Je hoeft sowieso niet bang te zijn dat het spel heel snel dood is. Er is een hele grote groep actieve members online aan het spelen. Het niveau ligt wel erg hoog moet ik zeggen dus als je echt competitief wilt spelen is Unreal echt een spel voor jouMacros4 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 10:02:
[...]
Ja ik heb veel 2k3 en 2k4 gespeeld. Ik vind de gameplay ook sloom en log, en de dodge jump is voor mij ook een groot gemis.
Als ik jou was zou ik wachten en goed op internet lezen hoe het spel er voor staat met al die patches enzo. Zou een beetje zonde zijn om een spel te kopen wat al zo goed als dood is nietwaar?
UT3 is nu anderhalve week officieel uit en er zijn al twee beta patches langsgekomen. Serieus, je kan veel zeiken over hoe Epic bepaalde dingen gedaan heeft, maar met hun patchbereidheid zit het gewoon goed.SideShow schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 08:53:
Het uitbrengen van officiële patches duurt ook nogal lang imo
Gezever de hele tijd dat UT3 dood gaat, jullie hebben in dat geval niet goed gekeken naar de UT1 en 2k3/2k4 scene, ik garandeer je dat UT3 nog zeker 3 jaar leeft. Ik weet al van wel 50 mensen (die ik alleen ken, er zijn er dus nog duizenden meer
) die echt actief gaan spelen; gelukkig heb ik daar een paar lieverds van in het GoT team
!
Btw, kan iemand me uitleggen wat de Epic verklaring zou zijn voor de trage weapon switch after shoot delay? Als je vers spawned kan je KEI snel wapens switchen ... dat vind ik wel prettig. Maar als je eenmaal geschoten hebt duurt het een volle 2 seconden, wat vaak -echt- je dood betekent. Waarom zo langzaam, wat is de gedachte erachter? Dat je perfect moet timen wanneer je dat risico neemt
?
Hooverboard heeft plus en min, in openfield mappen is het erg nutteloos, zelfs achter voortuigen; je wordt gewoon genadeloos eraf geschoten, en in de tijd dat je een half uur op de grond ligt krijg je nog 70 kogels op je af. Maar in wat meer closed maps kan je er -enorm- veel snelheidswinst uithalen. I'll take the hoover over the translocator any day. Hoop dat de translocator gewoon verdwijnt ... maar komt vooral omdat ik er gewoon niet tegen kan spelen tegen goede trans gebruikers. Ze zijn -zo- snel en attacken je vanuit iedere hoek, ik word er finaal spastisch van
!
Btw, kan iemand me uitleggen wat de Epic verklaring zou zijn voor de trage weapon switch after shoot delay? Als je vers spawned kan je KEI snel wapens switchen ... dat vind ik wel prettig. Maar als je eenmaal geschoten hebt duurt het een volle 2 seconden, wat vaak -echt- je dood betekent. Waarom zo langzaam, wat is de gedachte erachter? Dat je perfect moet timen wanneer je dat risico neemt

Hooverboard heeft plus en min, in openfield mappen is het erg nutteloos, zelfs achter voortuigen; je wordt gewoon genadeloos eraf geschoten, en in de tijd dat je een half uur op de grond ligt krijg je nog 70 kogels op je af. Maar in wat meer closed maps kan je er -enorm- veel snelheidswinst uithalen. I'll take the hoover over the translocator any day. Hoop dat de translocator gewoon verdwijnt ... maar komt vooral omdat ik er gewoon niet tegen kan spelen tegen goede trans gebruikers. Ze zijn -zo- snel en attacken je vanuit iedere hoek, ik word er finaal spastisch van

De meeste mensen deugen!
Translocatorlove 
En ach, bij élk spel wordt er gezeurd dat "die andere" beter was. Gewoon kwestie van niet zeuren en oefenen. En bevalt het niet, nou simpel, kap dan met whinen hier en ga je ouwe spel maar spelen
En ach, bij élk spel wordt er gezeurd dat "die andere" beter was. Gewoon kwestie van niet zeuren en oefenen. En bevalt het niet, nou simpel, kap dan met whinen hier en ga je ouwe spel maar spelen
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
UT3 is al 3 weken uit, dat we in het merendeel van Europa nou een late release hebben betekent niet dat de mensen in Duitsland of de VS langer met een brak spel moeten zitten ;-)DarkFlow schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 11:22:
[...]
UT3 is nu anderhalve week officieel uit en er zijn al twee beta patches langsgekomen. Serieus, je kan veel zeiken over hoe Epic bepaalde dingen gedaan heeft, maar met hun patchbereidheid zit het gewoon goed.
Over die hele grote groep mensen die het speelt: van UT3 ligt het aantal actieve spelers rond de 500, bij UT2004 ligt dat nog boven de 4000 ofzo :-)
[ Voor 12% gewijzigd door MikeN op 04-12-2007 13:54 ]
Waar baseer jij die cijfers op? Ik weet sowieso zeker dat er veel meer actieve spelers zijn. Daarbij komt het nog dat er nog maar weinig "providers" UT3 servers verhuren hierdoor komt de community ook wat trager op gang. En er zijn ook nog een heleboel die hards die nu hun pc gaan upgraden. Al met al krijg je echt wel weer een fanatieke spelersgroep.MikeN schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:53:
[...]
UT3 is al 3 weken uit, dat we in het merendeel van Europa nou een late release hebben betekent niet dat de mensen in Duitsland of de VS langer met een brak spel moeten zitten ;-)
Over die hele grote groep mensen die het speelt: van UT3 ligt het aantal actieve spelers rond de 500, bij UT2004 ligt dat nog boven de 4000 ofzo :-)
http://archive.gamespy.com/stats/appie1981 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 15:10:
[...]
Waar baseer jij die cijfers op? Ik weet sowieso zeker dat er veel meer actieve spelers zijn.
Als een spel een slechte start maakt komt het maar zelden weer goed, dat is in het verleden vaak te zien geweest bij alle spellen waar bv. een Linux dedicated server van ontbrak of waar er zoveel bugs in zaten dat de spelers het spel lieten liggen. Het kan allemaal nog goedkomen, maar Epic moet wel een beetje haast gaan maken.Daarbij komt het nog dat er nog maar weinig "providers" UT3 servers verhuren hierdoor komt de community ook wat trager op gang. En er zijn ook nog een heleboel die hards die nu hun pc gaan upgraden. Al met al krijg je echt wel weer een fanatieke spelersgroep.
Ik zal wel de enige zijn, maar ik vind dat gedoe met die nodes en orbs maar verwarrend. Ik hou toch meer van wat straightforward spul: gewoon er met een vlag vandoor gaan en dan heel hard lopen! Ben nu met een lokale campaign bezig; hoop dat ik daarna gewoon weer wat reguliere maps kan gaan spelen.
i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW
Ik ben wel met je eens dat een goed begin het halve werk is. En eigenlijk verdiend het spel ook om te floppen. Epic weet dat dit spel juist door z'n online gameplay zo populair is hoe halen ze het dan in hun hoofd om zo'n interface af te leveren, je kan amper online spelen.MikeN schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 16:36:
[...]
http://archive.gamespy.com/stats/
[...]
Als een spel een slechte start maakt komt het maar zelden weer goed, dat is in het verleden vaak te zien geweest bij alle spellen waar bv. een Linux dedicated server van ontbrak of waar er zoveel bugs in zaten dat de spelers het spel lieten liggen. Het kan allemaal nog goedkomen, maar Epic moet wel een beetje haast gaan maken.
Ik hoop alleen dat het spel een doorslaand succes wordt het is kwa gameplay namelijk echt een goed spel.
Mijn vermoeden is dat het uiteindelijk toch wel goed komt omdat Unreal een trouwe fanbase heeft en er eigenlijk weinig alternatieven zijn op Quake na dan.
Consoles. Tenminste, de serverbrowser voelt er "consoleachtig" aan.appie1981 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 16:50:
[...]
Epic weet dat dit spel juist door z'n online gameplay zo populair is hoe halen ze het dan in hun hoofd om zo'n interface af te leveren, je kan amper online spelen.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Dat zijn 500 mensen nu toch? Als je ziet hoeveel clans zich al inschrijven op alle ladders en te bedenken dat je dan minimaal 5 -actieve- mensen in een clan hebt zitten ... zit je daar DIK boven. Volgens mij is die 500 per keer per moment en zitten daar ook landen buiten Europa bij.
Hoe dan ook, UT3 is gewoon zwaar ook, ik gok dat sommige mensen nog moeten upgraden of aan het wennen zijn. Ik speel gewoon lekker verder, ik zou me ook niet te druk maken.
Hoe dan ook, UT3 is gewoon zwaar ook, ik gok dat sommige mensen nog moeten upgraden of aan het wennen zijn. Ik speel gewoon lekker verder, ik zou me ook niet te druk maken.
De meeste mensen deugen!
Ik heb gister UT3 gekocht en ik zie in mijn verkenner UT3_RC7 staan als text bij het icoontje van mijn dvd speler. Is deze versie al gepatched? Of moet ik de beta patch nog hierover heen installeren? In het spel zelf ben ik nog geen versienr. tegengekomen al moet ik toegeven dat ik alleen maar gekeken heb of het liep.
[ Voor 23% gewijzigd door Arethusa op 04-12-2007 19:04 ]
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Het zijn inderdaad gelijktijdige gebruikers en het is gezien over de hele wereld, maar beide is dat niet echt relevant, het gaat om de vergelijking met bv. ut2004. Als je nu kijkt naar bv. de Clanbase ladders dan kom je overigens ook niet echt boven de 500 mensen (43 instagib clans, 24 nw clans, 12 warfareCassius schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 17:29:
Dat zijn 500 mensen nu toch? Als je ziet hoeveel clans zich al inschrijven op alle ladders en te bedenken dat je dan minimaal 5 -actieve- mensen in een clan hebt zitten ... zit je daar DIK boven. Volgens mij is die 500 per keer per moment en zitten daar ook landen buiten Europa bij.
clans, aangenomen dat er geen overlap e.d. tussen zit, maakt nog geen 500 man). De game mag wat mij betreft wel wat meer gaan leven, bij UT2004 zaten echt alle Onslaught servers stampvol voor weken na de release, nu kan ik met moeite een Warfare server vinden met wat spelers.
@Arethusa: de UT3_RC7 cd is de originele release. Of je een _beta_ patch wilt installeren moet je zelf beslissen
Zo zwaar vind ik UT3 trouwens niet, het draait hier best aardig (niet geweldig, maar 30 fps ofzo lukt wel, het is speelbaar iig) op m'n 5 jaar oude machine.
[ Voor 19% gewijzigd door MikeN op 04-12-2007 19:11 ]
Ik kan opeens niet meer inloggen in het spel? Dit is wel balen zeg. Meer mensen hebben er last van.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Het zou, volgens Epic/Gamespy, zo weer moeten werken. Overigens crashen servers ook als Gamespy down is, het is net Battlefield
Ok, er kan blijkbaar niet ingelogd worden. Voordat dit nog 10x gemeld wordt hier: Nee, dat hoeft niet.
Als je meer details hebt oid mag dat uiteraard wel
Als je meer details hebt oid mag dat uiteraard wel
RC7 (release candidate 7) is gewoon versie 1.00 die is dus nog niet gepatched.Arethusa schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 19:03:
Ik heb gister UT3 gekocht en ik zie in mijn verkenner UT3_RC7 staan als text bij het icoontje van mijn dvd speler. Is deze versie al gepatched? Of moet ik de beta patch nog hierover heen installeren? In het spel zelf ben ik nog geen versienr. tegengekomen al moet ik toegeven dat ik alleen maar gekeken heb of het liep.
Ik had geen keus: het spel bewaarde mijn settings al niet eens, zonder de beta patch. Maar de 1.03 patch zal daar ongetwijfeld wel overheen kunnen... toch?MikeN schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 19:06:
[...]
@Arethusa: de UT3_RC7 cd is de originele release. Of je een _beta_ patch wilt installeren moet je zelf beslissen
Zo zwaar vind ik UT3 trouwens niet, het draait hier best aardig (niet geweldig, maar 30 fps ofzo lukt wel, het is speelbaar iig) op m'n 5 jaar oude machine.
En nee, UT3 is zelfs vrij licht te noemen. Op 1920x1200, alles max, vliegt het op mijn 8800GTX als vanouds. Das met Crysis wel anders. Maar ik vind het ook goed zo; lekker supersnel gamen; dan is het gras maar iets groener bij de buurman.
i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW
Laten we eerst maar wachten op de 1.01 patchalbatross schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 21:09:
[...]
Ik had geen keus: het spel bewaarde mijn settings al niet eens, zonder de beta patch. Maar de 1.03 patch zal daar ongetwijfeld wel overheen kunnen... toch?
De 1.01 *is* de beta patch. 1.02 schijnt even gereleased te wezen, maar is vrijwel onmiddelijk weer teruggetrokken. Dus 1.03 zou em dan moeten wezen in het eggie.MikeN schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 21:43:
[...]
Laten we eerst maar wachten op de 1.01 patchIn theorie moet je de final eroverheen kunnen installeren, voor 100% zekerheid raden ze wel een schone install aan (maar dat kan altijd nog als er problemen zijn, je settings staan toch in je my documents).
Vziw zijn alleen 1.01 beta 1 en beta 2 uit, maar het is een beetje cijferneuken dus we zien wel wat het uiteindelijk wordt. Of de volgende patch ook de final wordt is nog maar de vraag trouwens.albatross schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 21:59:
[...]
De 1.01 *is* de beta patch. 1.02 schijnt even gereleased te wezen, maar is vrijwel onmiddelijk weer teruggetrokken. Dus 1.03 zou em dan moeten wezen in het eggie.
Ik mis inderdaad ook hetgeen waar UT voor stond, gewoon direct en snel knallen met mooie graphics. Ik heb zeer veel goeie herrinneringen aan UT2k3/4, vandaar dat ik nu ook teleurgesteld ben. Wat denk ik ook meespeelt is dat Atari out of the picture is.
Het grappige is dat ik 2k3 weer kickass vond, terwijl veel anderen(UT99 Gothy`ers) dat weer niks vonden. Ik heb zelf dan ook nooit actief en online UT99 Gothy gespeeld. Ach ja, aan alle dingen komt een eind zeggen ze wel eens. Ik hoop zeker dat UT in de toekomst voort blijft leven, in welke vorm dan ook. Ik heb vooral in de periode 2003 tm 2005 ontzettend veel lol gehad met UT2k3/4. Het was vooral met 2k4 heel actief, er waren zoveel volle servers toen, het leefde echt had bijna iets magisch..
Het grappige is dat ik 2k3 weer kickass vond, terwijl veel anderen(UT99 Gothy`ers) dat weer niks vonden. Ik heb zelf dan ook nooit actief en online UT99 Gothy gespeeld. Ach ja, aan alle dingen komt een eind zeggen ze wel eens. Ik hoop zeker dat UT in de toekomst voort blijft leven, in welke vorm dan ook. Ik heb vooral in de periode 2003 tm 2005 ontzettend veel lol gehad met UT2k3/4. Het was vooral met 2k4 heel actief, er waren zoveel volle servers toen, het leefde echt had bijna iets magisch..
Ik heb UT 3 bij iemand gespeeld met een "zware" PC ... moet zeggen dat het dan echt wel snel draait... en ook niet log aanvoelt.
Maar de levels enzo vind ik niet zo bijzonder .. maar mischien moet ik nog effe wennen... maar ik denk dat UT3 ook niet echt een groot succes gaat worden.
Maar de levels enzo vind ik niet zo bijzonder .. maar mischien moet ik nog effe wennen... maar ik denk dat UT3 ook niet echt een groot succes gaat worden.
Jammer dat je de hoogtijdagen van UT99 dan niet meegemaakt hadMacros4 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 23:05:
Het was vooral met 2k4 heel actief, er waren zoveel volle servers toen, het leefde echt had bijna iets magisch..
Enorm veel spelers, servers, clans, etc. Vooral de CTF scene was geweldig.
Ik was erbij in die hoogtij van UT, dat waren inderdaad tijden met een gevoel van "wow, wij maken dit nu allemaal mee en we vinden het allemaal ZO vet" !
Maar het wordt nooit meer zo groot als UT1
. Dat was gewoon de eerste super shooter die online zo goed werkte net als Q3 in die tijd. Gameplayverschillen daargelaten zijn gamescenes nooit meer zo groot geworden. Maar heel eerlijk; ik ken nog steeds wel 20 man die er in 1999 - 2002 ook waren en die gaan nu ook weer UT3 spelen (jump van UT naar UT3) en dat is gewoon gaaf. Dus to be honest: al zouden er maar 100 man UT3 spelen, dat is voor mij persoonlijk in geen geval een reden om te zeggen "geflopt" ... want ik ben één van die 100 man dan en speel competatief en voor fun met vrienden en clanmates voor de komende tijd
! Maar met alle sign-ins op clanbase die iedere dag nog steeds met bijna 10 clans groeit (over alle ladders) komt er vast wel een gezellig scene
!
Nog steeds niets gehoord van de nieuwe beta patch, zou toch zeggen dat ze die kleine bug ff eruit halen en opnieuw launchen, maar dat duurt even langer dan verwacht.
Maar het wordt nooit meer zo groot als UT1
Nog steeds niets gehoord van de nieuwe beta patch, zou toch zeggen dat ze die kleine bug ff eruit halen en opnieuw launchen, maar dat duurt even langer dan verwacht.
De meeste mensen deugen!
Nee? Gezien het aantal speltypen die je daar had. Mijn serverbrowser stond echt tsjokvol, kon heel ver naar beneden scrollen vooral bij ONS, DM en CTF. Veel servers zaten ook echt gevuld, vooral in de begin periode..Ramon schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 23:11:
2004 is nooit 'heel actief' geweest.
OMG hoe dom denken mensen dat ik ben 
k had UT aangeboden op marktplaats, gewoon legaale nieuwe versie...krijg je mailtjes van mensen of ik de key naar ze kan mailen zodat ze kunnen kijken of deze nog wel werkt....right.
Hoe bedoel je fraude gevoelig, je bent wel erg dom als je dat ook echt mailt
k had UT aangeboden op marktplaats, gewoon legaale nieuwe versie...krijg je mailtjes van mensen of ik de key naar ze kan mailen zodat ze kunnen kijken of deze nog wel werkt....right.
Ach, dat kan ik me best wel voorstellen. Die gasten denken natuurlijk zoiets van: "Waarom verkoopt iemand zijn gloednieuwe spel meteen? Zou ie zijn key verspeeld hebben? Want als dat zo is, heb ik er zelf ook niks meer aan."sapphire schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:19:
Mooiste is dat er in die ad staat dat eht spel in een gesealde verpakking zit en dat eht weggaat omdat ik hem dubbel heb
Anders post je de key hier gewoon dan kijken wij wel of hij werktsapphire schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:19:
4kings gaat zich ook bemoeien met UT3, is goed om te zien dat zelfs zulke clans ook mee doen
.
http://www.esreality.com/?a=post&id=1477388
http://www.esreality.com/?a=post&id=1477388
GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm
Goh, ik heb net UT 2004 weer eens uit de kast gehaald; en ik moet zeggen dat ik dat eigenlijk net zo leuk vind. Alles max op 1920x1200, en toch 206 average fps! Misschien vind ik UT 2004 zelfs wel beter dan UT3.
Nou dat heb ik dus ook.albatross schreef op donderdag 06 december 2007 @ 01:49:
Goh, ik heb net UT 2004 weer eens uit de kast gehaald; en ik moet zeggen dat ik dat eigenlijk net zo leuk vind. Alles max op 1920x1200, en toch 206 average fps! Misschien vind ik UT 2004 zelfs wel beter dan UT3.
Ik speel UT2004 nog dagelijks en ik vind het nog steeds leuk en mooi. UT"99 vond ik ook geweldig en UT2003, maar UT3 ik weet het niet ik vind het nog steeds niet echt leuk en krijg er nog geen goed gevoel van. Ik keek nog een paar filmpjes op dvd (collectors edition) van UT"99 en daar kreeg ik echt weer het gevoel van dat was nog eens een leuke tijd ik ben benieuwd of ik dat ooit van UT3 ook kan zeggen.
En ik vind UT3 ook veel te donker en de voertuigen van UT2004 vind ik beter en leuker.
Ik ga denk ik eens UT"99 en UT2003 weer eens installeren gewoon weer eens kijken hoe dat is
Ik hoop dat ik UT3 nog eens echt leuk ga vinden op dit moment vind ik het gewoon leuk maar zeker niet meer.
2k3? Wordt dat nog gespeeld dan?
Ik had laatst 2k4 weer eens geïnstalleerd maar zag bijna alleem maar lege servers, had niet eens de puf om dat met 2k3 te proberen... '99 doe ik nog wel eens, daar zijn nog best wel wat mensen te vinden.
Ik had laatst 2k4 weer eens geïnstalleerd maar zag bijna alleem maar lege servers, had niet eens de puf om dat met 2k3 te proberen... '99 doe ik nog wel eens, daar zijn nog best wel wat mensen te vinden.
Nou ben ik benieuwd hoe de clanbase war gaat verlope tussen mijn clan en de GoT clan hier
. Wordt een spectakel.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Maken jullie er ook een demo van? Ben wel benieuwdR420R schreef op donderdag 06 december 2007 @ 08:42:
Nou ben ik benieuwd hoe de clanbase war gaat verlope tussen mijn clan en de GoT clan hier. Wordt een spectakel.
Die match tegen RDS is de 13e pas. Vanavond opent de GoT clan de vCTF Clanbase ladderR420R schreef op donderdag 06 december 2007 @ 08:42:
Nou ben ik benieuwd hoe de clanbase war gaat verlope tussen mijn clan en de GoT clan hier. Wordt een spectakel.

[ Voor 9% gewijzigd door Cassius op 06-12-2007 09:46 ]
De meeste mensen deugen!
R420R kan t zijn dat ik gister met jou op een vCTF server speelde? warfare kan ook...niet helemaal wakker nog
Koeitje was echt vervelend bezig, gaat ie mijnen op de vlag leggen hoe irritant.Cassius schreef op donderdag 06 december 2007 @ 09:40:
[...]
Die match tegen RDS is de 13e pas. Vanavond opent de GoT clan de vCTF Clanbase ladder! Dat wordt niet echt een spectakel hoor, we hebben Koei ingehuurd als spider mine setter en darkflow gaat in selfdestruct modus met alle voertuigen. Ow dat wordt leuk
... ik predict dat we het niet redden hehe!
Goed, ik heb de dedicated servers eindelijk aan de praat gekregen. Draai er in ieder geval vier om vCTF, iCTF, TDM en iTDM te ondersteunen, uiteraard volledig volgens de corresponderende ClanBase-regels.
GoT-clanmembers vinden alle benodigde informatie in #gotwar.
Heb tevens PlayersMustBeReady ingeschakeld zodat de match niet spontaan begint op het moment dat het juiste aantal spelers aanwezig is; men dient nu ook aan te geven 'Ready' te zijn door eenmalig op Mouse1 te duwen, zoals de meesten gewend zullen zijn.
Game on!
GoT-clanmembers vinden alle benodigde informatie in #gotwar.
Heb tevens PlayersMustBeReady ingeschakeld zodat de match niet spontaan begint op het moment dat het juiste aantal spelers aanwezig is; men dient nu ook aan te geven 'Ready' te zijn door eenmalig op Mouse1 te duwen, zoals de meesten gewend zullen zijn.
Game on!
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
tijd voor een nieuwe patch, want ik begin me mateloos te storen aan die bugs allemaal:
- FOV waarde steeds opnieuw instellen via console
- FOV niet accessible via menu (hij staat er wel)
- Je kunt niet direct searchen op de instellingen die je opgeeft. Je moet eerst searchen, dan cancel en back en dan de rest aanvinken.
- Je kunt niet filteren op de verschillende mutators (je ziet niet snel aan een server wanneer het instagib is bijvoorbeeld)
- Je kunt niet direct searchen op de instellingen die je opgeeft. Je moet eerst searchen, dan cancel en back en dan de rest aanvinken.
- Je kunt niet filteren op de verschillende mutators (je ziet niet snel aan een server wanneer het instagib is bijvoorbeeld)
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
of nog erger....het neit saven van campaign 
Das pas irritant.
Das pas irritant.
er is een (nieuwe) beta patch uit 1.03 ofzo. Althans dat zag ik in de irc chan van de clan waar ik in zit. Ik kan er nu helaas niet bij, ben op m'n werk. Misschien vanaaf als iemand me niet eerder is ;:)Deathchant schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:00:
tijd voor een nieuwe patch, want ik begin me mateloos te storen aan die bugs allemaal:
bah! bij mij crashed ie gewoonsapphire schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:02:
of nog erger....het neit saven van campaign
Das pas irritant.

[ Voor 12% gewijzigd door XTREEMRaGE op 06-12-2007 14:11 ]
Laat mij dan maar de viper suicide mode op me nemen :-D Die darkwalker is echt een eitje op die manier ! Ik vind necropolis dan ook echt wel een kicke map, maar dat was gisteren wel te merken. Koeitje was ook aardig aan het raggen lol. Wat ik wel jammer vind aan die nightshade is dat je geen oneindig ammo hebt. Je kan maar 3-4 mijnen leggen van elk soort ongeveer. We moeten eigenlijk even kijken of we die nightsahe naar boven krijgen om mijnen rond de vlag te leggenCassius schreef op donderdag 06 december 2007 @ 09:40:
[...]
Die match tegen RDS is de 13e pas. Vanavond opent de GoT clan de vCTF Clanbase ladder! Dat wordt niet echt een spectakel hoor, we hebben Koei ingehuurd als spider mine setter en darkflow gaat in selfdestruct modus met alle voertuigen. Ow dat wordt leuk
... ik predict dat we het niet redden hehe!
Weet trouwens niet zeker of ik er ben, want moet nog een sintcadeau maken. Pc in elkaar bouwen met oude onderdelen voor mn schoonouders
[ Voor 7% gewijzigd door AndereKoekoek op 06-12-2007 14:16 ]
Kan allebeiAgoNitE schreef op donderdag 06 december 2007 @ 09:45:
R420R kan t zijn dat ik gister met jou op een vCTF server speelde? warfare kan ook...niet helemaal wakker nog
Verwijderd
Dat kon niet op die map, je kan niet omhoog. Houd me echter niet tegen om mijnen voor de jumppads te leggenKrizzie schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:28:
[...]
Koeitje was echt vervelend bezig, gaat ie mijnen op de vlag leggen hoe irritant.
Is de nightshade trouwens te zien als hij niet beschadigd is en gewoon rondrijdt? Misschien een soort blur?
Info over beta patch3 en UTcomp?!!
http://www.esreality.com/?a=post&id=1477816
wiii!!- Fixed weapon crosshair incorrectly turning red when hit enemy on the client, but not on the server.
[ Voor 45% gewijzigd door XTREEMRaGE op 06-12-2007 15:13 ]
Hoezo?? De patch is er toch nog niet?
Verwijderd
Wow, dat is echt super relaxXTREEMRaGE schreef op donderdag 06 december 2007 @ 15:04:
Info over beta patch3 en UTcomp?!!
[...]
wiii!!
Even over de campagnes, zijn er meer mensen waarbij de pc vastloopt tijdens die fimpjes die bij die campagnes horen? Als ik een filmpje bekijk, met of zonder de 1.1 patch, dan hangt mijn pc en helpt alleen een harde reset.
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Nee, niet echt hangen, maar het geluid valt af en toe even weg bij het laden van de nieuwe map. Kan ik wel mee leven.Arethusa schreef op donderdag 06 december 2007 @ 15:25:
Even over de campagnes, zijn er meer mensen waarbij de pc vastloopt tijdens die fimpjes die bij die campagnes horen? Als ik een filmpje bekijk, met of zonder de 1.1 patch, dan hangt mijn pc en helpt alleen een harde reset.
Ik heb de laatste tijd keiharde vastlopers tijdens online games, net als laatste tijdens de offi-war. Fucking irritant! Echt... grmbl... Tijd dat ze daar eens een oplossing voor vinden.
Weet iemand waar je de beta patches kan downloaden? Heb namelijk 1.02 ook nog nodig.. Hopelijk loopt het een en ander eens wat minder vaak vast, zodat ik vanavond een uur lang konten kan schoppen tegen bu
btw zoveel beta, maar nog niks official, terwijl de gehele community erom schreeuwt.. weird...
In ieder geval blij dat ze ermee bezig zijn..
Weet iemand waar je de beta patches kan downloaden? Heb namelijk 1.02 ook nog nodig.. Hopelijk loopt het een en ander eens wat minder vaak vast, zodat ik vanavond een uur lang konten kan schoppen tegen bu
btw zoveel beta, maar nog niks official, terwijl de gehele community erom schreeuwt.. weird...
In ieder geval blij dat ze ermee bezig zijn..
C-Media geluidskaart ergens in je pc toevallig? Dan moet je even de readme van UT3 lezen.Arethusa schreef op donderdag 06 december 2007 @ 15:25:
uit m'n hoofd:Arethusa schreef op donderdag 06 december 2007 @ 15:25:
zoek in de "my Games/ect....." map in je documenten de UTEngine.ini file. Zoek daarin de waarde "UseMinimalNVIDIADriverShaderOptimization" en dat dan op True zetten.
Dat hielp bij mij iig
Ik kan de site waar ik eht vandaan had niet meer vinden, k had het wel in dit topic gepost iig
@MikeN en sapphire, bedankt voor de tips, ik zal dat vanavond eens nakijken en/of toepassen.
Hehe klopt idd...is wel ff inkomen voor mijR420R schreef op donderdag 06 december 2007 @ 15:00:
[...]
Kan allebei. We hebben gister gemapswitcht tussen vctf en war. Mr.Jingie was in charge daarvan gister. www.rds-clan.nl, zo heet onze public, als dit alles een belletje doet rinkelen heb ik gister met je gespeeld
.
Sowieso moet je absoluut zorgen dat al je drivers up-to-date zijn. Zeker in het geval van de videokaartdrivers geldt dat, maar ook in de Creative drivers schijnen hier en daar nog wat bugjes te zijn.
Ik heb dat als ik het begin filmpje van de campaign zie, dus ik ben nooit verder gegaan met campaignArethusa schreef op donderdag 06 december 2007 @ 15:25:
Hmm geld dit ook voor een ati kaart?sapphire schreef op donderdag 06 december 2007 @ 16:12:
[...]
uit m'n hoofd:
zoek in de "my Games/ect....." map in je documenten de UTEngine.ini file. Zoek daarin de waarde "UseMinimalNVIDIADriverShaderOptimization" en dat dan op True zetten.
Dat hielp bij mij iig
Ik kan de site waar ik eht vandaan had niet meer vinden, k had het wel in dit topic gepost iig
btw ik heb een creative Audigy 2 zs pro ofzo als geluidskaart :x
Nou ff de drivers updaten dan!!
Het is al eerder genoemd - maar je weet dat je met Creative kaarten de hardware audio accel uit moet zetten he (EAX / EAX2). Dat zorgt atm nog voor crashes voor zover ik weet.XTREEMRaGE schreef op donderdag 06 december 2007 @ 17:12:
[...]
Ik heb dat als ik het begin filmpje van de campaign zie, dus ik ben nooit verder gegaan met campaign
[...]
Hmm geld dit ook voor een ati kaart?
Overigens gisteren beta patch 3 geïnstalled. I love my favourites tab
De meeste mensen deugen!
Hoe zit het nu precies met de hitboxes met instagib, waneer telt het WEL en waneer telt het NIET ?
Het gevoel met instagib is ook niet echt top op deze manier, wel je crosshair rood en de andere huppelt gewoon verder.
En kan iemand me uitleggen wat de mouse smooting optie uit ut3 doet, en of jullie dat aan of uit hebben staan. Ik merk niet echt veel verschil alleen ervaar ik dat "smooting" soms gewoon als dat mijn muis langzaam gaat en dan weer snel , wat me a-relaxed lijkt voor iedereen.
Het gevoel met instagib is ook niet echt top op deze manier, wel je crosshair rood en de andere huppelt gewoon verder.
En kan iemand me uitleggen wat de mouse smooting optie uit ut3 doet, en of jullie dat aan of uit hebben staan. Ik merk niet echt veel verschil alleen ervaar ik dat "smooting" soms gewoon als dat mijn muis langzaam gaat en dan weer snel , wat me a-relaxed lijkt voor iedereen.
Oh? En waar heb je die dan vandaan gehaald? Alles wat ik kan vinden zegt dat ie er nog niet is (alleen voor admins, whatever that means; welke admins?).Cassius schreef op donderdag 06 december 2007 @ 18:31:
[...]
Overigens gisteren beta patch 3 geïnstalled.
Patch 3 is voor vooral server-side zover ik weet, voor server admins.
Je kan hem hier vinden:albatross schreef op donderdag 06 december 2007 @ 18:43:
[...]
Oh? En waar heb je die dan vandaan gehaald? Alles wat ik kan vinden zegt dat ie er nog niet is (alleen voor admins, whatever that means; welke admins?).
http://www.epicgames.com/download/Patch1Beta3.exe
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
ik heb een x1800xl en bij mij hielp hetXTREEMRaGE schreef op donderdag 06 december 2007 @ 17:12:
[...]
Ik heb dat als ik het begin filmpje van de campaign zie, dus ik ben nooit verder gegaan met campaign
[...]
Hmm geld dit ook voor een ati kaart?
Bedankt!! Ga ik dadelijk gelijk eens uitproberen! Maar begrijp ik nu goed dat dit dus niet de officiele patch is die over een week of zo uit zo komen? Het verwart me wat, met al die betas!TheCoolGamer schreef op donderdag 06 december 2007 @ 19:28:
[...]
Je kan hem hier vinden:
http://www.epicgames.com/download/Patch1Beta3.exe
Die toon van 'ow en waar kan jij hem dan wel vinden'
? Ik had hem gewoon via de standaard Epic link, iedere keer verandert die gewoon ... volgende keer zal het wel http://www.epicgames.com/download/Patch1Beta4.exe zijn
.
Overigens Bigbadkip, haal patch3, daarin is dat specifieke probleem (timing tussen client en server on hitscan) opgelost!

Overigens Bigbadkip, haal patch3, daarin is dat specifieke probleem (timing tussen client en server on hitscan) opgelost!
De meeste mensen deugen!
Daarom zijn het ook geen publieke beta's... Als je het niet snapt, installeer ze dan nietalbatross schreef op donderdag 06 december 2007 @ 19:42:
[...]
Bedankt!! Ga ik dadelijk gelijk eens uitproberen! Maar begrijp ik nu goed dat dit dus niet de officiele patch is die over een week of zo uit zo komen? Het verwart me wat, met al die betas!
Toon? In de geposte link:Cassius schreef op donderdag 06 december 2007 @ 20:05:
Die toon van 'ow en waar kan jij hem dan wel vinden'? Ik had hem gewoon via de standaard Epic link, iedere keer verandert die gewoon ... volgende keer zal het wel http://www.epicgames.com/download/Patch1Beta4.exe zijn
.
Staat zeer uitdrukkelijk dat de patch zelf nog niet beschikbaar is. Op aanverwante sites staat hetzelfde. Een beetje verbazing lijkt me dan toch niet zo verbazend als ie er ineens wel blijkt te zijn.
EDIT:
@MikeN:
Dus even voor de goede orde, een beta patch die te vinden is in,
http://www.epicgames.com/download/
is niet publiek?? Goh, wat moet ik dom zijn dat ik dat inderdaad hopeloos verwarrend vind!
[ Voor 15% gewijzigd door albatross op 06-12-2007 21:00 ]
Het was eigenlijk niet de bedoeling dat iedereen die patch ging uitproberen, maar alleen mensen die lid zijn van een mailinglijst. Maarja, dan plaatsen ze het bestand wel gewoon op een publieke locatie, dus kan je er wel vanuit gaan dat hij toch wel gedownload zal gaan worden.
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Kijk, dat maakt het een stuk duidelijker.TheCoolGamer schreef op donderdag 06 december 2007 @ 21:14:
Het was eigenlijk niet de bedoeling dat iedereen die patch ging uitproberen, maar alleen mensen die lid zijn van een mailinglijst. Maarja, dan plaatsen ze het bestand wel gewoon op een publieke locatie, dus kan je er wel vanuit gaan dat hij toch wel gedownload zal gaan worden.
Je bent mijn reddende engelCassius schreef op donderdag 06 december 2007 @ 20:05:

Speeld echt zoveel lekkerder nu
Is hij daar te vinden dan? Ik zie alleen Directory Listing Denied..... Als jij die URL via onofficiële wegen bemachtigt moet je vervolgens niet gaan zeuren dat het verwarrend is.albatross schreef op donderdag 06 december 2007 @ 20:56:
@MikeN:
Dus even voor de goede orde, een beta patch die te vinden is in,
http://www.epicgames.com/download/
is niet publiek?? Goh, wat moet ik dom zijn dat ik dat inderdaad hopeloos verwarrend vind!
Tussen jou en Cassius moet je even bepalen wat je nu precies zo belachelijk vindt. De een voelt zicht gebelgd omdat ik de 1.03 patch niet "gewoon via de standaard Epic link" kan vinden; en de ander vindt de /download/ link onder epicgames.com zo duidelijk onofficieel dat ie het maar raar vindt dat ik links naar die download folder voor publiek beschikbare patches hield. Zucht.MikeN schreef op donderdag 06 december 2007 @ 21:28:
Is hij daar te vinden dan? Ik zie alleen Directory Listing Denied..... Als jij die URL via onofficiële wegen bemachtigt moet je vervolgens niet gaan zeuren dat het verwarrend is.
Uhm, ik zeg boeie. Geniet van de patch, hij werkt hier namelijk als een tierelier
!
De meeste mensen deugen!
Zelfs licht fps verbetering heb ik het idee.Cassius schreef op donderdag 06 december 2007 @ 23:53:
Uhm, ik zeg boeie. Geniet van de patch, hij werkt hier namelijk als een tierelier!
Laten we het daar maar op houden, dan.Cassius schreef op donderdag 06 december 2007 @ 23:53:
Uhm, ik zeg boeie. Geniet van de patch, hij werkt hier namelijk als een tierelier!
Owke - damn. Ik -dacht- dat mijn crashes opgelost waren, niet dus. Verdorie, het geluid hangt dan heel hard en vervolgens trilt het beeld even. Reset is de enige soelaas, verdramt!
De meeste mensen deugen!
Ik heb ook last van grafische hardlocks met ut3. Dit zie ik echter alleen maar bij de map downtown. Daarin loop hij regelmatig vast. Ik heb het na beta patch 3 niet terug gezien, maar het kan nog komen. Het gekke is dat mijn teamspeak gewoon blijft werken als hij een lockup heeft, ik kan gewoon nog met mensen praten. Een grafische driver hardlock dus. Hopen dat ATI dat fixt.Cassius schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 01:59:
Owke - damn. Ik -dacht- dat mijn crashes opgelost waren, niet dus. Verdorie, het geluid hangt dan heel hard en vervolgens trilt het beeld even. Reset is de enige soelaas, verdramt!
Heeft de GoT clan eigenlijk servers? Public en TS bedoel ik? Ik wil wel eens kijken hoe jullie het doen. Ik heb gehoord van |-RDS-| Demius dat jullie wel op die ene server waarop alleen clan-pro's komen actief zijn (ben de naam van de server kwijt). Ik ga daar binnenkort ook eens kijken. Ik wil als trainer van RDS wel eens zien hoe jullie het doen
[ Voor 23% gewijzigd door Blaat op 07-12-2007 10:21 ]
GoT heeft vier serversR420R schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:17:
[...]
Ik heb ook last van grafische hardlocks met ut3. Dit zie ik echter alleen maar bij de map downtown. Daarin loop hij regelmatig vast. Ik heb het na beta patch 3 niet terug gezien, maar het kan nog komen. Het gekke is dat mijn teamspeak gewoon blijft werken als hij een lockup heeft, ik kan gewoon nog met mensen praten. Een grafische driver hardlock dus. Hopen dat ATI dat fixt.
Heeft de GoT clan eigenlijk servers? Public en TS bedoel ik? Ik wil wel eens kijken hoe jullie het doen. Ik heb gehoord van |-RDS-| Demius dat jullie wel op die ene server waarop alleen clan-pro's komen actief zijn (ben de naam van de server kwijt). Ik ga daar binnenkort ook eens kijken. Ik wil als trainer van RDS wel eens zien hoe jullie het doen. Balen dat mIRC niet werkt op mijn pc, anders had ik dat al eerder gedaan.
Pssst: iTDM = r00n.ath.cx:8777?password=cbwar (ik ping 8ms in cmd, olé)
De meeste mensen deugen!
Precies.. iCTF altijd op de Koaz server of e Multiplay Strident/Reflec only server, maar die vind ik wat minder. Verder regel ik de rest vaak via pickups in de IRC channels. Het niveau op de gewone pubs is echt bedroevend.. Campen met heel het team om de vlag of bij vCTF heb je 5 snipers van de 8 spelers etc etc
Tijd voor een paar goede clanservers waar iedereen samen komt, desnoods met password zoals de KiK server altijd.
Tijd voor een paar goede clanservers waar iedereen samen komt, desnoods met password zoals de KiK server altijd.
is dit gewoon te copy/pasten in de console?Cassius schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:25:
[...]
Pssst: iTDM = r00n.ath.cx:8777?password=cbwar (ik ping 8ms in cmd, olé)
Want het is immers zó moeilijk te onthouden...
Maar goed, standaard werkt copy/paste niet in het console van UT3. Daar heb je een extern tooltje voor nodig genaamd UT3paste. Het draait op de achtergrond en zorgt ervoor dat gekopieerde IP's door middel van de F12-toets in het console kunnen worden geplakt.
Dus draai het tooltje, kopieer een IP, start UT3, open console, duw op F12 et voilà!
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Het blijft lastig. ik hoop dat ze met de patch de browser wat uitgebreider doen, gewoon, zoals het altijd al was.r00n schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:33:
[...]
Maar goed, standaard werkt copy/paste niet in het console van UT3. Daar heb je een extern tooltje voor nodig genaamd UT3paste. Het draait op de achtergrond en zorgt ervoor dat gekopieerde IP's door middel van de F12-toets in het console kunnen worden geplakt.
Dus draai het tooltje, kopieer een IP, start UT3, open console, duw op F12 et voilà!
Ook zo omslachtig om elke keer weer terug het menu uit te moeten, iets anders selecteren etc. Dat is eigenlijk iets wat ze er al in hadden moeten zetten, of het nou multiplatform is of niet.
Ghehe, njahr00n schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:33:
[...]
Ik kwam dit toevallig tegen op internet:
http://www.game-monitor.c....php?game=ut3&location=NL
Een alternatief voor de serverbrowser.
Laat alleen geen ping zien, maar ik denk dat je met "Netherlands" wel goed zit
http://www.game-monitor.c....php?game=ut3&location=NL
Een alternatief voor de serverbrowser.
Laat alleen geen ping zien, maar ik denk dat je met "Netherlands" wel goed zit
Those penguins, they sure ain't normal
Heb toevallig ff de demo gezien van de war tussen GoT en bU. Grappig om te zien
. GoT is een ongeorganiseerd zooitje
net als RDS.
[ Voor 5% gewijzigd door Blaat op 07-12-2007 17:47 ]
Is er ook een manier om de fov aan te passen in de demo zonder dat hij elke keer veranderd nadat je dood bent?
57696520646974206c65657374206973206e657264
Vinden jullie ook dat er niet altijd veel servers te vinden zijn? Nou moet ik toe geven dat ik ook een CounterStrike speler ben (1.6) en daar zijn altijd genoeg servers, mischien dat ik gewoon een beetje verwend ben.
Ik ga binnenkort beginnen met men eerste mutator om wat kennis te maken met unrealscript. Ik ben daarna van plan een gametype te gaan maken. Ik zat te denken aan CaptureStrike zoals wel vaker gemaakt is, maar dan wel naar eigen smaak
Ik ga binnenkort beginnen met men eerste mutator om wat kennis te maken met unrealscript. Ik ben daarna van plan een gametype te gaan maken. Ik zat te denken aan CaptureStrike zoals wel vaker gemaakt is, maar dan wel naar eigen smaak
[ Voor 36% gewijzigd door Blaz0r op 08-12-2007 00:49 ]
Volgens mij zijn er zat servers, alleen niet altijd zoveel mensen.Blaz0r schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 00:43:
Vinden jullie ook dat er niet altijd veel servers te vinden zijn? Nou moet ik toe geven dat ik ook een CounterStrike speler ben (1.6) en daar zijn altijd genoeg servers, mischien dat ik gewoon een beetje verwend ben.
Het grootste deel van de public servers is immers leeg...
Those penguins, they sure ain't normal
Lege servers zijn niet zo nuttig heonlinegangster schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 03:48:
[...]
Volgens mij zijn er zat servers, alleen niet altijd zoveel mensen.
Het grootste deel van de public servers is immers leeg...
Verwijderd
Ik weet niet waar het zeuren allemaal om gaat, het is echt zeuren om het zeuren. Je zou kunnen klagen als je NIET kan spelen en als alle servers VOL zijn. Ik kan iedere avond binnen 5 seconden een server vinden met 8 of meer man waar ik lekker mee kan spelen; voor mij is dat dus prima. Ow en ja, jullie kunnen die dus ook vinden
! Dat er nog 50 lege staan is toch niet erg, Multiplay, Jolt en ProjectFRAG draaien allemaal iets van 20 servers, gewoon voor de load testing van hun nieuwe UT3 collo's. Er is dus nog genoeg ruimte voor de scene om te groeien, maar als je wil spelen - kan je dat. Iedere avond zijn er honderden gamers ook op de servers, game on
!
Het was niet als zeuren bedoeld, meer als een constatering, het feit is gewoon dat er niet altijd genoeg servers zijn om te spelen. Als ik begin met spelen vind ik het niet erg dat er 1 server is met genoeg man, maar als de mensen daar nou vervelend aan het flamen zijn of voor de 5e keer wordt er bijvoorbeeld deck gevote dan wil ik gewoon een andere server om op te spelen.Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 13:38:
Ik weet niet waar het zeuren allemaal om gaat, het is echt zeuren om het zeuren. Je zou kunnen klagen als je NIET kan spelen en als alle servers VOL zijn. Ik kan iedere avond binnen 5 seconden een server vinden met 8 of meer man waar ik lekker mee kan spelen; voor mij is dat dus prima. Ow en ja, jullie kunnen die dus ook vinden! Dat er nog 50 lege staan is toch niet erg, Multiplay, Jolt en ProjectFRAG draaien allemaal iets van 20 servers, gewoon voor de load testing van hun nieuwe UT3 collo's. Er is dus nog genoeg ruimte voor de scene om te groeien, maar als je wil spelen - kan je dat. Iedere avond zijn er honderden gamers ook op de servers, game on
!
Ik vind het wel een super game, alleen moet de community gewoon nog wat groeien.
Heb dit spel ook sinds kort, geinstalleerd en ff gespeeld, ging allemaal prima, sinds gister wil het spel echter niet meer opstarten. blijft hangen op het UT3 splash screen, en als ik dan op Unreal tournament 3 klik op de taakbalk, krijg ik een wit schermpje met als titel "Unreal Tournament 3 (reageert niet)", en dan kan ik 'm alleen nog maar afsluiten.. aan de pc is verder niets veranderd, hij is er dus gewoon mee opgehouden.
al 3x opnieuw geinstalleerd, maar blijft deze kuur vertonen.
Heb ook de beta patch nu geprobeerd, maar ook dit lost het niet op.
Iemand enig idee?
Iemand enig idee?
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Andere videokaartdriver geprobeert?Visgek24 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 15:45:
Heb dit spel ook sinds kort, geinstalleerd en ff gespeeld, ging allemaal prima, sinds gister wil het spel echter niet meer opstarten. blijft hangen op het UT3 splash screen, en als ik dan op Unreal tournament 3 klik op de taakbalk, krijg ik een wit schermpje met als titel "Unreal Tournament 3 (reageert niet)", en dan kan ik 'm alleen nog maar afsluiten.. aan de pc is verder niets veranderd, hij is er dus gewoon mee opgehouden.
Iemand enig idee?
Ook in je documenten ut3 verwijderd?
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor game afspraakjes! Regel dit soort zaken via IRC, IM, DM of mail!
Dit topic is niet bedoeld voor game afspraakjes! Regel dit soort zaken via IRC, IM, DM of mail!