( )

[ Voor 21% gewijzigd door Kosh66 op 13-12-2007 22:18 ]

Verwijderd

Pff, moet zeggen dat sommige vCTF maps echt zwaaaaar unbalanced zijn. Zo erg dat het niet eens meer grappig is. Zelfs met superieure skill (bleek uit het feit dat de map ervoor, suspense, een walk in the park was) was er geen doorkomen aan.

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
Ik denk dat het ook nog zo rustig is omdat het spel nog vrij nieuw is, en dus nog 50 euro kost. Ikzelf wacht ook met de aankoop van dit spel als het tot ~€30 zakt, ondertussen vermaak ik me nog wel eventjes met de demo.

Als je kijkt naar die Gamespy stats, dan zie je ook dat de top 20 geregeerd wordt door spellen van ongeveer 10 euro nu (met misschien 1-2 uitzonderingen) :P

• Blaat
  • Laatst online: 17-09 13:58

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 21:54:
Pff, moet zeggen dat sommige vCTF maps echt zwaaaaar unbalanced zijn. Zo erg dat het niet eens meer grappig is. Zelfs met superieure skill (bleek uit het feit dat de map ervoor, suspense, een walk in the park was) was er geen doorkomen aan.
Ik snap je frustratie van de war koeitje. Maar een tankskill op kargo is ook een skill, net als awp in counter strike. Jullie hadden ook zelf de tank kunnen pakken of kunnen oefenen op de map hoe je de tank vernietigd. }:O

[ Voor 9% gewijzigd door Blaat op 13-12-2007 22:02 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Verwijderd

R420R schreef op donderdag 13 december 2007 @ 22:01:
[...]

Ik snap je frustratie van de war koeitje. Maar een tankskill op kargo is ook een skill, net als awp in counter strike. Jullie hadden ook zelf de tank kunnen pakken of kunnen oefenen op de map hoe je de tank vernietigd. }:O
Ja, ik kan gefrustreerd raken van slecht map design.

Waarom Kargo een slechte vCTF map is:
Tank in het midden is op zich geen probleem, maar (nu komt het) de avril is onbereikbaar, er zijn maar 3 plekken uit de base en die kan je als tank makkelijk in 1 keer overzien. Ook de shield belt EN de redeemer zijn beschikbaar voor degene die als eerste in het midden komt. Dat is totaal unbalanced, stel je HeatRay voor met de SB, UD en de Dark Walker op 1 plek. Catch my drift ;).

Maar goed, wij zijn zelf ook dom geweest. We hadden namelijk makkelijk kunnen winnen als we vanaf begin af aan gewoon onze flag met z'n allen hadden gedefend.

Overigens is de vergelijking met de AWP compleet onjuist, en dat hoef ik hopelijk niet uit te leggen :X .

• JSTPS
  • Laatst online: 23:28
Dit lijkt mij ook wel een leuke game, alleen draait de full versie wel beter dan de demo? Met mijn 7900gt ging het nou niet bepaald soepel.

Ik wil nu een nieuw spel kopen om even wat langer dan normaal mee bezig te zijn, dus voor online, maar ik weet nog niet precies welke ik zal nemen. Is cod4 verslavender online of ut3?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 21:54:
Ik vind dat je niet aan de hand van een keer spelen/ 1 map kan concluderen dat een team superieure skill heeft kijk maar eens naar de match tegen bU waar jullie met 7-1 op suspense van verloren

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 22:20:
[...]

Ik vind dat je niet aan de hand van een keer spelen/ 1 map kan concluderen dat een team superieure skill heeft kijk maar eens naar de match tegen bU waar jullie met 7-1 op suspense van verloren (en wij gelijk speelde?)
Ik heb toen niet gespeeld, en ik weet niet wie er speelde. Ik ken die situatie niet. Misschien lagen jullie wel met z'n allen te slapen op de eerste map ;) .

Neemt niet weg dat Kargo een zware *censuur* map blijft. De manier waarop wij de campaign in coop hebben uitgespeeld was ook tank lamen in het midden :+

Maar goed, misschien komt er nog wel een rematch. Ik zie wel of ik er dan bij kan zijn, vind de vehicle gamemodes sowieso al de minste :). Zitten jullie niet in een iTDM/TDM iCTF/CTF ladder?

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 22:20:
[...]

Ik vind dat je niet aan de hand van een keer spelen/ 1 map kan concluderen dat een team superieure skill heeft kijk maar eens naar de match tegen bU waar jullie met 7-1 op suspense van verloren
En als de spelers overal bunnyhoppen, met hooverboards de base in proberen te rijden, sniperen op tanks, flakken van 20 meter en continue rechtdoor in base lopen - dan kan ik je vertellen dat we in TDM daar hard overheen gaan. Maar dat zijn stoere woorden - we hebben wel verloren :D . Dus in vCTF waren we niet zo goed, al waren we te naiëf; wisten wij veel dat je mensen zin hadden om 30 minuten met 3 man in mid te staan :P !

Gewoon insta voor mij =D

De meeste mensen deugen!

• Zer0cool12342
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-08 22:31
Deel 3 zit alweer vol jongens tijd voor een nieuw deel en dat is dan wel deel 4:

Link naar deel 4:
[Multiplatform] Unreal Tournament 3 - Deel 4

Go on!

[ Voor 56% gewijzigd door Zer0cool12342 op 13-12-2007 23:13 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor game afspraakjes! Regel dit soort zaken via IRC, IM, DM of mail!